Rannasha schreef op maandag 17 november 2014 @ 15:10:
[...]
Misschien omdat niet iedereen in dezelfde situatie zit als jij wat betreft tijdsplanning?
Op een doordeweekse dag heb ik vanaf 20:30~21:00 tijd om te spelen en ga ik tussen 23:00 en 00:00 naar bed (want "Ik sta wat later op omdat er veel queues zijn in mijn spelletje" is een argument wat zowel mijn dochter als mijn werkgever niet accepteren). Met de hoeveelheid queue die er afgelopen weekend was, heb ik 0 kans om te kunnen spelen. Als ik bij thuiskomst al vast in de queue zou gaan zitten, dan kan ik er met geluk nog een uurtje uitpersen.
Ik heb alle expansions vanaf de launch-day gespeeld en hoewel het nooit vlekkeloos was, is het nog nooit zo dramatisch geweest als dit. En dat is ontzettend jammer, omdat het er voorlopig naar uit ziet dat WoD de potentie heeft om een van de beste expansions te zijn.
Tijdsplanning is een non argument, en gewoonweg zielig.
"Ja maar ik heb minder tijd" Gratz, wat hij aangeeft is iets anders gaan spelen/doen. Dat kan in dezelfde tijd als waarin je WoW speelt. Geen tijdsverlies, probleem opgelost.
Dat jij ervoor kiest in een beperkt schema WoW te spelen, kan je niet iemand anders in de schoenen schuiven, en je kan dan ook niet gaan doen alsof het zo erg is. Daar kies je zelf voor, niet de andere personen.
Ja ik kon minder spelen, maar ik heb nog een stapel games om te completen. Was het kut? Zeker, ga ik ik dan maar zeuren "Ja maar ik heb minder tijd"? Nope, genoeg andere dingen te doen.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."