Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21:12

MetalPool

Boe!

De balans tussen Darkness/Sprookjes achtig was in MoP ver te zoeken.
Het was allemaal net even iets te zoetsappig naar mijn idee.
De class monk heeft mij nooit echt geïnteresseerd maar dat is persoonlijk.
In WoD heb ik de balans weer helemaal teruggevonden zoals ik WoW wil zien.
Het mag af en toe best vrolijk en blijheid zijn, en zoals Nagrand er bijvoorbeeld uit ziet ben ik alleen maar positief. Maar de Iron horde is gewoon een en al dood en verderf en keihard. Dat is toch wel wat de meeste mensen zoeken in Warcraft.

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaaD
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 02-09 13:10
Ghosty schreef op maandag 17 november 2014 @ 12:12:
De balans tussen Darkness/Sprookjes achtig was in MoP ver te zoeken.
Het was allemaal net even iets te zoetsappig naar mijn idee.
De class monk heeft mij nooit echt geïnteresseerd maar dat is persoonlijk.
In WoD heb ik de balans weer helemaal teruggevonden zoals ik WoW wil zien.
Het mag af en toe best vrolijk en blijheid zijn, en zoals Nagrand er bijvoorbeeld uit ziet ben ik alleen maar positief. Maar de Iron horde is gewoon een en al dood en verderf en keihard. Dat is toch wel wat de meeste mensen zoeken in Warcraft.
Dat had ik vooral toen ik bezig was met een quest waarbij je peon's uit hun lijden moet verlossen.. toen dacht ik wel van WTF? Normaal gesproken word je met een bandage het slagveld opgestuurd om mensen te redden...

Vooralsnog word ik echt de lore in gezogen... meer dan vorige delen en ben er echt weg van... wel jammer van the walk in the park dungeons :+

bl44t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

YaaD schreef op maandag 17 november 2014 @ 12:16:
[...]

Dat had ik vooral toen ik bezig was met een quest waarbij je peon's uit hun lijden moet verlossen.. toen dacht ik wel van WTF? Normaal gesproken word je met een bandage het slagveld opgestuurd om mensen te redden...

Vooralsnog word ik echt de lore in gezogen... meer dan vorige delen en ben er echt weg van... wel jammer van the walk in the park dungeons :+
Me not that kind of Orc!

Aan de horde side heb je een missie in bladespire citadel. Hoe daar opgegeven moment wat orcs met bijlen en speren aan muren genageld zijn is idd best brutal.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:07
Wat vinden jullie van de grafische update van de models? Is het verschil goed te zien?

[ Voor 18% gewijzigd door Ryan_ op 17-11-2014 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-08 15:58

garriej

Ik las ondertieten.

Ryan_ schreef op maandag 17 november 2014 @ 12:25:
Wat vinden jullie van de grafische update van de models? Is het verschil goed te zien?
Over het algemeen wel, maar mijn male night elf is nu echt een nicht elf als ik loop :(

Ik huppel nu echt als in wijf rond ipv dat hij loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool
  • Laatst online: 21:12

MetalPool

Boe!

Ik ben wel positief. De oude models hadden gewoon hun beste tijd gehad.
Eigenlijk kijk ik er ook puur naar als ik een poppetje aanmaak.
Verder zit ik toch altijd tegen zn rug aan te kijken :P
Ik let er niet al te veel op iig.

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

Acties:
  • 0 Henk 'm!
garriej schreef op maandag 17 november 2014 @ 12:26:
[...]

Over het algemeen wel, maar mijn male night elf is nu echt een nicht elf als ik loop :(
Was toch altijd al zo ? :P
For the Horde !

Female Orc als je echt "bruut" wilt zijn <3 <3

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat vinden jullie van de zones?

Ik moet zelf zeggen (Alliance) dat ik Spires of Arak het minste vond, het voelde disconnected aan met de rest van de zones.

Nagrand is heerlijk qua gevoel voor Outland Nagrand. Maar de prijs gaat nog steeds naar Shattrath en Auchindoun, het Blackhand gevecht <3<3

Oh en Yrel, Yrel is awesome.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja Spires of Arak sprak me echt totaal niet aan. Verhaal vind ik ook niet goed aansluiten daar. Snel Outpost gebouwd, en Salvage Yard quest gedaan, en wegwezen :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TylerMayhem
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 16-04-2024

TylerMayhem

In Tyler We Trusted

Meeste zones zijn geweldig. Helemaal weg van Frostfire Ridge toen ik binnenkwam, genoten van Nagrand en Gorgrond, heerlijk rondgereden in Shadowmoon Valley en me goed vermaakt in Talador. Alleen Spires Of Arak valt tegen. Minder mooi en minder leuke quests. Enigste leuke daar is de Rare Goods traider die ik elke 10 minuten kan oproepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lanerios schreef op maandag 17 november 2014 @ 12:48:
Wat vinden jullie van de zones?

Ik moet zelf zeggen (Alliance) dat ik Spires of Arak het minste vond, het voelde disconnected aan met de rest van de zones.

Nagrand is heerlijk qua gevoel voor Outland Nagrand. Maar de prijs gaat nog steeds naar Shattrath en Auchindoun, het Blackhand gevecht <3<3

Oh en Yrel, Yrel is awesome.
Goat Girl is guilty pleasure. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

TylerMayhem schreef op maandag 17 november 2014 @ 12:57:
Meeste zones zijn geweldig. Helemaal weg van Frostfire Ridge toen ik binnenkwam, genoten van Nagrand en Gorgrond, heerlijk rondgereden in Shadowmoon Valley en me goed vermaakt in Talador. Alleen Spires Of Arak valt tegen. Minder mooi en minder leuke quests. Enigste leuke daar is de Rare Goods traider die ik elke 10 minuten kan oproepen.
Of je pakt 20% extra XP en de zone en je bent er zo uit, stomme rare goods trader :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
* dagboek *

Vrijdag 7 uur in que op Ragnaros, om 0:00 maar naar bed gegaan zonder 1min gespeeld te kunnen hebben. Zaterdag en Zondag goed kunnen spelen en ben geeindigd op lvl99.4

Verhaal zit goed in elkaar en heb me geen moment verveeld. Als enigste tailor krijg ik veel fur toegespeeld voor het levelen van mijn tailoring. Alchemy zal maar moeten wachten tot mijn alt geleveld is voor de frostweed. Archeology al op lvl700, en heb gelukkig alle skill-ups al gevonden voor mijn secundaire professions. Aantal guildies al lvl100, dus via teamspeak hun verrichtingen kunnen volgen. Eindelijk pas na lvl 97 pas raid-items aan het vervangen voor nieuwe blue gear.

Enigste nadeel is de lange que-times. Even na het sporten inloggen zal er vandaag wel niet inzitten met 6h+ ques op ragnaros en dat er zoveel alliance aanwezig waren in de spire. Ik probeer iedereen te laten levelen echter soms gebeurde het wel eens dat er een allaince is de cross-fire kwam.

2 maal gekilled door een aaliance, waarbij ik 1 keer wraak kan nemen (ik haat hunters) dus geen enkel medelijden mee. 1 maal om zeep geholpen door een shaman die ik aanzag voor een summoning, en moet zeggen : lava-lashes hurts :p

Ben benieuwd hoe de raids eruit gaan zien, kan niet wachten tot het zover is.

* einde dagboek *

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

sabriel schreef op maandag 17 november 2014 @ 13:10:
* dagboek *

Vrijdag 7 uur in que op Ragnaros, om 0:00 maar naar bed gegaan zonder 1min gespeeld te kunnen hebben. Zaterdag en Zondag goed kunnen spelen en ben geeindigd op lvl99.4

Verhaal zit goed in elkaar en heb me geen moment verveeld. Als enigste tailor krijg ik veel fur toegespeeld voor het levelen van mijn tailoring. Alchemy zal maar moeten wachten tot mijn alt geleveld is voor de frostweed. Archeology al op lvl700, en heb gelukkig alle skill-ups al gevonden voor mijn secundaire professions. Aantal guildies al lvl100, dus via teamspeak hun verrichtingen kunnen volgen. Eindelijk pas na lvl 97 pas raid-items aan het vervangen voor nieuwe blue gear.

Enigste nadeel is de lange que-times. Even na het sporten inloggen zal er vandaag wel niet inzitten met 6h+ ques op ragnaros en dat er zoveel alliance aanwezig waren in de spire. Ik probeer iedereen te laten levelen echter soms gebeurde het wel eens dat er een allaince is de cross-fire kwam.

2 maal gekilled door een aaliance, waarbij ik 1 keer wraak kan nemen (ik haat hunters) dus geen enkel medelijden mee. 1 maal om zeep geholpen door een shaman die ik aanzag voor een summoning, en moet zeggen : lava-lashes hurts :p

Ben benieuwd hoe de raids eruit gaan zien, kan niet wachten tot het zover is.

* einde dagboek *
Zoals hierboven al werd gezegd, in een low level dungeon gaan staan en je aan laten vallen :+ dan disconnect je niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashtaria
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 10-03 09:53
kunnen followers doodgaan tijdens die missies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Ashtaria schreef op maandag 17 november 2014 @ 13:12:
kunnen followers doodgaan tijdens die missies?
Nee, ze kunnen alleen de missie failen.

Zijn de world bosses er al? zo ja waar zijn ze; ik weet dat er 1 bovenin gorgond is.

[ Voor 17% gewijzigd door garriej op 17-11-2014 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jd1987
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09-09 11:02

jd1987

cliquefotografie.nl

Ik heb eigenlijk geen tijd meer voor WoW en zou daarom graag mijn keys/account verkopen. Kan dat eigenlijk op een legale manier? Ik hoef niet mijn character voor winst te verkopen, echter zou ik het zonde vinden als de games maar ongebruikt blijven liggen, omdat de keys niet te verkopen zijn.

Nikon Z6 | Nikkor 16-35 F4 VR AF-S | Nikkor 24-70 F2.8 AF-S | Nikkor 85 F1.8 AF-S | DJI Mini 2 | Lenovo Yoga Slim 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

jd1987 schreef op maandag 17 november 2014 @ 13:15:
Ik heb eigenlijk geen tijd meer voor WoW en zou daarom graag mijn keys/account verkopen. Kan dat eigenlijk op een legale manier? Ik hoef niet mijn character voor winst te verkopen, echter zou ik het zonde vinden als de games maar ongebruikt blijven liggen, omdat de keys niet te verkopen zijn.
Accounts verkopen mag van blizzard niet :+ je kunt het wel doen, want volgens de wet mag het natuurlijk wel gewoon.

Maar met een klein aantal uur in de week is het ook nog steeds leuk om wow te spelen hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
garriej schreef op maandag 17 november 2014 @ 13:12:
[...]

Zoals hierboven al werd gezegd, in een low level dungeon gaan staan en je aan laten vallen :+ dan disconnect je niet.
En heb je wel een dikke kans een ban te krijgen.

En als ik iets niet aan durf is het wel mijn account te verliezen voor altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waywaith
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-08 13:22

Waywaith

Tja

garriej schreef op maandag 17 november 2014 @ 12:26:
[...]

-Pirate : "The cannons be ready Captain." -Captain: "Are."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srvdp
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 06-08-2023
jd1987 schreef op maandag 17 november 2014 @ 13:15:
I. Accessing the Service (volgens de Battle.net site)

Blizzard Entertainment does not recognize the transfer of Accounts, and any unauthorized transfer of the World of Warcraft software will result in the permanent deletion of the Account attached to that software. You may not offer any Account for sale or trade, and any such offer.

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tja, op sommige wegen mag je ook maar een bepaalde snelheid, en hordes mensen die te hard rijden. Je kunt dan een boete krijgen ja.

Ik zie game accounts als mijn eigendom, tenslotte heb ik er mijn geld in geïnvesteerd. Als ik ze zou willen verkopen, verkoop ik ze.

Maar goed, deze discussie mogen/moeten we niet hier voeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aargh, net net LFG een dungeon gedaan, Blackrock mountain in en .... wipe op eerste boss, niemand die van het platform springt.

Goed kan gebeuren, ik leg de boss uit en ... 1 persoon die snapt wat ik bedoel. Da's genoeg dus boss plat.

Ik /oom en drinken, tank rent zonder pardon vol de trash in: dood voor ik 50% mana heb.

Tweede boss: Gehaald maar weer volledig oom, omdat het blijkbaar moeilijk is om uit groene circels op de grond te stappen. Krijg nog wel complimenten van de ene hunter die wel weet hoe hij zijn class speelt via whisper dat ik de boel op wist te houden.

Hunter en ik lopen trap op om verder te gaan, de rest staat beneden voor dat (nep) hekje te klagen dat de game buggy is en het hekje niet open gaat. Na 5 minuten roepen in chat en pingen op de minimap eindelijk een reactie. Tank charged de volgende kamer in en pullt drie trashpack ineens.

Ik heb maar even gewhispered naar de enige goed espeler dat het mij erg speet, maar dat ik met die randdebielen niet verder ga. En ben vertrokken. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TylerMayhem

TylerMayhem

In Tyler We Trusted

garriej schreef op maandag 17 november 2014 @ 13:07:
[...]

Of je pakt 20% extra XP en de zone en je bent er zo uit, stomme rare goods trader :P
Haha, good point maar ik wil altijd alle quests doen en die Rare Goods vendor verkoopt teminste met geluk wat Garrison Resources :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-09 11:46

hmr

garriej schreef op maandag 17 november 2014 @ 13:12:
[...]

Kan je ook in je garrison gaan staan auto-attacken op een dummy>?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

hmr schreef op maandag 17 november 2014 @ 13:28:
[...]

Kan je ook in je garrison gaan staan auto-attacken op een dummy>?
Weet ik niet, misschien wel het proberen waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat zou ik eerder doen, het truckje met Razor is inmiddels veruit bekend, en is Blizzard geen fan van.

Doe maar is een who ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Mektheb op 17-11-2014 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ga de popcorn alvast pakken als de eerste banwave hiervoor komt. Wordt heerlijk <3

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cr0kie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 31-08 21:21
TylerMayhem schreef op maandag 17 november 2014 @ 13:25:
[...]

Haha, good point maar ik wil altijd alle quests doen en die Rare Goods vendor verkoopt teminste met geluk wat Garrison Resources :P
En een bag 28 slot: http://www.wowhead.com/item=113094
En die potions zijn ook wel nice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

lanerios schreef op maandag 17 november 2014 @ 13:30:
Ik ga de popcorn alvast pakken als de eerste banwave hiervoor komt. Wordt heerlijk <3
Ok man.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lanerios schreef op maandag 17 november 2014 @ 13:30:
Ik heb nog net niet een topic gemaakt om ook een modje te schoppen op het WoW Forum.

Dat auto anti afk zorgt er voor dat anderen niet kunnen spelen, dus gewoon vet ego

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcone
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-06 15:30
Verwijderd schreef op maandag 17 november 2014 @ 13:23:
Aargh, net net LFG een dungeon gedaan, Blackrock mountain in en .... wipe op eerste boss, niemand die van het platform springt.

Goed kan gebeuren, ik leg de boss uit en ... 1 persoon die snapt wat ik bedoel. Da's genoeg dus boss plat.

Ik /oom en drinken, tank rent zonder pardon vol de trash in: dood voor ik 50% mana heb.

Tweede boss: Gehaald maar weer volledig oom, omdat het blijkbaar moeilijk is om uit groene circels op de grond te stappen. Krijg nog wel complimenten van de ene hunter die wel weet hoe hij zijn class speelt via whisper dat ik de boel op wist te houden.

Hunter en ik lopen trap op om verder te gaan, de rest staat beneden voor dat (nep) hekje te klagen dat de game buggy is en het hekje niet open gaat. Na 5 minuten roepen in chat en pingen op de minimap eindelijk een reactie. Tank charged de volgende kamer in en pullt drie trashpack ineens.

Ik heb maar even gewhispered naar de enige goed espeler dat het mij erg speet, maar dat ik met die randdebielen niet verder ga. En ben vertrokken. :X
Denk dat meeste mensen ook nog even moeten schakelen tussen MOP en WOD. Je bent weer low-gear dus dungs. en hcs. moet je wel weer even beheerst spelen, althans dat had ik. Ik pulde af en toe ook te enthousiast en dat werd niet in dank afgenomen, stupid me 8)7 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srvdp
Ik vind dit ook niet kunnen. Alle die-hards moeten zo nodig ingelogd blijven. En de nine-to-five mensen mogen gezellig uren lang in de queue blijven hangen.

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erycius
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-03 00:32

Erycius

I came on Eileen.

btw ik denk dat het eerste deel van de topicwarning er ondertussen wel uit mag, de garrison problemen zijn opgelost

nu nog de queue's en de lag...

Bloemen scheiden het gras in de tuin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Tis idd wel lame. Dat moet ik toegeven. Overigens vraag ik me af of het een bannable offence is? Je kan ook gewoon teamviewer instaleren en elke 20 minuten even een klikje doen. Dat is volgens mij toegestaan, ookal is het wel asociaal..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Srvdploeg schreef op maandag 17 november 2014 @ 13:34:
Ik vind dit ook niet kunnen. Alle die-hards moeten zo nodig ingelogd blijven. En de nine-to-five mensen mogen gezellig uren lang in de queue blijven hangen.
Jij kan om nine ook inloggen en om five spelen, daarom blijven ze ingelogd, het zijn niet de diehards die afk staan, maar JUIST de nine-to-five mensen.

Ik niet, ik ben gewoon naar een lege server gegaan D:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
Om hierop in te haken, na hoeveel minuten ben je AFK en daarna disconnected? Weet iemand dat zo toevallig? Er valt namelijk altijd wat van te zeggen of jezelf online houden dmv dummy hakken oid asso is ja of nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mektheb schreef op maandag 17 november 2014 @ 13:33:
[...]

Ik heb nog net niet een topic gemaakt om ook een modje te schoppen op het WoW Forum.

Dat auto anti afk zorgt er voor dat anderen niet kunnen spelen, dus gewoon vet ego
Helaas is dat normaal in WoW tegenwoordig. "Ik ben de beste, dus ik mag spelen, de rest wacht maar" Ow well, gister was er al guildie die er een ban voor heeft gekregen, ik wacht vol spanning op de rest. General chat in FFR/SMV is de afgelopen dagen al hilarisch zielig.

Nee, je kan niks eisen van Blizzard
Nee, Blizzard heeft je niks te leveren
Ja, blizzard mag/kan zonder redenen je account gelijk deleten
Ja, daar heb je zelf voor getekend.

Maar toch mensen die eisen dat vanwege de overeenkomst die ze met blizzard hebben, recht hebben op free gametime/server transfers/whatever. En als je dan netjes vraagt waar die overeenkomst is, ze gelijk beginnen te beledigen, zeggen dat je een brown nosing fanboy bent etc etc.

@HMR, voor zover ik weet (guildie ervaring) is het een offense waarvoor je een 72 uur suspension krijgt. Mogen ze vooral doen, wordt het lekker rustig op de server xD

[ Voor 7% gewijzigd door corset op 17-11-2014 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren eindelijk lvl 100 geworden... Wat een geweldige reis was het. Echt genoten, en nu begint het leukste gedeelte :) Geareeeeen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

lanerios schreef op maandag 17 november 2014 @ 13:38:
[...]

Helaas is dat normaal in WoW tegenwoordig. "Ik ben de beste, dus ik mag spelen, de rest wacht maar" Ow well, gister was er al guildie die er een ban voor heeft gekregen, ik wacht vol spanning op de rest. General chat in FFR/SMV is de afgelopen dagen al hilarisch zielig.

Nee, je kan niks eisen van Blizzard
Nee, Blizzard heeft je niks te leveren
Ja, blizzard mag/kan zonder redenen je account gelijk deleten
Ja, daar heb je zelf voor getekend.

Maar toch mensen die eisen dat vanwege de overeenkomst die ze met blizzard hebben, recht hebben op free gametime/server transfers/whatever. En als je dan netjes vraagt waar die overeenkomst is, ze gelijk beginnen te beledigen, zeggen dat je een brown nosing fanboy bent etc etc.

@HMR, voor zover ik weet (guildie ervaring) is het een offense waarvoor je een 72 uur suspension krijgt. Mogen ze vooral doen, wordt het lekker rustig op de server xD
@Lanerios:

Als je niet juridisch onderlegd bent onthoud je dan van bovenstaande opmerkingen.. Want er klopt geen snars van wat je zegt.

Ik ga eens op onderzoek uit waarom dit bannable zou zijn.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

He wie wat waar, ik kom net in deze discussie binnen en gaat het er nou om dat je gebant kan worden als je te lang in in je Garrison AFK bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jammer dat in de EULA gewoon netjes staat dat ze bovenstaande gewoon mogen doen, is al meerdere keren besproken op MMO-champion etc etc.. ik ga niet alles weer zitten terugzoeken :) Maar goed, als jij schriftelijk bewijs hebt dat zij compensatie moeten leveren, dan lees ik dit graag.

@Fastorian,

nee het gaat om in combat te blijven zodat je niet uitlogged.

[ Voor 16% gewijzigd door corset op 17-11-2014 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Verwijderd schreef op maandag 17 november 2014 @ 13:42:
He wie wat waar, ik kom net in deze discussie binnen en gaat het er nou om dat je gebant kan worden als je te lang in in je Garrison AFK bent?
Maak je geen zorgen. De vraag is of je gebanned kan worden indien je in een low level dungeon een mob op je laat staan rammen, waardoor je niet afk kunt gaan.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 17 november 2014 @ 13:42:
Nee mensen die in een low level dungeon gaan staan en een mob van level 10 hun laat hitten vn 0800 tot 1800 die alleen maar "miss" miss en nog is miss doet.

Zodat als ze thuis komen kunnen spelen gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

lanerios schreef op maandag 17 november 2014 @ 13:42:
Jammer dat in de EULA gewoon netjes staat dat ze bovenstaande gewoon mogen doen, is al meerdere keren besproken op MMO-champion etc etc.. ik ga niet alles weer zitten terugzoeken :) Maar goed, als jij schriftelijk bewijs hebt dat zij compensatie moeten leveren, dan lees ik dit graag.

@Fastorian,

nee het gaat om in combat te blijven zodat je niet uitlogged.
Neem aan dat iedereen op MMO-champion dit keurig heeft uitgezocht naar Nederlands recht toch?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TylerMayhem

TylerMayhem

In Tyler We Trusted

RobbertDs1 schreef op maandag 17 november 2014 @ 13:31:
[...]

En een bag 28 slot: http://www.wowhead.com/item=113094
En die potions zijn ook wel nice!
Ben nog aan het twijfelen of ik voor die Bag ga of dat is beter voor de 30 sloth bags ga die je met Tailoring kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geen bewijs dus neem ik aan?

Ik wil best geloven dat het NL recht van alles zegt, maar jij bent een overeenkomst aangegaan waarin jij hiervoor toestemming geeft. Wat jij zegt is dat dankzij het NL recht, deze overeenkomst nutteloos is, omdat ze toch niks mogen.

Niet om je aan te vallen, maar puur uit intresse, aangezien een door 2 partijen besloten overeenkomst altijd nog bepaalde waarde heeft.

[ Voor 20% gewijzigd door corset op 17-11-2014 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

lanerios schreef op maandag 17 november 2014 @ 13:45:

Ik wil best geloven dat het NL recht van alles zegt, maar jij bent een overeenkomst aangegaan waarin jij hiervoor toestemming geeft. Wat jij zegt is dat dankzij het NL recht, deze overeenkomst nutteloos is, omdat ze toch niks mogen.
Absoluut niet, ik ging alleen in op je eerste post waarin je claimt dat je niets van Blizzard kan eisen, etc. Dat is pertinente onzin.

Jij komt terug op het enige punt waar ik je niet op tegenspreek, namelijk het feit dat Blizzard het recht heeft om de voorwaarden voor het beëindigen van de EULA te bepalen.

*Je valt me niet aan. Maar het is een overeenkomst tussen een professionele partij en een consument, welke in Europa beheerst worden door de richtlijn Consumentenrechten, zoals geïmplementeerd in ons BW.

Probleem is, zoals zo vaak bij dergelijke ovk's, is dat er niemand naar de rechter gaat in dit soort gevallen.

[ Voor 18% gewijzigd door hmr op 17-11-2014 13:49 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13:21

avotar

P0werd by Black Coffee

garriej schreef op maandag 17 november 2014 @ 13:18:
[...]

Maar met een klein aantal uur in de week is het ook nog steeds leuk om wow te spelen hoor!
Ligt eraan wat je uit het spel wil halen.
Lekker anoniem questen en grinden, true... maar er komt een moment dat je ook gewoon lekker een dungeon of twee wil gaan doen.

En zo gezellig is dan niet meer als je een x-tijd na go-live ineens voor het eerst in dungeons terecht komt via een LFG, omdat je guild inmiddels al veel verder is en geen zin heeft om de casuals te dragen of daar veel tijd in wil steken.

Heb het halverwege Cata een tijdje geprobeerd (dacht wotlk mijn laatste uitbreiding was, maar heb Cata ook nog gehad). Dan kom je op een punt dat je gewoon niet met goed fatsoen nog lekker kunt spelen. Je hebt overdag je werk, 's avonds je gezin en kinderen. En die paar vrije uurtjes later op de avond zijn de meesten dan aan het raiden of al een hele dag aan het spelen en hebben ze geen zin meer om nog maar een keer een instanceje of zo te doen.

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:15

Rannasha

Does not compute.

Overeenkomsten kunnen het NL recht niet overrulen. Dus als er bepalingen in de overeenkomst staan die in strijd zijn met het Nederlands consumentenrecht, dan zijn die bepalingen ongeldig (de rest van overeenkomst is nog wel geldig). Dit is overigens niet iets specifieks Nederlands, de wet heeft in praktisch ieder land een hogere status dan dergelijke gebruiksovereenkomsten.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rannasha schreef op maandag 17 november 2014 @ 13:47:
[...]

Overeenkomsten kunnen het NL recht niet overrulen. Dus als er bepalingen in de overeenkomst staan die in strijd zijn met het Nederlands consumentenrecht, dan zijn die bepalingen ongeldig (de rest van overeenkomst is nog wel geldig). Dit is overigens niet iets specifieks Nederlands, de wet heeft in praktisch ieder land een hogere status dan dergelijke gebruiksovereenkomsten.
Gelukkig wel, echter zou dat ze weinig boeien als de Banhammer langskomt, en dan moet je eerst je gelijk zien te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Rannasha schreef op maandag 17 november 2014 @ 13:47:
[...]

Je was me voor :p

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcone
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-06 15:30

Je neemt toch wel een soort dienst bij hun af? Ondanks dat je iets ondertekend met de regels die ze hebben opgesteld is Blizzard gehoorzaam aan de landelijke wetgeving (Amerika? neem ik aan). Ik weet niet hoe het daar geregeld is en waarschijnlijk is dat ook te veel werk en moeite om zoiets uit te zoeken. Dus als je geband wordt = !@#$ed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hmr schreef op maandag 17 november 2014 @ 13:47:
[...]

Absoluut niet, ik ging alleen in op je eerste post waarin je claimt dat je niets van Blizzard kan eisen, etc. Dat is pertinente onzin.

Jij komt terug op het enige punt waar ik je niet op tegenspreek, namelijk het feit dat Blizzard het recht heeft om de voorwaarden voor het beëindigen van de EULA te bepalen.

*Je valt me niet aan. Maar het is een overeenkomst tussen een professionele partij en een consument, welke in Europa beheerst worden door de richtlijn Consumentenrechten, zoals geïmplementeerd in ons BW.

Probleem is, zoals zo vaak bij dergelijke ovk's, is dat er niemand naar de rechter gaat in dit soort gevallen.
We praten langs elkaar heen :) excuses! Echter is het inderdaad zo dat niemand naar de rechter gaat hiervoor. En dat is ook wat ik bedoel. De rechtsgang hiervoor is zo lang en zinloos dat je er gewoon niks uit haalt. Dus waarom zou je? Maanden/jaren bezig zijn voor een weekje gametime? Ik kan wel wat beters bedenken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 20:11
avotar schreef op maandag 17 november 2014 @ 13:47:
[...]

Ligt eraan wat je uit het spel wil halen.
Lekker anoniem questen en grinden, true... maar er komt een moment dat je ook gewoon lekker een dungeon of twee wil gaan doen.

En zo gezellig is dan niet meer als je een x-tijd na go-live ineens voor het eerst in dungeons terecht komt via een LFG, omdat je guild inmiddels al veel verder is en geen zin heeft om de casuals te dragen of daar veel tijd in wil steken.

Heb het halverwege Cata een tijdje geprobeerd (dacht wotlk mijn laatste uitbreiding was, maar heb Cata ook nog gehad). Dan kom je op een punt dat je gewoon niet met goed fatsoen nog lekker kunt spelen. Je hebt overdag je werk, 's avonds je gezin en kinderen. En die paar vrije uurtjes later op de avond zijn de meesten dan aan het raiden of al een hele dag aan het spelen en hebben ze geen zin meer om nog maar een keer een instanceje of zo te doen.
Dan kan je het beste een casual guild vinden. Er zullen vast andere mensen zijn die dezelfde situatie hebben als jij. Ga bij zo'n vergelijkbare guild en vermaak jezelf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

lanerios schreef op maandag 17 november 2014 @ 13:53:
[...]

We praten langs elkaar heen :) excuses! Echter is het inderdaad zo dat niemand naar de rechter gaat hiervoor. En dat is ook wat ik bedoel. De rechtsgang hiervoor is zo lang en zinloos dat je er gewoon niks uit haalt. Dus waarom zou je? Maanden/jaren bezig zijn voor een weekje gametime? Ik kan wel wat beters bedenken :)
Het boeit mij niets dat er 41 cent verloren gaat indien ik een dag niet speel. Voor het geld hoef ik het niet te doen. Wat mij gewoon stoort, is dat veel mensen - van allebei de kanten van de discussie - van alles roepen zonder hier eens bij na te denken.

* hmr zou graag een dergelijke dagvaarding schrijven. ;)

*overigens is dit op Tweakers niet anders. Regelmatig op andere delen van het forum iets juridisch uiteengezet, om vervolgens verschillende betweters er tegenin zien gaan met wat minder vriendelijk taalgebruik. Gelukkig altijd wel een modje in de buurt die na verloop van tijd helpt. :)

[ Voor 21% gewijzigd door hmr op 17-11-2014 13:59 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaaD
En via Dungeon finder kun je altijd wel spelen als je even de tijd hebt! Toch de content, maar niet de verplichtingen!

bl44t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cr0kie
YaaD schreef op maandag 17 november 2014 @ 13:57:
En via Dungeon finder kun je altijd wel spelen als je even de tijd hebt! Toch de content, maar niet de verplichtingen!
+ nu met de garrisons kun je, je iedere dag wel een halfuurtje vermaken en als je een keer niet inlogt is het ook niet erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

RobbertDs1 schreef op maandag 17 november 2014 @ 13:57:
[...]

+ nu met de garrisons kun je, je iedere dag wel een halfuurtje vermaken en als je een keer niet inlogt is het ook niet erg.
M'n resources, m'n ore en m'n herbs! M'n work orders! de wereld vergaat als ik een dag niet inlog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die apexis crystals zijn alleen voor de gear die je bij de Koroa mensen ( de rare vogels :P) kan kopen toch? In Ashran.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cr0kie
garriej schreef op maandag 17 november 2014 @ 13:59:
[...]

M'n resources, m'n ore en m'n herbs! M'n work orders! de wereld vergaat als ik een dag niet inlog.
Dat gevoel heb ik ook steeds :p Ik moet iedere dag inloggen om dat allemaal even te checken. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh en de legendary questline natuurlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srvdp
Verwijderd schreef op maandag 17 november 2014 @ 14:02:
Die apexis crystals zijn alleen voor de gear die je bij de Koroa mensen ( de rare vogels :P) kan kopen toch? In Ashran.
Arrakoa </Immersion> 8)7

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja dat dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20:13

Chakotay

Lick here to continue

Verwijderd schreef op maandag 17 november 2014 @ 14:02:
Hier een mooi overzicht van wat je er allemaal mee kunt :) Het is vergelijkbaar met Valorpoints gedurende MoP.

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

RobbertDs1 schreef op maandag 17 november 2014 @ 14:03:
[...]

Dat gevoel heb ik ook steeds :p Ik moet iedere dag inloggen om dat allemaal even te checken. 8)7
Meerdere keren, want je followers zijn meerdere keren per dag klaar met missions. _O-

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thundermo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 13:43
NMe schreef op maandag 17 november 2014 @ 14:10:
[...]

Meerdere keren, want je followers zijn meerdere keren per dag klaar met missions. _O-
Laat ze het maar integreren in de mobile app. Zoals je eerst je auctions kon beheren. Gewoon een nieuw menu waar je missions kan starten, minions kan toewijzen, een notificatie krijgt als een mission is afgelopen, rewards kan ophalen (die in je mailbox komen te staan) etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:15
NMe schreef op maandag 17 november 2014 @ 14:10:
[...]

Zijn er geen wekelijkse missies dan? Ik heb nog maar een level 2 garrison, dus geen flauw idee wat er mij nog allemaal te wachten staat.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kapoen schreef op maandag 17 november 2014 @ 14:14:
[...]

Zijn er geen wekelijkse missies dan? Ik heb nog maar een level 2 garrison, dus geen flauw idee wat er mij nog allemaal te wachten staat.
De 1 duurt een uur de ander 3 en de ander een dag etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

[...]

Missies langer als 10 uur heb ik nog niet gezien, ook level 2 garrison.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erycius
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-03 00:32

Erycius

I came on Eileen.

[...]

welja, ik zie daar ook niet veel van, maar ik dacht dat missions konden worden onderverdeeld in solo-scenario-dungeon-raid , met de bijhorende aantallen (10 voor raid) en lockouts: geen voor scenario, dagelijks voor dungeon en wekelijks voor raid

Bloemen scheiden het gras in de tuin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hmr schreef op maandag 17 november 2014 @ 13:56:
[...]

Het boeit mij niets dat er 41 cent verloren gaat indien ik een dag niet speel. Voor het geld hoef ik het niet te doen. Wat mij gewoon stoort, is dat veel mensen - van allebei de kanten van de discussie - van alles roepen zonder hier eens bij na te denken.

* hmr zou graag een dergelijke dagvaarding schrijven. ;)

*overigens is dit op Tweakers niet anders. Regelmatig op andere delen van het forum iets juridisch uiteengezet, om vervolgens verschillende betweters er tegenin zien gaan met wat minder vriendelijk taalgebruik. Gelukkig altijd wel een modje in de buurt die na verloop van tijd helpt. :)
Eigenlijk een vraag hierover. Kan je hier nou echt juridisch iets tegen beginnen? Het lijkt me toch dat een rechter dit gewoon als onzin verklaart (is vast een een term voor), en hier niks mee doet.

Level 2 garrison: 13 uur missie gehad :)

M'n vrouw kreeg opeenvolgend:

Dance studio (Rare missie)
Hearthstone tournament (Rare missie)
en nog 2 andere rare missies.. 8)7

En haar allereerste follower? upgrade naar epic :X

Nee, ik vind haar geluk soms irritant xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Laatst online: 23:23

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ik vind het echt super leuk gedaan dat je een kleine kans hebt dat een groen item van een quest ineens rare of epic is. Dan voel ik me echt euforisch hahah zelfs als het met een follower gebeurd

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:57
Ik werk een aantal uur thuis vandaag en heb een 2e laptop ernaast gezet die ik elk uur even aanzet om de missions weer af te ronden en op te starten :p

Zijn er best veel zo op een dag. Kost alleen wel vaak weer 10-20 garrison resources, maar ik hoop maar dat die followers het uiteindelijk waard zijn. Bij het levelen in Spires maar veel bomen omhakken. Kan nu in ieder geval ook medium trees doen.

Wordt sowieso nog hard sparen voor eerst de level 3 garrison (2000 resources) + salvage yard (±150 voor level 1 + 2) + dwarven bunker (1150 voor level 1 + 2) + inn (400 voor level 1 + 2?)... Waar ga ik dat in hemelsnaam snel vandaan krijgen... En dan natuurlijk later nog de level 3 gebouwen :p

Oh ja, en de lumber mill wordt uiteindelijk een barn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srvdp
Ricmaniac schreef op maandag 17 november 2014 @ 14:19:
Ik vind het echt super leuk gedaan dat je een kleine kans hebt dat een groen item van een quest ineens rare of epic is. Dan voel ik me echt euforisch hahah zelfs als het met een follower gebeurd
Totdat je een epic item vind, die vervolgens een item upgrade krijgt en de stats precies hetzelfde blijven als het oorspronkelijke item. Blij maken met een dode mus noem je dat.

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EG Mike
  • Laatst online: 03-04 16:03
hmr schreef op maandag 17 november 2014 @ 13:56:
[...]

* EG Mike is totaal niet juridisch capabel genoeg om fatsoenlijk inhoudelijk te beargumenteren

Je kan een ban opgelegd krijgen als je het spel voor anderen bederft (=griefing in de EULA/ToS). Je kan iemand een paar honder Blacksmithing hammers sturen per mail (welke je dus 1 voor 1 moet deleten), om iemand z'n mailbox vol te krijgen. Daar zijn al eerder bans voor uitgedeeld.

Spammen = griefing, wordt een ban voor uitgedeeld.

Het spel voor anderen bederven door ingelogd (zonder dat je er daadwerkelijk bent) te blijven zodat de ander niet eens kan spelen, lijkt mij de grootste vorm van griefing.

Ieder mag hier zijn conclusie uit trekken, maar ik persoonlijk zou het niet eerlijk vinden als Blizzard hier geen ban voor uit zou delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soulizer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-09 21:58
Scumbag Soul, ik heb al een aantal keer dit weekend WoW geminialiseerd gehouden terwijl ik met andere dingen bezig was en af en toe ff een klik doen om afk mode te triggeren.

Het is niet dat ik andere niks gun, maar ik plaats mijn eigen interesses boven anderen.

Haters they hatin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srvdp
Er is natuurlijk een onderscheiding tussen het tijdelijk minimaliseren van de game. En daadwerkelijk een manier zoeken om tijdens je AFK periode ingelogd te blijven voor onbepaalde tijd. Het eerste kan ik nog wel begrijpen. Maar als je specifiek een work-around zoekt om niet uitgelogd te worden is simpel gezegd egoïstisch.

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EG Mike
Soulizer schreef op maandag 17 november 2014 @ 14:30:

Het is niet dat ik andere niks gun, maar ik plaats mijn eigen interesses boven anderen.
Asociaal dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
Soulizer schreef op maandag 17 november 2014 @ 14:30:
Scumbag Soul, ik heb al een aantal keer dit weekend WoW geminialiseerd gehouden terwijl ik met andere dingen bezig was en af en toe ff een klik doen om afk mode te triggeren.

Haters they hatin
Geef je groot gelijk!

BLIZZARD MOET ZORGEN DAT SPELER IN KUNNEN LOGGEN, NIET DE ANDERE SPELERS!!

Even caps for enphases.

Als ik 7 uur in de queue heb gestaan en toevallig even naar sinterklaas moet log ik echt niet uit hoor (true story)!

Waarom zet Blizz niet gewoon free migration open? Dan verdelen de spelers zich vanzelf wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13-09 19:44
Predje schreef op maandag 17 november 2014 @ 14:35:
[...]

Waarom zet Blizz niet gewoon free migration open? Dan verdelen de spelers zich vanzelf wel.
Echt niet, dat is alleen voor nu interessant. Over een paar weken, als de drukte weer wat teruggaat wil je juist heel graag op een beetje volle server zitten; over het algemeen is dat goed voor de economie, makkelijker groepen vinden etc. etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaaD
[...]

Geef je groot gelijk!

Even caps for enphases.

Als ik 7 uur in de queue heb gestaan en toevallig even naar sinterklaas moet log ik echt niet uit hoor (true story)!

Blizzard moet niks. Voor zover ik weet kun je ze nergens verantwoordelijk houden dat je gedurende korte periode niet kunt spelen. Daarnaast hebben high level realms de optie om te transferren. Zelf ook gedaan van Ragnaros naar Drak'thul. Verhielp de lag problemen helaas niet :P

bl44t

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Geef je groot gelijk!

Even caps for enphases.

Graag ook je char name en server hier vermelden

Dank u :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
Ik heb al 6 chars van een dode realm naar een volle realm betaald.
Ga niet weer betalen om eraf te "mogen".

En ik moet IEMAND verantwoordelijk houden voor mijn ergernissen.. dat doe ik dan maar bij de partij die ik ervoor BETAAL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EG Mike
Predje schreef op maandag 17 november 2014 @ 14:39:

En ik moet IEMAND verantwoordelijk houden voor mijn ergernissen.. dat doe ik dan maar bij de partij die ik ervoor BETAAL.
"Ik haal chars naar een volle realm, maar als de realm vol is ga ik klagen"

Juist. :') :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
Mektheb schreef op maandag 17 november 2014 @ 14:38:
[...]

Ik heb gewoon in mijn garrison gestaan en via teamviewer 2 keer een stapje gezet. (was ook maar een uurtje weg) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaaD
Predje schreef op maandag 17 november 2014 @ 14:39:

Sorry, maar je frustraties gaan je niet helpen om sneller te spelen. Ik ben het er mee eens dat ze na 5 releases wel een soort van cluster mogen opzetten om tijdelijk de drukte op te vangen, maar met >8? miljoen spelers zullen er periodes zijn waar je op moet wachten omdat IT niet overal op kan berekenen.

Ook ik was van 23:00 tot 01:30 bezig met inloggen en had daarna alleen maar lag. Ik wil ook klagen maar weet dat er niets door verandert :)

bl44t

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Predje schreef op maandag 17 november 2014 @ 14:41:
[...]

Ik heb gewoon in mijn garrison gestaan en via teamviewer 2 keer een stapje gezet. (was ook maar een uurtje weg) :P
Dat mag :) en dan doe je zelfs nog moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20:02
Je moet/kan niks eisen JIJ bent tenslotte de gene die een account aan het huren is.
Het is niet jou eigendom :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
pryth schreef op maandag 17 november 2014 @ 14:41:
[...]

"Ik haal chars naar een volle realm, maar als de realm vol is ga ik klagen"

Juist. :') :')
Ja in de tijd dat volle realms zelfs geen queue hadden. WoW heeft ook even een mindere tijd gehad weet je wel. Ik wil de voordelen van een volle realm, maar wel in kunnen loggen.
En als er dan queue zijn van dagen, geef de mensen dan wat vrijheid ipv ze in hun eigen sop gaar te laten koken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weet iemand wanneer die Salvage lvl 1 blue print beschikbaar is ?
Quest drop , level ?

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:41

On_E

Housemusic

Mektheb schreef op maandag 17 november 2014 @ 14:38:
[...]

Echt he.

Wat een figuren heb je toch...

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op maandag 17 november 2014 @ 14:45:
Quest drop , level ?
Quest line in Nagrand of Spires dacht ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheWitcher
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11-08 13:10
Iemand hier die lock PvP al uitvoerig getest heeft? Ik heb gister een bg'tje gedaan als destro maar dat was drie keer niks. We zijn echt compleet kansloos, vooral vs melee. Ik voelde me net een training dummy. Beter gaan ze dit gauw aanpassen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srvdp
Iusedto schreef op maandag 17 november 2014 @ 14:45:
Quest drop , level ?
Garrison Blueprint: Salvage Yard, Level 1 is a reward from the Flame On quest in Spires of Arak.

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
Msi92 schreef op maandag 17 november 2014 @ 14:44:
Je moet/kan niks eisen JIJ bent tenslotte de gene die een account aan het huren is.
Het is niet jou eigendom :p
Ik mag alles eisen wat ik wil. Blizz hoeft het alleen niet te geven.

Ik heb samen met velen maanden uitgekeken naar WoD (wat geweldig is), echter ik heb zaterdagavond pas in kunnen loggen. Dat is dik 3 dagen na de launch..

Ja dan klaag ik inderdaad steen en been!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-11-2024

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Op een heleboel servers heeft vorige week free migration open gestaan.
Zelf heb ik eergister even 9 uur in de queue gestaan om vervolgens alleen maar garisson load issues te hebben :P.

Gister wel goed kunnen spelen, mage naar 93 met lvl 2 garisson.
Heb nu de Tavern, Mine, Alchemy en Engineering gebouwen staan.
En de Lumbermill op outpost (al twijfel ik of ik niet beter de arena had moeten pakken).

Nu @ work afk WoW op achtergrond draaien om de missions constant bij te houden :').

Heb nu 9 followers (waarvan 2 rare).

Ik denk dat dit mijn uiteindelijke setup gaat worden op mijn Mage (alt):
Alchemy Lab
Engineering Works
Store House of Salvage Yard

Tavern
Trading Post of Lumber Mill

Barracks
Bunker of Stables

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EG Mike
Predje schreef op maandag 17 november 2014 @ 14:44:
[...]

Ja in de tijd dat volle realms zelfs geen queue hadden. WoW heeft ook even een mindere tijd gehad weet je wel. Ik wil de voordelen van een volle realm, maar wel in kunnen loggen.
En als er dan queue zijn van dagen, geef de mensen dan wat vrijheid ipv ze in hun eigen sop gaar te laten koken.
Lees nou eens wat je zelf typt man.

De tijd dat volle realms 'zelfs geen queue hadden', bedoel je daar afgelopen woensdag mee? Ik zit zelf op een van de drukste realms (top 5), en heb sinds TBC geen queue meer gehad, op dit weekend na.

Die drukte is deze week weer voorbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20:02
Predje schreef op maandag 17 november 2014 @ 14:48:
[...]

Ik mag alles eisen wat ik wil. Blizz hoeft het alleen niet te geven.

Ik heb samen met velen maanden uitgekeken naar WoD (wat geweldig is), echter ik heb zaterdagavond pas in kunnen loggen. Dat is dik 3 dagen na de launch..

Ja dan klaag ik inderdaad steen en been!
Klopt wat je zegt, heb ook zaterdag pas goed kunnen spelen maarjah, wat voor zin heeft het om te lopen zeuren enz het heeft toch geen zin :( gewoon ff ''slikken'' komt wel goed

[ Voor 3% gewijzigd door Msi92 op 17-11-2014 14:50 ]

Pagina: 1 ... 38 ... 89 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Posts als "jeeuj, rogue buffs" of andere 1 regel reactie's van die strekking voegen 0,0 toe aan het topic en zijn daarom niet gewenst.