Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
Trinkets zijn ook raar. Ik snap niet waarom ze nog stats op die dingen hebben. Gewoon alleen een proc of on-use zou veel beter zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramon1984
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 05-05 02:13
Nee geef mij maar int + proc.. on use is toch crap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16-09 17:12

Chakotay

Lick here to continue

Ze zijn wel bezig met trinkets fixen gelukkig. Maar de stats op die dingen wisselen nogal...

Ik ben zelf wel blij met m'n warforged Bonemaws Big Toe, 168 strength en on use 1060 crit :)

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
ramon1984 schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 12:05:
Nee geef mij maar int + proc.. on use is toch crap
Dat is persoonlijk. Procs gaan automatisch en kan je wat passiever mee omgaan. On use geeft de mogelijkheid om trinkets te activeren samen met andere effecten, cooldowns of fases in een boss fight. Daarom gewoon beide beschikbaar houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goemies schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 11:35:
Minimum ilvl voor raids is vrij bullshit.
Stats > ilvl

Voorbeeldje trinkets: de meeste 615 trinkets zijn beter dan 630 trinkets.
Als je 640 (challenge mode gear) met kut secondary stats vs een 630 met chille stats afzet dan zou ik eerder voor de 630 gaan. Er is geen reforge meer, dus je itemization is weer belangrijk.
Zover ik weet gaat je voorbeeld enkel op voor trinkets. Tevens meen ik gisteravond op MMO-Champ al gelezen te hebben dat Blizzard itemization op trinkets gefixed heeft, omdat het inderdaad niet klopte. De 640 trinkets zijn allemaal geboost.

Verder is ilvl slechts een handvat natuurlijk zodat die ene Jan waar we het eerder over hadden, die amper moeite doet natuurlijk niet mee kan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:53

Rannasha

Does not compute.

Voor een guild die z'n leden klaar wil hebben om te raiden is het opgeven van een ilvl minimum een prima richtlijn. Natuurlijk zal iemand met een wat lager ilvl, maar perfecte secondary stats wellicht meer DPS/healing/tanking kunnen leveren en zal een goede speler met matige gear een stuk beter presteren dan een matige speler met hoog ilvl gear, maar dat zijn allemaal details. Het gaat erom dat de leden een bepaalde inzet hebben getoond in het verzamelen van gear en de voorbereiding op raids.

En als iemand het gevraagde ilvl niveau niet haalt, maar desondanks toch van mening is dat hij de juiste gear heeft, dan zal iedere redelijke guild-master/officer de argumenten wel aan willen horen.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-11-2024

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Rannasha schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 12:13:
Voor een guild die z'n leden klaar wil hebben om te raiden is het opgeven van een ilvl minimum een prima richtlijn. Natuurlijk zal iemand met een wat lager ilvl, maar perfecte secondary stats wellicht meer DPS/healing/tanking kunnen leveren en zal een goede speler met matige gear een stuk beter presteren dan een matige speler met hoog ilvl gear, maar dat zijn allemaal details. Het gaat erom dat de leden een bepaalde inzet hebben getoond in het verzamelen van gear en de voorbereiding op raids.

En als iemand het gevraagde ilvl niveau niet haalt, maar desondanks toch van mening is dat hij de juiste gear heeft, dan zal iedere redelijke guild-master/officer de argumenten wel aan willen horen.
Ik ben al lang blij als ik in mijn guild überhaupt 10 man bij elkaar krijg die willen/kunenn raiden XD

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metallize
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12-09 15:08
dat is het punt , als ik klaar ben met werk , en vervolgens een uur in de bus moet zitten om thuis te komen, en moet eten , en dan nog moet beginnen met raiden ? nee dank je , en in t weekend zit ik meestal in een Metal pub in mn geadopteerde stad dublin, omdat er in t weekend altijd wel een live gig is ;)
dus ik houd t wel bij casual ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Godver de godver :(
Zie gewoon een Poundfist kill aan mn neus voorbij gaan. Ik was nog aan het zoeken, maar ondertussen werd ie al gekilled. Helaas geen mount.

Edit: ter informatie. Poundfist was gekilled om vandaag om 13:15 uur. Ik zit op Earthen Ring. In de chat werd echter Magtheridon realm genoemd door een speler die hem gekilled was (was volgens mij een auto-macro van addon ofzo).

[ Voor 41% gewijzigd door Zeror op 02-12-2014 14:30 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaaD
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23:26
Zeror schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 13:20:
Godver de godver :(
Zie gewoon een Poundfist kill aan mn neus voorbij gaan. Ik was nog aan het zoeken, maar ondertussen werd ie al gekilled. Helaas geen mount.
balen zeg! ik camp hem ook al een tijd maar wil nog niet lukken helaas! Zelfde geldt voor Nok. meerdere parties maar helaas nog niet met mount eruit gekomen :( Gister wel de MC mount kunnen looten. Had vermoedelijk geluk met de party, want stond van begin tot eind met 2 uur buiten! Of ben ik gewoon snel tevreden?

EDIT: via LFR weliswaar

bl44t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Poundfist heeft mij vorig weekend ook heel wat uurtjes gekost, zonder resultaat. Ga er niet meer tijd in steken dan dit. Dat ding is niet geschikt om gecamped te worden door grote groepen want je hebt 20% kans dat ie voor je neus spawned en als je er niet binnen 15 seconden bij bent dan is ie dood.

De cross-realm-lfg tool help zeker niet mee voor deze want er gaan gecoordineerde acties rond om bij te houden bij welke realms die nog niet is gespawned en als je bij de latere realms zit heb je zo gorgond vol staan met honderden spelers van andere realms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demokert
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16-09 15:10
Gisteren even de daily quest gedaan. Daarna kreeg ik een invite voor Poundfist. Uiteindelijk heb ik daar een half uur staan wachten en onderstussen schat ik dat er zo'n 100 man stonden te campen.

Ineens zag ik een paar man richting de canyon gaan en ja hoor daar stond Poundfist te shinen :). Een klein groepje begon hem al te killen dus heb ik hem natuurlijk ook maar getagged en uiteindelijk was hij enkele seconde erna dood gemaakt. Erg jammer voor al die mensen die stonden te wachten, maar dat is wow (tegenwoordig).

Btw dit was op de realm Draenor, Poundfist is daar om 17:30 gekilled.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

Met die mount bosses ook nog geen geluk gehad hiero.. Ach over een paar weken heeft bijna niemand de mount weer nodig, ga ze dan maar weer proberen te campen, levert nu alleen frustratie op :p

Wat betreft trinkets alleen geluk gehad met een goede drop van follower mission (1xxx crit on proc), maar andere trinket blijft flink achter omdat er gewoon nog niks beters is gedropt. Zit eigenlijk te wachten op een trinket drop uit Everbloom (haste proc) of UBRS (multistrike proc), gisteren wel in Everbloom zien droppen, maar helaas naar een feral druid die hem maar bagger vond t.o.v. zijn mastery trinket (en dan is personal loot ineens crap :p)

Nouja, zit niks op dan maar heroics te blijven doen en wellicht op een drop uit raid hopen. Mocht er overigens iemand in een normal raid deze week een DPS te kort komen.. ik houd me aanbevolen op mijn hunter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Ook handig om even in de gaten te houden, vanaf morgen kunnen er ook 2 outdoor raid bosses spawnen (in Gorgrond). Geen hele vette loot table (ilvl650) maar wel fijn om je ilvl een beetje te boosten voor het raiden :)

Heb geen idee hoe zeldzaam ze zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-09 15:30

junglebeast

hier staat iets

Zit nu op 629 (boomkin) met redelijke items, en zou rond 638 komen als ik al mijn wens items nog zou looten. Maar voorlopig nog geen trinkets en wapen mogen looten uit de hcs. :(
Vandaag kijken of ik een beetje geluk heb. Ga zo'n beetje non-stop dungeons spammen. Als het vanavond mensen zijn die mee willen stuur maar een bnet invite (zie sig).

Ben nog een beejte zoekende hoe een boomkin gespeeld wordt, maar die nieuwe pendulum rotatie is best te doen. Ik mis eigenlijk betere interupts. Een 1 min silence of 50 sec stun (30 sec aoe stun) is niet echt super.
Typhoon kan op zich wel, is toch weer 30 sec. En lastig met cc in de buurt volgens mij.

[ Voor 7% gewijzigd door junglebeast op 02-12-2014 15:34 ]

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idanue
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 17-09 16:25
Het leven in WoW valt niet mee als arcane mage, nu met ilvl 625 kan ik eindelijk een beetje meekomen in HC's. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02:16

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Idanue schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 17:47:
Het leven in WoW valt niet mee als arcane mage, nu met ilvl 625 kan ik eindelijk een beetje meekomen in HC's. :/
respec je toch

[ Voor 10% gewijzigd door Ricmaniac op 02-12-2014 17:53 ]

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idanue
Ik heb wel een poging gedaan met frost maar ik kan er echt niet aan wennen en vind het ook niet leuk.
Ben al minstens 6 jaar arcane.

Probleem is een beetje dat ik eerst Rune of Power moet casten en dan 3x Arcane Blast voor ik ook maar een beetje damage kan doen en dan ook nog hopen dat ik niet hoef te lopen want dan heb ik niets meer te casten. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Kan je niet beter incanters flow speccen en de pieken alignen met je damage dumps. Dat hele stilstaan op zo'n rune is sowieso een achterhaald iets omdat je voor de meeste fights toch wel regelmatig aan het bewegen / jezelf aan het positioneren ben. En ice flows al geprobeerd? Ik heb zelf al een tijdje geen arcane meer gespeeld en gebruik die talent niet, maar voor arcane lijkt 't me een prima optie.

[ Voor 5% gewijzigd door temp00 op 02-12-2014 18:20 ]

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idanue
Ik zal me er eens even weer in verdiepen, alle beetjes helpen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartoow
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09 14:16
Kan het kloppen dat ze nu aan de servers aan het werken zijn? Kom er namelijk niet in..

Er staat namelijk dat ze vanaf 3 am eraan gaan werken, als ik me niet vergis is dat toch vannacht pas?

[ Voor 37% gewijzigd door Bartoow op 02-12-2014 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lcount
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:44
M'n ilvl ondertussen naar 648 gebracht en ready voor raiding morgen.

Gisteren CM's allemaal afgerond met zilver. Nu een nice Yeti mount:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/DAhOeKt.jpg

Lcount: Shadow Priest - Twilight's Hammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gebeurd niet vaak, maar Blizzard heeft iets dubbel weggezet :P

Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/1ny0t3.jpg

Van elke faction twee portals bij de Dark Portal in Outlands.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ik ben ineens weer helemaal in to the PVP. Al een paar dagen achter elkaar speel ik alleen maar BG's (buiten de daily garrison shit om) heb er echt weer veel plezier in.

Zal ook komen door de guild waar ik nu in zit die allemaal wel een beetje PvP geil zijn waar ik mee samen speel maar toch ;p

ik vind die Southshore versus Tarren Mill echt tof. Erg jammer dat die weg gaat straks want ik mis juist een BG waar het om het killen gaat.

Moet nog wel ff deze maand die molten core raid doen .maar elke keer als ik hem nu doe (3 keer) wordt ik zoo lijp van de nietswetende players die ook niet willen luisteren naar de mensen die wel proberen te helpen enzo. elke keer ruim een uur er in en niet eens voorbij de 2e of 3e boss.. Ga dit wel in een weekend doen als ik 5 uur er voor uit kan trekken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Ik heb gister een goede dag gehad met WoW :)

Ik heb zowaar twee goede groepen gehad voor heroics. 4 items vervangen :) Ik ben er nu wel achter dat wanneer je als healer (denk tanks ook) gebruik maakt van "random" heroics dat je een hele grote kans hebt dat je in een clubje komt waarbij de healer/tank weggegaan is. Vaak met hele goede reden. Als je specifiek voor bepaalde (of alle) queued dan kom je altijd in een nieuwe groep :)

Ik merk wel dat het verschil tussen heroic en normal lvl 100 niet bijster groot is. Alles slaat ietsje harder zoals verwacht, maar ik had ook verwacht dat mechanics veel gevaarlijker zouden zijn. Dat is dus niet zo. Je hebt gewoon wat meer mechanics, maar je gaat niet dood als je een keer (of 2 :p) wat fout doet.

Door de betere gear (tanks die tegen de 400k hp aankomen bijv) en betere skills binnen de groep heb ik deze expansion nog niet zo chill door een dungeon gelopen.

Ik ben benieuwd naar de outdoor raid bosses vanavond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashtaria
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 10-03 09:53
Ik speel nu al heel de tijd als Disc priest in PVE en in heroics vormde dit geen probleem.
Gisteren voor de eerste keer CM gespeeld maar dat was een ramp.
Mijn ilvl is 634 en ik had echt gigantisch veel moeite om iedereen recht te houden zelfs bij trashmobs.

Nu, ik heb al een paar jaar geen holy meer gespeeld en vroeg me af of er iemand hier kan zeggen of Holy inderdaad beter is in PVE en die dat ff kan uitleggen waarom ik zou moeten veranderen als dat nodig zou zijn.

Ik heb moeite met AoE healing, want buiten de prayer of light en de holy nova heb ik niets die iets deftig doet, en ik moet dan altijd hopen op een crit van PoL.
Als een tank diep gaat kan ik die nog rechttrekken door mijn diverse shields en pain suppression maar dan kan ik geen grouphealings doen en dan gaat het soms wel eens fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metallize
ik heb gisteren besloten om eens weer op mn DK te loggen en wat van die nagrand gliders te proberen , land ik op oshu'gun loot ik een 2handed sword die procced naar 625 epic :D.. cool hoef ik me om mn wapen ook eventjes niet meer druk te maken .

[ Voor 16% gewijzigd door Metallize op 03-12-2014 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Ashtaria schreef op woensdag 03 december 2014 @ 09:14:
Ik speel nu al heel de tijd als Disc priest in PVE en in heroics vormde dit geen probleem.
Gisteren voor de eerste keer CM gespeeld maar dat was een ramp.
Mijn ilvl is 634 en ik had echt gigantisch veel moeite om iedereen recht te houden zelfs bij trashmobs.

Nu, ik heb al een paar jaar geen holy meer gespeeld en vroeg me af of er iemand hier kan zeggen of Holy inderdaad beter is in PVE en die dat ff kan uitleggen waarom ik zou moeten veranderen als dat nodig zou zijn.

Ik heb moeite met AoE healing, want buiten de prayer of light en de holy nova heb ik niets die iets deftig doet, en ik moet dan altijd hopen op een crit van PoL.
Als een tank diep gaat kan ik die nog rechttrekken door mijn diverse shields en pain suppression maar dan kan ik geen grouphealings doen en dan gaat het soms wel eens fout.
Ik heb alleen level 85 ervaring met priests, maar in mijn ogen zit het grootste gemis van Disc in het ontbreken van Renew. Dat is misschien geen AoE, maar is wel een manier om meerdere targets tegelijk te healen. Die combineer je mooi met je echte AoE heals :) Plus je hebt heel veel movement als healer en ik heb serieus geen idee hoe je een beetje goed je team levend kan houden zonder die instant casts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe komen mensen toch aan die hoge ilevels? Ik heb werkelijk nog egeen enkele warforged drop gehad, ik loop nog met ilevel 598 dhoulders, want die droppen niet en een legendary cloack omdat de beste cloak drop die ik heb gehad minder stats heeft :( En dat met dagelijkse heroic runs voor gear :(

Ik kom echt niet over de 628 heen op deze manier. Heb wel gezien dat ik met de inscription mats die ik heb een epic trinket kan maken (1e upgrade. Maar dan is het wel op met de koek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waywaith
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-08 13:22

Waywaith

Tja

Verwijderd schreef op woensdag 03 december 2014 @ 10:13:
Hoe komen mensen toch aan die hoge ilevels? Ik heb werkelijk nog egeen enkele warforged drop gehad, ik loop nog met ilevel 598 dhoulders, want die droppen niet en een legendary cloack omdat de beste cloak drop die ik heb gehad minder stats heeft :( En dat met dagelijkse heroic runs voor gear :(

Ik kom echt niet over de 628 heen op deze manier. Heb wel gezien dat ik met de inscription mats die ik heb een epic trinket kan maken (1e upgrade. Maar dan is het wel op met de koek.
krijg je ook geen follower missions die (ten minste) 615 shoulders token geven?

-Pirate : "The cannons be ready Captain." -Captain: "Are."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metallize
Dwarven Bunker aanmaken , en je gear craften ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19:05

hmr

Zooooo eerste 650 epic van World Boss is binnen!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Metallize schreef op woensdag 03 december 2014 @ 10:17:
Dwarven Bunker aanmaken , en je gear craften ? :)
Misschien heb ik iets gemist, maar hoe craft Bunker/Warmill gear voor je :? Kan er wel gear mee craften voor mijn followers, en transmogs voor mezelf, maar gear voor mezelf, dat heb ik nergens kunnen terugvinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waywaith

Waywaith

Tja

Kaap schreef op woensdag 03 december 2014 @ 10:22:
[...]

Misschien heb ik iets gemist, maar hoe craft Bunker/Warmill gear voor je :? Kan er wel gear mee craften voor mijn followers, en transmogs voor mezelf, maar gear voor mezelf, dat heb ik nergens kunnen terugvinden.
ik denk dat hij bedoeld, een dwarven bunker voor de bonus roll EN daarnaast je gear craften (met andere gebouwen)

de bunker zelf heeft alleen transmog gear

[ Voor 4% gewijzigd door Waywaith op 03-12-2014 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat zou kunnen. Die bonus roll werkt alleen in raids, dus tot nu toe had Omega Supreme daar niks aan gehad. Tevens bied een bonus roll je nog steeds geen garantie natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Waywaith schreef op woensdag 03 december 2014 @ 10:23:
[...]

ik denk dat hij bedoeld, een dwarven bunker voor de bonus roll EN daarnaast je gear craften (met andere gebouwen)

de bunker zelf heeft alleen transmog gear
Die dwarven bunker geeft gear voor je followers, die met die gear betere missies krijgen die daarom betere gear voor jou kunnen opleveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waywaith

Waywaith

Tja

BlackMage schreef op woensdag 03 december 2014 @ 10:49:
[...]

Die dwarven bunker geeft gear voor je followers, die met die gear betere missies krijgen die daarom betere gear voor jou kunnen opleveren?
Dat kan ook, dan hoort de salvage yard er ook bij ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:27
Ik heb vanuit mijn missies een hele mooie trinket gekregen waarmee mijn ilvl naar 631 ging. Genoeg voor raiding. Uit mijn Heroics heb ik nog geen enkele warforged gehad. Nu ik boven de 630 zit, is het bijna niet meer waard om heroics te doen behalve voor mijn quests die ik krijg vanuit mijn Inn.

Het vervelende is dat die queu's voor DPS gewoon veelste lang is. Je bent gewoon zoveel tijd kwijt aan wachten, wat het niet waard is. Als je nu kon spelen op een alt terwijl je andere char in de queue zit, kijk daar heb ik wat aan. Maar dat zal wel nooit gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Taenadar schreef op woensdag 03 december 2014 @ 10:55:
Ik heb vanuit mijn missies een hele mooie trinket gekregen waarmee mijn ilvl naar 631 ging. Genoeg voor raiding. Uit mijn Heroics heb ik nog geen enkele warforged gehad. Nu ik boven de 630 zit, is het bijna niet meer waard om heroics te doen behalve voor mijn quests die ik krijg vanuit mijn Inn.

Het vervelende is dat die queu's voor DPS gewoon veelste lang is. Je bent gewoon zoveel tijd kwijt aan wachten, wat het niet waard is. Als je nu kon spelen op een alt terwijl je andere char in de queue zit, kijk daar heb ik wat aan. Maar dat zal wel nooit gebeuren.
Ik doe meestal de stables/fishing/etc dailies tijdens het queuen voor dungeons, prima te doen :) Vergeet alleen nogal eens dat ik niet met mensen in een party moet gaan terwijl ik in de queue sta, dan ben je je tijd namelijk kwijt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waywaith

Waywaith

Tja

Chakotay schreef op woensdag 03 december 2014 @ 11:02:
[...]

Ik doe meestal de stables/fishing/etc dailies tijdens het queuen voor dungeons, prima te doen :) Vergeet alleen nogal eens dat ik niet met mensen in een party moet gaan terwijl ik in de queue sta, dan ben je je tijd namelijk kwijt :P
Zo ben ik een uur que tijd verloren voor Molton Core ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• versay
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-08 19:35
Als het goed is heb je een ilvl van 636 nodig om mee te doen aan LFR. Ik zelf zit nog maar op 620, zit nog te wachten op een goede chestdrop, want heb nog steeds een chest van 578 xD.

Als je full heroic bent kom je dus nog niet aan het ilvl, betekend dat je wel moet craften of je moet allemaal heroic warforged gear krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
versay schreef op woensdag 03 december 2014 @ 11:04:
Als het goed is heb je een ilvl van 636 nodig om mee te doen aan LFR. Ik zelf zit nog maar op 620, zit nog te wachten op een goede chestdrop, want heb nog steeds een chest van 578 xD.

Als je full heroic bent kom je dus nog niet aan het ilvl, betekend dat je wel moet craften of je moet allemaal heroic warforged gear krijgen...
Je hebt ilvl 615 nodig voor de LFR van Highmaul. Die 636 is voor de tweede tier (Blackrock Foundry) en voordat die beschikbaar is heb je weken de tijd gehad om de LFR van Highmaul te doen waar ilvl 640 dropt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• versay
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-08 19:35
BlackMage schreef op woensdag 03 december 2014 @ 11:06:
[...]

Je hebt ilvl 615 nodig voor de LFR van Highmaul. Die 636 is voor de tweede tier (Blackrock Foundry) en voordat die beschikbaar is heb je weken de tijd gehad om de LFR van Highmaul te doen waar ilvl 640 dropt.
Oh hehe goed om te weten, zat een vriend van mij dus dom te lullen. Vond 't al raar... Maar dit verklaart een hoop.

[ Voor 5% gewijzigd door versay op 03-12-2014 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

635 zelfs maar voor de 2e tier :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Waywaith schreef op woensdag 03 december 2014 @ 11:04:
[...]

Zo ben ik een uur que tijd verloren voor Molton Core ;w
echt apart. ik ben al 4 keer voor molten core gequeued en elke keer nog geen 10 minuten en zat ik er in . gewoon als DPS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02-2024
Gisteren heb ik wel een leuke dag op WoW gehad. Besloten om weer eens mijn woning op te ruimen en tegelijkertijd wat simpele dingen voor mijn scriptie af te ronden/op te zoeken. Perfecte dag om dus eens te proberen om Poundfist te campen. Heb vanaf ongeveer 10u op de server Hellscream gezeten, want daar was het inmiddels 80+ sinds die was gespammed.

En ja hoor, om half zes spawnde Poundfist ongeveer een half uur voordat ik naar mijn werk moest. Ik stond er gelukking in de buurt dus heb hem kunnen taggen.Mensen die in het noorden stonden te wachten hebben hem gemist, ondanks vele pogingen van mensen om de burst te stoppen.

Een tip voor mensen die Poundfist campen: zet je hearhstone in Highpass. Daar spawnde hij bij mij, anders kan je deze missen.

Het feest was echter nog niet voorbij. Ik kwam rond 12u terug van werk, en moest mijn daily nog doen. Deze was in het noorden van Nagrand. Meteen toen ik landde op het FP ging mijn NPC scan af. Zag ik daar Nakk op ongeveer 30% HP. Meteen er naar toe gegaan en heb hem kunnen taggen. Twee supermounts op één dag gekregen!

Verder ben ik helemaal klaar voor het arena seizoen. Ik ga in ieder geval het seizoen beginnen met Gladiator Stance. Geeft veel damage en veel defensive cooldowns. Heb gisteren nog mijn gloves en wrists aangepast, besloten dat de 4-set bonus niet zo boeiend is. Zijn er mensen die nog tips hebben voor aanpassingen van mijn PvP gear?

Ik heb trouwens een Feral Druid als 2v2 partner, en een Mistweaver of Resto druid erbij voor de 3v3. Zijn dat goede comps of vinden ervaren arena spelers dat deze combinaties niet werken?

http://eu.battle.net/wow/en/character/frostmane/Brokh/simple

[ Voor 200% gewijzigd door Forn op 03-12-2014 11:21 ]

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir

Baroshir

Zeh blub..

Ricmaniac schreef op woensdag 03 december 2014 @ 11:13:
[...]

echt apart. ik ben al 4 keer voor molten core gequeued en elke keer nog geen 10 minuten en zat ik er in . gewoon als DPS
Dan heb je flink geluk, ik heb al 2 keer 2 uur gequeued en zelfs dan nog geen invite. Ligt natuurlijk ook een beetje aan je servergroup, maar zo'n groot verschil is wel opvallend xD

En tja, je kan je blind staren op ilvl, maar zolang je boven de 615 zit kan je in ieder geval LFR in. Soms is het ook gewoon pech hebben met drops. Ik heb ook x heroics moeten wachten op shoes maar had ondertussen al wel 6 shoulder drops gehad xD Overigens kan je dan ook prima een paar battlegrounds doen, honor points voor wat shoulders moet je ook zo bij elkaar hebben.

[ Voor 8% gewijzigd door Baroshir op 03-12-2014 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waywaith schreef op woensdag 03 december 2014 @ 10:16:
[...]

krijg je ook geen follower missions die (ten minste) 615 shoulders token geven?
Heb ik twee keer gehad, maar niet de juiste followers op het juiste level. Hierdoor een keer iets van 60% en een keer iets van 80% kans (Door gewoon een level 100 met de verkeerde abilities in te zetten) helaas beide failed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-06-2024
Laat maar.

[ Voor 93% gewijzigd door S.J_84 op 03-12-2014 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:51
S.J_84 schreef op woensdag 03 december 2014 @ 14:01:
Ik wil beginnen met wow, en had begrepen dat de nieuwe uitbreiding zich daar goed voor leent.
Is het een beetje te doen als ik casual wil gaan spelen?

Zoja welke realm word aangeraden, een met meerdere tweakers en een ts kanaal lijkt me leuk.
Staat allemaal in forum, kan je zoekfunctie voor gebruiken.

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prx
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 20:36

Prx

Defias Brotherhood is de server waar de Tweakers Guild van zich laat horen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waywaith

Waywaith

Tja

Ik zou zoiezo kiezen voor een PVE realm, speelt wat casualer van een PVP realm. Scheelt wat minder gescheld, althans voor mij. Ben van Bladefist naar Azjol-nerub gegaan (al in WotLK)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
Ja ik zat er aan te denken om een op een PVE server te beginnen.

Ik wou gewoon even weten hoe het er op dit moment voor stond van mensen hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waywaith

Waywaith

Tja

S.J_84 schreef op woensdag 03 december 2014 @ 14:30:
Ja ik zat er aan te denken om een op een PVE server te beginnen.

Ik wou gewoon even weten hoe het er op dit moment voor stond van mensen hier.
Best goed hoor, geen idee hoe het gaat in de tweakers guild. Ik speel ook gewoon casual voor het verhaal. Nog een maandje gametime, dan weer even pauze en wat aandacht geven aan andere zaken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
Waywaith schreef op woensdag 03 december 2014 @ 14:33:
[...]

Best goed hoor, geen idee hoe het gaat in de tweakers guild. Ik speel ook gewoon casual voor het verhaal. Nog een maandje gametime, dan weer even pauze en wat aandacht geven aan andere zaken :)
Ja dat vind ik ook wel fijn van gametime, mocht ik het wat drukker krijgen sla ik het even over.

Maar er is zoveel content te exploren en quests dus denk dat ik me wel vermaak.

Bedankt voor de respons beidde ipv direct te wijzen op zoekfunctie, niet wetend wat ik al wel of niet gelezen had :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Is het misschien een idee om een Google Docs spreadsheet te maken met daarop een overzicht van:
- Tweakers nick
- Evt. Ingame character name
- Bnet Tag
- Server
- Horde / Alliance
- Evt. Guild
- Speelstijl (Casual, Raider, Hardcore raider, PvP, RP, etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 00:34
Is al een paar keer gedaan, maar nooit heel veel uitgekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomassie12
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 04-09 15:57
Waarom heeft niemand het over de raids die vandaag open gaan :D!?
Heb echt ontzettend zin om vanavond Highmaul in te gaan, en hopen voor epic loot!

Mijn guild doet helaas niet echt aan raiden dus moet een groep zien te vinden, hopen dat ze kunnen dealen met ilvl6299! 631, heb net de 680 ring van legendary quest.

[ Voor 9% gewijzigd door thomassie12 op 03-12-2014 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Wij waren van plan om meteen heroic te doen, maar alle berichten uit de US leren ons dat de 2e boss meteen een enorme dps check is, dus waarschijnlijk gaan we 1 boss hc en dan zo veel mogelijk op fresh normal doen voor meer gear. Hopelijk dan zondag alsnog meer hc en/of normal afmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:36
thomassie12 schreef op woensdag 03 december 2014 @ 14:54:
Waarom heeft niemand het over de raids die vandaag open gaan :D!?
Heb echt ontzettend zin om vanavond Highmaul in te gaan, en hopen voor epic loot!

Mijn guild doet helaas niet echt aan raiden dus moet een groep zien te vinden, hopen dat ze kunnen dealen met ilvl6299! 631, heb net de 680 ring van legendary quest.
Omdat de meesten mensen moeten werken denk ik ;)
Zelf ga ik maar een poging doen een groep te vinden (zal ws niet lukken met ilvl 629 :P) of LFR te proberen (teh horror :X)
:(

Wellicht maar eens een andere (casual) raid guild zoeken... met 2 man online op 1 avond kom je er niet echt...

[ Voor 17% gewijzigd door Puc van S. op 03-12-2014 15:07 ]

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
LFR is volgende week pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Puc van S. schreef op woensdag 03 december 2014 @ 15:01:
[...]

Omdat de meesten mensen moeten werken denk ik ;)
Zelf ga ik maar een poging doen een groep te vinden (zal ws niet lukken met ilvl 629 :P) of LFR te proberen (teh horror :X)
Juist als mensen werken is er veel activiteit in dit topic :P Als ze niet kunnen spelen, dan er over praten :P

Ik snap niet waarom ilvl 629 niet voldoende moet zijn voor de eerste normal raid. Heroic gear is 630. Dus als een stel sukkels elitair gaan lopen doen om die paar itemlevels dan zou ik niet eens mee willen in die groep.

World bosses komen ook beschikbaar, misschien heb je geluk en krijg je een ilvl650 drop die je nog nodig hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomassie12
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 04-09 15:57
IntToStr schreef op woensdag 03 december 2014 @ 14:58:
Wij waren van plan om meteen heroic te doen, maar alle berichten uit de US leren ons dat de 2e boss meteen een enorme dps check is, dus waarschijnlijk gaan we 1 boss hc en dan zo veel mogelijk op fresh normal doen voor meer gear. Hopelijk dan zondag alsnog meer hc en/of normal afmaken.
Slim!

Wanneer komt blackrock foundry eigenlijk uit?
En speelt er nog iemand op Magtheridon alliance?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir

Baroshir

Zeh blub..

Het zou mij verbazen als je zowieso de eerste paar weken geen party kan vinden met ilvl 629. Dan zit je nog niet op de heroic max (warforged), maar veel stats scheelt het ook niet. Ik ga er voorlopig maar vanuit dat ik met mijn huntard wel ergens een normal plekje kan vinden als random ;)

En inderdaad: vergeet de world bosses niet, 650 gear!

Wat ik heb gelezen zou Blackrock over 8 weken al uit moeten komen, daar dropt dan tenminste ook echt de tier 17 set.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-07 11:07
Is trouwens een NPC in nagrand die pvp items verkoopt met ilvl660 voor 50gold per stuk. Op deze manier kan je dus makkelijk een bepaald ilvl halen zonder en dus als voorbeeld straks lfr in gaan.

http://www.wowhead.com/npc=88137/blarg#sells:0-2

Uit forum:
it is sold near highmaul in nagrand by an npc named Blarg. If you equip it your ilvl goes down because the gear scales. But if you just leave it in your bags and you can get a 660 ilvl

Ga morgen avond proberen om mijn level 92 erheen te krijgen, kan ik vast de items kopen, en kan ik het testen of het inderdaad klopt ;)

[ Voor 26% gewijzigd door MarcHealthy op 03-12-2014 15:55 ]

www.marchealthy.nl / https://www.instagram.com/marc_healthy/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

GokuSsj schreef op woensdag 03 december 2014 @ 15:51:
Is trouwens een NPC in nagrand die pvp items verkoopt met ilvl660 voor 50gold per stuk. Op deze manier kan je dus makkelijk een bepaald ilvl halen zonder en dus als voorbeeld straks lfr in gaan.

Uit forum:
it is sold near highmaul in nagrand by an npc named Blarg. If you equip it your ilvl goes down because the gear scales. But if you just leave it in your bags and you can get a 660 ilvl

Ga morgen avond proberen om mijn level 92 erheen te krijgen, kan ik vast de items kopen, en kan ik het testen of het inderdaad klopt ;)
wtf .. is dit serieus :S ? volgens mij koop je dat niet zomaar met alleen 50 gold hoor :P zal je vast wel wat voor moeten doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaaD
Ricmaniac schreef op woensdag 03 december 2014 @ 15:57:
[...]
wtf .. is dit serieus :S ? volgens mij koop je dat niet zomaar met alleen 50 gold hoor :P zal je vast wel wat voor moeten doen
"Tournament Gear can only be used in war games." If you buy a few items, like I did, beware, the vendor will not buy them back, they have no sale price and cannot be disenchanted.

bl44t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Ricmaniac schreef op woensdag 03 december 2014 @ 15:57:
[...]
Nope klopt wel. Al heb ik alleen weapons te koop gezien, geen armor.

Dat spul kan je gewoon niet gebruiken in pve of pvp. Als je het equipt dan wordt het rood alsof het 0 durability heeft. Dat is alleen voor "War Games", dat is een soort georganiseerde battleground/arena tegen een niet-random ander team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-07 11:07
BlackMage schreef op woensdag 03 december 2014 @ 15:59:
[...]

Nope klopt wel. Al heb ik alleen weapons te koop gezien, geen armor.

Dat spul kan je gewoon niet gebruiken in pve of pvp. Als je het equipt dan wordt het rood alsof het 0 durability heeft. Dat is alleen voor "War Games", dat is een soort georganiseerde battleground/arena tegen een niet-random ander team.
Als je op de NPC link klikt zie bovenstaand, zie je wel alle gear die hij verkoopt en dat zijn niet alleen maar wapens. Maar ze hebben het erover, dat als je de gear gewoon in je bags houd en niet equipt, dat het wel je illvl omhoog schroeft. Dit heb ik echt nog niet getest omdat ik nog geen level 100 heb ;)

www.marchealthy.nl / https://www.instagram.com/marc_healthy/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idanue
Klopt idd, zo heb ik met ilvl 604 MC gedaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
GokuSsj schreef op woensdag 03 december 2014 @ 16:02:
[...]

Als je op de NPC link klikt zie bovenstaand, zie je wel alle gear die hij verkoopt en dat zijn niet alleen maar wapens. Maar ze hebben het erover, dat als je de gear gewoon in je bags houd en niet equipt, dat het wel je illvl omhoog schroeft. Dit heb ik echt nog niet getest omdat ik nog geen level 100 heb ;)
Ik wel, dat werkt. Maar heb het nu niet meer nodig.

Maar ga er maar vanuit dat dit gefixt wordt voor volgende week als de LFR open gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metallize
GokuSsj schreef op woensdag 03 december 2014 @ 15:51:

Uit forum:

Ik denk niet dat men zo vroeg in de xpac al gaat komen met een welfare epic system :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GokuSsj schreef op woensdag 03 december 2014 @ 16:02:
[...]

Je kan het spul ook gewoon op je bank laten. Werkt ook. In je Void Storage dan weer niet.
Heb ik al uitgetest :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Op trinkets na ben ik er ook klaar voor de raids vanavond. Misschien heb ik nog een beetje geluk in de hcs maar ga er niet vanuit. Ik kan op zich nog een 3de crafted item als trinket gebruiken.

[ Voor 20% gewijzigd door junglebeast op 03-12-2014 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Gister Aviana's Feather als reward van een quest gekregen. Wat een vette toy is dit zeg! :D Super functioneel ook want éénmaal in de lucht kan je behoorlijk grote afstanden afleggen. CD is ook lekker laag (10min).

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!
temp00 schreef op woensdag 03 december 2014 @ 17:45:
Gister Aviana's Feather als reward van een quest gekregen. Wat een vette toy is dit zeg! :D Super functioneel ook want éénmaal in de lucht kan je behoorlijk grote afstanden afleggen. CD is ook lekker laag (10min).
Mooi lore item ook. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir

Baroshir

Zeh blub..

Zo, net thuis, 1e worldboss kill al achter de rug. Helaas alleen gold drops, morgen weer een kans ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lcount
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:44
Baroshir schreef op woensdag 03 december 2014 @ 18:30:
Zo, net thuis, 1e worldboss kill al achter de rug. Helaas alleen gold drops, morgen weer een kans ;)
volgende week zul je bedoelen ;)

Lcount: Shadow Priest - Twilight's Hammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Ja jammer dat hij geen starts a quest item dropt voor een gratis epic :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir

Baroshir

Zeh blub..

Lcount schreef op woensdag 03 december 2014 @ 18:44:
[...]

volgende week zul je bedoelen ;)
Errrh ja dat bedoel ik, sorry. xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Hoe werken de lockouts eigenlijk in WoD? Als je Normal of HC gedaan hebt, kan je dan de rest van de week er helemaal niet meer in, of alleen niet looten? Mythic is echt een vaste lockout op instance ID, maar ik twijfel over hoe normal & HC werken.

Ik ben namelijk in het diepe gesprongen om casual runs te gaan origaniseren voor mijn guild naast het 'professionele' raid-team. Als het alleen een loot-lock is, kan ik er vast een paar keer via de groupfinder doorheen rennen om een beetje een idee te krijgen van de tactics van te voren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeple
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-07 23:52
Baroshir schreef op woensdag 03 december 2014 @ 18:30:
Ik had gelijk een epic ilvl 650 waist. Gisteren op me Warrior in een HC ook al een ilvl665 epic ring van wat trash mobs. Zou het komen omdat ik pas een maandje speel en ze zo hopen dat ik zal blijven ? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:23
Ook hier alleen gold :) Eerste guild raid is (zoals verwacht) uitgesteld vanwege gebrek aan spelers :) Zaterdag maar eens naar een PuG op zoek dan.

We spend our years as a tale that is told

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Dutchman! schreef op woensdag 03 december 2014 @ 20:41:
Ook hier alleen gold :) Eerste guild raid is (zoals verwacht) uitgesteld vanwege gebrek aan spelers :) Zaterdag maar eens naar een PuG op zoek dan.
Heh wij hadden 39 signups. Wat niet echt verwacht was.. Morgen nog maar eens kijken of we een kleine normal raid kunnen maken met de sitouts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Ik heb mijn ilvl 680 ring nu ook :) op naar de volgende stap :D

Ik zit nu op ilvl628 equiped, maar al wel 636 in totaal omdat ik een tweede ilvl680 ring heb gekocht voor mijn offspec :) Ik kan dus ook al de LFR van de tweede tier (BRF) in zodra deze open gaat.

Ben wel benieuwd naar de raids, de laatste keer dat ik een niet-LFR raid heb gedaan was ICC tijdens WotLK. Op mijn realm is een tekort aan healers blijkbaar want de chat channels stonden vol met "LFM Healer Highmaul." Dus misschien dat ik van het weekend wel met een groepje mee ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15-09 05:50

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

Net een pugje gedaan, eerste boss is wel redelijk simpel eigenlijk. 2e boss is goed te doen als je de tactics weet maar alsnog vrij zwaar voor de tanks.
Het jammere is dat er kut noobs rondlopen die niet de moeite nemen om even de tactics op te zoeken. Uiteindelijk na wat kicks de groep bij elkaar gekregen die ook nog eens allemaal even op TS kwam en na een uitleg ook de simpele tactics uitvoerde.. In feite hoef je alleen maar een groepje van 1 tank, heal en 3 dps mee te gooien met de chain hurl en de gene die berserker rush op zich heeft moet naar de flame lopen. IMO kleine moeite om even te onthouden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Hmmz... "Patch required, press Quit to exit & update". Maar dan vervolgens geen patch downloaden in de battle.net client? Hoe moet ik dan nieuwe missions aanzetten voor het werk? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaaD
Gister de eerste boss van Highmaul kunnen doen. Mijn eerste upgrade van 597 naar 655 gedaan. ilvl nu 625.
Moet zeggen dat ik als healer nooit echt lang hoefde te wachten voor een plekje in de groep.

Helaas de rest van de avond op the Butcher gewiped omdat de DPS helaas niet hoog genoeg was waardoor healers allemaal OOM waren midfight..

Vandaag maar eens verder rustig lezen hoe ik wat betere manamanagement kan bewerkstelligen.. Mogelijk ook wat mana pots meenemen! Iemand nog tips voor een resto druid?

http://eu.battle.net/wow/en/character/ragnaros/Yitar/simple

bl44t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13-09 19:44
YaaD schreef op donderdag 04 december 2014 @ 08:42:
Gister de eerste boss van Highmaul kunnen doen. Mijn eerste upgrade van 597 naar 655 gedaan. ilvl nu 625.
Moet zeggen dat ik als healer nooit echt lang hoefde te wachten voor een plekje in de groep.

Helaas de rest van de avond op the Butcher gewiped omdat de DPS helaas niet hoog genoeg was waardoor healers allemaal OOM waren midfight..

Vandaag maar eens verder rustig lezen hoe ik wat betere manamanagement kan bewerkstelligen.. Mogelijk ook wat mana pots meenemen! Iemand nog tips voor een resto druid?

http://eu.battle.net/wow/en/character/ragnaros/Yitar/simple
Heb je Heroic of Normal gedaan? De DPS van onze groep was namelijk ook niet echt hoog (23 man), laagste zat ergens rond de 12 a 13k dps volgens mij. Maar wij hadden geen enkel probleem met de slager. Toen we eenmaal de positioning goed doorhadden was het gewoon hack n slash. De eerste boss was overigens direct een one-shot, die stelt op normal iig helemaal niets voor (of we hadden gewoon geluk). Vanaf Tectus begint het naar mijn mening echt leuk te worden, wat een heerlijk chaotisch gevecht is dat. Al met al geen slechte avond, nog 2 BOE items gedropt en niet eens laatste met DPS (ilvl 615).
Aangezien we 4 tanks beschikbaar hebben ben ik momenteel volop aan het dps'en in gladiator stance, dat bevalt me tot nu toe erg goed, al merk ik wel dat ik heel vaak naar mn action bar zit te staren om te zien welke ability ik dan het beste kan kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Gisteren met Hulkie en de guild ook Highmaul ingedoken! Eerste boss op heroic was meteen een one-shot dus dat gaf hoop. Daarna toch wat problemen op de Butcher. Nog niet helemaal de healing gear ervoor dus hebben we besloten op normal verder te gaan.

Ik had normal al gepugged (de eerste twee bazen) dus wist dat dat wel goed zou komen. Dit kwam ook goed en de eerste twee waren dan ook one-shot. Op Tectus toch wel een aantal keer gewiped, maar dat kwam omdat we een essentiele mechanic over het hoofd zagen :). Daarna ging het vlot.

Zondag verder! Ik moet alleen zeggen dat mijn dps als warrior echt ZWAAR tegenvalt. Zowel in fury als in gladiator stance ben ik echt mediocre tot slecht. Ik weet niet wat het is, want ik voer mijn rotatie wel goed uit volgens mij. Waarschijnlijk gewoon nog wat meer gear nodig.

Wel de volgende loot:
- gloves van de world boss;
- one-hander van de Butcher;
- WF (!) trinket van Tecktus

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaaD
Heb je Heroic of Normal gedaan? De DPS van onze groep was namelijk ook niet echt hoog (23 man),
Ging om een normal.. Was overigens een PuG dus kan zijn dat de gear van alle healers verre van optimaal was.. Merk dat vooral de tanks een hoop dmg krijgen en ik vermoed dat veel ook nog niet precies de tactics weten.. niet zo gek aangezien ie net open is :) Ik denk vooral dat positionering mij wel gaat helpen, daar ze natuurlijk minder dmg krijgen.

Hoop vanavond een guild group te vinden met TS on zodat communicatie iig wat beter is

bl44t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13-09 19:44
hmr schreef op donderdag 04 december 2014 @ 09:10:
Gisteren met Hulkie en de guild ook Highmaul ingedoken! Eerste boss op heroic was meteen een one-shot dus dat gaf hoop. Daarna toch wat problemen op de Butcher. Nog niet helemaal de healing gear ervoor dus hebben we besloten op normal verder te gaan.

Ik had normal al gepugged (de eerste twee bazen) dus wist dat dat wel goed zou komen. Dit kwam ook goed en de eerste twee waren dan ook one-shot. Op Tectus toch wel een aantal keer gewiped, maar dat kwam omdat we een essentiele mechanic over het hoofd zagen :). Daarna ging het vlot.

Zondag verder! Ik moet alleen zeggen dat mijn dps als warrior echt ZWAAR tegenvalt. Zowel in fury als in gladiator stance ben ik echt mediocre tot slecht. Ik weet niet wat het is, want ik voer mijn rotatie wel goed uit volgens mij. Waarschijnlijk gewoon nog wat meer gear nodig.

Wel de volgende loot:
- gloves van de world boss;
- one-hander van de Butcher;
- WF (!) trinket van Tecktus
Gladiator stance is pittig naar mijn mening. Heb je een linkje naar je character? Ik zat gisteren al extreem dicht bij onze fury warrior (20 ilvls hoger), dus die ga ik zeer binnenkort inhalen. Misschien handig om eens hier: http://us.battle.net/wow/en/forum/topic/15269668971 te kijken. Is een kleine guide geschreven voor gladiators, het komt vooral neer op het extreem goed timen van shield charge en als dat up is, zoveel mogelijk shield slam + heroic strike, revenge + heroic strike en devestate + heroic strike spammen. Probeer dan ook altijd shieldslam beschikbaar te hebben als je shield charge doet en dat revenge in die 6 seconden van cooldown afkomt, bij mij gaat het dan best lekker (615 ilvl, rond de 14k dps (vooral omdat ik regelmatig faal in mn rotatie en het verkeerde tijdstip kies voor shield charge).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Vanavond gaan wij voor het eerst raiden deze expansion, ben te vrede over mijn gear. Hier en daar kan beter qua stats maar die willen helaas niet droppen. Heb iig alles gedaan wat ik kon doen, inclusief 12 rerollen van mijn Engineering head piece.

De highmaul token van follower mission (88% kans op succeed) faalde ook hopeloos :(

Maar heb er weer zin in...
Heerlijk raiden, biertje erbij mijn Elvis mix tape vanavond maar weer op zetten en gaan met die banaan.

[ Voor 13% gewijzigd door Derr_Hans op 04-12-2014 09:19 ]

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Thysiej schreef op donderdag 04 december 2014 @ 09:15:
[...]

Gladiator stance is pittig naar mijn mening. Heb je een linkje naar je character? Ik zat gisteren al extreem dicht bij onze fury warrior (20 ilvls hoger), dus die ga ik zeer binnenkort inhalen. Misschien handig om eens hier: http://us.battle.net/wow/en/forum/topic/15269668971 te kijken. Is een kleine guide geschreven voor gladiators, het komt vooral neer op het extreem goed timen van shield charge en als dat up is, zoveel mogelijk shield slam + heroic strike, revenge + heroic strike en devestate + heroic strike spammen. Probeer dan ook altijd shieldslam beschikbaar te hebben als je shield charge doet en dat revenge in die 6 seconden van cooldown afkomt, bij mij gaat het dan best lekker (615 ilvl, rond de 14k dps (vooral omdat ik regelmatig faal in mn rotatie en het verkeerde tijdstip kies voor shield charge).
Tuurlijk:

http://eu.battle.net/wow/en/character/frostmane/Colombian/

14k dps op een single fight? lol.. dan doe ik ECHT iets verkeerd.. Ik time toch echt mijn shield charge op de manier waarop het moet.. :S (zoals jij het beschrijft). Misschien meer oefenen.

(kan goed zijn dat ik in fury gear ben uitgelogd overigens).

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Zo, gestart op heroic mode, eerste boss one-shot en meteen een ring gewonnen. The Butcher is meteen een enorme gear check. Zowel voor healers als voor dps. Na een paar pogingen zijn we toch maar normal gaan doen om eerst wat extra gear op te halen.

Normal was echt een grap voor de eerste 2 bosses, allebei one-shot. Zelf nog warforged hands gevonden. Daarna wordt het wel iets interessanter. Brackenspore hadden we eerst gedaan, voornamelijk positioning en adds prio en vooral de mushrooms goed afhandelen. Eerste poging niet helemaal lekker met mushrooms healen, maar daarna simpele kill. Tectus is best een lastige boss voor normal. Iedereen moet constant opletten en op het eind lopen er 5 of 4 bosses rond die allemaal irritant doen :p Iets van 3e poging ging deze ook plat. Twin Ogrons hebben we maar 2 tries gedaan, maar wtf, dat vuur is echt irritant :p

Zondag met de extra gear gaan we weer heroic proberen en afhankelijk van hoe het gaat normal misschien nog clearen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
hmr schreef op donderdag 04 december 2014 @ 09:10:
Wij zitten ook vast op tectus. Wat was de betreffende essentiele mechanic ?

Wat ik bij ons vooral als probleem zag optreden was positionering.
De eerste boss in het midden, gaat vrij goed. Echter na de splitsing in 2 sparks gaat het snel bergafwaarts.
Tanks niet meer in midden maar aan de rand waardoor wij als healers/ranged naar het midden moeten. De wolk werd ook steeds verkeerd gekited door mensen heen. Ook LoS issues omdat de spikes nu in het midden kwamen.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:36
Gisteren (zoals al verwacht) in geen 1 pug terecht gekomen.

Meest voorkomende redenen:
1) Geen
2) Te laat iLvl (629) (ze dat dan als req in je LFG...)
3) Geen raid achievements gehaald gedurende cata/mop (nog al logisch, aangezien ik toen niet geraid heb)

Wel de 2 worldbosses in Gorgond gepugged (de Gron en de Nature centaur achtige boss)

bij de Gron ongeveer 6x dood gegaan tijdens de pug.. (zerg fest ftw.., dank je wel brakke tanks/healers) en geen items geloot :(

bij de 2e net op tijd (boss was al op 50%) maar voor de rest zonder problemen (nou ja brakke FPS vanwege iedereen die er was..) neer gekregen (ook geen items trouwens..)

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoe hebben feral druids, Ret pallies en DK's het gedaan in guild raids ?
Helaas de onze gemist vanwege RL

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
zijn er 2 world bosses actief ?

Volgens mij maar 1 en die roteren per week

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Pagina: 1 ... 59 ... 89 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Posts als "jeeuj, rogue buffs" of andere 1 regel reactie's van die strekking voegen 0,0 toe aan het topic en zijn daarom niet gewenst.