Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
[ Voor 62% gewijzigd door JeroenNietDoen op 30-11-2014 12:45 ]
Inmiddels een petje rijker en 12.5k goud armer... Petjes ftw!
[ Voor 14% gewijzigd door RustStorm op 30-11-2014 17:13 ]
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Is het nog steeds de moeite?
Wanneer heb je de nieuwe expansion nodig? Kan ik level 1-85 spelen zonder iets te missen alvorens ik de expansion moet kopen?
[ Voor 28% gewijzigd door Bv202 op 30-11-2014 18:50 ]
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Ja, ikzelf ook gedaan. Met deze expension krijg je ook één boost voor een char naar lvl 90. Ik heb zelf dit gebruikt op een lvl 1 char. Het enige wat ik dan wel wil mee geven; ga niet gelijk allerlei dingen (lees; dungeons/raids) doen zonder dat je weet hoe je class werkt, hoe je rotaties moeten en dat soort dingen. IMO verdiep je eerst even in wat zaken, fix wat addons en je UI.Bv202 schreef op zondag 30 november 2014 @ 18:49:
Is WoW nog de moeite om mee te beginnen? Ik heb het de afgelopen jaren enkele keren geprobeerd, maar raakte nooit aan het max. level.
Wanneer heb je de nieuwe expansion nodig? Kan ik level 1-85 spelen zonder iets te missen alvorens ik de expansion moet kopen?
Naar mijn mening is het niveau van de content niet super moeilijk, en zeker te doen voor iedereen die net speelt. Gewoon heel de 'meta' van het spel is versimpeld.
Stiekem vraag ik me altijd af of mensen hier nou een serieus antwoord op verwachtenBv202 schreef op zondag 30 november 2014 @ 18:49:
Is WoW nog de moeite om mee te beginnen? Ik heb het de afgelopen jaren enkele keren geprobeerd, maar raakte nooit aan het max. level.
Hier discussiëren dagelijks mensen over de game die ze graag spelen, het antwoord op deze vraag is dus altijd : DOEN!
Maar goed, ik wil geen azijnzeiker zijn
En zelfs dat is geen garantie. Ik had MC al een keer gedaan als dps, maar gister samen met mijn tankbuddy wat guildies geholpen door als tank te queuen. Wij zijn onwijs op elkaar ingespeeld dus dat zou goed moeten gaan, zeker omdat we ook nog op Skype zaten. Helaas, in MC heb je te maken met 4 tanks en hadden we dus 2 mindere goden mee die willekeurig dingen pullen, continue lopen te taunten om niets etc. En dan de rage in chat over 'dem fucktard tanks', terwijl het er 2 van de 4 zijn. Nja, uiteindelijk een redelijke smoothe run gehad nadat mensen doorhadden naar wie ze moesten luisteren. Alleen jammer dat het merendeel van de dps van het kaliber 'zomg, mobs, charge and smash all buttons' is. Een trashpack terug pullen zodat je een boss niet aggroed? Forget it, we rennen meteen als een kip zonder kop naar de mobs om te dpsen. Of sta je als tank even te wachten tot de healers mensen hebben geressed en mana hebben, is er wel een andere tank die trash gaat pullen.Douweegbertje schreef op zondag 30 november 2014 @ 00:18:
Niemand die duidelijk coördinatie geeft of wat dan ook. Als je nou 2 goede en ervaren tanks zou hebben (makkelijkste als 'leader') dan zou het al veel schelen.
Gelukkig hoef ik MC niet meer in. Ik miste na mijn eerste run nog de pet en ook deze run kreeg ik hem niet, maar door een mazzeltje heb ik die nu ook. Ik heb een hele lieve pethatende guildie die de pet won en hem vervolgens aan mij geeft
Verder afgelopen weekend de level 3 fishing shack met Nat Pagle unlocked (lange leve Netflix op een tweede scherm). Ook heeft mijn warrior weer wat levels erbij en de herb garden unlocked. Wat speelt een prot warrior toch lekker zeg. Als ik ooit een reroll overweeg dan wordt het een prot warrior. Zo onwijs veel lol op mijn warrior, Charge en leap zijn heerlijk, survivability is heerlijk. Het is dat een DK mijn grote liefde is, maar de prot warrior is een hele goede tweede. Verder wat heroics gedaan voor de inn quests op mijn DK nadat ik de LM heb ingewisseld voor de inn. Nauwelijks upgrades kunnen pakken, maar nu wel alle heroics kunnen zien.
|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Gister mijn profession buildings naar level 3 gebracht. Lumber Mill en Mine zaten al op level 3. Inmiddels op 2500 garrison resources voor als straks de overige buildings naar level 3 kunnen.
vind het jammer dat die maar tot januarie blijft. Ik wacht vannaf TBC al op een BG die een soort van Team Death Match systeem hanteert haha.
Wel leuk die titel Soutshore slayer. Moet wel zeggen dat ik die van alliance wat toffer vind: TarrenMill Terror.
Maar ach, FOR THE HORDE!

Zie ik iets over het hoofd of zijn er andere missions te unlocken voor de lagere levels?
Is er na de LFR nog reden om Heroic 5-mans te doen? Volgens mij niet toch? Geen JP meer en LFR gear is (iets) beter.
Je zou even bij de followers kunnen kijken of er niet een level 97-100 is die je hebt gemist van de quest zones of garrison buildings. Je krijgt toch veel meer followers als je tegelijk mag gebruiken, dus de trage achterblijvers gewoon deactiveren en vervangen door een verse.vhal schreef op maandag 01 december 2014 @ 08:38:
Ik heb een aantal followers die slechts lv 90-91 zijn.Nu heb ik het ‘probleem’ dat de meeste missions > lv97 zijn en hoger doordat ik al een aantal lv100 followers heb. De lagere level missions zijn op 1 vinger te tellen waardoor het levelen niet opschiet omdat het slagingspercentage beneden vriespunt ligt. Ook het boosten met een lv100 wil niet altijd lukken door de af en toe onmogelijke treatcombinaties die er nodig zijn met als toppunt een missions met 3 elites met elk 2 abilities (WTF).
Zie ik iets over het hoofd of zijn er andere missions te unlocken voor de lagere levels?
[ Voor 60% gewijzigd door BlackMage op 01-12-2014 08:41 ]
Woensdag inderdaad eindelijk weer een raid! Ik ben erg benieuwd en heb er erg veel zin in!
De rogue zit inmiddels op een steady 634 itemlevel (gister eindelijk een 2de wapen gevonden!).
Ik had het niet verwacht, maar de Garrisons voegen voor mij positief bij aan de game ervaring. Ik zit regelmatig nog even 10 minuutjes langer /afk in game omdat een missie bijna af is. Je moet je followers wel aan het werk houden natuurlijk!
De CM's worden binnen de guild als ontzettend veel gefarmed, de meeste groepen halen brons, maar zilver of goud zie je niet zo snel voorbij komen. Vraag me echt af hoe de Method mensen dat zo snel voor elkaar hebben gekregen...
Dit gasten behoren natuurlijk niet voor niets tot de besten ter wereld. Ze kennen de characters en mechanics van voor naar achter en van binnen naar buiten. Er is vrij weinig wat ze niet weten, dus ze spelen optimaal. Mogelijk zijn ze ook niet eerder gaan slapen voor ze het voor elkaar gekregen hadden.hulkie schreef op maandag 01 december 2014 @ 09:18:
De CM's worden binnen de guild als ontzettend veel gefarmed, de meeste groepen halen brons, maar zilver of goud zie je niet zo snel voorbij komen. Vraag me echt af hoe de Method mensen dat zo snel voor elkaar hebben gekregen...
Ik heb vandaag m'n eerste twee stable mounts binnen. nog vier te gaan en dan nog even de bijbehorende achievements behalen; daarna is het

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Dat heb ik gedaan. Ik heb nu 5/6 mounts en Advanced Husbandry achievement binnen. Nu alleen nog the stablemaster. Denk dat ik die morgen of overmorgen pas kan halen.
Dat kan natuurlijk ook, wellicht wel een ideeGoemies schreef op maandag 01 december 2014 @ 09:27:
Als je een vriend hebt met level 3 stables dan kan je Black Claw of Sethe en Garn Tooth Necklace daar oppakken en vervolgens je mounts trainen.
Dat heb ik gedaan. Ik heb nu 5/6 mounts en Advanced Husbandry achievement binnen. Nu alleen nog the stablemaster. Denk dat ik die morgen of overmorgen pas kan halen.
De discussie is er nog eigenlijk. Het is namelijk nog maar de vraag of een 640 epic beter is dan een WF+socket heroic item. Het gaat heel erg om de stats op een item. Een 640 epic item met poepstats is alleen leuk als ilvl booster en niet als dpsgain. Vind de randomised loot van Blizzard echt een misser..... Craft mijn epics en krijg 2 keer k*t stats... dus moest ruilen of nog meer gold/materials uitgeven aan goede versies.BlackMage schreef op maandag 01 december 2014 @ 08:39:
Ik ben ook wel benieuwd naar de raids. De nieuwe normal is wat vroeger flex was toch? Dus dat zou in principe toegankelijk genoeg moeten zijn voor de "cross server LFG tool" of "mass invite spam guilds" ?
Is er na de LFR nog reden om Heroic 5-mans te doen? Volgens mij niet toch? Geen JP meer en LFR gear is (iets) beter.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Elke profession heeft van die dingen om de secondary stats te rerollen toch?hmr schreef op maandag 01 december 2014 @ 09:43:
[...]
De discussie is er nog eigenlijk. Het is namelijk nog maar de vraag of een 640 epic beter is dan een WF+socket heroic item. Het gaat heel erg om de stats op een item. Een 640 epic item met poepstats is alleen leuk als ilvl booster en niet als dpsgain. Vind de randomised loot van Blizzard echt een misser..... Craft mijn epics en krijg 2 keer k*t stats... dus moest ruilen of nog meer gold/materials uitgeven aan goede versies.
Ben het wel met je eens van die random stats. Ik speel WoW, geen Diablo.
De overgang van normale instances naar 40 man raid was redelijk groot. In het geval van mijn gilde waren de tanks en healers niet helemaal voorbereid op de damage die de eerste twee giants deden. Het had een iets andere instelling nodig. We zijn die eerste avond wel tot de tweede baas gekomen. Op zich aardig voor een groep in groene en blauwe items die nog nooit hadden geraid.Dennism schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 23:50:[...]
Ook in vanilla was het niet ongewoon voor een groep die voor het eerst ging om te wipen op de eerste 2 giants, de eerste firelord en regelmatig op corehounds en ninja pulls (vanwege de enorme aggro range van de meeste trash), ook de lava packs vanaf baron tot na de brug waren vaak wel goed voor een wipe bij een slechte pull. eenmaal ruimer in de (FR) gear en ervaring werd het uiteraard wel makkelijk en liep je er in een uurtje of 2 hoorheen, tevens waren de bosses natuurlijk wat lastiger dan nu in de LFR aangezien de debuffs, curses e.d. en abilities toen wel pijn deden.
Aan het einde van vanilla ging je er inderdaad in een paar uur doorheen, maar dat was lang niet zo leuk als die eerste wipe.
I know, maar dat kost weer geld en materials die maar een paar keer per dag droppen.... Ik vind dat als je iets craft, dat je moet weten wat je krijgt. Idd - het is geen diablo.BlackMage schreef op maandag 01 december 2014 @ 09:49:
[...]
Elke profession heeft van die dingen om de secondary stats te rerollen toch?
Ben het wel met je eens van die random stats. Ik speel WoW, geen Diablo.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Gewoon die work orders van je garrison laten draaien met een level 100 follower erin. Ik praat het niet goed hoor, het is erg vervelend. Maar geen ramp.hmr schreef op maandag 01 december 2014 @ 09:56:
[...]
I know, maar dat kost weer geld en materials die maar een paar keer per dag droppen.... Ik vind dat als je iets craft, dat je moet weten wat je krijgt. Idd - het is geen diablo.
Behalve als je non-armor dingen maakt, waar dus bonus armor en spirit op kunnen zitten. Dat je moet betalen als je betere stats wil om te min/maxen heb ik geen moeite mee. Maar dat je moet betalen om geen gegimpt item (met spirit of armor als je geen healer/tank bent) te krijgen is wel erg vervelend.
Ik draai die workorders 24/7. Heb er een level 99 in staan. Followers heb ik niet veel meegedaan door het ontbreken van garisson resources. Vind het toch wel beetje irritant, het farmville-achtige. Garrison leuk; followers boeien me eigenlijk geen reet.BlackMage schreef op maandag 01 december 2014 @ 10:02:
[...]
Gewoon die work orders van je garrison laten draaien met een level 100 follower erin. Ik praat het niet goed hoor, het is erg vervelend. Maar geen ramp.
Behalve als je non-armor dingen maakt, waar dus bonus armor en spirit op kunnen zitten. Dat je moet betalen als je betere stats wil om te min/maxen heb ik geen moeite mee. Maar dat je moet betalen om geen gegimpt item (met spirit of armor als je geen healer/tank bent) te krijgen is wel erg vervelend.
Daarnaast, woensdag gaan we highmaul in. Die crafted epics kunnen dan net zo goed zijn vervangen. Heb namelijk nog een savage bloods om ze te upgraden dus spul wat in Highmaul dropped = beter.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ik vind de kosten van die upgrades ook extreem hoog. Opzich is het prima zo, zolang betere gear nog niet elders beschikbaar is. Maar het zou mooi zijn als de crafters (soulbound) items konden looten in de raid die ze ook konden gebruiken om hun (eigen) gear te upgraden zonder die gigantische kostenpost erbij. Dat zou de professions weer wat meer waarde geven.hmr schreef op maandag 01 december 2014 @ 10:07:
[...]
Ik draai die workorders 24/7. Heb er een level 99 in staan. Followers heb ik niet veel meegedaan door het ontbreken van garisson resources. Vind het toch wel beetje irritant, het farmville-achtige. Garrison leuk; followers boeien me eigenlijk geen reet.![]()
Daarnaast, woensdag gaan we highmaul in. Die crafted epics kunnen dan net zo goed zijn vervangen. Heb namelijk nog een savage bloods om ze te upgraden dus spul wat in Highmaul dropped = beter.
Verwijderd
1. Slecht, duurt te lang voordat alle content er is.
2. Garrison is grappig maar om dit nou de hele dag te doen is ook niet alles
3. Dungeons zijn leuk maar het word ssaaaaaiiii!!
1. Slecht is deze uitbreiding tot nu toe omdat ze hem in te veel stappen doorvoeren.
Mensen worden nu gelimiteerd aan spullen waar ze niets aan hebben zodra de volgende raid / deel van de update uit komt. Als een update niet klaar is dien je hem niet uit te brengen. Mensen zullen zeggen dat ze dit doen om het verschil tussen nieuwe en huidige spelers niet groot te maken maar uiteindelijk betaal je een maand of 2 voor limited content die dus niet klaar is (schijnbaar) anders had alles uit geweest. Daarbij komt dat ik wel uitgekeken ben op de huidige dungeons en wil gaan raiden enzo. Al komt deze week dit spul wel uit, is het wel aan de late kant. Content is klaar of het is het niet, indien het niet klaar is moet je het niet releasen.
2. Garrison is grappig maar niet waanzinnig. Ik ben met followers bezig geweest en je kan veel resources halen en vrij makkelijk, maar zoals ik hier eerder las is het meer een beetje een 'farmville-achtig' met de wacht tijden en dergelijke. Ik had hier meer uit verwacht dan wat het nu is.
3. Dungeons zijn wel aardig alleen word je het wel spuugzat na enige tijd. Ik mis hier echt een stuk 'fun' in. MoP had ook saaie dungeons na verloop van tijd. Op deze manier zoals het nu gedaan word krijg je dat er niet veel dungeons gedaan word door mensen omdat ze de huidige dungeons al plat gespeeld hebben.
De update opzich is niet slecht, maar het gaat vervelen, nu al... Gewoon om het feit dat alles te lang duurt voordat het nou echt eens uit is.
Eind Januari is alle content uit? Dan zijn ze 3 maanden bezig... Is die update nou klaar of niet? Zoja, schop hem erop. Mensen wachten en wachten maar... zo waanzinnig is het dus allemaal niet (vind ik).
100% mee eens..Verwijderd schreef op maandag 01 december 2014 @ 10:30:
Even mijn mening over de update die er nu is:
1. Slecht is deze uitbreiding tot nu toe omdat ze hem in te veel stappen doorvoeren.
Mensen worden nu gelimiteerd aan spullen waar ze niets aan hebben zodra de volgende raid / deel van de update uit komt. Als een update niet klaar is dien je hem niet uit te brengen. Mensen zullen zeggen dat ze dit doen om het verschil tussen nieuwe en huidige spelers niet groot te maken maar uiteindelijk betaal je een maand of 2 voor limited content die dus niet klaar is (schijnbaar) anders had alles uit geweest. Daarbij komt dat ik wel uitgekeken ben op de huidige dungeons en wil gaan raiden enzo. Al komt deze week dit spul wel uit, is het wel aan de late kant. Content is klaar of het is het niet, indien het niet klaar is moet je het niet releasen.
2. Garrison is grappig maar niet waanzinnig. Ik ben met followers bezig geweest en je kan veel resources halen en vrij makkelijk, maar zoals ik hier eerder las is het meer een beetje een 'farmville-achtig' met de wacht tijden en dergelijke. Ik had hier meer uit verwacht dan wat het nu is.
3. Dungeons zijn wel aardig alleen word je het wel spuugzat na enige tijd. Ik mis hier echt een stuk 'fun' in. MoP had ook saaie dungeons na verloop van tijd. Op deze manier zoals het nu gedaan word krijg je dat er niet veel dungeons gedaan word door mensen omdat ze de huidige dungeons al plat gespeeld hebben.
De update opzich is niet slecht, maar het gaat vervelen, nu al... Gewoon om het feit dat alles te lang duurt voordat het nou echt eens uit is.
Eind Januari is alle content uit? Dan zijn ze 3 maanden bezig... Is die update nou klaar of niet? Zoja, schop hem erop. Mensen wachten en wachten maar... zo waanzinnig is het dus allemaal niet (vind ik).
Ik moet bekennen dat ik deze week op een gegeven moment ook dacht: is dit het nou? Vind vergeleken met de vorige uitbreidingen deze erg karig en het Garrison gebeuren trekt me ook niet echt. Tuurlijk komt er meer content, maar precies wat je zegt: Release WoD dan niet als de content nog niet af is..
Garrison geeft mij veel toegevoegde waarde en ben er veel meer mee bezig dan ik had gedacht.
Het ligt er ook aan hoeveel tijd je natuurlijk hebt om te spelen imo. Ik heb nog niet eens alle dungeons op Heroic gedaan bijvoorbeeld maar hou me dan ook veel met andere dingen bezig nu in de tijd die ik heb om te spelen.
Er is altijd content later bij gekomen in major updates, dit was bij vorige expansions ook. Zou alle content nu meteen gereleased worden, dan is de expansion voorbij over 3 maanden en lig je vervolgens 9 maanden lang te janken dat het zolang duurt voordat de volgende expansion komt.
[ Voor 76% gewijzigd door Chaoss op 03-12-2014 23:41 ]
1. De expansion is net 2 week uit. Ze hebben bewust de raids en outdoor raidbosses uitgeschakeld om mensen rustig de tijd te gunnen om te levellen en te gearen. Dat hebben ze bij elke expansion gedaan. Ik speel elke dag maar wel casual en heb nog lang niet alles gedaan wat ik kon doen voordat de raids open gaan. Dus als jij dat wel hebt gedaan dan heb je volgens mij er heel veel tijd in gestokenVerwijderd schreef op maandag 01 december 2014 @ 10:30:
Even mijn mening over de update die er nu is:
2. De garrison is meer dan alleen je followers. En die followers worden volgens mij alleen echt leuk als je ze op level 100 hebt en je nuttige items eruit kan halen. Maar het is veel meer dan dat, allerlei dingen die je kan doen voor je gebouwtjes enzo.
3. Alles wordt saai als je er 20x doorheen bent gelopen. Dat is altijd zo geweest en zal altijd zo blijven
mwoh in WOTLK kon je ook nog niet gezellig bij meneer de lich king op de koffie komen, bij de launchGrimmie187 schreef op maandag 01 december 2014 @ 10:45:
[...]
Ah gut, we mogen geen kritiek meer hebben op Blizz die na 4 uitbreidingen er nu met een half product vanaf probeert te komen?..
Het zijn gewoon onderbouwde meningen over een matige uitbreiding. Dat jij het niet wil horen is iets anders, fanboy much?
zelfde toen met TBC en de black temple dacht ik .
[ Voor 5% gewijzigd door Metallize op 01-12-2014 10:50 ]
Eens, maar er is bij mijn weten nog nooit een expansion uitgekomen zonder mogelijkheid om een raid te doen.Metallize schreef op maandag 01 december 2014 @ 10:48:
[...]
mwoh in WOTLK kon je ook nog niet gezellig bij meneer de lich king op de koffie komen, tm de laatse patches
In pandaland mochten we ook lekker wachten op Heart of Fear en Mogu'shan Palace raids. En de world bosses (de Sha's) werden ook later pas gereleased.Grimmie187 schreef op maandag 01 december 2014 @ 10:50:
[...]
Eens, maar er is bij mijn weten nog nooit een expansion uitgekomen zonder mogelijkheid om een raid te doen.
Verwijderd
*On topic
Eens..Grimmie187 schreef op maandag 01 december 2014 @ 10:54:
[...]
Nogmaals: Het is niet allemaal waardeloos, maar ik vind wel dat er dit keer terecht kritiek mag worden gegeven..
Ieder voorzich uiteraard, en 2 weken is het uit maar het duurt tot eind januari voordat alles er is en mijn verwachting van deze update was wat hoger. Zeker gezien de grote van het spel en Blizzard zelf.
Had graag een langere quest line gezien. Liever 2 weken traag lvlen als in 3 dagen 100 zijn en daarmee 15 quest lines klaar hebben gespeeld. De quest rewards zijn wel super
Iemand al in Proving grounds de 'Gold tank' gedaan en voltooid?
Lukt mij nog niet >_< al velen keren geprobeerd. Kom niet verder als 8/10.
[ Voor 28% gewijzigd door Chaoss op 03-12-2014 23:43 ]
In eerdere expansion waren er vaak attunements en/of gear-gerelateerde beperkingen, waardoor je niet direct met een raid kon beginnen.Grimmie187 schreef op maandag 01 december 2014 @ 10:50:
[...]
Eens, maar er is bij mijn weten nog nooit een expansion uitgekomen zonder mogelijkheid om een raid te doen.
De huidige aanpak van het pas later openen van de raid heeft niets te maken met het niet af zijn van de content, maar vooral met de pacing die Blizzard de spelers wil opleggen. Zeker voor de grote groep guilds die ergens tussen super-hardcore en super-casual zitten, kon de periode aan het begin van een expansion wel eens spanningen opleveren omdat een deel van de spelers een stuk eerder klaar was om te raiden dan de rest. Met de huidige aanpak heeft iedere serieuze speler genoeg tijd om L100 te halen en een redelijke hoeveelheid gear te verzamelen, zonder dat er grote druk achter zit.
Maar goed, dat gaat ten koste van de guilds die al een tijdje klaar zijn om te beginnen met raid. Die moeten 1 of 2 weken langer wachten.
|| Vierkant voor Wiskunde ||
mijn mening ... dit zijn gewoon dezelfde argumenten weer , die voorbij kwamen in de start van tbc, wotlk , cata .. same old same old
en mocht je je vervelen ga je toch mop rep mounts farmen etc
Silver tank hierVerwijderd schreef op maandag 01 december 2014 @ 10:54:
[...]
Maar ik speel hunter....
Moet maar eens aan de slag met de endless waves als dps zijnde. Goud was al net zo'n eitje als in MoP
[ Voor 4% gewijzigd door vhal op 01-12-2014 10:57 ]
Net zoveel toegevoegde waarde als het afschieten van een hele expansion op basis van dat raid content slowed down isVerwijderd schreef op maandag 01 december 2014 @ 10:54:
[...]
Veel toegevoegde waarde op het topic heeft jou reactie.
Ik zou hem beoordelen als +3 met zeer veel inhoud.
Graag blijven reageren zoals je op dit moment bezig bent. Daarmee ben je zeker een toegevoegde waarde tot deze topic!
Als het zo slecht en saai is, dan speel je toch gewoon niet verder.
MoP ook niet. Er is ook gewoon een goede reden waarom content geslowed aangeboden wordt. Mag aannemen dat jullie daar gewoon mee bekend zijn.Grimmie187 schreef op maandag 01 december 2014 @ 10:54:
[...]
Verder doel ik op het feit dat iedere nieuwe uitbreiding altijd de mogelijkheid bood om tenminste 1 raid dungeon te doen bij de release. WoD niet.
Deze expansion is gewoon top, beter dan Cata en MoP. Pre-raid gear is wel klaar, de raids zijn er deze week. Helemaal niets saai, duurt te lang. JackM doet net alsof ie al 3 maanden ligt te wachten. Mening ja, maar beetje aanstellerij als je het mij vraagt.
[ Voor 38% gewijzigd door JeroenNietDoen op 01-12-2014 10:59 ]
Vanavond maar eens proberen. Tot nu toe alleen Gold DPS ("bare iz gud deeps!") en Silver Tank (want, heroics) gedaan als Guardian Druid.Verwijderd schreef op maandag 01 december 2014 @ 10:54:
[...]
Verwijderd
Dat klopt.. Doe ik nu ook maar daarmee speel je niet de nieuwe uitgebrachte contentMetallize schreef op maandag 01 december 2014 @ 10:55:
haha en over een jaar zitten jullie weer allemaal te zeuren om de trashloot die dropped in raids![]()
mijn mening ... dit zijn gewoon dezelfde argumenten weer , die voorbij kwamen in de start van tbc, wotlk , cata .. same old same old
en mocht je je vervelen ga je toch mop rep mounts farmen etc, er is zat te doen
SoO heeft mij nooit verveeld, daar blijf ik dan ook tot op heden stug naartoe gaan
Verwijderd
Jij moet naar Korea verhuizen waar mensen geen mening mogen hebben. Er staat duidelijk (vind ik) onder aan de reactie. Gewoon lekker de discussie laten liggen als je je eigen er zo aan ergert..Kaap schreef op maandag 01 december 2014 @ 10:56:
[...]
Net zoveel toegevoegde waarde als het afschieten van een hele expansion op basis van dat raid content slowed down is
Als het zo slecht en saai is, dan speel je toch gewoon niet verder.
Er word nergens in mijn reactie gevraagd of je het er mee eens bent o.i.d.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2014 10:59 ]
Verwijderd
Als ik dan begin met spelen, merk ik dat er meer dan genoeg te doen is. En dan is woensdag de raid er al. Ik heb me nog geen moment verveeld en vind vooral Garrisons echt een hele goede toevoeging. Belachelijk hoeveel tijd ik daar doorbreng.
Als ik dan toch een kritiekpunt moet noemen, is het inderdaad dat Tanaan Jungle nog niet beschikbaar is. Dat oogt toch ietwat slordig.
Ik vraag me af of die uiteenlopende meningen misschien ontstaan door het verschil aan tijd die in het spel gestoken word.
@JackM, kan het komen omdat je (misschien) heel veel speelt en daardoor sneller door alles heen gelopen bent? Als je verder niet (heel) veel speelt, gaat deze vraag niet op natuurlijk.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2014 10:59 ]
Jij mag prima een eigen mening hebben, maar mijn mening hoeft niet dezelfde te zijn. Misschien zelf verhuizen naar Korea om president te worden zodat alleen jouw mening teltVerwijderd schreef op maandag 01 december 2014 @ 10:58:
[...]
Jij moet naar Korea verhuizen waar mensen geen mening mogen hebben. Er staat duidelijk (vind ik) onder aan de reactie.
Als je op een forum je mening post, kun je reacties met andere meningen verwachten. Of je het daar mee eens bent of niet.Verwijderd schreef op maandag 01 december 2014 @ 10:58:
[...]
Gewoon lekker de discussie laten liggen als je je eigen er zo aan ergert..
Er word nergens in mijn reactie gevraagd of je het er mee eens bent o.i.d.
Om nog even een oude post aan te stippen. Heeft dus eigenlijk nog geen enkele expansion meegemaakt, maar kan WoD wel al even vergelijken en afkraken.Verwijderd schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 11:22:
(Ben pas 3 maanden actief in WoW)
Welk vergelijkingsmateriaal heb je gebruikt als ik vragen mag?
[ Voor 44% gewijzigd door JeroenNietDoen op 01-12-2014 11:06 ]
Ik VIND dit de slechtste uitbreiding tot nu toe.Kaap schreef op maandag 01 december 2014 @ 10:56:
[...]
Deze expansion is gewoon top, beter dan Cata en MoP. Pre-raid gear is wel klaar, de raids zijn er deze week. Helemaal niets saai, duurt te lang. JackM doet net alsof ie al 3 maanden ligt te wachten. Mening ja, maar beetje aanstellerij als je het mij vraagt.
Ik VIND WoD al saai na 2 weken.
Zo goed? Zoiets heet een mening. Prima als je het er niet mee eens bent, maar reacties als 'dan kap je er toch lekker mee' en dan verwachten de discussie aan te gaan?

[ Voor 35% gewijzigd door Grimmie187 op 01-12-2014 11:06 ]
Verwijderd
Juist wel handig met veel alts, denk aan al de ores en herbs die je kunt krijgen. Om maar te zwijgen over andere resources..Metallize schreef op maandag 01 december 2014 @ 11:05:
ik vind persoonlijk dat de garrisons , een anti-alt char middel is , als ik t zo bekijk op mn alts , dan denk ik ...ooooh nee ik heb geen tijd bij al mn alts de garrisons te beheren .. dan zie ik door de bomen het bos niet meer
Verwijderd
Hmm.. Misschien wel maar voornamelijk ook doordat ik altijd samen wil spelen met iemand en niet alleen.[b]Marcel317 schreef op maandag 01 december 2014 @ 10:59:
@JackM, kan het komen omdat je (misschien) heel veel speelt en daardoor sneller door alles heen gelopen bent? Als je verder niet (heel) veel speelt, gaat deze vraag niet op natuurlijk.
Daar komt vooral mijn probleem vandaan. Dan ga je dungeons niet 1x doen maar direct 5x.
Verwijderd
[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2014 11:09 ]
Verwijderd
Je slaat de spijker op ze Kaap!Kaap schreef op maandag 01 december 2014 @ 11:08:
[...]
Na 2 weken een hele expansion al beoordeelt hebben, vind je dat zon sterke mening dan? Je hebt nog niet eens de raid content gezien, laat staan wat er nog moet komen. En jij verwacht dan zelf een discussie te kunnen voeren?

Enig idee waar onze mening op gebaseerd is en wat wij gemeld hebben in voorgaande reacties?
Hoog tijd dat je toch eens een reactie gaat lezen voordat je reageert.
Overal staat duidelijk vermeld dat het te lang duurt voordat content uit komt en hier komt weer uit dat het saai word. Niemand heeft kritiek op nog te komen content (gezien dat niet uit is uiteraard, zal het er maar bij zeggen). Dus daarom geef je kritiek op het gene wat er nu is, snap niet hoe jij erbij komt dat wij kritiek geven op het gene dat nog uit moet komen. Tot op heden heeft het gewoon niet de aan de verwachting voldaan. Jou antwoord op alles is wel zeer vaag zeg maar..
@ die 2 klagers hierboven: Ik zou gewoon subscription cancellen en Call of Duty gaan spelen. Als het allemaal zo slecht en saai is
Waarom VIND je dit expansion de slechtste uitbreiding? (is pas 2 weken oud), Oudere mee gemaakt?Grimmie187 schreef op maandag 01 december 2014 @ 11:06:
[...]
Ik VIND dit de slechtste uitbreiding tot nu toe.
Ik VIND WoD al saai na 2 weken.
Zo goed? Zoiets heet een mening. Prima als je het er niet mee eens bent, maar reacties als 'dan kap je er toch lekker mee' en dan verwachten de discussie aan te gaan?
Ik vind tot nu toe een van de betere uitbreiding dan Cata/MoP
Als je het nu al saai vind (Na 2 weken al? ),
heb je alle WoD archievements, alle followers, mounts, pets, rare's world bosses (die pas woensdag komen) , etc al gehaalt dan? Lijkt mij dat er nog genoeg te doen valt om je zelf te vermaken , tenzij het makkelijk te halen moet zijn , ja dan is het saai
Ik zit alleen met een ander klein issue. Ik heb Nagrand leeg gequest maar geen followup quest naar Frostfire Ridge of dat andere gebied gekregen. Kan ik daar dan gewoon heen huppelen op mijn mount en zo een questhub opstarten?
The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.
Ben er bijna klaar voor. Moet nog een wrist, chest en trinket vinden, want die zijn nog steeds maar ilvl 615. Heb wel 6 wapens, 5 belts en 5 ringen en 5 helms geloof ik... Maar goed, de enchanter building heeft dus genoeg dust
Nu dus maar een item craften, een met apexis kopen en misschien alsnog maar een darkmoon faire trinket kopen.
Huh? De zones zijn dan enigszins gebaseerd op de zones uit BC, maar ze zien er volkomen anders uit. Nagrand is de enige zone die nog een beetje op z'n BC-equivalent lijkt en ook daar is de boel behoorlijk anders. Daarnaast zijn er andere dorpjes / kampen waardoor het verloop binnen de zone ook weer anders is dan dat het in BC was.Grimmie187 schreef op maandag 01 december 2014 @ 11:30:
[...]
Ook zijn de nieuwe zone's zijn gerecycled uit BC
Het is niet alsof Blizzard gewoon Outland heeft gecopy/paste en daar een paar kleine wijzigingen in heeft aangebracht. De zones lijken vanaf de grond opnieuw te zijn opgebouwd, met Outland in het achterhoofd.
Frostfire Ridge is het start-gebied van de Horde, niet de opvolger van Nagrand. Nagrand is de laatste stop qua zones. Je hebt daarna nog wel L100 gebiedjes in de verschillende zones, bijvoorbeeld via de daily quests in je Garrison hoofdgebouw.Auredium schreef op maandag 01 december 2014 @ 11:30:
Vanavond kan mijn garisson naar level 3 en man wat kijk ik er naar uit!
Ik zit alleen met een ander klein issue. Ik heb Nagrand leeg gequest maar geen followup quest naar Frostfire Ridge of dat andere gebied gekregen. Kan ik daar dan gewoon heen huppelen op mijn mount en zo een questhup opstarten?
Jammer dat mensen het beoordelen als een slechte expansion, want wat mij betreft is dat absoluut niet terecht. Gefaseerde content is de laatste expansions altijd geweest. De gebieden zitten goed in elkaar en ik heb absoluut niet het gevoel in een remake van TBC Outland te zitten. De Garrison is een toffe toevoeging alleen vreet het tijd. Maar als je geen klap geeft om achievements, mounts, pets, Garrisons etc, maar puur voor het raiden gaat dan kan ik goed begrijpen dat je het de afgelopen weken snel gezien hebt.
ja , nu zie je ook wat er allemaal vernietigd is , als ik zo bekijk hoe shadowmoon valley naar de klote is gegaan ?vhal schreef op maandag 01 december 2014 @ 11:47:
Moet zeggen dat ik af en toe wel eens naar de Outland map switch, al is het maar om de alternatieve tijdlijn eens te vergelijken.
geen wonder dat de draenei's gevlucht zijn
[ Voor 6% gewijzigd door Metallize op 01-12-2014 12:00 ]
Ik speel nu Sub (normaal was ik altijd Combat of Assassination) en dat is volgens statistieken de beste spec voor rogue nu maar ik heb dus die molten core raid geprobeerd en ik kwam gewoon onder de 25ste uit als dps met overal data hahah Schaamde me dood.
Neem eens een kijkje op icy-veins.com? Ik had het ook moeilijk met mijn hunter DPS tot ik er achter kwam dat Survival spec min of meer waardeloos is geworden..Ricmaniac schreef op maandag 01 december 2014 @ 12:11:
Ik voel me echt slecht in heroics man als Rogue. Het zal serieus aan mij liggen maar in vergelijking met vorige expansions heb ik zooo veel moeite om normale DPS te doen![]()
Ik speel nu Sub (normaal was ik altijd Combat of Assassination) en dat is volgens statistieken de beste spec voor rogue nu maar ik heb dus die molten core raid geprobeerd en ik kwam gewoon onder de 25ste uit als dps met overal data hahah Schaamde me dood.
Ik ben altijd een raider geweest maar ga dat deze expansion dus niet meer fanatiek doen. Waar mijn guild vorig jaar nog in de top-3 van onze server stond zijn we nu social. Vind ik niet erg verder, er zou genoeg te doen moeten zijn...Mik! schreef op maandag 01 december 2014 @ 11:40:
Ik hoor van meer mensen dat ze zich inmiddels vervelen, maar dat zijn mensen die echt onwijs uit zien naar het raiden. Wel ben ik blij dat Blizz gekozen heeft voor gefaseerd content beschikbaar maken. Nu hoefde ik niet te rushen naar 100 om vervolgens heroics te spammen om zo snel mogelijk in de gear te zitten. Ik heb de afgelopen weken heerlijk rustig aan gedaan en mij zeker niet verveelt. Het haalt de druk een beetje van de ketel.
...en toch sta ik als ik aan het spelen ben eigenlijk het grootste deel van de tijd te niksen in mijn garrison. Af en toe een paar heroics (ik heb nog niet eens alle dungeons gezien, al zit ik wel onderhand in BiS preraid gear), af en toe wat work orders of missions afhandelen...en dat was het wel zo'n beetje. Eigenlijk alles dat verder nog op mijn kortetermijn-todo staat is een grind. Ik begrijp dus wel dat mensen nu al zeggen dat ze zich vervelen.
Begrijp me niet verkeerd. Het continent is mooi, de quests zijn redelijk leuk, het levelen is snel genoeg, de dungeons zijn prima. Daar staat tegenover dat er weinig reden is om de wereld in te trekken (afgezien van een gruwelijk saaie Apexis-quest) omdat alles op je garrison kan en dat het continent wel erg klein is door het gebrek aan Tanaan en zodra we kunnen vliegen merken we wel hoe klein precies.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Hmhm, ik gaf inderdaad al aan dat als achievements etc. je niets boeien ik best kan begrijpen dat het al snel gaat vervelen. Als je nog raid dan scheelt dat weer iets, maar als je en niet/nauwelijks raid en niets geeft om achievements dan zal de pijp helemaal snel leeg zijn. Ik heb gelukkig een hoop op mijn lijstje staan, zowel korte als lange termijn en dat is in eerste instantie alleen nog maar voor mijn main.NMe schreef op maandag 01 december 2014 @ 12:32:
[...]
Ik ben altijd een raider geweest maar ga dat deze expansion dus niet meer fanatiek doen. Waar mijn guild vorig jaar nog in de top-3 van onze server stond zijn we nu social. Vind ik niet erg verder, er zou genoeg te doen moeten zijn...
...en toch sta ik als ik aan het spelen ben eigenlijk het grootste deel van de tijd te niksen in mijn garrison. Af en toe een paar heroics (ik heb nog niet eens alle dungeons gezien, al zit ik wel onderhand in BiS preraid gear), af en toe wat work orders of missions afhandelen...en dat was het wel zo'n beetje. Eigenlijk alles dat verder nog op mijn kortetermijn-todo staat is een grind. Ik begrijp dus wel dat mensen nu al zeggen dat ze zich vervelen.
Begrijp me niet verkeerd. Het continent is mooi, de quests zijn redelijk leuk, het levelen is snel genoeg, de dungeons zijn prima. Daar staat tegenover dat er weinig reden is om de wereld in te trekken (afgezien van een gruwelijk saaie Apexis-quest) omdat alles op je garrison kan en dat het continent wel erg klein is door het gebrek aan Tanaan en zodra we kunnen vliegen merken we wel hoe klein precies.
Wat bedoel je met follow-up ?Auredium schreef op maandag 01 december 2014 @ 11:30:
Vanavond kan mijn garisson naar level 3 en man wat kijk ik er naar uit!
Ik zit alleen met een ander klein issue. Ik heb Nagrand leeg gequest maar geen followup quest naar Frostfire Ridge of dat andere gebied gekregen. Kan ik daar dan gewoon heen huppelen op mijn mount en zo een questhub opstarten?
Frostfire is lvl 90-92 lvl, had je verwacht dat er van Nagrand lvl 98-100 een follow-up is naar een low level area. Je kan nog altijd alle questst doen, maar je zal ze op moeten zoeken.
Ik gebruik momenteel handyman voor treasure-zoeken en neem enpassant alle questmarkers mee die ik had gemist. Of ben je alliance, dan krijg je volgens mij alleen quests vanuit je garisson voor frostfire.
Als horde krijg ik bijv geen normale questst voor shadowmoon.
* ik zie dat rannassah het ook al had uitgelegd,krijg je ervan als je reageerd zonder alle postst gelezen te hebben *
[ Voor 15% gewijzigd door sabriel op 01-12-2014 12:48 ]
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
Ik geef zeker wel om achievements.Mik! schreef op maandag 01 december 2014 @ 12:44:
[...]
Hmhm, ik gaf inderdaad al aan dat als achievements etc. je niets boeien ik best kan begrijpen dat het al snel gaat vervelen. Als je nog raid dan scheelt dat weer iets, maar als je en niet/nauwelijks raid en niets geeft om achievements dan zal de pijp helemaal snel leeg zijn. Ik heb gelukkig een hoop op mijn lijstje staan, zowel korte als lange termijn en dat is in eerste instantie alleen nog maar voor mijn main.
Ik kijk wel erg uit naar Highmaul. Heb zelf geen guild om mee te raiden, dus ben aangewezen op group finder met een paar maten, hopelijk hebben we een beetje geluk om in een goede groep terecht te komen. Hunter zit op ilvl 629, alle heroics nu wel een paar keer gezien, mis nog de trinket van de 1e boss in Everbloom, maar dat komt ooit wel.
Mijn tijd sinds level 100 heb ik met name besteed aan garrison meuk (stable dailies, apexis daily, gatheren, etc), maar in totaal ben ik hier per dag maar een uurtje aan kwijt. Ik kan me dus best voorstellen dat mensen die verder niks met achievements (grind grind grind) hebben en ook een beetje aan de max zitten qua heroic gear zich nu vervelen. Echter: de komst van Highmaul geeft je dan wel iets meer te doen, maar hier kan je ook geen 3 hele dagen mee vullen met 1 char gezien je natuurlijk maar 1 keer per week op elke difficulty de hele raid kan doen
Haha, ok ok ok, I surrenderNMe schreef op maandag 01 december 2014 @ 12:46:
[...]
Ik geef zeker wel om achievements.Maar het meeste dat je daarvoor moet doen is een grind, met uitzondering van vooral de dungeon achievements. Om de een of andere reden trekt dat me niet zo.
Laat ik het dan zo formuleren: er is een hoop te doen, maar niet iedereen heeft daar evenveel zin in. Des te minder je wil doen, des te minder er te doen is en dan gaat het snel vervelen.
Het is wel zo dat je nu eigenlijk niets meer te doen hebt qua verhaal. Het zou bijv. leuk zijn als je een gefaseerde daily quest hub had rondom Highmaul en BRF, zodat je een beetje toewerkt naar het moment dat de raid open gaat.
Zonder over beste, slechtste, iets er tussen in redenatie aan te geven. Dit is de eerste expansion sinds wotlk waarvan ik weer zin krijg om een raiding guild te zoeken en te gaan raiden. Ik heb het enorm naar m'n zin in WoD, al zit ik momenteel op m'n "meh" stoel. Mijn druid is 633, ik heb MC al gedaan, enige wat nog niet heroic is is mijn cloak(wat gefixed word door mij mage alt die morgen 100 hexweave heeft, wat ik weer heb doordat ik op mijn druid een hoop wolfjes laat villen ^^). Ma goed, "meh" stoel omdat het eigenlijk wachten is tot de raid live gaat. Al moet ik wel ff een guild vinden die max 2 avonden per week raid of zo.
Al met al heb ik me niet meer zo erg met wow vermaakt sinds wotlk. Ik vind dat al een hele prestatie van blizzard.
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
En hier sla je de spijker op zijn kop eigenlijk. Als je kijkt hoeveel achievements, mounts, pets, etc etc er allemaal te behalen zijn in WoW nu kan je er op 1 char makkelijk jaren mee vullen. Maar als je alleen geinteresseerd bent in de huidige dungeons/raids op max level, dan houdt het momenteel niet over. Maar zoals al eerder gezegd: als je een dungeon of raid 10 keer doet wordt ie vanzelf ook saaiMik! schreef op maandag 01 december 2014 @ 12:48:
[...]
Laat ik het dan zo formuleren: er is een hoop te doen, maar niet iedereen heeft daar evenveel zin in. Des te minder je wil doen, des te minder er te doen is en dan gaat het snel vervelen.
Maar dat is dan ook precies wat ik wilde zeggen: Blizzard lijkt alles op alles te hebben gezet om de garrisons iets leuks te laten toevoegen (en heeft daarin de eerste week nog eens gefaald ook) en het eindresultaat is dat iedereen in zijn garrison staat te niksen omdat er verder niks is om je over te halen de wereld in te trekken en dingen te doen. En om eerlijk te zijn: juist omdat ik niet kan vliegen heb ik daar ook domweg geen zin in, eigenlijk...Mik! schreef op maandag 01 december 2014 @ 12:48:
[...]
Al die dingen die je noemt zijn één groot grindfest. Waarom kan het spel niet interessant zijn zonder te hoeven grinden?Baroshir schreef op maandag 01 december 2014 @ 12:53:
[...]
En hier sla je de spijker op zijn kop eigenlijk. Als je kijkt hoeveel achievements, mounts, pets, etc etc er allemaal te behalen zijn in WoW nu kan je er op 1 char makkelijk jaren mee vullen. Maar als je alleen geinteresseerd bent in de huidige dungeons/raids op max level, dan houdt het momenteel niet over. Maar zoals al eerder gezegd: als je een dungeon of raid 10 keer doet wordt ie vanzelf ook saai
Pre-WoD moest je reputation farmen of lange questchains volgen om bepaalte recipes of enchants en zelfs BiS Pre-Raid gear te bemachtigen.
Nu krijgt iedereen toegang tot alle recipes, zelfs als je lvl 1 skill hebt. Ook zijn er geen BiS rewards voor bepaalde quests of factions.
Ik denk dat het juist hierdoor wat saaier voelt, er is voor de raider inderdaad weinig te doen vanaf het moment dat je je HC gear bij elkaar hebt.
We bedoelden inderdaad allebei hetzelfde ^^ Ik merk inderdaad wel dat, ondanks hoe goed de fp's in elkaar zitten, ik steeds meer mijn flying mount mis. Het snel even naar een quest vliegen, mijn rondje dailies doen (pet battles that is), toch extra mats farmen, het werkt allemaal lekkerder met je eigen flying mount.NMe schreef op maandag 01 december 2014 @ 12:58:
Maar dat is dan ook precies wat ik wilde zeggen: Blizzard lijkt alles op alles te hebben gezet om de garrisons iets leuks te laten toevoegen (en heeft daarin de eerste week nog eens gefaald ook) en het eindresultaat is dat iedereen in zijn garrison staat te niksen omdat er verder niks is om je over te halen de wereld in te trekken en dingen te doen. En om eerlijk te zijn: juist omdat ik niet kan vliegen heb ik daar ook domweg geen zin in, eigenlijk...
Trouwens, weet iemand hoe dat nu zit met achievement progress op armory? Als ik kijk op mijn DK dan mis ik gewoon een stapel achievements waarvan ik zeker weet dat ik ze gehaald heb op mijn DK. Bijvoorbeeld battle pet achievements en de proving ground achievements in WoD. Ik weet dat er achievements zijn die echt alleen op een andere char heb gekregen, maar inmiddels ook een hoop overlap en die worden niet altijd geteld voor mijn death knight. Jammer, want volgens mij liggen mijn achievement points een stukje hoger dan armory nu laat zien.
Edit; Het grinden zit vaak in de extra missions die optioneel zijn. Als Blizzard wil kunnen ze zo meer ervan op de maps plaatsen met een update, dat is gefixt binnen een dag.
[ Voor 25% gewijzigd door Auredium op 01-12-2014 13:08 ]
The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.
Mee eensRMB schreef op maandag 01 december 2014 @ 13:03:
Ik vind dat júist het grinden ontbreekt.
Pre-WoD moest je reputation farmen of lange questchains volgen om bepaalte recipes of enchants en zelfs BiS Pre-Raid gear te bemachtigen.
Nu krijgt iedereen toegang tot alle recipes, zelfs als je lvl 1 skill hebt. Ook zijn er geen BiS rewards voor bepaalde quests of factions.
Ik denk dat het juist hierdoor wat saaier voelt, er is voor de raider inderdaad weinig te doen vanaf het moment dat je je HC gear bij elkaar hebt.
Het enige wat te grinden valt (voor primaire doelen in het spel, niet achievements of mounts/pets) zijn die Apexis dingen. Maar die rewards zijn zo buiten proportioneel duur, je moet wel gek zijn om die dingen te farmen buiten de daily quest om.
De factions verkopen alleen een butt trinket en goodies, maar geen progressie items zoals gear en craft recepten.
Dungeons doen noem ik niet echt grinden, maar zelfs dat houdt op een gegeven moment op want je krijgt helemaal geen dingen behalve de items die droppen. Puur geluk dus eigenlijk.
Dan heb je nog een paar gebouwen/professions waarvoor je kan "grinden". Bijv. Ogre Waystones voor de Mage Tower of die scraps voor transmog setje.
Ik vind het wel prima zo, ik doe die daily en misschien een paar dungeons en dan kan ik me bezig houden met wat vissen, skinnen/herben of scraps verzamelen zonder dat ik het gevoel heb dat het me heel erg beperkt in verdere progressie.
Hier ben ik als healer dan wel heel erg blij mee:Metallize schreef op maandag 01 december 2014 @ 13:30:
ik heb iig gisteren een quest gekregen waar je een toy krijgt die je de lucht in schiet en je op zon glider zet , handig voor panic buttonstegen ganken of mobs
http://www.wowhead.com/item=118935/ever-blooming-frond
Werkt niet in combat helaasSrvdploeg schreef op maandag 01 december 2014 @ 13:32:
[...]
Hier ben ik als healer dan wel heel erg blij mee:
http://www.wowhead.com/item=118935/ever-blooming-frond
Ik zat al helemaal happy te zijn met een dode mus
shadowmeld + toy = seeeyaa !!BlackMage schreef op maandag 01 december 2014 @ 13:43:
[...]
Werkt niet in combat helaas
Ik zat al helemaal happy te zijn met een dode musMaar het is wel handig om na een wipe tijdens het teruglopen of na respeccen even al je mana terug te krijgen.
deed ik vroeger ook in dat pvp gebied in de grizzly hills maar dan in flightform
[ Voor 10% gewijzigd door Metallize op 01-12-2014 13:46 ]
Shadowmeld haalt je niet uit combat tenzij je de enige bent die in combat is.
En het is geen toy, neemt dus wel een plek in je bags in.
Was WoW bij vorige updates ook niet voor een heel groot deel grinden? Wat mis je dan nu eigenlijk aan content behalve een raid? Let wel, ik stel dit alleen als vraag omdat ik benieuwd ben wat dan wel als nuttige content wordt gezien.. Niet om je commentaar de kop in te drukkenNMe schreef op maandag 01 december 2014 @ 12:58:
[...]
Al die dingen die je noemt zijn één groot grindfest. Waarom kan het spel niet interessant zijn zonder te hoeven grinden?
Voor mijn gevoel was een hoop content op endgame bij vorige updates namelijk: grinden van een hoop dailies. Al voelt het dan wellicht minder als grinden omdat je ook daadwerkelijk nuttige gear krijgt of dungeons unlockt ipv weer een random mount/pet/etc. erbij.
[ Voor 13% gewijzigd door Baroshir op 01-12-2014 13:50 ]
Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909
Ook even een Molten Core run gemaakt en eindelijk mijn facy helm gekregen x).
Verder gisteravond op mijn alt eindelijk garrison level 3 vrijgeschakel en nou net een enchanter's study er in gegooit (mijn alt heef t altijd zijn hele bank vol zitten met souldbound items). Dus nu heb ik twee makkelijke dust-inkomsten ^^!
Heb ook de Stables op mijn alt, wat een enorme garrison inkomstenbron is dat!
Ga verder ook de Barn bouwen, als Savage Blood inkomst.
Alsnog blijft het vergaren van resources een trage zaak.
Ik heb lumber mill, stables (en binnenkort ook trading post).
Maar het blijft een enorm traag gedoe
Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻
Zijn de stables een inkomstenbron van garrison resources dan? Hoe dan?Darkfreak schreef op maandag 01 december 2014 @ 13:49:
Gisteren even de nieuwe Leeroy achievment gehaald (met een pug, ik was tank, we vlogen er echt doorheen en hadden ruim anderhalve minuut over na het killen van SoB :D!
Ook even een Molten Core run gemaakt en eindelijk mijn facy helm gekregen x).
Verder gisteravond op mijn alt eindelijk garrison level 3 vrijgeschakel en nou net een enchanter's study er in gegooit (mijn alt heef t altijd zijn hele bank vol zitten met souldbound items). Dus nu heb ik twee makkelijke dust-inkomsten ^^!
Heb ook de Stables op mijn alt, wat een enorme garrison inkomstenbron is dat!
Ga verder ook de Barn bouwen, als Savage Blood inkomst.
Alsnog blijft het vergaren van resources een trage zaak.
Ik heb lumber mill, stables (en binnenkort ook trading post).
Maar het blijft een enorm traag gedoe
Daily quests 6x 20 GR voor zover ik het kon zien op mijn alt, ik ben de 2 mounts nog aan het lvl'en dus weet niet of het later anders wordt.Evil Cowman schreef op maandag 01 december 2014 @ 13:54:
[...]
Zijn de stables een inkomstenbron van garrison resources dan? Hoe dan?
Pre-quests daarvoor geven volgens mij 50 GR.
[ Voor 19% gewijzigd door DarthNeo op 01-12-2014 13:55 ]
Yup, dit. Pre quest is 30 GR als ik het me goed herinner. Ik moet ook vaak nog wel even sparen als ik een building wil upgraden, maar ben geen dagen bezig.. Het is volgens mij ook juist de bedoeling van Blizz geweest dat je niet bepaalde mobs continu kan farmen om zo 10k resources per dag te farmen en in een week alles op max te hebben..DarthNeo schreef op maandag 01 december 2014 @ 13:55:
[...]
Daily quests 6x 20 GR voor zover ik het kon zien op mijn alt, ik ben de 2 mounts nog aan het lvl'en dus weet niet of het later anders wordt.
Pre-quests daarvoor geven volgens mij 50 GR.
Probleem is het vinden van die ancient-quest die je nodig hebt om Lvl3 vrij te schakelen.BlackMage schreef op maandag 01 december 2014 @ 13:58:
Volgens mij kan je het beste ASAP de Lumber Mill op level 3 krijgen. Niet alleen krijg je daardoor toegang tot Large Timber, maar ook een follower die je 2x zoveel resources geeft per Work Order. En alle missies met Resources als beloning direct doen en die duren doorgaans 45 min tot 1,5 uur, dus regelmatig terug komen en nieuwe missie starten
Ik ben al 2 dagen nu op alle bekende spots aan het zoeken om die meuk te beginnen zonder geluk.
Verder zoals al aangegegeven:
Stables levert 6x20 resources per dag op.
En dan heb je nog de trading post waar je dagelijks 5 crafting reagents kunt traden voor 20 resources.
Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻
Missies met als Garrision resources reward doe ik meestal met followers die 200% resources geeft als hij hem voltooid.BlackMage schreef op maandag 01 december 2014 @ 13:58:
Volgens mij kan je het beste ASAP de Lumber Mill op level 3 krijgen. Niet alleen krijg je daardoor toegang tot Large Timber, maar ook een follower die je 2x 1.5x (30 i.p.v 20) zoveel resources geeft per Work Order. En alle missies met Resources als beloning direct doen en die duren doorgaans 45 min tot 1,5 uur, dus regelmatig terug komen en nieuwe missie starten
Ik kwam hem gewoon tegen terwijl ik niet eens zocht, in Nagrand bij dat bos naast Oshu'Gun. Petrified Ancient dacht ik. En dat andere gastje (Barov) moest ik nog en die vond ik bij de eerste spawnplek waar ie zou kunnen zijn.Darkfreak schreef op maandag 01 december 2014 @ 14:04:
[...]
Probleem is het vinden van die ancient-quest die je nodig hebt om Lvl3 vrij te schakelen.
Ik ben al 2 dagen nu op alle bekende spots aan het zoeken om die meuk te beginnen zonder geluk.
Verder zoals al aangegegeven:
Stables levert 6x20 resources per dag op.
En dan heb je nog de trading post waar je dagelijks 5 crafting reagents kunt traden voor 20 resources.
Ik was dus in de veronderstelling dat die niet zeldzaam waren.
[ Voor 97% gewijzigd door BlackMage op 01-12-2014 14:08 ]
Ja dat is dus een van de vele spots waar je hem kunt vinden.BlackMage schreef op maandag 01 december 2014 @ 14:08:
[...]
Ik kwam hem gewoon tegen terwijl ik niet eens zocht, in Nagrand bij dat bos naast Oshu'Gun. Petrified Ancient dacht ik. En dat andere gastje (Barov) moest ik nog en die vond ik bij de eerste spawnplek waar ie zou kunnen zijn.
Ik was dus in de veronderstelling dat die niet zeldzaam waren.
Barov heb ik op beide characters vrijwel meteen kunnen vinden iedere keer, alleen die rot ancient dus niet
Verder is voor vrijwel iedereen de Barn ook wel aan te raden om op t minst op een alt te nemen.
Het geeft je furs (die je kunt traden voor resources met trading post, of kunt verkopen op AH als je zelf niet craft), en je krijgt er meats mee (voor cooking/buffed food, trading voor resources of AH) en uiteindelijk ook Savage Blood (crafting, upgrades, en AH).
Ik ga de Barn sowieso op mijn Mage (alt) maken. Op hem ben ik fishing nu weer bij aan het werken, en ga ik cooking dus ook weer omhoog krikken. Dat wordt mijn buffed food en moneymaker ^^.
Mijn paladin heeft main PvE focus met War Mill. Ga er ook een Barracks bij gooien, simpelweg omdat ik Argent Dawn guards in mijn garrison wil hebben XD!
Verwijderd
Dat kan ik mij voorstellen inderdaad. Alleen spelen is in een spel als WoW, toch een stuk minder leuk. Ik hoor meer mensen erover dat ze het tegen vinden vallen en toevallig zijn dat dan ook mensen die 1. vaak en 2. alleen, spelen.Verwijderd schreef op maandag 01 december 2014 @ 11:06:
[...]
Hmm.. Misschien wel maar voornamelijk ook doordat ik altijd samen wil spelen met iemand en niet alleen.
Daar komt vooral mijn probleem vandaan. Dan ga je dungeons niet 1x doen maar direct 5x.
Opmerkelijk verschil is dan dat ik het totaal niet zo ervaar, maar ik speel dan iets minder vaak en altijd met vrienden/collega's.
Misschien ligt het daar aan, of de expansion ligt je echt gewoon niet. Kan ook natuurlijk, ieder zijn of haar ding.
Dan had ik dus geluk met de ancientDarkfreak schreef op maandag 01 december 2014 @ 14:15:
[...]
Ja dat is dus een van de vele spots waar je hem kunt vinden.
Barov heb ik op beide characters vrijwel meteen kunnen vinden iedere keer, alleen die rot ancient dus niet.
Verder is voor vrijwel iedereen de Barn ook wel aan te raden om op t minst op een alt te nemen.
Het geeft je furs (die je kunt traden voor resources met trading post, of kunt verkopen op AH als je zelf niet craft), en je krijgt er meats mee (voor cooking/buffed food, trading voor resources of AH) en uiteindelijk ook Savage Blood (crafting, upgrades, en AH).
Ik ga de Barn sowieso op mijn Mage (alt) maken. Op hem ben ik fishing nu weer bij aan het werken, en ga ik cooking dus ook weer omhoog krikken. Dat wordt mijn buffed food en moneymaker ^^.
Mijn paladin heeft main PvE focus met War Mill. Ga er ook een Barracks bij gooien, simpelweg omdat ik Argent Dawn guards in mijn garrison wil hebben XD!
Ik zit zelf nog met een Inn als tweede medium gebouw. Ik had die geupgrade in de hoop dat ie level 100 followers ging geven, maar niet dus. Dus als ik die toys heb van de quests dan sloop ik hem. Dan ga ik denk ik ook voor een Barn of misschien Trading Post.
Met een nieuwe expansion zal je deze achterlaten, dat weet ik 99% zeker. Je krijgt dan gewoon een nieuwe in het nieuwe gebied.Metallize schreef op maandag 01 december 2014 @ 14:38:
ik vraag me alleen af wat ze gaan doen met die garrisons , als er een nieuwe xpac uitkomt, want ik denk niet dat men gaat zeggen , oooh bouw maar weer een nieuwe
, of upgrade je je townhall tot een lvl 4 of 5 hall , en plakken ze er een zepplin toren aan vast?
Ik vraag me wel af of level 4+ mogelijk gaat worden deze expansion. Als er een nieuwe content patch komt bijvoorbeeld
Wat ik me wel afvraag is hoe ik nu eigenlijk aan een degelijke hoeveelheid cloth geraak voor m'n tailoring. Er zijn slechts een handvol beestjes die sumptuous fur droppen. De overige droppen niks en de humanoids al helemaal geen cloth. Hoe moet je nu aan cloth geraken? Ergens fur gaan farmen of zie ik iets over het hoofd?
Metallize schreef op maandag 01 december 2014 @ 14:38:
ik vraag me alleen af wat ze gaan doen met die garrisons , als er een nieuwe xpac uitkomt, want ik denk niet dat men gaat zeggen , oooh bouw maar weer een nieuwe
, of upgrade je je townhall tot een lvl 4 of 5 hall , en plakken ze er een zepplin toren aan vast?
Dat heeft Blizzard onlangs in een interview al bevestigd. Nieuwe expansion, dan stopt daarmee ook je garrison.BlackMage schreef op maandag 01 december 2014 @ 14:39:
[...]
Met een nieuwe expansion zal je deze achterlaten, dat weet ik 99% zeker. Je krijgt dan gewoon een nieuwe in het nieuwe gebied.
Dat verwacht ik eigenlijk wel, daarom dat ik ook extra resources farm.BlackMage schreef op maandag 01 december 2014 @ 14:39:
[...]
Ik vraag me wel af of level 4+ mogelijk gaat worden deze expansion. Als er een nieuwe content patch komt bijvoorbeeld
Dit topic is gesloten.
Posts als "jeeuj, rogue buffs" of andere 1 regel reactie's van die strekking voegen 0,0 toe aan het topic en zijn daarom niet gewenst.