Ruigerock schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 13:20:
[...]

Challenge euhhhh NOT accepted! ;)
Heh, jammer, maar begrijp het zeker, zie bepaalde mensen g.rift 46/47 en hoger doen, waarbij de healthglobe zo enorm fluctueerd, niet echt mijn ding, heb liever dat mn healthpool wat stabieler is.

Zodra mn globe teveel beweegt is het voor mij een indicatie dat ik op mn limiet voor HC zit.

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17-10 17:25
Dees hebbik nog nooit gedaan, gezien bijgeloof maar een achterlijk iets is ;) .. maar aangezien het hier bij velen blijkt te werken...

KADALA GEEF ME NU EINDELIJK EENS EEN ANCIENT AETHER WALKER !!! thx!

• adamvansanten
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-12 19:43

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Iemand zin om vanavond season speedgrifts 35-45 te doen? Ben vanaf 8-9 uur online denk ik, tot een uurtje of 12. Wil wel weer eens wat serieuze XP progressie maken (P364 nu, maar met publics schiet het niet op en de meeste clanmembers zijn de laatste tijd als ik online ben andere dingen aan het doen). Mijn gamertag is adamvsan#2784, mocht je me toe willen voegen (clan is Solidarity Gaming). Zou leuk zijn!

Speel trouwens een Shield Bash Roland Sader met redelijke gear, helaas nog geen echt goed wapen (speel nu met Ancient Blade of Prophecy, maar dat is met Shield Bash alleen een stat stick). Wel gisteren eerste Gift gevonden, dus nu helemaal klaar voor een goede weapon drop ;)

Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten

• Roxors
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19-12 09:48
Cyggie schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 09:42:
[...]

Spirit Barrage vervangen door Haunt met Poisoned Spirit voor een 20% dmg increase debuff van alle sources.
Die "The Wailing Host" vervangen door een Convention of Elements. De poison proc is echt heerlijk _/-\o_
DoD zal ook het clearen van zaken heel wat versnellen :D
Ik vind zelf Haunt niet lekker werken voor grote groepen mobs. Het verspreidt zich te langzaam en dan ben ik meer Haunt aan het casten als dat ik Poison Dart aan het spammen ben.

Een CoE heb ik in mijn stash zitten, echter met maar 169% increase en IAS, int, socket en LoH. Ik zou dan LoH naar CD kunnen rerollen. Tis het proberen waard natuurlijk.

Gister wel nog GR37 gecleared met genoeg tijd over. Daarna 38 geprobeerd maar kreeg klote elites en map. Daarna gestopt. Hoger is dus nog wel mogelijk.

@adamvansanten: Als ik vanavond online ben dan voeg ik je wel toe.

• Cyggie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-09 18:50
Roxors schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 14:43:
[...]

Ik vind zelf Haunt niet lekker werken voor grote groepen mobs. Het verspreidt zich te langzaam en dan ben ik meer Haunt aan het casten als dat ik Poison Dart aan het spammen ben.

Een CoE heb ik in mijn stash zitten, echter met maar 169% increase en IAS, int, socket en LoH. Ik zou dan LoH naar CD kunnen rerollen. Tis het proberen waard natuurlijk.

Gister wel nog GR37 gecleared met genoeg tijd over. Daarna 38 geprobeerd maar kreeg klote elites en map. Daarna gestopt. Hoger is dus nog wel mogelijk.

Piranhas met Piranhado zou eigenlijk genoeg moeten zijn voor grote groepen mobs om de 6 set te proccen.

https://eu.battle.net/d3/en/profile/Cyggie-2622/hero/91355809

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01:11
Of Acid cloud, heb je in 1 keer alles te pakken :)

Apsie's profiel

• adamvansanten
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-12 19:43

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Roxors schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 14:43:
[...]
Top Roxors, lijkt me leuk!

Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten

• Groenie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12-12 16:13
Sabrac schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 12:18:
[...]

Ik zit juist in een clan hiervoor, maar helaas zijn de mensen daar verdeeld bezig, groepje doet season, groepje doet non season, ander groepje doet hardcore.

We hadden een paar mensen waarmee we g.rift 54 deden in het begin van de season met 4 man, alleen zijn een paar gestopt :( *waaronder de support WD*.

Het is nu nog even wachten tot de season mensen op hetzelfde niveau komen om de runs mee te doen.
Of totdat de mensen die dat niveau aankunnen, allemaal eens tegelijk online zijn :P

edit:

Even kanttekening, ik zeur veel, maar dit komt ook deels omdat ik zelf veel geluk qua items heb gehad in het begin en ondertussen al 2-3 weken 'wacht' op een groepje voor deze keys.
Ondertussen zit men al veel meer op dit niveau, dus binnenkort kan dit waarschijnlijk wel weer op gang komen

Zit je het de community channel? Mijn zdps WD is "af" op een dagger na, speel meestal tot ~48 en ga niet echt dood. Meestal zijn er wel mensen te vinden die iig 40+ runnen.
Groenie schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 15:15:
[...]

Zit je het de community channel? Mijn zdps WD is "af" op een dagger na, speel meestal tot ~48 en ga niet echt dood. Meestal zijn er wel mensen te vinden die iig 40+ runnen.
Ik zit in de community ja, heb al wel eens met een paar 40+ runs meegedaan, maar helaas resulteerden dat in 50/51 keys. Is niet hetzelfde als je 54/55 keys zoekt, daarvoor ligt het tempo net iets te laag in de groepen. En van 50/51 keys heb ik al een stuk of 20-30.

Ik zit op het moment gewoon met een luxe probleem, solo lukt 50/51/52 best makkelijk, alleen hoger halen gaat lastiger. Tegelijkertijd ben ik alleen nog maar geintereseerd in 54/55 vanwege solo pushes, vandaar dat ik dan niet veel tijd besteed aan groepen die dat niet gaan halen. Echter, om in de snellere groepen te komen, moet ik eigenlijk een andere klasse spelen.

Maar zoals ik al zei, laatste tijd haal ik m'n lol uit Hardcore spelen met wat clanleden :) heeft ook zo weer een andere vibe. Misschien dat dit ook wel goed is, ben op season nu iets te veel gefocused op de leaderboards i.p.v. de "fun" aspecten.

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 16-12 13:58
Volgens mij is het probleem van Sabrac niet zoveer het 40+ runnen, maar eerder het consistent 50+ runnen.

Zie
Sabrac schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 11:09:
[...]
Dus zoek ik nu nog steeds groepen waarmee ik 54/55 keys kan maken.. of puur via trials.. of puur door 44 t/m 50 g.rifts heel snel te clearen.
En zie hierboven dus :+

[ Voor 3% gewijzigd door _Peter2_ op 13-05-2015 15:32 . Reden: spuit elf ]

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

• Roxors
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19-12 09:48
Cyggie schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 14:51:
[...]

Piranhas met Piranhado zou eigenlijk genoeg moeten zijn voor grote groepen mobs om de 6 set te proccen.
Klopt, piranhado werkt erg lekker. Beter dan Acid Cloud omdat de mobs op 1 hoop gegooid worden. Helemaal ideaal met een DoD.

Triggert Haunt wel de 6pc zuni indien die naar een ander springt? Dacht ergens gelezen te hebben dat dit niet zo was? Edit: gevonden

• AoxSon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-08 20:57
Nog enige tips voor een DH?

http://eu.battle.net/d3/e...irflux-2105/hero/58912884

Weet dat ik mijn belt moet veranderen naar the Witching Hour, maar die ontglipt me precies.
Momenteel grift record van 49 solo.
AoxSon schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 17:42:
Nog enige tips voor een DH?

http://eu.battle.net/d3/e...irflux-2105/hero/58912884

Weet dat ik mijn belt moet veranderen naar the Witching Hour, maar die ontglipt me precies.
Momenteel grift record van 49 solo.
Nee, weinig tips :) Inderdaad een andere belt, reapers wraps (en andere items naar ancient). Hopen op een ander weapon ;) Je gems en legendary gems upgraden.

[ Voor 3% gewijzigd door Vidra op 14-05-2015 09:09 ]

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19-12 15:49

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Na een tijdje niet meer gespeeld te hebben pak ik het spel toch maar weer op.

:$ Zou ik weer in de clan mogen??

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

• Irwon
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18-12 16:10
Gisteren me tweede hc wizard verloren, beide met een delrasha's. Unstable Anomaly is naar mijn mening erg zwak ten opzichte van de andere passives. Had gelezen dat ze hier wat aan gingen doen. Loop nu weer rond met een twee set firebirds i.c.m. tal rasha's. Hier nog hc wizards die tips hebben om met delrasha's hogere grift te spelen?

[ Voor 10% gewijzigd door Irwon op 14-05-2015 23:06 ]

• Engeltje83
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 28-11 12:44

Engeltje83

<SG>BoA#1871

Zojuist een request gedaan in de Tweakers community :)
Gister eindelijk een SS gevonden voor mijn wiz, helaas geen ancient en geen gift om er nog wat moois van te maken.. hij begint al aardig op orde te raken met 5 ancients :)
Ik heb het idee alleen dat ik echt wat fout doe, aangezien ik niet voorbij grift 44 komt, gezien mijn gear denk ik dat dat toch echt wel zou moeten lukken...

http://eu.battle.net/d3/en/profile/BoA-1871/career

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Engeltje83 schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 13:54:
Zojuist een request gedaan in de Tweakers community :)
Gister eindelijk een SS gevonden voor mijn wiz, helaas geen ancient en geen gift om er nog wat moois van te maken.. hij begint al aardig op orde te raken met 5 ancients :)
Ik heb het idee alleen dat ik echt wat fout doe, aangezien ik niet voorbij grift 44 komt, gezien mijn gear denk ik dat dat toch echt wel zou moeten lukken...
Volgens mij kun je je Unity beter rerollen naar een socket en daar een gem in stoppen. Ik vind Zei Stone altijd wel prettig vanwege de extra damage het de stun effect die hij geeft voor extra crowd control. Daarnaast kun je als je voor Del + Tal set gaat beter een ancient devastator craften en andere skills pakken. Zie bijvoorbeeld deze build:
http://www.diablofans.com...c-delseres-6pc-tal-rashas

Vicariously I live while the whole world dies

Na even wat klooien met Broken Promises kom ik tot de conclusie dat het ding toch best interessant is, zeker voor puur Delsere builds. De volgende dingen vielen me op:
  • Slow Time met 4 pierce Delsere activeert het effect; het is een DoT power die niet crit maar wel als hit telt.
  • Er is geen invloed van Hydra (pets); hun hits tellen niet voor crit / non-crit.
  • De Slow Time damage is gesnapshot; als de Broken Primises buff actief is als de bubble geplaatst wordt, blijft de damage de hele bubble duration geschaald naar 100% crit chance DPS.
  • Een Slow Time op 5+ monsters is vrijwel direct 100% crit chance (er zal wat GUI update delay zijn).
Voor full Delsere is dit interessant; je gooit een Slow Time op een groep en je zit aan 100% crit chance voor 3 seconde. Voor je Orbs is dit natuurlijk erg lucratief. Ook kan het interessant zijn om met deze ring om de CHC op gloves te veranderen in RCR, iets dat in full Delsere altijd meegenomen is. Hetzelfde geldt voor de CHC op de source

Voor Talsere is het ook interessant; als je fire of arcane op Slow Time hebt, zal die meteor vrijwel altijd critten (voor deze twee high-damage meteors erg leuk). Ook de interactie met (Mammoth) Hydra is leuk; de Hydra profiteert van de 100% crit maar zit het activeren ervan niet in de weg.

Wat wel lastig is, is het feit dat er geen buff icon is (zoals die er is voor Focus / Restraint en Convention). Je kan naar je character sheet kijken, maar ja, daar wordt je niet blij van.

Ik ga er nog wat meer mee spelen, eens kijken hoe het uitkomt in vergelijk met Convention. Broken Promises is, bij 50% CHC / 400% CHD, bij een 100% uptime een DPS boost van 67%. Nu zal je de 100% uptime niet halen, maar zelfs bij 50% uptime is het op papier nog een boost van 33%. Als je uitgaat van 1 main element voor damage, is dat nog altijd beter dan de effectieve 25% van Convention. To be continued...

Edit:
...continued after the break.
Net wat solo greaters gedaan, gestrand op een erg nare tier 46 (2 anarch packs en 2 winged assassin packs nog voordat de entree uit zich was). Tot dat punt niet echt een heel duidelijk verschil met Convention, hoewel het wel makkelijker speelt met Broken Promises...je hoeft niet op de elemental cycle te wachten. Tegen packs is het wel merkbaar; de burst damage (Event Horizon -> Star Pack + 4-5 Thunder Crashes) is flink hoger omdat het allemaal crit. Morgen maar eens een 47 proberen ermee. Even m'n hele gear omgooien naar no-CHC zit er niet in, maar zodra ik het tegenkom ga ik het wel even proberen...door IAS in plaats van CHC is een volgende Hydra breakpoint haalbaar, wat natuurlijk altijd interessant is.

[ Voor 16% gewijzigd door Zarhrezz op 15-05-2015 00:13 ]

<GOT> Zarhrezz#2885

• Engeltje83
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 28-11 12:44

Engeltje83

<SG>BoA#1871

Vicarious schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 19:02:
[...]

Volgens mij kun je je Unity beter rerollen naar een socket en daar een gem in stoppen. Ik vind Zei Stone altijd wel prettig vanwege de extra damage het de stun effect die hij geeft voor extra crowd control. Daarnaast kun je als je voor Del + Tal set gaat beter een ancient devastator craften en andere skills pakken. Zie bijvoorbeeld deze build:
http://www.diablofans.com...c-delseres-6pc-tal-rashas
Thanks voor de tips!

Unity is gelukt, Ancient devestator heb ik ook met gift en al, daar kwam ik idd mee tot 44..
Heb nog steeds een tyfus hekel aan die winged assassins.
Nu ook esotoric gem maar aan t lvlen geweest, nu die gem voor melee reduction ook maar.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/BoA-1871/career

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Van de 5 defensive gems, welke zijn jullie top 2 voor de Wizard ?

Afbeeldingslocatie: http://media.blizzard.com/d3/icons/items/large/unique_gem_016_x1_demonhunter_male.png Esoteric Alteration
  • Gain 10.0% non-Physical damage reduction.
  • While below half Life, your resistances to Cold, Fire, Lightning, Poison, and Arcane are increased by 75%. (Requires Rank 25)
Afbeeldingslocatie: http://media.blizzard.com/d3/icons/items/large/unique_gem_009_x1_demonhunter_male.png Invigorating Gemstone
  • While under any control-impairing effects, reduce all damage taken by 30.0%.
  • Heal for 20% of maximum life when hit by a control-impairing effect. (Requires Rank 25)
Afbeeldingslocatie: http://media.blizzard.com/d3/icons/items/large/unique_gem_017_x1_demonhunter_male.png Molten Wildebeest's Gizzard
  • Regenerates 10000 Life per Second.
  • After not taking damage for 4 seconds, gain an absorb shield for 200% of your total Life per Second. (Requires Rank 25)
Afbeeldingslocatie: http://media.blizzard.com/d3/icons/items/large/unique_gem_011_x1_demonhunter_male.png Moratorium
  • 25% of all damage taken is instead staggered and dealt to you over 3.00 seconds.
  • 10% chance on kill to clear all staggered damage. (Requires Rank 25)
Afbeeldingslocatie: http://media.blizzard.com/d3/icons/items/large/unique_gem_019_x1_demonhunter_male.png Mutilation Guard
  • Gain 10.0% melee damage reduction.
  • While below 30% Life, you may move unhindered through enemies. (Requires Rank 25)

Zelf heb ik een Molten Wildebeest's Gizzard in combinatie met een Moratorium, volgens een guide gaf dit een goede sustain, maar met GR 35+ ben ik nog heel erg gevoelig voor burst damage, zelfs met Blur en Unstable Anomaly als passives. Ik denk eraan om over te schakelen naar Esoteric Alteration en Invigorating Gemstone.

Verwijderd

Persoonlijk loop ik tegen het probleem aan dat de gems die jij als favoriet noemt op de hogere grifs gewoon te defensive zijn. Wat heb je aan levend blijven als je het einde niet haalt qua tijd. Ik gebruik nu meestal bane of the trapped pain enhancer en volgens mij simplicity of strengt. Daar haal ik de 50+ wel mee
Ik gebruik momenteel BotT, Molten en Moratorium. Tot 45-46 gebruikte ik Toxic in plaats van Moratorium maar ik merkte dat ik teveel dood ging. Toen ik nog Halo of Arlyse gebruikte, was dat in combinatie met Esoteric (in plaats van Molten). Dat werkt wel ok, maar je probleem is dan ranged physical die vol doorkomt (en je dus 1-shot). Met Force Armor / Molten kun je de incidentele hits beter hebben. Moratorium versterkt dat.

Mutilation Guard zal ik na eind S3 gaan gebruiken in plaats van Moratorium; de echt harde hits zijn vrijwel allemaal melee en met die gem zit je snel aan 50% reduction.

<GOT> Zarhrezz#2885

• Nephalem
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-11 00:14
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/E0dDvAM.png

Anniversary buff is actief kennelijk, alleen nog geen idee wat ik hiermee moet. Iemand een idee?

En gevonden, er spawnen heralds, soort cow goblins.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/7w8c6LQ.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Zsnrdgk.jpg

[ Voor 34% gewijzigd door Nephalem op 15-05-2015 00:39 ]

<GoT>Nephalem#1159 PoE

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 23:44
Ik vind net een mob, herald of the queen oid, een koe. Die killde ik, en daarna spawnde er een portal naar een cowlvl denk ik, netzoals bij sommige gobs die vault portal spawned.

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/19932820/Schermafdruk%202015-05-15%2000.33.37.png

[ Voor 23% gewijzigd door Dennism op 15-05-2015 00:35 ]

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Dan gaan we zo meteen maar eens aan de slacht, euh slag, om wat biefstukjes te vinden !
Dat klinkt inderdaad leuk, eerst maar even op softcore proberen voordat ik me er op hardcore naar toe waag :P.

Gisteren wel met Temp & FourthAarts een nieuw 3 man record op hardcore gezet. G.rift 46 in 6:58. Dit resulteerde in een top 200 plek (ook nog maar net). We hadden een geweldige rift en het liep erg lekker.

Fourth als tal wizard voor de harde aoe hits.
Temp als pet WD voor de (onzichtbare) muren en de dmg op single targets (20 fetishes á 200-500k per hit? )
Ikzelf als support / pull / freeze monk.

En dat terwijl ik nog met een lvl 0 gem rondloop omdat de rest nog niet geleveled is :P

[EDIT]

Bonus video voor de cow event:

Ga naar: http://us.battle.net/d3/e...-the-cowspiracy-5-14-2015
Klik op de helm boven "Forum".

Enjoy the video :)

[ Voor 13% gewijzigd door Sabrac op 15-05-2015 08:28 ]

Sabrac schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 08:21:

[EDIT]

Bonus video voor de cow event:

Ga naar: http://us.battle.net/d3/e...-the-cowspiracy-5-14-2015
Klik op de helm boven "Forum".

Enjoy the video :)
De ervaringen zijn:
- gemiddeld 10 normale chests en 10 replenished chests in een cow portal
- na het verslaan van de Cow Queen op T6 nog 4 chests

Special loot? Nee
Anniversary cosmetics? Nee
Extra XP, zoals in Diablo 2 anniversary? Niet waargenomen
Extra legendary drops? Niet waargenomen
Crafting Materials? Ja, er droppen doorgaans wel genoeg crafting materials
Gold? Niet schrikbarend veel - zonder boan of the hoarder, ongeveer 2-6 miljoen

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Vidra schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 09:38:
[...]

De ervaringen zijn:

Special loot? Nee
Ow, dat klinkt wel erg.... jammer, dan heb ik nog liever de dubbele xp / mf buff (hoe saai dat ook is)

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-11 10:27

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Mjah en de portals zijn ook aardig schaars, net alle bounties gedaan en alles explored, een paar maps ook en helemaal niets.. Om nou de hele tijd door de normale levels heen te gaan racen voor een 'kans op een portal' is het me ook niet waard.. Zoals ik het zie valt er niets te halen en ben je beter af met een t6 riftje.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

prutser001 schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 09:44:
Mjah en de portals zijn ook aardig schaars, net alle bounties gedaan en alles explored, een paar maps ook en helemaal niets.. Om nou de hele tijd door de normale levels heen te gaan racen voor een 'kans op een portal' is het me ook niet waard.. Zoals ik het zie valt er niets te halen en ben je beter af met een t6 riftje.
Naar wat ik zo lees, wordt de eerste goblin die je tegen zou komen vervangen door een minion van de cow queen. In principe komt het dus neer op goblin hunten om de event te triggeren.

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-12 13:49
Sabrac schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 09:45:
[...]

Naar wat ik zo lees, wordt de eerste goblin die je tegen zou komen vervangen door een minion van de cow queen. In principe komt het dus neer op goblin hunten om de event te triggeren.
Eerste Gob die ik tegen kwam was een Blood Thief.. en een stuk of drie opvolgende Goblins ook het geen wat je normaal tegen komt. Als ik t zo lees is het een nutteloos iets om speciaal voor te gaan farmen, jammer!

<GoT>NightStalker

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 10-12 18:41
Ik heb de bounties in Act 1 net gedaan en ben 3 goblins tegen gekomen en geen cow level. Wel 5 legendaries gehad en in een bountie 4 events gehad waardoor ik daar alleen al ruim 50 miljoen XP mee binnen haalde.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Hmm, dus de relatie tussen goblins en 'cow goblins' is er niet, dat maakt het vinden van een 'cow goblin' toch een stuk lastiger.

Sabrac schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 09:45:
[...]

De meeste mensen vinden de cow portal binnen 30 minutes adventure mode/bounties spelen. Oplossing: gewoon split T6 cow level farming :P

• Dennism
Vidra schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 09:38:
[...]

De ervaringen zijn:

Special loot? Nee
Lijkt inderdaad wel redelijk te kloppen, al lijkt de XP per mob wel iets hoger te zijn dan van normale mobs (echter niet zo schrikbarend veel hoger als dat Cow event in de Cow Rift), ik pakte iets van 4 Plvls in 1 cow portal, wat me op een normale map van die grootte niet lukt als ik em volledig clear.

Ook had ik een event gespawned bij een Cow ghost die 4 chests gaf, toen ik later de Cow Queen killde op een ander deel van de map kreeg ik geen 4 chests.

Crafting mats droppen er inderdaad zat, gold is wel ok. Leg droprate is misschien iets gebuffed maar niet extreem, iedereen die gister avond zijn runs ff rapporteerde in clan of tweakers chat kwam tot een score van 3 tot 12 legs. Niet slecht voor een map van die grootte, maar imho ook niet extreem goed.

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19-12 15:49

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ik moet zeggen dat ik het weer erg leuk vind. Nieuwe bounties, nieuwe gobs. Zo'n pauze inlassen is af en toe wel lekker

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07-12 10:25

4th

Dat klinkt inderdaad leuk, eerst maar even op softcore proberen voordat ik me er op hardcore naar toe waag :P.

Gisteren wel met Temp & FourthAarts een nieuw 3 man record op hardcore gezet. G.rift 46 in 6:58. Dit resulteerde in een top 200 plek (ook nog maar net). We hadden een geweldige rift en het liep erg lekker.

Fourth als tal wizard voor de harde aoe hits.
Temp als pet WD voor de (onzichtbare) muren en de dmg op single targets (20 fetishes á 200-500k per hit? )
Ikzelf als support / pull / freeze monk.

En dat terwijl ik nog met een lvl 0 gem rondloop omdat de rest nog niet geleveled is :P
En hier nog even de screens van de afgelopen 2 dagen, solo DH top 1000 bereikt en leuke multiplayer rankings, nu alleen de 4 man party nog wat hoger scoren ;)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/W0xEDPA.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/8DaaAO3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/29cOmT2.jpg

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

• Dennism

200-500k klinkt wel als erg weinig, mijn nab pet doctertje's pets van een week oud in seasons hitten voor 6-10 mil (zonder buffs als BBV e.d), en een stuk meer wanneer buffed. Als je de gear hebt voor high 40's dan zal dat vast nog een klap harder zijn :)

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07-12 10:25

4th

Dennism schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 10:28:
[...]

200-500k klinkt wel als erg weinig, mijn nab pet doctertje's pets van een week oud in seasons hitten voor 6-10 mil (zonder buffs als BBV e.d), en een stuk meer wanneer buffed. Als je de gear hebt voor high 40's dan zal dat vast nog een klap harder zijn :)
Let wel op, hardcore is meer gericht op overleven dan damage ;)

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Dennism schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 10:28:
[...]

Ik baseer de nummers puur op wat Temp op TS aangeeft, misschien dat de 6-10 mil die jij ziet meer een verzameling van alle damage bij elkaar is? als je met 20 fetishes rondloopt die ieder 200-500k per stuk doen, kom je namelijk ook op die aantallen.

En inderdaad wat 4th ook zegt, hij loopt wel met 1.3 miljoen health rond :) alles om te overleven ^^

[EDIT] misschien dat ik inderdaad een typfout heb gemaakt en dat het eerder 200 tot 500 miljoen ipv duizend is :P gezien hoe snel de guardians neergaan, lijkt me dat realistischer ^^.

[ Voor 11% gewijzigd door Sabrac op 15-05-2015 10:39 ]

Dennism schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 10:23:
[...]

Lijkt inderdaad wel redelijk te kloppen, al lijkt de XP per mob wel iets hoger te zijn dan van normale mobs (echter niet zo schrikbarend veel hoger als dat Cow event in de Cow Rift), ik pakte iets van 4 Plvls in 1 cow portal, wat me op een normale map van die grootte niet lukt als ik em volledig clear.

Ook had ik een event gespawned bij een Cow ghost die 4 chests gaf, toen ik later de Cow Queen killde op een ander deel van de map kreeg ik geen 4 chests.

Crafting mats droppen er inderdaad zat, gold is wel ok. Leg droprate is misschien iets gebuffed maar niet extreem, iedereen die gister avond zijn runs ff rapporteerde in clan of tweakers chat kwam tot een score van 3 tot 12 legs. Niet slecht voor een map van die grootte, maar imho ook niet extreem goed.
De ervaringen en gemiddelden zullen zich de komende dagen nog wel verder uit gekristaliseerd worden

• JoSchaap
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-12 20:03

JoSchaap

Had a life, got a modem..

die cow portals zijn wel erg handig voor arcane dust :D zoveel blauwe meuk! :D

GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET

Sabrac schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 10:37:
[...]

Ik baseer de nummers puur op wat Temp op TS aangeeft, misschien dat de 6-10 mil die jij ziet meer een verzameling van alle damage bij elkaar is? als je met 20 fetishes rondloopt die ieder 200-500k per stuk doen, kom je namelijk ook op die aantallen.

En inderdaad wat 4th ook zegt, hij loopt wel met 1.3 miljoen health rond :) alles om te overleven ^^

[EDIT] misschien dat ik inderdaad een typfout heb gemaakt en dat het eerder 200 tot 500 miljoen ipv duizend is :P gezien hoe snel de guardians neergaan, lijkt me dat realistischer ^^.
Dat laatste lijkt mij inderdaad ook realistischer :) maar een pet doc is nog steeds viable :D

• Dennism
[...]

Denk dat het dat of 20-50 miljoen is, als ik wat guides check hebben ze het op non hc meestal over 90-100 miljoen pet hit van een fetish wanneer redelijk geared. kan natuurlijk zijn dat Temp supergeared is en al een stuk meer doen dan wanneer die guides gemaakt zijn in week 1-2 van huidige season, of dat hij door zijn HC stats er wat onder zit omdat ie meer voor survival geared :)

Het lijkt iig geen gecombineerde damage, want als ik maar 1 fetish sycopant up heb (net ff getest) dan laat hij ook nummers van 6-10 miljoen zien :)
Dennism schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 10:44:
[...]

Denk dat het dat of 20-50 miljoen is, als ik wat guides check hebben ze het op non hc meestal over 90-100 miljoen pet hit van een fetish wanneer redelijk geared. kan natuurlijk zijn dat Temp supergeared is en al een stuk meer doen dan wanneer die guides gemaakt zijn in week 1-2 van huidige season, of dat hij door zijn HC stats er wat onder zit omdat ie meer voor survival geared :)

Het lijkt iig geen gecombineerde damage, want als ik maar 1 fetish sycopant up heb (net ff getest) dan laat hij ook nummers van 6-10 miljoen zien :)
Temp speelt non-season dus hij maakt gebruik van de ubergear die hij al had :D

Dennism schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 10:44:
[...]

http://eu.battle.net/d3/e...mp2264-2386/hero/60531347 temp z'n HC WD :)
Ik heb zelf geen WD kennis, maar dit lijkt me toch aardige 'supergeared' :)

Daarnaast, in group play heb je natuurlijk de damage bonus van je team members.

M'n monk zorgt ervoor dat monsters veel meer damage krijgen.

10 % van mn generator
30 % van Inner Sanctuary (welke ik 100% up heb dankzij 75 % CDR).
20 % van m'n Mantra + Inna's.
28 % van m'n strong arm bracers.

Daarnaast heeft hij ook nog z'n eigen dmg increases.

15 % van Piranha's
175 % van convention of elements.
20 % van haunt
20 % van Hex.
10 % int per health globe..

Het kan hard gaan :)

[ Voor 23% gewijzigd door Sabrac op 15-05-2015 10:54 ]

• Dennism
Sabrac schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 10:48:
[...]

Das zeker een mooi setje ja, verbaas me wel dat mijn season softcore char al aardig in de buurt komt (afgezien van de paar zeer rare drops) en natuurlijk afgezien van de survival stats die ik absuluut niet zo goed heb :) Moet geloof ik nog 2 zuni pieces voordat ik ook die spec kan gaan spelen.

Maar ik verbaasde mij ook al van de snelheid van het gearen in seasons. Mijn Season WD cleared na een week het spul al bijna net zo snel als mijn non-season WD, die ik toch een stuk meer gespeeld heb. Al heb ik wel sinds WoD release tot vorige week geen diablo gespeeld.

[ Voor 4% gewijzigd door Dennism op 15-05-2015 10:59 ]

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

7 goblins, geen koe. De eerste goblin was een Blood Thief met een portal naar The Vault, dat was wel weer leuk. Ik vermoed dat ze deze "buff" gaan openhouden na de 21ste, zoals ze met de legendary buff gedaan hebben vorig jaar. Moet wel, als het zo zeldzaam en relatief onverdienstelijk is.
Phuncz schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 11:22:
7 goblins, geen koe. De eerste goblin was een Blood Thief met een portal naar The Vault, dat was wel weer leuk. .
Er moet wel een vorm van een uitdaging in zitten ...

• Lekker Ventje
Nog geen koei gezien, wel opvallend veel legendaries tijdens de bounties. Helaas geen bruikbare maar het is altijd handig als craftingmateriaal.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• Temp2264
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09-12 07:41
[...]

Als de buff van de Convention of Elements up is en in een BBV sta zijn de hits tussen de 250 en 350 mil per fetish en het zijn er 23 waar ik meer rond loop zonder de buff zitten ze in een BBV rond de 125 mil en zonder de BBV geen idee ik heb die 90% van de tijd up
Temp2264 schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 11:46:
[...]

Als de buff van de Convention of Elements up is en in een BBV sta zijn de hits tussen de 250 en 350 mil per fetish en het zijn er 23 waar ik meer rond loop zonder de buff zitten ze in een BBV rond de 125 mil en zonder de BBV geen idee ik heb die 90% van de tijd up
Dat zijn mooie getallen 5.75B dps per second (23 * 250m dps/sec) :d
Lekker Ventje schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 11:35:
Nog geen koei gezien, wel opvallend veel legendaries tijdens de bounties. Helaas geen bruikbare maar het is altijd handig als craftingmateriaal.
Veel zoek plezier >:)

[ Voor 26% gewijzigd door Vidra op 15-05-2015 11:51 ]

Vidra schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 11:50:
[...]

Dat zijn mooie getallen 5.75B dps per second (23 * 250m dps/sec) :d
En ook goed te merken wanneer er maar 1 target over is (Guardian.. elite etc ^^).
Het gaat dan heel hard.

Enige nadeel is dat je de fetishes niet kan 'sturen'. waardoor het bij grotere packs soms wel langer duurt.
Maar gelukkig hebben we daar onze meteor spammer voor :D

Sabrac schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 11:54:
[...]

En ook goed te merken wanneer er maar 1 target over is (Guardian.. elite etc ^^).
Het gaat dan heel hard.

Enige nadeel is dat je de fetishes niet kan 'sturen'. waardoor het bij grotere packs soms wel langer duurt.
Maar gelukkig hebben we daar onze meteor spammer voor :D
Daar zouden ze inderdaad iets op moeten verzinnen bijvoorbeeld een 'flag' om targets te voorzien van een mark zodat ze aangevallen worden. Het is uiteraard niet alleen met fetishes het geval maar ook met andere pets van andere chars.

Vidra schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 12:06:
[...]

Daar zouden ze inderdaad iets op moeten verzinnen bijvoorbeeld een 'flag' om targets te voorzien van een mark zodat ze aangevallen worden. Het is uiteraard niet alleen met fetishes het geval maar ook met andere pets van andere chars.
Of nog simpeler, de 6 set zuni iets verder uit breiden.

Naast de "your pets deal 275 % more damage to targets hit by your mana spender for 6 seconds" kunnen we ook "and will prioritize these targets".

Natuurlijk zit daar weer een pathing issue bij, als de fetishes er niet bij kunnen.. wat dan?.. ach ja, details voor blizzard om uit te vogelen :)

[ Voor 11% gewijzigd door Sabrac op 15-05-2015 12:09 ]

Sabrac schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 12:08:
[...]

Of nog simpeler, de 6 set zuni iets verder uit breiden.

Naast de "your pets deal 275 % more damage to targets hit by your mana spender for 6 seconds" kunnen we ook "and will prioritize these targets".

Natuurlijk zit daar weer een pathing issue bij, als de fetishes er niet bij kunnen.. wat dan?.. ach ja, details voor blizzard om uit te vogelen :)
Ik zit eerder te denken aan een algemene mogelijkheid zoals een 'flag' - uiteraard een set bonus helpt ook, maar dat zorgt er voor dat ook de pets van een DH of de mirrors van de Wizard een (1) bepaalde target aanvallen.

Voornaamste reden dat ik het in een 6-set bonus geplaatst heb is omdat de zuni set juist voor de pet doctor bedoeld is, en dat het merendeel van de damage bij de pets vandaan komt.

In het geval van een DH / Wizard / Monk / Barb is dit niet het geval en zijn de 'pets' er meer als een extra. Het zou voor hun leuk zijn om de pets te kunnen sturen, maar denk dat het voornamelijk bij de pet WD belangrijker is.

Ach, "soon"(blizzard tm) komt er wel zoiets.. net zoals PvP... komt ook in een patch na 1.1 :) tot nu toe nog geen woord over gelogen.

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Sabrac schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 10:48:
[...]

Nice :D Wel vraag ik me af welke build nou sterker is:
- Deze build met SMK en Mask of Jeram
- Build met Dagger of Darts en Carnevil

Iemand die ervaring met beiden heeft en ze met elkaar kan vergelijken?

Vicarious schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 12:37:
[...]

Beide zijn (ancient) gear afhankelijk - waarbij de meningen verdeeld zijn. Het hangt ook af van je eigen (voorkeurs)speelstyle.

Een pet doc build zorgt voor meer cc en doen je pets de dps en bij carnevil initeer jezelf de damage. :+

• Temp2264
Vicarious schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 12:37:
[...]

Ik heb beide gespeeld DoD doet meer dps maar plaatsing is alles van je pets.
1 trappetje en je ben fucked dps gaat tegen de trap aan. 2de nadeel jij moet schieten de hele tijd jij kan haast geen ander skils gebruiken op dat moment anders gaat je DPS naar beneden
Maar als je raakt DPS is sky high en jij bepaald de targets

SMK en MoJ build nadeel 1 een skm krijgen met goede DPS (good luck) 2 nadeel jij bepaald de target niet.
Voordeel je hebt een muur voor je en kan afstand bewaren en andere skills spammen om je pets meer dps te laten doen.

Ik heb SC 45 gehaald met DOD en net HC gedaan 43 rank 90 gehaald >:) met SMK + MOJ het ligt aan je speel stijl wat je het leukste vind om te doen maar op HC raad is SKM + MOJ aan meer afstaan is meer survivability.

Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/-4g7bPb6q_-w/VVXPvdONjcI/AAAAAAAAB2A/FSIAQ_0BIQw/w1516-h853-no/Diablo%2BIII-05-15-2015%2B12-50-19.jpg

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Temp2264 schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 12:52:
[...]

Ik heb beide gespeeld DoD doet meer dps maar plaatsing is alles van je pets.
1 trappetje en je ben fucked dps gaat tegen de trap aan. 2de nadeel jij moet schieten de hele tijd jij kan haast geen ander skils gebruiken op dat moment anders gaat je DPS naar beneden
Maar als je raakt DPS is sky high en jij bepaald de targets

SMK en MoJ build nadeel 1 een skm krijgen met goede DPS (good luck) 2 nadeel jij bepaald de target niet.
Voordeel je hebt een muur voor je en kan afstand bewaren en andere skills spammen om je pets meer dps te laten doen.

Ik heb SC 45 gehaald met DOD en net HC gedaan 43 rank 90 gehaald >:) met SMK + MOJ het ligt aan je speel stijl wat je het leukste vind om te doen maar op HC raad is SKM + MOJ aan meer afstaan is meer survivability.

[afbeelding]
Thanx, hier kan ik wel wat mee! Ik heb geen SMK dus voor mij is de keuze vooralsnog DoD, maar het is altijd leuk om eens na te denken over alternatieven. Mocht ik een SMK vinden kan ik het eens proberen, want een MoJ heb ik wel.

Temp2264 schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 12:52:
[...]

en net HC gedaan 43 rank 90 gehaald >:)
Grats! Je gaat lekker :) Binnenkort 44 of is dat nog een stapje te hoog?

• Temp2264
Sabrac schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 13:03:
[...]

Grats! Je gaat lekker :) Binnenkort 44 of is dat nog een stapje te hoog?
Even afwachten nog eerst even nog me gems allemaal richting de 46-48 dps was 43 net aan te doen.
Ik heb wel 2 lvl 44 key's klaar liggen. Maar gezien we met 3 man 46 aan kunnen denk ik een paar 44/45 doen en dan hopen op upgrates.

• badabingbadaboo
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 29-12-2023
Hmm, mijn fetishes slaan tot 400mil met de phys proc van CoE...

Mis nog steeds een goede ammy en TnT :)

Ook maar een tweede WD aangemaakt voor seasons om als supp te gaan

Barthelomeus#2737

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 00:21

Thompson

Beeromaniac

Zijn er mensen die interesse hebben om Hellfire amulet te farmen op NS?
Ik ben nu keys aan het farmen, hoop er vanavond genoeg te hebben voor 4 machines. Ideaal zou zijn als er nog 3 mensen zijn die ook ieder 4 machines hebben :)

Zit in de GoT clan maar voor alle anderen; Thompson#2265

Beeromaniac

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:09

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Thompson schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 14:11:
Ik ben nu keys aan het farmen, hoop er vanavond genoeg te hebben voor 4 machines. Ideaal zou zijn als er nog 3 mensen zijn die ook ieder 4 machines hebben :)

ze gaan met de volgende patch de hele hellfire shizzle veranderen. Sowieso de manier om hem te verkrijgen, misschien ook rolls (maar daar heb ik niets over gelezen).
Misschien dus de moeite om te wachten? of niet, patch kan nog wel ff duren ;P Maar iig ff een friendly headsup!

Battle.net Spud#2543

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Thompson schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 14:11:

Toevalligerwijs wil ik dit ook al een tijdje doen (ook nonseason) dus ik ben geïnteresseerd. Wel is het misschien handig om even via DM een datum/tijd hiervoor te zetten aangezien ik de laatste tijd niet heel veel meer online ben en vaak ook maar voor een korte periode (even een halfuurtje niks te doen en een paar riftjes knallen e.d.). Mijn battletag is Vicarious#1948

Het mooiste zou zijn als we dit met 4 man kunnen doen; dan is volgens mij de dropkans van een organ 100%.

Vicarious schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 14:37:
[...]

Toevalligerwijs wil ik dit ook al een tijdje doen (ook nonseason) dus ik ben geïnteresseerd. Wel is het misschien handig om even via DM een datum/tijd hiervoor te zetten aangezien ik de laatste tijd niet heel veel meer online ben en vaak ook maar voor een korte periode (even een halfuurtje niks te doen en een paar riftjes knallen e.d.). Mijn battletag is Vicarious#1948

Het mooiste zou zijn als we dit met 4 man kunnen doen; dan is volgens mij de dropkans van een organ 100%.
Organ drop kans is difficulty afhankelijk en niet de hoeveelheid spelers :)
Ook in je eentje zijn organs op T6 100 %.
Keys zijn op T6 50 %.

Voordeel van 4 man is dat je met elk 1 set (lees: 1 van elke infernal machine) je 4 amuletten kan maken.

Sabrac schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 14:44:
[...]

Organ drop kans is difficulty afhankelijk en niet de hoeveelheid spelers :)
Ook in je eentje zijn organs op T6 100 %.
Keys zijn op T6 50 %.

Voordeel van 4 man is dat je met elk 1 set (lees: 1 van elke infernal machine) je 4 amuletten kan maken.
Gisteren hebben wij weer 7 rondjes gedaan ... uiteraard resultaat noppes, maar dit weekend nog maar eens een poging wagen.

• Zebby
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-12 16:23
Vind het heel erg lastig om "te gearen". Ik heb nu net de 4-set op mijn HC DH van de Multishot set, maar mijn damage is nog steeds zwaar ruk. Sheet is iets van 600k, maar veel meer dan dat heb ik ook niet. Ik crit tussen de 1/4 miljoen. Zo slecht is mijn gear heus niet, maar hoe doen mensen dan in godensnaam 1000x zo veel damage?
Tjah, dat is het nadeel van een hellfire amulet.

Er zijn zoveel verschillende stat combinaties, en zoveel verschillende passives.
Dat een 'goede' of een 'perfecte' HFA craften een kans van 1 op 100 tot 1 op 500 is..
Mij de moeite niet waard als de 'next best thing' slechts een klein beetje slechter is.
Zebby schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 14:53:
Vind het heel erg lastig om "te gearen". Ik heb nu net de 4-set op mijn HC DH van de Multishot set, maar mijn damage is nog steeds zwaar ruk. Sheet is iets van 600k, maar veel meer dan dat heb ik ook niet. Ik crit tussen de 1/4 miljoen. Zo slecht is mijn gear heus niet, maar hoe doen mensen dan in godensnaam 1000x zo veel damage?
de 6 set van een DH verhoogt je damage al met een behoorlijk aantal, vooral als je veel discipline hebt (15 % per discipline.. overal +disc is geloof ik 83 disc... dus ga maar na.. bijna 1000 % :)).

[ Voor 51% gewijzigd door Sabrac op 15-05-2015 14:55 ]

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

Achja heb er nog nooit een poging naar gedaan. Het farmen van de keys en straks de uberbosses is weer eens wat anders ipv speed rifts, grifts of bounties.

Beeromaniac

Thompson schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 14:55:
Achja heb er nog nooit een poging naar gedaan. Het farmen van de keys en straks de uberbosses is weer eens wat anders ipv speed rifts, grifts of bounties.
Ben bang dat je alleen wel wat teleurgesteld zal zijn in de "uber" bosses.
Vooral als je het al over speedrifts etc hebt... een uber op T6... is iets van 5 hits en dan is deze neer... niet echt Uber te noemen.

Sabrac schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 15:05:
[...]
Vooral als je het al over speedrifts etc hebt... een uber op T6... is iets van 5 hits en dan is deze neer... niet echt Uber te noemen.
Sinds ze elke class een "deal 6-10 times the normal damage" set hebben gegeven, is T6 een beetje jammer ja.

<GOT> Zarhrezz#2885

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Ondertussen een koetjeslevel gehad:
spoiler:
Je hoort een duidelijke "Moooooo !" (helaas niet de D2 "mow mow"), ook met het typische Goblin-twinkle geluidseffect.
Op de minimap zie je een koe-icoontje en hij ziet er in-game uit als een hell bovine bij een rode portal.
Zoals bij een Goblin, sluit die portal als je hem triggered en gaat ie rennen. Als ie sterft, laat ie een rode portal achter.

De level zelf lijkt sterk op een veel kleinere Fields of Misery, maar dan met Hell Bovines, veel gele chests, witte chests, dead farmers (30-50K gold) en clickables. Een handjevol elite Hell Bovines. Ook was er een Cow Queen unique (paarse naam) die wat steviger was (letterlijk en figuurlijk), evenals een Ghost of The Cow King, die drie waves met Hell Bovines op je af laat komen, waar je op het einde 4 Radiant chests voor terugkrijgt.

Op T6 solo kreeg ik er ruwweg 500mil exp voor, minder dan 1 mil gold, een legendary potion en een random legendary. Twee inventories blauwe items dus een kleine boost aan Arcane Dust. Ik denk dat 1 GR30, 1 T6 rift en een T6 bounty samen je veel meer legendaries, experience en gold opleveren, misschien niet zoveel blauwe mats maar dat hadden ze op minder moeilijke manieren kunnen uitwerken.

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

Sabrac schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 15:05:
[...]

Ja dat is inderdaad wel jammer dat je zulke uitdagingen niet ook op een of andere manier op een hoger niveau kan doen met meer rewards (T7 -> Grift 30, T8 -> Grif 35 etc. tot aan T20 oid :9 )

Beeromaniac

• Dennism
@Phuncz,

ik denk dat ze het dit jaar ook meer als leukigheidje hebben gemaakt dan als daadwerkelijk een gebied waar je of legs, of exp of insert xxx het meest optimaal kan farmen (misschien op blue drops na). Want ik meen me nog te herinneren dat ze vorig jaar die geloof 100% meer legendary droprate bonus hadden die ze na veel gedoe op de forums later permanent hebben gemaakt omdat er zoveel backlash was vanuit de community dat met die droprate het spel zoveel leuker was, dan zonder, waardoor ik denk dat ze nu een andere oplossing gekozen hebben waarbij mogelijk minder snel veel gedoe op de forums komt.

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Nu is het gewoon de moeite niet, enkel als je er toevallig op uitkomt. Aangezien het niet in rifts of GR's gebeurt, lijkt het me nogal oninteressant om daarom bounties te gaan doen. De Cow Level in D2 was wel leuk omdat je het snel met een groep kon farmen. Nu moet je meermaals "de hele kaart" clearen om een level te doen die nauwelijks zo verdienstelijk als een random rift. Het was leuk om een keer te doen, maar dan vind ik bv. The Vault veel meer inhoud bieden en ook veel meer rewarding.

"Gegeven paard..." en dat soort dooddoeners zullen zeker genoemd worden, maar ze hadden het ook simpeler kunnen maken als het toch niet unbalanced goed is, in plaats van het één op de zoveel goblin spawns te laten zijn. Bij mij viel het bij goblin 13, bij een ander was het na goblin 45 nog niet gebeurd.

Ik heb het gebied nu ook wel gezien en buiten de
spoiler:
koeien, de unique koe en de ghostkoe
was er absoluut niets nieuws te zien. Dan vind ik bv. The Vault nog steeds leuk en interessant om te zien en doen. Ik had liever gezien dat de cow rift een 20x hogere spawn rate zou hebben ofzo, zodat de meeste mensen die een paar honderd uren hebben gespeeld die tenminste gezien hebben. Niet speciaal mooi, maar tenminste verdienstelijk en te vinden door te riften, wat iedereen wel graag doet.

[ Voor 12% gewijzigd door Phuncz op 15-05-2015 17:26 ]

• Lekker Ventje
Vond het wel leuk om te doen maar echt bijzonder is het niet, zeker niet wat rewards betreft. Heb er 3 miljoen gold aan over gehouden en een nutteloos set item. Maar wel leuk dat ze het doen. Heb ook het idee dat er nu meer legendaries droppen.

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Gisteren in mijn eerste run bounties een cow rift gevonden en het viel mij ook een beetje tegen. Ik had stiekem wel gehoopt op een speciaal item ofzo, maar er dropte welgeteld één crappy leg.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

• Neles7
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22:24
Sinds kort D3 weer opgepakt. Vanavond RoS aangeschaft en eerste goblin meteen dat cow level. Als je net start en nog geen level 70 bent met goede/uber gear bent is het imo wel leuk om te doen. Veel exp/geld en vooral upgrades aan overgehouden. Dus voor mij is dat level voor nu een welkome toevoeging :)

<PMNX>Neles#2481 steam PoE

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-12 13:50
Ugh... ik ben nu ook weer een paar dagen bezig met D3, en wil nu een barb gaan gearen. IK met wastes. Maar hiervoor dus een RoRG nodig. Maar ik kan echt geen T6 bounty's farmen, krijg met 4 man in een game amper wat neer. Iemand een goed alternatief? Op normal zijn er weinig farm groepjes te vinden. Of een aantal hier die er voor willen gaan? :P

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-12 13:49
trix0r schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 19:51:
Ugh... ik ben nu ook weer een paar dagen bezig met D3, en wil nu een barb gaan gearen. IK met wastes. Maar hiervoor dus een RoRG nodig. Maar ik kan echt geen T6 bounty's farmen, krijg met 4 man in een game amper wat neer. Iemand een goed alternatief? Op normal zijn er weinig farm groepjes te vinden. Of een aantal hier die er voor willen gaan? :P
Die RoRG kan je ook later gaan farmen.
Belangrijkste is dat je eerst die set items bij elkaar gaat zoeken.. RoRG is het minste moeite!

Speel zelf bijvoorbeeld ook nog vaak zat 6pc Waste zonder RoRG als ik op T6 aan het rennen ben :)

<GoT>NightStalker

• M617573
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:23
Zijn er nog mensen die een paar runnetjes t6 op de ps4 willen doen vanaaf?

Psn = qoriox

• prutser001

prutser001

trix0r schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 19:51:
Als je een keer online bent voeg dan Silentium#2220 maar toe, T6 is een lachertje :P

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

• Neles7
Neles7 schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 19:30:
Sinds kort D3 weer opgepakt. Vanavond RoS aangeschaft en eerste goblin meteen dat cow level. Als je net start en nog geen level 70 bent met goede/uber gear bent is het imo wel leuk om te doen. Veel exp/geld en vooral upgrades aan overgehouden. Dus voor mij is dat level voor nu een welkome toevoeging :)
Zojuist het geluk gehad nog een cow level te doen. Resultaat van 1 cow level 2 set items en 2 legendarys. 3 upgrades. +50k dps en +50k hp :)

Misschien is het geluk hebben, ik weet natuurlijk niet hoe de gear van de rest van de tweakers is. Zelf zit ik nu op 150k dps en 350k hp :) Ook goed voor de EXP toch nog 2 levels erbij, level 70 komt zo heel dichtbij terwijl ik nog amper begonnen ben aan act V. Niet slecht voor iemand die 2 dagen terug starte op 40k dps :+

Edit:
Zojuist level 70 bereikt :) Nog wat gecraft en uiteindelijk uitgekomen op 195k dps en 375k hp :) Wie kan ik contacteren voor de GoT clan? Neles#2481 is me battle.net tag.

[ Voor 9% gewijzigd door Neles7 op 15-05-2015 23:19 ]

• Ruigerock
  • Laatst online: 09-01-2024

Ruigerock

Keep calm and stay metal

Begin het steeds beter te begrijpen hoe je effectief een rift doorloopt met een EP build. 1e poging was laatst GR40 in 13:30, maak zojuist een 41 key per ongeluk en met de 1e poging zet ik een 11:30 tijd neer. Meteen op plek 147 binnen gekomen in de ns hc rankings :D

Diablo 3 - Battle.net

Ruigerock schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 21:53:
Begin het steeds beter te begrijpen hoe je effectief een rift doorloopt met een EP build. 1e poging was laatst GR40 in 13:30, maak zojuist een 41 key per ongeluk en met de 1e poging zet ik een 11:30 tijd neer. Meteen op plek 147 binnen gekomen in de ns hc rankings :D
Netjes hoor! Dat die ik je niet na.

<GOT> Zarhrezz#2885

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07:13
Neles7 schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 21:39:
[...]

Zojuist het geluk gehad nog een cow level te doen. Resultaat van 1 cow level 2 set items en 2 legendarys. 3 upgrades. +50k dps en +50k hp :)

Misschien is het geluk hebben, ik weet natuurlijk niet hoe de gear van de rest van de tweakers is. Zelf zit ik nu op 150k dps en 350k hp :) Ook goed voor de EXP toch nog 2 levels erbij, level 70 komt zo heel dichtbij terwijl ik nog amper begonnen ben aan act V. Niet slecht voor iemand die 2 dagen terug starte op 40k dps :+

Edit:
Zojuist level 70 bereikt :) Nog wat gecraft en uiteindelijk uitgekomen op 195k dps en 375k hp :) Wie kan ik contacteren voor de GoT clan? Neles#2481 is me battle.net tag.
Mooi van de upgrades toch ;)

Maar 150K DPS en 350K hp is natuurlijk nog niet heel hoog.
Ik doe (gewoon sheet dus) zo'n 2 miljoen DPS en heb 600K+ hp

Ik zou overigens proberen om je DPS/HP ratio om te gooien... beter 150K HP en 350K DPS dan andersom. Al weet ik niet of je HC/SC speelt. Al denk ik SC(softcore)

Edit:
Als je wilt kan je me wel toevoegen. Indien je geen seasons en softcore speelt en ik ben geen greater rifts aan het doen dan kan je wel meeliften ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Thalaron op 16-05-2015 11:30 ]

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Thalaron schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 11:00:
[...]

Ik zou overigens proberen om je DPS/HP ratio om te gooien... beter 150K HP en 350K DPS dan andersom. Al weet ik niet of je HC/SC speelt. Al denk ik SC(softcore)
Ga lekker opscheppen tegen iemand die net de 70 aantikt joh :+

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07:13
Had er overheen gelezen :o -O-

Heb om het goed te maken maar een regel erbij gezet ;)

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• Aionicus
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-08-2023
Soms is dit spel toch echt zo apart.

Loop ik weken en weken voor een wormwood bij kadala al mijn shards te droppen (echt een stuk of 50k ofzo), dropt ie gisteren op de laatste greater rift run (49) met een vriend van me.... en dan ook nog wel op mijn barb ipv mijn witchdoctor.

Wapen gewisseld en meteen van grift 25 -> 40 gegaan als test op wd en liep er lekker doorheen.

Kan me nog herrineren dat ik ooit is frostburn gloves zocht voor mijn perma freeze build , echt 100k shards erin en nooit tegen gekomen , sinds patch al 8x gehad waarvan 2 ancient.

Ik hoop die koeien level wel tegen te komen , leuk voor de gratis archievment.

Als iemand zin heeft om is wat mee te riften (grift 45-50) met 2x barbs en skype heeft dan zou ik zeggen add me : Aion#2383. Laag gegeared (70) non seasonal mag ook wel mee , belangrijkste is sociaal gezellig doen.

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Aionicus schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 11:51:
Ik kreeg anders geen achievement voor de Cow Level, tenzij je de Cow Rift bedoeld. Maar daar is Lord of Bells als achievement ook uitgehaald.

• prutser001

prutser001

Soms is dit spel toch echt zo apart.

Loop ik weken en weken voor een wormwood bij kadala al mijn shards te droppen (echt een stuk of 50k ofzo), dropt ie gisteren op de laatste greater rift run (49) met een vriend van me.... en dan ook nog wel op mijn barb ipv mijn witchdoctor.

Wapen gewisseld en meteen van grift 25 -> 40 gegaan als test op wd en liep er lekker doorheen.

Kan me nog herrineren dat ik ooit is frostburn gloves zocht voor mijn perma freeze build , echt 100k shards erin en nooit tegen gekomen , sinds patch al 8x gehad waarvan 2 ancient.

Als iemand zin heeft om is wat mee te riften (grift 45-50) met 2x barbs en skype heeft dan zou ik zeggen add me : Aion#2383. Laag gegeared (70) non seasonal mag ook wel mee , belangrijkste is sociaal gezellig doen.
Ach ik was al 3 weken aan het gokken voor een Ancient BK Solemn Vow ik schat dat ik er zo'n 80K+ shards aan gespendeerd heb, doe een t6 riftje je weet wel zo'n 'dit is de laatste voor vandaag' en ja hoor een Ancient en enorme ruk rolls (2.6k) en krijg de volgende dag een non ancient welke ik naar 2.5k kan rollen :P Sindsdien niets boeiends gehad...

Het enige wapen wat idioot vaak voor mij gedropped is die Boulder Breaker... heb wel een stuk of 5-6 ancients gehad, niet allemaal even super heb er 3 weg gegeven... Hetzelfde voor die BK set heb al aardig wat 'sets' weg gegeven aan andere zodat ze 2 stuks hebben... Uiteraard non ancient mjah ja kan niet alles hebben.

En zo gaat het wel vaker, ik heb dit seizoen alleen maar Crus/Barb gespeeld en tijdens het spelen eigenlijk 2 DH's volledig kunnen gearen met de meuk die ik kreeg. Het is gewoon bizar.. RNG pfff...

• Neles7
Thalaron schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 11:00:
[...]

Edit:
Als je wilt kan je me wel toevoegen. Indien je geen seasons en softcore speelt en ik ben geen greater rifts aan het doen dan kan je wel meeliften ;)
Vicarious schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 11:08:
[...]

Ga lekker opscheppen tegen iemand die net de 70 aantikt joh :+
Zijn bedoeling was goed ;) Ik zal je toevoegen, altijd leuk heb niet echt een actieve lijst meer sinds ik gestopt ben. Wie weet wat ik er nog uit sleep :)
Ik zal je toevoegen. Kwa dps zal ik voor nu geen toevoeging zijn, maar de gezelligheid doen we het voor :D

• Montaner
prutser001 schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 21:08:
[...]

Als je een keer online bent voeg dan Silentium#2220 maar toe, T6 is een lachertje :P
Haha, zal ik doen. Ik vind het alleen zo leechen om in een game andere mensen de bounties te laten doen ;). Gisteren 6 staches gehaald op T1, maar niets helaas.

Ga nu wel zo veel mogelijk ff op de waste set focussen. Heb de IK al 4 piece (inclusief wapen), maar 6 piece waste voor T6+die 2 zwaarden (heb er ook al 1 van) lijkt toch wel het efficiëntste. En daarna de rorg halen om de grifts te doen.

• Aionicus
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-08-2023
trix0r schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 12:24:
[...]

Haha, zal ik doen. Ik vind het alleen zo leechen om in een game andere mensen de bounties te laten doen ;). Gisteren 6 staches gehaald op T1, maar niets helaas.

Ga nu wel zo veel mogelijk ff op de waste set focussen. Heb de IK al 4 piece (inclusief wapen), maar 6 piece waste voor T6+die 2 zwaarden (heb er ook al 1 van) lijkt toch wel het efficiëntste. En daarna de rorg halen om de grifts te doen.
Snelste is gewoon 1 van de twee als 6 piece vorm krijgen.

De 2h slaat veel harder , onthoud dat wel , vandaar dat de meeste (buiten dual ancient bk) rondlopen met 5x wastes en 4x lk.

als je eenmaal 1 van de twee sets compleet hebt is t6 een lachertje. dan is het ook makkelijker om een ring te farmen (aangezien t6 100% kans heeft op drop van een legendary uit de cache).

• prutser001

prutser001

trix0r schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 12:24:
[...]

Je kan met BK's makkelijk 42-44 doen op 45 ligt een beetje een omkeer punt soms gaat het super makkelijk en de andere keer krijg je gewoon ruk rifts. Met Lmaximus al meerdere 46's-49's ge 2 manned en dat ging redelijk de truuk is dan ook de rukke elite/champion packs gewoon te laten staan en gewoon voor de witte meuk te gaan meestal gaan we dan voor 4IK/6W (Met RoRG).

En tijdens bounties kun je het beste gewoon aan het begin van de map blijven staan ipv in town. En leechen mjah een beetje afhankelijk van de bounty sommige duren nog geen 2 minuten :P

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-12 16:18

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Ruigerock schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 21:53:
Cool! Ik zojuist een 37 gehaald :). Met een pillar build... Is nog wel een beetje spannend maar er zit wel meer in. Ik twijfel een beetje tussen life per second en armor op belt en boots... Als ik wat meer dex heb kan ik ook beter life% op de chest rollen denk ik... Toch wel andere keuzes die je moet maken op HC. Het is niet meer blind voor de damage gaan en defense aanpassen als je te vaak doodgaat :).

Battle.net || Strava

• Montaner
Aionicus schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 12:31:
[...]

Snelste is gewoon 1 van de twee als 6 piece vorm krijgen.

De 2h slaat veel harder , onthoud dat wel , vandaar dat de meeste (buiten dual ancient bk) rondlopen met 5x wastes en 4x lk.

als je eenmaal 1 van de twee sets compleet hebt is t6 een lachertje. dan is het ook makkelijker om een ring te farmen (aangezien t6 100% kans heeft op drop van een legendary uit de cache).
Ik heb van beide de helm nog niet, dus gamble daar nu als eerste op. Daarna shoulders, zelfde verhaal. Welke dus als eerst tevoorschijn komen rollen we dus t6 mee door en vanuit daar verder. Thanks voor de tips allemaal!
Pagina: 1 ... 86 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.