Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/
Edit:
Ik ben nu bezig om ogre waystones te verzamelen om een portal voor mn mage tower te kunnen openen. Dat is dus gewoon weer oldskool MMO grinding. Die ogre waystones droppen zeer matig merk ik al wel. Dat je er dan 25 nodig hebt voor 1 waygate maakt het best pittig.
[ Voor 65% gewijzigd door Zeror op 16-11-2014 11:35 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
http://eu.battle.net/wow/en/character/balnazzar/Msi/simple
[ Voor 30% gewijzigd door Msi92 op 16-11-2014 11:52 ]
[ Voor 6% gewijzigd door Buizerd__NL op 16-11-2014 12:04 ]
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
Locked betekent gewoon vol. Je komt dus in een queue terecht.Morex schreef op zondag 16 november 2014 @ 12:08:
Zie dat defias brotherhood server locked is. Gaat deze nog wel open in de toekomst?
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Heerlijk van 9 tot zojuist kunnen spelen op Twisting Nether. Char lvl 91 geworden.
Helaas tijdens het vliegen naar de garisson (en het smeren van een bammetje) werd ik gedisconnect waardoor ik nu weer op positie 3012 in de rij mag aansluiten... Erg frustrerend dit.

Ik dacht dat het zo was dat als je uitlogt of een dc krijgt je 10 minuten hebt voordat je in een queue geplatast wordtkleefei schreef op zondag 16 november 2014 @ 12:52:
Na de afgelopen dagen maar op Arathor gespeeld te hebben met mn oude characters besloten vanmorgen vroeg op te staan voordat de queue zou beginnen.
Heerlijk van 9 tot zojuist kunnen spelen op Twisting Nether. Char lvl 91 geworden.
Helaas tijdens het vliegen naar de garisson (en het smeren van een bammetje) werd ik gedisconnect waardoor ik nu weer op positie 3012 in de rij mag aansluiten... Erg frustrerend dit.
Ik heb nog geen char op deze server.Zeror schreef op zondag 16 november 2014 @ 12:47:
[...]
Locked betekent gewoon vol. Je komt dus in een queue terecht.
Locked betekent toch dat je geen nieuwe chars aan kunt maken als je er nog geen op de server hebt?
Ik kan namelijk wel in de que van de server. Weet niet wat er gebeurd als ik deze pass.
Position in queue: 2161
Estimated time: 253 min (blijft hij beetje op hangen)
En ik zit al 2 uur in de queue.
[edit]
Owh, volgens mij gaat er iets mis. Schiet ineens 1000 plekken op in de rij.
[ Voor 19% gewijzigd door grote_oever op 16-11-2014 13:21 ]
Ja, Locked betekend dat je geen nieuwe char's kan aanmaken. Heeft niks te maken met een queue. Maar wanneer het druk is, en je in de queue komt, dan kun je ook geen char's meer aanmaken. Maar ja; gelukkig kan iedereen wel een betaalde char transfer doen om op deze server uit te komen.Morex schreef op zondag 16 november 2014 @ 13:16:
[...]
Locked betekent toch dat je geen nieuwe chars aan kunt maken als je er nog geen op de server hebt?
Hoe waren de queues voor de expansion? Wel speelbaar op defias brotherhood?
Op rustige momenten kun je gewoon weer een char aanmaken. Gisteren stonden namelijk alle servers op locked, maar nu niet meer. Bedoel meer dat wanneer de server op locked staan je wel een char transfer naar deze locked server kunt doen. Deze worden gewoon geaccepteerd.Morex schreef op zondag 16 november 2014 @ 13:27:
Dus als ik ooit op die server zou willen moet ik een char maken en deze transferen naar defias. Er is geen mogelijkheid dat hij unlocked word?
Hoe waren de queues voor de expansion? Wel speelbaar op defias brotherhood?
Er waren wel queues voor expansion, maar dan praat je over een queue van 10 min. of hooguit een half uur. Niet zoals nu waar je op drukke tijden ongeveer !!!8 uur!!! moet wachten.
Vooral draenor heeft een behoorlijk verkeerde horde populatie.
Populatie Europa:
1 Draenor pop 76,198
2 Silvermoon pop 70,102
3 Twisting Nether pop: 41,198
Hoogste populatie VS:
Emerald Dream pop: 49,430
[ Voor 11% gewijzigd door grote_oever op 16-11-2014 13:37 ]
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Dat heb ik dus ook haha, maar gelukkig ga ik rustig aan doen alle tijd.RustStorm schreef op zondag 16 november 2014 @ 13:45:
Jeetje, ik moet zeggen dat ik so far best wel impressed ben als het gaat om de inhoud van de expansion. Ik heb nu al zoiets: ohhhh zo veel te doen!!!! En ik ben nog maar net level 93...
Maar ben de Gorgon zone nu echt al beu, verschrikkelijk on overzichtelijk al die planten.
En dat komt mede omdat je niet kan vliegen.
En nee dat boeit me weinig vliegen !
Nog een andere realm waar wat Tweakers zijn aan de Alliance kant - die niet over-populair maar niet te dood is?
De free char migration is nu ook closed van Silvermoon naar Khadgar
Ik heb zojuist heel SMV afgerond. Ik ga het alleen nog wel even exploren en de nodige pets (lees: Darktide shellvisjes farmen) en archeologie dingen halen.Mektheb schreef op zondag 16 november 2014 @ 13:46:
[...]
Dat heb ik dus ook haha, maar gelukkig ga ik rustig aan doen alle tijd.
Maar ben de Gorgon zone nu echt al beu, verschrikkelijk on overzichtelijk al die planten.
Edit: yaaay, heb m'n zomstrok pet!

[ Voor 8% gewijzigd door RustStorm op 16-11-2014 15:05 ]
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Het koste me wel 2,5 uur ofzo om die waystones te verzamelen.

[ Voor 20% gewijzigd door Zeror op 16-11-2014 14:32 ]
Bij deze mijn welverdiende excuses, dacht echt dat het incompabele iDeal al vervangen was.vhal schreef op zondag 16 november 2014 @ 10:34:
[...]
[afbeelding]
iDeal is geen Direct Debit (want die keuze staat er ook in) maar goed, de gehele order is nu helemaal uit mijn account verdwenen.![]()
Dan maar via CC.
[...]
Mja, ben er ook een jaar tussenuitOverigens ging het om de digital upgrade naar WoD ipv gametime
Dat zei ik dan ook. "die queue ala verwerking is al een tijdje zo" Maar bedankt voor de aanvullingVerwijderd schreef op zondag 16 november 2014 @ 10:14:
[...]
]Nee hoor, dat is tegenwoordig normaal. De ene keer krijg je een queue, de andere keer weer niet. Dat is al zo sinds het kopen van gametime met iDeal is verwijderd uit account management en het daar alleen maar Creditcard of PayPal is geworden. Het kopen van losse gametime (dus nu met iDeal via de Shop en niet Account Management) en de daadwerkelijke activatie daarvan, daar zit al een jaar een vertraging tussen van ongeveer 30-60 minuten.
Helaas niet blijkbaar...Bartske schreef op zondag 16 november 2014 @ 13:04:
[...]
Ik dacht dat het zo was dat als je uitlogt of een dc krijgt je 10 minuten hebt voordat je in een queue geplatast wordt
Inmiddels op positie 297..
Verwijderd
Gelukkig heb ik morgen vrij, miss dat ik dan nog even kan spelen.
Overigens is Grogrond wel de zone met verreweg de snelste exp van alles zones volgens mij. Gemiddelde quest geeft tussen de 20k en 25k en de zone is ook best klein, dus je vliegt er echt door de levels heen.
Same here.. speel op Draenor dat verklaart het wel. 3040 in queue +-240 minutes...Bartoow schreef op zondag 16 november 2014 @ 15:59:
en daar gaan we weer, vanmorgen me eerste uurtje kunnen spelen, queue inmiddels weer op 3000...
Toch vervelend als je voor het werken e.d. al in queue moet gaan staan om in de avond kans te hebben op speeltijd.
Ik speel al jaren op dezelfde server (Turalyon); de queue de afgelopen twee dagen is voor mij nooit langer dan 1 minuut geweestDrops schreef op zondag 16 november 2014 @ 16:23:
[...]
Same here.. speel op Draenor dat verklaart het wel. 3040 in queue +-240 minutes...
Toch vervelend als je voor het werken e.d. al in queue moet gaan staan om in de avond kans te hebben op speeltijd.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Heb zojuist 700 archeologie aangetikt en heb m'n Frostwolf Ghostpup aan m'n pet collectie kunnen toevoegen.
Ondertussen ook lekker bezig met alle followers op pad sturen. Twee 10h durende missies nu -_-
Volgende doel is alle treasures in SMV verzamelen. Oh... En toys natuurlijk ;D
[ Voor 4% gewijzigd door RustStorm op 16-11-2014 17:31 ]
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
Heb geen quests meer; en ook geen 'ga hierheen' quests..
[ Voor 16% gewijzigd door Grvy op 16-11-2014 18:05 ]
Dit is een account.
Ik adviseer je om sochtends vroeg in te loggen. Gister om 10:00 (net na of tijdens maintenance) en vanmorgen om 9:30. Toen kon ik direct inloggen zonder enige queue op Draenor. Nu sta ik al weer enige uurtjes te wachten.Bartoow schreef op zondag 16 november 2014 @ 15:59:
en daar gaan we weer, vanmorgen me eerste uurtje kunnen spelen, queue inmiddels weer op 3000...
Tijd dat ze hier een achievement voor geven; " Wachtcommandant! "
Doe je ook de bonus objectives?Grvy schreef op zondag 16 november 2014 @ 18:05:
Ik kom in elke zone gewoon XP tekort.. nu ook Talador 'afgemaakt?" geen achiev; en geen epic cinematic net zoals Frostfire - Gorgrond.. wat doe ik fout..
Heb geen quests meer; en ook geen 'ga hierheen' quests..
Nee, die zouden toch "Bonus" moeten zijn.. ik bedoel.. noem het anders gewoon Kill quests; waar je geen verhaal voor hoeft te maken als ze required zijn..
Dit is een account.
Klopt maar ik heb ze toch wel een paar keer nodig gehad om door te gaan naar de volgende zone, ze geven wel veel xp dus 1 of 2 is meestal wel genoeg.Grvy schreef op zondag 16 november 2014 @ 18:30:
[...]
Nee, die zouden toch "Bonus" moeten zijn.. ik bedoel.. noem het anders gewoon Kill quests; waar je geen verhaal voor hoeft te maken als ze required zijn..
Had eigenlijk het beeld dat door de queue de lag ook verleden tijd zou zijn?
ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
Speel je horde kant op Ragnaros?Lord_T schreef op zondag 16 november 2014 @ 18:58:
begonnen met inloggen op ragnaros om 13:54 vanmiddag... met 3748 in queue voor mij... nu 5 uur later... en plaats 411.... is toch niet normaal....
Ik ben opzoek naar een paar tweakers om in de toekomst (als wow weer fatsoenlijk werkt...) mee samen te spelen!
Is het zoveel erger geworden dan? Tussen 8 en 16 zonder problemen kunnen spelen.Aghanim schreef op zondag 16 november 2014 @ 19:04:
Als je er door komt mag je spelen met een ping van 1500-3500, dus dat is ook niet alles
* Chakotay aait lowpop realm met tot nu toe alleen gisteravond 1x een uurtje queue.
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
[ Voor 100% gewijzigd door GrazendeKoe op 30-11-2014 12:36 ]
loopt nu snel op naar + 40min
Jammer dat je de play-time niet kunt "bevriezen" en dan over een week ofzo de draad weer oppakken.
Hopelijk is het woensdag als ik vrij ben een stuk beter.
[ Voor 89% gewijzigd door tommy2005 op 16-11-2014 20:34 ]
Maar goed, ticket aangemaakt om te vragen waarom ik gebanned was en daarop hebben ze mijn account weer vrijgegeven zonder enige uitleg te geven. Het vreemde is dat een groot gedeelte van mijn geld wel weg was (paar 100k dat op mijn banker stond) en mijn Warlock was van zijn gear gestripped maar alle andere chars hadden nog wel gewoon een paar duizend gold in hun bags en hadden al hun mats nog. Raar dat ze wel de moeite nemen om de gear van die lock te disenchanten terwijl ze zo'n 30k gold in de bags van de andere chars laten zitten. Luie dieven denk ik
Heb normaal altijd een authenticator erop zitten maar die had ik eraf gehaald omdat ik een paar maanden pauze nam en mijn gametime er bijna op zat.
Maar goed, nog 1980 wachtenden voor me voordat ik voor het eerst in maanden weer eens ga spelen.
[ Voor 6% gewijzigd door Fantomas op 16-11-2014 20:39 ]
Wilde net zeggen.. elke 1000 man is ongeveer 1.5-2 uur wachttijd op de meeste servers wat ik tot nu toe heb gezientommy2005 schreef op zondag 16 november 2014 @ 20:31:
Magtheridon 1066 +/- 21 minuten.
loopt nu snel op naar + 40min
Anyways, denk dat er weinig compensatie aan komt gezien het feit dat er nu genoeg servers zijn met minimale of geen wachttijd. Daarnaast draait de game op bijna elke server ook zonder problemen. Ach, we zien het wel
Je kan proberen nog een ticket aan te maken met de vraag of ze je gold willen restoren. Volgens mij heb ik hier en daar wel eens gelezen dat wanneer er overduidelijk sprake is van een account hijack, items (en wellicht gold) worden restored.
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
[ Voor 99% gewijzigd door GrazendeKoe op 30-11-2014 12:36 ]
Denk het ook. Restoren was geen optie aangezien dit al te lang geleden was gebeurd ( in maart). Maakt verder ook niet zo veel uit. Ik ben al blij dat ik mijn account terug heb.temp00 schreef op zondag 16 november 2014 @ 20:42:
Die lvl 1 zal wel een gold seller / trade spammer zijn.
De kan proberen nog een ticket aan te maken met de vraag of ze je gold willen restoren. Volgens mij heb ik hier en daar wel eens gelezen dat wanneer er overduidelijk sprake is van een account hijack, items (en wellicht gold) worden restored.
Kon de costumer support ook niks meer doen?Fantomas schreef op zondag 16 november 2014 @ 20:55:
[...]
Denk het ook. Restoren was geen optie aangezien dit al te lang geleden was gebeurd ( in maart). Maakt verder ook niet zo veel uit. Ik ben al blij dat ik mijn account terug heb.
Maar... waarom zou je als je een pauze gaat nemen de authenticator eraf halen?Fantomas schreef op zondag 16 november 2014 @
Heb normaal altijd een authenticator erop zitten maar die had ik eraf gehaald omdat ik een paar maanden pauze nam en mijn gametime er bijna op zat.
[ Voor 4% gewijzigd door Assix op 16-11-2014 21:05 ]
Verwijderd
Vandaag even gegeared van ilvl 593 naar 608. Aan de hand van een tip die gelezen heb op internet nl; HandyNotes_Dreanor. Ideaal om heel snel en gemakkelijk gear te krijgen + als leuke bijkomstigheid vind je ook de nodige resources voor je garrison. Nog heel even en kan gaan beginnen aan de heroics.
Wellicht niet echt nodig maar ik heb al twee keer gehad dat mijn (hardware) authenticator ermee ophield. Aangezien er toch geen gametime meer op het account staat lijkt het risico op hacks kleiner.hermitassix schreef op zondag 16 november 2014 @ 21:05:
[...]
Maar... waarom zou je als je een pauze gaat nemen de authenticator eraf halen?
Nou mijn account had eerst ook geen gametime meer en was gewoon leeggeroofd, dus dat zegt niksFantomas schreef op zondag 16 november 2014 @ 21:48:
[...]
Wellicht niet echt nodig maar ik heb al twee keer gehad dat mijn (hardware) authenticator ermee ophield. Aangezien er toch geen gametime meer op het account staat lijkt het risico op hacks kleiner.
Volgens mij heeft blizzard afgelopen weekend het een beetje beter gemaakt. Eergister was het onspeelbaar voor me. Gister had ik garissons problemen en in de avond urenlangen queues. Vandaag om de zelfde tijdstip heb ik ongeveer een 1,5 uur queue (argent dawn) en vanochtend had ik geen garisson problemen meer.Bekse schreef op zondag 16 november 2014 @ 22:22:
Geen queue, geen lag hier op Stormrage. Vreemd of geluk?
Waar is de hoofdstad/daily hub enzo? Stormshield? En kan ik nog doorgaan met questen? Tanaan is een level 100 zone maar ik heb geen breadcrumbs gevonden die mij daarheen sturen... Of draait nu alles om die "legendary" questline van Khadgar?
Garrison he.. Dat is je hubBlackMage schreef op zondag 16 november 2014 @ 22:57:
Zo... Ik ben level 100. En nu?
Waar is de hoofdstad/daily hub enzo? Stormshield? En kan ik nog doorgaan met questen? Tanaan is een level 100 zone maar ik heb geen breadcrumbs gevonden die mij daarheen sturen... Of draait nu alles om die "legendary" questline van Khadgar?
War is the only proper school of the surgeon.
Hoofdstad is Ashran. Questen zou ik vooral afmaken in Nagrand..zeker voor de gear die je krijgt. Legendary questline moet je inderdaad ook mee aan de gang. Gratis ringBlackMage schreef op zondag 16 november 2014 @ 22:57:
Zo... Ik ben level 100. En nu?
Ik ben "klaar" in Nagrand, zover ik weet. Ik heb de achievement in ieder geval. Kwam ook bijna precies uit, ik dingde toen ik nog 4 quests over had daar. Heb nu de achievements van alle zones behalve Frostfire en Tanaan.stefanbrekel schreef op zondag 16 november 2014 @ 23:23:
[...]
Hoofdstad is Ashran. Questen zou ik vooral afmaken in Nagrand..zeker voor de gear die je krijgt. Legendary questline moet je inderdaad ook mee aan de gang. Gratis ring
Al met al vond ik de quests in deze expansion erg goed. Ondanks wat pacing probleempjes* ging het erg smooth, de quests leuk, geen super annoying quests er tussen en leuke afwisselende gebieden.
* wat ik eerder meldde over de quests in Gorgrond, dat kwam omdat ik te laag level was voor de tweede helft van de quests. Toen ik een leveltje hoger was kon ik wel de rest afmaken en de achievement krijgen. Klein design foutje van Blizzard.
Maar met de legendary questline wordt ik geintroduceerd in Tanaan ofzo? Of hoe zit dat?
Dat is loot dat niet opgepakt is. Heb af en toe wel is wat laten liggen en vervolgens 10 mailtjes met loot.Tomski1986 schreef op zondag 16 november 2014 @ 23:20:
Als ik een dungeon doe dan komt het meeste van mijn loot die aan mij toegewezen wordt in mijn mailbox toe. Is dit een bug? Bags zijn niet vol btw..
Rupsen, Rapsen.
Maar krijg je het dan dubbel? Neem aan dat spul wat je opraapt van bosses dat die in je inventory terechtkomt. Maar als je de instancegroep verlaat dan is het weer weg?Tomski1986 schreef op zondag 16 november 2014 @ 23:51:
Maar loot van de bossen ook hé en ik open dat wel.
Geen last gehad van queue's of quests die niet werken. Wel wat lag nog in SMV.
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
De nieuwe Dark Legacy comic is wel treffend voor sommigen onder ons, Turalyon was trouwens queue vrij

Clowns to the left of me, Jokers to the right
Tot nu toe nog niet veel lag issues gehad of bugs gehad.
Ben zelf wel te spreken over de Garrisons, alleen steek je er stiekem best veel tijd in.
Alles ging eigenlijk heel goed maar wow wat is het druk zeg.
Zowel druid als warrior kunnen levelen tot 91 maar toen stond RL al weer aan de deur
FUMES et CARNES
De heroics zijn precies op een goed niveau naar mijn mening. Niet TE lastig, maar ook niet te simpel.
En zelfs daar is nu om 1700 een queue van 300 ofzo.
Maar goed, vanaf zaterdag redelijk fatsoenlijk kunnen gamen.
Dit inderdaad, ik voel me verplicht elke dag in te loggen om alles te doenRobbertDs1 schreef op maandag 17 november 2014 @ 08:06:
Zo dit weekend niet veel kunnen spelen maar toch lvl 97 geworden.
Tot nu toe nog niet veel lag issues gehad of bugs gehad.
Ben zelf wel te spreken over de Garrisons, alleen steek je er stiekem best veel tijd in.
Niet de efficientste manier qua levelen, maar vind het wel leuk om alles mee te nemen, mede omdat er geen flying mounts zullen zijn voorlopig.
Garrison neemt alleen echt veel tijd in beslag inderdaad. Wel leuk, maar vraag me af hoe dit gaat over een paar weken/maanden. Heb nu een alle gebouwen op level 2 (garrison zelf ook, want nog geen 100 dus). Ik kom nu al bij lange na niet aan de mats nodig om de work orders te starten en dan speelde ik gisteren heel wat uurtjes. Dat wordt alles van AH kopen of zo...
Tot nu toe bevalt warlords me in ieder geval erg goed (buiten de serverproblematiek) en ik kan op Turalyon gewoon zonder queue spelen. Wel nog wat disconnects en wat lag hier en daar, maar dat is speelbaar.
Iemand enig idee ?
FUMES et CARNES
Blablabla...verplicht lag gezeik bij start...whatever.
Toen het eenmaal werkte werd het echt leuk. Je garrison hebben is echt DE toevoeging van WoD ten opzicht van voorgaande exp. en maakt het misschien zelfs wel beter dan de WotLk uitbreiding. Je wilt toch even iedere ochtend voor werk inloggen om de missies te managen. Zelf ben ik nu level 95 en ook de missies met de vele cutscene's zijn een stuk beter en laten je het verhaal veel beter beleven.
Als ik een minpunt wil geven dan is het dat de 'superkracht' die je in iedere zone krijgt mss wat op is, maar die hoef je dan niet gebruiken (en soms was ik blij dat ik hem jusit had). Dat en in de starterea waat je de tempel/stad moet bevrijden had ik last van bugs die ervoor zorgde dat ik iets van 20 keer was gekilled.
The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.
Dat doet er mij aan denken dat ik vaak andere spelers tegenkom die willens nillens hun flying mount blijven gebruiken goed wetende dat het ding voorlopig toch 'grounded' is. Ieder zijn meug uiteraard, maar ik gebruik toch liever een compactere klassieke mount nu we toch een tijdje aan de grond geplakt zullen zittenIntToStr schreef op maandag 17 november 2014 @ 08:29:
Niet de efficientste manier qua levelen, maar vind het wel leuk om alles mee te nemen, mede omdat er geen flying mounts zullen zijn voorlopig.
Ik gebruik m'n water strider de hele tijd, echt beste investering van laatste tijd om toch vlak voor wod nog even Angler's rep te doen voor die mount. Zo veel waard dat je over het water kunt lopen!Kapoen schreef op maandag 17 november 2014 @ 08:37:
[...]
Dat doet er mij aan denken dat ik vaak andere spelers tegenkom die willens nillens hun flying mount blijven gebruiken goed wetende dat het ding voorlopig toch 'grounded' is. Ieder zijn meug uiteraard, maar ik gebruik toch liever een compactere klassieke mount nu we toch een tijdje aan de grond geplakt zullen zitten
Als je lumber mill level 1 hebt moet je voor de small trees gaan. Vanaf lumber mill level 3 kan je de big trees nemen.Iusedto schreef op maandag 17 november 2014 @ 08:31:
Ik heb een lumbermill en de eerste quest stuurt me naar Gorgrond of zo voor 10 timber maar als ik , eindelijk, een boom gevonden heb en wil zagen krijg ik een melding : Need lumbermill 3 .
Iemand enig idee ?
Ben nu level 93 maar ben drukker met me Garrison dan met levelen
Maar goed dat hoort erbij, ik gebruik in elke zone een andere mount
Die moet ik nog is tegenkomenPaterpor schreef op maandag 17 november 2014 @ 08:40:
[...]
Als je lumber mill level 1 hebt moet je voor de small trees gaan. Vanaf lumber mill level 3 kan je de big trees nemen.
Maar ook niet echt wezen zoeken.
[ Voor 39% gewijzigd door Mektheb op 17-11-2014 08:42 ]
Apexis Crystals etc.
Ik ben inmiddels minstens level 92 met 4 characters. Heb op al die characters ook de level 2 garrison inlcusief de mine. Na de 4de keer Frostfire had ik het wel ff gezien, gelukkig heb ik niet nog meer characters die al level 90 waren. Mijn druid is inmiddels levle 94 en heeft ook z'n fishing shack, best garrison building EVAH. Helaas was de daily quest in spires of arak, yeah, thanks game.
Mijn ervaring tot nu toe: Geweldige story (horde perspectief). Goeie cutscenes en de interactie met Thrall en zijn "ouders" is echt heel goed uitgewerkt. Ook de interactie tussen Thrall en Drek'tar vind ik tof. Dit is echt puur voor de lore junkies en mensen die spelen sinds WC1 (zoals ikke!). Dus ik zit te smullen. Het is super handig dat ik nu 32 gratis mining nodes per dag heb, dat vind mijn goblin errug fijn.
Classes: Guardian Druid: Super sterk. Ik kan alles aan solo, sloop alles zo rete snel dat ik een dps class lijk. Daarbij verlies ik totaal geen health. Het is eigenlijk een beetje saai soms. Ik heb de eerste 2 instances getanked. Ik had vernomen dat het moeilijk zou worden, maar dit was echt complete faceroll, press thrash to win en aoe de peep out of everything.
Enhancement Shaman, nog steeds leuke gameplay, alles ligt redelijk snel neer, als je beetje op let kan je ook grote groepen killen (flame shock > lava lash > fire nova) Als je ook nog een fire (nova) totem up hebt gaat het nog sneller. Dit blijft echt mijn favo melee class (al heb ik een DKtje gemaakt (tauren female) en dat ziet er ook wel tof uit).
Hunter, op dit moment survival specced, maar maakt niet zo veel uit denk. Ik ben sinds het einde van MoP weer echt verliefd geraakt op deze class. Het speelt zo lekker, heeft goede rotation, killed lekker snel (thanks Torkoal) en heeft goede survivablity. Love this class, word zeker de derde die ik naar 100 haal (shammy tweede die heeft LW en skinning en ik heb die mats nodig voor druid, shammy en hunter).
Mage, tja what can say. Wat een bullshit class is dat geworden. Ik sla nog geen deuk in een pakje boter met die class. Ik vond arcane wat zwak, lage surviveablity dus ik denk, ik ga frost. Gaat het gvd NOG LANGZAMER. In de tijd dat ik 3 mobs kill op mijn Guardian druid, kill ik er 1 op mijn mage en dan ben ik op mijn mage half hp kwijt en op m'n druid ben ik vol met hp en rage en kan lekker door. Voorbeeldje: Er is in Frostfire een Challenge op de map (Frozen Treasure). Op mijn druid, bear form, thrash trash trash. Alles is dood. Op mijn mage: freeze van elemental, Blizzard, Blizzard, oh fingers of frost, ice lance, Blizzard, Frost Nova, Blizzard, Blink, Freeze van elemental, Blizzard, Iceblock omdat ik nog 2% hp heb, blink, blizzard, ice lance en uit eindelijk met 1% left was alles dood. Het item werdt wel Epic, maar toch, mage voelt heel zwak aan. Uiteindelijk gewoon weer Arcane gegaan, dat killed single target een stuk sneller. Gewoon zorgen dat je 4 stacks Arcane hebt, mana regen uit combat is zo hoog dat je na elke mob alweer volle mana heeft. Heeft iemand anders een andere ervaring met mage? Tot nu toe heb ik er totaal geen plezier in omdat hij zo zwak aanvoelt. Wat erg jammer is, want mage was mijn 2de liefde tot nu toe.
Verder hopen op kleine Queue vananvond.
PS: de fixes van garrison hebben in mijn geval goed uitgepakt, totaal geen garrison issues meer gehad (behalve dat het af en toe niet telt als "rested" zone terwijl je naast de innkeeper staat. Maja, ff uitloggen en weer inloggen en dat is verholpen.
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Ik kom werkelijk nergens bomen tegen die te zagen zijn.Paterpor schreef op maandag 17 november 2014 @ 08:40:
[...]
Als je lumber mill level 1 hebt moet je voor de small trees gaan. Vanaf lumber mill level 3 kan je de big trees nemen.
Beetje raar en frustrerend eerlijk gezegd.
FUMES et CARNES
Dit inderdaadIusedto schreef op maandag 17 november 2014 @ 08:53:
[...]
Ik kom werkelijk nergens bomen tegen die te zagen zijn.
Serieus waar. Snap er niets van
FUMES et CARNES
Dat is raar, ik kom er net heel veel tegen. Zoveel zelfs dat het vaak afleidt van het questen. Toegegeven, ik heb alleen nog maar SMV volledig uitgespeeld.Iusedto schreef op maandag 17 november 2014 @ 08:53:
[...]
Ik kom werkelijk nergens bomen tegen die te zagen zijn.
In Gorgrond zijn er inderdaad niet zo heel veel. In Talador begin ik ze zelfs al te negeren omdat het er zo veel zijn.Iusedto schreef op maandag 17 november 2014 @ 08:56:
Ik zag gisteren in twee gebieden 1 geel rondje en die was dus voor lumbermill lvl 3 .
Serieus waar. Snap er niets van
Dit topic is gesloten.
Posts als "jeeuj, rogue buffs" of andere 1 regel reactie's van die strekking voegen 0,0 toe aan het topic en zijn daarom niet gewenst.