• Ruigerock
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09-01-2024

Ruigerock

Keep calm and stay metal

Hetzelfde voor mij deze keer, ik probeer van elk karakter 2 stuks te hebben. Gezien een WD en Barb dood waren gegaan ben ik vers begonnen met nieuwe begonnen in season 2. Beiden zijn nu sterker dan mijn non season karakters en een keer vers begin heeft ook wel wat. Ik kijk alleen wat tegenop de stash opruiming als ik alles moet combineren. Met SC kan je iets minder goeie set items sharden maar met HC wil je een backup setje en die nemen al snel 10 slots in gebruik als je bv 2 barbarians hebt.

Gisteren GR33 behaald onder 10 minuten met de pet WD en kwam daarmee op plek 612 in de rankings :)
Na gisteren gezegd te hebben dat ik nog nooit een SMK of Rhenho Flayer heb gevonden vond ik gisteren mijn eerste Rhenho Flayer. Helaas geen ancient dus met 25% minder DPS is het niet meteen een upgrade. :(

Diablo 3 - Battle.net

• cybergi
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-08-2019

cybergi

ARCHANGELINC #2253

3xNix schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 09:32:
[...]

Maar wat is dan het verschil, jij doet de hele tijd precies het zelfde zonder het idee dat je er beter van word, en daarom wil je ook de nieuwe items hebben.

In een season speel je zeker in het begin met maximale gain, zowel op items als met levels.

Dat is voor mij de enige rede om season te spelen, omdat ik niet repetatief rifts wil doen zonder kans op een gear-upgrade of leuke level gain.
IK weet het niet maar heb je een perfecte noine season char? heb je bv gr 58 gecleared ? heb je alles ancient ? etc ik denk persoonlijk dat mensen niet door willen zetten en daarom weer naar season gaan omdat er dan iets van ow een nieuwe item ow..nieuwe paragon ow...etcetc.. als je uiteindelijk season hebt gedaan heb je een perfecte char dan ?

D3 Profile¦ArchangelINC#2253

Krukar schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 10:40:
[afbeelding]

Is die Barb nou beter dan die Kridershot? Heb die Attack speed al 10 keer gererolled maar er komt geen gem socket en ik heb nu geen forgotten souls meer.
Hangt van je build af. In een CA / Multishot spam build is lomp en langzaam (xbow) beter vanwege de hogere resource efficiency. Kridershot geeft je echter een andere optie; door Elemental Arrow heb je een hoge damage generator en dat maakt de resource efficiency van CA / Multishot minder een issue (het wordt meer spike damage).

Ik heb een voorkeur voor Kridershot voor M6 DH...maar ik heb nog geen ancient versie :/

<GOT> Zarhrezz#2885

• Rhodan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-12 14:09
Krukar schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 10:40:

Is die Barb nou beter dan die Kridershot? Heb die Attack speed al 10 keer gererolled maar er komt geen gem socket en ik heb nu geen forgotten souls meer.
Zou persoonlijk ook voor de Kridershot gaan.

Diablo 3 profiel Mijn XDA profiel mijn pc specs]

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-12 22:24
Zarhrezz schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 10:46:
[...]

Hangt van je build af. In een CA / Multishot spam build is lomp en langzaam (xbow) beter vanwege de hogere resource efficiency. Kridershot geeft je echter een andere optie; door Elemental Arrow heb je een hoge damage generator en dat maakt de resource efficiency van CA / Multishot minder een issue (het wordt meer spike damage).

Ik heb een voorkeur voor Kridershot voor M6 DH...maar ik heb nog geen ancient versie :/
Ahh ok, ik las idd overal dat 2h xbows beter zijn dan bows, vandaar dat ik begon te twijfelen. Ancient heb ik ook nog niet, is iets nieuws volgens mij (:?), heb ene hele tijd niet gespeeld :D

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-11 10:27

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Ik zou gewoon door farmen en nu de krider gebruiken, vergeet die barb en grind gewoon wat t6 riftjes. Heb al genoeg ancients gehad en weg gegeven als DH is de Marauder set veel belangrijker dan een 'goed' wapen.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-12 22:24
Spel zit te fucken, net dropt dit in een rift :D

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/dE632Np.png
Met m'n non-ancient Kridershot heb ik tier 38-39 gehaald, dus dat wapen heeft potentie zat. Alleen een goede ancient xbow zal beter zijn (voor Barb dus ancient, goeie dmg, dex, socket, dmg %).

<GOT> Zarhrezz#2885

Krukar schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 11:05:
Spel zit te fucken, net dropt dit in een rift :D

[afbeelding]
Die zou ik bewaren voor 2.2, Nat's set wordt dan interessant.

Voor nu zou ik M6 met Kridershot blijven spelen.

<GOT> Zarhrezz#2885

• NastyNick
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-09 10:18
Zarhrezz schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 10:40:
[...]

Voor jou is 300-400 paragon levels misschien niet veel, maar voor een heel groot deel van de spelers is dit gelijk of meer dan dat ze sinds de release van RoS hebben gehaald (ik moet zelf de 600 aantikken en ik zit echt niet in de onderste regionen). Dus binnen een season je non-seasons overstijgen is voor het overgrote deel van de spelers iets dat nooit gaat gebeuren.

Voor mij betekent season dus dat ik minder snel progress maak richting paragon 600 / 800 (omdat een seasonal character misschien net T6 kan doen voor het eind van season, dus minder XP per gespeeld uur dan NS), dat ik minder loot vind die op langere termijn nuttig is (lagere Torment, minder drops) en de kans m'n best tier te verbeteren is al helemaal niet aan de orde.

In season 1 heb ik maar eens een HC Barbarian gedaan (Barbarian had ik nog niet gespeeld in RoS)...weer wat nieuwe achievements, na halen van de Transmog gedelete (want ik ga toch niet serieus HC spelen).

Voor season 2 maar Monk gedaan (had ik ook nog niet gespeeld in RoS). Na het halen van de transmog ook niet meer aangeraakt, omdat Monk m'n class gewoon niet is.

Voor season 3 ga ik waarschijnlijk Wiz of DH doen...ik mis nog de 2x 70 achievements en tja, de transmog wil je toch ook. De kans op leechen naar 70 wordt per season wel steeds groter omdat het niet hebben van 25% run speed etc. gewoon irritant is.
Met overstijgen bedoel ik niet je paragon levels he. Trouwens 400 paragon levels is niet zo verschrikkelijk veel als je dit gaat vergelijken met een ns 600 paragon. Ik ben zelf een fulltime werkende en veel sportende vader en heb niet heel veel tijd om te spelen dus dat het lang duurt vind ik persoonlijk niet.

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

NastyNickNL schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 11:20:
[...]
Met overstijgen bedoel ik niet je paragon levels he. Trouwens 400 paragon levels is niet zo verschrikkelijk veel als je dit gaat vergelijken met een ns 600 paragon. Ik ben zelf een fulltime werkende en veel sportende vader en heb niet heel veel tijd om te spelen dus dat het lang duurt vind ik persoonlijk niet.
Tussen werk / kleuter / sport /etc. kom ik aan een paar uurtjes per dag speeltijd, dus dat zal elkaar niet veel ontlopen.

Met overstijgen bedoel ik effectiever door T6 kunnen en een hogere tier greater rift halen. Beide zie ik niet gebeuren in de loop van een season...

<GOT> Zarhrezz#2885

• prutser001

prutser001

NastyNickNL schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 11:20:
[...]

Grappig trouwens, als je hier kijkt : http://www.d3bg.org/paragon-calculator/en.php

Ik heb op S2 nu 596 ofzo en op normal maar 391, mijn 391 is maar goed voor een gecombineerd totaal van 623 en er komt een punt dat 391 normal Plvl maar goed is voor 1 level als het gecombineerd is. Als S2 nog even door gaat dan komt dat punt er wel en kom ik nog lager uit :P

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Gisteren in een public game een fan gehad _O-

Was met mijn Monk bezig, en hij speelde ook Monk. Paragon 190 oid. Stelde wat vragen, en vervolgens heb ik hem wat tips gegeven en uiteindelijk samen mee gaan spelen :P

Vond een Inna's Chest en die had hij nodig. Vervolgens gamblede hij 2x Sunwuko gloves, en daarna vond hij nog eens een Sunwuko's amulet 8)7 (crappy rolls op dat ding niet normaal :X).
Hij had al wat andere Sunwuko en Inna items dus heeft nu een volledige build-set. Alleen zijn wapen is wat matig (random ancient 2-h) en hij heeft secondary stats zitten rerollen 8)7

Vervolgens heb ik met hem samen zo'n 10 Greater Rifts gedaan om zijn gems te levelen, en om te zorgen dat hij BotT en Taeguk kreeg. Hij heeft nu iig zijn BotP op lvl 25. Hij kan nu eigenlijk ook zonder problemen T6 aan, enkel de toughness is ietwat laag. Dit komt voornamelijk omdat ik al mijn Paragon Defense stats maxed heb, en hij maar paragon 190 had en dus maximaal 1 stat hoog heeft.

Hij bleef maar bedankt zeggen dat ik tijd maakte voor hem :P Maar het was eigenlijk totaal geen belemmering voor mij, heb gewoon Grifts gedaan om wat extra gems te levelen, vervolgens ook nog loot gekregen en bloodshards. En daarnaast nog iemand blij maken is dan natuurlijk ook leuk.

Ga dit weekend in ieder geval weer proberen hem nog wat verder te helpen en hem de Num Lock/Taeguk trick uit te leggen.

Oh, en nog steeds geen Sunwuko Helm gegambled -O- Echt niet normaal meer hoeveel shards ik daar nu al voor nodig heb gehad. Telkens krijg ik alleen maar die fucking Inna's Radiance en andere Spirit Stones. Normale helms echt enorm beperkt, vaak alleen de Blind Faith en Broken Crown. Pffffff

[ Voor 5% gewijzigd door Angeloonie op 20-03-2015 11:31 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• NastyNick
Sunwuko helm is toch ook niet endgame voor ep monk? Ik probeer al tijden een goede amu te krijgen maar enkel 2 extreem slechte rolls gehad.

• prutser001

prutser001

Angeloonie schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 11:30:
Hij bleef maar bedankt zeggen dat ik tijd maakte voor hem :P Maar het was eigenlijk totaal geen belemmering voor mij, heb gewoon Grifts gedaan om wat extra gems te levelen, vervolgens ook nog loot gekregen en bloodshards. En daarnaast nog iemand blij maken is dan natuurlijk ook leuk.

Ga dit weekend in ieder geval weer proberen hem nog wat verder te helpen en hem de Num Lock/Taeguk trick uit te leggen.

Oh, en nog steeds geen Sunwuko Helm gegambled -O- Echt niet normaal meer hoeveel shards ik daar nu al voor nodig heb gehad. Telkens krijg ik alleen maar die fucking Inna's Radiance en andere Spirit Stones. Normale helms echt enorm beperkt, vaak alleen de Blind Faith en Broken Crown. Pffffff
Dat blijft leuk als er mensen moeite voor willen doen en willen luisteren.

Ik zou even vragen of hij toevallig een Logitech keyboard heeft ofzo dan gewoon met de bijbehorende software een macro aanmaken dat werkt veeeel fijner. Met multiscreen (borderless fullscreen) gaat die numlock truuk nog weleens over de zeik of wil niet uit.

Ik probeer al 1 week+ of een Inna's chest/belt te krijgen en buiten wat rukke normale geen zak gezien.

NastyNickNL schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 11:37:
Sunwuko helm is toch ook niet endgame voor ep monk? Ik probeer al tijden een goede amu te krijgen maar enkel 2 extreem slechte rolls gehad.
Is het zeker niet, maar ook mijn amu heeft crappy rolls dex/CHC/socket waardoor ik tijdelijk voor een Sunwuko Crown wil gaan icm een dex/CHC/CHD/sock amulet, totdat ik eenmaal een goede Sunwuko's Shines vindt ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Angeloonie op 20-03-2015 11:40 ]

• NastyNick
Owjah dan kan ik het me inderdaad goed voorstellen want betere amu's vliegen om je oren als je een crappy sunwuko hebt. Ik moet ook nog steeds mijn eerste torch krijgen.

Oh die ga ik al helemaal niet meer krijgen nadat ik mijn eerste gesalvaged had _O- ;(

[ Voor 7% gewijzigd door Angeloonie op 20-03-2015 11:46 ]

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

NastyNickNL schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 11:42:
Ik moet ook nog steeds mijn eerste torch krijgen.
Same :D

Vicariously I live while the whole world dies

• 3xNix
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-07 19:28

3xNix

golfr in hart en nieren

cybergi schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 10:43:
[...]

IK weet het niet maar heb je een perfecte noine season char? heb je bv gr 58 gecleared ? heb je alles ancient ? etc ik denk persoonlijk dat mensen niet door willen zetten en daarom weer naar season gaan omdat er dan iets van ow een nieuwe item ow..nieuwe paragon ow...etcetc.. als je uiteindelijk season hebt gedaan heb je een perfecte char dan ?
Perfect is toch voor iedereen anders, mijn doel is GR58 niet. (ook niet realistisch op HC op het moment)

Mijn doel is, zo lang mogelijk Diablo 3 blijven spelen omdat ik het een leuk spel vind.
En ik dit de beste manier vind om de schamele uurtjes te spenderen die ik vrij heb in de week.

Net zoals bij alles dat ik doe in het leven hoop ik er op vooruit te gaan, dat geeft voldoening.
Die voldoening is bij season het meest aanwezig, dus speel ik seasons.

Waarschijnlijk wil jij season items non season hebben, omdat je progressie stagneert.
Alleen geef je daar Blizzard de schuld van.

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

3xNix schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 12:00:
[...]

Perfect is toch voor iedereen anders, mijn doel is GR58 niet. (ook niet realistisch op HC op het moment)

Mijn doel is, zo lang mogelijk Diablo 3 blijven spelen omdat ik het een leuk spel vind.
En ik dit de beste manier vind om de schamele uurtjes te spenderen die ik vrij heb in de week.

Net zoals bij alles dat ik doe in het leven hoop ik er op vooruit te gaan, dat geeft voldoening.
Die voldoening is bij season het meest aanwezig, dus speel ik seasons.

Waarschijnlijk wil jij season items non season hebben, omdat je progressie stagneert.
Alleen geef je daar Blizzard de schuld van.
ik geef niemand de schuld weet niet waar je dat vandaan haald.. LOL

Mijn monk is momenteel Lightning-based, maar zit te twijfelen over Fire. Heeft iemand ervaring met beide varianten Sunwuko Monks?

Het lijkt dat veel spelers de voorkeur geven aan Fire, maar qua stats lijkt Lightning beter (Pillar of the Ancients doet 635%+785% damage, Explosive Light doet 830% damage).

Is er nog verschil in castsnelheid tussen PotA en EL? Ik merk dat PotA erg "traag" aanvoelt bij het casten, alsof je 1 seconde volledig immobilized bent zeg maar.

Angeloonie schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 14:54:
Mijn monk is momenteel Lightning-based, maar zit te twijfelen over Fire. Heeft iemand ervaring met beide varianten Sunwuko Monks?

Het lijkt dat veel spelers de voorkeur geven aan Fire, maar qua stats lijkt Lightning beter (Pillar of the Ancients doet 635%+785% damage, Explosive Light doet 830% damage).

Is er nog verschil in castsnelheid tussen PotA en EL? Ik merk dat PotA erg "traag" aanvoelt bij het casten, alsof je 1 seconde volledig immobilized bent zeg maar.
Een tijdje geleden bijna alle builds uitgeprobeerd

Grootste verschil tussen lightning en fire pillar is dat je met de fire variant vaakt op afstand blijft (tzo krin gaze) en dan geen Inna's nodig hebt, maar met Cindercoat en captain crimson belt / pants speelt.

Hierdoor kan je dan ook de Zei's stone of vengeance gebruiken i.p.v Bane of the trapped (want je staat niet meer in ranged).

Zelf kwam ik met de lightning bells tot nu toe het verst qua solo rift (44) tegen over de 41 die ik met de fire bells kwam.

Fire is gigantisch veel beter in aoe dan de lightning variant.. maar qua guardian doe je er langer over.
Op T6 zal Fire dan ook sneller zijn, op hogere g.rifts is lightning toch daadwerkelijk sterker.

[ Voor 3% gewijzigd door Sabrac op 20-03-2015 14:57 ]

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

Maar je kunt met Fire toch exact dezelfde gear hanteren als Lightning?

Ik kan met Lightning ook Tzo Krin Gaze gaan gebruiken.. En waarom meer CDR t.o.v. Lightning? Cooldown is identiek in beide builds? Je verliest daardoor wel direct weer de gratis Sweeping Wind.

Ik snap dus niet waarom de gear volledig verschilt tussen beide builds, terwijl de basis eigenlijk identiek is..

[ Voor 30% gewijzigd door Angeloonie op 20-03-2015 15:01 ]

Angeloonie schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 14:59:
Maar je kunt met Fire toch exact dezelfde gear hanteren als Lightning?

Ik kan met Lightning ook Tzo Krin Gaze gaan gebruiken.. En waarom meer CDR t.o.v. Lightning? Cooldown is identiek in beide builds?

Ik snap dus niet waarom de gear volledig verschilt tussen beide builds, terwijl de basis eigenlijk identiek is..
Ja, je kan met lightning ook Tzo gebruiken.
De extra CDR komt meer vanwege het feit dat je dus minder toughness hebt (vanwege cindercoat / crimson set) en dus vaker in epiphany wilt zijn. (vaak speel je ook met andere passives, meer op dmg gefocussed).

Wat je ook veel ziet is dat men dan ook met Mantra of Annihilation speelt i.p.v. Exploding Palm (als je toch op afstand blijft)
Je kunt fire ook spelen met dezelfde setup als Lightning, maar denk niet dat je dan de Ranged fire bell spec voorbij gaat.

De zwakte van Lightning is AoE en dat los je op d.m.v. Exploding Palm (Cold rune).
Ik zie zo niet hoe je de zwakke single target van Fire (die al een sterke AoE heeft) op kan lossen.

[EDIT] Daarnaast zei je dat het leek alsof meer monks Fire speelden, weet niet waar je dan precies kijkt, maar het ruime merendeel dat ik zie, zijn allemaal lightning pillar monks. Daarna support / pull monks, serenity monks en dan pas fire.

[ Voor 9% gewijzigd door Sabrac op 20-03-2015 15:12 ]

• NastyNick
Sabrac schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 15:04:
[...]

Ja, je kan met lightning ook Tzo gebruiken.
De extra CDR komt meer vanwege het feit dat je dus minder toughness hebt (vanwege cindercoat / crimson set) en dus vaker in epiphany wilt zijn. (vaak speel je ook met andere passives, meer op dmg gefocussed).

Wat je ook veel ziet is dat men dan ook met Mantra of Annihilation speelt i.p.v. Exploding Palm (als je toch op afstand blijft)
Je kunt fire ook spelen met dezelfde setup als Lightning, maar denk niet dat je dan de Ranged fire bell spec voorbij gaat.

De zwakte van Lightning is AoE en dat los je op d.m.v. Exploding Palm (Cold rune).
Ik zie zo niet hoe je de zwakke single target van Fire (die al een sterke AoE heeft) op kan lossen.

[EDIT] Daarnaast zei je dat het leek alsof meer monks Fire speelden, weet niet waar je dan precies kijkt, maar het ruime merendeel dat ik zie, zijn allemaal lightning pillar monks. Daarna support / pull monks, serenity monks en dan pas fire.
Maar waarom cold rune (impending doom) en niet shocking grasp (lightning)? Want daar krijg je die enorme explosie golven van. Is die impending doom zoveel beter?

NastyNickNL schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 15:13:
[...]

Maar waarom cold rune (impending doom) en niet shocking grasp (lightning)? Want daar krijg je die enorme explosie golven van. Is die impending doom zoveel beter?
Uit eigen ervaring, ja.. Impending Doom (vooral vanaf g.rift 40+) is zoveel sterker dan Lightning, ook als je lightning element stacked.

Ik bespaar al snel 1 á 2 minuten per rift met de cold rune, als ik goede explosies krijg, zelf nog meer.

Op T6 speel ik zelf liever met de Fire rune, omdat lightning en cold dan 'te sterk' zijn en monsters niet in leven laten voor ketting reacties.

Tussen 30 en 40 speel ik wel met de Lightning variant.

[EDIT] Eigen video van een tijdje terug, g.rift 40 met cold waarbij de explosies (merendeel iig) leuke kettingreacties vormden (wel met Lashing Tail kick i.p.v. Pillars) -

[ Voor 13% gewijzigd door Sabrac op 20-03-2015 15:18 ]

Op m'n season 2 monk vond ik juist fire op EP heel lekker werken met de bracer...doordat de explosion niet direct damage doet maar over 3 seconde tikt, zie je affected mobs verder bewegen en daardoor dus meer EP verspreiden. Daardoor had ik vaak dat een al brandende white met me meeliep naar de volgende groep om daar dan pas dood te gaan en de direct de rest aan te steken...etc.

Dit was nog low level (voornamelijk T1) dus ik kan me voorstellen dat het op hogere difficulties totaal ander uitpakt.

<GOT> Zarhrezz#2885

• Def87
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13:43
Na een tijdje gestopt te zijn weer begonnen met D3. Heb nu een Season 2 Monk ( http://eu.battle.net/d3/e...Xtreme-2564/hero/55695392 ). Net een sunwoku helm gevonden ( de gem zit er alleen in voor het sneller levelen ). Hebben jullie misschien nog tips waar ik op moet letten, eventueel kan aanpassen? Ik weet dat de set nog niet volledig is, en ik nog wat skills kan aanpassen, maar ik loop nu op T3 rond voor loot, maar kan in principe wel een hoger level aan.

XBL/PSN Gamertag : LokiNL#1132

• prutser001

prutser001

Zarhrezz schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 15:24:
Op m'n season 2 monk vond ik juist fire op EP heel lekker werken met de bracer...doordat de explosion niet direct damage doet maar over 3 seconde tikt, zie je affected mobs verder bewegen en daardoor dus meer EP verspreiden. Daardoor had ik vaak dat een al brandende white met me meeliep naar de volgende groep om daar dan pas dood te gaan en de direct de rest aan te steken...etc.

Dit was nog low level (voornamelijk T1) dus ik kan me voorstellen dat het op hogere difficulties totaal ander uitpakt.
Net een paar rondjes gedaan met een fire monk en was zelf niet onder de indruk, als je een beetje T6 doet lekker lightning gaan en Grift 40+ cold. Lightning+gungdo gear verspreid zich ook als de pest, met Epiphany ruim ik halve levels op incl. Elitepacks in luttele seconden.

Zelf ook even fire geprobeerd maar het werkt traag en dit was met ~57% fire dmg (had nog wat items liggen) De nummers ware een stuk lager dan met electricity waar ik maar +38% mee heb. Door de DOT merkte ik ook dat ik meer dmg kreeg van de mobs omdat ze gewoon niet gelijk uit elkaar knallen.

Nou is T6 ook een fluitje, Grift 40+ is een 'uitdaging' afhankelijk van de mobs die je hebt, 38 solo ik nu in ~8 minuten met 2 vingers in mijn neus afhankelijk van de groepen (Electrified/waller/jailer etc).

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Vidra schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 09:45:
[...]

Dat is juist .... het zal mij niet verbazen als komende week of die week daarop de aankondiging van de seizoenseinde komt. :*)
BOOM ! He called it ! http://us.battle.net/d3/e...n-2-ending-soon-3-20-2015

Leuk want ik begon de interesse te verliezen in mijn crappy WD (viable non-pet T6 builds ? :'( ) en mijn DH is enkel gemaakt om hoge GR's mee te lopen maar daar word ik nooit voor gevraagd of krijg ik de kans voor.

Nu ben ik wel benieuwd hoe ze van plan zijn zo snel de 2.2 patch in orde te krijgen, ik zie nog regelmatig topics over overpowered en underpowered (meer dan een beetje) builds langskomen op het B.net forum.

[ Voor 38% gewijzigd door Phuncz op 21-03-2015 08:22 ]

• Nephalem
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-11 00:14
Dat is dan lekker balen (voor mij dan). Vanwege bepaalde gear die lang op zich liet wachten kan ik pas een week ofzo redelijk T6 aan, en mis nog steeds bepaalde items. Maar als het binnenkort al einde season is, ga ik gewoon weer op ns focussen.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Phuncz schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 08:18:
[...]
BOOM ! He called it ! http://us.battle.net/d3/e...n-2-ending-soon-3-20-2015

Leuk want ik begon de interesse te verliezen in mijn crappy WD (viable non-pet T6 builds ? :'( ) en mijn DH is enkel gemaakt om hoge GR's mee te lopen maar daar word ik nooit voor gevraagd of krijg ik de kans voor.

Nu ben ik wel benieuwd hoe ze van plan zijn zo snel de 2.2 patch in orde te krijgen, ik zie nog regelmatig topics over overpowered en underpowered (meer dan een beetje) builds langskomen op het B.net forum.
Ja, ik maak me hier ook wat zorgen over....tenzij er binnen een paar dagen een nieuwe patch op PTR staat, is nog te veel niet op orde met 2.2. Barbarian overpowered is nog wel te fixen, maar een aantal sets moeten toch iets structureler aangepakt worden, en dat ongetest is vragen om problemen.

<GOT> Zarhrezz#2885

Inmiddels er een nieuwe patch op de PTR :)

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20-12 19:38
Zarhrezz schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 09:06:
[...]

Ja, ik maak me hier ook wat zorgen over....tenzij er binnen een paar dagen een nieuwe patch op PTR staat, is nog te veel niet op orde met 2.2. Barbarian overpowered is nog wel te fixen, maar een aantal sets moeten toch iets structureler aangepakt worden, en dat ongetest is vragen om problemen.
Barb is wel generfed, 6set bonus van IK doet nu 100% meer dmg ipv 500%. Persoonlijk dacht ik dat ze het naar 200-250% zouden nerfen, oh well.

Wat ik niet snap is dat ze wiz weer nerfen, echt belachelijk. Op de blizz forum zijn verre van te spreken over hoe blizz de wizard class behandeld, het is mijn favoriete class, maar ik ga naar s2 denk toch barb spelen. De nieuwe IK setbonus ligt mijn speelstijl wel, hopelijk dat de bracers niet s3 only maken. Met bracers bedoel ik de bracers die alle runes geven van wrath of the beserker, maar zal wel s3 only zijn.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Nou, In-geom is nutteloos geworden (was best een geinig alternatief wapen).

Dat Zodiak nu ook op stack skills werkt vind ik een slecht idee; dat het er niet op werkte maakte het een prima balancing mechanisme. Zodiak change nog even testen met channels...afhankelijk van implementatie is dat weer een dikke middelvinger naar channels of is het speelbaar.

Barb set nerf kan iets te erg zijn...zo te zien ook niet meer mogelijk 6-p / 4-p te spelen (toch?).

Nat's set was al een prima alternatief voor DH, nu nog wat relaxter te spelen zo te zien...prima.

Unhallowed Essence niet aangepast, da's echt ruk....korte samenvatting is "speel Multishot of Nat's".

Delsere's ook niet aangepast, dus meh speelbaarheid.

Nilfur's single-target damage nog wat verder omlaag...kan ik zien, nog steeds BiS.

Tal's naar 150% had ik wel verwacht, op zich niet erg...bonus Meteor dmg op Tal's Orb is enorm goed.

Triumvirate chance maakt Delsere's wat beter (maar Orb is nog steeds ruk tegen Waller en erg hoge cost). Aan de andere kant kan hierdoor Orb wel eens de nieuwe Tal finisher worden (6 seconde overlapt wel erg mooi en de Tal stacks kun je prima opbouwen met Signatures). Ook voor Firebird is het interessant...fire rune op Orb is al een van de beste runes en met alle bonussen kan het wel eens instant death DoT worden.

Wat ik voornamelijk jammer vind is dat er niet meer gedaan is om meer skills viable te maken...voor Wiz en DH zijn er in ieder geval best veel skills die gewoon niet meer gebruikt gaan worden.

<GOT> Zarhrezz#2885

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:00
Ik ga maar blauwe mats verzamelen en act 3 bounties doen op Ns dan om mijn DH "Af" te maken... Heb al een Ancient Nats Slayer liggen... Toch maar eens PTR gaan checken denk ik.

En handig dat ik straks mijn setje DH's allemaal kan aankleden (Fire en Cold EN Lightning :)

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• jaihel
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17-12 12:46
Eventjes een technische vraag mbt Diablo 3:

Als ik GR speel in een hoge density area dropt mijn FPS gigantisch. Als ik solo speel of met 2 man zit ik altijd zo rond de 40 fps, maar in een hoge density area met 4 man ga ik al snel richting de 10.
Dit zou niet mogen met mijn specs:

AMD Athlon A8-5600k
Radeon HD 7870
8 GB RAM

Ik heb vanalles geprobeerd:

* Fullscreen ipv windowed
* Music en Sound disabled
* Aanpassingen gedaan in het txt bestand

Voor zover ik weet zijn mijn drivers ook up to date (AMD cataclyst manager geeft geen updates aan).
Ik heb al zitten te denken om mijn pc te upgraden, maar D3 zou gewoon 50+ fps moeten hebben toch?

ON:

Ben erg hyped voor 2.2. Ik neem aan dat dat gelijk met Season 3 wordt gelauncht?
Ik ben er overigens nog niet over uit of ik season of nonseason ga spelen.

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10:03

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Ik snap de 6p bonus van de Raiment set niet helemaal

Raiment of a Thousand Storms 2 pieces: Your Spirit Generators have 25% increased attack speed and 300% (up from 250%) increased damage.
Raiment of a Thousand Storms 4 pieces: Dashing Strike spends 75 Spirit (up from 50), but refunds a Charge when it does.
Raiment of a Thousand Storms 6 pieces: Your Spirit Generators increase the weapon damage of Dashing Strike to 12500% (up from 8750%) for 6 seconds (up from 3).

Hoe kunnen je generators je dashing damage verhogen?

Battle.net || Strava

• jaihel
Als je een spirit generator gebruikt, doet dashing strike 6 seconden lang 12500% weapon dmg. Het staat letterlijk in de tekst ;)

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-12 19:48
Oftwel je moet eerst melee generator dmg doen voordat je dashing strike kan spammen.

[ Voor 10% gewijzigd door Goldman op 21-03-2015 13:03 ]

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14:23

Grin

Ride si sapis.

CrimpyRex schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 12:38:
[...]
We kennen volgens mij allemaal dit probleem -in meer of mindere mate-, ik speel met bovengemiddelde hardware (Intel i7 (4771 @ 3.5 GHz) , PCIe SSD, 32GB ram, Nvidia GTX 780 @ 4GB) en zit regelmatig op (<)20 fps. Het zijn sommige stukken van bepaalde lvl's die gewoon erg laggy zijn, verder gewoon op 60(+) fps. Drukke momenten hebben bij mij i.i.g een behoorlijke impact. Nu speel ik wel @ 2560*1440 met alles op max, maar dan nog...Dat zou geen probleem moeten zijn voor een spel als D3 en de specs van mijn Mac.
Jouw ervaringen zijn volgens mij niet afwijkend van wat ik van andere spelers hoor en zelf meemaak.

NewsBlur || My Fujifilm gear

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-12 16:47

SideShow

Administrator

Dus nog 2+ weekjes en nieuwe patch ? :o
Grin schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 14:03:
[...]
We kennen volgens mij allemaal dit probleem -in meer of mindere mate-, ik speel met bovengemiddelde hardware (Intel i7 (4771 @ 3.5 GHz) , PCIe SSD, 32GB ram, Nvidia GTX 780 @ 4GB) en zit regelmatig op (<)20 fps. Het zijn sommige stukken van bepaalde lvl's die gewoon erg laggy zijn, verder gewoon op 60(+) fps. Drukke momenten hebben bij mij i.i.g een behoorlijke impact. Nu speel ik wel @ 2560*1440 met alles op max, maar dan nog...Dat zou geen probleem moeten zijn voor een spel als D3 en de specs van mijn Mac.
Jouw ervaringen zijn volgens mij niet afwijkend van wat ik van andere spelers hoor en zelf meemaak.
Het schijnt (deels) door de audio channels te komen...minder channels verhelpt een hoop van de problemen.

Maar ergens zit er iets niet goed...zulke grote FPS drops bij een game als D3 zou normaal gesproken niet voor moeten komen.

<GOT> Zarhrezz#2885

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 26-12 00:18

The Chosen One

Zie signature!

Zal tijdens de 1e week/patchdag wel zijn. Patch zo snel mogelijk op een live publiek gooien voor season 3 live gaat. Nog wat hotfixes dan maybe.

[ Voor 20% gewijzigd door The Chosen One op 21-03-2015 15:36 ]

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Zarhrezz schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 15:23:
[...]

Het schijnt (deels) door de audio channels te komen...minder channels verhelpt een hoop van de problemen.

Maar ergens zit er iets niet goed...zulke grote FPS drops bij een game als D3 zou normaal gesproken niet voor moeten komen.
Bij mij is het op te lossen met Sound Channels op Low, Low FX aangevinkt en Physics op Low, bij Graphics Options.
Hardware: Core i5-4670K, 16GB DDR3 RAM, Radeon R9 290X op 1920x1080 zonder FSAA, Samsung 830 SSD.

Wel 24-bit 48kHz geluidssettings met 5.1 in Windows, misschien dat dat van belang is voor het Sound Channels verhaal.

[ Voor 9% gewijzigd door Phuncz op 21-03-2015 17:28 ]

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-12 16:47

SideShow

Administrator

Hier ook altijd last gehad van frame drops. Moet echt iets zijn speciaal met dat spel. Sound channels naar beneden help een klein beetje, maar zakt toch nog naar 40 fps met momenten ... echt balen.

Meestal zit er dan een cpu core aan 100% terwijl mn gpu aan 60% ofzo zit ...
Mijn cpu is misschien wel aan een upgrade toe, maar bij andere spellen heb ik dit niet. Far Cry 4 loopt gewoon op 60 fps op high detail.

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:44

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

CrimpyRex schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 12:38:

Als ik GR speel in een hoge density area dropt mijn FPS gigantisch. Als ik solo speel of met 2 man zit ik altijd zo rond de 40 fps, maar in een hoge density area met 4 man ga ik al snel richting de 10.
Dit zou niet mogen met mijn specs:

AMD Athlon A8-5600k
Radeon HD 7870
8 GB RAM

Ik heb vanalles geprobeerd:

* Fullscreen ipv windowed
* Music en Sound disabled
* Aanpassingen gedaan in het txt bestand

Voor zover ik weet zijn mijn drivers ook up to date (AMD cataclyst manager geeft geen updates aan).
Ik heb al zitten te denken om mijn pc te upgraden, maar D3 zou gewoon 50+ fps moeten hebben toch?

ON:

Ben erg hyped voor 2.2. Ik neem aan dat dat gelijk met Season 3 wordt gelauncht?
Ik ben er overigens nog niet over uit of ik season of nonseason ga spelen.
ctrl-S
gooi je je geluid helemaal uit, heb je er geen last meer van ;)

Battle.net Spud#2543

• jaihel
Doet ctrl-S meer dan via options de checkboxjes disablen? Kan het nu helaas niet checken maar dat is zo ongeveer het eerste wat ik ga doen als ik vanmiddag thuiskom :)

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Persoonlijk is voor mij spelen zonder geluid geen optie, wel speel ik zonder muziek en dialoog (volume op 0% of vinkje af). Dan hoor je de goblins tenminste evenals wat andere effecten.

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:00
Blue en white mats farmen... Dropt er een Unity met dex/5%chc/15%elite/socket... Geen gems om te rerollen (welke ik ook nog nodig had voor mijn RoRG met hetzelfde doel.. Rerollen naar CHD..)

Ik ben klaar voor einde seizoen :+

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Ik ben ook klaar voor het einde van het seizoen, dit dropte gisteren:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Uqcyv7u.png

Mijn eerste Kridershot :)

• jaihel
Heel mooi, jammer dat er geen rcr op zit. Heb je een gift gebruikt op die kridershot?

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Nee, geen Gift want ik kon nog meer dan 300 dps verhogen en met RCR haal ik dat er niet uit, aangezien ik kan blijven knallen dankzij Elemental Arrow. Sowieso heb ik nog een Cindercoat, Reaper's Wraps en nog wat RCR stats op andere items. Met Mark for Death - Mortal Enemy kan ik ook makkelijk mijn Hatred hoog houden. Met dank aan JimMorrison voor de tips daarvoor :)

Profile: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Phuncz-1686/hero/56380942

[ Voor 19% gewijzigd door Phuncz op 22-03-2015 12:47 ]

Gisteren een ancient two-hander op mijn monk vervangen door een non-ancient Torch die al geruime tijd in mijn stash zat. Had ik eerder moeten doen. Van grift 36 naar 39 gegaan, mede dankzij 2x Unity overigens. Krijg ik op grift 39 een 43 key stone. Toch maar op gewaagd, maar 5 minuten later: *leave game*. Weinig ruimte op de map, vervelende elite packs, weinig trash en verder alles wat tegen kan zitten zat ook werkelijk tegen. :P Straks 40 maar eens proberen!

• jaihel
Phuncz schreef op zondag 22 maart 2015 @ 12:41:
Nee, geen Gift want ik kon nog meer dan 300 dps verhogen en met RCR haal ik dat er niet uit, aangezien ik kan blijven knallen dankzij Elemental Arrow. Sowieso heb ik nog een Cindercoat, Reaper's Wraps en nog wat RCR stats op andere items. Met Mark for Death - Mortal Enemy kan ik ook makkelijk mijn Hatred hoog houden. Met dank aan JimMorrison voor de tips daarvoor :)

Profile: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Phuncz-1686/hero/56380942
Als ik je een paar tips mag geven:

Nieuwe Marauder's helm met Dex > CHC > CA damage
Shoulders: Vit rerollen naar Area Damage of Sentry damage (Je wilt eigenlijk Dex>AD>Sentry>RcR)
Nieuwe Marauder's gloves met Dex > CHC > CHD > RcR
Bombardiers: RcR rerollen naar CA% (Je wilt eigenlijk Dex>CHC>Ats>CA%>RcR)

Emeralds in je gear en Diamond in je helm.

DH's hebben vrij weinig aan toughness, vooral in hogere rifts. Het enigste waar ze goed in zijn is dmg dealen :)

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Bedankt voor de tips, ik zal er zeker rekening mee houden. Met de helm was ik al bezig, maar Kadala werkt niet mee...

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Deadsmell schreef op zondag 22 maart 2015 @ 13:07:
Gisteren een ancient two-hander op mijn monk vervangen door een non-ancient Torch die al geruime tijd in mijn stash zat. Had ik eerder moeten doen. Van grift 36 naar 39 gegaan, mede dankzij 2x Unity overigens. Krijg ik op grift 39 een 43 key stone. Toch maar op gewaagd, maar 5 minuten later: *leave game*. Weinig ruimte op de map, vervelende elite packs, weinig trash en verder alles wat tegen kan zitten zat ook werkelijk tegen. :P Straks 40 maar eens proberen!
Zelf heb ik 38 gehaald, maar 39 en 40 zou er ook wel in moeten zitten. Denk dus dat met een beetje mazzel die 43 voor jou ook wel moet lukken. Ik doe dit namelijk met een non-ancient Furnace terwijl een normale torch zelfs beter werkt dan een ancient furnace.

Vicariously I live while the whole world dies

Vicarious schreef op zondag 22 maart 2015 @ 14:32:
[...]

Zelf heb ik 38 gehaald, maar 39 en 40 zou er ook wel in moeten zitten. Denk dus dat met een beetje mazzel die 43 voor jou ook wel moet lukken. Ik doe dit namelijk met een non-ancient Furnace terwijl een normale torch zelfs beter werkt dan een ancient furnace.
Denk het ook wel. Ik kwam twee elite packs tegen met minions, waller, jailer en reflect, in een kleine ruimte, met ranged cultists erbij en veel vliegjes. Ben toen gaan zoeken naar wat ruimte, maar toen kwam ik een elite pack vliegjes tegen. Toen liep de tijd snel op. :P Surivivability was nog steeds OK trouwens.

Edit: 40 gehaald met Ghom als eindbaas. Moet er niet aan denken om die zonder Wildebeast te doen.

[ Voor 6% gewijzigd door Deadsmell op 22-03-2015 15:45 ]

• internaut
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 07-12 17:39
Ik zit precies tegen een muur aan op gr 40 en hoger met mijn lightning pillar of the ancients build monk..
Of heb je voor 40+ toch nood aan een andere build ?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/MayheM-2685/hero/54141769
internaut schreef op zondag 22 maart 2015 @ 16:52:
Ik zit precies tegen een muur aan op gr 40 en hoger met mijn lightning pillar of the ancients build monk..
Of heb je voor 40+ toch nood aan een andere build ?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/MayheM-2685/hero/54141769
Met die gear is 40+ zeker te doen, zelf haal ik constant 43's en soms 44's met soortgelijke gear (wel S2.. dus gundgo en wildebeest gem).

Daarnaast kan je met meerdere builds de 40+ passeren. , fire bells, lightning bells, cold tempest rush en fire lashing tail kick, beste resultaat is een perma serenity build maar daar heb je zieke gear voor nodig.
Met lightning bells is 48/49 te doen
Deadsmell schreef op zondag 22 maart 2015 @ 15:23:
[...]

Denk het ook wel. Ik kwam twee elite packs tegen met minions, waller, jailer en reflect, in een kleine ruimte, met ranged cultists erbij en veel vliegjes. Ben toen gaan zoeken naar wat ruimte, maar toen kwam ik een elite pack vliegjes tegen. Toen liep de tijd snel op. :P Surivivability was nog steeds OK trouwens.

Edit: 40 gehaald met Ghom als eindbaas. Moet er niet aan denken om die zonder Wildebeast te doen.
ik zie dat jij met heel veel spirit regen speelt.. enorm veel trouwens.
Mocht je d.m.v ally / epiphany rotation geen spirit problemen hebben dan zou ik het volgende voorstellen

Epiphany naar Desert Shroud rune (veel minder dmg ontvangen = langer in groepen = meer EP!)
Exalted Soul & Chant of resonance omzetten naar Sixth Sense en Beacon of Ytar (minder dmg en cd = vaker ally / epiphany).
Momentum omzetten naar Unity (je hebt toch 4 mantra's.. dus die is altijd actief i.p.v. met beweging).
EN Dashing strike naar Blinding Speed omzetten, je hebt uiteindelijk meer aan 40 % dodge dan aan 20 % movement :P

Met die combinatie zou een 42/43 moeten lukken.

[ Voor 53% gewijzigd door Sabrac op 22-03-2015 17:20 ]

Sabrac schreef op zondag 22 maart 2015 @ 17:09:
[...]

ik zie dat jij met heel veel spirit regen speelt.. enorm veel trouwens.
Mocht je d.m.v ally / epiphany rotation geen spirit problemen hebben dan zou ik het volgende voorstellen

Epiphany naar Desert Shroud rune (veel minder dmg ontvangen = langer in groepen = meer EP!)
Exalted Soul & Chant of resonance omzetten naar Sixth Sense en Beacon of Ytar (minder dmg en cd = vaker ally / epiphany).
Momentum omzetten naar Unity (je hebt toch 4 mantra's.. dus die is altijd actief i.p.v. met beweging).
EN Dashing strike naar Blinding Speed omzetten, je hebt uiteindelijk meer aan 40 % dodge dan aan 20 % movement :P

Met die combinatie zou een 42/43 moeten lukken.
Ha, bedankt voor de tips! Ik had deze build ooit op YouTube gevonden en nooit aan gedacht om zaken aan te passen. Ik ga ermee aan de slag!

Deze build werkt trouwens wel lekker. Zonder Epiphany duurt het heel lang voor ik door mijn spirit heen ben en met Epiphany is de spirit regen hoger dan ik het uit kan geven met WoL. :P
Deadsmell schreef op zondag 22 maart 2015 @ 17:29:
[...]

Ha, bedankt voor de tips! Ik had deze build ooit op YouTube gevonden en nooit aan gedacht om zaken aan te passen. Ik ga ermee aan de slag!

Deze build werkt trouwens wel lekker. Zonder Epiphany duurt het heel lang voor ik door mijn spirit heen ben en met Epiphany is de spirit regen hoger dan ik het uit kan geven met WoL. :P
De build zoals ik em beschreef gebruik ik zelf ook :) Je hebt wat CDR nodig om abilities goed te rotaten, maar verder speelt het heerlijk.

http://www.twitch.tv/poisinivy/b/639656595

G.rift 42
vanaf 10:20 tot 23:30
vanaf 25:00 tot 35:00

G.rift 43
vanaf 37:00 tot 48:05

Als voorbeeldjes :)

en een leuke EP wave :) (60 kills) : http://www.twitch.tv/poisinivy/c/6374993

[ Voor 5% gewijzigd door Sabrac op 22-03-2015 17:51 ]

Sabrac schreef op zondag 22 maart 2015 @ 17:48:
[...]

De build zoals ik em beschreef gebruik ik zelf ook :) Je hebt wat CDR nodig om abilities goed te rotaten, maar verder speelt het heerlijk.
Ik heb niet vreselijk veel cdr: 23,51%. Heb nog nooit een goede Sunwuko neck gevonden, dus kan geen Leo's Crown aan.

Is Momentum trouwens niet beter voor solo play dan Unity? Omdat je twee air allies hebt en een follower. Unity geeft je dan +15% damage en Momentum +20% (Momentum is bijna altijd up bij mij). Of zie ik iets over het hoofd?
en een leuke EP wave :) (60 kills) : http://www.twitch.tv/poisinivy/c/6374993
Nice!! :)

[ Voor 69% gewijzigd door Deadsmell op 22-03-2015 18:14 ]

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-12 22:08
Iemand zin om vanavond wat riftjes te clearen?
Deadsmell schreef op zondag 22 maart 2015 @ 18:00:
[...]

Ik heb niet vreselijk veel cdr: 23,51%. Heb nog nooit een goede Sunwuko neck gevonden, dus kan geen Leo's Crown aan.

Is Momentum trouwens niet beter voor solo play dan Unity? Omdat je twee air allies hebt en een follower. Unity geeft je dan +15% damage en Momentum +20% (Momentum is bijna altijd up bij mij). Of zie ik iets over het hoofd?

[...]

Nice!! :)
Je vergeet jezelf :) daarnaast krijgen je 2 allies / follower ook 3 mantras :P dus in principe worden 12 mantra's gebruikt (3 per persoon, jij, 2 allies en follower).

en 23.5 % CDR zonder beacon of ytar is meer dan genoeg om dit te proberen :)

[ Voor 8% gewijzigd door Sabrac op 22-03-2015 18:28 ]

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Vandaag met m'n season crus de 41 single player aangetikt. Waar Saxtaris met een 4 player party een bastard is, is hij solo wel fijn i.v.m. de Condemn triggers van zijn spawns.
Solo is het vooral een kwestie van heel selectief skippen van elites en vol gallop door de lvl's denderen om de juiste mob density te vinden. Wel wat stress maar toch leuk om uiteindelijk jezelf terug te zien op het leaderboard.

Sabrac schreef op zondag 22 maart 2015 @ 18:25:
[...]

Je vergeet jezelf :) daarnaast krijgen je 2 allies / follower ook 3 mantras :P dus in principe worden 12 mantra's gebruikt (3 per persoon, jij, 2 allies en follower).

en 23.5 % CDR zonder beacon of ytar is meer dan genoeg om dit te proberen :)
Thanks voor de tips! 't gaat als een speer nu. Net een grift 39 gedaan en dat was een eitje. Kan nu blijven staan in veel effecten. _/-\o_

Al had ik bijna het grift niet gehaald, omdat ik enkele minuten naar de RG moest zoeken...

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Vreselijk dat je soms lang naar de GR moet zoeken. Zeker als de monsters in de buurt niet doodvallen als je hem hebt gespawned.
Deadsmell schreef op zondag 22 maart 2015 @ 20:58:
[...]

Thanks voor de tips! 't gaat als een speer nu. Net een grift 39 gedaan en dat was een eitje. Kan nu blijven staan in veel effecten. _/-\o_

Al had ik bijna het grift niet gehaald, omdat ik enkele minuten naar de RG moest zoeken...
Graag gedaan :) Zelf eindelijk g.rift 45 gehaald in 10:21... #877 op de leaderboard nu :)

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-12 17:38

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Grin schreef op zondag 22 maart 2015 @ 19:24:
Vandaag met m'n season crus de 41 single player aangetikt. Waar Saxtaris met een 4 player party een bastard is, is hij solo wel fijn i.v.m. de Condemn triggers van zijn spawns.
Solo is het vooral een kwestie van heel selectief skippen van elites en vol gallop door de lvl's denderen om de juiste mob density te vinden. Wel wat stress maar toch leuk om uiteindelijk jezelf terug te zien op het leaderboard.
Grin, hoever zou jij met mijn crusader komen? Ik ga eerlijk toegeven dat ik geen reet van Crusaders weet. Daarbij kan ik je gems niet zien (de mijne zijn rank 25). Maar ik heb het idee dat onze chars niet zoveel verschillen, behalve die 10% dmg op de wapens. Hoger dan rank 31 ben ik niet gekomen solo. Ligt volgens mij aan mezelf. Just checking. B)

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Verwijderd

Gister madawc's sorrow gevonden, gaat erg lekker moet ik zeggen!
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Evanga-2913/hero/31499946

Wat zou men hier op tweakers nog wijzigen mbt gear/skills?
Verwijderd schreef op maandag 23 maart 2015 @ 08:41:
Gister madawc's sorrow gevonden, gaat erg lekker moet ik zeggen!
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Evanga-2913/hero/31499946

Wat zou men hier op tweakers nog wijzigen mbt gear/skills?
IK helm vervangen met Leoric's Crown, en diamond ipv amethyst.
IK belt vervangen met Pride of Cassius
Reaper's vervangen met Strongarm of Parthan Defenders. Daarnaast hebben jouw bracers lighting terwijl je voor óf physical óf fire zou willen gaan.

Verder: CDR op shoulders+gloves+amu (ipv ias op gloves/amu)
LGems vervangen, je gebruikt onlogische gems... Kies uit BotT, BotP of Pain Enhancer. Voor Grifts ipv BotP misschien Toxin gebruiken.

Qua skills: Ik mis Ignore Pain, Frenzy. Evt ook CotA ipv Whirlwind.

[ Voor 5% gewijzigd door Angeloonie op 23-03-2015 08:53 ]

Verwijderd

Angeloonie schreef op maandag 23 maart 2015 @ 08:52:
[...]

IK helm vervangen met Leoric's Crown, en diamond ipv amethyst.
IK belt vervangen met Pride of Cassius
Reaper's vervangen met Strongarm of Parthan Defenders. Daarnaast hebben jouw bracers lighting terwijl je voor óf physical óf fire zou willen gaan.

Verder: CDR op shoulders+gloves+amu (ipv ias op gloves/amu)
LGems vervangen, je gebruikt onlogische gems... Kies uit BotT, BotP of Pain Enhancer. Voor Grifts ipv BotP misschien Toxin gebruiken.

Qua skills: Ik mis Ignore Pain, Frenzy. Evt ook CotA ipv Whirlwind.
Thanks! Heb ik vanavond wat te doen :)
Sabrac schreef op zondag 22 maart 2015 @ 21:20:
[...]

Graag gedaan :) Zelf eindelijk g.rift 45 gehaald in 10:21... #877 op de leaderboard nu :)
Vervolg:

Gister nog een paar g.rift 46's gedaan.

2 waren erg close -

eentje net niet gehaald met 5 % health op de guardian (ging 1x dood tijdens de guardian waardoor ik 20 sec op de grond lag... had het kunnen halen).

Andere liep ik ruim voor op de timer.. blijkbaar vergeten te repairen voor de rift. en ja hoor.. rode gear :(

Vanavond nog maar eens proberen :) Of misschien wat g.rifts met 2/3/4 man op m'n support crus (mocht men 45+ g.rifts willen (en kunnen) doen).

Sabrac schreef op maandag 23 maart 2015 @ 08:59:
[...]

Vervolg:

2 waren erg close -

eentje net niet gehaald met 5 % health op de guardian (ging 1x dood tijdens de guardian waardoor ik 20 sec op de grond lag... had het kunnen halen).

Andere liep ik ruim voor op de timer.. blijkbaar vergeten te repairen voor de rift. en ja hoor.. rode gear :(

Vanavond nog maar eens proberen :) Of misschien wat g.rifts met 2/3/4 man op m'n support crus (mocht men 45+ g.rifts willen (en kunnen) doen).
Lijkt mij een goed plan :) Ben er bij ;)

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:26
Sabrac schreef op maandag 23 maart 2015 @ 08:59:
[...]

Vervolg:

2 waren erg close -

Gisteren met een groepje Grifts lvl 44 ofzo gedaan. Maar daar hadden we één mob welke ons allemaal minstens 3x dood heeft gekregen. Daardoor hadden we ongeveer 1 minuut te kort.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

• ErwinJ
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-12 15:54
Misschien de verkeer vraag voor hier dus vergeef me :P.

Maar weet iemand of je met Diablo kunt ( blijven ) switchen met spelen ( ivm de save games ) tussen de Xbox360 en de "One" ?

Ik ben met een vriend gestart op de "One" met Diablo en we hebben alles met 1 char al gedaan ( ook de uitbreiding ).
Hij heeft nu een Xbox360 op de kop getikt en de vraag is kunnen we hierop verder gaan en daarna bv weer op de "One" ( met ons eigen accounts uiteraard ).
ErwinJ schreef op maandag 23 maart 2015 @ 09:32:
Misschien de verkeer vraag voor hier dus vergeef me :P.

Maar weet iemand of je met Diablo kunt ( blijven ) switchen met spelen ( ivm de save games ) tussen de Xbox360 en de "One" ?

Ik ben met een vriend gestart op de "One" met Diablo en we hebben alles met 1 char al gedaan ( ook de uitbreiding ).
Hij heeft nu een Xbox360 op de kop getikt en de vraag is kunnen we hierop verder gaan en daarna bv weer op de "One" ( met ons eigen accounts uiteraard ).
Niet geheel zeker, maar ik geloof dat je éénmalig je characters van een 360 naar een One kon overzetten, maar niet andersom.

• ErwinJ
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-12 15:54
Sabrac schreef op maandag 23 maart 2015 @ 09:49:
[...]

Niet geheel zeker, maar ik geloof dat je éénmalig je characters van een 360 naar een One kon overzetten, maar niet andersom.
Jammer.
bedankt voor je input.

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

weet iemand of de items van season 3 straks ook terug komen in de SC game?

Ik hoor van verschillende kanten dat je season moet gaan spelen wil je de item straks gaan hebben ? (DH quiver)...wat voor waarheid zit daar aan vast ?

Lijkt mij sterk, is niets over bekend gemaakt en zou wel een verandering zijn t.o.v. nu die ze wat langer bespreekbaar zouden maken.

cybergi schreef op maandag 23 maart 2015 @ 09:55:
weet iemand of de items van season 3 straks ook terug komen in de SC game?

Ik hoor van verschillende kanten dat je season moet gaan spelen wil je de item straks gaan hebben ? (DH quiver)...wat voor waarheid zit daar aan vast ?
Je bedoelt dat ze het gedrag van season items gaan aanpassen?
Lijkt me raar, waarom zouden ze iets veranderen dat nu juist zo goed werkt.
Season eindigt, season only items worden aan de non season loottable toegevoegd, klaar.
Tot nu toe nog niets gelezen dat ze dit gaan veranderen

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
lijkt me ook sterk.

Als je S3 moet spelen om na S3 de S3 items te mogen gebruiken, hoef je die ook niet in NS loot-table toe te voegen. Mensen die S3 spelen hebben de items dus al, en mensen die geen S3 spelen, zouden die items ook nooit krijgen.

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

• NastyNick
Mijn gebeden zijn vervuld. Eindelijk een torch gekregen en ook meteeen aan ancient :)
Nu nog een goede Sunwuko amu en dan is de build aardig voltooid.

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Mofkees schreef op maandag 23 maart 2015 @ 10:41:
lijkt me ook sterk.

Als je S3 moet spelen om na S3 de S3 items te mogen gebruiken, hoef je die ook niet in NS loot-table toe te voegen. Mensen die S3 spelen hebben de items dus al, en mensen die geen S3 spelen, zouden die items ook nooit krijgen.
Dat was mijn visie ook hier op echter hoor ik dat er een aantal items zijn die je alleen krijgt als je season hebt gespeeld..daarom vraag ik het na.

• Nephalem
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-11 00:14
cybergi schreef op maandag 23 maart 2015 @ 11:12:
[...]

Dat was mijn visie ook hier op echter hoor ik dat er een aantal items zijn die je alleen krijgt als je season hebt gespeeld..daarom vraag ik het na.
Alleen de transmog is season exclusive. Verder niks.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Nephalem schreef op maandag 23 maart 2015 @ 11:14:
[...]

Alleen de transmog is season exclusive. Verder niks.
ja dan is het goed ...maar meerde mensen die nu iets anders zijden dus daarom begon ik te twijfelen.

NastyNickNL schreef op maandag 23 maart 2015 @ 10:58:
Mijn gebeden zijn vervuld. Eindelijk een torch gekregen en ook meteeen aan ancient :)
Nu nog een goede Sunwuko amu en dan is de build aardig voltooid.
Grats :) alhoewel je build mij erg veel pijn doet, maar ik ga er vanuit dat je deze nog niet hebt gewijzigd nadat je een torch gevonden hebt

Als torch monk wil je geen generator, je krijgt namelijk genoeg spirit van Epiphany en van Air ally.
Sowieso wil je als Epiphany liever Desert Shroud gebruiken (je zult met een torch geen spirit problemen hebben en extra toughness is altijd beter, zeker als HC ^^).

Je generator vervangen met Sweeping Wind - Inner storm is weer extra spirit.
Dashing Strike naar Blinding Speed (extra dodge... = weer minder dmg ontvangen)
En Bane of the Powerful naar Taeguk (zal meer dmg / toughness zijn dan je Powerful).

Verder is het een erg leuk gegearde monk :)

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 10:44
Komen julie Battle.net in? Kom eerst in een queue en daarna krijg ik een outage..

Signature

cybergi schreef op maandag 23 maart 2015 @ 11:16:
[...]
ja dan is het goed ...maar meerde mensen die nu iets anders zijden dus daarom begon ik te twijfelen.
Als mensen dat soort dingen roepen, zou ik eerst ff googlen en kijken of je op de forums een blue post over het onderwerp kan vinden. De hoeveelheid onzin die mensen over dit soort zaken uitkraamt is vaak indrukwekkend, terwijl de feiten met vijf minuten zoeken te achterhalen zijn.

<GOT> Zarhrezz#2885

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
mouzetc schreef op maandag 23 maart 2015 @ 11:26:
Komen julie Battle.net in? Kom eerst in een queue en daarna krijg ik een outage..
zit er gewoon in :)

Helaas nog teveel emails voordat ik weer wat kan spelen.

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Zarhrezz schreef op maandag 23 maart 2015 @ 11:30:
[...]

Als mensen dat soort dingen roepen, zou ik eerst ff googlen en kijken of je op de forums een blue post over het onderwerp kan vinden. De hoeveelheid onzin die mensen over dit soort zaken uitkraamt is vaak indrukwekkend, terwijl de feiten met vijf minuten zoeken te achterhalen zijn.
Ja kwam eigenlijk van VIOD..maar goed ik geloof het ook niet echt.

Maar bedankt :) _/-\o_

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Tektoon schreef op maandag 23 maart 2015 @ 00:50:
[...]

Grin, hoever zou jij met mijn crusader komen? Ik ga eerlijk toegeven dat ik geen reet van Crusaders weet. Daarbij kan ik je gems niet zien (de mijne zijn rank 25). Maar ik heb het idee dat onze chars niet zoveel verschillen, behalve die 10% dmg op de wapens. Hoger dan rank 31 ben ik niet gekomen solo. Ligt volgens mij aan mezelf. Just checking. B)
Ik speel met Gogok, Mirinae en Bane of the Trapped. Teaguk vind ik niet fijn spelen, ik heb liever perm. Akkhan en +ias. Mirinae en BoTT zitten bij mij op 46, gogok op 42. Als ik je gear bekijk dan moet je daar zeker een 35-37 grift kunnen uitslepen; geen twijfel. Ik zou werken aan meer life, in-game zal je toch rond de 600K moeten zitten (ik betwijfel of je dat haalt...(?)).

• NastyNick
Sabrac schreef op maandag 23 maart 2015 @ 11:16:
[...]

Grats :) alhoewel je build mij erg veel pijn doet, maar ik ga er vanuit dat je deze nog niet hebt gewijzigd nadat je een torch gevonden hebt

Als torch monk wil je geen generator, je krijgt namelijk genoeg spirit van Epiphany en van Air ally.
Sowieso wil je als Epiphany liever Desert Shroud gebruiken (je zult met een torch geen spirit problemen hebben en extra toughness is altijd beter, zeker als HC ^^).

Je generator vervangen met Sweeping Wind - Inner storm is weer extra spirit.
Dashing Strike naar Blinding Speed (extra dodge... = weer minder dmg ontvangen)
En Bane of the Powerful naar Taeguk (zal meer dmg / toughness zijn dan je Powerful).

Verder is het een erg leuk gegearde monk :)
Klopt ik heb mijn skills enzo ook al zo gewijzigd m.u.v. dashing strike en de taeguk. Enkel battlenet update niet meer goed want mijn paper dps is ook veel hoger dan er nu staat.

Taeguk vind ik niet lekker werken zelfs niet i.c.m. quin z'n trick of ik doe iets fout. Want dat auto stacken werkt wel goed maar bij combat stopt die ermee tot ik stilsta.

NastyNickNL schreef op maandag 23 maart 2015 @ 12:05:
[...]

Klopt ik heb mijn skills enzo ook al zo gewijzigd m.u.v. dashing strike en de taeguk. Enkel battlenet update niet meer goed want mijn paper dps is ook veel hoger dan er nu staat.

Taeguk vind ik niet lekker werken zelfs niet i.c.m. quin z'n trick of ik doe iets fout. Want dat auto stacken werkt wel goed maar bij combat stopt die ermee tot ik stilsta.
Dat komt omdat de autocast niet werkt zolang je een knop indrukt.
Als je dan beweest met de linker muisklik (ingehouden) dan krijgt de autocast geen mogelijkheid om te casten.
Daarom beweeg ik met mousewheel en sinds ik dat gedaan heb... kan er niet meer vanaf.. het is ook voor mn DH en Crusader (die geen autocast hebben) zoveel makkelijker geworden om te bewegen ipv dat je weer een monster selecteert en slaat.
Mocht je niet met mousewheel willen bewegen, dan zal je linkermuis moeten spam clicken voor hetzelfd effect.

[ Voor 5% gewijzigd door Sabrac op 23-03-2015 12:10 ]

Met de numlock-trick klik ik gewoon veel vaker om te lopen :P

Of je gebruikt een scriptje om je sweeping wind toets automatisch te casten. Dan kan je gewoon je keyboard voor movement blijven gebruiken en hoef je ook het numlock trucje niet te doen. Ik vind dat bewegen met de muis echt vreselijk irritant. Voelt alsof je met een controller speelt. Bah. :P
Pagina: 1 ... 63 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.