Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Ben van het weekend level 99 geworden en dat was ook ongeveer mijn doel. Vanavond dan inderdaad maar de 100 halen en dan maar eens rondkijken in de gebieden die ik nog gemist heb.
Wel leuk al die rare monsters die je tegenkomt, jammer alleen dat ze niet altijd de goede loot droppen. Krijg ik een mooie epic cloack met iLvl 620, zit er strength op
Mijn warlock eindelijk kunnen boosten naar 90 (wilde eerst lvl 60 ivm veteran status) en daarna Draenor in getrokken. Ondertussen lvl 90 1/3 geworden. Garrison is enorm leuk al snap ik de helft van de tijd niet wat ik allemaal aan het doen ben LOL 4 followers nu en toch wel zoekende nog, maar vind het wel een hele leuke toevoeging tussen het levellen...... Op mijn lock ook nog even the Black Temple gedaan..... Eerste keer voor mij, was echt wel even leuk om die s te zien. Ben altijd al meer een casual geweest die af en toe een instance doen leuk vind.
Vanavond weinig tijd maar net genoeg om even mijn garrison te doen. Morgen maar een stap maken met mijn Priest of ik ga mijn warrior toch maar even levellen nu.:)
Al met al weer enorm veel zin gekregen in het spel
Hoe doe je dat? Heb je daar ook het spel op een computer staan ?Taenadar schreef op maandag 17 november 2014 @ 09:02:
Ik merk nu al dat ik op mijn werk in ga loggen om mijn garrison missies uit te voeren. Ik weet niet of dat een goed of een slecht teken is.
.....
Heb zelf al jaren een mage als main en kan me niet identificeren met de problemen die je hier beschrijft. Eerste zones waren te makkelijk (begon wel met ilvl 574, dus verklaart ook wel iets). Ben nu in spires, waar de items die droppen gelijk zijn aan wat mijn ilvl was en merk wel dat ik minder faceroll dan in frostfire en gorgrond, maar nog geen steeds geen problemen.ye-roon schreef op maandag 17 november 2014 @ 08:52:
Mage, tja what can say. Wat een bullshit class is dat geworden. Ik sla nog geen deuk in een pakje boter met die class. Ik vond arcane wat zwak, lage surviveablity dus ik denk, ik ga frost. Gaat het gvd NOG LANGZAMER. In de tijd dat ik 3 mobs kill op mijn Guardian druid, kill ik er 1 op mijn mage en dan ben ik op mijn mage half hp kwijt en op m'n druid ben ik vol met hp en rage en kan lekker door. Voorbeeldje: Er is in Frostfire een Challenge op de map (Frozen Treasure). Op mijn druid, bear form, thrash trash trash. Alles is dood. Op mijn mage: freeze van elemental, Blizzard, Blizzard, oh fingers of frost, ice lance, Blizzard, Frost Nova, Blizzard, Blink, Freeze van elemental, Blizzard, Iceblock omdat ik nog 2% hp heb, blink, blizzard, ice lance en uit eindelijk met 1% left was alles dood. Het item werdt wel Epic, maar toch, mage voelt heel zwak aan. Uiteindelijk gewoon weer Arcane gegaan, dat killed single target een stuk sneller. Gewoon zorgen dat je 4 stacks Arcane hebt, mana regen uit combat is zo hoog dat je na elke mob alweer volle mana heeft. Heeft iemand anders een andere ervaring met mage? Tot nu toe heb ik er totaal geen plezier in omdat hij zo zwak aanvoelt. Wat erg jammer is, want mage was mijn 2de liefde tot nu toe.
Misschien heb je qua rotation iets niet goed zitten.
Als je nog interesse hebt in tips pm maar, heb zelf een arcane/fire mage dus over die twee specs kan ik je tips geven.
Remote werkt ook aardig, speaking of.Thorval schreef op maandag 17 november 2014 @ 09:06:
[...]
Hoe doe je dat? Heb je daar ook het spel op een computer staan ?
Moet dat even in gaan stellen om Que's te vermijden.
Teamviewer naar mijn PC thuis, werkt wat laggy, maar ik hoef toch alleen maar op die tafel te klikken en dan lukt het best aardigThorval schreef op maandag 17 november 2014 @ 09:06:
[...]
Hoe doe je dat? Heb je daar ook het spel op een computer staan ?
Kan maar niet wennen aan mijn Arms warrior, vind ik enige klasse waar de ability pruning de class een STUK minder leuk heeft gemaakt
DK is ook niet alles maar misschien speel ik die klasse nu te lang en is het tijd voor verandering
Heb nog een 90 boost over.
Iemand al een warlock na level 90 gespeeld ?
FUMES et CARNES
Gisteravond kon ik net als velen na dik 2 uur inloggen op de server. Was eigenlijk wel prima. Eerst die kleine de fles, eten geven en naar bed. Daarna eten maken, eten, koffie beetje bankhangen en daarna online… Ik hoop wel dat de queue’s weg zijn tegen de tijd dat de raids open gaan.
Levellen gaat redelijk snel, maar questen blijft questen… Het gaat mij toch redelijk snel vervelen. Ik ben wel van 92 (2%) naar 94 (15%) gegaan. Mijn rogue is toch redelijk squishy, vooral grote groepen kleine mobs zorgen regelmatig voor problemen. Recupperate is my best friend sinds WoD.
Ik hoop aan het einde van de week toch 100 aan te tikken. Dan begint het echte werk, ik heb nu al zin in de dungeon grind!
Was nog prot (warrior) specced, dacht laat ik maar eens levelen als prot.
Damn wat gaat dat snel! Krijg bijna geen dmg tegen dus alle rage kan in heroic strikes.
Dan nog krijg ik mn rage niet op. Elke mob is in 3-4 seconden dood.
Level 92 nu!
Wat is nu het idee van die garrisons?
Het is je eigen kamp? Je zit dus standaard alleen daar? Die missies is gewoon juiste follower met quest matchen en wachten tot ie klaar is?
Ik vond trouwens nog een toren waar de tijd heel langzaam ging. Kon ik een epic neck looten met INT erop. Souldbound en totaal waardeloos
Is een WoD de gear weer zo makkelijk te krijgen?
Probeer prot! Je komt tijd tekort om alle knoppen in te drukken!Iusedto schreef op maandag 17 november 2014 @ 09:10:
Kan maar niet wennen aan mijn Arms warrior, vind ik enige klasse waar de ability pruning de class een STUK
Monk 100
DK 94
Druid 92
Paladin 91
Heerlijk snel gaat het levellen zo tegenwoordig

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Mja kan natuurlijk ook met de lag te maken hebben. Heb je als caster die stil moet staan en hopen dat z'n cast afgaat natuurlijk meer last van dan melee/hunter. Goed nog ander voorbeeldje. Frostbolt. Deed 8xx dmg op een mob. Zelfde gear, 0 stacks arcane charge arcane blast: 2500. Zelfde cast tijd. Wat de neuk. Maar als arcane heb je weer minder truukjes om te blijven leven. Plus Arcane Explosion is stuk zwakker dan blizzard. Al was dat in mijn geval ook niet zo. ik heb geen idee, maar het speelde gewoon totaal niet fijn.arnocl schreef op maandag 17 november 2014 @ 09:06:
[...]
Heb zelf al jaren een mage als main en kan me niet identificeren met de problemen die je hier beschrijft. Eerste zones waren te makkelijk (begon wel met ilvl 574, dus verklaart ook wel iets). Ben nu in spires, waar de items die droppen gelijk zijn aan wat mijn ilvl was en merk wel dat ik minder faceroll dan in frostfire en gorgrond, maar nog geen steeds geen problemen.
Misschien heb je qua rotation iets niet goed zitten.
Als je nog interesse hebt in tips pm maar, heb zelf een arcane/fire mage dus over die twee specs kan ik je tips geven.
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Misschien wel een heel goed ideePredje schreef op maandag 17 november 2014 @ 09:14:
[...]
Probeer prot! Je komt tijd tekort om alle knoppen in te drukken!
Ga het even proberen vanavond , thx
In ieder geval gaat mijn feral druid naar 100, moet die nieuwe cat form hebben
FUMES et CARNES
Gaat het niet te snel allemaal?lanerios schreef op maandag 17 november 2014 @ 09:15:
Zo, na weekendje en vrijdagavond knallen:
Monk 100
DK 94
Druid 92
Paladin 91
Heerlijk snel gaat het levellen zo tegenwoordig
Uitbreiding is pas 5 dagen uit en nu zitten de meeste mensen al op 100. We moeten nog even vooruit met de ze uitbreiding lijkt mij
Ik speel met Fire tijdens het levelen en bevalt me prima, ben nu 93 in Gorgond en alles valt met bosjes neer.ye-roon schreef op maandag 17 november 2014 @ 09:20:
[...]
Mja kan natuurlijk ook met de lag te maken hebben. Heb je als caster die stil moet staan en hopen dat z'n cast afgaat natuurlijk meer last van dan melee/hunter. Goed nog ander voorbeeldje. Frostbolt. Deed 8xx dmg op een mob. Zelfde gear, 0 stacks arcane charge arcane blast: 2500. Zelfde cast tijd. Wat de neuk. Maar als arcane heb je weer minder truukjes om te blijven leven. Plus Arcane Explosion is stuk zwakker dan blizzard. Al was dat in mijn geval ook niet zo. ik heb geen idee, maar het speelde gewoon totaal niet fijn.
Behalve die irritante level 100 alliance die je gaan ganken met questen
Maar goed die onthou ik wel voor als ik 100 ben en me PvP gear heb dan kom ik ze nog wel is opzoeken.
Friendslist en ally char ftw
Nog genoeg te doenMaduth schreef op maandag 17 november 2014 @ 09:21:
[...]
Gaat het niet te snel allemaal?
Uitbreiding is pas 5 dagen uit en nu zitten de meeste mensen al op 100. We moeten nog even vooruit met de ze uitbreiding lijkt mij
Apexis grind
Heroic grind
Garrison gearing
Follower levelling (Dance studio missie <3<3)
Loremaster of Draenor
Bonus Objectives
etc
etc
Oh en de legendary ring. Ben nu op het stuk om de heroics in te gaan en de apexis grind te doen, de makkelijke stukken dus.
En dat is voordat onze raids beginnen
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Ik ga een Rogue aanmaken en boosten naar 90.
Let wel op dat je een Que heb van 3000 s'avonds
Als Retribution levelen gaat lekker vlot. 96 geworden in het weekend, klaar met Frostfire Ridge & Gorgrond. Thaladar is naar mijn mening een erg mooi gebied tot nu toe.
De quests variëren aardig, met leuke sub verhaallijntjes, en natuurlijk de garrison... Elke 30 minuten / uur weer terug hearthstonen naar de Garrison om toch die missies te doen.
Kijk er nu al naar uit om na deze drukke werkdag weer te gaan spelen.
Moet nog de crystals farmen en ben verder lekker heroics aan het doen, genoeg de doen op level 100 zo vroeg in WoD. Te weinig tijd om alles te doen

Mektheb schreef op maandag 17 november 2014 @ 09:27:
Gathering of Tweakers.
Geen last daarvan op Azjol-Nerub. Alleen zaterdag avond een queue gehad van 15~20 min, maar sindsdien niet meer, lekker lagless spelen, geen trouble met de garrisons.Mektheb schreef op maandag 17 november 2014 @ 09:27:
Gathering of Tweakers.
De druk begint minder te worden, alleen mag Blizz ondertussen wel de respawn rate iets naar beneden bijstellen, op sommige plekken word je omvergelopen door mobs.

Vervolgens als een idioot gaan pvpen en heb daardoor erg weinig geslapen vannacht. Addict much? Door de cases die je krijgt bij een random bg gaat gearen echt idioot snel... Honor cappen is een minder lange grind!
Nu nog even gaan kijken wat ik ga spelen in arena's en tijdens mijn hc grind. Zal wel prot gaan om zo mijn fury raid gear te halen....
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Tja ik speel met frost, en eigenlijk gaat dat enorm kut. Ok, als je frozen orb aan kan en/of eventueel nog mirror image dan gaat het wel ja.Mektheb schreef op maandag 17 november 2014 @ 09:22:
[...]
Ik speel met Fire tijdens het levelen en bevalt me prima, ben nu 93 in Gorgond en alles valt met bosjes neer.
Behalve die irritante level 100 alliance die je gaan ganken met questen.
Maar goed die onthou ik wel voor als ik 100 ben en me PvP gear heb dan kom ik ze nog wel is opzoeken.
Friendslist en ally char ftw
Zal binnenkort eens wat anders proberen.
Frost speel ik zelf niet. heb het wel geprobeerd, maar vond het niet echt lekker spelen.ye-roon schreef op maandag 17 november 2014 @ 09:20:
[...]
Mja kan natuurlijk ook met de lag te maken hebben. Heb je als caster die stil moet staan en hopen dat z'n cast afgaat natuurlijk meer last van dan melee/hunter. Goed nog ander voorbeeldje. Frostbolt. Deed 8xx dmg op een mob. Zelfde gear, 0 stacks arcane charge arcane blast: 2500. Zelfde cast tijd. Wat de neuk. Maar als arcane heb je weer minder truukjes om te blijven leven. Plus Arcane Explosion is stuk zwakker dan blizzard. Al was dat in mijn geval ook niet zo. ik heb geen idee, maar het speelde gewoon totaal niet fijn.
Met arcane moet je eens proberen hoe het speelt wanneer je supernova,ice barrier en de double blink glyph pakt als talents en glyph, vergroten behoorlijk je damage output (burst) en survivability. En vooral proberen je stacks op 4 te houden, je krijgt tussendoor arcane missles en dergelijken om hoge damage mee te doen. Veel van de guides raden aan om zodra je op 4 stacks zit meteen arcane barrage eruit te knallen. Heel leuk dat je dan 1 nuke doet, maar de rest van je damage schiet dan keihard naar beneden.
Fire heeft heel in mijn ogen veel movability en lekkere damage output.
qua single target doet fire meer damage over het algemeen. voor leveling pak ik vaak wel arcane omdat arcane explosion een lekker makkelijke manier is van aoe dmg doen.
Het gaat mij ook moeizaam af met mage (arcane), zit er ook aan te twijfelen of ik die nog wel ga aanhouden als mn 2de char. Ik ga het proberen weer met mn warlock, eens zien of dat lekkerder gaat en anders gaat de eer naar mn goede ouwe dwarf Hunter.Douweegbertje schreef op maandag 17 november 2014 @ 09:33:
[...]
Tja ik speel met frost, en eigenlijk gaat dat enorm kut. Ok, als je frozen orb aan kan en/of eventueel nog mirror image dan gaat het wel ja.
Zal binnenkort eens wat anders proberen.
Gisteren 100 aangetikt.Iusedto schreef op maandag 17 november 2014 @ 09:10:
...
Heb nog een 90 boost over.
Iemand al een warlock na level 90 gespeeld ?
Op destruction is de rotatie vrijwel hetzelfde, met LFR gear is levelen ontzettend makkelijk.
Lvl 100 talent moet ik nog beslissen welke ik leuker vind.
De top 5 servers in EU hebben bijna allemaal Free Migrations gehad, maar de queue problemen zijn niet opgelost, maar zijn dusdanig ernstig dat ze wel moeten uitbreiden. Kunnen ik en guildies hopelijk snel terug naar Draenor, want zon low pop server is fijn voor de queues, maar dode tradechats en auction houses wordt je ook niet vrolijk van.
Free migration gedaan, stond ik in de queKaap schreef op maandag 17 november 2014 @ 09:46:
Pffff blij dat Blizzard bekend gemaakt heeft dat EU ook de beschikking krijgt over superservers. In de US hebben ze al een aantal van die servers waar gewoon amper queue is ondanks dat er 40K actieve endgame characters op zitten.
De top 5 servers in EU hebben bijna allemaal Free Migrations gehad, maar de queue problemen zijn niet opgelost, maar zijn dusdanig ernstig dat ze wel moeten uitbreiden. Kunnen ik en guildies hopelijk snel terug naar Draenor, want zon low pop server is fijn voor de queues, maar dode tradechats en auction houses wordt je ook niet vrolijk van.
Wel een kortere wachttijd
Ga over een paar weken wel terug naar frostmane
[ Voor 3% gewijzigd door garriej op 17-11-2014 09:48 ]
- Realm population caps are now double what they were yesterday.
Dus de queue's gaan wel rap verdwijnen denk ik
Dat is inderdaad ook nog een idee om te overwegen.Taenadar schreef op maandag 17 november 2014 @ 09:07:
[...]
Teamviewer naar mijn PC thuis, werkt wat laggy, maar ik hoef toch alleen maar op die tafel te klikken en dan lukt het best aardig
Ik zat zelf te denken, net als vele andere in de WoW forums, waarom er eigenlijk geen Garrison functie is in de Armory app van Blizzard.
Dan is het simpel op je mobiel/tablet je volgers op pad sturen en daar de notificatie (timer) krijgen als er een terug komt van een missie.
Nog ~800 rep en ik heb het beest eindelijk ook! Vanavond nog even snel 1 daily doenIntToStr schreef op maandag 17 november 2014 @ 08:39:
[...]
Ik gebruik m'n water strider de hele tijd, echt beste investering van laatste tijd om toch vlak voor wod nog even Angler's rep te doen voor die mount. Zo veel waard dat je over het water kunt lopen!
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
Omdat ze eerst de game willen uitbrengen. Daarna gaan ze wel kijken naar andere producten en de functionaliteit daarvan. Als het simpel te programmeren is dan komt dit vast wel. Voor nu, jammer johJorseal schreef op maandag 17 november 2014 @ 09:52:
[...]
Dat is inderdaad ook nog een idee om te overwegen.
Ik zat zelf te denken, net als vele andere in de WoW forums, waarom er eigenlijk geen Garrison functie is in de Armory app van Blizzard.
Dan is het simpel op je mobiel/tablet je volgers op pad sturen en daar de notificatie (timer) krijgen als er een terug komt van een missie.
Levelen en questen kan me gestolen worden, zolang mijn followers maar op missie kunnen, ben ik tevreden
FUMES et CARNES
Verwijderd
Dat was gister al. Argent Dawn had s'avonds echter meteen weer een queue van 3000 oftewel, 5+ uur. Nu is Argent Dawn wel een echt extreem geval aangezien Blizzard te lang erover heeft gedaan om de andere RP servers te mergen (lees: het waren de allerlaatste servers die CRZ in de EU, dus minder dan 5 weken geleden) dus iedereen die iets heeft met RP, is in het jaar voorafgaande jaar gemigreerd naar Argent Dawn. En dan krijg je dus dit soort situaties...Evengeduld schreef op maandag 17 november 2014 @ 09:52:
Volgens mmo-champion:
- Realm population caps are now double what they were yesterday.
Dus de queue's gaan wel rap verdwijnen denk ik
Gistermiddag eindelijk kunnen spelen nadat het de dagen daarvoor gewoon onmogelijk was om door de queue's heen te komen. Tot zover vind ik het by far de beste levelling experience. Het maakt Pandaria meteen super saai. Ik was niet echt een fan van garrisons toen ze weren aangekondigd maar inmiddels ben ik wel helemaal om. Het verzamelen van followers is echt wel gaaf. Soort van mini-RPG/RTS.
Denk dat ik mijn hunter weer naar Steamwheedle Cartel ga gooien. Was ooit mijn vroegere thuis voor de Cata/Panda leegloop maar nu schijnt het wel weer redelijk populated te zijn. Hopelijk blijft dat ook zo over een paar weken..anders mag ik weer 20 euro gaan lappen. *zucht*
Daarnaast draait de trading post overuren
handyNotes_DraenorTreasures. Aanvullende addon op handynotes
[ Voor 10% gewijzigd door garriej op 17-11-2014 09:59 ]
Also: Dagg
Ik vind Garrison het minst leuke aan de uitbreiding , ik ben totaal niet van de "Farmville"... Vrijdag en zaterdag 3 uur in de queue gestaan te hebben was het gister gelukkig maar 15 min queue. nog 2.5 lvl te gaanIusedto schreef op maandag 17 november 2014 @ 09:56:
Vind het hele Garrison gebeuren nog leuker/verslavender dan de rest van WoD.
Levelen en questen kan me gestolen worden, zolang mijn followers maar op missie kunnen, ben ik tevreden
Ik denk dat dit bewust is. Het dwingt spelers namelijk om een keuze te maken als je inlogt. Of je doet X, of je bent bezig met je garisson. Ik vind het geen probleem, want met alle gratis resources die je krijgt door je garisson zou het nogal lame zijn als je via je telefoon om t half uur even op een knopje drukt en 's avonds lekker kan cashen. Het helpt op die manier ook de hele economie om zeep.Jorseal schreef op maandag 17 november 2014 @ 09:52:
[...]
Dat is inderdaad ook nog een idee om te overwegen.
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
rustig het verhaal bekijken kan ik nog op 5 altsshoombak schreef op maandag 17 november 2014 @ 10:13:
ik snap de drang niet om zsm op max level te zitten, ik vind (vooral in Draenor) de ervaring door het verhaal echt prachtig. Ik geniet er rustig van. Doorknallen naar 100 doe ik wel met de 5 alts die ook nog van 90 naar 100 moeten.
Het is maar hoe je er tegenaan kijkt, ik ben liever snel level 100 zodat ik kan gaan gearen en zsm kan gaan raiden.
Sommige mensen boeit het verhaal niet.. Ik klik persoonlijke bijna alle cinematics door tijdens het levellen en lees geen quests. Ik ram naar 100 en ga dan genieten van de end game.shoombak schreef op maandag 17 november 2014 @ 10:13:
ik snap de drang niet om zsm op max level te zitten, ik vind (vooral in Draenor) de ervaring door het verhaal echt prachtig. Ik geniet er rustig van. Doorknallen naar 100 doe ik wel met de 5 alts die ook nog van 90 naar 100 moeten.
*edit: moet wel zeggen dat ik het dit keer niet eens zo vervelend vond het levellen..
[ Voor 8% gewijzigd door hmr op 17-11-2014 10:17 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ach, das niks. Draenor, nr. 2 EU server, queues van 6-7000. Wachttijden van 9 uurVerwijderd schreef op maandag 17 november 2014 @ 09:58:
[...]
Dat was gister al. Argent Dawn had s'avonds echter meteen weer een queue van 3000 oftewel, 5+ uur. Nu is Argent Dawn wel een echt extreem geval aangezien Blizzard te lang erover heeft gedaan om de andere RP servers te mergen (lees: het waren de allerlaatste servers die CRZ in de EU, dus minder dan 5 weken geleden) dus iedereen die iets heeft met RP, is in het jaar voorafgaande jaar gemigreerd naar Argent Dawn. En dan krijg je dus dit soort situaties...
Het heeft een goed verhaal en de quests levelen makkelijk weg en onderweg een beetje druk met die garrison enzo..
Maar het verhaal ben ik echt zeer te spreken over terwijl ik helemaal geen lore whore ben ofzo.
Ik vind alleen wel 1 klein nadeeltje en dat is dat ik het levelen iets te snel vind gaan naar 100.
maar verder is het imho een stuk betere expension dan MoP.
Voor mij persoonlijk is het om voor de launch van Season 1 (PvP) helemaal geared up te zijn. Voor andere kan het het gearen voor raids zijn.shoombak schreef op maandag 17 november 2014 @ 10:13:
Tot nu toe bij elke expansion probeer ik zo snel mogelijk max level te zijn. Als ik over een maand ofzo aan een alt ga beginnen, lees ik de quests wel rustig door.
Voor mij is deze expansion gestegen naar nr. 2Ricmaniac schreef op maandag 17 november 2014 @ 10:16:
Ik ben tot nu toe echt heel erg tevreden met deze expension zeg (inlog problemen a side)
Het heeft een goed verhaal en de quests levelen makkelijk weg en onderweg een beetje druk met die garrison enzo..
Maar het verhaal ben ik echt zeer te spreken over terwijl ik helemaal geen lore whore ben ofzo.
Ik vind alleen wel 1 klein nadeeltje en dat is dat ik het levelen iets te snel vind gaan naar 100.
maar verder is het imho een stuk betere expension dan MoP.
1. WOTLK
2. WOD
3. TBC
4. MOP
5. CATA
Die zone sprak mij ook helemaal niet aan. Ik heb de quest voor de outpost en de salvage yard gedaan, daarna verder naar Nagrand gegaan.lanerios schreef op maandag 17 november 2014 @ 10:19:
Wat ik zelf dus niet snapte.. elke zone heeft een iron horde thema, en dan opeens moeten we de Arrakoa helpenIk zal wel wat quests gemist hebben, maar voelde nogal vreemd.
[ Voor 24% gewijzigd door JeroenNietDoen op 17-11-2014 12:05 ]
Ik ben er al bijna Pyrth.. WAAR BLIJF JEpryth schreef op maandag 17 november 2014 @ 10:19:
[...]
Voor mij persoonlijk is het om voor de launch van Season 1 (PvP) helemaal geared up te zijn. Voor andere kan het het gearen voor raids zijn.
Tot nu toe bij elke expansion probeer ik zo snel mogelijk max level te zijn. Als ik over een maand ofzo aan een alt ga beginnen, lees ik de quests wel rustig door.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Wat was er zo bijzonder aan WotLK? Ik hoor heel veel mensen over deze expansion, maar persoonlijk vond ik het weinig boeiends.Kaap schreef op maandag 17 november 2014 @ 10:20:
[...]
Voor mij is deze expansion gestegen naar nr. 2
1. WOTLK
2. WOD
3. MOP
4. CATA
Mijn rijtje:
1. WoD (afhankelijk hoe PvP/raids nu uitpakken)
2. TBC
3. WotLK (op drie, omdat de andere twee helemaal niets toevoegen aan de game, imo)
4. MoP
5. Cata
Vanavond 100; queue maar vast
[ Voor 16% gewijzigd door EG Mike op 17-11-2014 10:23 ]
2. TBC
3. Cata
4. MoP
Heb nog te weinig gespeeld maar wel vrij veel in de beta en ik zet WoD zeker op nr 2 en misschien tzt wel op nummer 1, alhoewel ik dat betwijfel
FUMES et CARNES
Staat TBC dan op 5 mag ik aannemen?Kaap schreef op maandag 17 november 2014 @ 10:20:
[...]
1. WOTLK
2. WOD
3. MOP
4. CATA
[...]
Die zone sprak mij ook helemaal niet aan. Ik heb de quest voor de outpost en de salvage yard gedaan, daarna verder naar Nagrand gegaan.
Mijn top 5 is toch wel:
WOTLK
WOD
TBC
MOP
CATA
1. TBC
2. WoD (afhankelijk van de raids etc. pakt deze misschien wel nr. 1)
3. Wotlk
4. CAta
5. mop.
Gisteren om 14:15 ingelogd vervolgens tot 19:45 in ge queue gezeten. Ik begon in de queue op 4600.Kaap schreef op maandag 17 november 2014 @ 10:15:
[...]
Ach, das niks. Draenor, nr. 2 EU server, queues van 6-7000. Wachttijden van 9 uurBenieuwd hoe groot de queue is sinds gisteren. Dan toch, zal er iets gedaan moeten worden op hardware gebied.
Om nou te zeggen "verbeterd" neu niet echt.
Ow en wat betreft die 7 dagen free game time
Heb nu dus weer sub en WoD gekocht
Right for all the wrong reasons.
2 Wotlk met name ICC en Ulduar
3 Vanilla it was new duh
En verder niet waard om een 4 / 5 plek te krijgen.
Net als roken....kan ik ook maar niet vanaf komen
MoP is de laatste expansion toch? lvl 90?
Ben in de war tussen MoP en Cata....
[ Voor 18% gewijzigd door Lynx op 17-11-2014 10:39 ]
MoP was tot 90 ja, daarvoor was CataclysmLynx schreef op maandag 17 november 2014 @ 10:39:
Ben behoorlijk verslaafd aan mechwarrior online, maar in mijn achterhoofd is dat wow stemmetje steeds luider aan het worden.
Net als roken....kan ik ook maar niet vanaf komen
MoP is de laatste expansion toch? lvl 90?
Ben in de war tussen MoP en Cata....
zie mmo-champ!
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Zag het net, hoe vet is dat.hmr schreef op maandag 17 november 2014 @ 10:47:
En hop, de eerste groep heeft al alles op gold in de CM's en dus ook de mounts en de weaponshaha gaat snel!
zie mmo-champ!
Krijg je gewoon een F yeti mount !
Cm's zijn opzich niet moeilijk om te clearen, het is alleen lastig om het snel te doen en medailles te halenRyan_ schreef op maandag 17 november 2014 @ 10:53:
Zijn die CM's erg moeilijk?
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ik ben in iedergeval voor als ik 100 ben om dit te gaan doen, heb ze in MoP niet gedaan maar deze keer wil ik ze wel !hmr schreef op maandag 17 november 2014 @ 10:54:
[...]
Cm's zijn opzich niet moeilijk om te clearen, het is alleen lastig om het snel te doen en medailles te halen
Een heroic dungeon in minder dan 10 minuten clearen, met gear van de vorige expansion, is vrij lastig jaRyan_ schreef op maandag 17 november 2014 @ 10:53:
Zijn die CM's erg moeilijk?
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Maar er dropt LFR level gear, ook als je niet snel ben, dus als je een goede groep heb is dat wel lekker.hmr schreef op maandag 17 november 2014 @ 10:54:
[...]
Cm's zijn opzich niet moeilijk om te clearen, het is alleen lastig om het snel te doen en medailles te halen
Zijn ze lastiger als normale heroics?(als in meer hp/dmg op bosses/mobs)
Misschien leuk om een groepje te maken om CM's te doen, intresse, stuur me een DM met je battlenet Tag; stuur ik je wel een invite. Zelf ben ik een tank, die heb ik(we) dus niet nodig.
[ Voor 18% gewijzigd door garriej op 17-11-2014 10:59 ]
Voor mij:garriej schreef op maandag 17 november 2014 @ 10:31:
Wat staat de TBC bij iedereen laag:
1. TBC
2. WoD (afhankelijk van de raids etc. pakt deze misschien wel nr. 1)
3. Wotlk
4. CAta
5. mop.
1.) TBC
2.) WoD (zelfde als jij)
3.) Cata
4.) Wotlk
5.) Vanilla
6.) MoP
Ik kijk er naar vanuit een levelling/fucking around oogpunt. Dus geen high end raiding (nog) en gewoon rondklooien en alts naar max krijgen. En dan was MoP gewoon ruk
Dungeons met downscaled gear (630 Ilvl) clearen tegen een bepaalde tijd met extra objectives zoals kill x amount of trashfuqua schreef op maandag 17 november 2014 @ 11:02:
Wat zijn CM's ?
En als je geen 630 ilvl heb? dan word het geupscaled?Evengeduld schreef op maandag 17 november 2014 @ 11:04:
[...]
Dungeons met downscaled gear (630 Ilvl) clearen tegen een bepaalde tijd met extra objectives zoals kill x amount of trash
Zijn dit de heroic versies van dungeons ?! En vanaf ilvl 630 kun je er binnen komen !?garriej schreef op maandag 17 november 2014 @ 11:05:
[...]
En als je geen 630 ilvl heb? dan word het geupscaled?ik ben nog aan het gearen, maar de 630 red ik nog net niet.
Dat maakt het niet gelijk goedvhal schreef op maandag 17 november 2014 @ 11:04:
Snap niet zo goed hoe je kan zeggen dat leveling in MoP ruk was. Misschien in het begin maar later was je al 90 voordat je aan de 3e zone begon.
Afwisseling, lore, quest design, alles telt mee om een leuke omgeving te maken.
Je heb normale dungeon. Je heb heroic dungeon. En je hem CM, je kunt er ook voor ilvl630 in(je kan alleen met een premade group) en je krijgt extra rewards als je het voor een bepaalde tijd haalt.fuqua schreef op maandag 17 november 2014 @ 11:06:
[...]
Zijn dit de heroic versies van dungeons ?! En vanaf ilvl 630 kun je er binnen komen !?
1. Vanilla - Questen en levelen was echt nog een avontuur, veel uitzoeken, redelijk wat lastige groupquests waar je echt meerdere mensen voor nodig had. Daarbij had je veel meer verschillende regio's en veel meer content (60 levels), dus de kans dat dit alle hokjes aanvinkt van wat ik leuk vind is veel groter. Enigste echte nadeel aan Vanilla vond ik dat er soms een gat viel de leveling content, waar je regio X al uit had en je nog wat laag level was voor de volgende (ernaast liggende) regio. Hierdoor moest je dan b.v. even Eastern Kingdom naar Kalimdor, om daar de gelijke regio qua level te doen (of vice versa). Op zich geen probleem, tenzij het zo'n compleet afgelegen regio was.
2. WoD - Met name op het gebied van de storyline zit het heel goed in elkaar, maar dingen zijn veelal braindead farmen (mijn manier van levelen op mn druid is: loop het gebied in waar de quest zit, Starfall achter elkaar aan, loot alles > je hebt vast de benodigde mobs gekilled en/of items geloot). Aangezien ik vrij traag level (ben bijna lvl 94) kan ik nog niet heel veel zeggen over de dungeons (hoeveelheid en uitdaging). Op de beta zat de moeilijkheidsgraad wel goed, maar op live lijkt het alsof ze het iets bijgesteld hebben (makkelijker) en qua hoeveelheid zal het minder zijn dan b.v. TBC. Afhankelijk hiervan kan WoD nog van plaats wisselen met de nr 3.
3. WotLK en TBC - WotLK had een goede storyline, qua moeilijkheid wat beter dan WoD, maar ook wat meer rare fratsen/bugs. Dungeons waren mooi en leuk, maar vaak wel wat te makkelijk. Bij TBC was het levelen wel uitdagend, maar qua storyline zat er weinig in (op stukjes na). Dungeons daarentegen vond ik heel erg goed, aangezien je echt nog teamwork nodig had. Enige minpuntje daar was dat sommige dungeons, mede door de moeilijkheidsgraad, vrij lang konden duren.
5. Cata - Gemengde gevoelens. Regio's als Deepholme vond ik erg mooi en had je ook iets van storyline met Deathwing, maar vele andere regio's waren gewoon saai. Dungeons waren ook een stukje minder dan WotLK. Hoewel sommigen iets beter waren qua moeilijkheid, was dit erg wisselend en qua hoeveelheid was het om te janken (ik meen 3 v.d. 5 levels steeds maar weer dezelfde 2 instances, really?).
6. MoP - Afgezien van een paar leuke quests (iets met konijnen schoppen op een boerderij) gewoon 3 keer niets, laatste op grote afstand. Geen uitdaging, saaie farm quests, storyline van MoP vond ik sowieso al helemaal niets. Heb bijna alles gedaan met dungeon farmen, die ook verre van brilliant waren; te simpel, all the same en te weinig dungeons.
Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT
Neen alles boven 630 gaat naar beneden. Omhoog gebeurd niet.garriej schreef op maandag 17 november 2014 @ 11:05:
[...]
En als je geen 630 ilvl heb? dan word het geupscaled?ik ben nog aan het gearen, maar de 630 red ik nog net niet.
en ja dit zijn de heroic versies van de dungeon
Dat is idd iets waar ik heel blij mee ben, ik gebruik hem ook te pas en te onpas.IntToStr schreef op maandag 17 november 2014 @ 08:39:
[...]
Ik gebruik m'n water strider de hele tijd, echt beste investering van laatste tijd om toch vlak voor wod nog even Angler's rep te doen voor die mount. Zo veel waard dat je over het water kunt lopen!
Inmiddels ben ik lvl 97 op mn main, zit er aan te denken om te kijken of ik in ieder geval een aantal van mn alts de garrisons kan laten bouwen, zodat ik in ieder geval mn profession buildings e.d. kan maken en de mine. Denk dat ik daar vanavond maar eens een begin mee maak, zit alleen te twijfelen wat ik als eerste level:
Shaman: JC/Herbalism
Hunter: Enchanting/Tailoring
Rogue: LW/Skinning
Warrior: Engineering
Warlock: Alchemy
Verder heb ik nog meer characters met andere professions, maar die zijn wat minder spannend vind ik....
Tot nu toe vind ik de quests wel heel erg cool, het hele verhaal en de manier waarop de warlords geïntroduceerd worden vind ik erg vet gedaan! Blijft deze manier van questen ook zo tot level 100 of is dit alleen in het begin zo?
Vanavond weer proberen (server: Neptulon) en hopen dat ik fatsoenlijk kan spelen!
In beta was de damage laag maar de utility echt geweldig( CC, ofheal etc etc ) maar het lijkt wel , of ik moet me enorm vergissen, dat de damage output echt veel beter is nu.
Iemand ook opgevallen ?
FUMES et CARNES
De cinematics zijn zo tof in de zones!Srvdploeg schreef op maandag 17 november 2014 @ 11:17:
De cinematic stijl blijft ook in andere gebieden. Wanneer je op "L" drukt zie je jou quests. En hier staat dan ook een 0/X progressie van de story-line. Dit zet zich voort in alle quest zones.
Waar ik me wel aan kan storen is dat je in elk dorpje binnen komt en iedereen roept: "All hail our champion <naam>!". Je bent een van de belangrijkste personen in de storyline, en vervolgens krijg je een quest: "Sla 15 vlinders dood". Juist..
Het is misschien niet een hele nette oplossing, maar op deze manier voorkom ik dat ik vanavond de paar uurtjes tijd die ik heb moet verdoen aan in de queue staan (speel op Draenor-EU, dus queues zullen er wel zijn op prime time).
|| Vierkant voor Wiskunde ||
pryth schreef op maandag 17 november 2014 @ 11:26:
[...]
Waar ik me wel aan kan storen is dat je in elk dorpje binnen komt en iedereen roept: "All hail our champion <naam>!". Je bent een van de belangrijkste personen in de storyline, en vervolgens krijg je een quest: "Sla 15 vlinders dood". Juist..

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Heb je wel al eens gezien hoe groot die vlinders zijn? ;-)pryth schreef op maandag 17 november 2014 @ 11:26:
[...]Je bent een van de belangrijkste personen in de storyline, en vervolgens krijg je een quest: "Sla 15 vlinders dood". Juist..
Volgens mij kan je er zelfs een ban voor krijgen.Rannasha schreef op maandag 17 november 2014 @ 11:26:
Ik heb mijn karakter vanochtend maar in Ragefire Chasm geparkeerd en een mob gepulled die nu tevergeeft probeert mijn Druid af te maken (miss, miss, miss, miss, ...). In combat is er geen AFK-disconnect en in een instance blijf je altijd in combat tenzij jij of de mob dood gaat.
Het is misschien niet een hele nette oplossing, maar op deze manier voorkom ik dat ik vanavond de paar uurtjes tijd die ik heb moet verdoen aan in de queue staan (speel op Draenor-EU, dus queues zullen er wel zijn op prime time).
Yup, dat kan. En dit is de reden dat de queues uberhaupt zo hoog zijn. Erg asociaal.Mektheb schreef op maandag 17 november 2014 @ 11:29:
[...]
Volgens mij kan je er zelfs een ban voor krijgen.
Dit klopt, echter deed ik gisteren Auchindoun (de Dungeon) en skipte ik somehow de cinematic bij de 3e boss. Is er een manier om deze cinematics opnieuw te kijken? Of is er ergens een site waar deze cinematics in chronologische volgorde staan?pryth schreef op maandag 17 november 2014 @ 11:26:
[...]
De cinematics zijn zo tof in de zones!
spoiler:Als Yrel tegen Blackhand vecht in ShattrathKreeg echt een heroisch gevoel.
Zou ik ook wel cool vinden, want door een probleem met Wine (Linux) waren alle cinimatics enkel groen.Srvdploeg schreef op maandag 17 november 2014 @ 11:31:
[...]
Dit klopt, echter deed ik gisteren Auchindoun (de Dungeon) en skipte ik somehow de cinematic bij de 3e boss. Is er een manier om deze cinematics opnieuw te kijken? Of is er ergens een site waar deze cinematics in chronologische volgorde staan?
Heb zaterdag eindelijk kunnen inloggen en me hunter naar 96 kunnen lvlen. En wat speelt Marksman lekker!! Was aan het twijfelen of ik hunter als eerst naar 100 zou doen. Tot nu toe alleen maar genoten van alles wat Blizzard heeft kunnen brengen. Ondanks er zoveel lag en queue was wat begrijpelijk is. Als je geduld hebt komt het wel goed! Kan niet wachten om thuis te komen en me Troll hunter te lvlen!!!
Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909
Ok dan...Ghosty schreef op maandag 17 november 2014 @ 11:53:
spoiler:omg kreeg er een Boner van zo vet!You will all die!!! Just you....

hmr hmr hmr hmr hmr hmr
mijne zijn:Kaap schreef op maandag 17 november 2014 @ 10:20:
[...]
1. WOTLK
2. WOD
3. MOP
4. CATA
[...]
Die zone sprak mij ook helemaal niet aan. Ik heb de quest voor de outpost en de salvage yard gedaan, daarna verder naar Nagrand gegaan.
1. TBC
2. WoTlk
3. WoD
4. Cata
5. Mop, alhoewel door de class monk hij eigenlijk iets hoger hoort
Ik vond WOTLK epic op schaal en lore wise. Expansion was zo groot kwa feeling.pryth schreef op maandag 17 november 2014 @ 10:23:
[...]
Wat was er zo bijzonder aan WotLK? Ik hoor heel veel mensen over deze expansion, maar persoonlijk vond ik het weinig boeiends.
Was foutje, BC staat op 3Thorval schreef op maandag 17 november 2014 @ 10:27:
[...]
Staat TBC dan op 5 mag ik aannemen?
Mijn top 5 is toch wel:
WOTLK
WOD
TBC
MOP
CATA

Vanilla was trouwens geen expansion, en was heel anders kwa opzet van raids en dungeons. Tevens was het volledig nieuw. Vanilla zou bij iedereen wel op 1 moeten staan vanwege dat laatste argument. Daarom dus bewust weggelaten
0) Vanilla
1) WOTLK (Vond ik echt geweldig!)
2) WOD
3) TBC
4) CATA
5) MOP
2- TBC
3- WOTLK
daarachter wil ik niets zetten. vond Cata en MoP niet zo goed als bovenstaande 3.
WoD ga ik nog niet in t lijstje zetten. ben nog maar 92 en heb dus nog niet zoveel gezien
Houd wel van die "vikingstijl".
MoP sprak me echt totaal niet aan.
Hier sluit ik mij volledig bij aan.Ashtaria schreef op maandag 17 november 2014 @ 12:04:
0- Vanilla
1- TBC
2- WOTLK
daarachter wil ik niets zetten. vond Cata en MoP niet zo goed als bovenstaande 3.
WoD ga ik nog niet in t lijstje zetten. ben nog maar 92 en heb dus nog niet zoveel gezien
Dit topic is gesloten.
Posts als "jeeuj, rogue buffs" of andere 1 regel reactie's van die strekking voegen 0,0 toe aan het topic en zijn daarom niet gewenst.