Wat vinden jullie op dit moment de beste pvp classes en waarom ?
http://imgur.com/ZnUJIHR
Sta al vanaf 16:00 in de queue!
Sta al vanaf 16:00 in de queue!
[ Voor 12% gewijzigd door EG Mike op 14-11-2014 20:47 ]
Hoeveel mensen denk je dat er op 100 zitten en al uitgebreid meerdere klasses hebben kunnen vergelijken?Morex schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 20:44:
Wat vinden jullie op dit moment de beste pvp classes en waarom ?
Ze staan nu pakweg allemaal op Locked, zelfs de echte low pop realms hebben een queue van 500+.
Hebben ze de cap soms nog lager gezet?
Hebben ze de cap soms nog lager gezet?
Denk het wel, ik zit op een server die nog nooit queues gezien had en nu sta ik in een queue van 2500
EU forums zijn ook offline nu.
En weer terug.
En weer down.
Woah, Blizzard heeft het echt zwaar!
En weer terug.
En weer down.
Woah, Blizzard heeft het echt zwaar!
[ Voor 64% gewijzigd door EG Mike op 14-11-2014 20:51 ]
Zit nu te wachten tot mijn account weer actief wordt na kopen gametime, maar aan de reacties te zien kan ik beter wat anders gaan spelen 
edit: position in queue 947, die hebben we sinds wrath niet meer gezien op Lightbringer
edit: position in queue 947, die hebben we sinds wrath niet meer gezien op Lightbringer
[ Voor 24% gewijzigd door Blitzdoctor op 14-11-2014 20:53 ]
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Er zijn toch wel beta's geweest?
Morrar schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 20:47:
[...]
Hoeveel mensen denk je dat er op 100 zitten en al uitgebreid meerdere klasses hebben kunnen vergelijken?
Maar, wat hoop je voor antwoord te krijgen? Zoals altijd, is er geen 'beste pvp class'. Ja, er is misschien een class dat nu erg goed is, maar tegen de tijd dat jij level 100 bent, is de nerf er al weer. Kies gewoon een class die je leuk vindt.
Waar haal je toch de hele tijd vandaan dat ik een troll ben? Dat jij je graag laat naaien hoeft niet te betekenen dat iedereen die dit spel speelt genoegen neemt met deze gang van zaken.lanerios schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 19:40:
Shoombak is echt de nieuwe troll
plek 899 in de queue, ik zie morgenochtend wel weer >_>
Nou alles locked, ook op de low pop servers.
handig dat de rij waarin ik sta duidelijk is betreffende de wacht tijden.
Ik ging van 23min naar 7min weer naar 21min en nu op 43min.
Ik ging van 23min naar 7min weer naar 21min en nu op 43min.
Je zit je wel op te fokken he? Ga een frisse neus halen joh.shoombak schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 21:01:
[...]
Waar haal je toch de hele tijd vandaan dat ik een troll ben? Dat jij je graag laat naaien hoeft niet te betekenen dat iedereen die dit spel speelt genoegen neemt met deze gang van zaken.
Dat gaat het niet worden voor mij, de vriendin is zo vrij en dan ga ik mij met sociale irl activiteiten bezig houden. toch veel plezier gewenst. Garrison's zijn leukMetian schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 20:38:
[...]
Begon om half 6 met queue van +3000 en nu..zit ik nog op 1350 - 1450.. Mag hopen als ik vannacht nog even me follower op missie kan sturen.
Ik hoop dat ik tegen een uurtje of 11 nog even kan inloggen zodat ik men garrison missions nog even kan doen
wow, en ik al huilen omdat ik op 1355 sta xD al stond ik een kwartier geleden op 600... ga alleen maar omhoog.
Mijn main zit op het moment vast bij zijn garrison.
Dus ik dacht ik lees even wat rond op de Blizzard Twitter voor oplossingen.
Op hun Twitter site zetten ze links naar hun forum welke slecht bereikbaar is (dat werkt dus niet).
En als je dan eindelijk hun site komt krijg je gewoon een zeer lange opsomming van problemen.
Mijn probleem staat er ook bij en daar staat dan weer een link bij naar een andere pagina van hun site met wat standaard tekst waarvan bekend is dat dit niet werkt.
Dus zo zien ze eruit alsof ze druk bezig zijn (want de problemen worden erkend) maar er zijn geen oplossingen.
Dus de enige oplossing is een ticket schrijven en de GMs zullen het op het moment wel al idioot druk hebben dus tot deze bij mij zijn om mijn char ergens anders neer te zetten zijn we een dag verder.
Dus ik dacht ik lees even wat rond op de Blizzard Twitter voor oplossingen.
Op hun Twitter site zetten ze links naar hun forum welke slecht bereikbaar is (dat werkt dus niet).
En als je dan eindelijk hun site komt krijg je gewoon een zeer lange opsomming van problemen.
Mijn probleem staat er ook bij en daar staat dan weer een link bij naar een andere pagina van hun site met wat standaard tekst waarvan bekend is dat dit niet werkt.
Dus zo zien ze eruit alsof ze druk bezig zijn (want de problemen worden erkend) maar er zijn geen oplossingen.
Dus de enige oplossing is een ticket schrijven en de GMs zullen het op het moment wel al idioot druk hebben dus tot deze bij mij zijn om mijn char ergens anders neer te zetten zijn we een dag verder.
Ik kan me inderdaad meer kwaad maken om mensen die deze shit goedpraten dan het feit dat ik niet kan spelenpryth schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 21:04:
[...]
Je zit je wel op te fokken he? Ga een frisse neus halen joh.
Verwijderd
Sodeju, sinds half 5 aan het wachten in queue, nu dus 5 uur verder en nog 350 te gaan... De laatste 40 spots had ie 'n uur over gedaan, begon toenstraks met 3000 queue
ik sta ook al 3u in de queue op outland, nog steeds 1990 mensen voor me... pffff
Lijkt beter te worden! Schiet van 89 naar 49, van 600+ minutes remaining, naar 6min!
http://imgur.com/r1bmgzl
http://imgur.com/r1bmgzl
Ik zit ook al ruim zo'n 5 uur in queue voor Ragnaros... nog steeds 830 mensen voor me... Hoop dat het morgen echt beter is...
Trouwens, is er een realm waar veel tweakers actief zijn waar ik m'n character boost op kan gebruiken?
Trouwens, is er een realm waar veel tweakers actief zijn waar ik m'n character boost op kan gebruiken?
Voor horde Defias Brotherhoodhermitassix schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 21:29:
Ik zit ook al ruim zo'n 5 uur in queue voor Ragnaros... nog steeds 830 mensen voor me... Hoop dat het morgen echt beter is...
Heh, de high-pop servers voor WoD (Outland, Sylvanas, Defias Brotherhood, etc.) staan allemaal zo tegen de 5000 queue. Anachronos (low-pop) server staat op 800 ongeveer.
Wel jammer dat ze die max. population zo drastisch omlaag gooien, volgens die blue post zouden alleen high-pop servers hiermee opgelost worden. Maar blijkbaar is het probleem zo groot dat alle servers omlaag moeten, gooi dan gewoon alles dicht?
Ach.. gisterenavond kunnen komen tot m'n garrison, vandaag bijna de 94 aangetikt tot ik langs m'n garrison kwam vanavond via een FP en een DC kreeg. Daarna gelijk een leuke queue, hopelijk is het dit weekend speelbaar maar ik vrees dat dit probleem nog wel een paar dagen blijft.
WoD zelf voor zover ik heb gezien is prachtig, dat is weer mijn stijl. Wel baal ik van al die nutteloze blue en epic items. Lijkt Timeless Isle wel met al die meuk, epic trinket die je fall speed drastisch reduceert en noem maar op. Zet ze dan op z'n minst als toy te boek zodat die meuk geen plek inneemt. Begin verhaallijn is mooi, al had het minder verplicht gemogen, maar als je hier en daar weer oude BC muziek hoort..
Edit: @ hieronder: elke dag vanaf circa 4 uur wordt het trager en rond een uur of 8 wordt het punt van falen bereikt, dan zitten er domweg teveel spelers in WoW. Valt me eigenlijk mee dat de world server niet down is? Of een instance server oid.. dat was wel zo met vorige xp's.
Wel jammer dat ze die max. population zo drastisch omlaag gooien, volgens die blue post zouden alleen high-pop servers hiermee opgelost worden. Maar blijkbaar is het probleem zo groot dat alle servers omlaag moeten, gooi dan gewoon alles dicht?
Ach.. gisterenavond kunnen komen tot m'n garrison, vandaag bijna de 94 aangetikt tot ik langs m'n garrison kwam vanavond via een FP en een DC kreeg. Daarna gelijk een leuke queue, hopelijk is het dit weekend speelbaar maar ik vrees dat dit probleem nog wel een paar dagen blijft.
WoD zelf voor zover ik heb gezien is prachtig, dat is weer mijn stijl. Wel baal ik van al die nutteloze blue en epic items. Lijkt Timeless Isle wel met al die meuk, epic trinket die je fall speed drastisch reduceert en noem maar op. Zet ze dan op z'n minst als toy te boek zodat die meuk geen plek inneemt. Begin verhaallijn is mooi, al had het minder verplicht gemogen, maar als je hier en daar weer oude BC muziek hoort..
Edit: @ hieronder: elke dag vanaf circa 4 uur wordt het trager en rond een uur of 8 wordt het punt van falen bereikt, dan zitten er domweg teveel spelers in WoW. Valt me eigenlijk mee dat de world server niet down is? Of een instance server oid.. dat was wel zo met vorige xp's.
[ Voor 11% gewijzigd door Freaky Maus op 14-11-2014 21:42 ]
Begint toch niet weer hetzelfde gezeik hè als gisteravond... Character not found!
Dit ben ik volledig met je eens, dingen die niet als toy te boek staan en het imo toch zijn, neemt zoveel bagage space in beslag.Freaky Maus schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 21:38:
[ Voor 80% gewijzigd door Niek_1981 op 14-11-2014 21:46 ]
Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.
Ik zit erin! Sylvanas is ook nog lag vrij!?
Zelfs mn garrison werkt!!
Zelfs mn garrison werkt!!
[ Voor 27% gewijzigd door EG Mike op 14-11-2014 21:47 ]
Jesus! om 19:00 aangezet.. 5599 queue.. 523 min.. 2 uur later.. 3359 en nog maar 314 min te gaan!
Niet normaal! Begint nu toch wel echt slecht te worden!
Ging net nog eens kijken op Nordrassil nog steeds 1000 man in de queue. Denk dat de garrison missions voor morgen zullen zijn.Predje schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 22:04:
Jesus! om 19:00 aangezet.. 5599 queue.. 523 min.. 2 uur later.. 3359 en nog maar 314 min te gaan!
17:00 aangezet met een queue van 3k ... nu 350+ met nog een uur waiting time.Predje schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 22:04:
Altijd leuk die wachtlijnen voor een attractie plus Blizzard's lowered in-log services.
DDoS zou over zijn. Maar ze hebben er met de hotfixes een zooitje van gemaakt. De Amerikaanse servers doen het beter. Mja, uitbreiding is eerst in EU uitgerold.
Intel Core i7 950 - Asus Sabertooth X58 - Asus GTX690 - BenQ XL2420T | Wallpapers | Flash Games
Kwak voor het gemak even de content neer. Site laadt voor geen meter.
Site laad hier gewoon? maarHurtebise schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 22:09:
[...]
Kwak voor het gemak even de content neer. Site laadt voor geen meter.
In attempts to pinpoint latency related issues we’ve temporarily lowered the maximum number of people allowed in each realm. This will result in higher queue times as realms who have populations above the cap will not allow any new players in until it decreases back down below the new player cap. We’re continuing work on this and other issues impacting game latency.
Dit is een account.
Ik baal er toch wel van dat ik graag wil spelen, en betaal voor een product + abonnement en dat ik moet wachten voordat ik kan spelen... Het is geen 5-10 minuten wachten, wat als het lag-vrij was nog acceptabel zou zijn.. maar uren! Waanzin.
Intel Core i7 950 - Asus Sabertooth X58 - Asus GTX690 - BenQ XL2420T | Wallpapers | Flash Games
Ik heb een work around gevonden!
Free Character Migrations Availablee
If you're on one of the source realms listed below, you can move your characters to one of the designated destination realms and avoid the queues—for free!
Lol...
If you're on one of the source realms listed below, you can move your characters to one of the designated destination realms and avoid the queues—for free!
Lol...
Bijna alle EU Realms zijn nu locked. Alleen een paar Non-English Realms zijn nog open.
Net ff voor de grap proberen te loggen op mijn eigen server:
22:00, Silvermoon, 4500 Queue, 104 Minuten.
DAGEN!!eMKa schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 22:13:
..uren! Waanzin.
Ik wilde vandaag ook weg van Silvermoon, maar toen kwam ik een flink obstakel tegen.Hurtebise schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 22:14:
Ik heb een work around gevonden!
Lol...
Max 50K Gold per Level 90 Character.
Ik heb 6 Level 90 Characters en 537K Gold... dus moet dan 237K achter laten. Zelfs als je voor Paid Transfer kiest is deze limiet er... wat een bullshit zeg.
Typisch Blizzard.
(Daarbij hebben Khadger en Azjol-Nerub inmiddels ook een Queue)
[ Voor 4% gewijzigd door TheDeeGee op 14-11-2014 22:18 ]
Was het maar 104 minuten..Svarog schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 22:14:
Bijna alle EU Realms zijn nu locked. Alleen een paar Non-English Realms zijn nog open.
Hmm moet voor mij hier niet meer lang duren. Draenor, 300 in queue, 30 min ongv. Mja zal wel nog uurtje wachten worden
Rupsen, Rapsen.
Ik had maar een queue van nog net geen 3000 en wacht al 56 uur en sta pas op 1059. Zelfs voor 4 uur had ik dus getekend. xD
[ Voor 3% gewijzigd door Zalaroth op 14-11-2014 22:29 ]
Het is een longshot, maar het proberen waard.
http://eu.battle.net/wow/en/forum/topic/12618075264
Word iig een super lange topic.
het zei voor mij op Ragnaros om 16:30: position in queue: 2700 en wachttijd iets van een uur.
Nu, zo'n 6 uur later: wachttijd varieert van 30min tot 2000 min en position in queue is 594..
Nu, zo'n 6 uur later: wachttijd varieert van 30min tot 2000 min en position in queue is 594..
War is the only proper school of the surgeon.
lol
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
Lol nordrassil is plots een medium server in plaats van een low
Ik noteer 17:00 achteraan in de Queue aangesloten en 22:33 eindelijk ingelogd!
Tis maar 5,5 uur wachten op de funride boys. Netjes netjes. Succes yall

Tis maar 5,5 uur wachten op de funride boys. Netjes netjes. Succes yall

En dan ben je eindelijk ingame, en kun je niks doen vanwege lag en Garrison Bug.
Zo is het op Silvermoon iig.
Daar lijkt het wel op fukkk.... en dat een paar addons niet blijken te laden o:Svarog schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 22:35:
En dan ben je eindelijk ingame, en kun je niks doen vanwege lag en Garrison Bug.
Toch maar weer verder gaan pokeren? Iig ff ingelogd blijven en kijken of met die phasing nog wat te doen is
Voor de mensen die wekkers nog durven te zetten maintence van 5:00 tot 11;00 CET
Eindelijk level 100 alle rare gefarm die battle pet hebben, morgen als het lukt aan de legendery quest beginnen.
Nog vraagje over de garrisson, wat de beste manier om veel van die resources binnen te harken, merk dat die 2k voor upgrade nog best veel is
Eindelijk level 100 alle rare gefarm die battle pet hebben, morgen als het lukt aan de legendery quest beginnen.
Nog vraagje over de garrisson, wat de beste manier om veel van die resources binnen te harken, merk dat die 2k voor upgrade nog best veel is
Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427
Zie zojuist dat alle Engelse, Franse, Spaanse, Italiaanse server gelocked zijn. De Duitsers hebben een handje vol die niet gelocked zijn en de Russen ook. Rest is allemaal locked.
Kan zelfs niet op mijn char komen die op een low lvl realm zit.
Haha haalt misschien niks uit maar toch ff een +1 gedaan.Svarog schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 22:29:
Het is een longshot, maar het proberen waard.
incoming: [NA/EU] Extended maintenance scheduled for November 15. Check your launcher for specifics. Details on our continued efforts are forthcoming.
Dit is gewoon 1 grote mislukking. Het gaat zeker weken duren voordat je kunt spelen.
Ik eis dat ik dagen playtime terug krijg.
Ik eis dat ik dagen playtime terug krijg.
Tuurlijk, morgen dus ook niet spelen. Net wanneer ik eindelijk der tijd voor heb
...en ik vroeg wakker ben, schiet niet op.
Rupsen, Rapsen.
Oke, laat maar.. loginserver is down.grote_oever schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 22:40:
Zie zojuist dat alle Engelse, Franse, Spaanse, Italiaanse server gelocked zijn. De Duitsers hebben een handje vol die niet gelocked zijn en de Russen ook. Rest is allemaal locked.
Ze hadden gewoon extra servers in moeten zetten.
Maar ze zullen wel gedacht hebben dat de opkomst matig zou zijn.
En nu hebben we dit.
Maar ze zullen wel gedacht hebben dat de opkomst matig zou zijn.
En nu hebben we dit.
Ik baal hier erg flink van... gelukkig is het niet alleen omdat ik op een "full" realm zat, maar heeft iedereen er last van.
Verwijderd
[rant]
Persoonlijk heb ik het er een beetje moeilijk mee dat de mensen (die ik persoonlijk weet) die vakantie hebben voor het game de servers aan het hoggen zijn en gewoon niet uitloggen.
Op zich het goede recht maar niet echt collegiaal naar de community toe. in Q om 17u30, gedisconnect ergens rond 21u30 en niet gemerkt dus terug achteraan aanschuiven in een Q van 3200+.
Nu maintenance tijdens het weekend ... "awesomefish!"
Geweldig toch, het enige weekend in maanden dat ik vrij ben en kan ik nog niet spelen.
[/rant]
Wat ik er al van heb gezien was leuk, maar veel teveel lag op Magtheridon om deftig te spelen.
Persoonlijk heb ik het er een beetje moeilijk mee dat de mensen (die ik persoonlijk weet) die vakantie hebben voor het game de servers aan het hoggen zijn en gewoon niet uitloggen.
Op zich het goede recht maar niet echt collegiaal naar de community toe. in Q om 17u30, gedisconnect ergens rond 21u30 en niet gemerkt dus terug achteraan aanschuiven in een Q van 3200+.
Geweldig toch, het enige weekend in maanden dat ik vrij ben en kan ik nog niet spelen.
[/rant]
Wat ik er al van heb gezien was leuk, maar veel teveel lag op Magtheridon om deftig te spelen.
maintenance zie ik liever dan helemaal niks. Geeft namelijk aan dat Blizzard met man en macht over uren aan het draaien is om alles op te lossen.
Hopenlijk dat morgen iets beter gaat.
Nog 22 mensen voor me..
Hopenlijk dat morgen iets beter gaat.
Nog 22 mensen voor me..
[ Voor 6% gewijzigd door Metian op 14-11-2014 22:49 ]
Rupsen, Rapsen.
Je maakt een grapje? Waarom denk je dat ze niet uitloggen? Je kunt hun toch niet kwalijk nemen dat jij niet in kan loggen.Verwijderd schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 22:48:
[rant]
[/rant]
Nogmaals, de que's zijn tot aan vanmiddag niet echt een probleem geweest. Een uur wachten om te gamen op een drukke server is nog daar aan toe. Als je eenmaal binnen bent is het gewoon niet speelbaar. Ze hebben totaal actieve users vandaag naar beneden geschroeft, maar nogmaals.. dat is niet de oorzaak.
nou, na 5 uur nog 9 in de queue... en nu moet ik alweer aan het werk...
edit, 45 uur was wel overdreven.
edit, 45 uur was wel overdreven.
[ Voor 20% gewijzigd door Linke-soep op 14-11-2014 22:56 ]
Ik ben gewoon andere dingen aan het doen
In zekere zin netjes kunnen spelen maar dan niet in de exp. mappen
Mijn server doet het in elk geval prima, en heb al meerdere vrienden geinvite om in de party te komen. Hun ervaren in elk geval weinig lag
Ik wilde alleen even molten core doen, maar krijg nu wel 'instance not found'
Ik wilde alleen even molten core doen, maar krijg nu wel 'instance not found'
Nou, ik zit er dan eindelijk in. Nu de loading nog door komen. Vanaf half 6 in de queue gestaan.
Rupsen, Rapsen.
Ik ben blij dat ik op men vrije dag ongestoord van 10-17 heb kunnen spelen en daarachter lekker uiteten ben geweest.
que 1400, 50 min to go....
-Pirate : "The cannons be ready Captain." -Captain: "Are."
Vrij kansloos dit eigenlijk nu ik online ben
Sta al 5 min te wachten om van character te switchen.
[ Voor 36% gewijzigd door Metian op 14-11-2014 23:08 ]
Rupsen, Rapsen.
Het heeft geen zin, ingelogd zijn er geen npc's, niks.
Alleen andere spelers die ook niks kunnen.
Alleen andere spelers die ook niks kunnen.
Verwijderd
Mijn game is best wel stabiel nu op Steamwheedle, geen lag in gorgrond en garrison werkt ook!
Precies wat ik dacht.Metian schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 23:08:
Vrij kansloos dit eigenlijk nu ik online benSta al 5 min te wachten om van character te switchen.
had ik ook de hele dag. 3x in mijn garrison geweest. 1x zonder probleem en 2x hing ik vast maar een simpele truck fixte het.Verwijderd schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 23:11:
Mijn game is best wel stabiel nu op Steamwheedle, geen lag in gorgrond en garrison werkt ook!
En toen ging ik een 4e keer ernaar toe want ik kon eindelijk een gebouw bouwen en yup, finaal vast en kan helemaal niets meer doen.
Wanneer is dit euvel opgelost?
Ik ben namelijk nog even WoW aan het uitproberen, of ik het wel of niet leuk vind...
Dus een n00b vraag, maar wat is er aan de hand?????
EDITEr staat overal locked...?
Ik ben namelijk nog even WoW aan het uitproberen, of ik het wel of niet leuk vind...
[ Voor 10% gewijzigd door PeaceFreak op 14-11-2014 23:14 ]
| We all need people who will give us feedback. That's how we improve. - Bill Gates |
Dus ik was om 21:15 klaar met werk, snel naar huis om WOW op te starten gelijk queue nja niet erg maarjah ik zit er nog steeds in, nu is het bedtijd omdat ik morgen moet werken. DANKJEWEL Blizzard, heb lekker kunnen genieten van WOD!!!1 /sarcasm
Een van de grootste features van WOD is gephased/instanced (garrisons). Veel mensen willen dit doen bij het questen word je ook vaak gedwongen om erheen te gaan.rikdegraaff schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 23:13:
Dit in combinatie met diverse quest gebieden welke ook heavily phased zijn is vanwege het grote aantal spelers gewoon te zwaar voor de servers.
edit:
Ze hebben de cap van alle servers (het max aantal spelers dat erop kan) flink omlaag gezet.
Hierdoor willen ze de load op de servers verlagen maar dit werkt geloof ik voor geen meter.
[ Voor 13% gewijzigd door Deadsy op 14-11-2014 23:17 ]
@rikdegraaff: er is een nieuwe uitbreiding. Deze is van woensdag op donderdag online gegaan. Normaal gaat dat meestal gepaard met wat lag en bugs alleen houd dat deze keer ontzettend lang aan wat resulteert in players die weinig tot niets kunnen doen (als je al in kan loggen). Dit heeft over het algemeen alleen betrekking tot nieuwere content (lvl90+). Als je lager dan lvl90 bent hoef je je niet veel zorgen te maken.
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
Er staat overal Locked omdat Blizzard het aantal spelers dat op een server mag omlaag geschroefd heeft.rikdegraaff schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 23:13:
Van de 8 Miljoen kunnen er waarschijn maar 5 Miljoen OP de servers in de EU.
Kan alleen opgelost worden door meer servers in te zetten... wat ze hadden moeten doen. Maar ze dachten waarschijnlijk dat de opkomst matig zou zijn, en nu zit je...
Alt + F4 en meteen inloggen werkte hier
Rupsen, Rapsen.
Een van de grooste mislukkingen so farDeadsy schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 23:16:
[...]
Een van de grootste features van WOD is gephased/instanced (garrisons). Veel mensen willen dit doen bij het questen word je ook vaak gedwongen om erheen te gaan.
Dit in combinatie met diverse quest gebieden welke ook heavily phased zijn is vanwege het grote aantal spelers gewoon te zwaar voor de servers.
edit:
Ze hebben de cap van alle servers (het max aantal spelers dat erop kan) flink omlaag gezet.
Hierdoor willen ze de load op de servers verlagen maar dit werkt geloof ik voor geen meter.
Je bedoelt één algemene garrison met 3000 andere spelers.
Ja maar de meesten ervan deden niet wat ik wilde, ze zaten zelfs tegen me te praten in de chat. Best goede AI. Wel veel gevloek.
Beetje kunnen spelen vanavond. Zit nu op 94.50 in Talandor. Main is nog steeds gebugged.
Tura had ook een queue van 600 of zo.
Tura had ook een queue van 600 of zo.
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Multi-Guild Garrison!Soulizer schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 23:21:
[...]
Je bedoelt één algemene garrison met 3000 andere spelers.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Dit is tot op heden elke expansion gebeurd... Duurt meestal dagje of 3 voordat alles redelijk stabiel draait... Succes met wachten allen.
i7 950 - 12gb kingston ddr3 - nvidia 1080 8gb
Zo, zonder lag me nieuwe mage levelen..
Rupsen, Rapsen.
De queues zijn het grootste probleem, en dat gaat de komende maanden niet opgelost worden.StupidMonkey schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 23:34:
Dit is tot op heden elke expansion gebeurd... Duurt meestal dagje of 3 voordat alles redelijk stabiel draait... Succes met wachten allen.
Dus hoe gaan ze dat aanpaken? Er zullen zeker 3-4 Miljoen spelers in EU zijn die niet kunnen spelen de komende maanden.
Mochten er mensen terug gekomen zijn naar WOW dan zullen deze denk ik wel weer weg gaan.
En dan zullen ze zich bij Blizzard afvragen hoe het toch komt dat ze niet meer de hoge aantalen halen als vroeger.
Als je met die 7 dagen gratis spelen en met de 90 boost al probeerd om oud spelers terug te halen dan moet je toch verwachten dat er aardig wat mensen op de servers willen.
En dan zullen ze zich bij Blizzard afvragen hoe het toch komt dat ze niet meer de hoge aantalen halen als vroeger.
Als je met die 7 dagen gratis spelen en met de 90 boost al probeerd om oud spelers terug te halen dan moet je toch verwachten dat er aardig wat mensen op de servers willen.
Lightbringer had 0 lag nadat ik ingelogd was. Zonder probleem kunnen spelen. Hier werkt de verlaagde cap dus blijkbaar wel.
Denk dat Blizzard met de handen in het haar zit.
Zonder extra Servers gaat dit nog tot eind volgend jaar duren met de Queues.
Zonder extra Servers gaat dit nog tot eind volgend jaar duren met de Queues.
Verschilt per zone volgens mij.Blitzdoctor schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 23:41:
Lightbringer had 0 lag nadat ik ingelogd was. Zonder probleem kunnen spelen. Hier werkt de verlaagde cap dus blijkbaar wel.
Wat ik van de guild begreep gaat het op onze server ook wel zodra je de begin zones maar voorbij bent.
Echter daar voorbij komen schijnt weer niet mogelijk te zijn, en iedereen zit vast in zijn garrison ofzo, gelukkig ben ik lekker aan het werk
Maanden? Misschien 3 weken... En alleen omdat die mensen geen tijd hebben om te wachten. Bovendien blijft de queue alleen op high pop. servers een issue, de andere servers hebben een queue van 5 min ofzo straks (lees over 3 weken max)...Svarog schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 23:36:
[...]
De queues zijn het grootste probleem, en dat gaat de komende maanden niet opgelost worden.
Dus hoe gaan ze dat aanpaken? Er zullen zeker 3-4 Miljoen spelers in EU zijn die niet kunnen spelen de komende maanden.
Nu wil iedereen tegelijk op dezelfde plek zijn... En dat blijft nog altijd het grootste probleem wat ze niet opgelost krijgen bij Blizzard
Daarom dat je alts ook wel gewoon kan spelen als deze nog geleveld moeten worden tot 90
i7 950 - 12gb kingston ddr3 - nvidia 1080 8gb
Mijn garrison (in Shadowmoon Valley) was ook zonder lag, kon er zelfs naartoe hearthen zonder problemen.kowapanga schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 23:44:
[...]
Verschilt per zone volgens mij.
Wat ik van de guild begreep gaat het op onze server ook wel zodra je de begin zones maar voorbij bent.
Echter daar voorbij komen schijnt weer niet mogelijk te zijn, en iedereen zit vast in zijn garrison ofzo, gelukkig ben ik lekker aan het werk
Dit topic is gesloten.
Let op:
Posts als "jeeuj, rogue buffs" of andere 1 regel reactie's van die strekking voegen 0,0 toe aan het topic en zijn daarom niet gewenst.
Posts als "jeeuj, rogue buffs" of andere 1 regel reactie's van die strekking voegen 0,0 toe aan het topic en zijn daarom niet gewenst.