Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Establish your garrison afgerond! Baas boven baas! Koste me 2 1/2 dag, maar nu heb ik ook wat!!
[ Voor 3% gewijzigd door grote_oever op 15-11-2014 11:13 ]
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
Jammer dat ik de komende dagen moet werken en elke avond afspraken heb.
Veel succes iedereen en hopelijk kan iedereen nu uit de voeten en is het klaaguur (klaagdagen) tijdperk voorbij.
Woensdag de hele vrij en de kids bij de oppas, lekker knallen dan.
Vreemd, ik heb serieus nergens last van hier op Draenor (realm).Baroshir schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 11:20:
Nouja, als je erin zit is het ook niet alles hoor.. Erg laggy en veel popups. Moet meestal 15 seconden stil blijven staan om mobs en usable items te zien te krijgenMaar goed, we kunnen weer eens iets, tis een begin.
Rupsen, Rapsen.
Dit is vooral afhankelijk van wel deel van Shadowmoon Valley je aan het doen bent, de eerste delen waren bij mij gisteren ook een ramp maar toen ik daar eenmaal voorbij was ging alles gesmeerd. Ik hoor van collega's en vrienden op andere realms dat ze daar hetzelfde ervaren.Metian schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 11:30:
[...]
Vreemd, ik heb serieus nergens last van hier op Draenor (realm).
Dat zou inderdaad ook een mogelijkheid zijn, zit nu in Frostfire Ridge (horde). Ben begin stuk al voorbij dus merk niet zoveel van de lag.Cronax schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 11:36:
[...]
Dit is vooral afhankelijk van wel deel van Shadowmoon Valley je aan het doen bent, de eerste delen waren bij mij gisteren ook een ramp maar toen ik daar eenmaal voorbij was ging alles gesmeerd. Ik hoor van collega's en vrienden op andere realms dat ze daar hetzelfde ervaren.
Rupsen, Rapsen.
[ Voor 5% gewijzigd door Buizerd__NL op 15-11-2014 11:49 ]
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Zit lekker te spelen. Effe koffie halen, terug, klik op men char en world server down.Buizerd__NL schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 11:48:
Lekker, world server is down hebben meer mensen hier last van?
Serieus?
Kan niet eens ff een paar uurtjes rustig doorlevelen
Jamooi, en nu mag ik in een Queue aansluiten. Wauw. Sta hier echt versteldVerwijderd schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 11:51:
Ja en ik zeur maar dat het zo onspeelbaar is .....
Verwijderd
Soulizer schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 11:52:
[...]
Jamooi, en nu mag ik in een Queue aansluiten. Wauw. Sta hier echt versteld
Ik had er vanochtend ook eentje. Ik denk dat die invasions heel snel héél saai worden. Ze duren zo lang en je krijgt er maar bijster weinig voor terug, tenzij laatste invasions meer opleveren.Zeror schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 11:49:
Net een Garrison invasion gehad. Die zijn aan de stevige/pittige kant (kan ook komen omdat ik Rogue nog niet goed ken). Maar was wel erg leuk om te doen. Het zijn soort van mini-scenario's.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Net ingelogd ....staan je schoonouders op de stoep
FUMES et CARNES
Ik denk dat ze er voor zorgen dat er genoeg verschillende invasions zijn en natuurlijk moeilijker worden wanneer je hoger level bent, dat het dan nog wel meevalt.NMe schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 12:02:
[...]
Ik had er vanochtend ook eentje. Ik denk dat die invasions heel snel héél saai worden. Ze duren zo lang en je krijgt er maar bijster weinig voor terug, tenzij laatste invasions meer opleveren.
Hm, dan kan ik zo ook aansluiten in de queue denk ik xD
Ik ben uitgelogd, dus mijn plekje op Frostmane kun je krijgen!Adimeuz schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 12:16:
Pos 830 in queue op frostmane. ggqq.
Level 91
Hopen dat ik dan ook meteen weer kan inloggen. Ben net zo lekker bezig sinds iets voor 11 vanmorgen.Baroshir schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 12:44:
Net op de twitterfeed.. We'll be performing rolling restarts for all realms beginning at 13:00 (CET) Thanks for your patience. #BlizzCS
Hm, dan kan ik zo ook aansluiten in de queue denk ik xD
Rupsen, Rapsen.
Heb zelf nog geen flauw idee wat ik er mee ga doen
- Barracks
- Gem Boutique
- Lumbermill
- The Forge
2 prof buildings, lumber mill, barracks ^^kowapanga schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 13:03:
Hoe hebben mensen hier hun garrison ingericht?
Heb zelf nog geen flauw idee wat ik er mee ga doen
|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||
Helemaal mee eens. Ik ben blij dat de hardware capaciteit word uitgebreid maar het is wel te laat. Van wat ik tot op heden van WoD heb kunnen zien, bevalt de hele look en feel me 10x beter dan MoP en voor wat dat betreft is een compliment wel op zijn plaats.
.
Verwijderd
Het gaat nog niet helemaal goed, maar wat ze vanacht hebben gedaan heeft wel een hoop geholpen.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2014 13:20 ]
Verwijderd
Ik maak me ook geen zorgen over de kwaliteit van de content. Hier wordt bij Blizzard altijd erg veel zorg aan besteedt. Het is het technische aspect waar ze keer op keer onvoldoende op presteren.MJ85 schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 13:15:
[...]
Helemaal mee eens. Ik ben blij dat de hardware capaciteit word uitgebreid maar het is wel te laat. Van wat ik tot op heden van WoD heb kunnen zien, bevalt de hele look en feel me 10x beter dan MoP en voor wat dat betreft is een compliment wel op zijn plaats.
Moet ik dit gewoon blijven proberen? Of is het fail?
Verwijderd
Het gaat elke keer fout met het opzetten van een instance bij Blizzard. Dit is ook het geval rond de garrisons.BlackMage schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 13:43:
Ik zit nu vast bij "The Fate of Karabor", waar je een drankje moet drinken en dan een visie uit de toekomst krijgt. Ik krijg daar steeds Transfer Aborted: instance not found.
Opnieuw inloggen heeft geholpen.BlackMage schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 13:43:
Ik zit nu vast bij "The Fate of Karabor", waar je een drankje moet drinken en dan een visie uit de toekomst krijgt. Ik krijg daar steeds Transfer Aborted: instance not found.
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Bij mij was quest abort en weer opnieuw proberen voldoende.BlackMage schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 13:43:
.
|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Ik zeg altijd, als je iets doet moet je het goed doenjunglebeast schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 14:03:
Ik moet zeggen dat die Garrosh een gehaaide Orc is zeg. Eerst ontsnappen en naar het oude Draenor gaan. En nu saboteert hij zelfs de servers van Blizzard.
Ter info: Blijkbaar binnen dit en 15 minuten ook een realm restart.
[ Voor 9% gewijzigd door Powerblast op 15-11-2014 14:10 ]
[ Voor 32% gewijzigd door Grvy op 15-11-2014 14:13 ]
Dit is een account.
Maar even in me character list blijven staan en open dat ik met de restart daar kan blijven staan, kan ik mooi de queue omzeilen
[ Voor 53% gewijzigd door Metian op 15-11-2014 14:27 ]
Rupsen, Rapsen.
Lol, wat versta je onder rustig? Niks doen en stil blijven staan...Mik! schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 13:57:
No offense, maar de maintenance heeft wel degelijk geholpen. De servers voelen al een stuk stabieler aan dan gister. Het is nog steeds verre van perfect, maar het is prima te spelen als je gewoon rustig aan doet.
Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.
Daggerspine liep ook als een tiet, maar nu is het nog harder janken dan voorheen.fuqua schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 14:35:
rolling restarts ? waarom, azjol nerub liep perfect, niks geen lag of wat dan ook en eindelijk was ik na een uur aan de beurt voor dungeon, vlieg ik er uit
Heette vroeger niet voor niets Laggerspine, dus waarom klaag ik eigenlijk nog haha
Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.
Jep. Maar de login server wordt geraped tijdens en vlak na die reboots dus misschien wat langer voordat je kan inloggen.Bartske schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 14:36:
hoelang duurt zo'n restart eigenlijk? kwartiertje ofzo?
Gelukkig zit ik alweer oo Draenor, had geen queue. Maar zit nu met Retrieving character list aan te kijken... Nvm op moment van schrijven ben ik online.BlackMage schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 14:38:
[...]
Jep. Maar de login server wordt geraped tijdens en vlak na die reboots dus misschien wat langer voordat je kan inloggen.
Rupsen, Rapsen.
Ja, maar de Queue is minimaal 2,5 uur op de main serversBartske schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 14:36:
hoelang duurt zo'n restart eigenlijk? kwartiertje ofzo?
Ik dacht ook dat Turalyon perfect in orde was, maar ineens bleven mijn chars hangen op flight pathsfuqua schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 14:35:
rolling restarts ? waarom, azjol nerub liep perfect, niks geen lag of wat dan ook en eindelijk was ik na een uur aan de beurt voor dungeon, vlieg ik er uit

Ik kan er wel om lachen om eerlijk te zijn. Dankzij de rommelige launch en de hiccups er na heb ik al mijn huishoudelijke taken al gedaan die ik normaal pas in de komende dagen zou doen. Dus bedankt Blizzard om mijn procrastinatie te stoppen
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Ik zit er al weer in op Defias BrotherhoodSoulizer schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 14:40:
[...]
Ja, maar de Queue is minimaal 2,5 uur op de main servers
[ Voor 9% gewijzigd door Bartske op 15-11-2014 14:42 ]
Rupsen, Rapsen.
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Merroc schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 14:42:
Van in de queue plek 1500 of zo, naar in de game door de restart. Ik zeg, het heeft geholpen.
Zorian schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 14:42:
Ik kan geeneens inloggen omdat de login server plat ligt.
Legends of the past.. Outland vriendBartske schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 14:41:
[...]
Ik zit er al weer in op Defias Brotherhood(athans, ik zit tegen het laadscherm aan te kijken)
Ja fuck. Ik zit vast in een queue met geen mogelijk uit en geen mogelijkheid door :pokerface
Ben tenminste ingelogd, soort van.
[ Voor 14% gewijzigd door Zorian op 15-11-2014 14:47 ]
Goeie flow kwa quests en ook heldere uitleg over features.
Prima te blaffen tot nu toe !
Oh en World Server down :x
Rupsen, Rapsen.
Kijk een echte gillerQuendo schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 14:50:
Ok volgens mij is nu alles kapot. Er is nu zelfs een queue voor het opstarten van Battle.net

Kom nu alleen niet meer in de game.. was er in , restart kwam er aan en nu blijf ik in loading screen hangen. en dan springt die weer terug naar character select.. en dan weer het zelfde liedje
snap niet waarom ze nu de restart moesten doen.. het draaide de hele morgen al lekker

Nu ben ik er wel in (ja, battle net dan
| We all need people who will give us feedback. That's how we improve. - Bill Gates |
He who controls the Spice, controls the Universe.
Slecht plan om nu naar je garrison te gaan, de garrison servers liggen plat.SandsOfArrakis schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 15:05:
Ook weer binnen, maar meteen *instance not found* wanneer ik probeer om naar mijn garrison terug the hearthstonen
Blur je email ff beter de volgende keerrikdegraaff schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 14:52:
Woot: [afbeelding]
Nu ben ik er wel in (ja, battle net dan)
Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME
Gaat tot nu toe prima dus!
@ FVV. begin medelijden met je te krijgen. Begint wel erg sneu te worden nu.
Voor de mensen die vanaf Draenor komen weet ik dat een FCM mogelijkheid voor ze is.
Ik twijfel nog maar aan de andere kant wil ik gewoon lekker op Draenor blijven... moeilijk
[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]
[ Voor 13% gewijzigd door Msi92 op 15-11-2014 15:46 ]
Hmm ik sta al 4.5 uur in de queue voor Silvermoon op het momentZalaroth schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 15:44:
Kweenie, maar 1 restart op Silvermoon gehad. Verder even een disconnect met world server down maar kon er na 5 minuten weer in.

Verwijderd
Joh aan jou ga ik echt mijn energie niet meer verdoen.Zalaroth schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 15:44:
Kweenie, maar 1 restart op Silvermoon gehad. Verder even een disconnect met world server down maar kon er na 5 minuten weer in.
Dat doe je anders nog wel.......Verwijderd schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 15:51:
[...]
Joh aan jou ga ik echt mijn energie niet meer verdoen.
.
Verwijderd
Amen.MJ85 schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 15:55:
Hoe kun je blizzard verdedigen na 5 releases waar het iedere keer spaak liep? Er is geen excuus.. Simpel zat.
Fifa forumAinnir schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 15:57:
Wat een gezeur in deze thread zeg, zit ik hier soms op het Viva forum?
Je bedoelt het fokforum
MoP was zo heel slecht nog niet op het feit na van spawn/item camping waar dat nu bij WoD de items voor jezelf zijn om op te pakken.MJ85 schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 15:55:
Hoe kun je blizzard verdedigen na 5 releases waar het iedere keer spaak liep? Er is geen excuus.. Simpel zat.
Bij MoP heb ik op Draenor-EU weinig problemen gehad.
Queue tijden voor raids waren wel wat uit de hand gelopen maar hoogstens een uurtje.
Ik wacht nu al 3 uur om alleen erin te komen om te levellen.
[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]
Zelfde hier, zit op Magtheridon maar zit echt te overwegen om te switchen. Maarja vraag me dus ook af of dit wel goed gaat met Garrisons etc.Bartoow schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 15:52:
Gaan deze lange queue's de komende tijd zo blijven, of wordt dit een deze dagen opgelost? Ik ben namelijk best bereid van server te switchen, aangezien ik toch niet echt een ''sociaal'' gebeuren heb opgebouwd in de server waarin ik zit haha ( deze is nu al een tijdje locked). Maar als het bijvoorbeeld snel wordt opgelost, dan blijf ik nog wel even geduldig wachten.
Dit topic is gesloten.
Posts als "jeeuj, rogue buffs" of andere 1 regel reactie's van die strekking voegen 0,0 toe aan het topic en zijn daarom niet gewenst.