Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07:54
Komt MoP automatisch mee met WoD? Of moet je beide apart aanschaffen? Kon MoP los niet meer vinden in de Blizzard shop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-09 01:58
Nee volgens mij niet.
MoP valt nu onder battlechest dacht ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
Gisteravond na een paar uur ellende kon ik dan toch inloggen op mijn nieuwe main (warrior).
Man man man wat is die eerste questline gaaf!! En wat speelt een warrior (ilvl528) lekker!!
Als een mes door boter zerg ik door de mobs! :D
Kan als 90 ook al direct de eerste WoD dungon in! Ookal zoveel fun!

Is die eerste questline instanced? Daar had ik namelijk 0 lag, toen ik daar uitkwam en ik veel meer spelers zag begon de lag helaas wel. Het was toen echter 0:30 en als werkende vader is dat een prima tijd om naar het mandje te gaan! :P

Vanavond hopelijk weer genieten! Hopelijk kan ik verder met de warrior. Anders geen probleem om het eerste stuk ook direct maar met de mage, priest, lock, etc te doen! :D

p.s. HOEVEEL COOLER IS WOD NU AL IVM MOP! :D

[ Voor 3% gewijzigd door Predje op 14-11-2014 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MoP is nu in de standard edition Ryan_ :) Alleen nog WoD te kopen

Let dus op, winkels als Game Mania verkopen nog steeds mists los, en zo wordt je redelijk genaaid :)

[ Voor 44% gewijzigd door corset op 14-11-2014 09:06 ]

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-09 13:39

avotar

P0werd by Black Coffee

lanerios schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 09:05:

Let dus op, winkels als Game Mania verkopen nog steeds mists los, en zo wordt je redelijk genaaid :)
Dus je hebt geen aparte key nodig voor MoP?
Want mijn account heb ik bevroren ergens tijdens WotLK. Maar nu kriebelt het toch weer.

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-09 16:15
Zoveel rares en treasure in WOD , echt heerlijk! Gister alleen jammer dat ik in anderhalf uur 10 ker terug "gewarped " ben naar me garrison , waarna insta DC en het pas over was nadat ik de grens ben over gestoken naar gorgrond(?) . Daar was totaal geen lag, vanmiddag frostridge maar afmaken :p

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
klopt inderdaad. Op dit moment heb je nodig:

Battle chest heeft vanilla t/m Mop

Warlords

En dan ben je er :)

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demokert
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-09 12:28
Na alle launch ervaringen van vorige WoW-uitbreidingen maar besloten geen vrij te nemen. Gister avond ging ik met redelijk goede moed proberen in te loggen maar helaas. De queue op Draenor was extreem hoog, na 30/45 minuten te hebben gewacht dat ik het mijne ervan en ben ik maar weer wat tv gaan kijken en mijn bed in gekropen :).

Benieuwd hoe het vanavond is na het huidige maintenance window.
De mensen die nu al level 100 zijn doen het volgens mij door het eerste questzone over te slaan waardoor men de drukte voor is en blijft. Of is dit onmogelijk gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07:54

Nice! Dankje :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Predje schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 09:05:
Gisteravond na een paar uur ellende kon ik dan toch inloggen op mijn nieuwe main (warrior).
Man man man wat is die eerste questline gaaf!! En wat speelt een warrior (ilvl528) lekker!!
Als een mes door boter zerg ik door de mobs! :D
Kan als 90 ook al direct de eerste WoD dungon in! Ookal zoveel fun!

Is die eerste questline instanced? Daar had ik namelijk 0 lag, toen ik daar uitkwam en ik veel meer spelers zag begon de lag helaas wel. Het was toen echter 0:30 en als werkende vader is dat een prima tijd om naar het mandje te gaan! :P

Vanavond hopelijk weer genieten! Hopelijk kan ik verder met de warrior. Anders geen probleem om het eerste stuk ook direct maar met de mage, priest, lock, etc te doen! :D

p.s. HOEVEEL COOLER IS WOD NU AL IVM MOP! :D
Komt omdat ze eindelijk Warrior is gefixt hebben en leuk is om te spelen nu :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Tenzij het een CE is, dan is het leuk :) WotLK CE gekocht voor 15 euro ooit.

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07:38
Ik heb twee dagen geen GoT gechecked ivm drukte op werk, en wat zie ik? 30+ pagina's aan discussie... haha!

Ik heb de laatste twee pagina's net gelezen, waarschijnlijk covered dat we de lading van de andere 28+ daarvoor ;)

Ik ben zelf gisteravond even 1,5 uur ingelogd en heb mijn rogue naar 75% in level 90 kunnen brengen. Toen had ik er ook genoeg van. Frostmane had het een stuk moeilijker als server als Dragonblight. Ik had me laten uitnodigen door een oude guildie en heb in die 1,5 uur de guild een stuk of 6 keer van de worldserver gegooid zien worden. :D Dat gaf een leuk effect op Teamspeak. Nu maar hopen dat Blizzard hun zaakjes op orde krijgen.

Misschien vanavond maar weer even verder rommelen. Work work...

In de guild waren gister al wel 7 man level 100. Ik ben benieuwd waar de teller vanavond op staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb besloten dat ik tijdens het levelen ook maar eens even aandacht ga besteden aan het vangen van rare battle pets en dat ik meteen de archeology gebiedjes onder handen neem.

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RustStorm schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 09:25:
Ik heb besloten dat ik tijdens het levelen ook maar eens even aandacht ga besteden aan het vangen van rare battle pets en dat ik meteen de archeology gebiedjes onder handen neem.
Doe ik dus ook en gelijk alle quests doen die ik kan doen.

Heb toch geen haast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madshark
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
lanerios schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 08:24:
Wel wat popcorn erbij gehad om het geklaag en gehuil te lezen, wat een vermaak..

"I took the day off! because I played since vanilla" als je al zolang speelt, weet je dat de eerste 2 a 3 dagen kut zijn. Welkom bij de realiteit.

.......

Sorry.. maar de playerbase is echt heel, heel kinderachtig aan het doen op het moment.
Ik speel op een top10 drukke server, heb behalve TBC alle expansion launches meegemaakt, maar zo problematisch als deze heb ik nog niet eerder meegemaakt. Ja, eerste paar uurtjes wat laggy en soms ff wat rare NPC bugs (Vash'ir was soms ff lastig questen), heb in alle expansions verder gewoon probleemloos kunnen questen en levelen na de eerste nacht.

Had het ook niet verwacht eigenlijk. T.o.v. WotLK zijn er zo'n beetje nog de helft van de aantal spelers, hebben zowel servers als netwerkapparatuur gigantisch meer capaciteit gekregen. 100GBe, multisocket&multicore Xeon's in bladeservers, datacenter SSD's, grote hoeveelheden RAM geheugen, efficiëntere kernel OS'en, modernere databases, etc. noem het maar op.

Blizzard ruim de tijd gehad om hierop te anticiperen.
WoD was al zo'n 8 maanden te koop, ze wisten precies hoeveel mensen zouden gaan loggen om te spelen. Ze hebben lange alpha en beta's gehad, 10 jaar ervaring met wow, ongeacht de reden, dit had veel beter moeten gaan.

Voor die 6 miljoen X ~40 euro (+subsription fee) hadden ze best wat tijdelijke extra capaciteit voor kunnen huren. Desnoods in de vorm van overflow CRZ zones (zoals andere MMO's dat aangepakt hebben).

Dat DDOS verhaal is alles behalve geloofwaardig, ze zijn veel vaker een doel van DDOS geweest, Telia, die voor B.net EU het netwerk verzorgd heeft hier ruim ervaring mee. Daarbij nogal plausibel dat alle regio's er last van hadden, dit zou dan een hele grote worldwide DDOS geweest moeten zijn.

Dus nee, deze klachten vind ik echt niet kinderachtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
Mektheb schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 09:19:
[...]

Komt omdat ze eindelijk Warrior is gefixt hebben en leuk is om te spelen nu :+
Klopt helemaal. Is niet voor niets dat mijn warrior altijd maar een alt geweest is!
Fury klopt nu gewoon. Af en toe als Bloodthirst niet crit en beserker rage op cooldown is EN ik weinig rage heb kan ik een paar tellen niks indrukken (vaak heb ik dan toch nog Dragon Roar/Thunderbolt).
Maar buiten dat ik het constant reageren! Echt zoveel interessanter dan frostbolts casten op mn mage.
Ook tanken is leuk! Als moet ik daar echt betere gear voor gaan verzamelen.
Misschien dat ik zelfs wel als prot kan levelen, je doet dps genoeg en zelfs mee AOE. En insta queue's!

Het is natuurlijk allemaal op lvl100 met gladiatorstance te doen he! :D
Zo jammer dat dat geen 75 talant is ofzo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Madshark schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 09:31:
[...]

Ik speel op een top10 drukke server, heb behalve TBC alle expansion launches meegemaakt, maar zo problematisch als deze heb ik nog niet eerder meegemaakt. Ja, eerste paar uurtjes wat laggy en soms ff wat rare NPC bugs (Vash'ir was soms ff lastig questen), heb in alle expansions verder gewoon probleemloos kunnen questen en levelen na de eerste nacht.

Had het ook niet verwacht eigenlijk. T.o.v. WotLK zijn er zo'n beetje nog de helft van de aantal spelers, hebben zowel servers als netwerkapparatuur gigantisch meer capaciteit gekregen. 100GBe, multisocket&multicore Xeon's in bladeservers, datacenter SSD's, grote hoeveelheden RAM geheugen, efficiëntere kernel OS'en, modernere databases, etc. noem het maar op.

Blizzard ruim de tijd gehad om hierop te anticiperen.
WoD was al zo'n 8 maanden te koop, ze wisten precies hoeveel mensen zouden gaan loggen om te spelen. Ze hebben lange alpha en beta's gehad, 10 jaar ervaring met wow, ongeacht de reden, dit had veel beter moeten gaan.

Voor die 6 miljoen X ~40 euro (+subsription fee) hadden ze best wat tijdelijke extra capaciteit voor kunnen huren. Desnoods in de vorm van overflow CRZ zones (zoals andere MMO's dat aangepakt hebben).

Dat DDOS verhaal is alles behalve geloofwaardig, ze zijn veel vaker een doel van DDOS geweest, Telia, die voor B.net EU het netwerk verzorgd heeft hier ruim ervaring mee. Daarbij nogal plausibel dat alle regio's er last van hadden, dit zou dan een hele grote worldwide DDOS geweest moeten zijn.

Dus nee, deze klachten vind ik echt niet kinderachtig.
Goh.. dezelfde reactie hadden ten tijde van panda release, van cata release etc etc.. en je doet alsof het nieuw is? :F

Sorry, maar elke expansion release is het hetzelfde verhaal, je kan 2 dagen niet spelen van de 365, big woop. Ga boodschappen doen, ga uit eten, relax. Het komt echt wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14-09 13:01

Auredium

Informaticus Chaoticus

Ach, ik moet zeggen dat ik gisteren mij wel vermaakt heb. Aan het einde van het introgebied bugde bij mij ook en ik geeft het te drukke startersgebied met de Garrison de schuld. Na wat her-proberen lukte het. Ik ben blij dat ik ook nog de garrison heb kunnen maken. Over een paar dagen is iedereen verspreid over verschillende provincies en zou eht probleem moeten zijn verholpen. :)

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zojuist level 91 geworden zonder veel effort.

De digsites hebben veel fragments each zeg!

En de eerste rare battle pet is een feit; Zanger Crawler ;)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waywaith
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-08 13:22

Waywaith

Tja

lanerios schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 09:38:
[...]

Goh.. dezelfde reactie hadden ten tijde van panda release, van cata release etc etc.. en je doet alsof het nieuw is? :F

Sorry, maar elke expansion release is het hetzelfde verhaal, je kan 2 dagen niet spelen van de 365, big woop. Ga boodschappen doen, ga uit eten, relax. Het komt echt wel goed.
altijd nog een subscriptie lopen op 'het leven', heeft ook aandacht nodig ;)

-Pirate : "The cannons be ready Captain." -Captain: "Are."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 01-09 12:58
-

[ Voor 100% gewijzigd door GrazendeKoe op 30-11-2014 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Precies, hell, m'n vrouw en ik liepen gister ook te balen. Maar we zijn gewoon wat anders gaan doen terwijl we half afk aan het vissen waren (vissen is zo makkelijk tijdens film kijken).
Vanavond lekker uit eten, en dan zien we wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorseal
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 26-08 19:07
Tja in dat geval, als we allemaal willen inloggen op onze RL server <werk> dan hebben we ook lag. Word dan ook file genoemt maar kunnen we ook weinig aan doen, zelfs als je alternative inlog methodes probeert zoals de trein. ;)

Gewoon rustig aan doen en doe gewoon je andere dailies IRL, of doe een weekly raid <huis schoonmaken> of zo ;)

Alles komt wel weer goed, Blizzard moet nu gewoon wat bugs repareren en capaciteit verdelen, zoals altijd bij nieuwe expansies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toch maar even snel de dagelijkse dingen regelen, alvorens een dag te no-lifen <3

Ik moet zeggen, ik vermaak mezelf uitstekend vooralsnog. Heb echt het idee dat er ontzettend veel te doen is in WoD. Komende tijd is deze jongen zo zoet als een kind in de ballenbak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madshark
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
lanerios schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 09:38:
[...]

Ja, de gehele dag van de expansion release niet kunnen spelen is inderdaad nieuw.
Wrath, Catacl en MoP hadden ook hun problemen, dat was echter in een paar uur weer verholpen. Met deze ervaring nemen veel mensen vrij van hun werk en/of andere verplichtingen, en dan is dit gewoon terecht een grote teleurstelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nee, zo was het niet. Elke expansion had 1 dag waarin een groot deel kut werkte.

Zal ik een paar voorbeelden noemen?

1.) Mists -> chopper quest/phasing
2.) Cata -> Moonglade dragon ride/Vashj boat ride/phasing
3.) Wotlk -> elke boat ride/phasing

etc
etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
lanerios schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 10:21:
nee, zo was het niet. Elke expansion had 1 dag waarin een groot deel kut werkte.

Zal ik een paar voorbeelden noemen?

1.) Mists -> chopper quest/phasing
2.) Cata -> Moonglade dragon ride/Vashj boat ride/phasing
3.) Wotlk -> elke boat ride/phasing

etc
etc
Kut werken is heel wat anders als niet werken. Zodra je je garrison in loopt zit je character vast. Het is niet alleen dat je niet verder kan met de expansion, je kan dan niets meer met die char. Je kan er namelijk niet meer weg want je abilities en heartstone werken niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Wat zijn die mats die je nodig hebt voor je garrison? en hoe kan je followers op pad sturen. ik snap dat hele stukje niet echt

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren na een brakke start rond 19:00 toch wat kunnen spelen, wat een lagzooi! Ik heb vanaf 20:30 pas een beetje zonder lag kunnen spelen, al waren enkele dingen erg op te merken:

1) Garrisson instancing; ik kwam met de quest voor garrisson direct in mijn eigen instance en dit bleef goed voor me werken totdat ik HSde naar de garrisson. Een vriend van me had al direct geHSd en kreeg zijn eigen instance niet.

2) Er waren een aantal gather/kill quests waar je continu mensen zag phasen. Ik zat in groep met een vriend van me en ik zag hem 80% van de tijd niet, en hierdoor kreeg hij ook niet dezelfde kills bijv. Ook chests wat ik moest verzamelen zag ik zelf niet de helft van de tijd.

Kortom, een friggin leuk begin van de expansion, maar deze lag in combinatie met het in- en uitphasen gaat echt niet werken :P

15:00 klaar vandaag, ik hoop dat het van het weekend lekker gaat lopen, dan kan ik knallen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evengeduld
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20-08-2021
Ricmaniac schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 10:27:
Wat zijn die mats die je nodig hebt voor je garrison? en hoe kan je followers op pad sturen. ik snap dat hele stukje niet echt
http://www.wowhead.com/news=244368/bite-sized-garrison-guide

Dit is een goede guide om alles over de garrisons nog eens te lezen. Want ik weet uit ervaring dat als ik uitleg hoe het moet dat er nog meer vragen gaan volgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BlackMage schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 10:26:
[...]

Kut werken is heel wat anders als niet werken. Zodra je je garrison in loopt zit je character vast. Het is niet alleen dat je niet verder kan met de expansion, je kan dan niets meer met die char. Je kan er namelijk niet meer weg want je abilities en heartstone werken niet meer.
Suure.. Of je loopt gewoon de garrison uit, naar een andere plek, en je kan alles doen. Zoals ik en velen anderen gister deden of Defias B, Emerald Dream en Sha'tar? Ik heb een stuk archeology gedaan, een stuk fishing gedaan. Geen enkel probleem.
Missende boot? Geen probleem, zoals al vaak genoeg was aangegeven, zwem richting Ashran, auto teleport naar Shadowmoon Valley. issue opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paterpor
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-09 11:38
Gisteren een uur of vier kunnen spelen en wat vlogen ze voorbij. Had in de beta een alliance karakter aangemaakt om mezelf niet te spoilen en ik vond er toen niet veel aan. Met een beetje schrik ingelogd op mijn Death Knight en was onmiddellijk vertrokken. De intro quest had ik al een paar keer doorlopen in de beta maar zelfs nu was het veel leuker mede door de cinematics en de borderlands lijkende benamingen.

Aangekomen op het vaste land werd ik echt meegetrokken door de Frostwolf questline. Wat ben ik blij dat ik horde ben. Ik ben ook bezig met alles te doorzoeken en voor alles mijn tijd te nemen. Heb al heel wat rares gevonden (niet zo moeilijk) maar ook treasures en andere zaken. Mijn toy box is al stevig gegroeid! Echt leuk. Gisteren toen de lag (later meer) het grootst was heb ik mijn archeology hoger getild en ondertussen al een heel leuke frostwolf mini pet gevonden.

Van de lag heb ik bijna geen last, zit op een medium server en de launch liep vrij goed. Rond een uur of negen was het wel heel erg druk en begon de garrison even raar te doen (liep steeds vast) maar een minuutje later zag ik een melding dat ze de garrison server gingen resetten en daarna ging het vlot. Mijn eerste party mission al kunnen doen! Lag is wel steeds een beetje aanwezig maar heb daar niet zo veel last van. Daarvoor is het spel te simpel.

Het gezaag op Blizzard is zoals altijd als het beetje moeilijk gaat enorm. Anderzijds zien we alleen de mensen die zagen en niet de mensen waarbij alles goed verloopt. Ik vind persoonlijk dat het gaat als verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 10:25:
Dan kan je dus concluderen dat ze er niets van geleerd hebben :P
Jawel hoor. Maar er is een nieuw probleem onstaan. Ze dachten phasing te gebruiken om lags op te lossen zodat er niet teveel mensen steeds in beeld zijn. Hebben ze o.a. gedaan bij de Dark Portal.
Alleen dat systeem zorgt nu voor problemen. Tenminste ik vermoed dat het daarmee te maken heeft.

[ Voor 5% gewijzigd door Zeror op 14-11-2014 10:46 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
-

[ Voor 100% gewijzigd door GrazendeKoe op 30-11-2014 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-09 01:58
Ik snap echt niet dat sommige mensen zich als makke lammetjes erbij neer leggen dat het wederom een faal van een launch is.
Met antwoorden als: dan speel je toch 2 dagen niet, ga wat anders doen

Dat zou ik eens moeten flikken met een live gang op me werk, en als de klant belt zeggen: Ach joh ga lekker iets met je vrouw doen, maandag werkt het weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EG Mike
  • Laatst online: 03-04 16:03
Ach, het zal heel het weekend nog wel zo zijn. Na het weekend zal het gros van de spelers wel dusdanig verdeeld zijn dat het allemaal wel afneemt.

Erg vervelend, but what is there on to do? Blizzard zal ongetwijfeld hun stinkende best doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashtaria
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 10-03 09:53
Ik ga ook wachten tot morgenochtend :) Na het werk nog even met het vrouwtje en de hond de stad in en wat gezellig doen.
Als ik alles hier lees plus de vorige ervaringen met elke wow uitbreiding of mmo launch kan het geen kwaad om enkele dagen nog aan de zijlijn te blijven plakken. no stress, its a game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-09 21:05

hmr

Gister de helft van de avond geprobeerd te spelen, maar helaas het werkte niet.... Toen met pryth maar een beetje gaan schieten in CS:GO...

Ik zal dus uiteindelijk pas zaterdag kunnen beginnen om goed te levellen aangezien ik no way op vrjidag ga zitten wow-en :p

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EG Mike
kowapanga schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 10:53:
Ik snap echt niet dat sommige mensen zich als makke lammetjes erbij neer leggen dat het wederom een faal van een launch is.

Dat zou ik eens moeten flikken met een live gang op me werk, en als de klant belt zeggen: Ach joh ga lekker iets met je vrouw doen, maandag werkt het weer.
Alsof jij werkt met een systeem waar 7 miljoen mensen tegelijk aan proberen te melden. Er zijn maar weinig (ik kan ze niet opnoemen) bedrijven die met zulke netwerken te maken hebben. Ja, Google search, maar dat heeft net een wat andere impact op de servers dan een MMO als WoW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

ik heb het vermoeden dat dit soort mensen iets meer tijd hebben zodat het voor hun niet uitmaakt of het vandaag of morgen werkt. Ik zou er in ieder goed ziek van zijn als ik mijn vrije dagen opneem om uiteindelijk niet te kunnen spelen door wederom een slechte launch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik kan vliegen in WoD!!!!!! Hackz0rs!!!!! :+ 8)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/dCqa77nRqnC2FLgHNNLJb5Po/full.jpg

Nee, niet echt. Ik was aan het vliegen naar mn garrisons toen ie opeens 'instance not available' was.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vergelijk je nu serieus ontspanning (spel) met een werk omgeving? Apples, peren, etc etc?

Het is een spel, niet een belangrijk iets..

Natuurlijk is het op je werk van belang dat het goed gaat, want dat zijn over het algemeen kritieke systemen, aka er hangt van alles van af. Binnen mijn bedrijf bijvoorbeeld het ontwikkelen van medische software, als dat niet op tijd wordt opgeleverd, of met bugs, is er gezeik, logisch ook voor de bedragen die er voor worden neergeteld.
Maar om dat te vergelijken met een game.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 09:09
Is dat niet precies wat de ING/I-Deal de afgelopen paar jaar bij iedere storing gezegd heeft? (ah joh, pinnen werkt niet? Betaal maar met cash!)

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

lanerios schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 10:59:
[...]

Vergelijk je nu serieus ontspanning (spel) met een werk omgeving? Apples, peren, etc etc?

Natuurlijk is het op je werk van belang dat het goed gaat, want dat zijn over het algemeen kritieke systemen, aka er hangt van alles van af. Binnen mijn bedrijf bijvoorbeeld het ontwikkelen van medische software, als dat niet op tijd wordt opgeleverd, of met bugs, is er gezeik, logisch ook voor de bedragen die er voor worden neergeteld.
Jij begrijpt zijn punt niet.... Dus voordat je op een dergelijke toon reageert lijkt het me verstandig om even goed te lezen. Zijn punt is dat Blizzard (ook al ontwikkelen ze spellen) ook een bedrijf is. Wat inhoudt dat zij zich ook professioneel moeten gedragen. Tuurlijk, miljoenen mensen is veel en de bijbehorende servercapaciteiten zijn anders, maar het is gvd wel Blizzard en zij zouden beter moeten weten.

Bedrijf = Bedrijf, en ik ben het eens met kowapanga, ik zou het op mijn werk moeten flikken om een cliënt te mailen dat hij maar even moet gaan ontspannen en andere dingen moet gaan doen als ik mijn werk slecht voor elkaar heb (voor de 5e keer op rij terwijl het voorzienbaar is).

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
WoW is een spel, maar dit is een discussieforum. Dat iemand hier een standpunt in neemt dat ie baalt van hoe het nu gaat wil nog niet zeggen dat die persoon de hele dag als een kind van 8 zit te nerdragen omdat ie niet kan WoW-en.

Ik heb me vermaakt gisteravond. Ik vermaak me vanavond ook wel, met of zonder WoW. Maar natuurlijk wil ik dat ik verder kan spelen met WoW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EG Mike
[...]

De vergelijking die gemaakt wordt kan wel opgaan, maar meneer laat een bijzonder belangrijk detail (bewust?) uit zijn vergelijking.

Als jij een complete omgeving in het bedrijfsleven live gaat zetten, voor een X aantal gebruikers (of het er nou 100, 1000 of 7 miljoen zijn), ga je dat NOOIT voor alle gebruikers tegelijkertijd doen. Ja dat kan wel, maar dan klopt je IT beleid van geen kanten. Eerst gaat de eerste 10% over op de nieuwe omgeving. Bugs worden opgelost, de volgende 40% gaat over. Werkt alles vlekkeloos, gaat de laatste 50% over.

Zie je het al voor je, dat Blizzard zo een uitrol (die dus geen problemen moet geven) gaat doen? Dan heb je 6,9 miljoen spelers die klagen dat ze later kunnen spelen dan de rest. Moet je horen hoe ze dan tekeer zouden zijn gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

[...]

Maar Blizz ziet ons als klanten die betalen. Kijk als een klant er geen fuck om geeft dat de server elke 5 minuten plat gaan, dan denk ik als bedrijf ah fijne klant heeft het geduld om te wachten tot we alles oplossen. Maar zo denken de 7 miljoen klanten er anders over.

Ik kijk wel of ze met een oplossing komen en ook een extraatje voor ons als spelers (klanten).
Voorlopig maar verder op mijn farmer. Kijken hoever ik kom met mining, treasures, quests, bonus in Gorgrond.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 09:09
pryth schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 11:04:
[...]

Zie je het al voor je, dat Blizzard zo een uitrol (die dus geen problemen moet geven) gaat doen? Dan heb je 6,9 miljoen spelers die klagen dat ze later kunnen spelen dan de rest. Moet je horen hoe ze dan tekeer zouden zijn gegaan.
Mja daarom heeft blizzard uiteraard de optie voor betatests en stress tests...

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
-

[ Voor 100% gewijzigd door GrazendeKoe op 30-11-2014 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11-09 09:12

Chakotay

Lick here to continue

Zeror schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 10:58:
Ik kan vliegen in WoD!!!!!! Hackz0rs!!!!! :+ 8)

[afbeelding]

Nee, niet echt. Ik was aan het vliegen naar mn garrisons toen ie opeens 'instance not available' was.
Heh, grappig. Ik ben benieuwd of die dingen later als mount te krijgen zijn... I want one, erg mooi beest!

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soulizer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-09 21:58
Zolang het voor geen ene kut werkt, beetje lag is nog te overzien, maar steeds letterlijk vastzitten,vervolgens disconnecten en weer achteraan in de queue aanzitten is voor mij de lol er redelijk snel vanaf. Liever ga ik dan een paar uur pokeren ipv mijn frustatiegehalte op te laten lopen tot een onvriendelijk niveau. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chakotay schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 11:07:
[...]

Heh, grappig. Ik ben benieuwd of die dingen later als mount te krijgen zijn... I want one, erg mooi beest!
Dat is een mount ? die kan je gewoon kopen in de store
https://us.battle.net/sho...ount-enchanted-fey-dragon

Al maaaaaanden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

pryth schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 11:04:
[...]

De vergelijking die gemaakt wordt kan wel opgaan, maar meneer laat een bijzonder belangrijk detail (bewust?) uit zijn vergelijking.

Als jij een complete omgeving in het bedrijfsleven live gaat zetten, voor een X aantal gebruikers (of het er nou 100, 1000 of 7 miljoen zijn), ga je dat NOOIT voor alle gebruikers tegelijkertijd doen. Ja dat kan wel, maar dan klopt je IT beleid van geen kanten. Eerst gaat de eerste 10% over op de nieuwe omgeving. Bugs worden opgelost, de volgende 40% gaat over. Werkt alles vlekkeloos, gaat de laatste 50% over.

Dat heet een queue bij het inloggen in het geval van Blizzard. Kijk dat er dan nog andere dingen fout gaan zoals die garrison phasing en die DDOS attack. Tja lijkt me een geval van gruwelijk pech (murphy's law) allemaal tegelijk.
Ze hebben al aangeven om de populatie nummers te verlagen op een server om iedereen kans te geven om in te loggen.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soulizer
junglebeast schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 11:10:
[...]

Dat heet een queue bij het inloggen in het geval van Blizzard. Kijk dat er dan nog andere dingen fout gaan zoals die garrison phasing en die DDOS attack. Tja lijkt me een geval van gruwelijk pech (murphy's law) allemaal tegelijk.
Ze hebben al aangeven om de populatie nummers te verlagen op een server om iedereen kans te geven om in te loggen.
Ja nee daar hebben wij wat aan zeg :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven__NL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-09 11:00
hmr schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 11:04:
[...]

Jij begrijpt zijn punt niet.... Dus voordat je op een dergelijke toon reageert lijkt het me verstandig om even goed te lezen. Zijn punt is dat Blizzard (ook al ontwikkelen ze spellen) ook een bedrijf is. Wat inhoudt dat zij zich ook professioneel moeten gedragen. Tuurlijk, miljoenen mensen is veel en de bijbehorende servercapaciteiten zijn anders, maar het is gvd wel Blizzard en zij zouden beter moeten weten.

Bedrijf = Bedrijf, en ik ben het eens met kowapanga, ik zou het op mijn werk moeten flikken om een cliënt te mailen dat hij maar even moet gaan ontspannen en andere dingen moet gaan doen als ik mijn werk slecht voor elkaar heb (voor de 5e keer op rij terwijl het voorzienbaar is).
Jij snapt zijn punt niet...Blizzard zegt ook niet tegen zijn userbase 'ach ga maar lekker wat anders doen". Wij de spelers/users geven dat aan. Want laten we eerlijk zijn een dag geen Wow spelen is niet alsof de wereld vergaat...(mja misschien voor de meeste wel als je sommige reacties ziet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh god, is het garrison probleem nog steeds niet gefixt? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soulizer
Raven__NL schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 11:11:
[...]

Jij snapt zijn punt niet...Blizzard zegt ook niet tegen zijn userbase 'ach ga maar lekker wat anders doen". Wij de spelers/users geven dat aan. Want laten we eerlijk zijn een dag geen Wow spelen is niet alsof de wereld vergaat...(mja misschien voor de meeste wel als je sommige reacties ziet).
Een dag geen WoW is net als een dag geen seks omdat je vriendin niet wilt :+

Moest gezegd worden _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Soulizer schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 11:13:
[...]

Een dag geen WoW is net als een dag geen seks omdat je vriendin niet wilt :+

Moest gezegd worden _O-
Een vriendin kan je tenminste nog brute-forcen _/-\o_

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EG Mike
Puc van S. schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 11:06:
[...]

Mja daarom heeft blizzard uiteraard de optie voor betatests en stress tests...
Je kan stresstesten wat je wil; Ik weet niet of je ooit een migratietraject hebt doorlopen voor een nieuwe omgeving, maar maandagochtend is het ALTIJD feest. Hoeveel je ook test, hoeveel je ook doet.

Niks bijzonders, move along people. Erg vervelend dat je niet fatsoenlijk kan spelen de eerste dag na de release, maar er is niks aan te doen (ja, elke 100 spelers op een aparte blade zetten, maar dan gaat je abonnement met 50€ per maand omhoog).

En dan de mensen die gaan roepen dat Blizzard 7miljoen*13€/maand vangt, en dus al dat geld heeft om zulke problemen op te vangen zitten helemaal mis. Toen Blizzard begon hanteerde ze deze prijzen ook al, maar zaten ze met 55 developers. Inmiddels hebben ze 20x zoveel mensen in dienst (wat de nodige extra kosten met zich meebrengt, denk verder dan alleen salaris).

Met hetzelfde geld, doen ze nu ongeveer 100x zoveel. En dan nog heb je mensen die voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soulizer
hmr schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 11:14:
[...]

Een vriendin kan je tenminste nog brute-forceren _/-\o_
Fixed for accuracy ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Mektheb schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 11:10:
[...]

Dat is een mount ? die kan je gewoon kopen in de store
https://us.battle.net/sho...ount-enchanted-fey-dragon

Al maaaaaanden
Oh he :) Is dat hetzelfde model (+wat armour) als wat je op sommige flightpaths in Shadowmoon krijgt? Die bedoelde ik namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chakotay schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 11:16:
[...]

Oh he :) Is dat hetzelfde model (+wat armour) als wat je op sommige flightpaths in Shadowmoon krijgt? Die bedoelde ik namelijk.
Dat weet ik niet, ik ben nog niet in de nieuw uitbreiding geweest :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disrupt0r
  • Laatst online: 11-09 12:53
Gisteravond dacht ik om 11 uur, ach laat ik even proberen een uurtje te spelen :P Helaas duurde het 210 minuten voordat ik überhaupt ingelogd was hahaha. Ik vind dit altijd wel wat hebben, ben eigenlijk blij dat er weer eens queue tijden zijn aangezien het aantal spelers de afgelopen jaren flink achteruit is gegaan.

Vanavond opnieuw proberen! Ben wel benieuwd wat jullie tot nu toe van de expansion vinden, is het vergelijkbaar met TBC, WOTLK?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soulizer
Sorry, kon het niet laten. Een geintje meneer sonneberg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Soulizer schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 11:18:
[...]

Sorry, kon het niet laten. Een geintje meneer sonneberg!
Als je goed kijkt naar mijn quote maakte ik ook weer een klein grapje ;).

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Disrupt0r schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 11:17:
Gisteravond dacht ik om 11 uur, ach laat ik even proberen een uurtje te spelen :P Helaas duurde het 210 minuten voordat ik überhaupt ingelogd was hahaha. Ik vind dit altijd wel wat hebben, ben eigenlijk blij dat er weer eens queue tijden zijn aangezien het aantal spelers de afgelopen jaren flink achteruit is gegaan.

Vanavond opnieuw proberen! Ben wel benieuwd wat jullie tot nu toe van de expansion vinden, is het vergelijkbaar met TBC, WOTLK?
Ik moet zeggen, ik heb niet veel kunnen spelen, maar tot nu toe is het leuker dan het begin van TBC en WOTLK, veel interactiever..

Dan heb ik het over het levelen in elk geval en de mogelijkheden. Voor endgame kan ik natuurlijk nog niet vergelijken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Enige voordeel van het feit dat ik niet kan spelen is dat ik nog even kan nadenken over de volgorde waarin ik mijn chars level. :)
Ret pally, arms warrior en feral.
Eerste wordt of feral of warrior

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iusedto schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 11:24:
Enige voordeel van het feit dat ik niet kan spelen is dat ik nog even kan nadenken over de volgorde waarin ik mijn chars level. :)
Ret pally, arms warrior en feral.
Eerste wordt of feral of warrior
Bare from is stronk!

Ik merk het ook echt, bearform is leuk om mee te levelen, ik kan grote hoeveelheid aan mobs tegenlijk snel killen (3-4k hits op aoe zonder CD) en ook kan ik de begininstance grotendeels solo doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek_1981
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07:46

Niek_1981

Think Different.

Verwijderd schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 11:12:
Oh god, is het garrison probleem nog steeds niet gefixt? :(
Vanmorgen, denk 2 uur geleden draaide alles perfect.
Nu begint het gezeik weer opnieuw... -O-

Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soulizer
Niek_1981 schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 11:26:
[...]

Vanmorgen, denk 2 uur geleden draaide alles perfect.
Nu begint het gezeik weer opnieuw... -O-
Iedereen had gelezen dat maintenance tot 11 uur was.

Oftewel men is allemaal back van de door jullie genoemde ´in real life dailies´ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 11:26:
[...]
Bare from is stronk!

Ik merk het ook echt, bearform is leuk om mee te levelen, ik kan grote hoeveelheid aan mobs tegenlijk snel killen (3-4k hits op aoe zonder CD) en ook kan ik de begininstance grotendeels solo doen.
Ja, dat viel me in beta ook op.
Maar....warrior is female Orc O+ plus ik wil galdiator stance hebben

Denk dat ik gewoon een muntje opgooi :+

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disrupt0r
  • Laatst online: 11-09 12:53
Verwijderd schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 11:23:
[...]

Ik moet zeggen, ik heb niet veel kunnen spelen, maar tot nu toe is het leuker dan het begin van TBC en WOTLK, veel interactiever..

Dan heb ik het over het levelen in elk geval en de mogelijkheden. Voor endgame kan ik natuurlijk nog niet vergelijken :P
Nice! Heb nu wel zin om te spelen! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:08
Garrisons werkten tot een kwartier geleden, nu gaat het weer belly up (Turalyon/Doomhammer). Tijd om iets anders te doen dus :)

[ Voor 9% gewijzigd door Kapoen op 14-11-2014 11:30 ]

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ainnir
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Mektheb schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 07:59:
[...]

Ik ga morgen rond 11:00 beginnen eerst boodschappen en de kapper :+

Veel achievments te behalen in het begin ? :)
Questen was niet goed te doen, dus ik ben gaan levelen door pet battles, het killen van rares en treasures oprapen. Dan gaat het wel snel met de AP :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek_1981
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07:46

Niek_1981

Think Different.

Soulizer schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 11:28:
[...]

Iedereen had gelezen dat maintenance tot 11 uur was.

Oftewel men is allemaal back van de door jullie genoemde ´in real life dailies´ :+
Niks gelezen hoor...

Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om 9 uur kon je er weer op, duurde maar tot 10:15 tot de lag weer terug kan.. en nu is het weer terug bij af..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
Kapoen schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 11:30:
Garrisons werkten tot een kwartier geleden, nu gaat het weer belly up (Turalyon/Doomhammer). Tijd om iets anders te doen dus :)
Honderden mensen in hetzelfde garrison ook nog niet opgelost dus? Hoop dat ze dat de komende uren nog voor elkaar krijgen, wil als ik uitgewerkt ben eigenlijk wel eens voorbij 90.5 waar ik nu op hang. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Uit de hotfixes van gisteren:
Toy Train Set has been temporarily disabled.
*O* Mag dat permanent gemaakt worden? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Moet wel toegeven dat het officiele forum hilarisch is nu.
i wounder why they need beta when after it dont work anyway this means serve test stress aswell^^
took two days off for leveling. Need you to refund that, too.
And please refund me my collectors edition flying mount that I cannot use to fly in the expansion.
Really !@#$ and NO INFO at our EU Website or FORUMS!
Whats happend ? the EU server are the fullest ever since patch 1.9 in your video...
and you have enough time and money before release wod to make bigger servers....
have you make more servers for release?i think no only make $.$
Ik denk dat we een professionele tolk nodig gaan hebben voor sommige posts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Alles weer back to normal :P

Tijd om te lunchen en Suits te kijken. Ik zie wel wanneer ik weer Draenor ga bezoekn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EG Mike
lanerios schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 11:49:
Moet wel toegeven dat het officiele forum hilarisch is nu.

[...]

[...]

[...]

Ik denk dat we een professionele tolk nodig gaan hebben voor sommige posts.
junglebeast schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 11:10:
[...]

Afbeeldingslocatie: http://img1.wikia.nocookie.net/__cb20120402225423/random-ness/images/3/34/Michael_Jackson_popcorn.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashtaria
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 10-03 09:53

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RustStorm schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 11:55:
Alles weer back to normal :P

Tijd om te lunchen en Suits te kijken. Ik zie wel wanneer ik weer Draenor ga bezoekn :P
Suits ?, weer begonnen of oude :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mektheb schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 11:57:
[...]

Suits ?, weer begonnen of oude :(
Heb seizoen 1-3 hier liggen op blauwe straal. Begin vandaag aan seizoen 3. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RustStorm schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 11:59:
[...]

Heb seizoen 1-3 hier liggen op blauwe straal. Begin vandaag aan seizoen 3. ;)
Ah Ancient dus :+ enjoy !

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thanks man :D Gruwelijke serie <3

Back on topic; laat even weten als alles weer beetje te doen is ingame. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dit is een eigen samengestelde UI. Wat je ziet is een combinatie van Litepanels, Bartender, Masque, Chocolatebar met broker addons, Pitbull en Mappy. En MoveAnything om wat Blizzard-UI spul te verplaatsen.

En ja, de knoppen zijn bewust in clusters van 6 geplaatst ivm de macrotoetsen van mijn Logitech G11 toetsenbord. :)

[ Voor 14% gewijzigd door Zeror op 14-11-2014 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou ik ook wel eens willen weten ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!
I am ordinary russian man. Yesterday I had a lot of troubles in game so I had to do other stuff. I practiced playing my balalaika, i drank some braking system liquid and ate salted concrete, I even defended my nuclear warheads storage from angry bears by dancing kasatchok. But I hoped. HOPED! That Big Foreign Company that have a lot of clever people (you know these ones that have glasses, work, levelcapped characters in Warcraft and girlfriend AT ONE TIME) and maybe even clean toilet rooms will fix this issue and today i could play a lot, get my 100 level, gear up and one-shot all raidbosses of Draenor.

But instead i found out that you sheduled technical mainteance at 10 o'clock in the morning (Moscow time) and in reality it began at 9 o'clock. I do realise that I live in a very small country, but in order to avoid such misunderstanding in future, I would like to inform you that our government thinks that they invented time machine so about a month ago we pulled all our clock one hour back so when you will shedule next maintenance please call first to our president and verify if we didn't change our time again.
Best post ever :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zat me gisteren te bedenken, want aangezien er zoveel geklaag was, en ik zelf ook best wel wat heb ervaren, zat ik me te bedenken hoeveel man bij Blizzard nu aan het rennen waren :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Allereerst, dank u mede-tweakers voor een kwartiertje entertainment over servers die het niet doen. Fijn dat zo te lezen in mijn lunch pauze.

Als tweede mijn ervaring met WoD tot nu toe. Gister ochtend (7.15) kon ik prima inloggen op Sylvanas(Horde) en Defias(Alliance). Zat zo binnen, dus even mijn characters ingelogd om te beginnen aan rested XP.

Gistermiddag bij thuiskomst natuurlijk een zieke queue op beide servers, gezien ik maar 1 character heb op Defias had ik als voorkeur eerst Sylvanas in te loggen en in het geval van een bug/lag te kunnen switchen naar een ander character. Uiteindelijk gewoon in de queue gezet, gaan eten, ff youtube gekeken, gedouched. Na het douchen was ik bij me character. Gezien ik nog 3 van die quest fishies moest voor nat pagle "best friend" eerst die ff gevist.

Toen was het tijd voor WoD. Die dark portal zone was grappig en totaal geen problemen daar. Toen kwam ik frostfire, behalve de drukte van mensen ging dat allemaal prima. Tot mijn Garison af was en ik moest er in. Hoop gezien, instance not found, even een /quit exit, inloggen zonder queue (lang leve dat ik er al was). Character allready ingame. Dus altje gepakt, ook naar zelfde punt gegaan, daarna volgende alt gepakt en hetzelfde gedaan.

Laat op de avond kon ik door "truukje" gewoon bij me garrison. Ik kwam er achter dat als ik er in rende ik niet direct terug gewarped werd. Gewoon er heen rennen /logout midden in je garrison, alt tab, ff wachten, terug naar wow.exe inloggen, et voila, mijn eigen garrison en quests. Werkte meerdere keren voor meerdere characters.

Vanmorgen even nieuwe follower missies aangezet voor de maint. Ook toen weer geen enkel probleem om op de servert te komen.

Wat ik wel gemerkt heb (op Sylvanas): In old zones is looten een HELL. Elk nieuw type item duurde zeker een minuut voordat het in mijn inventory belandde. Items van het zelfde type daarna ging prima (was aan het vissen, do the math). In Dreanor zones gaat alles prima. Looten snel, geen lag in dat opzicht. Best raar.

Wel nog een vraag. Ik kreeg op mijn shammy(en later huntard) een blauw item van quest terwijl er stond dat ik een groene zou krijgen. En dan in het loot scherm met blauwe pijltjes er bij. Ook van rare elite gebeurde hetzelfde, dat werdt een epic item. Ook een follower die groen zou zijn, werdt ineens epic (Epic buddy achievement). Is dit een nieuwe Dreanor feature? Is dit RNG? Kan je dit manipuleren? Zo ja hoe?

Andere vraag: Hoe krijg ik mijn garrison level 2? Ik wil een lumber mill :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azerox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 23:39
Het is alweer drama, nog erger dan gisteren.

Ben bang dat dit pas over een week normaal zal zijn.

Ik lees ook ddos en ofc teveel mensen. Geen idee wat er steeds loos is.

Hopelijk toch binnen afzienbare tijd een fix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:08
Dat van de RNG in de loot quality viel mij ook al op: hoezo groene items die ineens blauw worden. Soms varieert ook het itemlevel gewoon, zonder van kleur te veranderen.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grvy
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:28

Grvy

Bot

eindelijk level 91 :') garrison niet in kunnen was hell maar dismounten en wachten tot NPC's geladen werden leek het te doen

Dit is een account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EG Mike
LOL! Hahaha, ik zit écht te lachen hier :9 :9
Pagina: 1 ... 29 ... 89 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Posts als "jeeuj, rogue buffs" of andere 1 regel reactie's van die strekking voegen 0,0 toe aan het topic en zijn daarom niet gewenst.