• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
Ik heb gister lvl 20 gehaald, en heb meteen een mount gekocht. Mn eerste mount, yeah! 8)

Ik heb een quest gehad voor Wailing Caverns, dit is een low-lvl dungeon zover ik weet. Kan ik hier zomaar een groepje joinen oid en die dungeon in gaan? Ben nog aardig nieuw dus weet er nog vrij weinig van af. Niet dat ik dalijk alles om zeep help in die dungeon :9

• Thysiej
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13-09 19:44
Gratz!
Je kan de looking for group tool gebruiken vanaf level 15. Die gooit je in een random (of specifieke als je dit aangeeft) instance samen met 4 andere spelers. Volgens mij zit LFG standaard onder de 'i' knop.

Ik ben er gisteren achter gekomen dat warrior tank toch mijn nieuwe main gaat worden voor WoD. Hij is nu lvl 94, van het weekend ff snel naar lvl 100:)

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
RustStorm schreef op donderdag 27 november 2014 @ 08:28:
Bah, ik hoop toch echt nog Molten Core te clearen voordat ze het weer het spel uit halen... Ik wil die mount wel erg graag, en hoop zeer op dat petje... -_- Weet echt nog even niet hoe ik het voor elkaar ga boksen, maar wellicht moet ik me maar overgeven aan een hele dag MC.
Die head krijg je altijd zover ik weet. Hij blijft tot januari beschikbaar, maar de kansen voor een goede groep nemen steeds meer af natuurlijk. Omdat er geen loot dropt zullen weinig mensen voor alleen die pet en nepenchant MC blijven farmen.

En zoals ik al zei, er hoeft maar 1 de leiderrol op zich te nemen en je rolt er doorheen. Even wat raidwarnings spammen voor een encounter en wat van die beams op de grond zetten voor positionering en dat kan al genoeg zijn om tot een succesvol eind te komen.

• Thysiej
Is het niet gewoon mogelijk om een guildrun te doen dan? Je kan toch met een guildgroep de LFR ingaan? Ik weet niet hoe lang de run duurt, maar de meeste guilds willen anderen daar toch wel ff mee helpen?

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12:12
Dutchman! schreef op woensdag 26 november 2014 @ 16:00:
Ik ben er nog steeds niet uit waar ik die Iron Horde scraps nou practisch voor kan gebruiken buiten een paar transmogs... lijkt me veel moeite voor weinig.
Momenteel heb ik van mn dwarven bunker een quest gekregen om iron horde scraps te verzamelen (stuk of 5, ik begrijp gelijk uit sommige reacties waarom dat zo laag is), nu zegt de quest my naar de Horde starters area te gaan en ze daar van de horde mobs te looten.
Misschien dat je ze ook kan gebruiken voor je salvage yard ?
Thysiej schreef op donderdag 27 november 2014 @ 08:47:
Is het niet gewoon mogelijk om een guildrun te doen dan? Je kan toch met een guildgroep de LFR ingaan? Ik weet niet hoe lang de run duurt, maar de meeste guilds willen anderen daar toch wel ff mee helpen?
Mijn guild heeft het al gedaan en toen had ik nog niet het benodigd ilvl. Voor de rest zijn ze wat selfish bezig en voorbereiden op de echte raid die er aan komt... Dus de kans is vrij klein dat ze nog een raid gaan opzetten voor mogelijk een handje vol guildies... maar inderdaad; weet het nooit.

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

• kowapanga
  • Laatst online: 07-09 01:58
patrickos85 schreef op donderdag 27 november 2014 @ 07:13:
Ze hebben de shamans zeker een overkill aan buff gekregen. gisteren een normal dungeon gedaan met ele shaman welke 60k dps kon halen op een trashpack! Waarschijnlijk met alle cooldowns en wat lucky procs, maar als ret paladin zijnde zal mij dat niet lukken :)
Ze hadden shamans niet moeten buffen.
Chainlightning is gebuffed dus op trash meer DPS.
CL heeft sinds WoD een ability dat wanneer je een target raakt met CL je een buff krijgt die 40% meer Earthquake damage doet je volgende EQ, dit stacked tot maximaal 5x
Dus openen met CL op een trash pack en dan een 200%dmg EQ neerleggen, en uiteraard zullen er ook wel wat trinkets actief geworden zijn.
Ik zie nog wel een nerf komen :p

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 20:11
kowapanga schreef op donderdag 27 november 2014 @ 08:54:
[...]

CL heeft sinds WoD een ability dat wanneer je een target raakt met CL je een buff krijgt die 40% meer Earthquake damage doet je volgende EQ, dit stacked tot maximaal 5x
Dus openen met CL op een trash pack en dan een 200%dmg EQ neerleggen, en uiteraard zullen er ook wel wat trinkets actief geworden zijn.
Misschien anders moeten aanpakken zodat alleen single target dps omhoog zou gaan?

• randomice
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-09 16:15
kowapanga schreef op donderdag 27 november 2014 @ 08:54:
[...]

shaman is koning van de AoE single target is ander verhaal 8)7

Diablo 3 Profiel

• kowapanga
  • Laatst online: 07-09 01:58
Vond single target al sterk genoeg, gewoon rotatie goed in de gaten houden.
Poweraura maken voor je lavaburst CD en procs.
Earthshield stacks in de gaten houden (heb power aura voor 17/18/19/20 stacks) en optijd dumpen.

Was ele shaman niet nr3 in de nieuwe tier simulation (pre-buff) ?

• MarcHealthy
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-07 11:07
Zie trouwens nu op mmo champ dat ze waarschijnlijk ilvl iets ophoog schroeven van crafted items van proffs:
Professions
•[Still in testing] Crafted gear and weapons received an item level boost. Tooltips for the items will still display the incorrect (older) item level.
•Crafted Tier-2 weapons now have an item level of 645 (up from 640).
•Crafted Tier-3 weapons now have an item level of 660 (up from 655).
•Crafted Tier-3 gear now have an item level of 670 (up from 665).

Dus dat geeft de proffs toch weer iets meer waarde ;)

www.marchealthy.nl / https://www.instagram.com/marc_healthy/

• Disfigured
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-07 00:47
randomice schreef op donderdag 27 november 2014 @ 09:17:
[...]

shaman is koning van de AoE single target is ander verhaal 8)7
Ik outdps regelmatig shamans met m'n warrior op trash. :D Recklessness -> sweeping strikes -> bladestorm -> whirlwind spam. :P

• patrickos85
GokuSsj schreef op donderdag 27 november 2014 @ 10:08:
Zie trouwens nu op mmo champ dat ze waarschijnlijk ilvl iets ophoog schroeven van crafted items van proffs:
Professions
•[Still in testing] Crafted gear and weapons received an item level boost. Tooltips for the items will still display the incorrect (older) item level.
•Crafted Tier-2 weapons now have an item level of 645 (up from 640).
•Crafted Tier-3 weapons now have an item level of 660 (up from 655).
•Crafted Tier-3 gear now have an item level of 670 (up from 665).

Dus dat geeft de proffs toch weer iets meer waarde ;)
Mooie timing. Ik hoop vanavond de blacksmith 2h axe te kunnen maken :D
Disfigured schreef op donderdag 27 november 2014 @ 10:09:
[...]

Ik outdps regelmatig shamans met m'n warrior op trash. :D Recklessness -> sweeping strikes -> bladestorm -> whirlwind spam. :P
Ik moet zeggen dat ik weinig warriors ben tegengekomen die hoge dps op trash hebben. Ligt meer aan de spelers dan de class lijkt mij, gezien ik er wel 1 of 2 ben tegen gekomen

[ Voor 46% gewijzigd door patrickos85 op 27-11-2014 10:19 ]

Verwijderd

Hele avond gespeeld, één enkel item voor de salvage yard ... Ik vraag me af of dat ding wel de moeite is ...

• ramon1984
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 05-05 02:13
Disfigured schreef op donderdag 27 november 2014 @ 10:09:
[...]

Oh maar ik outdps alles op trash op me mage... Icy veins > berserker > prism > frozen orb + frostbomb + icelance spam = 60/70k :)

De rest is total horseshit.... single target moet ik zwaar me best doen om boven de rest uit te komen

• randomice
  • Laatst online: 07-09 16:15
kowapanga schreef op donderdag 27 november 2014 @ 09:27:
Vond single target al sterk genoeg, gewoon rotatie goed in de gaten houden.
Poweraura maken voor je lavaburst CD en procs.
Earthshield stacks in de gaten houden (heb power aura voor 17/18/19/20 stacks) en optijd dumpen.

Was ele shaman niet nr3 in de nieuwe tier simulation (pre-buff) ?
Ele shaman doet het indd aardig sinds laatste buffs op de simulation maar ik speel enh shaman. Ik speel HC's met de vaste groep, DK en hunter dps vriendjes die allebij 25k+ dps op single target doen . Ik kom hoogstens tot 18k met de nieuwste buffs in ilvl 626 gear ( nou moet ik melden dat met 2 heirloom wapens wel aan vervanging toe zijn. .. ). Enh is laatste in simulations ,zelfs met buffs

[ Voor 3% gewijzigd door randomice op 27-11-2014 10:25 ]

Diablo 3 Profiel

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12:48
Verwijderd schreef op donderdag 27 november 2014 @ 10:20:
Hele avond gespeeld, één enkel item voor de salvage yard ... Ik vraag me af of dat ding wel de moeite is ...
Ik krijg af en toe van die salvage crates van missions, maar heb echt letterlijk nog nooit iets nuttigs van die krengen gehad. Gewoon blijven proberen dan maar denk ik...

• BlackMage
Is er uberhaubt iets van de small buildings die wel de moeite waard zijn?

• patrickos85
Per dag krijg ik toch wel stuk of 5 boxes met de yard op lvl 2. Op lvl 2 krijg je green items en armor/weapons voor je followers. Meer items voor followers dan green items voor jezelf. Daarnaast kan de trash items best wel wat gold opleveren :)

[ Voor 23% gewijzigd door patrickos85 op 27-11-2014 10:26 ]

• Idanue
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 16-09 15:35
patrickos85 schreef op donderdag 27 november 2014 @ 10:25:
[...]

Per dag krijg ik toch wel stuk of 5 boxes met de yard op lvl 2
Ik krijg ook ongeveer 5 per dag, nog een stuk of 25 te gaan voor lvl 3. *O*

• Thorval
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19-04 11:37

Thorval

Thorval#2567

Salvage Yard word vanaf lvl 2 toch pas interessant heb ik altijd begrepen?

Heb wel de plans voor lvl 1 en 2 al geleerd, nu even wachten tot ik een plot erbij krijg

WoW: Kishar, Thorval, Råndan

• Waywaith
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-08 13:22

Waywaith

Tja

met een lvl 3 SY kunnen er leuke items uit vallen volgens mij, RNGezus heeft soms z'n dag niet :)

ik ontvang toch wel 2 op de 4.5 missies een crate. Heb er nu nog 13 ongeopend

-Pirate : "The cannons be ready Captain." -Captain: "Are."

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
Level 2 salvage yard hier en ik krijg voldoende crates met nuttige dingen (lees armor en weapons tokens voor mijn followers). Het is nu langzaam werken naar de 100 crates voor level 3.

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

• srvdp
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 06-08-2023
Ik zie de Garrison buildings ook maar als een gimmick. Het is leuk voor je main professions maar alle andere gebouwen geven toch maar minimale perks.

Ik heb de Inn ook, en deze geeft dagelijks twee dungeon quests voor vanity items, leuk maar niet echt productief. En zo zal het ook gaan met andere plots, leuke perks maar weinig opbrengst.

PSN

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16-09 00:10
Barracks en (stables)Mounts en Alchemy en Tailor voor me Mage.

Vind het wel grappig tot nu toe :D
Ben vooralsnog tevergeefs de pelgrim dailies aan het doen. Hoop ontzettend dat de pet en de toy nog voor me droppen dit jaar... Hekel om een jaar te moeten wachten; heb ik al last van met de headless horseman.... :P

Overigens: sinds enkele dagen heb ik last van ontzettende fps drops... heb helemaal niks veranderd aan settings of wat dan ook. Iemand anders hier ook last van of moet ik toch eens gaan uitzoeken waar het vandaan komt?

[ Voor 34% gewijzigd door RustStorm op 27-11-2014 11:10 ]

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Srvdploeg schreef op donderdag 27 november 2014 @ 10:34:
Ik zie de Garrison buildings ook maar als een gimmick. Het is leuk voor je main professions maar alle andere gebouwen geven toch maar minimale perks.

Ik heb de Inn ook, en deze geeft dagelijks twee dungeon quests voor vanity items, leuk maar niet echt productief. En zo zal het ook gaan met andere plots, leuke perks maar weinig opbrengst.
Ach, inmiddels is in een interview al bevestigd dat je garrison na deze expansion niet meeverhuist. Lijkt niet eens duidelijk of ze uberhaupt garrisons willen blijven aanhouden.

• patrickos85
Komt er uberhaupt nog een expansion? dacht dat het zo ongeveer zou ophouden na deze.

• Mektheb
patrickos85 schreef op donderdag 27 november 2014 @ 11:21:
Komt er uberhaupt nog een expansion? dacht dat het zo ongeveer zou ophouden na deze.
Lol echt ?.

Volgens mij hebben we nog steeds niet de ultime badguy verslagen.

Afbeeldingslocatie: http://img1.wikia.nocookie.net/__cb20130715095310/wow/hu/images/7/7f/Sargeras_and_the_Legion.jpg

Dus ik denk er nog wel voer ligt voor minstens 4/5 uitbreidingen.

Deze horde knulletjes zijn leuk om te weten wie en wat en een beetje aanvoer van W1 en W2.

Maar als dit the end zou zijn dan eet ik me schoen op, Deathwing was leuk maar ook niet boeiend.
De lichking was al helemaal een pussy vergeleken met Deathwing, en dan nog niet gesproken te hebben over Illidan hoe boring die was. ( lore wize )

Eigenlijk was de enige die ik echt tof vind lore wize kil jeaden en ook die is niet eens dood :+

[ Voor 43% gewijzigd door Mektheb op 27-11-2014 11:25 ]

• patrickos85
Mektheb schreef op donderdag 27 november 2014 @ 11:21:
[...]

Lol echt ?.

Volgens mij hebben we nog steeds niet de ultime badguy verslagen.

Dus ik denk er nog wel voer ligt voor minstens 4/5 uitbreidingen.
Het voer kunnen ze zelf verzinnen. Als ze willen kunnen ze nog wel langer doorgaan dan dat lijkt mij :P

• Mektheb
patrickos85 schreef op donderdag 27 november 2014 @ 11:23:
[...]

Het voer kunnen ze zelf verzinnen. Als ze willen kunnen ze nog wel langer doorgaan dan dat lijkt mij :P
Ja dat denk ik ook wel, maar lore wize zou het duidelijk zijn om straks onder 1 banner samen de Buring legion te gaan in elkaar kicken.

• DRaakje
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ach met een subscription count van ongeveer 8.000.000 => 100 miljoen inkomsten per maand blijft het wel interessant om expansies te maken. Ik zie ze voorlopig ook gewoon doorgaan. Je slacht de kip met de gouden eieren niet.

• srvdp
Er ligt nog best veel content / lore waar nog wel een expansion op gemaakt kan worden.

Waaronder:
-The Emerald Dream
-Old Gods
-The Great Sea (Naga's)
-Een Caverns of Time achtige setting. Misschien dat een andere badguy zoals Illidan terugkeert?
-Meer space oriënted zoals The Twisting Nether?

PSN

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:34

Rannasha

Does not compute.

Er zijn nog genoeg bad guys/girls te verzinnen om expansions mee te vullen: Burning Legion moet nog verslagen worden (Kil'Jaeden en Sargeras voornamelijk), Azshara zit nog ergens op de oceaanbodem boos te zijn met haar Naga's, er is vast nog wel een Old God over, de Titans zouden nog een keer terugkomen om de puinhoop die we van Azeroth hebben gemaakt op te ruimen, een bekend karakter kan evil worden (zie ik bij Sylvanas nog wel gebeuren), enz...

En dat allemaal zonder nieuwe lore erbij te hoeven bedenken. Nee, WoW gaat nog wel een tijdje door. Zeker zolang het nog met afstand de meest gespeelde niet-gratis westerse MMO is.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

• Mektheb
Ik zou er wel voor stemmen hoor, De Undead + Sylvanas een eigen faction :+

Victory for Sylvanas !

Eindelijk van de horde af !

[ Voor 11% gewijzigd door Mektheb op 27-11-2014 11:29 ]

• Sinalar
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16-10-2022
Laten we ook Bolvar niet vergeten en Northrend, het feit dat ze illidan willen terugbrengen, de naga, Sargeras, Kil'Jaeden, Sylvanas waarvan je niet weet of ze nu goed of slecht is. En het feit dat er altijd wel een nieuwe badguy kan verzonnen worden. Ze moeten maar gewoon een item oppakken met fel energie en tada, new demonic bad guy, orcs en humans die terug met elkaar vechten omdat er geen gezamelijke vijand is. We can go on for ever, desnoods in een alternatief universum :p.
Zolang er voldoende spelers zijn en er geen volwaardige opvolger of alternatieve MMO van blizzard komt zitten we nog wel in WoW.

• srvdp
En met de onderliggende engine changes en grafische verbeteringen kan de game ook nog wel jaren mee.

Ik vond de cinematics en de visuals in gebieden zoals Talador en Gorgrond echt weer netjes gedaan voor een game die alweer 10 jaartjes mee gaat.

PSN

Verwijderd

DRaakje schreef op donderdag 27 november 2014 @ 11:27:
Ach met een subscription count van ongeveer 8.000.000 => 100 miljoen inkomsten per maand blijft het wel interessant om expansies te maken. Ik zie ze voorlopig ook gewoon doorgaan. Je slacht de kip met de gouden eieren niet.
Als je er bij stil staat blijven het bizarre bedragen en vraag je je af of dat wow niet nog vele male beter zou kunnen zijn.Tuurlijk hebben ze ook een hoop kosten, maar kom op als jet het over zulke bedragen hebt hoe durf je dan ook nog eens iedere exp geld te vragen en ook nog eens te onderzoeken/uitvoeren van een ingame shop die mensen niet te hard tegen de schenen mag schoppen maar wel veel geld oplevert.
Ik geloof er gewoon geen **** van dat alle inkomsten van enkel al de maandelijkse subscr. puur nodig is voor server onderhoud, of zie ik dat verkeerd? Je kan wel een rode lopen voor het gebouw zetten en al het personeel kaviaar voor schotelen tijdens de lunch dan snap ik het wel.

En toch speel ik de game graag. ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2014 11:54 ]

• Thysiej
Verwijderd schreef op donderdag 27 november 2014 @ 11:51:
[...]

Als je er bij stil staat blijven het bizarre bedragen en vraag je je af of dat wow niet nog vele male beter zou kunnen zijn.Tuurlijk hebben ze ook een hoop kosten, maar kom op als jet het over zulke bedragen hebt hoe durf je dan ook nog eens iedere exp geld te vragen en ook nog eens te onderzoeken/uitvoeren van een ingame shop die mensen niet te hard tegen de schenen mag schoppen maar wel veel geld oplevert.
Ik geloof er gewoon geen **** van dat alle inkomsten van enkel al de maandelijkse subscr. puur nodig is voor server onderhoud, of zie ik dat verkeerd? Je kan wel een rode lopen voor het gebouw zetten en al het personeel kaviaar voor schotelen tijdens de lunch dan snap ik het wel.

En toch speel ik de game graag. ;)
Er wordt zeker gruwelijk veel winst gemaakt op de game, maar ik denk ook dat je de kosten niet moet onderschatten. Wat denk je dat het serverpark beheer e.d. van de game kost, niet te denken het gigantische team dat onderhoud, ondersteuning en nieuwe features bedenkt. Ik denk wel dat er maandelijks echt veel geld naar het onderhoud en kosten (koeling, elektra, licentiekosten van software) van het serverpark gaat. Maar zelfs als ze maar een euro per abonnee overhouden per maand, levert dat ze momenteel al 10.000.000 per maand op:) Kan je leuke dingen mee doen hoor:D

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Mektheb schreef op donderdag 27 november 2014 @ 11:21:
[...]

Maar als dit the end zou zijn dan eet ik me schoen op, Deathwing was leuk maar ook niet boeiend.
De lichking was al helemaal een pussy vergeleken met Deathwing, en dan nog niet gesproken te hebben over Illidan hoe boring die was. ( lore wize )
Klinkt vooral alsof je de lore buiten de game om niet kent. :) Illidan is niet boring, die heeft wat foute keuzes gemaakt voor de goede redenen, werd vervolgens verstoten en verguisd en daardoor overgestapt naar de vijand. Wat de Lich King betreft: Ner'zhul werd Lich King gemaakt door Kil'jaeden, die uiteindelijk niks van demons en de eredar moest hebben. Arthas maakte een mooie geleidelijke drop van good guy naar bad guy dankzij de manipulatie van Mal'ganis en werd uiteindelijk compleet gek door het gefluister van Frostmourne. En Deathwing was nog wel het interessantst met alle intriges eromheen. Ook weer eerst een good guy maar door de Old Gods gecorrumpeerd. Vervolgens probeerde hij onder de naam Daval Prestor de Alliance stuk te maken. Later zijn kids die hetzelfde probeerden. Het hele maken van de Dragon Soul en hoe die vernietigd werd door Rhonin toen hij Alexstrasza bevrijdde, waardoor de andere aspects hun kracht terugkregen en Deathwing de laatste keer voor de Cataclysm verslagen werd. En dan natuurlijk de Cataclysm zelf waarbij de aspects ondanks het feit dat ze hun kracht terughadden alsnog de Dragon Soul nodig hadden om Deathwing helemaal te killen.

WoW gaat verder dan de game(s). ;)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• patrickos85
Ooit wil ik alle boeken gaan lezen die er zijn in de Warcraft wereld. Had al gezien dat het een aardige lijst is welke niet op volgorde ligt. Weleens gezocht, maar kon niet goed vinden wat de precieze volgorde zou moeten zijn.

• Mektheb
Wist dat allemaal al wel, alleen dat van Deathwing niet.
Maar ik heb de lore van Illidan en zijn story nooit wat aangevonden, en van de Lichking al helemaal niet.
Ik ken de lore zeker wel, kan het alleen niet boeiend vinden :+, ben meer geïnteresseerd in KJ en Sargeras zelf en zoals de Naaru vind ik erg tof.
Ik begrijp dat de lore naast de "game" veel dieper gaat en daarom zijn de boeken en strips en dergelijke erg gaaf om te lezen.
Ik bedoelde eigenlijk alleen maar dat kwa lore "Illidan en de Lichking niks voorstellen met Deathwing en Sargeras" als in "Demon hunter vs Badass Titan"
Al heeft de Lichking, Sargeras wel aardig "gek gemaakt en daarom mocht Illidan het opknappen"
Maar toch kan het me niet allemaal even veel boeien, zoals nu met de Orc's ook totaal niet.

Dus ik hoop stiekem we in aanraking komen met Naaru en dergelijke en wat meer "back story"

Ik ben meer van Burning Legion en Old God's :+

En weet gelukkig niet alles dus ik zit er altijd wel iets naast

[ Voor 12% gewijzigd door Mektheb op 27-11-2014 12:08 ]

• BlackMage
Ik zit een beetje te lezen, en schrik eigenlijk een beetje van de nieuwe manier van tier armor dat deze expansion beschikbaar is.

* LFR krijgt helemaal geen tier armor meer.
* Normal en Heroic krijgen een verschikkelijk saaie tier set.
* Alleen Mythic krijgt een "awesome" tier set zoals we gewend zijn van vorige expansions.

Dat van de LFR kan ik begrijpen. Vind het wel jammer, want de kans is groot dat ik nooit verder dan dat kom en vind het ook leuk om mooie sets te verzamelen. Maar dat Normal en Heroic zo'n saaie set krijgen snap ik totaal niet. Dat ze de Mythic raiders willen belonen met iets meer dan een ander kleurtje begrijp ik, maar nu hebben ze mooi armor ontworpen die nog geen 1% van de spelers gaat krijgen. Erg jammer.

Verwijderd

BlackMage schreef op donderdag 27 november 2014 @ 12:08:
* LFR krijgt helemaal geen tier armor meer.
* Normal en Heroic krijgen een verschikkelijk saaie tier set.
* Alleen Mythic krijgt een "awesome" tier set zoals we gewend zijn van vorige expansions.

Dat van de LFR kan ik begrijpen. Vind het wel jammer, want de kans is groot dat ik nooit verder dan dat kom en vind het ook leuk om mooie sets te verzamelen. Maar dat Normal en Heroic zo'n saaie set krijgen snap ik totaal niet. Dat ze de Mythic raiders willen belonen met iets meer dan een ander kleurtje begrijp ik, maar nu hebben ze mooi armor ontworpen die nog geen 1% van de spelers gaat krijgen. Erg jammer.
Dat van LFR is volkomen begrijpelijk. Ik kan me niet voorstellen dat heroic/mythic raiders interesse hebben in LFR. Maar in MoP deden we het allemaal omdat de set bonus zo goed was dat die echt wel wilde hebben. Allemaal van die mensen die het zwaar outgearen die proberen hun 2e of 4e tier item te scoren en totaal geen interesse hebben in enige andere drop :X

Saaie tier sets in normal en heroic is subjectief. Ik vind zelf de heroic tier set voor priests mooier dan de mythic set.

En op zich vind ik het niet bezwaarlijk dat men kan zien dat je de moeilijkste content hebt gedaan. Was in Vanilla altijd leuk om iemand in full T3 tegen te komen of de Sunwell set in TBC, dat was nog redelijk uniek. Daarna is het een beetje eenheidsworst geworden.

Hoezo doe je overigens alleen maar LFR? Een beetje casual guild moet op zijn minst Normal kunnen doen. En met uitzondering van MoP (door vertrekkende spelers) hebben wij vanaf WotLK t/m Cataclysm met twee avonden in de week alles op heroic gecleared. (dat is max 7 uur per week plus een uurtje mats verzamelen voor flasks en food. En dat deden we samen als guild.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2014 12:18 ]

• patrickos85
Verwijderd schreef op donderdag 27 november 2014 @ 12:15:
[...]
En op zich vind ik het niet bezwaarlijk dat men kan zien dat je de moeilijkste content hebt gedaan. Was in Vanilla altijd leuk om iemand in full T3 tegen te komen of de Sunwell set in TBC, dat was nog redelijk uniek. Daarna is het een beetje eenheidsworst geworden.

Hoezo doe je overigens alleen maar LFR? Een beetje casual guild moet op zijn minst Normal kunnen doen. En met uitzondering van MoP (door vertrekkende spelers) hebben wij vanaf WotLK t/m Cataclysm met twee avonden in de week alles op heroic gecleared. (dat is max 7 uur per week plus een uurtje mats verzamelen voor flasks en food. En dat deden we samen als guild.
Ik ben het hier mee eens, want je zou het ook van de andere kant moeten zien. Waarom zou je mythic gaan doen als je in lfr dezelfde gear kan krijgen? Onderdeel is de uitdaging van mythic, maar de van mythic beloning is de mooiste en beste gear.

• Notlupus
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 05-09 09:53
Maar ik heb de lore van Illidan en zijn story nooit wat aangevonden, en van de Lichking al helemaal niet.
Ik ken de lore zeker wel, kan het alleen niet boeiend vinden :+, ben meer geïnteresseerd in KJ en Sargeras zelf en zoals de Naaru vind ik erg tof.
Maar Illidan en de Lich King ZIJN de lore van Kil Jaeden.

Je vind het dus wel, en niet leuk?

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
Juist mooi dat hardcore weer beloond wordt. Al die casual lootwhores.. Vroegah had je nog status in de capital met je tierset. Zelf ben ik ook casual. Ik kan alle content zien en me redelijk gearen. Niet verdiend als ik met enkel wat tijd in topgear zou lopen.

• Rhain
  • Laatst online: 05-05 16:37
Predje schreef op donderdag 27 november 2014 @ 12:25:
Juist mooi dat hardcore weer beloond wordt. Al die casual lootwhores.. Vroegah had je nog status in de capital met je tierset. Zelf ben ik ook casual. Ik kan alle content zien en me redelijk gearen. Niet verdiend als ik met enkel wat tijd in topgear zou lopen.
En vroegah had je nog geen transmog. Dus wat doen wss de meeste hardcore spelers die hun mythic tierset halen... transmoggen naar een set van vroegah, want die sets waren mooier. Maar ben het er verder wel mee eens dat je ergens een verschil in gehaalde gear mag zien. Als zal ik die vette warlock gear voorlopig niet halen :(

• Metallize
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12-09 15:08
haha over sageras gesproken, ik snap het niet lorewise , waarom ze algalon's beacon geactiveerd hebben , in dalaran, dan vraag je toch om een invasie van de burning legion??
of erger sageras komt zelf weer eens kijken, zeker nu met die alternative timelines ,

dan krijg je een soort 2001 a space odessy plot , waar het signaal terug komt met de boodschap "wipe out the planet" 8)7

[ Voor 42% gewijzigd door Metallize op 27-11-2014 12:44 ]

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:46
Als ze die niet geactiveerd hadden, waren de andere Titans toch "langsgekomen" om Azeroth te repurposen?

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

• BlackMage
Verwijderd schreef op donderdag 27 november 2014 @ 12:15:
[...]

Saaie tier sets in normal en heroic is subjectief. Ik vind zelf de heroic tier set voor priests mooier dan de mythic set.

Ik keek niet verder dan mijn neus lang was. Het is alleen de druid normal/heroic set die zo saai is. De rest ziet er best leuk uit (al ook niet ijzersterk) en is soms zelfs ook mooier dan mythic.

Ik verwacht dat het bij LFR zal blijven omdat ik een alt-o-holic ben en af en toe ook langere pauzes neem van WoW. Ik wil dat kunnen doen zonder dat ik het gevoel wil hebben dat ik mensen in de steek laat. Dus ik denk niet dat ik onderdeel zal gaan uitmaken van een raidteam, ongeacht de moeilijkheidsgraad. Maar wellicht dat het deze expansion anders loopt. Ik heb nu nog niet het gevoel dat ik een kont-class heb, in het verleden ontstond dat gevoel al enkele dagen na max level.

• Lowizi
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 07-09 09:39
Ik heb nog nooit Wow gespeeld. Is het verstandig om zo in te stappen bij Warlords of Draenor of is dat absoluut niet te volgen vanwege de gigantische content en verhaal dat er aan vooraf is gegaan? Het schrikt me een beetje af moet ik zeggen. Terwijl het me wel een leuke game lijkt.

• Waywaith
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-08 13:22

Waywaith

Tja

Lowizi schreef op donderdag 27 november 2014 @ 12:52:
Ik heb nog nooit Wow gespeeld. Is het verstandig om zo in te stappen bij Warlords of Draenor of is dat absoluut niet te volgen vanwege de gigantische content en verhaal dat er aan vooraf is gegaan? Het schrikt me een beetje af moet ik zeggen. Terwijl het me wel een leuke game lijkt.
Check eens wat lore filmpjes van Nobbel87, dat moet je voldoende achtergrond informatie geven in de lore.

Drankje erbij en laat je niet afschrikken :)

-Pirate : "The cannons be ready Captain." -Captain: "Are."

• Roflzor
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 05-09 12:30
De voorgaande content en verhalen volg je automatisch door te levelen (natuurlijk wel maar gedeeltelijk). Vanaf level 90 kom je pas in WoD content. In principe is er geen kennis of ervaring benodigd om het verhaal van WoD te snappen. Enige kennis van TBC kan geen kwaad, maar ik moet zeggen dat ik zelf wel in TBC heb gespeeld en alsnog niet heel veel van de lore heb meegekregen omdat ik toentertijd daar totaal geen interesse voor had.

• Metallize
  • Laatst online: 12-09 15:08
gewoon bij level 1 beginnen :) , level 100 geraak je toch wel binnen een paar maanden, dus geniet van de content en lore , de eerste impressie maak je maar 1keer mee :P

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

patrickos85 schreef op donderdag 27 november 2014 @ 12:00:
Ooit wil ik alle boeken gaan lezen die er zijn in de Warcraft wereld. Had al gezien dat het een aardige lijst is welke niet op volgorde ligt. Weleens gezocht, maar kon niet goed vinden wat de precieze volgorde zou moeten zijn.
De precieze volgorde is een beetje vaagjes, want er zijn boeken met timetravel / flashbacks. Maar je kunt dit overzicht als basis gebruiken: http://www.wowwiki.com/Novels

Op basis van de in-universe chronologie komt de War of the Ancients trilogie als eerste. Die speelt zich zo'n 10000 jaar voor de huidige in-universe tijd af en vertelt het verhaal van de eerste aanval van de Burning Legion, Malfurion, Illidan, Azshara, enz... Het verhaal wordt opgezet middels een timetravel plot device dat begint ergens tussen WC3 en WoW.

Daarna komt Rise of the Horde, dit kijkt terug op het onstaan van de Orcish Horde in z'n huidige vorm op Draenor. Eigenlijk dezelfde periode als waarin Warlords of Draenor zich afspeelt, maar dan in het originele universum. Parallel daaraan (ongeveer) speelt The Last Guardian, over Medivh, de wizzard die helpt om aan "onze" kant de Dark Portal te openen.

Tides of Darkness gaat over het verhaal van WC2, Beyond the Dark Portal over de expansion van WC2 en tevens het opbreken van Draenor en de vorming van Outland. Over de periode tussen WC2 en WC3 heb je Day of the Dragon, Lord of the Clans (over Thrall) en Arthas, Rise of the Lich King (Vertelt het verhaal van Arthas inclusief WC3 + expansion).

Of Blood and Honor en Cycle of Hatred gaan over de periode tussen WC3 en WoW. De eerste focussed op Tirion Fordring, de tweede op Thrall en Jaina. Rondom WotLK zijn er Night of the Dragon (over de Twilight Dragonflight) en Stormrage (Malfurion & de Emerald Dream).

En vanaf dat moment zijn de boeken min of meer chronologisch (dus volgorde van uitbrengen = volgorde van verhaal in-universe) en kun je de lijst van WoWWiki gebruiken.

• JST94
Ik zelf vind de lore niet heel belangrijk, ik zelf kan daar nooit echt mijn aandacht op vestigen. Ik wil gewoon lekker spelen. :)

Ik zelf heb er voor gekozen om vanaf level 1 te beginnen. Nu doorloop ik heel veel gebieden in WoW die ik anders misschien minder snel zou doorlopen. Ik vind het tot nu toe nog erg leuk en afwisselend.

Ik heb alleen de neiging om elke quest te completen in elke area. :9 Maar ik heb geen idee of het nuttig is om straks als level 50 bijvoorbeeld quests te gaan completen in een lvl 20 gebied.

• patrickos85
Rannasha schreef op donderdag 27 november 2014 @ 13:14:
[...]

De precieze volgorde is een beetje vaagjes, want er zijn boeken met timetravel / flashbacks. Maar je kunt dit overzicht als basis gebruiken: http://www.wowwiki.com/Novels

Op basis van de in-universe chronologie komt de War of the Ancients trilogie als eerste. Die speelt zich zo'n 10000 jaar voor de huidige in-universe tijd af en vertelt het verhaal van de eerste aanval van de Burning Legion, Malfurion, Illidan, Azshara, enz... Het verhaal wordt opgezet middels een timetravel plot device dat begint ergens tussen WC3 en WoW.

Daarna komt Rise of the Horde, dit kijkt terug op het onstaan van de Orcish Horde in z'n huidige vorm op Draenor. Eigenlijk dezelfde periode als waarin Warlords of Draenor zich afspeelt, maar dan in het originele universum. Parallel daaraan (ongeveer) speelt The Last Guardian, over Medivh, de wizzard die helpt om aan "onze" kant de Dark Portal te openen.

Tides of Darkness gaat over het verhaal van WC2, Beyond the Dark Portal over de expansion van WC2 en tevens het opbreken van Draenor en de vorming van Outland. Over de periode tussen WC2 en WC3 heb je Day of the Dragon, Lord of the Clans (over Thrall) en Arthas, Rise of the Lich King (Vertelt het verhaal van Arthas inclusief WC3 + expansion).

Of Blood and Honor en Cycle of Hatred gaan over de periode tussen WC3 en WoW. De eerste focussed op Tirion Fordring, de tweede op Thrall en Jaina. Rondom WotLK zijn er Night of the Dragon (over de Twilight Dragonflight) en Stormrage (Malfurion & de Emerald Dream).

En vanaf dat moment zijn de boeken min of meer chronologisch (dus volgorde van uitbrengen = volgorde van verhaal in-universe) en kun je de lijst van WoWWiki gebruiken.
Wat een info! Precies wat ik nodig had _/-\o_

• Sabrac
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 05-09-2022

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

JST94 schreef op donderdag 27 november 2014 @ 13:16:
Ik zelf vind de lore niet heel belangrijk, ik zelf kan daar nooit echt mijn aandacht op vestigen. Ik wil gewoon lekker spelen. :)

Ik zelf heb er voor gekozen om vanaf level 1 te beginnen. Nu doorloop ik heel veel gebieden in WoW die ik anders misschien minder snel zou doorlopen. Ik vind het tot nu toe nog erg leuk en afwisselend.

Ik heb alleen de neiging om elke quest te completen in elke area. :9 Maar ik heb geen idee of het nuttig is om straks als level 50 bijvoorbeeld quests te gaan completen in een lvl 20 gebied.
Alle quest completen kan altijd, maar qua effectiviteit niet zo handig. Zodra je een aantal levels hoger bent dan een quest, word deze groen voor je, waardoor je een vermindering van quest rewards krijgt. Ben je nog wat levels hoger, dan worden ze zelfs grijs (er zullen op dat punt ook geen uitroep tekens boven de NPC's verschijnen, tenzij je dit expliciet aanzet). Grijze quests leveren heel weinig op.

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

• JST94
Sabrac schreef op donderdag 27 november 2014 @ 13:21:
[...]

Alle quest completen kan altijd, maar qua effectiviteit niet zo handig. Zodra je een aantal levels hoger bent dan een quest, word deze groen voor je, waardoor je een vermindering van quest rewards krijgt. Ben je nog wat levels hoger, dan worden ze zelfs grijs (er zullen op dat punt ook geen uitroep tekens boven de NPC's verschijnen, tenzij je dit expliciet aanzet). Grijze quests leveren heel weinig op.
Dus eigenlijk is het nutteloos als ik die quests ga doen. Wat is dan toch een goede manier om elke area te kunnen verkennen. Op mn mount gaan zitten en er door heen rennen?

Ik denk dat het exploren en completen van area's er nogal zit ingeslepen na een jaar of 8 Guild Wars/Guild Wars 2. :+

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

JST94 schreef op donderdag 27 november 2014 @ 13:24:
[...]

Dus eigenlijk is het nutteloos als ik die quests ga doen. Wat is dan toch een goede manier om elke area te kunnen verkennen. Op mn mount gaan zitten en er door heen rennen?

Ik denk dat het exploren en completen van area's er nogal zit ingeslepen na een jaar of 8 Guild Wars/Guild Wars 2. :+
Zelf maak ik ook graag een gebied af voordat ik naar de volgende toe ga.
Wat ik dan doe is dat ik begin in een gebied die precies voor mijn level is (stel ik ben lvl 25, dan ga ik naar een lvl 25-30 gebied).

Tegen de tijd dat ik deze heb afgerond, zal ik ergens rond de lvl 32-33 zijn, waarna ik dan een nieuw gebied uitkies waarbij de minimum level rond de 32-33 is.
Hierdoor sla je bepaalde gebieden wel volledig over, maar kan je in ieder geval de gebieden waar je aan begint, volledig afmaken.

Wil je daarna alles verkennen, dan kom je inderdaad op een later moment met je mount terug en loop je overal doorheen :).

[EDIT] Afgelopen paar dagen eindelijk de "the Seeker" title gehaald, 3000 quests... daarna even gekeken hoeveel ik nog moet voor loremaster... valt opzich best mee, dus daar maar eens aan gaan beginnen :) stuk of 12 gebieden nog te gaan..

[ Voor 10% gewijzigd door Sabrac op 27-11-2014 13:31 ]

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

[...]

Dat is een optie inderdaad. Er zijn achievements voor het verkennen van gebieden en het voltooien van (een groot deel van) alle quests, maar beiden zijn niet nodig voor je voortgang. Als je hoog genoeg level bent kun je een vliegende mount scoren en daarmee de eerdere gebieden die je nog niet hebt bezocht verkennen (m.u.v. de huidige expansion, waar geen vliegende mounts mogelijk zijn in de nieuwe zones).

Momenteel is het zo dat je, zeker in de eerste 80 levels, lang niet alle quests hoeft te doen om snel genoeg te levelen dat je door kunt naar het volgende gebied. Wil je toch alle quests doen, dan zul je dus regelmatig quests doen die triviaal zijn of je moet XP af en toe tijdelijk uitzetten zodat je qua level in de buurt blijft van het level van de zone waar je in bent.

[ Voor 14% gewijzigd door Rannasha op 27-11-2014 13:29 ]

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12:37

Rmg

[...]

De quests gaan doen als je 100 bent, dan krijg je gold ervoor, niet veel maar toch. En er is een achievement als je alle quests gedaan hebt

• JST94
Sabrac schreef op donderdag 27 november 2014 @ 13:26:
[...]
*knip*

Wil je daarna alles verkennen, dan kom je inderdaad op een later moment met je mount terug en loop je overal doorheen :).
Ah, dan ga ik dat doen. Eerst maar eens max lvl worden. :)
Rannasha schreef op donderdag 27 november 2014 @ 13:27:
[...]

Dat is een optie inderdaad. Er zijn achievements voor het verkennen van gebieden en het voltooien van (een groot deel van) alle quests, maar beiden zijn niet nodig voor je voortgang. Als je hoog genoeg level bent kun je een vliegende mount scoren en daarmee de eerdere gebieden die je nog niet hebt bezocht verkennen (m.u.v. de huidige expansion, waar geen vliegende mounts mogelijk zijn in de nieuwe zones).

Momenteel is het zo dat je, zeker in de eerste 80 levels, lang niet alle quests hoeft te doen om snel genoeg te levelen dat je door kunt naar het volgende gebied. Wil je toch alle quests doen, dan zul je dus regelmatig quests doen die triviaal zijn of je moet XP af en toe tijdelijk uitzetten zodat je qua level in de buurt blijft van het level van de zone waar je in bent.
Ah oke, ik denk dat ik dan gewoon later naar een bepaald gebied terug ga om het daar te verkennen. Een vliegende mount duurt nog wel even, ik heb net mn wolf. >:)
Rmg schreef op donderdag 27 november 2014 @ 13:30:
[...]
De quests gaan doen als je 100 bent, dan krijg je gold ervoor, niet veel maar toch. En er is een achievement als je alle quests gedaan hebt
Cool, gaat denk ik wel pittig lang duren om alle quests te doen. :+ Ik heb het even opgezocht, er zijn 15484 quests volgens wowhead. :)

• Mektheb
Notlupus schreef op donderdag 27 november 2014 @ 12:24:
[...]

Maar Illidan en de Lich King ZIJN de lore van Kil Jaeden.

Je vind het dus wel, en niet leuk?
Nee hoor, zijn onderdeel VAN.

Maar hun als persoon en character vind ik niks aan.

Terwijl ik juist de broer van Illidan wel weer kan waarderen, en daar is hij ook onderdeel.

Bedoel iedereen heeft wel met een ander te maken, maar hoef ze niet allemaal even boeiend te vinden.
Puc van S. schreef op donderdag 27 november 2014 @ 12:46:
Als ze die niet geactiveerd hadden, waren de andere Titans toch "langsgekomen" om Azeroth te repurposen?
Yup the Pantheon indeed.

[ Voor 30% gewijzigd door Mektheb op 27-11-2014 13:39 ]

• BlackMage
JST94 schreef op donderdag 27 november 2014 @ 13:33:

Cool, gaat denk ik wel pittig lang duren om alle quests te doen. :+ Ik heb het even opgezocht, er zijn 15484 quests volgens wowhead. :)
Veel van die quests kan je niet doen want die zijn gebonden aan je factie of class.

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Op basis van wowhead info:

Total quests required for Loremaster:
Alliance
- Kalimdor: 753
- Eastern Kingdoms: 648
- Outland: 1124
- Northrend: 775
- Cataclysm: 1160
Total: 4460 (+ Pandaria)

Horde
- Kalimdor: 733
- Eastern Kingdoms: 598
- Outland: 1170
- Cataclysm: 1110
Total: 4386 (+ Pandaria)

En dat is nog zonder de nieuwste expansion(s) (+/- 2000?)

De Loremaster achievement heeft natuurlijk niet alle quests, maar geeft denk ik wel een realistischere beeld van hoeveel quests er zijn :)

• ramon1984
Daar ga ik dus echt never nooit aan beginnen :) Loremaster my ass :>

• Mektheb
Ik moest er nog 300 toen voor Cataclysm uit kwam, daarna kon ik opnieuw beginnen :+

Doe ik wel een keer als ik werkeloos ben :+

• Thorval
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19-04 11:37

Thorval

Thorval#2567

Sabrac schreef op donderdag 27 november 2014 @ 13:51:
Op basis van wowhead info:

Total quests required for Loremaster:
Alliance
- Kalimdor: 753
- Eastern Kingdoms: 648
- Outland: 1124
- Cataclysm: 1160
Total: 4460 (+ Pandaria)

Horde
- Kalimdor: 733
- Eastern Kingdoms: 598
- Outland: 1170
- Cataclysm: 1110
Total: 4386 (+ Pandaria)

En dat is nog zonder de nieuwste expansion(s) (+/- 2000?)

De Loremaster achievement heeft natuurlijk niet alle quests, maar geeft denk ik wel een realistischere beeld van hoeveel quests er zijn :)
Telde nu dit niet door voor alle chars die je hebt?

Ik heb alleen cata en pandaria al staan, de rest moet ik nog, en WoD is er niet bij nodig

[ Voor 6% gewijzigd door Thorval op 27-11-2014 14:10 ]

WoW: Kishar, Thorval, Råndan

• ramon1984
Daar zit voor mij de uitdaging toch niet.. Vind achievements niet zo belangrijk.. Ik wil gewoon endgame content zsm spelen. Dus de week dat Mythic word gereleased wil ik erin zitten... Als ze nu even mage gaan fixxen ^^

• Mektheb
ramon1984 schreef op donderdag 27 november 2014 @ 14:19:
Daar zit voor mij de uitdaging toch niet.. Vind achievements niet zo belangrijk.. Ik wil gewoon endgame content zsm spelen. Dus de week dat Mythic word gereleased wil ik erin zitten... Als ze nu even mage gaan fixxen ^^
Ja indeed fix plz :D

Voel me nu net zo'n spons :(

• TylerMayhem
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 16-04-2024

TylerMayhem

In Tyler We Trusted

Proud owner van de Loremaster Title. Maar ik heb het gedaan tijdens mijn lange tocht naar level 90. Voordeel was dat op level 62 de quests in het andere continent (Kalimidor) vrij snel gingen. Deed gemiddeld een gebied in een paar uurtjes en zo dan 3 per avond.

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13:07

Auredium

Informaticus Chaoticus

ramon1984 schreef op donderdag 27 november 2014 @ 14:19:
Eensch! Mage is momenteel echt gewoon van papier. DPS output is 'te doen' maar na iedere mob is het gewoon rusten. Het is niet echt mage niveau op dat van Gandalf. :P

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

• Jveer
  • Laatst online: 27-08 23:04
Jullie zijn ook maar clothies :P

• JST94
Auredium schreef op donderdag 27 november 2014 @ 14:30:
[...]

Eensch! Mage is momenteel echt gewoon van papier. DPS output is 'te doen' maar na iedere mob is het gewoon rusten. Het is niet echt mage niveau op dat van Gandalf. :P
Maar dan heb je het toch over een ekte ekte Mage he. :+

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-09 11:09
gister mn eerste heroics geheald als druid.
Moet eerlijk bekennen dat ik heroics makkelijker vind dan normals. De reden: mensen weten beter wat te doen.

Op normals hadden we geregeld wipes omdat mensen te slechte dps deden of de tank (of ik :)) niet wisten wta te doen.
in Heroics kennen mensen de instance en hun class wat beter.
Gister Everbloom, Grimrail, Die mijnen en Skyreach gedaan.
Wel een keer gewiped maar het ging allemaal als een mes door boter.

En nu dus de 2e epic ring met ilvl 680 :D

Vind de laatste fight in Everbloom echt geweldig met die bloemen die je moet vertrappen :)

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13:07

Auredium

Informaticus Chaoticus

beebie121 schreef op donderdag 27 november 2014 @ 14:45:
gister mn eerste heroics geheald als druid.
Moet eerlijk bekennen dat ik heroics makkelijker vind dan normals. De reden: mensen weten beter wat te doen.

Op normals hadden we geregeld wipes omdat mensen te slechte dps deden of de tank (of ik :)) niet wisten wta te doen.
in Heroics kennen mensen de instance en hun class wat beter.
Gister Everbloom, Grimrail, Die mijnen en Skyreach gedaan.
Wel een keer gewiped maar het ging allemaal als een mes door boter.

En nu dus de 2e epic ring met ilvl 680 :D

Vind de laatste fight in Everbloom echt geweldig met die bloemen die je moet vertrappen :)
Ja die dungeon is leuk. Het gecht ervoor is al best aardig moet ik zeggen mar de endfight is echt wel lachen en eigenlijk best intensief.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

• Ioramus
  • Registratie: November 2012
Ik vind de mechanics van de HCs niet veel anders als in normaal, hangt nu erg af van hoeveel DPS je meeneemt en niet zozeer van de mechanics. ilevels doen wonderen maar had zelf toch meer verwacht en gehoopt op CATA achtige instances.

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12:32
Ik vind Everbloom echt de meest waardeloze instance ooit. Duurt te lang, veeel te veel trash, vervelende petals overal..

Vind de trein denk ik de beste WoD instance tot nu toe, zitten originele bossfights in. Verder vallen mij de nieuwe instances eerlijk gezegd een beetje tegen. Nu maar hopen dat de raids beter worden!

Zo zie je maar, smaken verschillen :)

Verwijderd

Skyreach en UBRS zijn toch echt mijn favorieten. UBRS houd ik sowieso goede herinneringen aan. Heeft mij heel wat opgeleverd door een alt met de key voor de instance te parkeren :-)

• Grimmie187
  • Laatst online: 12:32
Verwijderd schreef op donderdag 27 november 2014 @ 15:54:
Skyreach en UBRS zijn toch echt mijn favorieten. UBRS houd ik sowieso goede herinneringen aan. Heeft mij heel wat opgeleverd door een alt met de key voor de instance te parkeren :-)
UBRS blijft leuk vanwege de vanilla nostalgie idd :)

Vind wel jammer dat ze de instance een beetje uitgekleed hebben; the beast is verdwenen en er mist nog een baas vlak voor het einde?

• Thasquealer
  • Laatst online: 13:15
Grimmie187 schreef op donderdag 27 november 2014 @ 15:57:
[...]

Vind wel jammer dat ze de instance een beetje uitgekleed hebben; the beast is verdwenen en er mist nog een baas vlak voor het einde?
The beast zit er nog steeds hoor :+
Maargoed, van de orginele instance zijn alleen de muren gebleven :F

Steam

• Delay
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 07:57
Is er uberhaubt iets van de small buildings die wel de moeite waard zijn?
Met het Scribe's Quarter small building kan je zelf Darkmoon cards maken, ik geloof 1 per dag. Deze verkoop je voor 1000-3000 gold op het auction house.

Mijn karakter heeft nog nooit zoveel gold gehad :)
Grimmie187 schreef op donderdag 27 november 2014 @ 15:47:
Ik vind Everbloom echt de meest waardeloze instance ooit. Duurt te lang, veeel te veel trash, vervelende petals overal..
Euh je kunt 2 shortcuts gebruiken waarmee je feitelijk bijna alle trash skipped.
Niks mis met Mages :Y)

[ Voor 21% gewijzigd door JeroenNietDoen op 27-11-2014 17:27 ]

• Prx
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 20:36

Prx

Maar dan moeten mensen wel een beetje tegen die rug op kunnen komen. Gisteren 8 minuten op de mage staan wachten die het maar niet voor elkaar kreeg. Als resultaat zijn we toch maar de trash gaan clearen. Op die manier duurde het echt eeuwig.

Verwijderd

Grimmie187 schreef op donderdag 27 november 2014 @ 15:57:
[...]

Ik check nog iedere keer even of ik General Drakkisath zie. :) Was een gefarm vroegah voor je dungeon set daar. ^^

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2014 17:49 ]

• shoombak
  • Niet online
Toch wel grappig soms, die LFG :')

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/d7CM1/e323d4f7db.jpg

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-09 15:30

junglebeast

hier staat iets

Is hier animo voor een HC farm groepje vanavond?

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

• Ioramus
  • Registratie: November 2012
Hoe lang heeft het geduurd uiteindelijk?

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15-09 05:50

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

Holy shit.. MC.. eerste mob group.. wipe.. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:51
Douweegbertje schreef op donderdag 27 november 2014 @ 20:49:
Holy shit.. MC.. eerste mob group.. wipe.. ;w
AoE op een Firelord? Want dat is wel een klassiekertje. Meteen daarna even de DPS meter erbij pakken en kijken wie hoog staat en met welke skills. Weet je meteen wie je de rest van de run niet mee wilt nemen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cr0kie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 31-08 21:21
Gisteren voor het eerst als Blood DK een dungeon gedaan.
Ging lekker (denk ik toch) Niks van problemen gehad alleen sliep de healer af en toe.
Toch maar verder spelen als Tank, bevalt me wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil Cowman
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13:32
als ik het zo hoor moet ik zoooo blij zijn dat ik met mijn eerste MC LFR groep maar 2x gewiped ben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16-09 17:12

Chakotay

Lick here to continue

Dat was vermakelijk gisteravond... Ik was via LFG herioc Iron Docks gaan doen, de laatste die ik nog miste voor de Dungeon Hero achievement. Eenmaal door de queue heen bleek dat ik in een achievement-run van een mij onbekende guild terechtgekomen was. Geroepen dat ik graag mee wou dan zolang ze riepen wat ik vooral wel en niet moest doen, en werd bij ze op skype ge-invite. Stuk betere ervaring dan de gemiddelde pickupgroup zo!

Het ging allemaal heel soepel, vooral Militaristic, Expansionist is erg tricky met random mensen, aangezien je daar de eerste boss moet slopen terwijl 3 andere named trashmobs die ervoor staan heel blijven, maar wel actief meedoen in het gevecht. Alleen jammer dat bij de laatste boss de tank net te vroeg achter de cover vandaan rende, waardoor we Take Cover! helaas niet kregen.

Molten Core had ik ook flink geluk mee zondagavond. Na een tijdje in de queue staan werd ik in een groep gedumpt die alles tot aan Majordomo al gecleared had. Kwartiertje later had ik m'n mount & firehat, zonder met een veel te grote pug die hele raid door te moeten komen :P Heel L100 MC door rennen is leuk, maar niet met een pug :P

[ Voor 15% gewijzigd door Chakotay op 28-11-2014 08:30 ]

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chakotay schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 08:28:
Molten Core had ik ook flink geluk mee zondagavond. Na een tijdje in de queue staan werd ik in een groep gedumpt die alles tot aan Majordomo al gecleared had. Kwartiertje later had ik m'n mount & firehat, zonder met een veel te grote pug die hele raid door te moeten komen :P Heel L100 MC door rennen is leuk, maar niet met een pug :P
Dit doe ik telkens. Queuen, joinen, is het fresh of niet ver genoeg, leave. Deserter buff boeit toch niet zo met de lange queue tijd van MC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
Ik heb nog geen enkele heroic of dungeon gedaan in WoD. De laatste heroic dungeons die ik heb gedaan zijn die van cataclysm. Zijn de heroics momenteel voor een tank echt daadwerkelijk 'moeilijk' dat ik beter eerst de normals kan gaan runnen? Of kan een beetje tank best meteen HC gaan doen? Ik kan natuurlijk ook eerst queuen als dps, maar dan zijn de wachttijden zo gruwelijk lang...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nidhiki
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-02-2024
RobbertDs1 schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 08:12:
Gisteren voor het eerst als Blood DK een dungeon gedaan.
Ging lekker (denk ik toch) Niks van problemen gehad alleen sliep de healer af en toe.
Toch maar verder spelen als Tank, bevalt me wel.
Ik ben ook verliefd geworden op m'n blood spec, erg leuk om zoveel survival cooldowns te hebben. En insta queue voor dungeons! <3 Hebt nooit meer dan heroic dungeons getanked, dus lijkt me wel erg leuk om blood te gearen voor de aankomende raids :)
Mooi doel om naar toe te werken, ben nu net in Spires of Arak aangekomen. Erg mooie plek, dus vind het gek dat veel mensen dit gebied niks vinden :P maar wie weet komt dat nog haha

---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Niet online
Ioramus schreef op donderdag 27 november 2014 @ 18:29:
[...]

Hoe lang heeft het geduurd uiteindelijk?
ze konden me pas kicken na 15 minuten, dus ik ben ondertussen was timber gaan zoeken, terwijl ze mijn huid vol bleven schelden :D, daarna kon ik zonder deserter buff gelijk weer in de volgende queuen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Laatst online: 13-01-2021
shoombak schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 08:52:
[...]

ze konden me pas kicken na 15 minuten, dus ik ben ondertussen was timber gaan zoeken, terwijl ze mijn huid vol bleven schelden :D, daarna kon ik zonder deserter buff gelijk weer in de volgende queuen.
En een ticket aangemaakt voor harrashment hoop ik.
Normaal hou ik niet van reporting, maar van zulke aos's kan mijn blood wel gaan koken.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Pagina: 1 ... 55 ... 89 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Posts als "jeeuj, rogue buffs" of andere 1 regel reactie's van die strekking voegen 0,0 toe aan het topic en zijn daarom niet gewenst.