Vandaag mijn 2e echte invasion gehad.
Deze keer hebben we wel gold gehaald maar geen epic

.
Ik geloof dat ik 3 dagen na release al 100 was en heal sindsdien ook al WOD HCs en ik heb het gevoel dat de groepen in de HCs steeds slechter worden.
Ik bedoel nu niet van af en toe een foutje ofzo want fouten gebeuren vooral als je voor het eerst in een bepaalde dungeon bent maar ik bedoel mensen waar je je echt van af zit te vragen hoe ze zilver hebben kunnen halen.
Zilver is absoluut niet moeilijk en toch vraag ik me dan af hoe deze mensen het gehaald hebben.
Vandaag een paar slechte groepen gehad maar eentje spande echt de kroon.
Een guild run (tank en 3 DPS), een dps was bijna continu afk en zijn guild maatjes wilden hem 2x kicken wat beide keren faalde. Een dps stond continu in aoe en nam nul moeite hier uit weg te gaan.
En als iemand 2 ticks in zooi staat zonder te bewegen dan heal ik ze niet meer, dus hij ging een paar keer dood (wat blijkbaar mijn schuld was).
Het leukste was nog de tank die continu zat weg te rennen voor de trash en dat in Grimrail Depot dus hij was direct uit mijn LOS.
Mja ze zeggen dat je niet altijd op de 1e indruk af moet gaan. Maar als je binnen komt direct na de 1e baas en er ligt een stapel skeleten dan kun je beter meteen weg gaan.