Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
niet ancient = FSTerrorSource schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 10:59:
Gister een hele mooie Blade of Prophecy gevonden, giftje erin voor sock en klaar
Zat al standaard Holy dmg op en als Crus is dat toch wel erg handig. heb alleen Vit gerolled voor extra % dmg
[afbeelding]
(gratz alsnog
Damage type maakt trouwens niks uit. Lightening heeft nog steeds de beste graphics, vind ik.
D3 Armory / Battletag NeooeN#2211
dmg crusaders gaan 9 van de 10x voor Holy, speel zelf ook holy.
FS?Mofkees schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 11:23:
[...]
niet ancient = FS![]()
(gratz alsnog)
Damage type maakt trouwens niks uit. Lightening heeft nog steeds de beste graphics, vind ik.
Ancient was nog leuker geweest maar heb er nu tenminste 1 die goed in de stats zit. Die krengen zijn al lastig zat om te vinden...
Ehh.. Dus? Wapen damage maakt geen fluit uit, het gaat om de skill elements.TerrorSource schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 11:54:
[...]
dmg crusaders gaan 9 van de 10x voor Holy, speel zelf ook holy.
Het is niet zo dat het ineens niet goed werkt als je wapen met Fire of Lightning damage rolt
Forgotten Soul (Salvage)FS?
[ Voor 22% gewijzigd door Angeloonie op 18-03-2015 12:02 ]
Gebaseerd op deze build: http://www.diablofans.com...40-zdps-group-monk-quin69
Dit is nu mijn zdps build (let wel, is nog een work in progress
http://eu.battle.net/d3/en/profile/LunaC-2218/hero/57334052
Todo list voor mij:
Chest armor: Dex omzetten naar vit / of iets anders.
Helm: Dex omzetten naar life / of iets anders.
Broek: Dex omzetten naar Vit.
Amu: Nog 1% CDR erbij krijgen.
Ring: Andere RoRG vinden met sock en gem upgraden naar lvl 25.
Ik heb al een paar test runs gedaan op Grift lvl 38 / 39 en dan ging prima (samen met 1 DH).
Vanavond weer mee verder.
uhh, nee..Sinned123 schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 12:13:
Volgens mij for sale, nog afstammend van vanilla
Hij bedoeld dat als het niet een ancient versie is dat het dan een Forgotten Soul is.
Woei profile is geupdate.
Leuke sprong qua DPS op m'n barb
http://www.diablo3ladder....action_showchar&hid=16296
Van 2,0 mil Elite DPS naar 2,7 mil. Enkel wat CDR moeten inleveren (2%) en 2 mil toughness verloren (unbuffed)
Amulet is een tijdelijke tot ik iets beters heb met wat meer CDR, en toughness kan ik nog wel uit een andere RoRG halen, dan maar wat CHD inleveren.
Ook is de toughness te verklaren door de niet-ancient chest en pants, scheelt toch zo'n ~600 vit. Maar goed, toughness is enkel een issue wanneer ik mis-time en midden in een pack zonder charges zit. Zolang ik kan blijven chargen kan ik net zo goed 0 toughness hebben
[ Voor 56% gewijzigd door Angeloonie op 18-03-2015 12:58 ]
Overigens wel leuk om de parapunten te zien op http://www.diablo3ladder.com/battletag/Retlaw-2411.html .
668 NS en 490 S maakt in totaal 696. Op naar de 700 dus.
Battle.net || Strava
klopt de +%dmg werkte alleen op het non-elemental deel van de dmg, dus moest het zoiets zijn http://i.imgur.com/vN3rr.pngdeTwisj schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 13:36:
Dat was toch iets uit vanilla d3 dat je een wapen van hetzelfde elemental type (of zonder elemental type) moest hebben? Kan me nog iets herinneren dat ik persé een wapen moest hebben met pure damage (geen elemental type) voor m'n vyr wizard.
[ Voor 6% gewijzigd door desjaak909 op 18-03-2015 13:42 ]
Movies: letterboxd
Dat is inmiddels gefixeddesjaak909 schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 13:37:
[...]
klopt de +%dmg werkte alleen op het non-elemental deel van de dmg, dus moest het zoiets zijn http://i.imgur.com/vN3rr.png
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
Die fear was toch fuckking irritant, blij dat die niet meer BiS isAngeloonie schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 13:55:
Toch zonde dat Echoing Fury van BiS naar junk is gegaan
Movies: letterboxd
Mwah viel wel meedesjaak909 schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 13:58:
[...]
Die fear was toch fuckking irritant, blij dat die niet meer BiS is
Maar sowieso ietwat opvallend/vreemd dat bijna alle vanilla BiS items niet meer BiS zijn (of ook maar in de buurt)..
- Dead Man's Legacy
- Mempo of Twilight
- Manticore
etc.
0-dog is nog Bis!Angeloonie schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 14:11:
[...]
Mwah viel wel mee
Maar sowieso ietwat opvallend/vreemd dat bijna alle vanilla BiS items niet meer BiS zijn (of ook maar in de buurt)..
- Dead Man's Legacy
- Mempo of Twilight
- Manticore
etc.Allemaal junk geworden
(Tot de patch....)
Hier ook al 479 plv's aan het wachten op een 2de unity.retlaw schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 13:18:
gisteren eindelijk een tweede unity gevonden! Heeft 487 paralevels mogen duren.
Overigens wel leuk om de parapunten te zien op http://www.diablo3ladder.com/battletag/Retlaw-2411.html .
668 NS en 490 S maakt in totaal 696. Op naar de 700 dus.
Maar dan zou hij de komende 8 plvl's moeten vallen...ik ben benieuwd!
Leuk om te zien dat ik zojuist de 700 ben gepasseerd (NS +S), op naar de 800!
GZ en op naar de 800 !!Grin schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 15:53:
[...]
Hier ook al 479 plv's aan het wachten op een 2de unity.
Maar dan zou hij de komende 8 plvl's moeten vallen...ik ben benieuwd!
Leuk om te zien dat ik zojuist de 700 ben gepasseerd (NS +S), op naar de 800!
Voor de mensen die nog een clan zoeken:
Eerste stap is lid worden van de Tweakers community (momenteel zo'n 853 leden), daar kan iedereen lid van worden. In deze chat zijn de meeste officers van de verschillende (hieronder genoemde) clans wel aanwezig.
| [ #1 - Tweakers Clan - clan tag <GoT>] |
Tweakers-clan
De enige echte - meestal vol, maar soms is er gewoon plek
Als je lid wil worden van de Tweakers Clan roep dit dan in de community chat. Grin, Stingray en RetLaw kunnen je dan aan de clan toe voegen.
Er is niet altijd iemand online, maar in de avonden meestal wel
Voor meer informatie http://gotdiablo.blogspot.nl - aanmelding via de volgende lijst lijst of neem even contact op met RetLaw#2411 of een van de hierboven genoemde namen
De Tweakers Clan heeft ook een gezellige whatsapp groep waarin allerlei items de revue passeren.
| \[/EINDE RECLAMEBLOK #1] |
| [#2 - Solidarity Gaming - clag tag <SG> ] |
Solidarity Gaming - wie zijn wij?
Solidarity Gaming is een groep met voornamelijk Nederlandse gamers (o.a. van voornamelijk Tweakers/GoT en andere fora) - die sinds de release Diablo 3 spelen, waarbij er altijd mensen zijn die bij tijd en wijlen andere games spelen (LoL, Heartstone, BF4, etc.).
We hebben onze eigen teamspeak server (niet alleen wij zitten op de server ook o.a. dVz (een Nederlandse Diablo 3 hardcore clan (ook met GoT-ers)). Simpelweg, eenieder is welkom op onze Teamspeak server! Dus ook als je in de GoT-clan zit... Dus zoek je een groep om mee te spelen, je kan altijd een kijkje komen nemen op de TS server (ts.solidaritygaming.com).
Waarom TeamSpeak?
De reden? Het maakt het spelen persoonlijker (de stem achter het character) en uiteraard is het makkelijk om met elkaar te communiceren. Is dat het enige wat jullie doen? Nee, wij organiseren zo nu en dan ook een borrel en/of een ander feestje!
In onze ogen levert Teamspeak niet alleen bij aan een gezellig gesprek maar ook een bijdrage aan de end-game progress van de game.
Wie zitten er in jullie clan?
Bij voorkeur Nederlandse spelers (16+) met een voorliefde voor Diablo (1-3) en die graag in groepsverband (en met Teamspeak) met elkaar willen spelen. Tegenwoordig hebben wij een ondergrens gesteld voor nieuwe aanwas van paragon lvl 350 - overall (season en/of non-season)
Wij hebben momenteel ongeveer 130 leden, waaronder An1ma, Vandread, Vidra, Xtr3me4me (Diabolic), Wolf, Protax, Angeloonie, Wooldoor, Samtax, etc. (oftewel veel mensen die actief zijn op GoT). Wij focussen ons voornamelijk op actieve GoT-ers, die de theorycraft bijhouden en het uiterste uit hun character/build willen halen
Veel spelers hebben een drukke baan (inclusief onregelmatige diensten), een gezin thuis, een relatie en/of andere omstandigheden dat ze niet altijd kunnen spelen.
Patch 2.1.2: Leaderboards / Seasons
S2 is inmiddels begonnen en elke avond zijn er genoeg parties op seasons (en non-season) om samen te (g)riften.
Op welk niveau spelen jullie?
Er wordt gespeeld/farmed op verschillende niveaus binnen Torment (1-6) > normal rifts, season en ook GR en onze leden zijn doorgaans bereid om anderen te helpen met kennis en kunde - want immers we zijn allemaal eens op 0 (nul) begonnen
Wat voor hulp?
- Samen spelen (zeker in de avonduren zijn er altijd wel plekken beschikbaar);
- Gear/build check;
- Uitleg over de nieuwe D3 mechanics;
- Discussies, etc.
Solidarity Gaming heeft ook een gezellige whatsapp groep waarin allerlei items de revue passeren.
Hoe kan ik mij aanmelden?
- Door je aan te melden op www.solidaritygaming.com
- Door een PM te sturen via het forum naar ondergetekende?
- In-game contact op te nemen met vydra#2644, Thorknight#2621, klablabla#2228 of protax#2556
- In te loggen op onze teamspeak server (ts.solidaritygaming.com)
| \[/EINDE RECLAMEBLOK #2] |
| [ #3 - ArcINC - clan tag <ArcINC>] |
ArcINC - wie zijn wij?
ArcINC is een internationale NONE SEASONS clan, waarvan veruit de meerheid (89%) bestaat uit Nederlanders en/of Belgen.
Wij hebben momenteel ongeveer 50 leden; Koeitje, Chessmaster, Flawless, ArchangelINC en nog een aantal mensen van dit forum.
We zijn een gezellige club en helpen iedereen.
Voor meer informatie zie: ArcINC
Teamspeak?
We hebben onze eigen teamspeak server : archangelinc.teamspeak.de
Vereisten
- 18+
- Engels en Nederlands kunnen spreken.
- Actieve speler
- Paragon lvl 400
- Geen seasons spelen
- Teamspeak gebruiken
T1-6, normale rifts en Greater Rifts.
Aanmelden?
In-game kan je contact op te nemen met ArchangelINC#2253, chessmaster#2838, FLAWLESS#2374 of join de leden van ArcInc op hun teamspeak server.
| \[/EINDE RECLAMEBLOK #3] |
| [ #4 - GoTHC - clan tag <GoTHC>] |
GoTHC - wie zijn wij?
GoTHC is een afgeleide van de normale GoT clan, maar dan voor de hardcore spelers
As in Diablo II, Diablo III gives players the choice to make hardcore characters. Players are required to first level up a regular character to level 10 before they have the option to create new Hardcore characters. Hardcore characters cannot be resurrected; instead they become permanently unplayable if they are killed. Hardcore characters are separately ranked, and they can only form teams with other hardcore characters. After dying, the ghost of a hardcore character can still chat, the name still shows up in rankings, but the character cannot return to the game.
Wij hebben momenteel ongeveer 53 leden - voornamelijk leden van dit forum. De clanleader = GoTKwakke#2365 - neem voor meer informatie contact met hem op.
| \[/EINDE RECLAMEBLOK #4] |
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
Er loopt een andere thread voor het opzetten van een Tweakers meeting - voorgesteld door mede-Tweaker thuran:
Diablo 3 Clan meeting/Lan party
Heb je ideeen over de locatie en/of de organisatie.... let us know
Hellfire amulet vraagje: voor welke chars zijn deze amuletjes het meest waardevol en/of efficient om te rollen?
Voor Crusaders en Demon Hunters zijn er min of meer vijf vaste passives waarvan je er eentje op je amulet wilt. Weinig kans dus. Voor een Witch Doctor en Barbarrian lijken er meer passives te zijn die je goed kunt gebruiken, terwijl je als Monk wellicht liever een dikke Sunwuko hebt.
Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)
Voor een DH kan dit een goed amu zijn. Eentje met awareness of steady aim en de gebruikelijke socket, chc, chd en dex natuurlijk...Tektoon schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 19:15:
Wat kost een abo op dit topic zonder spam?![]()
Hellfire amulet vraagje: voor welke chars zijn deze amuletjes het meest waardevol en/of efficient om te rollen?
Voor Crusaders en Demon Hunters zijn er min of meer vijf vaste passives waarvan je er eentje op je amulet wilt. Weinig kans dus. Voor een Witch Doctor en Barbarrian lijken er meer passives te zijn die je goed kunt gebruiken, terwijl je als Monk wellicht liever een dikke Sunwuko hebt.
Battle.net || Strava

Redelijke rolls, life on hit niet nodig dus die maar rerollen naar %damage. RNGesus was denk ik al klaar voor vandaag want de damage wilde maar niet naar 10%... Jammer van de relatief lage strength maar al met al niks te klagen
Loop nu nog wel met M4 in combinatie met Natalya's rond, dus hier moet nog aan gewerkt worden.
Speelt verder wel grappig.
Op het moment gefocused op Fire i.c.m. CA - Loaded for Bear & Cindercoat.
Maar zit ook te denken aan wat andere skills i.c.m. Hexing pants bijvoorbeeld.
Daarnaast ben ik nog niet helemaal eruit welke gems ik moet nemen.
1) Taeguk - je spamt bijna altijd abilities en de extra dmg is leuk, maar zodra je stacks droppen verlies je veel dmg en kost het toch wel weer even om dit in hoge stacks te krijgen.
2) Bane of the trapped - op het moment mis ik slows etc, dus lijkt me met m'n huidige build niet handig
3) Bane of the powerful - nooit een grote fan van geweest, maar is wel 15 % elite dmg en 20 % overal dmg zolang je genoeg elites tegen komt
4) Pain Enhancer - waarschijnlijk alleen interesant voor een physical build, extra AS kan leuk zijn voor generators.
5) Zei's - Lijkt me een no brainer voor group play.. echter qua solo play zullen mobs juist weer dichtbij komen
Op het moment speel ik met Zei's / Bane of the powerful... maar ben er nog niet helemaal uit.
Kijk (qua fire) ook eens naar Multishot, dat is ook ernstig leuk op hogere greater rifts.
Veel rockets via MS, ballistics aan, en knallen
[ Voor 40% gewijzigd door FireDrunk op 19-03-2015 08:33 ]
Even niets...
Maar als wizard ben ik nogal "dot" afhankelijk en soms is dat gewoon te traag met zo'n timer
http://eu.battle.net/d3/e...icurus-1618/hero/30180864
Ik haal nu ongeveer Grift level 30-32. Maar als je daar dan in gaat dan heb ik zo'n 5-7 minuten over.
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Je kunt stutter step doen, ik heb mijn movement op mousewheel up & mousewheel down.FireDrunk schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 08:33:
Hexing pants werkt volgens mij alleen met de Strafe build, anders beweeg je niet tijdens het schieten...
Kijk (qua fire) ook eens naar Multishot, dat is ook ernstig leuk op hogere greater rifts.
Veel rockets via MS, ballistics aan, en knallen
Als ik dan m'n rechtermuis knop inhoud en m'n mousewheel spam, dan beweegt mn DH bij elke ability een paar stappen.
Gezien de buff van Hexing Pants ongeveer .5 sec blijft nadat je stopt met bewegen, krijg je op die manier de bonus alsnog.
Mijn advies: Bane of the trapped + Zei's + Bane of the Powerful.Sabrac schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 08:04:
Zo, m'n DH is nu binnen 5-6 uurtjes al T6 / G.rift 30-35 capable.
Loop nu nog wel met M4 in combinatie met Natalya's rond, dus hier moet nog aan gewerkt worden.
1) Taeguk - je spamt bijna altijd abilities en de extra dmg is leuk, maar zodra je stacks droppen verlies je veel dmg en kost het toch wel weer even om dit in hoge stacks te krijgen.
2) Bane of the trapped - op het moment mis ik slows etc, dus lijkt me met m'n huidige build niet handig
3) Bane of the powerful - nooit een grote fan van geweest, maar is wel 15 % elite dmg en 20 % overal dmg zolang je genoeg elites tegen komt
4) Pain Enhancer - waarschijnlijk alleen interesant voor een physical build, extra AS kan leuk zijn voor generators.
5) Zei's - Lijkt me een no brainer voor group play.. echter qua solo play zullen mobs juist weer dichtbij komen
Op het moment speel ik met Zei's / Bane of the powerful... maar ben er nog niet helemaal uit.
Indien je GR40++ gaat runnen, dan kan je Bane of the Powerful swappen naar Taeguk. Omdat je dan langer staat te rammen en meer "non stop als een treintje" mobs per stuk erbij blijft pullen houd je de stack dan up. Normal rifts kan je trapped+zei's+hoarder, lekker wat movementspeed op gold pickup (sneller clearen, de dmg heb je toch wel)
Uit ervaring : zonder taeguk spelen levert een stukje rust op, je zit dan niet de hele tijd in de stress over die 5 sec timer
edit: in solo play is polar station dé sentry to get; deze procced je passive én je bane of the trapped. Vervolgens houdt 't ook nog eens de afstand tot de mobs langer groot = meer effect van je Zei's
[ Voor 5% gewijzigd door dyrc op 19-03-2015 08:42 ]
Hmm, zal er even naar kijken, voordeel is dat m'n monk de Trapped / Taeguk gems al op 47 & 48 had, vandaar dat ik dit nog als opties zag. Daarentegen, andere gems naar 45+ krijgen is ook geen probleemdyrc schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 08:41:
[...]
Mijn advies: Bane of the trapped + Zei's + Bane of the Powerful.
Indien je GR40++ gaat runnen, dan kan je Bane of the Powerful swappen naar Taeguk. Omdat je dan langer staat te rammen en meer "non stop als een treintje" mobs per stuk erbij blijft pullen houd je de stack dan up. Normal rifts kan je trapped+zei's+hoarder, lekker wat movementspeed op gold pickup (sneller clearen, de dmg heb je toch wel)
Uit ervaring : zonder taeguk spelen levert een stukje rust op, je zit dan niet de hele tijd in de stress over die 5 sec timer
edit: in solo play is polar station dé sentry to get; deze procced je passive én je bane of the trapped. Vervolgens houdt 't ook nog eens de afstand tot de mobs langer groot = meer effect van je Zei's
Thanks
Trial bedoel je? Gaan die weg?Kevinp schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 08:34:
Ik ben wel blij met de 2.2 grift patch ( geen trail meer ). Ik hoop wel dat je nog lager kan op een of andere manier.
Zal wel weer één van de duizenden geruchten / suggesties zijn die rondvliegen, maar nog niet bevestigd zijn.
Voorlopig blijven ze dus nog (helaas).
Vicariously I live while the whole world dies
Ik kan het ook niet ( meer ) vinden. Ik dacht dat ik ooit ergens had gelezen dat je kon kiezen max rift done +1
De eerste stone die ik had verklote ik overgens omdat ik een beeste over het hoofd had gezien. Kon je op lvl 1 beginnen...
Ok na 2 runs zit je dan ook op lvl 15
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Ik dacht gelezen te hebben dat ook per sentry de afstand tot mobs bepaald wordt voor de damage die zij doen. Als dat zo is dan is de combi Zei's en trapped niet zo goed maar weet t niet zeker. Volgens mij werkt steady aim wel zolang je zelf maar op afstand staat maar voor Zei's wordt er een check gedaan tussen de bron van de damage (sentry dus ook) en de afstand tot de mob op t moment dat er een skill gebruikt wordt. Mocht iemand t zeker weten...dyrc schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 08:41:
[...]
Polar station is wel nice voor solo.. zeker op HC. Vanwege mn cindercoat kost een Sentry plaatsen wel 5 hatred meer dan wanneer ik spitfire gebruik.
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Voor trial op m'n monk doe ik het volgendeVicarious schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 09:04:
Die trials zijn bullshit. Met mn monk laatst 27 () gehaald in een trial terwijl ik 38 solo kan clearen. Sowieso zijn bepaalde characters minder geschikt voor trials dan anderen en geeft het nauwelijks een indicatie van hoe het je in de GRift zal vergaan.
WIl ik tot g.rift 35 keys krijgen - Exploding Palm + Essence Burn
EP is dan erg zwak en hoef ik me geen zorgen te maken dat ik "per ongeluk" te hoog kom.
Wil ik g.rift 35-40 - Exploding Palm + Shocking Grasp
EP is dan sterker, alleen zal de explosie damage niet genoeg zijn om hoger dan 40 uit te komen (misschien met een lucky Templar ess of johan proc..)
40+ - Exploding palm - impending doom. Tot nu toe t'm g.rift 47 hiermee unlocked.
En dit terwijl ik qua g.rifts maar tot 44 kom
Als je dan een templar hebt met Ess of Johan dan kan dit heel snel gaan.
Zelf speel ik physical, en de luxe om met steady aim te spelen heb ik niet (of ik moet awareness droppen en nog vaker tegen een timer willen aankijken)JohnnyV76 schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 09:14:
[...]
Ik dacht gelezen te hebben dat ook per sentry de afstand tot mobs bepaald wordt voor de damage die zij doen. Als dat zo is dan is de combi Zei's en trapped niet zo goed maar weet t niet zeker. Volgens mij werkt steady aim wel zolang je zelf maar op afstand staat maar voor Zei's wordt er een check gedaan tussen de bron van de damage (sentry dus ook) en de afstand tot de mob op t moment dat er een skill gebruikt wordt. Mocht iemand t zeker weten...
Polar station is wel nice voor solo.. zeker op HC. Vanwege mn cindercoat kost een Sentry plaatsen wel 5 hatred meer dan wanneer ik spitfire gebruik.
Ik ben zelf ook altijd uitgegaan dat de afstand sentry-mob bepalend is voor Zei's (gebaseerd op gelezen posts op diablofans), maar je kan 1 sentry op iemands hoofd neerzetten, en dan een turretfarm op max range (of je bouwt een soort tunnel, afhankelijk van de movementspeed van mobs).
Main damage blijft toch je eigen cluster arrow, ik maak me persoonlijk nooit echt druk om de paar procent van Zei's voor m'n sentries, wel voor m'n eigen dmg (stapje terug zetten en dan pas knallen is meestal wel de moeite waard)
zelfs met 10 % dmg zal de skorn iets van 4100-4200 dmg rollen, op zich niet slecht, maar er zijn genoeg legendaries die betere effecten hebben.
Waarschijnlijk dat zelfs een gecrafte Sunder (ancient) beter zal zijn.
Hexing pants zou ik bij DH vergeten... Is niet praktisch...Sabrac schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 08:04:
Zo, m'n DH is nu binnen 5-6 uurtjes al T6 / G.rift 30-35 capable.
Zei's en Bane of the Powerfull zijn in mijn ogen de beste gems zowel in Solo alswel in Party... Ook als je geen Cold gebruikt als spender...
En Teaguk lijkt me helemaal een ramp... Hatred issues genoeg... Dan wil je niet ook nog een cooldown van 5s op je gem. ik heb wel langer dan 5s geen optie voor spender dus denk dat het meer moeite kost dan dat het ooit op zal leveren.
50 CA's om hem op te krikken gaat hem nie worden in elk geval...
En Pain Enhancer.. Attack speed is het laatste wat je veel nodig hebt -> speed = hatred. Ofwel beter doe je meer dmg.
Ik denk, op wellicht enkele uitzonderingen na, dat 95% zeker is dat Zei's en beide Bane's de beste combi zal zijn voor je DH. Indien je geen afstand kan bewaren en dat Zei's je dus niets opleverd, dan zou ik persoonlijk die gem nemen die je Sentry's een dmg boost geeft. Jijzelf doet uiteraard de meeste dmg, maar onderschat je Sentry's niet! Al werkt de Sentry kwa dmg denk ik enkel wanneer je rocket/spitfire gebruikt.
Al met al... Bane's en Zei's zijn op dit moment the way to go!
Heb op alle 3 mijn DH's deze combinatie in gebruik in elk geval. Let wel dat Bane of the Powerfull bij Trials zinloos is!!
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Verwijderd
Mwoah, zie deze YouTube: Rank 2 World DH post Patch 2.1.2 - Tier 52 soloThalaron schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 10:56:
[...]
Hexing pants zou ik bij DH vergeten... Is niet praktisch...
Zei's en Bane of the Powerfull zijn in mijn ogen de beste gems zowel in Solo alswel in Party... Ook als je geen Cold gebruikt als spender...
En Teaguk lijkt me helemaal een ramp... Hatred issues genoeg... Dan wil je niet ook nog een cooldown van 5s op je gem. ik heb wel langer dan 5s geen optie voor spender dus denk dat het meer moeite kost dan dat het ooit op zal leveren.
50 CA's om hem op te krikken gaat hem nie worden in elk geval...
En Pain Enhancer.. Attack speed is het laatste wat je veel nodig hebt -> speed = hatred. Ofwel beter doe je meer dmg.
Ik denk, op wellicht enkele uitzonderingen na, dat 95% zeker is dat Zei's en beide Bane's de beste combi zal zijn voor je DH. Indien je geen afstand kan bewaren en dat Zei's je dus niets opleverd, dan zou ik persoonlijk die gem nemen die je Sentry's een dmg boost geeft. Jijzelf doet uiteraard de meeste dmg, maar onderschat je Sentry's niet! Al werkt de Sentry kwa dmg denk ik enkel wanneer je rocket/spitfire gebruikt.
Heb op alle 3 mijn DH's deze combinatie in gebruik in elk geval. Let wel dat Bane of the Powerfull bij Trials zinloos is!!
Toegegeven, Taeguk en Hexingpants is een crime, maar het kan dus wel
Zei's en Bott zijn inderdaad zekerheidjes. BotP is normaal de derde maar Taeguk KAN dus wel... Overigens is Gem of effaxious toxin(of hoe je dat ook schrijft...) ook een optie.
Is ook wat ik nu in gebruik heb en beiden op 25+ voor de bonus. Beste van BotP is dat de 15% elite bonus altijd werkt en dus niet zoals ik eerst dacht alleen als je de buff hebt. Toch heb ik nu BotT gelevelled tot 25 en dat ga ik nu verder testen met polar station sentries. Zei's gem en Steady Aim eruit voor BotT met culling the weak. Zal qua damage wss niet merkbaar meer of minder zijn maar voor HC wel wat veiliger.Thalaron schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 10:56:
[...]
Er komen toch vaak wel mobs op je en dan verlies je je buffs terwijl je de mobs dan juist snel moet afknallen. Met culling the weak en BotT krijg je dan juist de buff wanneer je t t meest nodig hebt. Tenminste, dat is mijn theorie
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Ik speel zonder SMK of Renho's Flayer (nog nooit gedropt) en zonder deze zal ik top tijden behalen. Wat is jullie hoogste GR met de pet build zonder SMK en met SMK?
Ik hoop voor een carnevil/DoD build te gaan. 23 van die fetishes die poison darts schieten
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
heb een 2800 SMK. daarmee haal ik GR 35/36 redelijk constant. G38 1x op 10 sec na net niet gehaald.Ruigerock schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 11:21:
Zijn er nog actieve Witch Doctors? Ik ben in HC season bezig met de physical pet build (profiel laat nu Carnevil zien) en ik sluip nu langzaam omhoog in de top 1000 lijst. Waar de reis gaat eindigen is me nog onduidelijk maar tot nu toe is GR32 goed te doen zonder een Spirit Vessel moment en de DPS is nog voldoende.
Ik speel zonder SMK of Renho's Flayer (nog nooit gedropt) en zonder deze zal ik top tijden behalen. Wat is jullie hoogste GR met de pet build zonder SMK en met SMK?
heb dus zowel classical pet met MoJ als sacrifice met Tiki geprobeerd. Zonder SMK is denk ik ~GR33 haalbaar, mss met geluk GR34/35.
Dit is SC, voor HC is het evt. anders.
Ik heb een SC season zDPS WD zonder SMK/Renho Flayer, die GRIFT 47 heeft gehaald. Dat vereist nog steeds een hoge CDR, de gems op 25+ (liefst 35+)...Ruigerock schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 11:21:
Zijn er nog actieve Witch Doctors? Ik ben in HC season bezig met de physical pet build (profiel laat nu Carnevil zien) en ik sluip nu langzaam omhoog in de top 1000 lijst. Waar de reis gaat eindigen is me nog onduidelijk maar tot nu toe is GR32 goed te doen zonder een Spirit Vessel moment en de DPS is nog voldoende.
Met een SC season pet doc WD (ook zonder SMK/Renho) GRIFT 42+
solo??Vidra schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 11:43:
[...]
Ik heb een SC season zDPS WD zonder SMK/Renho Flayer, die GRIFT 47 heeft gehaald. Dat vereist nog steeds een hoge CDR, de gems op 25+ (liefst 35+)...
Denk eerlijk gezegt dat er nog wel meer in zit, mochten we dubbel DH gaan draaien. G.rift 50 moet dan nog wel haalbaar zijnVidra schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 11:43:
[...]
Ik heb een SC season zDPS WD zonder SMK/Renho Flayer, die GRIFT 47 heeft gehaald. Dat vereist nog steeds een hoge CDR, de gems op 25+ (liefst 35+)...
Heb je veel mazzel (molten, arcane, frozen pulse) en een simpele riftboss. Is het te doen.
1 support en 1 dps geeft je vaak iets meer 'stabiele' progress, waar 2 * DH veel meer 'luck' based is.
Maar dat is mijn gevoel.
Even niets...
Ik doelde op dubbel DH in een 4 man partyFireDrunk schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 11:55:
Dubbel DH is leuk, maar ontzettend afhankelijk van je rift. Kom je een paar slechte packs tegen (Jailer, reflect, shielding), ben je gewoon het haasje.
Heb je veel mazzel (molten, arcane, frozen pulse) en een simpele riftboss. Is het te doen.
1 support en 1 dps geeft je vaak iets meer 'stabiele' progress, waar 2 * DH veel meer 'luck' based is.
Maar dat is mijn gevoel.
Even niets...
Een zDPS WD... solo? Hoe zie je dat voor je met 110k dps? Dat lijkt mij een goed verhaal.... Nee, in 3/4 player teams.
[ Voor 9% gewijzigd door Vidra op 19-03-2015 12:20 ]
met alle respect, een naked char kan vast GR45 halen, als die andere 3 gasten in de groep b.v. GR50 al eens gecleard hebbenVidra schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 12:19:
[...]
Een zDPS WD... solo? Hoe zie je dat voor je met 110k dps? Dat lijkt mij een goed verhaal.... Nee, in 3/4 player teams.
heb zelf met mijn WD en twee random monks GR 42 gecleard, maar dat is niet het antwoord voor de vraagsteller, lijkt me.
Dan is het toch ook niet "Solo"? want dat was je vraag of hij dat solo gehaald hadMofkees schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 12:40:
[...]
met alle respect, een naked char kan vast GR45 halen, als die andere 3 gasten in de groep b.v. GR50 al eens gecleard hebben
heb zelf met mijn WD en twee random monks GR 42 gecleard, maar dat is niet het antwoord voor de vraagsteller, lijkt me.
PS4 PSN: Dazzler2120
lees a.j.b. toch alle berichten voordat je postDazzler2120 schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 12:42:
[...]
Dan is het toch ook niet "Solo"? want dat was je vraag of hij dat solo gehaald had
en zelfs in je quote gaf ik ook al aan GR42 niet het antwoord was...
GR42 lijkt me op HC even onmogelijk maar ff kijken waar het schip strandVidra schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 11:43:
[...]
Heb je een battle.net link naar je char?
@Mofkees, heb jij ook een link naar je char?
Even spieken bij anderen hoe zij het doen en met welke gear/gems
GR32 is nu al voldoende op een top 800 plek te krijgen in HC season 2, een plek in de 500 is een leuk streven/doel
Die Paragon points helpen overigens insane bij het levelen; totaal geen moeite met levelen op expert en de mobs vallen bij bosjes om
Wat zit er trouwens ziek veel verschil tussen weapon dmg ineens binnen een paar levels, m'n lvl 9 crafted 2h flail doet 19 dps en m'n lvl 15 crafted 2h flail doet 65 dps. Volgens mij waren de verschillen eerder niet zo enorm
[ Voor 22% gewijzigd door Krukar op 19-03-2015 13:56 ]
Je hebt mijn battletag, dus ik zou zeggen zoek hem even op op diablo3ladder.com ofzoRuigerock schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 13:41:
[...]
GR42 lijkt me op HC even onmogelijk maar ff kijken waar het schip strand
Heb je een battle.net link naar je char?
@Mofkees, heb jij ook een link naar je char?
Even spieken bij anderen hoe zij het doen en met welke gear/gems
GR32 is nu al voldoende op een top 800 plek te krijgen in HC season 2, een plek in de 500 is een leuk streven/doel
Dohh... als je quote doet zie je geen signatures staanVidra schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 13:59:
[...]
Je hebt mijn battletag, dus ik zou zeggen zoek hem even op op diablo3ladder.com ofzo
Foutje bedankt
Verwijderd
van Kadala (de soms moeilijke dame) een Ancient Bombardier's Rucksack ontvangen.
Ik wacht met het rollen tot ik end game kan spelen blijft toch hc nietwaar.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Petrus-2181/hero/57343702
Wat ik zelf jammer vind is dat dankzij Blizzard er tussen spelers wat splitsingen ontstaan.
Was Sc en Hc, en nu zijn het 5 mogelijkheden. Daardoor zie ik binnen de clans onrust ontstaan tussen members. Niet meedoen met de massa bv seasonal betekend gelijk vooroordeeld tot public. Soms leidt dat weer tot nieuwe clans die alleen maar non-seasonal spelen.
Ik vind het zelf jammer dat door keuzes van Blizzard een beetje getrokken wordt aan de saamhorigheid binnen de clan. We willen toch niet elke keer van de nul af beginnen wel? Nogmaals ieder zijn eigen keuze maar toch lastig dat er scheuringen zijn.
Misschien heb ik bovenstaande niet helemaal goed verwoord, maar herkennen de tweakers mijn gedachten ook een beetje.
Petrus
je hebt nu ook bvb meer kleinere groepjes voor Grifts etc (mensen die enkel met een vast groepje spelen..)
Edit: nvm, heb 'm al door, je moet dus ergens op de grond klikken nadat je die steed hebt gesummoned, rightclick-move werkt niet met dat ding. Lekker irritant.
[ Voor 33% gewijzigd door Krukar op 19-03-2015 15:05 ]
Mjah die Ess of Johan heb ik dus niet... Wat ik wel kan overwegen is puur voor de trials Dashing Strike uitwisselen voor Cyclone dinges om mobs te pullen, alleen grote kans dat ik dan op de wat hogere levels vast kom te zitten tussen de monsters en dan kom ik er dus niet meer uit met Dashing StrikeSabrac schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 09:19:
[...]
Voor trial op m'n monk doe ik het volgende
WIl ik tot g.rift 35 keys krijgen - Exploding Palm + Essence Burn
EP is dan erg zwak en hoef ik me geen zorgen te maken dat ik "per ongeluk" te hoog kom.
Wil ik g.rift 35-40 - Exploding Palm + Shocking Grasp
EP is dan sterker, alleen zal de explosie damage niet genoeg zijn om hoger dan 40 uit te komen (misschien met een lucky Templar ess of johan proc..)
40+ - Exploding palm - impending doom. Tot nu toe t'm g.rift 47 hiermee unlocked.
En dit terwijl ik qua g.rifts maar tot 44 kom
Als je dan een templar hebt met Ess of Johan dan kan dit heel snel gaan.
Vicariously I live while the whole world dies
Daarnaast triggered Ess of Johan misschien 3 of 4 keer in een trial rift, over het algemeen, als je ongeveer rechtsonder (nog steeds wel in het midden) in de trial rift blijft, dan komen de meeste mobs wel naar je toe.Vicarious schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 15:05:
[...]
Mjah die Ess of Johan heb ik dus niet... Wat ik wel kan overwegen is puur voor de trials Dashing Strike uitwisselen voor Cyclone dinges om mobs te pullen, alleen grote kans dat ik dan op de wat hogere levels vast kom te zitten tussen de monsters en dan kom ik er dus niet meer uit met Dashing Strike
Alleen de Exarchs zijn dan irritant.
Daar is op het PTR forum ook forse kritiek op...dat bepaalde (key) items Seasonal gemaakt worden. Niet iedereen vind opnieuw beginnen / ladder competition interessant en daar wordt je nu voor gestraft. Ik zit er ook niet zo op te wachten; ik kan niet zoveel spelen dat ik voor het eind van een season op het niveau zit dat ik met m'n non-season karakters kan spelen en daarmee wordt season dus feitelijk pre-farming voor de season-only items (bij einde seizoen doorgeven aan main karakter, delete seasonal karakter).Evatar schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 14:56:
Dat is er altijd wel geweest in D2 had je ook ladder/non ladder/HC/SC..
je hebt nu ook bvb meer kleinere groepjes voor Grifts etc (mensen die enkel met een vast groepje spelen..)
Voor de transmog één karaktertje naar 70 vind ik niet zo erg (beetje afwisseling), maar vervolgens weer helemaal naar T6 / tier 30+ gearen terwijl ik dat al gedaan heb...nee, bedankt.
Tsja... het kan wel... maar om nu te zeggen dat het er leuk uitziet... ff niet opletten en je ben je stack kwijt. En solo... tsja... ik speel meer in party.Verwijderd schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 11:17:
[...]
Mwoah, zie deze YouTube: Rank 2 World DH post Patch 2.1.2 - Tier 52 solo
Toegegeven, Taeguk en Hexingpants is een crime, maar het kan dus wel![]()
Zei's en Bott zijn inderdaad zekerheidjes. BotP is normaal de derde maar Taeguk KAN dus wel... Overigens is Gem of effaxious toxin(of hoe je dat ook schrijft...) ook een optie.
Toxin is inderdaad ook een optie alleen zou ik zelf altijd liever voor 15% elite + 20% wanneer actief gaan dan enkel 10% en wat poison. Daarnaast heeft Toxin IMO een nadeel in party wanneer iemand heb al gebruikt/er een zDPS'er is.
Maar grappig om te zien dat Taeguk wel KAN op een DH... had ik niet verwacht... al krijg ik al pijn aan mijn pols wanneer ik dat filmpje bekijk
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Op mijn monk nu een combi van inna's (Na geklaag 2 pieces in 1 rift
Heb geen idee waar ik nu eigenlijk mijn shards aan uit moet geven.. iemand een idee?
in Stash heb ik nog een Torch en Furnace
Wacht al wel een tijdje op een Gift, maar die droppen bij mij helaas nog niet..
Misschien gewoon die torch uit je stash halen en gebruiken ?Engeltje83 schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 15:40:
Van het weekend toch ook wel weer goede dagen gehad!
Op mijn monk nu een combi van inna's (Na geklaag 2 pieces in 1 rift) en Sunwuko, dit samen met taeguk en dat numpad trucje resulteerd dit in een solo grift van 29, alhoewel ik denk dat het nog wel beter kan..
Heb geen idee waar ik nu eigenlijk mijn shards aan uit moet geven.. iemand een idee?
Ik heb de mijne ook zonder gift gebruikt, en ik kwam er mee tot Grift level 34 zonder unity, toen ik unity kreeg zat ik in ene op 39/40
Taeguk is prima op een "slow ball" build!!Thalaron schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 15:39:
[...]
Maar grappig om te zien dat Taeguk wel KAN op een DH... had ik niet verwacht... al krijg ik al pijn aan mijn pols wanneer ik dat filmpje bekijk
http://eu.battle.net/d3/e...ie1944-2958/hero/13235282
kan ik me echt in vinden daarom hebben we dus een none season clan gemaakt...heb echt geen zin elke keer weer te beginnen van 0..uiteindelijk heb je alle items in de normale game..echter als ze me gaan dwingen dan ga ik echt stoppen met spelen als ik season moet gaan spelen om een item te kunnen krijgen...Zarhrezz schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 15:38:
[...]
Daar is op het PTR forum ook forse kritiek op...dat bepaalde (key) items Seasonal gemaakt worden. Niet iedereen vind opnieuw beginnen / ladder competition interessant en daar wordt je nu voor gestraft. Ik zit er ook niet zo op te wachten; ik kan niet zoveel spelen dat ik voor het eind van een season op het niveau zit dat ik met m'n non-season karakters kan spelen en daarmee wordt season dus feitelijk pre-farming voor de season-only items (bij einde seizoen doorgeven aan main karakter, delete seasonal karakter).
Voor de transmog één karaktertje naar 70 vind ik niet zo erg (beetje afwisseling), maar vervolgens weer helemaal naar T6 / tier 30+ gearen terwijl ik dat al gedaan heb...nee, bedankt.
en ik ook aan het bouwen dit!Apsie schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 15:42:
[...]
Taeguk is prima op een "slow ball" build!!
gief ur uskang
Unity heb ik ook nog niet mogen vinden op seasons...
Tijd om alles ancient te maken, beginnend bij de onderdelen waar je suboptimale stats / geen single resists hebt.Engeltje83 schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 15:40:
Van het weekend toch ook wel weer goede dagen gehad!
Op mijn monk nu een combi van inna's (Na geklaag 2 pieces in 1 rift) en Sunwuko, dit samen met taeguk en dat numpad trucje resulteerd dit in een solo grift van 29, alhoewel ik denk dat het nog wel beter kan..
Torch is misschien 300k sheet dps verlies, maar je doet 30 % meer dmg met je Bells en de bells kosten ook nog eens de helft van de kosten.. dus kan je ze ook 2x zo vaak gebruiken..Engeltje83 schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 15:43:
Als ik die torch gebruik resulteert dat in een vermindering van 300K sheet DPS.. waarom zou ik dan een hogere grift aan kunnen?
Unity heb ik ook nog niet mogen vinden op seasons...
Je kunt beter 600k sheet dps hebben met Torch dan 900k met een willekeurig andere wapen (furnace is de enige uitzondering).
Sheet dps is sowieso niet iets waarop je moet vertrouwen. M'n DH doet 2.9 miljoen sheet dps en kan g.rift 34 aan.. maar m'n monk met 700k sheet dps kan g.rift 44 aan.
[disclaimer] stats zijn mogelijk overdreven om nadruk te leggen [/disclaimer]
[ Voor 38% gewijzigd door Sabrac op 19-03-2015 15:49 ]
Aardig amuutjeApsie schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 15:42:
[...]
Battle.net || Strava
Ben wel benieuwd hoe ver je hier mee komt?Apsie schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 15:42:
[...]
Dank
Solo heb ik de 44 al gehaald, RD is echter een biatch....mfreriks schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 16:19:
[...]
Ben wel benieuwd hoe ver je hier mee komt?
[ Voor 26% gewijzigd door Apsie op 19-03-2015 16:21 ]
Na de jaren van aanhoudende kritiek op de afwezigheid van ladders of seizoenen lijkt me dit meevallen. Ik krijg verder vooral teleurgestelde reacties mee van mensen / streamers die juist vinden dat er niet genoeg season only items zijn en geen s3 dreigen te gaan spelen.Zarhrezz schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 15:38:
[...]
Daar is op het PTR forum ook forse kritiek op...dat bepaalde (key) items Seasonal gemaakt worden. Niet iedereen vind opnieuw beginnen / ladder competition interessant en daar wordt je nu voor gestraft.
Er zal altijd kritiek zijn natuurlijk, season of geen season, microtransactions of geen microtransactions.
Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)
Tja....ik denk dan, als je de competitie van ladder / season leuk vind, zou het wel of niet beschikbaar zijn van bepaalde items geen verschil moeten maken. Maak alle items dus maar beschikbaar voor iedereen. Season-exclusive items voelt voor mij in ieder geval als een poging om mensen season te laten spelen die daar eigenlijk geen zin in hebben.Tektoon schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 18:33:
[...]
Na de jaren van aanhoudende kritiek op de afwezigheid van ladders of seizoenen lijkt me dit meevallen. Ik krijg verder vooral teleurgestelde reacties mee van mensen / streamers die juist vinden dat er niet genoeg season only items zijn en geen s3 dreigen te gaan spelen.
Er zal altijd kritiek zijn natuurlijk, season of geen season, microtransactions of geen microtransactions.
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Mwa, een competitie moet ook een beloning hebben. In het geval van seasons is dat als eerste nieuwe builds spelen.Zarhrezz schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 18:54:
[...]
Tja....ik denk dan, als je de competitie van ladder / season leuk vind, zou het wel of niet beschikbaar zijn van bepaalde items geen verschil moeten maken. Maak alle items dus maar beschikbaar voor iedereen. Season-exclusive items voelt voor mij in ieder geval als een poging om mensen season te laten spelen die daar eigenlijk geen zin in hebben.
De beloning van de competitie zijn achievements, de mogelijkheid op de leaderboards te komen (waar dat non-season voor de meesten niet is weggelegd), het kunnen halen van conquests...nu is het een beloning voor het meedoen en dat heeft weinig tot niets met competitie te maken.Deadsmell schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 19:54:
[...]
Mwa, een competitie moet ook een beloning hebben. In het geval van seasons is dat als eerste nieuwe builds spelen.
Niet geheel mee eens, zodra een nieuwe season begint, reset ook de non season leaderboard.Zarhrezz schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 20:21:
[...]
De beloning van de competitie zijn achievements, de mogelijkheid op de leaderboards te komen (waar dat non-season voor de meesten niet is weggelegd), het kunnen halen van conquests...nu is het een beloning voor het meedoen en dat heeft weinig tot niets met competitie te maken.
Als dan een heleboel mensen season spelen, is de kans juist groter dat je als non-season ook op de NS leaderboard komt.
Daarnaast mag men blij zijn dat ze niet de D2 manier van ladders hebben genomen met de ladder only items. Tuurlijk bij een ladder reset werden deze naar non-ladder overgezet... maar je kon ze nog steeds alleen op ladder vinden. Die 2-3 maand wachten tot een item beschikbaar komt op non season... ik zit er eerlijk gezegt niet zo mee. Dus op die manier zie ik het ook niet echt als mensen dwingen om season te spelen.. de items komen (uiteindelijk) toch wel op season terecht. Het zou pas dwingen zijn als de season items nooit naar de non season loottable zouden overgaan.
Daarnaast, laten we eerlijk zijn. Blizzard wil graag dat seasons een succes is..
Om het een success te maken moeten veel mensen seasons spelen.
Wat is de makkelijkste manier om een kudde schapen over de dam te krijgen...
Ze lokken met nieuwe legendaries
Niet in het bijzonder gericht aan jou, maar aan de logica die ontbreekt bij dit slag mensen.Zarhrezz schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 20:21:
[...]
De beloning van de competitie zijn achievements, de mogelijkheid op de leaderboards te komen (waar dat non-season voor de meesten niet is weggelegd), het kunnen halen van conquests...nu is het een beloning voor het meedoen en dat heeft weinig tot niets met competitie te maken.
Dus je kiest er voor om geen season te spelen, en je weet dat je dan geen toegang hebt tot season only items. (tot het seizoen voorbij is)
En daarna ga je zeuren dat je die items niet hebt... je weet dat toch al als je de keuze maakt...
Moet je dan ook niet zeuren dat je de items van de PTR nog niet hebt?
Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl
mee eens maar waarom elke keer het zelde door spelen ? als je dat allemaal al gedaan hebt ?NastyNickNL schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 08:51:
Alsof het zoveel werk is om opnieuw te beginnen. Na 300-400 paragon levels kun je je huidige ns al overstijgen. Bovendien begint bijna iedereen opnieuw dus levellen hoef je niet eens alleen te doen. En om het leuk te houden kies je een nieuw char uit.
ik ben bijna paragon 800 en wacht er echt niet op om dat nog eens te moeten doen in een season..
Voor de rest items..ik vind dat iedereen die items moet kunnen krijgen season of none season..
wat op het moment zo ook is dus voor mij is dat wel ok
Verder begrijp ik dat je graag wilt dat er geen verschil is tussen season en non season, maar als dit er zou zijn, zou er geen rede zijn om season te spelen. Het hele punt van season gaat daarmee verloren en iedereen is weer gelijk. Gelukkig houd blizz zich niet aan die SP gedachte.
Seasons zijn er voor een extra challenge(en om mensen te laten spelen). Die challenge word beloond met items die alleen in season droppen. Heb je geen zin om je "progress" te verliezen, blijf je non-season. Maakt het je niet uit en wil je wel die nieuwe stuff uit proberen, ga je wel naar season. The choice is yours.
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Maar wat is dan het verschil, jij doet de hele tijd precies het zelfde zonder het idee dat je er beter van word, en daarom wil je ook de nieuwe items hebben.cybergi schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 08:56:
[...]
mee eens maar waarom elke keer het zelde door spelen ? als je dat allemaal al gedaan hebt ?
ik ben bijna paragon 800 en wacht er echt niet op om dat nog eens te moeten doen in een season..
Voor de rest items..ik vind dat iedereen die items moet kunnen krijgen season of none season..
wat op het moment zo ook is dus voor mij is dat wel ok
In een season speel je zeker in het begin met maximale gain, zowel op items als met levels.
Dat is voor mij de enige rede om season te spelen, omdat ik niet repetatief rifts wil doen zonder kans op een gear-upgrade of leuke level gain.
Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl
Op normal ooit een Monk/DH gemaakt, nooit wat mee gedaan, op S2 heb ik er juist weer een hoop plezier van.
Zodra S2 over is dan verwijder ik denk ik de normal chars die ruk zijn en ga houd ik de S2 chars, ik hoop dat er wel wat extra char slots bij komen aangezien ik nu nog 1 slot over heb.
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Is die Barb nou beter dan die Kridershot? Heb die Attack speed al 10 keer gererolled maar er komt geen gem socket en ik heb nu geen forgotten souls meer.
Voor jou is 300-400 paragon levels misschien niet veel, maar voor een heel groot deel van de spelers is dit gelijk of meer dan dat ze sinds de release van RoS hebben gehaald (ik moet zelf de 600 aantikken en ik zit echt niet in de onderste regionen). Dus binnen een season je non-seasons overstijgen is voor het overgrote deel van de spelers iets dat nooit gaat gebeuren.NastyNickNL schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 08:51:
Alsof het zoveel werk is om opnieuw te beginnen. Na 300-400 paragon levels kun je je huidige ns al overstijgen. Bovendien begint bijna iedereen opnieuw dus levellen hoef je niet eens alleen te doen. En om het leuk te houden kies je een nieuw char uit.
Voor mij betekent season dus dat ik minder snel progress maak richting paragon 600 / 800 (omdat een seasonal character misschien net T6 kan doen voor het eind van season, dus minder XP per gespeeld uur dan NS), dat ik minder loot vind die op langere termijn nuttig is (lagere Torment, minder drops) en de kans m'n best tier te verbeteren is al helemaal niet aan de orde.
In season 1 heb ik maar eens een HC Barbarian gedaan (Barbarian had ik nog niet gespeeld in RoS)...weer wat nieuwe achievements, na halen van de Transmog gedelete (want ik ga toch niet serieus HC spelen).
Voor season 2 maar Monk gedaan (had ik ook nog niet gespeeld in RoS). Na het halen van de transmog ook niet meer aangeraakt, omdat Monk m'n class gewoon niet is.
Voor season 3 ga ik waarschijnlijk Wiz of DH doen...ik mis nog de 2x 70 achievements en tja, de transmog wil je toch ook. De kans op leechen naar 70 wordt per season wel steeds groter omdat het niet hebben van 25% run speed etc. gewoon irritant is.
Dit topic is gesloten.
![]()