Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ricmaniac schreef op maandag 08 december 2014 @ 07:57:
[...]

Ook lang sub gespeeld in pvp moet zeggen dat in in BG's nu liever assassination speel. heeft gewoon veel meer burst. In arena 3v3 speel ik wel sub omdat dat meer cc heeft.
Dus ik kan beter assas aannemen? ik speel voornamelijk bg`s omdat ik nietzoveel tijd hebt speel ik max 2 potjes per dag en een beetje rondneuzen in mijn garrison. Assas vond ik makkelijker weg spelen met veel meer dps dan dat ik met sub tot nu toe gedaan hebt.

Ik blijf wel in een rogue classe nu, ik vind het wel best de underdog te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En de verwachtte hotfixes:

BUFFS: _/-\o_ *O* oOo

Warrior
  • Fury
    • Bloodthirst's damage has increased by 20%, and has an additional 40% chance to be a critical strike (up from 30%).
    • Execute's (Fury) damage has increased by 10%.
    • Raging Blow's damage has increased by 33%.
    • Wild Strike's damage has increased by 32%.
Mage
  • Arcane
    • Arcane Barrage's damage has increased by 16%.
    • Arcane Blast's damage has increased by 16%.
    • Arcane Explosion's damage has increased by 10%.
    • Arcane Missiles' damage has increased by 16%.
  • Fire
    • Enhanced Pyrotechnics now causes a stacking 10% increased critical strike chance (up from 5% per stack).
    • Molten Armor now increases spell critical strike chance by 15% (up from 5%).
  • Frost
    • Frostbolt's damage has increased by 25%.
  • Talents
    • Arcane Orb's (Arcane) damage has increased by 10%.
    • Comet Storm's (Frost) damage has increased by 25%.
    • Meteor's (Fire) damage-over-time effect has increased by 25%.
    • Nether Tempest's (Arcane) damage has increased by 10%.
    • Supernova's (Arcane) damage has increased by 12%.
NERFS:

Hunter
  • General
    • Kill Shot's (Beast Mastery, Marksmanship) damage has been reduced by 10%.
  • Marksmanship
    • Aimed Shot's damage has been reduced by 10%.
Monk
  • Rising Sun Kick (Windwalker, Mistweaver) now causes enemies to take 10% increased damage from the Monk's abilities (down from 15% increased damage).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ugh geen buffs voor mijn rogue :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cr0kie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 31-08 21:21
Daar baal ik ook wel een beetje van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azerox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 23:39
Zolang ze maar van Gladiator af blijven. Mooi dat Fury een buff krijgt maar k ben nu al volledig op Gladiator geared.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:20
Kaap schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 06:32:

Warrior
  • Fury
    • Bloodthirst's damage has increased by 20%, and has an additional 40% chance to be a critical strike (up from 30%).
Doei Arms! We zullen je missen.... NOT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idanue
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 17-09 16:25
Ik hoop echt dat het genoeg is om een beetje mee te komen in raids, maak me alleen nog zorgen over de gevechten met veel movement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 20:11
Deadsy schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 00:41:
Vandaag mijn 2e echte invasion gehad.
Deze keer hebben we wel gold gehaald maar geen epic :(.
Gisteren mijn 2e invasion gedaan samen met 2 randoms via general chat, maar helaas 922 punten behaald. Is het zo dat hoe meer je dood maakt, hoe sneller nieuwe packs komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fitznl
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 03-09 10:13
Even een vraagje. Mijn vriendin en ik zijn begonnen met levelen in WoD. Nu zijn we een half level verder en aangekomen in de Garrisson. Maar we hebben nu alleen questen gekregen met Garrisson beloning. Wanneer en eventueel hoe kun je samen weer verder spelen? We hebben al begrepen dat je elkaar niet kunt zien in de Garrisson. Alvast bedankt voor een reactie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idanue
Dat zal wel niet zo lang meer duren, jullie kunnen straks gewoon samen questen in shadowmoon valley als je garrison questen klaar zijn. :)

[ Voor 14% gewijzigd door Idanue op 09-12-2014 08:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 05-09-2022

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

fitznl schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 08:47:
Even een vraagje. Mijn vriendin en ik zijn begonnen met levelen in WoD. Nu zijn we een half level verder en aangekomen in de Garrisson. Maar we hebben nu alleen questen gekregen met Garrisson beloning. Wanneer en eventueel hoe kun je samen weer verder spelen? We hebben al begrepen dat je elkaar niet kunt zien in de Garrisson. Alvast bedankt voor een reactie :)
Als je bij elkaar in de party zit kan je samen naar de garrison van de partyleader gaan.
Simpelweg rechtsklikken op je portret en van "View partyleader's garrison".

De questen van de garrison zelf zijn niet zo heel lang, je zult al snel weer samen voor Frostfire ridge / Shadowmoon valley gaan :)

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
fitznl schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 08:47:
Zijn er maar een paar, om je garrison een beetje te introduceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

.
[/list]
en some shaman love O+
General
Chain Lightning's damage has increased by 10%.
Lava Burst's (Elemental, Restoration) damage has increased by 10%.
Lightning Bolt's damage has increased by 10%.

Elemental
Earthquake's damage has increased by 10%.

Enhancement
Lava Lash's damage has increased by 20%.
Stormstrike's damage has increased by 20%.

Restoration
Restorative Waves now increases all healing done by 30% (up from 25%).

Talents
Elemental Blast's damage has increased by 10%.
Lava Beam's damage has increased by 10%.

[ Voor 52% gewijzigd door shoombak op 09-12-2014 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-11-2024

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

patrickos85 schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 08:38:
[...]

Gisteren mijn 2e invasion gedaan samen met 2 randoms via general chat, maar helaas 922 punten behaald. Is het zo dat hoe meer je dood maakt, hoe sneller nieuwe packs komen?
During the invasion, you gain points via the following ways:
Killing enemies—trickier ones give more points.
Saving terrified townsfolk.
Killing spies.
Keeping your buildings intact.
Keeping your defenders alive.
Killing the final boss.
Beste setup voor 3 man is:
1 in het midden
1 bij de noord-ingang
1 bij de zuid-ingang (bij de mijn)

Enemies doden is de main punten-inkomst.
Spies (tegenovergestelde faction) leveren meer punten op (zijn ook harder te killen).

Leuke mage buff btw!
Wat me ook opviel:
Achievements

[Requires a realm restart.] Got My Mind On My Draenor Money now only requires looting 2,500 gold in Draenor (down from 10,000).
Da's een flinke verlaging :P.

Ook hebben ze eindelijk de work-order tracking gefixed, beetje jammer dat ze dat nu pas fixen, ik tikte laatst tegen de 250 totals aan met alleen profession buildings (had dus veel eerder die ach moeten hebben).

[ Voor 22% gewijzigd door Darkfreak op 09-12-2014 09:14 ]

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13-09 19:44
Ik begrijp er geen snars van, Frost DK's krijgen een buff? Dat is zeker alleen omdat alle dps DK's momenteel unholy zijn? De meeste wijzigingen lijken mij prima, al vind ik het raar dat alleen Fury een buff krijgt en arms niet... Ik dacht dat beide underperformde ten opzichte van gladiator momenteel? Ik zou ook een buff voor shadow priests verwachten eigenlijk, die zitten momenteel al onderaan qua dps maar zitten zometeen nog lager...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
Darkfreak schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 09:10:
[...]

[...]

Beste setup voor 3 man is:
1 in het midden
1 bij de noord-ingang
1 bij de zuid-ingang (bij de mijn)

Enemies doden is de main punten-inkomst.
Spies (tegenovergestelde faction) leveren meer punten op (zijn ook harder te killen).

Leuke mage buff btw!
Wat me ook opviel:

[...]

Da's een flinke verlaging :P.

Ook hebben ze eindelijk de work-order tracking gefixed, beetje jammer dat ze dat nu pas fixen, ik tikte laatst tegen de 250 totals aan met alleen profession buildings (had dus veel eerder die ach moeten hebben).
Van de spies en redden van die npc's wist ik. Wij rende alleen met kip zonder kop rond ipv te verdelen :+ Dat zal ik met de wekelijkse reset anders aanpakken, bedankt voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:20
Mja ik denk dat ze vooral af willen van 100% gladiators in raid content, vandaar de boost voor Fury. Fury was altijd al raid DPS spec en Arms... ach meer een PVP spec. Ik denk dat ze terug willen naar die setup. Arms heeft namelijk nog steeds een hoop tools voor PVP, waardoor de damage wellicht iets minder belangrijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16-09 17:12

Chakotay

Lick here to continue

Woo, Fury buffs *O* Eens kijken hoeveel daar te merken van is vanavond, zo te zien is het een aardige increase op singletarget dps.

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

patrickos85 schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 09:23:
[...]

Van de spies en redden van die npc's wist ik. Wij rende alleen met kip zonder kop rond ipv te verdelen :+ Dat zal ik met de wekelijkse reset anders aanpakken, bedankt voor de tip!
en sowieso zorgen dat iedereen in DPS spec zit. Hoe meer DMG je kunt deste beter het zal gaan.
Bij je Innkeeper in je Great Hall kun je voor wat resources heals, freezes en een buff (movement speed na kill) krijgen.

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Nu online

Auredium

Informaticus Chaoticus

Fire mage boost, yay!

That said; ik heb gisteren de Silver DPS challange weten te halen en dus kan ik vanaaf de Heroics in duiken. :)

Verder kan ik vanaaf wss ook mijn mine naar level 3 upgraden, alleen even wat goud bij elkaar harken. Ook kan ik mijn Apex crystal challange van Kathgard halen vanaf. Veel te doen dus. :)

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
  • Laatst online: 07-09 01:58
What the...
Weer een buff voor (ele) shamans :o
En dan willen ze ook de mobiliteit van elemental shamans nog gaan buffen in 6.1
Moet niet gekker worden ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
Darkfreak schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 09:25:
[...]

en sowieso zorgen dat iedereen in DPS spec zit. Hoe meer DMG je kunt deste beter het zal gaan.
Bij je Innkeeper in je Great Hall kun je voor wat resources heals, freezes en een buff (movement speed na kill) krijgen.
Die buffs zijn wel een goeie tip. Duren die tot einde van de invasion, of maar voor paar secondes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

patrickos85 schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 09:35:
[...]

Die buffs zijn wel een goeie tip. Duren die tot einde van de invasion, of maar voor paar secondes?
De kristallen blijven ongeveer 10 minuten aktief.
De kristallen 'leg je neer', vervolgens blijven ze hun taak dan 10 minuten op die plek doen.

Zo zal die freezing kristal dus iedere 5 seconden alles in een 15y radius freezen en die healing kristal ~10k per seconde healen in een 15y radius.
Handig om bij choke points (ingangen) te plaatsen b.v. zodat je troepen het langer volhouden en de enemies minder snel binnen stromen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Ik denk dat het tijd wordt om eens met een alt te gaan beginnen :) Mijn dagelijkse taken voor de main zijn reduceerd tot minen/herben in de garrison en mijn followers aan het werk houden. de LFR zal de eerste weken niet voor veel entertainment zorgen.

Mijn main is een Druid en speel primair Resto, met Feral als offspec. Tanken is niets voor mij en ik vind Balance mechanics maar irritant, maar wil wel een ranged DPS erbij gaan doen denk ik. Ik ben in het verleden zo'n alt-o-holic geweest dat ik alle classes nu op level 86+ heb (dk, pally, lock, rogue, shaman en monk zelfs 90) dus ik heb genoeg keus :D

De shortlist is wat mij betreft de Warlock, Hunter en de Shaman.
Warlock:
+ 3 ranged DPS specs, als 1 niet bevalt of minder goed presteerd dan zijn er nog twee over.
+ Geweldig voor solo'en
- Was mijn alt in MoP, niet echt vernieuwend dus.

Hunter:
+ Zelfde pluspunten als lock
+ Zie hunters eigenlijk altijd bovenaan de dps meter staan. Maar dat is niet nieuw, hunters scalen altijd anders. Eigenlijk niet echt een pluspunt.
- Level 86. Loopt wat verder achter dan de andere 2. Maar volgens mij is dat een kwestie van een paar uurtjes.
- Het hele 'natuur' thema ervan lijkt een beetje teveel op mijn Druid. Het voelt niet echt anders.

Shaman:
+ Heb ik geboost. Vrijwel nieuw voor mij dus. Ik heb sinds level 80 geen shaman gespeeld. Toen deed ik top dps met een /castsequence button en een G15 keyboard macro terwijl ik een broodje aan het smeren was. Ik ga er vanuit dat er heel veel veranderd is :x
+ Healing spec beschikbaar. Sneller gearen in dungeons.
- Healing spec beschikbaar. Kans is klein dat ik uberhaubt ranged dps ga spelen met dat ding :x
- Maar 1 ranged dps spec. Als dat niet bevalt dan kan ie stof gaan eten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biggydeen2
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-08 20:38
Speel zelf frost DK, fulltime pvp met af en toe wat pve tussendoor. Had eerder verwacht dat ik generfed zou worden maar bijna een flat dmg increase van 7% verwacht je niet. In pvp zijn frost dk’s echt sterk en moeilijk neer te krijgen + huge dmg output maar in pve valt de dps iets tegen.

Het nadeel van een frost Dk is dat je afhankelijk bent van killing machine procs en dat deze procs voor zowel frost strike als obliterate gebruikt kunnen worden. De proc animatie is te langzaam waardoor veel procs verloren gaan op frost strikes terwijl ik ze kan gebruiken voor obliterates.

Speel op dit moment arena 2vs2 (met disc priest), bijna 1800 rating gehaald. Gevechten duren echt lang, gemiddeld zijn we een 15min bezig per gevecht. Veel combo’s tegengekomen en veel goede spelers. Kan nu niet direct zeggen dat er een OP combo rondloopt al zijn hunters en druids erg vervelend op dit moment.

Ashran zuigt wel hard op dit moment. Onmogelijk om in te komen in de avonduren. Wat veel mensen ook niet lijken te begrijpen is dat je 150 CP points krijgt per sub event wel super simpel te halen zijn. De cap van 200 kun je dus redelijk snel halen maar dan moet je wel in Ashran kunnen komen. Vanochtend kwam ik er direct in en nog snel 175 CP mee gepikt. De overige 25 had ik helaas geen tijd meer voor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
biggydeen2 schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 10:26:
Het nadeel van een frost Dk is dat je afhankelijk bent van killing machine procs en dat deze procs voor zowel frost strike als obliterate gebruikt kunnen worden. De proc animatie is te langzaam waardoor veel procs verloren gaan op frost strikes terwijl ik ze kan gebruiken voor obliterates.
Je zou eens kunnen kijken naar een addon zoals TellMeWhen, die reageert misschien sneller dan blizzard's eigen fancy frutseltjes.

Daarnaast hoef je als DK niet als een gestoorde op knoppen te gaan rammen. Pas als beide runes van 1 soort vol raken te komen of dat je je RP capt moet je perse iets doen. Je hebt dus meer tijd om rustig te kijken welke ability je gebruiken moet dan je zou denken. Natuurlijk zal je soms net een milliseconde voordat je je frost strike doet die km proc krijgen, maar doorgaans is dat wel te voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biggydeen2
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-08 20:38
BlackMage schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 10:45:
[...]

Je zou eens kunnen kijken naar een addon zoals TellMeWhen, die reageert misschien sneller dan blizzard's eigen fancy frutseltjes.

Daarnaast hoef je als DK niet als een gestoorde op knoppen te gaan rammen. Pas als beide runes van 1 soort vol raken te komen of dat je je RP capt moet je perse iets doen. Je hebt dus meer tijd om rustig te kijken welke ability je gebruiken moet dan je zou denken. Natuurlijk zal je soms net een milliseconde voordat je je frost strike doet die km proc krijgen, maar doorgaans is dat wel te voorkomen.
Het is inderdaad minder knoppen rammen en je kunt alles redelijk timen, maar het gaat voornamelijk in de situaties dat je 1 rune klaar hebt staan en het nog 1-2sec duurt voordat de volgende rune up komt. Op dat moment dump je RP met FS maar net op het moment dat je dat wil doen krijg je een KM proc waarna ik vervolgens mijn FS niet meer kan cancelen. Dit komt echt vaak voor, dat kan natuurlijk ook aan mij liggen aangezien ik de pressure zo hoog mogelijk wil houden maar vind het wel irritant.

Ik heb verder niet gekeken naar addons dus zal deze zeker even bekijken en proberen, thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeSkills
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 17-11-2024
Beste allemaal,

Zit er aan te denken om na twee jaar afwezigheid wow weer op te pakken.
Is er nog ruimte voor casual spelers in GoT guild? Welke server zitten jullie?
Kost het nog steeds geld om characters over te zetten naar een andere server? Zou zonde zijn, maar wil sowieso graag in een grote gezellige guild, dus zal wellicht moeten.

Wie weet tot snel. :-)

FFXIV: Brawny Brawler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metallize
  • Laatst online: 12-09 15:08
idd, het beste is dat je een visuele representatie hebt van je rune cooldowns .
Verder heb ik mn dk nog getransmogged naar de icc tier , de blauwe , ik geef er niets om dat mn gear nog niet epic is , maar om rond te lopen als een halve gare .. nee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-07 11:07
Metallize schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 11:49:
idd, het beste is dat je een visuele representatie hebt van je rune cooldowns .
Verder heb ik mn dk nog getransmogged naar de icc tier , de blauwe , ik geef er niets om dat mn gear nog niet epic is , maar om rond te lopen als een halve gare .. nee :P
Mijn transmog heeft een combinatie van pala shoulders en oude icc head :). De goede oude tijd!:
http://eu.battle.net/wow/...stmane/Deathmarc/advanced

Is kijken hoe hij wordt zodra hij de 100 aantikt.

www.marchealthy.nl / https://www.instagram.com/marc_healthy/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn alts zitten inmiddels op 2500+ garrison resources zonder ooit een quest te hebben gedaan na de garrison unlock.

Ik zit er inmiddels aan te denken om ze allemaal zover te spelen dat ze minimaal 3 followers hebben en gewoon dagelijks de followers op missie te sturen. Dan heb ik straks meer highlevel followers als ik ze echt ga levellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-07 11:07
Verwijderd schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 11:55:
Mijn alts zitten inmiddels op 2500+ garrison resources zonder ooit een quest te hebben gedaan na de garrison unlock.

Ik zit er inmiddels aan te denken om ze allemaal zover te spelen dat ze minimaal 3 followers hebben en gewoon dagelijks de followers op missie te sturen. Dan heb ik straks meer highlevel followers als ik ze echt ga levellen.
Heb zelf 3 level 92alts, en die doen elke dag de missions. Zitten zelfs al bijna op level 100. Dus hopelijk kunnen ze straks leuke gear binnen halen, zodat het levelen iets makkelijk word wanneer ik besluit om de alts door te levelen naar 100 :). En missies doen kost echt nauwelijks tijd. Mijn pala is zelfs 93 en heeft al 10 followers.

www.marchealthy.nl / https://www.instagram.com/marc_healthy/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metallize
  • Laatst online: 12-09 15:08
Verwijderd schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 11:55:

je zal er meer dan 3 nodig hebben ;)
ik stuur ze gewoon uit elke keer als ik in log, t maakt niet uit wat de win-kans is , maar werken zullen jullie 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13:19
Hunter
-Kill Shot's (Beast Mastery, Marksmanship) damage has been reduced by 10%.
-Aimed Shot's damage has been reduced by 10%.
:'( Dat wordt weer even zoeken naar een nieuwe spec, misschien toch maar weer BM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garagaholic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-08 08:39
Thysiej schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 09:21:
Ik begrijp er geen snars van, Frost DK's krijgen een buff? Dat is zeker alleen omdat alle dps DK's momenteel unholy zijn? De meeste wijzigingen lijken mij prima, al vind ik het raar dat alleen Fury een buff krijgt en arms niet... Ik dacht dat beide underperformde ten opzichte van gladiator momenteel? Ik zou ook een buff voor shadow priests verwachten eigenlijk, die zitten momenteel al onderaan qua dps maar zitten zometeen nog lager...
Voor Spriests geldt dat ze schijnbaar moeilijk te balancen zijn qua aoe vs single target output, althans in MoP was het zo dat met multidotten je op veel fights gewoon erg goed mee kon doen. Puur single target was het, zoals nu, volkomen pet. Wat mij dwarszit, is het grote verschil in scaling van gear tussen classes. Een spriest scaled bijvoorbeeld (naar mijn idee) vrij 'laat' met gear; slechte tot gemiddelde gear geeft gewoon slechte prestaties, en alleen erg goede gear geeft optimale resultaten. Zou wel te maken hebben met stat plateaus en (soft) caps, dus wel verklaarbaar. Echter, nog steeds bloedirritant om met bloed zweet en tranen (overdrijven is een vak :+) dezelfde DPS-output te hebben als een slecht(er) gegearde 1-button-class.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
Er kan nog van alles gebeuren met balancing wat op het moment gedaan wordt. Kan zijn dat de andere classes volgende week iets te horen krijgen.
Class Tuning Changes

Please note that the following class tuning changes are still undergoing testing and will be implemented as soon as possible.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prx
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 20:36

Prx

Hoewel ik het natuurlijk niet erg vind dat ze mijn Enhancement Shaman weer buffen, moet ik zeggen dat ik nou niet het gevoel had dat die een buff nodig had. Single target DPS was niet extreem hoog, maar AoE is echt insane met Flame Shock > Lava Lash > Fire Nova spam. Dat maakte voor mij de single target wel weer goed.

[ Voor 8% gewijzigd door Prx op 09-12-2014 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
garagaholic schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 12:09:
[...]

Voor Spriests geldt dat ze schijnbaar moeilijk te balancen zijn qua aoe vs single target output, althans in MoP was het zo dat met multidotten je op veel fights gewoon erg goed mee kon doen. Puur single target was het, zoals nu, volkomen pet. Wat mij dwarszit, is het grote verschil in scaling van gear tussen classes. Een spriest scaled bijvoorbeeld (naar mijn idee) vrij 'laat' met gear; slechte tot gemiddelde gear geeft gewoon slechte prestaties, en alleen erg goede gear geeft optimale resultaten. Zou wel te maken hebben met stat plateaus en (soft) caps, dus wel verklaarbaar. Echter, nog steeds bloedirritant om met bloed zweet en tranen (overdrijven is een vak :+) dezelfde DPS-output te hebben als een slecht(er) gegearde 1-button-class.
waarom hebben spriests dit probleem dan en affliction warlocks niet? Ze hebben er al voor gezorgd dat mindsear in combinatie met multidotting geen optie meer is. Zorg er dan voor dat je een zeer sterke dot hebt die maar op één target tegelijk kan bijvoorbeeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12:33

vhal

ಠ_ಠ

Grimmie187 schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 12:07:
[...]

:'( Dat wordt weer even zoeken naar een nieuwe spec, misschien toch maar weer BM?
De hoge AiS damage was meer icm LW wat iedere MM-hunter lijkt te speccen.

Daarnaast scheelt het ook nu KS in Draenor bruikbaar is vanaf 30% (of 35%, weet het even niet)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
  • Laatst online: 07-09 01:58
Prx schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 12:50:
Hoewel ik het natuurlijk niet erg vind dat ze mijn Enhancement Shaman weer buffen, moet ik zeggen dat ik nou niet het gevoel had dat die een buff nodig had. Single target DPS was niet extreem hoog, maar AoE is echt insane met Flame Shock > Lava Lash > Fire Nova spam. Dat maakte voor mij de single target wel weer goed.
Ze zijn alleen niet tevreden met Fire Nova en krijgt waarschijnlijk een nerf.
Kun je beter eerst een buff krijgen anders blijft er helemaal niks over van enhancement

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 21:23

Warrior
  • Fury
Mage
  • Arcane
  • Fire
    • Enhanced Pyrotechnics now causes a stacking 10% increased critical strike chance (up from 5% per stack).
    • Molten Armor now increases spell critical strike chance by 15% (up from 5%).
  • Frost
    • Frostbolt's damage has increased by 25%.
  • Talents
    • Arcane Orb's (Arcane) damage has increased by 10%.
    • Comet Storm's (Frost) damage has increased by 25%.
    • Meteor's (Fire) damage-over-time effect has increased by 25%.
    • Nether Tempest's (Arcane) damage has increased by 10%.
    • Supernova's (Arcane) damage has increased by 12%.
NERFS:

Hunter
  • General
    • Kill Shot's (Beast Mastery, Marksmanship) damage has been reduced by 10%.
  • Marksmanship
    • Aimed Shot's damage has been reduced by 10%.
Monk
  • Rising Sun Kick (Windwalker, Mistweaver) now causes enemies to take 10% increased damage from the Monk's abilities (down from 15% increased damage).
Nieuwe SimC parses met de nerfs/buffs erin verwerkt (alles behalve hunter en DK).

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/BeoOnFk8r4z3i6QBavw77NWX/full.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idanue
In theorie zie die mage buff er goed uit, nu nog kijken hoe het in de praktijk is.
Ik denk dat de dps erg snel inzakt als er bewogen moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
Krukar schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 13:14:
[...]

Nieuwe SimC parses met de nerfs/buffs erin verwerkt (alles behalve hunter en DK).

[afbeelding]
Hunter nerfs dus nog niet meegenomen hierin? Dat wordt van top 3 naar bottom 3 zometeen.. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cr0kie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 31-08 21:21
GokuSsj schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 11:55:
[...]

Mijn transmog heeft een combinatie van pala shoulders en oude icc head :). De goede oude tijd!:
http://eu.battle.net/wow/...stmane/Deathmarc/advanced

Is kijken hoe hij wordt zodra hij de 100 aantikt.
Ziet er al goed uit.
Ik ben nog aan het prutsen met men boots, die passen niet echt bij deze set:
(NE rogue) http://www.wowhead.com/profile=eu.nordrassil.artificial
Er zit een default glow op de daggers maar die is online niet te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11:41
Idanue schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 13:16:
In theorie zie die mage buff er goed uit, nu nog kijken hoe het in de praktijk is.
Ik denk dat de dps erg snel inzakt als er bewogen moet worden.
Arcane is bijzonder gevoelig voor movement inderdaad, dus misschien alleen op butcher goed.

Ik ga zelf voor frost + fire denk ik. Zeker op aoe is fire echt een beest :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Ik heb zelf ook frost+fire op mijn mage.

Fire moet ik nog even kijken hoe dat precies zit met priority/spells:
Fireball tot 'Heating up' komt.
Als 'Heating up' er is, een inferno blast gevolgd door pyroblast en combustion.
Meteor zodra off CD

Volgens mij is dat het in grote lijnen? (Ik ga voor de unstable magic+meteor build).
Ik snap dat je, zodra je de 'Pyroblast!' buff hebt het beste fireball kunt gebruiken totdat je 'Heating up' erbij krijgt zodat je kans op twee pyroblasts achter elkaar hebt.

Enige nadeel van Frost+Fire is dat de ideale stats nogal verschillen :(

Frost:
Mul > Vers = Crit > Mas > Has

Fire:
Crit > Mas > Mul = Has > Vers

Ik heb nu, in frost, bijna alleen maar Multistrike en Versatility op mijn gear, nauwelijks crit of mastery.
Dus je blijft wel behouden dat je (voor optimale DPS) meerdere gearsets moet hebben (iets waar ze van af wilden zeiden ze nog op Blizzcon)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racemol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 20:07
vhal schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 12:57:
[...]

De hoge AiS damage was meer icm LW wat iedere MM-hunter lijkt te speccen.

Daarnaast scheelt het ook nu KS in Draenor bruikbaar is vanaf 30% (of 35%, weet het even niet)
Ik denk dat die nerf niet heel erg is (en te verwachten was). Ik speel zelf ook MM Hunter met LW en blijf dit na deze nerf ook doen. KS is trouwens vanaf 35% health.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11:14
even wat anders, de leuke manier van goud verdienen aan darkmoon cards is bij vele al te bekend geworden, kaartjes verkopen voor niet veel meer op mijn server (ergens tussen de 300 en 2000g).

heeft er iemand nog idieen om wat gold te verdienen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Racemol schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 14:12:
[...]

Ik denk dat die nerf niet heel erg is (en te verwachten was). Ik speel zelf ook MM Hunter met LW en blijf dit na deze nerf ook doen. KS is trouwens vanaf 35% health.
Ik vind het ook niet erg mits andere OP classes ook worden aangepakt, en dat is nu niet het geval (DK wordt zelfs gebuffed).
Wellicht dat ze volgende week aan de beurt zijn, maar had toch verwacht dat ze allemaal tegelijk generfd zouden worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Vind het ook wel gek dat ze zulke dikke veranderingen moeten aanbrengen. Hoe de f hebben ze dat niet kunnen zien tijdens het testen? Dat je een paar kleine nuances weg wil schaven prima, maar dit zijn zulke grote percentages dat je zou verwachten dat ze in PTR changelogs zouden staan, niet op live middenin een contentpatch/pvp season.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

fuqua schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 14:18:
even wat anders, de leuke manier van goud verdienen aan darkmoon cards is bij vele al te bekend geworden, kaartjes verkopen voor niet veel meer op mijn server (ergens tussen de 300 en 2000g).

heeft er iemand nog idieen om wat gold te verdienen ?
Nu raidgear beschikbaar begint te komen is het andere ilvl 640 spul niet zoveel meer waard helaas... Ik heb zondag een set blacksmithing legs gemaakt (met crit+mastery) waar je voorheen zo 30-40k voor kon vangen, maar nu kom ik er voor 15k nog niet eens vanaf. Helaas :)

De 1e dagen na een nieuwe expansion zijn altijd het leukst, toen gingen zelfs ores voor 30g per stuk ipv 70s :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
Chakotay schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 14:28:
[...]

Nu raidgear beschikbaar begint te komen is het andere ilvl 640 spul niet zoveel meer waard helaas... Ik heb zondag een set blacksmithing legs gemaakt (met crit+mastery) waar je voorheen zo 30-40k voor kon vangen, maar nu kom ik er voor 15k nog niet eens vanaf. Helaas :)

De 1e dagen na een nieuwe expansion zijn altijd het leukst, toen gingen zelfs ores voor 30g per stuk ipv 70s :P
prijzen zakken hard inderdaad, het lijkt wel of blizzard de auction house overbodig aan het maken is. Alles wat je nodig hebt kun je zelf maken verspreid over verschillende alts en hun garrisons.

nog iets wat ik me afvraag, als je bijvoorbeeld een profession al hebt op je char. is het dan nog nuttig op dan ook de desbetreffende profession building bij te nemen ? voegt het iets toe ?!

[ Voor 12% gewijzigd door fuqua op 09-12-2014 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waywaith
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-08 13:22

Waywaith

Tja

Chakotay schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 14:28:
[...]

Gister mn eerste missie gekregen waar de reward een (volgens mij) random highmaul gear piece (655) geeft. Hopelijk slaagt die missie O-)

-Pirate : "The cannons be ready Captain." -Captain: "Are."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
fuqua schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 14:29:
[...]

prijzen zakken hard inderdaad, het lijkt wel of blizzard de auction house overbodig aan het maken is. Alles wat je nodig hebt kun je zelf maken verspreid over verschillende alts en hun garrisons.

nog iets wat ik me afvraag, als je bijvoorbeeld een profession al hebt op je char. is het dan nog nuttig op dan ook de desbetreffende profession building bij te nemen ? voegt het iets toe ?!
Alle professions hebben een eigen 'centraal' materiaal nodig waarop een cooldown zit om te maken. Met het gebouwtje kan je dus veel sneller die dingen produceren als met alleen je profession.

Dat zijn bijv. Hexweave Cloth, Burnished Leather, Truesteel Ignot e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Waywaith schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 14:32:
[...]

Gister mn eerste missie gekregen waar de reward een (volgens mij) random highmaul gear piece (655) geeft. Hopelijk slaagt die missie O-)
http://www.curse.com/addons/wow/garrisoncommander

Geeft slagingspercentage met je beschikbare followers aan in het missie-overzicht :).
Een van de handigste garrison addons imo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waywaith
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-08 13:22

Waywaith

Tja

Darkfreak schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 14:35:
[...]

Geeft slagingspercentage met je beschikbare followers aan in het missie-overzicht :).
als dat hetzelfde percentage is als wat je de standaard bij de interface te zien krijgt, dan had ik iets van 58% kans :)

edit: eh, doh. Die gebruik ik dus, dus iets van 58% kans ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Waywaith op 09-12-2014 14:40 ]

-Pirate : "The cannons be ready Captain." -Captain: "Are."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
Darkfreak schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 14:35:
[...]

is dat het zelfde als de masterplan addon ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

fuqua schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 14:40:
[...]

is dat het zelfde als de masterplan addon ?
Masterplan doet ook zoiets, alleen kun je bij commander aangeven dat die GEEN rekening moet houden met 'unavailable' followers.
Masterplan geeft een slaginspercentage weer op basis van ALLE followers, of ze nou al op een mission zijn of aan het 'werken' zijn maakt niet uit.

EDIT:
Masterplan is geupdate zie ik nu.
In de mission-overzicht waar je followers toewijst is er nu het dungeon finder logo waarmee je automatisch followers kunt toewijzen voor 100% (als mogelijk).

Ik zou voor masterplan gaan nu :P

[ Voor 21% gewijzigd door Darkfreak op 09-12-2014 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
BlackMage schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 14:34:
[...]

Alle professions hebben een eigen 'centraal' materiaal nodig waarop een cooldown zit om te maken. Met het gebouwtje kan je dus veel sneller die dingen produceren als met alleen je profession.

Dat zijn bijv. Hexweave Cloth, Burnished Leather, Truesteel Ignot e.d.
dat dacht ik dus ook, het volgende; ik heb de scribe gebouwtje, daar maak ik war paint, en kan ik via de npc darkmoon cards maken (als ik 10 warpaints heb), dus ik dacht dat kan sneller, en leer inscription op mn char.

maar nu kan ik dus niet meer darkmoon cards maken, totdat ik 5 van die boeken heb die een 24h cooldown hebben (dus elke dag 1) en dan kan ik de formule van diezelfde npc kopen om darkmoon cards te maken !? :'(

had blizz me wel voor mogen waarschuwen, had ik dat vooraf geweten dan had ik het niet inscription als profession genomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
Zo werkt het voor eigenlijk alle professions nu. Ik zie het probleem niet precies. Als jij straks op je character de kaarten kunt maken ben je niet meer afhankelijk van de workorders die door je scribers hut gedaan worden lijkt me, dat kan je dan doen met de mats die je al hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
Thysiej schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 14:49:
Zo werkt het voor eigenlijk alle professions nu. Ik zie het probleem niet precies. Als jij straks op je character de kaarten kunt maken ben je niet meer afhankelijk van de workorders die door je scribers hut gedaan worden lijkt me, dat kan je dan doen met de mats die je al hebt...
dat is wat ik bedoel juist, heeft het wel zin om beide te hebben. Als je al enchanter bent, heeft het nu om ook het enchanter gebouw te plaatsen ? voegt het wat toe ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Master Plan en/of Garrison Mission Commander (gebruik ik beide) zijn inderdaad veel geupdate laatste tijd. Werkt heerlijk zo :)
fuqua schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 14:44:
[...]

dat dacht ik dus ook, het volgende; ik heb de scribe gebouwtje, daar maak ik war paint, en kan ik via de npc darkmoon cards maken (als ik 10 warpaints heb), dus ik dacht dat kan sneller, en leer inscription op mn char.

maar nu kan ik dus niet meer darkmoon cards maken, totdat ik 5 van die boeken heb die een 24h cooldown hebben (dus elke dag 1) en dan kan ik de formule van diezelfde npc kopen om darkmoon cards te maken !? :'(

had blizz me wel voor mogen waarschuwen, had ik dat vooraf geweten dan had ik het niet inscription als profession genomen.
Ik vind het raar dat er geen BoP craftables meer zijn. Dat is toch de reden om een profession te nemen? Anders kan je wel even een guildie vragen.

BoE craftables waren altijd door iedereen te maken, maar hadden dure mats. BoP craftables moest je leren via patterns die droppen in dungeons/raids maar daarna waren ze vrij goedkoop te maken. Ik snap dat ze de "gratis" benefits zoals ze extra gem sockets, ring enchants, bonus op flasks enzo weg hebben gehaald om te zorgen dat een profession niet meer directe combat voordelen had. Maar de BoP dingen zijn wel jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11:41
fuqua schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 14:51:
[...]

dat is wat ik bedoel juist, heeft het wel zin om beide te hebben. Als je al enchanter bent, heeft het nu om ook het enchanter gebouw te plaatsen ? voegt het wat toe ?
Extra temporal crystals, dat is het. Er vanuitgaande dat je eerst al je recipes hebt geleerd. Oh en die transmog enchants kun je niet meer doen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
fuqua schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 14:51:
[...]

Ja, dit voegt zeker wat toe. Je moet sowieso die recipes kopen (ik weet niet of deze ook ergens anders te koop zijn), daarnaast heeft die enchanting hut zeker zin omdat je de dusts kan omzetten middels workorders naar factures van de kristallen. Mijn enchanter heeft nu op lvl 100 nog bijna 700 dusts, mijn enchanting hut draait permanent op volle toeren. Daardoor heb ik nu redelijk wat van die kristallen. Vanavond eens kijken wat ik voor die dingen kan krijgen op AH.

Ik dacht overigens dat herbing en minen een nutteloze keuze was als professions, maar ook die hebben hun voordelen. Met minen en herben krijg je bergen van die primal spirits, die je vervolgens tegen high level crafting materials kan ruilen. Ik had ruim 200 primal spirits op mijn paladin, die al een tijdje geen mining en herbing meer heeft maar tijdens het levelen alles gemined heeft wat ie tegen kwam en daar kon ik gisteren 4 savage blood (das de duurste) voor kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Ik zit op zowel mijn paladin als ook mijn mage ruim in de 200 primal spirits.
Nog nergens aan uitgegeven omdat ik er nog niet uit ben of ik ze zal bewaren voor later, of gewoon Savage Blood voor kopen en doorverkopen voor cash (sinds ik met WoD ben begonnen ben bijna 23k armer geworden =/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Darkfreak schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 15:10:
Nog nergens aan uitgegeven omdat ik er nog niet uit ben of ik ze zal bewaren voor later, of gewoon Savage Blood voor kopen en doorverkopen voor cash (sinds ik met WoD ben begonnen ben bijna 23k armer geworden =/
Hmm, hier is het juist redelijk stabiel... Begonnen rond de 25k, en daar zit het nu, een flinke Garrison en een paar mounts e.d. van een paar k verder, nog steeds :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11:15
There's a chance we'll see them ease up on class restrictions for gnomes. Gnome Hunter is probably one of the more likely combinations.
Oh yes! Dat gaat weer geld kosten (race changes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10:03

hmr

Grimmie187 schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 13:29:
[...]

Hunter nerfs dus nog niet meegenomen hierin? Dat wordt van top 3 naar bottom 3 zometeen.. :|
Van X5 naar lijn 5! :9 :9 :9

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erycius
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-03 00:32

Erycius

I came on Eileen.

klopt het nu dat als ge geen enchanting hebt, en ook geen enchanting building in je garrison, dat je geen weapon transmog enchants kan zetten?

Bloemen scheiden het gras in de tuin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Die SimC parses slaan echt helemaal nergens op. Ten eerste worden de set bonussen meegenomen terwijl die helemaal niet beschikbaar zijn in bijvoorbeeld 630 gear (de eerste rij) en ten tweede heeft zowat elke raidboss in Highmaul meer dan 1 target en ontzettend veel movement.

Dus ja als je op 1 target lekker kan turreten dan klopt het maar in werkelijkheid is dan nooit het geval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Erycius schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 15:27:
klopt het nu dat als ge geen enchanting hebt, en ook geen enchanting building in je garrison, dat je geen weapon transmog enchants kan zetten?
Klopt. Sterker nog: Transmog enchantments (Illusions genoemd) kun je alleen op je wapen (niet shield!) plaatsen als je een follower met enchanting in je building hebt.

Ik vind het trouwens zeer jammer dat shield enchants er niet bij zitten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Je kan het ook gewoon via iemand anders zijn enchanting gebouw doen

En sinds wanneer hebben shield enchants ooit een visual gehad? (En sterker nog, er is helemaal niet eens een shield enchant op dit moment)

[ Voor 55% gewijzigd door jmxd op 09-12-2014 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erycius
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-03 00:32

Erycius

I came on Eileen.

Twylight schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 15:30:
Ah, goeie tip, bedankt :)

Bloemen scheiden het gras in de tuin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

En sinds wanneer hebben shield enchants ooit een visual gehad? (En sterker nog, er is helemaal niet eens een shield enchant op dit moment)
Andermans followers kun je niet gebruiken toch? Alleen het basis-enchanthutje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Twylight schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 15:29:
Die SimC parses slaan echt helemaal nergens op. Ten eerste worden de set bonussen meegenomen terwijl die helemaal niet beschikbaar zijn in bijvoorbeeld 630 gear (de eerste rij) en ten tweede heeft zowat elke raidboss in Highmaul meer dan 1 target en ontzettend veel movement.

Dus ja als je op 1 target lekker kan turreten dan klopt het maar in werkelijkheid is dan nooit het geval
Ik zat ook al een beetje raar te kijken naar die set bonussen.

Maar helemaal nergens op slaan is een beetje overdreven. Ze doen niet alsof ze de bijbel zijn ofzo. Het is een simulatie van theoretische maximale dps op een patchwerk gevecht. Als je wil zien wat de praktijk doet dan zijn daar andere sites voor :P Het is niet alsof het daarom nutteloos wordt.

Het is gewoon een basis voor vergelijkingen. Hoeveel effect heeft talent x, hoeveel meer damage doet class y door buff z. Die patchwerk stats zijn enorm belangrijk, al is het alleen maar om aan te tonen hoeveel last/bonus een bepaalde class heeft van veel movement of adds voor splash damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Ergens had ik een glow-effect in herinnering bij shield enchants :| ..
Kan dat ik mij vergis.
De laatste keer dat ik een shield enchant had was in WotLK :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:51
Darkfreak schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 15:10:
Ik heb even uitgerekend dat ik 1500 primals nodig heb om de engineering goggles maximaal te upgraden, een 750 per stap. 50 primals per Savage Blood, ik weet weer wat te farmen :)

Dankzij mining zit ik nu over de 200 stuks, dus ik heb nog even te gaan. Waarschijnlijk ga ik nog een deel zelf maken via een andere garrison, mijn rogue is leatherworker dus die heeft een barn en tannery.

Overigens heeft mijn rogue ook bizar veel geluk met followers, quasi allemaal krijg ik ze meteen als epic of blue binnen. Op mijn pally waren ze bijna allemaal groen... the joys of RNG!

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Ik denk dat ze binnenkort ook wel komen met een nerf voor de Savage Bloods hoor. Anders houden ze die professions nooit boeiend voor ene hele expansion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Kapoen schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 15:48:
[...]

Ik heb even uitgerekend dat ik 1500 primals nodig heb om de engineering goggles maximaal te upgraden, een 750 per stap. 50 primals per Savage Blood, ik weet weer wat te farmen :)

Dankzij mining zit ik nu over de 200 stuks, dus ik heb nog even te gaan. Waarschijnlijk ga ik nog een deel zelf maken via een andere garrison, mijn rogue is leatherworker dus die heeft een barn en tannery.

Overigens heeft mijn rogue ook bizar veel geluk met followers, quasi allemaal krijg ik ze meteen als epic of blue binnen. Op mijn pally waren ze bijna allemaal groen... the joys of RNG!
Je weet dat je met de Barn ook savage blood kunt farmen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

BlackMage schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 16:03:
Ik denk dat ze binnenkort ook wel komen met een nerf voor de Savage Bloods hoor. Anders houden ze die professions nooit boeiend voor ene hele expansion.
Ik zit er hartelijk op te wachten... Heb nu 2 crafted blacksmithing-items die goed een upgrade kunnen gerbruiken, maar die bloods zijn nog steeds minimaal 1500g per stuk op mijn server... Dat is niet grappig als je er 15 nodig hebt voor 1 upgrade :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:51
Darkfreak schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 16:04:
[...]

Je weet dat je met de Barn ook savage blood kunt farmen?
Dat heb ik ook letterlijk in mijn post gezet ;)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Kapoen schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 16:10:
[...]

Dat heb ik ook letterlijk in mijn post gezet ;)
My bad, overheen gelezen in de gauwigheid :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Chakotay schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 15:38:
[...]

Andermans followers kun je niet gebruiken toch? Alleen het basis-enchanthutje?
Ik heb gisteren via iemand anders zijn enchanter dude een illusion op mijn weapon gezet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Wat ik raar vind is dat boomkin geen nerf heeft, als je kijkt naar warcraft logs staan die zowat bij elke fight bovenaan en in aoe en bijvoorbeeld battlegrounds doen ze 2 keer zoveel damage als de #2 hoogste damage.

Deed een paar dagen geleden een RBG met alleen maar 2200+ ervaren spelers (mensen die dus weten hoe ze hun class moeten spelen) en de boomkin stond VER boven de rest qua damage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idanue
Twylight schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 16:31:
Wat ik raar vind is dat boomkin geen nerf heeft, als je kijkt naar warcraft logs staan die zowat bij elke fight bovenaan en in aoe en bijvoorbeeld battlegrounds doen ze 2 keer zoveel damage als de #2 hoogste damage.

Deed een paar dagen geleden een RBG met alleen maar 2200+ ervaren spelers (mensen die dus weten hoe ze hun class moeten spelen) en de boomkin stond VER boven de rest qua damage
In PVE zijn ze redelijk gemiddeld dus zou niet weten waarom ze een nerf nodig hebben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticSnake
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-06-2023
Blizzard is het weer helemaal kwijt hoor en dat al binnen een week nadat de raid instances open zijn. Sommige buffs zijn terecht hoor, daar niet van. Warriors en enhancement shamans moesten gebuffed worden, arcane/fire mages ook. Maar het is mij een raadsel waarom Frostbolt gebuffed is, frost was al heel goed, zeker in PvP. Maar dat is tot daar aan toe.

De buffs van DKs en elemental shamans zijn te belachelijk voor woorden. DK was al zo ongeveer de beste melee dps class (samen met WW monk die een kleine, te verwaarlozen, nerf heeft gehad) en elemental shamans waren al fors gebuffed en hebben er nu weer een gekregen. Dus ja, DK en elemental shaman zullen top 2 dps zijn nu.

Verder is de hunter nerf terecht natuurlijk, zeker die van kill shot. Het is mij verder wel een raadsel waarom balance druids geen buff hebben gekregen. Over het algemeen zijn ze best goed, maar niet in gevechten waarbij je veel moet bewegen. De damage over time van moonfire/sunfire had best omhoog gekund met 5% ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

MysticSnake schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 16:59:
Blizzard is het weer helemaal kwijt hoor en dat al binnen een week nadat de raid instances open zijn. Sommige buffs zijn terecht hoor, daar niet van. Warriors en enhancement shamans moesten gebuffed worden, arcane/fire mages ook. Maar het is mij een raadsel waarom Frostbolt gebuffed is, frost was al heel goed, zeker in PvP. Maar dat is tot daar aan toe.
Om Frost 'gelijk' te trekken met de andere twee specs.
Blizz wil dat alle specs ongeveer gelijk presteren zodat je kunt kiezen voor de spec die jij het leukste vind. En niet dat iedereen dezelfde spec heeft omdat het 'de beste' is.

Ze hebben arcane en fire (vooral arcane) flink gebuffed. Die kleine frost buff is zodat frost niet in de trash valt in vergelijking.
Zie de simcraft, arcane is echt hard nu (maar goed, het is en blijft simcraft natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Idanue schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 16:34:
[...]

In PVE zijn ze redelijk gemiddeld dus zou niet weten waarom ze een nerf nodig hebben. :)
Als je mijn post daadwerkelijk had gelezen dan zag je dat ik het over warcraft logs had waar ze bijna bij elke PVE fight bovenaan staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• versay
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-08 19:35
Twylight schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 17:04:
[...]

Als je mijn post daadwerkelijk had gelezen dan zag je dat ik het over warcraft logs had waar ze bijna bij elke PVE fight bovenaan staan
Wat ik zie bij warcraft logs is dat er alleen balanced druids bovenaan staan bij Kargath Bladefist? Heb je link van die logs wat jij bedoelt ^^?

[ Voor 7% gewijzigd door versay op 09-12-2014 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Elke boss met meer dan 1 target natuurlijk. Boomkin heeft dan ook vooral een AOE nerf nodig en geen single target nerf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticSnake
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-06-2023
Darkfreak schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 17:02:
[...]
Om Frost 'gelijk' te trekken met de andere twee specs.
Blizz wil dat alle specs ongeveer gelijk presteren zodat je kunt kiezen voor de spec die jij het leukste vind. En niet dat iedereen dezelfde spec heeft omdat het 'de beste' is.

Ze hebben arcane en fire (vooral arcane) flink gebuffed. Die kleine frost buff is zodat frost niet in de trash valt in vergelijking.
Zie de simcraft, arcane is echt hard nu (maar goed, het is en blijft simcraft natuurlijk)
En dat Demonology het zoveel slechter doen dan destruction, of feral veel beter is dan balance maakt niet uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:16
Hoe doen de druid guardians het op het moment?
Is nog steeds mijn OS (feral MS), maar heb de neiging terug te gaan naar resto als OS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
MysticSnake schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 17:25:
[...]

En dat Demonology het zoveel slechter doen dan destruction, of feral veel beter is dan balance maakt niet uit?
Dit is iets wat ik ook nogal vreemd vind. Maar laten we niet op onszelf vooruit lopen, het is nog niet zeker dat deze wijzigingen doorgevoerd worden in deze vorm. Het is vaak zo dat pure dps-classes één PvP en twee viable PvE specs hebben. Echter zie ik dat momenteel volgens mij alleen met Arms warriors echt terugkomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Thysiej schreef op woensdag 10 december 2014 @ 09:04:
[...]

Dit is iets wat ik ook nogal vreemd vind. Maar laten we niet op onszelf vooruit lopen, het is nog niet zeker dat deze wijzigingen doorgevoerd worden in deze vorm. Het is vaak zo dat pure dps-classes één PvP en twee viable PvE specs hebben. Echter zie ik dat momenteel volgens mij alleen met Arms warriors echt terugkomen...
Met de nieuwe spec-wide talent tiers is het niet meer de bedoeling dat de spec bepaald of het PvE of PvP geschikt is, maar de talents.
Ze willen alle DMg dealende specs gelijk trekken, zodat je dmv de talents kies of je meer AoE, single target of control (PvP) focused gaat.

Dat is iig mijn vermoeden, en dat loopt gelijk met iets wat ze @ blizzcon zeiden (dat ze van defaults en cookie cutter af willen, en willen dat mensen spelen wat ze 'leuk vinden' en niet 'moeten pakken')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
Eens, maar waarom buffen ze dan alleen fury warriors en arms niet? Arms loopt net zo achter op gladiators als fury (in ieder geval single target). Wellicht weten ze niet hoe ze arms moeten buffen zonder dat de cleave damage ook gigantisch omhoog gaat.

Gisteren mijn eerste invasion gehad in mijn garrison. In de eerste run direct 920 gehaald, echt niet slecht.
Die kristallen die je kan kopen, kan je van die healing crystal bijvoorbeeld meerdere plaatsen? Dan wordt het helemaal feest namelijk:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Thysiej schreef op woensdag 10 december 2014 @ 09:14:
Eens, maar waarom buffen ze dan alleen fury warriors en arms niet? Arms loopt net zo achter op gladiators als fury (in ieder geval single target). Wellicht weten ze niet hoe ze arms moeten buffen zonder dat de cleave damage ook gigantisch omhoog gaat.

Gisteren mijn eerste invasion gehad in mijn garrison. In de eerste run direct 920 gehaald, echt niet slecht.
Die kristallen die je kan kopen, kan je van die healing crystal bijvoorbeeld meerdere plaatsen? Dan wordt het helemaal feest namelijk:D
Ik denk dat ze het geleidelijk doen? En niet alles in een keer?

Wat betreft die kristallen: Ik begreep dat je er meerdere kunt plaatsen.
Dus b.v. een healing en freeze kristal aan iedere ingang (die freeze kristallen zijn btw OP, zorgen echt voor flinke slowdown)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik denk dat ze wat meer tijd voor Arms nemen. Niet alleen omdat het misschien wat lastig is om met kleine aanpassingen heel Arms niet uit proporties te halen, maar misschien dat ze ook de Arms gameplay onder de loep nemen.

Durex heeft onlangs contact gehad met Blizzard m.b.t. de Arms spec, ze konden zulke zaaddoding goed gebruiken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasquealer
  • Registratie: December 2009
Kaap schreef op woensdag 10 december 2014 @ 09:28:
Ik denk dat ze wat meer tijd voor Arms nemen. Niet alleen omdat het misschien wat lastig is om met kleine aanpassingen heel Arms niet uit proporties te halen, maar misschien dat ze ook de Arms gameplay onder de loep nemen.

Durex heeft onlangs contact gehad met Blizzard m.b.t. de Arms spec, ze konden zulke zaaddoding goed gebruiken :+
Volgens mij willen ze wel een btje the "niche" specs houden.
Bijvoorbeeld sommige specs doen het over het algemeen gewoon beter op AoE damage dan single target.

Ik vraag me af of dat nu ook nog zo is na de fury buff maar dat kan er mee te maken hebben.

Overigens volgens mij is er heel wat meer nodig voor Arms dan alleen een buff :O

Even op een andere boeg, hopelijk gaan ze wel snel de lvl 100 talents van de hunters nakijken want je hebt eigenlijk qua pve maar 1 keus per spec.

Andere vallen redelijk (ver) d'r achter.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10:03

hmr

Kaap schreef op woensdag 10 december 2014 @ 09:28:

Kaap, hoe bevalt het nieuwe Fury?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Pagina: 1 ... 63 ... 89 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Posts als "jeeuj, rogue buffs" of andere 1 regel reactie's van die strekking voegen 0,0 toe aan het topic en zijn daarom niet gewenst.