Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier ook pas Zaterdag en dat wist ik Donderdag al, kan me niks boeien eerlijk gezegt.

Vandaag gaat dag 2 worden dat ik ga spelen, Zondag kon ik niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Msi92 schreef op maandag 17 november 2014 @ 14:50:
[...]

Klopt wat je zegt, heb ook zaterdag pas goed kunnen spelen maarjah, wat voor zin heeft het om te lopen zeuren enz het heeft toch geen zin :(
Blizzard zal vast niet blij zijn met de huidige PR. Er zijn ook mensen die niet vanaf dag 1 spelen en als die lezen dat het spel kut is kopen ze het niet. Ze gaan vast nog wel een PR-slagje maken.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20:02
NMe schreef op maandag 17 november 2014 @ 14:51:
[...]

Blizzard zal vast niet blij zijn met de huidige PR. Er zijn ook mensen die niet vanaf dag 1 spelen en als die lezen dat het spel kut is kopen ze het niet. Ze gaan vast nog wel een PR-slagje maken.
Dat is de power van Blizz en dat weet Blizzard ook wel, ze hebben een heel fanbay achter ze die ze met alles verdedigen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EG Mike
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 03-04 16:03
NMe schreef op maandag 17 november 2014 @ 14:51:
[...]

Op Amazon kreeg WoD zelfs maar twee sterren, ivm de launch. Er komt echt wel een (virtueel) goedmakertje hoor. Mountje of een pet, en iedereen is weer blij, want zo werkt het bij de mensen die het hardst roepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cr0kie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 31-08 21:21
Msi92 schreef op maandag 17 november 2014 @ 14:52:
[...]

Dat is de power van Blizz en dat weet Blizzard ook wel, ze hebben een heel fanbay achter ze die ze met alles verdedigen :p
Nu moet ik toegeven dat ik maar 1 dag last heb gehad en dat was vrijdag vanaf een uur of 17. (Niet meer kunnen spelen en maar een filmpje gekeken.) Donderdag avond van 16-21 gespeeld zonder probleem. Vrijdag van 10-17, zaterdag van 10-16, en gisteren bijna niet gespeeld maar Nordrassil had geen problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-11-2024

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Een game afrekenen op launch is echt lam.
WoD is naar mijn mening (van de korte speelervaring die ik heb) eindelijk weer eens een fantastische expension.

Cataclysm trok mij niet, MoP stootte mij zelfs af (ik heb het met tegenzin de afgelopen maanden gespeeld zodat ik niet nu nog alles moest inhalen).
TBC en WotLK waren epische expensions (Waar ik toch de voorkeur aan WotLK geef denk ik).

WoD geeft datzelfde epic gevoel dat TBC en WotLK mij gaven. Het voelt alsof ze de geweldige launch-elementen van beide expension gepakt hebben en toegepast hebben.
Die hele Dark Portal starting line? Te vet voor woorden.
De cut-scenes? Prachtig!
De manier waarop je door Draenor wordt geleid dat door de Iron Horde wordt getiranniseerd? Geweldig!

Ja, ik heb meer uren in de queue doorgebracht dan dat ik daadwerkelijk heb kunnen spelen, en ik heb flink wat last gehad van 35656523442 spelers die de questgiver verstoppen en diverse garisson bugs.
Maar ondanks dat allemaal heb ik me tot nu toe kostelijk vermaakt met de nieuwe expansion.

Maar goed, je hebt altijd van die huilebalken ertussen zitten.

Don't get me wrong. Ik vind het enorm slecht van Blizzard dat de launch (alweer) zo een ramp is.
Ze hebben sinds maart vorig jaar het aantal pre-orders kunnen inventariseren en een goede schatting kunnen maken hoeveel spelers gaan spelen en terug komen.
Meer dan genoeg tijd om te investeren en voorbereiden op de launch die gigantisch zou worden.
Maar net als met TBC, WotLK, Cata en MoP was de launch weer een ramp door het gigantische aantal spelers.

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toen ik niet kon spelen ben ik gewoonweg iets anders gaan doen, waarom zou ik spelen als het niet goed werkt of als ik me zou irriteren aan alles, ik snap echt niet waardoor sommige mensen zo'n frustratie kunnen opwekken..

Als je enthousiast bent, en het snelste 100 kan zijn, dan begrijp ik het wel, maar dan ben je na 2 dagen 100, doe je 3 dagen heroics en heb je alle gear, en dan? Moet je alsnog wachten tot 2 december :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:15
pryth schreef op maandag 17 november 2014 @ 14:54:
[...]
Op Amazon kreeg WoD zelfs maar twee sterren, ivm de launch. Er komt echt wel een (virtueel) goedmakertje hoor. Mountje of een pet, en iedereen is weer blij, want zo werkt het bij de mensen die het hardst roepen.
Ik kan me eigenlijk niet herinneren dat Blizzard ooit een mount/pet of andere vanity item kado heeft gedaan als gevolg van een technische panne. In vanilla heb ik ooit wel eens x dagen speeltijd gekregen na een lange downtime.

Binnenkort is het verjaardagsevent er en dan krijgt iedereen sowieso een gratis mount en pet.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kapoen schreef op maandag 17 november 2014 @ 15:01:
[...]

Ik kan me eigenlijk niet herinneren dat Blizzard ooit een mount/pet of andere vanity item kado heeft gedaan als gevolg van een technische panne. In vanilla heb ik ooit wel eens x dagen speeltijd gekregen na een lange downtime.

Binnenkort is het verjaardagsevent er en dan krijgt iedereen sowieso een gratis mount en pet.
Waar je wel wat voor moet doen toch ?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:15

Rannasha

Does not compute.

Verwijderd schreef op maandag 17 november 2014 @ 15:01:
Toen ik niet kon spelen ben ik gewoonweg iets anders gaan doen, waarom zou ik spelen als het niet goed werkt of als ik me zou irriteren aan alles, ik snap echt niet waardoor sommige mensen zo'n frustratie kunnen opwekken..
Misschien omdat niet iedereen in dezelfde situatie zit als jij wat betreft tijdsplanning?

Op een doordeweekse dag heb ik vanaf 20:30~21:00 tijd om te spelen en ga ik tussen 23:00 en 00:00 naar bed (want "Ik sta wat later op omdat er veel queues zijn in mijn spelletje" is een argument wat zowel mijn dochter als mijn werkgever niet accepteren). Met de hoeveelheid queue die er afgelopen weekend was, heb ik 0 kans om te kunnen spelen. Als ik bij thuiskomst al vast in de queue zou gaan zitten, dan kan ik er met geluk nog een uurtje uitpersen.

Ik heb alle expansions vanaf de launch-day gespeeld en hoewel het nooit vlekkeloos was, is het nog nooit zo dramatisch geweest als dit. En dat is ontzettend jammer, omdat het er voorlopig naar uit ziet dat WoD de potentie heeft om een van de beste expansions te zijn.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20:13

Chakotay

Lick here to continue

Kapoen schreef op maandag 17 november 2014 @ 15:01:
[...]

Alleen als je de 40man Molten Core doet :) Ik ben heel benieuwd hoelang de LFR-queue daarvoor gaat zijn.

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chakotay schreef op maandag 17 november 2014 @ 15:11:
[...]

Alleen als je de 40man Molten Core doet :) Ik ben heel benieuwd hoelang de LFR-queue daarvoor gaat zijn.
Healer char / Tank char > Instantce > loot > accountwide > profit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Mektheb schreef op maandag 17 november 2014 @ 15:10:
[...]

Waar je wel wat voor moet doen toch ?.
Wat Chakotay zegt, de 40 man Molten Core LFR voltooien. Ik verwacht dat die gemakkelijk genoeg zal zijn zodanig dat iedereen zeker de kans heeft om die mount en pet te bemachtigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cr0kie
Kapoen schreef op maandag 17 november 2014 @ 15:13:
[...]

Wat Chakotay zegt, de 40 man Molten Core LFR voltooien. Ik verwacht dat die gemakkelijk genoeg zal zijn zodanig dat iedereen zeker de kans heeft om die mount en pet te bemachtigen.
Gaan ze die naar lvl 100 scalen?
Want nu is die ook solo te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
RobbertDs1 schreef op maandag 17 november 2014 @ 15:14:
[...]

Gaan ze die naar lvl 100 scalen?
Want nu is die ook solo te doen.
Ja, er komt een tijdelijke level 100 versie. Qua loot van de bosses weet ik niet of er veel bijzonders bij zit, wel heb ik al gezien dat er voor elke armor klasse een crown of destruction zal droppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cr0kie
Kapoen schreef op maandag 17 november 2014 @ 15:16:
[...]

Ja, er komt een tijdelijke level 100 versie. Qua loot van de bosses weet ik niet of er veel bijzonders bij zit, wel heb ik al gezien dat er voor elke armor klasse een crown of destruction zal droppen.
Heb je toevallig een linkje? Klinkt wel leuk vond MC altijd leuk vroeger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20:13

Chakotay

Lick here to continue

Mektheb schreef op maandag 17 november 2014 @ 15:12:
[...]

Healer char / Tank char > Instantce > loot > accountwide > profit
Als ik L100 ben later deze week misschien toch eindelijk mijn Protection offspec gaan gearen & door de Proving Grounds gaan slepen... Kijken of tank spelen een beetje te doen is. Of m'n verse blood DK naar 60 duwen & naar 90 upgraden :)

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
RobbertDs1 schreef op maandag 17 november 2014 @ 15:18:
[...]

Heb je toevallig een linkje? Klinkt wel leuk vond MC altijd leuk vroeger.
Mijn mogelijkheden om te linken zijn wat beperkt op dit moment, maar ik vermoed dat er in dit wowinsider.com artikel wel wat informatie staat: link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatwhat
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 20-06 08:59
Wat wel grappig is om te zien. Als ik lvl 100 Alliance of wat dan ook tegenkom dat we mekaar niet aanvallen :P :P weet niet hoe het bij de andere realms het zo ook is. Is wel grappig iedereen is gefocused op een doel of quest of wat dan ook. Wat bij Cataclysm totaal anders was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rannasha schreef op maandag 17 november 2014 @ 15:10:
[...]

Misschien omdat niet iedereen in dezelfde situatie zit als jij wat betreft tijdsplanning?

Op een doordeweekse dag heb ik vanaf 20:30~21:00 tijd om te spelen en ga ik tussen 23:00 en 00:00 naar bed (want "Ik sta wat later op omdat er veel queues zijn in mijn spelletje" is een argument wat zowel mijn dochter als mijn werkgever niet accepteren). Met de hoeveelheid queue die er afgelopen weekend was, heb ik 0 kans om te kunnen spelen. Als ik bij thuiskomst al vast in de queue zou gaan zitten, dan kan ik er met geluk nog een uurtje uitpersen.

Ik heb alle expansions vanaf de launch-day gespeeld en hoewel het nooit vlekkeloos was, is het nog nooit zo dramatisch geweest als dit. En dat is ontzettend jammer, omdat het er voorlopig naar uit ziet dat WoD de potentie heeft om een van de beste expansions te zijn.
Tijdsplanning is een non argument, en gewoonweg zielig.

"Ja maar ik heb minder tijd" Gratz, wat hij aangeeft is iets anders gaan spelen/doen. Dat kan in dezelfde tijd als waarin je WoW speelt. Geen tijdsverlies, probleem opgelost.

Dat jij ervoor kiest in een beperkt schema WoW te spelen, kan je niet iemand anders in de schoenen schuiven, en je kan dan ook niet gaan doen alsof het zo erg is. Daar kies je zelf voor, niet de andere personen.

Ja ik kon minder spelen, maar ik heb nog een stapel games om te completen. Was het kut? Zeker, ga ik ik dan maar zeuren "Ja maar ik heb minder tijd"? Nope, genoeg andere dingen te doen.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

lanerios schreef op maandag 17 november 2014 @ 15:21:
[...]

Tijdsplanning is een non argument, en gewoonweg zielig.

"Ja maar ik heb minder tijd" Gratz, wat hij aangeeft is iets anders gaan spelen/doen. Dat kan in dezelfde tijd als waarin je WoW speelt. Geen tijdsverlies, probleem opgelost.

Dat jij ervoor kiest in een beperkt schema WoW te spelen, kan je niet iemand anders in de schoenen schuiven, en je kan dan ook niet gaan doen alsof het zo erg is. Daar kies je zelf voor, niet de andere personen.

Ja ik kon minder spelen, maar ik heb nog een stapel games om te completen. Was het kut? Zeker, ga ik ik dan maar zeuren "Ja maar ik heb minder tijd"? Nope, genoeg andere dingen te doen.
Dit geldt misschien voor de meeste games (en zelfs daar is het discutabel, in principe zou je WoD op dit moment kunnen vergelijken met een defect product), maar bij een game waarbij je een maandelijks bedrag betaalt om te kunnen spelen, dient het spel gewoon beschikbaar te zijn. Ongeacht of je dat 16 uur per dag wil doen of slechts een half uurtje hier en daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rannasha schreef op maandag 17 november 2014 @ 15:24:
[...]

Dit geldt misschien voor de meeste games (en zelfs daar is het discutabel, in principe zou je WoD op dit moment kunnen vergelijken met een defect product), maar bij een game waarbij je een maandelijks bedrag betaalt om te kunnen spelen, dient het spel gewoon beschikbaar te zijn. Ongeacht of je dat 16 uur per dag wil doen of slechts een half uurtje hier en daar.
Natuurlijk wel mee eens, maar je kan niet verwachten dat iets bij een launch gelijk 24/7 optimaal draait. Dat is nooit zo geweest, en zal nooit zo zijn. Ik geef het altijd tot de zaterdag na de launch, en zie; het was zaterdag compleet opgelost. Op ED totaal geen lag, issues of andere problemen.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Fun fact:
Toen ik in de queue zat om WoW:WoD te kunnen spelen heb ik in de wachttijd een andere vorm van WoD gespeeld x)

World of Darkness : Vampire the Masquerade - Bloodlines

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cr0kie
Kapoen schreef op maandag 17 november 2014 @ 15:20:
[...]
Mijn mogelijkheden om te linken zijn wat beperkt op dit moment, maar ik vermoed dat er in dit wowinsider.com artikel wel wat informatie staat: link
Tnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comgenie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 13:09

Comgenie

Soms heb je dat

Tip voor de mensen die overdag op werk zitten: De app Splashtop. Daarmee kan je via je mobiel je computer overnemen en het werkt daadwerkelijk goed genoeg voor WoW :).

Zo af en toe zet ik nieuwe garrison missies aan en zorg ik er meteen voor dat ik niet automatisch wordt uitgelogd vanwege AFK, dus geen wachtrijen voor mij vanavond :P

No animals were harmed in the making of this comment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

lanerios schreef op maandag 17 november 2014 @ 15:26:
[...]

Natuurlijk wel mee eens, maar je kan niet verwachten dat iets bij een launch gelijk 24/7 optimaal draait. Dat is nooit zo geweest, en zal nooit zo zijn. Ik geef het altijd tot de zaterdag na de launch, en zie; het was zaterdag compleet opgelost. Op ED totaal geen lag, issues of andere problemen.
Het was zaterdag allesbehalve opgelost. Op sommige realms wellicht, maar op het realm waar ik speel (en waar ik een maand na de launch van vanilla ben begonnen, dus het is niet zo dat ik de volle realms op zoek ofzo), zijn er het hele weekend forse queues geweest. De enige reden dat ik nog best wat speeltijd heb kunnen pakken is dat ik toevallig achter m'n pc zat toen er realm restarts werden uitgevoerd en ik op beide dagen er dus in kon komen door meteen na de restart in te loggen en de queue voor te zijn. Een kwestie van gelukkige timing. Veel anderen hebben het weekend vrijwel niet kunnen spelen op mijn realm (Draenor).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EG Mike
Rannasha schreef op maandag 17 november 2014 @ 15:10:
[...]

Dit hoor ik ook zo veel mensen zeggen, maar TBC was 10x erger. De problemen waren daar pas na twee volle weken opgelost. Ik merk dat iedereen altijd maar wat te klagen moet hebben, ook al is het niet gegrond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-08 15:58

garriej

Ik las ondertieten.

pryth schreef op maandag 17 november 2014 @ 15:29:
[...]

Dit hoor ik ook zo veel mensen zeggen, maar TBC was 10x erger. De problemen waren daar pas na twee volle weken opgelost. Ik merk dat iedereen altijd maar wat te klagen moet hebben, ook al is het niet gegrond.
Ik kan me TBC release niet zo goed meer herinneren, maar ik herinner me geen weken van problemen, ik herinner me eigenlijk alleen maar dat het druk was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

pryth schreef op maandag 17 november 2014 @ 15:29:
[...]

Het is misschien realm-afhankelijk, maar tijdens de start van TBC was voor mij de voornaamste klacht de lag in drukke gebieden. Volgens mij stonden de population caps een stuk hoger toen. Maar omdat ik TBC vrij fanatiek gespeeld heb (midnight launch, daarna tot de volgende avond door spelen, paar uur slapen, weer verder), kwam ik qua level/zone voor te liggen op de meeste andere spelers en had ik minder last van de drukte.

Overigens staat TBC wel op #2 qua minst soepele expansion-launches wat mij betreft. Maar je kon in ieder geval inloggen en spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
lanerios schreef op maandag 17 november 2014 @ 15:26:
[...]

Waarom mag je dat niet verwachten? Ik verwacht juist van een groot professioneel bedrijf als Blizzard met ruim 10 jaar ervaring op dit vlak (en al 5-6 launches) en de cijfers van hun preorders en de beta dat ze VEEL beter voorbereidt waren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Comgenie schreef op maandag 17 november 2014 @ 15:29:
Tip voor de mensen die overdag op werk zitten: De app Splashtop. Daarmee kan je via je mobiel je computer overnemen en het werkt daadwerkelijk goed genoeg voor WoW :).

Zo af en toe zet ik nieuwe garrison missies aan en zorg ik er meteen voor dat ik niet automatisch wordt uitgelogd vanwege AFK, dus geen wachtrijen voor mij vanavond :P
Ik heb WoW gewoon @ Work op de achtergrond draaien.
Af en toe alt-tab en missions updaten ^^.

Hoe vet zou het zijn als ze garissons via een App beheerbaar zouden maken (als onderdeel van de Armory app of standalone).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Whatwhat schreef op maandag 17 november 2014 @ 15:21:
Wat wel grappig is om te zien. Als ik lvl 100 Alliance of wat dan ook tegenkom dat we mekaar niet aanvallen :P :P weet niet hoe het bij de andere realms het zo ook is. Is wel grappig iedereen is gefocused op een doel of quest of wat dan ook. Wat bij Cataclysm totaal anders was.
Tot nu toe kwam ik alleen maar Alliance Rogue's en Druids tegen die in stealth als level 100 een level 91 clothie moesten neerhalen.
Darkfreak schreef op maandag 17 november 2014 @ 15:33:
[...]

Hoe vet zou het zijn als ze garissons via een App beheerbaar zouden maken (als onderdeel van de Armory app of standalone).
Zou ik heel lame vinden, dan is het zo ontzettend makkelijk.

Dan is het echt micro management, nu moet je er nog wat dingen voor doen door ingame te zijn.

[ Voor 32% gewijzigd door Mektheb op 17-11-2014 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
Mektheb schreef op maandag 17 november 2014 @ 15:33:
[...]

Tot nu toe kwam ik alleen maar Alliance Rogue's en Druids tegen die in stealth als level 100 een level 91 clothie moesten neerhalen.

[...]

Zou ik heel lame vinden, dan is het zo ontzettend makkelijk.

Dan is het echt micro management, nu moet je er nog wat dingen voor doen door ingame te zijn.
Classic alliance kiddos

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The Pale Gaaf artikel over een mob waarvan ik dus echt niet wist dat er veel lore in zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:10
Idd stukken beter om alla horde met 4 level 98's 1 level 94 te corpscampen ;w

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Tuurlijk, de lieve hordes doen dat nooit.

(garriej is ook gewoon kapot geganked door hordes tijdens het level)

Dat hoort er nou eenmaal bij op een pvp server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thundermo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 13:43
Darkfreak schreef op maandag 17 november 2014 @ 15:33:
[...]

Zoals ik al zei :P
thundermo schreef op maandag 17 november 2014 @ 14:14:
[...]

Laat ze het maar integreren in de mobile app. Zoals je eerst je auctions kon beheren. Gewoon een nieuw menu waar je missions kan starten, minions kan toewijzen, een notificatie krijgt als een mission is afgelopen, rewards kan ophalen (die in je mailbox komen te staan) etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:23

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ik deed het zelf ook die afk kick te voorkomen. gewoon een scirpt gerunned. Het is slecht ik weet het maarja ik wil gewoon savonds die paar uurtjes die ik dan kon spelen ook goed gebruiken. Heb dat maar 1 dag gedaan though. Toen toch maar getransfered naar een andere server, Geen last meer van queues :)

Weet niet of er mensen waren hier die de ArcheAge launch hadden meegemaakt? ;p dat was nog erger dan dit. daar moest je ook gewoon iets draaien om niet afk te gaan anders kon je het gewoon opgeven voor die dag als je na 16:00 niet inlogde en ik neem het ook echt niemand kwalijk als mensen dat doen. Het is het probleem van blizzard en wij zijn de dupe

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!
garriej schreef op maandag 17 november 2014 @ 15:38:
[...]

Tuurlijk, de lieve hordes doen dat nooit.

(garriej is ook gewoon kapot geganked door hordes tijdens het level)

Dat hoort er nou eenmaal bij op een pvp server.
Indeed en het boeit me ook helemaal niet :+.

Ik schrijf je nicname op en als ik 100 ben in PvP gear kom ik wel terug ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-03-2024

Anvesi

What you did there, I see it.

Toevallig gister met mn lv 100 (horde) monk door shadowmoon valley gaan rennen voor rares (resources en fun items) en ben kwam op een gegeven moment een groepje van 4 allies tegen. Die zagen me en begonnen me direct aan te vallen...waarom? Geen idee. Ben gewoon door gerend. Kwamen ze achter me aan -_-
Uiteindelijk hebben ze me 4-5 minuten achterna gezeten (rogue met onzinnige snelheid, hoezee voor sap en druid die cyclone'd en root). Werd er wel moe van en ze toch maar afgemaakt zonder veel problemen...daarna hebben ze het nóch een keer geprobeerd, direct heb ik ze maar weer afgestraft. Waarom doen ze dat toch? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashtaria
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 10-03 09:53
ook al meermaals lvl 100 tegengekomen in SMV op pvp server en daar was geen enkele bij die mij aanviel.
Ik had zoiets van.. whut?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EG Mike
Noem me een classic alliance kiddo, maar iedereen gaat neer die ik tegen kom. Of je nou level 10 of level 100 bent; Had je maar niet op een PvP realm moeten spelen. Ben je net met een quest bezig? Jammer, dat wordt corpserunnen. Altijd zo gespeeld, en zal dat altijd blijven doen zolang ik WoW speel.

Ik huil overigens ook niet als ik geganked wordt, mocht iemand dat denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

pryth schreef op maandag 17 november 2014 @ 15:41:
[...]

Noem me een classic alliance kiddo, maar iedereen gaat neer die ik tegen kom. Of je nou level 10 of level 100 bent; Had je maar niet op een PvP realm moeten spelen. Ben je net met een quest bezig? Jammer, dat wordt corpserunnen. Altijd zo gespeeld, en zal dat altijd blijven doen zolang ik WoW speel.

Ik huil overigens ook niet als ik geganked wordt, mocht iemand dat denken.
Doe ik ook altijd, ik ga het gevecht wel aan hoor. Maar ik blijf niet op de dode koe staan wachten tot hij weer opstaat om hem nog een keer te slachten, ik ga als ik hem neer heb wel weer verder met m'n eigen ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EG Mike
Mektheb schreef op maandag 17 november 2014 @ 15:40:
[...]

Indeed en het boeit me ook helemaal niet :+.

Ik schrijf je nicname op en als ik 100 ben in PvP gear kom ik wel terug ;)
In Vanilla had je daar een of andere addon voor, kon je iemand blacklisten. Guildies die die addon ook hadden kregen een popup: "X was spotted in your area. Blacklisted by: X. Reason: X". Het werd in /g gepost, en degene die de naam had opgegeven kreeg een /w.

Iemand die kan modden en dit idee opnieuw uitwerken ?:p

EDIT: @ hierboven,

Specifiek corpsecampen doe ik ook niet, maar kom ik je 10x tegen in een uur, ga je wel 10x neer :p

[ Voor 9% gewijzigd door EG Mike op 17-11-2014 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Niet nodig meer tegenwoordig, je kan simpel gezegt een alliance char maken die ally toevoegen en dan als die online is kan je hem zien welke zone hij is.

En dan ga je hem opzoeken. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EG Mike
Ja, want ik ga om de 5minuten reloggen om te kijken of er toevallig iemand die op mn blacklist staat online is :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pryth schreef op maandag 17 november 2014 @ 15:48:
Ja, want ik ga om de 5minuten reloggen om te kijken of er toevallig iemand die op mn blacklist staat online is :p
Uhm naja als ik klaar met me ding ben dan wil ik wel is kijken waar iemand is ja om hem te hunten.

En anders gebruik ik me 2e account ervoor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-03-2024

Anvesi

What you did there, I see it.

Mektheb schreef op maandag 17 november 2014 @ 15:47:
Niet nodig meer tegenwoordig, je kan simpel gezegt een alliance char maken die ally toevoegen en dan als die online is kan je hem zien welke zone hij is.

En dan ga je hem opzoeken. :+
Kan dit niet alleen als je iemand via battletag toevoegt (of email)? Als je de "character" toevoegt kun je zien of hij online is, maar niet de zone en het is volgens mij gebonden aan de character die je op dat moment inglogt hebt. Als je het via battlenet wil doen moet deze persoon je friend request goedkeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fiole schreef op maandag 17 november 2014 @ 15:48:
[...]

Kan dit niet alleen als je iemand via battletag toevoegt (of email)? Als je de "character" toevoegt kun je zien of hij online is, maar niet de zone en het is volgens mij gebonden aan de character die je op dat moment inglogt hebt. Als je het via battlenet wil doen moet deze persoon je friend request goedkeuren
Als je iemand gewoon toevoegt zie je als het goed is wel waar die is.

En anders kan je alsnog inloggen en dan ./who name.

Dus het kan uit eindelijk altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Als het rood is gaat het dood, tenzij ik in heal spec zit :P

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Derr_Hans schreef op maandag 17 november 2014 @ 15:51:
Als het rood is gaat het dood, tenzij ik in heal spec zit :P
Dan ga je allebei niet dood als je gaat vechten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Kijk, dat ik geganked word op een pvp server, ala. Dat hoort er bij. Maar als je weet dat er een queue is van 8 uur, je net fftjes wat kan doen en dan als level 91 door een level 100 neer geklapt word. Dan begrijp ik je niet helemaal. Wat ik zeg, gegankt worden is normaal, ik klaag er normaal dan ook niet over. Maar een beetje common sense ivm met de dramatische release mag wel van de alliance "kiddies" op sylvanas.

Ik doe daarom ook altijd gewoon /clap naar die mensen toe. Om ze te feliciteren dat ze fucking goed zijn dat ze als level 100 wel een level 91 kunnen dood maken.

Gister kwamen er tot 2 keer toe iemand terug en gingen me helpen met questen, ik tag ze, zij maakte ze af. Waarschijnlijk heeft mijn /clap ze doen denken: yep, niet echt de beste tijd om iemand te ganken.

Verder, als level 90 een level 10 dood maken? Really? Sorry hoor, maar dan heb je echt niets beters te doen in je leven denk ik.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EG Mike
ye-roon schreef op maandag 17 november 2014 @ 15:56:
Kijk, dat ik geganked word op een pvp server, ala. Dat hoort er bij. Maar als je weet dat er een queue is van 8 uur, je net fftjes wat kan doen en dan als level 91 door een level 100 neer geklapt word. Dan begrijp ik je niet helemaal. Wat ik zeg, gegankt worden is normaal, ik klaag er normaal dan ook niet over. Maar een beetje common sense ivm met de dramatische release mag wel van de alliance "kiddies" op sylvanas.
Haha, Sylvanas. Nickname please? Kan nog wel wat Broken Bones gebruiken ;)

[ Voor 5% gewijzigd door EG Mike op 17-11-2014 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
Puc van S. schreef op maandag 17 november 2014 @ 15:38:
[...]

Idd stukken beter om alla horde met 4 level 98's 1 level 94 te corpscampen ;w
Dat zijn gererollede alliance kiddos :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pryth schreef op maandag 17 november 2014 @ 16:00:
[...]

Haha, Sylvanas. Nickname please? Kan nog wel wat Broken Bones gebruiken ;)
Mijn nickname is niet zo moeilijk en die gaat iedereen vaak zat zien :+.

En het boeit mij toch niets als ik doodga :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EG Mike
Mektheb schreef op maandag 17 november 2014 @ 16:03:
[...]

Mijn nickname is niet zo moeilijk en die gaat iedereen vaak zat zien :+.

En het boeit mij toch niets als ik doodga :D
Jij ook Sylvanas? :D

Kan iemand ff die blacklist addon maken? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TylerMayhem
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 16-04-2024

TylerMayhem

In Tyler We Trusted

Voor de mensen die Teamviewer gebruiken voor het inbellen en WoW even te openen:
Als ik dat doet krijg ik zwart beeld (Heartstone lukt wel), hebben jullie daar nog speciale instellingen voor gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pryth schreef op maandag 17 november 2014 @ 16:05:
[...]

Jij ook Sylvanas? :D

Kan iemand ff die blacklist addon maken? :P
Ja alleen dan als Ally :+.

op Defias ben ik horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EG Mike
TylerMayhem schreef op maandag 17 november 2014 @ 16:06:
Voor de mensen die Teamviewer gebruiken voor het inbellen en WoW even te openen:
Als ik dat doet krijg ik zwart beeld (Heartstone lukt wel), hebben jullie daar nog speciale instellingen voor gedaan?
Wow windowed draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TylerMayhem

TylerMayhem

In Tyler We Trusted

Die kan ik wel eens proberen idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
TylerMayhem schreef op maandag 17 november 2014 @ 16:06:
Windowed werkt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TylerMayhem

TylerMayhem

In Tyler We Trusted

Good to know, dank u zeer vriendelijk beide reageerders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En dat kan dan via je Mobile naar > pc / mac ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srvdp
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 06-08-2023
Borderless Windowed werkt ook. Zo hoef je niet steeds te switchen als je daadwerkelijk gamed of als je via Teamviewer werkt.

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:23

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

ye-roon schreef op maandag 17 november 2014 @ 15:56:

Ik doe daarom ook altijd gewoon /clap naar die mensen toe. Om ze te feliciteren dat ze fucking goed zijn dat ze als level 100 wel een level 91 kunnen dood maken.

Gister kwamen er tot 2 keer toe iemand terug en gingen me helpen met questen, ik tag ze, zij maakte ze af. Waarschijnlijk heeft mijn /clap ze doen denken: yep, niet echt de beste tijd om iemand te ganken.

Verder, als level 90 een level 10 dood maken? Really? Sorry hoor, maar dan heb je echt niets beters te doen in je leven denk ik.
Hoezo, het zijn de enemies. Dat weet je als je op een pvp server komt. Het staat er desnoods bij als je de server selecteerd. Echt 100% eerlijk dat ik dat zelf ook niet doe.. heb er afgelopen weekend genoeg laten lopen maar ik neem het echt niemand kwalijk als je het wel doet :P Vanaf vanilla werd je al gecamped door level 60's als je met je goeie gedrag als level 40er door stranglethorn zat te huppelen. Zo zijn mensen van opposite faction. Ik vond het ook helemaal niks toen shattrat werd ge-introduceerd dat je samen met de vijand bij dezelfde "faction" kon gaan :P (Aldor / Scryers)

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Mektheb schreef op maandag 17 november 2014 @ 16:11:
En dat kan dan via je Mobile naar > pc / mac ?
Teamviewer op mobiel werkt ook ja ;)
Zolang wow windowed is, alleen is lopen iets lastiger maar je finger op de wasd gedeelte zetten moet voldoende zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maiky1001
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01-05 21:51
Nou ik ga morgen zelf ook maar weer eens beginnen met WoW. Ben toch herl benieuwd naar de uitbreiding en de nieuwe zaken die ze hebben toegevoegd.

Zijn er hier ook mensen aanwezig die arena's doen/eventueel raiden. Wil namelijk met een wat vastere groep gaan spelen (vind ik leuker dan solo). Dus mijn hoop is gevestigd op dit topic!

PSN: Maiky1001

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Derr_Hans schreef op maandag 17 november 2014 @ 16:20:
[...]

Teamviewer op mobiel werkt ook ja ;)
Zolang wow windowed is, alleen is lopen iets lastiger maar je finger op de wasd gedeelte zetten moet voldoende zijn.
Voor mij meer bedoeld als ik kan om 15:00 de QUE alvast aanzetten zodat ik om 1900 kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Mektheb schreef op maandag 17 november 2014 @ 16:22:
[...]

Voor mij meer bedoeld als ik kan om 15:00 de QUE alvast aanzetten zodat ik om 1900 kan spelen.
Werkt perfect :)

Doe ik regelmatig als ik er op een andere manier bij kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 01-09 12:58
-

[ Voor 100% gewijzigd door GrazendeKoe op 30-11-2014 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die workorders die je start... Stel je doet er 7 tegelijk; gaat de volgende pas aan de gang als je 1 van de work orders "opgepakt" hebt? Dit lijkt er bij mij namelijk wel op, op het moment :-/ Beetje nutteloos om ze dan alle 7 tegelijk te starten als ze niet gewoon bulken.

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had dat gisteren, carebaer, ik liep daarna gewoon weg en weer terug in die bonus zone en toen complete die direct. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waywaith
  • Laatst online: 19-08 13:22

Waywaith

Tja

RustStorm schreef op maandag 17 november 2014 @ 16:28:
Die workorders die je start... Stel je doet er 7 tegelijk; gaat de volgende pas aan de gang als je 1 van de work orders "opgepakt" hebt? Dit lijkt er bij mij namelijk wel op, op het moment :-/ Beetje nutteloos om ze dan alle 7 tegelijk te starten als ze niet gewoon bulken.
en dan loopt het ook nog geen eens storm :(

-Pirate : "The cannons be ready Captain." -Captain: "Are."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
RustStorm schreef op maandag 17 november 2014 @ 16:28:
1 work order duurd 4 uur
Na 28 uur heb je dus voor 7x de workorders klaar.

Je hoeft dus niet elke 4 uur te controlleren.

Plaatsen en een dag later kijken kan makkelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ah dus je kan ze wel achter elkaar invoeren dus bijvoorbeeld 10 workorders, dan kan je ze dus alle 10 ophalen.

Ah :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Derr_Hans schreef op maandag 17 november 2014 @ 16:31:
[...]

1 work order duurd 4 uur, plaatsen.
Na 28 uur heb je dus voor 7x de workorders.

Je hoeft dus niet elke 4 uur te controlleren.

Plaatsen en een dag later kijken kan makkelijk :)
Potverdorie... 4 uur per order... bizar! :O

Haha, nou ja, dan weet ik het wel ten minste :)

Enig idee wat je krijgt uit workorders van de Trading Post?

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

En dan krijg je ook nog eens (zonder follower op lvl 1) maar één resource (2 als je lucky bent) per order.
Nou is dat nog steeds voordeliger dan zelf craften, maar het duurt wel enorm lang.

Voor 4x Gearspring Parts ben ik 40/40 ores kwijt als ik ze zelf maak.
Oftewel: 16 uur en 8/8 ores via work order

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Er zullen ongetwijfeld nog wat zaken getweaked worden aan garrisons, we zijn nog geen (turbulente) week ver met deze implementatie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjeerdtq
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11-09 09:39
No, look what you did to me!

Op een rare manier heb ik zondag avond besloten WoD online te bestellen en WoW na jaren opnieuw op te starten. Nu het weer in het nieuws is begint er ergens toch weer iets te kriebelen en nieuwsgierigheid slaat toe.

Gister 2 uurtjes even een Panda gespeeld. Het gevoel is nog niet helemaal terug, maar komt vast wel weer als ik in AV (is altijd mijn favoriet geweest, sinds de eerste keer dat ik daar binnen stapte) speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-09 11:46

hmr

Mensen die vanavond HC's willen farmen of Arena 2v2 voor rating?

Full pvp warrior hier (arms of gladiator). :)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Volgens mij wel :)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Darkfreak schreef op maandag 17 november 2014 @ 16:34:
En dan krijg je ook nog eens (zonder follower op lvl 1) maar één resource (2 als je lucky bent) per order.
Nou is dat nog steeds voordeliger dan zelf craften, maar het duurt wel enorm lang.

Voor 4x Gearspring Parts ben ik 40/40 ores kwijt als ik ze zelf maak.
Oftewel: 16 uur en 8/8 ores via work order
het is gewoon extra's :)

btw hoe hoger de lvl gebouw hoe meer gearsprings je krijg, krijg er 6 als ik het zelf maak.
Maar ja die daily CD is irritant :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik dacht dat het pas 02/12/2014 zou zijn dat het nieuwe seizoen begint?

Volgens mij krijg je nu nog geen rating of conquest points ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:07
Is trouwens de XP omhoog gegaan in het MoP gebied? Kan me herinneren dat dat vroeger wel zo was bij een nieuwe uitbreiding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Ok laat maar, haha seizoen is idd nog niet begonnen :). Mensen die skirmish willen doen? ;)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Net 2 alts tot aan de garrison gelvl'd.

Beide eerdaags naar lvl 92 brengen voor mines en dan rustig aan 1 richting de 96 voor herbs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oh crap, heb zojuist m'n Blacksmithing en Engineering gebouwtjes de opdracht gegeven naar level 2 te verbouwen. En dat terwijl er bij beide 6 workorder sowieso nog werden uitgevoerd; hopelijk zijn deze niet weg en gaan ze gewoon stug door. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
gaan door ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:10
Ze staan alleen zo lang op pauze tot de upgrade klaar is ;)

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mooi zo :)

Trouwens, workorders bij de mine zorgen voor meer ore i suppose?

(heb ook gelezen dat die draenic stones elders nog goed voor zijn..., dus heb ze nog niet gebruikt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
RustStorm schreef op maandag 17 november 2014 @ 17:04:
[...]

Mooi zo :)

Trouwens, workorders bij de mine zorgen voor meer ore i suppose?

(heb ook gelezen dat die draenic stones elders nog goed voor zijn..., dus heb ze nog niet gebruikt)
ja klopt, krijg steeds 5 blackore @ lvl 2 mine

[ Voor 7% gewijzigd door Derr_Hans op 17-11-2014 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
Hopaaaa daar gaan we weer!! 4029 queue!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 22:37
Haha vanaf mijn werk ingelogd op mijn PC om in de queue te zetten, zodra ik thuis ben lekker kan spelen. :P

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Predje schreef op maandag 17 november 2014 @ 17:18:
Hopaaaa daar gaan we weer!! 4029 queue!
1300 hiero !

Moet alleen zo weg om boodschappen te doen, dus hoop ik nog in de que zit tot ik thuis ben haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-09 19:44

Metian

Snert is vies

Hoe is de queue voor Draenor op dit moment? Ben pas over half uur thuis. Dus heb gevoel dat ik vanavond niet meer aan de slag kan :(

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prx
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 20:36

Prx

Instant join op Shadowsong zojuist. Daar is de queue dus gelukkig verdwenen.

Dat geeft mij ook genoeg moed om nu eindelijk te starten met WoD. Hopelijk is het met de quest drukte dan ook voorbij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mektheb schreef op maandag 17 november 2014 @ 17:57:
[...]

1300 hiero !

Moet alleen zo weg om boodschappen te doen, dus hoop ik nog in de que zit tot ik thuis ben haha
Het mooiste is natuurlijk wanneer je character staat te wachten om ingelogd te worden.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zalaroth
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23:24
Is er inmiddels als een plan van aanpak bekend betreft de locked realms? Of is dit gewoon het limiet en moeten we het maar uitzoeken en/of transferen?
Pagina: 1 ... 39 ... 89 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Posts als "jeeuj, rogue buffs" of andere 1 regel reactie's van die strekking voegen 0,0 toe aan het topic en zijn daarom niet gewenst.