Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sabriel schreef op donderdag 04 december 2014 @ 09:59:
[...]

Wij zitten ook vast op tectus. Wat was de betreffende essentiele mechanic ?

Wat ik bij ons vooral als probleem zag optreden was positionering.
De eerste boss in het midden, gaat vrij goed. Echter na de splitsing in 2 sparks gaat het snel bergafwaarts.
Tanks niet meer in midden maar aan de rand waardoor wij als healers/ranged naar het midden moeten. De wolk werd ook steeds verkeerd gekited door mensen heen. Ook LoS issues omdat de spikes nu in het midden kwamen.
De TL;DR versie:

Tectus –
• Tank in the middle of the Room (What a surprise)
• Tanks pick up adds and face away
• OT at the time soaks Gift of Earth void Zones at the start.
• Ranged/Heals loosely stack at the very edge of the room
• Ranged/Heals move around the room when Earthen Pillar occurs.
• Ranged/Heals when targeted by Crystalline Barrage backtrack to previous pillars and drop the Crystalline Barrage away from raid
• DPS focus the add Night-Twisted Earthwarpers
• Night-Twisted Berserker fixate charges random people and does a lot of damage
• Shatter Tectus ONLY during Tectonic Upheaval
• After shattered, 2 Medium Tectus spawn, Tanks take 1 each and separate to the world markers either side of the room
• Melee DPS (Rogues) begin to soak Gift of Earth void Zones 182k Damage!
• Tank with more defensives holds his mini Tectus while DPS focus the other one (Will be skulled)
• Heavy Tank damage due to stacks of Accretion
• Shatter Medium Tectus ONLY during Tectonic Upheaval
• 4 mini Tectus’ will spawn
• Lust burn these 4 down then kill the Medium Tectus left

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomassie12
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 04-09 15:57
PUG Normal gedaan, niet verder gekomen dan tectus :p.

Eerste 2 boss fights waren best leuk maar wel redelijk makkelijk, alleen bij butcher tijdens zn laatste 30% rage 1x gewiped.

Bij Tectus kwamen we tot de 3e fase; wanneer er 4 motes zijn en 1 shard. Op dat stuk is het gewoon een mayhem en de mage weigerde om op dat stuk heroism of time warp te gebruiken hij wou het per se aan het begin vd fight :/.

Op dat punt was onze bottleneck gewoon dat de meeste dpsers niet snapte dat je weg vd raid moest rennen als je getarget werd met die mist of als er een grote bruine cirkel onder je was :p.
Toen was het 11 uur en had ik na de 4e wipe geen zin meer :p.

Eerste indruk was wel goed! Vond het erg leuk om te doen! (Komt misschien ook omdat nooit echt eerder geraid heb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-09 19:05

hmr

sabriel schreef op donderdag 04 december 2014 @ 09:59:
[...]

Wij zitten ook vast op tectus. Wat was de betreffende essentiele mechanic ?

Wat ik bij ons vooral als probleem zag optreden was positionering.
De eerste boss in het midden, gaat vrij goed. Echter na de splitsing in 2 sparks gaat het snel bergafwaarts.
Tanks niet meer in midden maar aan de rand waardoor wij als healers/ranged naar het midden moeten. De wolk werd ook steeds verkeerd gekited door mensen heen. Ook LoS issues omdat de spikes nu in het midden kwamen.
Op het moment dat er twee bosses zijn, dan is het belangrijk om dps te houden op beide bosses. Dus een nuke target en dan een target met 1 a 2 dps (ligt aan hoeveel man) blijven aanvallen. Als je hem niet aanvalt bouwt hij stacks op die zijn dmg increasen!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 00:34
Wij hadden trouwen realm first op de eerste heroic boss zag ik net :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jveer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08 23:04
Vergeet niet dat Tectus alleen gekilled kan worden als die z'n Tectus Upheveal AoE aanval doet, dus ook z'n shards. Wij (guild of tweakers) kwamen ook niet verder dan Tectus. We kwamen tot het punt dat er 3 motes waren en 1 shard, maar we hadden niet de dps om de motes te downen en het was lastig om LoS te krijgen door de vele mountains die gespwaned waren door de boss. In het begin gingen we netjes naar links (en naar rechts voor de red mist), maar toen de boss zich splistte in twee shards was het wat lastiger om dezelfde tactic aan te houden.

Wel een mooie ring http://eu.battle.net/wow/en/item/113599/raid-normal als loot gekregen op de eerste boss :D

[ Voor 9% gewijzigd door Jveer op 04-12-2014 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandDestroyer
  • Laatst online: 17-09 17:55
Gisteren 2 bosses down, meteen een cloak geloot voor me Paladin tank. Daarna Tectus, hele avond op lopen wipen. Zit nu in een guild met mensen die allemaal beginnen met raiden, dus het links en rechts lopen kostte wat moeite. Maar men leerde gelukkig snel. Helaas boss niet down kunnen krijgen. Op het laatst met 10 man nog tectus geprobeerd en toen de enrage geraakt. Ach, volgende keer weer proberen.

Hopelijk dat de mensen het allemaal wel wat serieuzer nemen, want gister waren een aantal te laat, niet op teamspeak etc. Uiteindelijk willen we een Mythic raidgroup vormen maar dat zal nog wel even duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik er zo over nadenk ziet het er naar uit dat als je eenmaal 6360/636 ilvl hebt, je op het gebied van rewards niets meer te zoeken hebt in HC Dungs? Enkel de beroepen en apex gear geeft dan toch upgrades en uiteraard gewoon weer standaard gaan raiden of een daily CM.
Vind het in dat geval niet helemaal goed in mekaar zitten op het moment dat je geen zin meer hebt in raiden.
Geef dan op zijn minst wat Apex als reward wanneer je HC Dungs doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07:48
Zoals Hmr al heeft gepost, gister dus de eerste raid. Was mooi!

Best bizar eigenlijk, we waren met 114 NLers online gisteravond in de guild.
Daarvan zaten er 70-80 man in de nieuwe raid. We hebben namelijk 3 groepen die voor Mythic willen gaan.

Het viel me overigens niet tegen op mijn rogue. Ik heb het laagste ilevel in de raid maar stond gelukkig niet onderaan op de bossfights, ook bleef ik de andere rogue op elke kill voor!

Helaas geen loot voor mij gisteravond. Niet op de worldboss en niet op de 4 kills en 2 coins…
De rest van de groep heeft toch wel redelijk wat loot gepakt, en daar gaat het om!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02:16

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ik kan echt gewoon geen goeie site meer vinden die wat mogelijkheden in PVP specs laten zien.. Arena Junkies is nog steeds niet geüpdatet en dat vond ik toch wel altijd me favoriet

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die nieuwe reaver mount ziet er vet uit zeg. Animations ook erg mooi als die vliegt. Oh wait... :X

Ik overwoog bijna om een flying mount te kopen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13-09 19:44
hmr schreef op donderdag 04 december 2014 @ 09:19:
[...]

Tuurlijk:

http://eu.battle.net/wow/en/character/frostmane/Colombian/

14k dps op een single fight? lol.. dan doe ik ECHT iets verkeerd.. Ik time toch echt mijn shield charge op de manier waarop het moet.. :S (zoals jij het beschrijft). Misschien meer oefenen.

(kan goed zijn dat ik in fury gear ben uitgelogd overigens).
Misschien handig: http://eu.battle.net/wow/en/character/kilrogg/Abruzo/simple
- Wat betreft jouw keuze in talents:
- In de 3e tier is 'Heavy Repercussions' na de nerf van vorige week niet meer de beste optie. Unyielding strikes was waarschijnlijk al beter en is nu helemaal beter. Het maakt je rotation echter ook wat ingewikkelder omdat je veel meer heroic strike zal gaan spammen en het helemaal mooi is als je rond de 5 stacks van die buff je shield charge popt, dan kan je ongelimiteerd heroic strike spammen (macro-en met abilities).
- Ik zou gaan voor Vigilance in plaats van Safeguard, intervene kan voor jou een oneshot betekenen... Ik gebruik Vigilance bijvoorbeeld op tanks als ze een bepaald aantal stacks e.d. hebben
- Bladestorm is oké, afhankelijk van het gevecht kan bloodbath beter zijn. Volgens mij is Avatar de minste optie, maar die heb ik gekozen; is gewoon vet:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vanavond highmaul gaan raiden.
Met onze 10man groep. Hopelijk komt iedereen op tijd online.

Voorts voorzien van feasts en flasks voor de hele raid, wetende dat er een aantal mensen deze toch niet mee zullen hebben..

Hopelijk geraken we wat verder dan 1 boss deze avond. We zitten met een 6tal nieuwe raiders en maar 1 ranged dps... Oh the joys :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jveer
Verwijderd schreef op donderdag 04 december 2014 @ 12:52:

Voorts voorzien van feasts en flasks voor de hele raid, wetende dat er een aantal mensen deze toch niet mee zullen hebben..

Hopelijk geraken we wat verder dan 1 boss deze avond. We zitten met een 6tal nieuwe raiders en maar 1 ranged dps... Oh the joys :p
Komt wel goed, Kargath was niet zo moeilijk en zo te horen kunnen de melee dps prima de cleave van The Butcher opvangen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
Verwijderd schreef op donderdag 04 december 2014 @ 12:52:

1 ranged op 10 man? Dat ga je voelen op heel veel mechanics... Die focussen liever op ranged dps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jveer
Thysiej schreef op donderdag 04 december 2014 @ 12:55:
[...]

1 ranged op 10 man? Dat ga je voelen op heel veel mechanics... Die focussen liever op ranged dps
Denk dat ze dat pas bij Tectus gaan merken, gezien die de ranged veel target met z'n *hier komt een berg, deal with it* skill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 18:19

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

gister ook HM ( 10man ) gedaan dan op normal we zijn geen HC guild maar gewoon voor fun en bij 3de boss zitten we vast zo ver ik kon zien kwam we range te kort alleen ik als lock was range dps rest melee en ik moet dan elken keer 2 add kill en naar mijn zin gaat te traag
Kaap schreef op donderdag 04 december 2014 @ 12:39:
Die nieuwe reaver mount ziet er vet uit zeg. Animations ook erg mooi als die vliegt. Oh wait... :X

Ik overwoog bijna om een flying mount te kopen :')
heb hem ook samen pet new pet en die mount ziet best cool uit

[ Voor 29% gewijzigd door Motaro op 04-12-2014 13:11 ]

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

inderdaad, dit is ook mijn grootste zorg een beetje.
Maar helaas speelt iedereen zijn class veel te graag om een andere uit te proberen.

Over 2 weken moeten we normaal gezien een 2de ranged mee hebben, deze is nu nog de mage aan het levelen (en daarna gearen).

Ik hoop dat vanavond geen wipefest wordt. Wss ga ik zelf wel nog proberen voor een pug te maken/vinden zondag voor heroic highmaul te doen. Aangezien mijn guild met heel veel nieuwe raiders zit, zal heroic niet voor de eerstkomende weken zijn vrees ik (en de raidleader)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgende week Highmaul in de guild,

Nu al 2 tanks op 100, en 1 op 95, 1 op 92..

Wel kansloos dat de Proving Grounds echt totaal geen drol met tanking te maken heeft, maar echt een dps check is. Maar goed, verwachten dat er echt een tanking proving grounds zou zijn is denk ik iets teveel verwachten.

Ben wel nieuwsgierig wat de proving grounds je nou eigenlijk leren als tank:

1.) Taunten? Ja, de laatste 2 waves toevallig 1 mob
2.) Tauntswitching met OT? Nope
3.) Adds pickup en kiten? Pickup ja, ze staan stil 1 op plek, 1 aoe done.
4.) mitigation timing? (wanneer gebruik je welke reductions) nope
5.) ability avoidance? Nope

Concept leuk, uitvoering... meh.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasquealer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-09 13:15
lanerios schreef op donderdag 04 december 2014 @ 13:10:

Wel kansloos dat de Proving Grounds echt totaal geen drol met tanking te maken heeft, maar echt een dps check is. Maar goed, verwachten dat er echt een tanking proving grounds zou zijn is denk ik iets teveel verwachten.

Volgens mij proberen ze meer het concept aggro houden aan te smeren.
Handig voor dungeons, voor de rest valt dat inderdaad tegen.

Gisteren met de guild die ik nieuw ben gejoined ook heerlijk begonnen met Highmaul.
Ik weet niet of het hoort, maar denk dat we 3 of 4 random drops op trash hadden :o

Verder na de 2de boss hebben we alleen een paar pogingen op die Sporebog dude gedaan maar helaasch moeten we daar nog maar even op de tactics gaan stampen.

Al met al goeie avond en 2 items kunnen looten, Warforged gloves (ilvl 661) en mn 655 trinket :9~

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
lanerios schreef op donderdag 04 december 2014 @ 13:10:

Ik kom erachter dat het zeer afhankelijk is welke class je bent. Met mijn warrior ging ik er lachend doorheen. Mijn paladin daarentegen heeft er meer moeite mee omdat de DPS van mn pala lager ligt. Heb je gold ook al gedaan? Die schijnt wel uitdagend te zijn, ook met defensive cooldowns...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hmr schreef op donderdag 04 december 2014 @ 09:19:
[...]

Tuurlijk:

http://eu.battle.net/wow/en/character/frostmane/Colombian/

14k dps op een single fight? lol.. dan doe ik ECHT iets verkeerd.. Ik time toch echt mijn shield charge op de manier waarop het moet.. :S (zoals jij het beschrijft). Misschien meer oefenen.
Hier een zeer uitgebreide community guide : http://www.mmo-champion.c...or-More-Furious-than-Fury

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thysiej schreef op donderdag 04 december 2014 @ 13:16:
[...]

Ik kom erachter dat het zeer afhankelijk is welke class je bent. Met mijn warrior ging ik er lachend doorheen. Mijn paladin daarentegen heeft er meer moeite mee omdat de DPS van mn pala lager ligt. Heb je gold ook al gedaan? Die schijnt wel uitdagend te zijn, ook met defensive cooldowns...
M'n monk ging er ook lachend doorheen, toen opeens m'n pala die een poging of 3 a 4 nodig had. Gold heb ik niet zoveel mee :p

Zelfde met DPS trouwens, op 3-4 classes nu gedaan, allemaal doodsimpel. Tot Mage, wat een ramp was dat.. En dan lees je dat veel mensen blijkbaar issues hebben met mage en Silver ><

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-09 17:36
lanerios schreef op donderdag 04 december 2014 @ 13:39:
[...]

M'n monk ging er ook lachend doorheen, toen opeens m'n pala die een poging of 3 a 4 nodig had. Gold heb ik niet zoveel mee :p

Zelfde met DPS trouwens, op 3-4 classes nu gedaan, allemaal doodsimpel. Tot Mage, wat een ramp was dat.. En dan lees je dat veel mensen blijkbaar issues hebben met mage en Silver ><
Het legendary gevecht al gedaan op je Mage? Drama is dat zeg... maar net gehaald als DPS.. Lees je erna dat er aangeraden word om dat gevecht als "tank" of zelfs als "healer" te spelen (notabene zonder heals!) omdat dat makkelijker zou zijn...

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
[...]

Precies waar ik al bang voor was dus... We hebben nu 13 man signed waarvan 2 tanks, 3 healers, 4 ranged en 4 melee. Redelijk 50/50 op dit moment, maar het liefst had ik gezien dat het 2 melee en 6 ranged waren :D Ach, we gaan het meemaken vanavond

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mik! schreef op donderdag 04 december 2014 @ 13:49:
[...]

Precies waar ik al bang voor was dus... We hebben nu 13 man signed waarvan 2 tanks, 3 healers, 4 ranged en 4 melee. Redelijk 50/50 op dit moment, maar het liefst had ik gezien dat het 2 melee en 6 ranged waren :D Ach, we gaan het meemaken vanavond
ach ik wou dat wij die luxe van genoeg ranged hadden... maar helaas. 1 maar, en een 2de op komst :)
Hopelijk komen er binnenkort nog wat extra raiders bij voor naar 20 man te gaan, om ons zo ook klaar te maken voor mythic raiding.

Dat zou het uiteindelijke doel zijn van onze guild. Nu nog genoeg mensen vinden die dinsdag en donderdag avond willen raiden op mijn server :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren de eerste twee bazen in Highmaul op normal verslagen met mijn guild, we waren met 27 man dus dat was pittig leuk. Tectus hadden we echter wel moeite mee helaas. Vanavond gaan we de eerste twee bazen weer killen maar dan op Heroic, en dan direct weer verder met tectus op normal :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Verwijderd schreef op donderdag 04 december 2014 @ 14:09:
Gisteren de eerste twee bazen in Highmaul op normal verslagen met mijn guild, we waren met 27 man dus dat was pittig leuk. Tectus hadden we echter wel moeite mee helaas. Vanavond gaan we de eerste twee bazen weer killen maar dan op Heroic, en dan direct weer verder met tectus op normal :P
Succes op de 2de baas hc. De eerste was een 1-shot bij ons. De tweede was toch wel een flinke aanslag op healer mana. Geen uitdagende mechanics, wel een gearcheck. Uiteindelijk zijn we gestopt (beste try net onder de 40%) en verder gegaan met normal. Op normal lag hij met 2(?) healers minder zonder enig probleem op zijn gat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor normal 10 man, hoeveel healers zouden jullie meenemen? 2 of 3?
Healers zijn allemaal ilvl 630 en kennen hun class goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17-09 15:31

Rmg

Verwijderd schreef op donderdag 04 december 2014 @ 14:20:
voor normal 10 man, hoeveel healers zouden jullie meenemen? 2 of 3?
Healers zijn allemaal ilvl 630 en kennen hun class goed.
Tactiek in guild waar ik zat was:

Progressie: 3*
*2 als DPS undergeared is
Farm: 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Puc van S. schreef op donderdag 04 december 2014 @ 13:42:
[...]

Het legendary gevecht al gedaan op je Mage? Drama is dat zeg... maar net gehaald als DPS.. Lees je erna dat er aangeraden word om dat gevecht als "tank" of zelfs als "healer" te spelen (notabene zonder heals!) omdat dat makkelijker zou zijn...
Heb de healer rol gekozen als mage en met timewarp + alle cds burn gedaan en toen was ie dood :p Dit na 4x een wipe te hebben gehad toen ik dps als rol had gekozen.....

Overigens moet je je echt niet verkijken op heroic. Die 2e boss is een enorme gear check. Met minder dan 640 ilvl over de raid is het al bijna onmogelijk. De geregistreerde kills op warcraftlogs.com gisteren waren allemaal op enrage timer en op een enkeling na allemaal 640+.

Normal is zelfs al een aardige uitdaging na de eerste 2 bosses met de huidige ilvls.

[ Voor 25% gewijzigd door IntToStr op 04-12-2014 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-09 17:36
IntToStr schreef op donderdag 04 december 2014 @ 14:37:
[...]

Heb de healer rol gekozen als mage en met timewarp + alle cds burn gedaan en toen was ie dood :p Dit na 4x een wipe te hebben gehad toen ik dps als rol had gekozen.....
Ik heb hem met DPS echt net gehaald, op het punt naar phase 2 had ik nog 500hp over :X Daarna is die een eitje... achter een steen gaan staan en nuken....

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rmg schreef op donderdag 04 december 2014 @ 14:34:
[...]

Tactiek in guild waar ik zat was:

Progressie: 3*
*2 als DPS undergeared is
Farm: 2
dit had ik ook in mijn hoofd. We zullen beginnen met 2 en indien nodig naar 3 gaan indien de dmg te hoog wordt.

Hopelijk kan ik hier morgen wat leuk nieuws verkondigen over de raid... ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaaD
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23:26
Als iemand voor vanavond op Ragnaros een healer of DPS zoekt, ik ben de gehele avond beschikbaar :)

bl44t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Mik! schreef op donderdag 04 december 2014 @ 13:49:
[...]

Zijn ook de enigste Ranged die we hebben ;)

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo allemaal ik volg het forum al even vandaag tog maar even een account aangemaakt op tweakers zo dat ik meer kan praten.
zal me even voorstellen ik ben henknl wow char: http://eu.battle.net/wow/...zak/Lils%C3%ADster/simple

gister voor het eerst in mijn nieuw guild geraid en ging aardig goed moet zeggen priest Holy spec is echt aan de sterken kant.

zijn er al mensen die de tact van de 5 boss hebben? want daar ga ik vanavond my tank tegen aan gooien met leap of faith

zo ver heb ik nog niet het idee dat ik gear nodig hebt meshien laaster deze week een paar hc parts maar so far so good.
tussen onze healers resto druid, resto shaman en myself zit nooit meer dat 2 % healing verschill.
moet ik wel bijzeggen dat shaman al 5 raid gears parts heeft..

iemand ander de zelfde ervaaring ofz zou ik meer healing uit mijn priest kunnen persen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
  • Laatst online: 07-09 01:58
Bij ons heeft gisteren de guild alles gekilled.
Volgens mij 3 bazen op heroic en dat met 6-7 socials in de raid, belooft veel :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ritchq
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 08-09-2020
Verwijderd schreef op donderdag 04 december 2014 @ 14:05:
[...]

ach ik wou dat wij die luxe van genoeg ranged hadden... maar helaas. 1 maar, en een 2de op komst :)
Hopelijk komen er binnenkort nog wat extra raiders bij voor naar 20 man te gaan, om ons zo ook klaar te maken voor mythic raiding.

Dat zou het uiteindelijke doel zijn van onze guild. Nu nog genoeg mensen vinden die dinsdag en donderdag avond willen raiden op mijn server :)
Op welke server raid je dan? Of heb ik dit ergens over het hoofd gezien in dit forum? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
Derr_Hans schreef op donderdag 04 december 2014 @ 15:48:
[...]
Zijn ook de enigste Ranged die we hebben ;)
I know :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
kowapanga schreef op donderdag 04 december 2014 @ 16:06:
Bij ons heeft gisteren de guild alles gekilled.
Volgens mij 3 bazen op heroic en dat met 6-7 socials in de raid, belooft veel :p
Pure toch? Dat is ook wel een niveau of wat hoger dan de gemiddelde tweaker.

Jullie hadden inderdaad 3 kills op heroic. Wij waren blij dat we ook 1 keer kunnen zeggen dat we een realm first hebben :p De rest zal wel voor jullie zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Immersion bij ons op de realm stond gister ook pas op 5/7 heroic. Dat is ongeveer een top 50 plaats waard (US heeft natuurlijk een dag voorsprong), dus 3/7 is zeker niet slecht!

Ben erg benieuwd wat ons team 1 kan klaarspelen als ze eenmaal heroic gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
IntToStr schreef op donderdag 04 december 2014 @ 16:21:
[...]

Pure toch? Dat is ook wel een niveau of wat hoger dan de gemiddelde tweaker.

Jullie hadden inderdaad 3 kills op heroic. Wij waren blij dat we ook 1 keer kunnen zeggen dat we een realm first hebben :p De rest zal wel voor jullie zijn :D
Ja Pure.
Welke realm first hadden jullie dan? word van wowprogress niet veel wijzer daar is iedereen realmfirst :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lamar89
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-09-2022
lurker reporting :)

bij ons ging de raid gisteren niet door ivm een te laat betaalde rekening voor vent.
dus maar even in me eentje gepugd 2/7 normal.
na deze ervaring gelijk die winged hourglass (kan niet linken zit op me werk) gekocht zodat ik iig een iets meer manaregen heb.

lang geleden dat ik op 40% boshp oom was.

maar het spelen als restodruid bevalt me nog steeds uitstekend.
Vanavond maar even met de guild proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
kowapanga schreef op donderdag 04 december 2014 @ 16:31:
[...]

Ja Pure.
Welke realm first hadden jullie dan? word van wowprogress niet veel wijzer daar is iedereen realmfirst :p
Na wat beter te hebben gekeken denk ik inderdaad dat Pure toch realm first had op de eerste heroic boss. Ach, waren we toch even blij omdat er realm first bij ons stond :p

Vanmorgen was het nog niet goed bijgewerkt lijkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 04 december 2014 @ 11:24:
Als ik er zo over nadenk ziet het er naar uit dat als je eenmaal 6360/636 ilvl hebt, je op het gebied van rewards niets meer te zoeken hebt in HC Dungs? Enkel de beroepen en apex gear geeft dan toch upgrades en uiteraard gewoon weer standaard gaan raiden of een daily CM.
Vind het in dat geval niet helemaal goed in mekaar zitten op het moment dat je geen zin meer hebt in raiden.
Geef dan op zijn minst wat Apex als reward wanneer je HC Dungs doet.
Werkelijk niemand die er ook zo over denkt? :)
Gewoon weer allemaal back to raiding en thats it? Heb raiden gewoon gehad maar wil wel "serieus" dungeons doen en gear progressie hebben. Ziet er naar uit dat na HC Dungs er niets anders overblijft dan 1 daily CM. (nadat je boven die 636 zit dus)

Vond de manier van progressie wel lekker eingelijk weer, eerst normal runs en gearen en daarna HCs doen voor verdere gear progressie maar nu houd het gewoon weer op en moet je gewoon weeeer raiden.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2014 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
Verwijderd schreef op donderdag 04 december 2014 @ 16:38:
[...]

Werkelijk niemand die er ook zo over denkt? :)
Gewoon weer allemaal back to raiding en thats it? Heb raiden gewoon gehad maar wil wel "serieus" dungeons doen en gear progressie hebben. Ziet er naar uit dat na HC Dungs er niets anders overblijft dan 1 daily CM. (nadat je boven die 636 zit dus)
Wat had je dan verwacht eigenlijk? Er zullen naarmate de expansion vordert vast wel nieuwe dungeons met betere gear komen, tevens komen de worldbosses nu en moet er nog een volledige zone vrijgegeven worden. Verder klopt het inderdaad, HC dungeons worden niet meer gedaan als je eenmaal HC gear hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat hoop ik dus dat er nieuwe dungs uit blijven komen, was in MoP gewoon heel slecht geregeld imo.
Ik wil gewoon uitdagende 5man content dat niet enkel bij launch relevant is, zoveel vraag ik niet toch. :)
en dan niet enkel voor de fun om het te ondervinden maar ook gear progressie op deze manier.
Als een raid van 10 pittig kan zijn kunnen ze toch ook voor scalende 5man dungs zorgen die je farmt voor gear zoals de raiders?

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2014 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Ik snap heel goed wat je bedoelt, en ik ben het ook helemaal met je eens. 5mans instances die interessant blijven gedurende een hele expansion zou erg tof zijn...

Ik vrees alleen niet dat je die gaat krijgen. Als je op medailles kickt zijn CM's natuurlijk voorlopig leuk om te doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thysiej schreef op donderdag 04 december 2014 @ 13:16:
[...]

Ik met mijn druid level 100 erin, dps zilver lukte voor geen meter. Nu is mijn druid altijd alleen maar feral voor het levellen en gearen van resto, daarna komt hij een hele expansion niet meer uit resto spec, ik ben dus niet zo goed als dps.

Uiteindelijk is het wel gelukt, maar op mijn monk, waarvoor feitelijk hetzelfde geldt, stond ik me te ergeren aan de wachttijd tussen de waves :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lamar89
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-09-2022
Heb zelf een een druid, meerdere zelfs 8)7
maar merk dat de proving ground op balance veel makkelijker is.
bij feral heb je alle bleeds lekker lopen en dan is de mob al dood.
en doordat je niet echt aoe hebt is dit moeijlijker dan een hc dungeon doen.
alhoewel respeccen de makkelijkste keus is imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op donderdag 04 december 2014 @ 16:44:
Dat hoop ik dus dat er nieuwe dungs uit blijven komen, was in MoP gewoon heel slecht geregeld imo.
Ik wil gewoon uitdagende 5man content dat niet enkel bij launch relevant is, zoveel vraag ik niet toch. :)
en dan niet enkel voor de fun om het te ondervinden maar ook gear progressie op deze manier.
Als een raid van 10 pittig kan zijn kunnen ze toch ook voor scalende 5man dungs zorgen die je farmt voor gear zoals de raiders?
In plaats daarvan hebben ze challenge modes die door gear scaling altijd even moeilijk blijven. En daar heb je geen nieuwe gear voor nodig. Wat wil je met die gear doen? In CM's wordt het allemaal omlaag gescaled, en in normale heroics kun je er niks mee behalve nog sneller door de dungeon heen jagen. Wat er dan overblijft is nieuwe dungeons maken die een hogere gear requirement hebben (zoals ze in WotLK en Cata aan het eind van de expansion deden) maar laten we eerlijk zijn: die waren ook niet moeilijk.

Dus ja, PvP en PvE zijn respectievelijk vooral gericht op battlegrounds/arena's enerzijds en raids anderzijds als het je om gearprogressie gaat en dat zijn dan ook de dingen waar je gear voor nodig hebt. Voor dungeons heb je geen gear nodig die niet in die heroics zelf al dropt, en voor alle andere PvE-content ook niet.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"Voor dungeons heb je geen gear nodig die niet in die heroics zelf al dropt, en voor alle andere PvE-content ook niet."

Dat wil niet zeggen dat het zo hoeft te blijven, kunnen ze veranderen. Waarom geen progressie zoals bij raids zodat je bijvoorbeeld:

Normal dung ilvl 600
hc dung 610
nieuwe hc dungs 630
etc

Tuurlijk outgear je het op een gegeven moment maar dat heb je met raiden toch ook? Het gaat er om dat je een pad van progressie hebt in een groep van 5 ipv enkel maar raiden. Als ik nu net 100 word op een char is de gearing gewoon leuk imo want je werkt naar normal ilvl toe en daarna ga je over naar HC en probeer je je hele ilvl op die max te krijgen... en dan is er een gat. :)

Ik zou het al een stuk beter vinden dat je een soort van myth versie of een 2de tier hc (geef het beestje een naam) dungeons krijgt die bijvoorbeeld ilvl 630 vraagt.
Word niemand mee geschaad toch? :)

"Wat wil je met die gear doen? In CM's wordt het allemaal omlaag gescaled, en in normale heroics kun je er niks mee behalve nog sneller door de dungeon heen jagen. Wat er dan overblijft is nieuwe dungeons maken die een hogere gear requirement hebben (zoals ze in WotLK en Cata aan het eind van de expansion deden) maar laten we eerlijk zijn: die waren ook niet moeilijk.""

Op deze manier kun je gear altijd onbelangrijk noemen want wat moet je met full normal raid gear? Je kunt er enkel maar nog sneller mee door normal.... of in dit geval naar de volgende stap: zelfde raid maar dan HC of myth nivo... Dit kan dan toch ook met dungs?

Outgearen doe je vroeg of laat toch wel maar het gaat er om dat Blizzard daar op in springt en dat je verder kunt. :)
Nu kom ik keer op keer tegen een digitale muur aan met mijn huidige speel stijl.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2014 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-06-2024
Zo ik kan vanavond aan het avontuur beginnen, ik had een bundel gekocht van WoD met de boost en 60 dagen speltijd.

Ik denk dat ik later pas gebruik maak van de boost en nu eerst gewoon ga levelen en de mechanics leren.

Heb ergens in 2007 een tijdje intensief gespeeld, dus is al weer tijd geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

Zo, druk dagje op het werk vandaag, maar genoeg buzz hier zo te zien over de nieuwe raid... Gisteren in een PUG 7 (!!!) keer gewiped op de 1e boss op normal. Mja.. 80% van de groep had geen idee wat ze deden, pas bij round 5 gingen ze eindelijk mijn suggesties voor chain pull gebruiken (1 tank, designated healer en 3 dps naar boven laten slingeren) en toen was het na 1 round op 3% de 3e keer eindelijk raak. 2 healers die ook geen idee hadden wat ze met berserker rage aan moesten en ook de helft van de tijd de tiger pit in liepen. Och och. :)

Maar goed, als troost na die blamage wel 655 gloves mogen looten. Vandaag maar eens de rest van de bosses proberen. Tectus was ook bij wat kennissen de grote issue overigens, lijkt erop dat dit misschien toch wel DE uitdaging van de raid is.

En wat betreft heroics.. er is gewoon geen incentive meer als je boven ilvl 630 bent om ze te doen. Als ze er nou nog xxx Apexis per dag aan zouden hangen of weer iets a la Justice Points in het leven roepen dan zijn ze nog nuttig om te doen, maar het is nu gewoon armoe troef eerlijk gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-09 15:30

junglebeast

hier staat iets

IntToStr schreef op donderdag 04 december 2014 @ 16:33:
[...]

Na wat beter te hebben gekeken denk ik inderdaad dat Pure toch realm first had op de eerste heroic boss. Ach, waren we toch even blij omdat er realm first bij ons stond :p

Vanmorgen was het nog niet goed bijgewerkt lijkt het.
Revolution heeft blijkbaar de eerste kill te pakken met Kargath om 18.45. Wij doen trouwens eerst de normal mode en daarna heroic. Hebben nog 4 dagen om heroic te progressen.

[ Voor 10% gewijzigd door junglebeast op 04-12-2014 19:49 ]

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeple
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-07 23:52
Ik heb toch gewoon een 665 ring van trash mobs uit Spires op HC gekregen. Zo heb ik dit al van meerdere spelers gehoord. Lijkt me genoeg reden om soms wat HC dungeons te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Baroshir schreef op donderdag 04 december 2014 @ 18:28:
,,
,,

En wat betreft heroics.. er is gewoon geen incentive meer als je boven ilvl 630 bent om ze te doen. Als ze er nou nog xxx Apexis per dag aan zouden hangen of weer iets a la Justice Points in het leven roepen dan zijn ze nog nuttig om te doen, maar het is nu gewoon armoe troef eerlijk gezegd.
Zou al een hoop schelen ja, als je nu hoger wilt ben je afhankelijk van apex gear die je tevens kunt upgraden. Prima systeem maar idd achterlijk dat je via een HC 0 apex krijgt. :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15-09 05:50

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

xeple schreef op donderdag 04 december 2014 @ 19:59:
Ik heb toch gewoon een 665 ring van trash mobs uit Spires op HC gekregen. Zo heb ik dit al van meerdere spelers gehoord. Lijkt me genoeg reden om soms wat HC dungeons te doen.
Dat jij er één hebt gekregen (en wat andere) wilt nog niet zeggen dat dat DE reden is om HC dungs te gaan doen. Die drop kans is enorm laag, en niet echt farmable.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanavond dan Kargeth Bladefist op HC gekillt, maar de tweede baas is ons echt niet gelukt op hc... Toen zijn we maar weer verder gegaan met de derde baas op normal x)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Andwoord gevonden.

[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2014 01:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ritchq schreef op donderdag 04 december 2014 @ 16:16:
[...]

Op welke server raid je dan? Of heb ik dit ergens over het hoofd gezien in dit forum? :9
we zitten op Nagrand (A)

Gisteren dan maar een poging gedaan met onze spelers. Het ging steeds net niet... een wipe op 1% een wipe of 4% een wipe op 2%... etc etc...

Op een of andere manier gaat het altijd heel goed tot die laatste 10%.
Dan opeens krijgt iedereen een shitload of dmg van de bomb debuff en begint de raid stillaan te wipen..

Ondertussen onze healers nog wat tips gegeven, en natuurlijk ook een belangrijk punt is dat we bij full melee waren met maar 1 ranged, alsook dat het onze eerste keer samen raiden was en er een aantal spelers zijn die nog nooit geraid hebben.

Al bij al een degelijke ervaring achter de rug, mensen leren met elkaar samenspelen, maar toch nog op zoek gaan achter heel wat ranged dps.

Ook ben ik van MT naar dps gegaan het laatste half uur aangezien er een 3de tank online kwam die wel even mee wou nog. Dus in mijn gladiator spec gegaan, en 14K dps constant gepulled :)
Niet slecht voor een spec die ik quasi nooit speel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06:32

Auredium

Informaticus Chaoticus

Vanochtend met nog een foloower mission eindelijk iLvl 615 gehaald zodat ik vanaaf kan beginnen met het runnen van HC dungeons. Kijk er wel naar uit om eerlijk te zijn.

Verder nog druk bezig met Garisson missions omdat ik mijn herbalism op level 3 wil krijgen in mijn Garisson en natuurlijk met de Apex crystals.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ritchq
Verwijderd schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 08:05:
[...]

we zitten op Nagrand (A)

Gisteren dan maar een poging gedaan met onze spelers. Het ging steeds net niet... een wipe op 1% een wipe of 4% een wipe op 2%... etc etc...

Dan opeens krijgt iedereen een shitload of dmg van de bomb debuff en begint de raid stillaan te wipen..

Ondertussen onze healers nog wat tips gegeven, en natuurlijk ook een belangrijk punt is dat we bij full melee waren met maar 1 ranged, alsook dat het onze eerste keer samen raiden was en er een aantal spelers zijn die nog nooit geraid hebben.

Al bij al een degelijke ervaring achter de rug, mensen leren met elkaar samenspelen, maar toch nog op zoek gaan achter heel wat ranged dps.

Ook ben ik van MT naar dps gegaan het laatste half uur aangezien er een 3de tank online kwam die wel even mee wou nog. Dus in mijn gladiator spec gegaan, en 14K dps constant gepulled :)
Dat is jammer, samen met 2 vrienden zoeken we nog een stabiele guild om mythic mee te clearen, op Kazzak zitten wij. Wel al 3 bosses op normal neer, maar geen loot (like usual) ;(

Maar als ik het zo hoor moet het wel lukken bij jullie, als jullie wipen op <10% zit er een kill makkelijk in, gewoon beetje focussen en dps pushen. En als het kan inderdaad wat meer ranged in jullie team krijgen.

Is gladiator stance echt zo fijn om te spelen? Ben het twijfelen om nog mijn warrior naar 100 te brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Langolier
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 02-09-2022
Ritchq wat voor guild zoeken jullie? Zit zelf in een pas opgerichte guild die 2 dagen in de week raid op kazzak en wij zoeken nog ranged dps. Je kunt me toevoegen praten we er wel ff over. Langolier#2948. Tot nu toe 2 bosses geoneshot op normal zondag weer verder raiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ritchq
Grappig dat je reageert hierop haha, we hebben al contact gehad en heb je ook al op battlenet. Helaas kwamen de dagen niet goed uit voor ons. Een vriend van me had ook al contact met jou gehad. Misschien komen de namen op battlenet Defjam en Tim Hoi je bekend voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ritchq schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 08:48:
[...]

Dat is jammer, samen met 2 vrienden zoeken we nog een stabiele guild om mythic mee te clearen, op Kazzak zitten wij. Wel al 3 bosses op normal neer, maar geen loot (like usual) ;(

Maar als ik het zo hoor moet het wel lukken bij jullie, als jullie wipen op <10% zit er een kill makkelijk in, gewoon beetje focussen en dps pushen. En als het kan inderdaad wat meer ranged in jullie team krijgen.

Is gladiator stance echt zo fijn om te spelen? Ben het twijfelen om nog mijn warrior naar 100 te brengen.
Jammer dat jullie op Kazzak zitten, anders hadden jullie zeker meegemogen met ons :-)
Ja de kill zit er in, maar het was ondertussen al laat geworden, en de meeste hebben werk + kinderen, dus de focus is er zo goed als uit tegen middernacht :-)
Dinsdag terug erin en knallen maar!
Glad stance.. Het is fijn om te spelen, maar ik ben liever de echte Tank natuurlijk.
Echter doordat we met 3 tanks zitten in onze guild is het een beetje jammer dat ik glad stance moet gebruiken maar ik zit er niet super hard mee in.

Het is wel fijn spelen, en shield + sword = epic

Hopelijk weet ik tegen dinsdag wat meer wat nu juist de bedoeling wordt ivm de tanks en van daaruit zien we dan wel weer :-)
Ik tank het liefste aangezien ik dit dan ook al 6+ jaar doe en mij hier erg vertrouwd mee voel :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speel nu ook tank op Auchindoun, ik ga terug naar Kazzak.
Moet zeggen dat het leuk is, fijn om te spelen.
Voel me er nog niet 100% zeker mee in situaties die je niet kent maar over het algemeen gaat het goed ^^

2 dagen terug Blackhorn's Mighty Bulwark gedropt gekregen.
Heb via Mogit dit shield bekeken en sinds dien bezig om het te halen.
Set is dan nu echt compleet, alleen een ander wapen omdat deze beter past bij me set ^^

(Tauren vinden veel niet zo mooi maar met deze set is Tauren wel mooi denk ik)

http://eu.battle.net/wow/...hindoun/Demolynx/advanced

Nu door voor de blauwe Dragon Soul set ^^

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2014 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seditiar
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 08:05:
[...]

we zitten op Nagrand (A)

Hebben jullie een fatsoenlijke Healer leader? Helpt een hoop namelijk. Onze guild had erg veel last van ongeorganiseerde healers, sinds ik in SoO healer leader was geworden en gewoon fatsoenlijk rotations en mensen general targets gaf zijn we binnen twee weken van 10/14 naar 14/14 gegaan.

Butcher is de enige van de eerste 4 bosses waar je een healer cooldown rotation wilt hanteren namelijk, omdat de inkomende damage zo belachelijk hoog ligt. Je healers gaat zonder twijfel out of mana als er teveel (en dus na een poosje te weinig) cooldowns tegelijk gebruikt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Seditiar schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 09:46:
[...]

Hebben jullie een fatsoenlijke Healer leader? Helpt een hoop namelijk. Onze guild had erg veel last van ongeorganiseerde healers, sinds ik in SoO healer leader was geworden en gewoon fatsoenlijk rotations en mensen general targets gaf zijn we binnen twee weken van 10/14 naar 14/14 gegaan.

Butcher is de enige van de eerste 4 bosses waar je een healer cooldown rotation wilt hanteren namelijk, omdat de inkomende damage zo belachelijk hoog ligt. Je healers gaat zonder twijfel out of mana als er teveel (en dus na een poosje te weinig) cooldowns tegelijk gebruikt worden.
onze healers zijn vrij goed en kennen hun class ook zeer goed.
Verder gaan onze healers niet echt OoM... gewoon tegen het einde word de damage te hoog blijkbaar...
Ik ga het vanavond nog eens bespreken met onze healers om te zien wat we hier aan kunnen doen nog.

Nu assignen we meestal 1 healer aan de tanks en 2 voor de raid te healen. Met 2 healers gingen ze te snel OoM in het begin.
Verder doet onze raid leader belachelijk lage dps... Frost DK ilvl 632 doet een schamele 9-10K dps.. moet een pak hoger zijn denk ik dan zo bij mezelf..al de rest hing rond de 12-14K dps.

Verder dus vandaag maar eens de DK geinspecteerd via battle.net... Zie ik dat hij zijn secundary stats volledig verkeerd heeft.. Crit rating all the way, maar bijna geen mastery of multistrike... *facepalm*
Zal hem er vanavond wel op aanspreken...

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2014 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geinig te lezen dat hier ook mensen op Nagrand zitten. :) Ik zit zelf in <Quelm> (A)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomassie12
  • Laatst online: 04-09 15:57
Gisteren een v.d. world bosses gedaan, weet niet meer hoe die heet het was niet Drov iig.
Helaas geen loot maar wel leuk gevecht. Alleen het is wel echt een copy paste vd eindbaas van Everbloom!

Daarna kijk ik even in de premade groups custom en toen zag ik een group voor Nok-Karosh up free mount :p wist niet wat het was maar joinde t.
Is dus een wolf in Frostfire ridge die 100% een mount dropt maar de group moet ervoor rollen. Eerste keer verloren van iemand die 100 rollde. 2e x weer. En zelfs de 3e keer weer verloren van iemand die 100 rollde.

Ik dacht naja laat maar misschien andere keer beter, teruggegaan naar garrison voor wat dingetjes. Zag ik daarna toch weer een group en die joinde ik en toen won ik de roll met 99 :D.

Nog mensen op Magtheridon die beetje casual spelen en misschien af en toe raiden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 16-09 21:11
Ritchq schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 08:48:
[...]

Horde of Alliance zijn jullie? Ik heb namelijk nog een Mage en Warrior op Kazzak staan.

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Buizerd__NL schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 10:14:
[...]

Horde of Alliance zijn jullie? Ik heb namelijk nog een Mage en Warrior op Kazzak staan.
Haha nog meer Kazzak mensen! Ik ook undead DK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ritchq
Wij spelen horde ofcourse 8) Neem aan jullie ook, aangezien 95% ongeveer horde is op kazzak.

Maar zoals gezegd, we zijn op zoek naar een guild met het oog op mythic!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
Gister de eerste stappen in Highmaul normal gezet. Eerste boss ging snel neer, ondanks een kleine fuckup bij de eerste chain. Tweede boss hadden mensen wat problemen met stacks, maar dat was redelijk snel opgelost. Geen cleane kill, maar goed, dat komt een volgende keer wel. Tectus was, zoals ik al had verwacht, een cockblock voor alsnog. Het begint redelijk, met ranged en healers netjes langs de muur, maar zodra hij de eerste keer splitst begint de paniek toe te slaan lijkt het wel. Maar goed, hopen dat het volgende raid allemaal klikt en we de kill kunnen pakken.

Qua gear ben ik met een goede cloak naar buiten gekomen, maar de rest was meh. Er dropte wel strength plate, maar niet met de juiste stats. Nu blijkt dat Highmaul sowieso erg tegenvalt qua juiste stats. Dan blijf ik liever toch even rondwandelen met blue quality items maar wel met de juiste stats. Ik hoef niet zo gauw het hoogste ilvl te hebben ^^

Blood DK speelt trouwens erg lekker. Veel selfhealing, heel erg veel zelfs. Wel af en toe dat ik laag drop, maar dat kan ik voor een groot deel zelf opvangen. Hoop alleen dat mijn healers dat ook vinden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notlupus
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 05-09 09:53
Ik speel Rogue op Kazzak, zit al in een raiding guild maar dat is meer uit nostalgische gevoelens, ben social rank.

Mocht je een melee DPS te kort komen heb ik wel zin om in de toekomst mee te doen. Heb ook een maatje die DK speelt, is een goeie tank maar kan ook DPSen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mik! schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 10:23:
Gister de eerste stappen in Highmaul normal gezet. Eerste boss ging snel neer, ondanks een kleine fuckup bij de eerste chain. Tweede boss hadden mensen wat problemen met stacks, maar dat was redelijk snel opgelost. Geen cleane kill, maar goed, dat komt een volgende keer wel. Tectus was, zoals ik al had verwacht, een cockblock voor alsnog. Het begint redelijk, met ranged en healers netjes langs de muur, maar zodra hij de eerste keer splitst begint de paniek toe te slaan lijkt het wel. Maar goed, hopen dat het volgende raid allemaal klikt en we de kill kunnen pakken.
Wij zijn in plaats van Tectus naar die plant boss gegaan. Die is goed te doen, wellicht daar even wat gear oppakken en dan verder.

Overigens is over al die BoE items niet goed nagedacht. Wij hadden een x-realm raid met personal loot, maar de BoE items waren niet te traden cross server, ondanks dat we met zijn allen in dezelfde raid waren.

Ik vrees dat we dus voor de x-realm runs toch naar masterlooter met rolls moeten. Ik denk dat ik het rollen maar ga doen met EPGP masterlooter anders gaat het een eeuwigheid duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acemoo
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21:56
Eerste boss hebben we woensdag op heroic geoneshot. Daarna redelijk wat wipes op butcher gehad, toen maar besloten laatste half uur even op normal wat gear te pakken. eerste boss + butcher oneshot.

Gisteren weer verder gegaan op normal. Tectus als eerste, geweldige boss moet ik zeggen. Eerste keer dat de rode mist kwam waren al onze melee dood gegaan. Beetje combat resses en door, healer dat op mij zat had best wat mana problemen wegens de opbouwende stacks. Dus 2e poging hebben we een paar dps op deze boss gezet om de stacks laag te houden. dit ging aanzienlijk beter en ook de chaos hadden mensen al een stuk beter onder controle en de boss ging neer.
De paddenstoelen boss was vooral voor de healers een feest. "Blizzard finally fixed the mana issue's" hoorde ik toen de eerste blauwe paddenstoel er was. Hier was ons probleem dat het mos niet goed genoeg verbrand werd. Dus 2e poging meer op moss richten en deze ging ook neer.
De 2 ogres gingen ook best snel neer. Smart fire bad en stacken bij de roar.
We hebben op de boss die in de mooie beam gaat staan wel een paar pogingen gedaan maar nog niet neer gehaald. Hopelijk komt die zondag neer.

Tot nu toe vind ik highmaul best een geslaagde raid instance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
Verwijderd schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 10:49:
[...]

Wij zijn in plaats van Tectus naar die plant boss gegaan. Die is goed te doen, wellicht daar even wat gear oppakken en dan verder.

Overigens is over al die BoE items niet goed nagedacht. Wij hadden een x-realm raid met personal loot, maar de BoE items waren niet te traden cross server, ondanks dat we met zijn allen in dezelfde raid waren.

Ik vrees dat we dus voor de x-realm runs toch naar masterlooter met rolls moeten. Ik denk dat ik het rollen maar ga doen met EPGP masterlooter anders gaat het een eeuwigheid duren.
Ja, is inderdaad een optie voor de volgende raid. Toch hoop ik dat Tectus ook snel ligt. Hij heeft twee mooie upgrades voor me :D En dat is een hoop gezien de rest van de meh items die droppen in Highmaul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
br men schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 11:01:
Eerste boss hebben we woensdag op heroic geoneshot. Daarna redelijk wat wipes op butcher gehad, toen maar besloten laatste half uur even op normal wat gear te pakken. eerste boss + butcher oneshot.

Gisteren weer verder gegaan op normal. Tectus als eerste, geweldige boss moet ik zeggen. Eerste keer dat de rode mist kwam waren al onze melee dood gegaan. Beetje combat resses en door, healer dat op mij zat had best wat mana problemen wegens de opbouwende stacks. Dus 2e poging hebben we een paar dps op deze boss gezet om de stacks laag te houden. dit ging aanzienlijk beter en ook de chaos hadden mensen al een stuk beter onder controle en de boss ging neer.
De paddenstoelen boss was vooral voor de healers een feest. "Blizzard finally fixed the mana issue's" hoorde ik toen de eerste blauwe paddenstoel er was. Hier was ons probleem dat het mos niet goed genoeg verbrand werd. Dus 2e poging meer op moss richten en deze ging ook neer.
De 2 ogres gingen ook best snel neer. Smart fire bad en stacken bij de roar.
We hebben op de boss die in de mooie beam gaat staan wel een paar pogingen gedaan maar nog niet neer gehaald. Hopelijk komt die zondag neer.

Tot nu toe vind ik highmaul best een geslaagde raid instance.
Hoe hebben jullie dat vuur bij de twin ogres gedaan? Wij hadden maar 2 pogingen op die boss, maar dat vuur was echt super irritant. Zit er iets van een patroon in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waywaith
  • Laatst online: 19-08 13:22

Waywaith

Tja

Met de legendary ring die ik hopenlijk mag ontvangen ben ik waarschijnlijk wel ilvl 630 (nu 628) (of ik moet tussentijds al ilvl 630 worden. Dan moet ik vast wel normal Highmaul kunnen tanken als paladin? als ik in een premade terecht kom (en ingelezen heb in de tacts?)

Heb nog nooit getanked in een raid, altijd een beetje ontweken. Maar nu lijkt het me wel eens tijd. Moet wel lukken met ilvl 630 of niet ?

-Pirate : "The cannons be ready Captain." -Captain: "Are."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waywaith schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 11:05:
Met de legendary ring die ik hopenlijk mag ontvangen ben ik waarschijnlijk wel ilvl 630 (nu 628) (of ik moet tussentijds al ilvl 630 worden. Dan moet ik vast wel normal Highmaul kunnen tanken als paladin? als ik in een premade terecht kom (en ingelezen heb in de tacts?)

Heb nog nooit getanked in een raid, altijd een beetje ontweken. Maar nu lijkt het me wel eens tijd. Moet wel lukken met ilvl 630 of niet ?
normal moet zeker lukken! Heroic ook als je je class echt goed kent en weet wat je doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met behoorlijke healers en als je weet wat je doet als tank, moet dat altijd wel goed komen. Ook beetje kwestie van aldoende leert men. Het is van je gear afhankelijk hoeveel dmg je kan vreten voordat je cooldowns nodig hebt om de healers te ontzien. Das altijd aftasten, enige manier om daarachter te komen is proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acemoo
IntToStr schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 11:05:
[...]

Hoe hebben jullie dat vuur bij de twin ogres gedaan? Wij hadden maar 2 pogingen op die boss, maar dat vuur was echt super irritant. Zit er iets van een patroon in?
Het smart fire is echt erg irritant. Heb nog niet een patroon kunnen vinden. Wat wel leek te helpen is om wat verder van het midden weg te gaan wanneer het vuur er is. Ik tankte de boss zonder shield op de buitenkant van de ring zeg maar. Wanneer het vuur er was ging ik een heel stuk naar buiten om wat meer ruimte te hebben voor het vuur. Hoop dat dit je helpt.
Waywaith schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 11:05:

Met 630 zou het goed moeten lukken. Neem aan dat je al goede ervaring hebt met tanken in het algemeen? anders probeer eens een paar heroics en dan een Challenge Mode te tanken om wat ervaring op te doen. Er zullen vast wel wat mensen in je guild mee willen met Challenge Mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Als je nog nooit een raid getanked hebt kan ik me voorstellen dat het nog best pittig gaat zijn. Misschien eerst komende week LFR eens proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acemoo
LFR zou ik liever niet beginnen als tank. LFR is chaos zonder tactics. Zitten vaak ook slechte healers bij. Ik zou veel liever m'n eerste keer tanken doen met mensen waarvan ik weet dat ze redelijk spelen en niet gaan ragen over mijn fouten. Of erger, mij op de kop geven van hun fouten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waywaith

Waywaith

Tja

br men schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 11:16:
[...]

Met 630 zou het goed moeten lukken. Neem aan dat je al goede ervaring hebt met tanken in het algemeen? anders probeer eens een paar heroics en dan een Challenge Mode te tanken om wat ervaring op te doen. Er zullen vast wel wat mensen in je guild mee willen met Challenge Mode.
Ja heroics, is geen probleem. Met een redelijke healer en goed getimede defensive CD's :)

Wat is een goede weapon enchant voor tanks? Die blood on hit enchant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 16-09 21:11
Ritchq schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 10:22:
Wij spelen horde ofcourse 8) Neem aan jullie ook, aangezien 95% ongeveer horde is op kazzak.

Maar zoals gezegd, we zijn op zoek naar een guild met het oog op mythic!
Cool! mijn main Mage is horde en nog level 90 die wil ik wel levelen naar level 100 maar ik heb nu een level 100 paladin op Outland.

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acemoo
Waywaith schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 11:26:
[...]

Ja heroics, is geen probleem. Met een redelijke healer en goed getimede defensive CD's :)

Wat is een goede weapon enchant voor tanks? Die blood on hit enchant?
Ik had een enchanter gevraagd om een goedkope enchant en heb nu inderdaad die mark of the shattered hand. Blijkbaar zijn mastery en bonus armor beide dure enchants.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Ik zat gister even te spelen met mijn hunter. Had nieuwe gun gevonden (ik mog meestal naar een boog). Maar waar zijn de gun sounds gebleven? Je hoort nu alleen, poof paf poof. Geen BANG, BANG etc. Is dit een bug?

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-05 15:11

dCY

ye-roon schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 11:37:
Ik zat gister even te spelen met mijn hunter. Had nieuwe gun gevonden (ik mog meestal naar een boog). Maar waar zijn de gun sounds gebleven? Je hoort nu alleen, poof paf poof. Geen BANG, BANG etc. Is dit een bug?
Denk dat het nieuwe sounds zijn. De oude luide knallen vondt ik maar irritant tbh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kvdv88
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-08 09:27
br men schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 11:16:
[...]

Het smart fire is echt erg irritant. Heb nog niet een patroon kunnen vinden. Wat wel leek te helpen is om wat verder van het midden weg te gaan wanneer het vuur er is. Ik tankte de boss zonder shield op de buitenkant van de ring zeg maar. Wanneer het vuur er was ging ik een heel stuk naar buiten om wat meer ruimte te hebben voor het vuur. Hoop dat dit je helpt.

[...]
Zelf gisteren ook begonnen met mijn guild aan de normals voordat we heroic in gingen.
De eerste boss,butcher en brackenspore waren one shots. Tectus was wat lastiger.

De twins is wel een leuke fight het vuur heeft een soort van V vorm met nog een lijn vuur in het midden en deze lijkt 45 graden te bewegen. Het is het makkelijkste te ontwijken aan de zijkanten van de ruimte. De bosses zelf tankten we gewoon waar ze beginnen om zoveel mogelijk te cleaven.
Het is belangrijk voor de tank die de boss tankt die de whirlwind doet om die weg te bewegen van de melee voordat dit gebeurd. De tank kan dit prima overleven maar de melee is een heel ander verhaal.

Soms is het wat lastig als pulverize bijna samenvalt met enfeebling shout. Voor de shout moet je stacken maar voor pulverize moet je 3 yards uit elkaar staan. Deze combinatie one shot je raid als je pech hebt :)

Verder is kor'agh een leuke fight waar we nog net niet genoeg tries op hebben gehad, meer deze zou zondag zo down moeten zijn en dan hopen we nog wat heroic bosses te downen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
Gisteren 7/7 heroic afgerond, world rank 11 nu lol :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
Ik vind wel dat je elke dag veel moet doen in WoW.. pfff die apex daily kost me al 30min elke dag..
Follower missies ook, mijn leeghalen, workorders zetten, caches leeghalen.. dan is mijn wow-tijd alweer op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waywaith

Waywaith

Tja

Predje schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 12:10:
Ik vind wel dat je elke dag veel moet doen in WoW.. pfff die apex daily kost me al 30min elke dag..
Follower missies ook, mijn leeghalen, workorders zetten, caches leeghalen.. dan is mijn wow-tijd alweer op...
klinkt bekend :)

heb je een follower in je mijn, is hij/zij gewoon te lui om even voor je te minen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ioramus
  • Laatst online: 17-09 15:14
Tja, en in het begin was de garison leuker dan die saaie dailies maar na een tijdje begint het er toch verdacht veel op te lijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acemoo
kowapanga schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 12:02:
Gisteren 7/7 heroic afgerond, world rank 11 nu lol :p
Vertel vertel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
Waywaith schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 12:13:
[...]

klinkt bekend :)

heb je een follower in je mijn, is hij/zij gewoon te lui om even voor je te minen 8)7
Moet ik nog eens naar kijken. Heb totaal geen followers over! zijn continu op missie... en dan nog moet ik missies laten gaan (of die verdwijnen iig)...

Ik heb ook veel missies maar op 12% kans ofzo.. en de meeste zijn toch 99/100 (green/blue)..
Waar haal ik meer/betere/epic followers? Kan die 615 gear goed gebruiken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06:32

Auredium

Informaticus Chaoticus

Predje schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 12:18:
[...]

Moet ik nog eens naar kijken. Heb totaal geen followers over! zijn continu op missie... en dan nog moet ik missies laten gaan (of die verdwijnen iig)...

Ik heb ook veel missies maar op 12% kans ofzo.. en de meeste zijn toch 99/100 (green/blue)..
Je kunt followers upgraden door armor en weapon upgrades voor je followers, deze krijg je via followermissies.

Ik kreeg ook een missie die automatisch 100% succesvol was en mij de mogelijkheid gaf om heartstone abilities (35% exp extra voor andere teamleden in het team met die follower) te geven, deze missie kreeg ik direct na het spelen van Heartstone WoW te openen.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waywaith

Waywaith

Tja

Predje schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 12:18:
[...]

meeste followers zitten nu rond de 610 en een vijftal tussen 615 en 625 gaat lekker :)

maar moet een paar nieuwe hebben die ik naar lvl 100 moet krijgen, dan eindelijk de barracks upgraden. toch iets meer missies doen, meer salvage crates hopenlijk krijgen :)

Had het wel leuk gevonden als je boduguards (buiten de gear change van de reputatie niveau) ook veranderd als je ze upgrade in ilvl :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kvdv88
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-08 09:27
Waywaith schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 12:22:
[...]

meeste followers zitten nu rond de 610 en een vijftal tussen 615 en 625 gaat lekker :)

maar moet een paar nieuwe hebben die ik naar lvl 100 moet krijgen, dan eindelijk de barracks upgraden. toch iets meer missies doen, meer salvage crates hopenlijk krijgen :)

Had het wel leuk gevonden als je boduguards (buiten de gear change van de reputatie niveau) ook veranderd als je ze upgrade in ilvl :)
Als je followers boven de 645 hebt kan je ook raid waardige items krijgen tijdens missies, misschien een idee om 1-2 followers eerst sneller omhoog te halen ;)
Pagina: 1 ... 60 ... 89 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Posts als "jeeuj, rogue buffs" of andere 1 regel reactie's van die strekking voegen 0,0 toe aan het topic en zijn daarom niet gewenst.