• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-09 19:44

Metian

Snert is vies

drvinnie schreef op donderdag 13 november 2014 @ 19:47:
Stomme vraag misschien.. Ik heb momenteel (nog) niet de expansion. Mis ik dan features als ik lvl 30-60 speel, of kan ik net zo lief wachten met WoD kopen?
Je kan rustig spelen tot 60 zonder problemen. Alleen content die voor +90 is, is niet te "bespelen".

Queue in Draenor lijkt sneller op te lossen, nog <20 min te gaan bij +1000 in queue.

[ Voor 11% gewijzigd door Metian op 13-11-2014 19:50 ]

Rupsen, Rapsen.

• Poops_McGhee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03:38
Metian schreef op donderdag 13 november 2014 @ 19:50:
[...]

Je kan rustig spelen tot 60 zonder problemen. Alleen content die voor +90 is, is niet te "bespelen".
Ook al heb je de xpac wel gekocht, dan is het nog steeds niet te spelen. Gelukkig heeft Blizz echt nagedacht over deze launch, want na 10 jaar kunnen ze dat wel...

• kladblokje
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-09 09:09
Poops_McGhee schreef op donderdag 13 november 2014 @ 19:51:
[...]

Ook al heb je de xpac wel gekocht, dan is het nog steeds niet te spelen. Gelukkig heeft Blizz echt nagedacht over deze launch, want na 10 jaar kunnen ze dat wel...
elk werelddeel heeft zijn eigen world/instance server, dus als hij door de login kan komen, kan hij rustig in kalimdor/ek/outland/northrend en pandaria questen
Lame zit ik in de game, krijg ik een DC en gelijk als ik inlog weer 2000que...188min wachten

• Revocx
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-03-2024
Proxzor schreef op donderdag 13 november 2014 @ 19:27:
Hang hier al 15min~ stil, gezelligheid!

[afbeelding]
Ik wil je interface !

• Zalaroth
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 01:02
Thanks!

Dan ga ik ook (ooit, wanneer het mogelijk is) naar Silvermoon :D

• Metian

Metian

Snert is vies

Nog spelers op Draenor die in een leuke social guild zitten (liefst gewoon Engels) waar ik kan joinen met mijn main en wat alts? Stuk leuker dan in me eentje online te levelen :').

Rupsen, Rapsen.

• henri8096
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 15:17

henri8096

BIM is not a software!

SpartanUI

--Stuck in the Apple Ecosystem (and happy about it).--

• Poops_McGhee
kladblokje schreef op donderdag 13 november 2014 @ 19:53:
[...]

elk werelddeel heeft zijn eigen world/instance server, dus als hij door de login kan komen, kan hij rustig in kalimdor/ek/outland/northrend en pandaria questen
Wie wil er nu bij de launch van een nieuw xpac gaan questen in oude gebieden? Really? Is dat een argument om te zeggen dat hun servers werken? Denk na. De servers moeten Draenor aankunnen. Dat je nog kan questen van 1 naar 90 is echt super niet relevant in deze dagen.

• Poops_McGhee
Mektheb schreef op donderdag 13 november 2014 @ 19:53:
Lame zit ik in de game, krijg ik een DC en gelijk als ik inlog weer 2000que...188min wachten
En dan maar hopen dat je niet binnen een paar minuten weer wordt gekicked als je eenmaal binnen bent.

• Ainnir
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Als je op een drukke server zit kun je overigens ook groupen met iemand van een minder drukke server om zo toch te kunnen spelen.

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:15
moet je wel in kunnen loggen.....

• Revocx
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-03-2024
Ik ben ingelogd op RuneTotum, zojuist nieuwe char aangemaakt en de boost geactiveerd.

Ik mis alleen 89 levels op deze char.... :P:P

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-09 21:05

hmr

Revoc kan je mij inviten voor x-realm? veldje#2761

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ainnir schreef op donderdag 13 november 2014 @ 20:19:
Als je op een drukke server zit kun je overigens ook groupen met iemand van een minder drukke server om zo toch te kunnen spelen.
Heb dit geprobeerd maar er is zo veel lag dat ik niet een getransferred word naar een andere realm

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
hmr schreef op donderdag 13 november 2014 @ 20:28:
Revoc kan je mij inviten voor x-realm? veldje#2761
Als je met elkaar in een groep zit ga je naar de server van de gene die het hoogste level is tenzij je beide het zelfde level bent, dan ga je naar de realm van de party leader

met een level 1 werkt het dus sowieso niet

• Metian

Metian

Snert is vies

Man, dikke queue door. Retrieving character list door. Inloggen, zit ik te turen naar loading scherm. Disconnected. Gelukkig kan ik zonder problemen opnieuw inloggen.

Rupsen, Rapsen.

• thalantis
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 26-01-2023

thalantis

12200 Wp

ik maar denken dat genjuros een low populated server was :P

Jsunnyreports

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11-09 11:10

Maduth

Probeersel

DC en nu kan ik geen enkele character meer vinden :@

• TheDeeGee
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Poops_McGhee schreef op donderdag 13 november 2014 @ 19:33:
Hier mogen ze minstens een paar dagen extra speeltijd voor geven. Dit is echt zo vreselijk kut geregeld. Open beta once again.

Ik heb de hele middag prima kunnen spelen, ben net tot lvl 92 gekomen en toen begon de ellende. Die ellende was eerst dikke lag, toen even een tijd in de lucht hangen en nu in de queue.
Slechtste launch voor mij in ieder geval wel. Bij de meeste launches had ik weinig problemen, maar nu is het gewoon echt baggerzooi.
Gratis dagen doen ze sinds 2009 al niet meer aan, en dat gaat nu ook niet gebeuren.

Ik hoop dat dit niet zomaar overwaait, en ze een flinke klap in hun reputatie krijgen.

Dit is gewoon te ziek voor worden.

Zelfs WotLK met 12 Mil was smoother.

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-08 22:59
lol dc... en 1222 queue... lekker.... echt zalig zo'n spel... niemand had natuurlijk verwacht dat een bedrijf als blizzard het voor elkaar zou hebben om een spel uitbreiding te lanceren en tijdelijk extra servers in te zetten om de eerste dagen te coveren.....

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

• TheDeeGee
  • Niet online
Hearthstone en WoW zijn nog geshared ook, dus lekker 20 Mil HS en 7,5 Mil WoW.

Nou dat werkt zeg!

• Poops_McGhee
Lord_T schreef op donderdag 13 november 2014 @ 20:39:
lol dc... en 1222 queue... lekker.... echt zalig zo'n spel... niemand had natuurlijk verwacht dat een bedrijf als blizzard het voor elkaar zou hebben om een spel uitbreiding te lanceren en tijdelijk extra servers in te zetten om de eerste dagen te coveren.....
Lijkt er eerder op dat ze minder servers hebben ingezet. Ze dachten vast dat er niemand kwam spelen. En dan alleen de melding van due to technical issues.... daar was de beta periode toch ook voor? En waren er geen stresstests gedaan met max loads of misschien nog ergens bekend bij Blizz? Echt knudde, dit. En het was de afgelopen weken al geen stabiel geheel....

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:12

Osxy

Holy crap on a cracker

Svarog schreef op donderdag 13 november 2014 @ 20:43:
Hearthstone en WoW zijn nog geshared ook, dus lekker 20 Mil HS en 7,5 Mil WoW.

Nou dat werkt zeg!
De loginservers alleen, maar dat geld voor alle Blizz spellen.

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Poops_McGhee schreef op donderdag 13 november 2014 @ 20:18:
[...]

En dan maar hopen dat je niet binnen een paar minuten weer wordt gekicked als je eenmaal binnen bent.
Helaas weer World Server Down.

Ik ga zaterdag wel beginnen haha

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
gewoon kapot

• Metian

Metian

Snert is vies

Zo eindelijk, ik zit in Draenor. Cutscene gehad eens ziem hoelang ik kan spelen.

Iedereen kan me trouwens gerust toevoegen op Bnet

Rupsen, Rapsen.

• Ainnir
  • Niet online
Op US-Silvermoon begint het ook te rammelen. Instances niet gevonden.

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:57
Ainnir schreef op donderdag 13 november 2014 @ 20:55:
Op US-Silvermoon begint het ook te rammelen. Instances niet gevonden.
Log vooral niet uit, want dan krijg je loading screen op 90% en daarna 'Character not found'. Dan kun je dus helemaal niks meer.

[ Voor 8% gewijzigd door Morrar op 13-11-2014 20:57 ]

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:36
Of 'A character with that name already exist'

• Zalaroth
Poe, in ieder geval blij dat ik hier geen verlof voor genomen heb..

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:35
Zalaroth schreef op donderdag 13 november 2014 @ 20:58:
Dat heb ik dus wel.. Toevallig had ik nog wel genoeg dagen, maar had wel gepland om de hele dag te gamen. Dus ben er goed sagarijnig van....

• Morrar
Zalaroth schreef op donderdag 13 november 2014 @ 20:58:
Blizzard en crappy releases is toch wel een bekend fenomeen onderhand. Denk even terug aan D3 release, ook dagen onspeelbaar. Groot deel van het probleem is de bagger hosting door Telia. De US heeft bijvoorbeeld helemaal geen problemen.

Tja... EU is toch maar tweederangs voor Blizzard.

• Aghanim
  • Niet online
Toch wel uitermate droevig vind ik. Dit is de zoveelste uitbreiding waarbij het weer niet vlekkeloos gaat. Je betaalt zelfs een abonnement bovenop de kosten voor de uitbreiding, dan mag je toch minimaal verwachten dat je kunt spelen.

• Zalaroth
Geen idee, moet zeggen dat ik me geen crap-wow-release kan herinneren. Dit is mijn eerste fail-release, had het daarom ook niet echt verwacht dat het zó erg zou zijn.

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:36
Nou ik moet zeggen dat het sochtends en smiddags alles soepel ging.
Pas savonds ging het mis toen er opeens een grote wave van logins kwamen. Hadden ze inderdaad beter moeten regelen. Hopelijk morgen alles opgelost.

• Poops_McGhee
Mektheb schreef op donderdag 13 november 2014 @ 20:48:
[...]

Helaas weer World Server Down.

Ik ga zaterdag wel beginnen haha
Ik kan alleen vanavond nog wat opstarten. Morgen ben ik weer de deur uit tot na het weekend. Dit irritante gedoe van Blizz komt me nu wel m'n neus uit. Van al dat abo geld dat maandelijks bij ze binnenkomt hadden ze wel iets beters kunnen bedenken. Ik zit nu nog steeds in de queue om überhaupt op Argent Dawn te komen. Ben benieuwd hoelang ik online kan blijven.

• Madshark
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Morrar schreef op donderdag 13 november 2014 @ 21:01:
[...]

Blizzard en crappy releases is toch wel een bekend fenomeen onderhand. Denk even terug aan D3 release, ook dagen onspeelbaar. Groot deel van het probleem is de bagger hosting door Telia. De US heeft bijvoorbeeld helemaal geen problemen.

Tja... EU is toch maar tweederangs voor Blizzard.
Mhoa, ik heb de expansion launches van Wrath, Cataclysm en MoP meegemaakt. Zo problematisch als het nu gaat heb ik anders nog niet eerder meegemaakt. (ArgentDawn, altijd al een erg drukke realm geweest)
Cataclysm had een blunder dat Blizzard om 0:00 de servers ging rebooten waardoor iedereen opnieuw moest inloggen, endus de loginservers onderuit gingen (kon totaan 6u in de ochtend duren voordat je er in kon), maar die dag erop kun je prima questen en levelen. MoP idem, beetje laggy in Jade Forrest de eerste nacht, verder gewoon de dag daarop perfect kunnen spelen.
Op dit moment, athans op mijn realm kun je eigenlijk bijna helemaal niets, als je gelukt hebt kun je mounten, en wat rondlopen om content te zien/verkennen. Questen is onbegonnen werk.

• grote_oever
Ryatzu schreef op donderdag 13 november 2014 @ 21:03:
Is per realm verschillend bij ons was het in de morgen gelijk al niet meer te doen. En dan laat ik even achterwegen dat het 's nachts al een dik probleem is geweest.

Ik kan snappen dat je bij een drukke realm ff moet wachten, maar dat is gewoon waardeloos. Niet goed te praten gezien hun ervaring met een MMO.

• EG Mike
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 03-04 16:03
Iemand hier die op een rustige server speelt? :) Sylvanas is echt onspeelbaar.

• Morrar
Mwoh BC en WotLK waren ook niet echt smooth als ik het me goed herinner. En D3 was erg vergelijkbaar bijvoorbeeld. Maar goed, het is alleen de EU die er last van heeft en Blizzard heeft er doorgaans geen weet van. Alle crap komt op EU fora die toch niet gelezen worden.

Verder lijken het inderdaad vooral de realm servers te zijn die het begeven; bijna alle continenten zijn down of gaan down. Dus zelfs als je door de login komt, kun je nog niks uithalen.

• grote_oever
pryth schreef op donderdag 13 november 2014 @ 21:09:
Iemand hier die op een rustige server speelt? :) Sylvanas is echt onspeelbaar.
Met rustig bedoel je zeker uitgestorven? Je realm staat overigens los van de worldserver. Er zijn namelijk weinig europese servers die geen problemen geven. US servers draaien als een train en totaal geen problemen.

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
Pfff gvd! Kom al sinds 17:00 niet ingame.
1 keer kon ik inloggen.. alle chars not found...
Toen kwam ik 1 keer ineens in Orgrimmar! Was er niemand en kon ik door de lucht zwemmen..
Zucht....

• EG Mike
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 03-04 16:03
Rustig, als in, niet 18674287412487 man in m'n garrison waardoor ik om de 10sec disconnect, ja :p

• grote_oever
pryth schreef op donderdag 13 november 2014 @ 21:11:
Rustig, als in, niet 18674287412487 man in m'n garrison waardoor ik om de 10sec disconnect, ja :p
Probleem zit hem ook volgens mijn in de xrealm worlds.. maar ja.. we weet het.

Zoals ik al zei werkt de US gewoon perfect: http://www.twitch.tv/dire...20Warlords%20of%20Draenor

• Roflzor
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 05-09 12:30
Zie http://eu.battle.net/wow/...12618184011?page=178#3557

Ze zijn realms en instances aan het herstarten. Hopelijk wordt het hierna beter.

• Poops_McGhee
Ben eindelijk ingelogd, maar blijf hangen in het loading screen op de bekende 90%

• Caller
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 01-08 10:57
inloggen... ik kan geen eens uitloggen hehe.

garrisons zijn echt druk nu!

• Ainnir
  • Niet online
grote_oever schreef op donderdag 13 november 2014 @ 21:10:
[...]

US servers draaien als een train en totaal geen problemen.
US-Silvermoon heeft problemen met instances en DCs bij de garrisons.

• Morrar
Poops_McGhee schreef op donderdag 13 november 2014 @ 21:13:
Ben eindelijk ingelogd, maar blijf hangen in het loading screen op de bekende 90%
Op Bloodhoof is dat nu al een uur zo, dus verwacht er niet teveel van. Pas na een realm restart ga je er weer inkomen en kennelijk moet dat 1 voor 1...

• grote_oever
Caller schreef op donderdag 13 november 2014 @ 21:14:
inloggen... ik kan geen eens uitloggen hehe.
Alt + f4... werkt altijd :)

Binnen 15 (of 30 min) na het uitloggen kom je niet meer in de queue.

• Roflzor
Ik zou eerder 5-10 minuten zeggen, 15 minuten is volgens mij net te veel om weer terug in de game te komen en de queue over te slaan.

• xeple
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-07 23:52
Ryatzu schreef op donderdag 13 november 2014 @ 21:03:
Pas savonds ging het mis toen er opeens een grote wave van logins kwamen. Hadden ze inderdaad beter moeten regelen. Hopelijk morgen alles opgelost.
Het liep in de middag ook niet helemaal vlekkeloos, maar je kon inloggen zonder problemen en wat questen of een dungeon runnen. Maar niet zonder lag of het spawn campen van mobs. Zo ben ik zeker 30 min. bezig geweest met een quest waar ik 8 mobs moest killen. Dit kwam omdat de mobs gewoon een veels te lage spawnrate hadden en daardoor teveel mensen in die quest bleven hangen. Random mensen invite die op dezelfde quest zitten wil nog wel eens helpen om het te versnellen.

Helaas op dit moment is er geen doorkomen aan..

• Wognummer
nog steeds niet in te loggen dus :( eindelijk door de queue heen

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-09 15:27
kom de wereld niet binnen, kan nog mn char selecteren maar blijft bij he laden van de lvl hangen bij 90%

• Wognummer
hier ook :(
En daarna krijg je World server down.

• Roflzor
Silvermoon EU is echt te bagger voor woorden momenteel. 1500+ queue, kom je die eindelijk door dan hang je wel weer op 90% character loading screen wat vervolgens uitkomt op 'Character not found' of een disconnect waarna je weer in de queue komt....

Verwijderd

Ik keek best wel uit naar deze avond WoW te spelen, maar die verdomde garrisons... ugh

• Wognummer
hoe lang kan het duren een server opnieuw te starten :+ knopje 5 seconden ingedrukt houden 10 seconden wachten opstarten rinse and repeat }:O

• 4bit
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14-09 14:08

4bit

Onward, to futility!

Ik zit in SIlvermoon in garrison, maar samen met honderden anderen. Laad iedereen in, buiten de nodige NPC's...

I'll do what I can, but expect very little.

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-08 22:59
en weer dc en weer 1336ste in de queue... echt hoe hard kan je het voor je users verneuken.

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:52
Goed, de mage zit vast in de garrison en kan geen kant op, de rest kan niet meer inloggen nu. Had me wel ingesteld op wat drukte etc, maar dit gaat nergens over :S

Zoveel dat kapot is...

• thundermo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 13:43
Agh dit is toch elke keer. Ik ga lekker eens kijken op zondag of het al wat beter is.

Verwijderd

fuqua schreef op donderdag 13 november 2014 @ 21:23:
kom de wereld niet binnen, kan nog mn char selecteren maar blijft bij he laden van de lvl hangen bij 90%
Char loaden zonder addons werkte bij mij.
Daarna uitloggen en weer laden met addons.

• Morrar
Nou ik kom er nu ook gewoon in met addons hoor :)

Alleen jammer dat je dan alsnog niks kan doen vanwege de lag / instances die down zijn.

[ Voor 48% gewijzigd door Morrar op 13-11-2014 21:39 ]

• Wognummer
helaas daar gingen we weer op defias :(

en meteen hangen op 90%

[ Voor 27% gewijzigd door Wognummer op 13-11-2014 21:41 ]

• Metian

Metian

Snert is vies

Even voor de mensen die in kunnen loggen, kijk wel uit met het verkopen van items in je bags bij een vendor. Ik ervaar veel lag op het moment dat ik iets verkoop. En hoor andere ook al klagen hierover.

Rupsen, Rapsen.

• Morrar
Metian schreef op donderdag 13 november 2014 @ 21:46:
Even voor de mensen die in kunnen loggen, kijk wel uit met het verkopen van items in je bags bij een vendor. Ik ervaar veel lag op het moment dat ik iets verkoop. En hoor andere ook al klagen hierover.
Heb je Auctioneer? Dan die even uitzetten.
Nou luitjes, daar ga ik dan... terug van sport, key geactiveerd... nu maar eens even kijken of ik het vanavond ga volhouden... <3

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

• Aghanim
  • Niet online
Als je al in kunt loggen :P

• kowapanga
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-09 01:58
Character not found :'(

• Bekse
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-05 17:43
Iemand bij inloggen nu ineens: The information you entered is not valid?

:S

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:00
Geen enkele chat behalve /g werkt.

• Soulizer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-09 21:58
Inloggen is wel een groot succes :N :'(

• Marcel317
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
World Server is down nu :D

• Aghanim
  • Niet online
Wordt niks meer vanavond. Echt heel droevig, deja vu met D3.
GEen enkel probleem mee :)

En aangezien de World Server down is, ga ik maar even m'n nieuwe battle pet levelen O-)

[ Voor 21% gewijzigd door RustStorm op 13-11-2014 22:06 ]

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

• Bekse
312 queue, dat is te overzien :P

• Soulizer
Aghanim schreef op donderdag 13 november 2014 @ 22:05:
Wordt niks meer vanavond. Echt heel droevig, deja vu met D3.
Dat gevoel komt nu wel aardig naar voren :S

• Wognummer
helaas weer DC toen ik terug naar mn garrison moest :(

iets zo belangrijk maken als questhub en het dan zo slecht implementeren :( :(

[ Voor 43% gewijzigd door Wognummer op 13-11-2014 22:07 ]

• grote_oever
130 in queue nu.. maar hij gaat niet veel verder naar beneden. Elke keer springt hij weer omhoog met een paar.

[edit]

129...131..128..130

[ Voor 6% gewijzigd door grote_oever op 13-11-2014 22:07 ]

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:42
Heb niks meegekregen van de release, zit nu net in dit topic te kijken maar begrijp dat het nog niet veel soeps is :P

Op Defias Brotherhood zit ik nu in een queue van een uur :P

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21:02
Lol zelfs Steamwheedle Cartel is full.....the world is coming to an end!

• Bekse
9 minuten hier, fingers crossed

Verwijderd

Runetotem heeft nu een queue van 600, wel apart want het is zover ik weet is het al jaren een medium pop server.

• Roflzor
grote_oever schreef op donderdag 13 november 2014 @ 22:07:
[...]

130 in queue nu.. maar hij gaat niet veel verder naar beneden. Elke keer springt hij weer omhoog met een paar.

[edit]

129...131..128..130
Probeer je toevallig per ongeluk met een starters edition in te loggen? Die hebben lage prio met inloggen.

• grote_oever
Roflzor schreef op donderdag 13 november 2014 @ 22:08:
[...]

Probeer je toevallig per ongeluk met een starters edition in te loggen? Die hebben lage prio met inloggen.
Nope, WOW speler van het eerste uur. Allemaal bij de release gekocht.. waarvan de laatste 3 zelfs CE edition, maar dat zal wel niet uitmaken.

• Soulizer
Roflzor schreef op donderdag 13 november 2014 @ 22:08:
[...]

Blizzard zou nederlanders per definitie hoge prio moeten geven! We zijn tenslotte dutchies :*) :+

• Metian

Metian

Snert is vies

Morrar schreef op donderdag 13 november 2014 @ 21:47:
[...]

Heb je Auctioneer? Dan die even uitzetten.
Nope, heb geen addons op dit moment.

Hmm. Jungle ging vloeiend, en toen begon de chaos.. god wat een mensenmassa en lag zeg xD

Rupsen, Rapsen.

• Motaro
  • Laatst online: 12-09 18:19

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

lol hier op def Q van 2362

[ Voor 3% gewijzigd door Motaro op 13-11-2014 22:12 ]

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

• Ainnir
  • Niet online
En ook US-Silvermoon is offline..

• MysticSnake
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-06-2023
Blizzard moet zich doodschamen, minachting van de WoW-speler. Iedereen zou ter compensatie een week extra speeltijd moeten krijgen

• Grvy
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:28

Grvy

Bot

jeetje jongens;, blizzard is ermee bezig ze hadden dit gewoon niet verwacht kan gebeuren...

[ Voor 10% gewijzigd door Grvy op 13-11-2014 22:20 ]

Dit is een account.

• Bekse
Grvy schreef op donderdag 13 november 2014 @ 22:20:
jeetje jongens;, blizzard is ermee bezig ze hadden dit gewoon niet verwacht kan gebeuren...
Inderdaad, lachwekkend al die reacties.

Edit: LOL, na verzenden van mijn reactie log ik in. Misschien de oplossing? :P

[ Voor 14% gewijzigd door Bekse op 13-11-2014 22:22 ]

• Metian

Metian

Snert is vies

Ergens snap ik de frustratie ook wel, maar overdrijven is ook een vak zeg.

Overigens, succes als je online bent, eerste deel gaat vloeiend tot je in Frostfire Ridge komt.. ;)

Rupsen, Rapsen.

• Aghanim
  • Niet online
Wat is er lachwekkend aan? Dit is de zoveelste expansion van het zoveelste Blizzard spel waarbij het weer huilen met de pet op is....je zou verwachten dat ze leren van de vorige keren.

Verwijderd

Bekse schreef op donderdag 13 november 2014 @ 22:21:
[...]

Inderdaad, lachwekkend al die reacties.
Moet je eens op het officiele forum kijken, vol met dramaqueens. Het is idd jammer dat ik niet kan inloggen, maar om nu meteen je sub te gaan cancellen, geld terugvragen e.d. is wel erg sneu.

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:00
Grvy schreef op donderdag 13 november 2014 @ 22:20:
hadden ze om eerlijk te zijn mogen verwachten.
Het hele phasing gebeuren is gewoon zeer zwaar op de servers.
Vrij veel quests in het begin gebied spelen zich af in gebieden die phases hebben inclusief de garrisons waar men vanwege de quests uiteraard continu naar toe gaat.

Ze hebben toch wel ervaring genoeg na al die tijd. Het is niet zo alsof dit de eerste keer is.

• Grvy
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:28

Grvy

Bot

Deadsy schreef op donderdag 13 november 2014 @ 22:24:
[...]

hadden ze om eerlijk te zijn mogen verwachten.
Het hele phasing gebeuren is gewoon zeer zwaar op de servers.
Vrij veel quests in het begin gebied spelen zich af in gebieden die phases hebben inclusief de garrisons waar men vanwege de quests uiteraard continu naar toe gaat.

Ze hebben toch wel ervaring genoeg na al die tijd. Het is niet zo alsof dit de eerste keer is.
Je weet niet hoeveel servers ze hebben ingezet; wat ze voorspeld hebben je hebt totaal geen idee wat er met de back-end aan de hand is; misschien ligt er wel een cruciale switch uit omdat die het te druk kreeg of iets anders of wat dan ook; zolang je de data niet weet van hun interne IT bedrijfsvoering kun je geen oordeel vellen of ze dit wel niet verwacht hadden.. IT is geen magisch iets wat maar 'gewoon' moet werken. Zeker bij een complex serverpark zoals die van blizzard zitten er veel haken en ogen aan.

Dit is een account.

Pagina: 1 ... 27 ... 89 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Posts als "jeeuj, rogue buffs" of andere 1 regel reactie's van die strekking voegen 0,0 toe aan het topic en zijn daarom niet gewenst.