Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, die followers. Ik heb gek genoeg op mijn main zonder inn meer followers dan op mijn alt met inn.

Ik kom gewoon niet aan die quests toe om ze te recruiten :-(

Opzich doe ik mijn garrison, inclusief mine en herb garden, maar zonder vissen in 15 minuten. Die apexis daily doe ik lang niet altijd, die is in zijn eentje irritanter dan alle MoP dailies tezamen.

Mijn grootste probleem is dat al mijn level 100 followers tezamen maar 4 verschillende abilities kunnen counteren. Ze overlappen massaal en de helft van de level 98+ missies moet ik dus doen met 50% kans :-( Krijg ik eindelijk zon reroll token en hij rerollt gewoon naar de andere ability die ik al tig maal heb. Doh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waywaith
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-08 13:22

Waywaith

Tja

Kvdv88 schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 12:23:
[...]

Als je followers boven de 645 hebt kan je ook raid waardige items krijgen tijdens missies, misschien een idee om 1-2 followers eerst sneller omhoog te halen ;)
Goede tip! kan ik me misschien beter op focussen!
Verwijderd schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 12:24:
Mijn grootste probleem is dat al mijn level 100 followers tezamen maar 4 verschillende abilities kunnen counteren. Ze overlappen massaal en de helft van de level 98+ missies moet ik dus doen met 50% kans :-( Krijg ik eindelijk zon reroll token en hij rerollt gewoon naar de andere ability die ik al tig maal heb. Doh!
Heb tot nu toe maar twee van die tokenmissie gekregen en behaald. pretty rare :(

-Pirate : "The cannons be ready Captain." -Captain: "Are."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vet! Garrisons zouden mogelijk verder kunnen groeien in patch 6.2 :)

http://www.mmo-champion.c...Hotfixes-for-December-4th

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-07 11:07
Zag net op openraid dat de nieuwe raid al op crossrealm gedaan kon worden, ik dacht dat bij mop het een aantal maanden duurde voordat dit pas kon ?.

Ben hier wel super blij mee, aangezien ik in het verleden als vele succes volle runs heb gedaan in SoO via openraid :)

www.marchealthy.nl / https://www.instagram.com/marc_healthy/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:14
Verwijderd schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 12:24:
Tja, die followers. Ik heb gek genoeg op mijn main zonder inn meer followers dan op mijn alt met inn.

Ik kom gewoon niet aan die quests toe om ze te recruiten :-(

Opzich doe ik mijn garrison, inclusief mine en herb garden, maar zonder vissen in 15 minuten. Die apexis daily doe ik lang niet altijd, die is in zijn eentje irritanter dan alle MoP dailies tezamen.

Ik heb een gelijkaardig probleempje met mijn followers. Blijkbaar zijn er maar drie die dat icoontje van SW: Pain kunnen counteren. Eentje kan al ik niet meer recruiten omdat ik de verkeerde keuze gemaakt heb bij die quest waar je uit drie followers moet kiezen :(

Een andere heb ik ergens in het wild gevonden, maar ik heb er nog een nodig. Nummer drie krijg je bij een achievement in Arak, maar je moet er ongeveer alle quests voor doen in die regio.

Daarentegen heb ik wel redelijk veel counters tegen dat taunt en mortal strike icoontje.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-09 19:53

Rannasha

Does not compute.

Kapoen schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 12:43:
[...]

Ik heb een gelijkaardig probleempje met mijn followers. Blijkbaar zijn er maar drie die dat icoontje van SW: Pain kunnen counteren. Eentje kan al ik niet meer recruiten omdat ik de verkeerde keuze gemaakt heb bij die quest waar je uit drie followers moet kiezen :(

Een andere heb ik ergens in het wild gevonden, maar ik heb er nog een nodig. Nummer drie krijg je bij een achievement in Arak, maar je moet er ongeveer alle quests voor doen in die regio.

Daarentegen heb ik wel redelijk veel counters tegen dat taunt en mortal strike icoontje.
Daar zijn wel oplossingen voor:
- Bouw een level 2 Inn, dan kun je iedere week een nieuwe follower recruiten en kun je een van z'n abilities/traits kiezen.
- Level 100 followers krijgen XP om van uncommon naar rare naar epic opgewaardeerd te worden. Bij iedere opwaardering komen er random abilities/traits bij.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol, ik zie net dat ze de inn quests zo hebben veranderd dat je de dungeons wel moet afmaken voordat je de quests kan inleveren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-09 17:36
Verwijderd schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 12:51:
Lol, ik zie net dat ze de inn quests zo hebben veranderd dat je de dungeons wel moet afmaken voordat je de quests kan inleveren :P
Gelukkig! Al verschillende keren gehad dat mensen (vaak healer's/tank's) de groep verlaten nadat ze he q item hebben...

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 12:51:
En terecht, ben die kl**tz*kk*n zat die leaven voor de instance af is omdat hun quest klaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Rannasha schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 12:48:
[...]

Daar zijn wel oplossingen voor:
- Bouw een level 2 Inn, dan kun je iedere week een nieuwe follower recruiten en kun je een van z'n abilities/traits kiezen.
- Level 100 followers krijgen XP om van uncommon naar rare naar epic opgewaardeerd te worden. Bij iedere opwaardering komen er random abilities/traits bij.
Mja, dan moet ik natuurlijk een andere plot opgeven :)

Dat levellen van followers gaat redelijk traag tot nu toe. Tot 100 gaat het goed, maar daarna krijg ik alleen q's met hier en daar eens 10000 XP. Van blauw naar epic moet je echter rond de 100k XP grinden.

Nuja, ik ben ook nog maar pas begonnen met het gearen van mijn minions, wellicht krijg ik betere quests bij de hogere ilevels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metallize
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12-09 15:08
Ik zet meestal mn followers op alle quests mogelijk ook al weet ik dat ze falen ... iig krijgen ze dan wel XP ;)
btw : http://www.darklegacycomics.com/467 :D
zelf neem ik geen followers meer mee , heb het geprobeerd met mn lvl 100 epic Ogre follower ... maar die staat me teveel in de weg :P

[ Voor 29% gewijzigd door Metallize op 05-12-2014 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

Puc van S. schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 12:53:
[...]

Gelukkig! Al verschillende keren gehad dat mensen (vaak healer's/tank's) de groep verlaten nadat ze he q item hebben...
Aan de andere kant heb ik als tank ook wel gehad dat ik queue for een random heroic, meteen een popup krijg en direct naast het quest item spawn met de halve dungeon al gedaan. Da's lekker vlug quest + daily heroic gedaan op die manier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Metallize schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 12:57:
Ik zet meestal mn followers op alle quests mogelijk ook al weet ik dat ze falen ... iig krijgen ze dan wel XP ;)
btw : http://www.darklegacycomics.com/467 :D
zelf neem ik geen followers meer mee , heb het geprobeerd met mn lvl 100 epic Ogre follower ... maar die staat me teveel in de weg :P
Ja die bodyguards irriteren mij ook een beetje daardoor.

Gisteren had ik idd alle missions gestart ongeacht het percentage.
Maar ja, wat is 2000 XP hier en daar als je er 100k nodig hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waywaith

Waywaith

Tja

Kapoen schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 13:07:
[...]

minimaal een kans op een salvage crage (als je de salvage yard hebt) en anders 2000XP dichter bij epicness...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metallize
Kapoen schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 13:07:
[...]

2000 minder xp nodig ? :) , en het ververst het aanbod van quests

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Metallize schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 13:12:
[...]

2000 minder xp nodig ? :) , en het ververst het aanbod van quests
Uiteraard :) Misschien lijk ik wat te negatief, dat komt omdat ik weer alles veel te efficiënt wil aanpakken terwijl dit maar een computerspel is.

Ik vind de follower mini game heel leuk. Gisteren heb ik er zelfs nog heel Draenor voor doorkruist. Speciaal om die image van archmage dinges te krijgen. Daardoor krijg je 3x zoveel resources als hij die missies afmaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waywaith

Waywaith

Tja

de scavenger trait :) die heb ik op Weldov (lumbermill) super handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

Gisteren de UBRS quest gedaan voor Millhouse Manastorm. Die kwam binnen met Scavanger (+200% Garrison Resources) en Epic Mount (-50% Missions Duration). Daarnaast nog 2 counter-abilities. Da's een lekkere combi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 20:11
Rannasha schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 13:27:
Gisteren de UBRS quest gedaan voor Millhouse Manastorm. Die kwam binnen met Scavanger (+200% Garrison Resources) en Epic Mount (-50% Missions Duration). Daarnaast nog 2 counter-abilities. Da's een lekkere combi :)
Deze deed ik gisteren ook, maar ik kon die iron star niet vinden. Waar ligt die ergens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srvdp
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 06-08-2023
patrickos85 schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 13:28:
[...]

Deze deed ik gisteren ook, maar ik kon die iron star niet vinden. Waar ligt die ergens?
In de laatste trash kamer voor de laatste boss achter een trash-pack. Net voorbij de 3e boss (Protodrake).

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
patrickos85 schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 13:28:
[...]

Vlak voor het einde, als je de oude UBRS kent, in dezelfde ruimte als waar de oude eindbaas van UBRS zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
Rannasha schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 13:27:
Srvdploeg schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 13:31:
[...]

In de laatste trash kamer voor de laatste boss achter een trash-pack. Net voorbij de 3e boss (Protodrake).
Ah, lekker suf dat ik het niet vond. hopelijk kan ik het vandaag nog doen. Bedankt iig! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

patrickos85 schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 13:34:
[...]

[...]

Ah, lekker suf dat ik het niet vond. hopelijk kan ik het vandaag nog doen. Bedankt iig! :)
Moest de npc niet meer in je inn zijn, kan je je in via je garrison builder verplaatsen naar een andere spot. Als je dit een aantal keer doet, dan zou deze terug moeten spawnen in de Inn.
Dit heb ik zelf gisteren gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
Verwijderd schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 13:37:
[...]

Moest de npc niet meer in je inn zijn, kan je je in via je garrison builder verplaatsen naar een andere spot. Als je dit een aantal keer doet, dan zou deze terug moeten spawnen in de Inn.
Ik ga het testen, wederom bedankt voor de tip d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waywaith

Waywaith

Tja

[...]

Verplaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09:26
Millhouse Manastorm is nu altijd op de bovenverdieping van de inn te vinden als je die quest in wilt leveren. Dat was een hotfix van eerder deze week.

Je kunt trouwens simpelweg op je map kijken in de dungeon en dan is de iron star eigenlijk niet te missen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
IntToStr schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 13:43:
Millhouse Manastorm is nu altijd op de bovenverdieping van de inn te vinden als je die quest in wilt leveren. Dat was een hotfix van eerder deze week.

Je kunt trouwens simpelweg op je map kijken in de dungeon en dan is de iron star eigenlijk niet te missen :)
Ah, goed om te horen dat hij blijft :)
Stomme is dat ik niets zag op mijn minimap. Anders was het vast wel gevonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!
IntToStr schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 13:43:
Dat maakt ook het questen tegenwoordig nog makkelijker dan dat het altijd al is geweest. Bizar hoe eenvoudig ze het hebben gemaakt nu om spullen te vinden die je nodig hebt. :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je kan je garrison buildings op andere plekken zetten als je dat wilt. de andere plek hoeft gewoon dezelfde size te zijn (large, medium of small)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
[...]

Andere oplossing was trouwens ook de rat afmaken die op de plek van millhouse stond, dan spawnde die na verloop van tijd ook terug ;) (maar is niet meer nodig dus..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik moet zelf nog silver halen in Proving Grounds.

Merken jullie nu verbetering in heroic dungeons nu daar silver proving grounds voor nodig is?

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

Zeror schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 13:54:
Ik moet zelf nog silver halen in Proving Grounds.

Merken jullie nu verbetering in heroic dungeons nu daar silver proving grounds voor nodig is?
Ik merk niet veel verschil. Silver DPS is kinderlijk eenvoudig te halen, dus je loopt nog steeds het risico dat je een arsenaal aan incompetente DPSers tegenkomt. Silver tank vond ik lastiger dan silver DPS, ondanks dat ik beiden in tank-spec heb gedaan, maar nog steeds goed te doen. Dat was wat dat betreft een betere drempel voor toelating.

Ik heb geen ervaring met Silver Healer, maar ik heb tot nu toe nog geen problemen gehad met healers in random heroics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waywaith

Waywaith

Tja

Verwijderd schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 13:47:
[...]

je kan je garrison buildings op andere plekken zetten als je dat wilt. de andere plek hoeft gewoon dezelfde size te zijn (large, medium of small)
Zou dit ook werken voor bijvoorbeeld de trading post? dat de workorder veranderen? ik heb bv 0 dreanic dust, dus die workorders kan ik nooit vullen.

een verplaatsing, zou dat dan andere Workorders opleveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
Waywaith schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 14:00:
[...]

Zou dit ook werken voor bijvoorbeeld de trading post? dat de workorder veranderen? ik heb bv 0 dreanic dust, dus die workorders kan ik nooit vullen.

een verplaatsing, zou dat dan andere Workorders opleveren?
ik heb het nog niet gedaan, maar ik vermoed dat de workorders hetzelfde blijven als 2 gebouwen worden verplaatst. Als je geen dust hebt, kan je een ander gebouw voor in de plaats zetten als je deze nog niet hebt staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waywaith

Waywaith

Tja

patrickos85 schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 14:02:
[...]

ik heb het nog niet gedaan, maar ik vermoed dat de workorders hetzelfde blijven als 2 gebouwen worden verplaatst. Als je geen dust hebt, kan je een ander gebouw voor in de plaats zetten als je deze nog niet hebt staan
voor de trading post heb je steeds andere 'items' nodig om de workorders te plaatsen. Ene keer ore, andere keer herbs en daarna een andere soort herbs en daarna dust ;)

als verplaatsen de order wijzigt:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
Waywaith schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 14:08:
[...]

voor de trading post heb je steeds andere 'items' nodig om de workorders te plaatsen. Ene keer ore, andere keer herbs en daarna een andere soort herbs en daarna dust ;)

als verplaatsen de order wijzigt:p
Wow ok, daar zat ik ff flink naast :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Heb 3 scavengers op meerdere chars.
Ideaal, 1x een 630 ilvl missie gehad voor Garrision resources, kon 2 scavengers er op zetten en zo 630 GR rijker, daarvoor al een 615 ilvl missie en die gaf mij 575.

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Derr_Hans schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 14:26:
Heb 3 scavengers op meerdere chars.
Ideaal, 1x een 630 ilvl missie gehad voor Garrision resources, kon 2 scavengers er op zetten en zo 630 GR rijker, daarvoor al een 615 ilvl missie en die gaf mij 575.
Dat heb ik nu ook :)

Gisteren een 85% missie met 500 resources fail :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waywaith

Waywaith

Tja

IntToStr schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 14:27:
[...]

Dat heb ik nu ook :)

Gisteren een 85% missie met 500 resources fail :(
haha dat is echt super irritant. maar als je wel wint me 30% is dan ook wel weer aardig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
Ik kreeg gister een mailtje van World of Warcraft dat ik als ik 3 potjes won in Hearthstone een Hearthseed mount kreeg toegemaild. Is dit een beetje de moeite (Of duurt het verschrikkelijk lang voordat je 3 potjes Hearthstone hebt gewonnen?) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acemoo
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21:56
Kan je binnen een half uur voor elkaar hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
Straks ook maar ff heartstone spelen.. nog nooit gedaan.. maar wel makkelijk gaaf mountje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Potame
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-09 09:47
Kan iemand me adviseren welke garrison buildings handig zijn voor een casual player zoals ik?
Ben een healer met engineering en tailoring. Die buildings heb ik al staan op level 2. Tevens heb ik een trading post omdat ik 't wel handig zou vinden om een auctioneer in m'n garrison te hebben, maar de benodigdheden daarvoor zijn toch wel erg extreem.

Ryzen 3700X, RX5700, 16gb ram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08:55

Auredium

Informaticus Chaoticus

Potame schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 15:26:
Kan iemand me adviseren welke garrison buildings handig zijn voor een casual player zoals ik?
Ben een healer met engineering en tailoring. Die buildings heb ik al staan op level 2. Tevens heb ik een trading post omdat ik 't wel handig zou vinden om een auctioneer in m'n garrison te hebben, maar de benodigdheden daarvoor zijn toch wel erg extreem.
Wat mij opvalt is dat het eigenlijk niet zo handig is om buildings te hebben van professions die je zelf al uitvoert. Misschien voor de recepten initieel te maken maar verder heeft het nauwelijks extra voordeel. Ik denk dat het meer voordeel heeft om juist buildings van andere professions te hebben.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-09 15:30

junglebeast

hier staat iets

kowapanga schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 12:02:
Gisteren 7/7 heroic afgerond, world rank 11 nu lol :p
Gz! 2/7 voor ons, en zondag weer verder. Straks komen er allemaal Pure fanboys naar de server toe. :)

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metallize
Potame schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 15:26:
iig je profession gebouwen , dwarven bunker , en een tradepost

voor de rest

stables , ... om je trained mounts te krijgen , en daarna kun je t uitwisselen met een andere gebouw als je alle mounts hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Ik vind zelf de lumber mill heel handig voor resources. Je eigen profession buildings, anders mis je alle recipes. Ook heb je de mats nodig die je van de work orders krijgt.

Voor followers/missions: war bunker + salvage yard + barracks + inn. Als je andere dingen wilt doen kan dat ook uiteraard. Gewoon even kijken wat alle gebouwen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorval
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19-04 11:37

Thorval

Thorval#2567

Auredium schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 15:30:
[...]

Wat mij opvalt is dat het eigenlijk niet zo handig is om buildings te hebben van professions die je zelf al uitvoert. Misschien voor de recepten initieel te maken maar verder heeft het nauwelijks extra voordeel. Ik denk dat het meer voordeel heeft om juist buildings van andere professions te hebben.
Ik vind de hoeveelheid mats die je krijgt dmv de workorders toch echt wel super fijn, want 1 hexweave cloth per dag of dmv de orders een aantal is toch wel echt een verschil

WoW: Kishar, Thorval, Råndan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13-09 19:44
Wij hebben gisteravond de hele avond mogen whipen op tectus. We zijn een social guild en er gaan nu veel mensen mee die nog niet zoveel geraid hebben of gererolled zijn naar een nieuwe class en deze nog een beetje aan het uitvinden zijn. Vooral melee dps neemt daardoor veel te veel damage door die spikes. Ik betrap mijzelf er ook op dat ik te vaak te laat ben om zo'n spike te ontwijken en dat ik teveel gefocussed ben op mijn action bars:( Nu ik de dps eenmaal een beetje onder controle begin te krijgen van Gladiator warrior kan ik me meer gaan focussen op het ontwijken van troep.. Ik weet het, eigenlijk de verkeerde volgorde, maar ik moet overal weer even aan wennen...

Wat betreft Gladiators. Ik maak gebruik van de Unyielding Strikes talent waardoor ik best vaak heroic strike sta te spammen samen met andere abilities. Dat is een beste aanslag op mijn handen (RSI) na 3 uur raiden. Hebben anderen hier ook last van? Toch maar voor Heavy Repercussions gaan in plaats van Unyielding Strikes? Dan heb je dat een stuk minder denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09:16

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

ervaren Rogues hier online? Ik ben benieuwed welke pve en welke pvp spec jullie hebben

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:19

hmr

Rick = voor pve is suble the way to go!

Pvp weet ik niet, maar reckfull speelt muti dacht ik ;)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

dat vind ik dus echt kut hahaha want ik speel ook sub in PvE maar kan dat echt niet.. ik sta zo veel lager in dungeons deze expension dan andere rogues. normaal had ik hier geen last van. snap echt niet wat ik verkeerd doe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Ik heb op mijn Warlock de talents 'Grimoire of Sacrifice' en 'Demonic Servitude' op aanraden van Noxxic. Nu zou dit het beste van 2 werelden moeten zijn maar ik vraag me af of dit elkaar niet opheft. Sacrifice zorgt o.a. voor 20% extra health en het effect zou verdwijnen als je een pet summont. Ik zie mijn health echter niet wijzigen als ik een pet summon of dismiss. Komt dit omdat ik ook Demonic Servitude heb gekozen als talent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15-09 05:50

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

Auredium schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 15:30:
[...]

Wat valt je op dan, want nu staat er eigenlijk nog steeds niet.
Ik heb juist de prof. buildings van mijn eigen prof omdat ik dan sneller mijn mats krijg. In eerste instantie voor persoonlijk gebruik, de rest ga ik verkopen. Hoe je het went of keert je krijgt nooit -meer- met andere gebouwen (althans in mats dan). "Logische" keuze is om dat zo snel mogelijk je 3 crafted items te maken en te upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ritchq
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 08-09-2020
Ricmaniac schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 17:08:
dat vind ik dus echt kut hahaha want ik speel ook sub in PvE maar kan dat echt niet.. ik sta zo veel lager in dungeons deze expension dan andere rogues. normaal had ik hier geen last van. snap echt niet wat ik verkeerd doe
Ik leef met je mee, voorheen stond ik altijd top 3 dps in raids of 1ste/2de in hc's met mijn rogue. In WoD kan ik blij zijn als ik 15k dps steady tot einde van de fight haal. Snap niet wat er fout gaat... Of dat het echt aan de stats ligt, omdat ik ook pieces heb van crit + multistrike ipv full haste...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Aghanim schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 18:04:
Ik heb op mijn Warlock de talents 'Grimoire of Sacrifice' en 'Demonic Servitude' op aanraden van Noxxic. Nu zou dit het beste van 2 werelden moeten zijn maar ik vraag me af of dit elkaar niet opheft. Sacrifice zorgt o.a. voor 20% extra health en het effect zou verdwijnen als je een pet summont. Ik zie mijn health echter niet wijzigen als ik een pet summon of dismiss. Komt dit omdat ik ook Demonic Servitude heb gekozen als talent?
Al een tijdje geen lock meer gespeeld maar heb net even gekeken en volgens staat 't er gewoon een beetje verwarrend. Die 20% extra is volgens mij alleen als je ook Soul Link specced. Daarnaast moet je volgens mij je pet niet dismissen maar echt sacrificen (je krijgt hiervoor een sacrifice spell in je spellbook).

Zegt http://www.icy-veins.com/ trouwens hetzelfde? Want van wat ik hier vaak heb gehoord is Noxxic niet zo heel goed en Icy Veins de betere keuze.

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteravond met de guild begonnen aan High Maul. Kargath en Butcher gingen easy peasy down, meteen een warforged ring geloot en daarmee mijn JC ring dus al gedumpt. Daarna kozen we ervoor om op Brackenspore te gaan. Echt hele leuke fight, en we kwamen tot 2% aantal keer, sommige spelers mistte wat DPS, dus die gaat maandag wel neer.

Verder vanavond Leeroy en Millhouse binnen gehaald, en met een mazzeltje binnen gekomen in MC met 3 bosses te gaan ;)

Ilvl 637, gloves en wapens willen niet lukken vooralsnog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het heeft even geduurd, maar heb eindelijk mn level 3 garrison. :D

Veel beter nu ik ook een portal naar Ashran heb. Kan die hearthstone weer op Shrine zetten om makkelijker naar Outlands/Northrend te kunnen gaan. Kan ik weer gaan gold farmen, want geld is op nu :X

[ Voor 10% gewijzigd door Zeror op 06-12-2014 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeror schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 12:06:
Het heeft even geduurd, maar heb eindelijk mn level 3 garrison. :D

Veel beter nu ik ook een portal naar Ashran heb. Kan die hearthstone weer op Shrine zetten om makkelijker naar Outlands/Northrend te kunnen gaan. Kan ik weer gaan gold farmen, want geld is op nu :X
Ik zat hier gisteren ook over na te denken, en ik heb een lijst gevonden in een comment wat vrijwel alle items laat zien wat een teleport naar een bepaalde regio kunnen voorzien, misschien ook wel interessant voor jou? :)

http://www.wowhead.com/it...of-the-kirin-tor#comments

In een van de eerste comments kun je die lijst terugvinden, wel handig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Hehe net een leuk item van de AH geplukt.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/x7BQuqX.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idanue
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 17-09 16:25
Is het ook mogelijk om secondary stats te veranderen?
Ik heb net deze gekregen: http://www.wowhead.com/item=118885

Haste en versatility zijn nou niet bepaald de beste stats. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Idanue schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 14:57:
Is het ook mogelijk om secondary stats te veranderen?
Ik heb net deze gekregen: http://www.wowhead.com/item=118885

Haste en versatility zijn nou niet bepaald de beste stats. :(
Volgens mij alleen met crafted items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idanue
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 17-09 16:25
junglebeast schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 15:07:
[...]

Volgens mij alleen met crafted items.
Daar was ik al bang voor, jammer.
Nu nog even twijfelen of ik hem ga gebruiken, vers is niet nuttig maar toch wel een hele upgrade vergeleken met mijn ilvl 630 item.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07:50
Zelfde gezeur einde MoP begint nu alweer...

Het is weer eens onmogelijk om in een random groep te komen.
Snap niet waar het aan ligt. eerste weken vrij veel tijd gestoken in de char en laatste paar dagen wat minder door omstandigheden.

http://eu.battle.net/wow/...r/nagrand/Caranten/simple

Molten core werkt niet (avg wait time 4 minuten, 2 uur later nog geen raid.., HC's werken wel, maar langere wachtrijen, en Random groups altijd decline.

Gaat lekker zo.
(zeker als PTR 2.1.2 bij diablo dan ook nog niet werkt, tja dan ben ik er even klaar mee..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Could you elaborate on how you would shorten DPS queue times?
We could potentially allow another dps in a dungeon and use scaling tech to accommodate both 5 and 6 player groups for them.
Dus misschien kan dat de tijd verkorten voor DPS.

[ Voor 11% gewijzigd door junglebeast op 06-12-2014 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freaky Maus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17-09 19:56
Idanue schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 15:10:
[...]

Daar was ik al bang voor, jammer.
Nu nog even twijfelen of ik hem ga gebruiken, vers is niet nuttig maar toch wel een hele upgrade vergeleken met mijn ilvl 630 item.
Gewoon verkopen die meuk, over een maand loopt iedereen met ilvl 655 gear en wat maakt het nu eigenlijk uit of je 655 of 630 hebt?

Maargoed, ik zeg dit als niet-raider die al weer bezig is met alts. Voor jou ligt het misschien anders, maar ik zou het mooi verkopen; 30-40k gold gaat langer mee dan één item.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadLock
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-09 18:06

DeadLock

Vastlopen is relatief....

Liefste online dagboekje. Enkele weken terug heb ik WoW weer opgepikt nadat ik erg veel positiefs hoorde over WoD. Mijn karakter was nog level 80 en ik zag er toch ietwat tegenop om tot 100 te levelen. Dat was grotendeels ongegrond, het ging als een speer!

Sinds woensdag ben ik level 100. Ik heb geen ambities in de pve kant van het spel, ik wil mij gewoon amuseren met (w)pvp. Het verzamelen van de pvp honor-set gaat ook bijzonder snel, mede dankzij de nieuwe lootboxes die een (hoge) kans hebben op pvp gear :). Mijn affliction lock is nu dan ook reeds volledig in de pvp gear!

Tijdens battlegrounds gaat het langzaam maar zeker de goede weg op, de simpele dps rotatie begint stilaan wat in vingers te zitten. Mijn pet heb ik dan weer helemaal niet onder controle. Zeker in de arena matches is dat toch wel een vereiste om de spells van de pet ook onder controle te hebben... Voorlopig (??) gaat het dramatisch slecht in arena matches, hopelijk gaat dat beter met wat oefening. Zeker tegen melee teams krijg ik het hard te verduren en ben ik vaak al 70% dood voordat ik een eerste spell kan casten. Wanneer ik ietwat de vrijheid krijg om te casten gaat het een stuk beter :+.

Wat zou trouwens de beste medespeler zijn in 2v2 arena? En voor 3v3 arena? Met een DK heb ik wat matches gespeeld en dat ging best goed, met een holy paladin (die verbazingwekkend veel damage deed) ging het ook best oke. Eigenlijk zou ik liefst een heleboel 2v2 matches spelen met een goede partner die mij wat wil en kan helpen om beter te worden :). Vaak gaat het allemaal zo snel en chaotisch dat het lastig te zien is wat je verkeerd hebt gedaan.

Wat een @*#(((#*! is Ashran?! Mogelijk mis ik het hele idee (en is het op defias-brotherhood wel erg in het voordeel van horde), maar de fun ervan ontgaat mij. Een 40 vs 60 match in het midden op de weg, waardoor het spel gaat laggen en je maar op goed geluk als ranged dps een beetje in het rond zit te dotten? Met de guild hebben we een win weten af te dwingen, maar ik betwijfel of ik mij nog ga opgeven ervoor (alhoewel, die 200 extra conquest punten wel welkom...). Jammer :(.

Linkje naar armory.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:55
junglebeast schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 17:01:
[...]

Dus misschien kan dat de tijd verkorten voor DPS.
Ik hoop dat ze in dergelijke groepen dan ook de healing power van de healer buffen. Anders kan dit wel eens zeer leuk worden voor de healer.

Heb je met wat pech 4 inplaats van 3 DPS die continu in zooi staan.

Had gister een groep met 1 slechte tank en 2 waardeloze DPS.
De tank mocht ik continu spam healen en de 2 DPS gingen bijna continu dood omdat ze zeer lang in zooi stonden of omdat ze niet bewogen voor dingen die je gewoon aan ziet komen.
Als er bij die groep nog 1 DPS bij geweest was die net zo slecht was dan waren we nog niet langs de eerste baas gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
logboek: als prot/ret via de premade zoeker een verse highmaul normal gezocht, en werd uitgenodigd voor een verse als tank. Gewoon een random groep, geen guild + randoms ofzo. Eerste boss oneshot, twee boss had drie pogingen nodig omdat er aan het begin werd gebloodlust ipv bij de enrage.

Paar pogingen op Tectus, ziet er lollig en haalbaar uit met wat coordinatie :) Geen loot, hopelijk gaan de eisen volgende week niet al omhoog naar '640 or scrub' oid.

We spend our years as a tale that is told

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freaky Maus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17-09 19:56
Deadsy schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 20:29:
[...]

Ik hoop dat ze in dergelijke groepen dan ook de healing power van de healer buffen. Anders kan dit wel eens zeer leuk worden voor de healer.

De tank mocht ik continu spam healen en de 2 DPS gingen bijna continu dood omdat ze zeer lang in zooi stonden of omdat ze niet bewogen voor dingen die je gewoon aan ziet komen.
Als er bij die groep nog 1 DPS bij geweest was die net zo slecht was dan waren we nog niet langs de eerste baas gekomen.
Heh, zo'n groep had ik vandaag ongeveer op m'n resto druid. De tank was goed geared en wist wat hij deed, maar was niet erg zorgvuldig met positioning dus de dps stond vaak vol in vlammen of cleaves. Twee van de drie dpsers waren echt hersenloos, eentje deed het zo slecht dat de tank op een gegeven moment zei "ffs stop dying!!". Als healer zijnde wordt je hier ook wel simpel van, want zelfs met een goede dps die blijft leven gaan sommige bosses gewoon niet neer.
Het is in ieder geval te merken dat de grote golf 100's ook aangekomen is in heroic dungeons, in het begin was het met veel mindere gear soms makkelijker dan nu in ilvl 632 als healer.

Wat vinden jullie trouwens van de expansion dusver? De punten die ik graag anders had gezien:
  • Garrisons groter en accountbound, niet per character. Eén garrison vind ik al meer dan leuk genoeg, laat staan 2 of 3. Garrisons zijn wel leuk gevonden daarintgen, nu nog nuttige 'large buildings' of in ieder geval nuttiger dan de 'mediums'.
  • Secondary stats op gear is mwah, tig runs om de juiste secondary stats te krijgen. Die personal loot is ok, maar die stats kan ik nog niet echt mee leven.
  • Meer invloed van TBC in gear, meer kleur en glans.
  • Crafting is redelijk verwijderd uit het spel, minen doe je in je garrison en dan heb je als engineer je ilvl640 head gemaakt. Krijg je hem ten eerste met 2 secondary stats die onder aan de wishlist staan, goed.. aangepast met die random reroll stats waarna ik na ongeveer 5 keer één goeie secondary stat heb. Ben ik nu nog ongeveer 3 weken bezig om de upgrade van 640 naar 655 te bekostigen. Savage Blood te kopen via die trader met primal spirits dus, of ik moet ze van AH trekken met 2k/piece. Kan beter een BoE 665 kopen dan.
  • Mis nog altijd content op max lvl, verveel me nu alweer en ben dus weer bezig met alts. Ben geen raider en dan is er niks te doen op 100 behalve achi's, dailies, pets en al die ongein. Mooie groupquests of dungeongear behalen is er niet, had enige hoop hierop maar helaas.
Vliegen mis ik bijna helemaal niet meer, dus hopelijk laten ze dit ook zo. De FP's zijn snel zat mocht je ergens naartoe willen, al sta je 90% van de tijd in je garrison.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17-09 12:05
WoD bevalt mij ook goed tot nu toe. Vrijdag begonnen, gisteren level 100. Heb 4 jaar het spel niet aangeraakt dus heb een hoop om bij te spijkeren en daarnaast ook honderden oude achievements om na te lopen.. Verdomme.. Dat kost weer een paar maanden :P

Zitten er hier nog mensen op Trollbane? Vroeger (WotLK) een zeer actieve realm. Daarna heel erg dood geworden en nu is het gemerged met allerlei andere realms. Maar dat voelt toch niet leuk aan als voorheen. Toen voelde het als een soort ons-kent-ons realm (of het lag eraan dat ik in 2 jaar tijd gemiddeld 5 uur per dag was ingelogd... 8)7 ). Nu is het een zooitje randoms vanuit allerlei andere realms waar je geen enkele band mee hebt en band mee zult krijgen.

[ Voor 48% gewijzigd door Divak op 07-12-2014 08:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07:50
Deadsy schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 20:29:
[...]

Tja wat is goed en wat is fout. In zooi staan mag duidelijk dat is inderdaad niet goed en zijn addons voor om dit herkenbaar te maken.

Echter nu is het als DPS onspeelbaar.

Dacht dat Blizzard ging nadenken over zaken. Nu moet ik haast gaan Tanken. Niet omdat ik het leuk vindt, of omdat ik het kan, maar om het speelbaar te houden.

Lekker ontspannen heet dat, stelletje amateurs..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Er worden nu insta heroic queues verkocht aan de DPS op Silvermoon. 400G * 3 dps=1200G, Dat kan niet de bedoeling zijn geweest van Blizzard. :/

Overigens wel slim koopmanschap.

[ Voor 15% gewijzigd door Azqi op 07-12-2014 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Dat was in WotLK ook al :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Azqi schreef op zondag 07 december 2014 @ 12:02:
Er worden nu insta heroic queues verkocht aan de DPS op Silvermoon. 400G * 3 dps=1200G, Dat kan niet de bedoeling zijn geweest van Blizzard. :/

Overigens wel slim koopmanschap.
Waarom zou je daar in gods naam voor betalen als dps zijnde? Er is zo ontzettend veel wat je kan doen tijdens het wachten op een instance.

[ Voor 9% gewijzigd door RustStorm op 07-12-2014 13:13 ]

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-05 17:43
RustStorm schreef op zondag 07 december 2014 @ 13:12:
[...]

Waarom zou je daar in gods naam voor betalen als dps zijnde? Er is zo ontzettend veel wat je kan doen tijdens het wachten op een instance.
Lijkt me duidelijk: geen zin om 30 minuten te wachten om een instance te doen?
Ik doe het niet, zat andere dingen te doen in de tussentijd, maar zullen er zat zijn die het wel doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Gisteren een HC trash farm gejoined. Daarvoor moet de eerste baas dood zijn om zo veel trash te kunnen killen. Ze droppen veel cloaks en belts voor elke class en spec.

Inmiddels een belt rijker dus, en hopelijk mag ik ook nog de cloak looten dezer dagen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15-09 13:47
Bekse schreef op zondag 07 december 2014 @ 13:21:
[...]

Lijkt me duidelijk: geen zin om 30 minuten te wachten om een instance te doen?
Ik doe het niet, zat andere dingen te doen in de tussentijd, maar zullen er zat zijn die het wel doen.
Zo af en toe kan het geen kwaad, om 400G per dungeon te betalen farm ik er makkelijk wel weer uit. Maar 30minuten mijn tijd verdoen kan ik helaas niet goedmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

RustStorm schreef op zondag 07 december 2014 @ 13:12:
[...]

Als je geen boodschap hebt aan de minigames die Blizzard heeft ingebouwd blijft er niet zo veel over om te doen hoor.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Of gewoon vrienden maken. Als ik een dungeon wil doen whisper ik gewoon een tank of healer op realid om te joinen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-09 15:00

ZeroCode

Woopie

Rannasha schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 13:58:
[...]

Ik merk niet veel verschil. Silver DPS is kinderlijk eenvoudig te halen, dus je loopt nog steeds het risico dat je een arsenaal aan incompetente DPSers tegenkomt. Silver tank vond ik lastiger dan silver DPS, ondanks dat ik beiden in tank-spec heb gedaan, maar nog steeds goed te doen. Dat was wat dat betreft een betere drempel voor toelating.

Ik heb geen ervaring met Silver Healer, maar ik heb tot nu toe nog geen problemen gehad met healers in random heroics.
Silver healer is ook goed te doen, ik zat nog met ulevel 550 oid. Ik kan nu nog niet eens heroics in, ben nog normals aan het doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

ZeroCode schreef op zondag 07 december 2014 @ 19:35:
[...]

Silver healer is ook goed te doen, ik zat nog met ulevel 550 oid. Ik kan nu nog niet eens heroics in, ben nog normals aan het doen.
Met maar ilevel 550 level 100 bereiken, lijkt me bijzonder. Zal eerder rond de 590 geweest zijn?
(gezien de q rewards)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Freaky Maus schreef op zondag 07 december 2014 @ 01:42:
[...]

Wat vinden jullie trouwens van de expansion dusver? De punten die ik graag anders had gezien:
  • Mis nog altijd content op max lvl, verveel me nu alweer en ben dus weer bezig met alts. Ben geen raider en dan is er niks te doen op 100 behalve achi's, dailies, pets en al die ongein. Mooie groupquests of dungeongear behalen is er niet, had enige hoop hierop maar helaas.
Tja, Heroics dungeons, (dungeon) achie's, pet battles, dailie apexis quest is natuurlijk ook gewoon content of je het nu leuk vind om te doen of niet, al is het niet de meest uitdagende content.

Wel heb je natuurlijk challenge modes als uitdagende 5 man content, iedere dag een stuk epic loot, en een title, mount en transmog set voor de brons, zilver en gouden medals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-09 15:00

ZeroCode

Woopie

Azqi schreef op zondag 07 december 2014 @ 19:45:
[...]

Met maar ilevel 550 level 100 bereiken, lijkt me bijzonder. Zal eerder rond de 590 geweest zijn?
(gezien de q rewards)
Verre van, ik was echt een heel stuk lager, ik zit nu net aan de 599 dacht ik. Ik had gewoon crappy gear, maar als healer zijnde is het een stuk makkelijker. Ik heb silver dps geprobeerd met boomkin maar dat lukte heel niet. Als healer zijnde had ik geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu level 94 op mijn rogue, ik speel dan ook heel casual. Voornamelijk pvp tot ik aan de maximum level van een zone zit en dan pak ik alle quests, ik will namelijk zo min mogelijk moeite doen tegen mobs. Ik ben niet zo van het questen.

Ik krijg blijkbaar overal xp voor zelfs voor mijn followers, levelen gaat veel sneller dan ik had gewild.

Ik speel nu een sub rogue, het kost best veel moeite om dit te begrijpen zeker in pvp met al die spells tot mijn beschikking vergeet ik er vaak nog een paar, binnenkort mijn GUI een overhaul geven en wat macro`s beginnen te gebruiken. Maar ik moet eerst nog ff wat beter mijn klasse leren zodat ik de functionaliteit van iedere spel door de knie hebt.

Genoeg materie op youtube gelukkig, des te beter ik mijn rogue begin te kennen des te leuker het is om sub te spelen, mijn dps is ver onder het niveau van de rest, maar het plezier is erg hoog omdat het wat anders is dan een saaie spel rotatie die veel dps genereerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cr0kie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 31-08 21:21
Ik had dit weekend geen zin om me men HC's te doen. Dus heb ik voor het eerst in men leven maar eens een transmog gedaan. Night elf rogue: http://www.wowhead.com/list=4951807/eu-nordrassil-artificial
Ik vind hem best wel goed gelukt, ik zoek enkel nog andere boots. (Jammer dat je online de glow op men daggers niet ziet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Verwijderd schreef op maandag 08 december 2014 @ 02:09:
Ik ben nu level 94 op mijn rogue, ik speel dan ook heel casual. Voornamelijk pvp tot ik aan de maximum level van een zone zit en dan pak ik alle quests, ik will namelijk zo min mogelijk moeite doen tegen mobs. Ik ben niet zo van het questen.

Ik krijg blijkbaar overal xp voor zelfs voor mijn followers, levelen gaat veel sneller dan ik had gewild.

Ik speel nu een sub rogue, het kost best veel moeite om dit te begrijpen zeker in pvp met al die spells tot mijn beschikking vergeet ik er vaak nog een paar, binnenkort mijn GUI een overhaul geven en wat macro`s beginnen te gebruiken. Maar ik moet eerst nog ff wat beter mijn klasse leren zodat ik de functionaliteit van iedere spel door de knie hebt.

Genoeg materie op youtube gelukkig, des te beter ik mijn rogue begin te kennen des te leuker het is om sub te spelen, mijn dps is ver onder het niveau van de rest, maar het plezier is erg hoog omdat het wat anders is dan een saaie spel rotatie die veel dps genereerd.
Ook lang sub gespeeld in pvp moet zeggen dat in in BG's nu liever assassination speel. heeft gewoon veel meer burst. In arena 3v3 speel ik wel sub omdat dat meer cc heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strikeman225
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 25-06 14:23
Na een lange tijd weer eens posten op dit topic :)
Ondertussen getransferred naar Kazzak, level 100 en een stuk verder gisteravond weer geraid, gister 3 bosses down en gestuit op Ko'Ragh. Tot nu toe is raiding best leuk, beetje richting makkelijk op normal (1 shot bosses die je nauwelijks hebt gezien of wat van hebt gelezen...)
Tot nu toe is de expansion wel ok, maar zie wel snel dat sommige dingen saai beginnen te worden (farmville 2.0 eeh garrison). Wat heel tof zou zijn als je met bepaalde missies van je followers mee zou kunnen doen (highmaul raid? :P)

"For me there's only one music: good music" || WoW: Kazzak: Isímode (100 Pala); Al'Akir: Lolalock (90 Lock), Strikeman (Mage), Sherpepunt(Warrior), Dadruid(Druid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

welcome back na bijna precies 4 jaar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
PS: Weet iemand hoe lang de downtime van battle.net duurt? ik had er niets van meegekregen :'(
Geen 4 jaar in ieder geval!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beheare
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 02-09 01:41
Ries schreef op zondag 07 december 2014 @ 08:07:
Zitten er hier nog mensen op Trollbane? Vroeger (WotLK) een zeer actieve realm. Daarna heel erg dood geworden en nu is het gemerged met allerlei andere realms.
Om deze reden verplaatst naar Ravencrest (elke dag queue) en daarna (gratis, je blijft Hollander) Auchindoun met een paar internationale vrienden. Sfeer op de server is stukken volwassener (geen Dirge, geen Anal jokes) en je krijgt snel response en goede players voor Challenge Modes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ries schreef op zondag 07 december 2014 @ 08:07:
Zitten er hier nog mensen op Trollbane? Vroeger (WotLK) een zeer actieve realm.
De tijd van Exomna in vanilla O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Trollbane was wel heel erg. Nu is het wel druk, nu er 10 (!!) realms zijn samengevoegd. Ik moet zeggen dat het wel anders aanvoelt, al die realm-namen achter de spelers. Dan voelt het alsof het niet 'echt' is of dat we niet echt een connectie hebben. Op Trollbane kende je op een gegeven moment de meeste andere spelers die ook actief speelden (zowel Horde als Alliance) en dat was echt kicken. Dan had je echt een Trollbane-club en was het altijd gezellig en leuk onderling.

Nu is die community helemaal kapot en bij het samenvoegen van 10 realms is er helemaal geen leuke connectie meer vind ik. Ook is het nu weer té druk om een echte community te maken/krijgen.

Ik ben jaren geleden begonnen als Alliance, toen naar Horde, toen weer Alliance, en speel nu weer Horde. Vroeger was het merendeel ook Alliance, nu is de Horde in de overhand. Alle spelers die ik van toen kende spelen inmiddels op andere realms (Tarren Mill, Silvermoon, Draenor, de overvolle realms dus).

Ik zat gisteren ook te bedenken hoeveel geld ik toendertijd heb gestopt in faction changes, character recostumizations (hmm ik wil toch een ander face-model), name changes en race changes. Daar kun je wel een leuke vakantie voor boeken :+

Mochten er mensen ook op Trollbane (of één van de andere 9 realms) zitten, laat het even weten :D

[ Voor 32% gewijzigd door Divak op 08-12-2014 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:19

hmr

Zooo kleine raid update.

Gisteren in tijdens de twee raid met de guild op normal alles neergekregen tot aan de laatste boss van Highmaul. Valt reuze mee! Die laatste baas 1 pull op gehad en toen naar Butcher heroic, maar we bleven 2 wipes steken op 13%, healing output lijkt niet genoeg (wellicht dps ook niet). Weet iemand of de Butcher een hard enrage heeft (los van die enrage op 30%).

Ook heb ik mijn rotation op orde in glad spec, in tegestelling tot de vorige raid en hang ik nu comfortabel tussen de hoogste dps :D. Uiteindelijk waren mijn keybinds niet goed genoeg om HS te kunnen spammen. Iets wat ik heb opgelost door HS te binden aan mijn mouse4. Nu is mijn DPS een stuk hoger! :D

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 05-09-2022

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

hmr schreef op maandag 08 december 2014 @ 10:06:
Zooo kleine raid update.

Gisteren in tijdens de twee raid met de guild op normal alles neergekregen tot aan de laatste boss van Highmaul. Valt reuze mee! Die laatste baas 1 pull op gehad en toen naar Butcher heroic, maar we bleven 2 wipes steken op 13%, healing output lijkt niet genoeg (wellicht dps ook niet). Weet iemand of de Butcher een hard enrage heeft (los van die enrage op 30%).

Ook heb ik mijn rotation op orde in glad spec, in tegestelling tot de vorige raid en hang ik nu comfortabel tussen de hoogste dps :D. Uiteindelijk waren mijn keybinds niet goed genoeg om HS te kunnen spammen. Iets wat ik heb opgelost door HS te binden aan mijn mouse4. Nu is mijn DPS een stuk hoger! :D
Butcher heeft geloof ik een enrage op 6 minuten.

En Glad stance wordt in 6.1 generfed volgens MMO-C, verwacht dus maar dat je niet lang meer op de hoogste DPS plek blijft :)

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeple
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-07 23:52
Wat is dat toch met die daily challenge mode. Overal wordt om een achievement gevraagd + ilvl 635 (je wordt teruggescaled naar 630 anyway) anders hoef je niet te komen. Zo moeilijk zijn die daily challenge modes nou toch ook weer niet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07:48
Heel mooi Hmr! Toch wel lekker om van de onderste regionen naar de top te verhuizen in een paar dagen tijd. Ook super dat er zo veel gegeared is.

‘Helaas’ had ik zelf een heel gezellig Sinterklaas feestje, dus geen raid voor mij. Wel heb ik eindelijk 3 followers op 645+ itemlevel. Vanmorgen voor mijn werk even snel ingelogd om een 655 cloak te looten!

@ Butcher: die gaat echt wel neer. Die paar % heb je zo te pakken met iets meer gear in de raid. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Butcher heeft een enrage van 5 minuten (en een paar seconden).

Wij kwamen gisteren tot iets van 5% of zo en toen was het boem. Wel nog genoeg opties tot verbetering. Daarna is de raid verder gegaan met normal mode en tot laatste boss gekomen. Zelf maar gaan slapen, dit is niet het moment om half ziek te forceren :p

Misschien vanavond nog even snel die laatste boss plat krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren Kargath op heroic geprobeerd. Tactics gingen aan het eind goed, bijna foutloos. Toch geen kill, de mensen zitten duidelijk niet goed genoeg in de gear.

Waar onze main tank simpel te healen was had de offtank 100k minder health en was bij de tweede impale steeds op het randje van de dood, ondanks cooldowns. Hierdoor de healers oom op ca 2/3 van het gevecht waarna iederen langzaam omviel.

Dat gevecht duurde ook nog eens langer vanwege een zichtbaar dps verschil tussen de mensen in full heroic gear en de mensen met nog veel normal items.

Aangezien ik de raid leader ben heb ik maar besloten de komende twee weken alleen normal raids op het program te zetten en de mensen op te roepen om zoveel mogelijk heroic gear en crafted gear te halen.

Vanaf woensdag ook ondanks de tegenzin met wat mensen LFR in om een betere start te geven.

Maar al met al ben ik wel blij met de groep: Tactics gingen na aantal pogingen zo goed dat we op /oom doodgingen, niet op fouten.

Nu alleen nog even minimaal 1 mage en twee warlocks recruiten voor het team. Daar hebben we er nu resp 1 en 0 van.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2014 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13-09 19:44
hmr schreef op maandag 08 december 2014 @ 10:06:
Zooo kleine raid update.

Ik ben juist weer afgestapt van de gladiator spec met Unyielding Strikes en weer teruggegaan naar de spec waar mijn shieldslam 30% meer damage doet tijdens shield charge. Ik krijg mijn rotation ook steeds beter op orde en heb nu altijd 2 shieldslams in een shieldcharge zitten. Mijn dps zou hierdoor een beetje moeten zakken inderdaad, maar mijn vingers vinden het stukken fijner om zo niet als een gek op allerlei verschillende buttons te moeten rammen. Als is de bind verplaatsen naar mijn muis ook zeker een optie.

Is het al zeker dat gladiators de nerfbat gaan krijgen? we hebben 2 weken geleden al een nerf op revenge en shieldslam gehad. Het is niet alsof we OP zijn momenteel toch?
Pagina: 1 ... 61 ... 89 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Posts als "jeeuj, rogue buffs" of andere 1 regel reactie's van die strekking voegen 0,0 toe aan het topic en zijn daarom niet gewenst.