• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09:51

Grin

Ride si sapis.

Sabrac schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 11:50:
[...]
Neem een Winged Assassin bijvoorbeeld.

Crusaders, Barbs en Monks lachen zich dood om deze monsters.. weinig health.. gaan vanzelf wel dood en doen geen enkele damage.. ze leveren daarnaast ook nog eens 0.0 progress op, dus niet focussen en gewoon doorgaan.
[...]
Dat is toch echt niet zo.
WA's doen mijn zdps crus zeker ERG veel pijn!

NewsBlur || My Fujifilm gear

• cybergi
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-08-2019

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Grin schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 12:17:
[...]

Dat is toch echt niet zo.
WA's doen mijn zdps crus zeker ERG veel pijn!
dan heb je te weinig toughness :P

D3 Profile¦ArchangelINC#2253

• Piet Paaltjens
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 18-10 09:02
Stel ik vind een wapen. Kan ik dan:
- een gift erop doen
- de socket vervolgens rerollen
- een nieuwe gift er op doen?

Kan deze constructie?

Verwijderd

Piet Paaltjens schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 12:43:
Stel ik vind een wapen. Kan ik dan:
- een gift erop doen
- de socket vervolgens rerollen
- een nieuwe gift er op doen?

Kan deze constructie?
Nee, dat zou wel erg leuk zijn.

Je kan er alleen een gift op doen als er geen socket op zit. Je moet dus eerst de socket re-rollen naar een stat en pas dan kan je de gift erop gooien.

• Piet Paaltjens
Ja oke. Maar stel:

ik vind een wapen zonder socket
Ik doe een gift erop
Daardoor ontstaat een socket
Die socket reroll ik naar bijvoorbeeld 10% damage

kan ik er dan weer een gift op doen?
Piet Paaltjens schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 12:53:
Ja oke. Maar stel:

ik vind een wapen zonder socket
Ik doe een gift erop
Daardoor ontstaat een socket
Die socket reroll ik naar bijvoorbeeld 10% damage

kan ik er dan weer een gift op doen?
Nee, een gift kan maar 1x per wapen worden gebruikt. De socket die d.m.v een gift ontstaat verschijnt vervolgens ook niet in de lijst van mogelijke enchants. (net zoals bepaalde specifieke legendary only stats).

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

• Piet Paaltjens
Oke thanks!
Bokkie schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 09:33:
Wij spelen delrasha+talrasha+fetishdoctor
Bij die combo doe ik altijd ias bubble,

Op zich als we volledig voor synergie zouden gaan kan het hoger, maar daar gaan we niet echt voor, we spelen meer gewoon voor leuk en gear hunten.

Enige reden waarom ik solo soms hoger probeer te halen is om meer bloodshards te kunnen hebben :+

Als je meer mobs in die bubbel wil zou hij Black hole met supermassive kunnen pakken en dan die aan de rand casten, die 20yard pulled best nog veel extra mobs die bubbel in is mijn ervaring (gebruik altijd supermassive in mijn delrasha)
Ik heb eergisteren met m'n Talsere (Primus als unique) solo 44 gehaald (4 seconde over). Dit was na wat skill changes; ik werk nu met Mirror Image / Illusionist. De clear was met Teleport - Calamity maar daar ben ik gisteren weer afgestapt; Calamity heb ik gewisseld voor Event Horizon.

Wat heel goed werkt is de CC van je Mirror Images; zij gooien ook Event Horizons. Daarnaast hebben de bubbles die zij gooien de rune die jij ingesteld hebt (ik heb die op de 25% damage debuff gezet, zodat je inkomende dmg vrijwel altijd 25% lager is). Door de Primus zijn mijn eigen bubbles fully runed, dus yay bonussen. De Mirror Images doen ook 20% damage, dus dat is mooi meegenomen.

Voor de skill change gebruikte ik Blizzard (fire) en Hydra (arcane). Hydra is eruit gegaan voor Event Horizon. Ik denk dat ik vanavond Blizzard switch naar Mammoth Hydra, daar had ik eigenlijk niet zo bij stilgestaan.

De skill change naar Illusionist / Mirror Image was ingegeven door een guide op YouTube, diegene haalde er een tier 50 mee. Talsere kan dus best hoog komen...wellicht niet de tier 55+ die met pure Tal-Rasha kan, maar nog steeds hoger dan 90% van de spelers ooit gaat halen.

<GOT> Zarhrezz#2885

Sabrac schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 11:50:
Health is echter niet de enige factor of iets moeilijk is of niet.

Neem een Winged Assassin bijvoorbeeld.

Crusaders, Barbs en Monks lachen zich dood om deze monsters.. weinig health.. gaan vanzelf wel dood en doen geen enkele damage.. ze leveren daarnaast ook nog eens 0.0 progress op, dus niet focussen en gewoon doorgaan.

Wizards, Demon Hunters en Witch Doctors daarentegen lopen direct te vloeken zodra ze deze monsters zien. Ook omdat ze 0.0 progress opleveren en omdat ze de monsters niet kunnen negeren.
Wizard met Arlyse en Crystalize heeft weinige moeite met WAs hoor >:)

<GOT> Zarhrezz#2885

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Zarhrezz schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 13:43:
[...]

Ik heb eergisteren met m'n Talsere (Primus als unique) solo 44 gehaald (4 seconde over). Dit was na wat skill changes; ik werk nu met Mirror Image / Illusionist. De clear was met Teleport - Calamity maar daar ben ik gisteren weer afgestapt; Calamity heb ik gewisseld voor Event Horizon.

Wat heel goed werkt is de CC van je Mirror Images; zij gooien ook Event Horizons. Daarnaast hebben de bubbles die zij gooien de rune die jij ingesteld hebt (ik heb die op de 25% damage debuff gezet, zodat je inkomende dmg vrijwel altijd 25% lager is). Door de Primus zijn mijn eigen bubbles fully runed, dus yay bonussen. De Mirror Images doen ook 20% damage, dus dat is mooi meegenomen.

Voor de skill change gebruikte ik Blizzard (fire) en Hydra (arcane). Hydra is eruit gegaan voor Event Horizon. Ik denk dat ik vanavond Blizzard switch naar Mammoth Hydra, daar had ik eigenlijk niet zo bij stilgestaan.

De skill change naar Illusionist / Mirror Image was ingegeven door een guide op YouTube, diegene haalde er een tier 50 mee. Talsere kan dus best hoog komen...wellicht niet de tier 55+ die met pure Tal-Rasha kan, maar nog steeds hoger dan 90% van de spelers ooit gaat halen.
Primus heb ik ook getest, maar wat je nekt is de killtijd op elites/rg, dus heb ik liever Nilfurs dan primus.
Wat je gaat nekken is de killtime van de dalsere bubble. damage is gewoon niet genoeg om op te boxen tegen de schaalbaarheid van 2x Hydra met Tal stacks en nilfurs

Zowel Vyr als dalsere mogen eigenlijk wel een flinke boost krijgen

edit

http://eu.battle.net/d3/e...baatar-1668/hero/58910702

Gear is nu ook geupdate naar tal's build

[ Voor 3% gewijzigd door Bokkie op 01-05-2015 14:08 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Bokkie schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 14:07:
Primus heb ik ook getest, maar wat je nekt is de killtijd op elites/rg, dus heb ik liever Nilfurs dan primus.
Wat je gaat nekken is de killtime van de dalsere bubble. damage is gewoon niet genoeg om op te boxen tegen de schaalbaarheid van 2x Hydra met Tal stacks en nilfurs
Nilfur is zonder meer goed, maar doet niets voor je main damage dealer, Slow Time (net zoals het niets doet voor je Hydra damage). Als we de damage van de 4 meteors optellen (uitgaande van 125 mana als je Arcane afgaat), dan komen we op zo'n 7700% weapon damage. Om het makkelijk te maken dus zo'n 8000% weapon damage elke 8 seconde dus in de basis tegen de 1000% weapon damage per second. Slow Time in een Talsere geeft 2000% weapon damage per second. Dat betekent dus dat Nilfur's de damage van de meteors op packs (4+ enemies) op hetzelfde niveau brengt als de unruned bubble. Tegen 3- targets wordt de Meteor damage een stuk beter; dit zal vooral helpen tegen Elites en RGs (mits het geen RG met veel summons is).

Wat Primus als voordeel heeft, is het feit dat je betere survivability hebt (25% damage dealt debuff op enemies in bubble) en dat de bubble alle damage boost; 15% meer dmg dealt tegen enemies in bubble. Dat boost dus de bubble damage zelf, maar ook je Hydra damage. De 10% IAS die je zelf krijgt in een bubble is ook een directe damage boost op Hydra.

Ik heb helaas geen ancient Sparkler, anders zou ik die ook gebruiken in Talsere. De 330% weapon damage per second verdubbelen is altijd goed. Binnen Talsere is dit supplemental damage, voor Tal-Rasha is het de main damage omdat je met Tal-Rasha T&T gebruikt om de Hydra damage te boosten. Hoe je het ook bekijkt, als je de 6-p Tal-Rasha bonus hebt in een build dan is kans heel groot dat Serpent BiS is (uitzondering: een Grand Vizier build).

Waarom Tal-Rasha hoger op de boards komt dan Talsere is de focus in gear die je kan aanbrengen; Talsere vereist RoRG, waardoor Bastion niet kan. Daarnaast kan je Nilfur gebruiken zonder dat het iets kost (er zijn geen andere boots die een vergelijkbare boost geven) en kun je ook nog eens T&T dragen.

Als we echter naar Talsere varianten kijken, ben ik van mening dat Nilfur en Primus niet voor elkaar onder doen.

<GOT> Zarhrezz#2885

• kidicoke
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 07-09-2023
Heb een request gedaan voor de tweakers clan :) . Ben nu druk naar 70 aan het lvlen

edit: heeft iemand misschien tijd om mij te plvlen naar 70 :P ?

[ Voor 28% gewijzigd door kidicoke op 01-05-2015 16:58 ]

• Ruigerock
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09-01-2024

Ruigerock

Keep calm and stay metal

Waarom zie je geen builds voorbij komen van bubbel wizards die de Arcane kant opgaan, zo boost je de damage van de bubbels toch? De Arcane Arcane Orb is ook sterker dan de Frost variant (minder area damage dan wel)
Zelf nog niet getest door gebrek aan een Arcane amulet + bracers

Diablo 3 - Battle.net

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Zarhrezz schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 15:03:
[...]

Als we echter naar Talsere varianten kijken, ben ik van mening dat Nilfur en Primus niet voor elkaar onder doen.
Hangt af van je buildvariant, ik speel delrasha ranged, met een Zei's dus sta ik zelf nooit in mijn bubble plus dat ik met mijn delrasha build geen hydra gebruik :)

Zoals ik al zei, ik heb liever nilfurs dan de bubble, gezien de bottleneck de elites en de rg zijn.
Ruigerock schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 17:05:
Waarom zie je geen builds voorbij komen van bubbel wizards die de Arcane kant opgaan, zo boost je de damage van de bubbels toch? De Arcane Arcane Orb is ook sterker dan de Frost variant (minder area damage dan wel)
Zelf nog niet getest door gebrek aan een Arcane amulet + bracers
Waarschijnlijk omdat je niet genoeg AP regen hebt om je DPS te sustainen.
Ik zie dat alleen gebeuren met reaper wraps en in een groep waarbij er mensen talents hebben in meer orbdrops

Delsere bubble pakt elemental type waarvan je de meeste +dmg hebt dus je kan zelf kiezen welke dmg type je gebruikt.

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:54
De set is amper sterk genoeg, je bent gewoon erg gear afhankelijk.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Verwijderd

cybergi schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 07:57:
[...]

heb 3 builds als dh kijk maar eens naar me profile kan je zien welke skills je nodig hebt
Ah thanks, ik ga vanavond thuis even goed kijken! :)
Bokkie schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 17:33:
[...]
Waarschijnlijk omdat je niet genoeg AP regen hebt om je DPS te sustainen.
Ik zie dat alleen gebeuren met reaper wraps en in een groep waarbij er mensen talents hebben in meer orbdrops

Delsere bubble pakt elemental type waarvan je de meeste +dmg hebt dus je kan zelf kiezen welke dmg type je gebruikt.
Dit is ook mijn ervaring met full Delsere. De crits kunnen flink hoog komen, maar het zijn echt spikes; je sustainable damage is gewoon niet goed. De +750% tegen targets in de bubble is veel, maar de AP kosten van Orb zijn niet mals. Op je base AP kan je maar 3 orbs gooien voordat je er door zit. Met RCR / extra AP kun je er wellicht 7-8 van maken, maar that's it.

Dat is ook een belangrijke reden dat Obliteration niet veel gebruikt wordt; bij zo'n hoge AP kosten is de area gewoonweg te klein. Leuk dat je 3-4 targets wegblaast, wat doe je met de rest? Frozen Orb biedt dan een veel wijdere spread en daarnaast beidt het wat CC.

Delsere heeft 2 problemen:
  1. Je wordt in een zeer smalle skill selectie gedwongen, een selectie die geen goeie sustained damage biedt
  2. Tal-Rasha biedt een bijna even hoge bonus (+600%) die op alles werkt en makkelijk te sustainen is
Full Delsere komt wellicht het best tot z'n recht in een party waarin je puur als damage dealer functioneert (ala DH) en andere zorgen voor de boosted regen / orbs. In zo'n geval kan je op clustered enemies Obliteration blijven spammen, en dat doet zonder meer pijn.

<GOT> Zarhrezz#2885

• Tenderage
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-04 20:29
Hallo,

Ik wil graag lid worden van de tweaker community. Mijn Btag is Mortred#2490
Ik heb een goede barbarian, maar speel nu mijn pull. heb paragorn 600 en ben
opzoek naar Grifts 45+

Ben ook wel te porren voor normal rifts en key farmen. Ik heb me aangemeld bij
Tweakers. Kan iemand mij verder helpen?

Thanks
Kadala simulator. :P
http://fightingdragonswithtaylorswift.com/kadala/

62.000 shards later en nog geen Serpent Sparker. Ancient Serpent Sparker gekregen na 82.650 blood shards.

[ Voor 20% gewijzigd door Deadsmell op 01-05-2015 23:52 ]

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-12 17:38

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Kukri na 43500 shards. Gemiddelde is 107250, 4/5 mensen hebben 'm na 172565 shards. Weet niet of ik hier nou blij mee moet zijn of niet... :?

EDIT I; dus ik dacht, ik blijf klikken tot m'n tweede kukri... 260775 shards (en een lamme arm).
EDIT II; derde op 375825 (help, ik ben verslaafd :') )
Tenderage schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 22:31:
Hallo,

Ik wil graag lid worden van de tweaker community. Mijn Btag is Mortred#2490
Ik heb een goede barbarian, maar speel nu mijn pull. heb paragorn 600 en ben
opzoek naar Grifts 45+

Ben ook wel te porren voor normal rifts en key farmen. Ik heb me aangemeld bij
Tweakers. Kan iemand mij verder helpen?

Thanks
Je kunt de community zelf in-game joinen, daar heb je verder niemand voor nodig. Als je ook lid wilt worden van een clan check je best de topicstart. Dat is sowieso nuttig, helemaal als je nieuw bent (welkom! :) ) en voor het eerst post. Als je alleen op zoek bent naar een groepje om grifts mee te doen, kan je dat hier vragen, maar scoor je snellere resultaten in de community chat in-game.

[ Voor 95% gewijzigd door Tektoon op 02-05-2015 03:29 ]

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-12 16:14

UTADDICT

NERF

Voor de patch een WoH nodig, vind ik alleen maar Serpent Sparkers. Nu een Sparker nodig, vind ik 2x een WoH.

De ironie!

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Als die Kadale simulator een beetje representatief is... wat een deprimerend ding... kans dat ik daarmee een ancient boulder breaker krijg is even groot als een lapdance van Doutze Kroes...

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-11 10:27

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Tektoon schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 01:28:
Kukri na 43500 shards. Gemiddelde is 107250, 4/5 mensen hebben 'm na 172565 shards. Weet niet of ik hier nou blij mee moet zijn of niet... :?

EDIT I; dus ik dacht, ik blijf klikken tot m'n tweede kukri... 260775 shards (en een lamme arm).
EDIT II; derde op 375825 (help, ik ben verslaafd :') )

[...]

Je kunt de community zelf in-game joinen, daar heb je verder niemand voor nodig. Als je ook lid wilt worden van een clan check je best de topicstart. Dat is sowieso nuttig, helemaal als je nieuw bent (welkom! :) ) en voor het eerst post. Als je alleen op zoek bent naar een groepje om grifts mee te doen, kan je dat hier vragen, maar scoor je snellere resultaten in de community chat in-game.
Wat een feest, ik ben al een tijdje op zoek naar een BKSV (Barb)en met die Kadala Sim kreeg ik de eerste pas na 53625 shards, wel een Ancient.. Ingame heb ik ~7-8 non ancients gehad waarvan 4 weg gegeven (en 5 andere ook weg gegeven) nog geen enkele ancient wat toch best frustrerend...

Welke ik wel al 5-6 keer gehad heb... IK boulder breaker... waarvan 4 ancients.. Ook is alle andere gear voor mijn barb ondertussen bijna Ancient... IK 5/7 ancient/Raekor 4/6 ancient/Earth 3/4 ancient en Wastes 1/6 ancient...

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:27
Idd, mijn barb heeft voorlopig alleen nog maar ancient upgrades nodig echter is het verschil tussen een normaal en ancient wapen erg groot. Momenteel veel aan het speedgrinden met BK :)

Gisteravond even mijn shards gecappen en hiermee in eenmaal van 2-set naar 6-set bonus gegaan met crusader. Zat stomverbaast naar mijn scherm te kijken maar het mag idd ook wel eens meezitten bij kadala :+

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:57
prutser001 schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 10:24:
[...]

Wat een feest, ik ben al een tijdje op zoek naar een BKSV (Barb)en met die Kadala Sim kreeg ik de eerste pas na 53625 shards, wel een Ancient.. Ingame heb ik ~7-8 non ancients gehad waarvan 4 weg gegeven (en 5 andere ook weg gegeven) nog geen enkele ancient wat toch best frustrerend...

Welke ik wel al 5-6 keer gehad heb... IK boulder breaker... waarvan 4 ancients.. Ook is alle andere gear voor mijn barb ondertussen bijna Ancient... IK 5/7 ancient/Raekor 4/6 ancient/Earth 3/4 ancient en Wastes 1/6 ancient...
Probeer nu maar eens een Kridershot te halen bij Kadala :+ ... ik zal maar niet gaan uitrekenen hoeveel shards die kant op zijn gegaan 8)7 Laat staan dat ze ooit een Ancient met gewenste stats zal geven :X

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

simons schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 10:08:
Als die Kadale simulator een beetje representatief is... wat een deprimerend ding... kans dat ik daarmee een ancient boulder breaker krijg is even groot als een lapdance van Doutze Kroes...
Kadala is de endgame, met die simulator hoef je niet eens diablo meer op te starten, gewoon elke dag ff 2 uur die sim klikken voor je fix :+

• Py.
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11:44

Py.

Grin schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 11:38:
[...]
In mijn ogen bijzonder slecht game design. :F
Dat heb je o.a. aan deze volwassen meneer te danken:
Afbeeldingslocatie: http://i.kinja-img.com/gawker-media/image/upload/s--ZYfoj2tY--/c_fit,fl_progressive,q_80,w_636/17wj75kuz1012jpg.jpg
Uiteraard is er een hoop verbeterd met RoS, maar als je fundering "niet goed"* is blijf je problemen houden. Wat dat betreft denk ik dat ze met alle wijzigingen in RoS tegenover het origineel uitmuntend werk verzet hebben. Daarnaast zullen ze nu vooral bezig zijn mensen vast te houden tot de volgende expansion (daar verdienen ze tenminste weer wat aan...) door shiny new sets/uniques uit te brengen en niet met het optimaliseren van het spel.

*D3 is niet per se een slecht gamedesign, het is alleen geen Diablo zoals Brevik ook zegt in het betreffende interview: http://diablo.incgamers.c...-his-feelings-on-diablo-3

Bestaat dat vierde hidden level in Cemetery of the Forsaken eigenlijk nog? Die heb ik al tijden niet gezien...

Verwijderd

simons schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 10:08:
Gisterenavond ingame nog 1 gevonden........ik bedoel wel de ancient boulder breaker. 😎

• NastyNick
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-09 10:18
Ancient boulder braker krijg ik ook maar niet. Oh wel blijven gamblen en dan dropped die uiteindelijk in een rift.

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-12 17:38

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Thalaron schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 11:34:
[...]

Probeer nu maar eens een Kridershot te halen bij Kadala :+
Hoppa;

3500 shards: Uskang
6900 shards: Kridershot
7425 shards: Etrayu
14025 shards: Kridershot 2

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Tektoon schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 15:17:
[...]

Hoppa;

3500 shards: Uskang
6900 shards: Kridershot
7425 shards: Etrayu
14025 shards: Kridershot 2
Aardig staaltje RNG. Ancient Krider na 33.500 shards gehad, wel veel Buriza's daarvoor. Uskang slechts één keer. Geen ancient. Geen Etrayu.

• Thalaron
Uksang en Etrayu heb ik beide ancient met dikke rolls... Eigenlijk zowat elke bow/xbow wel behalve die ene die ik wil... Met mijn geluk dropt die ancient Krider met perfecte stats 2 dagen voor een nieuwe expasion wanneer hij zinloos blijkt te worden (of omdat je dan lvl80 kan worden ofzo...

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Gisteren wel de Tal's set compleet gemaakt, eindelijk. Nu niet meer volledig waardeloos. Nu alleen nog een Serpents Sparker!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Zarhrezz schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 15:03:
[...]

Om even hierop terug te komen.

Heb van het weekend een Ancient primus gevonden. tot grift eind 30 begin 40 is deze combo nu sneller, en merk pas rond de 40+ dat ik echt dmg ga verliezen op elite packs en de RG

Maar primus is nu idd de unique i[pv nilfurs voor mij voor T6 runs en lagere grifts.

Misschien vanavond eens shard of hate wisselen voor een Aether walker om te kijken of ik dan nog sneller door T6 kan voor grift keys

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15:06
Holy snickers...ben gisteren met mijn multishot DH voor het eerst door de magische >1 Miljard crits-grens gegaan. Dat zijn getallen die ik nooit had durven te zien op het scherm :)

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003

• Brain3
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-03 13:44

Brain3

<GoT> Brain3#2873

Joarie schreef op maandag 04 mei 2015 @ 09:08:
Holy snickers...ben gisteren met mijn multishot DH voor het eerst door de magische >1 Miljard crits-grens gegaan. Dat zijn getallen die ik nooit had durven te zien op het scherm :)
Heb dit weekend eindelijk men Restraint gevonden, maar geraak zelf met deze combo niet aan 1miljard crits.

Crits gaan nu wel richting 500M ipv 200M, iemand nog wat tips/aanpassingen die ik kan doen om men dmg hoger te krijgen? 2 onehanders ipv mijn slechte Flying Dragon? zoja welke zijn BiS?

Men monkje

<GoT> Brain3#2873

• markklok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-12 09:39

markklok

< Tijdelijk buiten gebruik >

Brain3 schreef op maandag 04 mei 2015 @ 09:36:
[...]

Heb dit weekend eindelijk men Restraint gevonden, maar geraak zelf met deze combo niet aan 1miljard crits.

Crits gaan nu wel richting 500M ipv 200M, iemand nog wat tips/aanpassingen die ik kan doen om men dmg hoger te krijgen? 2 onehanders ipv mijn slechte Flying Dragon? zoja welke zijn BiS?

Men monkje
Gisteren die build uitgeprobeerd en ik voelde me net een stukje papier @ grift40

Hoever kom jij ?
(Moet er wel bijzeggen dat ik die estoric gem nog niet heb gebruikt)

[ Voor 5% gewijzigd door markklok op 04-05-2015 09:41 ]

Legion 7i i9 3080 32gb

• Brain3
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-03 13:44

Brain3

<GoT> Brain3#2873

markklok schreef op maandag 04 mei 2015 @ 09:40:
[...]

Gisteren die build uitgeprobeerd en ik voelde me net een stukje papier @ grift40

Hoever kom jij ?
Solo nog niet getest hoever ik geraak, maar gisteren wel een GR43 gecleared met een Barb...waarschijnlijk deed hij het meeste dmg...slechts 2 of 3 keer dood gegaan..viel dus mee.

Maar ik verwachte meer van de monk...als je ziet dat Quinn69 onlangs solo GR57 cleared... _/-\o_

<GoT> Brain3#2873

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 16-12 13:58
Vrijdag nog wat T6 speed rifts gedaan met een aantal mensen uit de Tweakers community, daarna nog wat speed GR's (35-37).

Voelde me toch wel gecarried door hen, maar wel alle 3 de legendary gems die ik heb op rank 25 gekregen en ook nog iets van 30 paragon levels erbij gekregen, waardoor ik nu in S3 al meer paragon level heb op SC dan non seasonal SC.

Helaas geen gear upgrades gevonden, maar geduld is een schone zaak...die komen vast nog wel.

Link naar mijn monkje.
[...]

Men monkje
Je hebt geen relevante elemental damage op je gear zitten (Bracers hebben fire damage, maar je main damage skill is Cold).

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Brain3 schreef op maandag 04 mei 2015 @ 09:43:
[...]

Maar ik verwachte meer van de monk...als je ziet dat Quinn69 onlangs solo GR57 cleared... _/-\o_
Quinn69 loopt dan ook in andere *tier* aan gear en zijn plvl is veel hoger - na dat vele uren spelen!

[ Voor 4% gewijzigd door Vidra op 04-05-2015 10:05 ]

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
wat ik mij afvraag is, hoe komt hij aan 300+ GR57 sleutels?

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-12 21:44
Ik zit ook nog ff met een dingetje, Ik zit nu met een full firebird set, en twee van tal rasha set.(gratis vuurbal)
Echter Heb ik nog een goede cindercoat liggen en een legendary RRoG.
Die zou dan dus een focus/restraint gaan vervangen.
Dus de vraag is, wat zou meer dmg gaan doen...

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Dj Neo Ziggy schreef op maandag 04 mei 2015 @ 10:15:
Ik zit ook nog ff met een dingetje, Ik zit nu met een full firebird set, en twee van tal rasha set.(gratis vuurbal)
Echter Heb ik nog een goede cindercoat liggen en een legendary RRoG.
Die zou dan dus een focus/restraint gaan vervangen.
Dus de vraag is, wat zou meer dmg gaan doen...
Focus + Restraint houden en voor full Tal Rasha gaan. :)

• desjaak909
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 18-12 18:58
Mofkees schreef op maandag 04 mei 2015 @ 10:10:
wat ik mij afvraag is, hoe komt hij aan 300+ GR57 sleutels?
gewoon even een dagje farmen, gemiddeld 3minuten per trial, dus zo'n 15 uur trialen, je moet er maar zin in hebben 8)7

Movies: letterboxd

desjaak909 schreef op maandag 04 mei 2015 @ 10:22:
[...]

gewoon even een dagje farmen, gemiddeld 3minuten per trial, dus zo'n 15 uur trialen, je moet er maar zin in hebben 8)7
Hierbij het antwoord ... in de nieuwe patch zal de trial er naar alle waarschijnlijkheid uit gaan - dus ik zou niet teveel trial keys maken als je deze niet gaat opmaken voor die tijd :+

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21-12 01:11
Vidra schreef op maandag 04 mei 2015 @ 10:24:
[...]

Hierbij het antwoord ... in de nieuwe patch zal de trial er naar alle waarschijnlijkheid uit gaan - dus ik zou niet teveel trial keys maken als je deze niet gaat opmaken voor die tijd :+
Nieuwe patch, minimaal over 3 maanden? (na season 3)
Lijkt me tijd genoeg..... O-)

Apsie's profiel

[...]

Men monkje
gezien je gear lijkt me 500M best.. weinig om eerlijk te zijn. Alhoewel je FD inderdaad heel lage qua damage zit (en het mist Life per hit.. wat nog belangrijker is).

Als je 2 one handers gaat heb je genoeg keuze.. BiS zijn echter AzureWrath (cold %) en Pig Sticker (5 stats + 25/30 % dmg tegen bepaalde monsters).

Daarnaast wat Peter al zei, je mist ook cold % op je bracers, dat maakt een beste klap uit.
markklok schreef op maandag 04 mei 2015 @ 09:40:
[...]

Hoever kom jij ?
Esoteric is de belangrijkste gem in deze setup. Het zorgt voor genoeg toughness. Daarnaast wil je dan life per hit op je wapen om nagenoeg onstervelijk te zijn. Mijn monk heeft pas op 50+ problemen met teveel damage.

------------------------

Weekend ging voor mezelf niet zo goed als gewenst. Vrijdag nog wel een 53 g.rift gehaald.. maar daarna gingen er 5 a 6 gewoon niet lekker. Een had ik kunnen halen, 4 minuten op de guardian.. maar had 2 minuten nodig om de guardian uberhaubt te vinden. Dus ook daar ging het feestje niet door.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/7s6exXn.jpg

P.S. het is ondertussen al geen top 100 meer :(

• markklok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-12 09:39

markklok

< Tijdelijk buiten gebruik >

Sabrac schreef op maandag 04 mei 2015 @ 11:19:
[...]

Esoteric is de belangrijkste gem in deze setup. Het zorgt voor genoeg toughness. Daarnaast wil je dan life per hit op je wapen om nagenoeg onstervelijk te zijn. Mijn monk heeft pas op 50+ problemen met teveel damage.
Morgen vrij dus dan zal ik die gem eens naar minimaal levelen naar 25..
10% dmg op m'n FD vorm ik wel om naar LOH.. Want dood is dood en ik heb nu zo goed als geen regen :)

Legion 7i i9 3080 32gb

[...]

De volle Bastion bonus is een multiplicatieve 100%, dus als je 200 mln. range zat, zal het 400 mln. range worden. Als je de 1+mld. wil halen, zal je dus zonder Bastion de 500 mln. moeten halen.

Persoonlijk zou ik me niet blindstaren op de nummertjes. Het is natuurlijk grappig om echt hoge crits te halen (ik heb gisteren ook even zitten klooien met Tal-Rasha / Bastion / Grand Vizier en ja, dan crit Star Pact voor 4+mld. met een non-ancient wapen), maar vaak is het totaal niet praktisch.

Een effect wat ook meespeelt is dat damage numbers binnen een bepaald time frame opgeteld worden en als er een crit tussenzit, wordt het geel. Je kan dus 1 mld. zien terwijl je feitelijk bijna gelijktijdig raakt voor 200 mln., 300 mln., 450 mln. en 50 mln. (bij Tal-Rasha bv. 2 Meteor hits + Hydra ticks + andere skill).

<GOT> Zarhrezz#2885

Apsie schreef op maandag 04 mei 2015 @ 11:19:
[...]

Nieuwe patch, minimaal over 3 maanden? (na season 3)
Lijkt me tijd genoeg..... O-)
Inderdaad tot eind Augustus :)

• Joarie
Ja, dat laatste zou weleens goed kunnen kloppen. Ik zie voornamelijk een crit-range voorbij komen van mijn multishot van 200-650M. Ach ja, het maait wel lekker door.

Vanavond maar eens kijken wat de 15% multishot-bonus op mijn helm voor verbetering geeft.

Wat ik gisteren niet begreep was dat er 2 DH's rondliepen met Moltenbeast gem. Waarom in een party die gem gebruiken terwijl je redelijk goed op afstand kunt blijven en je altijd nog je passive hebt die je kan redden?

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003

• tintilla
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21-12 20:23
Iemand toevallig nog tips voor mijn monk? Ik kom niet verder dan solo rift 41
http://eu.battle.net/d3/e...ENDARY-2984/hero/58499259

Ik probeer een betere Restrain ring te krijgen en ik moet nog Cold damage op mijn Bracers een keer rollen, maar ik heb geen life on hit op mijn FD dus ga ik snel dood.

Rond 1100M crits, 258M toughness wanneer in een gevecht.

SFE 5G

Joarie schreef op maandag 04 mei 2015 @ 11:47:
Ja, dat laatste zou weleens goed kunnen kloppen. Ik zie voornamelijk een crit-range voorbij komen van mijn multishot van 200-650M. Ach ja, het maait wel lekker door.

Vanavond maar eens kijken wat de 15% multishot-bonus op mijn helm voor verbetering geeft.

Wat ik gisteren niet begreep was dat er 2 DH's rondliepen met Moltenbeast gem. Waarom in een party die gem gebruiken terwijl je redelijk goed op afstand kunt blijven en je altijd nog je passive hebt die je kan redden?
Ik denk gewoonte...in Solo kan ik 'em wel zien. De regen is erg hoog en die moet toch ergens vandaan komen. Daarnaast zal het schild er bijna altijd zijn, dat kan weer een 1-shot schelen.

Ik liep gisteren in party ook met Unity rond...bedacht ik me vanmorgen :X

<GOT> Zarhrezz#2885

tintilla schreef op maandag 04 mei 2015 @ 11:58:
Iemand toevallig nog tips voor mijn monk? Ik kom niet verder dan solo rift 41
http://eu.battle.net/d3/e...ENDARY-2984/hero/58499259

Ik probeer een betere Restrain ring te krijgen en ik moet nog Cold damage op mijn Bracers een keer rollen, maar ik heb geen life on hit op mijn FD dus ga ik snel dood.

Rond 1100M crits, 258M toughness wanneer in een gevecht.
Items:

Wapen: % damage naar life per hit rerollen.
Shoulders: Armor naar Dashing Strike rerollen
Chest: Armor naar Vit rerollen
Bracers: LpH naar Cold rerollen

Skills:

Breath of Heaven rune veranderen naar Infused With Light (heb je meer spirit = meer dashing strikes)
Epiphany run veranderen naar Desert Shroud (50 % damage reductie... dit is verplicht om te overleven)
Cyclone Strike veranderen naar Inner Sanctuary met Forbidden palace (jij krijgt 55 % minder dmg.. enemies krijgen 30 % meer.. what's not to like :))
Sixth Sense omzetten naar Seize the initiative (hoge attack speed = meer life recovered met je Life per Hit)

• Geerrrt
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16-12 12:03
DIt weekend weer wat paragon levels omhoog gegaan. Echter merk ik ik nu wel dat ik tegen een stenen muur aanloop met mijn wizard. GRifts van 36 gaan zonder problemen, op 38 ga ik echter wel te vaak dood waardoor ik het niet op tijd haal.

Heeft iemand wat tips (link staat in sig) wat ik het beste kan veranderen?

Eury#2434

GeertJam schreef op maandag 04 mei 2015 @ 12:09:
DIt weekend weer wat paragon levels omhoog gegaan. Echter merk ik ik nu wel dat ik tegen een stenen muur aanloop met mijn wizard. GRifts van 36 gaan zonder problemen, op 38 ga ik echter wel te vaak dood waardoor ik het niet op tijd haal.

Heeft iemand wat tips (link staat in sig) wat ik het beste kan veranderen?
Eerste focus: Chest en pants naar Tal-Rasha. Dat geeft je de 6-p bonus en dat is waar het vooralsnog om draait. Bonus bij die gamblen is dat je op beide pieces ook Delsere's kan krijgen, dat kan leuk voor later zijn (zie verderop).

Daarna zijn de boots aan de beurt; mocht je Firebird tegenkomen dan pak je de 4p bonus mee, kom je Nilfur's tegen is het helemaal mooi.
De amulet wil je op een gegeven moment ook Tal's hebben, maar da's niet iets dat je wil gamblen.

Vanaf dat moment wordt het afwegen welke build je precies wil gaan spelen; full Tal-Rasha of Talsere (6p Tal / 4p Delsere). Ik heb ook even met 6p Tal / 4p Firebird zitten spelen maar dat raadt ik af; de meerwaarde van 4p Firebird is gewoon te laag. Combineren met 4p Delsere werkt wel (2000% weapon damage per second geboost door 6p Tal is gewoon grof veel damage).

Voor nu is het echter alle ballen op 6p Tal bonus.

<GOT> Zarhrezz#2885

• Geerrrt
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16-12 12:03
Zarhrezz schreef op maandag 04 mei 2015 @ 12:22:
[...]

Eerste focus: Chest en pants naar Tal-Rasha. Dat geeft je de 6-p bonus en dat is waar het vooralsnog om draait. Bonus bij die gamblen is dat je op beide pieces ook Delsere's kan krijgen, dat kan leuk voor later zijn (zie verderop).

Daarna zijn de boots aan de beurt; mocht je Firebird tegenkomen dan pak je de 4p bonus mee, kom je Nilfur's tegen is het helemaal mooi.
De amulet wil je op een gegeven moment ook Tal's hebben, maar da's niet iets dat je wil gamblen.

Vanaf dat moment wordt het afwegen welke build je precies wil gaan spelen; full Tal-Rasha of Talsere (6p Tal / 4p Delsere). Ik heb ook even met 6p Tal / 4p Firebird zitten spelen maar dat raadt ik af; de meerwaarde van 4p Firebird is gewoon te laag. Combineren met 4p Delsere werkt wel (2000% weapon damage per second geboost door 6p Tal is gewoon grof veel damage).

Voor nu is het echter alle ballen op 6p Tal bonus.
Volgens mij zit je te kijken bij mijn normal Wizard.

Mijn seasonal wizard is:

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Eury-2434/hero/58604618

Ik heb van alle Wizard sets alle items tot mijn beschikking. Dus eventueel wisselen naar Tal Rasha is een mogelijk-heid

[ Voor 5% gewijzigd door Geerrrt op 04-05-2015 12:26 ]

Eury#2434

• cybergi
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-08-2019

cybergi

ARCHANGELINC #2253

van het weekeinde eindelijk paragon 800 gehaald en een aantal 62-63-64 key runs gedaan :)
ging hard met xp :)

ik moet zeggen dat het lastig blijkt om de wizzard te gearen..krijg maar geen items voor de wiz om hem echt OP te maken

D3 Profile¦ArchangelINC#2253

GeertJam schreef op maandag 04 mei 2015 @ 12:25:
[...]

Mijn seasonal wizard is:

Ik heb van alle Wizard sets alle items tot mijn beschikking. Dus eventueel wisselen naar Tal Rasha is een mogelijk-heid
Ah, check. Je linkt trouwens je WD =)

Full Delsere heb ik weinig ervaring mee, de speelstijl is niet mijn ding. Ik zou zeggen bracers naar Folly switchen; de Parthan bonus zal niet veel doen voor je. Daarnaast heb je eigenlijk niets in de defensive department, dus dat je vaak dood gaat op tiers richting de 40 verbaast me niets. Met bubbles kun je ranged aardig ontwijken, maar melee zal je probleem zijn. Ik zou in ieder geval kijken naar Wildebeest. Esoteric zal niet veel helpen (melee is veelal physical).

Ik komt zelf vooralsnog tot de 43-44 en ik gebruik Arlyse in combinatie met Esoteric. Gisteren ben ik ook even bezig geweest met een melee Schaefer's setup, daarvoor heb ik ook Wildebeest erin gebracht, naast Arlyse en Unity (m'n normale Talsere setup heb ik 44 mee gehaald zonder Unity).

Wellicht is RoRG in combinatie met Frostburn of Primus een optie. Je verliest dan Bastion, maar je zult er flink wat survivability voor terugkrijgen, iets dat op het moment je voornaamste probleem lijkt te zijn.

<GOT> Zarhrezz#2885

• Terence(x)
  • Laatst online: 10-11 15:28
GeertJam schreef op maandag 04 mei 2015 @ 12:25:
[...]

Mijn seasonal wizard is:

Gewoon naar tal'rasha swappen, ik heb niet heel veel betere gear en ik doe makkelijk Gr 47/48

49 heb ik gehaald, en 50 is gewoon lucky rift krijgen maar zeker niet 100% nog :)

• Joarie
Zarhrezz schreef op maandag 04 mei 2015 @ 13:09:
[...]

Ik komt zelf vooralsnog tot de 43-44 en ik gebruik Arlyse in combinatie met Esoteric. Gisteren ben ik ook even bezig geweest met een melee Schaefer's setup, daarvoor heb ik ook Wildebeest erin gebracht, naast Arlyse en Unity (m'n normale Talsere setup heb ik 44 mee gehaald zonder Unity).
Ah jij zat gisteren bij ons toch in de party met je non-season melee wiz?

• Bossie
  • Laatst online: 16:27
Ik zit momenteel met mijn barb en crusader op het punt dat ze beide een specifieke drop nodig hebben om verder te kunnen raken. Het flauwe is dat het bij beide om een class-specific item gaat :(

Iemand nog suggesties mbt een leuke 3e class ?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Joarie schreef op maandag 04 mei 2015 @ 13:11:
[...]
Ah jij zat gisteren bij ons toch in de party met je non-season melee wiz?
Klopt ja :D

Ik bleek dus nog Unity te dragen; dat kan dus nog iets beter. Daarnaast is de Schaefer's niet ancient en niet gegift (dus geen 10% dmg). Zoals we ervaren hebben kan het prima 40-43 ofzo...45 is meer voor nodig.

Ik zat vanmorgen te denken om Talsere met Schaefer's eens te proberen...dat kost me Primus, maar dan komt er op de 2000% weapon damage per second van bubble de 700-800% van Schaefer's. Allemaal lightning (yay lightning % op Schaefer's) en voor partied kan dan Unity geruild voor Wyrdward. De extra stun zou dan weer de Parthan bonus triggeren. Lijkt me best lachen om eens te proberen :o

<GOT> Zarhrezz#2885

• Joarie
Tja, wat je beschrijft gaat ook op voor de andere classes dus loont het meer om tijd in die barb/crux te stoppen om wel dat item te vinden.

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Zarhrezz schreef op maandag 04 mei 2015 @ 13:09:
[...]

Ah, check. Je linkt trouwens je WD =)

Full Delsere heb ik weinig ervaring mee, de speelstijl is niet mijn ding. Ik zou zeggen bracers naar Folly switchen; de Parthan bonus zal niet veel doen voor je. Daarnaast heb je eigenlijk niets in de defensive department, dus dat je vaak dood gaat op tiers richting de 40 verbaast me niets. Met bubbles kun je ranged aardig ontwijken, maar melee zal je probleem zijn. Ik zou in ieder geval kijken naar Wildebeest. Esoteric zal niet veel helpen (melee is veelal physical).

Wellicht is RoRG in combinatie met Frostburn of Primus een optie. Je verliest dan Bastion, maar je zult er flink wat survivability voor terugkrijgen, iets dat op het moment je voornaamste probleem lijkt te zijn.
Eens.

Bij 6P delsere is het gewoon niet mogelijk om Bastion te behouden, wordt ook op alle fora's bevestigd. Swappen voor RoRG en unity en 100% zeker primus gaan gebruiken.

Delsere gaat vooral ook om controle. Doet veel dmg maar zonder de ultra-hoge spikes van tals. Die moet je dus ook niet nastreven met F+R.

[ Voor 6% gewijzigd door UTADDICT op 04-05-2015 13:28 ]

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Wow. Dat ging mis.

[ Voor 93% gewijzigd door UTADDICT op 04-05-2015 13:25 ]

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-12 13:50
Ik lees hier zo af en toe eens mee, en krijg toch wel weer zin om D3 op te pakken.

Toen ik voor het laatst speelde was net de real-money auction house gesloten. Een hele tijd geleden dus. Toen draaide alles nog om profile DPS, ondertussen is vrijwel alles elemental zo te lezen.

Wat raden jullie aan? Gewoon een nieuwe char aanmaken en weer opnieuw beginnen met leren? Of mijn huidige gaan 'ombouwen'?
trix0r schreef op maandag 04 mei 2015 @ 13:31:
Ik lees hier zo af en toe eens mee, en krijg toch wel weer zin om D3 op te pakken.

Toen ik voor het laatst speelde was net de real-money auction house gesloten. Een hele tijd geleden dus. Toen draaide alles nog om profile DPS, ondertussen is vrijwel alles elemental zo te lezen.

Wat raden jullie aan? Gewoon een nieuwe char aanmaken en weer opnieuw beginnen met leren? Of mijn huidige gaan 'ombouwen'?
Gezien de skill changes in alle classes en hoeveel gear er redesigned is, zou ik een nieuw karakter starten.

<GOT> Zarhrezz#2885

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 16-12 13:58
Zarhrezz schreef op maandag 04 mei 2015 @ 13:35:
[...]

Gezien de skill changes in alle classes en hoeveel gear er redesigned is, zou ik een nieuw karakter starten.
Waarom opnieuw beginnen? Als je char level 60 of 70 is (Net na afschaffen RMA was RoS nog niet uit).
Dan kun je toch gewoon doorlevelen naar 70 en onderweg gearen en doen?

In Diablo III kun je tenslotten je build omgooien zonder een nieuw char aan te hoeven maken.

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

• Montaner
_Peter2_ schreef op maandag 04 mei 2015 @ 13:52:
[...]

Waarom opnieuw beginnen? Als je char level 60 of 70 is (Net na afschaffen RMA was RoS nog niet uit).
Dan kun je toch gewoon doorlevelen naar 70 en onderweg gearen en doen?

In Diablo III kun je tenslotten je build omgooien zonder een nieuw char aan te hoeven maken.
Was RoS later ja? Oh... nou goed. Ik heb RoS nog wel even gespeeld, en ben dus level 70. Gear zal waarschijnlijk wel redelijk bagger zijn... dus regearen is dan misschien lastiger dan een nieuwe char starten waarbij die gaanderweg (al is het lower level) betere gear verzamelt?
trix0r schreef op maandag 04 mei 2015 @ 13:56:
[...]

Was RoS later ja? Oh... nou goed. Ik heb RoS nog wel even gespeeld, en ben dus level 70. Gear zal waarschijnlijk wel redelijk bagger zijn... dus regearen is dan misschien lastiger dan een nieuwe char starten waarbij die gaanderweg (al is het lower level) betere gear verzamelt?
Ik zou geen nieuw char starten, maar gewoon opnieuw gearen. Met alleen maar gecrafte yellow items kan je met de juiste build vaak al prima T1 spelen. Welk char speel je en hoeveel parapunten heb je?

[ Voor 4% gewijzigd door Deadsmell op 04-05-2015 14:05 ]

• Montaner
Deadsmell schreef op maandag 04 mei 2015 @ 14:03:
[...]

Ik zou geen nieuw char starten, maar gewoon opnieuw gearen. Met alleen maar gecrafte yellow items kan je met de juiste build vaak al prima T1 spelen. Welk char speel je en hoeveel parapunten heb je?
Para rond de 300 geloof ik? Zolang inactive dat ik het niet eens meer kan zien via battle.net. Ik speelde voornamelijk barb en wiz, maar vond ik een beetje saai worden en volgens mij het lastigst fatsoenlijk te gearen (dat was rond de tijd dat ik stopte althans). Monk vind ik leuker... heb ik volgens mij op wel op level 70.

• Der Heino
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 18-12 10:06
Nu het toch over Tal builds gaat... aangezien ik geen ancient serpent sparker heb, vroeg ik me af welk wapen het meest geschikt is:

1) ancient grand vizier (4210.4dps 30% meteor dmg)
2) perfecte ancient devastator (2869.1dps, 20% fire dmg) + ancient off hand (pre patch, dus zonder %skill, maar verder wel goede roll)

• Terence(x)
Der Heino schreef op maandag 04 mei 2015 @ 14:23:
Nu het toch over Tal builds gaat... aangezien ik geen ancient serpent sparker heb, vroeg ik me af welk wapen het meest geschikt is:

2) perfecte ancient devastator (2869.1dps, 20% fire dmg) + ancient off hand (pre patch, dus zonder %skill, maar verder wel goede roll)
Je kan een two-hander gebruiken, maar dan heb je wel minder keuze in eventueel je set item mix, er zijn wel wat builds voor GV, maar met een 1h wapen heb je meer opties, hangt gewoon ook heel erg af van je speelstijl :)

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Hangt er ook vanaf wat je gaat spelen. T6? Neem dan de Vizier, is sneller (Full tals met sparker is te traag, je killt mobs te snel in T6 groepen). Dan beter Meteor's spammen om je steentje bij te dragen op trash.

Hogere Grifts kom je verder met 1H + Source.

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Ben nu 3 dagen bezig geweest mijn Barb te gearen. Mijn Monk is main, maar vind het toch wel lekker om te WWen met me Barb.
Tot GR 47 gaat het prima, maar merk dat me damage output nogal laag is. Helaas lucani's niet perfect en me wapens ook niet echt, maar goed moet nog verder farmen. Heb alleen maar pech gehad met wapens.

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

• Vicarious
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Xtr3me4me schreef op maandag 04 mei 2015 @ 14:51:
Ben nu 3 dagen bezig geweest mijn Barb te gearen. Mijn Monk is main, maar vind het toch wel lekker om te WWen met me Barb.
Tot GR 47 solo gaat het prima, maar merk dat me damage output nogal laag is. Helaas lucani's niet perfect en me wapens ook niet echt, maar goed moet nog verder farmen. Heb alleen maar pech gehad met wapens.
Waarom is Convention of Elements eigenlijk zo vaak gebruikt op barbarian? Die doet met deze build toch alleen physical damage? Verder vind ik 47 best een nette score eigenlijk, heb ik met geen enkel character gehaald :P Ik zit nu op 45 met mijn WW barb. Denk dat iets hoger wel mogelijk is als ik een ancient IK wapen vind of een ancient BK Solemn Vow (die ander heb ik al).

Vicariously I live while the whole world dies

Der Heino schreef op maandag 04 mei 2015 @ 14:23:

Ik ben in het weekend ook even aan de gang geweest met een GV en hoewel 4+ mld. Star Pact crits leuk zijn, heb je er weinig aan. De lightning rune is wat mij betreft de beste optie (de 1.5 seconde delay op de andere meteors is killing). Zo rond tier 40 was nog wel te halen maar voor hoger heb je op de rest van je gear nog aardig wat RCR nodig om te blijven spammen (packs kunnen teveel hebben om met een paar meteors te wipen en dan wordt AP een issue).

Als je dan 2-handed gaat, is wat mij betreft Schaefer's een betere optie, maar ook die zal het afleggen tegen een goede 1-hander / orb (zoals jou Devastator).

<GOT> Zarhrezz#2885

trix0r schreef op maandag 04 mei 2015 @ 14:14:
[...]

Para rond de 300 geloof ik? Zolang inactive dat ik het niet eens meer kan zien via battle.net. Ik speelde voornamelijk barb en wiz, maar vond ik een beetje saai worden en volgens mij het lastigst fatsoenlijk te gearen (dat was rond de tijd dat ik stopte althans). Monk vind ik leuker... heb ik volgens mij op wel op level 70.
Monk is helemaal gemakkelijk met 300 parapunten en yellow items. Dan raad ik je aan om op YouTube even naar Quinn69's Monk Starter Guide te zoeken. Daar staat een prima build in waarmee je met enkel yellows uitstekend door T1 heen kan blazen. Dan ben je in no-time beter gegeared.

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Vicarious schreef op maandag 04 mei 2015 @ 14:57:
[...]

Waarom is Convention of Elements eigenlijk zo vaak gebruikt op barbarian? Die doet met deze build toch alleen physical damage? Verder vind ik 47 best een nette score eigenlijk, heb ik met geen enkel character gehaald :P Ik zit nu op 45 met mijn WW barb. Denk dat iets hoger wel mogelijk is als ik een ancient IK wapen vind of een ancient BK Solemn Vow (die ander heb ik al).
Vanwege de elemental rotation. Elke 4 sec kom je uit op een elemental damage. En zodra je die raakt is het toch gauw gemiddeld 180% meer damage output die je doet.
Dan zie je toch echt wel de HP bij je vijand heeeeel snel eraf gaan. En 4 seconden hard rammen is toch wel lekker :P

[ Voor 3% gewijzigd door Xtr3me4me op 04-05-2015 15:04 ]

• Thc_Nbl
  • Laatst online: 20-12 10:23
Zijn er nog mensen met goede tips voor mijn monks..

mijn DPS monk http://eu.battle.net/d3/en/profile/ThCNbL-2596/hero/1788897
mijn Zero DPS monk http://eu.battle.net/d3/en/profile/ThCNbL-2596/hero/55358385

de Zdps monk gaat vanavond een Rift 50 doen, gisteren 49 gedaan met 2 andere, en we hadden nog ruim 3-4 min over.. ( 1 keer dood )

Mijn dps monk begint ook aardig mee te komen, maar ik heb het gevoel dat het nog wat rommelig is..
Jullie nog tips.?

ehhh.. noppes

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Thc_Nbl schreef op maandag 04 mei 2015 @ 15:18:
Zijn er nog mensen met goede tips voor mijn monks..

mijn DPS monk http://eu.battle.net/d3/en/profile/ThCNbL-2596/hero/1788897
mijn Zero DPS monk http://eu.battle.net/d3/en/profile/ThCNbL-2596/hero/55358385

de Zdps monk gaat vanavond een Rift 50 doen, gisteren 49 gedaan met 2 andere, en we hadden nog ruim 3-4 min over.. ( 1 keer dood )

Mijn dps monk begint ook aardig mee te komen, maar ik heb het gevoel dat het nog wat rommelig is..
Jullie nog tips.?
Je DPS monk heeft een rare build qua passives en skills. Denk wat aanpassingen daarop en zit je wel goed.

[ Voor 3% gewijzigd door Xtr3me4me op 04-05-2015 15:26 ]

• Engeltje83
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 28-11 12:44

Engeltje83

<SG>BoA#1871

Ik ben inderdaad ook seasonal met wizard begonnen, nu heb ik de Tal6 ook tot mijn beschikking.. maar hoger dan solo grift 35-36 kom ik niet... mede dankzij die verneukte Winged assassins...
Daarom maar een slowtime toegevoegd op mn skill maar blijkt niet heel veel te helpen.

Als er daarom nog tips zijn? Een serpent sparker heb ik nog niet gevonden, Primus heb ik eventueel nog in stash, samen met 4 delsere items. opties genoeg dus, maar ik weet even niet waar ik moet zoeken.

Tips zijn welkom :)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/BoA-1871/hero/60215540

http://eu.battle.net/d3/en/profile/BoA-1871/career

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13:13
Wat is handig qua wizz build als je nog geen set items beschikbaar hebt. Net level 70 en heb met wat rerollen van strength items en fire build gemaakt waarmee ik wel aardig mee kan op T3-T4.
Engeltje83 schreef op maandag 04 mei 2015 @ 15:53:
Ik ben inderdaad ook seasonal met wizard begonnen, nu heb ik de Tal6 ook tot mijn beschikking.. maar hoger dan solo grift 35-36 kom ik niet... mede dankzij die verneukte Winged assassins...
Daarom maar een slowtime toegevoegd op mn skill maar blijkt niet heel veel te helpen.

Als er daarom nog tips zijn? Een serpent sparker heb ik nog niet gevonden, Primus heb ik eventueel nog in stash, samen met 4 delsere items. opties genoeg dus, maar ik weet even niet waar ik moet zoeken.

Tips zijn welkom :)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/BoA-1871/hero/60215540
Vanwege o.a. Winged Assassins gebruik ik nu altijd Halo of Arlyse en niet Bastion of Will. Je gaat melee hits happen en door de Halo overleef je dat.

Ik run 5 pieces Tal / 3 pieces Delsere / Primus / Strongarm / Halo / RoRG en daarmee overleef ik het over het algemeen wel tot tier 43-45.

<GOT> Zarhrezz#2885

• Engeltje83
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 28-11 12:44

Engeltje83

<SG>BoA#1871

Malt007 schreef op maandag 04 mei 2015 @ 15:59:
Wat is handig qua wizz build als je nog geen set items beschikbaar hebt. Net level 70 en heb met wat rerollen van strength items en fire build gemaakt waarmee ik wel aardig mee kan op T3-T4.
Rifts gaan doen, over het algemeen zijn er hier ook genoeg mensen die een T6 rift spelen, waar je wellicht wat mee kan leechen.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/BoA-1871/career

Engeltje83 schreef op maandag 04 mei 2015 @ 16:31:
[...]

Rifts gaan doen, over het algemeen zijn er hier ook genoeg mensen die een T6 rift spelen, waar je wellicht wat mee kan leechen.
Inderdaad we zijn genoeg mensen die T6 rifts doen ... waarbij je gemakkelijk kan meeleechen, zowel op season als non-season :)

• kidicoke
Ik heb gevraagd of ik mensen me konden helpen en ook een request voor de tweakers clan gedaan, maar die word gewoon geweigerd :/

Verwijderd

Ik heb de kracht van een follower onderschat haha, denk dat ik met de juiste gear op mijn follower opeens grift 45 makkelijk aankan.. Heb 'm nu bijna gegeared zoals ik wil, mis alleen de Ess of Zohan amulet nog.

Heb een shield die bij block 1.1 sec freeze geeft. Daarbij heeft het schild 23% block chance, token 16% en een ring ook 16%, dus bij elkaar 55% block chance!
Ook heeft ie een wapen die lightning dmg doet (Fulminator), en een ring die 35% kans op 1.5 sec stun geeft bij lightning damage... Moet goed werken toch! Als ik dan die Ess of Zohan nog geef dan pullt ie ook nog eens... Dan kan ik mooi van een afstand damage doen zonder dat ze me ooit bereiken (op wat rare vlieg-zweef-teleport mobs na)
kidicoke schreef op maandag 04 mei 2015 @ 17:40:
Ik heb gevraagd of ik mensen me konden helpen en ook een request voor de tweakers clan gedaan, maar die word gewoon geweigerd :/
Aanmelding voor de Tweakers (GoT) gaat via de aanmeldingsformulier via de post in the TS (topic start). Doorgaans worden de *ad-hoc* aanmeldingen genegeerd omdat er een wachtlijst is voor de clan. In de topic start heb je ook nog andere clans staan, mocht je nog een (andere) keuze willen maken.

Er geldt een maximum van 150 leden in een clan.

Daarnaast is er een Tweakers community, met een chat waar het doorgaans lekker druk is :)

@gevraagde mensen; heb je ook een oproep geplaatst in de Tweakers community. Gisteravond waren er constant verzoeken om een groepje te vormen voor rifts. :D

Het bovenstaande is van toepassing op de PC-versie van de game.

[ Voor 4% gewijzigd door Vidra op 04-05-2015 18:20 ]

• kidicoke
Vidra schreef op maandag 04 mei 2015 @ 18:19:
[...]

Aanmelding voor de Tweakers (GoT) gaat via de aanmeldingsformulier via de post in the TS (topic start). Doorgaans worden de *ad-hoc* aanmeldingen genegeerd omdat er een wachtlijst is voor de clan. In de topic start heb je ook nog andere clans staan, mocht je nog een (andere) keuze willen maken.

Er geldt een maximum van 150 leden in een clan.

Daarnaast is er een Tweakers community, met een chat waar het doorgaans lekker druk is :)

@gevraagde mensen; heb je ook een oproep geplaatst in de Tweakers community. Gisteravond waren er constant verzoeken om een groepje te vormen voor rifts. :D

Het bovenstaande is van toepassing op de PC-versie van de game.
Aah van die chat is wel erg handig, thanks!
kidicoke schreef op maandag 04 mei 2015 @ 18:51:
[...]

Aah van die chat is wel erg handig, thanks!
Voeg mij ook maar toe ... ik wil je best wel ffies meenemen tijdens een paar T6 rifts :)

• Thalaron
Zarhrezz schreef op maandag 04 mei 2015 @ 11:28:
[...]

De volle Bastion bonus is een multiplicatieve 100%, dus als je 200 mln. range zat, zal het 400 mln. range worden. Als je de 1+mld. wil halen, zal je dus zonder Bastion de 500 mln. moeten halen.
125% toch?

(100*50%)*50% was het voor zover ik weet...

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

@ mensen die de clan willen joinen, ik ben gister vertrokken dus er is weer een spot vrij.

Speel nu veel op m'n DH trouwens, hopelijk vind ik nog een keer een goeie Kridershot :+

Verwijderd

Ik heb een mooie Kridershot, en een bijna perfecte Meticulous Bolts(non ancient) maar een mooie DML kan ik maar niet vinden :P In parties is het bijna waardeloos om langzame BL te hebben...
Zarhrezz schreef op maandag 04 mei 2015 @ 13:20:
Ik zat vanmorgen te denken om Talsere met Schaefer's eens te proberen...dat kost me Primus, maar dan komt er op de 2000% weapon damage per second van bubble de 700-800% van Schaefer's. Allemaal lightning (yay lightning % op Schaefer's) en voor partied kan dan Unity geruild voor Wyrdward. De extra stun zou dan weer de Parthan bonus triggeren. Lijkt me best lachen om eens te proberen :o
Nou, dat feestje gaat niet door. Slow Time die door elemental % lightning gaat doen activeert Schaefer's ability niet...voor dat doel is het dus geen 'lightning skill' terwijl die het voor Tal bonus wel is :?

<GOT> Zarhrezz#2885

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Schaefers gebruitk proc coefficient volgens mij, dus is de bubble waardeloos :) geen een proc coefficient abilieties zullen niet op de bubble proccen

Bokkie schreef op maandag 04 mei 2015 @ 21:11:
Schaefers gebruitk proc coefficient volgens mij, dus is de bubble waardeloos :) geen een proc coefficient abilieties zullen niet op de bubble proccen
Hij zal geen proc gebruiken; 'droog' casten triggert het effect namelijk gewoon (de lightning radius is vaag zichtbaar op de grond). Alleen telt bubble dus niet als lightning skill voor Schaefer's.

Maar goed, met Talsere de 45 gehaald vanavond, dus yay. Een weapon upgrade wordt wel erg welkom...Exarian is ok-ish, maar dit worden toch de regionen waar ok-ish niet meer voldoende is. Ancient Sparkler of Sun Keeper zou wel erg goed uitkomen.

<GOT> Zarhrezz#2885

• Terence(x)
Zarhrezz schreef op maandag 04 mei 2015 @ 23:31:
[...]

Hij zal geen proc gebruiken; 'droog' casten triggert het effect namelijk gewoon (de lightning radius is vaag zichtbaar op de grond). Alleen telt bubble dus niet als lightning skill voor Schaefer's.

Maar goed, met Talsere de 45 gehaald vanavond, dus yay. Een weapon upgrade wordt wel erg welkom...Exarian is ok-ish, maar dit worden toch de regionen waar ok-ish niet meer voldoende is. Ancient Sparkler of Sun Keeper zou wel erg goed uitkomen.
Zonder moet je ook de 49 nog wel kunnen halen, pas boven de 50 merk ik het verschil echt dat ik dps tekort kom.
Pagina: 1 ... 82 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.