Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metallize
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12-09 15:08
zou niet kunnen volgens de lore , omdat draenei's in feite onsterfelijk zijn , en humans maar 80 jaar worden , dan zou iedereen een draenei aanmaken

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Metallize schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 14:00:
zou niet kunnen volgens de lore , omdat draenei's in feite onsterfelijk zijn , en humans maar 80 jaar worden , dan zou iedereen een draenei aanmaken
En de undead zijn al dood :+

Ok the end :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ricmaniac schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 13:42:
[...]

Ik speel ook sub, is momenteel betere class idd maar ik heb er soms gewoon best moeite mee, niet met de damage maar meer de survival. ik zal wel gewoon slecht zijn dan :P

heb je een linkje naar je character?
http://eu.battle.net/wow/...ghing-skull/Azareq/simple

Ben een Noob, na 3 jaar weer begonnen dus mn glyphs enzo staan nog niet goed. Kijk dus door de vingers bij je beoordeling haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disrupt0r
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-09 12:53
Wordt er nu wel een beetje moe van, het is nu bijna een week na de launch en zodra ik ingelogd ben op Neptulon heb ik meteen een ping van 3300ms (world) en wordt ik na ongeveer 1 minuut eruit geschopt.

Andere mensen hier ook nog last van? Heb ongeveer 3 quests kunnen doen en thats it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metallize
  • Laatst online: 12-09 15:08
niet meer sinds vrijdag avond :S , ochja ik noemde t toen part of the lore ..die lag , dat je je aan moest passen aan de tijdstroom in die parralel draenor universum :P want dat is draenor in feite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disrupt0r
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-09 12:53
Metallize schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 14:21:
niet meer sinds vrijdag avond :S , ochja ik noemde t toen part of the lore ..die lag , dat je je aan moest passen aan de tijdstroom in die parralel universum :P want dat is draenor in feite
Misschien moet ik dat dan ook maar gaan denken hahaha :P Hopen dat deze alternatieve realiteit dan snel stabiliseert :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteravond 4 uur in de queue en dus is een ramp als je al weinig kan spelen ivm baan/vrouw/kind.
Stop er even mee en ga wel wat anders doen de komende dagen/weken.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-09 19:28
Ik heb echt helemaal geen last van queue's of lag. Sinds zaterdag eigenlijk gewoon normaal kunnen spelen, was waarschijnlijk vrijdag ook al wel gelukt, maar toen had ik zelf geen tijd.

Gisteravond dan ook rustig level 100 aangetikt. Mis ik nog 3 item levels om dungeons te kunnen doen, dat is best wel zuur. Dus vanavond maar even opzoek naar wat andere gear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

Gaat weer snel dit draadje.. :)

Inmiddels Druid op lvl 96 gekregen. Nadat ie 2,5 dag niks kon doen. DK is nog 95 maar die gaat zo snel mogelijk naar 96.
Eerste doel is nu wel snel naar 100 en gearen, proffs doen etc.
Weet iemand hoe ik Archy start? Ik heb daar nog geen boekje van geloot.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!
junglebeast schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 14:28:
Kan je niet gewoon een digsite doen dat je dan zoiets krijgt?

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-08 15:58

garriej

Ik las ondertieten.

Taenadar schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 14:26:
Gisteravond dan ook rustig level 100 aangetikt. Mis ik nog 3 item levels om dungeons te kunnen doen, dat is best wel zuur. Dus vanavond maar even opzoek naar wat andere gear.
Gewoon even door queste in nagrand en rares killen :D en normal dungeons doen.

[ Voor 3% gewijzigd door garriej op 18-11-2014 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-09 19:28
garriej schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 14:33:
[...]

Gewoon even door queste in nagrand en rares killen :D en normal dungeons doen.
Ik mag maar 1 dungeon doen, dus ik heb een queue van dik een uur :P Maar rares killen is een zeer goeie bezigheid. Nu maar hopen dat die krengen de juiste loot droppen, want komt me te vaak voor dat ik iets krijg wat mijn char niet kan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ioramus
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 12-09 14:29
Taenadar schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 14:37:
[...]

Ik mag maar 1 dungeon doen, dus ik heb een queue van dik een uur :P Maar rares killen is een zeer goeie bezigheid. Nu maar hopen dat die krengen de juiste loot droppen, want komt me te vaak voor dat ik iets krijg wat mijn char niet kan gebruiken.
Ja, maar ik werd er net ook aan herinnerd dat als je items krijgt die beter zijn dan wat je wil hebben (zoals je hebt plate nodig maar cloth dropped) ze meetellen als je ze in je bags bij je hebt. :)

Ik had helaas meeste al gevendored maar er zijn nog genoeg rares over hoop ik die me net die paar ilevels geven om 600 te bereiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Ioramus schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 14:39:
[...]

Ja, maar ik werd er net ook aan herinnerd dat als je items krijgt die beter zijn dan wat je wil hebben (zoals je hebt plate nodig maar cloth dropped) ze meetellen als je ze in je bags bij je hebt. :)

Ik had helaas meeste al gevendored maar er zijn nog genoeg rares over hoop ik die me net die paar ilevels geven om 600 te bereiken.
Ik heb gewoon random dungeons gedaan en toen kon ik heroic in :D

Toen lekker heroics gespammed en met garison bezig geweest. Kan bijna een neck crafte, nog 50 taladite crystal's. maar 640 ilvl, maar upgrade mogelijkheden en het is nagenoeg gratis :P

nog 1200 resources en ik upgrade m'n garrison naar level 3, dan pakken we de lumber mill erbij, slavage yard. Aleen twijfel ik nog over het 2e large building, heb nu een mage tower.

[ Voor 16% gewijzigd door garriej op 18-11-2014 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ioramus
garriej schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 14:43:
[...]

Toen lekker heroics gespammed en met garison bezig geweest. Kan bijna een neck crafte, nog 50 taladite crystal's. maar 640 ilvl, maar upgrade mogelijkheden en het is nagenoeg gratis :P
Ja, maar als je 100 bent en nog geen ilevel 600 hebt kun je maar in 1 dungeon - Sky-dinges dus dat schiet nog niet op - loot daar is 600 precies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cr0kie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 31-08 21:21
garriej schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 14:43:
[...]

nog 1200 resources en ik upgrade m'n garrison naar level 3, dan pakken we de lumber mill erbij, slavage yard. Aleen twijfel ik nog over het 2e large building, heb nu een mage tower.
Daar ben ik ook voor aan het sparen, alleen jammer dat je zoveel taladite nodig hebt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

RobbertDs1 schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 14:50:
[...]

Daar ben ik ook voor aan het sparen, alleen jammer dat je zoveel taladite nodig hebt :(
Work orders spammen, daily cooldown doen en wachten :D Raids zijn er toch nog niet, dus echt nodig heb je het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cr0kie
  • Laatst online: 31-08 21:21
garriej schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 14:51:
[...]

Work orders spammen, daily cooldown doen en wachten :D Raids zijn er toch nog niet, dus echt nodig heb je het niet.
Doe ik ook, maar ik wou ook wat JC skill levelen en had ik dus al wat crystals nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:23

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

junglebeast schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 14:28:

Als je helemaal geen archeology hebt moet je naar een trainer in een hoofdstad.. als je archy 575 + is moet je gewoon een digsite doen en na 2 a 3 stuks zul je een boekje vinden die het tot 700 mogelijk maakt..

en als je die Addon bedoeld dan moet je gewoon die addon aan hebben staan en zodra je digged komt er een window tevoorschijn :P

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waywaith
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-08 13:22

Waywaith

Tja

garriej schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 14:51:
[...]

na 21 workorders kan je toch even 3.5 dag chilen, daarna weer opnieuw de que aanvullen

-Pirate : "The cannons be ready Captain." -Captain: "Are."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

RobbertDs1 schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 14:54:
[...]

Doe ik ook, maar ik wou ook wat JC skill levelen en had ik dus al wat crystals nodig.
Er is een gem die je kan maken zonder cystal, daar heb je die zwarte ore + een bloemetje voor nodig. Ik zag alleen het nut niet van levelen dus ben gestopt bij 615 :P
Waywaith schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 15:03:
[...]

na 21 workorders kan je toch even 3.5 dag chilen, daarna weer opnieuw de que aanvullen
Ik hou hem gewoon vol, ik heb ook nog maar 14 work orders :P Als er opeens iets tussen komt of ik kan 2 dagen niet inloggen heb ik iig nog het maximale

[ Voor 32% gewijzigd door garriej op 18-11-2014 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
* dagboek *

Thuis om 17:30, dus meteen WoW aangezet om achter aan te sluiten in een que van 2700
Net zoals een andere medegotter had ik toch nog een (IKEA) kast staan die in elkaar gezet moest worden. Daarna nog rustig baantjes gaan trekken in het zwembad en om 21:45 thuiskomen met nog maar een que van 22, dat noem ik nou perfecte timing :p

Geëindigd op lvl 99,9 en volledig Nagrand nog te gaan, dus dat moet vandaag haalbaar zijn. Echter, wat is de spire een .....-zone. Ik wou op het laatst echt dat ik skinning als beroep had, want dan had ik die kippen geplukt en de huid aan de muur gespijkerd. Was een keer op mijn main maar mijn alts zullen zich daar niet meer gaan vertonen.

Mijn ilvl bij lange na nog geen 600 dus zal wel een paar boosts krijgen van guildies. Ze willen me graag zo snel mogelijk gegeared hebben. Focus zal zijn 610 om heroics in te kunnen en daarna te gaan focussen op healer-gear.

* einde dagboek *

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Laatst online: 06:06
Iusedto schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 14:30:
gewoon naar een spot gaan en "graven". Eerste dig is dan het boekje
LEUGENS

ik ben een halve dag bezig geweest dat ding te vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
Is het begin van WoD trouwens voor de factions apart?
Ik heb nog geen alliance gezien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net terug van vakantie en ook maar eens WOD gestart, geen last van qeue of lag (Mazrigos btw).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja beiden beginnen aan de andere kant van het continent. Vanaf het tweede gebied gaan de wegen elkaar kruisen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ioramus
Predje schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 15:12:
Is het begin van WoD trouwens voor de factions apart?
Ik heb nog geen alliance gezien..
Ja, Shadowmoon is voor Alliance en Frostridge voor Horde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
Ioramus schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 15:14:
[...]

Ja, Shadowmoon is voor Alliance en Frostridge voor Horde.
Op welk level komen ze samen dan? M.a.w. wanneer begint het gank-fest :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ioramus
Predje schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 15:17:
[...]

Als je naar de 2e zone gaat, Taladoor geloof ik dat is zo ongeveer level 92. Overigens kun je volgens mij als Alliance wel gewoon frostridge in - maar speel zelf geen PvP dus weet dit niet zeker.

[ Voor 17% gewijzigd door Ioramus op 18-11-2014 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Een zone is gemaakt voor 2 levels, of iig na 2 levels kun je queste in de volgende zone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ainnir
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Zo, eindelijk ook de menagerie gebouwd. Leuk dat je battle pets kunt uitstallen, maar het had wel iets groter gekund..

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/O2lz0WG.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Predje schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 15:17:
[...]

Met het ganken valt het op Ragnaros tot op heden nog wel mee.
Zelfs gebroedelijk naast elkaar aan het questen.
Ik geef het nog een maand voordat het PvP-feest echt los gaat barsten

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20:32
sabriel schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 15:07:

Mijn ilvl bij lange na nog geen 600 dus zal wel een paar boosts krijgen van guildies. Ze willen me graag zo snel mogelijk gegeared hebben. Focus zal zijn 610 om heroics in te kunnen en daarna te gaan focussen op healer-gear.

* einde dagboek *
Je kunt door tournament gear te kopen je ilevel boosten, de gear kun je niet gebruiken buiten het tournament maar aangezien het ilevel 660 is ben je in no-time boven de 610.
Ik heb net alle heroics gehealed in voornamelijk mop gear (ilevel 594 toen ik aan heroics begon), dus je hoeft niet eens echt geboost te worden als je mop gear hebt.

Healen is wel weer wat saai geworden, krijg echt een deja-vu naar TBC, ik hoop dat het leuker is in raids.

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20:13

Chakotay

Lick here to continue

[Requires a realm restart.] The Razorbloom: Resolved an issue where players that have already completed A Heavy Helping Hand would be unable to turn in the quest.
[Requires a realm restart.] The Voice of Iyi: Resolved an issue where players that have already completed A Heavy Helping Hand would be unable to turn in the quest.
Ha! Kan ik eindelijk die quests inleveren & m'n Zone achievement krijgen *O* Alleen nog even wachten op een realm restart, maar er klapt vast nog wel een keer een server uit voor woensdag :+

Ze hebben ook door dat de 'nieuwe crystal of insanity' een beetje overpowered was en het ding generfd:
Oralius' Whispering Crystal now increases all stats by 100 (down from 200).
Jammer, maar wel logisch. Weinig reden om nog flasks te gebruiken als dit ding evenveel stats geeft, zolang je niet vaker dan 1x per kwartier de grond van dichtbij gaat inspecteren.

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ainnir schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 15:20:
Zo, eindelijk ook de menagerie gebouwd. Leuk dat je battle pets kunt uitstallen, maar het had wel iets groter gekund..

[afbeelding]
Ohhhhhhhh, Grunty... _/-\o_ (Grunty VS Zergling) <3

Menagerie gaat er ook zeker weten bij mij komen zodra ik level 100 ben :)

[ Voor 3% gewijzigd door RustStorm op 18-11-2014 15:40 ]

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20:32
Jammer, maar wel logisch. Weinig reden om nog flasks te gebruiken als dit ding evenveel stats geeft, zolang je niet vaker dan 1x per kwartier de grond van dichtbij gaat inspecteren.
Jammer, maar toen ik hem kreeg dacht ik al dat dat het niet lang zou beklijven.
Wel jammer dat ik dat ding toch niet even een paar maandjes voor raids kon gebruiken als compensatie voor het weghalen van mn alchemy perks :P

maar ja, 200 int, stamina en spirit (als healer) tov 250 int flasks...dit item zou anders mandatory worden voor raids.

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TylerMayhem
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 16-04-2024

TylerMayhem

In Tyler We Trusted

Ainnir schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 15:20:

[afbeelding]
Cool, ik zal moeten zien dat ik betere pets heb om de 3 van de quest te verslaan, die Wortel was nog op 95% procent toen alle 3 mn pets dood waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

blouweKip schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 15:43:
[...]

Jammer, maar toen ik hem kreeg dacht ik al dat dat het niet lang zou beklijven.
Wel jammer dat ik dat ding toch niet even een paar maandjes voor raids kon gebruiken als compensatie voor het weghalen van mn alchemy perks :P

maar ja, 200 int, stamina en spirit (als healer) tov 250 int flasks...dit item zou anders mandatory worden voor raids.
100 in alles is alsnog leuk tot de prijzen van flasks een beetje dalen. +200 str flasks staan nu voor ruim 25g per stuk op de AH op mijn realm, de +250 versie zie ik uberhaupt niet staan op het moment. Toen ik vanochtend in mijn Inn keek stond er iemand met de daily quest voor dat ding, dus vanavond eens door UBRS rennen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ainnir
  • Niet online
TylerMayhem schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 15:43:
[...]

Cool, ik zal moeten zien dat ik betere pets heb om de 3 van de quest te verslaan, die Wortel was nog op 95% procent toen alle 3 mn pets dood waren.
Je kan ze alle 3 met 2 pets verslaan (als je ze hebt): Pandaren Water Spirit (Geyser, Whirlpool), en Chrominius (Howl, Surge of Power)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:10
Voor diegene die moeite hebben met keuzes bij de Garrison:

Afbeeldingslocatie: http://blog.askmrrobot.com/wp-content/uploads/2014/11/Garrisons1.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Ryatzu schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 15:58:
Voor diegene die moeite hebben met keuzes bij de Garrison:

[afbeelding]
Deze is al een keer gepost en het is een erg groot plaatje(vervelend voor mobile gebruikers) zie ook de rode tekst eronder die tweakers automatisch neerzet.

Wel een erg goede plaat inderdaad, dat dan weer wel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grvy
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20:28

Grvy

Bot

En ik kan niet meer inloggen..

Dit is een account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TylerMayhem

TylerMayhem

In Tyler We Trusted

Ainnir schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 15:50:
[...]

Je kan ze alle 3 met 2 pets verslaan (als je ze hebt): Pandaren Water Spirit (Geyser, Whirlpool), en Chrominius (Howl, Surge of Power)
Good to know, ben toch van plan mn Druid voorlopig te levelen via Pet Battles dus ga ik moeten zorgen dat ik die 2 snel heb :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srvdp
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 06-08-2023
Momenteel level ik (98) mijn Paladin in Retribution spec. Maar mijn main-spec is Holy. Wat is de beste manier om zo rond 99-100 om te schakelen naar Holy Gear?
Ik zat zelf te denken om een bunch quests klaar te maken, switchen naar holy spec en dan inleveren.

[ Voor 6% gewijzigd door srvdp op 18-11-2014 16:20 ]

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
Srvdploeg schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 16:18:
Momenteel level ik (98) mijn Paladin in Retribution spec. Maar mijn main-spec is Holy. Wat is de beste manier om zo rond 99-100 om te schakelen naar Holy Gear?
Ik zat zelf te denken om een bunch quests klaar te maken, switchen naar holy spec en dan inleveren. Er zijn vast meerdere wegen naar Rome.
Ja gewoon als een questreward niet echt een dikke verbetering is even loot spec op holy zetten. Is alleen van toepassing op Neck, Back, Weapon, Shield, Rings en Trinkets. De rest van je gear is universeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Ik zat zelf te denken om een bunch quests klaar te maken, switchen naar holy spec en dan inleveren.
't grootste deal van je gear switched gewoon mee, muv: ring, neck, back(?), trinkets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srvdp
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 06-08-2023
Ik had al wel zoiets gelezen over gear met verschillende specs. K'zal straks even kijken hoe dat precies werkt. Dan hou ik de overige gear wel even in de gaten zoals bovengenoemd. Thanks!

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-09 19:00
En lekker Garrison is weer bugged.

Raar dat dit niet in het weekend gebeurde.

bedankt voor de Garrison guide.
De meeste dingen wist ik al maar is lekker overzichtelijk.

[ Voor 36% gewijzigd door Deadsy op 18-11-2014 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Deadsy schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 16:24:
En lekker Garrison is weer bugged.

Raar dat dit niet in het weekend gebeurde.
Gebeurde gister avond ook heel even :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 31-05 15:39
garriej schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 16:23:
[...]

't grootste deal van je gear switched gewoon mee, muv: ring, neck, back(?), trinkets.
Ahh is dat het als je gear hebt waar een stat 'greyed out' is?
zelf geleveled als prot maar heb gear met greyed out int er op.
Dat switched als ik naar holy zou speccen?

Not bad :)
Ben echt 'blind' deze expansion in gegaan aangezien ik sinds een maandje na MoP wow niet meer aangeraakt heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
Srvdploeg schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 16:24:
Ik had al wel zoiets gelezen over gear met verschillende specs. K'zal straks even kijken hoe dat precies werkt. Dan hou ik de overige gear wel even in de gaten zoals bovengenoemd. Thanks!
Is heel simpel, gear switched niet eens. Alle plate items hebben zowel str als int erop. Alle leather en mail items agi en int. Omdat alle voordelen weg zijn behalve spell/attack power heb je dus niets meer aan de stat die je niet direct nodig hebt voor je rol en kost dat geen item budget. Je ziet de andere/ongebruikte stat ook staan in het grijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-09 14:38
garriej schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 16:25:
[...]

Was het maar heel even. Ik kon de helft van de avond niet in mijn garrison pas rond een uur of 22:00 kon ik er weer in. Het character zit dan ook direct vast dus levelen zit er dan ook niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
garriej schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 16:25:
[...]

Nu al pakweg een uur. Net nu ik de zooi op lvl 3 heb.
De hond vond de lange wandeling wel lekker maar mijn char blijft in de bugged garrison plakken dus questen of dungeons zit er ook niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Chakotay schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 15:37:
[...]

Ha! Kan ik eindelijk die quests inleveren & m'n Zone achievement krijgen *O* Alleen nog even wachten op een realm restart, maar er klapt vast nog wel een keer een server uit voor woensdag :+

Ze hebben ook door dat de 'nieuwe crystal of insanity' een beetje overpowered was en het ding generfd:

[...]

Ze zijn er nu mee bezig. Login server lijkt er ook meteen uitgeklapt te zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ze zijn server restarts aan het uitvoeren. :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grvy

Grvy

Bot

BlackMage schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 16:20:
[...]

Ja gewoon als een questreward niet echt een dikke verbetering is even loot spec op holy zetten. Is alleen van toepassing op Neck, Back, Weapon, Shield, Rings en Trinkets. De rest van je gear is universeel.
Hoe zit het met bonus armor? ik heb 0 bonus armor en mn spec en loot spec is wel Prot..

Dit is een account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-09 09:40
RustStorm schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 17:57:
Ze zijn server restarts aan het uitvoeren. :)
wtf why now !? Juist als iedereen thuis komt en wilt gaan spelen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-09 19:44

Metian

Snert is vies

Nu ik toch niet kan inloggen (en GTA V nog aan het installeren is), toch maar eens wat addOns downloaden. Echter kan ik niet op een naam komen van een addon.

Deze addon maakte het mogelijk dat alle "windows" van bijvoorbeeld professions (dus crafting window) in hoogte groter werd (iets wat Blizzard naar mijn mening allang opgelost zou moeten hebben).

Iemand idee welke addon ik bedoel ?

Toch nog gevonden.

http://www.wowace.com/addons/framesresized/

Voor de mensen die interesse hebben. Handige addon.

[ Voor 14% gewijzigd door Metian op 18-11-2014 18:02 ]

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Grvy schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 17:57:
[...]

Hoe zit het met bonus armor? ik heb 0 bonus armor en mn spec en loot spec is wel Prot..
Bonus armor kan alleen zitten op je trinkets, jewelry en cloak.
fuqua schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 17:58:
[...]

Het zijn maar restarts, duren altijd maar eventjes. 18:45 uur zal alles achter de rug zijn.

[ Voor 34% gewijzigd door RustStorm op 18-11-2014 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grvy

Grvy

Bot

RustStorm schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 17:58:
[...]

Bonus armor kan alleen zitten op je trinkets, jewelry en cloak.

[...]

Het zijn maar restarts, duren altijd maar eventjes. 18:45 uur zal alles achter de rug zijn.
Dus ik zou met mn ret level gear gewoon in een dungeon moeten kunnen tanken? want.. daar zit ik dus wel mee; ik durf nu geen dungeon in te stappen omdat ik denk dat dat ik de gear er niet voor heb omdat ik totaal geen tank stats heb.. alleen strenght..

Dit is een account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben alweer ingelogd op Silvermoon ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

fuqua schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 17:58:
[...]

Och, goed excuus om eerst even de was aan te zetten en eten te fixen :P Ik heb nog net nieuwe missies aan kunnen zetten, loopt die timer eigenlijk door als de boel down is?

[ Voor 16% gewijzigd door Chakotay op 18-11-2014 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Grvy schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 18:00:
[...]

Dus ik zou met mn ret level gear gewoon in een dungeon moeten kunnen tanken? want.. daar zit ik dus wel mee; ik durf nu geen dungeon in te stappen omdat ik denk dat dat ik de gear er niet voor heb omdat ik totaal geen tank stats heb.. alleen strenght..
Je zou gewoon moeten kunnen tanken.
Healers hebben ook alleen intel op de bulk van hun gear, spirit kan alleen op ring, nek en trinkets zitten.
Gewoon je CDs gebruiken en niet teveel pullen en het zou goed moeten komen.

Oogje houden op de mana van je healer en even wachten wanneer deze wat drinkt.

Als je het besef hebt dat dit geen faceroll dungeons zijn komt het meestal wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
Ik kom er niet meer op connecting en dan meteen disconnect WoW blizzard :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wognummer schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 18:16:
Ik kom er niet meer op connecting en dan meteen disconnect WoW blizzard :(
Ze zijn servers aan het restarten. Over een half uurtje kan je gamen ;)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
Dit was een half uur geleden al ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Niet online
ik kom er niet meer in :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paterpor
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:24
Servers zijn even offline getrokken en nu probeert iedereen in te loggen... Even geduld in je komt er terug in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

Zeror schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 18:17:
[...]

Ze zijn servers aan het restarten. Over een half uurtje kan je gamen ;)
Perfecte timing, nu moet ik nog een keuze gaan maken tussen WoW en GTA V :X

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Metian schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 17:58:
Nu ik toch niet kan inloggen (en GTA V nog aan het installeren is), toch maar eens wat addOns downloaden. Echter kan ik niet op een naam komen van een addon.

Deze addon maakte het mogelijk dat alle "windows" van bijvoorbeeld professions (dus crafting window) in hoogte groter werd (iets wat Blizzard naar mijn mening allang opgelost zou moeten hebben).

Iemand idee welke addon ik bedoel ?

Toch nog gevonden.

http://www.wowace.com/addons/framesresized/

Voor de mensen die interesse hebben. Handige addon.
Ik gebruik al tijden de addon Skillet voor mn aangepaste tradeskill vensters. Kan je het venster zo groot maken als je wilt :) . Maar dat is niet het doel van Skillet. Het is voor vooral heel handig aangezien je daarmee een craftqueue kan maken van verschillende items. Dus als je bijvoorbeeld eerst copper bar moet omzetten in iets en om vervolgens je daadwerkelijke item te kunnen gaan maken kan je daar dus gewoon 1 queue van maken = 1 handeling. Heel handig.

[ Voor 7% gewijzigd door Zeror op 18-11-2014 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drops
  • Laatst online: 01-12-2023
Zit op Draenor en de queue tijden zijn enorm verbeterd.. Net ingelogd 'slechts' 980 voor mij. In 20 minuten zit ik er al in ipv 7-8 uur 8)7

Ze hebben de realm capaciteit terug gezet voor mijn gevoel.

Edit 40 minuten , nu goed te doen of heb ik simpelweg geluk gehad met server restart?

[ Voor 17% gewijzigd door Drops op 18-11-2014 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grvy

Grvy

Bot

ga naar je garrison.. en stuck.. zijn de garrison nu weer stuk? hele weekend geen problemen en nu begint het weer?

Dit is een account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drops
  • Laatst online: 01-12-2023
Had er vanochtend/vanmiddag geen problemen.. hoop niet dat het weer bugged.

Enige 'regel' is toch dat je niet naar je garrison moet vliegen maar via HS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-09 16:07

mrsar

waar een sar is,is een wodka

vloog net via flypath en opens stond ik in garrison....zonder npc's met andere spelers , dus ja er was even iets mis,ben nu weer ontsnapt zodat ik even verder kan

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09 17:15
Je hoeft zelfs je spec niet te switchen, gewoon je loot preference wijzigen naar holy :)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

Kapoen schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 19:18:
[...]

Je hoeft zelfs je spec niet te switchen, gewoon je loot preference wijzigen naar holy :)
Inderdaad, gewoon als DPS spelen en loot pref op Tank zetten tot je genoeg spullen hebt. Zo ga ik dat met me Shaman ook doen, lekker handig.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

5 dagen playtime gratis van Blizz

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Azqi schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 20:14:
5 dagen playtime gratis van Blizz
Oh ja? Dat zou nice zijn. En terecht ook. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 15-09 19:26
RustStorm schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 20:21:
[...]

Oh ja? Dat zou nice zijn. En terecht ook. ;)
Het is ook zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

Ondertussen achter de PC van een willekeurige WoW speler.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/qyraymcl.jpg

Afbeeldingslocatie: http://cdn.memegenerator.net/instances/250x250/48901014.jpg

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-09 15:15

Rannasha

Does not compute.

WoW Community:

I know how much everyone was looking forward to this expansion, and once you were able to get in and start having fun, all the comments I've seen indicate that this is one of our best yet. But the quality of the content does not excuse the subpar launch experience we delivered, and I apologize for that.

The first two days of the expansion were not a great experience, with many of you facing high queues or significant gameplay problems. We worked around the clock to tackle the demand issues and technical challenges, and fortunately things started looking better on Saturday. While millions of you were able to get in and play over the weekend, with many already reaching level 100, others still ran into very lengthy queues, particularly on the highest-population realms.

To help address this, we’ve expanded the new instancing tech we used to improve queues on Saturday and we’re continuing the process of applying that to raise the capacity of all realms again. This will result in approximately double the prelaunch capacity on each realm, which should greatly reduce queue times for most realms if not eliminate queues altogether.

In recognition of the difficulties so many of you ran into when trying to play over the first few days, we're adding five days’ worth of extra time to every subscription in the Americas, Oceania, and Europe that was active as of Friday, November 14. Things are already in a much better place than they were going into the weekend, so I hope you’ll now be able to focus on having a ton of fun with this expansion.

I also hope you'll accept my apology and keep your faith in us. The support voiced by many of you as we worked through the challenges was immensely appreciated. We're extremely grateful to be part of such a passionate community. We love World of Warcraft, and we're very proud of this expansion, so stumbling out of the gates like this was very disappointing for all of us.

On behalf of the World of Warcraft development team, as well as everyone at Blizzard, thank you all again for your patience and understanding.

See you in Draenor.

Sincerely,
J. Allen Brack
Executive Producer, World of Warcraft
(bron: http://us.battle.net/wow/en/forum/topic/15269759060)

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vijf gratis dagen gametime voor wie actief is geweest op vrijdag en eigenlijk niet kon spelen op de dagen erna.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zeror schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 21:09:
Vijf gratis dagen gametime voor wie actief is geweest op vrijdag en eigenlijk niet kon spelen op de dagen erna.
Interessant... Ik heb het niet gekregen... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Dat zeggen ze nadat de World Server weer down is en op mijn realm veel mensen niet hun garrison in kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Queue times lijken inderdaad korter. Om 17:30 524 mensen in de queue voor Draenor, en om 21:30 1307. Ziet er goed uit. Onze guild gaat dus weer terug migreren komende week :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op Nagrand server is het allemaal een zeer partij buggy bugfest. :) Garrison werkt niet meer, paar quests in Talador.... had toch gehoop 98 te worden vanavond. Zit er niet meer in op deze manier. (ga pas naar volgende gebied als Talador af is. ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vanaf zaterdag in meer of mindere mate kunnen spelen, maar vanavond continue disconnects en foutmeldingen bij het inloggen. Ze zijn nog niet helemaal klaar met bugfixen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baiko
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08-09 16:17
Verwijderd schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 21:53:
Ik heb vanaf zaterdag in meer of mindere mate kunnen spelen, maar vanavond continue disconnects en foutmeldingen bij het inloggen. Ze zijn nog niet helemaal klaar met bugfixen...
Dacht dat ik de enige was, kan eu.battle.net ook slecht bereiken sinds de restart van vandaag.

Lian Li PC O-11 Dynamic XL, AMD 5950x, NZXT Z73, Asus X570 Gaming-E, 4x8GB 3600mhz, Gigabyte RTX 3090 Vision OC, WD Black SN850 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!
6 Garrison missions complete, en ik kan ze niet eens inleveren en nieuwe starten voordat ik de nacht in ga ;(

Humpfs, nog even volhouden en anders is het dikke vette pech. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-09 16:07

mrsar

waar een sar is,is een wodka

RustStorm schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 22:08:
6 Garrison missions complete, en ik kan ze niet eens inleveren en nieuwe starten voordat ik de nacht in ga ;(

Humpfs, nog even volhouden en anders is het dikke vette pech. :P
outposts werken wel ;) daar doe ik het nu

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afin, ilevel 623 nu incl. die 680 epic ring van de legendary quest :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 22:37
Meer mensen waar World Server down is in WoD?

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TylerMayhem

TylerMayhem

In Tyler We Trusted

Hier op Chambers Of Aspects is het ook weer Garrison ellende :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G3kko0
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-05 09:39

G3kko0

Why so serious???

Ja idd CoA is drama vandaag....kreeg ook al een keer de melding World Server down.
Ach ja gelukkig net nog wel 100 geworden :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Zo, dat was een nuttige besteding van mijn avond... *kuch* Met een groepje randoms op roterende masterloot Nok-Karosh achter elkaar (met grote moeite) staan doodslaan. Maar ik heb uitieindelijk m'n Garn Nighthowl mount gekregen *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chakotay schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 23:59:
Zo, dat was een nuttige besteding van mijn avond... *kuch* Met een groepje randoms op roterende masterloot Nok-Karosh achter elkaar (met grote moeite) staan doodslaan. Maar ik heb uitieindelijk m'n Garn Nighthowl mount gekregen *O*
Is die mount ook een 100% drop voor iedereen die loot of niet? Hoorde van een aantal op onze realm dat er een aantal time-lostlike rares toegevoegd in WoD welke 100% drop heeft voor iedereen die de boss getagged heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Zeror schreef op woensdag 19 november 2014 @ 00:09:
[...]

Is die mount ook een 100% drop voor iedereen die loot of niet? Hoorde van een aantal op onze realm dat er een aantal time-lostlike rares toegevoegd in WoD welke 100% drop heeft voor iedereen die de boss getagged heeft.
Het is een 100% drop, echter maar 1 drop per kill, ipv dat iedereen die getagd heeft er eentje krijgt. Daarom moet je hem steeds maar achter elkaar opnieuw neerslaan tot iedereen een mount heeft. De 6 andere wolf-mounts krijgt wel iedereen die meedoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ainnir
  • Niet online
Deze kerel met Orc masker loopt ineens door mijn garrison! En hij verkoopt nog speeltjes ook :D

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/7ePGreN.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15-09 13:47
Maar weer begonnen met WoW sinds WoD eindelijk uit is. Nu is mijn realm Runetotem vrij dood. Is er nog een aan te raden volle realm?
Pagina: 1 ... 42 ... 89 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Posts als "jeeuj, rogue buffs" of andere 1 regel reactie's van die strekking voegen 0,0 toe aan het topic en zijn daarom niet gewenst.