Ik denk dat het tijd wordt om eens met een alt te gaan beginnen

Mijn dagelijkse taken voor de main zijn reduceerd tot minen/herben in de garrison en mijn followers aan het werk houden. de LFR zal de eerste weken niet voor veel entertainment zorgen.
Mijn main is een Druid en speel primair Resto, met Feral als offspec. Tanken is niets voor mij en ik vind Balance mechanics maar irritant, maar wil wel een ranged DPS erbij gaan doen denk ik. Ik ben in het verleden zo'n alt-o-holic geweest dat ik alle classes nu op level 86+ heb (dk, pally, lock, rogue, shaman en monk zelfs 90) dus ik heb genoeg keus
De shortlist is wat mij betreft de Warlock, Hunter en de Shaman.
Warlock:
+ 3 ranged DPS specs, als 1 niet bevalt of minder goed presteerd dan zijn er nog twee over.
+ Geweldig voor solo'en
- Was mijn alt in MoP, niet echt vernieuwend dus.
Hunter:
+ Zelfde pluspunten als lock
+ Zie hunters eigenlijk altijd bovenaan de dps meter staan. Maar dat is niet nieuw, hunters scalen altijd anders. Eigenlijk niet echt een pluspunt.
- Level 86. Loopt wat verder achter dan de andere 2. Maar volgens mij is dat een kwestie van een paar uurtjes.
- Het hele 'natuur' thema ervan lijkt een beetje teveel op mijn Druid. Het voelt niet echt anders.
Shaman:
+ Heb ik geboost. Vrijwel nieuw voor mij dus. Ik heb sinds level 80 geen shaman gespeeld. Toen deed ik top dps met een /castsequence button en een G15 keyboard macro terwijl ik een broodje aan het smeren was. Ik ga er vanuit dat er heel veel veranderd is :x
+ Healing spec beschikbaar. Sneller gearen in dungeons.
- Healing spec beschikbaar. Kans is klein dat ik uberhaubt ranged dps ga spelen met dat ding :x
- Maar 1 ranged dps spec. Als dat niet bevalt dan kan ie stof gaan eten