Hetzelfde voor mij deze keer, ik probeer van elk karakter 2 stuks te hebben. Gezien een WD en Barb dood waren gegaan ben ik vers begonnen met nieuwe begonnen in season 2. Beiden zijn nu sterker dan mijn non season karakters en een keer vers begin heeft ook wel wat. Ik kijk alleen wat tegenop de stash opruiming als ik alles moet combineren. Met SC kan je iets minder goeie set items sharden maar met HC wil je een backup setje en die nemen al snel 10 slots in gebruik als je bv 2 barbarians hebt.
Gisteren GR33 behaald onder 10 minuten met de pet WD en kwam daarmee op plek 612 in de rankings
Na gisteren gezegd te hebben dat ik nog nooit een SMK of Rhenho Flayer heb gevonden vond ik gisteren mijn eerste Rhenho Flayer. Helaas geen ancient dus met 25% minder DPS is het niet meteen een upgrade.
Gisteren GR33 behaald onder 10 minuten met de pet WD en kwam daarmee op plek 612 in de rankings
Na gisteren gezegd te hebben dat ik nog nooit een SMK of Rhenho Flayer heb gevonden vond ik gisteren mijn eerste Rhenho Flayer. Helaas geen ancient dus met 25% minder DPS is het niet meteen een upgrade.