Ik dacht vanmiddag even op season de Cube te halen...niet dus. Ok, dat ik op T7 ge-1-shot werd snap ik wel. Maar uiteindelijk helemaal naar Normal gezakt en ik kwam nog niet vooruit...wtf? Standaard begin ik altijd op Expert en pak zo de eerste paar levels. Afhankelijk van drops dan rond level 10 een niveautje erbij of eraf...ligt het aan mij of is er echt iets veranderd?

<GOT> Zarhrezz#2885

• Neles7
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 25-05 19:41
Zarhrezz schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 21:23:
Ik dacht vanmiddag even op season de Cube te halen...niet dus. Ok, dat ik op T7 ge-1-shot werd snap ik wel. Maar uiteindelijk helemaal naar Normal gezakt en ik kwam nog niet vooruit...wtf? Standaard begin ik altijd op Expert en pak zo de eerste paar levels. Afhankelijk van drops dan rond level 10 een niveautje erbij of eraf...ligt het aan mij of is er echt iets veranderd?
Het zou normaal toch makkelijker moet zijn? Ik heb op grift 50 nog niet meegemaakt dat ik op me DH ge-1-shot word. Dan zou ik dat zeker niet verwachten op normal ..

<PMNX>Neles#2481 steam PoE

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18-04 20:23

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Neles7 schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 21:47:
[...]

Het zou normaal toch makkelijker moet zijn? Ik heb op grift 50 nog niet meegemaakt dat ik op me DH ge-1-shot word. Dan zou ik dat zeker niet verwachten op normal ..
Haha hij heeft het over een nieuw character zonder gear denk ik :D

Vicariously I live while the whole world dies

• Neles7
Vicarious schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 07:29:
[...]

Haha hij heeft het over een nieuw character zonder gear denk ik :D
Dat klopt. Echter het zou niet logisch zijn om de makkelijkste difficulty zo moeilijk te maken dat casual spelers meteen afhaken. Normal is prima te doen voor elke speler.

Neles7 schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 11:49:
[...]

Dat klopt. Echter het zou niet logisch zijn om de makkelijkste difficulty zo moeilijk te maken dat casual spelers meteen afhaken. Normal is prima te doen voor elke speler.
Inderdaad, en daarom was ik zo verbaasd. Ik zal eens vergelijken met live. Wat niet zal helpen is dat ik de eerste 5 levels alleen blue bows vond met monk...

<GOT> Zarhrezz#2885

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 26-05 05:48
Zarhrezz schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 12:26:
[...]

Inderdaad, en daarom was ik zo verbaasd. Ik zal eens vergelijken met live. Wat niet zal helpen is dat ik de eerste 5 levels alleen blue bows vond met monk...
Wellicht een bug dat het niveau is blijven hangen? Of misschien lag het aan je skills? :p haha

Op de PTR nog even met de Monk gespeeld en moet zeggen dat die nieuwe set echt heerlijk is. Exploding palm vond ik altijd al geniaal als je hele scherm in één keer leeg is maar dit maakt het helemaal af! *O* (mis alleen nog een Madstone en EP fist weapon)

<GoT>NightStalker

• Neles7
mijn DH loopt bij 51 tegen een PTR brick wall aan. Erg jammer.
Latency is enorm hoog waardoor ik doodga door de heel irritante zaken. Grenades die nog gevuurd moeten worden, mobs die nog gespawnd moeten worden. Ook omdat een reflect pack meteen skip is kom je door de latency en desync ineens in een pack mobs terecht terwijl je op scherm al een stuk verder vault.
Verder zijn er nog veel affixes en mob aanvallen die awareness niet triggeren. Hierdoor ben je dus dood terwijl je eigenlijk nog een kans zou moeten krijgen. Kan ook aan het drukke weekend liggen dus wellicht is het Maandag weer beter.

Ik doe voldoende dmg om progres te maken, echter verpesten deze zaken het pushen toch wel enorm. Hopelijk bereiken deze bugs de live omgeving niet.

Acties:
  • 0Henk 'm!
Neles7 schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 16:46:
mijn DH loopt bij 51 tegen een PTR brick wall aan. Erg jammer.
Latency is enorm hoog waardoor ik doodga door de heel irritante zaken. Grenades die nog gevuurd moeten worden, mobs die nog gespawnd moeten worden. Ook omdat een reflect pack meteen skip is kom je door de latency en desync ineens in een pack mobs terecht terwijl je op scherm al een stuk verder vault.
Verder zijn er nog veel affixes en mob aanvallen die awareness niet triggeren. Hierdoor ben je dus dood terwijl je eigenlijk nog een kans zou moeten krijgen. Kan ook aan het drukke weekend liggen dus wellicht is het Maandag weer beter.

Ik doe voldoende dmg om progres te maken, echter verpesten deze zaken het pushen toch wel enorm. Hopelijk bereiken deze bugs de live omgeving niet.
De latency van 120-300ms is inderdaad geen uitzondering op de servers die in de VS staan. Nu het nieuwe seizoen is begonnen zal dat het e.e.a. ook geen goed doen. Na het weekend zal waarschijnlijk wel beter worden :)

Senior Manager Legal | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: Ryzen 9 3900X - ASUS X570 C8H - 32GB - ASUS STRIX RTX 2080 OC

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jaihel
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20-05 16:05
Heb enorm veel zin om weer te gaan D3'en. Speel uitsluitend seasonm, en om die reden zal ik nu niet gaan beginnen omdat S3 op zijn einde loopt. Ik denk dat ik PTR maar ga spelen totdat S4 live gaat. Daarover gesproken, voor zover ik weet is er nog geen specifieke datum vrijgegeven voor de start van S4, maar ik lees dat het ergens begin augustus is. Kan iemand dit bevestigen?

• schaapiej
CrimpyRex schreef op zondag 12 juli 2015 @ 23:57:
Heb enorm veel zin om weer te gaan D3'en. Speel uitsluitend seasonm, en om die reden zal ik nu niet gaan beginnen omdat S3 op zijn einde loopt. Ik denk dat ik PTR maar ga spelen totdat S4 live gaat. Daarover gesproken, voor zover ik weet is er nog geen specifieke datum vrijgegeven voor de start van S4, maar ik lees dat het ergens begin augustus is. Kan iemand dit bevestigen?
Je kan S3 nog prima starten toch? Vraag iemand of je even geboost kan worden naar 70 en loop daarna met wat riftjes mee. Heb je zo wat gear bij elkaar en binnen no-time knal je door T6 heen!

<GoT>NightStalker

• jaihel
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20-05 16:05
schaapiej schreef op maandag 13 juli 2015 @ 06:02:
[...]

Je kan S3 nog prima starten toch? Vraag iemand of je even geboost kan worden naar 70 en loop daarna met wat riftjes mee. Heb je zo wat gear bij elkaar en binnen no-time knal je door T6 heen!
Ja, dat zou kunnen maar ik wacht liever op S4 zodat ik dat weer maximaal kan spelen. Ondertussen aanmodderen op de PTR want er is het eea verandert begrijp ik.
Zo, weer een geslaagd weekend achter de rug (qua Diablo i.i.g.).

Begon vrijdag avond met een nieuw 2 man dubbel wizard record (55 in 14:30) met 2x een Talsere wizard.
Vervolgens versloeg mijn 'buddy' me op de solo wizard leaderboard door een 54 in 13:40-ish neer te zetten.

Daarna later met een andere Talsere wizard een 54 in 8:50 gehaald (heel mooie rift + stonesinger).

Vervolgens een stuk of 12-15 pogingen gedaan om het solo record terug te pakken, uiteindelijk een 54 gehaald in 14:16 (kom nog iets te kort om hem te verslaan... maar dat komt wel goed, heb nog 20 keys te gaan ^^).

En m'n doel van paragon 800 komt steeds dichterbij... nog 31 te gaan :D
Zodra dat gehaald is...ga ik proberen om terug de top 100 in te komen met mn monk (nu 104 :()

[Voor 6% gewijzigd door Sabrac op 13-07-2015 08:26]

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 23-05 10:52

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Sabrac schreef op maandag 13 juli 2015 @ 08:19:
Goed bezig! Mijn weekend was ook top. Niet zoveel D3, maar toch met een beetje hulp een DH naar de 70 gebracht op HC. 1-63 zelf en de rest geboost :), thanks Stingray!. Ik kan nu makkelijk T4 aan, vanavond richting de T6 waarschijnlijk. Dan blijf ik HC spelen tot het nieuwe season of patch. Wat ik dan ga doen weet ik nog niet helemaal, maar ooit moet ik ook naar de 800...

Battle.net || Strava

• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23-05 19:28
Dan heb je een beter weekend dan moi gehad. Ik heb een shield bash crusader maar ben een whirlwind barb aan het maken. Ik wissel dus elke keer als me bloodshards vol zijn van char. Zaterdag zo'n 2500 bloodshards aan kadala gegeven en geen ene reet nuttigs gehad van dr:(

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

• Meatwagon
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 09-05 11:48
Sinds een maand of 2-3 weer begonnen met Diablo ;D Nu zie ik dat er een hoop veranderd is. Heb me even ingelezen. Nu ben ik eigenlijk benieuwd, wat is voor een monk zo'n beetje DE build om naar toe te werken? Misschien kan iemand dit in het kort een beetje uitleggen?
Meatwagon schreef op maandag 13 juli 2015 @ 10:55:
Sinds een maand of 2-3 weer begonnen met Diablo ;D Nu zie ik dat er een hoop veranderd is. Heb me even ingelezen. Nu ben ik eigenlijk benieuwd, wat is voor een monk zo'n beetje DE build om naar toe te werken? Misschien kan iemand dit in het kort een beetje uitleggen?
Voor de monk is dat de Dashing Strike build. Quinn69 heeft guides op YouTube staan over hoe je hem moet bouwen en spelen. Tijdje terug is die build aangepast naar een iets effectievere versie, nu fire based. Probeer hem ook te bouwen, maar tot nu toe weinig succes met de drops. :)

• Meatwagon
Deadsmell schreef op maandag 13 juli 2015 @ 11:08:
[...]

Voor de monk is dat de Dashing Strike build. Quinn69 heeft guides op YouTube staan over hoe je hem moet bouwen en spelen. Tijdje terug is die build aangepast naar een iets effectievere versie, nu fire based. Probeer hem ook te bouwen, maar tot nu toe weinig succes met de drops. :)
Ah okay, ik maak al wel gebruik van een Dashing Strike build. Ik ga eens kijken naar wat er is aangepast. Thanks :)
Gistermiddag en avond maar eens gekeken waarom de S4 PTR start zo moeizaam ging (moeizamer dan ik me herinnerde). Wat ik merkte is dat er een groot verschil zit tussen Storyline en Adventure. Storyline op Expert zit je op level 3 als je de zombie-attack op de barricades gehad hebt en echt de map op gaat. Daar zit je dan zo op level 5. In Adventure mode gaat dat stukken lastiger.

Na level 5 geswitcht naar Adventure en achter de cube aan gegaan. Door een aantal 'Your game has been terminated' voorvallen duurde dat een aantal uur, waarna ik ergens tussen de 15 en de 20 zat. Toen begonnen met de targets voor de Seasonal Journey en toen kwam ik de crafting changes tegen...ik verwacht daar nog aanpassingen. Wat je craft heeft namelijk geen level restrictions meer. Wat de main focus wordt, is dus geld richting de Blacksmith smijten om 'em zo hoog mogelijk te levelen. Tegen level 25 was ik zover dat ik een ilvl 60 mace kon craften (rond de 950 DPS)...als je dat hebt, wordt het dus armor craften voor de slots waar ilvl 60 armor gecraft kan worden (chest, helm, pants, gloves uit m'n hoofd). Als dat rond is, volgt het upgraden van Shen voor ringen en amulets...same story.

Ik zit nu op lvl 42 of 43...ik weet niet meer precies, maar als laatste nog even naar T1 geswitcht en rift ingedoken...dat was 2 of 3 levels zonder noemenswaardige tegenstand. Ik kom nu rond het punt waar monsters zichzelf niet meer 1-shotten op m'n 202% thorns aura. Vanavond ga ik op T2 verder om naar 60 te gaan...da's de enige nog open target voor de Seasonal Journey II. Daarna Death's Breath scoren en Blacksmith naar 12 en ilvl 70 gear craften voor de laatste 10 levels.

Ik verwacht hier nog aanpassingen op; momenteel heb ik geen enkele reden (van lvl 25 tot lvl 60 en wellicht 70) om gear die ik oppak uberhaupt te bekijken. Het is allemaal direct omzetten naar mats. Gems oprapen is ook wasted space / time. Op live is een ruby in een weapon als je levelt een grote boost...nu is het minder dan een procent gain, dus socket is wasted slot op je ilvl 60 wapen.

Seasonal journey is een leuke toevoeging (geeft je wat om je op te richten en is een goeie pointer voor nieuwe / minder ervaren spelers) en niet meer klooien met mats die op 70 direct obsolete zijn is ook goed en ook geen level bumps meer op crafting is goed, maar er zal ergens iets aan level scaling moeten gebeuren...tegen de tijd dat je green crafts vind, is wat je er mee kan maken al 100% obsolete en dat lijkt me niet de bedoeling.

<GOT> Zarhrezz#2885

• Skarloc
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 24-05 21:47

Skarloc

<GoT> Sk4rloC#2506

retlaw schreef op maandag 13 juli 2015 @ 09:55:
[...]

Wat ik dan ga doen weet ik nog niet helemaal, maar ooit moet ik ook naar de 800...
Klinkt herkenbaar Ret :)

||D3 Battletag: [GoT]Sk4rloC#2506||

• adamvansanten
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 04-05 14:32

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Sabrac schreef op maandag 13 juli 2015 @ 08:19:

Begon vrijdag avond met een nieuw 2 man dubbel wizard record (55 in 14:30) met 2x een Talsere wizard.
Vervolgens versloeg mijn 'buddy' me op de solo wizard leaderboard door een 54 in 13:40-ish neer te zetten.

Daarna later met een andere Talsere wizard een 54 in 8:50 gehaald (heel mooie rift + stonesinger).

Vervolgens een stuk of 12-15 pogingen gedaan om het solo record terug te pakken, uiteindelijk een 54 gehaald in 14:16 (kom nog iets te kort om hem te verslaan... maar dat komt wel goed, heb nog 20 keys te gaan ^^).

En m'n doel van paragon 800 komt steeds dichterbij... nog 31 te gaan :D
Zodra dat gehaald is...ga ik proberen om terug de top 100 in te komen met mn monk (nu 104 :()
Je blijft hard gaan he Sabrac? :)

Ik heb dit weekend geen Diablo kunnen spelen, maar vanavond en morgen overdag ben ik zeker weer van de partij! Tijd om 600 season en 700 nonseason aan te tikken (nu 595 en 695). Dan heb ik mijn season goal ook weer gehaald (leaderboards + p600) en kan ik weer wat rustiger slapen ;) Volgens seizoen staat het doel op p800 (moet lukken met de enorme xp toename van T10, nog veel hogere grifts en geen keys meer nodig).

Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten

• Case
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-05 18:00
Wat is nu eigenlijk DE Grift 50+ group build voor Wiz? Ik heb nu veel gespeeld met Delrasha + Tal combinatie, maar heb gisteren een Ancient sparker gevonden die me wellicht net over de grift 50 heen helpt.

Iemand een goede suggestie voor een lekkere group build?

Mijn Firewizzie

Case schreef op maandag 13 juli 2015 @ 12:59:
Wat is nu eigenlijk DE Grift 50+ group build voor Wiz? Ik heb nu veel gespeeld met Delrasha + Tal combinatie, maar heb gisteren een Ancient sparker gevonden die me wellicht net over de grift 50 heen helpt.

Iemand een goede suggestie voor een lekkere group build?
Een Sparkler is voor een Talsere een prima wapen...ik zou m'n Gesture zo wisselen voor zo'n speeltje. Je kunt niet helemaal hetzelfde breakpoint pushen als full Tal, maar de area damage en extra CC van de bubbles maken dat i.m.o. goed...zeker voor group play i.c.m. Primus.

<GOT> Zarhrezz#2885

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 23-05 10:52

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Meatwagon schreef op maandag 13 juli 2015 @ 11:11:
[...]

Ah okay, ik maak al wel gebruik van een Dashing Strike build. Ik ga eens kijken naar wat er is aangepast. Thanks :)
Of je kunt Pillars spammen met zoiets. Dat vind ik persoonlijk leuker :). Wil je echter gaan Grifts pushen kun je het best een Dashing Strike build nemen. En dan uiteindelijk op fire. Die van mij doet het zo, maar dat is geen echter topper :).

Battle.net || Strava

• Meatwagon
retlaw schreef op maandag 13 juli 2015 @ 14:25:
[...]

Of je kunt Pillars spammen met zoiets. Dat vind ik persoonlijk leuker :). Wil je echter gaan Grifts pushen kun je het best een Dashing Strike build nemen. En dan uiteindelijk op fire. Die van mij doet het zo, maar dat is geen echter topper :).
Heb mijn build inmiddels ook een beetje omgegooid, g32 gaat wel maar echt sterk ben ik niet x] http://eu.battle.net/d3/e...alFlux-2621/hero/51824831

Ik zie dat d3 nog niet is geupdate helaas ;-(

[Voor 3% gewijzigd door Meatwagon op 13-07-2015 15:07]

• Neles7
Meatwagon schreef op maandag 13 juli 2015 @ 15:04:
[...]

Heb mijn build inmiddels ook een beetje omgegooid, g32 gaat wel maar echt sterk ben ik niet x] http://eu.battle.net/d3/e...alFlux-2621/hero/51824831
Je mist in ieder geval 15% DS dmg op je shoulders en chest. Verder heb je imo de resist gems niet nodig.
Als dmg van mobs een probleem is kun je een string of ears belt nemen (30% melee dmg reduction).
Evt kun je wat informatie halen van mijn monk (ringen gebruik ik momenteel op me DH gezien ik die meer speel). Ik ben tot grift 42? gekomen met mijn monk.

Verder wil je als ringen Focus en Restraint. Die verhogen je dmg enorm.

Monk

[Voor 4% gewijzigd door Neles7 op 13-07-2015 15:09]

• schaapiej
Zarhrezz schreef op maandag 13 juli 2015 @ 13:09:
[...]

Een Sparkler is voor een Talsere een prima wapen...ik zou m'n Gesture zo wisselen voor zo'n speeltje. Je kunt niet helemaal hetzelfde breakpoint pushen als full Tal, maar de area damage en extra CC van de bubbles maken dat i.m.o. goed...zeker voor group play i.c.m. Primus.
Voor group plays zou je ook voor full glass canon Tal Rasha kunnen gaan. Moet je er wel een zDPS WD + Crusader bij hebben! Al is dat na de patch denk ik ook voorbij en ben je weer beter of met de Talsere build.. Voor groepen die niet goed op elkaar afgestemd zijn zou ik sowieso voor de bubbels gaan :)

<GoT>NightStalker

schaapiej schreef op maandag 13 juli 2015 @ 15:17:
Voor group plays zou je ook voor full glass canon Tal Rasha kunnen gaan. Moet je er wel een zDPS WD + Crusader bij hebben! Al is dat na de patch denk ik ook voorbij en ben je weer beter of met de Talsere build.. Voor groepen die niet goed op elkaar afgestemd zijn zou ik sowieso voor de bubbels gaan :)
Yup, Glass Cannon Tal Mammoth als je jezelf niet levend hoeft te houden en Primus bubble voor alle andere gevallen =)

<GOT> Zarhrezz#2885

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:01

SideShow

Administrator

Zo, barbs worden in volgende patch nog een stuk meer viable.
Meer trash clearen en rift guardian heeft minder hitpoints en iedereen een furnace effectje :-)
Er zijn nu al zoveel barbies.. niet dat ik het erg vind hoor, ben eerder bang van 1 of andere nerf als Blizzard merkt dat de helft van de (casual) spelers barbs zijn
SideShow schreef op maandag 13 juli 2015 @ 15:23:
Zo, barbs worden in volgende patch nog een stuk meer viable.
Meer trash clearen en rift guardian heeft minder hitpoints en iedereen een furnace effectje :-)
Er zijn nu al zoveel barbies.. niet dat ik het erg vind hoor, ben eerder bang van 1 of andere nerf als blizzard merkt dat de helft van de (casual) speler barbs zijn
't is ook geweldig leuk om rondjes te spinnen. :) Gisteravond ook mijn barb maar weer eens uit de kast getrokken en wat ww-gear proberen te verzamelen. Was eerst van plan om een combi build te maken van IK en WotW, maar ik zie dat alleen WotW nog hoger komt. Is mooi, want ik speel liever zonder Ancients. Alleen vraag ik me af of resource management dan niet een stuk moeilijker wordt.

• adamvansanten
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 04-05 14:32

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Deadsmell schreef op maandag 13 juli 2015 @ 15:29:
[...]

't is ook geweldig leuk om rondjes te spinnen. :) Gisteravond ook mijn barb maar weer eens uit de kast getrokken en wat ww-gear proberen te verzamelen. Was eerst van plan om een combi build te maken van IK en WotW, maar ik zie dat alleen WotW nog hoger komt. Is mooi, want ik speel liever zonder Ancients. Alleen vraag ik me af of resource management dat niet een stuk moeilijker wordt.
Ik vind het rondjes spinnen dus juist extreem saai. Heb mijn fully geared barb echt nauwelijks aangeraakt sinds 2.2 (behalve het gearen dan).

Resource management is geen probleem met full WotW, aangezien je dan BK wapens gebruikt ;) Ook geen ancients nodig en met een Zodiak (season 3 item) kan je nog steeds perma WotB hebben ;)

Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten

Laten we gezellig doorgaan in het nieuwe deeltje van de serie: [Multi] Diablo 3 - Deel 34

8)

Senior Manager Legal | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: Ryzen 9 3900X - ASUS X570 C8H - 32GB - ASUS STRIX RTX 2080 OC

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:24

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Zie boven, dus slotje. :)

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Pagina: 1 ... 98 99 100 Laatste

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone SE (2022) LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee