Zijn er meer mensen die een 'Code 34200: Diablo III game servers not available' krijgen? Net op een vrije dag, fijn...

Verwijderd

Deadsmell schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 09:40:
Zijn er meer mensen die een 'Code 34200: Diablo III game servers not available' krijgen? Net op een vrije dag, fijn...
Ik zag je online kome en meteen offline gaan... Toen zat ik nog ingame. Nu hetzelfde...

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 16-12 13:58
Heb ik ook inderdaad. Eerst ook al uit community chat gegooid.

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Verwijderd

jep zelfde.. blizz noobie zal zijn koffie wel ergens overheen hebben laten vallen... thxs dude

• Terence(x)
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-11 15:28
Ik werd ook uit de comminity chat gegooid, maar zit nog wel steeds ingame.

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-12 12:33

Neelon

FOR PONY!!!

Had ik ook. Eerst uit clan en community chat "geknikkerd", nu error 34200. Oh well...

Edit: kan er net weer in komen.

[ Voor 17% gewijzigd door Neelon op 05-05-2015 09:43 ]

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Verwijderd

koffie is kennelijk opgedroogd.. het werkt weer :D
Laatste tijd beetje meer hardcore gaan spelen, vanochtend net g.rift 39 gehaald met mn monk :) gaat wel lekker. Straks even weer verder op season.. het is alleen zo lastig om mensen te vinden om g.rift 50+ mee te doen.. heb geen keys om mn 54 poging te kunnen doen solo :(

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Weet iemand hier toevallig of je voor Nat6 persé een ancient Slayer in je MH moet hebben? Ik heb wel een nieuwe Slayer gekregen (met RoV %dmg), maar die is helaas non-ancient. Kan ik dan ook gewoon een andere ancient 1h in m'n MH doen, en die Natalya voor de %dmg en setbonus in m'n OH?

Ik heb gister namelijk wel een goeie Hallowed 1h ancient gecraft.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Apple-2623/hero/10640776 dit is m'n DH. Blijkbaar is de build niet geupdate, maar ik run gewoon een standaard build met RoV, Strafe & Vengeance.

Merk wel dat ik nog geen deuk in een pakje boter kan slaan in t6 groepen, dus wellicht dat mijn idee van ancient 1h als MH en Natalya als OH toch niet werkt.

Heb helaas heel erg veel pech met bows. Heb dan een Chanon Bolter en een goeie Arcane Barb als ancients, maar verder niets helaas. Heb daarnaast ook alle sets compleet, maar vind Natalya verreweg het leukste om mee te spelen. Maar heel optimaal is het niet blijkbaar, met deze gear. Of ik speel het gewoon verkeerd natuurlijk :)

Verwijderd

Las Vegas schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 11:44:
Weet iemand hier toevallig of je voor Nat6 persé een ancient Slayer in je MH moet hebben? Ik heb wel een nieuwe Slayer gekregen (met RoV %dmg), maar die is helaas non-ancient. Kan ik dan ook gewoon een andere ancient 1h in m'n MH doen, en die Natalya voor de %dmg en setbonus in m'n OH?

Ik heb gister namelijk wel een goeie Hallowed 1h ancient gecraft.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Apple-2623/hero/10640776 dit is m'n DH. Blijkbaar is de build niet geupdate, maar ik run gewoon een standaard build met RoV, Strafe & Vengeance.

Merk wel dat ik nog geen deuk in een pakje boter kan slaan in t6 groepen, dus wellicht dat mijn idee van ancient 1h als MH en Natalya als OH toch niet werkt.

Heb helaas heel erg veel pech met bows. Heb dan een Chanon Bolter en een goeie Arcane Barb als ancients, maar verder niets helaas. Heb daarnaast ook alle sets compleet, maar vind Natalya verreweg het leukste om mee te spelen. Maar heel optimaal is het niet blijkbaar, met deze gear. Of ik speel het gewoon verkeerd natuurlijk :)
Strafe pakt alleen Mainhand qua damage (ROV en nats bonus ook) dus nee, kan gewoon in off-hand, setbonus telt gewoon

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17-10 17:25
kidicoke schreef op maandag 04 mei 2015 @ 17:40:
Ik heb gevraagd of ik mensen me konden helpen en ook een request voor de tweakers clan gedaan, maar die word gewoon geweigerd :/
De clan is meestal gewoon vol, troost je ik ben minstens 5 keer gereject ;)

Kom gewoon al eens op de Tweakers community chat. Da kan je al wat volk leren kennen en zonder uitzondering is er iedere dag wel iemand die een T6 party maakt waarbij het niet uitmaakt of daar nu enkele leechers inzitten of niet.

Als ik online ben kan je meedoen, ik salvage bijna alle Wiz gear die ik vind want het zijn zelden upgrades helaas...

[ Voor 9% gewijzigd door Inrage op 05-05-2015 13:10 ]

• ShadowSaiyan
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 21-01-2024
Ik zal trouwens ook even aanmelden voor de community. Ik zit in de clan, maar komt vaak voor dat veel seasonal spelers grifts aan het doen zijn ipv normale t6 rifts. Vind public nogal boring om te doen, dus misschien dat de community uitkomst bied. Misschien moet ik anders ook wat meer grifts doen :+

PSN ID: ShadowSaiyan Battle.net:<GoT>ShadowSaiyan#2394

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:33

Grin

Ride si sapis.

* Grin is een Officer @ GoT en de Community
Ben ik toch nog ergens belangrijk... :+

De GoT clan zit op dit moment zo goed als vol, de 2-4 plaatsen die nu nog vrij zijn willen we zoveel mogelijk aanhouden als buffer voor uitzonderingen.
Gelukkig zijn er voldoende andere clans zoals SG (season en non-season) en ArchInc (alleen non-season), ook dit zijn leuke, actieve en fanatieke clubs om je bij aan te sluiten! d:)b
Aansluiten bij de community moet je sowieso doen, hier zijn zowel SG, ArchInc als GoT goed vertegenwoordigd, daar vind je zeker voldoende medespelers!

NewsBlur || My Fujifilm gear

Grin schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 14:22:
* Grin is een Officer @ GoT en de Community
Ben ik toch nog ergens belangrijk... :+

De GoT clan zit op dit moment zo goed als vol, de 2-4 plaatsen die nu nog vrij zijn willen we zoveel mogelijk aanhouden als buffer voor uitzonderingen.
Gelukkig zijn er voldoende andere clans zoals SG (season en non-season) en ArchInc (alleen non-season), ook dit zijn leuke, actieve en fanatieke clubs om je bij aan te sluiten! d:)b
Aansluiten bij de community moet je sowieso doen, hier zijn zowel SG, ArchInc als GoT goed vertegenwoordigd, daar vind je zeker voldoende medespelers!
Vergeet de Tweakers backup clan niet! <G0T> Tweakers. Het was een tijd terug de bedoeling dat nieuwe leden daar eerst in gingen, omdat er vaak geen plek is in <GoT> Tweakers. En dan overhevelen naar de hoofdclan als er ruimte vrij komt. Is dat nog steeds de bedoeling? Want ik lees zelden iets over <G0T> hier.

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Zarhrezz schreef op maandag 04 mei 2015 @ 23:31:
[...]

Hij zal geen proc gebruiken; 'droog' casten triggert het effect namelijk gewoon (de lightning radius is vaag zichtbaar op de grond). Alleen telt bubble dus niet als lightning skill voor Schaefer's.

Maar goed, met Talsere de 45 gehaald vanavond, dus yay. Een weapon upgrade wordt wel erg welkom...Exarian is ok-ish, maar dit worden toch de regionen waar ok-ish niet meer voldoende is. Ancient Sparkler of Sun Keeper zou wel erg goed uitkomen.
Ik ben zelf ook volop Talsere build bezig (op season 3), ik vind het een leuke build zeker met wat survivability gems. Mijn char: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Phuncz-1686/hero/58513007

Mijn build is allesbehalve indrukwekkend maar Gesture of Orpheus lijkt wel een goede keuze voor de build. Nu nog een Ancient versie ervan en aan Tal Rasha amulet... Nu maar verder de legendary gems levelen !

• cybergi
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-08-2019

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Hoi mensen

Ik ben opgestapt uit ArcINC.
Flawless is de nieuwe clan leader.

[ Voor 27% gewijzigd door cybergi op 05-05-2015 21:58 ]

D3 Profile¦ArchangelINC#2253

cybergi schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 20:56:
Hoi mensen

Ik ben opgestapt uit ArcINC. En heb een uninstall gedaan van de game het gaat jullie goed.
Dat is wel heel plotseling, vlak nadat je allemaal 62 t.m 64 keys had verzameld.
Naja, het ga je goed :)

• ApOE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-11 20:52
Hoi mensen

Ik ben opgestapt uit ArcINC. En heb een uninstall gedaan van de game het gaat jullie goed.
Dude?

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Hoi mensen

Ik ben opgestapt uit ArcINC.
* Grin kijkt hiervan op.
Dit wist ik dus niet.
Volgens mij weet bijna iedereen in dit topic dat jij en ik de nodige meningsverschillen hebben gehad, to say the very least. Maar dat is inmiddels al weer even geleden, hoe dan ook: je was altijd druk met je clan, D3
en we hebben samen veel leuke games gespeeld! Bedankt voor je inzet -hier op het forum, de community en je clan- en de gameplay!

Het ga je goed en wellicht tot ziens!

[ Voor 4% gewijzigd door Grin op 05-05-2015 22:21 ]

Phuncz schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 15:27:
Ik ben zelf ook volop Talsere build bezig (op season 3), ik vind het een leuke build zeker met wat survivability gems. Mijn char: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Phuncz-1686/hero/58513007

Mijn build is allesbehalve indrukwekkend maar Gesture of Orpheus lijkt wel een goede keuze voor de build. Nu nog een Ancient versie ervan en aan Tal Rasha amulet... Nu maar verder de legendary gems levelen !
De amulet kan lastig worden, dus ik zou focussen op Tal pants en Delsere boots zodat je de 6p Tal bonus krijgt...die is het allerbelangrijkst.

De middag begon leuk met een Eun-jang-do voor m'n Templar...dat is toch wel een verrekte handig ding tegen RGs zeg.

De middag werd helemaal goed doordag ik nog een ancient Gesture vond en dat maakt een flink verschil. De DPS is iets lager dan de Exarian die ik had, maar de elemental bonus en het feit dat je per 2 in plaats van per 3 Glacial Spikes een bubble kan plaatsen maakt een groot verschil.

Doordat de Gesture fire heeft, heb ik wat om moeten bouwen (Hydra van fire naar lightning, bracers gewisseld). Maar goed, tier 46 nu ook gehaald. Ik heb wel de Halo gewisseld voor een Convention en Esoteric voor Wildebeest. Op zich vind ik Halo met Ice Armor fijner dan Force Armor, maar m'n damage lag te laag voor 44+. Met Force Armor werkt Wildebeest beter dan Esoteric...je moet zorgen dat je zo snel mogelijk boven de 35% tresholds zit. Morgen maar eens gems wat verder levelen en een gooi doen naar tier 47 :D

<GOT> Zarhrezz#2885

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Zarhrezz schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 23:00:
[...]

De amulet kan lastig worden, dus ik zou focussen op Tal pants en Delsere boots zodat je de 6p Tal bonus krijgt...die is het allerbelangrijkst.
Heb hem gisteren al gegambled :*)
Wel maar een crappy versie maar het doet het wel. Spijtig dat Ice Armor de Cold stack niet triggered van Tal Rasha, daar moet ik nog een alternatief op vinden. Hij triggered wel de Cold meteor.

• _Peter2_
Gisteren een productief daagje gehad op mkijn S3 monkje.

Eerst mijn solo GR van 31 naar 33 naar 34 gekregen (met 10 seconden over). Daarna door Sabrac nog door wat hogere GR's gesleept en wat gear tips gekregen.

Daarbij een fatsoenlije Ancient Sun Keeper gevonden (met 30% elite damage). Later ook nog een bijna perfecte Ancient In-geom. Hier een gift in gestopt en mijn (non Ancient) Furnace verruilt.

Ook nog een Focus en Restraint gevonden.

's avonds nog heel even wat gespeeld en daarbij met gemak een GR 35 gecleared (met 5 minuten over).

Ik zie dat B.net alleen mijn nieuwe paragon level (volgens mij 264) nog niet heeft overgenomen.
Binnenkort eens zien hoever ik nu in de GR's kan komen.

• Anno
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19-12 16:31

Anno

Griefmaker#2862

Gisteren een aantal mooie upgrades gevonden. Betere shoulders, chest en een Kridershot :)..... helaas geen ancient maar wel goede damage rolls. Ook heb ik de gem 'Zei's stone of Vengeance' geleveled en de elemental damage in mijn amu veranderd naar socket. Wat voor mijn gevoel een aardige damage boost oplevert.

Nu zoeken naar een build voor UE en Kridershot.

Binnenkort ook maar een tweede DH levelen voor een Nats build. Gear en skill swappen vind ik te lastig als je iets wil proberen.
Phuncz schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 07:33:
[...]
Wel maar een crappy versie maar het doet het wel. Spijtig dat Ice Armor de Cold stack niet triggered van Tal Rasha, daar moet ik nog een alternatief op vinden. Hij triggered wel de Cold meteor.
Wellicht in de toekomst; Bliz wil af van de active-slot passives (armors, magic weapon, etc), wellicht door ze meer zoals de monk mantra's te maken. Best logisch dat ze dan als skill casting gaan gelden.

Hetzelfde gedrag geldt ook voor Storm Armor, Arcanot en Magic Weapon; ze geven geen Tal stack, maar triggeren wel de meteor.

<GOT> Zarhrezz#2885

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-12 21:44
Overgestapt van Firebird naar Delsere nu nog met een RRoG, maar dat doet ook leuk DMG.
Ik hoop dat er nog 1 piece dropt en dan doe ik mijn focus en restraint weer terug.
Zit me alleen af te vragen of mijn Gesture nou niet overkill is te samen met obsidian ring.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Ziggy-2912/hero/58629439

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Anno schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 08:49:
[...]
Nu zoeken naar een build voor UE en Kridershot.
[...]
Probeer deze eens. F+R ringen en een dik dmg amulet.

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

Grin schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 09:13:
[...]

Probeer deze eens. F+R ringen en een dik dmg amulet.
Bedankt, dat zal ik vanavond doen. F+R en amulet heb ik wel. Welke gems zijn het beste voor deze build. Ik gebruik nu Powerfull, Trapped en Zei's

• _Peter2_
Voor mijn Templar ook nog een Eun-jang-do gevonden en een shield dat freezed on block.
(Daarvoor +block % gerolled op templar relic).

• Irwon
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18-12 16:10
Dj Neo Ziggy schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 09:05:
Overgestapt van Firebird naar Delsere nu nog met een RRoG, maar dat doet ook leuk DMG.
Ik hoop dat er nog 1 piece dropt en dan doe ik mijn focus en restraint weer terug.
Zit me alleen af te vragen of mijn Gesture nou niet overkill is te samen met obsidian ring.
Zal de firebirds pants omwisselen voor een delsere variant. Dan als head een Crown of the primus nemen, krijg je alle runes voor Slow time. Heb de delsere set even gespeeld maar als je de skills gebruikt Arcane Orb, Energy twister kun je volgens mij snel genoeg bubble's plaatsen. Dus een goed Ancient wapen en een Soj of Convention of elements als ring werkt denk ik beter. Voor Arcane orb is een Trium virate dan een lekker source. Daarnaast kun je energy twister i.c.m. wicked wind rune en Ransor's folly bracers veel CC toepassen. Gewoon bubble plaatsen en normal mobs erin pullen.

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Anno schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 09:18:
[...]

Bedankt, dat zal ik vanavond doen. F+R en amulet heb ik wel. Welke gems zijn het beste voor deze build. Ik gebruik nu Powerfull, Trapped en Zei's
Gogok, Zei en BotT.
Met deze build doe je gigantische bakken dps maar je bent wel erg kwetsbaar. Dit is eigenlijk een build die je gebruikt icm zdps/crowd control @party.

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-12 21:44
Irwon schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 09:20:
[...]

Zal de firebirds pants omwisselen voor een delsere variant. Dan als head een Crown of the primus nemen, krijg je alle runes voor Slow time. Heb de delsere set even gespeeld maar als je de skills gebruikt Arcane Orb, Energy twister kun je volgens mij snel genoeg bubble's plaatsen. Dus een goed Ancient wapen en een Soj of Convention of elements als ring werkt denk ik beter. Voor Arcane orb is een Trium virate dan een lekker source. Daarnaast kun je energy twister i.c.m. wicked wind rune en Ransor's folly bracers veel CC toepassen. Gewoon bubble plaatsen en normal mobs erin pullen.
Klopt de pants zijn nog ter vervanging, totdat de laatste piece dropt. Dan gaan we weer verder :)

Is die crown te rapen bij Kadala?

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

Grin schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 09:23:
[...]

Gogok, Zei en BotT.
Met deze build doe je gigantische bakken dps maar je bent wel erg kwetsbaar. Dit is eigenlijk een build die je gebruikt icm zdps/crowd control @party.
Ah oké, dan zal ik Gogok eens levelen.

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:04
Grin schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 09:23:
[...]

Gogok, Zei en BotT.
Zal eens kijken of ik die voor de volgende run eens kan maken. Het is inderdaad wel een hele nerveuze build als je in een party bent zonder stunner/melee.

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Joarie schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 09:29:
[...]

Zal eens kijken of ik die voor de volgende run eens kan maken. Het is inderdaad wel een hele nerveuze build als je in een party bent zonder stunner/melee.
In een party zoals gister Joarie ;)
crus en WD voor de crowd control en knallen maar, doe je 52-56 Grifts in ~7 minuten.

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:04
Ja dat ging wel lekker idd :D
Was voor het eerst dat ik niet het gevoel had alleen maar mee te lopen met jullie ;)

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003

• Irwon
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18-12 16:10
Dj Neo Ziggy schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 09:24:
[...]

Klopt de pants zijn nog ter vervanging, totdat de laatste piece dropt. Dan gaan we weer verder :)

Volgens mij kun je die crown bij kadala halen inderdaad.
http://fightingdragonswithtaylorswift.com/kadala/ kun je het testen ;)
Dj Neo Ziggy schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 09:24:
[...]

Crown of the Primus? gisteren 3 gekregen, waaronder 1 van kadala :)

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-12 09:09
Phuncz schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 07:33:
[...]

Triggeren gems eigenlijk de stack? Zoals wreath of lighting bijv?

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

• Geerrrt
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16-12 12:03
Na mijn post van maandag mijn Delsere Wizard omgegooid naar Tal Rasha. En zonder problemen GRift 37 solo gecleared. Moet wel flink wennen aan de 'rotation' Ben nog aan het twijfelen om mijn int gems om te gooien naar witte gems voor meer toughness.

Nu eerst nog opzoek naar een betere variant van de boots.

[ Voor 5% gewijzigd door Geerrrt op 06-05-2015 09:59 ]

Eury#2434

• Nephalem
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-11 00:14
Nee, voor stack moet je een spell casten van dat element. Dus procs en gems werken daar niet voor.

Begin me hier af te vragen of die belt of transcendence wel bestaat, tig belt drops en shards verder en nog geen enkele gezien... (klaag klaag)

<GoT>Nephalem#1159 PoE

• Brain3
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-03 13:44

Brain3

<GoT> Brain3#2873

Gisteren ook weer een leuk dagje gehad met men monkje....op aanraden van enkele tweakers, men Cold bracers maar terug aangedaan ^^

Wat GRifts gedaan en .....dropt er een Ess of Johan, en dat schild voor men follower...

...na en tijdje dropt men eerste Furnace

...weer wat later dropt er een Gift...de pret kon niet op

Heb dan toch eens getest waar men grenzen lagen...en GR35 lukt vrij makkelijk...Heb toen een paar pogingen gedaan voor GR37 en GR39...wat soms moeilijk liep, waarbij ik soms een level moest skippen wegens klotemobs( met ranged)...., waarbij je soms achter loopt op de timer...en dan ineens goede mobs krijgt en verloren tijd kan terugwinnen....en dan uiteindelijk bij de riftboss komt met nog maar 2 minuten op de timer...en...een Channeling Pylon ;)...nu weet ik wel niet meer welke rift ik nu maximaal heb kunnen clearen....GR37 of GR39? bestaat er een mogelijkheid om dit te checken zonder op D3 te zitten?

Heb nu ook men BoP en Aesoteric gem boven level 25...nu nog men Gogok. Maar zijn dit echt wel de beste gems voor een monk? ik zie er ook veel met een BoT...jullie mening?

Verder men monkje nog wat finetunen en wie weet geraak ik boven GR40 wel. Heb wel de indruk dat je met een Barb makkelijker over de GR40-grens geraakt dan met een andere class...misschien als volgende champ maar eens proberen ^^

<GoT> Brain3#2873

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-12 16:14

UTADDICT

NERF

F+R hebben geen zin met Delsere, dan kan je namelijk Primus niet gebruiken. Gewoon RoRG en unity (of een andere ring in groups) gebruiken.

Meer hierover op de D3 wiz forums, F+R met full delsere gewoon niet handig.

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Brain3 schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 10:09:

Heb nu ook men BoP en Aesoteric gem boven level 25...nu nog men Gogok. Maar zijn dit echt wel de beste gems voor een monk? ik zie er ook veel met een BoT...jullie mening?
BoP is zonde om te gebruiken, leuk als lvl 0 gem als je nog niets anders hebt, maar daarna vrij nutteloos op hogere greater rifts.

Bane of the Trapped + Esoteric + Gogok zijn de 'go to' gems als Dashing strike monk.

Esoteric kan ingewisseld worden voor Wildebeest, mocht je geen life per hit op je wapen hebben, maar overal is Esoteric sterker.

Zie mijn monks maar als voorbeeld (non season, season of hardcore, het maakt niet uit.. allen hebben 39 of hoger gecleared :)

39 op hardcore, 47 op non season en 53 op season, take your pick).

[ Voor 4% gewijzigd door Sabrac op 06-05-2015 10:16 ]

• Grin

Grin

Ride si sapis.

[...]

Verder men monkje nog wat finetunen en wie weet geraak ik boven GR40 wel. Heb wel de indruk dat je met een Barb makkelijker over de GR40-grens geraakt dan met een andere class...misschien als volgende champ maar eens proberen ^^
Dat is natuurlijk erg afhankelijk van je build, maar gezien de close range van de Monk kan je m.i. niet spelen zonder BotT, daarnaast is Gogok vaak een logische keus. De 3de gem is erg build afhankelijk, ik speel doorgaans met Pain Enhancer.
Met de monk kan je ook redelijk eenvoudig 40+ spelen maar zonder geluk vaart niemand wel. ;)

• Maxxus
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 04-12 09:53
Heb van de week ook mijn monk gegeared, kwam tot grift 42.

Ik denk dat hoger ook wel haalbaar is, maar het hangt dan beetje van de mobs af, toen ik 44 probeerde kreeg ik alleen maar van die wasps en giant (met knetter veel HP).
Na het skippen mijn laatste 44 steentje gepakt, maar toen kreeg ik alleen maar arachs en reapers, kwam vrij ver maar het blijven rot mobs.

Qua gems gebruik ik wat ongeveer iedereen hier roept: BotT - Gogok - Esoteric (Wildebeest moet ik nog levelen).

PSN: MaxxusNL

Verwijderd

Makkelijker is idd het juiste woord. Vooral 4Ik + 6 Waste is erg sterk en consistent. Build zit gewoon goed in elkaar. Crit geven bakken healing met blood funnel en nasty packs kan je heel simpel skippen met WW.

Dit is ook meteen mijn grootste kritiekpunt want de overige coole builds die op de PTR heel leuk werkte, (Hota/SS) zijn nu allemaal om zeep geholpen en gedegradeerd naar one shot fest T6.

Had voor 2.2 iets van 70 keys van lvl 47-49 gemaakt en ben deze (solo) aan het upgraden. Momenteel heb ik nog 20 lvl 51 keys en de rest is allemaal hoger. Grift fails zijn er nog nauwelijks geweest. Raiziel is de enige boss die echt irritant is met een WW barb. In de laatste fase one hot die lightning je constant en een beetje off screen (a la demon hunters/wizz/wd) gaan staan is geen optie.

Voor iedereen die gems wil upgraden raad ik zeker een WW barb aan want grift 50 haal je zelfs zonder ancients nog wel. De 6 waste met de twee 1handers bulkathos is ook een goede optie, maar deze is niet zo consistent als 4IK + 6Waste.

• _Peter2_
Ben nu mijn shards in pants aan het steken in de hoop betere (Ancient a.u.b. RNG-us) Scales of the Flying Serpent te verkrijgen.

Andere items die op de gamble list staan zijn:
- Chest
- Helm

Gloves staan nu denk ik lager omdat deze nu een redelijke Trifecta zijn (50% CHD, 9% CHC, 5% IaS) met 704 Dex.

Ik weet ook nog niet zeker of fleeting strap nu de beste belt is om te gebruiken. Ik zie vaak een string of ears langskomen. Is dat ook een optie om op te gamblen?

_Peter2_ schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 11:25:
Ben nu mijn shards in pants aan het steken in de hoop betere (Ancient a.u.b. RNG-us) Scales of the Flying Serpent te verkrijgen.

- Chest
- Helm

Gloves staan nu denk ik lager omdat deze nu een redelijke Trifecta zijn (50% CHD, 9% CHC, 5% IaS) met 704 Dex.

Ik weet ook nog niet zeker of fleeting strap nu de beste belt is om te gebruiken. Ik zie vaak een string of ears langskomen. Is dat ook een optie om op te gamblen?
String of ears is een must vanwege de 25-30 % melee damage reductie, deze kan je gamblen.
Daarnaast zijn je gloves niet ideaal, attack speed wil je niet op gloves, je hebt meer aan Cooldown reduction.

• Grin

Grin

Ride si sapis.

_Peter2_ schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 11:25:

- Chest
- Helm

De String of Ears belt is volgens mij een must voor 45+.
Ik speelde lang met een WH belt voor de extra CHD en iAS maar op m'n Cold Blender build is de extra dmg te verwaarlozen. De extra thoughness van de SoE belt is echt een genot, op Grift 47 ga je gewoon niet meer plat als je goed speelt/timed. Mijn advies: gokken op een SoE.

• Maxxus
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 04-12 09:53
Speel momenteel ook met een WH, dacht is wel handig die extra attack speed, maar imo is dat te negeren, je krijgt dat al genoeg.

String of Ears melee reduction is godlike, althans voor de hogere rifts.

PSN: MaxxusNL

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Gisteren eindelijk een Serpents Sparker, alleen niet ancient.. 2600 dps v.s. een 2900 Sunkeeper.. Sunkeeper dan maar (tenzij progressie).

• _Peter2_
Ok Kadala, je weet wat je van me kan verwachten :)

Ga verder ook nog eens spelen met mijn Paragon points voor een betere CHC / CHD-balans.
Kijken of ik deze meer in een 1:10 verhouding kan krijgen.

(Hmm ik hoop dat de simulator (http://fightingdragonswithtaylorswift.com/kadala/) geen gelijk gaat krijgen:
na 18750 shards besteed de eerste String of Ears (die dan wel meteen Ancient was).

• Ioramus
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 19-12 14:16
Verwijderd schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 10:28:
[...]

Voor iedereen die gems wil upgraden raad ik zeker een WW barb aan want grift 50 haal je zelfs zonder ancients nog wel. De 6 waste met de twee 1handers bulkathos is ook een goede optie, maar deze is niet zo consistent als 4IK + 6Waste.
Ja, ik vlieg door T6 heen met die 2 1-handers, heb wel een LK 2-hander nu dus zou wel 6xWW+4xLK kunnen doen - zoek alleen een goede build.

• Brain3
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-03 13:44

Brain3

<GoT> Brain3#2873

Sabrac schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 10:14:
[...]

BoP is zonde om te gebruiken, leuk als lvl 0 gem als je nog niets anders hebt, maar daarna vrij nutteloos op hogere greater rifts.

Bane of the Trapped + Esoteric + Gogok zijn de 'go to' gems als Dashing strike monk.

Esoteric kan ingewisseld worden voor Wildebeest, mocht je geen life per hit op je wapen hebben, maar overal is Esoteric sterker.

Zie mijn monks maar als voorbeeld (non season, season of hardcore, het maakt niet uit.. allen hebben 39 of hoger gecleared :)

39 op hardcore, 47 op non season en 53 op season, take your pick).
THX, klaar en duidelijk, kort en goed...THX..

Hopelijk kunnen we samen eens door wat riftjes dashen _/-\o_

Toch raar...nooit monk gespeeld, op het einde van S2 toch maar ff geprobeerd....en nu in S3 gelijk eerste mannetje dat ik pak....maar DH lijkt me ook leuk, alleen wil men Nat chest niet droppen...en Barb lijkt me ook heel leuk....S3 is toch echt wel een verbetering geweest denk ik

<GoT> Brain3#2873

Brain3 schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 12:33:
[...]

Hopelijk kunnen we samen eens door wat riftjes dashen _/-\o_
Ik speel vrijwel elke avond (ben op de SG TS te vinden), dus mocht je eens wat riftjes samen willen doen, geen probleem hoor :).

Zodiak is wat mij betreft geen Delsere ring. Op PTR heb ik ermee gespeeld, met Tal is het wel een heel interessante ring. Wat je dan doet is een channel als prime skill, Hydra (een goedkope fire-and-forget Tal stack), Black Hole en Meteor - Molten Impact. Als je zorgt voor genoeg regen / RCR kun je de channel constant gebruiken, wat de delay op Black Hole en Molten Impact minimaal houdt. We hebben het dan over elke 2-3 seconde een Black Hole en elke 4-5 seconde een Molten Impact. Door de vrijwel constante Black Holes heb je enorme CC en tja, meer Molten Impacts is win, zeker op door Black Hole geclusterde mobs.

<GOT> Zarhrezz#2885

• Ruigerock
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09-01-2024

Ruigerock

Keep calm and stay metal

Sabrac schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 11:35:
Laatste tijd beetje meer hardcore gaan spelen, vanochtend net g.rift 39 gehaald met mn monk :) gaat wel lekker. Straks even weer verder op season.. het is alleen zo lastig om mensen te vinden om g.rift 50+ mee te doen.. heb geen keys om mn 54 poging te kunnen doen solo :(
Congrats met GR39, gisteren met een alternatieve rainment/inna build bezig geweest en daarmee nu GR38 behaald. Het is niet je standaard build maar dat maakt het juist leuker :) Het kan nog een stapje sterker met crudest boots maar dan moet ik de Ice Climbers laten droppen. Als ik dan bevroren raak ben ik de sjaak.
Ik zit nu eerder in tijdsgebrek dan survivalibity

Enige tips voor mijn HC build? Hoe zou jij het doen?
Ik kan 4 piece Inna nemen en dan een andere ring dan RRoG. Een ancient Rimeheart zou ook leuk zijn.

Diablo 3 - Battle.net

Ruigerock schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 14:49:
[...]

Congrats met GR39, gisteren met een alternatieve rainment/inna build bezig geweest en daarmee nu GR38 behaald. Het is niet je standaard build maar dat maakt het juist leuker :) Het kan nog een stapje sterker met crudest boots maar dan moet ik de Ice Climbers laten droppen. Als ik dan bevroren raak ben ik de sjaak.
Ik zit nu eerder in tijdsgebrek dan survivalibity

Enige tips voor mijn HC build? Hoe zou jij het doen?
Ik kan 4 piece Inna nemen en dan een andere ring dan RRoG. Een ancient Rimeheart zou ook leuk zijn.
Ik zie dat je de mohammed ali builds hebt.
Zelf ben ik er niet z'on fan van, het heeft wat leuke bonusses maar mist een paar andere aspecten welke ik best belangrijk vind voor hardcore.

de bracers bijvoorbeeld, ik zou er niet eens aan denken om g.rift 40+ te doen zonder de Ancient Parthan defenders (of spirit guards als je season doet). Deze geven je zoveel toughness erbij.

Daarnaast zie ik dat je zonder Esoteric of Sixth Sense speelt, i.m.o is de Esoteric gem te sterk om niet te nemen. Als je alle res gems in je gear hebt, wordt de 25 effect van de gem alleen maar sterker (op mn season monk haal ik de 3500 all resist als deze eenmaal aangaat).

Simplicity Strength i.c.m hoge attack speed is zeker een leuke source van health, maar ik heb toch liever de life per hit op mn wapens, 2 % van je health is best weinig (20k op een 1 mil healthpool), daar waar een non ancient wapen al met 20k life per hit kan rollen. Neem er 2 van en je hebt de life per hit al verdubbeld. Daarnaast werkt life per hit ook nog op abilities zoals Dashing Strike en Palm, daar waar de gem dat niet doet.

Verder zie ik dat je zonder Epiphany - Desert Shroud speelt, zelf vind ik dit echt een geweldige skill in de "ow shit" situaties. 50 % minder damage is ideaal en met de teleport on hit kan je ook heel snel uit groepen komen (of in de problemen als je wat minder geoefend bent). Daarnaast als je Epiphany hebt, kan je de Ice Climbers inleveren voor betere boots :).

Heb zelf geen ervaring met de build die je speelt, dus heel veel kan ik er niet over zeggen. Ik houd het liever bij de "standaard" dashing strike build. Hier ben ik aan gewend geraakt en zou er denk ik t.m 45 wel mee kunnen clearen. Op het moment ga ik de 40 nog niet aanraken tot mn gems allemaal op de 40 zitten :).

edit:
Ik lees nu pas dat toughness je probleem niet is, maar juist de damage. Ik denk dat dit deels komt omdat je geen hoge set bonusses hebt. Je mist de 500 % van sunwuko of de 12500 % van rainment. Inna is meer een toughness setje en werkt goed als support, maar niet om damage mee te doen.

Als je mijn monk met die van jou vergelijkt, heeft mijn monk de helft van jouw sheet damage, echter heeft deze geen enkele moeite met de tijd, (g.rift 39 in 9 minuten gehaald).

Ik ben bang dat de generator only build (EP even niet meegerekend) uiteindelijk het moet afleggen op basis van de damage.Wat je nog kan proberen is Sunwuko erin te combineren (gloves, shoulders, amu). Je verliest dan je rainment damage bonus op generators, maar je exploding palm zal veel meer damage doen. Dit zal echter een probleem geven op de guardian omdat je damage te laag is.

Als alternatief kan je de Rainment schoenen dragen ipv Ice climbers, De gloves, head en neck van Sunwuko dragen. Daarmee behoud je de generator damage, krijg je de 4 set sunwuko bonus op je exploding palm, maar verlies je de 4 mantra's van Inna. (of je moet depth diggers met Inna vervangen, waardoor je wederom wat generator damage verliest).

edit:

Rare vraag misschien, maar Mantra of healing: Sustenance, verdubbelde de life per secon van 10.7k naar 21.4k... maar doet de Inna 2 set dit ook al niet? wat effectief de rune op je mantra nutteloos maakt? of wordt dit naar 32.1k gezet? (Zelfde geld trouwens voor Mantra of Salvation met + 20 % elemental en Mantra of Conviction: Overawe.. ik denk ook dat dit geen effect heeft met Inna, gezien de Inna bonus sterker is of gelijkwaard is aan de rune

[ Voor 26% gewijzigd door Sabrac op 06-05-2015 15:16 ]

• Ruigerock
  • Laatst online: 09-01-2024

Ruigerock

Keep calm and stay metal

Sabrac schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 14:58:
[...]

edit:

Rare vraag misschien, maar Mantra of healing: Sustenance, verdubbelde de life per secon van 10.7k naar 21.4k... maar doet de Inna 2 set dit ook al niet? wat effectief de rune op je mantra nutteloos maakt? of wordt dit naar 32.1k gezet? (Zelfde geld trouwens voor Mantra of Salvation met + 20 % elemental en Mantra of Conviction: Overawe.. ik denk ook dat dit geen effect heeft met Inna, gezien de Inna bonus sterker is of gelijkwaard is aan de rune

Bedankt voor de snelle reactie :) Ik zal het nog eens testen met de Mantra, volgens mij kreeg ik een verdubbeling van de life per second. Ik zit nu met Templar en LPS in para op 80k life per second zonder verder enige extra LPS gear. Zou je crudest boots nemen met LPS rune dan kom je makkelijk over 120K LPS zonder Molten Wildebeest. Crudest Boots met fire ally is al snel 40% DPS winst :P

Zijn er nog goeie dual wield builds? Een no-generator build is meestal zo passief spelen.. Mohammed Ali build speelt tot nu toe erg leuk weg ondanks zijn GR beperkingen.

Diablo 3 - Battle.net

Ruigerock schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 16:40:
[...]

Bedankt voor de snelle reactie :) Ik zal het nog eens testen met de Mantra, volgens mij kreeg ik een verdubbeling van de life per second. Ik zit nu met Templar en LPS in para op 80k life per second zonder verder enige extra LPS gear. Zou je crudest boots nemen met LPS rune dan kom je makkelijk over 120K LPS zonder Molten Wildebeest. Crudest Boots met fire ally is al snel 40% DPS winst :P

Zijn er nog goeie dual wield builds? Een no-generator build is meestal zo passief spelen.. Mohammed Ali build speelt tot nu toe erg leuk weg ondanks zijn GR beperkingen.
Er is een dual wield dashing strike build... ik zou het alleen niet aanraden voor hardcore, beetje squishy.
Of je kan de standaard dashing strike met 2 wapens doen, doe je iets minder damage maar het kan zeker.

[ Voor 6% gewijzigd door Sabrac op 06-05-2015 16:58 ]

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Sinned123 schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 09:53:
[...]

Triggeren gems eigenlijk de stack? Zoals wreath of lighting bijv?
Daar heb ik geen idee van, maar ik vermoed van niet want het moet een proc-skill zijn geloof ik.

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18-12 15:18

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Ik ben op bezig om de god-monk te bouwen. (T6 speedfarm) Echter kom ik er niet helemaal uit... zoals jullie vast wel weten is de god-monk gebaseerd op unlimited DashingStrike door het gebruik van In-Geom (cooldownreduction 10sec over 15sec) en Enviouse Blade (100% chc tegen mobs met 100% health). Simpel gezegd dash je door de map opzoek naar elitepacks. Per gekilde elitepack procced je in-geom weer en kun je 15sec. unlimited Dashing Striken. Enviouse Blade moet zorgen voor one-shot-kills. Ik speel nu op T5 maar het lukt me nog niet om dashing strike up te houden. Soms lijkt het we of die 15seconden cooldownreduction totaal niet klopt en ben ik al naar 2 of 3 keer dashen aan het wachten tot dashing strike weer van cooldown af is. Ik zie wel veel players met Focus en Restraint... zijn die dan perse nodig voor deze build?

Check hier mijn huidige monk build.

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

FloydRaalte schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 19:54:
Ik ben op bezig om de god-monk te bouwen. (T6 speedfarm) Echter kom ik er niet helemaal uit... zoals jullie vast wel weten is de god-monk gebaseerd op unlimited DashingStrike door het gebruik van In-Geom (cooldownreduction 10sec over 15sec) en Enviouse Blade (100% chc tegen mobs met 100% health). Simpel gezegd dash je door de map opzoek naar elitepacks. Per gekilde elitepack procced je in-geom weer en kun je 15sec. unlimited Dashing Striken. Enviouse Blade moet zorgen voor one-shot-kills. Ik speel nu op T5 maar het lukt me nog niet om dashing strike up te houden. Soms lijkt het we of die 15seconden cooldownreduction totaal niet klopt en ben ik al naar 2 of 3 keer dashen aan het wachten tot dashing strike weer van cooldown af is. Ik zie wel veel players met Focus en Restraint... zijn die dan perse nodig voor deze build?

Check hier mijn huidige monk build.
In-geom verlaagd de cooldown inderdaad, maar het kost nog steeds 0.3 seconde om te chargen, je zult dus niet constant dashen, maar er zal telkens een kleine pauze tussen zitten.
Daarnaast is de Envious blade niet verplicht, een goede Sunkeeper of andere ancient offhand is goed genoeg, en bespaard je veel saaie A3 bounties. Zelf loop ik met in-geom + sunkeeper en kan ik t.m g.rift 41 alles in 4 minuten clearen.

Focus en Restraint verdubbeld je damage en is dus zeker nodig :)

[EDIT] net ff naar je gear gekeken, je in-geom en envious blade zijn erg laag in damage. Dat zal zeker niet helpen met het one-shotten van monsters :)

[ Voor 4% gewijzigd door Sabrac op 06-05-2015 21:13 ]

Sabrac schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 21:11:
[...]

In-geom verlaagd de cooldown inderdaad, maar het kost nog steeds 0.3 seconde om te chargen, je zult dus niet constant dashen, maar er zal telkens een kleine pauze tussen zitten.
Daarnaast is de Envious blade niet verplicht, een goede Sunkeeper of andere ancient offhand is goed genoeg, en bespaard je veel saaie A3 bounties. Zelf loop ik met in-geom + sunkeeper en kan ik t.m g.rift 41 alles in 4 minuten clearen.

Focus en Restraint verdubbeld je damage en is dus zeker nodig :)

[EDIT] net ff naar je gear gekeken, je in-geom en envious blade zijn erg laag in damage. Dat zal zeker niet helpen met het one-shotten van monsters :)
De damage multiplier van Focus en Restraint is 2.25 - op basis van de set bonus (en uitgaande dat je deze op weet te houden), en dit is nog buiten de additional stats op de rings zoals CHC/CHD, Primary Stat en andere voordelen van de ring om!

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07:50
Iemand tips over welke volgorde ik bij Kadala het beste aan kan kloppen voor Rainment set?

Linkje naar mijn huidige gear
Was aan het opruimen en kwam praktisch alles tegen wat ik nodig had op de set na :)

Ps: F/R heb ik al... zitten op DH ;)

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

ugh verekeerde topcu >_<

Anyway om toch nog D3 gerelateerd te zijn, gisteren
Wat is ingeveer de minimale paperdool die nodig is voor een T6 speedrun?

Zit te denken om een monk of barb te maken voor solo T6 speedruns om sneller te zijn dan mijn wiz voor greater rift keys

Doe dit nu op een teleport wiz (kan een aether walker erin gooien met slechte stats voor meer teleport) maar heb het gevoel dat het nog sneller kan eigenlijk.

[ Voor 98% gewijzigd door Bokkie op 07-05-2015 06:56 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07:50
Bokkie schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 06:52:
Zit te denken om een monk of barb te maken voor solo T6 speedruns om sneller te zijn dan mijn wiz voor greater rift keys
Of wellicht een Speedstrafe DH?

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Verwijderd

QFloydRaalte, mijn vermoeden zegt me dat je niet een volledige elite pack killed. Dus om het werkend te hebben moet je bij de gele elites ook de kleine mobs killen die bij de elite pack hoord.
Toen ik het voor het eerst probeerde dacht ik ook, iets klopt er niet, en de oplossing zat hierin.

• Sinned123
  • Laatst online: 12-12 09:09
Dat is wel raar. Botp triggered per elite,zelfs de whites die bij de yellows horen.

Heeft alleen de monk een geschikte build voor de ingeom?
Ik heb een ancient met ruim 3k dps gekregen,maar hij heeft str....
Nu kan ik natuurlijk main stat rollen naar iets anders,maar de gifts willen maar niet droppen in season.

[ Voor 58% gewijzigd door Sinned123 op 07-05-2015 08:23 ]

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

• _Peter2_
Daarin is Diablo III niet heel consistent. In een GR krijg je weer alleen de purple orbs als je de gele mob killed (de minions doen er niet toe) of alle blauwe mobs uit een pack.

BotP triggered dus al bij het killen van een (witte) minion en In-Geom dus pas als je zowel boss als minions hebt gekilled.

Vidra schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 21:30:
[...]

De damage multiplier van Focus en Restraint is 2.25 -
2.25 of verdubbelen, nagenoeg hetzelfde :) maar je hebt gelijk, de damage boost is inderdaad iets hoger dan puur het dubbele.
_Peter2_ schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 08:25:
Daarin is Diablo III niet heel consistent. In een GR krijg je weer alleen de purple orbs als je de gele mob killed (de minions doen er niet toe) of alle blauwe mobs uit een pack.

BotP triggered dus al bij het killen van een (witte) minion en In-Geom dus pas als je zowel boss als minions hebt gekilled.
BotP en In-geom hebben hetzelfde gedrag... grotendeels.
In beide gevallen moet je de gele mob + alle minions vermoorden. Slechts 1 minion is niet genoeg voor BotP.

Daarentegen heeft BotP wel één opmerkelijke uitzondering. Illusionists. Zodra je die hebt, triggered je BotP constant als je een illusie vermoord. Bij in-geom is dit niet het geval.

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

Gisteren de DH Blue Balls build geprobeerd die Grin linkte. De damage is echt top. Alleen solo is het niet echt handig tenzij je grifts pushed. Voor solo grifts wil ik proberen om sentry met chill effect toe te voegen.

Ook een tweede Kridershot gevonden. Helaas geen ancient en slechter dan diegene die ik al had. Verder wel ancient UE boots gevonden en iets slechtere 'Dead Man's Legacy. maar wel met +12 disc :)

[ Voor 9% gewijzigd door Anno op 07-05-2015 09:02 ]

• Temp2264
  • Laatst online: 09-12 07:41
Gisteren met Sabrac, Firedrunk en Fourthaarts op SC ons beste rift verbeterd naar 54
Daarna ben ik nog even op HC door gegaan lvl 40 rift gecleard met me WD
Dus Sabrac je kan weer aan de gang om de hoogste rift clear op HC bij SC terug te pakken :P.

Afbeeldingslocatie: https://lh6.googleusercontent.com/-OxGFATLcQ2E/VUsUXjja88I/AAAAAAAABzQ/3b3wZCWJ-FE/w619-h464-no/20150506230619.jpg
Hmm, ik zie een voordeeltje bij HC spelen....je hoeft geen tier 50 te halen om op de EU leaderboards te verschijnen ;)

Mooi gedaan =)

<GOT> Zarhrezz#2885

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Temp2264 schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 09:33:
Gisteren met Sabrac, Firedrunk en Fourthaarts op SC ons beste rift verbeterd naar 54
Dus Sabrac je kan weer aan de gang om de hoogste rift clear op HC bij SC terug te pakken :P.

[afbeelding]
GZ met de 54 en 40!
Gister zelf een record gezet op non-season @ solo Monk: 48! 2 keer dood gegaan door een domme dashing strike teleport... Thoughness genoeg en dat alleen met dmg gems (BotT, Pain Enhancer en Gogok) en gemiddelde gear, alleen m'n wapen is goed... Zo zie je maar wat voor verschil 1 item maakt.

Haha, grats :) Ik zal binnenkort maar eens verder gaan dan. Alhoewel ik de 40 nog niet aan durf.
Grin schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 09:43:
[...]

GZ met de 54 en 40!
Gister zelf een record gezet op non-season @ solo Monk: 48! 2 keer dood gegaan door een domme dashing strike teleport... Thoughness genoeg en dat alleen met dmg gems (BotT, Pain Enhancer en Gogok) en gemiddelde gear, alleen m'n wapen is goed... Zo zie je maar wat voor verschil 1 item maakt.
(je zult wel denken... die heeft ook altijd wat te zeggen over monks... )

Wat ik zelf enorm merkte op mijn Dashing strike monk, is dat damage uiteindelijk helemaal niet belangrijk is. Al sinds g.rift 45 zit mijn monk op 1.2 tot 1.4 mil sheet dps (1.1 tot 1.4 miljard dashing strikes).
Zijn limitatie was echter de toughness, grotere groepen kunnen pullen zodat je dashing strikes effectiever was, heeft mij uiteindelijk geholpen om de 50+ te halen.

Wat ik je wil voorstellen is het volgende (eigen keuze natuurlijk):

1) Zet je pain enhancer om naar een Esoteric Alteration, hierdoor krijg je een enorme lading toughness erbij.
2) Door deze gem, kan je Sixth Sense wegdoen, en kan je deze vervangen met Near Death Experience

De reden hiertoe is dat non-physical damage je bijna geen schade toedoet, je hebt een enorm mooie FD waardoor ik zeker weet dat je monk 50+ makkelijk aankan.
Een paar items missen single resist, dus die zou ik al eerste vervangen.
Het probleem van de DS monk is voornamelijk de melee hits van een mallet lord of een dark berserker... aka de one shot abilities. Deze counter je nu effectief met Near death experience.

Hierdoor kan je in grotere groepen staan, raak je dus meer monsters en clear je uiteindelijk de rift veel sneller (ook al doe je minder damage).

[ Voor 73% gewijzigd door Sabrac op 07-05-2015 10:01 ]

• Cyggie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-09 18:50
Gisteren kon ik met een paar uit de community mee en hebben ze m'n monk geboost van 1-70 mijn dank is groot!
Ik had al een paar leuke items gevonden tijdens het riften met m'n wd en dus nu al 3 set items met FD en SG :D

https://eu.battle.net/d3/en/profile/Cyggie-2622/hero/91355809

• Temp2264
Zarhrezz schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 09:35:
Hmm, ik zie een voordeeltje bij HC spelen....je hoeft geen tier 50 te halen om op de EU leaderboards te verschijnen ;)

Mooi gedaan =)
Ja maar op 40 krijg je al hartkloppingen van bijna elke elite pack die je tegen komt laat staan de rift guardian.
Maar ik heb het gedaan met deze gear http://www.diabloprogress...p2264-2386/Dafor/60531347 en daar zit nog heel veel ruimte in voor verbetering vooral in de legendary gems.

• _Peter2_
Ik vraag me af hoever ik op dit moment zou kunnen komen in solo GR met mijn huidige S3 monk
Ik denk dat GR37 of 38 zeker haalbaar moet zijn nu.
Heb nog wel wat paragon levels nodig denk ik om verder te komen.

Verder zoals gisteren al aangegeven zou een String of Ears mij verder helpen voor toughness.

_Peter2_ schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 10:00:
Ik vraag me af hoever ik op dit moment zou kunnen komen in solo GR met mijn huidige S3 monk
Ik denk dat GR37 of 38 zeker haalbaar moet zijn nu.
Heb nog wel wat paragon levels nodig denk ik om verder te komen.

Verder zoals gisteren al aangegeven zou een String of Ears mij verder helpen voor toughness.
Qua gear zou ik een g.rift 43 á 45 schatten als limiet, mogelijk iets hoger nog wel.Het zal voornamelijk aankomen over hoe lekker je in het ritme van een dashing strike monk zit.

(en ik hoop dat je niet meer van links naar rechts dashed, maar gewoon op de plaats, waardoor je meer spirit kan generaten en vaker kan dashen).

• desjaak909
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 18-12 18:58
Sinned123 schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 08:21:

Heeft alleen de monk een geschikte build voor de ingeom?
je kan ook een reakor barb maken is ook erg snel in t6, in-geom zit alleen op mijn cruz: http://eu.battle.net/d3/e...ichael-2678/hero/59545822

en nog een topic over t6 speedclears, had zelf met mijn ww barb 22:10 minuten gedaan over 10 rifts: http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/16283658847

[ Voor 47% gewijzigd door desjaak909 op 07-05-2015 10:25 ]

Movies: letterboxd

• Inrage
Bokkie schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 06:52:
ugh verekeerde topcu >_<

Anyway om toch nog D3 gerelateerd te zijn, gisteren
Wat is ingeveer de minimale paperdool die nodig is voor een T6 speedrun?

Doe dit nu op een teleport wiz (kan een aether walker erin gooien met slechte stats voor meer teleport) maar heb het gevoel dat het nog sneller kan eigenlijk.
De tijd dat je stopt om een nieuwe char te gearen om T6 speedruns te doen kan je met je Wiz al een pak GR Keys farmen! Teleport wiz is snel zat, desnoods groep je wat met een dashing monk of een barb op speed en dan komen de keys ook vlot binnen.

Moest je main nu een WD zijn dan zou ik het begrijpen ;)

• _Peter2_
Sabrac schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 10:06:
[...]

Qua gear zou ik een g.rift 43 á 45 schatten als limiet, mogelijk iets hoger nog wel.Het zal voornamelijk aankomen over hoe lekker je in het ritme van een dashing strike monk zit.

(en ik hoop dat je niet meer van links naar rechts dashed, maar gewoon op de plaats, waardoor je meer spirit kan generaten en vaker kan dashen).
Ja dat gaat al beter :).
Wellicht nog mijn key-bind aanpassen zodat ik gemakkelijker mijn breath of heaven kan activeren.
Key binds van skills staan allemaal op mijn muis op het moment (wel met 2e key op toetsenbord).
Binding 1Binding 2Skill
1Scroll upBreath of Heaven
2Scroll downMantra
3Mouse Button 3Inner Sanctuary
4Mouse Button 4Epiphany
Left ButtonCrippling Wave
Right ButtonDashing Strike
QMouse WheelPotion

De komende dagen amper tijd om te spelen, dus veel tijd om iets te proberen heb ik nog niet.

_Peter2_ schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 10:31:
[...]

Ja dat gaat al beter :).
Wellicht nog mijn key-bind aanpassen zodat ik gemakkelijker mijn breath of heaven kan activeren.
Key binds van skills staan allemaal op mijn muis op het moment (wel met 2e key op toetsenbord).
Binding 1Binding 2Skill
1Scroll upBreath of Heaven
2Scroll downMantra
3Mouse Button 3Inner Sanctuary
4Mouse Button 4Epiphany
Left ButtonCrippling Wave
Right ButtonDashing Strike
QMouse WheelPotion

De komende dagen amper tijd om te spelen, dus veel tijd om iets te proberen heb ik nog niet.
Grappig, zelf speel ik met minimale keybindings, de standaard 1 2 3 4 (welke ik ook op mijn muis heb... Razer naga ^^). health potion heb ik ook op mijn mousewheel click.. en force move heb ik op scroll up/down.

95 % van de tijd speel ik alleen maar met mijn muis, het gebeurd niet vaak dat ik mijn keyboard gebruik in diablo.

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Inrage schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 10:29:
[...]

De tijd dat je stopt om een nieuwe char te gearen om T6 speedruns te doen kan je met je Wiz al een pak GR Keys farmen! Teleport wiz is snel zat, desnoods groep je wat met een dashing monk of een barb op speed en dan komen de keys ook vlot binnen.

Moest je main nu een WD zijn dan zou ik het begrijpen ;)
Het is uiteraard ook gewoon voor de leuk om een andere class te levellen en beetje te speedrunnen ter variatie.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• Inrage
Sabrac schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 10:33:
[...]

Grappig, zelf speel ik met minimale keybindings, de standaard 1 2 3 4 (welke ik ook op mijn muis heb... Razer naga ^^). health potion heb ik ook op mijn mousewheel click.. en force move heb ik op scroll up/down.

95 % van de tijd speel ik alleen maar met mijn muis, het gebeurd niet vaak dat ik mijn keyboard gebruik in diablo.
Dus je hebt een hand vrij... 'handig'

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Sabrac schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 09:46:

[...]

(je zult wel denken... die heeft ook altijd wat te zeggen over monks... )

Wat ik zelf enorm merkte op mijn Dashing strike monk, is dat damage uiteindelijk helemaal niet belangrijk is. Al sinds g.rift 45 zit mijn monk op 1.2 tot 1.4 mil sheet dps (1.1 tot 1.4 miljard dashing strikes).
Zijn limitatie was echter de toughness, grotere groepen kunnen pullen zodat je dashing strikes effectiever was, heeft mij uiteindelijk geholpen om de 50+ te halen.

Wat ik je wil voorstellen is het volgende (eigen keuze natuurlijk):

1) Zet je pain enhancer om naar een Esoteric Alteration, hierdoor krijg je een enorme lading toughness erbij.
2) Door deze gem, kan je Sixth Sense wegdoen, en kan je deze vervangen met Near Death Experience

De reden hiertoe is dat non-physical damage je bijna geen schade toedoet, je hebt een enorm mooie FD waardoor ik zeker weet dat je monk 50+ makkelijk aankan.
Een paar items missen single resist, dus die zou ik al eerste vervangen.
Het probleem van de DS monk is voornamelijk de melee hits van een mallet lord of een dark berserker... aka de one shot abilities. Deze counter je nu effectief met Near death experience.

Hierdoor kan je in grotere groepen staan, raak je dus meer monsters en clear je uiteindelijk de rift veel sneller (ook al doe je minder damage).
Ik had eigenlijk al gehoopt op een post van jou, lees deze altijd met wat extra aandacht. d:)b
Ga het vanavond even proberen, klinkt namelijk allemaal erg gefundeerd/logisch.
Enige twijfel die ik heb is dat ik eigenlijk nooit in de problemen kom @ thoughness en het dus zinloos lijkt daarin te investeren... Maar tegelijkertijd zie ik ook dat iets meer/minder dmg niet van invloed is op je Grift clears... Dus waarschijnlijk heb je gelijk en loont het om te investeren in extra thoughness voor hogere Grift clears!

Inrage schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 10:44:
[...]

Dus je hebt een hand vrij... 'handig'
Zak chips erbij.. wat te drinken erbij.. heerlijk :)
Grin schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 10:57:
[...]

Ik had eigenlijk al gehoopt op een post van jou, lees deze altijd met wat extra aandacht. d:)b
Ga het vanavond even proberen, klinkt namelijk allemaal erg gefundeerd/logisch.
Enige twijfel die ik heb is dat ik eigenlijk nooit in de problemen kom @ thoughness en het dus zinloos lijkt daarin te investeren... Maar tegelijkertijd zie ik ook dat iets meer/minder dmg niet van invloed is op je Grift clears... Dus waarschijnlijk heb je gelijk en loont het om te investeren in extra thoughness voor hogere Grift clears!
Wat ik nog wel erbij moet zeggen is dat dat mijn speelstyle er wel op aangepast is.
Ik dash in een groep, loop dan door, dash in de volgende groep (zolang het niet te ver weg is) en dat doe ik een paar keer, vervolgens loop ik terug.. om alles bij elkaar te verzamelen.. en voila.. progress.

Daarnaast ben ik ook erg specifiek met welke monsters ik de moeite neem om te vermoorden en welke ik standaard oversla.

Mn seasonal monk haalt ondertussen nu g.rift 48/49's in iets van 8 a 9 minuten.
54 is echter nog niet binnen mijn bereik... en ik denk niet dat het aan mn gear ligt.. of ik mis het geluk qua rift... of ik ben niet goed genoeg :)

[ Voor 5% gewijzigd door Sabrac op 07-05-2015 11:03 ]

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07-12 10:25

4th

[afbeelding]
Jammer dat we alleen weer moesten stoppen terwijl we het rift hadden gehaald. Pushen is doorgaan tot je failt..

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

• Temp2264
4th schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 11:07:
[...]

Jammer dat we alleen weer moesten stoppen terwijl we het rift hadden gehaald. Pushen is doorgaan tot je failt..
We kunnen kijken of we nog vanavond door kunnen gaan word voor mij alleen wel even na 21:00 :P.
We hebben nog de 55 key dus denk wel dat we het kunnen halen

• acemoo
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-12 18:42
Het heeft even geduurt, maar ik heb nu toch wel redelijk wat set items.
Chest en legs van inna heb ik in m'n stash zitten.
sunwoku compleet in m'n stash.
Denk dat het ondertussen tijd word om tips te vragen, waarschijnlijk dat ik ergens een gigantisch stomme fout maak in m'n build.
https://eu.battle.net/d3/en/profile/acemo-2282/hero/58862970
br men schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 11:17:
Het heeft even geduurt, maar ik heb nu toch wel redelijk wat set items.
Chest en legs van inna heb ik in m'n stash zitten.
sunwoku compleet in m'n stash.
Denk dat het ondertussen tijd word om tips te vragen, waarschijnlijk dat ik ergens een gigantisch stomme fout maak in m'n build.
https://eu.battle.net/d3/en/profile/acemo-2282/hero/58862970
Je build is een beetje een samenraapsel van de bekende WoL build en de Dashing Strike build. Als ik jou was zou ik op Diablofans.com eens gaan zoeken naar een build die je wilt spelen en met de requirements daarvoor je char gaan gearen. Want ik vermoed dat je hier niet ver mee gaat komen.

Dit is momenteel de populairste en voor deze ben je gear wise ook al een heel eind op weg.

[ Voor 20% gewijzigd door Deadsmell op 07-05-2015 11:25 ]

Sabrac schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 11:02:
Wat ik nog wel erbij moet zeggen is dat dat mijn speelstyle er wel op aangepast is.
Ik dash in een groep, loop dan door, dash in de volgende groep (zolang het niet te ver weg is) en dat doe ik een paar keer, vervolgens loop ik terug.. om alles bij elkaar te verzamelen.. en voila.. progress.

Daarnaast ben ik ook erg specifiek met welke monsters ik de moeite neem om te vermoorden en welke ik standaard oversla.
Dit is ook iets dat ik begin te leren / moet gaan leren om hoger te komen. Je ziet het ook duidelijk in de 50+ video's terug...niet vechten met <5 monsters, skippen van gevaarlijke situaties, niet blijven hangen om een enkele elite af te maken, etc. Voor iemand van het stempel "als ik langsgekomen ben, is er niets meer heel en / of levend" is dat best wennen. Maar het effect is er wel...gisteren m'n tier 46 record met iets van 4 minuten verbeterd door meer herding en skippen van loslopende trash.

<GOT> Zarhrezz#2885

Zarhrezz schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 11:30:
[...]

Dit is ook iets dat ik begin te leren / moet gaan leren om hoger te komen. Je ziet het ook duidelijk in de 50+ video's terug...niet vechten met <5 monsters, skippen van gevaarlijke situaties, niet blijven hangen om een enkele elite af te maken, etc. Voor iemand van het stempel "als ik langsgekomen ben, is er niets meer heel en / of levend" is dat best wennen. Maar het effect is er wel...gisteren m'n tier 46 record met iets van 4 minuten verbeterd door meer herding en skippen van loslopende trash.
Het voelt zo tegennatuurlijk in een spel als D3. Ik heb echt zelden een grift (of rift) gespeeld waarin ik meer dan een handvol monsters in leven liet. Alles moet stuk. :)

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Deadsmell schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 11:33:
[...]

Het voelt zo tegennatuurlijk in een spel als D3. Ik heb echt zelden een grift (of rift) gespeeld waarin ik meer dan een handvol monsters in leven liet. Alles moet stuk. :)
Eens, ik kan dat dan ook echt niet. Als er 1 mob op me springt, ongevraagd, zomaar, dan moet hij kapot.

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21-12 01:11
UTADDICT schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 11:36:
[...]

Eens, ik kan dat dan ook echt niet. Als er 1 mob op me springt, ongevraagd, zomaar, dan moet hij kapot.
En, voor een fragiele DH ben je dit welhaast verplicht :)

Apsie's profiel

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Sabrac schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 11:02:

[...]

Mn seasonal monk haalt ondertussen nu g.rift 48/49's in iets van 8 a 9 minuten.
54 is echter nog niet binnen mijn bereik... en ik denk niet dat het aan mn gear ligt.. of ik mis het geluk qua rift... of ik ben niet goed genoeg :)
Deze speelstijl heb ik inmiddels ook aangeleerd.
Zo had ik gister op 48 ruim 7 minuten over voor de boss, helaas een lastige waardoor ik met 6 seconden het grift haalde...

Grin schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 11:45:
[...]

Deze speelstijl heb ik inmiddels ook aangeleerd.
Zo had ik gister op 48 ruim 7 minuten over voor de boss, helaas een lastige waardoor ik met 6 seconden het grift haalde...
7 minuten voor een guardian.. de enige die ik me dan kan indenken is Perendi. Constant ontwijken etc.
Gemiddeld gezien haalt mijn monk z'on 60 á 80 miljard per minuut van een guardian af.. op 48 is dat ongeveer 3 minuten. Nu moet ik ook zeggen dat mijn monk met een andere generator speelt dus waarschijnlijk vaker kan dashen dankzij de seasonal bracers. Dat zal zeker effect hebben op de killspeed.

Misschien binnenkort mijn non season monk nog maar even van ancient parthan defenders voorzien en kijken hoe snel alles gaat. Ik weet dat hij 47 heeft gehaald zonder de bracers en destijds nog met andere gems / skills dan waar ik nu mee speel.

Sabrac schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 11:49:
7 minuten voor een guardian.. de enige die ik me dan kan indenken is Perendi. Constant ontwijken etc.
Gemiddeld gezien haalt mijn monk z'on 60 á 80 miljard per minuut van een guardian af.. op 48 is dat ongeveer 3 minuten. Nu moet ik ook zeggen dat mijn monk met een andere generator speelt dus waarschijnlijk vaker kan dashen dankzij de seasonal bracers. Dat zal zeker effect hebben op de killspeed.

Misschien binnenkort mijn non season monk nog maar even van ancient parthan defenders voorzien en kijken hoe snel alles gaat. Ik weet dat hij 47 heeft gehaald zonder de bracers en destijds nog met andere gems / skills dan waar ik nu mee speel.
Welke guardian problemen geeft verschilt wel sterk per class hoor....voor m'n Wiz is Perendi te doen; zolang ik hem en mezelf in bubble hou (25% less damage) kan hij me (op tier 46) niet 1-shotten en dus maar 35% dmg door Force Armor. Avoiding is dan niet echt nodig en zo kun je lekker door. Sand Shaper is bv. veel lastiger; 1-2 seconde in een tornado is exit.

60-80 mlj. is wel veel...als ik snel ff reken doet m'n bubble iets van 19 mlj. per minuut...daar komen de meteors / hydra / etc. nog wel bij, maar dat is minor in vergelijking met de bubble.

<GOT> Zarhrezz#2885

Pagina: 1 ... 83 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.