Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
Ik dacht ik loop/zwem gewoon naar Tanaan Jungle, om te kijken wat daar rond loopt en of er wat te doen is....

Invisible walls :(

Kan alleen naar een of ander leeg haventje maar daarna kan ik gewoon niet verder. Erg jammer weer :P Zit gewoon nog niets dus, zal wel erin gepatched worden bij de volgende contentpatch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

BlackMage schreef op maandag 17 november 2014 @ 18:54:
Kan alleen naar een of ander leeg haventje maar daarna kan ik gewoon niet verder. Erg jammer weer :P Zit gewoon nog niets dus, zal wel erin gepatched worden bij de volgende contentpatch.
Als ik het goed begrepen heb kregen ze het allemaal niet meer rond voor de release date dus hebben ze Tanaan er maar uit gelaten tot de volgende patch. Da's ongetwijfeld ook de reden waarom het levelen zo snel aanvoelt ineens: zelfs als je meetelt dat je nu 10 levels hebt in plaats van 5 voelt het levelen veel sneller nu.

Ik vind het ook zonde dat Alliance en Horde allebei een eigen startgebied hebben en dat er eigenlijk weinig tot geen reden is om elkaars gebied binnen te wandelen. Doordat het continent mooi op schaal moest blijven met Outland is het relatief klein, en doordat 3 gebieden niet echt beschikbaar zijn (Tanaan, Farahlon en het startgebied van de andere faction) voelt het allemaal nog kleiner. Beetje jammer.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NMe schreef op maandag 17 november 2014 @ 19:05:
[...]

Als ik het goed begrepen heb kregen ze het allemaal niet meer rond voor de release date dus hebben ze Tanaan er maar uit gelaten tot de volgende patch. Da's ongetwijfeld ook de reden waarom het levelen zo snel aanvoelt ineens: zelfs als je meetelt dat je nu 10 levels hebt in plaats van 5 voelt het levelen veel sneller nu.

Ik vind het ook zonde dat Alliance en Horde allebei een eigen startgebied hebben en dat er eigenlijk weinig tot geen reden is om elkaars gebied binnen te wandelen. Doordat het continent mooi op schaal moest blijven met Outland is het relatief klein, en doordat 3 gebieden niet echt beschikbaar zijn (Tanaan, Farahlon en het startgebied van de andere faction) voelt het allemaal nog kleiner. Beetje jammer.
Ik kan me best voorstellen dat er een toekomstige patch er voor zorgt dat we wel business hebben in het startgebied van de andere faction. Zou leuke PvP opleveren iig. Kan me niet voorstellen dat we de hele expansion het met Ashran moeten doen.
En Farahlon was nog helemaal niet zeker of die zone überhaupt gaat komen. Zoiets hebben ze ook gezegd op Blizzcon.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Werd uit de queue gegooid door mijn zoontje. Kwam terug in de queue en zag even 3675, vervolgens netjes op plek 475. Is mogelijk dus iets voor gefixt door Blizz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zalaroth
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23:24
Bij mij blijftie volgens mij al een tijdje hangen op 2212..

Goede durex reclame trouwens Azqi. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Zalaroth schreef op maandag 17 november 2014 @ 19:19:
Bij mij blijftie volgens mij al een tijdje hangen op 2212..

Goede durex reclame trouwens Azqi. :+
:D
16:50 - 19:40 in de queue op Silvermoon.

[ Voor 9% gewijzigd door Azqi op 17-11-2014 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het nu toch wel een beetje belachelijk worden. Vanmiddag nog gekeken was de population medium (Agamaggan), nu is hij locked. Na 30 minuten in de queue krijg ik nu steeds "world server is down" terwijl de site aangeeft dat de realm up is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zalaroth
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23:24
Heb het ook wel gehad, ik ben een nieuwe char op Shadowsong begonnen. Toch al een shaman willen hebben, begin ik daar wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
NMe schreef op maandag 17 november 2014 @ 19:05:
[...]

Outland is een "kapotte" Draenor. Geen reden waarom ze Draenor niet groter hadden kunnen maken. Het is redelijk om te denken dat het vliegende stuk steen wat ze Outland noemen gewoon het laatste overgebleven deel van Draenor is. En ik vind het ook helemaal niet klein ofzo, het zijn enorm grote gebieden, maar het had wel groter gemogen ja.

En ik vond het inderdaad ook jammer dat ze weer faction gebieden hebben. Ik dacht ooit een filosofie van hun gelezen te hebben dat ze liever hun tijd steken in quests en gebieden die door 100% van de spelers gezien kan worden, ipv 50%. Het is gewoon jammer, want ik vond Shadowmoon Valley het leukste gebied wat ik ooit in WoW heb gedaan, dus jammer dat spelers van de Horde dat niet zo snel zullen ervaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclone
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-02-2024
Kan je de Guild "Gathering of Tweakers" nog joinen. Moet een bepaald lvl char hebben of niet ?

Ben na 2,5 jaar afwezigheid van WOW deze week weer begonnen en ik wil graag de guild joinen als het kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 12:05

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Was om 19.15 thuis uit mijn werk en ik kon op Mazrigos er meteen in. Kan ik mooi mijn Druid een eind richting 88 krijgen :)

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een mooie samenvatting van de queues:

Afbeeldingslocatie: http://www.darklegacycomics.com/comics/x465_1.jpg.pagespeed.ic.g-YpUAuQgi.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.darklegacycomics.com/comics/x465_2.jpg.pagespeed.ic.4NMMTifndT.jpg

[ Voor 30% gewijzigd door Zeror op 17-11-2014 20:28 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Laatst online: 20:13

Chakotay

Lick here to continue

Hm, dat is nieuw... Ik werd net middenin een bossfight uit de dungeon gemikt met de "you're not part of this group"-melding. Voor zover ik weet was het geen kick, daar werd iig niets over geroepen en ik was top DPS :P

Kan nu ook niet meer queuen, de dungeonfinder is leeg tot ik "specific dungeons" aanklik, waarna ik uit *alles* kan kiezen, van L15 tot L100HC waar ik nog niet eens in mag. Daadwerkelijk op Find Group drukken werkt echter niet.

Garrison is ook weer krak, ik gok dat de instance-servers weer gexplodeerd zijn :P Dit alles op Mazrigos trouwens.

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Hebben jullie ook dat de questgivers onzichtbaar zijn als je de quest in wilt leveren? Oftewel, je ziet wel een ? maar geen NPC en kunt dus niks inleveren. Ik word er eerlijk gezegd nu wel erg moe van dat het spel zo brak speelt zeg. Zeker als je af en toe maar een uurtje kan spelen is het op zijn minst prettig als je kunt questen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 07:49
Ja had precies hetzelfde, maar inmiddels is het weer up. Op een ander karakter kon ik ook niet eens inloggen, de worldserver was down.

Joinen van een instance lijkt nog wel heeeel traag.

[edit] Oh wordt nu heel de server uit gegooid (Magtheridon)

[ Voor 14% gewijzigd door Brainstorm op 17-11-2014 20:51 ]

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:01
Wel kut dat ik altijd pas laat klaar ben met werken, kom net thuis, meteen inloggen en een 2600+ queue op defias. Dat wordt dus niet spelen vanavond... :P

offtopic:
dan maar the walking dead kijken..

[ Voor 14% gewijzigd door Bartske op 17-11-2014 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
Vanaf 5 uur in de queue.. we kunnen beginnen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morex
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09-09 16:45
In de queue op plek 2600...

[ Voor 5% gewijzigd door Morex op 17-11-2014 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weer geen wow voor mij vanavond, ben al vanaf 6 uur bezig op Silvermoon sta momenteel op spot 500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMS
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-08 23:06

HMS

Ik sta op Outland nu 2 uur in de queue, momenteel net onder positie 400. WoD is wel weer een dikke influx aan spelers, in het begin zelfs op de meest dode realms bijna een queue van 1000...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idanue
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 15-09 14:05
HMS schreef op maandag 17 november 2014 @ 22:05:
Ik sta op Outland nu 2 uur in de queue, momenteel net onder positie 400. WoD is wel weer een dikke influx aan spelers, in het begin zelfs op de meest dode realms bijna een queue van 1000...
Op dit moment geen queue voor mij dus niet alle realms.
Ik kan gewoon inloggen en en net een dungeon gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMS
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-08 23:06

HMS

Idanue schreef op maandag 17 november 2014 @ 22:07:
[...]

Op dit moment geen queue voor mij dus niet alle realms.
Ik kan gewoon inloggen en en net een dungeon gedaan.
Ik had het eigenlijk over eind vorige week, maar sindsdien zijn de population limits weer verhoogd, hotfixes uitgerold, server hardware geupgrade, etc. Dus nu zal het voor de meeste realms wel weer prima te doen zijn, de grootste realms zullen nog wel een tijdje last hebben van queues ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idanue
HMS schreef op maandag 17 november 2014 @ 22:09:
[...]

Ik had het eigenlijk over eind vorige week, maar sindsdien zijn de population limits weer verhoogd, hotfixes uitgerold, server hardware geupgrade, etc. Dus nu zal het voor de meeste realms wel weer prima te doen zijn, de grootste realms zullen nog wel een tijdje last hebben van queues ben ik bang.
Ah ok, ik zit ook op een erg rustige server dus dat helpt natuurlijk al heeft het wel zijn nadelen als je iets wil verkopen op het AH.
Nu al een paar weken een Shadowfang er op staan voor 10k maar niet te verkopen. }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zojuist al m'n plots geupgrade naar level 2 (blacksmithg, engineering, fishing, mine, herb) en zo veel mogelijk word orders geplaatst... straks maar eens kijken of ik een follower kan assignen.

Waar zal ik heen gaan als ik heel Gorgrond gefixt heb? ben alleen bonus missies nog doen.

[ Voor 19% gewijzigd door RustStorm op 17-11-2014 22:32 ]

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Het zal er wel aan liggen dat ik een dikke noob ben ofzo....

Maar de normal dungeons zijn moeilijker dan wat heroic was in de vorige expansions. Ik ben een healer en moet cooldowns poppen bij trash, ben half out of mana na een trashpack en ik houd er niet van als mensen onder de 50% hp komen, maar dat hoort blijkbaar zo want ze daar boven houden is meestal onmogelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ainnir
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Eindelijk level 100, dat moet gevierd met een nieuwe transmog :)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/IiFSNVK.jpg

Hoe start ik de quest voor de menagerie eigenlijk? Als ik naar de plek binnen mijn garrison ga zie ik geen quest NPC..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-09 19:44

Metian

Snert is vies

Hopen dat de queue snel oplossen. Net eindelijk in kunnen loggen op Draenor. Maar even me garrisons dingen gedaan en nu weer me bed in... Not funny

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeple
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-07 23:52
RustStorm schreef op maandag 17 november 2014 @ 22:24:
Zojuist al m'n plots geupgrade naar level 2 (blacksmithg, engineering, fishing, mine, herb) en zo veel mogelijk word orders geplaatst... straks maar eens kijken of ik een follower kan assignen.

Waar zal ik heen gaan als ik heel Gorgrond gefixt heb? ben alleen bonus missies nog doen.
Hoe upgrade je die mine en herb eigenlijk, is dat pas vanaf een bepaald lvl ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BlackMage schreef op maandag 17 november 2014 @ 22:50:

Maar de normal dungeons zijn moeilijker dan wat heroic was in de vorige expansions. Ik ben een healer en moet cooldowns poppen bij trash, ben half out of mana na een trashpack en ik houd er niet van als mensen onder de 50% hp komen, maar dat hoort blijkbaar zo want ze daar boven houden is meestal onmogelijk :P
Healing is inderdaad redelijk veranderd. Als je dps spul kan ontwijken dan is het geen enkel probleem als ze onder de 50% zitten voor een tijdje (of soms zelfs een heel gevecht). Iedereen toppen continu gaat er alleen voor zorgen dat je OOM bent na een minuut ofzo. Het is niet echt nodig meer om continu te spammen omdat iemand 90% van zijn HP gaan verliezen aan iets dat je niet kan ontwijken in het algemeen. Pakt iemand wel zoveel damage dan is het w.s. iets dat ontwijkbaar is, maar dat ze niet ontweken (of een grote hit op de tank van een ability die bijv maar 1x in de 30 seconden ofzo komt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 18:19

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

wat vinden jullie er van als je instance heb gedaan en dat alles wat je normaal niet wil op eens in je mail box komt te zitten ?

ik zelf word gek van om elken keer mailbox leeg te maken en dan weer die scraggaly cloth bracer te verkopen voor 1g soms zit wel 10 dingen in box na elken run was beter dat je zo iets uit kon zetten

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Motaro schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 03:42:
wat vinden jullie er van als je instance heb gedaan en dat alles wat je normaal niet wil op eens in je mail box komt te zitten ?

ik zelf word gek van om elken keer mailbox leeg te maken en dan weer die scraggaly cloth bracer te verkopen voor 1g soms zit wel 10 dingen in box na elken run was beter dat je zo iets uit kon zetten
Je hebt wel addons die in 1x je mailbox leeghalen van alle items. Dat maakt het wat makkelijker. Elke mob die je niet hebt geloot geeft zon mailtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[SHIFT] indrukken als je op het mailtje clickt (de icon) loot het mailtje ook in 1 keer zonder hem te openen. Scheelt weer tijd. Gooit wel het bijgesloten bericht gelijk weg.

[ Voor 21% gewijzigd door Zeror op 18-11-2014 07:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:23

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

xeple schreef op maandag 17 november 2014 @ 23:40:
[...]

Hoe upgrade je die mine en herb eigenlijk, is dat pas vanaf een bepaald lvl ofzo?
Ja unlock je van een speciaal level.. Je moet er wel de plan voor kopen though

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cr0kie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 31-08 21:21
Ricmaniac schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 08:09:
[...]

Ja unlock je van een speciaal level.. Je moet er wel de plan voor kopen though
Ja daar heb ik gisteren ook naar gezocht. Ik dacht na fase 5/9 in Spires of lvl 98 (1 van de 2 moet voldaan zijn) Dan kun je dat plan kopen voor 750gold of zo'n token voor gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13-09 19:44
RobbertDs1 schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 08:16:
[...]

Ja daar heb ik gisteren ook naar gezocht. Ik dacht na fase 5/9 in Spires of lvl 98 (1 van de 2 moet voldaan zijn) Dan kun je dat plan kopen voor 750gold of zo'n token voor gebruiken.
Token? Is dat een soort random drop als je mazzel hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Thysiej schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 08:18:
[...]

ja, dat is een boekje. die kan je inleveren bij een goblin naast de flightpath in Asharan ofzoiets (horde side) ..alliance weet k niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ioramus
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 12-09 14:29
[...]

Die krijg je na een quest, er zijn een paar van die quests, ik dacht dat je in totaal er 3 kan krijgen voor een small/medium en 3 voor en large building.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cr0kie
[...]

Nee je krijgt er een paar tijdens het questen. De eerste die je krijgt moet je gaan inwisselen voor een quest.
Als je hier kijkt kun je meer vinden: http://www.wowhead.com/item=111972 (Bij sold by)
Niet alle plans zijn daar te koop maar wel een aantal.
Outpost Building Assembly notes: http://www.wowhead.com/item=116394

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Lol serieus XD ik dacht dat ik mijne gedropt had gekregen lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cr0kie
Ricmaniac schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 08:26:
Lol serieus XD ik dacht dat ik mijne gedropt had gekregen lol
Ja sommige droppen, andere moet je kopen zoals upgrades.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ricmaniac schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 08:21:
[...]

ja, dat is een boekje. die kan je inleveren bij een goblin naast de flightpath in Asharan ofzoiets (horde side) ..alliance weet k niet
Alliance heeft een gnome naast de flight master staan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
ik vroeg me al af waar die boekjes voor waren in mijn inventory! Nu heb ik dus gisteren mijn halve garrison een upgrade gegeven terwijl ik waarschijnlijk een aantal buildings 'gratis' had kunnen upgraden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22:37
Goedemorgen,

Gister voor het voetbal nog even snel 95 kunnen halen. Ik krijg ontzettend veel goede upgrades van quests (boosted character) en dat merk ik goed! Waar ik 2 levels geleden nog kansloos neer ging met te veel mobs ram ik er nu een stuk harder doorheen. Ook begint combat eindelijk wat lekkerder aan te voelen qua gameplay.

Vanavond zijn dochter en vriendin pas laat thuis. Met een beetje geluk en weinig queues sla ik vanavond dus een goede slag richting de 100!

Gister 100+ man online in de guild. Waarvan de meeste mensen 100 zijn en HC's spammen. Best bizar voor een NL guild :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Had je ook niet zo'n boekje nodig om een outpost te maken? Want ik heb nog maar één boekje voor mn garrison gekregen. Totaal 2 boekjes ontvangen in Gorgrond.

[ Voor 3% gewijzigd door Zeror op 18-11-2014 08:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cr0kie
Ik heb trouwens altijd het volgende probleem. (Nou ja... probleem... bad luck)
Kill ik een rare -> Blue item!!! Jippie denk ik, ga ik kijken is het een shield, staff, plate,... (Ben zelf een Rogue)
Dropt er iets wat op een zwaard/dagger lijkt (kijkend naar de naam) Epic upgrade!!! Is het een zwaard. (Speel altijd daggers) Ik heb nu een stuk of 20-30 rares gekilled in men reis naar lvl 100 maar nog geen enkele fatsoenlijke drop...
Meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb tot nu toe 4 epic's geloot en allemaal waardeloos :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben warrior en druid en krijg veel caster stuff :'(

[ Voor 10% gewijzigd door Iusedto op 18-11-2014 08:36 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En die mob's zijn helemaal niet rare die respawnen meestal na 5 minuten al >.<

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja, dat viel mij ook al op :)

Druid bevalt erg goed momenteel, lvl 93 nu.
Maar ja , questen is lastig want ik vind dat hele garrison erg boeiend :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19:27

Rmg

BlackMage schreef op maandag 17 november 2014 @ 22:50:

Loop je nog in MOP gear ofzo? :P ik merk er als ik (monk)tank niets van iig. :+

Sommige trashpulls op de iron docks waren wel _iets_ groter maar verder mwoaaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Nope, ik was gisteren aan het disenchanten, kom ik ineens een polearm tegen die stuk beter was. Was van een rare mob.

Enige jammer tot nu toe: Ik mag de derde dungeon niet in omdat ik ilevel 540 moet hebben... Waar de neuk haal ik dat vandaan dan?

Goed ik ben nu 95 en een beetje op mijn main. Gister bijna heel level gepakt met alle bonus objectives in Gorgrond (op 3 na). Vanavond de queue maar weer trotseren. Mocht het me te lang duren ga ik toch maar transferren naar Doomhammer. Vriend van me speelt daar, andere vriend van me gaat dan met me mee. Ik ben het gezeik van de alliance master race zat op Sylvanas. Ik zie alleen maar voordelen.

Ik kwam er vanmorgen ook achter dat je direct je level 2 mine en level 2 fishing shack blueprint kan kopen zodra je mine/fishing shack klaar is met maken.... Dat heeft me toch al 64 mining nodes gekost.... Also, die dreanor stones, nodig voor mine level 3 achievement, die worden van al je characters bij elkaar geteld. Dus met 4 characters met een mine, gaat dat lekker snel :)

Daardoor is nu het plan: Level 100 worden met de druid. Dan level 96 worden met al m'n alts. Totaal dan 4 herb gardens, 4 mines. Het enige wat ik dan nog moet inregelen is een steady supply van cloth/leather en ik ben set voor de rest van de expansion.

Weet iemand trouwens of een follower met een trait voor iets(mining bv) ook exp krijgt als hij de work orders behandeld? En of er meer yield uit komt als hij/zij een hoger level is(level 90 vs level 100?).

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is iets wat ik nog niet snap, als ik een Work order invoer bij mining, dan kan ik toch geen follower kiezen ?.

Of gaat dat automatisch ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:10
Mektheb schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 08:44:
Dat is iets wat ik nog niet snap, als ik een Work order invoer bij mining, dan kan ik toch geen follower kiezen ?.

Of gaat dat automatisch ofzo.
Folower kan je toevoegen bij de architect tafel, bij mining vanaf lvl 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
Wat is het nut precies van een follower toewijzen aan een garrison gebouw? Gaan work orders dan sneller?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ok weird nooit gezien.

Ik heb een Mine level 2 een Garrison level 2.

Maar heb dat niet gezien :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-09 09:40
Motaro schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 03:42:

OOOooohh is dat daarom ?! ik dacht al dat het een soort bug was, dingen die ik verkocht had en weer terug gestuurd werden omdat er wellicht iets mis ging, maar ik kon mij nooit die dingen herinneren.

Ik vind het eigenlijk super, maar laten ze het gewoon in 1 mail doen en niet voor elk item appart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Hoe zit het eigenlijk met die profession small buildings? Kan je daarmee gewoon de profession gebruiken ook al heb je die zelf niet? Ik koos een forge (slechte keus als druid natuurlijk :x) en het lijkt erop dat ik wat plate armor en wapens kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
If you assign a follower to the Level 2 or 3 profession buildings, you have a chance to gain more materials from Work Orders. A higher level follower has a higher chance to generate additional materials.

Some followers naturally come with abilities that increase their productivity at a particular building

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja juist dat had ik dus wel gezien, maar ik snapte de ballen ervan hoe ik ze op iets zetten.

Kijk vanavond laat wel even :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ioramus
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 12-09 14:29
Zeror schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 08:32:
Had je ook niet zo'n boekje nodig om een outpost te maken? Want ik heb nog maar één boekje voor mn garrison gekregen. Totaal 2 boekjes ontvangen in Gorgrond.
Nee, die krijg je als je de zone ingaat (op juiste level) als een van de quest(chains) vanzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:41

On_E

Housemusic

Maandagavond 18:30 uur, thuis gekomen, PC aan, 3.1k queue op Tarren Mill.

Zo kom ik amper aan spelen toe ja. :+

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mektheb schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 08:49:
[...]

Ja juist dat had ik dus wel gezien, maar ik snapte de ballen ervan hoe ik ze op iets zetten.

Kijk vanavond laat wel even :+
Je kan ze er toch naar toe slepen ?
Vanaf de tafel bedoel ik dan

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
Mektheb schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 08:47:
Ok weird nooit gezien.

Ik heb een Mine level 2 een Garrison level 2.

Maar heb dat niet gezien :+
ze mogen van mij wel dat hele interface van de garrison upgraden e.d. wel een update geven, this nu allemaal net niet vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

RobbertDs1 schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 08:33:
Ik heb trouwens altijd het volgende probleem. (Nou ja... probleem... bad luck)
Kill ik een rare -> Blue item!!! Jippie denk ik, ga ik kijken is het een shield, staff, plate,... (Ben zelf een Rogue)
Dropt er iets wat op een zwaard/dagger lijkt (kijkend naar de naam) Epic upgrade!!! Is het een zwaard. (Speel altijd daggers) Ik heb nu een stuk of 20-30 rares gekilled in men reis naar lvl 100 maar nog geen enkele fatsoenlijke drop...
Meer mensen hier last van?
heb je je loot specilization wel goed staan ? als je hem bijvoorbeeld op combat hebt dan zul je sneller swords krijgen dan in sublety.. (ik heb namelijk sub en bijna alleen maar daggers gekregen, of ik heb gewoon geluk haha)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:10
Thysiej schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 08:46:
Wat is het nut precies van een follower toewijzen aan een garrison gebouw? Gaan work orders dan sneller?
Elke follower heeft een eigen trait volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
Mijn paladin is ondertussen 99 geworden gisteren. Ik heb mijn epic weapon (drop van een rare mob die geüpgradet werd) ondertussen weer in mijn inventory zitten, de blues van quests zijn al beter. Retribution bevalt mij erg goed met levelen, het is één grote kermis nu zowel je 3hp use abilities zichzelf kunnen proccen als dat ze een improved divine storm kunnen proccen. Die kunnen elkaar vervolgens ook weer proccen; op sommige mobs kom ik niet eens toe aan een normale ability die Holy Power opbouwt ;-) Gekkenhuis, maar een erg leuk gekkenhuis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 08:51:
[...]

Je kan ze er toch naar toe slepen ?
Vanaf de tafel bedoel ik dan
Naar me missie ? ja.

Maar ik zie nergens followers staan als ik mijn "plots" bekijk.

In mijn logica moet dat bij missie zitten, dat ik ze vanauit daar kan slepen naar een plot :+.
Want ik stuur ze op een missie om te minen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Ricmaniac schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 08:52:
[...]

heb je je loot specilization wel goed staan ? als je hem bijvoorbeeld op combat hebt dan zul je sneller swords krijgen dan in sublety.. (ik heb namelijk sub en bijna alleen maar daggers gekregen, of ik heb gewoon geluk haha)
Die loot specialisation werkt niet op rares. Je krijgt gewoon een random item. Ik (druid) kreeg vaak een mail iets. Als de loot specialisation uberhaubt iets deed dan kreeg ik vast niet iets wat ik helemaal niet kon gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mektheb schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 08:53:
[...]

Naar me missie ? ja.

Maar ik zie nergens followers staan als ik mijn "plots" bekijk.

In mijn logica moet dat bij missie zitten, dat ik ze vanauit daar kan slepen naar een plot :+.
Want ik stuur ze op een missie om te minen :+
Kijk maar :

http://www.youtube.com/watch?v=EeWYXNgTA4I

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dubble

[ Voor 91% gewijzigd door Mektheb op 18-11-2014 08:57 . Reden: Lagg ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goedemorgen allemaal,

Er is weer een dag aangebroken; tijd om verder te gaan met mijn beloved warrior. <3

Eerst maar weer eens veel work orders geplaatst bij m'n mine, herb, trading post, blacksmith en engineer. Zodra mijn followers klaar zijn van een 10 uur durende missie zal ik twee van de followers eens een keer koppelen aan m'n blacksmith en engineering post. Kijken of dat enig resultaat boekt als het gaat om meer reagents.

En natuurlijk vandaag maar eens verder met levelen. OF ik ga Gorgrond terug in om de pets die ik daar nog niet heb gevangen te vangen in rare version... keuzes keuzes...

Doel vandaag is level 98 halen denk ik... :|

[ Voor 8% gewijzigd door RustStorm op 18-11-2014 09:01 ]

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je de Guild "Gathering of Tweakers" nog joinen. Moet een bepaald lvl char hebben of niet ?

Ben na 2,5 jaar afwezigheid van WOW deze week weer begonnen en ik wil graag de guild joinen als het kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 09:01:

Iedereen kan die joinen geloof ik :), invite moet wel te regelen zijn !

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Level mijn warrior als arms/fury maar dat vind ik maar niets.
Gisteren gaf iemand hier de tip om Prot te gaan en zodra ik een schild vind ga ik dat zekere doen.

Valt me nl. ook op dat mijn guardian druid veel sneller en makkelijk quest dan mijn feral druid 8)7

Doen tanks nu echt zo veel meer damage in WoD ?
lijkt er namelijk wel op

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Laatst online: 00:03
nee hoor iedere "gek" is welkom ze nemen zelfs mensen zoals ik aan :+

gisteravond thuis gekomen 4k queue nee dank je zucht zo kom ik nooit aan spelen toe helaas

voor vanavond VPN maar eens weer goed geconfigureerd en via de ipad maar eens inloggen voor ik wegga op mn werk (jaja ik weet het niet geheel legaal maar wat moet men anders :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
RustStorm schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 08:59:
Goedemorgen allemaal,

Er is weer een dag aangebroken; tijd om verder te gaan met mijn beloved warrior. <3

Eerst maar weer eens veel work orders geplaatst bij m'n mine, herb, trading post, blacksmith en engineer. Zodra mijn followers klaar zijn van een 10 uur durende missie zal ik twee van de followers eens een keer koppelen aan m'n blacksmith en engineering post. Kijken of dat enig resultaat boekt als het gaat om meer reagents.

En natuurlijk vandaag maar eens verder met levelen. OF ik ga Gorgrond terug in om de pets die ik daar nog niet heb gevangen te vangen in rare version... keuzes keuzes...

Doel vandaag is level 98 halen denk ik... :|
Ik ben een beetje huiverig met mijn warrior. Ik heb deze geboost van 60 naar 90 en had op 90 met fury veel meer het idee dan op mijn pala dat ie squashie was. Op mijn paladin heb ik gigantische selfheals, terwijl je het op je warrior moet doen met (improved)victory rush. Met welke spec level jij? Mijn warrior wordt in ieder geval mijn volgende project van 90 naar 100, wil nog steeds kijken of warrior/paladin mijn main gaat worden....
Iusedto schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 09:06:
Gisteren gaf iemand hier de tip om Prot te gaan en zodra ik een schild vind ga ik dat zekere doen.

Valt me nl. ook op dat mijn guardian druid veel sneller en makkelijk quest dan mijn feral druid 8)7

lijkt er namelijk wel op
Ahhh, prot is ook zeker een optie inderdaad. Op mijn paladin is het trouwens zo dat retri veel sneller leveld dan prot. Maar dat komt waarschijnlijk ook omdat retri momenteel erg goede survivability heeft, met instant flash of light crits van 80k :), divine storm glyphed die healt en WoG die je in nood kan gebruiken voor self heals.

[ Voor 24% gewijzigd door Thysiej op 18-11-2014 09:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-08 15:58

garriej

Ik las ondertieten.

Thysiej schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 09:07:
[...]

Ik ben een beetje huiverig met mijn warrior. Ik heb deze geboost van 60 naar 90 en had op 90 met fury veel meer het idee dan op mijn pala dat ie squashie was. Op mijn paladin heb ik gigantische selfheals, terwijl je het op je warrior moet doen met (improved)victory rush. Met welke spec level jij? Mijn warrior wordt in ieder geval mijn volgende project van 90 naar 100, wil nog steeds kijken of warrior/paladin mijn main gaat worden....

[...]

Ahhh, prot is ook zeker een optie inderdaad. Op mijn paladin is het trouwens zo dat retri veel sneller leveld dan prot. Maar dat komt waarschijnlijk ook omdat retri momenteel erg goede survivability heeft, met instant flash of light crits van 80k :), divine storm glyphed die healt en WoG die je in nood kan gebruiken voor self heals.
Warrior geleveled met fury, je victory rush is meer dan genoeg sustain. je moet alleen niet te grote packs mobs pullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thysiej schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 09:07:
[...]

Ik speel op dit moment, net als aan het einde van MoP, als Single Minded Fur warrior. En ik moet zeggen, ik vind het heerlijk hoor. Eerlijk: ben tot nu toe denk ik 1 keer dood gegaan, maar voor de rest is het uitstekend te doen. M'n ilvl aan het begin van het level was ongeveer 54x denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ret is echt een uber spec atm, heerlijk.

Maar ik wil 2 dingen in WoD, 1 is de nieuwe feral cat form en 2 is de warrior Gladiator stance.
Rest zie ik dan wel maar die twee dingen moet ik hebben :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage

lijkt er namelijk wel op
Er zijn een aantal dingen veranderd
- Dodge/Parry is weg, dps stats worden nu tank stats, met uitzondering van bonus armor dat op neck, back, rings of trinkets kan zitten. Daardoor zal de tank meer damage gaan doen.
- Vengeance is weg, daardoor heeft tank dps een klap gekregen die ze deels hebben opgevangen met een base dps boost.

Maar ik heb geleveld als feral druid en als je dat nog sneller en soepeler kon als beer dan klopt er iets niet :P Ik had namelijk bijna alle mobs behalve de sterken dood voordat uberhaubt de rake stun voorbij was. En vanaf 92 had ik al improved prowl dus kon overal met 147% walk speed doorheen prowlen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Talador or Spires of Arak...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
Talador imho, in Spires zit een groot aantal quests die verschrikkelijk saai zijn ;-) Het einde (na 50 quests) is dan wel weer leuk:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-08 15:58

garriej

Ik las ondertieten.

BlackMage schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 09:13:
[...]

Er zijn een aantal dingen veranderd
- Dodge/Parry is weg, dps stats worden nu tank stats, met uitzondering van bonus armor dat op neck, back, rings of trinkets kan zitten. Daardoor zal de tank meer damage gaan doen.
- Vengeance is weg, daardoor heeft tank dps een klap gekregen die ze deels hebben opgevangen met een base dps boost.

Maar ik heb geleveld als feral druid en als je dat nog sneller en soepeler kon als beer dan klopt er iets niet :P Ik had namelijk bijna alle mobs behalve de sterken dood voordat uberhaubt de rake stun voorbij was. En vanaf 92 had ik al improved prowl dus kon overal met 147% walk speed doorheen prowlen.
Nouja er is natuurlijk wel Versatility
Versatility is a new secondary attribute introduced in Warlords of Draenor. It provides increased damage and healing, while also reducing damage taken for a lesser amount. For example, if a player has 6% Versatility they will do 6% more damage, heal for 6% more, and increase their shields(bijvoorbeeld shield barrier op een warrior) by 6%, while taking 3% less damage.
Ik denk dat dit DE primary secondary stat gaat woorden voor tanks. Dat samen met mastery is denk ik (in mijn ogen dus) de ideale wereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

lijkt er namelijk wel op
Ik level ook als Guardian. Heerlijk. Al is het wel 1 button spam mostly. Loop groep mobs in, Thrash, Thrash, Thrash, Thrash. Terwijl je doorloopt naar de volgende groep mobs. Alles gaat neer. Single target, Mangle, Lacerate, Thrash dan heb ik wel een mangle/maul proc en de mob is dood. Ik maak stuff sneller dood op mijn Guardian dan op mijn mage en hou meer hp over. (behalve met 4 stacks arcane charge, dan 2-shot ik stuff.

Moet er niet aan denken om Feral te gaan tbh. Ik weet ook niet welke "ability" geupgrade is voor mijn feral spec :) Al die bonus armor op gear = <3 Beste stat voor guardian druids by far. Gezien het ook increased met bear form, geeft attack power.

Gister wel "headdress of the first shaman" gevonden. Nou had ik daar al de level 60 variant van met orc archeology. Nu dus ook de level 91 variant. Met ilevel 640! dat vind mijn hunter en mijn shammy best leuk om te levelen denk ik :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thysiej schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 09:18:
[...]

Talador imho, in Spires zit een groot aantal quests die verschrikkelijk saai zijn ;-) Het einde (na 50 quests) is dan wel weer leuk:)
Welke zone is korter? :)

4 chapters vs 9 chapters... :| :P

[ Voor 6% gewijzigd door RustStorm op 18-11-2014 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:57
Mage is echt heel kwetsbaar op het moment en frost is ook maar zwakjes tijdens levelen. Ik heb letterlijk geen enkele heal tijdens combat (ok, er is een talent met 20% heal met 3 minuten cd...)

Bij m'n 2e run naar 100 op m'n ret paladin zal dat wel anders gaan. En druid en death knight gaan in tank spec dus dat wordt sowieso eitje. Elemental shaman heeft ook zat heals.

Maar voorlopig een hoop tijd "verspild" aan de garrison :p Heb voor zo'n beetje elke profession een follower, behalve degene die ik wil natuurlijk. Las hier net dat het level van zo'n hulpje ook uitmaakt, dus toch maar weer ook die followers op mission sturen dan.

Voor nu heb ik een level 97 resto shaman maar als bodyguard ingesteld, hopelijk helpt dat iets met de heals :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55

lijkt er namelijk wel op
Was ik ^^
Gewoon even een paar keer de eerste instance doen (mines nogwat?) die laatste boss drop een goede schield. (wel even je lootspec op prot zetten :P)

Ik sta regelmatig #1 dps als tank zijnde.

Als fury moet ik enrage op houden. dus charge > BT > of BR of RB > WS WS > execute.
Bij prot is het gewoon charge > SS > Revenge met een heroic strike erbij en klaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ye-roon schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 09:22:
[...]

Ik level ook als Guardian. Heerlijk. Al is het wel 1 button spam mostly. Loop groep mobs in, Thrash, Thrash, Thrash, Thrash. Terwijl je doorloopt naar de volgende groep mobs. Alles gaat neer. Single target, Mangle, Lacerate, Thrash dan heb ik wel een mangle/maul proc en de mob is dood. Ik maak stuff sneller dood op mijn Guardian dan op mijn mage en hou meer hp over. (behalve met 4 stacks arcane charge, dan 2-shot ik stuff.
Is zeker one button spam maar het is zo verschrikkelijk effectief , niet normaal meer :)

Zit eraan te denken om in WoD weer te gaan tanken.
En met druid en warrior zit ik wel goed denk ik zo

[ Voor 3% gewijzigd door Iusedto op 18-11-2014 09:26 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-11-2024

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

IntToStr schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 09:24:
Mage is echt heel kwetsbaar op het moment en frost is ook maar zwakjes tijdens levelen. Ik heb letterlijk geen enkele heal tijdens combat (ok, er is een talent met 20% heal met 3 minuten cd...)

<knip>

Voor nu heb ik een level 97 resto shaman maar als bodyguard ingesteld, hopelijk helpt dat iets met de heals :)
Dat probleem heb ik dus ook als mage. Ben Alchemist, dus heb heel wat potions bij me (samen met de alch stone). Maar ook dat is matig (en duur). Kan nog geen bodyguard instellen, maar zoiets was ook mijn eerste gedachte :P

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bedenk me net dat ik wel followers heb geplaats in m'n blacksmithing en engineering post dingen, maar ze zijn "pas" level 95. Misschien is het uiteindelijk toch verstandiger om ze level 100 te maken voordat ze aan de workorders bezig gaan. (denk dat deze namelijk geen exp geven voor de beste lui)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idanue
Darkfreak schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 09:26:
[...]

Dat probleem heb ik dus ook als mage. Ben Alchemist, dus heb heel wat potions bij me (samen met de alch stone). Maar ook dat is matig (en duur). Kan nog geen bodyguard instellen, maar zoiets was ook mijn eerste gedachte :P
Ik heb ook vaak dood op de grond gelegen tijdens het levelen met mijn mage. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
Idanue schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 09:31:
[...]

Ik heb vaak genoeg bijna dood gelegen met mijn paladin. In tegenstelling tot veel mensen die nu aan het levelen zijn had mij pala geen enkele epic om mee te starten, maar toch overconfident packs van 5 a 6 mobs pullen. Als je dan niet oplet ben je heel snel dood. Vooral met de wat grotere packs heeft bubble en lay on hands (kan ze tegenwoordig 30 sec van elkaar af gebruiken) mijn kont weer vaak van die koude grond kunnen redden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArchitectOfDoom
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 28-03-2023
Zijn er Casual Players die al wel op hun eigen server (Defias Brotherhood in mijn geval) hebben kunnen spelen? Ik heb gisteravond eens m'n geluk beproefd, maar tot nu toe zijn er wachtrijen die voor het uurtje speeltijd dat ik over heb veel te lang zijn ;( . Ik heb uiteindelijk maar een IKEA kast in elkaar gezet :F . Vriendin wel blij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-11-2024

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Ik zit op Dentarg/Tarren-Mill ..
Heb gister 2.5 uur in de queue gestaan (van 6 tot half 9) x)

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Idanue schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 09:31:
[...]

Echt ?.

Ik nog een 1 keer.

Je hebt time warp
Je hebt Ice barrier
Je hebt cold snap
Je hebt minions ( mirror )
Je hebt je garrison vriendjes

En speel als fire :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demokert
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20:20
Waar ik me over verbaas is dat er nu nog steeds lange queue's zijn en dat er inmddels al 36 uur geen update meer is gegeven wat betreft dit probleem. Men brengt alleen updates uit voor een B.net site die eruit ligt of een zone in het spel zelf. Erg jammerlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aerevan schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 09:34:
........maar tot nu toe zijn er wachtrijen die voor het uurtje speeltijd dat ik over heb veel te lang zijn :( . Ik heb uiteindelijk maar een IKEA kast in elkaar gezet :( . Vriendin wel blij.
LOL :)
Sorry hoor, maar dat is zo grappig.
Alleen kijkt iedereen op kantoor me nu aan waarom ik zo lach

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aerevan schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 09:34:
Zijn er Casual Players die al wel op hun eigen server (Defias Brotherhood in mijn geval) hebben kunnen spelen? Ik heb gisteravond eens m'n geluk beproefd, maar tot nu toe zijn er wachtrijen die voor het uurtje speeltijd dat ik over heb veel te lang zijn ;( . Ik heb uiteindelijk maar een IKEA kast in elkaar gezet :F . Vriendin wel blij.
Ik login om 1730 als ik thuis kom en om 2030 kan ik spelen.

Teminste gister :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
als je nog een rustige PVE server zoekt kom naar Azjol-Nerub (zit ik ook). Alleen op Vrijdag of Zaterdag avond een queue gezien van max 20min. sindsdien niet meer. En geen Lag.
Pagina: 1 ... 40 ... 89 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Posts als "jeeuj, rogue buffs" of andere 1 regel reactie's van die strekking voegen 0,0 toe aan het topic en zijn daarom niet gewenst.