Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16-09 13:25
Ik heb in tijden niet zo hard gelachen maar de mythic druid tier 17 slaat alles haha _O-

Fighting evil dressed as a grasshopper.

[ Voor 8% gewijzigd door xavento op 01-12-2014 15:10 ]

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-09 21:12

MetalPool

Boe!

xavento schreef op maandag 01 december 2014 @ 15:10:
Ik heb in tijden niet zo hard gelachen maar de mythic druid tier 17 slaat alles haha _O-

Nou inderdaad zeg.....dat ziet er echt niet uit!
Van de warlock vind ik wel vet!

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Warrior is wel gruwelijk, DK vind ik de headpiece vreselijk de rest wel cool en voor de rest im not impressed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 16-09 21:11
Ghosty schreef op maandag 01 december 2014 @ 13:46:
Ik heb nu 2 chars op lvl 100....beide Garrisons op tier 3 en ik merk ook wel dat ik soms een beetje ronddwaal. Tuurlijk, ook ik doe de Garrison dailies en het grind gedeelte maar waar ik me een beetje aan stoor is de queues voor de dungeons. En ik denk dat iedereen dat dus heeft. Je wilt endgame spelen! Je wilt je poppetje beter maken....en dan wacht je een half uur....kom je in een dungeon waar alleen de laatste baas nog up is....niet dat dat altijd gebeurd maar het is wel vervelend zo. Ik denk dat Blizzard dit expres doet want anders is iedereen zo ilvl 635 en raggen ze door alle raiddungeons heen als die live zijn... en dan? Wat dus neerkomt dat ik dan ook maar queue voor PVP en tja dat is 5 minuten wachten. Zo laat ik dan de dungeons een beetje achterwege.
Dat is precies waar ik ook beetje tegen aan loop. :-(

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

Buizerd__NL schreef op maandag 01 december 2014 @ 15:42:
[...]
Dat is precies waar ik ook beetje tegen aan loop. :-(
Same, wachttijden qua dungeon zijn nog bar en boos voor DPS. Hier kan Blizzard uiteindelijk natuurlijk echter weinig aan doen, dit is dan vooral aan de playerbase.

Maarja, dit weekend 2x voor LFR MC in de queue gedoken.. 2x 2 uur gewacht zonder resultaat. Heroics zit gemiddeld op 20 a 30 minuten, uiteindelijk is de dungeon korter dan de queue omdat de kwaliteit die je dan tegen komt (meestal) wel snor zit. Behalve gisteren toen er 2 dps in mijn groep terecht kwamen die nog geen 10k dps deden.. Met als gevolg dat de tank vertrekt na de 1e boss omdat het allemaal te langzaam gaat en wij na 10 minuten nog geen nieuwe tank hadden xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Baroshir schreef op maandag 01 december 2014 @ 16:00:
[...]

Same, wachttijden qua dungeon zijn nog bar en boos voor DPS. Hier kan Blizzard uiteindelijk natuurlijk echter weinig aan doen, dit is dan vooral aan de playerbase.

Maarja, dit weekend 2x voor LFR MC in de queue gedoken.. 2x 2 uur gewacht zonder resultaat. Heroics zit gemiddeld op 20 a 30 minuten, uiteindelijk is de dungeon korter dan de queue omdat de kwaliteit die je dan tegen komt (meestal) wel snor zit. Behalve gisteren toen er 2 dps in mijn groep terecht kwamen die nog geen 10k dps deden.. Met als gevolg dat de tank vertrekt na de 1e boss omdat het allemaal te langzaam gaat en wij na 10 minuten nog geen nieuwe tank hadden xD
Dit was toch altijd al zo. Ik queue meestal sowieso met guildie tank of healer en als het even kan met beide. Dat wisselen we dan gewoon af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir

Baroshir

Zeh blub..

Verwijderd schreef op maandag 01 december 2014 @ 16:01:
[...]
Dit was toch altijd al zo. Ik queue meestal sowieso met guildie tank of healer en als het even kan met beide. Dat wisselen we dan gewoon af.
Voor mijn gevoel was het in MoP wel iets korter, maar 100% zeker ben ik er ook niet over. Tis in ieder geval wel een goede reden om als 2e char een tank of healer te levelen ipv DPS ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
De verhouding tussen tanks, healers en DPS is altijd al een probleem geweest. En Blizzard kan daar wel meer in doen dan ze nu doen, maar wat precies weet ik ook niet :) Ze kunnen de lokkertjes voor de rol verhogen met een lading apexis shards bijvoorbeeld. Die kunnen ze ook flexibel toepassen, hoe minder tanks/healers er actief zijn, hoe meer apexis je krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-09 15:30

junglebeast

hier staat iets

Mijn DK alt is nog lvl 96. Komt gewoon omdat er voor mijn main nog genoeg te doen is. Zal waarschijnlijk tijdens de kerst wel verder levelen en er een tank van maken voor dungeons en raids.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:53

Rannasha

Does not compute.

Baroshir schreef op maandag 01 december 2014 @ 16:06:
[...]

Voor mijn gevoel was het in MoP wel iets korter, maar 100% zeker ben ik er ook niet over. Tis in ieder geval wel een goede reden om als 2e char een tank of healer te levelen ipv DPS ;)
Volgens mij pakken veel spelers voor het levelen een DPS spec en schakelen ze pas op max level (en eventueel na wat gear verzameld te hebben, wat makkelijk te doen is voor offspec dankzij Personal Loot) over naar hun tank / dps rol.

Daarnaast krijg ik de indruk dat het percentage healers/tanks onder alts hoger is dan onder mains. Veel DPS-spelers die een tank of healer alt hebben om te zien hoe dat is. En dat betekent dat zodra men meer alts door de dungeons gaat sleuren, de tank/healer/DPS balans vanzelf wat beter wordt.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:36
[...]

mmm LFR MC had ik binnen 9 minuten een (notabene vrij goede!) groep.
Gisteren avond echter ruimt 45/50 minuten moeten wachten voor een UBRS groep... eerst de 25 minuten voor de initiële groep, zit je in de instance leaven zowel de tank als healer zodra we het eerste q item in de runes kamer hebben... dus weer 20/25 minuten wachten...

(en dan heb je beide, is de andere DPS van de groep even AFK word die meteen gevotekicked door de rest...)

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13-09 19:44
Rannasha schreef op maandag 01 december 2014 @ 16:09:
[...]

Volgens mij pakken veel spelers voor het levelen een DPS spec en schakelen ze pas op max level (en eventueel na wat gear verzameld te hebben, wat makkelijk te doen is voor offspec dankzij Personal Loot) over naar hun tank / dps rol.

Daarnaast krijg ik de indruk dat het percentage healers/tanks onder alts hoger is dan onder mains. Veel DPS-spelers die een tank of healer alt hebben om te zien hoe dat is. En dat betekent dat zodra men meer alts door de dungeons gaat sleuren, de tank/healer/DPS balans vanzelf wat beter wordt.
Sowieso zie je in het begin van een expansion vaker dat er minder tanks en healers inde queue zitten. Ik denk zelf dat het meer komt omdat de content dan nog nieuw is en men geen zin heeft in falende LFD groepen en dergelijke. Als je de content eenmaal overgeared zie je veel sneller tanks en healers queuen omdat een falende LFD groep met de juiste gear nog steeds makkelijk te redden is. Bij ons in de guild zie ik het ook. Er zijn veel meer guildruns dan over een paar weken als we aan het gearen zijn middels raids, dan pak ik wel snel ff een pug om te tanken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metallize
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12-09 15:08
ook voor de reden dat je soms strontziek wordt dat je als healer weer een tank moet gaan healen die itemlevel 590 heeft ofzo , en dat ze dan verbaast opkijken als ze wipen met die trashmobs, ik zei zelfs tegen een tank " look i know we're in UBRS , but you dont have to imitate leeroy jenkins on every trashmob "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notlupus
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 05-09 09:53
Gisteren Grimrail Depot Heroic.

Ben door drie tanks heen gegaan, twee healers en we hebben een DPS moeten kicken. 8x gewiped, 2e boss niet lager gekregen als 90%.

Na drie keer uitleggen wat men moet doen (niet iedereen doodbombarderen wanneer de boss op je schiet, mortars looten en op de boss schieten, etc...) ben ik er maar vandoor gegaan.

Guild maatje opgetrommeld en met hem als tank maar even drie HCs gedaan. Nul wipes, was sneller klaar als de 8 wipes in Grimrail.

PUGs roepen het over zichzelf af zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Thysiej schreef op maandag 01 december 2014 @ 16:13:
[...]

Sowieso zie je in het begin van een expansion vaker dat er minder tanks en healers inde queue zitten. Ik denk zelf dat het meer komt omdat de content dan nog nieuw is en men geen zin heeft in falende LFD groepen en dergelijke. Als je de content eenmaal overgeared zie je veel sneller tanks en healers queuen omdat een falende LFD groep met de juiste gear nog steeds makkelijk te redden is. Bij ons in de guild zie ik het ook. Er zijn veel meer guildruns dan over een paar weken als we aan het gearen zijn middels raids, dan pak ik wel snel ff een pug om te tanken.
Het probleem met deze expansions is, is dat gegearde mensen straks geen reden meer hebben om dungeons te doen. Vroeger kreeg je nog Justice Points, maar die zijn nu weg.
Notlupus schreef op maandag 01 december 2014 @ 16:19:
Gisteren Grimrail Depot Heroic.

Ben door drie tanks heen gegaan, twee healers en we hebben een DPS moeten kicken. 8x gewiped, 2e boss niet lager gekregen als 90%.

Na drie keer uitleggen wat men moet doen (niet iedereen doodbombarderen wanneer de boss op je schiet, mortars looten en op de boss schieten, etc...) ben ik er maar vandoor gegaan.

Guild maatje opgetrommeld en met hem als tank maar even drie HCs gedaan. Nul wipes, was sneller klaar als de 8 wipes in Grimrail.

PUGs roepen het over zichzelf af zo.
Die heb ik op normal niet eens neer gekregen. Dat ding is een typisch voorbeeld van iets wat je niet wil in pug groepen: Chaos en vereiste coordinatie in 1 encounter.

[ Voor 32% gewijzigd door BlackMage op 01-12-2014 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
Metallize schreef op maandag 01 december 2014 @ 16:17:
ook voor de reden dat je soms strontziek wordt dat je als healer weer een tank moet gaan healen die itemlevel 590 heeft ofzo , en dat ze dan verbaast opkijken als ze wipen met die trashmobs, ik zei zelfs tegen een tank " look i know we're in UBRS , but you dont have to imitate leeroy jenkins on every trashmob "
Dat is ook waar inderdaad, als healer lijkt het me idd nog irritanter. Als een groep niet weet waar ze mee bezig zijn, gaat het voortdurend mis...
Ik queue zelf nog niet als tank om de volgende reden: Ik heb nog geen enkele dungeon gedaan in WoD. Ik wil niet met random mensen in een groep komen als ik geen idee heb hoe de dungeon in elkaar zit, laat je naar mijn mening als tank geen goede indruk mee achter als je allerlei dingen fout zit te doen ;). Daarnaast ben ik geswitched naar warrior om te gaan tanken en moet ik dat ook nog een beetje doorkrijgen (oftewel, niet voortdurend op je actionbar zitten kijken...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-11-2024

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Ik queue alleen nog maar als tank.
Ik heb tijdens het levelen en mijn eerste dungeons altijd lootspec op Prot gehad.
De prot gear is prima te gebruiken in ret spec (oké, je mist vaak wat crit en haste, maar je DPS is er niet bar slecht door uiteindelijk).
Zo zat ik al ruim op ilevel 600 tegen de tijd dat ik echt aan HCs begon en ging dan ook gelijk tanken.
Ging prima zo (op een enkele keer hier en daar dat t even kut was ivm tactics etc).

Ik mis nu nog 2 630 items, voor de rest is er niet veel meer aan gear dat ik kan krijgen, tenzij ik HC warforged drops krijg.

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metallize
Thysiej schreef op maandag 01 december 2014 @ 16:20:
[...]

Dat is ook waar inderdaad, als healer lijkt het me idd nog irritanter. Als een groep niet weet waar ze mee bezig zijn, gaat het voortdurend mis...
Ik queue zelf nog niet als tank om de volgende reden: Ik heb nog geen enkele dungeon gedaan in WoD. Ik wil niet met random mensen in een groep komen als ik geen idee heb hoe de dungeon in elkaar zit, laat je naar mijn mening als tank geen goede indruk mee achter als je allerlei dingen fout zit te doen ;). Daarnaast ben ik geswitched naar warrior om te gaan tanken en moet ik dat ook nog een beetje doorkrijgen (oftewel, niet voortdurend op je actionbar zitten kijken...)
een gouden tip ... rustig aan , haastige spoed is zelden goed :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Metallize schreef op maandag 01 december 2014 @ 16:24:
[...]
een gouden tip ... rustig aan , haastige spoed is zelden goed :D
CCs gebruiken wil nog wel eens enorm helpen in WoD x) ..
Ik heb juist Repentance gepakt op mijn paladin, nooit echt gebruikt.
Sinds WoD gebruik ik het echt regelmatig!

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 16-09 21:11
[...]

Ik ben nog eerder full pvp gegeared dan normal pve dungeon, ik zit er nu gewoon over na te denken om met 3 pvp gear in HC queue te gaan duiken.

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:36
Darkfreak schreef op maandag 01 december 2014 @ 16:25:
[...]

CCs gebruiken wil nog wel eens enorm helpen in WoD x) ..
CC's... denk dat ik in WoD in heroics nog nie 1x nuttig mijn polymorph heb gebruikt... iets met tanks die AoE gebruiken ;)

tbh ook niet nodig gehad, als we whipen komt het vaak omdat er ipv 1 pack perongelijk 4 packs geninjapulled worden... daar helpt 1 schaap ook niet tegen..

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1 schaap altijd beter dan geen schaap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Puc van S. schreef op maandag 01 december 2014 @ 16:28:
[...]

CC's... denk dat ik in WoD in heroics nog nie 1x nuttig mijn polymorph heb gebruikt... iets met tanks die AoE gebruiken ;)

tbh ook niet nodig gehad, als we whipen komt het vaak omdat er ipv 1 pack perongelijk 4 packs geninjapulled worden... daar helpt 1 schaap ook niet tegen..
Hunter traps, Brainfreeze en repentance werkt ook veel beter ..
Dan kan de tank pullen en ze op een sage afstand tanken (met aoe meuk).
Dat is wat ik iig altijd doe.

Zo een zeik schaap komt altijd op mij aflopen en wordt dan idd geraakt door een aoe spell =/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20:27

Auredium

Informaticus Chaoticus

Verwijderd schreef op maandag 01 december 2014 @ 16:29:
1 schaap altijd beter dan geen schaap.
Schaap, dat is het bij mij allang niet meer. XD

Maar serieus, ik moet zeggen dat meteor en flampiller aardig gebruikt worden door mij als mage in de dungeons van WoD. So many adds. :P

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
CC zie ik ook heel weinig. Wel gebruiken we (ik en mijn guildies) heel veel stuns en proberen we zoveel mogelijk te chainen. Oh, en de interrupt button wordt echt misbruikt :D

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:23
Eigenlijk valt het me tot nu toe best mee met de groepen waar ik in terecht ben gekomen als ik niet met guildies een dungeon in ga. Een enkele groep is zwak, maar zowel in retribution als protection spec kan je een hoop compenseren. Instant offheals en stuns etc aan de ene kant, bak met cooldowns aan de andere kant, voldoende damage in beide gevallen.

Toon heeft een aardig setje gear inmiddels, met diverse heroic warforged stukken waar ik nog van moet uitzoeken of ze nou beter zijn of niet gezien de vele vormen van secondary en tertiary stats tegenwoordig, plus de gem slots die je soms bij heroic wel hebt en bij de heroic warforged variant niet. :X

Het ziet er niet naar uit dat mijn guild een raid team voor elkaar gaat krijgen, als iemand nog eens een hordie zoekt op een verloren zaterdagavond (of woensdag als men niet te lang doorgaat), laat het even weten :)

We spend our years as a tale that is told

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19:05

hmr

Buizerd__NL schreef op maandag 01 december 2014 @ 16:28:
[...]

Ik ben nog eerder full pvp gegeared dan normal pve dungeon, ik zit er nu gewoon over na te denken om met 3 pvp gear in HC queue te gaan duiken.
Toen ik begon met hc's heb ik dat juist in vol pvp gear gedaan.. Is prima gear en ilevel 620 :) ook op priest!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Dutchman! schreef op maandag 01 december 2014 @ 16:47:
Toon heeft een aardig setje gear inmiddels, met diverse heroic warforged stukken waar ik nog van moet uitzoeken of ze nou beter zijn of niet gezien de vele vormen van secondary en tertiary stats tegenwoordig, plus de gem slots die je soms bij heroic wel hebt en bij de heroic warforged variant niet. :X
Sjeesus wat heb jij veel warforged en sockets :| .. Lucky met je drops, much :P?
Ik heb per ongeluk de verkeerde neck gekocht (en natuurlijk kun je die niet refunden).
Maar goed, heeft mijn mage een mooie neck aan overgehouden x) ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir

Baroshir

Zeh blub..

hmr schreef op maandag 01 december 2014 @ 16:48:
[...]
Toen ik begon met hc's heb ik dat juist in vol pvp gear gedaan.. Is prima gear en ilevel 620 :) ook op priest!
Yup, ik ben ook begonnen met 3 of 4 pvp pieces omdat dat gewoon sneller ging dan dungeons, had niet zoveel geluk met drops in mijn eerste normals. De stats zijn prima over het algemeen en je zit niet zo lang op je krent.

Overigens snap ik het inderdaad qua queue ook wel, ik ben ook met DPS class begonnen voor de "easy leveling" en zal waarschijnlijk na wat raiden eens naar mijn alts gaan kijken. Daar zitten dan ook gelijk alleen maar tanks en healers tussen, probleem gelijk opgelost. En inderdaad queuen met guildies/friends helpt een hoop. Misschien maar eens wat actievelingen toevoegen aan mijn lijst xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bv202
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14-11-2021
Kan iemand me vertellen hoe het zit met microtransacties tegenwoordig? Zijn ze er en zo ja, zijn ze puur cosmetisch of geven ze voordelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De grote dungeon drama' kunnen we eind deze maand wel verwachten denk ik zo, op het moment dat de massa richting de 100 gaat. (wat nu al goed op gang is)
Eerste weekjes zie je nog vooral de fanatieke wowers op 100, dadelijk zien we ook jan met zijn opa en die zijn vrienden die HCs willen checken. :) (sorry jan ;) )
Geniet van de eerste weken zo lang het nog kan mensen. ;)

Ik vind het overigens wel jammer dat tegen die tijd waarschijnlijk enkel de raids en een daily challenge run nog maar relevant zijn en je toch weer in de raid hoek word geduwd voor wat uitdagende 5 of meer man runs. Zal ook wel weer jaren duren voor dat dungeons relevant blijven voor de mensen die het willen, net zoals je nu EINDELIJK goed spul kunt dragen op verschillende manieren zonder te raiden. (beroepen geven goede gear/apex gear etc.)

Ik droom nog steeds over een WoW waar raids en dungeons zo worden afgesteld dat ze beide onder "end game" vallen. :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2014 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trunksmd
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-06 12:17
Tanaan jungle zal vast wel vol elites zitten, aangezien iedereen na twee weken ilvl 630-640 heeft. Anders is er geen bal aan (ik denk persoonlijk aan een timeless isle scenario)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Bv202 schreef op maandag 01 december 2014 @ 18:40:
Kan iemand me vertellen hoe het zit met microtransacties tegenwoordig? Zijn ze er en zo ja, zijn ze puur cosmetisch of geven ze voordelen?
Je kan pets, mounts en een alternatieve look voor je helm kopen. Dus puur cosmetisch.
Maar daarnaast heb je ook de optie om voor heel veel geld (50 euro) je character level 90 te maken. 10 levels onder de max dus. Scheelt je een paar dagen levellen. Maar je krijgt bij de aanschaf van de expansion sowieso 1 zo'n boost, dus oneerlijk is het niet ofzo. Dus ja, je kan iets kopen wat je voordelen geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Trunksmd schreef op maandag 01 december 2014 @ 19:03:
Tanaan jungle zal vast wel vol elites zitten, aangezien iedereen na twee weken ilvl 630-640 heeft. Anders is er geen bal aan (ik denk persoonlijk aan een timeless isle scenario)
Ik hoop meer op een Isle of Giants. Een elite zone met questlijn die je minimaal met een party moet doen om te kunnen slagen.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• egelalexander
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14-09 13:05
Hey, zijn er nog mensen die het leuk vinden om samen te levelen? Ik zit zelf op Frostwhisper, maar volgens mij kunnen we tegenwoordig ook crossrealm. Dus lijkt het je leuk stuur mij dan een PM :)

According to my calculations the problem doesn't exist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22:42
Verwijderd schreef op maandag 01 december 2014 @ 18:42:
De grote dungeon drama' kunnen we eind deze maand wel verwachten denk ik zo, op het moment dat de massa richting de 100 gaat. (wat nu al goed op gang is)
Eerste weekjes zie je nog vooral de fanatieke wowers op 100, dadelijk zien we ook jan met zijn opa en die zijn vrienden die HCs willen checken. :) (sorry jan ;) )
Geniet van de eerste weken zo lang het nog kan mensen. ;)

Ik vind het overigens wel jammer dat tegen die tijd waarschijnlijk enkel de raids en een daily challenge run nog maar relevant zijn en je toch weer in de raid hoek word geduwd voor wat uitdagende 5 of meer man runs. Zal ook wel weer jaren duren voor dat dungeons relevant blijven voor de mensen die het willen, net zoals je nu EINDELIJK goed spul kunt dragen op verschillende manieren zonder te raiden. (beroepen geven goede gear/apex gear etc.)

Ik droom nog steeds over een WoW waar raids en dungeons zo worden afgesteld dat ze beide onder "end game" vallen. :)
Dat gaat nooit meer gebeuren. WoW draait tegenwoordig meer om het binnenhalen van mensen en die makkelijk te vreden houden.

De expansion is goed. Maar mijn verwachtingen waren veel te hoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow gekocht, gelijk een rogue naar level 90 geboost. Wow wat is het levelen makkelijker gemaakt.. level 93 nu en mijn garrison op level 2, ik denk in minder dan 2 dagen met veel pvp potjes tussendoor.

Ook raar tegenwoordig zijn er dus hele geadvanceerde bots die ook in pvp matches rond lopen etc, echt weird als halve teams uit bots bestaan...

Vooralsnog erg naar me zin, ben blij met me keuze om een rogue te pakken, lekker casual pvp`en en stealt rond roamen door allerlei gebieden. Garrison is so so vind het sfeertje niet zo tof, het sneeuwt niet eens :( ik will dat het sneeuwt in mijn garrison zodat het erg koud aanvoelt en dat je dan lekker voor een digitaal vuurtje gaat staan.

Voorlopig ga ik geen haast maken naar de 100, gear boeit tegenwoordig niet meer ivm dat transmorgen oid, zoiezo ben ik door de gear/ mount/ pet collecten fase heen, en ben ik heel heel erg casual tegenwoordig, het gaat mij meer om de gezelligheid en de chatbox ingame :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 20:11
Gisteren mijn eerste wipe fest pug in heroic iron docks. Ik was als dps en om 1 of andere reden kregen we meerdere trashpacks tegelijk, bij de eerste trash groep! Sommige gaan dood, maar gezien het aan het begin is kunnen we release spirit doen en opnieuw inhaken. Daar was ik 3x dood gegaan. Ik dacht, ok kan gebeuren, dus ik geef aan, laten we voorzichtig doen met de trashpacks, want het schoot niet op. Volgende trashpacks is dichtbij de eerste boss, waar ik het al fout zag gaan. En inderdaad, eerste trashpack is nog niet dood of hij charged al naar de volgende groep, inclusief de boss... |:(

Toen werd ik een beetje pissig en vroeg of de tank beetje retarded was. Werd ik gekickt uit de groep. blijkbaar waren er 3 guildies in het team. Moet zeggen dat dat mij niet spijt. Alleen jammer van de queue tijd

Daarna in de Pit geweest en de garrison invasion quest gekregen en solo gedaan. Ik had 540 punten, waardoor ik 60 te weinig had voor silver. Voor gold moet je wel met meerdere mensen zijn of zeer goede gear hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorval
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19-04 11:37

Thorval

Thorval#2567

Gisteren een beetje wat kunnen doen (weekend was helaas geen tijd) en 100 geworden op mijn Warlock. Nu dus eens zien of ik wat runs met mijn guild kan doen, zodra ik Silver ben op de Proving Grounds (die staat voor vanavond op het programma)

Zal vanavond niet heel veel tijd hebben, want er is een nieuwe computer aangeschaft en deze zal klaar gemaakt moeten worden voor het spelen.

WoW: Kishar, Thorval, Råndan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
patrickos85 schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 06:51:
Gisteren mijn eerste wipe fest pug in heroic iron docks. Ik was als dps en om 1 of andere reden kregen we meerdere trashpacks tegelijk, bij de eerste trash groep! Sommige gaan dood, maar gezien het aan het begin is kunnen we release spirit doen en opnieuw inhaken. Daar was ik 3x dood gegaan. Ik dacht, ok kan gebeuren, dus ik geef aan, laten we voorzichtig doen met de trashpacks, want het schoot niet op. Volgende trashpacks is dichtbij de eerste boss, waar ik het al fout zag gaan. En inderdaad, eerste trashpack is nog niet dood of hij charged al naar de volgende groep, inclusief de boss... |:(

Toen werd ik een beetje pissig en vroeg of de tank beetje retarded was. Werd ik gekickt uit de groep. blijkbaar waren er 3 guildies in het team. Moet zeggen dat dat mij niet spijt. Alleen jammer van de queue tijd

Daarna in de Pit geweest en de garrison invasion quest gekregen en solo gedaan. Ik had 540 punten, waardoor ik 60 te weinig had voor silver. Voor gold moet je wel met meerdere mensen zijn of zeer goede gear hebben.
Volgens mij is 540 points 60 te laag voor bronze.
Ik kwam ruim boven de 700 uit maar heb alleen bronze gekregen.
Om goud te krijgen, vraag 2 guildies of ze je willen helpen, er is zelfs een achievement voor

Pugs doe ik voor dungeons steeds minder. Onze player base begint lekker breed te worden en draaien nu 2 HC-groups in steeds wisselende samenstellingen. Hiermee scoren we allemaal wat gear, en voorkomen we elite samenklonteren van 5 mensen die alles maar alleen doen.

Kan niet wachten tot raids woensdag gaan beginnen, ook al heb ik het vermoeden dat er woensdag niet geraid gaat worden vanwege "instance not found" of insane serverlag. Heb in ieder geval al 2 van die nieuwe tokens om op items te kunnen rollen. Voor het eerst sinds vanilla weer main spec healer

[ Voor 8% gewijzigd door sabriel op 02-12-2014 08:10 ]

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lindseysew
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 01-09 09:56
Ik ben sinds zaterdag/zondag begonnen met een Pandaren Monk, wauw het levelen gaat echt lekker.
Heb het gevoel dat het ietsjes makkelijker is, maar met name dankzij de dungeon bonusen :P
Lekker :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20:27

Auredium

Informaticus Chaoticus

Gisteravond mijn Garisson naar level 3 geupgrade, echt te gek. Meteen ook de lumbermill gebouwt en vanochtend naar leven 2 geupgrade. ilevel is 613 na gisteren nog een dungeon te hebben gedaan. Nog veel te doen vanaaf. iig nog zeker een dungeon en ik wil steamweedle nog verder krijgen in rep. Ben gisteren er wel in geslaagd om inmiddels friendly met ze te worden.

[ Voor 41% gewijzigd door Auredium op 02-12-2014 08:26 ]

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorval
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19-04 11:37

Thorval

Thorval#2567

Auredium schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 08:21:
Gisteravond mijn Garisson naar level 3 geupgrade, echt te gek. Meteen ook de lumbermill gebouwt en vanochtend naar leven 2 geupgrade. ilevel is 613 na gisteren nog een dungeon te hebben gedaan. Nog veel te doen vanaaf. iig nog zeker een dungeon en ik wil steamweedle nog verder krijgen in rep. Ben gisteren er wel in geslaagd om inmiddels friendly met ze te worden.
Ben nu vooral aan het sparen ervoor..... Gold en Garrison Supplies needed hehehe

WoW: Kishar, Thorval, Råndan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 00:34
Ik ben ook weer hard aan het sparen voor resources. Kan m'n barracks nog steeds upgraden (1200), maar ook lumber mill als ik de laatste 2 ancients vind + kill (500?) en heb ook zo goed als de war mill achievement klaar (1200)... Gold is gelukkig geen probleem.

Dat wordt dus nog even geduld. Eens kijken welke ik eerst ga doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 16:51
xavento schreef op maandag 01 december 2014 @ 15:10:

:D Vooral als ie gaat fladderen..

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
IntToStr schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 08:35:
Ik ben ook weer hard aan het sparen voor resources. Kan m'n barracks nog steeds upgraden (1200), maar ook lumber mill als ik de laatste 2 ancients vind + kill (500?) en heb ook zo goed als de war mill achievement klaar (1200)... Gold is gelukkig geen probleem.

Dat wordt dus nog even geduld. Eens kijken welke ik eerst ga doen...
Die ancients zijn niet zo moeilijk. Je moet in 4 verschillende zones (Nagrand, Spires of Arak, Gorgrond en de zone waar je garrison in staat) een level 2 boom (dus timber en niet small-timber) omhakken.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 00:34
Zeror schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 08:38:
[...]

Die ancients zijn niet zo moeilijk. Je moet in 4 verschillende zones (Nagrand, Spires of Arak, Gorgrond en de zone waar je garrison in staat) een level 2 boom (dus timber en niet small-timber) omhakken.
Ja weet ik. Eerste 2 zones meteen eerste medium tree raak, maar in Gorgrond tot 3x toe een medium tree gevonden (wat uberhaupt een uitdaging is...) en telkens geen ancient :S Toen was ik maar gestopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Ik ben maar Skinning aan het levellen gegaan gister :) Nagrand is een prima gebied ervoor en die stables building daar zorgt ervoor dat je als feral druid lekker met 200% speed in stealth rond kan lopen :) Erg fijn dat de professions vanaf level 1 al (beperkt) nut hebben, het zou een hel zijn als ik 10 gebieden langs moet om skinning te levellen om vervolgens die leather gewoon te moeten vendoren.

Ik twijfel nog over mijn tweede prof. Ik heb nu Herbalism maar daar heb ik helemaal niets aan. Zodra mijn herb garden op level 3 is gaat die profession weg. Ik zit te denken aan Leatherworking, maar weet niet of ik daar veel mee ga doen. Die epics zijn leuk, maar overbodig met de LFR. En die upgrades zijn gewoon veel te duur door de Savage Blood die erin moet. Die eerste epics kan ik ook maken met alleen het gebouwtje. Lastig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15:45
Gisteren mijn 2e epic gemaakt voor yours truly en ook samen met de vrouw Garrison invasion Silver gehaald (Iron Horde aanval). Nu nog even kijken met die stats aanpasser voor crafted items of ik daarmee wat kan wisselen.

[ Voor 27% gewijzigd door Carthrax op 02-12-2014 08:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
Mijn warrior (armory) heeft gisteren na twee dungeon runs itemlvl 610 aangeraakt. Ondertussen doorquesten in Nagrand met een dwarven bunker heeft zo zijn voordelen :) Vanavond samen met een aantal mensen uit de guilds wat heroics doen. Kwam er gisteren achter dat ik mijn UI flink moet gaan pimpen en dat ik maar weer van die aura's toe moet gaan voegen. Warrior bevalt prima dusver, al is de speelstijl ten opzichte van mijn paladin wel flink wennen. Hopelijk vanavond nog 10 a 15 ilvls hoger raken

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Carthrax schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 08:50:
Nu nog even kijken met die stats aanpasser voor crafted items of ik daarmee wat kan wisselen.
Ik zou het persoonlijk niet doen.. Die stats reforgers zijn volledig random. In het geval van mijn epic ring die ik gecraft heb, kostte het me 5 van die tokens om de juiste versie te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-09 14:17
Gisteravond op mijn hunter alt de lvl 2 garrison aangetikt (ging vrij vlot), gelijk begonnen met trade post om zo resources te genereren, daarna komt er nog een lumbermill erbij om het allemaal een flinke boost te geven.
Alllereerst mn barrack naar lvl 2 zien te krijgen, om gebruik te kunnen maken van de bodyguard trait. toch wel fijn om er nog een tank bij te hebben.

Ik speel mn hunter overigens op MM, best wel tof, over het algemeen vind ik de hunter wel wat traag aanvoelen. Ik mis best wel de arcane shot zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasquealer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-09 13:15
fuqua schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 09:17:
snip
Ik speel mn hunter overigens op MM, best wel tof, over het algemeen vind ik de hunter wel wat traag aanvoelen. Ik mis best wel de arcane shot zeg maar.
Vraagje, maak je toevallig gebruik van Barrage?
Volgens mij komt die traagheid puur door de 60 focus die die spell kost.

Lijkt op mn hunter iig vloeiender te spelen met Glaive shot.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Ik gister helemaal blij dat ik eindelijk resources voor barracks level 3 bij elkaar had ..
Ik upgrade dat ding, wil mijn guards aanpassen. Kom ik erachter dat ik op mijn paladin (wat vroeger mijn alt was) geen enkele reputation op exalted heb (allemaal op mijn hunter die vroeger mijn main was) :(

Zuur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
Thasquealer schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 09:20:
[...]

Vraagje, maak je toevallig gebruik van Barrage?
Volgens mij komt die traagheid puur door de 60 focus die die spell kost.

Lijkt op mn hunter iig vloeiender te spelen met Glaive shot.
ja klopt gebruik ik idd, maar ik bedoel meer dat de andere 2 shots lange cast tijden hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
Darkfreak schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 09:20:
Ik gister helemaal blij dat ik eindelijk resources voor barracks level 3 bij elkaar had ..
Ik upgrade dat ding, wil mijn guards aanpassen. Kom ik erachter dat ik op mijn paladin (wat vroeger mijn alt was) geen enkele reputation op exalted heb (allemaal op mijn hunter die vroeger mijn main was) :(

Zuur!
hoe maakt dat uit ? heeft dat te maken met je guards veranderen voor een andere factie ? (ik had daar iets over gelezen) zo ja, hoe en waar doe je dat, heb om mn monk genoeg facties waar ik exalted mee ben (voornamelijk allemaal van panda land).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

fuqua schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 09:32:
[...]

hoe maakt dat uit ? heeft dat te maken met je guards veranderen voor een andere factie ? (ik had daar iets over gelezen) zo ja, hoe en waar doe je dat, heb om mn monk genoeg facties waar ik exalted mee ben (voornamelijk allemaal van panda land).
Als je level 3 barracks hebt, dan kun je de guards aanpassen naar een faction waar je exalted mee bent (van de main horde cities, of Ebon Blade als je een death knight hebt).

Dus als je Exalted me Silvermoon City bent, dan kun je de guards aanpassen naar Blood Elfs.

Dat doe je door dus Barracks level 3 te hebben en tegen de representative in je Great Hall te praten.

Het voegt niets toe en is puur cosmetisch. Je krijgt mag wel 25 (ipv 20) active followers hebben met Barracks level 3, maar de guards zijn puur cosmetisch.

Maar omdat ik dus JC en Ench op mijn Belf Paladin heb (beide gebouwen Belfs), leek het mij gewoon leuk om ook allemaal belf guards te hebben. Nu moet ik eerst Silvermoon rep grinden :')

[ Voor 18% gewijzigd door Darkfreak op 02-12-2014 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morgen eerste raid van de nieuwe expansion. Gezien - het gebrek aan - gear eerst maar een run op normal proberen. Sommigen kunnen heroic dungeons nog niet in :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
sabriel schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 08:08:
[...]

Volgens mij is 540 points 60 te laag voor bronze.
Ik kwam ruim boven de 700 uit maar heb alleen bronze gekregen.
Om goud te krijgen, vraag 2 guildies of ze je willen helpen, er is zelfs een achievement voor
Ik heb gisteren de bronze achievement gekregen met 540 punten. 300 is bronze, 600 silver en 1000 gold. Misschien verschilt het als je het niet alleen doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

patrickos85 schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 09:36:
[...]

Ik heb gisteren de bronze achievement gekregen met 540 punten. 300 is bronze, 600 silver en 1000 gold. Misschien verschilt het als je het niet alleen doet?
Ik heb nog geen enkele invasion gekregen los van die allereerste ..
Je zou denken na al die assault on shattrath en pit quests dat een van die twee nou wel kwam =/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evengeduld
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20-08-2021
Darkfreak schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 09:37:
[...]

Ik heb nog geen enkele invasion gekregen los van die allereerste ..
Je zou denken na al die assault on shattrath en pit quests dat een van die twee nou wel kwam =/
Doe je die quests in een raid group of een 5 man group?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Evengeduld schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 09:38:
[...]

Doe je die quests in een raid group of een 5 man group?
Raid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evengeduld
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20-08-2021
Daar zit het probleem. Voor zover ik het begrepen heb tellen de mobs die je killed in een raid group niet mee voor de 'invasion counter'. Doe je deze quests in een 5 man group dan zou je normaal gezien ongeveer 1 - 2 keer per week een invasion moeten krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
Verwijderd schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 09:34:
Morgen eerste raid van de nieuwe expansion. Gezien - het gebrek aan - gear eerst maar een run op normal proberen. Sommigen kunnen heroic dungeons nog niet in :/
Ik denk dat wij ook eerst een normal run gaan doen. Sowieso goed omdat gear inderdaad een probleem is, maar mensen kennen de encounters ook nog niet en daarnaast zitten we nog te spelen met de samenstelling van de raid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wij hadden gesteld dat iedereen van de core raidgroup minimaal ilvl 630 moest hebben. HC drops, legendary quest ring en eventueel epics van apexis vendor of AH.

Toch starten we gewoon op normal, maar we willen zo snel mogelijk heroic en mythic in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
Dat is logisch, bij ons hebben we het minimum op equipped 625 staan. Ik verwacht echter dat niet iedereen dat gaat redden en dat we niet eens een gebalanceerde groep van 10 man neer kunnen zetten waardoor we 'genoodzaakt' zijn een eerste week normal te doen. Dit heeft ook z'n voordelen; er zijn een aantal nieuwe mensen bij gekomen of mensen die van character gewisseld zijn, je wilt als raidleader graag weten hoe goed iedereen performed als je bijvoorbeeld 2 raidgroepen gaat maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-09 16:15
Evengeduld schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 09:40:
[...]

Daar zit het probleem. Voor zover ik het begrepen heb tellen de mobs die je killed in een raid group niet mee voor de 'invasion counter'. Doe je deze quests in een 5 man group dan zou je normaal gezien ongeveer 1 - 2 keer per week een invasion moeten krijgen.
owkee daar zit dus mijn probleem ook. Doe het altijd op raid , gaat een stuk sneller ... Dan maar voortaan de normal 800 apex crystal quest doen . Die gear van die crystals zijn toch slecht qua stats voor mijn enh shaman dus ik heb er nu 6000 over atm 8)7

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Elke difficulty heeft nu zijn eigen lockout toch? Dus alleen maar beter om te beginnen met normal :) Die gear is ook een verbetering op wat iedereen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
De lockout is inderdaad separaat, maar kan je een boss niet maar eens per week looten? Dat pleit ervoor direct op heroic te proberen en alleen als je in tijdsnood komt voor de volgende reset de rest van de bosses lekker op normal doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Zover ik weet is een seperate lockout dat je in elke difficulty elke boss 1x kan looten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlackMage schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 10:00:
Elke difficulty heeft nu zijn eigen lockout toch? Dus alleen maar beter om te beginnen met normal :) Die gear is ook een verbetering op wat iedereen heeft.
Eens, dat is ook mede de gedachte. Als het goed gaat kijken we later deze week wel of er nog animo is voor een heroic run.

We raiden maar twee dagen per week en veel van onze leden kunnen ook niet meer. Op zich kunnen we daar ver mee komen, mits we het team deze expansion weer stabiel weten te houden. Dat was in MoP het grote probleem :(

@Thysiej: BlackMage heeft gelijk, je kan iedere boss 4x looten: LFR, Normal,Heroic, Mythic.

Eerste week natuurlijk nog niet, alleen Normal en Heroic zijn beschikbaar.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2014 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BlackMage schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 08:46:
Ik ben maar Skinning aan het levellen gegaan gister :) Nagrand is een prima gebied ervoor en die stables building daar zorgt ervoor dat je als feral druid lekker met 200% speed in stealth rond kan lopen :) Erg fijn dat de professions vanaf level 1 al (beperkt) nut hebben, het zou een hel zijn als ik 10 gebieden langs moet om skinning te levellen om vervolgens die leather gewoon te moeten vendoren.
Zeer fijn, ja, dat de professions gewoon vanaf 1 kunt gebruiken. Dit zouden zo ook voor de andere ores in de rest van het spel moeten inbouwen. Zou wel nice zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Zeror schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 10:11:
[...]

Zeer fijn, ja, dat de professions gewoon vanaf 1 kunt gebruiken. Dit zouden zo ook voor de andere ores in de rest van het spel moeten inbouwen. Zou wel nice zijn.
Die heb je niet meer nodig toch? Voor de crafting professions kan je ook gewoon vanaf skill 1 aan de slag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metallize
hmm ik zit te denken om iig mn alchemy / herbalism , naar alchemy / enchanting te zetten , of is dat een slecht idee ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-07 11:07
Metallize schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 10:45:
hmm ik zit te denken om iig mn alchemy / herbalism , naar alchemy / enchanting te zetten , of is dat een slecht idee ? :P
Volgens mij is dat geen slecht idee, ik krijg nu/straks ook herbs/mines binnen via garrisons, dus waarom zou je dan een herb of mining proff erbij houden als je veel meer hebt aan een proff als enchanting. Mijn miner gooit ook mining eruit voor enchanting. Kan je lekker je eigen gear enchanten en items disenchanten waar je toch niks aan hebt ;)

Hier nu mijn pala naar level 92 geleveld voor een mining level 2 building. Nu mijn hunter op level 91, die gaat ook naar level 92. Ben bezig eerst paar chars naar level 92 te krijgen zodat ik aan de slag kan gaan met hun proffs. Heb geen haast om naar 100 te gaan, dus vind het goed zo :).

[ Voor 19% gewijzigd door MarcHealthy op 02-12-2014 11:01 ]

www.marchealthy.nl / https://www.instagram.com/marc_healthy/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had ik maar een armor proff op al mijn chars, 665 gear is niet verkeerd...

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2014 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
randomice schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 10:00:
[...]

owkee daar zit dus mijn probleem ook. Doe het altijd op raid , gaat een stuk sneller ... Dan maar voortaan de normal 800 apex crystal quest doen . Die gear van die crystals zijn toch slecht qua stats voor mijn enh shaman dus ik heb er nu 6000 over atm 8)7
Je kan via de interface een group request aanmaken. Zet je erin dat het maar voor 5man is en presto! ik had gisteren binnen 3 min een 5m group compleet. paar minuten later had ik de garrison assault quest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramon1984
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 05-05 02:13
yay invasion gold gedaan.. met 2 buddy's ofc.. en ilvl 636 http://eu.battle.net/wow/...onblight/Sheezaa/advanced

Raid's mogen wel open :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
wat is voor het moment een goede manier op wat gold te verdienen ? Ik kreeg iets mee van een guildie dat hij flink verdiende door iets te maken met ik meende scribe, weten jullie daar meer van ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
fuqua schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 11:01:
wat is voor het moment een goede manier op wat gold te verdienen ? Ik kreeg iets mee van een guildie dat hij flink verdiende door iets te maken met ik meende scribe, weten jullie daar meer van ?
Met scribe kan je inscription kaarten maken die je later eventueel weer kan omzetten naar trinkets. En die leveren of als kaart of als trinket veel gold op. Ik heb in mop wel 5 of 6 kaarten verkocht tegen de 40k per stuk. Dit heeft me toch een mooie 200k opgeleverd. Nu heb ik dan ook wel 6 level 90s en een paar inscriptions proffs, dus dan gaat het wellicht iets sneller ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
GokuSsj schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 11:04:
[...]

Met scribe kan je inscription kaarten maken die je later eventueel weer kan omzetten naar trinkets. En die leveren of als kaart of als trinket veel gold op. Ik heb in mop wel 5 of 6 kaarten verkocht tegen de 40k per stuk. Dit heeft me toch een mooie 200k opgeleverd. Nu heb ik dan ook wel 6 level 90s en een paar inscriptions proffs, dus dan gaat het wellicht iets sneller ;)
Moet je zelf dan ook inscription hebben ? En wat zijn deze kaarten preceis (hoe heten die?)

[ Voor 4% gewijzigd door fuqua op 02-12-2014 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
fuqua schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 11:05:
[...]

moet je zelf dan ook inscription hebben ?
Volgens mij kan je met de scribe building nu ook beginnen met kaarten maken, gaat alleen iets minder snel dan dat je een char met inscription hebt. Vanaf een level 2 scribe building kan je ook die kaarten maken, zie:
http://www.wowhead.com/gu...iption-and-glyph-overview

Conclusie: 1 workorder level 1 War Paints op, voor 10 van deze heb je een stuk van een kaart (Darkmoon Card of Draenor) Deze zou je al afzonderlijk kunnen gaan verkopen of gaan verzamelen zodat je je kaart compleet maakt of een trinket van gaat maken.

[ Voor 21% gewijzigd door MarcHealthy op 02-12-2014 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
  • Laatst online: 07-09 01:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azerox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 23:39
Zaterdag Poundfist gecamped, van 1400 tot 0200 en toen bam was hij er.
Heel erg blijk met de Sunhide Gronnling. Vind die van de Dreanor raider iets mooier. Maar goed uiteindelijk heb ik ze allebei wel. Hoe dan ook is me e-geslachtsdeel een stuk groter geworden.
Was worth the camp. Helaas gingen ondanks alle afspraken toch alle kiddos DPS rage op hem.
Dus het feest duurde helaas maar 30 seconden. Gelukkig spwnde hij voor me neus en kon ik even 1 hit plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
GokuSsj schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 11:08:
[...]

Volgens mij kan je met de scribe building nu ook beginnen met kaarten maken, gaat alleen iets minder snel dan dat je een char met inscription hebt. Vanaf een level 2 scribe building kan je ook die kaarten maken, zie:
http://www.wowhead.com/gu...iption-and-glyph-overview

Conclusie: 1 workorder level 1 War Paints op, voor 10 van deze heb je een stuk van een kaart (Darkmoon Card of Draenor) Deze zou je al afzonderlijk kunnen gaan verkopen of gaan verzamelen zodat je je kaart compleet maakt of een trinket van gaat maken.
aah thank you very much ! ik ga de scribe gebouw plaatsen op mn hunter alt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delay
  • Laatst online: 17-09 07:57
vhal schreef op maandag 01 december 2014 @ 10:58:
Dat Tanaan jungle nog niet toegankelijk is vind ik wel een gemis. Komt een beetje slordig over.
Dit betekent dat Tanaan bij een volgende content patch beschikbaar komt. In plaats van 1x in de 2 jaar een nieuwe zone krijgen wij er nu vaker een. Dat vind ik eigenlijk wel heel prettig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delay
  • Laatst online: 17-09 07:57
Auredium schreef op maandag 01 december 2014 @ 11:30:
Vanavond kan mijn garisson naar level 3 en man wat kijk ik er naar uit!
Ik zit alleen met een ander klein issue. Ik heb Nagrand leeg gequest maar geen followup quest naar Frostfire Ridge of dat andere gebied gekregen. Kan ik daar dan gewoon heen huppelen op mijn mount en zo een questhub opstarten?
Voor de alliance zijn er geen quests in Frostfire Ridge, en voor de horde niet in Shadowmoon Valley.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16-09 17:12

Chakotay

Lick here to continue

randomice schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 10:00:
[...]

Volgens mij geld dat iig niet voor The Pit... Ik had gisteren een Iron Horde invasion gehad, die ik al ongeveer een dag klaar heb staan. Ik heb The Pit echter alleen maar in raid-groups gedaan. We hadden het met z'n 2en gedaan, beide eerste keer. Helaas maar bronze gehaald, net geen 600 punten :( Volgende keer wat beter opletten wat de bedoeling precies is :P

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Delay schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 11:21:
[...]

Voor de alliance zijn er geen quests in Frostfire Ridge, en voor de horde niet in Shadowmoon Valley.
Ik heb laatst toch echt wel een questline in shadowmoon moeten doen die ik in mijn garrison kreeg.
Moest ik me gaan verkleden als een van die burning legion followers en undercover gaan.

Zie ook:
http://www.wowhead.com/zone=6719#quests:0-4+1+2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TylerMayhem
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 16-04-2024

TylerMayhem

In Tyler We Trusted

Darkfreak schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 11:27:
[...]

Ik heb laatst toch echt wel een questline in shadowmoon moeten doen die ik in mijn garrison kreeg.
Moest ik me gaan verkleden als een van die burning legion followers en undercover gaan.

Zie ook:
http://www.wowhead.com/zone=6719#quests:0-4+1+2
Same here, was wel een leuke questreeks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waywaith
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-08 13:22

Waywaith

Tja

Die invasions, krijg je dat die die "daily quest table" of zoals de "proefrun" van die knakker buiten je Garrison? Heb al een tijdje een lvl3 garrison, nog niets gezien kwa quest/invasion?

-Pirate : "The cannons be ready Captain." -Captain: "Are."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LazySod
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-09 16:15

LazySod

Scumbag with a mission

Ook voor de garrison stables zijn er quests in shadowmoon voor de horde characters. Ik neem aan dat dat voor de alliance de andere kant uit gaat (kan het niet checken, zover is mijn alliance character nog niet)

Er zijn wat flight points, maar er komen is in het begin even zoeken

Proof is the idol before whom the pure mathematician tortures himself. (Sir Arthur Eddington)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16-09 17:12

Chakotay

Lick here to continue

Waywaith schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 11:33:
Die invasions, krijg je dat die die "daily quest table" of zoals de "proefrun" van die knakker buiten je Garrison? Heb al een tijdje een lvl3 garrison, nog niets gezien kwa quest/invasion?
Je krijgt ze van de dude naast je Garrison-cache, en je triggert ze door faction-mobs van de dailies genoeg om te hakken.

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Waywaith schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 11:33:
http://www.reddit.com/r/w..._how_they_work_plus_some/

5-man group gaan en 500-1000 monsters van een bepaald type killen.
Indien je het fixed nummer bereikt hebt zal dat soort mobs je garrison als wraakactie binnenvallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goemies
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14-09 08:53
Minimum ilvl voor raids is vrij bullshit.
Stats > ilvl

Voorbeeldje trinkets: de meeste 615 trinkets zijn beter dan 630 trinkets.
Als je 640 (challenge mode gear) met kut secondary stats vs een 630 met chille stats afzet dan zou ik eerder voor de 630 gaan. Er is geen reforge meer, dus je itemization is weer belangrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waywaith

Waywaith

Tja

Darkfreak schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 11:34:
[...]

http://www.reddit.com/r/w..._how_they_work_plus_some/

5-man group gaan en 500-1000 monsters van een bepaald type killen.
Indien je het fixed nummer bereikt hebt zal dat soort mobs je garrison als wraakactie binnenvallen
aha, ik neem aan dat dat dan een optel som is van die daily quests bij elkaar? 8)7

Is er ergens een tracker? of wordt het intern ergens bijgehouden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Goemies schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 11:35:
Stats > ilvl
Dat is een eindeloze discussie die we hier op het forum ook al tig keer gehad hebben.
Helaas is iLevel de nieuwe gearscore en kom je nergens zonder.
Ik ga helaas ook pertinent voor de hogere iLevel items omdat je er anders niet komt.
Waywaith schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 11:36:
[...]
aha, ik neem aan dat dat dan een optel som is van die daily quests bij elkaar? 8)7

Is er ergens een tracker? of wordt het intern ergens bijgehouden :)
Intern, niet zelf te volgen afaik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waywaith

Waywaith

Tja

dan maar even geduld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
Goemies schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 11:35:
Stats > ilvl

Voorbeeldje trinkets: de meeste 615 trinkets zijn beter dan 630 trinkets.
Als je 640 (challenge mode gear) met kut secondary stats vs een 630 met chille stats afzet dan zou ik eerder voor de 630 gaan. Er is geen reforge meer, dus je itemization is weer belangrijk.
Dat probleem heb ik ook op mn dk :(

Ilevel 600 trinket (Fires of the Sun) met ongeveer dit:
120 strength
120 Multistrike
54 speed

tegen over een Item level 630 met ongeveer dit:
108 strength
0.92 per minuut ~2k haste buff voor 10 sec.

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramon1984
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 05-05 02:13
Trinkets zijn een horror! :> Ik wacht wel op me highmaul trinket :p
Pagina: 1 ... 58 ... 89 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Posts als "jeeuj, rogue buffs" of andere 1 regel reactie's van die strekking voegen 0,0 toe aan het topic en zijn daarom niet gewenst.