Nope, ik was gisteren aan het disenchanten, kom ik ineens een polearm tegen die stuk beter was. Was van een rare mob.
Enige jammer tot nu toe: Ik mag de derde dungeon niet in omdat ik ilevel 540 moet hebben... Waar de neuk haal ik dat vandaan dan?
Goed ik ben nu 95 en een beetje op mijn main. Gister bijna heel level gepakt met alle bonus objectives in Gorgrond (op 3 na). Vanavond de queue maar weer trotseren. Mocht het me te lang duren ga ik toch maar transferren naar Doomhammer. Vriend van me speelt daar, andere vriend van me gaat dan met me mee. Ik ben het gezeik van de alliance master race zat op Sylvanas. Ik zie alleen maar voordelen.
Ik kwam er vanmorgen ook achter dat je direct je level 2 mine en level 2 fishing shack blueprint kan kopen zodra je mine/fishing shack klaar is met maken.... Dat heeft me toch al 64 mining nodes gekost.... Also, die dreanor stones, nodig voor mine level 3 achievement, die worden van al je characters bij elkaar geteld. Dus met 4 characters met een mine, gaat dat lekker snel
Daardoor is nu het plan: Level 100 worden met de druid. Dan level 96 worden met al m'n alts. Totaal dan 4 herb gardens, 4 mines. Het enige wat ik dan nog moet inregelen is een steady supply van cloth/leather en ik ben set voor de rest van de expansion.
Weet iemand trouwens of een follower met een trait voor iets(mining bv) ook exp krijgt als hij de work orders behandeld? En of er meer yield uit komt als hij/zij een hoger level is(level 90 vs level 100?).