Zarhrezz schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 12:21:
[...]

Welke guardian problemen geeft verschilt wel sterk per class hoor....voor m'n Wiz is Perendi te doen; zolang ik hem en mezelf in bubble hou (25% less damage) kan hij me (op tier 46) niet 1-shotten en dus maar 35% dmg door Force Armor. Avoiding is dan niet echt nodig en zo kun je lekker door. Sand Shaper is bv. veel lastiger; 1-2 seconde in een tornado is exit.

60-80 mlj. is wel veel...als ik snel ff reken doet m'n bubble iets van 19 mlj. per minuut...daar komen de meteors / hydra / etc. nog wel bij, maar dat is minor in vergelijking met de bubble.
Klopt, het verschilt per klasse.. echter hadden wij beide het over een dashing strike monk, vandaar de vergelijking.

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

• NastyNick
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-09 10:18
Ik dacht ik speel weer even met mijn verouderde HC nonseasonal WD op T6 public om de zunni gloves te vinden want ik had al een pox word ik gekicked omdat ik meelift haha.

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15:52

Grin

Ride si sapis.

Sabrac schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 11:49:
[...]

7 minuten voor een guardian.. de enige die ik me dan kan indenken is Perendi. Constant ontwijken etc.
Gemiddeld gezien haalt mijn monk z'on 60 á 80 miljard per minuut van een guardian af.. op 48 is dat ongeveer 3 minuten. Nu moet ik ook zeggen dat mijn monk met een andere generator speelt dus waarschijnlijk vaker kan dashen dankzij de seasonal bracers. Dat zal zeker effect hebben op de killspeed.

Misschien binnenkort mijn non season monk nog maar even van ancient parthan defenders voorzien en kijken hoe snel alles gaat. Ik weet dat hij 47 heeft gehaald zonder de bracers en destijds nog met andere gems / skills dan waar ik nu mee speel.
Season/non-season is vanwege de seasonal bracers een kromme vergelijking, seasonal zal je daarom verder komen met dezelfde gear.
Viel mij ook tegen dat ik er zo lang over moest doen, maar 60/80M/minuut haal ik echt nooit. Deze Skelleton King had iets meer dan 140 miljard HP. Ik dacht in eerste instantie: makkie/geen probleem. Totdat zijn HP bar amper terugliep...Begreep er niks van en dacht halverwege nog: dit haal ik nooit!

NewsBlur || My Fujifilm gear

• desjaak909
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 18-12 18:58
NastyNickNL schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 12:50:
Ik dacht ik speel weer even met mijn verouderde HC nonseasonal WD op T6 public om de zunni gloves te vinden want ik had al een pox word ik gekicked omdat ik meelift haha.
haha, in een t6 rift zou het niet moeten uitmaken wie er verder nog meedoet, of het waren zelf ook leechers, een bountie is een ander verhaal

Movies: letterboxd

• Maxxus
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 04-12 09:53
Public game he...

Ik begin daar ook niet meer aan.

Tijdje terug een public game gejoined omdat ik die drop bonus wou hebben, maar was al snel gekicked om dat ik de 2 WW barbs niet kon bij houden op mijn WD en dus een leecher was.

Sinds ik de community en clan ben gejoined hoef ik ook geen moeite te doen om een groep te vinden, er is altijd wel iets gaande.

PSN: MaxxusNL

• Cyggie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-09 18:50
WW barbs bij houden is ook bijna niet te doen als wd :D

https://eu.battle.net/d3/en/profile/Cyggie-2622/hero/91355809

• Maxxus
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 04-12 09:53
Ik weet het, heb er zelf ook 1, effectief maar saai.

Heb nu alles op level 70 en bijna allemaal volledig set item gegeared (dank u Kadala).
Maar blijf WD toch het leukst vinden om te spelen, ondanks de wat tragere snelheid (behalve op RG)

PSN: MaxxusNL

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 16-12 13:58
Cyggie schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 13:03:
WW barbs bij houden is ook bijna niet te doen als wd :D
*rightclick on Barb portait*
*click teleport to player*

rinse repeast....hmmm wordt je wel moe van en op die manier leech je pas echt :)

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

_Peter2_ schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 13:05:
[...]

*rightclick on Barb portait*
*click teleport to player*

rinse repeast....hmmm wordt je wel moe van en op die manier leech je pas echt :)
Ja maar dan schijnen ze er geen moeite mee te hebben :P enige wat ik doe in pubs is bubble plaatsen en verder teleporten.

Run zelf nooit een pub, maar zou er geen problemen mee hebben als mensen leechen, tenzij ze zomaar rifts dichtgooien terwijl ik nog bezig ben met clearen :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• kidicoke
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 07-09-2023
Ik ben nu al paar dagen 70 en zit nu op T1 met mijn DH. Heeft iemand misschien enig idee wat een goeie build is om snel te kunnen grinden voor een set? Ik wil richting een strafe build (lijkt me wel leuk) maar heb nog maar 2 natalya items (de xbow en chest). Totdat ik die set heb vind ik het erg lastig om mijn draai te vinden en alle builds op diablofans zijn allemaal erg gear depended... Iemand advies voor mij DH :) ? Of is het misschien al mogelijk om die strafe/natalya build al met 2 pieces te doen, iemand ervaring daar mee?
http://eu.battle.net/d3/e...xxerk9-2975/hero/60343496
Grin schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 12:52:
[...]

Season/non-season is vanwege de seasonal bracers een kromme vergelijking, seasonal zal je daarom verder komen met dezelfde gear.
Viel mij ook tegen dat ik er zo lang over moest doen, maar 60/80M/minuut haal ik echt nooit. Deze Skelleton King had iets meer dan 140 miljard HP. Ik dacht in eerste instantie: makkie/geen probleem. Totdat zijn HP bar amper terugliep...Begreep er niks van en dacht halverwege nog: dit haal ik nooit!
Vandaar ook mijn comment over mijn non seasonal monk even weer gearen, dan kan ik een betere vergelijking doen.

Het lijkt me namelijk erg raar dat een bracer die 40 % dmg reduceerd zoveel verschil maakt.
Als je ancient parthan defenders hebt, kan je namelijk potentieel dezelfde toughness halen.
Het verschil zit hem dan voornamelijk in de hoeveelheid spirit die je genereerd.
Laten we dan eens 20-30 % lager noemen (gokje.. zoals ik zei, geen idee eigenlijk).

Voor mijn beeldvorming, hoe hoog critten je dashing strikes (in inner sanctuary of erbuiten) en hoevaak kan jij dashen?

Mijn s3 monk kan elke second 1.5 á 2 keer dashen, dus ongeveer 90 tot 120 dashes per minuut.
Dit is met gebruik van de 'gratis' charge, mijn monk zit bijna altijd op 1 charge.
Elke dash doet 1.1 tot 1.4 miljard crits (en een 42 % crit kans... zou 50+ zijn als ik een goede necklace vind).

[ Voor 3% gewijzigd door Sabrac op 07-05-2015 13:36 ]

• Ioramus
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 19-12 14:16
Een paar keer meerennen/liften met een Rift group op T6 en je bent in no-time voorzien van een (of zelfs meer) set.

Ikzelf kan nu op Barb T6 moeiteloos en snel doen maar in een group ben ik altijd op zijn minst 1 speler tegengekomen die zwaar over-geared is en waar ik moeite heb om al lootend (alleen gold/legendaries) die bij te houden. Dus als je het nog niet aan kunt val je niet op.

• kidicoke
Oke ik zal eens in de community chat kijken vanavond of ik kan meeliften met T6 :) , gaat wel het snelst maar mensen moeten er ook zin aan hebben om iemand mee te slepen :P . Ben eergisteren dankzij Vydra al wel wat verder gekomen dankzij T6 rifts met hem/haar :) .

• Ioramus
Je kan gewoon een "public" game joinen. Krijg je ook nog snel Paragons binnen wat ook helpt.

Je kan eventueel wel zelf Grifts doen om de legendary gems te gaan verzamelen. Snel een trial starten, direct eruit en dan op level 1 de Grift doen en een legendary gem eraan overhouden.

[ Voor 86% gewijzigd door Ioramus op 07-05-2015 13:41 ]

• kidicoke
Denk dat je daar op T6 niet echt mee weg komt bij randoms :P

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-12 16:14

UTADDICT

NERF

kidicoke schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 13:47:
Denk dat je daar op T6 niet echt mee weg komt bij randoms :P
Jawel joh, heb ik ook gedaan. Zorgen voor veel toughness zodat je niet doodgaat en het opvalt dat je gear kut is.

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

• kidicoke
Haha oke, zal vanavond eens een poging doen om T6 te leechen :+

• desjaak909
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 18-12 18:58
kidicoke schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 13:49:
Haha oke, zal vanavond eens een poging doen om T6 te leechen :+
ook zorgen voor wat party buffs (wolf en Marked for Death) en dan kom je er waarschijnlijk wel mee weg

Movies: letterboxd

• Ioramus
Ja, toen ik begon was dat de enige vraag die ik daar ooit heb gehad .. welke buff ik kon geven en verder geen gezeur/getype want de meesten hebben zo'n haast dat ze zelfs geen tijd aan een under-geared iemand willen verspillen.

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Sabrac schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 13:34:
[...]

Vandaar ook mijn comment over mijn non seasonal monk even weer gearen, dan kan ik een betere vergelijking doen.

Het lijkt me namelijk erg raar dat een bracer die 40 % dmg reduceerd zoveel verschil maakt.
Als je ancient parthan defenders hebt, kan je namelijk potentieel dezelfde toughness halen.
Het verschil zit hem dan voornamelijk in de hoeveelheid spirit die je genereerd.
Laten we dan eens 20-30 % lager noemen (gokje.. zoals ik zei, geen idee eigenlijk).

Voor mijn beeldvorming, hoe hoog critten je dashing strikes (in inner sanctuary of erbuiten) en hoevaak kan jij dashen?

Mijn s3 monk kan elke second 1.5 á 2 keer dashen, dus ongeveer 90 tot 120 dashes per minuut.
Dit is met gebruik van de 'gratis' charge, mijn monk zit bijna altijd op 1 charge.
Elke dash doet 1.1 tot 1.4 miljard crits (en een 42 % crit kans... zou 50+ zijn als ik een goede necklace vind).
1.5/2 keer per seconde haal ik bij lange na niet, dan is de spirit gewoon op. 1 keer per 1.5-2 seconde is voor mij net vol te houden. Met 45%+ chc en 360% chd zit ik ook rond de 1.1-1.5M crits.

• kidicoke
desjaak909 schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 14:07:
[...]

ook zorgen voor wat party buffs (wolf en Marked for Death) en dan kom je er waarschijnlijk wel mee weg
Dat is wel een goeie idd, thx for the tip ;)

• Ruigerock
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09-01-2024

Ruigerock

Keep calm and stay metal

Sabrac, zojuist de Mantra + Rune Sustenance getest icm Inna 2 piece zoals gezegd

Zonder Mantra en Inna zit ik op 17K LPS (Para + Templar)
Zonder Mantra en met Inna 49K LPS
Met Mantra en met Inna 80K LPS
Mystic Ally op LPS zetten dan schiet het door naar 142K LPS
Crudest Boots + Mystic Ally en je zit op 203K LPS

Helpt best als je HC speelt :)

Diablo 3 - Battle.net

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:06

Thompson

Beeromaniac

Ik ben een beetje uitgekeken op mijn monk.

Eerst een tijd de sunwuko spam build gespeeld met WoL:PotA. Helaas nog steeds geen grand torch gevonden.
Omdat ik inmiddels een complete raiment set en focus/restraint had gevonden over gegaan op dashing strike build. Doet duidelijk meer damage, maar het is gewoon niet echt mijn speelstijl.

Nu ben ik benieuwd of er nog andere builds zijn die een beetje viable zijn?

Aantal skills/items waar ik om onbekende reden toch wel fan van ben;
Crudest boots / mystic ally.
Sweeping wind altijd een leuke skill gevonden ( <3 area damage )
Gem die ik wel eens wil proberen; Molten wildebeest gizzard (icm crudest/2-piece inna/life regen mantra? +/- 400k LPS? dus 800k shield als je 4 sec geen damage pakt)
Seven sided strike (damage doen + niet geraakt kunnen worden tijdens de skill, leek mij altijd een ideale combo)
Leoric's crown (25% CDR van 1 item moet bijna wel OP zijn met de juiste build?)
Broken promises (5 non-crits en dan 100% crit chance voor 3 seconden, daar moet iets mee gedaan worden heb ik het gevoel?)

Hebben jullie wellicht wat tips/ideeën wat ik hier mee kan doen?
Tot die tijd ga ik vrolijk verder mijn rondjes draaien op mijn barb :D Heerlijk dat whirlwind barb weer helemaal terug is.

/edit: Hmm net die gem even getest met 300k LPS. Jammer genoeg refresht de shield niet automatisch na 4 seconden. het is dus niet zo dat als je in die 4 seconden minder dan 600k damage vangt de shield weer ververst naar 600k. Waarschijnlijk gaat dat idee dus al niet door. Wellicht dat een crudest boots / Fire ally (40% extra damage icm 2 piece inna's) wel interessant is? En dan dus een andere gem ipv Molten wildebeest.

[ Voor 18% gewijzigd door Thompson op 08-05-2015 08:20 ]

Beeromaniac

Gisteravond geen upgrades, maar wel een tier 51 4-player clear (thanks JimM, Ret en jaer!) en daarna een 47 solo (op de eerste keer dat ik het geprobeerd heb). Toch wel een lekker avondje!

<GOT> Zarhrezz#2885

Ruigerock schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 23:15:
Sabrac, zojuist de Mantra + Rune Sustenance getest icm Inna 2 piece zoals gezegd

Zonder Mantra en Inna zit ik op 17K LPS (Para + Templar)
Zonder Mantra en met Inna 49K LPS
Met Mantra en met Inna 80K LPS
Mystic Ally op LPS zetten dan schiet het door naar 142K LPS
Crudest Boots + Mystic Ally en je zit op 203K LPS

Helpt best als je HC speelt :)
Goed om te zien dat de Inna 2 set i.c.m een mantra met een rune die z'n effect verdubbeld wel goed samenwerkt.

Als je trouwens nog een wildebeest gem erbij in gooit en wat life per second op je gear doet.. kan je met die combinatie dus bijna 1 mil LPS krijgen. en dan een 2 mil shield? :P

• Anno
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19-12 16:31

Anno

Griefmaker#2862

Vanochtend een Ancient UE chest gevonden met +disc. Er zit dex en vit op en de derde stat. Die heb ik gererollt naar AR. Maar is dat de juiste keus of moet ik voor +% life gaan als derde stat.

Ik hoop dat blizz de grift keystones verwijderd en ook rift keystones.... Bounties runnen voor keystones is so lame...... vooral als je geen RoRG nodig hebt.

[ Voor 28% gewijzigd door Anno op 08-05-2015 09:06 ]

Verwijderd

Anno schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 09:01:
Vanochtend een Ancient UE chest gevonden met +disc. Er zit dex en vit op en de derde stat. Die heb ik gererollt naar AR. Maar is dat de juiste keus of moet ik voor +% life gaan als derde stat.

Ik hoop dat blizz de grift keystones verwijderd en ook rift keystones.... Bounties runnen voor keystones is so lame...... vooral als je geen RoRG nodig hebt.
Gezien jouw hoeveelheid life... (een DH met 727K life?) lijkt AR me beter, maar je zou ook Hatred regen kunnen nemen. Ik weet overigens niet wat de derde stat was, maar ik had liever de Disc gererolled naar 12. Waarom heb je overigens CDR op je items zitten? In een Natsbuild begrijp ik dat, maar met een UE-set wil je juist RCR toch?

• kidicoke
Sorry noob question, maar wat is CDR en RCR? Kan het op pagina 1 niet vinden :+

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Cool Down Reduciton
Resource Cost Reduction

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

Verwijderd schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 09:17:
[...]

Gezien jouw hoeveelheid life... (een DH met 727K life?) lijkt AR me beter, maar je zou ook Hatred regen kunnen nemen. Ik weet overigens niet wat de derde stat was, maar ik had liever de Disc gererolled naar 12. Waarom heb je overigens CDR op je items zitten? In een Natsbuild begrijp ik dat, maar met een UE-set wil je juist RCR toch?
Ik heb inderdaad nog te veel life. De derde stat was skill damage ik geloof strafe of zoiets. De CDR is eigenlijk voor de andere build die ik gebruik voor greater rifts 40+. De Ball Lightning build met Sentry's (ik gebruik wel andere gems though). Maar ik kan het altijd rerollen.

Bedankt voor je reactie.

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-12 11:56
Laat ik op de Xbox One net van een pet naar jade WD geswitched zijn omdat ik daar betere items voor heb. Krijg ik gisteren inene deze als drop...

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/15B82hH1dvGC10uBdT5orN5V/full.jpg

Misschien toch maar een tweede char aanmaken :P

• Ruigerock

Ruigerock

Keep calm and stay metal

Thompson schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 08:10:
Ik ben een beetje uitgekeken op mijn monk.

Eerst een tijd de sunwuko spam build gespeeld met WoL:PotA. Helaas nog steeds geen grand torch gevonden.
Omdat ik inmiddels een complete raiment set en focus/restraint had gevonden over gegaan op dashing strike build. Doet duidelijk meer damage, maar het is gewoon niet echt mijn speelstijl.

Nu ben ik benieuwd of er nog andere builds zijn die een beetje viable zijn?
Het ligt er aan wat de bedoeling is, een fun build of max GR?
Ik ben nu met een 2x one hander build bezig, zoveel mogelijke dmg en attack speed in je primaire skill/generator dumpen en icm exploding palm/gungdo gear de boel doen ontploffen. Single target gaat ook best lekker maar lang niet zo goed als rainment. GR38 in 11 minuten is behaald. Mijn HC profiel toont nu een tijdelijke probeersel maar het idee is aanwezig.

Diablo 3 - Battle.net

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:06

Thompson

Beeromaniac

Ruigerock schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 09:55:
[...]

Het ligt er aan wat de bedoeling is, een fun build of max GR?
Ik ben nu met een 2x one hander build bezig, zoveel mogelijke dmg en attack speed in je primaire skill/generator dumpen en icm exploding palm/gungdo gear de boel doen ontploffen. Single target gaat ook best lekker maar lang niet zo goed als rainment. GR38 in 11 minuten is behaald. Mijn HC profiel toont nu een tijdelijke probeersel maar het idee is aanwezig.
Voornamelijk fun. Wil mijn monk ook wat meer op party-play gericht maken. Zolang ik er tot Grift 40 oid mee haal ben ik al dik tevreden.

Beeromaniac

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
Anno schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 09:27:
[...]

Ik heb inderdaad nog te veel life. De derde stat was skill damage ik geloof strafe of zoiets. De CDR is eigenlijk voor de andere build die ik gebruik voor greater rifts 40+. De Ball Lightning build met Sentry's (ik gebruik wel andere gems though). Maar ik kan het altijd rerollen.

Bedankt voor je reactie.
op je armor of hatred of - elite damage%.

die fire rune van MS is niet zo goed, beter lightning of physical nemen. Je hebt hem waarschijnlijk door de fire % op je bracers, mja zelfs met die % doet fire vaak minder dps. Nieuwe reapers rollen is natuurlijk ook weinig moeite.

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

• Ruigerock

Ruigerock

Keep calm and stay metal

Thompson schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 09:58:
[...]

Voornamelijk fun. Wil mijn monk ook wat meer op party-play gericht maken. Zolang ik er tot Grift 40 oid mee haal ben ik al dik tevreden.
Solo is deze build goed te doen met een Unity tot GR38 op hc. Pas één keer een Near Death ervaring gehad toen ik 3 elites tegelijk had met thunderstorm/arcane/waller etc.. Voor een party ben je aan de squishy kant zonder unity.

http://www.diablofans.com...ortal-damage-muhammad-ali
Deze lijkt op de build die ik nu ook gebruik, hij gebruikt F+R ringen waardoor zijn skills weer in toughness zijn gezet. Ik gebruik de unity waardoor ik de skills in damage heb gezet :) Welke beter is? Geen idee haha

Diablo 3 - Battle.net

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

Mofkees schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 10:16:
[...]

op je armor of hatred of - elite damage%.

die fire rune van MS is niet zo goed, beter lightning of physical nemen. Je hebt hem waarschijnlijk door de fire % op je bracers, mja zelfs met die % doet fire vaak minder dps. Nieuwe reapers rollen is natuurlijk ook weinig moeite.
Dus 'Full broadside', 'Fire at will' of 'Supression Fire'. Werkt 'Supression Fire' goed met strongarm bracers want die heb ik nog wel met rerollable +%elemental damage. Ik probeer sowieso vanavond de runes wel even uit.

Bedankt voor de feedback.

• chrisO
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-12 13:56
Met welke class kan je het snelst/makkelijkst T6 farmen? zonder (te veel) specifieke gear nodig te hebben.

Ik heb nu een wizard die T2 makkelijke aan kan, en T3 met moeite haalt.
Nu wil ik dus ter afwisseling een andere class gaan spelen en indien mogelijk gaan gebruiken om T6 te farmen en uiteindelijk hiermee shards te verzamelen om mijn wizard beter te equipen.

Ik heb al een level 70 monk, maar ik heb het gevoel dat je daar toch wel specifieke gear voor nodig hebt om hoge torment levels aan te kunnen. en ik vind de monk class een beetje saai...

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

chrisO schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 10:45:
Met welke class kan je het snelst/makkelijkst T6 farmen? zonder (te veel) specifieke gear nodig te hebben.

Ik heb nu een wizard die T2 makkelijke aan kan, en T3 met moeite haalt.
Nu wil ik dus ter afwisseling een andere class gaan spelen en indien mogelijk gaan gebruiken om T6 te farmen en uiteindelijk hiermee shards te verzamelen om mijn wizard beter te equipen.

Ik heb al een level 70 monk, maar ik heb het gevoel dat je daar toch wel specifieke gear voor nodig hebt om hoge torment levels aan te kunnen. en ik vind de monk class een beetje saai...
Waarom zou je niet met je wizard T6 gaan farmen? Is met letterlijk elke set te doen, of met voldoende fire dmg ook zonder?

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
Anno schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 10:33:
[...]

Dus 'Full broadside', 'Fire at will' of 'Supression Fire'. Werkt 'Supression Fire' goed met strongarm bracers want die heb ik nog wel met rerollable +%elemental damage. Ik probeer sowieso vanavond de runes wel even uit.

Bedankt voor de feedback.
'Full broadside' of 'Fire at will' inderdaad. Reapers kan je eigenlijk moeilijk ditchen is mijn ervaring.

De knock back werkt niet op (G)RG's, wat toch de meeste tijd inneemt. 2 mobs per shot is eigenlijk ook erg weinig. Misschien werkt 't wel met een goeie WF, heb iig niet kunnen testen.

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

• chrisO
UTADDICT schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 10:47:
[...]

Waarom zou je niet met je wizard T6 gaan farmen? Is met letterlijk elke set te doen, of met voldoende fire dmg ook zonder?
Ik ben mijn fire-build-wizard aan het omzetten naar een time-warp build, omdat ik met de fire-build 'vast' zat op +/- 300k damage. Nu zit mijn wizard al op +/- 800k damage. T2 gaat goed, T3 rifts gaan zeer langzaam en als er moeilijke of meerder groepjes elites zijn, dan gaat mijn wizard meerdere keren dood...

Nu wil ik dus ter afwisseling eens wat anders gaan proberen. De monk vind ik een beetje een button-bash class, en dus niet leuk. Dus wat dan?

Ik ben een casual speler, dus ik heb geen zin om dagen/weken te moeten grinden, voor een bepaald stuk gear, of om een hele set bij elkaar te krijgen.
Ik zoek dus een class die zonder al te specifieke gear T6 rifts aan kan en leuk is ter afwisseling van mijn wizard.

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-12 13:49
chrisO schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 11:28:
[...]

Ik ben mijn fire-build-wizard aan het omzetten naar een time-warp build, omdat ik met de fire-build 'vast' zat op +/- 300k damage. Nu zit mijn wizard al op +/- 800k damage. T2 gaat goed, T3 rifts gaan zeer langzaam en als er moeilijke of meerder groepjes elites zijn, dan gaat mijn wizard meerdere keren dood...

Nu wil ik dus ter afwisseling eens wat anders gaan proberen. De monk vind ik een beetje een button-bash class, en dus niet leuk. Dus wat dan?

Ik ben een casual speler, dus ik heb geen zin om dagen/weken te moeten grinden, voor een bepaald stuk gear, of om een hele set bij elkaar te krijgen.
Ik zoek dus een class die zonder al te specifieke gear T6 rifts aan kan en leuk is ter afwisseling van mijn wizard.
Anders gewoon even in de Tweakers community vragen of je ergens mee mag lopen. Genoeg mensen die geen moeite hebben met wat 'leechers' in T6. (vast wel eens vaker gezegd hier :+ :P )
Dan heb je zo wat gear binnen en kan je T6 gaan farmen! :)

<GoT>NightStalker

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

[...]

Heb je al geprobeerd mee te lopen in groepen met andere tweakers? De community is heel actief en dit soort dingen gebeuren iedere dag. Dan heb je binnen een dag of twee je sets bij elkaar (en hoef je niet alleen vast te zitten op T3).

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07-12 10:25

4th

[...]

De teamspeak van SG is meestal redelijk druk in de avonden, zijn meestal mensen online waarbij je mee kan lopen op T6 om drops te krijgen en bloodshards te verzamelen om specifiek te gokken bij kadala.

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

• chrisO
UTADDICT schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 11:31:
[...]

Heb je al geprobeerd mee te lopen in groepen met andere tweakers? De community is heel actief en dit soort dingen gebeuren iedere dag. Dan heb je binnen een dag of twee je sets bij elkaar (en hoef je niet alleen vast te zitten op T3).
Dat heb ik nog niet geprobeerd, misschien moet ik dat dan maar ook eens proberen, maar ik speel ook de meeste tijd in de middag (tijdens m'n lunch pauze op werk :) ), dus dan zullen er niet al te veel Tweakers online zijn denk ik...

• kidicoke
Ik ben op advies van hier gewoon T6 rifts gejoined, en jullie hadden gelijk. Geen hond die er naar omkijkt, ze killen alles en ik huppel er vrolijk achteraan om alle legendarys op te pakken :D . Het is vooral ideaal als je WW barbs en DH in je party hebt, die clearen de boel echt snel hehe. Heb in 4 uur tijd iets van 40+ legendarys en set items gekregen, zaten zeker 10 hele bruikbare stukken bij. Ideaal om even gauw je set bij elkaar te sprokkelen, moet nu nog 3 delen van de Natalya set, rest heb ik gisteren allemaal al gekregen :)

• 4th

4th

kidicoke schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 12:12:
Ik ben op advies van hier gewoon T6 rifts gejoined, en jullie hadden gelijk. Geen hond die er naar omkijkt, ze killen alles en ik huppel er vrolijk achteraan om alle legendarys op te pakken :D . Het is vooral ideaal als je WW barbs en DH in je party hebt, die clearen de boel echt snel hehe. Heb in 4 uur tijd iets van 40+ legendarys en set items gekregen, zaten zeker 10 hele bruikbare stukken bij. Ideaal om even gauw je set bij elkaar te sprokkelen, moet nu nog 3 delen van de Natalya set, rest heb ik gisteren allemaal al gekregen :)
T6 is het nieuwe normal sinds de legendary gems uit zijn gekomen :)
Voor endgame worden we steeds weer naar greater rifts gepushed maar zou zelf liever T7 t/m10 zien, misschien nu zelfs t/m T12 met de nieuwe dmg van 2.2 (UE en Tal).

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

4th schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 12:21:
[...]

Voor endgame worden we steeds weer naar greater rifts gepushed maar zou zelf liever T7 t/m10 zien, misschien nu zelfs t/m T12 met de nieuwe dmg van 2.2 (UE en Tal).
WTB originele inferno difficulty.

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09:25

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Zarhrezz schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 08:21:
Gisteravond geen upgrades, maar wel een tier 51 4-player clear (thanks JimM, Ret en jaer!) en daarna een 47 solo (op de eerste keer dat ik het geprobeerd heb). Toch wel een lekker avondje!
ging lekker inderdaad! gz met de 47!

ben ook wel onder de indruk van de wizz. alle shards gaan naar wizz gear :).

Battle.net || Strava

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

kidicoke schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 12:12:
Mjah op T6 boeit het mij ook niet zoveel meer wie er joinen eerlijk gezegd. Vaak kun je solo ook wel T6 clearen als je eenmaal een beetje een goed character hebt. Van mij mogen er dan best randoms meeleechen.

Vicariously I live while the whole world dies

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

retlaw schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 12:42:
[...]

ging lekker inderdaad! gz met de 47!

ben ook wel onder de indruk van de wizz. alle shards gaan naar wizz gear :).
Ook heel blij met de wizard wijzigingen, eindelijk kan ik weer een heel season spelen met de class waar het allemaal mee begon!

UTADDICT schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 13:18:
[...]
Ook heel blij met de wizard wijzigingen, eindelijk kan ik weer een heel season spelen met de class waar het allemaal mee begon!
Wiz is ook altijd mijn favoriete class geweest, maar het is nu pas voor het eerst dat Wiz ook echt meedoet met een leuke build / speelstijl (CM / perma-Archon reken ik daar niet toe). Eindelijk niet meer gedwongen zijn tot kite-builds is een verademing.

<GOT> Zarhrezz#2885

• Engeltje83
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 28-11 12:44

Engeltje83

<SG>BoA#1871

Mijn Wiz gaat ook wel erg lekker, gister de switch gemaakt van full Tal Rasha naa Talsere build. Ik weet nog niet zeker of dit nou de juiste combi is, maar het is een beetje wikken en wegen.
Neem ik nou een Primus of ga ik voor Nilfur?
Bastion of will is ook geen optie meer met deze combi, dat is ook wel een gemis.

Iemand tips?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/BoA-1871/hero/60215540

/Edit
Weinig CHD, komt omdat m'n mats op zijn en niks kan rollen op het moment... :(

[ Voor 10% gewijzigd door Engeltje83 op 08-05-2015 13:34 ]

http://eu.battle.net/d3/en/profile/BoA-1871/career

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Primus voor control, Nilfurs voor meer burst damage.

Op hogere grifts ben je beter af met nilfurs of zelfs met taskers als je alsnog hydra gebruikt

• Engeltje83
  • Laatst online: 28-11 12:44

Engeltje83

<SG>BoA#1871

Maar hoe ga ik dan taskers en nilfurs gebruiken als ik de 6 - 4 set bonus wil behouden? volgens mij gaat dat niet helemaal..

http://eu.battle.net/d3/en/profile/BoA-1871/career

Engeltje83 schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 13:33:
Mijn Wiz gaat ook wel erg lekker, gister de switch gemaakt van full Tal Rasha naa Talsere build. Ik weet nog niet zeker of dit nou de juiste combi is, maar het is een beetje wikken en wegen.
Neem ik nou een Primus of ga ik voor Nilfur?
Bastion of will is ook geen optie meer met deze combi, dat is ook wel een gemis.

Iemand tips?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/BoA-1871/hero/60215540
Ik krijg steeds meer het gevoel dat Primus vs. Nilfur een persoonlijke voorkeur is. Voor parties is Primus wel echt beter.

De Folly ben ik geen groot fan van; het helpt je niet tegen Elites. Ik gebruik Strongarm en in combinatie met Black Hole en Convention is dat een erg goede damage spike; Black Hole is normaal gesproken m'n 4e Tal Stack en daardoor komt de hardst rakende meteor (arcane / Star Pact) in met maximum Tal bonus. Daarnaast raakt je tijdens de Strongarm 35% damage buff en als je dat aligned met arcane buff op Convention is dat een goede klap op Elite packs.

<GOT> Zarhrezz#2885

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Engeltje83 schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 13:51:
Maar hoe ga ik dan taskers en nilfurs gebruiken als ik de 6 - 4 set bonus wil behouden? volgens mij gaat dat niet helemaal..
Niet en, of :)

Maar het ligt er dus aan wat je wil doen, en welke speelstijl je prettiger vind.

Taskers
Nilfurs
Primus

Engeltje83 schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 13:51:
Je kan er inderdaad maar één gebruiken.

Taskers in Talsere zie ik trouwens niet zo...wat je dan doet is een 50% boost op een skill die (met Sparkler) totaal 660% per seconde doet, dus een 330% weapon damage per second winst. Dit terwijl je met Nilfur's 100% of meer (weinig targets) bonus krijgt op zo'n 900-1000% weapon damage per seconde (alle 4 de meteors total damage opgeteld en gedeeld door 8 vanwege de interne cooldowns).

De totale bonus met Primus is wat minder (max 15% van 2000% weapon damage per second, afhankelijk van class A buffs die je al hebt), maar daar krijg je een enorme berg survivability voor terug.

<GOT> Zarhrezz#2885

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Zelf zou ik hem ook niet zo snel gebruiken hoor, maar het is wel een optie

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16-12 15:58
Worden gloves of worship nog gebruikt eigenlijk? Heb ze onlangs voor het eerst gekregen en in theorie zijn ze natuurlijk erg sterk. Kan echter alleen hele oude berichten vinden als ik google dus geen idee hoe ze voldoen in 2.2.

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17-10 17:25
4th schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 12:21:
[...]

Grifts zijn toch gewoon de volgende difficulty?
Alleen zonder goblins. Maar ja... je kan niet altijd alles hebben hé :)
Malt007 schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 15:26:
Worden gloves of worship nog gebruikt eigenlijk? Heb ze onlangs voor het eerst gekregen en in theorie zijn ze natuurlijk erg sterk. Kan echter alleen hele oude berichten vinden als ik google dus geen idee hoe ze voldoen in 2.2.
In greater rifts werken ze niet (ze werken niet op Pylons) en voor T6 zijn er voor alle classes builds die er zo snel doorheen gaan dat shrines geen toegevoegde waarde hebben. Voor end-game hebben ze dus geen waarde. Tijdens het levelen / opbouwen zijn het nog steeds leuke dingen.

<GOT> Zarhrezz#2885

Bokkie schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 13:49:
Primus voor control, Nilfurs voor meer burst damage.

Op hogere grifts ben je beter af met nilfurs of zelfs met taskers als je alsnog hydra gebruikt
Wat beschouw jij trouwens als hogere grifts?

<GOT> Zarhrezz#2885

• 4th

4th

Inrage schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 15:28:
[...]

Grifts zijn toch gewoon de volgende difficulty?
Alleen zonder goblins. Maar ja... je kan niet altijd alles hebben hé :)
Zie liever items droppen tijdens het killen, niet maar paar dingen bij een griftboss

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Zarhrezz schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 15:36:
[...]

Wat beschouw jij trouwens als hogere grifts?
Voor mij begint dat rond de 4+

Zelf begin ik op hoger dan 40 te merkend bij sommige grifts dat ik beter af was geweest als ik dan al naar Nilfurs was gewisseld. als ik hem dan nog haal doe ik dat dan ook voor de volgende als ik het gevoel heb dat ik dat nog wel haal

Mijn max solo zit op de 43 en dan haal ik hem binnen de tijd. buiten de tijd zit de max op de 46 voor mij,

Maar zoals eerder gezegd push ik niet echt grift performance 42 afhankelijk van de samenstelling rol ik nog wel doorheen, maar daarna moet ik teveel op gaan letten.

Ik clear dus ook altijd alles, dus ben niet erg efficient als het op griftclearing aankomt, ik train geen packs en ga ook pas verder als mijn huidige "mobpack" dood is.

[ Voor 10% gewijzigd door Bokkie op 08-05-2015 16:08 ]

Bokkie schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 16:06:
[...]
Voor mij begint dat rond de 4+

Zelf begin ik op hoger dan 40 te merkend bij sommige grifts dat ik beter af was geweest als ik dan al naar Nilfurs was gewisseld. als ik hem dan nog haal doe ik dat dan ook voor de volgende als ik het gevoel heb dat ik dat nog wel haal

Mijn max solo zit op de 43 en dan haal ik hem binnen de tijd. buiten de tijd zit de max op de 46 voor mij,

Maar zoals eerder gezegd push ik niet echt grift performance 42 afhankelijk van de samenstelling rol ik nog wel doorheen, maar daarna moet ik teveel op gaan letten.

Ik clear dus ook altijd alles, dus ben niet erg efficient als het op griftclearing aankomt, ik train geen packs en ga ook pas verder als mijn huidige "mobpack" dood is.
Ok, dan zitten we redelijk in dezelfde range. Ik heb de afgelopen week 6-7 tier 46's gedaan, allemaal gehaald met tussen de 4 seconde en 6 minuten over. Een keer een 47 gedaan en gehaald met een minuut ofzo over.

Wat ik het grote voordeel aan Primus vind ik dat mobs niet makkelijk uit de bubbles komen; ze happen dus langer de damage. Door de verkorte CD kun je er ook meer op de map hebben (ik zit doorgaans op 4-5 met Gesture). Als je die totale damage area vergelijkt met Meteors, heb je veel meer damage op de map dan meteors (ook al doen die meer per hit). Ik merk nu echt dat om genoeg progress te maken je met grote aantallen monster tegelijk bezig moet zijn (15+). Primus werkt voor mij daarvoor beter.

<GOT> Zarhrezz#2885

• kidicoke
Pfff iemand enig idee? Gisterenavond nog prima kunnen spelen en nu dit.... Moet 1 of andere update downloaden kenlijk maar ik krijg steeds deze error. Via support kom ik niets verder want die dingen helpen niet. Iemand dit eerder gehad? Mijn internet connectie is niets mis mee...
Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/vmyi5j.jpg

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-12 12:33

Neelon

FOR PONY!!!

Nog nooit zelf gehad. Op mmo-champion forum zag ik wel iets vergelijkbaars aangaande WoW, die had het blijkbaar opgelost/omzeild door de anti-virus even uit te schakelen en opnieuw te proberen.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Ik zag net wel een update langskomen, maar verder geen probleem. Ik zie verder niets op het forum, dus ik gok dat het een PTR update was.

<GOT> Zarhrezz#2885

• Mach
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19:29

Mach

[END]Avengers

kidicoke schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 17:11:
Pfff iemand enig idee? Gisterenavond nog prima kunnen spelen en nu dit.... Moet 1 of andere update downloaden kenlijk maar ik krijg steeds deze error. Via support kom ik niets verder want die dingen helpen niet. Iemand dit eerder gehad? Mijn internet connectie is niets mis mee...
[afbeelding]
Ik had gisteren een "fail to create graphic context" error bij het launchen van battlenet client.

Uiteindelijk mijn graphic drivers opnieuw moeten installen. En dat terwijl er aan mijn config helemaal niks was veranderd. Vond ik weird, maar het werkt nu weer.

DUGG

• CuBras
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 17:54
Even een vraag tussendoor;

Ik hoor mensen praten over raids, en een T6 rift. Is dit PC-only of heb je op de Xbox One hier ook toegang tot?
Daarnaast zoek ik mensen om te co-oppen, maar ik kan helemaal niet zoeken, ik zie wel dat ik open ben voor verbindingen, maar weet m'n god niet hoe ik een game kan zoeken/createn.

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Blergh, weer een avondje spam rifts op de wizard, en maar 1 wand gevonden (Gesture). Na 675 paragon levels nog altijd geen Serpent Sparker of Wand of Woh gevonden.

Some day.. :O

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Het lijkt me dat Gesture of Orpheus juist een goede Wand is voor de Talsere / Delrasha build. 30-40% Cooldown Reduction op Slow Time is toch best aardig en de extra Elemental Damage is ook mooi meegenomen. Dus tenzij je een heel andere build doet die niet met Delsere's Magnum Opus set werkt, zou ik ze niet meteen weggooien.

• cybergi
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-08-2019

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Arcinc is 100% opgeheven

[ Voor 91% gewijzigd door cybergi op 09-05-2015 09:28 ]

D3 Profile¦ArchangelINC#2253

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-11 10:27

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

kidicoke schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 17:11:
[afbeelding]
Gisteravond was het gewoon een drama, lag spikes, dc's, haperen en hakkelen. Andere waarmee ik in de groep zat hadden meerdere dc's tijdens teleporteren en gewoon tijdens grifts. En ook ging de clan chat over de zeik en vage meldingen na de dc's.

Met 3 barbs een groot aantal grifts gedaan, helaas nog niet kunnen pushen omdat we nog wat moesten boosten en 0.0 upgrades... valt er tegen de laatste tijd. Grift 45 is het nieuwe 35 van S2 :) Gewoon door de levels racen en rend/ww doen de rest wel.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Is ArcInc nu helemaal over? Wow.

• JoSchaap
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-12 20:03

JoSchaap

Had a life, got a modem..

eergisteren heb ik mn rustige full ancient WW6+IK Perm-CoTa solo Grift build op de barb ingeruild voor een goldwrap/boon WW6/BK T6 speedrift build.
In het begin is dat heel erg wennen, zelfs een keer dood gegaan :o maar het gaat wel HEEL snel :D

Ik heb op damage en elite dps een hoop ingeleverd. Maar het is absoluut goed speelbaar. (al klagen pub parties wel vaak dat het allemaal te snel gaat :+ ) :)

Met dank aan <NL> Dominic voor het idee :)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/4cFatzq.jpg
als iemand nog ideeën heeft voor meer dmg zonder verlies in de armor/speed-boosts hoor ik het graag :)

http://eu.battle.net/d3/e...Schaap-2955/hero/39685579

[ Voor 5% gewijzigd door JoSchaap op 09-05-2015 15:30 ]

GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET

• Xylon
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-11 01:28
Persoonlijk zou ik de Skull Grasp dan vervangen door een Avarice Band om het allemaal wat soepeler te laten verlopen in verband met de hele grote pickup radius die je dan krijgt. Tevens schaalt die skull grasp helemaal niet goed, waardoor het volgens mij maar een relatief matige ring is.

[ Voor 29% gewijzigd door Xylon op 09-05-2015 16:57 ]

• internaut
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 07-12 17:39
Nog iemand al gehad dat precies de damage van greater rifts niet scaled....?
Solo doe ik 45. Net doe ik een 42 en een 43 waar precies de damage van vijanden hoger is of ligt dit aan de lag van de afgelopen dagen....

• JoSchaap

JoSchaap

@Xylon thanks ik wist niet dat de skullgrasp zo slecht was.. dan pak ik mn unity wel weer terug :)
De averice band is gewoon nog nooit gedropt.. was wel mijn idee :) bijna P500... enorm veel soj's enzo maar die averice nog nooit gezien...

@internaut solo je met een sidekick? ik merkte met mijn vorige build dat ik het zonder templar (cannot die token en unity) soms erg lastig had met elites/wardens :)

[ Voor 26% gewijzigd door JoSchaap op 09-05-2015 18:42 ]

• internaut
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 07-12 17:39
Ja idd maar 'probleem' is al opgelost. Templar had niet de juiste items.

• prutser001

prutser001

JoSchaap schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 18:40:
@Xylon thanks ik wist niet dat de skullgrasp zo slecht was.. dan pak ik mn unity wel weer terug :)
De averice band is gewoon nog nooit gedropt.. was wel mijn idee :) bijna P500... enorm veel soj's enzo maar die averice nog nooit gezien...

@internaut solo je met een sidekick? ik merkte met mijn vorige build dat ik het zonder templar (cannot die token en unity) soms erg lastig had met elites/wardens :)
Averice band is ook van A3 bounty, en de drop rate is aardig hoog. En als je sneller wilt kun je ook die belt gebruiken welke je 10sec speed geeft als je warcry gebruikt. Als ik al me zooi aan zet zit ik in luttele seconden op de riftguardian en een full clear is ook zo gedaan.

Solo is goed te doen voor me, 42 met BK is redelijk simpel en als tip sla de lastige elites gewoon over.
Met 47-50GR slaan we gewoon shitte elite packs over en rend/ww/bleed etc op de rest.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Gister op de GoT clan chat nog beloofd om wat achtergrond bij Talsere (Delrasha) en Hydra te posten...dit aan de hand van een build change die ik gisteren gemaakt heb en nu wat aan het testen ben.

Deze thread bevat wel een aantal goeie posts.
TL:DR: Talsere is een goed toegankelijke build met een hoop werkbare varianties in skill setup (naar persoonlijke voorkeur in te richten). Het DPS plafond is duidelijk lager dan Tal / SS / Bastion, maar de betere survivability, CC en wide area damage maken Talsere veel consistenter. De build doet het prima in de 45-50 range en ook hoger kan, tier 57 is er al mee gehaald. Een groot voordeel is ook het feit dat je met een craftable weapon (Devastator) prima uit de voeten kan.

Gisteren heb ik me wat meer verdiept in Hydra en toen besefte ik eigenlijk pas hoe misleidend de tooltip is. Voor Mammoth is dat 330% weapon damage per seconde. Wat de DPS eigenlijk is, is 99% * 16 * Hydra's attacks-per-second (wat veel meer is dan de ander Hydra runes, die de listed weapon damage % * 3 * Hydra ApS doen). In mijn geval zit Hydra op 1.25 ApS, dus mijn Mammoth damage is 1980% weapon damage per second. Naar aanleiding daarvan heb ik besloten m'n Hydra naar Mammoth om te zetten, ondanks dat mijn Slow Time ook al fire is. Ik heb dus 2 fire skills op slot. Daarvoor heb ik Magic Weapon laten vallen. Ik zit op 39% fire damage bonus, dus die pak ik op beide high-damage skills. Daarnaast krijgt m'n single-target DPS een flinkt boost (Mammoth is goed tegen single targets).

Conclusie na 2 tries op tier 47 is dat de single target DPS nu flink beter is (2-4 min op de RGs). Beide niet gehaald, maar dat zat in de rifts zelf (beide keren smalle gangen met Anarchs, Lacuni's, Bogan Trappers, Wasps....dat soort ongein)...gewoon te vaak dood in de rift zelf.

<GOT> Zarhrezz#2885

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

En afhankelijk van je gear kan je in dat geval met taskers dus een volgend breakpoint halen :) en kan dit een betere optie zijn dan nilfurs of primus

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-11 10:55
JoSchaap schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 15:26:
eergisteren heb ik mn rustige full ancient WW6+IK Perm-CoTa solo Grift build op de barb ingeruild voor een goldwrap/boon WW6/BK T6 speedrift build.
In het begin is dat heel erg wennen, zelfs een keer dood gegaan :o maar het gaat wel HEEL snel :D

Ik heb op damage en elite dps een hoop ingeleverd. Maar het is absoluut goed speelbaar. (al klagen pub parties wel vaak dat het allemaal te snel gaat :+ ) :)

Met dank aan <NL> Dominic voor het idee :)

[afbeelding]
als iemand nog ideeën heeft voor meer dmg zonder verlies in de armor/speed-boosts hoor ik het graag :)

http://eu.battle.net/d3/e...Schaap-2955/hero/39685579
Ik heb even mijn laatste speedrun opgenomen, zoals je ziet moet je bijna afk gaan wil je health verliezen.
Dus een goldwrap heb jij echt niet nodig. Ik kan hexing pants wel aanraden voor extra damage.
Avarice band is ook overbodig, in het begin gebruikte ik dat ook, maar gold heb ik niet nodig, en 1 stack op pakken is genoeg om je speedboost te houden.

Hier mijn gear: http://eu.battle.net/d3/en/profile/DLUX-1534/hero/42137918 (skills niet up2date)
Mijn bul kathos set is echt dikke bagger, maar dan nog one-shot je vrijwel alles.
In full parties niet veel anders.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=X0DY91FaGJI]

[ Voor 5% gewijzigd door unfor op 11-05-2015 00:00 ]

Bokkie schreef op zondag 10 mei 2015 @ 21:39:
En afhankelijk van je gear kan je in dat geval met taskers dus een volgend breakpoint halen :) en kan dit een betere optie zijn dan nilfurs of primus
Da's wel tricky hoor...met perfecte T&T en nog ergens 6% IAS op gear zou ik het 2.00 breakpoint halen, een 60% increase op Mammoth damage. Nilfur is echter sowieso 100% op Meteors, veel meer op single targets.

<GOT> Zarhrezz#2885

• JoSchaap

JoSchaap

Thanks! ik heb me inderdaad iets teveel blind gestaard op de goldbuilds
Heb wel het een en ander anders gedaan als je aangaf (heb alle hexing pants helaas recent omgeruild voor souls) ik heb ook in de skills de linker en rechter muisknop omgedraaid. zeker in rifts met deuren is het fijn als je WW actief kunt houden (want. taeguk) :)

hier ben ik nu mee geindigd (als ik de hexing pants vind zal ik mn ancient RRoG weer uit de kist pakken :)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/5lkYcxA.jpg

profile link in mn sig (als die weer geupdate wordt) :)

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Zarhrezz schreef op maandag 11 mei 2015 @ 00:00:
[...]

Da's wel tricky hoor...met perfecte T&T en nog ergens 6% IAS op gear zou ik het 2.00 breakpoint halen, een 60% increase op Mammoth damage. Nilfur is echter sowieso 100% op Meteors, veel meer op single targets.
Tasker met een Sparker is wel meer sustained. Nilfurs blijft burst.

Die koreaan met zijn grift57 gebruikte trouwens Aether, maar volgens mij wel met taskers.

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Bedankt voor de uitleg Zarhrezz ! Binnenkort me eens meer in te verdiepen.

• Temp2264
  • Laatst online: 09-12 07:41
We zijn met een groepje even dit weekend bezig geweest bij SG met wat hardcore.
Een aantal nieuwe records neer gezet.

Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/WGRxSHM2fHF8ukbTTv3rK-3JETJCDbFbLvamHFnFfNU=w386-h217-p-no

Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/2xJ5otOrn2jeIKUsoq9k0omPMDoGc1KOT1l2nmieIcU=w386-h217-p-no

Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/JBw83VYWFkQ_YuMnPlumaSoNmfNw96EC1Dt68cmaqCw=w385-h217-p-no

Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/AjIfGrMmlyrVvRKxFGvJpSKPdznZPSa5c1bSi7FZBqE=w387-h217-p-no

Sabrac heeft nog een record neer gezet met zijn monk "180. Sabrac 40 8m 48.833s 09-May-2015 13:24 " helaas met 41 was het RIP maar de 2 player en 3 player plaatsen zijn al weer gehaald met zijn nieuw gelevelde monk

• prutser001

prutser001

unfor schreef op zondag 10 mei 2015 @ 23:59:
[...]

Ik heb even mijn laatste speedrun opgenomen, zoals je ziet moet je bijna afk gaan wil je health verliezen.
Dus een goldwrap heb jij echt niet nodig. Ik kan hexing pants wel aanraden voor extra damage.
Avarice band is ook overbodig, in het begin gebruikte ik dat ook, maar gold heb ik niet nodig, en 1 stack op pakken is genoeg om je speedboost te houden.

Hier mijn gear: http://eu.battle.net/d3/en/profile/DLUX-1534/hero/42137918 (skills niet up2date)
Mijn bul kathos set is echt dikke bagger, maar dan nog one-shot je vrijwel alles.
In full parties niet veel anders.

[video]
Waarom gebruik je die Averice(+both) band er niet bij? Geeft je een flinke sloot pickup radius waardoor je nog sneller gaat. Dat met die belt+war cry/bracers is idioot het nadeel is dat je zo snel gaat dat je af en toe nog terug moet als je gold wilt uiteraard. +Dat je een kans hebt om die conquest te doen voor 50mil gold in 1 keer. Zelf kwam ik gister op 39mil toen waren de mobs op :) Maar met die combo door het level heen racen gaat als de brandweer. Die andere 'conduit gem' valt me een beetje tegen.

T6 is wel een beetje saai moet ik zeggen, Grift 36-40 is wat leuker, met 3 barbs racen we door 42-47 heen met BK's, gaan we hoger dan nemen we 4 IK+6W voor de extra toughness maar dan komt het nog op hetzelfde neer. Gewoon door de levels racen elites overslaan en alleen pakken als je een goede pylon hebt meestal houden we ~10 minuten over voor de RG.

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

Gisteravond een tweede DH geleveld voor de Nats set. Dankzij een aardige Tweaker was ik binnen twee T6 rifts 70..... Helaas nu een klein tekort aan emeralds en een groot tekort aan blue crafting materials.

Dat wordt de eerste tijd weer T6 rifts runnen voor blues...
Temp2264 schreef op maandag 11 mei 2015 @ 07:41:

Sabrac heeft nog een record neer gezet met zijn monk "180. Sabrac 40 8m 48.833s 09-May-2015 13:24 " helaas met 41 was het RIP maar de 2 player en 3 player plaatsen zijn al weer gehaald met zijn nieuw gelevelde monk
Yep R.I.P. wel jammer na het vinden van een ancient FD.. maar ach, nieuwe gear is alweer bijna klaar, en mn support monkje doet ook prima z'n werk (voor nu).

Daarnaast ben ik zo goed als alle motivatie voor Season 3 kwijt, het lukt me niet om groepen te vinden waarmee ik g.rift 54 keys kan farmen, om weer wat solo pogingen te gaan doen. Dus ja, mn focus verschuift een beetje naar hardcore toe (wat weer best goed gaat.. zoals temp al liet zien op z'n foto's *P.S. je weet hoe je screenshots moet maken toch? ;) *

G.rift 40 met temp op 2 man.
G.rift 42 met temp en fourthaarts op 3 man.
G.rift 40 met m'n R.I.P. monk op solo.

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Kan het kloppen dat je in GR's betere loot krijgt dan in normale t6 rifts?

Ik heb gisteravond voor de verandering eens ~37-43 GR's gespammed op m'n Wizard, en beduidend meer en betere loot binnengeharkt dan in een week t6 riftjes runnen ervoor. Witching Hour, Serpent Sparker (eindelijk), veel set items, sources (waarvan ook meer ancient). En natuurlijk meer shards om te gamblen.

Het lijkt haast of je beter dat kunt doen (die GR's doe ik in 3-5 min).

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Grift26 staat dacht ik gelijk aan een T6 rift, Met hogere grifts dan normaal rift 26 krijg je dus inderdaad betere/meer loot van de RG. Voornamelijk meer bloodshards en legendaries.

Enige nadeel is dat je in grifts dus alleen loot krijgt van de RG, in normale rifts heb je ook nog kans op loot van alle andere mobs inc chests en goblin packs eventueel

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

Las Vegas schreef op maandag 11 mei 2015 @ 09:09:
Kan het kloppen dat je in GR's betere loot krijgt dan in normale t6 rifts?

Ik heb gisteravond voor de verandering eens ~37-43 GR's gespammed op m'n Wizard, en beduidend meer en betere loot binnengeharkt dan in een week t6 riftjes runnen ervoor. Witching Hour, Serpent Sparker (eindelijk), veel set items, sources (waarvan ook meer ancient). En natuurlijk meer shards om te gamblen.

Het lijkt haast of je beter dat kunt doen (die GR's doe ik in 3-5 min).
Je krijgt niet betere items. Maar inderdaad wel meer legs en bloodsharts. Gisteren heb ik gems geleveld in 35 Grifts. Ongeveer 2 minuten per grift, 3-4 legs en 150 sharts ongeveer en meer XP dan in een T6 rift.
Betere loot vind je niet per sé in G.rifts, dat is puur RNG, je vind er wel meer... als je de rift in een korte tijd kan halen.

In principe doe ik het volgende qua loot:

Vind de hoogste g.rift die ik binnen 5 minuten kan halen.
Is dit lager dan 30? Doe dan T6 runs.
Is dit hoger dan 30? doe dan de greater rifts.

Zo farmed mijn seasonal monk 45's in 5 minuten alsof het niets is. 250 bloodshards + 4 tot 7 legendaries per keer... heerlijk :)

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-12 21:44
Wat was het weer janken afgelopen vrijdag avond. Lag niet normaal, ik hoorde daar iedereen over klagen.
Gratis teleportatie enzo, maar gelukkig heb ik gisteravond nog een beetje kunnen grinden en zie hier:
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Ziggy-2912/hero/58629439

Alleen nog een leuke brace, want wat ik had was niet veel beter

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

• Zethiel
  • Nu online
Gister op HC een 48 gecleared, wel buiten de tijd helaas, maar met goede mobs en wat kleine upgrades is dit zeker te halen.

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Wat ik jammer vind van Grifts is dat je moet oppassen voor je blauwe crafting materials. Met een Rift hark je snel 60-100 blauwe mats bij elkaar, met een Grift mag je blij zijn met 20.
Ik speel eigenlijk alleen maar Griftjes en moet af en toe toch echt een paar Rifts doen voor het aanvullen van mijn blauwe mats. Grifts vind ik veel relaxter spelen, al die meuk die op de grond valt vind ik maar vervelend. Afhankelijk van de party gaat een 35-55 Grift in 3-8 minuten, dat is qua bloodshareds, loot en XP efficiënter dan Rifts.

Mijn bevindingen/mening:
Grifts rond de 38-39 zijn het omslagpunt waarbij het echt loont t.o.v. T6 Rifts, rond dat punt krijg je doorgaans substantieel meer loot en bloodshareds. Als je dat dan ook nog onder de 5 minuten kan doen dan ben je efficiënt bezig. Hoger dan 45 is eigenlijk alleen maar interessant voor XP, qua loot en shards loont het eigenlijk niet om hoger te spelen dan 45, ~250 shards per Grift is volgens mij de max en de loot neemt ook niet meer toe.

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Grin schreef op maandag 11 mei 2015 @ 10:02:
Wat ik jammer vind van Grifts is dat je moet oppassen voor je blauwe crafting materials. Met een Rift hark je snel 60-100 blauwe mats bij elkaar, met een Grift mag je blij zijn met 20.
Ik speel eigenlijk alleen maar Griftjes en moet af en toe toch echt een paar Rifts doen voor het aanvullen van mijn blauwe mats. Grifts vind ik veel relaxter spelen, al die meuk die op de grond valt vind ik maar vervelend. Afhankelijk van de party gaat een 35-55 Grift in 3-8 minuten, dat is qua bloodshareds, loot en XP efficiënter dan Rifts.

Mijn bevindingen/mening:
Grifts rond de 38-39 zijn het omslagpunt waarbij het echt loont t.o.v. T6 Rifts, rond dat punt krijg je doorgaans substantieel meer loot en bloodshareds. Als je dat dan ook nog onder de 5 minuten kan doen dan ben je efficiënt bezig. Hoger dan 45 is eigenlijk alleen maar interessant voor XP, qua loot en shards loont het eigenlijk niet om hoger te spelen dan 45, ~250 shards per Grift is volgens mij de max en de loot neemt ook niet meer toe.
Ja precies! Met name door de grotere hoeveelheid blood shards is het gewoon efficiënter om GR's te doen.

Ik heb gister een zooi ~GR 40 keys gefarmed, en GR40 doe ik in 3-5 minuten. Daar krijg je standaard wel rond de 3 legendaries (vaker meer dan minder), en ~250 blood shards.

Wel nice. :+
Pagina: 1 ... 84 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.