BlackMage schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 12:13:
[...]
Wilde alleen zeggen dat je veel meer knopjes gebruikt. Los van "lange cooldowns" heb je nog Savage Defense, Frenzied Regeneration, Maul (Tooth & Claw) en eventuele talents zoals Pulverize. Niet minder knopjes als wat je met feral gebruikt.
Ben helaas bang dat Feral ook niet de uitdaging zal bieden die ik zocht.
Daarnaast zit ik nu wat abilities voor mezelf in kaart te brengen. (geen rekening houdens met bepaalde situatie afhankelijke abilities als Interupts, Stuns en dergelijke)
Guardian (nu):
Lacerate, Trash, Mangle, SD (18 sec cd), FR, Maul, SI (2charges, 2 min cd), Barkskin (60 sec cd), Pulverize, Cenarion Ward (gezien de nerf naar Ysera's Gift), Guardian of Cenarius proc (healing touch) en Incarnation zijn 12 abilities.
Guardian (toen):
Lacerate, Trash, Mangle, SD (9 sec cd), FR, Maul, SI (3 min cd), Barkskin (30 sec cd), Guardian of Cenarius procs, FF, Swipe, Might of Ursoc en Incarnation zijn 13 abilities.
Alleen de paar dungeons die ik dan doorlopen heb, voelt Guardian echt totaal anders (in de negatieve zin).. in de dungeons zat ik op minimaal meer damage ontvangen dan de damage dealers, op boss gevechten zat ik op hogere healing done dan de healer zelf. (goed... ilvl 570 mythic / heroic gear op een lvl 94 dungeon... is misschien ook geen eerlijke vergelijking).
Misschien dat dit toch het moment is een andere class te gaan spelen om wat andere speelstylen te zien.
[
Voor 3% gewijzigd door
Sabrac op 25-11-2014 13:30
]