• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07-12 10:25

4th

Van het weekend paar goede HC records neergezet met SG (Sabrac en Temp). Ook solo in de top 1000 gekomen (iets met hakken en sloot)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/1FxDmLR.jpg?1

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ORP4Ld2.jpg

de GR 42 speedrun op HC was wel grappig ;)

[ Voor 8% gewijzigd door 4th op 11-05-2015 10:08 ]

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

• Zethiel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-12 22:17
4th schreef op maandag 11 mei 2015 @ 10:06:
Van het weekend paar goede HC records neergezet met SG (Sabrac en Temp). Ook solo in de top 1000 gekomen (iets met hakken en sloot)

de GR 42 speedrun op HC was wel grappig ;)
Lekker bezig, hoeveel SG leden spelen er op HC ? ik zit momenteel in 1 van de GoT clans waar vrijwel niemand hc speelt, misschien kan ik beter switchen naar SG of GoTHC.

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07-12 10:25

4th

Zethiel schreef op maandag 11 mei 2015 @ 10:15:
[...]

Lekker bezig, hoeveel SG leden spelen er op HC ? ik zit momenteel in 1 van de GoT clans waar vrijwel niemand hc speelt, misschien kan ik beter switchen naar SG of GoTHC.
Spelen niet alleen HC maar met periodes, vooral als er net een nieuw season start en de helft van de clan dat gaat spelen :P
Aantal van ons hebben 1-3 HC slots, stuk of 4-8 zijn er actief op hardcore op het moment. Je moet net groepje samenstellen en dan wordt vult het tijdens de avond zichzelf aan. Meedoen kan altijd (als we niet vol zitten), wel is het vereiste dat je op de TS aanwezig bent, iets fijner met HC ;)

[ Voor 9% gewijzigd door 4th op 11-05-2015 10:28 ]

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

• Ealjebij
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 02-12-2024
4th schreef op maandag 11 mei 2015 @ 10:21:
[...]
Spelen niet alleen HC maar met periodes, vooral als er net een nieuw season start en de helft van de clan dat gaat spelen :P
Aantal van ons hebben 1-3 HC slots, stuk of 4-8 zijn er actief op hardcore op het moment. Je moet net groepje samenstellen en dan wordt vult het tijdens de avond zichzelf aan. Meedoen kan altijd (als we niet vol zitten), wel is het vereiste dat je op de TS aanwezig bent, iets fijner met HC ;)
Yup yup, en met Grifts is het altijd lachen geblazen x) quote van TS: "TERUUG! TERUG TERUG TERUGG!!!"
Ik dacht dat HC nooit iets voor mij zou zijn ivm behoud van een functionerende TB en/of muis. Maar ondanks dat, super leuk en veel meer uitdaging dan op softcore.

D3 Profiel

• Ruigerock
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09-01-2024

Ruigerock

Keep calm and stay metal

HC heeft z'n voor en nadelen natuurlijk, ik speel de sinds de ROS patch alleen nog maar HC. Veel spanning en frustraties maar ook veel voldoening. Bv. *Shit* ben geprocced, zal ik nu weg rennen of toch een record zetten met kans op een RIP.

Gisteren m'n eigen tijd verbeterd met de monk op GR38 met 3 minuten, GR39 binnenkort weer eens proberen met mijn look a like Muhammed Ali/EP build. F+R build ook nog geprobeerd maar de dodge toughness is zo misleidend, 100M toughness GR35 en de rift baas slaat me halfdood als ik niet dodge. 38M toughness met unity kan ik voor z'n neus blijven staan en dan schiet ik nooit voorbij 50% leven.

Diablo 3 - Battle.net

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:43

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Heb de game weer opgepakt op de XBO, met de greater rifts de firebird set (5 items, rorg ring), bevalt me toch behoorlijk. Daarna m'n crusader met die dual cast phalanx en 100% duration ring zodat ik phalanx continue kan hebben, nog geen geluk voor die ankarat set.

Jammer dat je op de hoge torments (5 of 6) enkel nog 'modders' tegen kom met 120k wapens, rings met 1miljard HP regen en exp, dat zelfs een greater rift 100 gewoon one shot spul is geworden.

GR30 is mijn beste record solo, daarna wordt alles toch een beetje te zwaar.

[ Voor 15% gewijzigd door SinergyX op 11-05-2015 12:14 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• 3xNix
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-07 19:28

3xNix

golfr in hart en nieren

Ben maar een WD begonnen, val letterlijk na 5 minuten WW barb in slaap op m'n toetsenbord.
Wat is dat ongelofelijk saai zeg...

Vorig seizoen nog top200 gehaald HC-seasonal maar dat ga ik zeker niet halen met een WW spec.

• ApOE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-11 20:52
Vandaag een Wand of Woh gevonden.... So much fun! :)

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17-10 17:25
3xNix schreef op maandag 11 mei 2015 @ 14:15:
Ben maar een WD begonnen, val letterlijk na 5 minuten WW barb in slaap op m'n toetsenbord.
Wat is dat ongelofelijk saai zeg...

Vorig seizoen nog top200 gehaald HC-seasonal maar dat ga ik zeker niet halen met een WW spec.
Als Wizard in groep spelen met Barbs op te lage grift levels is zowaar nog saaier, gewoon achter de feiten aanlopen en enkel op de RG eens uithalen. Gaaaaaaap :)
Vanaf 45+ mag je al eens meedoen!
Overweeg om gewoon met een full bonus xp set te spelen maar daar ga ik mezelf niet populair mee maken ;) (ook al is dat alles wat de bekende monk streamers de eerste 2-3 weken na de patch gedaan hebben...)
ApOE schreef op maandag 11 mei 2015 @ 15:52:
Welke build gebruik je daarmee? Ik heb een mooie ancient maar heb nog geen build gevonden die leuk speelt waarmee je ook iets met die explosive blast kan doen.

Wacht nog steeds op een Ancient Sunkeeper (voor giga meteor procs dankzij 1.2 attacks/second) of een Ancient Sparker (bestaat niet volgens mij)

[ Voor 24% gewijzigd door Inrage op 11-05-2015 15:55 ]

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-12 16:14

UTADDICT

NERF

Ancient Sparker is lastig inderdaad. Een ancient Aether Walker is ook prima, maar ook dat wordt mij door Kadieloela of RNG niet gegund :p

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Verwijderd

UTADDICT schreef op maandag 11 mei 2015 @ 15:56:
Ancient Sparker is lastig inderdaad. Een ancient Aether Walker is ook prima, maar ook dat wordt mij door Kadieloela of RNG niet gegund :p
Heb je er sowieso 1? ss of Aether

• ApOE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-11 20:52
[b]Inrage schreef op maandag 11 mei 2015 @ 15:53:

Welke build gebruik je daarmee? Ik heb een mooie ancient maar heb nog geen build gevonden die leuk speelt waarmee je ook iets met die explosive blast kan doen.

Wacht nog steeds op een Ancient Sunkeeper (voor giga meteor procs dankzij 1.2 attacks/second) of een Ancient Sparker (bestaat niet volgens mij)
Ik probeer nu een Wand of "Woh / Tal Rasha build" combi.
Werkt echt wel leuk, zeker met een beetje cooldown (50%+) en short fuse, "bambambam" meteor, next! :)

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:30
Zo! Eindelijk Rainment set compleet :)

Gallardo

Iemand nog tips? (bracers heb ik op mijn Strafe DH zitten op het moment)...
btw: nog niet up-to-date zie ik nu net... :(

[ Voor 86% gewijzigd door Thalaron op 11-05-2015 16:56 ]

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Verwijderd schreef op maandag 11 mei 2015 @ 16:00:
[...]

Heb je er sowieso 1? ss of Aether
Jup. Best aardige regular SS (2600 dps) en een kut-aether (2000 dps). Heb eindelijk 1 gift gevonden, kan ik op die SS gooien maar een beetje zonde (heb nu ancient sunkeeper met 29% en 2900dps)

[ Voor 21% gewijzigd door UTADDICT op 11-05-2015 16:26 ]

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-12 13:49
ApOE schreef op maandag 11 mei 2015 @ 15:52:
Die hoop ik ook ooit nog eens te vinden!
Ooit... :p

Al mag ik niet klagen (doe ik uiteraard wel) aangezien ik wel een Ancient Sparker en Aether heb!

<GoT>NightStalker

• Brain3
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-03 13:44

Brain3

<GoT> Brain3#2873

Dit weekend GR40 gecleared met men monkje....iemand wat tips om hoger te geraken?

<GoT> Brain3#2873

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15:52

Grin

Ride si sapis.

Brain3 schreef op maandag 11 mei 2015 @ 16:28:
Dit weekend GR40 gecleared met men monkje....iemand wat tips om hoger te geraken?
Most obvious: BotT legendary gem (i.p.v. BotP).

NewsBlur || My Fujifilm gear

Brain3 schreef op maandag 11 mei 2015 @ 16:28:
Generator: tsunami is alleen nodig als je non season speelt vanwege de Ancient Parthan Defenders, gezien je seasonal speelt, is Fist of Thunder - Quickening beter (meer spirit = meer dashes).

En wat Grin al zei, Bane of the trapped gebruiken ipv powerful.

Daarnaast zou ik, gezien je g.rift 40 haald, je esoteric en trapped dus naar 40 halen, dit helpt weer een beetje :)

[EDIT]

Broek, vervangen met een variant die single resist heeft (+ 2 sockets, dex, vit en armor)
Gloves, vervangen met een variant die single resist heeft (+Cooldown, crit, crit dmg en dex)
Boots, life per sec vervangen met armor.
Spirit guards, vervangen met een variant die een hogere damage reductie heeft (38+)

Dat zijn even de 'quick' wins.

Bij de spirit guards is de % reductie belangrijker dan ancient / non ancient, alhoewel een ancient met 39/40 % natuurlijk ideaal is :)

[ Voor 30% gewijzigd door Sabrac op 11-05-2015 17:23 ]

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

Is er hier iemand die D3 speelt op een 3440x1440 resolutie? Zit sinds vandaag met het idee te spelen om naar een 34" 21:9 widescreen monitor over te stappen, maar niet als D3 niet werkt. Ik lees op het us.battle.net forum dat 2560x1080 niet eens native ondersteund wordt en dat het alleen speelbaar is met tooltjes als Flawless Widescreen. Zitten daar nadelen aan? In windowed full screen werkt het natuurlijk ook, maar dan vermoed ik dat mijn cursor regelmatig uitstapjes naar monitor nr. 2 zal maken. :)
Gisteren even met mn seasonal wizard gespeeld... toch niet echt mijn ding, g.rift 31 in iets van 5 minuten gedaan zonder mn gear al te veel aan te passen, maar toch voelde het raar.

Uiteindelijk is de wizard ook bedoeld om samen met een collega te spelen, gezien hij nog een paar wizard items moet hebben, kan ik dat dan met hem delen. Zo ook gisteravond.. echter dropt er dan natuurlijk geen enkele item die je met elkaar kon delen. Ach, better luck next time :)

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 16-12 13:58
Thalaron schreef op maandag 11 mei 2015 @ 16:21:
Zo! Eindelijk Rainment set compleet :)

Gallardo

Iemand nog tips? (bracers heb ik op mijn Strafe DH zitten op het moment)...
btw: nog niet up-to-date zie ik nu net... :(
Je Beacon of Ytar passive vervangen door iets anders (Beacon zit ook op je hellfire amulet) bijvoorbeeld Near Death Experience.

Verder natuurlijk legendary gems gebruiken :D (Eostoric, BoTT en GoGok).

Na afgelopen dinsdag heb ik eigenlijk niet echt meer kunnen spelen tot gisteren een beetje.
Had op ziondag nog wel een level 9 GR stone naar level 19 gekregen in een run. Gistern verdergegaan vanaf 19. Werd 19 -> 29 -> 36 (wat een nieuw record voor me was) -> 40 -> 41 (waarin ik 40 seconden tekort kwam, rift bevatte ook rot mobs).

Helaas geen gear upgrades verkregen.

Eens zien of ik binnenkort wat T6 riftjes mee kan lopen met een broken crown op voor wat extra gems (nadeel van een GR is dat je weingi gems verkrijgt). Kan ik meteen ook weer wat trial keys verzamelen.

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09:25

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Afgelopen dagen op HC wat rondgemept! Gister een grift 27 kunnen clearen vrij gemakkelijk.

Nog een raiment glove en dan kan ik full raiment met blackthorne combineren en is t6 farmen prima te doen.

Battle.net || Strava

Verwijderd

Deadsmell schreef op maandag 11 mei 2015 @ 20:31:
Is er hier iemand die D3 speelt op een 3440x1440 resolutie? Zit sinds vandaag met het idee te spelen om naar een 34" 21:9 widescreen monitor over te stappen, maar niet als D3 niet werkt. Ik lees op het us.battle.net forum dat 2560x1080 niet eens native ondersteund wordt en dat het alleen speelbaar is met tooltjes als Flawless Widescreen. Zitten daar nadelen aan? In windowed full screen werkt het natuurlijk ook, maar dan vermoed ik dat mijn cursor regelmatig uitstapjes naar monitor nr. 2 zal maken. :)
Geen 3440x1440 maar wel 2560x1080 hier, werkt prima hoor en heb er geen tooltjes voor nodig. Die cursor uitstapjes gebeuren gewoon niet (speel idd windowed fullscreen) omdat je nauwelijks meer op die rand komt met je cursor. Maatje heeft wel 3440x1440 en die heb ik nog nooit horen klagen over D3.
Verwijderd schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 09:52:
[...]

Geen 3440x1440 maar wel 2560x1080 hier, werkt prima hoor en heb er geen tooltjes voor nodig. Die cursor uitstapjes gebeuren gewoon niet (speel idd windowed fullscreen) omdat je nauwelijks meer op die rand komt met je cursor. Maatje heeft wel 3440x1440 en die heb ik nog nooit horen klagen over D3.
Thanks! Dat maakt de beslissing een stuk gemakkelijker! :)

• Thalaron
_Peter2_ schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 08:05:
[...]

Je Beacon of Ytar passive vervangen door iets anders (Beacon zit ook op je hellfire amulet) bijvoorbeeld Near Death Experience.

Verder natuurlijk legendary gems gebruiken :D (Eostoric, BoTT en GoGok).
Die 3 gems gebruik ik inderdaad, bewaar ze altijd in stash voor andere chars!

En battle.net loopt helaas VER achter weer... Hellfire heeft hij niet om maar een Mara's met vergelijkbare stats. De vraag is welke dan beter is... Hellfire met Ytar passive vs Immume poison. Dmg wise zijn ze gelijkwaardig aan elkaar (sheet althans).

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Thalaron schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 10:12:
[...]

Die 3 gems gebruik ik inderdaad, bewaar ze altijd in stash voor andere chars!

En battle.net loopt helaas VER achter weer... Hellfire heeft hij niet om maar een Mara's met vergelijkbare stats. De vraag is welke dan beter is... Hellfire met Ytar passive vs Immume poison. Dmg wise zijn ze gelijkwaardig aan elkaar (sheet althans).
Dat is inderdaad situationeel, beacon of ytar is wel één van de sterkste passives en om deze op je amulet te hebben, grats.

Hierdoor heb je de mogelijkheid om een behoorlijke lading toughness erbij te nemen (In de form van een cheat death) of voor nog meer damage (determination, momentum, unity) of nog meer attackspeed / life per hit (Alacrity).

De vraag is dus meer, is de situationele poison immunity (iets wat je kan ontwijken, of in ieder geval niet direct dood aan hoort te gaan) de moeite waard ten opzichte van de bovenstaande bonussen.

Daarnaast nog even naar je gear gekeken.
Echt zonde wat je met de Flying Dragon gedaan hebt. Life per hit is de belangrijkste stat voor een dashing strike monk, en dit kan je nu niet meer op je FD rollen. Mystic ally heeft 0,0 waarde in de build en ook vitality is niet echt gewenst op je wapen. De damage van een FD is niet zo belangrijk, 3800-3900 is meer dan genoeg.

Daarnaast, gezien je non season speelt, zou ik je generator omzetten naar Crippling Wave - Tsunami en deze combineren met Ancient Parthan defenders. Hierdoor krijg je nog meer toughness erbij. Als je dan life per hit had, was je onsterfelijk, waardoor ook de poison immunity weer minder effect heeft.

Mijn seasonal monk heeft zodanig veel toughness + life per hit, dat zelfs Ghom op g.rift 53 geen of weinig damage doet. Deze toughness is in principe ook op non season te halen, met een 10-12 % parthan en 3-4 targets freezen :) als je meer freezed heb je ook al een hogere toughness.

[ Voor 4% gewijzigd door Sabrac op 12-05-2015 10:22 ]

• _Peter2_
Ik zie dat ik 10% damage heb gerolled op mijn Sunkeeper.
Zou ik dit beter voor LoH kunnen rollen (of is LoH mutually exclusive met Life after Each Kill?)

_Peter2_ schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 10:28:
Ik zie dat ik 10% damage heb gerolled op mijn Sunkeeper.
Zou ik dit beter voor LoH kunnen rollen (of is LoH mutually exclusive met Life after Each Kill?)
Als je life per kill op je wapen hebt, kun je inderdaad geen LoH meer krijgen :( beetje jammer als je dat op een Ancient wapen krijgt.. gezien de LoH zo sterk is.

Daarnaast, met dual wield is LoH op slechts 1 van de wapens goed genoeg, alhoewel beide natuurlijk mag :)

P.S. in jouw geval, hoef je geen tsunami als generator te gebruiken, maar is Fist of Thunder - quickening beter. Je hebt namelijk de spirit guards, dus je kan je generator volledig op hoge spirit zetten. FoT-Quickening is daarin nummer 1 (alhoewel Crippling Wave - Rising Tide waarschijnlijk beter is in grote groepen vanwege de 2.5 extra spirit per monster geraakt)

[ Voor 25% gewijzigd door Sabrac op 12-05-2015 10:35 ]

• _Peter2_
Sabrac schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 10:30:
[...]

Als je life per kill op je wapen hebt, kun je inderdaad geen LoH meer krijgen :( beetje jammer als je dat op een Ancient wapen krijgt.. gezien de LoH zo sterk is.

Daarnaast, met dual wield is LoH op slechts 1 van de wapens goed genoeg, alhoewel beide natuurlijk mag :)

P.S. in jouw geval, hoef je geen tsunami als generator te gebruiken, maar is Fist of Thunder - quickening beter. Je hebt namelijk de spirit guards, dus je kan je generator volledig op hoge spirit zetten. FoT-Quickening is daarin de beste.
De 30% elite damage op de sun keeper maakt veel goed :) (en door 10% damage erop is de damage meer in line met de In-Geom, waardoor Dashing stikes wat evenrediger zijn qua damage)

• acemoo
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-12 18:42
Gisteren mijn greater rift recoor van 23 omhoog gehaald naar 33 gaat de goeie kant op.
Ook nog een mooie restraint geloot, mooi met socket. Denk ik nu heb ik mooie dmg boost. Zie ik dat ik de broek van raiment nog niet heb. Moet ik nu toch nog mijn rorg houden :(

Hoeveel damage boost is het eigenlijk die focus en restraint voor dash build?
bijvoorbeeld ik doe 700k dmg dan gaat die +50% door spirit generators = 1050k + 50% door spirit spenders = 1575k?

• _Peter2_
br men schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 10:46:
Gisteren mijn greater rift recoor van 23 omhoog gehaald naar 33 gaat de goeie kant op.
Ook nog een mooie restraint geloot, mooi met socket. Denk ik nu heb ik mooie dmg boost. Zie ik dat ik de broek van raiment nog niet heb. Moet ik nu toch nog mijn rorg houden :(

Hoeveel damage boost is het eigenlijk die focus en restraint voor dash build?
bijvoorbeeld ik doe 700k dmg dan gaat die +50% door spirit generators = 1050k + 50% door spirit spenders = 1575k?
Link je b.net anders eens.

• _Peter2_
Je zou de Holy damage op je amulet naar CHC kunnen rollen (verder een kwijl amulet volgens mij :9~ )

Socket in je RoRG en een GoGok gebruiken en Eostoric ipv BoTP in je Nagelring.
Je wapens zijn leuk, maar hebben weinig specials.

Ik neem aan dat je de Lihging damage op je bracers nog aan wil passen naar een element dat wel in je build zit (cold bijvoorbeeld).

_Peter2_ schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 10:55:
[...]

(verder een kwijl amulet volgens mij :9~ )
Uhm, kijken wij naar dezelfde amulet?

Op je amu wil je de volgende stats:

Cold % + crit kans + crit damage + socket
of
Dex + crit kans + crit dmg + socket
of
Attack speed + crit kans + crit dmg + socket.

Elke andere combinatie is jammer maar helaas, instant soul. Life per hit op je amulet wil je niet, daarvoor lever je veel te veel offensieve stats in. Amuletten / Ringen etc hebben in principe geen enkele defensive stat behalve een single resist.

• _Peter2_
Sabrac schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 10:59:
[...]

Uhm, kijken wij naar dezelfde amulet?

Op je amu wil je de volgende stats:

Cold % + crit kans + crit damage + socket
of
Dex + crit kans + crit dmg + socket
of
Attack speed + crit kans + crit dmg + socket.

Elke andere combinatie is jammer maar helaas, instant soul. Life per hit op je amulet wil je niet, daarvoor lever je veel te veel offensieve stats in. Amuletten / Ringen etc hebben in principe geen enkele defensive stat behalve een single resist.
Hmm zo had ik het niet bekeken.Ik zag een hoge LoH (logisch, want Ancient amulet)

Amuletten zijn natuurlijk wel de basis van CHC en CHD...
Ancient Hellfire met Socket en Beacon passive is in mijn ogen toch een aardige basis

Enige echte nut van een Ancient amulet is dus als je er een hebt met Dex + CHC + CHD + Socket (% skills schalen tenslotte niet met Ancient).

• acemoo
Lightning damage op de bracers vervangen voor cold is best een goed idee.. had die bracers ergens in het begin al geloot en al m'n abilities waren toen lightning dus naar lightning gerolled. Cold zal nu veel beter zijn voor dash build.
De wapens zijn niks speciaals, klopt. Deze kwam ik tegen en waren beter als wat ik toen had. ben nog steeds op zoek naar een leuk wapentje. FD misschien of als ik nog wat leuke 1handers kan tegen komen..
Gems heb ik even bij sabrac gekeken en die combinatie lijkt me beter werken als ik nu heb, vooral de esoteric lijkt me interesant.
Ook voor de hellfire amulet geld dat ie gewoon beter was als wat voor troep ik daar voor had.

• Thalaron
Sabrac schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 10:20:
[...]

Dat is inderdaad situationeel, beacon of ytar is wel één van de sterkste passives en om deze op je amulet te hebben, grats.

Hierdoor heb je de mogelijkheid om een behoorlijke lading toughness erbij te nemen (In de form van een cheat death) of voor nog meer damage (determination, momentum, unity) of nog meer attackspeed / life per hit (Alacrity).

De vraag is dus meer, is de situationele poison immunity (iets wat je kan ontwijken, of in ieder geval niet direct dood aan hoort te gaan) de moeite waard ten opzichte van de bovenstaande bonussen.

Daarnaast nog even naar je gear gekeken.
Echt zonde wat je met de Flying Dragon gedaan hebt. Life per hit is de belangrijkste stat voor een dashing strike monk, en dit kan je nu niet meer op je FD rollen. Mystic ally heeft 0,0 waarde in de build en ook vitality is niet echt gewenst op je wapen. De damage van een FD is niet zo belangrijk, 3800-3900 is meer dan genoeg.

Daarnaast, gezien je non season speelt, zou ik je generator omzetten naar Crippling Wave - Tsunami en deze combineren met Ancient Parthan defenders. Hierdoor krijg je nog meer toughness erbij. Als je dan life per hit had, was je onsterfelijk, waardoor ook de poison immunity weer minder effect heeft.

Mijn seasonal monk heeft zodanig veel toughness + life per hit, dat zelfs Ghom op g.rift 53 geen of weinig damage doet. Deze toughness is in principe ook op non season te halen, met een 10-12 % parthan en 3-4 targets freezen :) als je meer freezed heb je ook al een hogere toughness.
Denk dat ik dan toch die Hellfire maar op mijn Monk zet. Ancient Parthan Defenders heb ik op mijn DH zitten maar die gaan nog terug (was voor een testje ff weg)

En over die Flying Dragon... I know... Had echter dat ding al ff liggen en destijds Rainment niet echt zinvol dus vandaar die reroll ;) daarnaast was de dmg op dat ding zowat het laagst mogelijk iets van 3500-3600 range. Volgende keer beter dan maar! Kan nooit lastiger te vinden zijn dan die mythische legendarische Ancient Kridershot :+

Heb nog wel een Focus of Restraint liggen met een 8K life on hit ofzo dacht ik... Mist hoerdoor uiteraard andere stats!

• Brain3
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-03 13:44

Brain3

<GoT> Brain3#2873

Sabrac schreef op maandag 11 mei 2015 @ 17:19:
[...]

Generator: tsunami is alleen nodig als je non season speelt vanwege de Ancient Parthan Defenders, gezien je seasonal speelt, is Fist of Thunder - Quickening beter (meer spirit = meer dashes).

En wat Grin al zei, Bane of the trapped gebruiken ipv powerful.

Daarnaast zou ik, gezien je g.rift 40 haald, je esoteric en trapped dus naar 40 halen, dit helpt weer een beetje :)

[EDIT]

Broek, vervangen met een variant die single resist heeft (+ 2 sockets, dex, vit en armor)
Gloves, vervangen met een variant die single resist heeft (+Cooldown, crit, crit dmg en dex)
Boots, life per sec vervangen met armor.
Spirit guards, vervangen met een variant die een hogere damage reductie heeft (38+)

Dat zijn even de 'quick' wins.

Bij de spirit guards is de % reductie belangrijker dan ancient / non ancient, alhoewel een ancient met 39/40 % natuurlijk ideaal is :)
idd...thx guys.

Daarnet een kleine run gedaan...zelfs GR38 ging moeilijk...wel makkelijk binnen de tijd, want dash monk doet bakken dmg, maar snel doodgaan is meestal het probleem...en als je dan ranged of frozen mobs hebt, ben je gezien.

Met de shards ff bij kadala gaan shoppen en kreeg gelijk een upgrade voor men pants (eentje met single resist erbij)...scheelt gelijk +/- 1,2M in toughness...

...en dan nog men BotT levelen en eens een deftige legendary amulet en we zijn er denk ik ^^

tot de volgende _/-\o_

<GoT> Brain3#2873

Zeg, hebben jullie vandaag al gebeden tot de karmakeizer van D3 hier op Tweakers? 8)

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Tenzij jij de RNG rechtstreeks kan beïnvloeden, blijf ik wel naar die bovenmenselijke bidden :P
Congrats ! Het lijkt me terecht verdiend !
Lol idd dat Karmading :P
Snap er geen fuck van dat ik Steelseries heb _O-

[ Voor 51% gewijzigd door Angeloonie op 12-05-2015 12:50 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• acemoo
Blijkbaar heb je veel gedaan met steelseries.
Dat je nu in het diablo topic een steelseries badge hebt komt omdat steelseries producten relevante producten zijn hier volgens het forum.
Deadsmell schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 12:37:
Zeg, hebben jullie vandaag al gebeden tot de karmakeizer van D3 hier op Tweakers? 8)
Ow almachtige karma keizer... pas maar op :) afgelopen jaar sta ik bovenaan als Karma koning :).
Maar goed, alle gekheid op een stokkie.
Brain3 schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 11:57:
[...]

idd...thx guys.

Daarnet een kleine run gedaan...zelfs GR38 ging moeilijk...wel makkelijk binnen de tijd, want dash monk doet bakken dmg, maar snel doodgaan is meestal het probleem...en als je dan ranged of frozen mobs hebt, ben je gezien.

Met de shards ff bij kadala gaan shoppen en kreeg gelijk een upgrade voor men pants (eentje met single resist erbij)...scheelt gelijk +/- 1,2M in toughness...

...en dan nog men BotT levelen en eens een deftige legendary amulet en we zijn er denk ik ^^

tot de volgende _/-\o_
38 met moeite? met de damage die je ontving? Vooral met je spirit guards + esoteric + juiste abilities moet je toch zo rond de 200 mil + toughness zitten, in dat geval zou 38 niet eens zoveel damage doen.

Hoeveel toughness heeft je monk? alleen met mantra + met dash + met epiphany? vooral alle 3 tesamen zou je 200+ moeten opleveren.

[ Voor 6% gewijzigd door Sabrac op 12-05-2015 13:16 ]

br men schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 13:06:
Blijkbaar heb je veel gedaan met steelseries.
Dat je nu in het diablo topic een steelseries badge hebt komt omdat steelseries producten relevante producten zijn hier volgens het forum.
Zal het daardoor wel komen, doe niets met Steelseries :+

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Haha, zoveel ingewikkeldheden met dat nieuwe karmasysteem :p

OT: iemand al eens een goede ancient Aether Walker gevonden?

Angeloonie schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 13:33:
[...]

Zal het daardoor wel komen, doe niets met Steelseries :+
Ik ook niet. Heb ik nooit producten van gehad. Ik kan die badges niet helemaal plaatsen.

• _Peter2_
Deadsmell schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 13:39:
[...]

Ik ook niet. Heb ik nooit producten van gehad. Ik kan die badges niet helemaal plaatsen.
Mogelijk door karma te verzamelen in topics waaraan Steelseries is gekoppeld.
Hoef je zelf natuurlijk niets te doen met steelseries.

(Ik snap ook niet waarom Steelseries is gekoppeld aan dit topic).

_Peter2_ schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 13:41:
[...]

Mogelijk omdat steelseries enkele diablo 3 specifieke items heeft gemaakt (de Headset / Muis bijvoorbeeld) *beide toevalig ook in mijn bezit ^^*

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

_Peter2_ schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 13:41:
[...]

We hebben wel vaker hele discussies over de beste muis en hotkeys etc gehad in dit topic, Steelseries kwam daar vaak langs.

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

mischien omdat er een diablo3 lijn is van steelseries, anders zou ik het ook niet weten:

http://tweakers.net/price...eyword=steelseries+diablo

Gratz Dead! Je bent met afstand karmakeizer :)!

Zijn er nog leuke monk builds voor op HC?

[ Voor 11% gewijzigd door retlaw op 12-05-2015 13:48 ]

Battle.net || Strava

retlaw schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 13:47:

Zijn er nog leuke monk builds voor op HC?
De standaard builds werken erg goed, je zult alleen één van de passive moeten omruilen voor NDE.
Daarnaast is er ook een HC mohammed ali build op diablofans, ik geloof dat Ruigerock daar gebruik van maakt.

Is gefocused op je generators en zoveel mogelijk damage daarmee te doen.

• schaapiej
Wel een leuk wapen voor mijn Crusader gevonden.

Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/r7vmdc.jpg

Ook even op mijn Barb met de waste set geprobeerd maar kwam daarmee Fury te kort.. blijft dan toch fijner met de BK wapens!

<GoT>NightStalker

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Sabrac schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 13:48:
[...]

De standaard builds werken erg goed, je zult alleen één van de passive moeten omruilen voor NDE.
Daarnaast is er ook een HC mohammed ali build op diablofans, ik geloof dat Ruigerock daar gebruik van maakt.

Is gefocused op je generators en zoveel mogelijk damage daarmee te doen.
Jammer dat battle net niet goed bijwerkt... Ik speel nu een build met full raiment en blackthorne. Ik moet nog een raiment glove en dan heb ik van beide de setbonus. Ik speel nu zo... Ik ga de mohammed ali build eens opzoeken.

Battle.net || Strava

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

retlaw schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 13:53:
[...]

Jammer dat battle net niet goed bijwerkt... Ik speel nu een build met full raiment en blackthorne. Ik moet nog een raiment glove en dan heb ik van beide de setbonus. Ik speel nu zo... Ik ga de mohammed ali build eens opzoeken.
Volgens mij deze (of een variant):

http://www.diablofans.com...-hardcore-immortal-damage

[...]

Puur feedback op je skills.

Crippling wave - is de Tsunami rune niet beter? Monster bevriezen lijkt me beter dan monsters minder damage laten doen.. bevriezen is uiteindelijk helemaal geen damage.

Mantra of healing + Sustenance - is alleen leuk als je al veel LPS hebt i.c.m Wildebeest, mocht je dat missen, dan denk ik dat de Agility rune van Mantra of Salvation je iets meer zekerheid geeft.

[EDIT] mijn HC monk speel ik op het moment als full support, met 2 wapens. Wel erg grappig. 72 % cdr, ik bevries alles en iedereen om me heen (of met m'n sweeping wind.. of met mn aanvallen d.m.v. Azurewrath). Daarnaast doet niets mij schade (t/m g.rift 42 iig).

Mijn oude damage hc monk had ik als een oude rainment monk gebouwd, uiteindelijk ging deze dood door mijn eigen slordigheid, anders had ik hier zeker 43-44 o.i.d. mee kunnen halen....

[ Voor 21% gewijzigd door Sabrac op 12-05-2015 14:00 ]

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09:36

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

schaapiej schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 13:51:
Wel een leuk wapen voor mijn Crusader gevonden.

[afbeelding]

Ook even op mijn Barb met de waste set geprobeerd maar kwam daarmee Fury te kort.. blijft dan toch fijner met de BK wapens!
Mooi apparaat hoor!

Is block eigenlijk nog wel nuttig tegenwoordig?

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Wolf schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 14:12:
[...]

Mooi apparaat hoor!

In het geval van een block crusader wel, gezien je block % omgerekend wordt naar bonus damage bij het gebruik van een Shield Charge :)

• schaapiej
Wolf schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 14:12:
[...]

Mooi apparaat hoor!

That's what she said! Haha :p
Thanks.
Sabrac schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 14:13:
[...]

In het geval van een block crusader wel, gezien je block % omgerekend wordt naar bonus damage bij het gebruik van een Shield Charge :)
Is dat niet alleen de block chance van je shield? Verder in ieder geval leuke damage boost, dacht zonder actieve skills 44% block chance.

<GoT>NightStalker

schaapiej schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 14:37:
[...]

Is dat niet alleen de block chance van je shield? Verder in ieder geval leuke damage boost, dacht zonder actieve skills 44% block chance.
Hmm, daar kan je wel eens gelijk in hebben.

"Deals 700% weapon damage plus 300% of your shield Block Chance as Holy damage."

Maar, dat zou inhouden dat items als Justice Lantern, Helm of Rule en dus ook dit wapen, 0.0 impact heeft op de damage. In dat geval is het niet zo extreem goed als dat ik initieel dacht.

• Roxors
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19-12 09:48
Dit seizoen voor het eerst aan de gang met een WD. Speelt wel lekker maar ben wel jaloers op de DH en barb die overal doorheer rushen :p

Heb echter geen tijd om nog een char te gearen dus ik hou het maar bij de WD. Hiermee haal ik GR35 maar ik kom niet echt verder. Link naar armory

Zien jullie nog verbeteringen? Andere build suggesties zijn ook welkom. Heb redelijk veel spul in mijn stash zitten.

Dingen die ik zelf nog graag wil verbeteren:
  • Weapon vervangen door een DoD of SMK. Nog nooit gedropt.
  • Rorg vervangen door een beter exemplaar.
  • Leg gems naar 25 krijgen.
Daarnaast wil ik ook een jade build proberen om T6 snel te farmen. Heb echter geen geluk om een Quetzalcotl van Kadala te krijgen.

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-12 21:44
Heeft iemand al een idee wanneer S3 stopt?
Ik verwacht dat ze dat misschien doen net voor de zomer vakantie.

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

• Ioramus
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 19-12 14:16
S3 zou 4 maanden duren, 't is net een maand oud of zo dus nog best lang.

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Ioramus schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 15:21:
S3 zou 4 maanden duren, 't is net een maand oud of zo dus nog best lang.
Ze hadden inderdaad aangegeven dat het dit maal ook veel langer zou zijn dan season 2.

4 maanden inderdaad, maar een definitieve einddatum hebben ze niet gegeven.

Ik ben ook benieuwd of Blizz komende vrijdag nog iets van plan is, in verband met het 3-jarig jubileum van D3. We krijgen vast weer één of andere buff. Zou het bijna jammer vinden dat ik het hele hemelvaartweekend in de Ardennen zit. :P

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Deadsmell schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 15:44:
4 maanden inderdaad, maar een definitieve einddatum hebben ze niet gegeven.

Ik ben ook benieuwd of Bliz komende vrijdag nog iets van plan is, in verband met het 3-jarig jubileum van D3. We krijgen vast weer één of andere buff. Zou het bijna jammer vinden dat ik het hele hemelvaartweekend in de Ardennen zit. :P
Buff? Het wordt tijd voor een pet! Nu met die hele gardarobe!

UTADDICT schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 15:45:
[...]

Buff? Het wordt tijd voor een pet! Nu met die hele gardarobe!
Mij best. Doe mij maar iets schermvullends. Een draak ofzo. :+

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
Sabrac schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 14:42:
[...]

Hmm, daar kan je wel eens gelijk in hebben.

"Deals 700% weapon damage plus 300% of your shield Block Chance as Holy damage."

Maar, dat zou inhouden dat items als Justice Lantern, Helm of Rule en dus ook dit wapen, 0.0 impact heeft op de damage. In dat geval is het niet zo extreem goed als dat ik initieel dacht.
je moet naar de block % van je char sheet kijken. Al die items dragen dus degelijk eraan bij en verhogen je Shield Bash DMG.

Bloodbrother is redelijk BiS voor een SB crus. Een goeie furnace levert misschien meer DPS op, maar het probleem bij cruz is niet DPS, maar overleven :)

@UTADDICT:
heb een 28xx Aether, is wel leuk maar op hogere GR's (~G45) heb ik het idee dat ik daarmee toch tekort kom. Met mijn 26xx Sun keeper kom ik verder..

[ Voor 10% gewijzigd door Mofkees op 12-05-2015 15:51 ]

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Deadsmell schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 15:46:
[...]

Mij best. Doe mij maar iets schermvullends. Een draak ofzo. :+
Je eigen kleine Anarch, incl lightning shitstorm. O-)

UTADDICT schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 15:47:
[...]

Je eigen kleine Anarch, incl lightning shitstorm. O-)
_/-\o_

Mofkees schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 15:46:
[...]

je moet naar de block % van je char sheet kijken. Al die items dragen dus degelijk eraan bij en verhogen je Shield Bash DMG.

Bloodbrother is redelijk BiS voor een SB crus. Een goeie furnace levert misschien meer DPS op, maar het probleem bij cruz is niet DPS, maar overleven :)
Welke build hoort daar eigenlijk bij? Als ik op Diablofans kijk zie ik van alle builds met Blood Brother dat deze de meeste votes heeft, maar daar en in enkele andere is dat wapen optioneel, of soms zelfs tweede keuze na een Furnace.

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
die build idd, maar overleven is echt niet makkelijk :) heb net wildebeest en eso geleveld, zo weer eens proberen of ~G45 te doen is.

heb nog geen goeie F+R, maar convention of elements + unity werken nu ook vrij goed.

b.net profile is natuurlijk weer eens 3 dagen oud...

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

• Ruigerock

Ruigerock

Keep calm and stay metal

[...]

De Diablo fans link / de Mohammed Ali build daar gelinkt is gebaseerd op de F+R ring combo. Ik speel met Unity + SoJ combo voor een betere tank ervaring, mijn karakter "Enel" heeft GR38 gehaald onder 10 minuten. Je kan spieken in mijn profiel, hij staat nog ingesteld zoals ik er toen mee speelde. Simplicity strength + 82K LPS is nog voldoende om te overleven tot op heden. Ben benieuwd wat voor tijden jij kunt halen of verbeteringen weet toe te passen. Vanavond GR39 weer eens proberen, voorheen met mindere gear en andere skills was het nog niet gelukt binnen de tijd.

Mocht je F+R gaan, dan de EP op lightning zetten, de cold variant proct de passive niet bij het casten (pas als ze dood gaan)

Diablo 3 - Battle.net

Treasure Goblin spaarpot give away, om de opening van de Blizzard Gear Store te vieren! Maar....
THIS CONTEST IS OPEN ONLY TO RESIDENTS OF THE UNITED STATES, CANADA, AUSTRIA, BELGIUM, BELARUS, BULGARIA, CROATIA, CZECH REPUBLIC, FRANCE, GERMANY, HUNGARY, ITALY, NORWAY, SERBIA, SWITZERLAND, TURKEY, THE UNITED KINGDOM, HONG KONG, SOUTH KOREA, MACAU, TAIWAN AND THAILAND

• Shao Kahn
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18-12 12:37
Dus ik dat verhaal lezen en ik snapte al niet wat de goblin bank was. ik dacht dus een kleine goblin die achter je aan hobbelde, zoals die van de puzzle ring. Ik dacht een soort horadric cube, een mobiele uitbreiding van je stash waar je wel voor moest betalen om er iets in te stoppen.

Blijkt het een spaarpot te zijn.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Panzerfaust-2779/

• Ruigerock

Ruigerock

Keep calm and stay metal

Yeahhhh.. nieuwe persoonlijke hc monk record :) GR40 in 13:32 met Mohammed Ali build, mijn variant doop ik om naar Fist of the North Star build :P

Ben denk ik de enige monk met 2 one-handers in de top 250

btw.. wie is <SG>Bob? ik zag alleen maar russische namen in zijn profiel.. leek me geen NL'er

Diablo 3 - Battle.net

• Temp2264
  • Laatst online: 09-12 07:41
Gisteren nog even op HC een GR 42 gedaan die heb ik gehaald.
Daarna 43 geprobeerd wat een drama rif zeg alleen maar jailer en thunderstorm packs uit eindelijk 4x geproct en meer als 8 min in Town staan te wachten.
Uiteindelijk gehaald in 23 min dus het zit er wel in alle wat geluk hebben met de packs.

Speciaal voor Sabrac ja ik kan screenshots maken
Afbeeldingslocatie: https://lh4.googleusercontent.com/-vp2WnkLwGII/VVJtrmyaUVI/AAAAAAAAB1Q/heDxWyKnPFA/w1358-h764-no/Diablo%2BIII-05-12-2015%2B23-14-59.jpg

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-11 10:27

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Ik merk wel zodra je boven de 40 gaat je ineens de meest irritante affixes krijgt, jailer/frozen/thunderstorm/waller (Poison maakt me niet uit) gister een aantal 35-36 speedgrifts gedaan en daar zie je al een redelijk verschil de ene in 1:15 de andere in 3:30 puur door andere mobs/density als dit net zo door schaalt op hogere grifts (wat het doet) dan kan 5 minuten al 10 minuten worden en dan nog welke RG je krijgt aan het einde...

Normaal is 45-47 niet zo'n probleem maar gister blighter (was vergeten poison amu te gebruiken) en werden gewoon ge-oneshot zonder duidelijke reden. Daarna nog 2 grifts gedaan welke beter gingen maar ook gewoon teveel jailer/waller om het leuk te houden. Dit was trouwens wel met BK niet met 4IK dus we waren ook een beetje lui :P

Ach vanavond weer een paar grifts doen en dan maar weer 4IK gebruiken, 42-43 is makkelijk te doen met BK ga je iets hoger is 4IK toch beter.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Ruigerock schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 23:55:
Yeahhhh.. nieuwe persoonlijke hc monk record :) GR40 in 13:32 met Mohammed Ali build, mijn variant doop ik om naar Fist of the North Star build :P

Ben denk ik de enige monk met 2 one-handers in de top 250

btw.. wie is <SG>Bob? ik zag alleen maar russische namen in zijn profiel.. leek me geen NL'er
Geen idee, zo kwam ik laatst ook mensen tegen met de <SG> tag die niet in SG zitten :P. (neem Temp zijn screenshot bijvoorbeeld.. <SG> Sonic staat 2 plekken boven hem, maar zit niet in "onze" SG.
Anyway, SG is sowieso niet een NL-only clan :) denk dat het iets van 95 % NL is.

Daarnaast is er geloof ik een HC monk op #8 of #9 met 2 one handers :) je bent helaas niet de enige.
Verre van denk ik zelfs.
Temp2264 schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 07:34:
Gisteren nog even op HC een GR 42 gedaan die heb ik gehaald.
Daarna 43 geprobeerd wat een drama rif zeg alleen maar jailer en thunderstorm packs uit eindelijk 4x geproct en meer als 8 min in Town staan te wachten.
Uiteindelijk gehaald in 23 min dus het zit er wel in alle wat geluk hebben met de packs.

Speciaal voor Sabrac ja ik kan screenshots maken
Grats man! :) Nu word het nog lastiger om je in te halen... eerst maar even wat gear bij elkaar, dan weer proberen :P

[ Voor 7% gewijzigd door Sabrac op 13-05-2015 08:07 ]

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Battle net is weer eens bijgewerkt :).

Zie hier mijn HC monkie. Gisteren nog geen geluk gehad met gear... Nog geen raiment gloves, zodat ik full blackthorne heb. Wel twee gems naar 25 gelevelled, dus het is tijd om grifts wat te pushen. Gisteren ging 31 vrij soepel, ik denk dat er wel wat meer in zit.

Ik moet zeggen, dat ik HC lange tijd niet heb kunnen waarderen, maar dat ik er nu wel plezier in heb. Het speelt toch iets anders als je weet dat je niet dood mag gaan.

Battle.net || Strava

retlaw schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 09:03:

Zie hier mijn HC monkie. Gisteren nog geen geluk gehad met gear... Nog geen raiment gloves, zodat ik full blackthorne heb. Wel twee gems naar 25 gelevelled, dus het is tijd om grifts wat te pushen. Gisteren ging 31 vrij soepel, ik denk dat er wel wat meer in zit.

Ik moet zeggen, dat ik HC lange tijd niet heb kunnen waarderen, maar dat ik er nu wel plezier in heb. Het speelt toch iets anders als je weet dat je niet dood mag gaan.
Netjes! Ik vind het ook altijd verfrissend en leuk, totdat een char waar ik enkele weken in gestoken heb weer dood gaat. :P
retlaw schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 09:03:

Gisteravond uiteindelijk niet meer aan toegekomen om even mee te spelen.
Misschien vanavond? (ik zit altijd op de TS van SG, maakt het voor Hardcore wel makkelijker in group play).

Grats met de 31 :)

• Cyggie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-09 18:50
Roxors schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 15:09:
Zien jullie nog verbeteringen? Andere build suggesties zijn ook welkom. Heb redelijk veel spul in mijn stash zitten.

Spirit Barrage vervangen door Haunt met Poisoned Spirit voor een 20% dmg increase debuff van alle sources.
Die "The Wailing Host" vervangen door een Convention of Elements. De poison proc is echt heerlijk _/-\o_
DoD zal ook het clearen van zaken heel wat versnellen :D

https://eu.battle.net/d3/en/profile/Cyggie-2622/hero/91355809

• acemoo
Gisteren even een paar rifts gedaan om mijn andere gems te levelen. Krijg ik ineens mijn rainment broekje. Hoppa focus en restraint om doen en mijn crits gaan gelijk van 200 mil naar 400 mil.

• Inrage
Roxors schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 15:09:

Daarnaast wil ik ook een jade build proberen om T6 snel te farmen. Heb echter geen geluk om een Quetzalcotl van Kadala te krijgen.
Leg gems naar 25 halen is erg makkelijk, daar kan je snel even op focussen. Zoveel mogelijk in groep spelen helpt ook als je WD bent. De buffs zijn welkom, je moet gewoon zien dat je genoeg run speed hebt om mee te komen :) (shield van gizzard gem + krelm belt combo is hiervoor wel handig soms)

Verwijderd

Ik heb nu zo'n 250 uur in dit season zitten (ik weet dat het absurd is) en ben inmiddels paragon 732, en nog steeds geen ancient Kridershot gevonden. Ik begin dat toch wel heel lame te vinden. Ik solo rift 53 met m'n DH en zou graag in goede parties komen die 60-65 clearen, maar er wordt alleen gevraagd om Krider-DH's. Ondanks alle moeite die je stopt in gear grinden voel ik me nog steeds missing out on content omdat er nog een hele build is die klaar ligt om uitgetest te worden (ik heb alle UE items al zesdubbel, ancient en geoptimaliseerd voor elemental arrow. Ik heb een zeer behoorlijke Meticulous Bolts en goede Lacuni's voor de attackspeed. Alleen die verdomde Krider...

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01:11
Verwijderd schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 10:42:
Ik heb nu zo'n 250 uur in dit season zitten (ik weet dat het absurd is) en ben inmiddels paragon 732, en nog steeds geen ancient Kridershot gevonden. Ik begin dat toch wel heel lame te vinden. Ik solo rift 53 met m'n DH en zou graag in goede parties komen die 60-65 clearen, maar er wordt alleen gevraagd om Krider-DH's. Ondanks alle moeite die je stopt in gear grinden voel ik me nog steeds missing out on content omdat er nog een hele build is die klaar ligt om uitgetest te worden (ik heb alle UE items al zesdubbel, ancient en geoptimaliseerd voor elemental arrow. Ik heb een zeer behoorlijke Meticulous Bolts en goede Lacuni's voor de attackspeed. Alleen die verdomde Krider...
Ach..... zo'n 2000 uur DH voor mij (Non season) en ook nog geen ancient Krider, RNG sucks :) :) :)

Apsie's profiel

Verwijderd

Apsie schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 11:00:
[...]

Ach..... zo'n 2000 uur DH voor mij (Non season) en ook nog geen ancient Krider, RNG sucks :) :) :)
Dat is inderdaad nóg extremer. (hoewel je bij die 2000 uur aanneem dat er ook een periode is meegerekend dat er geen ancient items bestonden) Er zou toch een manier moeten zijn om zo'n item uiteindelijk wél te krijgen? Het haalt wel een beetje de lol eruit...

• Apsie
Verwijderd schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 11:03:
[...]

Dat is inderdaad nóg extremer. (hoewel je bij die 2000 uur aanneem dat er ook een periode is meegerekend dat er geen ancient items bestonden) Er zou toch een manier moeten zijn om zo'n item uiteindelijk wél te krijgen? Het haalt wel een beetje de lol eruit...
Je hebt gelijk, dit is incl. een periode van non A's.
Ach, zolang je je niet blind staart (en gefrustreert raakt :) ) maakt het allemaal niet zo veel uit.
Ik heb het prima naar mijn zin in party's met 50+ hoor :+

Apsie's profiel

Dat is zonde, maar je hebt tenminste een klasse die in groepen gezocht wordt.

M''n seasonal monk kan ook 53 aan, alleen wil ik nu 54 proberen, hiervoor kan ik echter niet makkelijk keys krijgen (53 lukt niet altijd en ook 53 keys verkrijgen is niet makkelijk).

Dus zoek ik nu nog steeds groepen waarmee ik 54/55 keys kan maken.. of puur via trials.. of puur door 44 t/m 50 g.rifts heel snel te clearen. Alleen niemand wil een monk in de party.

Verwijderd

Misschien wat items switchen zodat het een zDPS monk wordt? Die zijn behoorlijk gewild in trialkey groepen vanwege de pull.
Verwijderd schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 11:48:
Misschien wat items switchen zodat het een zDPS monk wordt? Die zijn behoorlijk gewild in trialkey groepen vanwege de pull.
Ik heb al een pull set, 400 mil toughness, 75 % CDR, maar ook daar wil niemand een monk in de hogere parties, iedereen wil een zDPS crusader / zDPS WD ipv een monk.

• Inrage
Zie geen reden waarom men geen monk zou willen in lvl 46 speedfarm groepjes. Daar maakt het toch niet zoveel uit, als je maar snel bent. Dan kan je op die manier 50+ keys farmen.

Zelf vind ik enkel monks met Inna's vervelend, dan zie ik mijn Tal Rasha stacks niet meer ;)
Maar dat heb je ook met een combi van zDPS WD+Crus...

• Apsie
Een Pull monk en een fear WD gaat ook niet echt lekker samen....
Let wel, het kan goed gaan als de Monk zich een beetje kan beheersen. _/-\o_ _/-\o_

Apsie's profiel

Inrage schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 12:06:
Zie geen reden waarom men geen monk zou willen in lvl 46 speedfarm groepjes. Daar maakt het toch niet zoveel uit, als je maar snel bent. Dan kan je op die manier 50+ keys farmen.

Zelf vind ik enkel monks met Inna's vervelend, dan zie ik mijn Tal Rasha stacks niet meer ;)
Maar dat heb je ook met een combi van zDPS WD+Crus...
Ik kan zo een paar redenen opnoemen.

1) Iedereen weet dat de 'beste' setup een WD + crusader + 2 DH's of 1 DH + 1 wizard is (voor 60+)
2) Een crusader is beter in het verzamelen van monsters d.m.v condemn en/of het paardje
3) Een WD kan bepaalde packs volledig lam leggen (yey perma cc).

Een monk kan dingen pullen, maar kan geen perma cc toepassen (60-70 % van de tijd wel gecc'ed). Daarnaast geeft een monk minder hoge damage boosts ten opzichte van de crus / WD.

Ik ben het helemaal ermee eens dat voor 45+ dit echt geen verschil zal maken, maar je hebt van die groepen die alleen maar met de meest ideale setup willen spelen.
Ik heb in ieder geval de moed opgegeven, ik haal mn plezier nu uit hardcore :P

• Inrage
Sabrac schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 12:09:
[...]

Ik kan zo een paar redenen opnoemen.

1) Iedereen weet dat de 'beste' setup een WD + crusader + 2 DH's of 1 DH + 1 wizard is (voor 60+)
2) Een crusader is beter in het verzamelen van monsters d.m.v condemn en/of het paardje
3) Een WD kan bepaalde packs volledig lam leggen (yey perma cc).

Een monk kan dingen pullen, maar kan geen perma cc toepassen (60-70 % van de tijd wel gecc'ed). Daarnaast geeft een monk minder hoge damage boosts ten opzichte van de crus / WD.

Ik ben het helemaal ermee eens dat voor 45+ dit echt geen verschil zal maken, maar je hebt van die groepen die alleen maar met de meest ideale setup willen spelen.
Ik heb in ieder geval de moed opgegeven, ik haal mn plezier nu uit hardcore :P
If all else fails, dan heb je nog een clan om op terug te vallen ;)

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-11 10:27

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Ik vond het al leuk om uberhaupt een Krider te vinden net zoals een Balefire of "die auto marked of death doet" (ben naam ff kwijt) Laat staan Ancient.. Zelf ben ik een hele tijd bezig geweest om een Ancient BK SV te krijgen, ik heb er nu 1 maar die is zeker niet top. Zelf zit ik op Plvl 670 ofzo.

Wat ik dan wel heb is de irritatie dat ik oorspronkelijk begonnen ben met een crusader, daar heeeeeel veeeeeel barb/DH spul voor kreeg. Heb dus een Barb en DH aangemaakt puur om de items op te stoppen. De DH heb ik verder niet echt gebruikt (6 uurtjes speeltijd ofzo) maar zit al wel volledig in die nieuwe set :
http://eu.battle.net/d3/e...entium-2220/hero/59308846

Misschien effectief 2 uur mee gespeeld.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Inrage schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 12:14:
[...]

If all else fails, dan heb je nog een clan om op terug te vallen ;)
Ik zit juist in een clan hiervoor, maar helaas zijn de mensen daar verdeeld bezig, groepje doet season, groepje doet non season, ander groepje doet hardcore.

We hadden een paar mensen waarmee we g.rift 54 deden in het begin van de season met 4 man, alleen zijn een paar gestopt :( *waaronder de support WD*.

Het is nu nog even wachten tot de season mensen op hetzelfde niveau komen om de runs mee te doen.
Of totdat de mensen die dat niveau aankunnen, allemaal eens tegelijk online zijn :P

edit:

Even kanttekening, ik zeur veel, maar dit komt ook deels omdat ik zelf veel geluk qua items heb gehad in het begin en ondertussen al 2-3 weken 'wacht' op een groepje voor deze keys.
Ondertussen zit men al veel meer op dit niveau, dus binnenkort kan dit waarschijnlijk wel weer op gang komen

[ Voor 24% gewijzigd door Sabrac op 13-05-2015 12:28 ]

• Spoiler
  • Laatst online: 12-12 23:29
Sabrac schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 12:18:
[...]

Ik zit juist in een clan hiervoor, maar helaas zijn de mensen daar verdeeld bezig, groepje doet season, groepje doet non season, ander groepje doet hardcore.

We hadden een paar mensen waarmee we g.rift 54 deden in het begin van de season met 4 man, alleen zijn een paar gestopt :( *waaronder de support WD*.

Het is nu nog even wachten tot de season mensen op hetzelfde niveau komen om de runs mee te doen.
Of totdat de mensen die dat niveau aankunnen, allemaal eens tegelijk online zijn :P

edit:

Even kanttekening, ik zeur veel, maar dit komt ook deels omdat ik zelf veel geluk qua items heb gehad in het begin en ondertussen al 2-3 weken 'wacht' op een groepje voor deze keys.
Ondertussen zit men al veel meer op dit niveau, dus binnenkort kan dit waarschijnlijk wel weer op gang komen

Nu wil ik me opzich wel melden met m'n WD ;)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Spoiler-2634/hero/28547946

• Cyggie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-09 18:50
Ben druk bezig zDPS spul te craften/verzamelen ondertussen bijna de gear voor elkaar.
Echter helaas niet super actief om me met regelmaat te melden voor dit soort runs :(

https://eu.battle.net/d3/en/profile/Cyggie-2622/hero/91355809

• Ruigerock

Ruigerock

Keep calm and stay metal

Sabrac schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 08:05:
Daarnaast is er geloof ik een HC monk op #8 of #9 met 2 one handers :) je bent helaas niet de enige.
Verre van denk ik zelfs.
Challenge euhhhh NOT accepted! ;)

Diablo 3 - Battle.net

Pagina: 1 ... 85 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.