Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Je vergeet dat je niet ge-dazed kan worden door mobs op level 2, dat is toch wel een lekkere perk hoor, vooral om snel op je mount een berg mobs op te pikken zonder vervolgens telkens geslowed te worden.

die van mij is level 2, ik vraag me alleen af of de level 3 bonus bovenop de guild bonus komt of hem vervangt, want als dat laatste zo is dan is het eigenlijk maar 10% sneller

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07:05

vhal

ಠ_ಠ

Hmm..gisteravond stonden we met de halve server + de xrealm server te wachten op een rare spawn in SMW.

Geen idee waar ze het over hadden dus maar gejoined. Pathrunner klonk wel interessant. Verwachte iets in de trend van een Felreaver of een ander groot ding.

Blijkt het een talbuk te zijn -O- ;(

Nou ja, de mount is dan wel weer grappig

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16-09 00:10
Die wil ik ook wel ±D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07:39
Puc van S. schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 10:43:
[...]

Ja, kost je wel een sloot met gold (dacht 10.000g)
bij wie waar moet je zijn dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
fuqua schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 10:55:
[...]

bij wie waar moet je zijn dan ?
Er staat een dwarf (mits alliance) voor je gebouw in elke zone, gewoon ff mee praten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
Twylight schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 10:56:
[...]

Er staat een dwarf (mits alliance) voor je gebouw in elke zone, gewoon ff mee praten
ok bedankt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 05-09-2022

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Op het moment rustig aan het levelen (97) met m'n druid, waarschijnlijk tegen het weekend wel lvl 100 . Nu vroeg ik mij af, wat is verstandig om te doen. Op lvl 100 in Nagrand (nadat ik een Dwarven Bunker gebouwd heb) de quests doorlopen om zo in de buurt van ilvl 600 te komen.. en dan normal dungeons doen?

En zo ja, als Feral of als Guardian?
Zelf heeft Feral mijn voorkeur... Guardian heb ik de afgelopen expansion veel gedaan maar is toch best eentonig en saai. Echter heeft DPS voor zover ik zag gewoon 45 minuten wachttijden... niet echt ideaal als je een beetje snel wat gear wilt verzamelen.

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
Sabrac schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 11:04:
Op het moment rustig aan het levelen (97) met m'n druid, waarschijnlijk tegen het weekend wel lvl 100 . Nu vroeg ik mij af, wat is verstandig om te doen. Op lvl 100 in Nagrand (nadat ik een Dwarven Bunker gebouwd heb) de quests doorlopen om zo in de buurt van ilvl 600 te komen.. en dan normal dungeons doen?

Zelf heeft Feral mijn voorkeur... Guardian heb ik de afgelopen expansion veel gedaan maar is toch best eentonig en saai. Echter heeft DPS voor zover ik zag gewoon 45 minuten wachttijden... niet echt ideaal als je een beetje snel wat gear wilt verzamelen.
Je kan als Guardian de dungeons doorlopen en loot spec op feral zetten. Dan upgrade je je feral gear terwijl je aan het tanken bent. DPS heeft inderdaad zo 30 min wachttijd, vaak meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22:39

Auredium

Informaticus Chaoticus

Ik moet zeggen dat er een hoop verbeterd is ten opzichte van MoP en eerder.

- LFD geeft gegareandeerd een item voor je klasse bij de laatste boss.
- Iedere zonde in Dreanor heeft een apart stukje voor level 100 karakters.
- Garisson.

Het is neit meer gearen voor Heroics->gearen voor Raids-> klaar
Er is gewoon veel meer interessante content. Blizzard heeft echt wel geleerd.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srvdp
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 06-08-2023
Sabrac schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 11:04:
Je kan altijd bij -> "I" -> Pre-made Groups -> Dungeons een groep aanmaken of een bestaande groep joinen voor snelle dungeon runs.

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Srvdploeg schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 11:14:
[...]

Je kan altijd bij -> "I" -> Pre-made Groups -> Dungeons een groep aanmaken of een bestaande groep joinen voor snelle dungeon runs.
Kijk, deze optie is voor mij nieuw.. misschien dat dat het inderdaad sneller maakt.
BlackMage schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 11:13:
[...]

Je kan als Guardian de dungeons doorlopen en loot spec op feral zetten. Dan upgrade je je feral gear terwijl je aan het tanken bent. DPS heeft inderdaad zo 30 min wachttijd, vaak meer.
Klopt, die optie is er ook nog, denk alleen wel dat ik voor de pre-made groups dan ga, net even wat gelezen over Guardian.. en daar werd ik toch minder vrolijk van.

Mangle spammen,
Trash uphouden
Lacerate spammen voor de rest...

3 hele abilities... met SD die een hoge cd heeft en andere defensives die ook maar eens in de zovaak gebruikt worden... niet echt heel uitdagend.

Ach, ik zie ook wel als ik 100 ben. Heb geen haast, alleen jammer als je maar een uurtje kan spelen, dat je die volledig in een dungeon queue doorbrengt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Darkfreak schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 10:35:
[...]

Sowieso warrmill/bunker (voor bonus roll)

Verder pak ik denk ik Barracks voor de followers achievment te krijgen (rep met je follower raisen).
En laterna Stables voor mounts en bijbehorende achievments.

Mage tower vind ik overbodig met FPs en later flying (daarbij heb je van die ogre mats nodig om die portals te gebruiken)
sowieso War Mill voor Nagrand gebruiken, had op mijn shaman al bijna een hoog genoeg ilvl voor heroics t.o.v. mijn paladin waar ik geen WM had gebruikt tijdens het levelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-11-2024

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

shoombak schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 11:29:
[...]

sowieso War Mill voor Nagrand gebruiken, had op mijn shaman al bijna een hoog genoeg ilvl voor heroics t.o.v. mijn paladin waar ik geen WM had gebruikt tijdens het levelen.
Dat ook nog eens, ja!
Ik brak mijn barracks sowieso meteen af en verving zo door een warr mill (bunker).
Ik heb zo vaak dat een item epic upgrade kreeg.
Toen mijn paladin 100 dingde kon ik (na de proving grounds) meteen HCs in :D

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13-09 19:44
Darkfreak schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 11:31:
[...]

Dat ook nog eens, ja!
Ik brak mijn barracks sowieso meteen af en verving zo door een warr mill (bunker).
Ik heb zo vaak dat een item epic upgrade kreeg.
Toen mijn paladin 100 dingde kon ik (na de proving grounds) meteen HCs in :D
Daar ga ik met mijn warrior dan ook zeker voor!
Ik heb enchanting en engineering op mijn warrior. Welke buildings kan ik dan nog het beste nemen denken jullie? Is het handig om dan de engineering en enchanting gebouwen überhuapt nog te nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metallize
  • Laatst online: 12-09 15:08
ik had eerst ook die barracks , maar helaas gaan mn followers gewoon te vaak dood en staan ze gewoon te vaak in de weg , en om mn garrison faction specific te maken ...meh,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thysiej schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 11:36:
[...]

Daar ga ik met mijn warrior dan ook zeker voor!
Ik heb enchanting en engineering op mijn warrior. Welke buildings kan ik dan nog het beste nemen denken jullie? Is het handig om dan de engineering en enchanting gebouwen überhuapt nog te nemen?
Enchanting is een drama en het gebouw is op dit moment de moeite gewoon niet waard. Je krijgt niet genoeg dusts om workorders gaande te houden. Dit in tegenstelling tot andere gebouwen. Ik kan op een niet miner en een niet herbalist gewoon iedere dag de workorders gaande halen in de tuin en de mijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srvdp
Verwijderd schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 11:40:
[...]

Enchanting is een drama en het gebouw is op dit moment de moeite gewoon niet waard. Je krijgt niet genoeg dusts om workorders gaande te houden.
Ik loot echter wel genoeg greenies uit een Heroic daily om dit gaande te houden... Ligt er ook aan hoeveel tijd je er in steekt.

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat voor toegevoegde waarde heeft eigenlijk bijvoorbeeld een Blacksmith als ik zelf al blacksmith ben. Is dat de enige bron voor plans ofzow? of hoe werkt dat precies is me nog steeds niet duidelijk. Heb voor het gemak ook maar enchanter genomen want dat ben ik niet en ik vond het toch wel erg handig om early al mats te verzamelen voor enchants.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Sabrac schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 11:23:
[...]

Kijk, deze optie is voor mij nieuw.. misschien dat dat het inderdaad sneller maakt.

[...]

Klopt, die optie is er ook nog, denk alleen wel dat ik voor de pre-made groups dan ga, net even wat gelezen over Guardian.. en daar werd ik toch minder vrolijk van.

Mangle spammen,
Trash uphouden
Lacerate spammen voor de rest...

3 hele abilities... met SD die een hoge cd heeft en andere defensives die ook maar eens in de zovaak gebruikt worden... niet echt heel uitdagend.
Met zo'n mentaliteit kan ik namens alle healers wel de dankbaarheid uitspreken dat je niet als tank queued :P Je bent een tank, geen dps met wat meer armor.

Als tank gaat het niet zozeer om hoeveel knopjes je moet indrukken, maar juist zorgen dat je de juiste op het juiste moment indrukt. Daarnaast heb je actieve mitigatie en self heals die de tank maken of breken, niet de dps rotatie. Als tank heb je nu 900% threat, maar doen niet veel minder (druids vaak meer zelfs) damage als damagespecs. Dus je spammed alleen damage skills om je rage hoog te houden voor je defensive abilities.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waywaith
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-08 13:22

Waywaith

Tja

Metallize schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 11:39:
ik had eerst ook die barracks , maar helaas gaan mn followers gewoon te vaak dood en staan ze gewoon te vaak in de weg , en om mn garrison faction specific te maken ...meh,
Vind het wel leuk om een follower naast me te hebben. Als Ret pally, als ik solo speel met mn follower (delvar) zet ik mn righteous fury aan, zodat ze hem niet aanvallen.

en als ik mn braracks wegdoe, dan eerst even de wingmen achievement halen ;) maar voor nu nog even niet (te gezellig :P)

-Pirate : "The cannons be ready Captain." -Captain: "Are."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Srvdploeg schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 11:42:
[...]

Ik loot echter wel genoeg greenies uit een Heroic daily om dit gaande te houden... Ligt er ook aan hoeveel tijd je er in steekt.
Dat is ook weer waar, maar met 2-3 heroics op een avond red ik het niet om het gaande te houden. Tijdens het levellen alles wat ik niet gebruikte gedisenchant en dat was ook niet genoeg om hem tijdens het levellen gaande te houden.

Overigens is er een post van Rygarius dat ze dit bij Blizzard weten en ze zoeken naar een goede oplossing. Het probleem is niet dat het niet kan, maar dat het veel meer inspanning kost dan de andere garrison gebouwen.

@darkfreak: Zoals ik al zeg het probleem is niet dat het niet kan, het probleem is dat de inspanning niet in verhouding staat tot de andere professions. Een super casual speler kan zonder een dungeon of quest te doen alle gebouwen draaiend houden met workorders, behalve de enchanters study.

Ik kan met mijn level 3 mine en level 2 herb garden bijna iedere dag voldoende workorders uitzetten in de mine, de herb garden, de jewelcrafter en de scribe! Zo niet dan loop ik mijn garrison uit en 10 minuten later kan ik dat wel. Met een enchanter moet ik gewoon instances doen om aan voldoende materialen te komen en met de queues voor dps betekent dat een extra investering van minimaal een uur.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2014 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Verwijderd schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 11:40:
[...]

Enchanting is een drama en het gebouw is op dit moment de moeite gewoon niet waard. Je krijgt niet genoeg dusts om workorders gaande te houden. Dit in tegenstelling tot andere gebouwen. Ik kan op een niet miner en een niet herbalist gewoon iedere dag de workorders gaande halen in de tuin en de mijn.
Ik weet mijn work orders anders wel constant aan te vullen hoor =/?

Ik zelf vind het prettig om dezelfde gebouwen te hebben als mijn professions, simpelweg omdat je dan extra mats krijgt voor de high tier zaken.
Ik heb b.v. engineering en alchemy op mijn mage, en heb ook de desbetreffende gebouwen.
Ik heb nu al een flinke voorraad aan gearsprings en catalysts bij elkaar, en sinds gister ook level 100 followers er werkend, dus nog meer mats bij de volgende batch work orders :)!

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

BlackMage schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 11:45:
[...]

Met zo'n mentaliteit kan ik namens alle healers wel de dankbaarheid uitspreken dat je niet als tank queued :P Je bent een tank, geen dps met wat meer armor.

Als tank gaat het niet zozeer om hoeveel knopjes je moet indrukken, maar juist zorgen dat je de juiste op het juiste moment indrukt. Daarnaast heb je actieve mitigatie en self heals die de tank maken of breken, niet de dps rotatie. Als tank heb je nu 900% threat, maar doen niet veel minder (druids vaak meer zelfs) damage als damagespecs. Dus je spammed alleen damage skills om je rage hoog te houden voor je defensive abilities.
Het was ook niet bedoeld als "DPS" rotatie.. maar voorheen had guardian toch echt veel meer mogelijkheden (ook qua rage opbouwen), lagere cooldowns op active mitigation en defensive cooldowns, waardoor je deze ook vaker in kon zetten. Door de nieuwe opzet van deze cooldowns is het nu gewoon minder interactief.

Tuurlijk moet je defensives gebruiken daar waar nodig en je rage uitgeven aan extra healing om je health hoog te houden. Tot nu toe heb ik altijd van healers te horen gekregen dat ik zelf makkelijker te healen ben dan vele andere tanks omdat ik zelf ook bij trash m'n cds actief blijf gebruiken. M'n opmerking was dus ook meer bedoeld dat ik op dat vlak minder te doen heb en dus "saai" is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Sabrac schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 12:01:
[...]

Het was ook niet bedoeld als "DPS" rotatie.. maar voorheen had guardian toch echt veel meer mogelijkheden (ook qua rage opbouwen), lagere cooldowns op active mitigation en defensive cooldowns, waardoor je deze ook vaker in kon zetten. Door de nieuwe opzet van deze cooldowns is het nu gewoon minder interactief.

Tuurlijk moet je defensives gebruiken daar waar nodig en je rage uitgeven aan extra healing om je health hoog te houden. Tot nu toe heb ik altijd van healers te horen gekregen dat ik zelf makkelijker te healen ben dan vele andere tanks omdat ik zelf ook bij trash m'n cds actief blijf gebruiken. M'n opmerking was dus ook meer bedoeld dat ik op dat vlak minder te doen heb en dus "saai" is.
Wilde alleen zeggen dat je veel meer knopjes gebruikt. Los van "lange cooldowns" heb je nog Savage Defense, Frenzied Regeneration, Maul (Tooth & Claw) en eventuele talents zoals Pulverize. Niet minder knopjes als wat je met feral gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Hoe krijg je nu de follower te zien als guardian ?
Ik heb met hem gepraat en in mijn Garizon loopt hij mij.
ik zie hem alleen nooit als ik ergens anders in battle ben?

Krijg ik soms iets van een summoning-stone die ik moet gebruiken ?

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waywaith

Waywaith

Tja

sabriel schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 12:14:
Hoe krijg je nu de follower te zien als guardian ?
Ik heb met hem gepraat en in mijn Garizon loopt hij mij.
ik zie hem alleen nooit als ik ergens anders in battle ben?

Krijg ik soms iets van een summoning-stone die ik moet gebruiken ?
barracks lvl 2 - dan een follower met de bodyguard trait aan de baracks assignen.

Dan staat hij/zij bij de barracks, even babbelen, selecteer optie ga met me mee op avontuur ;)

then enjoy all the adventures

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
'Go on patrol with me' is niet het zelfde als bodyguard, dat is gewoon dat hij/zij met je meeloopt in je Garrison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Waywaith schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 12:18:
[...]

barracks lvl 2 - dan een follower met de bodyguard trait aan de baracks assignen.

Dan staat hij/zij bij de barracks, even babbelen, selecteer optie ga met me mee op avontuur ;)

then enjoy all the adventures
Zodra je een follower (met bodyguard trait) toewsijst aan je level 2 garrison (via architect table) staat desbetreffende follower bij de ingang van je barracks.
Moet je hem/haar even aanspreken en dan loopt die mee.

Voor iedere kill krijg je minstens 10 rep punten en zo bouw je reputation met je follower op (net zoals tillers).
Ieder 'vriendschapslevel' dat die omhoog gaat krijgt die nieuwe abilities.
Zo kan Aeda (warlock) op level 3 b.v. een summoning stone maken waarmee je party/raid members kunt summonen.
De mage kan een portal naar je garrison maken.
Weer een ander kan repairs doen etc etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
Darkfreak schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 12:34:
[...]

Zodra je een follower (met bodyguard trait) toewsijst aan je level 2 garrison (via architect table) staat desbetreffende follower bij de ingang van je barracks.
Moet je hem/haar even aanspreken en dan loopt die mee.

Voor iedere kill krijg je minstens 10 rep punten en zo bouw je reputation met je follower op (net zoals tillers).
Ieder 'vriendschapslevel' dat die omhoog gaat krijgt die nieuwe abilities.
Zo kan Aeda (warlock) op level 3 b.v. een summoning stone maken waarmee je party/raid members kunt summonen.
De mage kan een portal naar je garrison maken.
Weer een ander kan repairs doen etc etc.
ik vind het eigenlijk een onnodig belemmerende factor dat je alleen de follower die toegewezen is aan je barrack kan meenemen, waarom niet elke follower met bodyguard zodra je barrack lvl 2 is. Ik begrijp het punt niet waarom ze dit zo beperken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TylerMayhem
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 16-04-2024

TylerMayhem

In Tyler We Trusted

Bodyguard krijgt voor alles 10 rep. Val iemand anders zn mobs aan en bodyguard helpt, 10 rep per enemy. Dood je een level 1 squirrel, 10 rep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-09 23:54
TylerMayhem schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 12:40:
Bodyguard krijgt voor alles 10 rep. Val iemand anders zn mobs aan en bodyguard helpt, 10 rep per enemy. Dood je een level 1 squirrel, 10 rep.
Gewoon zoveel mogelijk AoE trash farmen dus. Je hebt net buiten je Garrison zo'n gebied met allemaal kleine "plant-mannetjes". Die gaan in 1 klap neer en er staan er hoopjes. Druid met starfall / dots of hunter met pet op aggresive en dan gaat t rap.

[ Voor 7% gewijzigd door Morrar op 25-11-2014 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

fuqua schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 12:39:
[...]

ik vind het eigenlijk een onnodig belemmerende factor dat je alleen de follower die toegewezen is aan je barrack kan meenemen, waarom niet elke follower met bodyguard zodra je barrack lvl 2 is. Ik begrijp het punt niet waarom ze dit zo beperken.
Omdat alleen DIE followers de juiste 'training' of 'ervaring' hebben om als 'bodyguard' te fungeren.

Niet iedereen kan bij de secret service of als bodyguard gaan werken (officieel en goed) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TylerMayhem
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 16-04-2024

TylerMayhem

In Tyler We Trusted

Morrar schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 12:42:
[...]

Gewoon zoveel mogelijk AoE trash farmen dus. Je hebt net buiten je Garrison zo'n gebied met allemaal kleine "plant-mannetjes". Die gaan in 1 klap neer en er staan er hoopjes. Druid met starfall / dots of hunter met pet op aggresive en dan gaat t rap.
Jup, works like a charm. Verwacht ergens nog wel een nerf hiervoor dat alleen jou mobs rep geven voor je Bodyguard. Ik ren op mn rogue altijd door een gebied waar veel lvl 1 konijntjes rondhuppelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
Darkfreak schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 12:45:
[...]

Omdat alleen DIE followers de juiste 'training' of 'ervaring' hebben om als 'bodyguard' te fungeren.

Niet iedereen kan bij de secret service of als bodyguard gaan werken (officieel en goed) :P
eH :F ik bedoelde dan ook alle(en) followers die de bodyguard "optie" hebben, niet domweg alle followers.

Zo heb ik 3 of 4 followers die ook bodyguard zijn, ik zou graag willen dat ik 1 van hun kan aanspreken en meenemen, waarom moet ik gebonden zijn aan alleen die bodyguard die de barrack is toegewezen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

fuqua schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 12:51:
[...]

eH :F ik bedoelde dan ook alle(en) followers die de bodyguard "optie" hebben, niet domweg alle followers.

Zo heb ik 3 of 4 followers die ook bodyguard zijn, ik zou graag willen dat ik 1 van hun kan aanspreken en meenemen, waarom moet ik gebonden zijn aan alleen die bodyguard die de barrack is toegewezen ?
Ooooh die fiets ..

Omdat OP!

Ik heb nu Aeda bij me. Warlock.
Die dished toch harde damage uit zeg ik je!

Als je daar met een volle party mee zou rondrennen zou dat dik overpowered zijn.
En het zou het zoveelste 'samenspeel'-element uit wow verwijderen, want dan rent iedereen gewoon met 4 followers rond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
Darkfreak schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 12:53:
[...]

Ooooh die fiets ..

Omdat OP!

Als je daar met een volle party mee zou rondrennen zou dat dik overpowered zijn.
En het zou het zoveelste 'samenspeel'-element uit wow verwijderen, want dan rent iedereen gewoon met 4 followers rond
gast ben je net wakker of wat :D ? lees je voor de 2de keer verkeerd. ik zeg toch niet dat ik ze allemaal wil meenemen, gewoon zoals de regels nu zijn. maar zelf kunt kiezen welke bodyguard je meeneemt voor questen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-09 15:10

Nibbz

Postmaster General

Darkfreak schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 12:53:
[...]

Ooooh die fiets ..

Omdat OP!

Succes om met 4 followers tegelijk te lopen ;)

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

fuqua schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 12:57:
[...]

gast ben je net wakker of wat :D ? lees je voor de 2de keer verkeerd. ik zeg toch niet dat ik ze allemaal wil meenemen, gewoon zoals de regels nu zijn. maar zelf kunt kiezen welke bodyguard je meeneemt voor questen.
Ooooow ..
Je bedoeld 'Waarom moet ik eerst een follower toewijzen en dan met hem praten om mee te krijgen, ipv gewoon naar een follower met die trait toelopen vanaf level 2 en gelijk aanspreken en de hele toewijzing overslaan' ?

Geen idee :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-09 14:41
Darkfreak schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 12:59:
[...]

Ooooow ..
Je bedoeld 'Waarom moet ik eerst een follower toewijzen en dan met hem praten om mee te krijgen, ipv gewoon naar een follower met die trait toelopen vanaf level 2 en gelijk aanspreken en de hele toewijzing overslaan' ?

Zal gedeeltelijk zijn omdat je de follower die assigned is aan je barracks ook geen missies kan laten uitvoeren.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
Darkfreak schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 12:59:
[...]

Ooooow ..

haha ja precies wat ik bedoel. :D
en ook precies waar ik op uitkwam, het slaat eigenlijk nergens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
Puc van S. schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 13:01:
[...]

Zal gedeeltelijk zijn omdat je de follower die assigned is aan je barracks ook geen missies kan laten uitvoeren.
Als hij assigned is aan jou ook niet. Dus het komt op hetzelfde neer. Bodyguard eerst toetemoeten wijzen aan barrack slaat nergens op.

Wat is eigenlijk Uberhaupt het nut van een follower toewijzen aan je barracks ? (dus ongeacht zijn trait)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waywaith

Waywaith

Tja

fuqua schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 13:08:
[...]

Als hij assigned is aan jou ook niet. Dus het komt op hetzelfde neer. Bodyguard eerst toetemoeten wijzen aan barrack slaat nergens op.

Wat is eigenlijk Uberhaupt het nut van een follower toewijzen aan je barracks ? (dus ongeacht zijn trait)
Zodat hij/zij ook mee met je kan dan alleen binnen de garrison?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
Waywaith schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 13:12:
[...]

Zodat hij/zij ook mee met je kan dan alleen binnen de garrison?
Dat kan al, je kan elke follower die je tegen komt in je garrison mee vragen, zolang je maar binnen je garrison blijft. Je komt ze gewoon tegen in je garrison (zolang ze niet op missie zijn.)

Daarom vraag ik mij af waarom hetzelfde niet kan gelden voor followers met bodyguard trait (die kun je dan ook meenemen buiten je garrison).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-09 11:09
Hoe kan ik eigenlijk een follower laten stoppen met werken?
Ik krijg het niet voor elkaar verdorie!!

En eerlijk gezegd weet ik ook niet wat het echt oplevert.. ja niks tot nog toe..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashtaria
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 10-03 09:53
ik quede gisteren als healer voor een normal en ik kwam in een guildgroep terecht met allemaal gear boven de 615. Ik dacht van wow.. Wat doen die hier? Ze vroegen aan mij of ik wou meedoen aan de leeeeroy achievment waarop ik hun wees dat ze in een normal zaten ipv HC.

En speciaal voor mij hebben ze heel UBRS gecleared :). De WoW community is weer een beetje gestegen in mijn achting :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waywaith

Waywaith

Tja

fuqua schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 13:17:
[...]

Dat kan al, je kan elke follower die je tegen komt in je garrison mee vragen, zolang je maar binnen je garrison blijft. Je komt ze gewoon tegen in je garrison (zolang ze niet op missie zijn.)

Daarom vraag ik mij af waarom hetzelfde niet kan gelden voor followers met bodyguard trait (die kun je dan ook meenemen buiten je garrison).
hij vraag om het nut van het toewijzen van een follower aan de baracks. het nut is dus dat ze ook mee kunnen buiten de garrison :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
Waywaith schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 13:21:
[...]

hij vraag om het nut van het toewijzen van een follower aan de baracks. het nut is dus dat ze ook mee kunnen buiten de garrison :)
Daar wil ik dus heen, waarom dan alleen die follower met de bodyguard trait die aan je barrack is toegewezen. Ik zou graag willen dat ik dan in dat geval elke willekeurig follower met de bodyguard trait kan meenemen. En dus niet alleen diegene die aan mn barrack is toegewezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

BlackMage schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 12:13:
[...]

Wilde alleen zeggen dat je veel meer knopjes gebruikt. Los van "lange cooldowns" heb je nog Savage Defense, Frenzied Regeneration, Maul (Tooth & Claw) en eventuele talents zoals Pulverize. Niet minder knopjes als wat je met feral gebruikt.
Ben helaas bang dat Feral ook niet de uitdaging zal bieden die ik zocht.

Daarnaast zit ik nu wat abilities voor mezelf in kaart te brengen. (geen rekening houdens met bepaalde situatie afhankelijke abilities als Interupts, Stuns en dergelijke)

Guardian (nu):
Lacerate, Trash, Mangle, SD (18 sec cd), FR, Maul, SI (2charges, 2 min cd), Barkskin (60 sec cd), Pulverize, Cenarion Ward (gezien de nerf naar Ysera's Gift), Guardian of Cenarius proc (healing touch) en Incarnation zijn 12 abilities.

Guardian (toen):
Lacerate, Trash, Mangle, SD (9 sec cd), FR, Maul, SI (3 min cd), Barkskin (30 sec cd), Guardian of Cenarius procs, FF, Swipe, Might of Ursoc en Incarnation zijn 13 abilities.

Alleen de paar dungeons die ik dan doorlopen heb, voelt Guardian echt totaal anders (in de negatieve zin).. in de dungeons zat ik op minimaal meer damage ontvangen dan de damage dealers, op boss gevechten zat ik op hogere healing done dan de healer zelf. (goed... ilvl 570 mythic / heroic gear op een lvl 94 dungeon... is misschien ook geen eerlijke vergelijking).

Misschien dat dit toch het moment is een andere class te gaan spelen om wat andere speelstylen te zien.

[ Voor 3% gewijzigd door Sabrac op 25-11-2014 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
fuqua schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 13:24:
[...]

Daar wil ik dus heen, waarom dan alleen die follower met de bodyguard trait die aan je barrack is toegewezen. Ik zou graag willen dat ik dan in dat geval elke willekeurig follower met de bodyguard trait kan meenemen. En dus niet alleen diegene die aan mn barrack is toegewezen.
Omdat je dan weer gezeik krijgt met follower missions. Door de follower in de barracks te zetten, kan ie niet meer meegaan met follower missions. Zo werkt dat met alle gebouwen waar je een follower aan toewijst.

Als je dat niet zou doen krijg je weer gezeik dat mensen hun bodyguard willen hebben, maar nergens kunnen vinden (vergeten dat ze 'm op een missie hebben gestuurd).

Verder is het natuurlijk gewoon een kostenpost voor het hebben van een bodyguard. Zoals gezegd kunnen alle followers die je toewijst aan gebouwen niet meer op missie. Waarom zou de Barracks daarop een uitzondering moeten zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
Morrar schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 13:27:
[...]

Omdat je dan weer gezeik krijgt met follower missions. Door de follower in de barracks te zetten, kan ie niet meer meegaan met follower missions. Zo werkt dat met alle gebouwen waar je een follower aan toewijst.

Als je dat niet zou doen krijg je weer gezeik dat mensen hun bodyguard willen hebben, maar nergens kunnen vinden (vergeten dat ze 'm op een missie hebben gestuurd).

Verder is het natuurlijk gewoon een kostenpost voor het hebben van een bodyguard. Zoals gezegd kunnen alle followers die je toewijst aan gebouwen niet meer op missie. Waarom zou de Barracks daarop een uitzondering moeten zijn?
Maar nee, je kunt het laten zoals het nu is he, follower die toegewezen is aan barrack blijft voor het gebouw, dat is je to go guy om mee te nemen, maar als je een andere follower tegen komt in je garrison (met de bodyguard trait) dan moet je die ook mogen meenemen.

Er is geen logische reden waarom dit niet zou mogen of kunnen. De logica achter de follower toewijzing aan de barracks is zwak erg zwak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
fuqua schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 13:34:
[...]

Maar nee, je kunt het laten zoals het nu is he, follower die toegewezen is aan barrack blijft voor het gebouw, dat is je to go guy om mee te nemen, maar als je een andere follower tegen komt in je garrison (met de bodyguard trait) dan moet je die ook mogen meenemen.

Er is geen logische reden waarom dit niet zou mogen of kunnen. De logica achter de follower toewijzing aan de barracks is zwak erg zwak.
Je kunt die andere follower dan toch gewoon even toewijzen aan je barracks? Dat is geen twee minuten werk. Sterker nog; zoeken naar die follower in je garrison kost waarschijnlijk meer tijd dan even assignen via de architect table. Dan krijg je namelijk een lijstje met alleen die followers die bodyguard kunnen worden i.p.v. alle followers die rondlopen in garrison.

Verder zul je waarschijnlijk niet te vaak willen switchen van bodyguard, omdat het de bedoeling is dat je de bodyguard gaat levellen. Pas op hoger level worden ze echt interessant vanwege extra perks.

Ik zie het probleem niet zo. Desalniettemin vind ik de barracks weining interessant, want de bodyguard is niet heel nuttig. Alleen tijdens levelen wellicht, maar op max level ligt ie binnen een minuut om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-09 15:30

junglebeast

hier staat iets

beebie121 schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 13:17:

En eerlijk gezegd weet ik ook niet wat het echt oplevert.. ja niks tot nog toe..
Hoe hoger de follower hoe meer extra 'loot' het oplevert. Maar je moet kijken naar een klein rood cirkeltje rechtsboven de follower die aan het werk is in een building.

Afbeeldingslocatie: http://wowimg.zamimg.com/uploads/guide/images/4510.jpg

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roflzor
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 05-09 12:30
junglebeast schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 13:46:
[...]

Hoe hoger de follower hoe meer extra 'loot' het oplevert. Maar je moet kijken naar een klein rood cirkeltje rechtsboven de follower die aan het werk is in een building.

[afbeelding]
Wat ik heb gelezen is dat een follower op level 90 gemiddeld 50% meer loot geeft, en per level stijgt dit met 5%. Dit zou dus inhouden dat een level 100 follower (die geassigned is aan een gebouw) 100% meer loot voor work orders geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srvdp
Welke (Horde) followers kan ik toevoegen aan mijn level 2 tailoring gebouwtje? Ik heb er nog geen een kunnen vinden.

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
Srvdploeg schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 13:56:
Welke (Horde) followers kan ik toevoegen aan mijn level 2 tailoring gebouwtje? Ik heb er nog geen een kunnen vinden.
http://www.wowhead.com/gu...iloring-emporium#follower
http://www.wow-profession...llowers-profession-traits

Pleasure-Bot 8000 is there to please you!

[ Voor 9% gewijzigd door Morrar op 25-11-2014 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 07:40
Srvdploeg schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 13:56:
Is random. Followers krijgen random wat traits, al hebben sommigen wel een vaste. Je kunt misschien op wowhead in de lijst met followers kijken.

Anders in een level 2 inn kun je er om 1 vragen. Heb ik ook gedaan met enchanting, omdat geen enkele van mijn 20 followers die trait had.

Iemand nog tips voor hele handige abilities/traits? Scavenger is een bijzondere voor 200% extra resources bijv. of epic mount voor 50% reductie van de tijd voor een missie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

IntToStr schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 14:02:
[...]

Is random. Followers krijgen random wat traits, al hebben sommigen wel een vaste. Je kunt misschien op wowhead in de lijst met followers kijken.

Anders in een level 2 inn kun je er om 1 vragen. Heb ik ook gedaan met enchanting, omdat geen enkele van mijn 20 followers die trait had.

Iemand nog tips voor hele handige abilities/traits? Scavenger is een bijzondere voor 200% extra resources bijv. of epic mount voor 50% reductie van de tijd voor een missie.
Kwam er laatst één tegen die een Stamina buff had, missies langer dan 7 uur hadden een verhoogde slagingskans. Erg handig voor de 10 uur durende "Rare" missies. Verder naast de bovengenoemde traits nog geen leuke / speciale gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
beebie121 schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 13:17:

Aan de zijkant heb je een goblin waar je je gebouwen kunt upgraden.
Ga naar de garizon waar je de vollower hebt klikken en klik op het betreffende element.

Druk op stop-teken bij follower en hij is weer vrij voor missions

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
IntToStr schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 14:02:
[...]

Let erop dat je via de inn alleen level 90 kunt recruiten. Die leveren minder bonus op als je ze aan het werk zet in gebouwen. Verder kun je level 90 followers (vrijwel) niet meer levelen als de rest van je followers hoger is vanwege het aanbod aan missies. Followers meesturen op hoge level missies is zinloos.

Qua traits zijn scavenger, epic mount en stamina ook degene die ik tegen ben gekomen. Nog niet veel anders gezien, behalve natuurlijk de gebruikelijke counters. Belangrijkste is toch wel dat followers rare / epic zijn en dat je een goede mix aan counters krijgt. Groene followers zijn vrij waardeloos, aangezien je die toch maar lastig gaat upgraden (en dan moet je maar afwachten wat ze rollen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 20:11
Ik heb meerdere followers welke een verhoogde kans hebben met slagen van missies welke korter zijn dan 7 uur. Ik wist het niet van followers en dat ze beter hoger lvl kunnen zijn. Nu een lvl 93 bij mijn blacksmith werken voor die soulbound bars. Die gaat op zeer veel missies op kort termijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 07:40
Ik heb de gok maar genomen met die enchanter. Gelukkig wel een rare met ook scavenger en hij is al 91 na 2 missies :)

Je kunt ook een level 90 met level 100 meesturen natuurlijk en dan krijg je 10% van de exp. Dat kan zomaar 1000 of 2000 exp zijn, al is de success rate wel wat lager dan. Maar kan dus de moeite waard zijn en dan schiet je zo een paar levels omhoog vanaf 90.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
IntToStr schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 14:16:
Ik heb de gok maar genomen met die enchanter. Gelukkig wel een rare met ook scavenger en hij is al 91 na 2 missies :)

Je kunt ook een level 90 met level 100 meesturen natuurlijk en dan krijg je 10% van de exp. Dat kan zomaar 1000 of 2000 exp zijn, al is de success rate wel wat lager dan. Maar kan dus de moeite waard zijn en dan schiet je zo een paar levels omhoog vanaf 90.
Dit klopt inderdaad; 50% xp voor followers die 1-2 levels te laag zijn en 10% bij nog lager level. Reductie geldt voor zowel base als bonus XP. Maar inderdaad, level 100 geeft wel ongeveer 10x zoveel XP als level 90 missie. Je wint / verliest er dus niet veel mee, behalve dat de slagingskans behoorlijk naar beneden gaat.

Wat dat betreft is het follower gebeuren wel een enorm RNG fest; je hebt heel weinig te vertellen over wat je krijgt. Alleen via de Inn kun je dat een beetje compenseren, wat het dan ook een must-have building maakt als je follower missions wilt gaan doen. Op zich zijn de level 100 missions wel interessant, maar verder kost het alleen maar klauwen vol resources :)

[ Voor 18% gewijzigd door Morrar op 25-11-2014 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramon1984
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 05-05 02:13
Mage is 100 en 631 ilvl, best rap gegaan.. Meer mensen hier die horde spelen op Dragonblight(EU) ? Ik zelf zit in Ascended. ingame naam Sheezaa ( http://eu.battle.net/wow/...onblight/Sheezaa/advanced )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-09 14:41
Morrar schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 14:19:
[...]

Dit klopt inderdaad; 50% xp voor followers die 1-2 levels te laag zijn en 10% bij nog lager level. Reductie geldt voor zowel base als bonus XP. Maar inderdaad, level 100 geeft wel ongeveer 10x zoveel XP als level 90 missie. Je wint / verliest er dus niet veel mee behalve dat de slagingskans behoorlijk naar beneden gaat.
moh niet echt hoor? 2 level 100 followers met de bijbehorende traits en 1 level 98 geeft je rond de 80% slagingskans en +- 12k (6k voor de lvl 98) xp per follower

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20:39

Snuffel

Vroem!

ramon1984 schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 14:20:
Mage is 100 en 631 ilvl, best rap gegaan.. Meer mensen hier die horde spelen op Dragonblight(EU) ? Ik zelf zit in Ascended. ingame naam Sheezaa ( http://eu.battle.net/wow/...onblight/Sheezaa/advanced )
Yup, speel ook op Dragonblight, maar geen Horde :)

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
@Puc: als je de counters haalt kan het prima inderdaad. Maar level 100 missies hebben soms echt een berg vereisten; missies van 2 followers met 4-5 traits die je moet counteren of 3 follower missies met 6 traits om te counteren. Dan wordt het erg lastig, tenzij je precies de goede epic follower hebt liggen.

@ramon1984: netjes gedaan! Heb zelf een Mistweaver / Windwalker Monk op 100 die ook rond de 620-630 zit, maar dan op Bloodhoof. Maar ben er inmiddels wel achter dat ik Monk niet heel fijn vind gaan deze expansion. Dit weekend dus Warrior naar 100 gebracht en nu snel door met m'n druid voor healing :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramon1984
Me RL maatje is begonnen met spelen sinds WoD en hij speelt BM monk.. hij blijft maar klagen dat ie zo squishy is... haha ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
ramon1984 schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 14:27:
Me RL maatje is begonnen met spelen sinds WoD en hij speelt BM monk.. hij blijft maar klagen dat ie zo squishy is... haha ;)
Ja BM hoor ik ook slechte verhalen over. MW in 5-man is ook tering stressvol. Blijft WW over, maar die speelt echt niet fijn; steeds gaten in je rotatie omdat je op Jab moet wachten... Daarnaast moet je en berg buffs en cool downs baby-sitten, waardoor het niet echt soepel aanvoelt

[ Voor 10% gewijzigd door Morrar op 25-11-2014 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramon1984
Zijn jullie trouwens al begonnen met farmen voor raid mats? (Pots flasks food)

jeeeezus wat heb je daar weer een berg mats voor nodig, kan ook weer uren gaan vissen.. Gister start gemaakt aka 3000+ Fish flesh gedoe... Daar gaat flink wat tijd inzitten stuk meer als de expansions hiervoor.... was ook direct 700 fishing ^^

[ Voor 4% gewijzigd door ramon1984 op 25-11-2014 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha-Skunk
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 30-11-2023
Pff die challenge modes zijn wel uitdagend hoor.
En met pugs gewoon weg niet te doen.

Zijn er hier nog Alliance mensen die CM's willen gaan doen, misschien kunnen we een groep maken zodat we op elkaar ingespeeld kunnen raken zodat we de slagingskans wat kunnen vergroten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
ramon1984 schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 14:32:
Zijn jullie trouwens al begonnen met farmen voor raid mats? (Pots flasks food)

jeeeezus wat heb je daar weer een berg mats voor nodig, kan ook weer uren gaan vissen.. Gister start gemaakt aka 3000+ Fish flesh gedoe... Daar gaat flink wat tijd inzitten stuk meer als de expansions hiervoor....
At Blizzard HQ:

"People find fishing the most boring profession ever..."

"How can we make fishing more interesting and fun?!?"

* long silence *

"You know what, let's just make fishing mandatory for all other professions!"

"Raise this man's salary!"

Maar de makkelijkste route lijkt me: http://www.wowhead.com/item=118576. Barn heb ik al op een alt, gaat alleen wat tijd inzitten om em op level 3 te krijgen.

[ Voor 10% gewijzigd door Morrar op 25-11-2014 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idanue
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 16-09 15:35
Ik vind het helemaal niet zo erg om soms een uurtje te vissen, lekker een beetje achterover hangen en muziekje er bij aan. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorval
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19-04 11:37

Thorval

Thorval#2567

Idanue schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 14:37:
Ik vind het helemaal niet zo erg om soms een uurtje te vissen, lekker een beetje achterover hangen en muziekje er bij aan. :Y
Oh bah, ik moet er niet aan denken..... ben op mijn priest nog maar net 501, kan me er niet echt goed toe zetten om daar rustig voor te gaan zitten......

WoW: Kishar, Thorval, Råndan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-08 16:43
Volgens mij ben ik ook 1 van de weinige die de Garrison niet zo leuk vind, alles kost zo lang om te doen en upgraden dat ik mijn tijd veel liever in PVP steek.

De beloningen zijn voor mij het gewoon weg niet waard om er tijd in te steken, het enige gebouw wat ik dan wel leuk vind is het pvp gebouwtje, broken bones ftw :D zeker op level 3 is het wel leuk voor de damage reduction om te ganken op me rogue!

Tevens iedereen die zegt dat rogue slecht is op het moment heeft combat nog niet uitgeprobeerd: Shadow reflection, garrote, revealing strike, MfD, Kidney(met internal bleeding), en dan KS, Vervolgens komt je shadow het nog eens eventjes over doen voor je... in BG's zijn de plate eigenlijk de enige die het overleven, en mochten ze dat doen pop ik nog adrenaline rush.

EDIT: moet wel zeggen dat ik volledige pvp set heb en me weapons ge-enchant

[ Voor 4% gewijzigd door Facenoise op 25-11-2014 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nidhiki
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-02-2024
ramon1984 schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 14:20:
Hier ook Horde op Dragonblight, 95 DK en 91 Paladin. Staat ook in mn sig ;) voeg me maar toe als je wilt.

---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DragonXZ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-03 15:29
Vandaag na ongeveer 80 solo runs de Vitreous Stone Drake mount weten te bemachtigen met m'n lvl 90 Ret Pally. De run op zich stelt niks voor (2 á 3 min per run), alleen die vervelende instances lock maakt het bemachtigen onnodig langdradig... De drops van de mobs zijn niet eens spectaculair meer, dus snap niet waarom ze nog zo'n lock na 10 runs in een uur activeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skassie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 08:37
Hoi

Bij de missions van de followers in je garrisons staan pictogrammen naast de missie. Weet iemand wat deze pictogrammen inhouden of dat er ergens een overzicht is van de betekenis?
Zou namelijk wel makkelijk zijn dat je zo een bepaald soort missie kunt herkennen,

Alvast bedankt :)

maak niet van jouw verwachting mijn verplichting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasquealer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-09 16:43
skassie schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 15:16:
Hoi

Bij de missions van de followers in je garrisons staan pictogrammen naast de missie. Weet iemand wat deze pictogrammen inhouden of dat er ergens een overzicht is van de betekenis?
Zou namelijk wel makkelijk zijn dat je zo een bepaald soort missie kunt herkennen,

Ik weet alleen dat voor patrol missies een verrekijker word weergegeven.
De rest valt volgens mij onder combat of is me niet helemaal opgevallen.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramon1984
gvd vind het wel weer een mooie exp. Heb ook het gevoel dat ik het in WoD nu drukker heb dan op me werk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
skassie schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 15:16:
Hoi

Als je met je muis over de pictogrammen heengaat zou je moeten lezen wat het inhoudt.

Maar een groen vlak met XP betekent extra bonus XP voor je follower indien succesvol. Een kratje is extra resources. Als het een rare mission is dan staat er in het blauw rare voor. Als het een item voor jou oplevert zal je een icoontje zien van blauw omrande boots/weapons. Als het een item is voor een follower dan zal het een groen omrand icoontje zijn met daarin een armor of weapon token. Gold is gewoon gold. Patrol is verrekijker.

Of was dit niet wat je de bedoelde?

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srvdp
Vanavond mijn Holy gear even op de proef stellen met wat guildies. Ben net iLvl 615 met één ontbrekende trinket. Ik had een 8 uren lange garrison missie lopen die een trinket reward... 66% kans echter.

En dan vervolgens de Shattrath daily doorlopen en een kijkje nemen in Ashran.

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-09 15:10

Nibbz

Postmaster General

Wat vinden we dan van de huidige tanks?

Na een aantal HC runs gedaan te hebben, lijkt het me dat Druids en Monks het meest squishy zijn (spam healing ftw)

Tussen DK's en Pala's merk ik niet zoveel verschil (maar laang niet zo squishy als Druids / Monks).

Maar liefste heb ik toch nog wel een Warrior tank. Lijkt wel of een goeie Warrior tank, gewoon geen inc damage krijgt.

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar DK tanks met hun self heals zijn het engst. Die duiken omlaag en dan hebben ze wel of niet een self-heal. Dan krijg je als healer wel even de zenuwen. Veel onnodige heals op DK, dat kost net zoveel mana als de nodige heals op de Monk of Druid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skassie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 08:37
Mik! schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 15:50:
[...]

Als je met je muis over de pictogrammen heengaat zou je moeten lezen wat het inhoudt.

Maar een groen vlak met XP betekent extra bonus XP voor je follower indien succesvol. Een kratje is extra resources. Als het een rare mission is dan staat er in het blauw rare voor. Als het een item voor jou oplevert zal je een icoontje zien van blauw omrande boots/weapons. Als het een item is voor een follower dan zal het een groen omrand icoontje zijn met daarin een armor of weapon token. Gold is gewoon gold. Patrol is verrekijker.

Of was dit niet wat je de bedoelde?
Was idd niet helemaal wat ik bedoelde. Deze zijn mij wel duidelijk. gaat meer om de zwaarden, verrekijker etc die Thasquealer ook al aangaf ( waarvoor dank :*) ) en die staan naar ik weet niet vermeld ergens

maak niet van jouw verwachting mijn verplichting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
Verwijderd schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 16:08:
Maar DK tanks met hun self heals zijn het engst. Die duiken omlaag en dan hebben ze wel of niet een self-heal. Dan krijg je als healer wel even de zenuwen. Veel onnodige heals op DK, dat kost net zoveel mana als de nodige heals op de Monk of Druid.
Dit is toch altijd al het 'probleem' wat je ziet bij DK's? Het is ook al aangegeven vanuit de beta dat warrior tanks waarschijnlijk de beste zijn momenteel, vooral vanwege de combinatie van shield block en shieldbarrier. Aangezien je toch permanent max rage hebt (ongeveer) kan je shieldbarriers blijven stacken. Ik zie overigens niet meer in waarom je uberhaupt shieldblock zou gebruiken, tenzij er een massive incoming ability komt van een boss.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezechiel
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-09 13:26
Nibbz schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 16:00:
Wat vinden we dan van de huidige tanks?

Na een aantal HC runs gedaan te hebben, lijkt het me dat Druids en Monks het meest squishy zijn (spam healing ftw)

Tussen DK's en Pala's merk ik niet zoveel verschil (maar laang niet zo squishy als Druids / Monks).

Maar liefste heb ik toch nog wel een Warrior tank. Lijkt wel of een goeie Warrior tank, gewoon geen inc damage krijgt.
Ik speel een Guardian druid, ik heb het gevoel dat we een beetje monk-achtig geworden zijn. Zeker in het begin van het gevecht zijn we inderdaad squishy zonder cooldowns, wanneer Pulverize en Savage Defense up zijn is het allemaal wel redelijk uit te houden en (self)healen.
Echt opletten op cooldown rotatie dus.

| PoE | iPhone 13 Pro |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
skassie schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 16:09:
[...]

Was idd niet helemaal wat ik bedoelde. Deze zijn mij wel duidelijk. gaat meer om de zwaarden, verrekijker etc die Thasquealer ook al aangaf ( waarvoor dank :*) ) en die staan naar ik weet niet vermeld ergens
Probeer anders de wowhead guide over missions. Wellicht zijn het de treasure missions die je krijgt van de inn.

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRaakje
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik ben het met Ezcechiel een (hier ook druid tank). Moet wel wennen (heb niet veel gedaan in mop). Vroeger had je maar 2 dmg reducties en nu heb je echt een rotatie die je up moet houden. Waarbij als het hectisch word het ook meteen zeer moeilijk is om dit vast te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
Thysiej schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 16:11:
[...]

Dit is toch altijd al het 'probleem' wat je ziet bij DK's? Het is ook al aangegeven vanuit de beta dat warrior tanks waarschijnlijk de beste zijn momenteel, vooral vanwege de combinatie van shield block en shieldbarrier. Aangezien je toch permanent max rage hebt (ongeveer) kan je shieldbarriers blijven stacken. Ik zie overigens niet meer in waarom je uberhaupt shieldblock zou gebruiken, tenzij er een massive incoming ability komt van een boss.
De twee zijn redelijk verschillend. Shield block geeft je 6 seconden 100% block en Shield Barrier is een absorb. De event chain is avoidance > mitigation > absorb > HP. Blocken komt dus voor een absorb. Als het om inkomende physical damage gaat, heb je dus een stuk minder schade met Shield Block. Daardoor zal je Shield Barrier langer meegaan (of je HP pool). Tegen magical damage doet Shield Block natuurlijk niks.

Of je ze beiden nodig hebt om te overleven is natuurlijk wel een andere vraag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
Morrar schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 16:27:
[...]

De twee zijn redelijk verschillend. Shield block geeft je 6 seconden 100% block en Shield Barrier is een absorb. De event chain is avoidance > mitigation > absorb > HP. Blocken komt dus voor een absorb. Als het om inkomende physical damage gaat, heb je dus een stuk minder schade met Shield Block. Daardoor zal je Shield Barrier langer meegaan (of je HP pool). Tegen magical damage doet Shield Block natuurlijk niks.

Of je ze beiden nodig hebt om te overleven is natuurlijk wel een andere vraag :)
Dus je kunt de twee ook stacken? Dan snap ik wel dat healers het idee hebben dat ze niets hoeven te doen met warrior tanks ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
Thysiej schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 16:32:
[...]

Dus je kunt de twee ook stacken? Dan snap ik wel dat healers het idee hebben dat ze niets hoeven te doen met warrior tanks ;-)
Sterker nog, het is de bedoeling dat je ze beiden gebruikt :) En geloof me, als Monk healer zit ik op elke GCD vol en heb ik amper tijd om de DPS te healen. Dus elke vorm van mitigation van een tank helpt enorm. Datzelfde geldt overigens ook voor (veel van) de andere healing classes.

Ik moet m'n prot spec nog afstoffen overigens, maar CDs goed gebruiken is wel essentieel voor goede tanks. Ik heb als healer al zoveel tanks zien neergaan zonder dat er een Shield Wall icoontje verscheen dat het echt om te janken is.

[ Voor 19% gewijzigd door Morrar op 25-11-2014 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasquealer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-09 16:43
Thysiej schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 16:32:
[...]

In praktijk is et vrij lastig om deze te stacken, aangezien block 60 rage kost en barrier 60 rage kan gebruiken (minimum 20 vereist).

Maar in sommige gevallen kan et volgens mij gunstiger zijn om een shield barrier te gebruiken (bijvoorbeeld high resolve) aangezien je voor de healer de damage wat uitvlakt door dit te absorben.

Blocken zorgt alleen ervoor dat melee hits minder hard aankomen.

Al met al blijft het toch een beetje uitproberen wat het beste werkt.
Dit hierboven is btw naar mijn mening/ervaring maar misschien heb je er iets an.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou graag een healer alt naar 100 willen brengen maar heb totaal geen zin om in off spec te moeten questen etc om mijn garrison in orde te krijgen, zijn die garrison questen in de wereld die je moet doen gewoon op te pakken of moet je daadwerkelijk weer door al die quest chains heen gaan?
Enkel dungeons en wat pvp hier en daar spreekt me veel meer aan om te leven met mijn healer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metallize
  • Laatst online: 12-09 15:08
Verwijderd schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 17:02:
Ik zou graag een healer alt naar 100 willen brengen maar heb totaal geen zin om in off spec te moeten questen etc om mijn garrison in orde te krijgen, zijn die garrison questen in de wereld die je moet doen gewoon op te pakken of moet je daadwerkelijk weer door al die quest chains heen gaan?
Enkel dungeons en wat pvp hier en daar spreekt me veel meer aan om te leven met mijn healer. :)
of gewoon loot spec op healer zetten , dan kun je iig toch gewoon verder op je dps spec verder marcheren naar 100 :P
ik heb dit gedaan op mn main druid , en ik zie t verschil niet echt tussen dps loot en resto druid loot , enkele items hebben spirit maar ik zie t maar zelden,
maargoed vanavond maar eens verder met die instant starsurge casts 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oh jeetje... Heb vandaag een brave poging gewaagd om MC in een LFR groep te doen... maar oh boy oh boy oh boy..................

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
RustStorm schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 19:50:
Oh jeetje... Heb vandaag een brave poging gewaagd om MC in een LFR groep te doen... maar oh boy oh boy oh boy..................
Hoe denk je dat de "echte" LFR gaat zijn? :P

Dit is niets. De trash is wat hoger geschaald in verhouding als de bosses (gemiddeld trashpack gevaarlijker als een boss). Daardoor is een tweede trashpack pullen al een wipe, maar kan iedereen gewoon de mechanics (in hoeverre van toepassing dan :x) van de boss gewoon negeren.

Die trash zit denk ik vrij goed op de moeilijkheidsgraad van wat de LFR gaat zijn, maar dan zullen de bosses niet neer gaan als maar 1 persoon zijn best doet.

Ben erg benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BlackMage schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 19:59:
[...]

Hoe denk je dat de "echte" LFR gaat zijn? :P

Dit is niets. De trash is wat hoger geschaald in verhouding als de bosses (gemiddeld trashpack gevaarlijker als een boss). Daardoor is een tweede trashpack pullen al een wipe, maar kan iedereen gewoon de mechanics (in hoeverre van toepassing dan :x) van de boss gewoon negeren.

Die trash zit denk ik vrij goed op de moeilijkheidsgraad van wat de LFR gaat zijn, maar dan zullen de bosses niet neer gaan als maar 1 persoon zijn best doet.

Ben erg benieuwd :)
Pfoeh... :-/ Kijk er nu al naar uit... ;)

Ik hou wel van een beetje uitdaging: vind het eerlijk gezegd heerlijk! eindelijk weer een beetje skills die komen kijken tijdens het spelen. Alleen de houding van al die spelers... echt om te janken... :'(

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Twylight schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 12:19:
'Go on patrol with me' is niet het zelfde als bodyguard, dat is gewoon dat hij/zij met je meeloopt in je Garrison
Alleen een beetje jammer dat je dit niet uit kunt zetten. Die dude blijft constant bij je lopen. :')

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15-09 20:32
RustStorm schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 20:02:
[...]

Pfoeh... :-/ Kijk er nu al naar uit... ;)

Ik hou wel van een beetje uitdaging: vind het eerlijk gezegd heerlijk! eindelijk weer een beetje skills die komen kijken tijdens het spelen. Alleen de houding van al die spelers... echt om te janken... :'(
Ik heb als healer juist het idee dat de skillcap een stuk minder is, in 5 mans ben ik afhankelijk van de tank en dps: als die chainpullen en continue in zut staan dan gaan ze gewoon dood (aangezien ik in principe tegen mijn gcd aanloop om de tank in leven te houden).
In lfr spam ik 1 a 2 spells (de rest is niet efficient genoeg) net zolang tot mijn mana op is en dan moet ik wachten en hopen dat er niemand omvalt, terwijl ik in mop actief mijn mana kon managen, verschillende spells kon gebruiken, een beetje dps healing kon doen als er ruimte voor was en niet zo afhankelijk was van de kwaliteit van de andere spelers.

Misschien dat het beter wordt met gear maar ik vermoed van niet :P

Ik queue al niet eens meer voor heroics als healer maar als dps, de queue is langer maar het is een stuk minder saai :P

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-09 14:47

Rannasha

Does not compute.

Gisteren level 100 gehaald. Vandaag maar eens even de Proving Grounds gedaan. Met ilvl 600 DPS Gold gehaald.

Als Guardian Druid :P

Wel meteen een Feat of Strength erbij: "You're Really Doing It Wrong".

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Pagina: 1 ... 53 ... 89 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Posts als "jeeuj, rogue buffs" of andere 1 regel reactie's van die strekking voegen 0,0 toe aan het topic en zijn daarom niet gewenst.