• Cyggie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-09 18:50
Volgens mij is m'n character redelijk gegeared op wat ancient upgrades na iemand nog tips?
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Cyggie-2622/hero/59090176

Nu begonnen met een Barb te gearen en dat schiet ook aardig op ;)

Is de GOT clan een beetje actief? zit nu in een clan met wat casual vrienden / bekenden..

https://eu.battle.net/d3/en/profile/Cyggie-2622/hero/91355809

• cooper87
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21:30
Ik speel nu sinds een week Reaper of Souls na een lange break.

Ik heb nu een lvl 70 harcore monk (gear). Speel eigenlijk alleen solo en doe vooral die Greater Rifts, mijn max is iets van lvl 18 of 19 (daar boven haal ik de timer niet). Geen idee of dit goed is of niet ;)

Iemand tips qua gear/build? Ik heb een vrij defensieve build en probeer mijn gear vooral op attack speed/life on hit/resistance te baseren. Zijn er nog obvious dingen die ik mis of moet weten? Veel van de afkortingen en termen hier zeggen me nog weinig ;)

[ Voor 14% gewijzigd door cooper87 op 29-04-2015 15:09 ]

Cyggie schreef op woensdag 29 april 2015 @ 14:51:
Volgens mij is m'n character redelijk gegeared op wat ancient upgrades na iemand nog tips?
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Cyggie-2622/hero/59090176
Fetish Army op je shoulders rollen en je belt vervangen met een WH. Daarnaast zou ik ipv Hex toch BBV kiezen.

En een betere amu natuurlijk, deze heeft wat matige rolls.

(en gem in helm vervangen voor diamond/emerald als je Grifts doet natuurlijk)

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• Cyggie
Angeloonie schreef op woensdag 29 april 2015 @ 15:17:
[...]

Fetish Army op je shoulders rollen en je belt vervangen met een WH. Daarnaast zou ik ipv Hex toch BBV kiezen.

En een betere amu natuurlijk, deze heeft wat matige rolls.

Ik zal m'n geluk nog is beproeven met craften van nieuwe shoulders deze kreeg ik bijna direct aan het begin.
Zelfde geld eigenlijk voor de neck en je hebt helemaal gelijk een betere is zeker welkom. Twijfel nog om voor HF neck te farmen...
Vorig season voor t eerst een WH gevonden en omdat ik niet echt actief was heb ik deze weg gegeven aan een maat.. hopelijk vind of gamble ik er nog 1tje binnen kort..

Eventueel kun je ook nog een Fleeting Strap gaan craften. Die rollt ook met ias. Kun je mooi voor een ancient gaan en daar %poison dart op rollen :)

• desjaak909
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 18-12 18:58
Angeloonie schreef op woensdag 29 april 2015 @ 15:17:
[...]

gewoon een ruby voor grifts, xp multipliers ftw! tenzij je voor leaderboards gaat natuurlijk

Movies: letterboxd

• Skyclone
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14-12 14:16
Ben op zoek naar een Guild. Kan iemand mij uitnodigen voor een Nederlandse Guild.

Heb een tijd HC gespeeld alleen met de DC van de servers heeft het mening maal een char gedood.

Dus ik ben een beetje klaar met HC en wil verder in SC.

Mijn battletag is: Skyclone#2143 alvast bedankt
Skyclone schreef op woensdag 29 april 2015 @ 16:21:
Ben op zoek naar een Guild. Kan iemand mij uitnodigen voor een Nederlandse Guild.

Heb een tijd HC gespeeld alleen met de DC van de servers heeft het mening maal een char gedood.

Dus ik ben een beetje klaar met HC en wil verder in SC.

Mijn battletag is: Skyclone#2143 alvast bedankt
Kijk even in de topic start of kijk hieronder - daar staan een aantal Nederlandse clans waarbij je lid kan worden - elk hebben hun eigen criteria, etc. >:)
Vidra schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 16:21:
Hierbij de maandelijkse clan spam }) _O-

Voor de mensen die nog een clan zoeken:

Eerste stap is lid worden van de Tweakers community (momenteel zo'n 853 leden), daar kan iedereen lid van worden. In deze chat zijn de meeste officers van de verschillende (hieronder genoemde) clans wel aanwezig.

[ #1 - Tweakers Clan - clan tag <GoT>]

Tweakers-clan
De enige echte - meestal vol, maar soms is er gewoon plek :D

Als je lid wil worden van de Tweakers Clan roep dit dan in de community chat. Grin, Stingray en RetLaw kunnen je dan aan de clan toe voegen.

Er is niet altijd iemand online, maar in de avonden meestal wel :)

Voor meer informatie http://gotdiablo.blogspot.nl - aanmelding via de volgende lijst lijst of neem even contact op met RetLaw#2411 of een van de hierboven genoemde namen :P

WhatsApp
De Tweakers Clan heeft ook een gezellige whatsapp groep waarin allerlei items de revue passeren. :9~ Aanmelding via RetLaw - bij voorkeur in-game of via pm via dit forum.

\[/EINDE RECLAMEBLOK #1]

[#2 - Solidarity Gaming - clag tag <SG> ]

Solidarity Gaming is een groep met voornamelijk Nederlandse gamers (o.a. van voornamelijk Tweakers/GoT en andere fora) - die sinds de release Diablo 3 spelen, waarbij er altijd mensen zijn die bij tijd en wijlen andere games spelen (LoL, Heartstone, BF4, etc.).

We hebben onze eigen teamspeak server - welke bij ook beschikbaar stellen voor andere clans, bijv. GoT. Simpelweg, eenieder is welkom op onze Teamspeak server! Dus zoek je een groep om mee te spelen, je kan altijd een kijkje komen nemen op de TS server (ts.solidaritygaming.com).

Waarom TeamSpeak?
De reden? Het maakt het spelen persoonlijker (de stem achter het character) en uiteraard is het makkelijk om met elkaar te communiceren. Is dat het enige wat jullie doen? Nee, wij organiseren zo nu en dan ook een borrel en/of een ander feestje!

In onze ogen levert Teamspeak niet alleen bij aan een gezellig gesprek maar ook een bijdrage aan de end-game progress van de game.

Wie zitten er in jullie clan?
Bij voorkeur Nederlandse spelers (16+) met een voorliefde voor Diablo (1-3) en die graag in groepsverband (en met Teamspeak) met elkaar willen spelen. Tegenwoordig hebben wij een ondergrens gesteld voor nieuwe aanwas van paragon lvl 350 - overall (season en/of non-season)

Wij hebben momenteel ongeveer 130 leden, waaronder An1ma, Vidra, Wolf, Protax, Angeloonie, Wooldoor, Samtax, Sabrac, 4th, FireDrunk, Temp2264, Scorpio616, ye-roon, TepelStreeltje, etc. (oftewel veel mensen die actief zijn op GoT). Wij focussen ons voornamelijk op actieve spelers, die de theorycraft bijhouden en het uiterste uit hun character/build willen halen :D

Veel spelers hebben een drukke baan (inclusief onregelmatige diensten), een gezin thuis, een relatie en/of andere omstandigheden dat ze niet altijd kunnen spelen. :*)

Patch 2.2: Leaderboards / Seasons
S3 is inmiddels begonnen en elke avond zijn er genoeg parties op seasons (en non-season) om samen te (g)riften.

Op welk niveau spelen jullie?
Er wordt gespeeld/farmed op verschillende niveaus binnen Torment (1-6) > normal rifts, season en ook GR en onze leden zijn doorgaans bereid om anderen te helpen met kennis en kunde - want immers we zijn allemaal eens op 0 (nul) begonnen 8) Vandaar ook de naam Solidarity _/-\o_

Wat voor hulp?
  • Samen spelen (zeker in de avonduren zijn er altijd wel plekken beschikbaar);
  • Gear/build check;
  • Uitleg over de D3 mechanics;
  • Discussies, etc.
WhatsApp
Solidarity Gaming heeft ook een gezellige whatsapp groep waarin allerlei items de revue passeren. :D Aanmelding via een van de admins, zie hieronder - bij voorkeur in-game.

Hoe kan ik mij aanmelden?
  • Door je aan te melden op www.solidaritygaming.com
  • Door een PM te sturen via het forum naar ondergetekende?
  • In-game contact op te nemen met vydra#2644, Thorknight#2621, klablabla#2228 of protax#2556
  • In te loggen op onze teamspeak server (ts.solidaritygaming.com)
\[/EINDE RECLAMEBLOK #2]

[ #3 - ArcINC - clan tag <ArcINC>]

ArcINC - wie zijn wij?

ArcINC is een internationale NONE SEASONS clan, waarvan veruit de meerheid (89%) bestaat uit Nederlanders en/of Belgen.

Wij hebben momenteel ongeveer 50 leden; Koeitje, Chessmaster, Flawless, ArchangelINC en nog een aantal mensen van dit forum.

We zijn een gezellige club en helpen iedereen.

Voor meer informatie zie: ArcINC

Teamspeak?
We hebben onze eigen teamspeak server : archangelinc.teamspeak.de

Vereisten
  • 18+
  • Engels en Nederlands kunnen spreken.
  • Actieve speler
  • Paragon lvl 400
  • Geen seasons spelen
  • Teamspeak gebruiken
Op welk niveau spelen wij?
T1-6, normale rifts en Greater Rifts.

Aanmelden?
In-game kan je contact op te nemen met ArchangelINC#2253, chessmaster#2838, FLAWLESS#2374 of join de leden van ArcInc op hun teamspeak server.

\[/EINDE RECLAMEBLOK #3]

[ #4 - GoTHC - clan tag <GoTHC>]

GoTHC - wie zijn wij?

GoTHC is een afgeleide van de normale GoT clan, maar dan voor de hardcore spelers

As in Diablo II, Diablo III gives players the choice to make hardcore characters. Players are required to first level up a regular character to level 10 before they have the option to create new Hardcore characters. Hardcore characters cannot be resurrected; instead they become permanently unplayable if they are killed. Hardcore characters are separately ranked, and they can only form teams with other hardcore characters. After dying, the ghost of a hardcore character can still chat, the name still shows up in rankings, but the character cannot return to the game.

Wij hebben momenteel ongeveer 53 leden - voornamelijk leden van dit forum. De clanleader = GoTKwakke#2365 - neem voor meer informatie contact met hem op.

\[/EINDE RECLAMEBLOK #4]

[ Voor 88% gewijzigd door Vidra op 29-04-2015 17:45 ]

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• cybergi
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-08-2019

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Gister me eerste 64 key kunnen maken in trails ..

Set up wiz ,dh,crus,monk :)..we gaan voor de 67 a.s weekeinde :) wohooo :)

D3 Profile¦ArchangelINC#2253

Gisteren samen met een collega nog wat 2 man runs gedaan... dropt een guardian ineens 3 gifts.
Bizar. Eerder die avond had ik al een andere gift gevonden, welke ik aan iemand anders heb gegeven, had er toch genoeg en dan opeens gebeurde dit. Ik denk niet dat ik dit seizoen nog gift problemen heb (zit nu op 6).

Daarnaast bijna paragon 600 op season, wat voor mij het doel is voordat ik weer begin met het proberen te pushen op de solo leaderboards (mijn tijd van vorige week is nog steeds goed voor plek #110). Kijken of een 53 of 54 te doen is. Mijn gear / stats zijn ondertussen weer hoger dan het record destijds.

Liep destijds met 72 mil toughness rond met Sixth Sense passive (25 % minder dmg van non-physical hits), nu zit ik op hetzelfde aantal, zonder Sixth Sense. Als ik het ook vergelijk met bijvoorbeeld de #2 monk op de leaderboards, dan heeft mijn monk meer toughness, lichtelijk minder damage en iets minder recovery.. dus een 53/54 moet toch zeker lukken (toch?)

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 16-12 13:58
_Peter2_ schreef op woensdag 29 april 2015 @ 08:24:
Ik zou nu ook nog een combo van 6pc Rainment met 3pc Aughild kunnen proberen.
De mogelijkheden die er nu zijn qua builds maken dit Season wel interessant.
Heb deze combo no geprobeert (zie: Bryxanthia), In de trials meteen een GR 29 steen te pakken gekregen :),

Speelstijl is wel even wenne, maar ik heb hem nu iets beter onder de knie,
Speelt wel ontzettend snel, maar ik merk dat mijn health pool nog wat laag is.

Nu ik iets hogere GR's aankan zijn mijn gems ook wat hoger level nu. (Bane of the trapped staat nu op rank 24, nog 1 erbij zien te halen voor permanent effect).

Gems die ik nu gebruik zijn Bane of the trapped, Gogok en Wilderbeast.
Ik probeer nu eerst bane of the trapped naar de 25 te krijgen. Welke gem kan ik daarna het best zien te levelen? Wilderbeast of Gogok?

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-12 23:06
WOOT! Act 3 af, ik was vergeten hoe kort de main story eigenlijk is van het spel. In 3 avondjes naar Act IV geramd in co-op.
Vanavond dus maar even Diablo afmaken, en dan Malthael.

En dan gaat het echte werk beginnen op Adventure mode, WD+Crusader is wel een goede combo voor farmen, dus dat komt helemaal goed.

Standaard WD rotation hier:

Spam de AOE puke move, als dan nog niet alles dood is na 3 casts (zeldzaam), de bats erop gooien en looten.

Moet wel zeggen, dit is op level 35, dus waar echt alles nog 100% faceroll is :X

Vraagje alleen;

Moet je Act V ook afhebben voor Adventure mode of is Act IV (Diablo) genoeg?

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

_Peter2_ schreef op donderdag 30 april 2015 @ 08:24:
[...]

Heb deze combo no geprobeert (zie: Bryxanthia), In de trials meteen een GR 29 steen te pakken gekregen :),

Speelstijl is wel even wenne, maar ik heb hem nu iets beter onder de knie,
Speelt wel ontzettend snel, maar ik merk dat mijn health pool nog wat laag is.

Nu ik iets hogere GR's aankan zijn mijn gems ook wat hoger level nu. (Bane of the trapped staat nu op rank 24, nog 1 erbij zien te halen voor permanent effect).

Gems die ik nu gebruik zijn Bane of the trapped, Gogok en Wilderbeast.
Ik probeer nu eerst bane of the trapped naar de 25 te krijgen. Welke gem kan ik daarna het best zien te levelen? Wilderbeast of Gogok?
Wildebeest geeft je enorm veel recovery en zorgt ervoor dat je heel snel hersteld van een klap.
Gogok is alleen iets meer damage en cooldown.

Ik zou wildebeest eerst doen.
Daarnaast zou ik, nadat trapped, wildebeest en gogok op 25 zitten.. de Esoteric Alteration op 25 krijgen.
Dit is namelijk de gem die je wilt gebruiken i.p.v. Wildebeest zodra je een Flying Dragon met Life per Hit hebt (dan zorgt het wapen voor je recovery en heb je wildebeest niet meer nodig).

De 3 Aughild / 6 rainment combinatie is best handig inderdaad, het grootste nadeel is dat je daarvoor een RoRG moet gebruiken. Gezien de kracht van de Focus & Restraint combinatie wil je dit het liefst niet. Maar het is zeker een goed alternatief totdat je Focus + Restraint hebt.

• _Peter2_
Sabrac schreef op donderdag 30 april 2015 @ 08:32:
[...]

Wildebeest geeft je enorm veel recovery en zorgt ervoor dat je heel snel hersteld van een klap.
Gogok is alleen iets meer damage en cooldown.

Ik zou wildebeest eerst doen.
Daarnaast zou ik, nadat trapped, wildebeest en gogok op 25 zitten.. de Esoteric Alteration op 25 krijgen.
Dit is namelijk de gem die je wilt gebruiken i.p.v. Wildebeest zodra je een Flying Dragon met Life per Hit hebt (dan zorgt het wapen voor je recovery en heb je wildebeest niet meer nodig).

De 3 Aughild / 6 rainment combinatie is best handig inderdaad, het grootste nadeel is dat je daarvoor een RoRG moet gebruiken. Gezien de kracht van de Focus & Restraint combinatie wil je dit het liefst niet. Maar het is zeker een goed alternatief totdat je Focus + Restraint hebt.
Wederom dank :).

Ben nu mijn bloodshards in 2h-wapens aan het steken in de hoop een flying dragon te krijgen (of een Ancient Furnace).

_Peter2_ schreef op donderdag 30 april 2015 @ 08:38:
[...]

Wederom dank :).

Ben nu mijn bloodshards in 2h-wapens aan het steken in de hoop een flying dragon te krijgen (of een Ancient Furnace).
Ik zou geen shards in wapens steken totdat (bijna) al je gear Ancient is.
De reden hiertoe is als volgt.

Een specifieke set item voor de rainment set kost gemiddeld 3k tot 5k bloodshards om te krijgen.
Een flying dragon kost gemiddeld 47k bloodshards om te krijgen.

Gezien de kans op een ancient 10 % is... is het reëel om aan te nemen dat je eerder een Ancient Set items vind, dan dat je uberhaubt een Flying Dragon vind... als deze dan ook nog eens slechte stats heeft, dan ben je nog verder van huis.

Pas zodra je alles ancient hebt, zou ik pas voor wapens gaan gokken. En zolang je op Ancient Set items aan het gokken bent, hopen op een goede flying dragon drop. (of met andere monks samen spelen in de hoop op loot share).

• dyrc
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
lanerios schreef op donderdag 30 april 2015 @ 08:30:

Vraagje alleen;

Moet je Act V ook afhebben voor Adventure mode of is Act IV (Diablo) genoeg?
Je hoeft geen story mode gespeeld te hebben om Adventure mode te kunnen spelen zover ik weet.
Puur efficiency wise gesproken is het spelen van de story mode niet eens interessant.
Story line is wel een leuke manier om het spel te leren spelen en alle zones, monsters en bosses een keertje tegen te komen.
dyrc schreef op donderdag 30 april 2015 @ 08:42:
[...]

Je hoeft geen story mode gespeeld te hebben om Adventure mode te kunnen spelen zover ik weet.
Puur efficiency wise gesproken is het spelen van de story mode niet eens interessant.
Story line is wel een leuke manier om het spel te leren spelen en alle zones, monsters en bosses een keertje tegen te komen.
Sorry, maar dit is incorrect, je moet minstens 1 keer op je account story mode (t/m act 5 voor RoS) hebben uitgespeeld voordat Adventure Mode beschikbaar is. Zodra je dit eenmaal gedaan hebt, hoef je inderdaad geen story mode meer te doen

• corset
balls, ik vind Act V echt irritant lang :+ Ow well, zaterdag avond op vakantie, even kijken of het ons lukt :p

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

niet vergeten als je matael hebt gekilled in Story mode krijg je nog een leg gratis :)

• dyrc
  • Niet online
Sabrac schreef op donderdag 30 april 2015 @ 08:41:
[...]

Pas zodra je alles ancient hebt, zou ik pas voor wapens gaan gokken. En zolang je op Ancient Set items aan het gokken bent, hopen op een goede flying dragon drop. (of met andere monks samen spelen in de hoop op loot share).
De enige "enigszins viable" optie om te gamblen op weapons is als je in de "any ancient is good enough" situatie zit. Met een demonhunter kan je dit tegenkomen.
(craften van legendary xbows is alsnog veel goedkoper, maar ik kan inzien waarom iemand er "ff snel een paar duidend" shards tegenaan gooit, indien je pech hebt en full set maar geen fatsoenlijk weapon.

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

raad je wel aan dit te doen als je lvl 70 bent zodat je ook een gratis lvl 70 krijgt :)

• dyrc
  • Niet online
Sabrac schreef op donderdag 30 april 2015 @ 08:43:
[...]

Sorry, maar dit is incorrect, je moet minstens 1 keer op je account story mode (t/m act 5 voor RoS) hebben uitgespeeld voordat Adventure Mode beschikbaar is. Zodra je dit eenmaal gedaan hebt, hoef je inderdaad geen story mode meer te doen
Klopt.
Mijn hersens didnt conceive the scenario waarin iemand nu nog instapt, my bad :)
Een keertje story mode is genoeg om adventure mode altijd geschikbaar te hebben.
Bij een season reset hoef je dus niet eerst door storymode heen te ploeteren.
dyrc schreef op donderdag 30 april 2015 @ 08:44:
[...]

De enige "enigszins viable" optie om te gamblen op weapons is als je in de "any ancient is good enough" situatie zit. Met een demonhunter kan je dit tegenkomen.
(craften van legendary xbows is alsnog veel goedkoper, maar ik kan inzien waarom iemand er "ff snel een paar duidend" shards tegenaan gooit, indien je pech hebt en full set maar geen fatsoenlijk weapon.
Klopt, Peter speelt echter een monk, waarbij slechts een select aantal wapens interesant zijn. Gezien hij al met een Furnace rondloopt, zijn alleen de Flying Dragon en andere Furnaces nog interesant (of de ancient variant ervan).

• Anno
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16:09

Anno

Griefmaker#2862

Een kleine heads up. DiabloProgress werkt nu eindelijk met Season 3.

• corset
cybergi schreef op donderdag 30 april 2015 @ 08:44:
niet vergeten als je matael hebt gekilled in Story mode krijg je nog een leg gratis :)
Goed punt ja. Daar nog even een vraag over:

Ik weet dat de end bosses een 100% dropchance op legendary nu hebben tot een bepaald level. Echter, is dit ook bij de Skeleton King?

We kregen 2x Leoric's Crown, allebei precies voor onze stats. Gewoon bizar geluk of heeft hij ook 100%

• Brain3
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-03 13:44

Brain3

<GoT> Brain3#2873

Heb de indruk dat je wel redelijk snel aan je set items geraakt, maar dat je dit seizoen maar echt dmg doet als je de Focus/Restraint combo hebt.

Iemand een idee hoe ik snel aan een Restraint geraak? Ding wil maar niet droppen....

Gewoon teamloot met enkele clangenoten?

...als ik nog eens online geraak tenminste ^^

<GoT> Brain3#2873

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

Dat had ik ook, totdat ik twee restraints en een focus op een avond vond. Gewoon blijven farmen.

Het beste is natuurlijk in groep vanwege de MF bonus en snelheid.

Nu moet ik nog een Kridershot (maar niet te praten over een ancient)... zo even geklaagd hopen dat het helpt voor vanavond.

[ Voor 27% gewijzigd door Anno op 30-04-2015 10:06 ]

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

lanerios schreef op donderdag 30 april 2015 @ 09:35:
[...]

Ik weet dat de end bosses een 100% dropchance op legendary nu hebben tot een bepaald level. Echter, is dit ook bij de Skeleton King?

We kregen 2x Leoric's Crown, allebei precies voor onze stats. Gewoon bizar geluk of heeft hij ook 100%
hij had ook een drop kans ja als je de story mode door loopt. echter met matael heb je dat ok dus als je slim bent pas doe doen bij lvl 70

lanerios schreef op donderdag 30 april 2015 @ 09:35:
[...]

Ja, Skelly King dropt Leo's Crown de eerste keer dat je hem verslaat. Malthael een willekeurige leg.

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:53

Grin

Ride si sapis.

Brain3 schreef op donderdag 30 april 2015 @ 09:47:
Heb de indruk dat je wel redelijk snel aan je set items geraakt, maar dat je dit seizoen maar echt dmg doet als je de Focus/Restraint combo hebt.

Iemand een idee hoe ik snel aan een Restraint geraak? Ding wil maar niet droppen....

Gewoon teamloot met enkele clangenoten?

...als ik nog eens online geraak tenminste ^^
Geen idee waarom maar ik bewaarde altijd alle F+R ringen die ik vond alleen met de beperkte stash space in D3 stond ik op het punt: in de oven of mule maken. Ik alle ringen op mijn char zetten en loop naar de blacksmith... Toen dacht ik op het laatste moment: best wel zonde eigenlijk omdat het lange tijd een van de zeldzaamste items was in de game. Toch maar een mule aangemaakt en alle F+R daarop gezet. Wat ben ik blij dat ik dat gedaan heb, toch een trifecta met socket en vele anderen met leuke stats/affixes. Maar tot 2.2 waren die ringen gewoon totaal niet viable!

NewsBlur || My Fujifilm gear

Verwijderd

Hebben andere barbs ook moeite met het zoek van BK wapens?

Ik krijg echt de hele tijd de Vow maar nooit de blood.
En als ze nu ancient waren was het wat anders - maar helaas zijn nog vrij slechte ook.

Na het werk maar weren even proberen te farmen voordat ik moet raiden...

• Nephalem
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-11 00:14
Grin schreef op donderdag 30 april 2015 @ 10:16:
[...]

Geen idee waarom maar ik bewaarde altijd alle F+R ringen die ik vond alleen met de beperkte stash space in D3 stond ik op het punt: in de oven of mule maken. Ik alle ringen op mijn char zetten en loop naar de blacksmith... Toen dacht ik op het laatste moment: best wel zonde eigenlijk omdat het lange tijd een van de zeldzaamste items was in de game. Toch maar een mule aangemaakt en alle F+R daarop gezet. Wat ben ik blij dat ik dat gedaan heb, toch een trifecta met socket en vele anderen met leuke stats/affixes. Maar tot 2.2 waren die ringen gewoon totaal niet viable!
Ik had dus exact hetzelfde dilemma, alleen viel mijn keuze op de oven toen aangezien ik niet verwachtte dat blizz nog iets ging doen met de 2 piece sets...

<GoT>Nephalem#1159 PoE

• JoSchaap
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-12 09:56

JoSchaap

Had a life, got a modem..

diabloprogress.com doet het weer na 14 dagen geen updates *O*

GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET

• Cyggie
Verwijderd schreef op donderdag 30 april 2015 @ 10:26:
Hebben andere barbs ook moeite met het zoek van BK wapens?

Ik krijg echt de hele tijd de Vow maar nooit de blood.
En als ze nu ancient waren was het wat anders - maar helaas zijn nog vrij slechte ook.

Na het werk maar weren even proberen te farmen voordat ik moet raiden...
Gisteren toevallig een blood geloot en ook een restraint beide niet heel best maar goed we farmen gewoon door ;) ik heb dan ook nog maar ~1000 elite kills vs ~6000 op de wd en qua played zit er dus ook nog niet veel farm tijd in :o
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Cyggie-2622/hero/59921142

• Maxxus
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 04-12 09:53
Gisteren was het niet bepaald geweldig qua drops...

Kadala weigerde ook enige interesse om te helpen, probeer mijn naakte WD te gearen via bloodshards, na 3400 shards geen enkele Zuni item.

Het is dan toch stiekem een redelijke domper van je diablo avond :S

PSN: MaxxusNL

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

Maxxus schreef op donderdag 30 april 2015 @ 10:57:
Gisteren was het niet bepaald geweldig qua drops...

Kadala weigerde ook enige interesse om te helpen, probeer mijn naakte WD te gearen via bloodshards, na 3400 shards geen enkele Zuni item.

Het is dan toch stiekem een redelijke domper van je diablo avond :S
Heel herkenbaar. Misschien kun je beter in de Tweaker communitie vragen of je mee kan lopen met T6 rifts met je WD.

• Maxxus
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 04-12 09:53
Goed punt, maar wil niet altijd ten lasten zijn omdat ik niks bijdraag aan de groep.
Vandaar dat ik meestal rond race met WW barb en shards uitgeef.

Maar, ik zal vanavond eens een vriendelijk verzoek in de clan gooien :)
Bedankt voor je tip.

PSN: MaxxusNL

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
men is toch zo verwend tegenwoordig...

vroeger moest je maanden lang grinden voor een mempo, b.v. :)

(of om 4u opstaan met een stopwatch, leuke tijden :D)

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22-12 13:13
Gisteren begonnen op de ps4 met het levellen van een wizz. Uiteindelijk tot level 38 gekomen in een uur of 2-3 tijd. Vroeg me af wat de meest efficiente manier is om te levellen als je alleen bent en geen gear hebt van een andere char. Tot nu toe craft ik zodra er iets beschikbaar is voor mijn level en gebruik wat maxed gems om op een zo hoog mogelijk niveau te spelen. Wat ik ook probeerde ik heb in die 3 uur niemand online gezien (zowel grifts, rifts als bounties op meerdere levels), kon dus niet met iemand meelopen om snel te levellen.

Vraag me ook af wat tegenwoordig een viable build is als je nog geen top gear hebt.

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Mofkees schreef op donderdag 30 april 2015 @ 11:05:
men is toch zo verwend tegenwoordig...

vroeger moest je maanden lang grinden voor een mempo, b.v. :)

(of om 4u opstaan met een stopwatch, leuke tijden :D)
mee eens :) _/-\o_

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Malt007 schreef op donderdag 30 april 2015 @ 11:25:
Gisteren begonnen op de ps4 met het levellen van een wizz. Uiteindelijk tot level 38 gekomen in een uur of 2-3 tijd. Vroeg me af wat de meest efficiente manier is om te levellen als je alleen bent en geen gear hebt van een andere char. Tot nu toe craft ik zodra er iets beschikbaar is voor mijn level en gebruik wat maxed gems om op een zo hoog mogelijk niveau te spelen. Wat ik ook probeerde ik heb in die 3 uur niemand online gezien (zowel grifts, rifts als bounties op meerdere levels), kon dus niet met iemand meelopen om snel te levellen.

Vraag me ook af wat tegenwoordig een viable build is als je nog geen top gear hebt.
griften met een groep en mensen die je ff boosten ..je clan kan je daar bij vast helpen :)

• Malt007
Speel helaas niet met een clan. Zijn er hier nog mensen die op de ps4 spelen?

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17-10 17:25
Teveel cheaters op PS4, kom gewoon lekker op de PC spelen 😉

• -ko-
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18-12 14:13

-ko-

Leidend Voorwerp

't Is op de PC lastig levellen. :-( In mijn clan zijn ze vrij druk met T6 Grifts, maar als ik dan public games zoek, zie ik maar weinig actieve spelers op level 35-40 in hard.

Hoe levelen jullie nieuwe characters? Is de enige manier echt om mee te lopen met een T6 grift party tot je vanzelf level 70 dingt? Ik ging de vorige keer in T1 met een guildy de hele tijd dood, maar dat was gewoon adventure mode.

Vanavond wat meer / langer tijd om te spelen hopelijk. Ben vanaf vandaag 5 daagjes vrij. :-)

Wa Doede Nou

• Terence(x)
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-11 15:28
-ko- schreef op donderdag 30 april 2015 @ 12:54:
't Is op de PC lastig levellen. :-( In mijn clan zijn ze vrij druk met T6 Grifts, maar als ik dan public games zoek, zie ik maar weinig actieve spelers op level 35-40 in hard.

Hoe levelen jullie nieuwe characters? Is de enige manier echt om mee te lopen met een T6 grift party tot je vanzelf level 70 dingt? Ik ging de vorige keer in T1 met een guildy de hele tijd dood, maar dat was gewoon adventure mode.

Vanavond wat meer / langer tijd om te spelen hopelijk. Ben vanaf vandaag 5 daagjes vrij. :-)
Je loopt ook niet mee, je opent gewoon een T6 rift, gaat bij de ingang staan, je maat killed alles en jij krijgt XP, als hij naar het volgende level gaat teleport jij, en herhaal het zelfde.

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Mja afhankelijk van het rift, beter is gewoon om pas achter de booster aan te lopen als hij net uit het scherm is, op die manier weet ej zeker dat je in XP range blijft

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• iscara
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Gewoon bij ingang staan werkt ook hoor, hoeft niet per se mee te lopen. Bij de ingang blijven staan is ook veiliger.

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-12 16:14

UTADDICT

NERF

Tss, ga je drie maanden op vakantie, wordt je gewoon uit de GoT clan geschopt. Zeer teleurgesteld, Grin en Retlaw ;-)

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-11 10:27

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

iscara schreef op donderdag 30 april 2015 @ 12:59:
Gewoon bij ingang staan werkt ook hoor, hoeft niet per se mee te lopen. Bij de ingang blijven staan is ook veiliger.
Inderdaad, gewoon lekker bij de ingang blijven staan en teleporten naar volgende level.

Ik heb al heel wat mensen geboost en dit is gewoon het makkelijkste/snelste, zeker als ze achter je aan lopen schiet niet op. Als je XP-kill of XP% gear (Gem of Ease) ofzo hebt aantrekken, heb al iemand kunnen boosten van 2/2 naar 70 in 1 rift.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Verwijderd

UTADDICT schreef op donderdag 30 april 2015 @ 13:01:
Tss, ga je drie maanden op vakantie, wordt je gewoon uit de GoT clan geschopt. Zeer teleurgesteld, Grin en Retlaw ;-)
3 maand vakantie... toe maar ;)

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

hehe ik denk dat is normaal in elke clan :P bij ons is het 30 dagen offline is kick

• Cyggie
Wij boosten altijd door bounties te doen kun je daarna gelijk mee rifts in op t6.
Afhankelijk van de gene die geboost word ben je met ~15 a 20 min klaar 3x act 1.

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-12 16:14

UTADDICT

NERF

Iemand overigens zin om een seasonal char te boosten? Heb wat inhaalwerk te doen ;-)

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

• Malt007
Wellicht moet ik inderdaad weer op de pc gaan spelen, maar liggend op de bank is zoveel lekkerder.

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Kom ff bij mij in PM in de komende dagen, dan gooi ik je er direct weer bij; komt goed.

[ Voor 25% gewijzigd door Grin op 30-04-2015 13:49 ]

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

UTADDICT schreef op donderdag 30 april 2015 @ 13:22:
Iemand overigens zin om een seasonal char te boosten? Heb wat inhaalwerk te doen ;-)
Stuur even in berichtje in de clan chat..... oh wacht :P

Geef maar even een shout in de community. Ik of iemand anders kan je vast wel even boosten.

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Malt007 schreef op donderdag 30 april 2015 @ 13:30:
Wellicht moet ik inderdaad weer op de pc gaan spelen, maar liggend op de bank is zoveel lekkerder.
kan ik me voorstellen neem je een laptop op de bank :P

• Malt007
Dan worden bepaalde lichaamsdelen zo warm :-)

Verwijderd

Malt007 schreef op donderdag 30 april 2015 @ 13:50:
Dan worden bepaalde lichaamsdelen zo warm :-)
Je hebt tegenwoordig ook van die blazers als tafeltje, leg je die er eerst tussen :P

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
-ko- schreef op donderdag 30 april 2015 @ 12:54:

als je al rift fragments hebt, kan je inderdaad gewoon bij een T6 groep bij de level ingang staan. Je krijg dan veel XP's al. je moet wel op dezelfde level staan als de rest, dus afentoe eens TP'en. Als je de moed hebt mee te lopen, krijgen je nog de nephalem bonus. Echter je ligt wel vaak op de grond en dan krijg je juist weer geen XP meer geloof ik. In 2 of 3 T6 rifts ben je cLVL 70, dus 30 mins max :)

Als je solo wil/moet doen, zou ik je aanraden i.i.g. te questen tot skeleton king, hem dan wel afmaken na cLVL 15. Je krijgt dus een leoric crown met soc. Die draag je dan eigenlijk tot cLVL 70 :) Daarna kan je adventure mode spelen en bty's doen op Hard en later op T1 oid. Een rondje A1 bty's en 4/5 rifts op T1 moeten jou ook naar 70 kunnen brengen. Dit duurt waarschijnlijk 5~7u bij elkaar.

Geef een gil in de tweakers community en je bent zo cLVL 70. (en waarschijnlijk binnen 2u klaar voor T6 :D )

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 00:21
Had je daar geen internet dan? :+

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• -ko-
  • Laatst online: 18-12 14:13

-ko-

Leidend Voorwerp

Mofkees schreef op donderdag 30 april 2015 @ 13:57:
[...]

als je al rift fragments hebt, kan je inderdaad gewoon bij een T6 groep bij de level ingang staan. Je krijg dan veel XP's al. je moet wel op dezelfde level staan als de rest, dus afentoe eens TP'en. Als je de moed hebt mee te lopen, krijgen je nog de nephalem bonus. Echter je ligt wel vaak op de grond en dan krijg je juist weer geen XP meer geloof ik. In 2 of 3 T6 rifts ben je cLVL 70, dus 30 mins max :)

Als je solo wil/moet doen, zou ik je aanraden i.i.g. te questen tot skeleton king, hem dan wel afmaken na cLVL 15. Je krijgt dus een leoric crown met soc. Die draag je dan eigenlijk tot cLVL 70 :) Daarna kan je adventure mode spelen en bty's doen op Hard en later op T1 oid. Een rondje A1 bty's en 4/5 rifts op T1 moeten jou ook naar 70 kunnen brengen. Dit duurt waarschijnlijk 5~7u bij elkaar.

Geef een gil in de tweakers community en je bent zo cLVL 70. (en waarschijnlijk binnen 2u klaar voor T6 :D )
Thanks Mofkees + de anderen die op mij reageerden. Ik dacht dat de tweakers clan en de tweakers community hetzelfde was. Zal vanavond eens proberen om die laatste te joinen.

Ik heb al wat bounties en rifts op hard gedaan, dus ik heb nog wel een paar rift fragments liggen denk ik. :-)

Wa Doede Nou

• FloydRaalte
  • Laatst online: 17:10

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Gisteren ook maar eens begonnen aan een seasonal char. Eerst had ik hier niet echt oren naar aangezien ik na 750 uur spelen op softcore nog niet eens Grift 38 aan kan. Maarja het is ook zo eenzaam op Softcore tegenwoordig. De hele FoK clan speelt seasons dus toch maar een monk aangemaakt. Tot level 30 zelf aangekloot en dat duurt echt lang. Gisteren heeft een clan lid mij geholpen en hebben we T6 gedaan. Even act 1 bounties doen en je hebt een paar keys. Vervolgens een rift en een grift gedaan en je bent lvl 70 met wat paralevels erbij.

De rest van de avond heb ik echt in een deuk gelegen zeg! Ik kon farm riftjes meelopen met 3 anderen en wat dropt er direct? Zo'n In-Geom zwaard. Dit betekend dus onbeperkt Dashing Strike met de 8-10 reduced cooldown for 15sec. Wat een overpowerd ding is dat zeg! We clearden rifts in 40-50 seconden. Ik heb direct mijn stash Tabs moeten kopen want de legs en sets kwamen in een stortvloed binnen. Ik heb ze nog niet eens allemaal kunnen ID-en zo snel moest ik weer mee rennen in de volgende rift. Heb nu al zin om vanavond verder te gaan :P

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

• kidicoke
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 07-09-2023
Ik wil na een x aantal jaar ook weer aan diablo beginnen. Toen was er nog geen seasonal, nu wel... wat is de bedoeling er precies van(het is me nog niet helemaal duidelijk)? Je xp/items gaan hier sneller maar aan het einde van het seizoen is alles weg? Er zouden ook wat dingen over gaan naar je normale character?
kidicoke schreef op donderdag 30 april 2015 @ 14:36:
Ik wil na een x aantal jaar ook weer aan diablo beginnen. Toen was er nog geen seasonal, nu wel... wat is de bedoeling er precies van(het is me nog niet helemaal duidelijk)? Je xp/items gaan hier sneller maar aan het einde van het seizoen is alles weg? Er zouden ook wat dingen over gaan naar je normale character?
Seasons zijn een competitie waarin je zo hoog mogelijk op de ladder probeert te komen en je speciale achievements hebt die buiten season niet beschikbaar zijn. Voor andere is het de kans om weer helemaal opnieuw te beginnen, met 0 paragon levels. Alles wat je op season bij elkaar verzamelt, gaat aan het eind naar non-season over. Karakters, gear, achievements, gold, bloodshards, alles...

Season heeft enkele items die niet beschikbaar zijn op non-season. Pas aan het eind van het season komen ze ook daar.

[ Voor 9% gewijzigd door Deadsmell op 30-04-2015 14:44 ]

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Dit is nu al ruim 6 maanden live en we zitten inmiddels en season/era 3. Volgens mij kan je beter even Google'en. In het kort: je plvl's gaan idd sneller (~40%), niet je XP, je loot ook niet. Alles gaat over naar non-season.

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

google heeft alles wat je nodig hebt :)..

maar goed je hebt in season weer items die je niet in in NONseason hebt.

Season gaat 2-3-4 maanden dan is het klaar en kan je alles wat je in season gevonden hebt ook in sc spelen.

• FloydRaalte

FloydRaalte

Je XP wordt aan het einde van de season overgezet naar je softcore character. (Lees XP, niet je paragonlevel. Stel je bent op softcore paragon level 200 en op seasons 100, dan wordt de XP van die 100 overgezet naar je 200. Dat zal resulteren in iets van 240 op je softcore character)
Je items gaan ook over.
De seasonal char ben je kwijt.
XP vergaren en itemdrops zijn gewoon hetzelfde volgens mij. Het gaat puur om ladder.

Niet dat Blizzard ooit bevestigd heeft tenminste, maar er is een grote groep mensen die denken dat de drop rates wel degelijk hoger zijn. Schijnt volgens hen een trucje te zijn van Bliz om season te promoten, maar waarom ze er dan niet voor uit komen... Alu hoedjes. :)

FloydRaalte schreef op donderdag 30 april 2015 @ 14:44:
[...]
De seasonal char ben je kwijt.
Nee, die blijft. Seasonal vlaggetje gaat er alleen af. :)

[ Voor 21% gewijzigd door Deadsmell op 30-04-2015 14:48 ]

• Brain3
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-03 13:44

Brain3

<GoT> Brain3#2873

Grin schreef op donderdag 30 april 2015 @ 10:16:
[...]

idd, had misschien ook een mule moeten maken...ik zag het nut van de ringen niet in en had niet verwacht dat ze ze op deze manier zouden herwerken...ze zijn nu bijna echt onmisbaar voor sommige classes om hoog in GRifts te eindigen ;w

<GoT> Brain3#2873

• Sinned123
  • Laatst online: 12-12 09:09
Ik heb gelukkig ook een setje bewaard.
Me beste ringen zitten op mijn non season chars, terwijl ze nu standaard met socket rollen.
Wel al stuk of 6 ieder gehad.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Ik dacht: laat ik een 2e DH levelen om zo een Natalya's setje te testen, vergat ik dat ik geen Ramaladni's Gifts meer hebt :P Sta je dan, klaar maar zonder gift: http://eu.battle.net/d3/e...loonie-2758/hero/60213335

Had alle gear in stash maar mis nog een 2e 1-hander (Calamity :') of K'mar). Verder nog niets serieus gedaan met rerolls etc.

Ben intussen maar begonnen met een 2e UE verzamelen om een Krider-build te proberen. Gebruik nu mijn Kridershot ook, maar gewoon met Frost Arrow om zo mijn Iceblink & Cull The Weak te triggeren: http://eu.battle.net/d3/e...loonie-2758/hero/59373978

Werkt op zich best aardig en vooral handig tegen losse targets, de damage is natuurlijk veel hoger dan Evasive Fire, enkel de hatred regen is weer lager, maar ga volgens mij nog steeds even snel door T6 als met mijn ancient Arcande Barb met +400 DPS.

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Mofkees schreef op donderdag 30 april 2015 @ 13:57:
[...]
Als je solo wil/moet doen, zou ik je aanraden i.i.g. te questen tot skeleton king, hem dan wel afmaken na cLVL 15. Je krijgt dus een leoric crown met soc.
Helmets rollen pas sockets vanaf level 17. :) ;)

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

• FloydRaalte

FloydRaalte

Deadsmell schreef op donderdag 30 april 2015 @ 14:47:
[...]
Nee, die blijft. Seasonal vlaggetje gaat er alleen af. :)
Potdikkie, dat is mooi. Wist ik nog niet.

Angeloonie schreef op donderdag 30 april 2015 @ 16:20:
Ik dacht: laat ik een 2e DH levelen om zo een Natalya's setje te testen, vergat ik dat ik geen Ramaladni's Gifts meer hebt :P Sta je dan, klaar maar zonder gift: http://eu.battle.net/d3/e...loonie-2758/hero/60213335

Had alle gear in stash maar mis nog een 2e 1-hander (Calamity :') of K'mar). Verder nog niets serieus gedaan met rerolls etc.

Ben intussen maar begonnen met een 2e UE verzamelen om een Krider-build te proberen. Gebruik nu mijn Kridershot ook, maar gewoon met Frost Arrow om zo mijn Iceblink & Cull The Weak te triggeren: http://eu.battle.net/d3/e...loonie-2758/hero/59373978

Werkt op zich best aardig en vooral handig tegen losse targets, de damage is natuurlijk veel hoger dan Evasive Fire, enkel de hatred regen is weer lager, maar ga volgens mij nog steeds even snel door T6 als met mijn ancient Arcande Barb met +400 DPS.
Gisteren ook een 2e DH geleveld (op non-season) met de hulp van Diabolic in 12min was ik lvl 70 met een Gem of Ease op lvl 25+ om een Nat's Stafe setje te testen. Uiteraard ook hier nog geen Calamity of K'mar :( - maar de dps is er wel leuk en super snel.

:9

Voor de non-season group play heb ik een UE Lightning setup met 'ancient' Krider (3280) d:)b

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 00:21
Vidra schreef op donderdag 30 april 2015 @ 17:18:
[...]

Gisteren ook een 2e DH geleveld (op non-season) met de hulp van Diabolic in 12min was ik lvl 70 met een Gem of Ease op lvl 25+ om een Nat's Stafe setje te testen. Uiteraard ook hier nog geen Calamity of K'mar :( - maar de dps is er wel leuk en super snel.

Voor de non-season group play heb ik een UE Lightning setup met 'ancient' Krider (3280) d:)b
Ach die Calamity heb je zo ;-)
In de tijd dat ik 2 Kridershots heb gevonden (2x prut van rond de 2300dps) heb ik 8 Calamity's geloot..
Mijn Calamity's ruilen voor jou Krider? ;)

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Verwijderd

Ik heb wel een leuke Kridershot sinds kort, heb m'n link weer geupdate, werkt ie?

Ik zit nog te stoeien met welke extra spender ik wil gebruiken. Heb nu dus als generator Ball Lightning, en als spender Multishot.

Heb ernaast nu Rain of Vengeance, maar weet niet of dit de optimale skill is om erbij te hebben? :P Ik heb het spel namelijk sinds het nieuwe seizoen weer opgepakt maar heb blijkbaar een hoop updates gemist! Alle tips zijn welkom :D

Edit: ik zie dat mijn profiel nog niet helemaal is geupdate, heb nu Strongarm Bracers, en Vengeance omgewisseld voor Rain of Vengeance, met de Cold rune)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2015 20:06 ]

Verwijderd

Zojuist mijn BK blood wapen als drop gehad!

Na de raid maar even uitproberen hoe dat speelt in speedruns.

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Vidra schreef op donderdag 30 april 2015 @ 17:18:
[...]

zonder wd in de party en crus vind ik de UE echt super slecht .. dan neem ik vaak me nats gaat hard 4-6 bill crits op het moment .
met wd en crus is het super goed

nats set moet wel super veel cool down hebben dus 55% en meer

[ Voor 4% gewijzigd door cybergi op 01-05-2015 07:49 ]

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Verwijderd schreef op donderdag 30 april 2015 @ 19:59:
Ik heb wel een leuke Kridershot sinds kort, heb m'n link weer geupdate, werkt ie?

Ik zit nog te stoeien met welke extra spender ik wil gebruiken. Heb nu dus als generator Ball Lightning, en als spender Multishot.

Heb ernaast nu Rain of Vengeance, maar weet niet of dit de optimale skill is om erbij te hebben? :P Ik heb het spel namelijk sinds het nieuwe seizoen weer opgepakt maar heb blijkbaar een hoop updates gemist! Alle tips zijn welkom :D

Edit: ik zie dat mijn profiel nog niet helemaal is geupdate, heb nu Strongarm Bracers, en Vengeance omgewisseld voor Rain of Vengeance, met de Cold rune)
heb 3 builds als dh kijk maar eens naar me profile kan je zien welke skills je nodig hebt

Verwijderd

Ik ben nu paragon 527, en heb nog geen Krider gezien :/

• _Peter2_
Met mijn S3 monk kan ik nu in elk geval ook op T6 solo een rift clearen zonder al teveel problemen.
Ook solo een GR31 gehaald intussen.

Nu ik weet dat ik solo een T6 rift kan clearen voel ik me ook niet schuldig meer om bij een T6-party aan te sluiten (dan weet het niet nodig is om gecarried te worden, kan nog wel gebeuren als de anderen veel beter in hun gear en Paragon levels zitten natuurlijk).

Bane of the trapped is nu Rank 25, ben nu begonnen aan mijn Wilderbeast.

Qua gear niet echt veel nieuws verkregen. Heb wat souls verknoeit door te proberen een betere belt te craften.

Van de set-items die ik op dit moment draag zijn volgens mij mijn gloves het minst, dus ben ik op dit moment gloves aan het inslaan bij Kadala (Dit nadat Sabrac aangaf dat de kanf op een goede 2-hander via Kadala veel kleiner is dan de kans op een beter stukje armor).

Verder zal ik meer Trial stones moeten zien te krijgen om weer verder te kunnen komen in de GR's.

Het ziet ernaar uit dat ik binnenkort op S3 een hoger paragon level heb dan non seasonal (op softcore).

• corset
Zo, Malthael plat. Level 43 oid.

Wel irritant is dat Adventure mode Act locked is op de PS4. Je kan niet snel van Skeleton King naar Diablo teleporten bijvoorbeeld. Dan moet je:

Skeleton King
Quit to main Menu
Start Adventure Mode Act IV
Load
Go to Diablo

etc :-(

Maakt bounty farmen toch wel erg traag.

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

_Peter2_ schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 08:41:
Met mijn S3 monk kan ik nu in elk geval ook op T6 solo een rift clearen zonder al teveel problemen.
Ook solo een GR31 gehaald intussen.
[..]

Verder zal ik meer Trial stones moeten zien te krijgen om weer verder te kunnen komen in de GR's.

Het ziet ernaar uit dat ik binnenkort op S3 een hoger paragon level heb dan non seasonal (op softcore).
Keystones of trial haal je nonstop binnen als je inderdaad T6 kan farmen

Heb zelf ook bjina met season mijn nonseason paragon level ingehaald.

Gisteren van delrasha geswitched naar de boring blzi/hydra talrasha build, serpen sparker weer uti stof gehaald.

Nog steeds geen wand of woh en geen taskers.... foreverdelrasha.. :'(

• kwakke01
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-12 10:38

kwakke01

Koga / Canon / Diablo 4ever

Bokkie schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 08:45:
[...]

Keystones of trial haal je nonstop binnen als je inderdaad T6 kan farmen

Heb zelf ook bjina met season mijn nonseason paragon level ingehaald.

Gisteren van delrasha geswitched naar de boring blzi/hydra talrasha build, serpen sparker weer uti stof gehaald.

Nog steeds geen wand of woh en geen taskers.... foreverdelrasha.. :'(
wat voor lvl grifts loop jij met je wizard? ik kan 38 wel clearen, maar het neemt teveel tijd in beslag omdat ik regelmatig moet kiten omdat anomaly weer eens inkicked... 34 heb ik nu een aantal keren gecleared, maar veel hoger kom ik denk ik dus nog niet..

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Solo ben ik nooit hoger gegaan dan 37 aangezien ik het puur doe om gems op lvl 25 te krijgen,

Afhankelijk van rift tiles en mobtypes heb ik tussen de 10 minuten en 20 seconden over na plvl 37 Dus kan wel hoger.

Met mijn delrasha stats zou ik wel de 43 moeten kunnen halen, maar ik heb niet echt geweldige rolls.

Als ik beter stats op mijn F/R zou hbben zou ik meer oefenen met full tals, maar ik moet zeggen dat ik de cc van delrasha wel erg fijn vind

Hoogste 3 man grift (spelen met max 3 man op dit moment) is lvl 46 en dan carry ik denk ik 70% van de damage :P

edit
http://eu.battle.net/d3/e...baatar-1668/hero/58910702

Hij heeft precies geupdate nadat ik mijn skills had aangepast en voordat ik mijn gear geswapped had :D
Dingen die anders zijn

Halo ipv rorg
non ancient tals chest met hydra dmg
Skeleton king pauldrons met met hydra dmg
non ancient ss
Non tals Neck met attackspeed en meer critdmg
Nieuwe nilfurs van 196%
Tals helm met maar 5.5% crit

[ Voor 26% gewijzigd door Bokkie op 01-05-2015 09:02 ]

• kwakke01
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-12 10:38

kwakke01

Koga / Canon / Diablo 4ever

Bokkie schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 08:57:
Solo ben ik nooit hoger gegaan dan 37 aangezien ik het puur doe om gems op lvl 25 te krijgen,

Afhankelijk van rift tiles en mobtypes heb ik tussen de 10 minuten en 20 seconden over na plvl 37 Dus kan wel hoger.

Met mijn delrasha stats zou ik wel de 43 moeten kunnen halen, maar ik heb niet echt geweldige rolls.

Als ik beter stats op mijn F/R zou hbben zou ik meer oefenen met full tals, maar ik moet zeggen dat ik de cc van delrasha wel erg fijn vind

Hoogste 3 man grift (spelen met max 3 man op dit moment) is lvl 46 en dan carry ik denk ik 70% van de damage :P
netjes! ik zit momenteel op 4-p grift 45; geen idee wat ik aan dps bijdraag aan de groep, maar zolang ik niet gehit wordt kan ik redelijk veel schade aanrichten ;)

heb je een linkje naar je profiel? kan ik even spieken naar jouw build :)

heeft elkaar net gekruist :P ik moest maar eens kijken of dat slow-time dingetje echt veel scheelt; heb de gear ervoor, maar heb er nog niet mee gespeeld; speel nu identiek als met mijn vorige sos, wellicht zit daar nog 'ietsje' rek ;)

[ Voor 11% gewijzigd door kwakke01 op 01-05-2015 09:07 ]

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Ik speel soms wel eens samen met een Delsere wizard als 2 man.. samen hebben we 49 gehaald. Nu weet ik niet zozeer hoeveel van de damage bij hem vandaan komt... die 49 samen zou ik ook redden als hij bij de ingang bleef staan :) (misschien zelfs nog wel sneller... door die bubbels komen de monsters niet in grote groepen, wat ik als monk juist erg handig vind).

• FireDrunk
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:37
Delsere en Monk is inderdaad niet zo'n goede combi, tenzij je pull meeneemt denk ik.

Maar dat wisten we al :+

Even niets...

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Wij spelen delrasha+talrasha+fetishdoctor
Bij die combo doe ik altijd ias bubble,

Op zich als we volledig voor synergie zouden gaan kan het hoger, maar daar gaan we niet echt voor, we spelen meer gewoon voor leuk en gear hunten.

Enige reden waarom ik solo soms hoger probeer te halen is om meer bloodshards te kunnen hebben :+

Als je meer mobs in die bubbel wil zou hij Black hole met supermassive kunnen pakken en dan die aan de rand casten, die 20yard pulled best nog veel extra mobs die bubbel in is mijn ervaring (gebruik altijd supermassive in mijn delrasha)

[ Voor 26% gewijzigd door Bokkie op 01-05-2015 09:35 ]

FireDrunk schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 09:14:
Delsere en Monk is inderdaad niet zo'n goede combi, tenzij je pull meeneemt denk ik.

Maar dat wisten we al :+
Klopt, de pull werkt inderdaad om mobs in de bubble te krijgen, maar monsters die al automagisch naar je toekomen is toch wat plezieriger :) kan je de skill slot tenminste voor iets nuttigs nuttigers gebruiken.

• _Peter2_
Vandaag eens kijken of ik wat T6-riftjes kan doen met wat Tweakers.
(Toch leuker dan met randoms)

Tag: Pteer#2475

[ Voor 8% gewijzigd door _Peter2_ op 01-05-2015 10:06 ]

• Sensei_D
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-12 08:37
lanerios schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 08:42:
Zo, Malthael plat. Level 43 oid.

Wel irritant is dat Adventure mode Act locked is op de PS4. Je kan niet snel van Skeleton King naar Diablo teleporten bijvoorbeeld. Dan moet je:

Skeleton King
Quit to main Menu
Start Adventure Mode Act IV
Load
Go to Diablo

etc :-(

Maakt bounty farmen toch wel erg traag.
Err... nee hoor, je ziet bij het kiezen van de bounty toch daarboven 3 tabs staan waaronder 'world'? Met de shoulder buttons kun je daarheen. Dan kies je zo een andere act :P

sensei_d.fpv channel

• corset
Sensei_D schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 10:33:
[...]
Err... nee hoor, je ziet bij het kiezen van de bounty toch daarboven 3 tabs staat waaronder world? Met de shoulder buttons kun je daarheen. Dan kies je zo een andere act :P
Fuck, ben blond! sorry :-(

• iscara
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
En via dpad-down kan je vanaf elke locatie teleporten.

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-12 09:54
Gisteren grift 43 gehaald solo met nog 4 minuten over, en zelfs met slechte pylons. Wat een verschil tussen mobs. Soms gaat de progress bar zo snel vooruit dat je denkt ik heb nog niks gedaan en soms denk je van ik moet toch al bijna klaar zijn en loopt je tijd af en ben je pas op 80%

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Kevinp schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 11:12:
Gisteren grift 43 gehaald solo met nog 4 minuten over, en zelfs met slechte pylons. Wat een verschil tussen mobs. Soms gaat de progress bar zo snel vooruit dat je denkt ik heb nog niks gedaan en soms denk je van ik moet toch al bijna klaar zijn en loopt je tijd af en ben je pas op 80%
Blizz heeft hier nog een grote stap te maken: makkelijke mobs (unburried, zombies) geven een bak grift XP, terwijl moeilijke monsters amper XP geven. In mijn ogen bijzonder slecht game design. :F

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-12 09:54
Grin schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 11:38:
[...]

Blizz heeft hier nog een grote stap te maken: makkelijke mobs (unburried, zombies) geven een bak grift XP, terwijl moeilijke monsters amper XP geven. In mijn ogen bijzonder slecht game design. :F
Ik snap niet dat het niet gewoon dmg done is.

een mob met 1000 miljard health killen is gewoon hetzelfde als 100 met 10 miljard.

Zo moeilijk kan dat niet zijn.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Grin schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 11:38:
[...]

Ehm, volgens mij is dat juist aangepast. Moeilijke mobs geven meer XP, máár er zijn er dan ook meestal minder tegelijk van.

1 Zombie vs 1 Exarch wint de Exarch qua progress/XP
Máár, er spawnen veel meer zombies dan Exarchs, dus uiteindelijk is het totaal lager met de Exarch.

Health is echter niet de enige factor of iets moeilijk is of niet.

Neem een Winged Assassin bijvoorbeeld.

Crusaders, Barbs en Monks lachen zich dood om deze monsters.. weinig health.. gaan vanzelf wel dood en doen geen enkele damage.. ze leveren daarnaast ook nog eens 0.0 progress op, dus niet focussen en gewoon doorgaan.

Wizards, Demon Hunters en Witch Doctors daarentegen lopen direct te vloeken zodra ze deze monsters zien. Ook omdat ze 0.0 progress opleveren en omdat ze de monsters niet kunnen negeren.

Daarentegen, Mallet Lords, grote bonken progress..

Monks, Barbs en Crusaders zullen deze monsters echter snel ontwijken, puur omdat ze teveel schade doen.

Demon HUnters, wizards en Witch Doctors smullen van deze "makkelijke" mobs.
Kevinp schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 11:44:
[...]

Ik snap niet dat het niet gewoon dmg done is.

een mob met 1000 miljard health killen is gewoon hetzelfde als 100 met 10 miljard.

Zo moeilijk kan dat niet zijn.
Niet helemaal mee eens.. in deze situatie heb ik liever 100 met 10 miljard... mijn aoe hit namelijk de meeste mobs dan wel waardoor je stukken sneller door die 1000 miljard totale healthpool heen bent.

Uiteindelijk heb ik liever een Rift met een hoge density en lage progress mobs... dan een rift met lage density en hoge progress mobs.

(Idealiter natuurlijk hoge density + hoge progress... maar keep on dreaming... rode zombie rifts ftw).

[ Voor 32% gewijzigd door Sabrac op 01-05-2015 12:00 ]

Pagina: 1 ... 81 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.