Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19:41
Gister mijn eerste CM afgerond op de rogue. Everbloom... inderdaad een lekkere instance omdat je zoveel trash kunt skippen. De 'jump-for-shortcut boss' heeft ons denk ik zeker 20 minuten gekost en we hadden de nodige wipes op de 4de baas, verder was het redelijk goed te doen.

Ik mis in 5mans mijn mage wel, dat is toch iets passiever en iets minder RSI-knopjes rammen. Aan de andere kant is rogue ook wel erg leuk met alle interupts, mitigation en skills zoals shadowstep :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14:17
De laatste Baas in UBRS is echt hell voor mn monk healer, ik krijg er langzaam aan nachtmerries van :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16:53
Gisteren dacht ik even met een guild groep Leeroy Jenkins te doen in UBRS. Ruim anderhalf uur later met mislukte achievement, vele wipes en een hoop frustratie alsnog de instance leeg... Tot zover m'n plannen voor allerlei andere dingen :p

Maar ja, volgende keer beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skassie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 08:37
Gisteren maar eens met 3 vrienden een aantal normals gedaan, Helaas maar met z'n 4'en dus moesten een persoon toegewezen krijgen uit de Q.

Zowel persoon 1 als 2 als 3 gingen automatisch op follow ipv wat doen....Helaas hadden we pas de mogelijkheid om te kicken naar 15 minuten dus per run zaten we met zo'idioot opgescheept.

Kan hier echt niet aan wennen hoor die auto Q en dan /follow..... Maar alledrie een report gekregen.

maak niet van jouw verwachting mijn verplichting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
Sowieso vind ik de Deserter debuff erg overdreven. Als ik, om wat voor reden dan ook, niet in een groep wil spelen dan hoef ik daar toch niet voor gestraft te worden toch? Het is een spel dat je voor je plezier speelt, geen militaire dienst. Er zit een cooldown op queuen en dat is wat mij betreft genoeg motivatie om in ieder geval een verse groep een kans te geven en niet direct weg te gaan omdat je iets aan de groep setup niet bevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren had ik zelfs een healer die quitte 'oh no, a gnome tank' en weg was die... dafucq?

Verder wel UBRS kunnen doen en Milhouse Manastorm als follower gescoord _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16-09 17:12

Chakotay

Lick here to continue

Verwijderd schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 09:26:
Gisteren had ik zelfs een healer die quitte 'oh no, a gnome tank' en weg was die... dafucq?

Gnomes zijn ook zo klein... Een beetje boss stampt die in 1x plat :+

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15:45

Dan zou ik zeggen faction change naar horde....maak direct van al mijn gnomes (die het kunnen) een tank :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13-09 19:44

Gnomes zijn zo awesome, juist als tank! Het ziet er totaal niet uit, wapen is groter dan het character; net als het shield overigens:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-11-2024

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Gisteren mijn mage eindelijk ook naar 100 :D!
War Mill vervangen door Stables, en nu apexis en garrison farmen x)!

Mijn paladin komt nog net 200 garrison resources tekort voor level 3 main building :( ..

Verder ga ik denk ik het weekend besteden met HCs farmen.
Misschien dat ik ook begin mijn hunter of monk naar 100 te brengen :P

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fuqua schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 09:00:
De laatste Baas in UBRS is echt hell voor mn monk healer, ik krijg er langzaam aan nachtmerries van :(
Wat is je probleem dan? Ik heb hem pas 1 keer op heroic gedaan, maar heb geen moeite gehad de groep in leven te houden.

Wat ik wel steeds heb gedaan is contra staan van de groep. Als er dan zo'n draakje over het platform ademt dan is het of op mij en dan kan ik lopen zonder dat de groep extra healing nodig heeft. Of op hen en dan kan ik blijven staan en me een versuffing healen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatwhat
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 20-06 08:59
Lone wolf met MM hunter zo zieke dps. Stond bijna constant 20k dps op elke boss in Molten core en dat met een ilvl van 621

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15-09 05:50

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

Hoe zit het nu met sockets? Kun je dat gewoon 'erbij' laten maken of moet je geluk hebben met je drop? Wil eigenlijk mijn 630 gear een beetje pimpen (niet super duur per item, maar simpele boosts). Ben nog erg newb als het gaat om gear en dat soort dingen >.>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Srvdploeg schreef op donderdag 27 november 2014 @ 11:27:
Er ligt nog best veel content / lore waar nog wel een expansion op gemaakt kan worden.

Waaronder:
-The Emerald Dream
-Old Gods
-The Great Sea (Naga's)
-Een Caverns of Time achtige setting. Misschien dat een andere badguy zoals Illidan terugkeert?
-Meer space oriënted zoals The Twisting Nether?
Je vergeet de titans :) Waar ook Sargeras onderdeel van is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Verwijderd schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 10:26:
[...]

Je vergeet de titans :) Waar ook Sargeras onderdeel van is!
-The Emerald Dream
-Old Gods (niet allemaal cleared)
-The Great Sea (Naga's)
-Medivh (die niet dood is :P)
-Legion (want die bestaan nog keihard)
-Titans
-Lich King (remember, die is er nog)

En zo is er nog een waslijst met open eindes :P

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:36
Darkfreak schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 10:30:
[...]

There must always be a Lich King..

Dus dat geintje kunnen ze dan tot in het oneindige herhalen..

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eigenlijk als je het goed bekijkt hebben we bijna niemand van de badguy's echt gesloopt.

En daarmee bedoel ik WIJ.

Er is altijd wel iemand die er tussen komt en wat doet, of ze gaan niet dood :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Douweegbertje schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 10:22:
Hoe zit het nu met sockets? Kun je dat gewoon 'erbij' laten maken of moet je geluk hebben met je drop? Wil eigenlijk mijn 630 gear een beetje pimpen (niet super duur per item, maar simpele boosts). Ben nog erg newb als het gaat om gear en dat soort dingen >.>
Alleen geluk hebben met drops helaas. Als je cheap wil pimpen kan je wel even snel breath enchants maken/kopen voor op je neck, cloak en rings. Dat is in totaal +200 in een secondary stat naar keuze. Als het wat meer mag kosten Gift enchants voor nog wat meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Nou ja... Onyxia en Nefarian waren toch echt wel door ons dood gemaakt... Dat ze vervolgens weer als undead geresurrect worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Puc van S. schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 10:37:
Nou ja... Onyxia en Nefarian waren toch echt wel door ons dood gemaakt... Dat ze vervolgens weer als undead geresurrect worden...
Ja dat is waar, maar een hele hoop ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramon1984
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 05-05 02:13
cthun is toch dood? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mja ze zeggen dat de old god's nooit echt doodgaan dus mja :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:53

Rannasha

Does not compute.

Cho'gall heeft C'thun nog een beetje zitten porren in de comics voor Cataclysm om zo nog wat buffs te krijgen (edit: Het Cho'gall gevecht heeft ook een aantal Old God trekjes met tentakels hier en daar). Helemaal dood is ie volgens mij nog niet, maar waarschijnlijk hangt het van de plannen van Blizzard af of dat betekent dat hij "dood genoeg" is (lees: geen plannen meer om hem terug te brengen) of "toch nog een beetje levend" (lees: hij komt nog een keertje terug).

[ Voor 11% gewijzigd door Rannasha op 28-11-2014 11:00 ]

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

Whatwhat schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 10:22:
Lone wolf met MM hunter zo zieke dps. Stond bijna constant 20k dps op elke boss in Molten core en dat met een ilvl van 621
Eens.. is de ideale class voor hunter in een party. Pet? Toch niet nodig.. die 30% extra damage kickt echt zwaar door. Plus je extra partybuff die je ook nog eens volledig flexibel kan kiezen n.a.v. de party samenstelling. Heerlijk ;)

En dan voor solo op zwaardere mobs switchen naar BM: no problemo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Darkfreak schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 10:30:
[...]

-The Emerald Dream
-Old Gods (niet allemaal cleared)
-The Great Sea (Naga's)
-Medivh (die niet dood is :P)
-Legion (want die bestaan nog keihard)
-Titans

Dan heb je zo'n mooi lijstje en waar komen ze mee op de proppen de vorige expansion? Fucking panda's. Hoe meer ik over de lore lees en hoe langer ik erover denk hoe slechter ik dat idee vind. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Mektheb schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 10:56:
[...]

Mja ze zeggen dat de old god's nooit echt doodgaan dus mja :+
Een Old God sterft inderdaad niet zomaar.
Als dat zo was hadden de Titans niet zoveel moeite genomen om ze te banishen en op te sluiten.
Volgens mij, als je een Old God 'killed' zijn ze slechts tijdelijk banished of iets dergelijks naar de Twisting Nether of Void, waar ze hun essense weer bij elkaar schrapen om zo over een paar honderd a duizend jaar weer terug te komen en pogen hun rightfull place te reclaimen.

Want dat is wat het uiteindelijk zijn, de native inhabitants :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online

vhal

ಠ_ಠ

Baroshir schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 11:01:
[...]

Eens.. is de ideale class voor hunter in een party. Pet? Toch niet nodig.. die 30% extra damage kickt echt zwaar door. Plus je extra partybuff die je ook nog eens volledig flexibel kan kiezen n.a.v. de party samenstelling. Heerlijk ;)

En dan voor solo op zwaardere mobs switchen naar BM: no problemo.
Het is alleen jammer dat een Hunter zo dodelijk saai is geworden. Ok, nog niet zo saai als in TBC als BM maar het komt vrij dicht in de buurt. (PvE dan he..). De focusdump als MM is nogal omslachtig...

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Darkfreak schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 11:10:
[...]

Een Old God sterft inderdaad niet zomaar.
Als dat zo was hadden de Titans niet zoveel moeite genomen om ze te banishen en op te sluiten.
Volgens mij, als je een Old God 'killed' zijn ze slechts tijdelijk banished of iets dergelijks naar de Twisting Nether of Void, waar ze hun essense weer bij elkaar schrapen om zo over een paar honderd a duizend jaar weer terug te komen en pogen hun rightfull place te reclaimen.

Want dat is wat het uiteindelijk zijn, de native inhabitants :P
En ze zijn ook erg cool :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren m'n 86 hunter overgezet naar mijn main-realm (Tarren Mill) - daarnaast ook nog een 87 warlock waar ik gisteren eens mee verder ben gegaan. Iemand ervaring met Hunter en/of Warlock op de huidige dungeon/pvp content?

Ik zou graag willen weten met welke class je het meeste output kunt hebben, zowel als survivability in pvp als damage in pve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Wait? Whut!? Tarren Mill :D?
Je bent verdomme de eerste tweaker die op mijn Realm zit :D!

(Dentarg hier, maar die zijn ja merged :P)

Hunters zijn op dit moment echt damage beesten, in ieder geval elke hunter die in mijn dungeons heeft gezeten was meestal aan het pieken als een gek (tenzij er ineens een paladin of warrior bij zat, dan was er competitie).
Verder hebben Hunter uiteraard ook enorme survivability en zijn het best wel PvP geschikte classes.
Voor PvE ga je niet kijken naar survivability lijkt mij, maar ook daar zijn hunters wel geschikt met hun feint, deterrence en disengage.

(psssst, als je nog een social/casual leveling/raiding guild zoekt, geef een gil :3!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Darkfreak schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 12:40:
Wait? Whut!? Tarren Mill :D?
Je bent verdomme de eerste tweaker die op mijn Realm zit :D!

(Dentarg hier, maar die zijn ja merged :P)

Hunters zijn op dit moment echt damage beesten, in ieder geval elke hunter die in mijn dungeons heeft gezeten was meestal aan het pieken als een gek (tenzij er ineens een paladin of warrior bij zat, dan was er competitie).
Verder hebben Hunter uiteraard ook enorme survivability en zijn het best wel PvP geschikte classes.
Voor PvE ga je niet kijken naar survivability lijkt mij, maar ook daar zijn hunters wel geschikt met hun feint, deterrence en disengage.

(psssst, als je nog een social/casual leveling/raiding guild zoekt, geef een gil :3!)
Haha, thanks voor je antwoord. Ja ik zit op Tarren Mill maar ik speel met een aantal RL maten, voornamelijk PVP maar ook voor wat PVE content, en we gebruiken hiervoor een eigen guild (voor de bank) dus niet echt zoekende :)

In elk geval hunter lijkt me inderdaad wel een leuke class voor zowel PVE als PVP, echter ben ik meer benieuwd naar warlock, heb er al interesse in sinds vanilla (ook wel gespeeld maar nooit echt als een volwaardig char), heb je daar een idee over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 16:51
Gaius schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 11:08:
[...]

Dan heb je zo'n mooi lijstje en waar komen ze mee op de proppen de vorige expansion? Fucking panda's. Hoe meer ik over de lore lees en hoe langer ik erover denk hoe slechter ik dat idee vind. :P
Volgens de world of warcraft documentaire is het begonnen met een prank van een van de artiesten, die in een gekke bui een tekening van een panda had gemaakt. Collega's werden daar zo enthousiast van dat ze er maar mee door gegaan zijn. Goede basis toch? :z

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Ik heb mijn hunter nog niet weer aangeraakt maar die was in MoP Survival. Is dat nog de moeite waard of toch maar naar BM of MM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Laatst online: 16:25

Nibbz

Postmaster General

HawVer schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 12:58:
[...]

Volgens de world of warcraft documentaire is het begonnen met een prank van een van de artiesten, die in een gekke bui een tekening van een panda had gemaakt. Collega's werden daar zo enthousiast van dat ze er maar mee door gegaan zijn. Goede basis toch? :z
Ik hoorde dat ze deze panda-setting aangrepen hadden om een hogere playerbase in Azië te krijgen.

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nibbz schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 13:04:
[...]

Ik hoorde dat ze deze panda-setting aangrepen hadden om een hogere playerbase in Azië te krijgen.
Dat heb ik ook vernomen, ook wel een logische zet, echter heeft het wel de nodige irritatie bij vele spelers opgewekt :p

Ik persoonlijk hou absoluut niet van de expansion MoP maar ik kan er wel mee leven, ze zetten altijd wel een product neer waar ik toch wel een puntje in kan vinden waar ik plezier aan heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
[...]

Panda's komen uit Warcraft 3. Hoe ze daar terecht zijn gekomen is verteld. Waarom ze daar een hele wow expansion omheen hebben gemaakt is niet bekend maar gaan inderdaad geruchten dat dat te maken had met het teruglopende aantal spelers in China.

De hele lore rondom Pandaren en Pandaria bestond dus al voordat ze uberhaubt met wow waren begonnen 10 jaar geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-09 15:00

ZeroCode

Woopie

[...]

Nou, dat pandiearea was voor mij echt een punt dat ik dacht: hell no. Account bevroren en wachten tot een nieuwe expansion. Gelukkig is deze weer zoals vanouds super verslavend en leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Ik vond MoP persoonlijk een leuke expansion alleen de rek was er uit. Uiteindelijk na heel veel alts geleveled te hebben etc. was de lol er af. Ze moeten een kortere tijd hebben tussen expansions en niet zoals met MoP

[ Voor 3% gewijzigd door Carthrax op 28-11-2014 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Verwijderd schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 12:43:
[...]

Haha, thanks voor je antwoord. Ja ik zit op Tarren Mill maar ik speel met een aantal RL maten, voornamelijk PVP maar ook voor wat PVE content, en we gebruiken hiervoor een eigen guild (voor de bank) dus niet echt zoekende :)

In elk geval hunter lijkt me inderdaad wel een leuke class voor zowel PVE als PVP, echter ben ik meer benieuwd naar warlock, heb er al interesse in sinds vanilla (ook wel gespeeld maar nooit echt als een volwaardig char), heb je daar een idee over?
Jammer :P .. Ik zoek namelijk nog mensen die ook interesse in een raid of twee in de week te doen :P.
We zitten nu op 40 members, waarvan een groot deel nu rond lvl 98 zit (stuk of 12-15 is max level).
Maar nog niet tevreden over de balans tussen de classes.

Zouden jullie je bedenken hoor ik t wel :P ..
Jullie eigen guild gewoon als Bank-alt-guild handhaven, alle banking alts in die guild, alle mains naar een casual guild :P.
Is toch veel gezelliger! Heb je gelijk meer mensen om je heen (we zijn al zo afstandelijk tegenwoordig :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz

Nibbz

Postmaster General

BlackMage schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 13:08:
[...]

Panda's komen uit Warcraft 3.
Indeed, ik liep altijd gelijk naar die Tavern om de Panda gelijk op te picken als hero ;).

Maar het hele thema eromheen zal wel wel iets met Azië te maken hebben gehad, I think.

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]
Ik kan me heel goed voorstellen dat de oosterse setting ook marketing technisch een interessante en bewuste zet was. Voor mij werkte dat juist averechts, ik heb namelijk helemaal niets, en misschien een kleine aversie, tegen aziatisch. Alhoewel babi pangang, babi ketjap, duivelse kip en duivelse eieren toch hoog op mijn lievelings-menu lijstje staat :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
De Pandaren waren altijd al "Chinees" in hun hele concept. Dat is dus ook niet nieuw bedacht voor MoP :) Daar is het natuurlijk wel gigantisch uitgewerkt. Zover ik weet was voor MoP er weinig bekend over Pandaria behalave dat er de Chinees-gethemade Pandaren wonen en het onbekend was waar het lag (vandaar ook dat de "Mist" die het continent verborg de hele essentie van de expansion was)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Name your poison?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
[...]

Ze hadden bij zowel MoP een aantal expansions in gedachten, vermoeden is dat azshara en warlords daar al zeker bijzaten. Toen kwam plots iemand af met het idee van MoP en zagen ze hier het voordeel ervan in:
- Aantrekkelijk in Azië
- Veel experimentele vrijheid
- Volledig nieuwe setting
- Monk class zaten aantal spelers achter te wachten

MoP is een leuke speeltuin geweest waar de developers veel van geleerd hebben. Het was idd niet de beste expansion op lore gebied maar vond het als game wel geslaagd, zeker op PvE gebied.

Omdat het zo goed lukte hebben ze daarom ook wss meteen voor WoD gekozen als opvolger zodat ze eigenlijk nog een tijdje konden verder gaan met experimenteren en zeker omdat garrisons er zo mooi in paste. Het feit dat ze zich ook bijna niets moeten aantrekken van de lore maakt het nog makkelijker. Je kan gewoon ieder character killen want het is toch in een andere tijdslijn.

Mijn vermoeden is dat de volgende expansion er een wordt met queen azshara en tomb of sargeras als end raid. Expansion daarna gaan we lekker tegen de burning legion vechten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramon1984
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 05-05 02:13
Nee volgens mij was het verhaal dat een van de designers een panda "wow" achtige character had getekent voor de geboortekaart van zijn dochter. Dat vond iedereen er zo goed en tof uitzien waaruit het idee ontstond om ze ook in wow in te voeren. Werd een keer verteld op een van de stream's door een designer binnen het blizzard team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kunnen we niet in een expansion terugkeren naar Northrend? Please? Ahhh toeee nou

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ramon1984 schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 13:53:
Nee volgens mij was het verhaal dat een van de designers een panda "wow" achtige character had getekent voor de geboortekaart van zijn dochter. Dat vond iedereen er zo goed en tof uitzien waaruit het idee ontstond om ze ook in wow in te voeren. Werd een keer verteld op een van de stream's door een designer binnen het blizzard team.
Dit

:)

Door Afbeeldingslocatie: http://cloud.playerattack.com/media/event/20/2013-07-12/BlizzCon2011-Samwise.jpg

Onze elite tauren chieftain

[ Voor 13% gewijzigd door Mektheb op 28-11-2014 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
Verwijderd schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 09:38:
[...]

Wat is je probleem dan? Ik heb hem pas 1 keer op heroic gedaan, maar heb geen moeite gehad de groep in leven te houden.

Wat ik wel steeds heb gedaan is contra staan van de groep. Als er dan zo'n draakje over het platform ademt dan is het of op mij en dan kan ik lopen zonder dat de groep extra healing nodig heeft. Of op hen en dan kan ik blijven staan en me een versuffing healen.
word telkens geBBQed door die draken, vooral als de de boss op 50% zit, dan komen die draken non stop, geen enkele adem ruimte meer, dan word het te intense en lukt het mij niet meer goed om de groep in leven te houden en/of mezelf (meestal ben ik degene die als eerst dood gaat). op normal trek ik het nog, maar heroic wipen we altijd op de laatste 10%.

ik denk dat mn healing rotatie niet goed is ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mektheb schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 13:56:
[...]

Dit

Door [afbeelding]

Oftwel Samwise Didier. ;)
Hij en Chris Metzen zijn toch de twee belangrijkste mensen binnen Blizzard.

[ Voor 11% gewijzigd door Zeror op 28-11-2014 14:06 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Mektheb schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 13:56:
[...]

Dit

Door [afbeelding]

Het is toch echt ivm WC3 en niet WOW:
http://www.wowwiki.com/Pandaren#A_history_of_rumors

Het klop idd wel dat bovenstaande persoon de eerste "artwork" ervoor gemaakt heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Puc van S. schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 14:06:
[...]

Het is toch echt ivm WC3 en niet WOW:
http://www.wowwiki.com/Pandaren#A_history_of_rumors

Het klop idd wel dat bovenstaande persoon de eerste "artwork" ervoor gemaakt heeft.
Ik zeg ook niet dat het niet door WoW komt.
Zei alleen dat het gemaakt is nadat hij een geboortekaart had gemaakt van ze dochter.

En daarna kwam de 1 april grap pas.

[ Voor 15% gewijzigd door Mektheb op 28-11-2014 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weet iemand trouwens een addon welke Timber op de map zet om het makkelijker te kunnen vinden? Gatherer doet dit bijvoorbeeld nog niet en voor Handynotes is er ook nog niks.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Zeror schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 14:10:
Weet iemand trouwens een addon welke Timber op de map zet om het makkelijker te kunnen vinden? Gatherer doet dit bijvoorbeeld nog niet en voor Handynotes is er ook nog niks.
+1, zoek ik ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idanue
  • Registratie: April 2014
Zeror schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 14:10:
Hier even heen gaan, staan een stuk of 6 timbers die na een paar minuten weer spawnen. :Y

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/HdzjZxg.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

fuqua schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 14:04:
[...]

word telkens geBBQed door die draken, vooral als de de boss op 50% zit, dan komen die draken non stop, geen enkele adem ruimte meer, dan word het te intense en lukt het mij niet meer goed om de groep in leven te houden en/of mezelf (meestal ben ik degene die als eerst dood gaat). op normal trek ik het nog, maar heroic wipen we altijd op de laatste 10%.

Is het niet vooral het probleem dat mensen het "don't stand in the fire" concept niet snappen? Al is dat wel een van de lastigere gevechten wat betreft de positionering... Ben altijd erg blij met Heroic leap om naar de andere kant van het platform te kunnen springen daar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
fuqua schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 14:04:
[...]

HoT's, Cocoon, Revival en uplift en die bounce chi wave thingy on-cd.
Fast heals voor spot healing.

Fight is niet heel lastig zolang je de grote cd's behoud, monks heeft ook eigen damage reduce cd.
Vergeet die niet te gebruiken als je steeds zelf als eerste dood gaat, kan je iig een fire tick eten mocht je de cast moeten afmaken.

Healing heeft geen rotatie btw.

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
Chakotay schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 14:27:
[...]

Is het niet vooral het probleem dat mensen het "don't stand in the fire" concept niet snappen? Al is dat wel een van de lastigere gevechten wat betreft de positionering... Ben altijd erg blij met Heroic leap om naar de andere kant van het platform te kunnen springen daar :)
ook natuurlijk, vooral als je groep uit melee's bestaat en ze worden geroosterd door zo een flame dan is dat 25k dmg per tik. je staat er zo 4 seconden in voordat ze in de gaten hebben. dat is dan met geluk 4x 100k healen en intussen maar de non stop vuurspuwers in de gaten houden :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:39
Mocht je in 5-man problemen hebben met monk, probeer dan ook eens invoke Xuen als talent. Leuke DPS waardoor het wat sneller neergaat en redelijke healing door Eminence. Werkt vaak beter dan Rushing Jade Wind, aangezien dat teveel mana kost en mensen nooit bij elkaar staan.

Ook kun je Pool of Mist vervangen door Breath of the Serpent of zelfs Chi Explosion. Renewing Mist is gewoon extreem zwak voor 5-man content. Renewing Mist is amper een heal te noemen (800 hp per tick is niks), dus Pool buff helpt je erg weinig. Uplift is alleen interessant als je al flink in de gear zit. Daarnaast duurt de setup van ReM + Uplift te lang (verspreiden + 1.5sec hardcast). Kortom, daar is winst te halen.

Verder is het vaak een probleem dat melee in de Whirlwind van de boss blijft plakken. Dus zeg dat ze asap weg moeten rennen, want dat scheelt je een hoop healing. Scheelt ook als ze de boss tijden WW niet door de hele groep heen slepen. :)

[ Voor 9% gewijzigd door Morrar op 28-11-2014 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Idanue schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 14:25:
[...]

[...]

Hier even heen gaan, staan een stuk of 6 timbers die na een paar minuten weer spawnen. :Y

[afbeelding]
Plek ook gevonden via Wowhead. Er staan er geen 6 maar misschien wel het dubbele aan timber spawnplekken. Gaat snel daar. Ben er net 10 minuten en zit al over de 100 timber. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:39
Zeror schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 14:39:
[...]

Plek ook gevonden via Wowhead. Er staan er geen 6 maar misschien wel het dubbele aan timber spawnplekken. Gaat snel daar. Ben er net 10 minuten en zit al over de 100 timber. :o
Welk level LM is daarvoor nodig? Is het Large Timber (level 3), Timber (level2) of Small Timber (level1)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil Cowman
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18:40
Morrar schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 14:42:
[...]

Welk level LM is daarvoor nodig? Is het Timber (level 3), Medium Timber (level2) of Small Timber (level1)?
alle door elkaar.. ook mijn favo farm plek geworden ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Morrar schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 14:42:
[...]

Welk level LM is daarvoor nodig? Is het Large Timber (level 3), Timber (level2) of Small Timber (level1)?
Voornamelijk Small Timber (lvl1) en een paar Timber (lvl2). Large Timber (lvl3) nog niet gezien daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-09 15:30

junglebeast

hier staat iets

GatherMate(+data) zet ook de timber plekken neer.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Evil Cowman schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 14:42:
[...]

alle door elkaar.. ook mijn favo farm plek geworden ^^
Ik ben die plek ook per toeval gister tegen gekomen en stond ook te kijken wat een enorme hoeveelheid timber daar te vinden was :O!
Onderweg as we speak om even nog wat te hakken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En niet teveel versprijden die info anders doen ze het weer fixen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil Cowman
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18:40
Ik heb het zelfs zo erg dat ik mijn hearthstone aan de inn in dat dorpje gekoppeld heb.. nog NOOIT iemand anders gezien (en hoop dat het zo blijft ondanks dat meer mensen er blijkbaar achter komen :P ) en die bomen respawnen echt in razendsnel tempo! Wel af en toe dwars door gebouwen heen bij mij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het staat gewoon op WoWhead. LOL :P

http://www.wowhead.com/item=114781#comments

En ik heb een bug report gedaan aangezien 1 timbertree midden in de Forge building staat daar :P

[ Voor 37% gewijzigd door Zeror op 28-11-2014 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Hoe gaan jullie je level 3 garrison inrichten?

Ik denk dat dit de setup op mijn Main (PvE) wordt:
http://www.wowhead.com/ga...BR-FpEBccGAoBkkOz8D-JQ0AA

En dit op mijn meest gebruikte alt (PvE):
http://www.wowhead.com/ga...BR4FpEBccGEMBmFOz8D-JQ0AA

Al twijfel ik of ik niet een scribes quarter zal pakken ipv Salvage Yard

[ Voor 11% gewijzigd door Darkfreak op 28-11-2014 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clueless
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-09 17:28
Verwijderd schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 13:55:
Kunnen we niet in een expansion terugkeren naar Northrend? Please? Ahhh toeee nou
Naja ik ben wel benieuwd of er zaken zullen komen die een aanleiding zullen zijn dat Ner'Zul wordt opgesloten in de Frozen Throne wat natuurlijk weer een aanleiding was tot WotLK.

Zou het wel heel erg cool vinden als ze iets met die verhaallijn zouden doen...

I Don't Know, So Don't Shoot Me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 01-09 12:58
-

[ Voor 100% gewijzigd door GrazendeKoe op 30-11-2014 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Clueless schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 15:23:
[...]

Naja ik ben wel benieuwd of er zaken zullen komen die een aanleiding zullen zijn dat Ner'Zul wordt opgesloten in de Frozen Throne wat natuurlijk weer een aanleiding was tot WotLK.

Ik vond WotLK/Northrend de meest authentieke expansion tot nu toe qua setting. Ik hoop ook dat ze daar ooit weer wat mee doen :)

Ner'zhul zorgt eigenlijk voor de conclusie van Draenor, immers zal door zijn toedoen de boel kapot gaan en veranderen in Outland. Maar ondanks dat de 'helden' hun best doen om de tijdlijn te herstellen (Iron Horde dreiging), kan het best zijn dat Ner'zhul met een belangrijk stukje extra kennis van de toekomst achterblijft waardoor de "heden" tijdlijn veranderd wordt. Daardoor zal WOTLK anders hebben verlopen en hebben we een reden om terug te gaan naar Northrend in de volgende expansion. Daar zal blijken dat deze toekomst helemaal niet in het voordeel was van Ner'zhul/LichKing/Scourge, maar juist van de Burning Legion.

Dus... een expansion in hedendaags Northrend dat niet meer in handen is van de Scourge, maar gebruikt wordt door de Legion als basis om Azeroth te veroveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
BlackMage schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 16:21:
[...]

Ik vond WotLK/Northrend de meest authentieke expansion tot nu toe qua setting. Ik hoop ook dat ze daar ooit weer wat mee doen :)

Ner'zhul zorgt eigenlijk voor de conclusie van Draenor, immers zal door zijn toedoen de boel kapot gaan en veranderen in Outland. Maar ondanks dat de 'helden' hun best doen om de tijdlijn te herstellen (Iron Horde dreiging), kan het best zijn dat Ner'zhul met een belangrijk stukje extra kennis van de toekomst achterblijft waardoor de "heden" tijdlijn veranderd wordt. Daardoor zal WOTLK anders hebben verlopen en hebben we een reden om terug te gaan naar Northrend in de volgende expansion. Daar zal blijken dat deze toekomst helemaal niet in het voordeel was van Ner'zhul/LichKing/Scourge, maar juist van de Burning Legion.

Dus... een expansion in hedendaags Northrend dat niet meer in handen is van de Scourge, maar gebruikt wordt door de Legion als basis om Azeroth te veroveren.
Er is al gezegd dat de Dreanor van de huidige exp. niet langer de Dreanor is waar de Horde in het verleden corrupted is. Door het tijdreizen is er een parallelle tijdsstroom gekomen die geen invloed heeft op de rest van het door ons geliefde azeroth.

spoiler:
zie de dood van veelen en het hele punt dat je nog steeds door outland "moet" voor het levelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Clueless schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 15:23:
[...]

Niet in deze expansion.
Want alles wat wij nu doen in WoD is een andere tijdlijn, dus niet de tijdlijn waarin Ner'Zhul de Lich King wordt.

Nerzhul werd de Lich King nadat hij de ruwe krach van Draenor onder controle kreeg dmv diverse artifacts (o.a. Guldans schedel, welke nu nog niet bestaat). Toen hij die krachten eenmaal had besloot hij definitief Kil'jaeden te bedriegen en opende allemaal portals om te vluchten, waarop hij door Kil'Jaeden gevangen, verscheurt en in de Lich King verandert werd.

Nou zijn er door Garrosh en ons toedoen een heleboel zaken anders en niet dus gebeurt in de WoD tijdlijn waardoor. Zo hebben Ner'zhul en Gul'Dan hun rug niet naar the legion gekeerd (hun wilden er immers mee doorgaan maar werden onderbroken)
spoiler:
En dood jij Ner'Zhul in die dungeon, terwijl hij dus nog trouw is aan de legion

In onze tijdlijn zou dus theoretisch geen Lich King bestaan, in ieder geval niet in de vorm zoals wij die kennen (Ner'zhul's geest + arthas geest fused)

Dit opent trouwens ook een heleboel mogelijkheden naar een heleboel geruchten die al langere tijd de ronde doen. Zoals het terugkeren van Illidan en Kael'Thas.

[ Voor 7% gewijzigd door Darkfreak op 28-11-2014 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Darkfreak schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 15:21:

Garrison, zodra ik mijn epics heb gecraft voor pre-raid dan alles naar Enchanting, Storage, Salvage op de small spots.

Medium:
Inn / Trading Post en 2 alts (eerst inn na 2 a 3 weken voor followers met salvage trait > ) Trading Post / Barn.

Large Mainly Bunker + Baracks

Vind de andere optie nou niet echt supper, zal een stable maken en vervangen tot ik de mount heb.
Iig Bunker op alle alts.

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-09 15:30

junglebeast

hier staat iets

Darkfreak schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 15:21:

http://www.wowhead.com/ga...BSNFooBccGAoBmROz8D-JQ4cA

Tannery/Gem voor mijn profs. Lumbermill en Tradepost voor resources. Bunker en Salvage yard voor mijn followers.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20:27

Auredium

Informaticus Chaoticus

Darkfreak schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 16:31:
[...]

Niet in deze expansion.
Want alles wat wij nu doen in WoD is een andere tijdlijn, dus niet de tijdlijn waarin Ner'Zhul de Lich King wordt.

Nerzhul werd de Lich King nadat hij de ruwe krach van Draenor onder controle kreeg dmv diverse artifacts (o.a. Guldans schedel, welke nu nog niet bestaat). Toen hij die krachten eenmaal had besloot hij definitief Kil'jaeden te bedriegen en opende allemaal portals om te vluchten, waarop hij door Kil'Jaeden gevangen, verscheurt en in de Lich King verandert werd.

Nou zijn er door Garrosh en ons toedoen een heleboel zaken anders en niet dus gebeurt in de WoD tijdlijn waardoor. Zo hebben Ner'zhul en Gul'Dan hun rug niet naar the legion gekeerd (hun wilden er immers mee doorgaan maar werden onderbroken)
spoiler:
En dood jij Ner'Zhul in die dungeon, terwijl hij dus nog trouw is aan de legion

In onze tijdlijn zou dus theoretisch geen Lich King bestaan, in ieder geval niet in de vorm zoals wij die kennen (Ner'zhul's geest + arthas geest fused)

Dit opent trouwens ook een heleboel mogelijkheden naar een heleboel geruchten die al langere tijd de ronde doen. Zoals het terugkeren van Illidan en Kael'Thas.
Mijns inzien is Guldan vele malen gevaarlijker dan Netzhul. Dat hij nu nog leeft is wat dat betreft wel interessant en ik voorzie daar ook wel een lijntje lopen naar de tomb of Sargeras en de eiland die al eens zijn genoemd voor een potentiele expension.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Auredium schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 16:54:
[...]

Mijns inzien is Guldan vele malen gevaarlijker dan Netzhul. Dat hij nu nog leeft is wat dat betreft wel interessant en ik voorzie daar ook wel een lijntje lopen naar de tomb of Sargeras en de eiland die al eens zijn genoemd voor een potentiele expension.
Gul'Dan is zeker gevaarlijker dan Ner'Zhul. Ner'Zhul heeft Gul'Dan alleen kunnen surpassen door juist al die artifacts te verzamelen en zijn krachten exponentieel te versterken.

Maar ja, ik ben wel heel er benieuwd waar het met deze expansion naartoe gaat.
Er wordt veel met tijd gedaan (de hele attunement van Khadgar, het constant bijhalen van mensen uit 'onze' tijdlijn naar Draenor, de anomalies veroorzaakt door Garrosh).
Uit datamines is al gebleken dat Kael'Thas aanwezig is in Draenor.
En juist door alle veranderingen kunnen ze momenteel echt alle kanten op.

Spannend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Alright... wie heeft er een idee.... wat te doen, wat te doen?? :D

yay, heb m'n bush chicken.... nu alleen nog die toy

[ Voor 29% gewijzigd door RustStorm op 28-11-2014 20:56 ]

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Auredium schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 16:54:
[...]

Stel je eens voor dat Gul'dan uiteindelijk door een mogelijk herstelde Dark Portal in het huidige Azeroth komt. Wat zou er gebeuren wanneer je dus Lich King Bolvar tegenover Gul'dan zet? Ner'zhul's spirit, welke in die Helm of Dominion zit, zal zeer kwaad worden wanneer hij ziet dat Gul'dan 'nog leeft' denk. Kan een interessante setting opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 05-09 10:45
Vraagje:

Ik ben sinds kort weer begonnen met spelen, na een lange periode afwezigheid (lees; Cataclysm zat nog in plastic :P).

Nu vroeg ik me af of quests zijn gereset o.i.d. Sommige low-level quests die ik tegenkom geven me namelijk het idee dat ik die al lang en breed heb afgerond.

[ Voor 1% gewijzigd door Dweebus op 28-11-2014 21:46 . Reden: toch nog een antwoord gevonden: http://us.battle.net/wow/en/forum/topic/1127126576 Oftewel, ja sommige quests zijn gereset :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 01-09 12:58
-

[ Voor 100% gewijzigd door GrazendeKoe op 30-11-2014 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GrazendeKoe schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 12:47:
Ik heb een paar weken geleden iemand gevraagd welke UI hij gebruikt, daar had hij een screenshot van geplaatst. Ik kan het alleen niet terugvinden. Is er een makkelijke manier om je eigen reacties terug te vinden in een topic?
Dat was mijn UI ja.

Ging om deze screen: [afbeelding]

Hier de post met de gebruikte addons:
Zeror schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 13:41:
[...]

Nogmaals het rijtje addons wat ik gebruikt hebt. Overigens is niet iedere addon bijgewerkt of op Curse te vinden.
  • [url="http://tweakers.net/ext/f/dCqa77nRqnC2FLgHNNLJb5Po/full.jpg"]Link naar screenshot[/url]
  • Litepanels (handmatig met LUA frames aanmaken = voor de echte geek onder ons)
    (Totaal heb ik 4 balken toegevoegd (onderste zwarte balk, smalle grijze balk, grote grijze balk en vakje voor mn bagknop))
  • Bartender
  • Masque
  • Masque - Trinity
  • Masque - Rectangle
  • [/li]
  • Chocolatebar met addons en Broker addons:
  • WoW Instant Messenger (links in de balk onder minimap)
  • Ara Broker Guild and Friends (midden en rechts in de balk onder minimap)
  • Broker Garrison (onderin zwarte balk rechts)
  • MogIT (onderin zwarte balk links)
  • Broker Durability (onderin zwarte balk links)
  • Broker Currency (onderin zwarte balk links)
  • [/li]
  • Pitbull4 samen met NugComboBar (ivm mooiere combopoints layout)
  • Mappy
  • MoveAnything (om wat Blizzard-UI spul te verplaatsen)

En je kan op jezelf zoeken door bovenaan de pagina te zoeken op 'Dit topic (poster)' (staat in het dropdownmenu) en dan je eigen naam ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Garrisons blijven wel een probleemkind heb ik het idee. Heb nog al eens last van dat de loading naar mn garrison blijft hangen. Of gewoon retetraag gaat. Meer mensen last van?

[ Voor 5% gewijzigd door Zeror op 29-11-2014 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• versay
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-08 19:35
Zijn er nog mensen (alliance) die heroics moeten farmen voor wat pve gear :) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xedev
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-10-2024
Ik blijf op ilvl611 hangen, gear drops in dungeons gaan traag en ook pvp gear komt langzaam binnen. Heb nu wel 7 work orders in de gladiator's sanctum staan, na werk maar eens kijken of er wat tussen zit. Vaak namelijk gear drops die ik al heb :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zeror schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 13:31:
Garrisons blijven wel een probleemkind heb ik het idee. Heb nog al eens last van dat de loading naar mn garrison blijft hangen. Of gewoon retetraag gaat. Meer mensen last van?
Eigenlijk al sinds een paar dagen na release totaal niet meer gehad. Na die hardware upgrade maintenance is alles op mijn realm eigenlijk super stabiel, al waren de problemen op mijn realm ook daarvoor al vrij beperkt vergeleken met sommige andere (full) realms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dennism schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 15:09:
[...]

Eigenlijk al sinds een paar dagen na release totaal niet meer gehad. Na die hardware upgrade maintenance is alles op mijn realm eigenlijk super stabiel, al waren de problemen op mijn realm ook daarvoor al vrij beperkt vergeleken met sommige andere (full) realms.
In de meeste gevallen werkt het wel gewoon hoor, maar met enige vertraging. Zelfde geld overigens voor Stormshield (en ik neem aan voor Warspear dus ook). Dat zijn natuurlijk plekken waar veel mensen op één stuk zitten ondanks dat ze gescheiden zijn door instances.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idanue
Iemand hier met een lvl 100 warlock die dungeons doet?
Ik heb nu mijn arcane mage op 100 (ilvl 620) maar ik blijf toch wel erg achter met dps dus was van plan om mijn boost voor iets anders te gebruiken.
Als lock wel een beetje mee kan komen lijkt me dat wel leuk, ik hoef niet altijd bovenaan de dps lijst te staan maar ook niet altijd onderaan. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo! Explore Draenor ook weer compleet. Kan ik tenminste normaal naar een map kijken ipv dat er delen ontbreken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

Idanue schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 15:43:
Iemand hier met een lvl 100 warlock die dungeons doet?
Ik heb nu mijn arcane mage op 100 (ilvl 620) maar ik blijf toch wel erg achter met dps dus was van plan om mijn boost voor iets anders te gebruiken.
Als lock wel een beetje mee kan komen lijkt me dat wel leuk, ik hoef niet altijd bovenaan de dps lijst te staan maar ook niet altijd onderaan. :P
Nja, wat dacht je ervan om gewoon de frost spec te nemen? Dat gaat gewoon prima hoor.

[ Voor 73% gewijzigd door Douweegbertje op 29-11-2014 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idanue
Douweegbertje schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 16:44:
[...]

Nja, wat dacht je ervan om gewoon de frost spec te nemen? Dat gaat gewoon prima hoor.
Wel een poging gedaan maar ik kan er echt niet aan wennen. :(
Misschien maar weer gewoon healer worden, dat doe ik al 7 jaar en gaat me een stuk beter af. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:24
Zonet eerste MC LFR achter de rug. Ik ben blij dat ik het een keertje gedaan heb voor de mount, nu hoef ik me niet verder meer te haasten met het gearen van een char.

Ik kan mij niet herinneren of de trash ook al zo pittig was in vanilla. De bosses waren dan weer een echte push over. Misschien doe ik later nog wel eens een run moest ik nog een char zo ver krijgen, maar ik zal me zeker niet haasten.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kapoen schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 18:34:
Zonet eerste MC LFR achter de rug. Ik ben blij dat ik het een keertje gedaan heb voor de mount, nu hoef ik me niet verder meer te haasten met het gearen van een char.

Ik kan mij niet herinneren of de trash ook al zo pittig was in vanilla. De bosses waren dan weer een echte push over. Misschien doe ik later nog wel eens een run moest ik nog een char zo ver krijgen, maar ik zal me zeker niet haasten.
Ik ga kijken of ik dat morgen voor elkaar kan krijgen...

Straks eerst maar eens even sushi verorberen. O-)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik82
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10-09 21:33
lfr mc hoop dat je een paar uur hebt, toen ik t deed was t drama

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weet iemand hoe ik deze quest start?

http://www.wowhead.com/quest=12462

Questgiver geeft hem niet, dus ik vermoed dat er nog ergens een prequest zit, maar waar.....

[ Voor 52% gewijzigd door Zeror op 29-11-2014 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zeror schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 20:17:
Weet iemand hoe ik deze quest start?

http://www.wowhead.com/quest=12462

Questgiver geeft hem niet, dus ik vermoed dat er nog ergens een prequest zit, maar waar.....
1ste quest van deze gast oppakken: http://www.wowhead.com/npc=1293

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja die krijg ik dus ook niet. Heb gevonden dat ik dus eerst deze questline moet doen voordat ik bij de questline komt waar mijn gewenste quest in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kapoen schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 18:34:

Ook in vanilla was het niet ongewoon voor een groep die voor het eerst ging om te wipen op de eerste 2 giants, de eerste firelord en regelmatig op corehounds en ninja pulls (vanwege de enorme aggro range van de meeste trash), ook de lava packs vanaf baron tot na de brug waren vaak wel goed voor een wipe bij een slechte pull. eenmaal ruimer in de (FR) gear en ervaring werd het uiteraard wel makkelijk en liep je er in een uurtje of 2 hoorheen, tevens waren de bosses natuurlijk wat lastiger dan nu in de LFR aangezien de debuffs, curses e.d. en abilities toen wel pijn deden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

Eh nja het grootste probleem is dat iedereen er in gaat vanwege de ilvl640 headgear en de mount. Niemand geeft er verder eigenlijk om. Nja dat zie je ook -meestal- terug in het niveau. Niemand die duidelijk coördinatie geeft of wat dan ook. Als je nou 2 goede en ervaren tanks zou hebben (makkelijkste als 'leader') dan zou het al veel schelen.
Overigens los daarvan; vele hebben een char geboost (waaronder bijv. ik ;) ) terwijl ze misschien nog weinig tot geen ervaring hebben. Ikzelf ben niet helemaal achterlijk en heb ook voor deze boost een beetje gespeeld maar raid ervaring? Nope.

Dus tja, af en toe kan het wel een hel zijn. Mijn ervaring was dramatisch, 2 en een half uur over gedaan. Ik heb helaas de logs niet meer, maar één gast was meer dan 70(!!!) keer dood gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:24
Douweegbertje schreef op zondag 30 november 2014 @ 00:18:
Dus tja, af en toe kan het wel een hel zijn. Mijn ervaring was dramatisch, 2 en een half uur over gedaan. Ik heb helaas de logs niet meer, maar één gast was meer dan 70(!!!) keer dood gegaan.
Mijn run duurde ook een uur of twee en kwam grotendeels overeen met wat Dennism zei.
Eerste wipe meteen aan de deur, daarna sprong iedereen van de brug af om een deel van de trash te skippen. Wonder boven wonder ging het dan vrij goed, omdat we toch iets of wat coordinatie hadden.

En dan kwam de brug naar golemagg... dat was een clusterf*ck van jewelste. Golemagg zelf werd 'maar' twee keer gepulled, hoe krijg je het voor elkaar? Een paar wipes op de trash zelf en toen wilden we de vendorstrike boss doen. Hoeveel keer die patrolling core hound op de spiral naar Majordomo ons gewiped heeft heb ik niet geteld, maar na x keren viel toch het kwartje van de raid en hebben we al de trash rond/op de spiral ook maar afgemaakt.

Daarna verliep de rest van de run redelijk incidentloos. An sich is het geen moeilijke raid, zelfs met crappy gear. Maar je hebt een beetje coordinatie nodig.

In Vanilla was Molten Bore al zeker niet mijn favoriete raid, en ook nu heb ik er nog mijn twijfels over. Qua feestelijkheden vind ik het niet bijster geslaagd, maar het is een goede benadering van het vanilla tijdperk.
Ik had graag ook nog de hatespark pet gekregen van Raggy, maar ik betwijfel of ik nog meerdere runs zal doen.

Mixed feelings Blizzard!
Dennism schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 23:50:
[...]

Ook in vanilla was het niet ongewoon voor een groep die voor het eerst ging om te wipen op de eerste 2 giants, de eerste firelord en regelmatig op corehounds en ninja pulls (vanwege de enorme aggro range van de meeste trash), ook de lava packs vanaf baron tot na de brug waren vaak wel goed voor een wipe bij een slechte pull. eenmaal ruimer in de (FR) gear en ervaring werd het uiteraard wel makkelijk en liep je er in een uurtje of 2 hoorheen, tevens waren de bosses natuurlijk wat lastiger dan nu in de LFR aangezien de debuffs, curses e.d. en abilities toen wel pijn deden.
Ach ja FR gear, dat valt onder de categorie slechte mechanics van vanilla. Als 'gating mechanisme' vond ik het nog niet eens zo slecht bedacht, maar het had een aantal onlogische gevolgen:
- als warrior tank moest ik ineens geen plate meer equippen, gewoon het beste item qua verhouding stamina/resistance volstond
- hoezo je mooie tier set gebruiken op bosses? Vervangen door groene/blauwe (en later saaie Dark Iron epics) items die handel!

Dan vond ik het principe van de Onyxia cloak eigenlijk veel leuker. Zonder die cloak kon je alleen de drie eerste bosses doen in BWL, maar voor de rest had je er niet teveel resistance meer nodig. Daarna ging Blizzard 'balls to the walls' met nature resistance gear. Dan kon ik 'Princess Huhuran' in AQ40 tanken met een mix van leather, mail en plate gear en nog wat level 40 trinkets uit Maraudon. *zucht, good times*

[ Voor 35% gewijzigd door Kapoen op 30-11-2014 11:31 ]

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Pagina: 1 ... 56 ... 89 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Posts als "jeeuj, rogue buffs" of andere 1 regel reactie's van die strekking voegen 0,0 toe aan het topic en zijn daarom niet gewenst.