• kowapanga
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-09 01:58
Grvy schreef op donderdag 13 november 2014 @ 22:20:
jeetje jongens;, blizzard is ermee bezig ze hadden dit gewoon niet verwacht kan gebeuren...
Ja daar trappen we niet meer in he ;)

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ja dat is allemaal mooi, maar wel heel toevallig dat het bij iedere expansion dan niet werkt. Dat klinkt meer als niet capabele servers/architectuur dan een switch die toevallig nu de geest geeft :)

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:00
Grvy schreef op donderdag 13 november 2014 @ 22:26:
[...]

Je weet niet hoeveel servers ze hebben ingezet; wat ze voorspeld hebben je hebt totaal geen idee wat er met de back-end aan de hand is; misschien ligt er wel een cruciale switch uit omdat die het te druk kreeg of iets anders of wat dan ook; zolang je de data niet weet van hun interne IT bedrijfsvoering kun je geen oordeel vellen of ze dit wel niet verwacht hadden.. IT is geen magisch iets wat maar 'gewoon' moet werken. Zeker bij een complex serverpark zoals die van blizzard zitten er veel haken en ogen aan.
Sorry maar hetzelfde telt toch ook voor jouw en andere mensen die hun verdedigen?
Misschien waren hun schattingen over de load wel absurd laag en is het wel volledig hun schuld.

Zoals ik al zei is dit niet de eerste keer dat het final mis gaat bij een release van Blizzard.

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-09 19:44

Metian

Snert is vies

Aghanim schreef op donderdag 13 november 2014 @ 22:27:
Ja dat is allemaal mooi, maar wel heel toevallig dat het bij iedere expansion dan niet werkt. Dat klinkt meer als niet capabele servers/architectuur dan een switch die toevallig nu de geest geeft :)
En wat stel jij voor om het probleem op te lossen dan? Alsof Blizzard niks aan het doen is op dit moment, het is allemaal heel vervelend, maar dit soort dingen zijn te verwachten. Ik ken amper MMO's die een vlekkeloze release hebben.

Rupsen, Rapsen.

• Grvy
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:28

Grvy

Bot

Aghanim schreef op donderdag 13 november 2014 @ 22:27:
het was een voorbeeld en ja dat kan gewoon gebeuren, tevens is het ook nog eens zo dat het misschien vanuit finance gewoon niet rendabel gezien word om 100 extra servers te kopen alleen voor de launch, en tjah.. jammer maar dan heb je als IT weinig te zeggen en is het door de zure appel heen bijten en je huidige resources stressen.

Mijn punt is; niemand van ons weet de precieze(bedrijfs) reden voor dit gebeuren; want niemand van ons werkt bij Blizzard. Dus relax gewoon en kijk het aan; als de meest grote bedrijven (EA, Blizzard etc) constant problemen hebben bij releases.. dan is het blijkbaar toch wat complexer dan wij (althans ik) kan inzien.. of denk je dat de mensen die in grote bedrijven werken het maar geweldig vinden dat releases altijd mis gaan? ze denken er echt wel aan hoor..

Dit is een account.

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:42
Achja, iedereen probeert in te loggen, servers ontploffen en ze moeten de capaciteit terugschroeven. Jammer maar helaas, over een paar dagen zal het allemaal wel weer behoorlijk werken. Vindt het ook altijd een beetje naïef als mensen speciaal 2-3 dagen vrij nemen om te spelen en dan heel erg boos worden als ze niet kunnen spelen. Je weet gewoon (of je kan weten) dat er een behoorlijke kans is dat niet alles lekker loopt.

• Deadsy
Grvy schreef op donderdag 13 november 2014 @ 22:31:
[...]

het was een voorbeeld en ja dat kan gewoon gebeuren, tevens is het ook nog eens zo dat het misschien vanuit finance gewoon niet rendabel gezien word om 100 extra servers te kopen alleen voor de launch, en tjah.. jammer maar dan heb je als IT weinig te zeggen en is het door de zure appel heen bijten en je huidige resources stressen.

Mijn punt is; niemand van ons weet de precieze(bedrijfs) reden voor dit gebeuren; want niemand van ons werkt bij Blizzard. Dus relax gewoon en kijk het aan; als de meest grote bedrijven (EA, Blizzard etc) constant problemen hebben bij releases.. dan is het blijkbaar toch wat complexer dan wij (althans ik) kan inzien.. of denk je dat de mensen die in grote bedrijven werken het maar geweldig vinden dat releases altijd mis gaan? ze denken er echt wel aan hoor..
Servers hoef je niet te kopen. Die kun je gewoon huren.
Natuurlijk weten we niet wat de reden is, maar het feit is dat het bij Blizzard altijd gebeurt.
Het kan toch niet zijn dat ze elke release gewoon pech hebben?

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:35
grote_oever schreef op donderdag 13 november 2014 @ 22:07:
[...]

130 in queue nu.. maar hij gaat niet veel verder naar beneden. Elke keer springt hij weer omhoog met een paar.

[edit]

129...131..128..130
Bijna half uur verder en ben van 130'ste in queue naar de 101ste in queue gegaan. Kennelijk laten ze minder mensen toe of de loginserver is ook aan het koken.

In de tussentijd wel leuk om te kijken. Zo voel ik me dus ook.. alhoewel hij een caster is die natuurlijk beetje moet overdrijven.
YouTube: Warlords of Draenor lag, utterly broken, play on day one they said. Shameful.

[edit]
Vindt het ook altijd een beetje naïef als mensen speciaal 2-3 dagen vrij nemen om te spelen en dan heel erg boos worden als ze niet kunnen spelen. Je weet gewoon (of je kan weten) dat er een behoorlijke kans is dat niet alles lekker loopt.
Kijk dat filmpje eens. Weet je dat het niet naief is, maar gewoon waardeloos. Als je groot loopt te verkondigen dat je preorderd en om 0:00 kunt spelen en dat je zoveeeeeeel ervaring opgedaan hebt van de vorige expansions.. zorg dan ook dat het werkt!

[ Voor 26% gewijzigd door grote_oever op 13-11-2014 22:35 ]

• Grvy
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:28

Grvy

Bot

Deadsy schreef op donderdag 13 november 2014 @ 22:32:
[...]

Servers hoef je niet te kopen. Die kun je gewoon huren.
Natuurlijk weten we niet wat de reden is, maar het feit is dat het bij Blizzard altijd gebeurt.
Het kan toch niet zijn dat ze elke release gewoon pech hebben?
Ook dat kan als onrendabel gezien worden door Finance.. een kwestie van kosten/baten. Gaan alle boeroepers ook echt hun sub cancellen? Ja? dan huren.. nee? ze roepen maar wat? tjah; dan niet. Servers moeten ook als ze gehuurd worden ingericht worden etc. Time is money, my friend.

Dit is een account.

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:52
2 chars vast in de garrison die echt helemaal niets kunnen doen, morgen maar verder....

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

Ik loop nu de laatste 100k te grinden op mobs en zo om in Gorgrond te kunnen beginnen op mijn alt. :)
Mijn main zit al vanaf launch vast op de garrison.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

• Deadsy
Bartske schreef op donderdag 13 november 2014 @ 22:31:
Achja, iedereen probeert in te loggen, servers ontploffen en ze moeten de capaciteit terugschroeven. Jammer maar helaas, over een paar dagen zal het allemaal wel weer behoorlijk werken. Vindt het ook altijd een beetje naïef als mensen speciaal 2-3 dagen vrij nemen om te spelen en dan heel erg boos worden als ze niet kunnen spelen. Je weet gewoon (of je kan weten) dat er een behoorlijke kans is dat niet alles lekker loopt.
Ik vind het niet naief dat mensen verwachten dat wanneer ze een spel kopen het gewoon werkt.
Het is niet alsof ze het gratis krijgen, ze hebben ervoor betaald en dan mag je iets terug verwachten.

Als het nu een incidenteel iets was dat iets zoals dit gebeurt maar dat is het niet.

Tegenwoordig is het bijna de regel dat de release van een groot spel een ramp is.
Het is vaak onspeelbaar vanwege server issues of er zitten gewoon dusdanig veel bugs in dat je je begint af te vragen of ze de zooi nog testen.

Ik vind het raar dat mensen zoiets normaal beginnen te vinden.

@Grvy
Ach het is niet alsof het een klein bedrijf is wat moeite heeft om rond te komen.
En met het verleden van Blizzard releases zou wat goodwill kweken wel wat mogen kosten vind ik.
Maar de mensen die deze beslissing moeten nemen zullen wel bonussen krijgen voor besparingen.

[ Voor 11% gewijzigd door Deadsy op 13-11-2014 22:39 ]

• grote_oever
Grvy schreef op donderdag 13 november 2014 @ 22:34:
[...]

Ook dat kan als onrendabel gezien worden door Finance.. een kwestie van kosten/baten. Gaan alle boeroepers ook echt hun sub cancellen? Ja? dan huren.. nee? ze roepen maar wat? tjah; dan niet. Servers moeten ook als ze gehuurd worden ingericht worden etc. Time is money, my friend.
Time is money inderdaad, maar vaak wordt er aan de verkeerde kant bezuinigd. Ik ben er een jaartje uitgeweest nadat de panda's niet echt mijn ding is. Nu weer terug gekomen, maar dit geeft echt een smerige smaak. De eerste paar quests heb ik gewoon met zoveel lagg gedaan dat ik er helemaal niet van genoot. Wat een lol heb ik...

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12-09 10:15
Deze ellende is een paar dagen misschien. Blizzard zou stom zijn om zoveel extra in te zetten. Is puur omdat iedereen op dezelfde plek zit. Binnenkort weer alles vloeiend en zo hoeven ze niet veel in de servers enzo aan te passen. Dit geeft weer kans op andere problemen.

• Metian

Metian

Snert is vies

Hmm, ben eindelijk uit de server gegooid. Gelukkig terug naar me character list. :x

Rupsen, Rapsen.

De wetenschap met Blizzard is, dat het altijd helemaal goed komt. Dus waarom zou je je zo ontzettend druk maken? Ga naar een alt, doe lekker andere dingen en waag over een aantal dagen weer een poging.

Ik weet wel hoe ik het ga aanpakken iig. Ben nu lekker bezig met de eerste quests, op m'n gemak. En als ik eenmaal in de problemen kom waar jullie allemaal in beland zijn; dan ga ik lekker terug naar Shrine en ga ik me bezighouden met andere dingen. 100 worden we allemaal wel uiteindelijk, en die paar dagen maakt natuurlijk weinig uit; de raids zijn toch nog niet open en gearen is over het algemeen vrij snel gedaan :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

• Deadsy
RustStorm schreef op donderdag 13 november 2014 @ 22:44:
De wetenschap met Blizzard is, dat het altijd helemaal goed komt. Dus waarom zou je je zo ontzettend druk maken? Ga naar een alt, doe lekker andere dingen en waag over een aantal dagen weer een poging.

Ik weet wel hoe ik het ga aanpakken iig. Ben nu lekker bezig met de eerste quests, op m'n gemak. En als ik eenmaal in de problemen kom waar jullie allemaal in beland zijn; dan ga ik lekker terug naar Shrine en ga ik me bezighouden met andere dingen. 100 worden we allemaal wel uiteindelijk, en die paar dagen maakt natuurlijk weinig uit; de raids zijn toch nog niet open en gearen is over het algemeen vrij snel gedaan :)
Tja ze fixen het altijd wel, daarom vraag ik me ook af waarom ze het niet gewoon voorkomen.

Want het personeel zal niet denk ik toch niet gewoon om 5u naar huis gaan. Die zullen denk ik een aantal uurtjes extra moeten blijven tot dat dit gefixed is. Dat zal ook niet gratis zijn.

• MysticSnake
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-06-2023
Grvy schreef op donderdag 13 november 2014 @ 22:20:
jeetje jongens;, blizzard is ermee bezig ze hadden dit gewoon niet verwacht kan gebeuren...
Nee dit kan dus niet gebeuren. Dit is de zoveelste expansion al. De hele community ziet dit aankomen en al die Blizzard experts niet?
Voor 16 maanden lang zitten we opgescheept met het oersaaie Siege of Orgrimmar, nog nooit hebben we zo lang dezelfde content gehad. Want alle tijd, energie, moeite, mankracht, etc. moest gaan naar Warlords of Draenor. We zijn 1 dag onderweg en werkelijk alles gaat mis. Garrison is een drama, er is maar één instance beschikbaar tot lvl 92. Server issues, Login issues, Latency probblem, instances die niet gevonden kunnen worden, characters die spontaan verdwijnen, mensen die disconnected en dan ineens weer in Stormwind zijn, zeventig minuten lang niet kunnen inloggen omdat beweert wordt dat je character al online is, zo kunnen we doorgaan. De community mag hier best over zeggen dat dit zeer en zeer slecht is. Naast de 13 euro per maand is er ook 45 euro voor WoD betaald, dan hoort het gewoon te werken. Maar het hele spel is totaal niet speelbaar nu. Nog nooit meegemaakt dit en ik ben er al bij sinds WoW Vanilla.

• grote_oever
jaydenjarno schreef op donderdag 13 november 2014 @ 22:43:
Blizzard zou stom zijn om zoveel extra in te zetten.
Playerbase van wow is in de laatste paar jaren gehalveerd. Ze zitten nu op het aantal subscribes van 7 jaar terug. Waarom kunnen ze dit dan niet soepel laten gaan.

Kleine toevoeging:

Bijna een uur verder.. van 130ste in queue naar 94ste in queue gegaan. Oftewel; het gaat vanavond niet meer gebeuren
Deadsy schreef op donderdag 13 november 2014 @ 22:46:
[...]
Want het personeel zal niet denk ik toch niet gewoon om 5u naar huis gaan. Die zullen denk ik een aantal uurtjes extra moeten blijven tot dat dit gefixed is. Dat zal ook niet gratis zijn.
En met die wetenschap: geduld hebben. En als je denkt dat Blizzard niet zijn uiterste best doet om een launch zo soepel mogelijk te laten verlopen, dan denk ik dat je daar toch nog eens goed over moet nadenken. ;)

Anyways, conclusie is; ruïneer je eigen humeur niet door je te ergeren aan de huidige situatie. Het is niet anders, ze zijn er mee bezig. :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Metian schreef op donderdag 13 november 2014 @ 22:29:
[...]

En wat stel jij voor om het probleem op te lossen dan? Alsof Blizzard niks aan het doen is op dit moment, het is allemaal heel vervelend, maar dit soort dingen zijn te verwachten. Ik ken amper MMO's die een vlekkeloze release hebben.
Zo slecht als deze release is het sinds TBC niet meer geweest. Maar goed, Blizzard weet vooraf dat dit soort dingen gebeuren. Ze nemen het voor lief omdat mensen toch wel blijven betalen. Kwestie van afwachten tot genoeg mensen het wachten beu zijn en uitloggen. Wanneer genoeg mensen dat doen kunnen de resterende mensen hun quests verder afwerken en lost de file zichzelf langzaam op zonder dat het Blizzard extra hardware kost.
grote_oever schreef op donderdag 13 november 2014 @ 22:49:
[...]

Bijna een uur verder.. van 130ste in queue naar 94ste in queue gegaan. Oftewel; het gaat vanavond niet meer gebeuren
Zelfs als je door de queue heen komt is dit waar je naar uit kan kijken:

[ Voor 35% gewijzigd door NMe op 13-11-2014 22:52 ]

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• Deadsy
RustStorm schreef op donderdag 13 november 2014 @ 22:49:
[...]

En met die wetenschap: geduld hebben. En als je denkt dat Blizzard niet zijn uiterste best doet om een launch zo soepel mogelijk te laten verlopen, dan denk ik dat je daar toch nog eens goed over moet nadenken. ;)

Anyways, conclusie is; ruïneer je eigen humeur niet door je te ergeren aan de huidige situatie. Het is niet anders, ze zijn er mee bezig. :)
Aan dat eerste twijfel ik zoals gezegd aangezien het bij hun best vaak voorkomt.
En zit Harry Potter te kijken dus vervelen doe ik me niet. Is alleen jammer want op de vrijdag heb ik vrij dus de release vandaag kwam mij perfect uit.

O en een maat van me is 2 lvls hoger, en dat is natuurlijk niet acceptabel.
Komt nog bij dat een hele serie garrison quests al meer dan een uur klaar is :/
Deadsy schreef op donderdag 13 november 2014 @ 22:53:
O en een maat van me is 2 lvls hoger, en dat is natuurlijk niet acceptabel.
Dat is natuurlijk not done!

Hopelijk zal het morgen allemaal wat soepeler lopen, fingers crossed :Y

• Niek_1981
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22:36

Niek_1981

Think Different.

De laatst keer dat ik in een queue heb gezeten op Daggerspine is in the old days, nog 1200 man voor me pfff

-edit En zo ga je van een dikke 1200 man voor je opeens zo je character scherm in! _O- :D

[ Voor 30% gewijzigd door Niek_1981 op 13-11-2014 23:01 ]

Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.

Verwijderd

Ik hoop inderdaad wel dat het morgen al oké is... En niet over een paar dagen. Wou dit weekend stevig aan de slag gaan :)

• Metian

Metian

Snert is vies

Het is in ieder geval gezellig druk.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/5wyIXF1l.jpg

En ik alt-tab terug naar WoW

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/jHurVN0l.jpg

Ziet er naar uit dat Blizzard iets opgelost heeft.

[ Voor 43% gewijzigd door Metian op 13-11-2014 23:04 ]

Rupsen, Rapsen.

lol, WoD reclame op RTL7 zojuist

Tijd voor een biertje

[ Voor 28% gewijzigd door RustStorm op 13-11-2014 23:07 ]

• Kser
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13-09 17:46
Metian schreef op donderdag 13 november 2014 @ 23:02:

[afbeelding]

[afbeelding]

Eerste screenshot = spelers die wachten op een eigen Garrison instance
Tweede screenshot = grats, je hebt een instance gekregen

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-08 15:58

garriej

Ik las ondertieten.

2 dagen vrij genomen om te kunnen spelen. Met lag prima, dat is elke release. Maar ik sta sinds half 12!!! In mn garrison. Ik kan gewoon niet verder... Te laag ilvl voor dungeon(omdat reroll). Dit is echt belachelijk.

Niet lekker lopen oke, niet verder kunnen met levelen gaat nergens over.

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

[afbeelding]

[afbeelding]

Bij mij staan er nog steeds 400 man
Kser schreef op donderdag 13 november 2014 @ 23:10:
[...]

oo werkt het zo, ik sta er al sinds half 12 met de nodige DC's en automatishe teleports naar pandastad. Waaneer ben ik aan de beurt? oo en had ik al gezegt dat ik inmiddels zit en niet meer kan lopen? want dat gebeurt ook.

[ Voor 37% gewijzigd door garriej op 13-11-2014 23:17 ]

• grote_oever
garriej schreef op donderdag 13 november 2014 @ 23:11:
Te laag ilvl voor dungeon(omdat reroll). Dit is echt belachelijk.
Zelfs met een hogere ilvl kun je het vergeten.. Je wordt niet naar de dungeon geteleport. Keb nog geen één dungeon kunnen doen.

• Metian

Metian

Snert is vies

Kser schreef op donderdag 13 november 2014 @ 23:10:
[...]

Haha, precies. Gelukkig nu even lag vrij.

Rupsen, Rapsen.

• Deadsy
grote_oever schreef op donderdag 13 november 2014 @ 23:16:
[...]

Zelfs met een hogere ilvl kun je het vergeten.. Je wordt niet naar de dungeon geteleport. Keb nog geen één dungeon kunnen doen.
heb 1x als DPS gequeued en zat binnen 2min ofzo in een dungeon.
De dungeon was vrij simpel maar dat was hoop ik omdat we allemaal goede gear hadden.
Uiteraard geen loot.

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02:15

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

ik zit gewoon hele avond al in de queue.. geen minuut kunnen spelen en nu maar weer naar bed. Beter fixen ze dit gauw

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-09 08:55
Ik kan zelf niet meer bewegen of ik wordt eruitgegooid! #GRRRRR

Afbeeldingslocatie: https://imgflip.com/i/e4ylm
Tijd om naar bed te gaan :) Morgen een nieuwe dag met nieuwe kansen!

• SerealKiller
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-09 22:02

SerealKiller

Fas est et ab hoste doceri

Vanavond ff een bietje gespeeld. Eerste deel ging erg snel, en vond de questline wel interessant.. Maar toen kwam de verplichte minigame: garrisons..

Ik had geen lag, dus ik kon gewoon de quests doen met mijn garrison. Na 4 quests ben ik gestopt, ik vind er geen reet aan. Je zit in de flow van de questline en je wilt doorbeuken en dan krijg je zo'n verplicht nummertje.

Ik heb persoonlijk niks met minigames, ik vind WoW leuk vanwege het raiden en het bijbehorende samenspel, minigames zoals petbattles, mount collecting, farmer spelen in Halfhill.. daar vind ik echt niks aan. Ik begrijp dat mensen die dingen leuk vinden, ik helaas niet.

Ik baal dus nu ook als een stekker dat ik mijn garrison MOET upgraden om straks op level 100 door te gearen, en tevens zijn er questlines aan verbonden. Ook vind ik het erg jammer dat je garrison zoned is, je mist zowel de interactie met de wereld en andere spelers. (komt wel goed in de cities denk ik)

Vond deze quote wel goed: They are the newest thing in multiplayer gaming: single player mode

Maja.. ik zit gewoon op mijn zeikstoel omdat ik baal .

Oh en om nog verder te zeuren, wat is die eeste dungeon inspiratieloos zeg. Ragefire chasm heeft nog meer karakter

[ Voor 9% gewijzigd door SerealKiller op 13-11-2014 23:56 ]

War is the only proper school of the surgeon.

• Metian

Metian

Snert is vies

Wat is de soundtrack toch weer heerlijk. Zit echt te genieten tijdens het spelen.
Voor nu vind ik het wel weer genoeg, morgen avond weer is een nieuwe poging wagen.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soulizer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-09 21:58
Fook me right, d/c en vervolgens plek 1644 in de queue. Helden! :')

edit: overigens maar een 'half uurtje' wachten volgens blizzard..

[ Voor 33% gewijzigd door Soulizer op 14-11-2014 00:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe was de drukte overdag? Ik heb morgen vrij, dus kan voor het eerst in tijden eens overdag door de weeks spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek_1981
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22:36

Niek_1981

Think Different.

Verwijderd schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 00:18:
Hoe was de drukte overdag? Ik heb morgen vrij, dus kan voor het eerst in tijden eens overdag door de weeks spelen...
'S ochtends tot halverwege de middag nergens last van gehad. Tegen 16.30 uur begon het gezeik, tot dik 23.00 uur...

Dus hoop dat het morgen toch wel de gehele dag stabiel blijft draaien.

Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mindfree
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21-07 21:29
Nou...vanaf het moment dat deze release is gekomen tot nu toe, is het bedroevend gesteld met Blizz...wederom...het interesseert ze geen bal...

Wel mooi reclame maken, maar ondertussen kan je niet spelen en falen de servers hopeloos...
Dan zijn er nog genoeg simpele zielen die het verdedigen...ik betaal geld en verwacht daar een deugdelijke dienst tegenover.

We zijn ruim 25 uur na release en nog steeds nagenoeg onmogelijk om normaal te spelen...een quest gaat met geluk na 1 uur... bouwen ze een Garisson...leuk...maar dat is denk ik de grote boosdoener...schijnbaar al in de Beta fase...iets van leren?

Nope...zolang het geld maar binnenstroomt...Amerikanen...net als MS met de 360...troep als goud verkopen.

Als ik dit had geweten had ik de uitbreiding nooit gekocht...ik was al achterdochtig...na een jaar niet spelen...had beter op mijn gevoel uit kunnen gaan.

Sommige mensen zijn al level 100...ik niet eens 91...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mindfree
Verwijderd schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 00:18:
Ligt denk ik aan je server...bij mij heeft niets gewerkt...de hele dag lang :( :( :( :(
Silvermoon is hopeloos...tot aan Garisson als heel veel DC's...en verschrikkelijke lags...daarna niets anders dan DC, niet responden ergens komen waar je niet moet zijn...ect...het houdt niet op...vraag mij af wat ze bij Blizz nu allemaal uitvoeren...vind het persoonlijk schandalig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mindfree

[afbeelding]

[afbeelding]

Allemaal erg tijdelijk...heb het ook een aantal maal gehad...even zonder mensen in je eigen Garisson..om vervolgens weer eruit te vliegen...en het verhaal begint van voor af aan... :( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

eindelijk lekker aan het queste. World server down :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwinus
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-09 12:21

alwinus

Tweaked

Kan niet eens inloggen op silvermoon. Krijg niet eens een queue....

Ah wacht daar gaat ie :)

[ Voor 17% gewijzigd door alwinus op 14-11-2014 02:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soulizer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-09 21:58
Mindfree schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 01:10:
[...]

Ligt denk ik aan je server...bij mij heeft niets gewerkt...de hele dag lang :( :( :( :(
Silvermoon is hopeloos...tot aan Garisson als heel veel DC's...en verschrikkelijke lags...daarna niets anders dan DC, niet responden ergens komen waar je niet moet zijn...ect...het houdt niet op...vraag mij af wat ze bij Blizz nu allemaal uitvoeren...vind het persoonlijk schandalig.
Ja het is echt wel een flikke aderlating. Heb het dejavu van D3 wel gehad. Dacht dat ze daarvan wel hadden geleerd of in ieder geval anders zouden aanpakken. De realiteit blizzard geeft geen fuck om de users zolang de cashflow maar doorstroomt. Speelervaring is net zo volkomen kut als met de eerste week(en) van D3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03:38
D3 was nog een nieuwe game, maar voor WoW kan dat niet meer echt gelden. Het draait bijna 10 jaar, en ondanks dat er minder abo's zijn dan voorheen, is deze launch echt klote gedaan. ik vind het zo vreselijk knullig. Dit had ik kunnen accepteren als het een f2p game was, maar na jarenlang betalen mag het wel een beter product zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ainnir
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Zo, level 94 en 18k achievement points. Ik ga maar eens slapen :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 18:19

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

( DB server ) WOD world server is down maar mijn warrior die net buiten karaz staat kan ik wel op in logen

edit: nu is ander world server ook down kan ik niet meer op mijn warrior

[ Voor 32% gewijzigd door Motaro op 14-11-2014 04:24 ]

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:15
jullie kunnen allemaal gaan slapen tot 11 uur maintenance :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rutger465
  • Laatst online: 17-08 20:03
pff idd, wekker gezet om goed te kunnen lvlen, krijgen we dit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idanue
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 14-09 15:23
rutger465 schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 07:02:
pff idd, wekker gezet om goed te kunnen lvlen, krijgen we dit :(
Ik ook. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
Na een gebroken nacht (ivm de kleine) nog even gedacht om 5.30 alvast verder te gaan met levelen. Uiteindelijk net om 7.00 wakker geworden, snel inloggen want straks weer werken.. Jeej servers down.. pff. Gaat lekker zo. Maar goed, gisteren avond op Darksorrow iig met lock t stuk Tanaan kunnen doen en vond t wel gaaf. Daarna was t in Frostfire ook niet meer te doen ivm lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Revocx
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-03-2024
Uhm.. gisteren spontaan vrij genomen, zit ik nu achter pc alle servers down :| (Maintenance), kunnen ze dat niet s'nachts doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 21:26
met skill lag van gister avond ben gewoon maar om 20:30 gestopt om tv te kijken,
was 2-3 ssec (lang zeker) om mobs of npc in te zonen, spelen kon maar fun was anders

was vanochtend toen ik in logte niet veel beter, tot rond uur of 5, toen was opeens beter
gok dat toen paar mensen gelezen hadden dat er een maintence kwam.
nu level 98 (98% ofzo) 2/3 van zone done gaat lekker,. jammmer dat nu 4u niks te doen heb lol

[ Voor 33% gewijzigd door Teunis op 14-11-2014 07:24 ]

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-09 01:08
Wat ik niet snap, in-game stond SERVER RESTART, waarom zetten zo'n melding neer als de servers een paar uur down gaan? (normaal komt er dan server shutdown te staan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14-09 14:03

Snuffel

Vroem!

Gaan ze echt een paar uur down?

Oh ja.. ik zie het nu pas... breaking news.
Nou ja... werken dan maar?

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

>Ik baal dus nu ook als een stekker dat ik mijn garrison MOET upgraden om straks op level 100 door te gearen.

He deze snap ik niet, waarom moet je je garrisondaarvoor upgraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Overigens is het niet zooo slecht dat de servers nu even down zijn... Misschien dat het garrison probleem dan is opgelost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
Liever dat de servers offline zijn dan die ellende van gister. :) Nu kunnen ze er tenminste wat aan doen.

Ik heb nog niet eerder zo'n f-up meegemaakt van Blizzard. Zelfs de D3 release ging beter dan dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idanue
BlackMage schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 07:38:
Liever dat de servers offline zijn dan die ellende van gister. :) Nu kunnen ze er tenminste wat aan doen.

Ik heb nog niet eerder zo'n f-up meegemaakt van Blizzard. Zelfs de D3 release ging beter dan dit.
Het probleem is gewoon dat er te veel mensen op 1 server probeert te spelen.
Een bedrijf gaat natuurlijk niet voor een paar ton servers er bij kopen en configureren voor een drukte die een paar dagen duurt.
Niet leuk natuurlijk maar wel begrijpelijk.

Zelf geen last trouwens, kon de hele dag inloggen en spelen, voordeeltje van een rustige server. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
BlackMage schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 07:38:

Tja, fijn he "full" servers? :)

Reden dat ik op een medium server speel, heb al sind 1 seconde na de launch heerlijk kunnen spelen zonder lag of andere problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Idanue schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 07:41:
[...]

Het probleem is gewoon dat er te veel mensen op 1 server probeert te spelen.
Een bedrijf gaat natuurlijk niet voor een paar ton servers er bij kopen en configureren voor een drukte die een paar dagen duurt.
Niet leuk natuurlijk maar wel begrijpelijk.

Zelf geen last trouwens, kon de hele dag inloggen en spelen, voordeeltje van een rustige server. :)
Ik ben naar een semi-rustige server getransferd (van Draenor naar Shadowsong/Aszune, via de gratis realm transfer. Dus mij kan je de serverkeuze niet kwalijk nemen ) :)

Daarbij het queue systeem moet voorkomen dat teveel mensen tegelijk inloggen en zo de ervaring voor iedereen minder maken. (Shadowsong had geen queue, zelfs niet gisteravond op peak moment) Ik snap dat dat nog niet wil zeggen dat alle toegelaten spelers tegelijk in 1 zone kunnen, maar er zit blijkbaar iets niet helemaal goed in die transparante instance technologie van ze. Want het feit dat je garrison hoort te switchen naar een eigen instanced versie was de grote boosdoender. Daardoor bleven steeds meer mensen hangen bij de niet-instanced garrison en het probleem alleen maar erger maken. Als dat had gewerkt was de populatie veel meer verspreid over de wereld en had je wellicht een paar honderd ms lag, maar kon je wel verder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ainnir schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 03:45:
Zo, level 94 en 18k achievement points. Ik ga maar eens slapen :Z
Ik ga morgen rond 11:00 beginnen eerst boodschappen en de kapper :+

Veel achievments te behalen in het begin ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
Our current biggest hurdle is the concentration of players in specific areas and zones
echt goh je zou toch denken dat ze dat getest hebben, of hadden ze niet verwacht dat halve server in garrison zou zijn, zeker nadat je er gewoon niet omheen kan.

ach tja het blizzard tot op heden heb nog geen enkele fatsoenlijke launch gezien.
of een quest die bottleneck vormt of servers die compleet instabiel zijn.
je vraagt je dan toch echt af wat er zo anders is aan de uS servers.

ze zetten de deur wel op kier om die shadowhunter te introduceren, zo wel de grootste stunt ooit zijn om minor patch een nieuwe prof te introduceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nidhiki
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-02-2024
Ik wilde gisteravond beginnen aan m'n WoD avontuur. Geen queue dus dat was fijn, de hele intro quest was ook erg vet en werkte prima! Alleen toen ik de laatste quest inleverde moest ik geteleporteerd worden naar Frostfire Ridge, maar na het loading screen stond ik nog in iron docks. Wilde toen reloggen om het opnieuw te proberen. Alleen toen kwam ik er niet meer in xD "Character name already exists". Toen maar mn andere 90 gepakt en ook intro quests gedaan. Die kwam wel succesvol in Frostfire Ridge. Garrison quest gedaan. En toen net als iedereen insane lag. Dus toen maar mn hunter (lvl 58) gelvld wat allemaal prima liep
Vanochtend nog ff ingelogd en beide 90's kon ik weer bij en alles werkte goed.
Garrison ziet er echt super mooi uit en geeft leuk gevoel als je daar rondloopt. Al met al goed begin, en kan niet wachten om de andere zones te zien! :D

---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morm
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20:24
Nu komen ze met het verhaal dat het een DDOS-aanval is die de problemen veroorzaakt, naast veel characters op dezelfde locatie:

http://wow.joystiq.com/20...ft-target-of-ddos-attack/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
morm schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 08:09:
Nu komen ze met het verhaal dat het een DDOS-aanval is die de problemen veroorzaakt, naast veel characters op dezelfde locatie:

http://wow.joystiq.com/20...ft-target-of-ddos-attack/
Zou me niks verbazen, ze hebben namelijk nogal veel last van attacks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Veel problemen worden ook veroorzaakt door grievers, mensen die express met hun grootste mount op een questgiver gaan ziten, en vervolgens de halve server in gijzeling houden op dezelfde plek, waardoor je dus stabiliteitsproblemen krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heerlijk, gister niets kunnen levellen ivm garrison. Dus maar gaan vissen, ging zonder issues.

Wel wat popcorn erbij gehad om het geklaag en gehuil te lezen, wat een vermaak..

"I took the day off! because I played since vanilla" als je al zolang speelt, weet je dat de eerste 2 a 3 dagen kut zijn. Welkom bij de realiteit.

"OMG blizzard I demand a refund" Ok, doen ze wel hoor, maar je bent dan je boosted 90 ook kwijt. Maar nee, dat willen ze dan niet

"I have a ticket open for hours now and no response" Joh, wat verwacht je? dat je ticket alles magisch oplost >_>

Sorry.. maar de playerbase is echt heel, heel kinderachtig aan het doen op het moment.

Vriend van me liep nog te zeiken over de queue op DB.. Dat wist iedereen toen ze naar DB gingen, er zouden drukke tijden komen. En daarom roll je dus op een rustigere server, totaal geen wacht tijden gehad gister :p

Wel weer 5-6k verdiend in een uurtje vissen.

5-6k per uur
of gezeik per uur

Ik weet het wel :+

[ Voor 19% gewijzigd door corset op 14-11-2014 08:26 ]

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Ik heb gister toen mijn main vastzat in de garrison maar mijn level 90 boost gebruikt. Ik heb een Elemental Shaman ervan gemaakt. Was al level 60, met vrijwel alle skills (paar cooldowns niet :P) al geleerd. Toen ik als level 90 bij de Dark Portal stond was vrijwel alles weg. Geen skills, talents, glyps, flying mount... Kan je allemaal gaan 'verdienen' net als de DK intro quests. Niet blij mee, maar kan me voorstellen dat sommige nieuwe spelers dat nodig hebben om niet overvallen te worden door de grote hoeveelheid skills in 1x. Maar had graag een optie gezien om het over te slaan.

Maargoed nu mijn vraag. Ben met die Elemental Shaman door de intro quest gegaan en ik vind hem ontzettend zwak. Ik voelde me echt een warror van vanilla, 20 sec doen per mob en elke keer healen. Twee pullen betekend dat ik tijdens het vechten nog moet gaan healen. En dat terwijl de gear niet eens slecht is. Ik facerolde er later met een DK die slechtere gear had doorheen. De meeste mobs binnen 3 GCD's dood.

Komt dit omdat ik nog enkele passieve damage boost skills mis op mijn shaman (nog niet alles kunnen afmaken dankzij de bug)? Of is dit een "bekend fenomeen" van de class? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je mist gewoon nog een deel :) Helaas zal je dat blijven houden tot de ship outro gefixed is :p dan begin je stuk sterker te worden (according to guildie die ook Ele shaman heeft geboost)

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BlackMage schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 08:25:
Niet blij mee, maar kan me voorstellen dat sommige nieuwe spelers dat nodig hebben om niet overvallen te worden door de grote hoeveelheid skills in 1x. Maar had graag een optie gezien om het over te slaan.

Maargoed nu mijn vraag. Ben met die Elemental Shaman door de intro quest gegaan en ik vind hem ontzettend zwak. Ik voelde me echt een warror van vanilla, 20 sec doen per mob en elke keer healen. Twee pullen betekend dat ik tijdens het vechten nog moet gaan healen. En dat terwijl de gear niet eens slecht is. Ik facerolde er later met een DK die slechtere gear had doorheen. De meeste mobs binnen 3 GCD's dood.

Komt dit omdat ik nog enkele passieve damage boost skills mis op mijn shaman (nog niet alles kunnen afmaken dankzij de bug)? Of is dit een "bekend fenomeen" van de class? :P
Ele damage is wat laag ja. Was in beta al zo.
Questen was/is te doen maar is idd laag

Kan wel hoor
If you’re a veteran player and are absolutely sure that you want to skip this progression of spells and abilities, you can either swap specs or queue for an instance. This will unlock the remaining spells and abilities for you.

[ Voor 3% gewijzigd door Iusedto op 14-11-2014 08:28 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Woot. Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azerox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 23:39
Wat een toestand ook. Twee dagen vrij genomen om lekker te kunnen spelen.
13 nov 00.01 begonnen, tot 50% gekomen naar lvl 91 ivm alle problemen. Om 4u maar gaan slapen.
Om 8u weer wakker, yeey zal nu wel gefixed zijn. Hopeloos. Tot 1400 online geweest, savonds nog geprobeerd maar totaal geen steek verder gekomen. En dan nu servers down tot 1100.

Ik ben bij veel game launches aanwezig geweest, maar dit is echt de meest dramatische ooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Azerox schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 08:31:
Wat een toestand ook. Twee dagen vrij genomen om lekker te kunnen spelen.
13 nov 00.01 begonnen, tot 50% gekomen naar lvl 91 ivm alle problemen. Om 4u maar gaan slapen.
Om 8u weer wakker, yeey zal nu wel gefixed zijn. Hopeloos. Tot 1400 online geweest, savonds nog geprobeerd maar totaal geen steek verder gekomen. En dan nu servers down tot 1100.

Ik ben bij veel game launches aanwezig geweest, maar dit is echt de meest dramatische ooit.
Dan heb je dus weinig MMO's meegemaakt.

Warhammer Online (eerste week nauwelijks speelbaar)
Sim City (waar te beginnen)
Diablo 3 (error, error, error, 1 attack, error error)
FFXIV ARR (ze hadden het aantal spelers zwaar onderschat)
Rift F2P (zie ARR)
DCU:O (lag tastic)
etc
etc

Nee, dit valt nog best mee :)

[ Voor 7% gewijzigd door corset op 14-11-2014 08:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mektheb schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 07:59:
[...]

Ik ga morgen rond 11:00 beginnen eerst boodschappen
Goed plan zeg! Eerst dacht ik: ik duik weer m'n bed in, maar nu ik dat gelezen heb ga ik maar even eten, douchen en inderdaad wat boodschappen doen.

Ik hoop dat het resultaat van de maintenance on vrolijk gaat stemmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EG Mike
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 03-04 16:03
Gister heel de avond (19.00 - 23:30 ofzo) bezig geweest om te 'levelen'. Ben uiteindelijk na al die uren 75% onderweg naar level 91. In de tussentijd had ik een stream aanstaan op m'n tweede scherm. Die kerel was lvl 94 toen ik online kwam, en toen ik naar bed ging was hij 99 -> 80%. Zo frustrerend :(

Maar iedereen lijkt de TBC launch te vergeten. Deze was nog 10x erger. De lag en bottleneck waren pas twee (!!) weken na launch volledig opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
servers back 9althans khadgar is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-09 01:58
lanerios schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 08:43:
[...]

Dan heb je dus weinig MMO's meegemaakt.

Warhammer Online (eerste week nauwelijks speelbaar)
Sim City (waar te beginnen)
Diablo 3 (error, error, error, 1 attack, error error)
FFXIV ARR (ze hadden het aantal spelers zwaar onderschat)
Rift F2P (zie ARR)
DCU:O (lag tastic)
etc
etc

Nee, dit valt nog best mee :)
Je vergeet WoW Vanilla het openen van de poorten van AQ.
Iets waar Blizzard volgens de LFG documentaire veel van geleerd heeft......not? :p

Ik geef de mensen wel gelijk dat ze klagen, het is een bijzonder slechte launch weer.
Waar het bij MoP nog wel meeviel is dit gewoon weer drama, het lijkt alsof het de eerste keer is dat ze iets launchen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Ik ben maar gewoon gaan werken :') Gisteren al zo'n nutteloze dag gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idanue
RustStorm schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 08:44:
[...]

Goed plan zeg! Eerst dacht ik: ik duik weer m'n bed in, maar nu ik dat gelezen heb ga ik maar even eten, douchen en inderdaad wat boodschappen doen.

Ik hoop dat het resultaat van de maintenance on vrolijk gaat stemmen.
Haha, ik zie dat ik niet de enige ben die dat bedacht heeft.
Ik ga ook maar even douchen en boodschappen halen, kunnen we straks weer met z'n allen tegelijk proberen in te loggen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat mij wel irriteert is het feit dat dit geen launch van een nieuwe MMO is maar "slechts" een expansie van een game die al tien jaar uit is.

En dat is toch jammer

[ Voor 8% gewijzigd door Iusedto op 14-11-2014 08:52 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz
  • Laatst online: 22:53

Melkaz

Melkazar

Gisteren van 18:30 t/m 23:30 'gespeeld', ben nog level 90 :X
Ik dacht altijd op een perfecte server te zitten, decent horde pop,weinig Alliance(dus weinig gegank :P). Eerste zone ging prima, 30 min vastgezeten op het ship maar ach! Daarna eindelijk de eerste echte zone in..zie ik alleen maar mass spelers van Auchindoun tegen, een realm die free transfers enabled had vanaf tig servers. DC, lag, transfer aborted etc.

Geweldig idee, Cross realm activeren vanaf dag 1 :'(

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbor
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03-09 13:25
kazzak is ook weer online. Laten we hopen dat het vandaag beter is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Servers zijn up trouwens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sakhmet
  • Laatst online: 01-08 10:21
Server up

red een boom - eet een bever

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inderdaad... Gaat m'n nobele plan om te douchen en boodschappen te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ze alles binnen een week kunnen fixen hoor je mij niet klagen. De ESO launch ging veel slechter dan dit. Daar waren gewoon 1/2 quests bugged waardoor je in de problemen kwam. Na een maand kwam daar pas een acceptabele situatie. Wel toen een maand gratis gametime gehad omdat ze per ongeluk één van de campaigns (stagiaire f-up? xD) permanent hadden verwijderd.

Ben gistermiddag tot 91.5 gekomen, geen bugged quests tegengekomen. Garrisons deden even vervelend. Ongeveer kunnen spelen tussen 14:00-18:00, rond 18:00 liep de server helemaal vast.

En tsja, waarom zit je op een high pop realm (Argent Dawn hier, één van de meest heftig getroffen servers), omdat je met een bepaalde community wilt samenspelen. Niet zo vreemd toch? =P

Lijkt me wel handig als Blizzard, als een aardig gebaar, straks 2 dagen free gametime gaat geven. Beetje goede PR kan geen kwaad in dit soort situaties. Vooral omdat het US side wel redelijk loopt. Zal wel de bandwith zijn in Parijs die aan zijn max zit.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2014 08:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zie vanavond wel, heb gelukkig geen haast, heb 6x 90 nu met een garrison gekregen. Dus ik zie wel hoe het loopt. Het is maar een spel, komt echt wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idanue
RustStorm schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 08:52:
[...]

Inderdaad... Gaat m'n nobele plan om te douchen en boodschappen te doen.
Zucht, same. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorval
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19-04 11:37

Thorval

Thorval#2567

Gisteren even kort mijn lock gespeelt.... lvl 57 nu en hopelijk snel lvl 60 zodat ik hem kan boosten naar 90...... dan zullen de problemen rondom de launch ook wel weg zijn......

Misschien moet ik toch eens gaan kijken of ik niet kan gaan testen bij Blizzard (is mijn werk)

WoW: Kishar, Thorval, Råndan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Niet online
Zit ik dan op m'n werk, zelfs downtime kunnen ze niet fatsoenlijk managen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azerox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 23:39
Zit ik net bij de kapper...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz
  • Laatst online: 22:53

Melkaz

Melkazar

shoombak schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 08:54:
[...]

Zit ik dan op m'n werk, zelfs downtime kunnen ze niet fatsoenlijk managen :+
Leuk he :P Dit is de eerste WoW xpack dat ik niet vrij ben van werk. De enige mensen in m'n friend list die 91+ zijn, zijn werkloos, vrij of zitten ziek thuis:P Degene die werken mogen vanavond weer tijdens peak hours en in het weekend het gaan proberen. Ik vrees het ergste 8)

Gelukkig ben ik al een ruim jaar gestopt met raiden dus alle druk is van de ketel. Misschien transfer ik zelfs wel naar een low pop server ooit, je kan LFR etc. toch cross realm doen dus why not!

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:15
nou ja up inloggen is niet heel fijn :P duurt lang (90% goh waar kennen we dat van) maar na 2 min kom in erin maar kan niets verder lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Wognummer schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 08:57:
nou ja up inloggen is niet heel fijn :P duurt lang (90% goh waar kennen we dat van) maar na 2 min kom in erin maar kan niets verder lol
Werkt perfect hier, bezig aan m'n laatste stukje naar lvl 100 :) Was er ook in 3 seconden in.

[ Voor 4% gewijzigd door Krukar op 14-11-2014 08:58 ]

Pagina: 1 ... 28 ... 89 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Posts als "jeeuj, rogue buffs" of andere 1 regel reactie's van die strekking voegen 0,0 toe aan het topic en zijn daarom niet gewenst.