Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roflzor
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 05-09 12:30
Darkfreak schreef op maandag 24 november 2014 @ 16:10:
[...]

Mijn eerste HC op mijn tank was die railroad.
We kregen de eerste boss niet down :D!

Het ging allemaal goed en snel, tot die grote dude neer was.
Vervolgens was de DPS niet hoog genoeg om die goblin neer te krijgen voordat hij de groep neer had XD
Die beide bosses moeten ongeveer tegelijk dood. Wanneer de één dood is dan krijgt de andere een stacking damage buff. Gelukkig wist mijn vriendin mij dit te vertellen in mijn eerste run!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16-09 15:16
Roflzor schreef op maandag 24 november 2014 @ 16:11:
[...]

Die beide bosses moeten ongeveer tegelijk dood. Wanneer de één dood is dan krijgt de andere een stacking damage buff. Gelukkig wist mijn vriendin mij dit te vertellen in mijn eerste run!
En de tank moet die Dash van die grote weer richting de goblin doen zeker als hij op zo'n platform staat. Dan valt hij er af en kan je ook die kleine weer dps'en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Mektheb schreef op maandag 24 november 2014 @ 15:39:
[...]
Maar LFR en LFG heeft voor mij het hele sociale aspect gekild in WoW
Volgens mij bedoel je cross-realm
In vanilla gedroeg je je wel omdat als je eenmaal een slechte naam had je nergens meer aan de bak kwam. Zat mensen (ninja's) gezien die maar verhuisden naar een andere server omdat ze door iedereen met de nek werden aangekeken en niemand ze ook maar aannam. 1 van de weinige goede dingen in vanilla :p

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Darkfreak schreef op maandag 24 november 2014 @ 16:10:
[...]

Mijn eerste HC op mijn tank was die railroad.
We kregen de eerste boss niet down :D!

Het ging allemaal goed en snel, tot die grote dude neer was.
Vervolgens was de DPS niet hoog genoeg om die goblin neer te krijgen voordat hij de groep neer had XD
Die fight is makkelijk als je iig 1 ranged non-stop op de goblin los laat gaan.
De damage die de goblin los laat bij het killen van die grote orc is best hoog en met een lage dps groep heeft de healer het lastig met niet zo'n goeie gear.

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-11-2024

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Roflzor schreef op maandag 24 november 2014 @ 16:11:
[...]

Ah! Kijk! Dat wisten die ragende en flamende DPS dus niet :D!
Het was mijn eerste keer, dus ik vertrouwde op hun.

Die zeiden dat ik de grote de hele tijd op die kleine moest tanken zodat die kleine omhoog vliegt en je kunt chargen en je de grote ASAP dood krijgt.
Vervolgens was die grote dus snel dood en werd die kleine helemaal massamoord-mode :P

Wat is de exacte manier van doorlopen van die enounter dan precies?
Ik heb sinds die ene keer namelijk niet meer daar hoeven te tanken.
sabriel schreef op maandag 24 november 2014 @ 16:12:
[...]

In vanilla gedroeg je je wel omdat als je eenmaal een slechte naam had je nergens meer aan de bak kwam. Zat mensen (ninja's) gezien die maar verhuisden naar een andere server omdat ze door iedereen met de nek werden aangekeken en niemand ze ook maar aannam. 1 van de weinige goede dingen in vanilla :p
Een ninja werd bij ons op de server ook altijd realm-wide te schande gemaakt.
Er was een kerel, een default-ninja, die 6 keer (!!!) zijn characters naam heeft veranderd nadat die nergens meer invited werd omdat die alles ninjade. De mensen die hem in de Friends List hadden speelden de nieuwe naam dan telkens door, en was een kwestie van tijd voordat die inderdaad weer iets geninja'd had :P

[ Voor 34% gewijzigd door Darkfreak op 24-11-2014 16:15 ]

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16-09 00:10
sabriel schreef op maandag 24 november 2014 @ 16:12:
[...]

ik bedoel LFR en LFG en Xrealm in het algemeen.

Gewoon die dingen, niet meer op je eigen realm spelen.
Niet meer met de personen op je realm spelen.
Niet meer je Capital uit hoeven etc

Alles alleen maar snel snel zonder door de wereld te moeten en zonder je te hoeven gedragen.
Voor wie moet je normaal doen dan ?, je bent zo weer verdwenen.

Soms doe je hele dungeons door niet verder te komen dan Hi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Mektheb schreef op maandag 24 november 2014 @ 16:16:
[...]

ik bedoel LFR en LFG en Xrealm in het algemeen.

Gewoon die dingen, niet meer op je eigen realm spelen.
Niet meer met de personen op je realm spelen.
Niet meer je Capital uit hoeven etc

Alles alleen maar snel snel zonder door de wereld te moeten en zonder je te hoeven gedragen.
Voor wie moet je normaal doen dan ?, je bent zo weer verdwenen.

Soms doe je hele dungeons door niet verder te komen dan Hi
Meestal doe ik hele dungeons zonder ook maar één woord de hele run langs te zien komen in de chat :P

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FotW
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 16-08 18:47
Tja, ik queue LFG om gewoon door een dungeon te raggen en m'n loot te krijgen. Als ik slap wil ouwehoeren ga ik wel met een guildrun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-09 11:40
Darkfreak schreef op maandag 24 november 2014 @ 16:02:
Healers hebben momenteel de grootste kans om te shinen.
Ik heal zelf niet, maar heb met een aantal gesproken.
Het schijnt dat healen écht mana intensive is geworden in de zin dat je nu daadwerkelijk moet nadenken over je heals en niet meer hots en aoe's spammed.

Als ik dan ook in een dungeon zit (en ik heb nogal de neiging om op trash leeroy-style te tanken) en een healer mij constant op +40% HP weet te houden en de DPS ook, krijgen ze toch altijd van mij een flink compliment, bedankje en /bow
Amen to that ! Ik heal zelf ook op mn panda monkie, maar damn wat is het zweten als die noob tanks een gehele pack pulled vooral in UBRS of die trein instance, waarbij het nog wel eens wil gebeuren dat er 2 packs worden gepulled, hoppa een wipe te pakken.
En dan doet de tank, "Healer why you no heal" |:( :X <-- mijn reactie + ragequit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar weet je dan niet dat het altijd de healers fault is in elke game overal altijd voor de rest of eternity en tot het eind der tijden maar daarna nog steeds?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Kom maar heel weinig ragers tegen of die mij de schuld geeft in HC's :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

fuqua schreef op maandag 24 november 2014 @ 16:20:
[...]

Amen to that ! Ik heal zelf ook op mn panda monkie, maar damn wat is het zweten als die noob tanks een gehele pack pulled vooral in UBRS of die trein instance, waarbij het nog wel eens wil gebeuren dat er 2 packs worden gepulled, hoppa een wipe te pakken.
En dan doet de tank, "Healer why you no heal" |:( :X <-- mijn reactie + ragequit.
Vaak weigeren tanks het ook om hun CDs te gebruiken op trash.
Als ik zie dat een tweede pull gebeurd en mijn health aan het droppen is gaan gelijk de CDs een voor een aan. Ook loop ik tegenwoordig vaak met Seal of Light aan (wat je healt).

Over het algemeen tank ik zoveel mogelijk op een manier dat self-heals en damage mitigation hoog zijn.
Als paladintank heb je totaal geen threat issues (en zelfs aardig wat DMG nog ookal focus je geen DPS).

Dat de monsters dood gaan is niet mijn taak, daar heb je die e-peen lovers voor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-09 01:58
Net Molten Core gedaan met PUGs.
Dat doen we dus nooooooit meer, 15minuten lang bezig geweest alleen al om Garr te reseten, was een huntard die feign death wel leuk vond.
Die mass curse daar is ook wel leuk, lekker met de hand 40man dispellen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15-09 05:50

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

Tbh is heroic niet echt "heroic". Eigenlijk allemaal nog redelijk simpel. Sure, heb heus wel gewiped maar om nu te zeggen dat het allemaal lastiger is dan normal.. Nope.. Los van dat zitten er wel leuke 'dingen' als mechanics in bepaalde dungs, echter als je deze weet dan stelt het allemaal niet meer zo veel voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Douweegbertje schreef op maandag 24 november 2014 @ 16:31:
Tbh is heroic niet echt "heroic". Eigenlijk allemaal nog redelijk simpel. Sure, heb heus wel gewiped maar om nu te zeggen dat het allemaal lastiger is dan normal.. Nope.. Los van dat zitten er wel leuke 'dingen' als mechanics in bepaalde dungs, echter als je deze weet dan stelt het allemaal niet meer zo veel voor.
Dat was altijd al zo, maar het feit dat je nu daadwerkelijk weer mechanics moet weten maakt behoorlijk verschil vergeleken bij bijvoorbeeld MoP.

Ik was gestopt in Cata kwam trug in mop wist niks deed maar wat en ging nooit dood. Dat kon in dungs dat kon in Raids eigenlijk overal. Langzamerhand begon ik dan ook nog te beseffen wat er allemaal gebeurde.

Dat kan nu niet meer en is een verademing wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Verwijderd schreef op maandag 24 november 2014 @ 16:37:
[...]
Ik was gestopt in Cata kwam trug in mop wist niks deed maar wat en ging nooit dood. Dat kon in dungs dat kon in Raids eigenlijk overal. Langzamerhand begon ik dan ook nog te beseffen wat er allemaal gebeurde.

Dat kan nu niet meer en is een verademing wat mij betreft.
So. Much. This.

Ik was gestopt vlak nadat Cata uit kwam.
Toen mijn hunter 85 werd stopte ik, dus niets van Cata meegemaakt.

Tegen het einde (3-4 maanden gelden?) van MoP weer begonnen.
Mijn (destijds lvl 80) paladin gemaxed en dungeons, HCs en raids gedaan.

In WotLK deed ik heel af en toe als off-tank voor de guild tanken, dus ik was totaal geen ervaren tank.
Daarbij heel lang niet meer gespeeld, en totaal niet op de hoogte van MoP of wat nou allemaal anders was.

Ik tankte alles zonder ook maar enig probleem :/ .

EN NU IS ER WEER UITDAGING :D!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:16
N = 1 voorbeeld, want heb pas 1 heroic dungeon gedaan, maar "don't stand in fire" en "attack add als dbm roept" werkt nog prima om zonder enige voorkennis die hele dungeon te doen zonder dood te gaan en nog steeds redelijke dps te doen ook al was ik maar 603 ilvl :)

Nu ben ik natuurlijk wel een heroic raider (nu mythic trouwens), dus ben wel wat gewend om op te letten, maar mechanics had ik geen last van.

Voor de standaard pugs waar mensen maar gewoon wat doen is het wel lastiger lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Darkfreak schreef op maandag 24 november 2014 @ 16:39:
[...]

So. Much. This.

Ik was gestopt vlak nadat Cata uit kwam.
Toen mijn hunter 85 werd stopte ik, dus niets van Cata meegemaakt.

Tegen het einde (3-4 maanden gelden?) van MoP weer begonnen.
Mijn (destijds lvl 80) paladin gemaxed en dungeons, HCs en raids gedaan.

In WotLK deed ik heel af en toe als off-tank voor de guild tanken, dus ik was totaal geen ervaren tank.
Daarbij heel lang niet meer gespeeld, en totaal niet op de hoogte van MoP of wat nou allemaal anders was.

Ik tankte alles zonder ook maar enig probleem :/ .

EN NU IS ER WEER UITDAGING :D!
WotLK dungeons waren ook redelijk faceroll.

Cata 5 mans Horror voor vele healers, priest mana regen werd na 2 weken aangepast en toen was het enigsinds te doen. Zul'Aman en Zul'Grub 5mans waren ook niet makkelijk (de eerste tier was ook het enigste wat goed aan cata was). De Hour of Twilight 5mans waren faceroll.

MoP was makelijker dan Cata maar na een week of 2 / 3 net zo faceroll als de WoTLK dungeons.
Challange modes daar in tegen.

WoD zit mooi tussen Cata / MoP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IntToStr schreef op maandag 24 november 2014 @ 16:40:
N = 1 voorbeeld, want heb pas 1 heroic dungeon gedaan, maar "don't stand in fire" en "attack add als dbm roept" werkt nog prima om zonder enige voorkennis die hele dungeon te doen zonder dood te gaan en nog steeds redelijke dps te doen ook al was ik maar 603 ilvl :)

Nu ben ik natuurlijk wel een heroic raider (nu mythic trouwens), dus ben wel wat gewend om op te letten, maar mechanics had ik geen last van.

Voor de standaard pugs waar mensen maar gewoon wat doen is het wel lastiger lijkt me.
Ik zeg niet dat het voor een ervaren wow speler perse moeilijk is. Ik bedoel we zijn allemaal wel bekend met de dont stand in shit. Maar Mop voor mij was echt braindead en dat vond ik in cata al. Hier wordt wel van je geacht dat je nadenkt. Hier moet je naar dbm luisteren maar in Mop als je dat niet deed ging je wel zo langzaam dood dat de fight over was voordat je doorhad dat je ook echt in ... stond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-09 15:10

Nibbz

Postmaster General

Derr_Hans schreef op maandag 24 november 2014 @ 16:49:
[...]

WotLK dungeons waren ook redelijk faceroll.
Halls of Lightning de eerste keer... the horror :p

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Tuurlijk uitzonderingen daar gelaten, HoL was inderdaad vervelend als die iron spinning dwarfs niet geinterupt werden :)

1ste 3 packs in die ahn'kahet of hoe heet die dungeon ook al weer deed ook damage.

Daar had je er ook een paar van in MoP en Cata zat er vol mee.
Verwijderd schreef op maandag 24 november 2014 @ 16:50:
[...]

Maar Mop voor mij was echt braindead en dat vond ik in cata al.
Weet niet hoor maar heb jij begin van cata gespeeld ?

Grim Batol was echt geen kattepis, die tempel in Uldum (niet de city of tol'vir) zaten packs in boven een trap met veel damage deze pack moest interupt worden of je ging gewoon wipen. Dingen ontwijken kon ook nog eens LoS issues opleveren. Zo had je veel meer packs in zo'n beetje alle dungeons, Deepholm anyone ?

WoD heroics als healer is easier dan Cata heroics bij release, denk dat het voor tanking ook geld.

[ Voor 54% gewijzigd door Derr_Hans op 24-11-2014 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Derr_Hans schreef op maandag 24 november 2014 @ 17:06:
Tuurlijk uitzonderingen daar gelaten, HoL was inderdaad vervelend als die iron spinning dwarfs niet geinterupt werden :)

1ste 3 packs in die ahn'kahet of hoe heet die dungeon ook al weer deed ook damage.

Daar had je er ook een paar van in MoP en Cata zat er vol mee.
Laatste boss Shado-Pan meuk ..
Die orbs niet killen en niet genoeg DPS hebben om de boss snel genoeg af te krijgen.

Niet gamebreaking (soms wel) maar wel fcking irritant.
Net een flipperkast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een enkele slechte speler kan de boel goed voor je verpesten soms. Wij hadden een hunter in Skyreach heroic die steevast die kleine vuurvogeltjes boven een berg as sloopte. Probeer daar maar eens doorheen te healen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

Verwijderd schreef op maandag 24 november 2014 @ 17:35:
Een enkele slechte speler kan de boel goed voor je verpesten soms. Wij hadden een hunter in Skyreach heroic die steevast die kleine vuurvogeltjes boven een berg as sloopte. Probeer daar maar eens doorheen te healen.
Mja, daarom is een speler gelijk slecht. Eerder een enorm crappy party dat iemand even niet iets vertelt of uitlegt. Gewoon één zin, en hij snapt het heus wel hoor. Het is een ander verhaal als iemand de tactics niet volgt die simpel zijn en netjes zijn uitgelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Douweegbertje schreef op maandag 24 november 2014 @ 17:37:
[...]

Mja, daarom is een speler gelijk slecht. Eerder een enorm crappy party dat iemand even niet iets vertelt of uitlegt. Gewoon één zin, en hij snapt het heus wel hoor. Het is een ander verhaal als iemand de tactics niet volgt die simpel zijn en netjes zijn uitgelegd.
Jij neemt aan dat we dat niet uitgelegd hebben. Ik dacht dat steevast wel duidelijk maakte dat het niet om meer dan één poging ging. Onze rogue, die de instance voor het eerst deed, kon het prima alleen af, dus we hebben hem uiteindelijk gezegd om alleen de boss te dps-en. Toch bleef hij naar die add switchen en nuken, opngeacht waar die was.

Dus ja, dan ben je slecht.

P.S. We hebben voor de eerste pull gevraagd of hij onbekend was met het gevecht en uitleg nodig had. Hij was namelijk de enige random persoon in de groep.

@kopkoffie hieronder: Op die fiets, zo kan je het idd ook lezen ;-)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2014 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

steevast doorkillen. Er spawnen wel meer van die dingen.. vooral als je ze aanmaakt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-09 15:30

junglebeast

hier staat iets

Ik vind de HC's wel leuk. Paar meer (utility,movement) skills gebruiken. Hier en daar wat CC toepassen.
En ik zien mensen toch wel iets meer praten in de dungeons. Daar gaat het toch wel om in een MMO wat mij betreft.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18:49

vhal

ಠ_ಠ

De echte heroics waren toch wel in TBC tijdens de release. Shattered Halls met hun 9 NPC groepen om maar even een voorbeeld te noemen. De heroic op Isle of Quel'Danas was ook vrij pittig als je niet in de raidgear zat.

De rest van de heroics waren leuk voor 4 weken om vervolgens de boel gigantisch outgearen. Al schaal ik de Cata-heroics iets hoger in dan de MoP-heroics. De WotLK heroics heb ik wat lager op de ladder staan maar vergeet niet dat er toen nog gigantische verschillen tussen de classes onderling waren. Wellicht dat dit het beeld iets vertekend. Tsja...en elke heroic wordt op den duur wel faceroll als je met 50 ilvs aan gearverschil rondloopt aan het eind van een expac

Hoe de WoD heroics zijn weet ik nog niet.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:22
vhal schreef op maandag 24 november 2014 @ 19:25:
De echte heroics waren toch wel in TBC tijdens de release. Shattered Halls met hun 9 NPC groepen om maar even een voorbeeld te noemen. De heroic op Isle of Quel'Danas was ook vrij pittig als je niet in de raidgear zat.

De rest van de heroics waren leuk voor 4 weken om vervolgens de boel gigantisch outgearen. Al schaal ik de Cata-heroics iets hoger in dan de MoP-heroics. De WotLK heroics heb ik wat lager op de ladder staan maar vergeet niet dat er toen nog gigantische verschillen tussen de classes onderling waren. Wellicht dat dit het beeld iets vertekend. Tsja...en elke heroic wordt op den duur wel faceroll als je met 50 ilvs aan gearverschil rondloopt aan het eind van een expac

De WOD HCs zijn leuk maar ik denk dat het ze net zo zal vergaan als alle andere dungeon HCs.

Nu de meeste mensen de mechanics weten en tanks en meeste DPS doorhebben dat ze hun defensive CDs moeten gebruiken is het als healer al een flink stuk eenvoudiger dan in de eerste paar dagen.

Aardig wat boss fights eindig ik al met 80%+ mana.

Er zijn nog gevechten waar gewoon iemand dood gaat en ik oom ben aan het einde maar dit zal ook beter gaan wanneer de gemiddelde DPSer meer DPS gaat doen en de bazen sneller neergaan.

Met de quests van de Inn zal men ze denk ik in elk geval blijven doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

Deadsy schreef op maandag 24 november 2014 @ 19:31:
[...]

Met de quests van de Inn zal men ze denk ik in elk geval blijven doen.
Ja, dat zag je ook wel in WotLK tot het einde van ICC. Zelfs op de server was er genoeg animo

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freaky Maus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-09 06:01
Speel zelf een resto druid, mijn ervaring:

Normals: Toch best pittig als je met net ilvl 600 binnen komt, ondoenlijk bijna als je een groep hebt met een triggerhappy tank en dps die geen avoidance of interrupt kent.
Nu op ilvl 618 geen probleem meer, maar altijd nog opletten op bepaalde punten zeker in een slechte groep.

Heroics: Eigenlijk hetzelfde als de normals, nu op ilvl 618 weer moeilijk genoeg met random groepen. Maar met 630 gear zul je hier weer redelijk soepel doorheen hobbelen.

De fights zijn in ieder geval wel leuk, en dan heb ik nog maar 6/8 gezien.. hoezo random dungeons. Maar ik vrees wel dat je door de gear straks weer niet hoeft na te denken en heroics net zo'n faceroll worden als in eind MoP. Nu is het heel fijn of zelfs essentieel om te dispellen of interrupten wat dan niet meer hoeft, gewoon pull all en AoE doet de rest.
Dat vind ik dan nu al wel een minpunt van WoD, die item lvl squish is niet zo drastisch als gehoopt. Kwam zelf binnen op lvl 90 met 152k HP, zit nu al op 188k en hetzelfde geldt voor spellpower. Alles schaalt zo snel op dat het begin weer faceroll wordt. Maar desalniettemin brengt deze expansion een hoop verbeteringen mee. Warlords of Draenor 2.0 wordt nog beter! ;)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16-09 17:33
junglebeast schreef op maandag 24 november 2014 @ 17:51:
Ik vind de HC's wel leuk. Paar meer (utility,movement) skills gebruiken. Hier en daar wat CC toepassen.
En ik zien mensen toch wel iets meer praten in de dungeons. Daar gaat het toch wel om in een MMO wat mij betreft.
Ik had zowaar vandaag sinds een heel lange tijd (misschien zelfs sinds WotLK/BC periode) een friend request na een dungeon. Vanwege het feit dat het een leuke party was die communiceerde, en vooral mijn foutjes vergaven als tank :D

Ook een mijlpaal bereikt in WoD, voor de eerste keer loot gekregen sinds de invoering van personal loot. Dat is ook leuk :)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

Mja, wel leuk hoor dat praten allemaal, maar ik doe HC voor m'n gear. Af en toe zie ik hele verhalen en 'tactics' (gewoon uitleg eigenlijk..) waarbij ik dan denk: Jongens.. ook mijn eerste keer hier maar het is gvd niet DE baas der bazen waar je maanden voor hebt lopen grinden en je wilt world first halen.
De mechanics zijn vaak in één zin uit te leggen, en dan moet je gewoon ()@*# gaan. Sta soms na elke pack wel een minuut of 2 stil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freaky Maus
Douweegbertje schreef op maandag 24 november 2014 @ 19:52:
Mja, wel leuk hoor dat praten allemaal, maar ik doe HC voor m'n gear. Af en toe zie ik hele verhalen en 'tactics' (gewoon uitleg eigenlijk..) waarbij ik dan denk: Jongens.. ook mijn eerste keer hier maar het is gvd niet DE baas der bazen waar je maanden voor hebt lopen grinden en je wilt world first halen.
De mechanics zijn vaak in één zin uit te leggen, en dan moet je gewoon ()@*# gaan. Sta soms na elke pack wel een minuut of 2 stil.
Tactics = uitleg, wat verwacht je anders?

En dat het niet de baas der bazen is wil niet zeggen dat je maar als een hersenloze 'gogogo'-flapdrol een dungeon door moet rennen. Twee hele minuten, zo erg, in die tijd kon je eind MoP bijna een hele HC in clearen. Dungeons horen (mijn inziens) niet alleen om de gear te draaien, ze horen ook leuk te zijn om te doorlopen.

:F

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
Freaky Maus schreef op maandag 24 november 2014 @ 19:43:
Speel zelf een resto druid, mijn ervaring:

Normals: Toch best pittig als je met net ilvl 600 binnen komt, ondoenlijk bijna als je een groep hebt met een triggerhappy tank en dps die geen avoidance of interrupt kent.
Nu op ilvl 618 geen probleem meer, maar altijd nog opletten op bepaalde punten zeker in een slechte groep.

Heroics: Eigenlijk hetzelfde als de normals, nu op ilvl 618 weer moeilijk genoeg met random groepen. Maar met 630 gear zul je hier weer redelijk soepel doorheen hobbelen.

De fights zijn in ieder geval wel leuk, en dan heb ik nog maar 6/8 gezien.. hoezo random dungeons. Maar ik vrees wel dat je door de gear straks weer niet hoeft na te denken en heroics net zo'n faceroll worden als in eind MoP. Nu is het heel fijn of zelfs essentieel om te dispellen of interrupten wat dan niet meer hoeft, gewoon pull all en AoE doet de rest.
Dat vind ik dan nu al wel een minpunt van WoD, die item lvl squish is niet zo drastisch als gehoopt. Kwam zelf binnen op lvl 90 met 152k HP, zit nu al op 188k en hetzelfde geldt voor spellpower. Alles schaalt zo snel op dat het begin weer faceroll wordt. Maar desalniettemin brengt deze expansion een hoop verbeteringen mee. Warlords of Draenor 2.0 wordt nog beter! ;)
Ik speel zelf ook resto druid, bedankt voor je ervaringen. Qua normal ben ik het helemaal met je eens, maar ik kwam binnen met 585 gear, inmiddels is dat 613, genoeg voor heroics maar ben ik nog niet mee begonnen. Ben benieuwd hoeveel stress het gaat opleveren. Ik heal al sinds wrath en ik heb nog nooit zoveel stress gehad in 5mans als de normals van WoD. Zelfs de heroics van Cataclysm (pre-nerf) waren minder stress, want daar ging je DPS gewoon dood als ze niet goed hun werk deden, hoefde je dus niet te stressen om ze levend te houden :P

Ik denk ook dat dit wel een beetje de healers afschrikt. In het verleden was het altijd zo dat de tanks instant naar binnen mochten, healers ca 3-5 min wachten. Maar ik heb nog nooit meer dan 5 seconden hoeven wachten voordat ik naar binnen mocht (als healer dus). Dat doet mij vermoeden dat de verhouding tank/healer/dps wat anders ligt nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

Freaky Maus schreef op maandag 24 november 2014 @ 20:04:
[...]

Tactics = uitleg, wat verwacht je anders?

En dat het niet de baas der bazen is wil niet zeggen dat je maar als een hersenloze 'gogogo'-flapdrol een dungeon door moet rennen. Twee hele minuten, zo erg, in die tijd kon je eind MoP bijna een hele HC in clearen. Dungeons horen (mijn inziens) niet alleen om de gear te draaien, ze horen ook leuk te zijn om te doorlopen.

:F
Ik verwacht niets, maar er zit een verschil tussen tactics en uitleg. Het gaat daar overigens niet eens over maar ok...
Daarbij moet je weer een uiterste pakken, maar blijkbaar kun je niet gecontroleerd een boss neer krijgen zonder tig minuten stil te staan om even alles overdreven uit te leggen (voor iets simpels.. nogmaals alles is in 1 zin uit te leggen) en wat chitchat te hebben? Ik heb vaak genoeg party's gehad waar we amper een woord zeiden. Wel 'leuke' dingen, maar gewoon hup, de dungeon door. Verder is het jouw mening, mij boeit een dungeon niet helemaal, zeker niet als ik het voor de 3e doorloop. In zekere is het natuurlijk wel leuk, maar daarvoor hoef ik niet al dat gepraat te hebben om het leuk te maken.

Daarnaast, als je nog eens een discussie wilt voeren, probeer dan niet iemand zijn mening omver te gooien Mijn verhaal is gewoon mijn mening die ik overigens met meer mensen deel. Zo'n :F smiley hoeft niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Douweegbertje schreef op maandag 24 november 2014 @ 20:19:
[...]

Ik verwacht niets, maar er zit een verschil tussen tactics en uitleg. Het gaat daar overigens niet eens over maar ok...
Daarbij moet je weer een uiterste pakken, maar blijkbaar kun je niet gecontroleerd een boss neer krijgen zonder tig minuten stil te staan om even alles overdreven uit te leggen (voor iets simpels.. nogmaals alles is in 1 zin uit te leggen) en wat chitchat te hebben? Ik heb vaak genoeg party's gehad waar we amper een woord zeiden. Wel 'leuke' dingen, maar gewoon hup, de dungeon door. Verder is het jouw mening, mij boeit een dungeon niet helemaal, zeker niet als ik het voor de 3e doorloop. In zekere is het natuurlijk wel leuk, maar daarvoor hoef ik niet al dat gepraat te hebben om het leuk te maken.

Daarnaast, als je nog eens een discussie wilt voeren, probeer dan niet iemand zijn mening omver te gooien Mijn verhaal is gewoon mijn mening die ik overigens met meer mensen deel. Zo'n :F smiley hoeft niet.
Ingame zou jij allang op de ignore list staan :X

Wat is vervelender, aantal keer wipen of dat iemand rustig de tactics uitlegt.. zeker in de eerste weken na de release waarin je kunt aannemen dat nog niet iedereen de content gezien heeft of uberhaupt de mechanics doorheeft. En als je daar geen zin in hebt ga je toch met je elite guild queuen. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Morgen een sneakpeak van de Blood Elf models :)

https://twitter.com/WarcraftDevs/status/536946687378350080

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

shoombak schreef op maandag 24 november 2014 @ 20:26:
[...]

Ingame zou jij allang op de ignore list staan :X

Wat is vervelender, aantal keer wipen of dat iemand rustig de tactics uitlegt.. zeker in de eerste weken na de release waarin je kunt aannemen dat nog niet iedereen de content gezien heeft of uberhaupt de mechanics doorheeft. En als je daar geen zin in hebt ga je toch met je elite guild queuen. :9~
Jullie kunnen allemaal wel goed discussies aangaan of niet? Gewoon lekker even persoonlijk iets zeggen ipv iets inhoudelijks. Mag ik gewoon niet eerlijk zeggen dat ik er zelf niet van hou om zo lang stil te staan omdat er af en toe zo ontzettend moeilijk over iets wordt gedaan? :+ Wist niet dat het allemaal zo gevoelig lag hoor.

Probeer niet te veel persoonlijke dingen te roepen, aangezien je me niet eens kent en een aantal hier weten dat ik namelijk een erg behulpzame speler ben die veel tijd voor andere over heeft. Geeft toch niet weg dat ik even ook mijn mening over een punt mag vertellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freaky Maus
Kijk, nu is het al iets anders: er zijn ook gewoon leuke gesprekken dus. Dan maakt die 2 minuten toch niet uit? Komt bij mij over alsof die 2 minuten zó erg zijn, dan heb ik al gelijk een 'gogogo' figuur voor m'n ogen. Ik heb laatst een normal doorlopen met een tank die nieuw was, en die stelde het op prijs dat hij uitleg kreeg van mij. Hele dungeon doorgekomen zonder maar ook één hapering, wat maakt nu dat beetje extra tijd uit? Zeker in randoms kan niet iedereen even snel rennen of wil even snel, dan pas ik me aan. Waarom moet het allemaal zo snel mogelijk.. blijkbaar genieten we allebei anders van WoW.

En ik hoef niet persé een discussie te voeren of jouw mening omver te gooien, reageer alleen op jouw post. Niet zo dramatisch gelijk, ook die smiley is niet stom of gemeen bedoeld. Zelfde als die tactics, daar zie ik dan weer geen verschil in vandaar dat ik erop reageerde. En volgens mij heb ik niks persoonlijks gezegd? :?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
Zo, mijn WoW account ook maar weer eens geactiveerd :)

http://eu.battle.net/wow/...gent-dawn/Fructi/advanced

Nog mensen op Argent Dawn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janwer
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14-09 17:13
Zo ik heb mijn corehound mount binnen, vet ding :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
vhal schreef op maandag 24 november 2014 @ 19:25:

TBC heroics die waren in blue gear zeker lastiger dan in WoD en Cata, en vergeleken met Mop en Wrath misschien inderdaad zelfs zeer lastig tot moeilijk in sommige gevallen, maar ook die heroics waren zeer goed te doen in een premade groep, en zelfs redelijk makkelijk wanneer je goed in de heroic en wat karazhan+ gear zat. Het grootste verschil is dat ze lastiger konden zijn doordat je geen group finder had, je bepaalde dus zelf de kwaliteit van je groep, en ja, als je in TBC meeging met een LFM 1 TANK Shadowlabs fast run!!!!11 uit trade chat, ja dan kon je gerust bedrogen uitkomen en een uren lange of fail run krijgen. Maakte je echter alleen guild/friend runs dan waren ze veelal ook goed te doen (wel langer dan nu vanwege het dungeon design in veel gevallen).

Maar eigenlijk kan je TBC 5 mans niet vergelijken met Wrath, Cata, MoP en WoD omdat de groupfinder gewoon teveel veranderd heeft aan het systeem van 5 mans en hoe het dungeon design moet zijn om de groupfinder succesvol te houden. Classes waren destijds natuurlijk ook nog volledig anders, wat ook een extra scheef beeld geeft, Shattered halls was bijv. veel makkelijker met een pala tank dan met iedere andere soort tank, en voor bepaalde dungeons wilde je ook bepaalde CC hebben, nu kan iedereen bijna alles ccén.

Neemt niet weg dat de TBC heroics denk ik de lastigste waren die er ooit geweest zijn in WoW, maar nu ook weer niet zo lastig als soms geclaimed wordt (er even vanuitgaande dat er altijd met een capabele groep gespeeld werd). Met Cata / WoD als goede 2de en MoP/Wrath als makkelijkste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

Hehe...shadowlabs fast run. Ja, die grap ken ik nog wel. Gewoon drie uur lopen kloten in een dungeon met een random PuG van de server om vervolgens continue te wipen op Murmur :X

Auchenai Crypts was ook zo'n pareltje...

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16-09 17:33
vhal schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 06:07:
Hehe...shadowlabs fast run. Ja, die grap ken ik nog wel. Gewoon drie uur lopen kloten in een dungeon met een random PuG van de server om vervolgens continue te wipen op Murmur :X

Auchenai Crypts was ook zo'n pareltje...
Ik geloof dat ze shadow labs zelfs nog generfed hadden, qua aantal trash mobs als ik mij niet vergis.
Vooral dat stuk met de ogre boss trash vond ik belachelijk lang duren.

BC heroics hadden wel een belangrijk nadeel: ze waren allen gekoppeld (per serie) aan een bepaalde faction grind. En elke faction beloonde items die slechts geschikt waren voor één rol in een groep/raid. Daardoor wilden tank per se een faction grinden (ik denk eentje in Shattrath voor een schild), dps casters wilden een spell sword uit Hellfire als ik mij niet vergis,... etc.

Dus een deel van de moeilijkheid bestond er ook in om überhaupt een groep samen te krijgen die mee wilde grinden voor jouw rewards :) En dan moest iedereen nog revered zijn bij die faction om in de heroics te geraken... 'good ol' times' zeker?

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
Freaky Maus schreef op maandag 24 november 2014 @ 20:40:
Kijk, nu is het al iets anders: er zijn ook gewoon leuke gesprekken dus. Dan maakt die 2 minuten toch niet uit? Komt bij mij over alsof die 2 minuten zó erg zijn, dan heb ik al gelijk een 'gogogo' figuur voor m'n ogen. Ik heb laatst een normal doorlopen met een tank die nieuw was, en die stelde het op prijs dat hij uitleg kreeg van mij. Hele dungeon doorgekomen zonder maar ook één hapering, wat maakt nu dat beetje extra tijd uit? Zeker in randoms kan niet iedereen even snel rennen of wil even snel, dan pas ik me aan. Waarom moet het allemaal zo snel mogelijk.. blijkbaar genieten we allebei anders van WoW.
Maar hij heeft anders ook wel een punt. Als de dungeon journal pak 'm beet 5 regels heeft voor iedere roll, waarom zou je dan ellenlange uitleg moeten krijgen? Er is ook een punt waarop je information overload krijgt. Wij legden de raidbosses altijd uit met 1 macro en dat was altijd voldoende, zelfs voor newbies. Ik krijg dus ook altijd jeuk van raidleaders die 5 tot 10 minuten bezig zijn met niets anders dan stap voor stap een fight uitleggen.
Ik wil met alle liefde een fight uitleggen, maar verwacht van mij ook 2 regels en dan is het een pull. Heeft niets met gogogo te maken, maar alles met 'meer dan dat heb je niet nodig'.

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorval
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19-04 11:37

Thorval

Thorval#2567

Weinig kunnen spelen gisteren, real life took over :-) wel erachter gekomen dat ik me toch nog wat meer in dat hele garrison gebeuren moet verdiepen (kwam er gisteren pas achter dat je dus work order kunt queuen)

Maar 's even wat goede guides erover opzoeken.

WoW: Kishar, Thorval, Råndan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaaD
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 02-09 13:10
Thorval schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 08:17:
Weinig kunnen spelen gisteren, real life took over :-) wel erachter gekomen dat ik me toch nog wat meer in dat hele garrison gebeuren moet verdiepen (kwam er gisteren pas achter dat je dus work order kunt queuen)

Maar 's even wat goede guides erover opzoeken.
Hehe heb hetzelfde inderdaad... Ik heb inmiddels alle gebouwen staan en heb me eerste pet getamed met de stables, maar ik heb nu ongeveer 300 true iron ore die de tradepost maar niet hebben wil 8)7 Even verder uitzoeken hoe dat nou precies zit!

bl44t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Gistere avond in Talador zitten questen wat me prima beviel !.

Tot ik elke keer als ik rond de 15% 20% zat en Rogue uit het niets kwam als level 100 en je dan even moest killen.

Dit gebeurde helaas 4x, maar goed PvP server dus irritant maar helaas het mag :P.

Dus daarna is even de situatie aan gekeken en hij bleek dus bij de mine en het stukje van de "vogel faction" rond te wandelen en iedereen te pakken.

Uit eindelijk met een Warlock druid en ik hebben we hem omgelegd een paar keer :+.
Toen was die weg.

Vanavond level 96 aantikken en dan Talador afmaken en op naar de volgende zone !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02:33

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Mektheb schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 08:36:
Gistere avond in Talador zitten questen wat me prima beviel !.

Tot ik elke keer als ik rond de 15% 20% zat en Rogue uit het niets kwam als level 100 en je dan even moest killen.

Dit gebeurde helaas 4x, maar goed PvP server dus irritant maar helaas het mag :P.

Dus daarna is even de situatie aan gekeken en hij bleek dus bij de mine en het stukje van de "vogel faction" rond te wandelen en iedereen te pakken.

Uit eindelijk met een Warlock druid en ik hebben we hem omgelegd een paar keer :+.
Toen was die weg.

Vanavond level 96 aantikken en dan Talador afmaken en op naar de volgende zone !
Dat deed die rogue omdat die niemand anders kan PvPen :+ ... voelt zoo under powered in vergelijking met andere classes :P

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
  • Laatst online: 13-09 19:44
Ik kwam er gisteren achter dat je als protection warrior ook gebruik kunt maken van shield barrier. Dat scheelt een slok op een borrel tijdens het levelen zeg! Ik kan nu makkelijk 8 mobs (lvl 92) tegelijk pullen en er doorheen aoe-en, vervolgens met victory rush kom ik er weer full health uit:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Ricmaniac schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 08:37:
[...]

Dat deed die rogue omdat die niemand anders kan PvPen :+ ... voelt zoo under powered in vergelijking met andere classes :P
Ah dat wist ik niet eens :P

Weet wel ik Full PvP ga deze uitbreiding en dus voor bg's etc gaan en lekker World PvP

Aangezien je toch niet kan weg vliegen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Mektheb schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 08:43:
[...]

Aangezien je toch niet kan weg vliegen :+
Nog niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Ik hoop voor heel lang niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ik vermoed dat dat al ge-introduceerd gaat worden met 6.1 gewoon.. als de raids ook unlocked worden denk ik.

Maar in mijn opinion laten ze het lekker helemaal weg in WoD ja ;p maar zal niet gebeuren vrees ik

[ Voor 32% gewijzigd door Ricmaniac op 25-11-2014 08:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
Ricmaniac schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 08:55:
Ik vermoed dat dat al ge-introduceerd gaat worden met 6.1 gewoon.. als de raids ook unlocked worden denk ik.

Maar in mijn opinion laten ze het lekker helemaal weg in WoD ja ;p maar zal niet gebeuren vrees ik
vermoed het ook, iedereen is er nu wel een paar keer doorheen gelopen inc. alts. Ik vind dat vliegen dan wel weer mag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Ik irriteerde me er dood aan dat flying ontbrak. Was er zo aan gewend geraakt.
Inmiddels redelijk gewend aan het raken om overal heen te lopen.
Op m'n mage heb ik gelukkig portals. Ik mis alleen een portal in shattrath of ergens anders in draenor voor m'n mage =/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Ja logisch ook, zoveel mooie mounts om te gebruiken zou wazig zijn als het niet mocht.

Helemaal als je bij de Collector edition een mount krijgt >.<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage

De raids (Highmaul en Blackrock Foundry) zitten al in deze patch, maar zijn nog niet toegankelijk om iedereen rustig te laten levellen en gearen zonder druk van hun guild om asap te beginnen met raiden. Ik weet niet precies wanneer, maar de eerste raid opent over twee week al.

Ik denk ook dat ze terugkomen op hun keuze om flying niet toe te staan. Weet niet of dat bij 6.1 al gebeurd, maar vast wel ergens deze expansion. Ik ben neutraal qua mening. Ik vind niet kunnen vliegen wel wat hebben, maar het is zo ontzettend makkelijk.

Misschien zouden ze het beperkt kunnen invoeren, dat je alleen kan opstijgen vanaf bepaalde "takeoff zones". Je kan overal heen vliegen, maar als je geland bent dan moet je weer een takeoff zone zoeken. Die komen er genoeg, maar voorkomt dat je land voor een mob of gathernode en na je business direct weer opstijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaaD
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 02-09 13:10
BlackMage schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 09:09:
[...]

De raids (Highmaul en Blackrock Foundry) zitten al in deze patch, maar zijn nog niet toegankelijk om iedereen rustig te laten levellen en gearen zonder druk van hun guild om asap te beginnen met raiden. Ik weet niet precies wanneer, maar de eerste raid opent over twee week al.

Ik denk ook dat ze terugkomen op hun keuze om flying niet toe te staan. Weet niet of dat bij 6.1 al gebeurd, maar vast wel ergens deze expansion. Ik ben neutraal qua mening. Ik vind niet kunnen vliegen wel wat hebben, maar het is zo ontzettend makkelijk.

Misschien zouden ze het beperkt kunnen invoeren, dat je alleen kan opstijgen vanaf bepaalde "takeoff zones". Je kan overal heen vliegen, maar als je geland bent dan moet je weer een takeoff zone zoeken. Die komen er genoeg, maar voorkomt dat je land voor een mob of gathernode en na je business direct weer opstijgt.
Je bedoelt flight paths? :+

Ik moet zeggen dat het qua grootte best te belopen is. zeker met de 20% buff vanuit de stables is het prima vol te houden. Zo zie je nog eens wat van het landschap :)

bl44t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Ah .. Krijg een portal naar Ashran!
Beter iets dan niets :P

http://us.battle.net/wow/en/forum/topic/13840764284#4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-09 12:43
Die take-off zones klinken wel als een goed idee!

Ik was zelf ook altijd voorstander van flying mounts. Maar met de groundmounts kom je meer mensen tegen en zie je ook meer van de wereld. Best prima dus!

Ik heb ontzettende pech in heroic instances. Zit nog steeds op itemlevel 624. Gister na 8 heroics gedaan te hebben toch nog een stukje loot. Een meer dan prima trinket (inclusief socket!)!

Ik vind de heroics wel leuk. Al denk ik dat ze niet heel lang 'lastig' blijven. De Inn quests houden ze voorlopig wel interessant, en dat is mooi!

Goed gedaan van Blizz dat je tegenwoordig wel 'iets' hebt aan challenge modes. De 640 gear is natuurlijk maar erg kort interessant, maar het behalen van de medals zal altijd mensen blijven trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
YaaD schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 09:15:
[...]

Je bedoelt flight paths? :+

Ik moet zeggen dat het qua grootte best te belopen is. zeker met de 20% buff vanuit de stables is het prima vol te houden. Zo zie je nog eens wat van het landschap :)
Zoiets als flightpaths ja, maar dan flexibel te kiezen bestemming. En met wat meer "takeoff zones" dan flightmasters.

Het was tijdens het levellen ook prima te doen hoor, dus alles <lvl100 mag gewoon blijven lopen zoals altijd (behalve cata).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-09 11:46

hmr

Bijna mijn priest op 100, ik denk dat het vanavond voor Ajax wel moet lukken!

Ik moet eerlijk zeggen dat ik de hc's niet echt moeilijk vind. Ik loop ze wel met guildgroeps, maar alsnog. Mijn warrior doet nog niet echt damage in fury. Ik zit te denken om toch gladspec te gaan in raids... We zullen zien!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Ha! Net mijn [Draenic Stone Collector] op mijn mage gekregen.
Wel grappig, mijn mage is level 98, en heeft die achievment nu al.
Mijn Paladin is level 100, had eerder de level 2 mine al en gaat ook dagelijks minen.
Maar op mijn Paladin heb ik 'm nog niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Dat zijn aardig wat stone's :D, maar wel tof !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Ah, zie nu dat de achievment account-wide is.
Dat verklaart :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metallize
  • Laatst online: 12-09 15:08
Ik heb gisteren na t dingen van lvl 100, ubrs geprobeerd. maarja als je in het begin al een tank met itemlevel 590 moet gaan spamhealen om hem in leven te laten, dan weet je al dat,dat niet goed gaat, mischien eens de nagrand quests afmaken ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Ik merk ook dat ik gigantisch veel ore en herbs krijg van die mine en garden. Kan me wel voorstellen dat miners zich genaaid voelen. Ik heb ook mining (op 200 skill ofzo) maar die ga ik denk ik droppen voor skinning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
M'n hunter is nu bijna lvl99. En ik zit al sinds lvl90 na te denken over welke alt ik ga levellen. Eigenlijk wil ik al sinds Vanilla een priest levellen. Tegelijkertijd heb ik niet zoveel meer met clothies.

Zit te denken aan een Monk. Of toch weer een pally (die heb ik destijds gewist na de introductie van de holy power :P ). Lastig lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcmaria
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-09 13:07

Alcmaria

Syntax Error in 10

Ik ben nog iemand van de oude stempel en vind het heel jammer dat ze ooit flying mounts hebben geintroduceerd in WoW. Het vliegen nam zoveel weg van het gevoel van reizen, de spanning van door gebieden te rennen om bij een elite te komen.

Het gevoel dat je op afgelegen plekken was is helemaal weg daardoor. sowieso zag je op een gegeven moment te weinig van de wereld, je teleport alle kanten op zonder dat je weet waar je precies bent en hoe het bijbehorende gebied eruit ziet. Het kwam wel eens voor dat ik een instance al 50 keer had gecleared maar dat ik nog niet eens wist waar de ingang precies was als ik er heen zou moeten vliegen/lopen vanaf stormwind.

Wat mij betreft houden ze vliegen eruit, ze hebben zat flightpoints opgezet en de gebieden zijn redelijk compact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Kleine kans als je al ziet zoals ik al zei dat de CC edition een flying mount heeft dan kan je natuurlijk verwachten het er weer in komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Metallize schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 09:41:
Ik heb gisteren na t dingen van lvl 100, ubrs geprobeerd. maarja als je in het begin al een tank met itemlevel 590 moet gaan spamhealen om hem in leven te laten, dan weet je al dat,dat niet goed gaat, mischien eens de nagrand quests afmaken ? :P
Die dungeons zijn getuned voor ilvl600. Met name tanks en healers zullen er moeite hebben met lager. En dat spamhealen zul je blijven houden bij tanks die niet weten hoe hun class werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

BlackMage schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 09:41:
Ik merk ook dat ik gigantisch veel ore en herbs krijg van die mine en garden. Kan me wel voorstellen dat miners zich genaaid voelen. Ik heb ook mining (op 200 skill ofzo) maar die ga ik denk ik droppen voor skinning.
Hides krijg je met de Barn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Alcmaria schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 09:42:

Wat mij betreft houden ze vliegen eruit, ze hebben zat flightpoints opgezet en de gebieden zijn redelijk compact.
+1. De wereld is (gevoelsmatig) veel kleiner geworden nu je overal kunt vliegen (behalve in WoD dan :P ) en ze bovendien overal en nergens een flightpoint hebben neergeflikkerd.

Op zich kun je er voor kiezen om niet te vliegen natuurlijk, maar sommige gebieden zijn dan weer niet toegankelijk zonder flying mount.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metallize
Of ze laten t vliegen toe , als men nieuwe zone's toevoegt, bijvoorbeeld dat continent zuid-westelijk van Nagrand, maar ik hoop dat dat voor de volgende xpac wordt , en dat ze van draenor een soort azeroth 2 maken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:16
Volgens mij heb ik al iets van 1200 ores of zo puur uit m'n mine. Ook ladingen herbs.

Dust voor enchanting daarentegen is echt een ramp om aan te komen, maar volgens een blue post gaan ze daar snel wat aan doen.

Gisteren 15 ilvls gestegen na 3 heroic dungeons, begint er op te lijken dus! Nu 618, dus mag zelfs officieel de queue in zonder te hoeven cheaten :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Metallize schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 09:47:
Of ze laten t vliegen toe , als men nieuwe zone's toevoegt, bijvoorbeeld dat continent zuid-westelijk van Nagrand, maar ik hoop dat dat voor de volgende xpac wordt , en dat ze van draenor een soort azeroth 2 maken :D
In deze expansion zit je in het verleden. Ik ga er vanuit dat je na de laatste raid voor het verhaal geen reden hebt om in het verleden te blijven. Outland is de Draenor van het heden.
Ja maar dat is een gebouw die je niet gratis krijgt. En zover ik begrijp werkt dat een beetje zoals de lumber mill, daarvoor moet je de wereld in om mobs te vangen. Het is een optie om leather the krijgen als je geen skinner bent, maar als je dat wel bent kan je beter gewoon gaan skinnen.

Of heb ik het mis?

[ Voor 35% gewijzigd door BlackMage op 25-11-2014 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

BlackMage schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 09:48:
[...]

Ja maar dat is een gebouw die je niet gratis krijgt. En zover ik begrijp werkt dat een beetje zoals de lumber mill, daarvoor moet je de wereld in om mobs te vangen. Het is een optie om leather the krijgen als je geen skinner bent, maar als je dat wel bent kan je beter gewoon gaan skinnen.

Of heb ik het mis?
Yep
The Barn is a Medium Garrison building designed to provide you with a steady income of Sumptuous Fur Icon Sumptuous Fur, Raw Beast Hide Icon Raw Beast Hide, and Savage Feast Icon Savage Feast, which are needed for Tailoring, Leatherworking, and Cooking recipes. To produce them, you have to go out in Draenor and capture beasts that are then processed at the Barn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Gisteren even in de queue voor een heroic,de DK tank negeert de CC en pulled er op los. Op een gegeven moment in het begin van Blackrock pulled hij een groep maar let niet op de patrol die er aan komt.
Die komt er dus bij en een wipe. Zegt hij "ik heb die groep niet gepulled" dus ik zeg "het was een patrol van achter" ..tank has left the group.
Daarna ging de healer, dps en ja dan ik ook maar. Ik was het direct weer zat en ben naar een alt gegaan.
Het was een kleine fout van hem, niets aan de hand maar direct weg gaan en de rest ook dan denk ik van om nu weer 30 minuten in een queue te gaan hangen heb ik geen zin in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
  • Laatst online: 13-09 19:44
IntToStr schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 09:48:
Volgens mij heb ik al iets van 1200 ores of zo puur uit m'n mine. Ook ladingen herbs.

Dust voor enchanting daarentegen is echt een ramp om aan te komen, maar volgens een blue post gaan ze daar snel wat aan doen.

Gisteren 15 ilvls gestegen na 3 heroic dungeons, begint er op te lijken dus! Nu 618, dus mag zelfs officieel de queue in zonder te hoeven cheaten :p
Ze hebben er al wat aan gedaan. Ik disenchante gister een green en kreeg 10 dusts:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srvdp
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 06-08-2023
Carthrax schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 09:58:
Daarna ging de healer, dps en ja dan ik ook maar. Ik was het direct weer zat en ben naar een alt gegaan.
Het was een kleine fout van hem, niets aan de hand maar direct weg gaan en de rest ook dan denk ik van om nu weer 30 minuten in een queue te gaan hangen heb ik geen zin in.
Je weet wel dat je de een hogere prioriteit hebt dan mensen die nog in een queue zitten. En meestal zit je dan binnen 5 minuten weer in een volle party. O-)

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Srvdploeg schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 10:01:
[...]

Je weet wel dat je de een hogere prioriteit hebt dan mensen die nog in een queue zitten. En meestal zit je dan binnen 5 minuten weer in een volle party. O-)
Ja maar dan is mijn irritatie punt bereikt en kan ik beter wat anders gaan doen ;)
Mijn skettis daily maar even gedaan voor de apexis shards.

Wel vanochtend nog snel de 640 blacksmithing shoulders gemaakt dus blacksmithing ook weer 10 puntjes omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Srvdploeg schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 10:01:
[...]

Er is niets vervelender dan een ongeduldige tank. Chainpullen, CC negeren, niet even wachten tot iedereen bij de boss is, etc. Dat is doorgaans geen foutje maar een mentaliteit. Dat kost je uiteindelijk meer tijd dan een dungeon deserter debuff afwachten en een nieuwe groep zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waywaith
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-08 13:22

Waywaith

Tja

Carthrax schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 10:04:
[...]
Mijn skettis daily maar even gedaan voor de apexis shards.
Die duurt echt te lang, om even 'snel' te doen. Die doe ik dus ook niet meer :p

-Pirate : "The cannons be ready Captain." -Captain: "Are."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
BlackMage schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 10:04:
[...]

Er is niets vervelender dan een ongeduldige tank. Chainpullen, CC negeren, niet even wachten tot iedereen bij de boss is, etc. Dat is doorgaans geen foutje maar een mentaliteit. Dat kost je uiteindelijk meer tijd dan een dungeon deserter debuff afwachten en een nieuwe groep zoeken.
Andersom geldt precies hetzelfde. Ongeduldige dps die niet wil cc'en, ninja pullen, gogogo roepen ;)

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Wat doen jullie met de large buildings op je Garrison?

Er zijn een aantal opties, maar geen enkele boeit me super :P Ik zit te denken aan:
- Mage Tower. Altijd handig om snel te teleporten naar afgelegen gebieden. Die runes of power zijn ook wel handig lijkt me.
- Dwarven Bunker. Die transmog sets zijn wel leuk, maar je moet er veel voor farmen. En een gratis bonus roll als je dat ding eenmaal level 3 hebt. Het gearen van de followers boeit mij eigenlijk weinig, want ben gestopt met die missies. Maar mocht ik daar ooit interesse in krijgen dan is dat ook een optie :)

Andere opties:
- Barracks. Eigenlijk alleen nuttig als je wat doet met followers. En dan alleen als je nog level <100 followers hebt.
- Stables. Mounts zijn leuk, maar ik ben een druid en gebruik geen mounts.
- Gearworks. Ben nooit een fan geweest van die engineering meuk. Denk dat dit vooral pvp spelers aanspreekt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Barrack's en Stables.

Rest is allemaal niet boeiend voor me :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idanue
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 16-09 15:35
Mektheb schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 10:30:
Barrack's en Stables.

Rest is allemaal niet boeiend voor me :+
Die 2 heb ik ook maar genomen, de rest heb ik niks mee.
Stables is wel erg handig voor timber en herbs farmen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metallize
de stables kun je daarna gewoon afbreken, als je alle mounts hebt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Metallize schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 10:33:
Je krijgt bij level 2 wel de mogelijkheid om gemount te blijven als je bepaalde handelingen doet zoals idd herben ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

BlackMage schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 10:30:
Wat doen jullie met de large buildings op je Garrison?

Er zijn een aantal opties, maar geen enkele boeit me super :P Ik zit te denken aan:
- Mage Tower. Altijd handig om snel te teleporten naar afgelegen gebieden. Die runes of power zijn ook wel handig lijkt me.
- Dwarven Bunker. Die transmog sets zijn wel leuk, maar je moet er veel voor farmen. En een gratis bonus roll als je dat ding eenmaal level 3 hebt. Het gearen van de followers boeit mij eigenlijk weinig, want ben gestopt met die missies. Maar mocht ik daar ooit interesse in krijgen dan is dat ook een optie :)

Andere opties:
- Barracks. Eigenlijk alleen nuttig als je wat doet met followers. En dan alleen als je nog level <100 followers hebt.
- Stables. Mounts zijn leuk, maar ik ben een druid en gebruik geen mounts.
- Gearworks. Ben nooit een fan geweest van die engineering meuk. Denk dat dit vooral pvp spelers aanspreekt?
Sowieso warrmill/bunker (voor bonus roll)

Verder pak ik denk ik Barracks voor de followers achievment te krijgen (rep met je follower raisen).
En laterna Stables voor mounts en bijbehorende achievments.

Mage tower vind ik overbodig met FPs en later flying (daarbij heb je van die ogre mats nodig om die portals te gebruiken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Darkfreak schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 10:35:
[...]
Mage tower vind ik overbodig met FPs en later flying (daarbij heb je van die ogre mats nodig om die portals te gebruiken)
Zover ik kon lezen heb je ze alleen nodig om ze te openen of te sluiten (sluiten is nodig als je hem naar een andere locatie wilt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idanue
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 16-09 15:35
Metallize schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 10:33:
Die mounts boeien me niet, gaat me meer om dit:
  • Allows you remain mounted while interacting with objects in outdoor Draenor zones.
  • You will no longer get dazed by enemies while riding mounts in outdoor Draenor zones.
  • Increases mount speed in Draenor by 20%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metallize
BlackMage schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 10:35:
[...]

Je krijgt bij level 2 wel de mogelijkheid om gemount te blijven als je bepaalde handelingen doet zoals idd herben ofzo.
dat heb je bij lvl 1 al , maar ik ben een druid :P als straks het vliegen mischien er in komt , dan is t weer duikvluchten maken voor herbs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

Idanue schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 10:37:
[...]

Die mounts boeien me niet, gaat me meer om dit:
  • Allows you remain mounted while interacting with objects in outdoor Draenor zones.
  • You will no longer get dazed by enemies while riding mounts in outdoor Draenor zones.
  • Increases mount speed in Draenor by 20%.
In nagrand heb ik dan dat éne gebouw waardoor ik een mount heb waarbij ik alles kan, aanvallen/interacting zonder dat ik van de mount af ga. Vrij 'episch' als mage zijnde :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
Douweegbertje schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 10:40:
[...]

In nagrand heb ik dan dat éne gebouw waardoor ik een mount heb waarbij ik alles kan, aanvallen/interacting zonder dat ik van de mount af ga. Vrij 'episch' als mage zijnde :+
in elke zone krijg je zo een speciale keuze, maar kun je die later nog wijzigen eigenlijk ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
Douweegbertje schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 10:40:
[...]

in elke zone krijg je zo een speciale keuze, maar kun je die later nog wijzigen eigenlijk ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-09 14:41
fuqua schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 10:42:
[...]

Ja, kost je wel een sloot met gold (dacht 10.000g)

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Metallize schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 10:38:
[...]

dat heb je bij lvl 1 al , maar ik ben een druid :P als straks het vliegen mischien er in komt , dan is t weer duikvluchten maken voor herbs
What does it offer?
Level 1: Enables the capture and training of special mounts on Draenor.
Level 2: You may remain mounted while interacting with objects in outdoor Draenor zones.
Level 3: Increases mount speed in Draenor by 20%.

Volgens wowhead.

En inderdaad als druid heb je daar niets aan. Ik gebruik de Glyph of Travel ook, waarmee Travel Form op mount speed loopt. Die kan ook herben, maar niet hout zagen. Maar je hebt toch instant cast mount speed dus dat maakt niet uit.
Pagina: 1 ... 52 ... 89 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Posts als "jeeuj, rogue buffs" of andere 1 regel reactie's van die strekking voegen 0,0 toe aan het topic en zijn daarom niet gewenst.