Een Ikea kast in een uurtjeAerevan schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 09:34:
Zijn er Casual Players die al wel op hun eigen server (Defias Brotherhood in mijn geval) hebben kunnen spelen? Ik heb gisteravond eens m'n geluk beproefd, maar tot nu toe zijn er wachtrijen die voor het uurtje speeltijd dat ik over heb veel te lang zijn. Ik heb uiteindelijk maar een IKEA kast in elkaar gezet
. Vriendin wel blij.
Potverdorie... kan iemand even de ingame battle pets vertellen dat ze in rare version voor me verschijnen... schiet niet op zo
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Denk niet dat ze wat gaan doen meer aan de queues. Ze hebben al hardware en server updates doorgevoerd waardoor de queues wel wat minder werden. Zit je op een drukke server? dan wachten of transferen. Sinds ik dit wekend op Bloodhoof getransfered ben (En in de Nederlands talig guild Lowland Legion zit) heb ik geen queues/lag gehad. Gisteren avond direct ingame rond half 8. Op mijn vorige server Maghteridon zou ik minimaal in een queue van een uur komen.demokert schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 09:36:
Waar ik me over verbaas is dat er nu nog steeds lange queue's zijn en dat er inmddels al 36 uur geen update meer is gegeven wat betreft dit probleem. Men brengt alleen updates uit voor een B.net site die eruit ligt of een zone in het spel zelf. Erg jammerlijk
Dat is ook meestal wat ik gebruik.Mektheb schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 09:35:
[...]
Echt ?.
Ik nog een 1 keer.
Je hebt time warp
Je hebt Ice barrier
Je hebt cold snap
Je hebt minions ( mirror )
Je hebt je garrison vriendjes
En speel als fire
Maar soms is ook dat nog niet voldoende
Sowieso vrijwel iedere mirror en IB cd gebruikt.
TimeWarp gebruik ik vrijwel nooit, vaak gehad dat TW op cd zat terwijl ik tegen een group mob of 'eindbaas' van een quest moest en daar juist dat extra zetje nodig had
Op zich is het als Alc me IB en Mirror best te doen.
Maar toch lig ik uiteraard vaker plat dan met mn pala
Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻
Ik speel arcane.Mektheb schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 09:35:
[...]
Echt ?.
Ik nog een 1 keer.
Je hebt time warp
Je hebt Ice barrier
Je hebt cold snap
Je hebt minions ( mirror )
Je hebt je garrison vriendjes
En speel als fire
Dat hangt er maar net vanaf hoe het gaat schalen. En sowieso wat op gear te vinden gaat zijn, reforgen is weg en gemsockets worden veel zeldzamer.garriej schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 09:19:
[...]
Nouja er is natuurlijk wel Versatility
[...]
Ik denk dat dit DE primary secondary stat gaat woorden voor tanks. Dat samen met mastery is denk ik (in mijn ogen dus) de ideale wereld.
Crit en haste vertalen zich voor tanks ook naar survivability en tanks hebben vaak ook een goede mastery. Dan heb je nog multistrike, er zijn ook classes die speciale mechanics hebben om multistrikes te vertalen naar survivability. Elke spec heeft verder zijn eigen attunement, waardoor je 5% meer rating krijgt van die bepaalde secondary stat. Dat is meestal ook de secondary stat waar de belangrijkste mechanics op gebouwd zijn.
Ah ja dat vind ik sinds eind TBC totaal niet lekker meer spelen
Eens met de Mage quote. Ik ben sinds TBC met WoW bezig en ik heb een Mage main die ik nu aan het levellen benm. Ik merk echter wel dat het erg lastig is om als Mage (ik ben hardcore fire-specced) erg lastig is om te overleven. Met regelmaat ben ik na een mob gewoon voorbij de helft van mijn HP. Nu kan ik gelukkig food conjuren maar toch.IntToStr schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 09:24:
Mage is echt heel kwetsbaar op het moment en frost is ook maar zwakjes tijdens levelen. Ik heb letterlijk geen enkele heal tijdens combat (ok, er is een talent met 20% heal met 3 minuten cd...)
Bij m'n 2e run naar 100 op m'n ret paladin zal dat wel anders gaan. En druid en death knight gaan in tank spec dus dat wordt sowieso eitje. Elemental shaman heeft ook zat heals.
Maar voorlopig een hoop tijd "verspild" aan de garrisonHeb voor zo'n beetje elke profession een follower, behalve degene die ik wil natuurlijk. Las hier net dat het level van zo'n hulpje ook uitmaakt, dus toch maar weer ook die followers op mission sturen dan.
Voor nu heb ik een level 97 resto shaman maar als bodyguard ingesteld, hopelijk helpt dat iets met de heals
The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.
Vraagje voor andere lv 100 monks hier; wat vinden jullie van de spec die je speelt? Ik speel als Brewmaster op het moment en het heeft zn voor- en nadelen. Merk al duidelijk dat ik ten opzichte van een blood DK een stuk minder self healing heb, en wat squisher (zonder healer - was op een elite rare) terwijl bijvoorbeeld black ox statue echt ongelooflijk overpowered is als je hem goed gebruikt
[ Voor 4% gewijzigd door Anvesi op 18-11-2014 09:47 ]
Op welk level heb je dit ?, ik zit nu op 93 bijna 94 en loop in Gorgond, maar ik heb echt nergens last van ?.Auredium schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 09:45:
[...]
Eens met de Mage quote. Ik ben sinds TBC met WoW bezig en ik heb een Mage main die ik nu aan het levellen benm. Ik merk echter wel dat het erg lastig is om als Mage (ik ben hardcore fire-specced) erg lastig is om te overleven. Met regelmaat ben ik na een mob gewoon voorbij de helft van mijn HP. Nu kan ik gelukkig food conjuren maar toch.
Tuurlijk ligt het eraan hoe het op de gear zit, maar kijkend naar m'n eigen situatie heb ik zo ver ik nu kan zien het liefsts mastery + versatility (ik ben een warrior tank)BlackMage schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 09:43:
[...]
Dat hangt er maar net vanaf hoe het gaat schalen. En sowieso wat op gear te vinden gaat zijn, reforgen is weg en gemsockets worden veel zeldzamer.
Crit en haste vertalen zich voor tanks ook naar survivability en tanks hebben vaak ook een goede mastery. Dan heb je nog multistrike, er zijn ook classes die speciale mechanics hebben om multistrikes te vertalen naar survivability. Elke spec heeft verder zijn eigen attunement, waardoor je 5% meer rating krijgt van die bepaalde secondary stat. Dat is meestal ook de secondary stat waar de belangrijkste mechanics op gebouwd zijn.
Mastery geeft meer block chance(+ meer dmg word geblocked) en versatility geeft m'n shield barrier extra shield en minder damage overall.
Crit geeft parry, dus dat is natuurlijk ook wel lekker om te hebben.
Multistrike is misschien leuk voor het extra AoE agro maar niet nodig.
Ik denk dus dat een combinatie van mastery, versatility en crit de mooiste middeweg is.
Ik speel het al jaren, erg lastig om dan aan iets anders te wennen.Mektheb schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 09:44:
[...]
Ah ja dat vind ik sinds eind TBC totaal niet lekker meer spelen
Na 5 minuten frost spelen ben ik er al weer klaar mee en ga ik terug naar arcane.
Maar het is gelukt dus ik ben weer blij.
Dat heb ik dus met Fire, speel het al zolang en ook in de mindere dps tijden.Idanue schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 09:49:
[...]
Ik speel het al jaren, erg lastig om dan aan iets anders te wennen.
Na 5 minuten frost spelen ben ik er al weer klaar mee en ga ik terug naar arcane.
Maar het is gelukt dus ik ben weer blij.
Maar het bewegen met scorch etc is zo'n toevoeging
Je kan gewoon kiten
iedereen al klaar voor Molton Core aankomende vrijdag?
-Pirate : "The cannons be ready Captain." -Captain: "Are."
Ik ben eerder benieuwd of iedereen, met ieder iLvL binnen kan? (je moet lvl 100 zijn dat weet ik)Waywaith schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 09:56:
Ik hoop vrijdag 680 ring(legendary questline) + 640 neck(crafted) te hebben en de laatste 5 non heroic items vervangen te hebben.Waywaith schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 09:56:
Kort antwoord: JA!
LFR is 615, ik denk dat dit met MC ook zo is.RobbertDs1 schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 09:58:
[...]
Ik ben eerder benieuwd of iedereen, met ieder iLvL binnen kan? (je moet lvl 100 zijn dat weet ik)
[ Voor 29% gewijzigd door garriej op 18-11-2014 09:58 ]
Alleen plate tanks kunnen parryen.garriej schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 09:49:
[...]
Crit geeft parry, dus dat is natuurlijk ook wel lekker om te hebben.
Multistrike is misschien leuk voor het extra AoE agro maar niet nodig.
Ik denk dus dat een combinatie van mastery, versatility en crit de mooiste middeweg is.
Multistrike is wat anders dan cleave, multistrike is een soort mini windfury wat je als stat krijgt voor alle classes. Veel classes hebben een extra mechanic voor multistrikes, bijv. Prot Warriors krijgen een selfheal als een multistrike proct. Hoe waardevol die mechanics zijn is afhankelijk van de class.
Pff... ik kan nog niet eens de normale level 100 dungeons in (ilelvel 600 requirement) ... gear dropt niet zoals ik wil, op mijn DK nog niets leuks van rares gehad - alleen maar weapons en ik heb de heirloom.Waywaith schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 09:56:
Ik speel Windwalker en Mistweaver. Vind Windwalker vrij gemiddeld qua DPS en je moet er hard voor werken. Touch of Death saves the day zullen we maar zeggen. Zodra je een beetje haste kunt stacken wordt het wel beter, omdat je energy regen dan vlotter gaat lopen. Verder Energizing Brew veel gebruiken, Tigereye Brew goed managen en je bufffs/debuffs in de gaten houden. Maar goed, vrij gemiddelde klasse zou ik zeggen.Fiole schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 09:47:
Vraagje voor andere lv 100 monks hier; wat vinden jullie van de spec die je speelt? Ik speel als Brewmaster op het moment en het heeft zn voor- en nadelen. Merk al duidelijk dat ik ten opzichte van een blood DK een stuk minder self healing heb, en wat squisher (zonder healer - was op een elite rare) terwijl bijvoorbeeld black ox statue echt ongelooflijk overpowered is als je hem goed gebruikt
Mistweaver vind ik wel leuk om te spelen. Merk wel dat mana op level 100 echt een ding is om op te letten. Je bent zo OOM in een dungeon en dan is het gevecht vaak nog vollop aan de gang. Je moet je mana tea's dus echt goed managen om het vol te houden. Verder zelfde als het vroeger was; channel altijd soothing, surging en envelopping als t moet of kan. Renewing en Uplift voor AoE healing en Chi Wave op CD. De level 100 talent (Pools of Mist) helpt wel flink bij AoE healing.
Maar Monk healing blijft wel iets waar je aan moet wennen. Het is minder mobiel / snel dan bijvoorbeeld druid door statue en channel. Als je de channel dropt, dan gaat er meestal iemand dood door enorm lange casts. Vind Monk het sterkste op tank healing en vrij zwak op AoE healing; AoE heals zijn traag (ReM is zwak en moet eerst verspreiden voor Uplift) en de channel maakt het ook minder flexibel. Doorvoer op de tank is echter prima in orde.
[ Voor 9% gewijzigd door Morrar op 18-11-2014 10:24 ]
Ik speel op Draenor.. een van de grootste servers. Een transfer zie ik aan de ene kant wel zitten maar aan de andere kant ook weer niet. Ik zit in een leuke actieve guild, en doordat het zo druk is op de server is er ook altijd vanalles te doen.Ryatzu schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 09:38:
[...]
Denk niet dat ze wat gaan doen meer aan de queues. Ze hebben al hardware en server updates doorgevoerd waardoor de queues wel wat minder werden. Zit je op een drukke server? dan wachten of transferen. Sinds ik dit wekend op Bloodhoof getransfered ben (En in de Nederlands talig guild Lowland Legion zit) heb ik geen queues/lag gehad. Gisteren avond direct ingame rond half 8. Op mijn vorige server Maghteridon zou ik minimaal in een queue van een uur komen.
Gezien de laatste bluepost had ik eigenlijk wel verwacht dat er een nieuwe update zou volgen, ik en meerdere mensen die ik ken waren in de veronderstelling dat men de nieuwe hardware/software aanpassingen geleidelijk gingen uitrollen, maar dat het momenteel nog flink getest werd.
Klopt, en het is een passive, bij warrior heet deze riptose geloof ik.BlackMage schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 09:58:
[...]
Alleen plate tanks kunnen parryen.
Multistrike is wat anders dan cleave, multistrike is een soort mini windfury wat je als stat krijgt voor alle classes. Veel classes hebben een extra mechanic voor multistrikes, bijv. Prot Warriors krijgen een selfheal als een multistrike proct. Hoe waardevol die mechanics zijn is afhankelijk van de class.
Die multistrike waar haal je dat vandaan, ben zelf een prot warrior maar dit wist ik niet.
Dat doet een passive:garriej schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 10:02:
[...]
Klopt, en het is een passive, bij warrior heet deze riptose geloof ik.
Die multistrike waar haal je dat vandaan, ben zelf een prot warrior maar dit wist ik niet.
http://www.wowhead.com/spell=159362
zat zelf op defias brotherhood en andere irl vrienden op draenor. allemaal moesten we elke avond TE lang wachten gewoon .. we zijn nu getransfered met ze alle en hebben tenminste veel plezier nu ;p ook een actieve guild op andere server gejoined en is gewoon gezellig. Bijna elke server is gewoon wel druk nu .. zolang het maar niet TE druk is zoals draenor en twisting nether enzo .. dat maakt me echt lijpdemokert schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 10:01:
[...]
Ik speel op Draenor.. een van de grootste servers. Een transfer zie ik aan de ene kant wel zitten maar aan de andere kant ook weer niet. Ik zit in een leuke actieve guild, en doordat het zo druk is op de server is er ook altijd vanalles te doen.
Gezien de laatste bluepost had ik eigenlijk wel verwacht dat er een nieuwe update zou volgen, ik en meerdere mensen die ik ken waren in de veronderstelling dat men de nieuwe hardware/software aanpassingen geleidelijk gingen uitrollen, maar dat het momenteel nog flink getest werd.
Pffff, zojuist m'n trading post naar level 2 kunnen upgraden. Ik denk: "ohhh chill, kan ik een auctioneer maken -- hoe ik ten minste niet steeds naar shrine om te "traden""... Moet ik me toch een items verzamelen...
En die droppen van LFR en/of invasions. Random mobs in bepaalde gebieden. Dungeons.
RNG is en blijft RNG en dat staat normaliter niet geheel aan mijn zijde -_-
En die droppen van LFR en/of invasions. Random mobs in bepaalde gebieden. Dungeons.
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
aaight, thnx.BlackMage schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 10:11:
[...]
Dat doet een passive:
http://www.wowhead.com/spell=159362
Of het nut heeft is iets anders, maar deze kende ik nog niet
Ik bedoel, 9 op de 10 keer is het gewoon een boss zonder adds en heb je niks aan de multistrike. Wel mooi dat als het op een item zit het niet volkomen useless is.
http://eu.battle.net/wow/...r/xavius/Garriej/advanced
Dit is mijn warrior op het moment
In ashran zit ook een AH hé zet je HS lekker daarRustStorm schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 10:25:
Pffff, zojuist m'n trading post naar level 2 kunnen upgraden. Ik denk: "ohhh chill, kan ik een auctioneer maken -- hoe ik ten minste niet steeds naar shrine om te "traden""... Moet ik me toch een items verzamelen...
Ik heb er dan nog een mage tower bij met een portal naar nagrand en de 2e portal is in de maak.
Daarnaast ben ik ook voor de AH bot aan het farmen.
[ Voor 38% gewijzigd door garriej op 18-11-2014 10:27 ]
Weet iemand of het mogelijk is of gaat zijn dat mages een portal/teleport naar garrisson kunnen maken?
Ik snap dat daar de GHS voor is.
Maar die 20 minuten CD is soms toch naar als je even ergens iets vergeet b.v.
Ik snap dat daar de GHS voor is.
Maar die 20 minuten CD is soms toch naar als je even ergens iets vergeet b.v.
[ Voor 36% gewijzigd door Darkfreak op 18-11-2014 10:27 ]
Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻
Verwijderd
Ga naar Nagrand, ga rare mobs killenIoramus schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 09:58:
[...]
Pff... ik kan nog niet eens de normale level 100 dungeons in (ilelvel 600 requirement) ... gear dropt niet zoals ik wil, op mijn DK nog niets leuks van rares gehad - alleen maar weapons en ik heb de heirloom.
*Zucht*RustStorm schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 10:25:
http://www.wowhead.com/item=116807&bonus=0garriej schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 10:26:
[...]
aaight, thnx.
Ik bedoel, 9 op de 10 keer is het gewoon een boss zonder adds en heb je niks aan de multistrike. Wel mooi dat als het op een item zit het niet volkomen useless is.
http://eu.battle.net/wow/...r/xavius/Garriej/advanced
Dit is mijn warrior op het momentik MOET echt een nieuw shield hebben. En op een aantal items zit haste, daar moet ik ook vanaf zien te komen.
[...]
In ashran zit ook een AH hé zet je HS lekker daarSamen met je garrison HS heb je genoeg mogelijkheden om je over de map te verplaatsen.
Ik heb er dan nog een mage tower bij met een portal naar nagrand en de 2e portal is in de maak.
Daarnaast ben ik ook voor de AH bot aan het farmen.
Wellicht is dat iets voor je? Dropt van een rare in Nagrand:) Verder ziet je gear er goed uit:)
Multistrike is op je primaire target. Twee extra aanvallen voor 30% sterkte. Wat jij bedoeld is cleave, een "tertriary" stat die met geluk op gear kan zitten, maar geen budget kost.garriej schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 10:26:
[...]
aaight, thnx.
Dat zou ik best lame vinden.garriej schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 09:58:
[...]
Ik hoop vrijdag 680 ring(legendary questline) + 640 neck(crafted) te hebben en de laatste 5 non heroic items vervangen te hebben.
Kort antwoord: JA!
[...]
LFR is 615, ik denk dat dit met MC ook zo is.
Ik heb bijna 3 dagen niet kunen spelen door hun Que en dus nog maar 93 en ilvl kom ik nog lang niet op 600.
Dus ik neem aan dat die wel naar beneden geschroeft worden
Gewoon heroics gedaan sinds zondag, aantal per dag, komt de loot vanzelf. Die rare is een goede, die ga ik wel campen tussen de dungeons doorThysiej schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 10:32:
[...]
http://www.wowhead.com/item=116807&bonus=0
Wellicht is dat iets voor je? Dropt van een rare in Nagrand:) Verder ziet je gear er goed uit:)
Ik had ook te maken met que's toch maar gekozen voor free char migration, ga ik over 2 weken wel terug, of naar een andere server, maar frostmane is toch eigenlijk wel m'n huis. Ook zit m'n eigen guild daar nog met m'n oude main als GM ^^Mektheb schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 10:33:
[...]
Dat zou ik best lame vinden.
Ik heb bijna 3 dagen niet kunen spelen door hun Que en dus nog maar 93 en ilvl kom ik nog lang niet op 600.
Dus ik neem aan dat die wel naar beneden geschroeft worden( hoop )
o FYI, ik heb dan het ilvl wel, maar vind het wel lame, ik begrijp dat niet iedereen de luxe heeft om 20 euro neer te tellen om terug te gaan naar hun eigen server.
[ Voor 48% gewijzigd door garriej op 18-11-2014 10:40 ]
Ja i know waar en wil is is een weg
.
Maar voor de "extreme casuals" zou dat niet haalbaar zijn en helemaal als het een "feestje reward is" zouden de eisen wel minimaal zijn.
Maar voor de "extreme casuals" zou dat niet haalbaar zijn en helemaal als het een "feestje reward is" zouden de eisen wel minimaal zijn.
Mwahahah, Ret is overpowered man. Ik ben gister 100 geworden, dus meteen ff die legendary quest gedaan. Spires normal -> 15k DPS (met quest gear -.-) op bosses. Join ik vervolgens een paar BGtjes -> 10-3, 13-5, en een paar IoC's.
Lol.
Nu ff snel PvP gear grinden voordat ze er een nerf op gooien!
Lol.
Nu ff snel PvP gear grinden voordat ze er een nerf op gooien!
Dat ding is een week open ofzo? Als je er vanuit gaat dat maar een klein deel van de spelers nog level 100 is, en een nog kleiner deel daarvan 615 heeft gehaald (dungeon loot is 615, dus moet je alle gear hebben vervangen door dungeonloot, of heroics doen).Mektheb schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 10:40:
Ja i know waar en wil is is een weg.
Ik denk dat als er een ilvl requirement is, dat die 600 is (ca. level 99-100 quest gear)
Ik gok zelfs op ilvl 580 ofzo.BlackMage schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 10:43:
[...]
Dat ding is een week open ofzo? Als je er vanuit gaat dat maar een klein deel van de spelers nog level 100 is, en een nog kleiner deel daarvan 615 heeft gehaald (dungeon loot is 615, dus moet je alle gear hebben vervangen door dungeonloot, of heroics doen).
Ik denk dat als er een ilvl requirement is, dat die 600 is (ca. level 99-100 quest gear)
MC was toch bijna een maand open?BlackMage schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 10:43:
[...]
Dat ding is een week open ofzo? Als je er vanuit gaat dat maar een klein deel van de spelers nog level 100 is, en een nog kleiner deel daarvan 615 heeft gehaald (dungeon loot is 615, dus moet je alle gear hebben vervangen door dungeonloot, of heroics doen).
Ja, langer nog - tot 6 Januari dacht ik.
Ja maar de extreme casual is ook nog lang geen level 100 vrijdagMektheb schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 10:40:
Ja i know waar en wil is is een weg.
Ik zelf ben weer aardig "verslaafd" inmiddels 23 uur gespeeld op level 100
Vanavond maar eens verder met mijn Treasure Hunt. Gisteren al veel Gold en Garrison Resources gevonden en paar leuke pets en toys. Eerst vond ik 100 Gold per map een beetje veel maar die heb je er na een paar treasures al weer uit (in Nagrand van 1 Treasure al 60 Gold gescoord).
Je kan ook addons installeren ipv. de maps kopen he?TylerMayhem schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 10:50:
Vanavond maar eens verder met mijn Treasure Hunt. Gisteren al veel Gold en Garrison Resources gevonden en paar leuke pets en toys. Eerst vond ik 100 Gold per map een beetje veel maar die heb je er na een paar treasures al weer uit (in Nagrand van 1 Treasure al 60 Gold gescoord).
Zo heel casual ben ik niet (meer), maar ik heb in totaal nog geen 10 uur WoD mogen spelen van Blizzard...garriej schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 10:47:
[...]
Ja maar de extreme casual is ook nog lang geen level 100 vrijdag
Ik zelf ben weer aardig "verslaafd" inmiddels 23 uur gespeeld op level 100
I know, I know, maar ik gun die arme Vendors hun Goldpryth schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 10:53:
[...]
Je kan ook addons installeren ipv. de maps kopen he?
Ik zie nu dat ik een flinke grind nodig heb om m'n engineering goggles te maken. Het 'vervelende' is dat je voor elk item dat je wil maken onderhand aparte Garrison building nodig hebt.
Ik vind het geen probleem dat het moeite kost om een item te maken (dat beaam ik zelfs), maar om te dwingen dat je alts gebruikt vind ik dan weer minder.
Ik vind het geen probleem dat het moeite kost om een item te maken (dat beaam ik zelfs), maar om te dwingen dat je alts gebruikt vind ik dan weer minder.
Welke addons bedoelen jullie? Ik ben nog wat newb wat garrison betreftTylerMayhem schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 11:00:
[...]
I know, I know, maar ik gun die arme Vendors hun Gold
Ik voel me echt underpowered als rogue... ligt dat aan mij of aan rogue? ;p
solo levelen gaat goed hoor.. maar in vergelijking met andere classes bedoel ik dan meer
solo levelen gaat goed hoor.. maar in vergelijking met andere classes bedoel ik dan meer
[ Voor 38% gewijzigd door Ricmaniac op 18-11-2014 11:15 ]
HandyNotes_DraenorTreasures of DraenorTreasures (DraenorTreasures is overzichtelijker vind ik).demokert schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 11:08:
[...]
Welke addons bedoelen jullie? Ik ben nog wat newb wat garrison betreft
Ah die heb ik geloof ik al gedownload, maar vergeten te activeren gisteren... Als je eenmaal door die queue heen bent denk je daar nier meer aan ;-).
Even korte crosspost uit ander topic:
Situatie was voorheen, i4690K met GTX 970 icm een Linksys AE6000 WiFi adapter.
Aangezien ik een Asus AC 68U heb, heb ik besloten om een andere WiFi adapter te kopen, namelijk de Asus AC56.
Met de Linksys adapter eigenlijk geen problemen, ook met de Asus niet. Behalve in WoW.
Alle games werken perfect, kopiëren binnen en buiten netwerk gaat snel. Pingtests zijn goed. In alle online games lage latency's en geen lag at all. Behalve dus in WoW.
Ik begrijp dat vanwege de launch er al zat problemen zijn, echter heb ik dit met de Linksys adapter niet. Ik kan zonder problemen (behalve enorme wachtrij) inloggen. Ook laden gaat snel. Home ms is laag en fluctueert niet, world ms daarintegen... Eerste aantal casts zijn goed, daarna lijkt het wel of er gewoon iets volloopt. Latency gaat dan omhoog naar ver boven de 2000ms. Eerlijk gezegd begrijp ik niet waar het aan ligt, het is ook alleen maar in WoW.
Aangezien ik een Asus AC 68U heb, heb ik besloten om een andere WiFi adapter te kopen, namelijk de Asus AC56.
Met de Linksys adapter eigenlijk geen problemen, ook met de Asus niet. Behalve in WoW.
Alle games werken perfect, kopiëren binnen en buiten netwerk gaat snel. Pingtests zijn goed. In alle online games lage latency's en geen lag at all. Behalve dus in WoW.
Ik begrijp dat vanwege de launch er al zat problemen zijn, echter heb ik dit met de Linksys adapter niet. Ik kan zonder problemen (behalve enorme wachtrij) inloggen. Ook laden gaat snel. Home ms is laag en fluctueert niet, world ms daarintegen... Eerste aantal casts zijn goed, daarna lijkt het wel of er gewoon iets volloopt. Latency gaat dan omhoog naar ver boven de 2000ms. Eerlijk gezegd begrijp ik niet waar het aan ligt, het is ook alleen maar in WoW.
-= Very annoying forum person =-
Nope dat ligt niet aan jou, speel zelf ook rogue (altijd main) en de eerste 5 lvl's had ik geen enkel probleem. Maar nu damn wat duurt het lang voor een mob dood is. Ik krijg ze allemaal wel neer, ook de rares en elites op men eentje als ik wat cooldowns pop. Maar het gaat echt traag.Ricmaniac schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 11:14:
Ik heb dat idee ook wel een beetjeRicmaniac schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 11:14:
Ik ben echt niet te stoppen op me ele shaman met pauper gear.
Ben nu lvl96 dus weet niet hoe het op lvl100 is maar het bevalt me wel zo
Ben nu lvl96 dus weet niet hoe het op lvl100 is maar het bevalt me wel zo
Welke spec spelen jullie?
Ik kom de laatste tijd veel sub-rogues tegen.
Terwijl ik altijd dacht dat combat de betere keuze was voor flinke damage ;x
Als eerste de imbiciele vraag: waarom ga je van je linksys uberhaupt over naar de Asus adapter? Doorvoersnelheid oid? Geven beide adapters problemen in WoW?master_viper schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 11:30:
Even korte crosspost uit ander topic:
Verwijderd
Welke specc gebruiken jullie?
Ik run met Sub en dat lvlt heel erg snel. Random mobs zijn kapot binnen een cheapshot...
Ben nu ver in lvl 99 en de kracht neemt enkel toe met de questgear tot nu toe.
Gisteren 100 geworden op mijn priest, heb Disc gekozen als spec en ga nu druk bezig met PVE gearen. Ik speel horde op stormscale, hier nog mensen die een 5 man heroic groep willen vormen om dungeons te gaan farmen? Queue's zijn het probleem niet voor mij, lijkt me leuk om met een premade groep dungeons te gaan doen.
Mijn armory atm(is nog niet geupdate) http://eu.battle.net/wow/...ormscale/Poemelo/advanced
Stuur een DM, voeg me toe op battle.net(Pilzer#2526) of laat hier een berichtje achter! Ik speel vooral 's avonds!
Mijn armory atm(is nog niet geupdate) http://eu.battle.net/wow/...ormscale/Poemelo/advanced
Stuur een DM, voeg me toe op battle.net(Pilzer#2526) of laat hier een berichtje achter! Ik speel vooral 's avonds!
Ik ben niet zo'n Cobat fan, dus speelde altijd assassination. Sub gebruikte ik enkel voor PVP.Verwijderd schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 11:36:
[...]
Ik run met Sub en dat lvlt heel erg snel. Random mobs zijn kapot binnen een cheapshot...
Ik ga maar eens een switch proberen, wie weet.
Verwijderd
Sub heeft een hele goede burst. Deze komt hard aan bij mobs. Vooral openen met ambush halveert het HP van een mob al meteen. Je killt alleen erg langzaam als je het initiatief kwijt bent.RobbertDs1 schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 11:39:
[...]
Ik ben niet zo'n Cobat fan, dus speelde altijd assassination. Sub gebruikte ik enkel voor PVP.
Ik ga maar eens een switch proberen, wie weet.
Shuriken toss is ook een aanrader trouwens. Doet heel erg veel dmg bij mobs op afstand. Ben soms zowaar aan het kiten met mn roque
Vlamir ga is aan je werk
Ook al heb je nu pauze
Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling
Cool, gaan we proberen!Verwijderd schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 11:43:
[...]
Sub heeft een hele goede burst. Deze komt hard aan bij mobs. Vooral openen met ambush halveert het HP van een mob al meteen. Je killt alleen erg langzaam als je het initiatief kwijt bent.
Shuriken toss is ook een aanrader trouwens. Doet heel erg veel dmg bij mobs op afstand. Ben soms zowaar aan het kiten met mn roque
Verwijderd
Start jij je lock nou maar weer eens op pietDj Neo Ziggy schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 11:48:
Vlamir ga is aan je werkOok al heb je nu pauze
Assassination RogueVerwijderd schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 11:36:
[...]
Maar kan bij mij ook aan liggen dat ik mn stuns te weinig gebruik
Voor de mensen op de Draenor realm; via twitter heeft men zojuist laten weten de lange queue's eindelijk te gaan onderzoeken....
demokert schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 11:55:
Voor de mensen op de Draenor realm; via twitter heeft men zojuist laten weten de lange queue's eindelijk te gaan onderzoeken....
Wat ze allang deden anders hadden ze niet alle auto afk mogelijkheden eruit gesloopt snel.
[ Voor 14% gewijzigd door Mektheb op 18-11-2014 11:55 ]
Ging over de disconnects en niet de queue'sdemokert schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 11:55:
We're currently investigating and monitoring issues regarding stability on the realm Draenor #WoW #BlizzCS
[ Voor 17% gewijzigd door Iusedto op 18-11-2014 11:57 ]
FUMES et CARNES
Ja, voornamelijk doorvoorsnelheid. Transfers in Windows zijn met ruim omhoog gegaan en ook is het bereik van deze adapter sterker.Thysiej schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 11:35:
[...]
Als eerste de imbiciele vraag: waarom ga je van je linksys uberhaupt over naar de Asus adapter? Doorvoersnelheid oid? Geven beide adapters problemen in WoW?
Als de snelheid hoger is en het bereik beter maar je heb problemen in WoW probeer is port forwardsmaster_viper schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 12:02:
[...]
Ja, voornamelijk doorvoorsnelheid. Transfers in Windows zijn met ruim omhoog gegaan en ook is het bereik van deze adapter sterker.
[ Voor 5% gewijzigd door garriej op 18-11-2014 12:04 ]
Maar, zoals eerder gezegd, met de vorige adapter waren er totaal geen issues.garriej schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 12:04:
[...]
Als de snelheid hoger is en het bereik beter maar je heb problemen in WoW probeer is port forwardsOf hebben we het niet over een nieuwe router?
Een vraagje , zijn de Treasures in Draenor accountwide of kun je ze met elke char weer looten ?
Treasures zijn character-locked. Net als Timeless Isles meukMetallize schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 12:22:
Een vraagje , zijn de Treasures in Draenor accountwide of kun je ze met elke char weer looten ?
Je kan ze met elke char looten. Net als de kistjes op dat gekke eiland in MoP
Ik kan me de volgende dingen bedenken:master_viper schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 12:05:
[...]
Maar, zoals eerder gezegd, met de vorige adapter waren er totaal geen issues.
- met de asus adapter meer package loss
- met de asus adapter een hogere ping naar je router dan met de linksys adapter
- de asus adapter heeft een minder stabiele connectie
de laatste is denk ik ook de meest voorkomende, maar als je dataoverdacht volledig stabiel draait qua doorvoersnelheid hoeft dit het probleem niet te zijn. Draai op de achtergrond, terwijl je WoW aan het spelen bent eens een 'ping -t' in je commandprompt, naar bijvoorbeeld google.nl. Wat gebeurt er met de reactietijden op het moment dat je issues ziet in WoW? Als die ook omhoogschieten ligt het daaraan.
Tijdens normaal browsen merk je dit niet, maar als er een stabiele verbinding voor langere tijd nodig is kan dit een issue zijn.
Gooi je cache folder eens weg (%programfiles%/World of Warcraft/cache)?
Zou dat ook helpen voor algemene performance?pryth schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 12:53:
Gooi je cache folder eens weg (%programfiles%/World of Warcraft/cache)?
Enige jammere aan de Garrisons is dat alts minder vrijblijvend aanvoelen.
Ik meen dat ik nu telkens op alle alts in moet loggen om Garrison stuff te doen en niet verloren te laten gaan..
Ik meen dat ik nu telkens op alle alts in moet loggen om Garrison stuff te doen en niet verloren te laten gaan..
Dit idee hebben veel meer mensen. Ik zat gisteren tijdens mijn fishing daily even in General te overleggen met anderen en eigenlijk wil je al je garrisons op alle characters kunnen bedienen (oid). Ik zou ook heel graag zien dat de missions op mijn telefoon middels een app te bedienen zijn...Predje schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 12:58:
Mischien eens de MTU bijschroeven ? bijv wat ze vertellen in deze link http://www.tp-link.us/article/?faqid=190Thysiej schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 12:36:
[...]
Ik kan me de volgende dingen bedenken:
............
Tijdens normaal browsen merk je dit niet, maar als er een stabiele verbinding voor langere tijd nodig is kan dit een issue zijn.
Ik heb zelf hier ook mee geexperimenteerd , voor de router als er gasten over de vloer komen, en het resultaat verschilt per isp iig.
Maar voor mn gaming pc , heb ik het gewoon direct aan de ISP gateway gehangen die iig direct verbinding maakt, zo krijg ik een ping normaal die op 17ms blijft , world en home
Uiteindelijk is het ook alleen maar followers bij missies sorteren. Er is altijd maar 1 beste keuze.Thysiej schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 13:00:
[...]
Dit idee hebben veel meer mensen. Ik zat gisteren tijdens mijn fishing daily even in General te overleggen met anderen en eigenlijk wil je al je garrisons op alle characters kunnen bedienen (oid). Ik zou ook heel graag zien dat de missions op mijn telefoon middels een app te bedienen zijn...
Dat zou ook automatisch moeten kunnen. En ook je cache legen kan automatisch.
Ik voel een addon aankomen die dat voor je doet...
Wat gebeurd er eigenlijk als je meer followers hebt dan je max? Moet je permanent afscheid nemen van 1? Of kan je die op een later moment weer terugnemen?
De-activate en flink dokken wil je ze toch weer actief hebben.BlackMage schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 13:15:
Wat gebeurd er eigenlijk als je meer followers hebt dan je max? Moet je permanent afscheid nemen van 1? Of kan je die op een later moment weer terugnemen?
Wat is de max? Ben level 94 en heb al een aardig rijtje dacht ik zo.BlackMage schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 13:15:
20 is de max, tenzij je een level 3 baracks hebt dan mag je 25.Bartske schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 13:22:
[...]
Wat is de max? Ben level 94 en heb al een aardig rijtje dacht ik zo.
Ik snap niet waarom ze Garrisons niet gewoon account-wide gemaakt hebben. Dat had veel beter geweest.Predje schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 12:58:
En dan 10 slots (je kan max 11 chars per realm toch?) in je Town Hall waar je alts staan wanneer je daarnaar binnen loopt.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Of dat ze gewoon rondlopen zoals de andere followers en karakters die je bent tegengekomenZeror schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 13:29:
[...]
Ik snap niet waarom ze Garrisons niet gewoon account-wide gemaakt hebben. Dat had veel beter geweest.
En dan 10 slots (je kan max 11 chars per realm toch?) in je Town Hall waar je alts staan wanneer je daarnaar binnen loopt.
Zou wel erg leuk zijn ja.
Ik heb ook het gevoel al mijn alts op de server (4 naast mijn main) naar 92 te moeten levellen voor de mines en andere garrison dingen..Predje schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 12:58:
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Dat zou inderdaad wel cool zijn!BlackMage schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 13:30:
[...]
Of dat ze gewoon rondlopen zoals de andere followers en karakters die je bent tegengekomen
Zou wel erg leuk zijn ja.
Zou heel tof zijn als je je alts in je garrison ziet lopen etc.Thysiej schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 13:00:
[...]
Dit idee hebben veel meer mensen. Ik zat gisteren tijdens mijn fishing daily even in General te overleggen met anderen en eigenlijk wil je al je garrisons op alle characters kunnen bedienen (oid). Ik zou ook heel graag zien dat de missions op mijn telefoon middels een app te bedienen zijn...
spuit 11
Heeft iemand een guide of wat dan ook wat in grote lijnen beschrijft wat je met je garrison kan doen. Begrijp op dit moment nog niet echt wat ik er nou echt mee kan doen
icy veins en wowhead hebben best uitgebreide guidesWhatwhat schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 13:31:
Heeft iemand een guide of wat dan ook wat in grote lijnen beschrijft wat je met je garrison kan doen. Begrijp op dit moment nog niet echt wat ik er nou echt mee kan doen![]()
http://www.wowhead.com/gu...ns-in-warlords-of-draenorWhatwhat schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 13:31:
Heeft iemand een guide of wat dan ook wat in grote lijnen beschrijft wat je met je garrison kan doen. Begrijp op dit moment nog niet echt wat ik er nou echt mee kan doen![]()
Oh man! Wat zou dat vet zijn!Mektheb schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 13:30:
[...]
Zou heel tof zijn als je je alts in je garrison ziet lopen etc.
spuit 11
Dat je al je alts op die server in hun gear rond ziet lopen. Wellicht zelfs wat class of proff specific dingen aan het doen zijn. (frost mage bijv. frost popjes toveren ofzo)
Dat al je alts 1 big family zijn! En je ook naar die nieuwe shoulders van je warrior kunt kijken op je alt!
En dat je een alt aan kunt klikken en hun bags kun inzien en spullen pakken. En op de alt kunt klikken om zo te wisselen/reloggen naar die alt. Ik zou er 100 euro voor over hebben!
Ik speel ook sub, is momenteel betere class idd maar ik heb er soms gewoon best moeite mee, niet met de damage maar meer de survival. ik zal wel gewoon slecht zijn danVerwijderd schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 11:36:
[...]
heb je een linkje naar je character?
nee WoD it's all about sublety againDarkfreak schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 11:34:
[...]
Welke spec spelen jullie?
Ik kom de laatste tijd veel sub-rogues tegen.
Terwijl ik altijd dacht dat combat de betere keuze was voor flinke damage ;x
Of ze in missions aan het werk zetten etcPredje schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 13:40:
[...]
Oh man! Wat zou dat vet zijn!
Dat je al je alts op die server in hun gear rond ziet lopen. Wellicht zelfs wat class of proff specific dingen aan het doen zijn. (frost mage bijv. frost popjes toveren ofzo)
Dat al je alts 1 big family zijn! En je ook naar die nieuwe shoulders van je warrior kunt kijken op je alt!
En dat je een alt aan kunt klikken en hun bags kun inzien en spullen pakken. En op de alt kunt klikken om zo te wisselen/reloggen naar die alt. Ik zou er 100 euro voor over hebben!
Ik zie eigenlijk een hele sims programma in WoW
ja en voordat je het weet liggen er twee alts bij elkaar in bed en word je main opa/oma...Mektheb schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 13:49:
[...]
Of ze in missions aan het werk zetten etc.
Ik zie eigenlijk een hele sims programma in WoW
Vet !Thysiej schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 13:54:
[...]
ja en voordat je het weet liggen er twee alts bij elkaar in bed en word je main opa/oma...

de baby meedragen op de buikThysiej schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 13:54:
[...]
ja en voordat je het weet liggen er twee alts bij elkaar in bed en word je main opa/oma...

Maar dan moeten ze het ook zo maken dat je ouder word en dood gaat en dergelijke.Waywaith schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 13:58:
[...]
de baby meedragen op de buik
[afbeelding]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Posts als "jeeuj, rogue buffs" of andere 1 regel reactie's van die strekking voegen 0,0 toe aan het topic en zijn daarom niet gewenst.
Posts als "jeeuj, rogue buffs" of andere 1 regel reactie's van die strekking voegen 0,0 toe aan het topic en zijn daarom niet gewenst.