Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-09 01:58
lanerios schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 10:59:
[...]

Vergelijk je nu serieus ontspanning (spel) met een werk omgeving? Apples, peren, etc etc?

Het is een spel, niet een belangrijk iets..

Natuurlijk is het op je werk van belang dat het goed gaat, want dat zijn over het algemeen kritieke systemen, aka er hangt van alles van af. Binnen mijn bedrijf bijvoorbeeld het ontwikkelen van medische software, als dat niet op tijd wordt opgeleverd, of met bugs, is er gezeik, logisch ook voor de bedragen die er voor worden neergeteld.
Maar om dat te vergelijken met een game.. 8)7
Natuurlijk vergelijk ik werk niet met ontspanning.
Voor Blizzard is het wel een werk omgeving, en hun falen met de oplevering.
Ongeacht wat je eindproduct is of hoeveel mensen er gebruik van maken, falen met oplevering is normaal gesproken gewoon niet acceptabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeror schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 12:01:
[...]

Dit is een eigen samengestelde UI. Wat je ziet is een combinatie van Litepanels, Bartender, Masque, Chocolatebar met broker addons, Pitbull en Mappy. En MoveAnything om wat Blizzard-UI spul te verplaatsen.

En ja, de knoppen zijn bewust in clusters van 6 geplaatst ivm de macrotoetsen van mijn Logitech G11 toetsenbord. :)
Geen zin om eens te sharen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waywaith
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-08 13:22

Waywaith

Tja

Kapoen schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 12:52:
Dat van de RNG in de loot quality viel mij ook al op: hoezo groene items die ineens blauw worden. Soms varieert ook het itemlevel gewoon, zonder van kleur te veranderen.
Hoe dan ook! Toch een leuke verassing, als je leuke updrade naar epic krijgt :) Alleen niet vergeten te kijken bv als tank of je een leuke 1h quest reward krijgt als je je spec veranderd :) (2h heirloom, alleen geen heirloom shield of 1h, dus voor mij interessant om die 2 items te checken)

-Pirate : "The cannons be ready Captain." -Captain: "Are."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 05-08 18:32
ik krijg massaal de message
transfer aborted: instance not found
Char is stuck, kan niks meer... ook niet mounten of HS-en.

toen maar gaan wandelen en helemaal er door heen gelopen en er ook weer uit toen opeens was het ok

[ Voor 26% gewijzigd door Rody op 14-11-2014 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzdoctor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12-09 21:19

Blitzdoctor

Al belt u met een banaan...

ye-roon schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 12:44:
Wel nog een vraag. Ik kreeg op mijn shammy(en later huntard) een blauw item van quest terwijl er stond dat ik een groene zou krijgen. En dan in het loot scherm met blauwe pijltjes er bij. Ook van rare elite gebeurde hetzelfde, dat werdt een epic item. Ook een follower die groen zou zijn, werdt ineens epic (Epic buddy achievement). Is dit een nieuwe Dreanor feature? Is dit RNG? Kan je dit manipuleren? Zo ja hoe?
Dit is een nieuwe feature; quest rewards kunnen random van betere kwaliteit zijn.
De Dwarven Bunker/War Mill level 1 garrison gebouw verdubbelt de kans hierop.

... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waywaith

Waywaith

Tja

Blitzdoctor schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 13:04:
[...]

Dit is een nieuwe feature; quest rewards kunnen random van betere kwaliteit zijn.
Ook items uit chests, ik loote bijvoorbeeld de Tiny Iron Star en die werd naar epic geupgrade, toch een upgrade voor een van mijn LFR trinkets ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Wanneer zijn de laatste 7 free game time dagen uitgedeeld? Zou ook nog wel kunnen schelen als die afgelopen zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Blitzdoctor schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 13:04:
[...]

Maakt questen op alts toch net wat interessanter. :) Op mijn main voorlopig nog even niet, met een gemiddeld iLevel van 581 duurt het denk ik nog wel even voordat ik mijn eerste upgrade tegenkom. :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maakt questen echt leuk vond ik in de beta, gewoon het idee van "Ik vraag me af in hoeverre de gear gaat verschillen"

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
shoombak schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 13:09:
Wanneer zijn de laatste 7 free game time dagen uitgedeeld? Zou ook nog wel kunnen schelen als die afgelopen zijn :+
5 november was de laatste dag dat je 7 dagen kon claimen. Die 7 dagen zijn voorbij dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-09 21:05

hmr

lanerios schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 13:14:
Maakt questen echt leuk vond ik in de beta, gewoon het idee van "Ik vraag me af in hoeverre de gear gaat verschillen"
Volgens mij hebben we ook een tolk nodig om jouw "Nederlands" te begrijpen :+.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rutger465
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17-08 20:03
vana 9 uur lekker kunnen questen, maar sinds een uurtje ongeveer weer last van lag, garrisons werken ook niet meer.

Het lijkt erop dat de ellende nog wel even blijft, na een dag worstelen begint het nu wel erg vervelend te worden:(

Maar al met al toch al 96 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wacht nog wel even een weekje met WoD. Eergister Farming Simulator 2015 aangeschaft :) die krijgt nu eerst mijn aandacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-03-2024

Anvesi

What you did there, I see it.

En dan te bedenken dat het straks weekend is en mensen nóg meer tijd hebben om te spelen. Word nog is leuk...heb vannacht/vanochtend echt met 0 lagg kunnen spelen, heerlijk...kom je terug na een dutje en dan is het weer proberen door de stroop heen te werken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snaakje
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 18-11-2019

Snaakje

Hema Sokken

heh, ik ben me human paladin maar verder gaan levelen aangezien het zo'n troepje is, nadeel is alleen wel dat er geen aap online is voor het LFG systeem.

Ik wacht wel met de content van WOD exploreren, komt wel als het wat minder chaos bevat.

StarCitizen Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
Iusedto schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 11:28:
[...]

Ja, dat viel me in beta ook op.
Maar....warrior is female Orc O+ plus ik wil galdiator stance hebben

Denk dat ik gewoon een muntje opgooi :+
Geswitched naar warrior: check!
Racechanged naar female orc: check!

Druid is sterk, maar imho een stuk saaier.
Je blijft maar beer of poes.

TG Fury met 2x http://www.wowhead.com/item=118412/greatsword-of-the-inferno !!

Tevens ademt WoD warrior kwa look!

Trouwens net thuis even "gelunched".. NIET te spelen!
Gelukkig activate second spec > queue als tank > insta dungon > lagfree.

[ Voor 10% gewijzigd door Predje op 14-11-2014 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 15:49

mrsar

waar een sar is,is een wodka

Chakotay schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 11:43:
Uit de hotfixes van gisteren:

[...]

*O* Mag dat permanent gemaakt worden? :P
hahaha awesome xD had die van mij nog niet eens aangeraakt :P

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

mrsar schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 13:25:
[...]

hahaha awesome xD had die van mij nog niet eens aangeraakt :P
Ik baalde gisteren wel dat ik niet meer wist waar mijn train wrecker zat. Zal vast in mijn toy box zitten, bedenk ik me nu. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NMe schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 13:28:
[...]

Zal vast in mijn toy box zitten, bedenk ik me nu. :P
Ja... zou je denken? :+

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-08 22:59
ok... ik crash nu constant... log in (in garrison), kan niet moven en staan 5000 anderen in town hall...

en dan you've been disconnected from the server....

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Momenteel niet helaas. Kost teveel werk. Ook omdat ik eens moet uitzoeken om bepaalde dingen nog even wat netter te maken enzo. En welke files enzo ik moet pakken voor de export. Daarnaast wil ik nu gewoon WoW'en.

Maar wat let je om hem na te bouwen? ;)

Nogmaals het rijtje addons wat ik gebruikt hebt. Overigens is niet iedere addon bijgewerkt of op Curse te vinden.
  • [url="http://tweakers.net/ext/f/dCqa77nRqnC2FLgHNNLJb5Po/full.jpg"]Link naar screenshot[/url]
  • Litepanels (handmatig met LUA frames aanmaken = voor de echte geek onder ons)
    (Totaal heb ik 4 balken toegevoegd (onderste zwarte balk, smalle grijze balk, grote grijze balk en vakje voor mn bagknop))
  • Bartender
  • Masque
  • Masque - Trinity
  • Masque - Rectangle
  • [/li]
  • Chocolatebar met addons en Broker addons:
  • WoW Instant Messenger (links in de balk onder minimap)
  • Ara Broker Guild and Friends (midden en rechts in de balk onder minimap)
  • Broker Garrison (onderin zwarte balk rechts)
  • MogIT (onderin zwarte balk links)
  • Broker Durability (onderin zwarte balk links)
  • Broker Currency (onderin zwarte balk links)
  • [/li]
  • Pitbull4 samen met NugComboBar (ivm mooiere combopoints layout)
  • Mappy
  • MoveAnything (om wat Blizzard-UI spul te verplaatsen)

[ Voor 6% gewijzigd door Zeror op 14-11-2014 13:49 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net ff contact genomen met mijn broertje die vandaag toevallig vrij is. Kon gewoon heel de dag normaal gebruik maken van zijn garrison. Wij zitten op Steamwheedle Cartel ( RP realm). Maarja, ben benieuwd hoe dat gaat lopen als iedereen terug van zijn/haar werk is en het weekend begint...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waywaith

Waywaith

Tja

Verwijderd schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 13:51:
Net ff contact genomen met mijn broertje die vandaag toevallig vrij is. Kon gewoon heel de dag normaal gebruik maken van zijn garrison. Wij zitten op Steamwheedle Cartel ( RP realm). Maarja, ben benieuwd hoe dat gaat lopen als iedereen terug van zijn/haar werk is en het weekend begint...
aka 'The horror!'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-11-2024
Hey allemaal, even vraagje, ik speel nu op een private server op WotLK, nu wil ik op een private server met Cata of Mists gaan spelen, alleen heb ik die digital gekocht en ben ik mijn battlenet account kwijt.. hoe kan ik nu deze versies alsnog installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Wij gaan je niet helpen bij het breken van de terms of service van Blizzard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi
  • Laatst online: 24-03-2024

Anvesi

What you did there, I see it.

Defqonwolf schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 13:58:
Hey allemaal, even vraagje, ik speel nu op een private server op WotLK, nu wil ik op een private server met Cata of Mists gaan spelen, alleen heb ik die digital gekocht en ben ik mijn battlenet account kwijt.. hoe kan ik nu deze versies alsnog installeren?
Als ik heel eerlijk moet zijn, dat is niet een vraag die je hier moet stellen. Google het gewoon. Als jij wilt weten wat je aanmoet met private servers zit je hier verkeerd.

Oh en zoieso heb je niets aan een battlenet account als je op private servers speelt.

[ Voor 7% gewijzigd door Anvesi op 14-11-2014 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
Ga weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zit vast met mn character. Dat screenshot wat eerder postte was dus onderweg naar mijn garrison. Alleen garrisons werken dus niet. Daardoor kan mn flightpath niet verder ik sta ik dus vast op de grond nu op de flightpath mount. Beetje erg kut dit. Nu maar hopen dat ik snel geholpen wordt door Blizzard heb er een ticket voor aangemaakt.

[ Voor 19% gewijzigd door Zeror op 14-11-2014 14:01 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JE speelt illigaal ? maar je koopt wel een LEGALE wow ?, die combinatie klopt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Mektheb schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 14:01:
[...]

JE speelt illigaal ? maar je koopt wel een LEGALE wow ?, die combinatie klopt niet.
Ik heb altijd WoW gespeeld tot MoP maar door tijdgebrek wil ik niet meer betalen maar het wel spelen tussendoor als ik tijd heb..
maar laat maar zitten had niet verwacht zoveel vijandigheid op me te halen..

[ Voor 3% gewijzigd door Dopiej op 14-11-2014 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeror schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 14:01:
Ik zit vast met mn character. Dat screenshot wat eerder postte was dus onderweg naar mijn garrison. Alleen garrisons werken dus niet. Daardoor kan mn flightpath niet verder ik sta ik dus vast op de grond nu op de flightpath mount. Beetje erg kut dit. Nu maar hopen dat ik snel geholpen wordt door Blizzard heb er een ticket voor aangemaakt.
Dat had ik gisteren dus heel de avond :P. Ik ben benieuwd hoe het vandaag gaat... Denk dat het pas werkt als de plek waar je heen gaat een normale populatie heeft, en niet zoals nu bij garrisons het geval heeft op de meeste servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Zeror schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 14:01:
Ik zou er niet op rekenen dat je ergens snel mee geholpen wordt de komende tijd. :X

Ik heb even een topic warning gemaakt om te voorkomen dat al te veel GoT-ers tegen jouw probleem aan lopen. Voorlopig maar even te voet naar m'n garrison. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Defqonwolf schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 14:02:
[...]

Ik heb altijd WoW gespeeld tot MoP maar door tijdgebrek wil ik niet meer betalen maar het wel spelen..
Ik snap de vijandigheid ook niet helemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 14:04:
[...]

Ik snap de vijandigheid ook niet helemaal.
Private servers moeten ze gewoon keihard killen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mektheb schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 14:05:
[...]

Private servers moeten ze gewoon keihard killen :).
Tja... Er zijn mensen die MoP en al het nieuwe stuff echt totaal niet leuk vinden en liever WOTLK blijven spelen. Of zoals hij/zij al zei: tijdgebrek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NMe schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 14:03:
[...]

Ik zou er niet op rekenen dat je ergens snel mee geholpen wordt de komende tijd. :X

Ik heb even een topic warning gemaakt om te voorkomen dat al te veel GoT-ers tegen jouw probleem aan lopen. Voorlopig maar even te voet naar m'n garrison. :P
Nee, maar heb nog wel een idee om eruit te komen.
Ik heb me gequeued voor een dungeon. Als ik daar in kan komen, dan kan ik daar wel weer uit hearthstonen.

Zal wel laten weten of dat dit werkt.

[ Voor 53% gewijzigd door Zeror op 14-11-2014 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slim!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Zeror schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 14:09:
[...]

Nee, maar heb nog wel een idee om eruit te komen.
Ik heb me gequeued voor een dungeon. Als ik daar in kan komen, dan kan ik daar wel weer uit hearthstonen.
Alleen werkte dat gisteren in elk geval niet. :P Als je eenmaal vast zat in SMV van kon je niks meer doen tenzij je de zone verliet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvr1986
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 03-04 10:41
Ik ben gisteren vastgelopen bij unleash your garrison, samen met mij ongeveer 300 man die vervolgens als je 1x uitlogd niet meer kunnen bewegen, want dan DC je gelijk. Hoop dat het vanavond verholpen zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Niet online
and it's gone :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08:19
YESS die hadden we nog niet gezien vandaag world server down :( ik ben echt heel benieuwd dit weekend word echt de HELL qua spelen ben ik bang :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
Defqonwolf schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 14:02:
[...]

Ik heb altijd WoW gespeeld tot MoP maar door tijdgebrek wil ik niet meer betalen maar het wel spelen tussendoor als ik tijd heb..
Ja sorry. Maar je steelt gewoon iets waar wij allemaal voor betalen. Je kunt niet recht lullen wat krom is.
Geen tijd is geen reden om niet te betalen. Ik heb ook netflix opgezegd omdat ik geen tijd heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waywaith

Waywaith

Tja

Wat vinden we trouwens van die garrison ablility dat je een party van 2 footman en 2 archers krijgt? Vind het wel een leuke skill als je tegen een rare moet vechten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drienties
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13-09 14:57
bvr1986 schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 14:15:
Ik ben gisteren vastgelopen bij unleash your garrison, samen met mij ongeveer 300 man die vervolgens als je 1x uitlogd niet meer kunnen bewegen, want dan DC je gelijk. Hoop dat het vanavond verholpen zal zijn.
Ik had hetzelfde probleem (niet meer kunnen bewegen, "another action is already in progress" melding, inclusief DC bij poging tot lopen.)

Wat voor mij hielp was:
- op logout klikken
- logout timer cancellen (je wordt er vervolgens nog steeds uitgeknikkerd)
- opnieuw inloggen

Toen kon ik weer lekker rondlopen zonder problemen(afgezien van de lag en phasing issues)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ainnir
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ik zit nu weer ingelogd maar wat een lagfest. Ben al 10 minuten bezig een rare te killen en er zijn tot nu toe maar 3 casts geland.. maar geen DC. Nog steeds DDoS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
Ben ik de enige die ernstige twijfel heeft over het "ddos" verhaal? Waarom is de loginserver niet geraakt? Als ik WoW zou willen ddossen dan wist ik mijn doelwit wel. Als dat ding plat ligt gaat niemand meer WoW doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik dacht, laat ik gewoon lekker door SMV rond wandelen en lekker pet battles doen; wil namelijk toch alle pets in rare version vangen... maar zelfs pet battles creëren gaat niet. Doh! Sterker nog, zelfs de pet battle dailies in MoP werken niet vanwege het aanmaakprobleem. :|

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 09:04
Ik probeer om WoD te installeren zelfs dat lukt niet eens normaal, ik krijg steeds melding: Something went unexpectedly wrong. we'll try to fix it so please try again later.

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srvdp
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 06-08-2023
Ainnir schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 14:24:
Ik zit nu weer ingelogd maar wat een lagfest. Ben al 10 minuten bezig een rare te killen en er zijn tot nu toe maar 3 casts geland.. maar geen DC. Nog steeds DDoS?
Ik meende dat de DDoS alleen op de US servers was?

bron: http://www.polygon.com/20...ddos-attack-north-america

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Predje schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 14:19:
[...]

Ja sorry. Maar je steelt gewoon iets waar wij allemaal voor betalen. Je kunt niet recht lullen wat krom is.
Geen tijd is geen reden om niet te betalen. Ik heb ook netflix opgezegd omdat ik geen tijd heb.
hoezo ik heb er toch ook voor betaald, ik heb alle expensions enzo gekocht tot MoP en heb 4 jaar iedere maand betaald..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foxpat
  • Laatst online: 14-09 19:48
BlackMage schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 14:29:
Ben ik de enige die ernstige twijfel heeft over het "ddos" verhaal? Waarom is de loginserver niet geraakt? Als ik WoW zou willen ddossen dan wist ik mijn doelwit wel. Als dat ding plat ligt gaat niemand meer WoW doen.
Loginservers zijn makkelijker te loadbalancen? Geen idee verder :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ainnir
  • Niet online
Oh ik dacht juist EU. Heb de hele tijd op US servers gespeeld, dat ging prima. Maar die zijn nu down voor maintenance dus ik dacht probeer EU ff, maar het is niet speelbaar. Ping van 14ms maar zo veel lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
Defqonwolf schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 14:31:
[...]

hoezo ik heb er toch ook voor betaald, ik heb alle expensions enzo gekocht tot MoP en heb 4 jaar iedere maand betaald..
Als je betaald is er toch niks aan de hand? Kun je toch gewoon inloggen? (ok nu even niet :P)

WoW is een abonnement als je te weinig tijd heb en het je geld niet waard vind kun je een gratis game spelen of het stelen. Waarom verwacht jij dat mensen die al 10 jaar betalen begrip daarvoor hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Defqonwolf schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 14:31:
[...]

En volgens de terms of service moet je ook per maand blijven betalen als je wil spelen.

Laten we deze discussie verder stoppen. Als je niet wil betalen voor de game is dat jouw keuze. Als je op illegale servers wil spelen ook. Maar wij gaan je er hier niet mee helpen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Predje schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 14:36:
[...]

Als je betaald is er toch niks aan de hand? Kun je toch gewoon inloggen? (ok nu even niet :P)

WoW is een abonnement als je te weinig tijd heb en het je geld niet waard vind kun je een gratis game spelen of het stelen. Waarom verwacht jij dat mensen die al 10 jaar betalen begrip daarvoor hebben?
Omdat ik het gekocht heb en altijd betaald heb, ik speel nu de content die ik in het verleden gekocht heb en niet de nieuwe content dus betaal jij daar toch niet voor?

Maar laten we hierover stoppen ik trek me terug uit dit topic en laat jullie het topic verder voortzetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:35
Buizerd__NL schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 14:29:
Ik probeer om WoD te installeren zelfs dat lukt niet eens normaal, ik krijg steeds melding: Something went unexpectedly wrong. we'll try to fix it so please try again later.
Bedoel je dat je via je battle.net client heel wow wil installeren? Dan moet je even de taal van je client op een andere taal zetten. Engels (europa) naar Engels (VS).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ainnir
  • Niet online
Lol, de lag zorgt wel voor extra loot:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Va8wT5H.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srvdp
Ainnir schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 14:38:
Lol, de lag zorgt wel voor extra loot:

[afbeelding]
Grappig, Kan ik lekker wat disenchanting materials verzamelen! O-)

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09:47

Snuffel

Vroem!

Ik heb geen eens NPC's meer, in heel Draenor niet.
Leuk :P

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grvy
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10:05

Grvy

Bot

ik zit eraan maar mn phased gebied laad totaal niet; geen mobs niks; quest loopt dus vast haha

Dit is een account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ainnir
  • Niet online
Gewoon stil blijven staan, mobs verschijnen wel na een paar minuten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evengeduld
  • Laatst online: 20-08-2021
/reload is een heel fijn commando om te gebruiken ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EG Mike
  • Laatst online: 03-04 16:03
/camp ook! Goed voor m'n lag :p

[ Voor 12% gewijzigd door EG Mike op 14-11-2014 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
eeeeeen, terug naar het levelen van m'n gnome monk <3 level 60! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-09 08:55
Zal Blizzard mijn 3 dagen verlof refunden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ainnir
  • Niet online
Silvermoon is weer lagvrij *O*

[ Voor 3% gewijzigd door Ainnir op 14-11-2014 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
Voor hoelang? :p
Lekker druk weekend in het vooruit zicht dus kan waarschijnlijk zondag of maandag pas aan de gang, zou het dan opgelost zijn? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ainnir
  • Niet online
Beetje druk in mijn Garrison.. http://i.imgur.com/oHa2mwu.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srvdp
Haha geweldig! Hoe zijn de verdere ervaringen? Kan ik na mijn werk rustig genieten van Draenor :9~ ?

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek_1981
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07:46

Niek_1981

Think Different.

Srvdploeg schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 15:54:
[...]

Haha geweldig! Hoe zijn de verdere ervaringen? Kan ik na mijn werk rustig genieten van Draenor :9~ ?
Haha! :D Wat denk je zelf? :+

Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-09 08:55
Afbeeldingslocatie: http://imageshack.com/a/img673/106/28Gjqs.jpg

Zucht

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Srvdploeg schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 15:54:
Kan ik na mijn werk rustig genieten van Draenor :9~ ?
Ligt eraan hoe je wilt genieten. Wil je lekker spelen? Ga daar maar niet vanuit met alle lagfest en met garrison stuck. Gewoon stil staan en kijken hoe het eruit ziet. Ja, dat gaat prima. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
IF you took off work for a WoW expansion, you must have no sense, or are completely clueless. I'm sure you will do it next time too
MMo-champion <3 Helaas zo waar. Dit is bij elke MMO launch/expansion launch zo geweest, altijd pas vrij nemen een week na de release. Dan kan je levellen.

Ach, ik zie na het weekend wel weer mocht het niet meewerken.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
  • Laatst online: 13-09 19:44
Is er ergens een portal in de beginzone van Draenor beschikbaar naar stormwind? Ik ga liever old-content doen in plaats van dit lagfest. Heb helaas mijn hearthstone al op een nieuwe locatie in Draenor gezet:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nop, helaas niet :( daarom altijd je eigen HS in old world laten staan, of een mage lief aankijken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thysiej schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 16:01:
Is er ergens een portal in de beginzone van Draenor beschikbaar naar stormwind? Ik ga liever old-content doen in plaats van dit lagfest. Heb helaas mijn hearthstone al op een nieuwe locatie in Draenor gezet:S
Kijk of je in Stormshield kunt komen op Ashran. Daar is een portal naar Stormwind.

Of voor de mensen die Horde zijn, portal naar Orgrimmar in Warspear.

Maar vermijd ten alle tijden je Garrison. ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Zeror op 14-11-2014 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
  • Laatst online: 21-05-2024
Sterker nog mensen:
Het gaat erger worden, waarom vraag je? nouuu het is bijna weekend :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-09 12:36
Een van de redenen dat ik altijd mijn argent tabbard aan heb. Northred is in zo verre rustig dat een port naar het argent crusade camp altijd wel werkt, en je staat zo in Dalaran met portals naar je capital of de caverns of time :) En de backup van de backup is zo'n random teleport relic van archeology.

We spend our years as a tale that is told

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-08 22:59
tja... dacht slim te zijn... ging hunter maar lvlen omdat 1ste gebied leeg zou zijn.... dat klopt... alleen toen ik bij bouwen garrison kwam... was het over met de pret...

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FotW
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 16-08 18:47
Ik ben wel blij dat ik expres volgende week vrij heb genomen en niet de week van de launch

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dutchman! schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 16:12:
Een van de redenen dat ik altijd mijn argent tabbard aan heb. Northred is in zo verre rustig dat een port naar het argent crusade camp altijd wel werkt, en je staat zo in Dalaran met portals naar je capital of de caverns of time :) En de backup van de backup is zo'n random teleport relic van archeology.
Mja, die luze heb ik niet echt met een verse geboostte level 90. :+

offtopic:
Ik ga maar eens boodschappen doen en dan eten klaarmaken. Hopelijk is het vanavond al ietsjes beter.

[ Voor 9% gewijzigd door Zeror op 14-11-2014 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:54
Hmm begint nu toch wel irritant te worden hoor... 2/4 characters muurvast in Garrison, de andere 2 moeten Silvermoon nog dat nu heel erg veel lag heeft.

Die DDOS aanval lijkt me weer een goedkoop excuusje van Blizzard. Bij D3 release was er "ineens" ook een DDOS aanval toen het slecht liep.

Nou ja, in ieder geval was het overdag nog een beetje te spelen... Rest van het weekend blijft WoW op de plank vrees ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ainnir
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/mOifvOD.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
DDOS aanval veroorzaakt door de spelers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erycius
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-03 00:32

Erycius

I came on Eileen.

Is 't al? Welkom op Draenor-EU, waar de queues vanavond boven de 4000 gaan zitten :)

Bloemen scheiden het gras in de tuin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ainnir
  • Niet online
1088 en nog steeds 30 min estimated. Het is wat met die verlaagde realmlimieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voordeel van een low-medium server iig geen queues.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb lekker al mijn characters van Silvermoon naar Khadgar transferred. Lagere populatie, maar in ieder geval geen queues o.i.d. Samen spelen kan gelukkig ook nog prima in dungeons etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

Verwijderd schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 16:41:
Voordeel van een low-medium server iig geen queues.
Ja maar nog wel vast zitten in het Garrison. :(

Mijn farmer is inmiddels begonnen aan de quests in Gargrond. Ik denk gewoon dat die eerder 100 is voor alle problemen zijn opgelost.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ainnir
  • Niet online
946 en 136 min. Misschien toch maar iets anders doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 07:50
Damn it, world server down Magtheridon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-09 21:05

hmr

Zeror schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 16:03:
[...]

Kijk of je in Stormshield kunt komen op Ashran. Daar is een portal naar Stormwind.

Of voor de mensen die Horde zijn, portal naar Orgrimmar in Warspear.

Maar vermijd ten alle tijden je Garrison. ;)
/offtopic het is: te allen tijde ;)

Maar wat een ramp..... Ik had me zo verheugd om eens even lekker mijn brakke zaterdag door te brengen in de nieuwe expansion. Wat ik hier allemaal waarneem op het forum doet me vrezen voor het feit dat ik morgen daar naar alle waarschijnlijkheid niet toe in staat zal zijn.

Misschien toch transferen naar een low-pop met een altje... Frostmane, Defias Brotherhood en Neptulon zitten namelijk helemaal vol. :(

[ Voor 10% gewijzigd door hmr op 14-11-2014 16:58 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
Low pops hebben misschien geen queue maar om nou te zeggen dat ze speelbaar zijn.
Gisterenavond even geprobeerd op mijn realm, geen queue, maar kon ook niks casten ofzo :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disrupt0r
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-09 12:53
Gisteren had ik zelfde aantal mensen voor me (neptulon), 210 min gewacht ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzdoctor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12-09 21:19

Blitzdoctor

Al belt u met een banaan...

Had gisterenavond geen queue op Lightbringer maar na de intro wel 1 a 2 seconden lag in Shadowmoon Valley.

... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek_1981
  • Laatst online: 07:46

Niek_1981

Think Different.

En ik ben weer lag vrij, alle mobs zijn er meteen weer :P

Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Emerald Dream, lag hell >_< Ben als alliance maar naar Gorgrond gegaan, zonder resultaat.. ook lag city

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Niet online
je characters van Draenor weg willen transferen maar wat niet kan door unread email bug. Wat alleen op te lossen is door.. in de queue te gaan staan :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 14-09 12:48
net ingelogd in mijn garrisson op Quel Thalas.
Geen enkel probleem. wat missies afgehandeld en nieuwe begonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-09 19:44

Metian

Snert is vies

Vanavond maar is in de queue staan, heb nu toch weekend dus ga wel tot laat door.

Hopen dat de problem z.s.m opgelost zijn. Mja, anders vermaak ik me volgende week wel opnieuw met GTA V

Rupsen, Rapsen.

Pagina: 1 ... 30 ... 89 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Posts als "jeeuj, rogue buffs" of andere 1 regel reactie's van die strekking voegen 0,0 toe aan het topic en zijn daarom niet gewenst.