Deadsmell schreef op maandag 23 maart 2015 @ 12:35:
Of je gebruikt een scriptje om je sweeping wind toets automatisch te casten. Dan kan je gewoon je keyboard voor movement blijven gebruiken en hoef je ook het numlock trucje niet te doen. Ik vind dat bewegen met de muis echt vreselijk irritant. Voelt alsof je met een controller speelt. Bah. :P
Behalve dat de numlock trick door een blue post is 'toegestaan' daar waar scriptjes dat niet zijn.

edit:
Correctie: blijkbaar zolang een macro maar 1 ability beinvloed wordt het toegestaan.

[ Voor 9% gewijzigd door Sabrac op 23-03-2015 13:26 ]

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

mouzetc schreef op maandag 23 maart 2015 @ 11:26:
Komen julie Battle.net in? Kom eerst in een queue en daarna krijg ik een outage..
Battle.net schijnt inmiddels weer te werken 8)

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Sabrac schreef op maandag 23 maart 2015 @ 13:24:
[...]

Behalve dat de numlock trick door een blue post is 'toegestaan' daar waar scriptjes dat niet zijn.

edit:
Correctie: blijkbaar zolang een macro maar 1 ability beinvloed wordt het toegestaan.
True. Is er trouwens ooit iemand geband voor het gebruik van scriptjes in het CM-tijdperk?

[ Voor 7% gewijzigd door Deadsmell op 23-03-2015 13:30 ]

Deadsmell schreef op maandag 23 maart 2015 @ 13:30:
[...]
True. Is er trouwens ooit iemand geband voor het gebruik van scriptjes in het CM-tijdperk?
Zover ik weet niet. Laatst nog eens op gezocht (ook i.v.m. Taeguk, maar ook voor bv. de nieuwe Tal's bonus kan het handig zijn) en zolang het beperkt blijft tot single-button gedrag wordt het toegestaan.

<GOT> Zarhrezz#2885

• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22-12 09:59
dear god....5 april is seizoen 2 alweer afgelopen:S 10 april begint t nieuwe:)))))

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-12 21:29
lj_tree schreef op maandag 23 maart 2015 @ 13:35:
dear god....5 april is seizoen 2 alweer afgelopen:S 10 april begint t nieuwe:)))))
Da's een stuk minder lang dan seizoen 1 :/

Want a cookie?!

Op zich niet zo verwondelijk dat het een korte season is.

Ten opzichte van Season 1 is er namelijk weinig veranderd in de game zelf.
Daarnaast was de klacht bij Season 1 dat het juist te lang duurde.
Moet zeggen dat deze lengte voor mij ideaal aanvoelt.

Mogelijk dat S3 wat langer word vanwege de nieuwe content, maar we zullen dien :)

Tja, voor mij nog minder reden om S3 echt te spelen (de transmog halen en dan is het weer klaar). Als de duur van S2 de norm wordt, is het voor mij te kort om een karakter ver genoeg te krijgen om serieus T6 te spelen en dan is het voor mij weggegooide tijd. Ik ben benieuwd hoe het in S3 zal gaan...in S2 zat het grootste deel van de clan op seasonal characters, we zullen zien of dat zo blijft in S3.

<GOT> Zarhrezz#2885

Renquin schreef op maandag 23 maart 2015 @ 13:40:
[...]

Da's een stuk minder lang dan seizoen 1 :/
No shit :P Die duurde ook veels te lang. En door de nasleep daarvan is alles een beetje in de war.

Seizoen zou 3 maanden moeten zijn. Dus jan-mrt, april-jun, jul-sep, okt-dec. Dus door S2 iets eerder te laten stoppen kunnen ze het schema weer gaan volgen.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10:17

Grin

Ride si sapis.

Ben benieuwd hoeveel clannies S3 zullen gaan spelen. S2 is extreem populair in de GoT clan (nagenoeg iedereen speelt S2, sinds kort één enkele malloot op NS HC ;) _O- ) en heb zelf mijn NS karakters niet aangeraakt sinds februari. Hopelijk wordt S3 de moeite...twijfel nog een beetje of ik wederom season zal gaan spelen. Ik ben wel blij met de duur van S2, langer hoeft van mij niet, ruim 500 plvl's is meer dan genoeg; NEXT! :w

NewsBlur || My Fujifilm gear

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 27-12 20:48
Ik vind deze periode wel prima. Zit wel te twijfelen om een keer een season over te slaan (70 worden voor transmogs en dan laten voor wat het is). Op die manier heb ik ook nog iets aan de nieuw verdiende paragon levels xD Twijfel twijfel maar we gaan het zien

• 3xNix
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-07 19:28

3xNix

golfr in hart en nieren

Haalde in S1 maar PL 320 oid, zit nu "al" op PL360 dus heb wel veel effectiever gespeeld.

S2 had van mij nog wel een maandje of 2 mogen duren, voor de puntjes op de i en GR38-40 halen.
Maar, moet maar genoegen nemen met GR37. (vanavond halen hoop ik)

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

lolgast schreef op maandag 23 maart 2015 @ 14:01:
Ik vind deze periode wel prima. Zit wel te twijfelen om een keer een season over te slaan (70 worden voor transmogs en dan laten voor wat het is). Op die manier heb ik ook nog iets aan de nieuw verdiende paragon levels xD Twijfel twijfel maar we gaan het zien
Er komen wel veel nieuwe / veranderde items in het nieuwe seizoen

Vicariously I live while the whole world dies

Ik vind de duur van season 2 ook uitstekend. Alleen mag er van mij wel wat meer tijd tussen beide seasons zitten, zodat ik wat meer tijd heb om van de nieuwe chars te genieten met al hun parapunten. Ben de 600 inmiddels voorbij, bij elkaar opgeteld.

Volgend season is de barb aan de beurt. Gaan we weer whirlwinden! *O*

• -ko-
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18-12 14:13

-ko-

Leidend Voorwerp

Ik ga het spelletje weer oppakken denk ik, en dit lijkt het ultieme moment te zijn. ;-)

Ik heb de expansion nog niet gespeeld, dus dat wordt stap 1, als de Barb level 70 is zal het langzaam tijd worden voor Seizoen drie en dan maken we een S3 Monk. :-)

Wa Doede Nou

-ko- schreef op maandag 23 maart 2015 @ 14:05:
Ik ga het spelletje weer oppakken denk ik, en dit lijkt het ultieme moment te zijn. ;-)

Ik heb de expansion nog niet gespeeld, dus dat wordt stap 1, als de Barb level 70 is zal het langzaam tijd worden voor Seizoen drie en dan maken we een S3 Monk. :-)
Ik zou het andersom doen. Monk spelen in season 2 totdat season 3 begint en daarna de barb oppakken. De nieuwe Gungdo gear voor monk zijn geweldige bracers en die zitten season 2 en in season 3 heb je veel wijzigingen voor de barb.
Deadsmell schreef op maandag 23 maart 2015 @ 14:10:
[...]

Ik zou het andersom doen. Monk spelen in season 2 totdat season 3 begint en daarna de barb oppakken. De nieuwe Gungdo gear voor monk zijn geweldige bracers en die zitten season 2 en in season 3 heb je veel wijzigingen voor de barb.
Als -Ko- nog moet beginnen aan een nieuwe char - lvlen tot 70, nieuwe gear verzamelen en zien alle wijzigingen van de afgelopen maanden (immers de game is lang niet gespeeld)- zou ik eerder zeggen, nu even NS spelen en volgende week met S3 beginnen.

Patch 2.2 brengt namelijk weer talloze aanpassingen met zich mee :)

[ Voor 12% gewijzigd door Vidra op 23-03-2015 14:15 ]

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10:03

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Grin schreef op maandag 23 maart 2015 @ 14:00:
Ben benieuwd hoeveel clannies S3 zullen gaan spelen. S2 is extreem populair in de GoT clan (nagenoeg iedereen speelt S2, sinds kort één enkele malloot op NS HC ;) _O- ) en heb zelf mijn NS karakters niet aangeraakt sinds februari. Hopelijk wordt S3 de moeite...twijfel nog een beetje of ik wederom season zal gaan spelen. Ik ben wel blij met de duur van S2, langer hoeft van mij niet, ruim 500 plvl's is meer dan genoeg; NEXT! :w
HC... Hmm interessant met de XP buff. Misschien toch ook de monk maar naar 70 brengen... Ben een beetje klaar met season aangezien er voor mij in S2 nog geen enkel ancient iets van inna is gedropt en ook de rest van de gewenste items vallen maar niet in de ancient vorm. (klaag, klaag, :)).

Verder eens met wat Deadsmell schrijft. Een week of twee tussen de seasons had mij ook wel beter gepast. Gear samenvoegen en nog meer uit je chars persen ipv gelijk weer reset en gaan. Ik denk er ook over om dit keer een ander char te spelen in season dan de monk... Nadeel is dat ik dat meestal niet volhoud en dan toch maar een monk start...

Battle.net || Strava

Heel begrijpelijk, monk is gigantisch leuk op het moment. Ben eigenlijk ook wel nieuwsgierig naar de Wizard, maar daar heb ik nog weinig over gehoord. Is er een leuke slow time build uit de PTR gekomen, of iets anders leuks?
Dit is gewoon een TicTac principe; Tic = nieuwe content en de start van een nieuw seizoen. Tac = een nieuw seizoen.

S1; nieuwe content, niet veel mensen gingen intensief season spelen (bleven NS spelen).

S2: weinig nieuwe content, xp boost en gundo gear - aantrekkelijk genoeg om te spelen.

S3: nieuwe content, genoeg te doen op NS >:)

• -ko-

-ko-

Leidend Voorwerp

Vidra schreef op maandag 23 maart 2015 @ 14:13:
[...]

Als -Ko- nog moet beginnen aan een nieuwe char - lvlen tot 70, nieuwe gear verzamelen en zien alle wijzigingen van de afgelopen maanden (immers de game is lang niet gespeeld)- zou ik eerder zeggen, nu even NS spelen en volgende week met S3 beginnen.

Patch 2.2 brengt namelijk weer talloze aanpassingen met zich mee :)
Inderdaad, het is te lang geleden. Tijdens Vanilla 45 uur in de Barb gestopt, daarna gestopt wegens tijdgebrek en geen zin. Nu lijkt het me leuk om weer in te stappen. Eerst mijn Barb weer leren kennen en levelen naar lvl 70, om ondertussen het verhaal van de expansion mee te pakken. Daarna pakken we de Monk op, of een nieuwe barb. Dat staat niet vast in ieder geval. ;)

[ Voor 0% gewijzigd door -ko- op 23-03-2015 14:32 . Reden: Smileys ]

Wa Doede Nou

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-12 19:48
Als -Ko- een boost wil, mag hij mij altijd toevoegen :) (Goldman#2525)

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

• FireDrunk
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 26-12 08:18
-ko- schreef op maandag 23 maart 2015 @ 14:32:
[...]

Inderdaad, het is te lang geleden. Tijdens Vanilla 45 uur in de Barb gestopt, daarna gestopt wegens tijdgebrek en geen zin. Nu lijkt het me leuk om weer in te stappen. Eerst mijn Barb weer leren kennen en levelen naar lvl 70, om ondertussen het verhaal van de expansion mee te pakken. Daarna pakken we de Monk op, of een nieuwe barb. Dat staat niet vast in ieder geval. ;)
no offence hoor, maar 45 uur is peanuts. :+

Even niets...

-ko- schreef op maandag 23 maart 2015 @ 14:32:
[...]

Van D3 Vanilla naar D3: Reaper of Souls, patch 2.1.2 is echt een wereld van verschil 8)
FireDrunk schreef op maandag 23 maart 2015 @ 14:37:
[...]

no offence hoor, maar 45 uur is peanuts. :+
45 uur inderdaad peanuts .... :Y) @FireDrunk: we gaan eerder richting de 1500 uur ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Vidra op 23-03-2015 14:44 ]

• -ko-

-ko-

Leidend Voorwerp

None taken. Ik heb net mijn signature geupdated met een werkende link naar mijn Barb en ik schaam me kapot. :+
Goldman schreef op maandag 23 maart 2015 @ 14:35:
Als -Ko- een boost wil, mag hij mij altijd toevoegen :) (Goldman#2525)
Thanks!

Wa Doede Nou

-ko- schreef op maandag 23 maart 2015 @ 14:44:
None taken. Ik heb net mijn signature geupdated met een werkende link naar mijn Barb en ik schaam me kapot. :+

[...]

Thanks!
Een powerlevel is niet altijd de leukste manier om te wennen aan de veranderingen in de game. Misschien eerst even story modus doen >:)

End-game grinden kan altijd nog... :D

• Barthak
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 18-09 16:56

Barthak

mcl

Mooi altijd om die pre-RoS hero's te zien. Wat een verschil qua equipment op vanilla level 60 characters vs level 70 RoS.

Ik heb vorige week mijn twee level 60 pre-RoS heros verwijderd, ivm gebrek aan slots. Items wel bewaard :+

Diablo3

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online
Zo... eindelijk 50% CHD op mijn RoRG gekregen :)
Nu nog de andere ringen...
Heb nog een Unity (wilt nog geen CHD krijgen) en een SoJ (47% atm) die 50% CHD moeten krijgen 8)7

Op NS zijn echter mijn blauwe mats op en op season mijn gems :X

Wil nog een Lightning/Phys built maken denk ik... kom dus nog 1 DH te kort :+ (Fire van season/NS worden er later immers 1 :9

[ Voor 21% gewijzigd door Thalaron op 23-03-2015 14:59 ]

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
broken crown? :)

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

Vidra schreef op maandag 23 maart 2015 @ 14:44:
[...]

Van D3 Vanilla naar D3: Reaper of Souls, patch 2.1.2 is echt een wereld van verschil 8)

[...]

45 uur inderdaad peanuts .... :Y) @FireDrunk: we gaan eerder richting de 1500 uur ;)
1500 uur? stelletje addicts :P

Alhoewel mn season monk ook iets van 120 uur heeft.. en m'n non season iets van 200-300.... denk dat ik zelf rond de 500 uitkom...

• cybergi
  • Laatst online: 13-08-2019

cybergi

ARCHANGELINC #2253

heb nu iets van 3800 uur in d3 zitten :P

D3 Profile¦ArchangelINC#2253

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-12 19:48
2000 uur ongeveer :+

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Verwijderd

retlaw schreef op maandag 23 maart 2015 @ 14:13:
[...]

HC... Hmm interessant met de XP buff. Misschien toch ook de monk maar naar 70 brengen... Ben een beetje klaar met season aangezien er voor mij in S2 nog geen enkel ancient iets van inna is gedropt en ook de rest van de gewenste items vallen maar niet in de ancient vorm. (klaag, klaag, :)).
Mhhhh hc dan kan deze voormalige medeprutser je wel helpen boosten
Ben zelf para 638 en spring straks naar 655 oid.
Altijd welkom hoor Ret en Grin haha

• Renquin
  • Laatst online: 12-12 21:29
Angeloonie schreef op maandag 23 maart 2015 @ 13:48:
[...]

No shit :P Die duurde ook veels te lang. En door de nasleep daarvan is alles een beetje in de war.

Seizoen zou 3 maanden moeten zijn. Dus jan-mrt, april-jun, jul-sep, okt-dec. Dus door S2 iets eerder te laten stoppen kunnen ze het schema weer gaan volgen.
True that!
Ben benieuwd hoor, heb er zin in :)

Want a cookie?!

Zolang jij daar maar in gelooft :X

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Verwijderd schreef op maandag 23 maart 2015 @ 15:17:
[...]

Mhhhh hc dan kan deze voormalige medeprutser je wel helpen boosten
Ben zelf para 638 en spring straks naar 655 oid.
Altijd welkom hoor Ret en Grin haha
boosten en HC is een linke onderneming :). En ik denk dat ik wel een poging ga doen om mijn monk naar 70 te brengen. Maar eerst nog een beetje xp grinden op season, zodat ik op 700 uitkom :).

Battle.net || Strava

• sorcees
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

In S2 alleen een HC monk gemaakt, maar nog geen gift en geen torch, voor mij komt S3 wel te vroeg.
Net de gem of ease naar lvl 25 gebracht voor wat solo fun leveling.
S1 trouwens DH gespeeld, 3 stuks waarvan 2 RIP.

Cititzen of Ladonia

• sorcees
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

retlaw schreef op maandag 23 maart 2015 @ 15:33:
[...]

boosten en HC is een linke onderneming :). En ik denk dat ik wel een poging ga doen om mijn monk naar 70 te brengen. Maar eerst nog een beetje xp grinden op season, zodat ik op 700 uitkom :).
Met de cursed cellar trick valt dat we'll mee.

Cititzen of Ladonia

• desjaak909
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 27-12 20:58
[...]

gewoon bij wat riftjes aan het begin van de map blijven staan af en toe tp'en naar nieuwe map is niks links aan hoor

Movies: letterboxd

• 3xNix

3xNix

golfr in hart en nieren

119.522 - ELITE KILLS echt helemaal geen notie van tijd.... jammer dat /played bij Diablo niet werkt.
68 uur op m'n HC barb S2 denk ik... GR36

• anu
  • Laatst online: 23-12 16:55

anu

Kun je in je character overzicht toch zien hoeveel tijd je met een character gespeeld hebt?

Verwijderd

op Profile inderdaad, en dan het poppetjes mannetje of poppetjes vrouwtje tevoorschijn toveren. Dacht ik te menen.

• desjaak909
anu schreef op maandag 23 maart 2015 @ 15:43:
Kun je in je character overzicht toch zien hoeveel tijd je met een character gespeeld hebt?
Je kan alleen ingame de gespeelde tijden per class zien

• Mofkees
desjaak909 schreef op maandag 23 maart 2015 @ 15:47:
[...]

Je kan alleen ingame de gespeelde tijden per class zien
yep IN game. heb hier ook zoiets van 3500u staan, met een volle HC graveyard :D

@Barthak:

klopt niet. Je ziet bij overview gewoon alle gespeelde uren per class, ook al zijn ze verwijderd of dood.

[ Voor 18% gewijzigd door Mofkees op 23-03-2015 15:52 ]

• Barthak
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 18-09 16:56

Barthak

mcl

En van verwijderde chars kun je het niet meer zien. Dus het totaal wordt lastig te bepalen, zeker voor HC.

Edit: blijkbaar kun je class totals zien. Vanavond maar eens kijken :+

[ Voor 25% gewijzigd door Barthak op 23-03-2015 15:52 ]

Diablo3

Verwijderd

en elite kills op de armory, ik heb gewoon het gevoel dat dat ding niet begonnen is met tellen toen ik begonnen ben met spelen, ik wil niet zeggen dat ze er 10K naast zitten, maar wel honderdtallen.
Ja, maar tot een tijdje terug, kon je best lange tijd idle in een game blijven en ik geloof dat het ook zo geweest is dat tijd in menu ook telde...op die manier kon je nog eens 24 per dag 'spelen'!

<GOT> Zarhrezz#2885

• desjaak909
Mofkees schreef op maandag 23 maart 2015 @ 15:50:
[...]

met een volle HC graveyard :D
haha, die van jou is volgens mij nog voller dan die van onze hele clan bij elkaar :X

• Mofkees
desjaak909 schreef op maandag 23 maart 2015 @ 15:52:
[...]

haha, die van jou is volgens mij nog voller dan die van onze hele clan bij elkaar :X
tegenwoordig zeggen we gewoon "router probleem" :*)

maar heb HC al erg lang niet meer aangeraakt. Games zijn voor ontspanning, als ik nog zoveel moet gaan concentreren om niet dood te gaan ...

Verwijderd

[...]

De tijd dat hc spannend was om te boosten is allang voorbij hoor. Met de gem of ease in 1 rift 70 hoor!

• lolgast
Dan moet je niet doodgaan, ben je die gem nog kwijt ook xD
Barthak schreef op maandag 23 maart 2015 @ 15:50:
En van verwijderde chars kun je het niet meer zien. Dus het totaal wordt lastig te bepalen, zeker voor HC.

Edit: blijkbaar kun je class totals zien. Vanavond maar eens kijken :+
Hm, wist ik ook niet. Meteen met even aan het rekenen geslagen en ik kom op 2326 uur D3. Valt best tegen. :P

• 3xNix

3xNix

golfr in hart en nieren

Mofkees schreef op maandag 23 maart 2015 @ 15:54:
[...]

tegenwoordig zeggen we gewoon "router probleem" :*)

maar heb HC al erg lang niet meer aangeraakt. Games zijn voor ontspanning, als ik nog zoveel moet gaan concentreren om niet dood te gaan ...
Wel raar, jij hebt je doden voor 2014 er in staan ik niet.
Heb toch heel wat heroes verloren in Diablo 3 1.0
Zelf ook even uitgerekend.. die 500 bleek toch onderschat...

1190 (inclusief hardcore)
waarvan 760 op monk :P

• lolgast
Ik zit "pas" op 720 uur. Heb +/- 270 uur op zowel barb en crusader dus niet echt gefocussed op 1 class/hero. Vind mezelf ineens een stuk minder zielig dat ik net grift 35 aan kan :P

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 07:47
Oh oh, 5500 uur (Ik schaam mij diep) :D

Apsie's profiel

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10:17

Grin

Ride si sapis.

Even zitten optellen, iets meer dan 1400 uren....omfg :X

NewsBlur || My Fujifilm gear

• Riquiqui
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-12-2024
Sinds kort ook weer begonnen met Diablo 3, inmiddels een aantal op 70, paragon 100. :)
Ook wel interesse om de community en de clan te joinen, volgens mij al een request gestuurd.

Anderen ook last van 'Diablo 3 servers are busy'?

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Hehe... 1780 kom ik op... Hmm, goede voorbeeldfunctie haha

Battle.net || Strava

• Harry_180
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-07-2024
100 dagen a 24 uren bedoel je denk ik (of weken a 168 uren.

[GoT]Gasoline#2396

• Thalaron
  • Nu online
578 Barbarian (voornamelijk VOOR RoS)
174 Crusader
554 Demon Hunter
143 Monk
259 Wizard (voornamelijk nadat double WW Barb dood was gegaan en tot DH zinvol werd (M6))
62 Witch Docter

Toch zo'n 1770 uur :X

Wel grappig om te zien dat ik nog altijd meer tijd heb zitten in Barbarian... terwijl ik die amper aangeraakt heb sinds RoS en destijds nog geen Paragon 150 had...

Neem aan op je profile hij alles meetelt? (HC/SC/Seasons/Non Seasons)

Season 2 valt nog "mee"
DH 61 uur
Monk 33 uur
Crusader 2.5 uur

[ Voor 15% gewijzigd door Thalaron op 23-03-2015 18:52 ]

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Wohoo, Eindelijk solo g.rift 46 gehaald (13:55) op m'n monk. #692 van de europese monks in season nu :)
En dat met slechts 2 ancient items (goed.. wapen is wel het belangrijkste natuurlijk)

• Engeltje83
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 28-11 12:44

Engeltje83

<SG>BoA#1871

Zojuist eindelijk een Gift gevonden, nu twijfels waarop ik hem zal gebruiken.. Torch of toch Furnace? :S

http://eu.battle.net/d3/en/profile/BoA-1871/career

Ach, ik kom toch ook op 1600 uur (plus of min een beetje).

...

Da's toch flink minder dan de 6000 uur D2 vanuit m'n studententijd (grove schatting die we destijds gemaakt hebben...wat conservatief geschat).

<GOT> Zarhrezz#2885

Sabrac schreef op maandag 23 maart 2015 @ 18:56:
Wohoo, Eindelijk solo g.rift 46 gehaald (13:55) op m'n monk. #692 van de europese monks in season nu :)
En dat met slechts 2 ancient items (goed.. wapen is wel het belangrijkste natuurlijk)
Gratz!! :)
Engeltje83 schreef op maandag 23 maart 2015 @ 19:01:
Zojuist eindelijk een Gift gevonden, nu twijfels waarop ik hem zal gebruiken.. Torch of toch Furnace? :S
Torch! Torch is echt een enorme hulp voor je build. Met je torch kan je bijna twee keer zoveel WoL's spammen uit dezelfde spirit bol als met een ander wapen.

• Engeltje83
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 28-11 12:44

Engeltje83

<SG>BoA#1871

Deadsmell schreef op maandag 23 maart 2015 @ 19:16:
[...]

Gratz!! :)

[...]

Torch! Torch is echt een enorme hulp voor je build. Met je torch kan je bijna twee keer zoveel WoL's spammen uit dezelfde spirit bol als met een ander wapen.
Ik had al zo'n vermoeden ja.. Thanks voor de tip :)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/BoA-1871/career

• unfor
  • Laatst online: 20-11 10:55
Oeps.

[ Voor 96% gewijzigd door unfor op 23-03-2015 19:40 . Reden: dubbel ]

• unfor
  • Laatst online: 20-11 10:55
Heb nu al 2 ancient dex furnaces gehad en 5 gewone maar helaas nog steeds geen echt goede torch.
LTK build is goed maar heb moeite 45 binnen de tijd te halen.

Hoor mij eens klagen dat ik 2 ancient furnaces heb ;)
Valt nog best mee uiteindelijk:
83 uur Barbarian
98 uur Crusader
671 uur Demon Hunter
69 uur Monk
88 uur Wizard
150 uur Witch Doctor

Rond de 1150 uur dus maar :+

[ Voor 7% gewijzigd door Angeloonie op 23-03-2015 20:01 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 27-12 20:22

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Krijg na een tijdje niet spelen weer een beetje kriebels, ook omdat de season alweer tegen het einde loopt en ik in ieder geval de transmogs nog wel even wil.

Is er hier toevallig nog iemand wakker op deze maandagnacht die me nog even wil boosten? Al is het maar tien minuutjes, het scheelt voor mij gewoon een heleboel..
Gisteren heerlijk en schaamteloos genoten van de XP buff op m'n support crusader.

Born set (20 % xp)
Cain set (50 % xp)
Leorics Signet (26 % xp)
Leorics Crown (99%) + rode gem (82 % xp)
Hellfire Ring (45 % xp)

i.c.m. veel +experience on kill gear en een lvl 47 gem of ease (2850 xp oid).

Van paragon 546 naar 572 gegaan in 2-3 uurtjes spelen en dan toch g.rift 35's tot 43's in 3 tot 7 minuten halen :) Heerlijk.

(voor hogere g.rifts had ik m'n echt gear heus wel aangedaan.. maar met deze gear kan ik nog steeds goed supporten en anderen gigantische damage buffs gegeven, dus nee.. ik trek de groep niet omlaag hiermee).

Patriot schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 00:27:
Krijg na een tijdje niet spelen weer een beetje kriebels, ook omdat de season alweer tegen het einde loopt en ik in ieder geval de transmogs nog wel even wil.

Is er hier toevallig nog iemand wakker op deze maandagnacht die me nog even wil boosten? Al is het maar tien minuutjes, het scheelt voor mij gewoon een heleboel..
Kom op, beetje moeite doen voor je transmogs. De meeste andere seasonal spelers hebben het ook zelf moeten doen. Chop chop. :P

• 3xNix

3xNix

golfr in hart en nieren

Battle.net nog niet geupdate?
M'n items kloppen niet, maar me aangescherpte tijd voor GR37 klopt wel. (ruim 6 minuten over)

Helaas vanavond geen tijd, kijken of ik GR38-40 woensdag avond kan runnen.

Verwijderd

Valt niet mee uiteindelijk:
118 uur Barbarian
14 uur Crusader
691 uur Demon Hunter
139 uur Monk
350 uur Witch Doctor
1889 uur Wizard, yup echt waar... allemaal pre-ros zo ongeveer ;)

Mwaoh, 3200 uur, waarvan ik schat zo'n 80% t/m para 100 tijd (dat je niet hoger kon...)

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

stevige tijden hier :) maar wel leuk dat mensen na zo veel uur nog spelen :)

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 06:03
Barbarian: 129
Demon Hunter: 133
Witch Docter: 96
Crusader: 249
Monk: 226
Wizard: 365

Totaal: 1198

Valt mee toch? :p
Mag er nog 100 uur af halen denk ik omdat m'n vriendin een tijd op mijn account heeft gespeeld voordat ik het tijd vond om ook maar voor haar D3+RoS te kopen!

<GoT>NightStalker

• Def87
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 27-12 21:18
Al dagenlang op zoek naar Inna's. Constant dezelfde set items die droppen, legs die niet bruikbaar zijn enz. Na een rift maar is langs Kadala gegaan, en bij de 2de pants ancient inna's Temperance! Nu maar is op zoek naar een torch.

Heeft iemand met meer ervaring nog wat tips? (http://eu.battle.net/d3/e...Xtreme-2564/hero/55695392)

XBL/PSN Gamertag : LokiNL#1132

• FireDrunk
Vit op wapen naar 10% dmg.
Nieuwe shoulders gokken lijkt mij het belangrijkst, dan kan je je headgear vervangen voor Tzo krin of Leoric's.
Vit op je helm naar 6% CHC.
Seven sided strike op je shoulders naar CDR.

Voor de rest zou ik vooral veel T6 en Speed GRifts farmen... Zoveel mogelijk legendaries sprokkelen.

Als je je gems ook een poosje upgrade (alles naar ~25-30) ga je ook een flinke damage boost tegemoet. 3e socket icm een Bane of the Trapped doet ook veel extra dmg (~20-25%).

[ Voor 21% gewijzigd door FireDrunk op 24-03-2015 11:59 ]

Even niets...

• kwakke01
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-12 10:38

kwakke01

Koga / Canon / Diablo 4ever

schaapiej schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 09:07:
Barbarian: 129
Demon Hunter: 133
Witch Docter: 96
Crusader: 249
Monk: 226
Wizard: 365

Totaal: 1198

Valt mee toch? :p
Mag er nog 100 uur af halen denk ik omdat m'n vriendin een tijd op mijn account heeft gespeeld voordat ik het tijd vond om ook maar voor haar D3+RoS te kopen!
zal vanaaf ook eens ingame kijken waar ik op uit kom, alhoewel ik betwijfel of ik het echt moet willen weten :o
Volgens eu.battle.net kom ik kom iig op 232k elitekills en 2,171m kills...

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

• Ruigerock
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09-01-2024

Ruigerock

Keep calm and stay metal

Gisteren genoten van de XP buff, ik pakte het niet zo uitgebreid uit als Sabrac maar met Cain Set + Leorics signet zag je letterlijk de XP balk groeien in een 2-man party in T6.

P420 en het balkje liep nog steeds gemakkelijk vol, 1 a 2 para per volledige T6 rift.

Diablo 3 - Battle.net

• sorcees
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

Gisteren ook nog lekker wat XP gepakt, geen bijzondere voorzieningen getroffen, van P199 naar P226, mocht even meelopen met MrBoomBlaster op HC, nauwelijks bij te houden.

Cititzen of Ladonia

• kowlier
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 30-04 16:53
had zin om gisteren een barb te starten, maar aangezien S3 binnenkort begint, zal ik wachten tot dan :p
ondertussen nog altijd geen geluk op de monk. 3rd piece sunwoku wil maar niet droppen...

PSN - ps4 : sir_kowlier

Verwijderd

2 weken geleden begonnen met D3, tof! Wizard en barb zelf naar 70 geleveld, samen met 200 paragon puntjes. (wel samen met een stuk hogere vrienden zodat we konden starten op T6 etc)

Maar gister monk/crusader en Dh naar 70 binnen totaal een uur. Hilarisch hoe snel dat ging.

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

0-tot 70 stel ook niks meer voor tegenwoordig :)

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

ik hoop het niet..iemand die het nog nooit heeft gespeeld moet dit spel zeker een keer door spelen tot 70 vind ik ...maar goed ..sommige mensen hebben het geduld er niet meer voor..

cybergi schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 14:10:
ik hoop het niet..iemand die het nog nooit heeft gespeeld moet dit spel zeker een keer door spelen tot 70 vind ik ...maar goed ..sommige mensen hebben het geduld er niet meer voor..
Zonde eigenlijk, want het vergroot je begrip van de mogelijkheden van je chars. Denk dat ik volgend season de story line maar weer eens doorloop, want ik ben de act V progress kwijt. Alle chars die hem hadden voltooid gedelete na afloop van season 1, omdat de chars uit season beter waren. :P
Ik denk dat het wel meevalt...met de Gem of Ease heeft Bliz de jumpstart al gegeven, betalen om dat uurtje te besparen is niet echt nuttig.

Als je een class voor het eerst speelt, zou ik zeker rustig zelf tot 70 spelen en alle skills / runes gebruiken zodat je het gevoel bij de class opbouwt.

Na 100+ uur op een class is de meerwaarde daarvan op een 2e karakter van die class nogal overrated, dat is de andere kant van het verhaal.

<GOT> Zarhrezz#2885

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 06:03
Toch altijd leuk als je een groep Goblins in duikt en een Pylon ziet staan strak naast de groep... Conduit!

Bzz bzz bzz poof weg Goblins! :p

En nog maar even vragen of RNG lief wil zijn; ik wil graag een Sunwuko amulet en een dikke torch!

<GoT>NightStalker

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Of op het einde van een rift in doodlopend stukje gang, had ik laatst. Plop plop plop, drie turrets, buff, knallen, flawless victory :D

• FireDrunk
Om de RNG goden maar even te aanbidden... Doe mij maar een SoJ met 20% Cold, 6% CHC, een socket, en een random andere stat :+

Even niets...

FireDrunk schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 15:16:
Om de RNG goden maar even te aanbidden... Doe mij maar een SoJ met 20% Cold, 6% CHC, een socket, en een random andere stat :+
Gezien de fixed prime stat op SoJ, zal die andere stat niet zo random worden...

<GOT> Zarhrezz#2885

• desjaak909
haha, ik zou al blij zijn met een holy SoJ, tot nu toe alleen maar lightning SoJ's :'(

• FireDrunk
Ook best, kan ik de DEX mooi wegrollen :+

Even niets...

• Ruigerock
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09-01-2024

Ruigerock

Keep calm and stay metal

3xNix schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 08:37:
Battle.net nog niet geupdate?
M'n items kloppen niet, maar me aangescherpte tijd voor GR37 klopt wel. (ruim 6 minuten over)

Helaas vanavond geen tijd, kijken of ik GR38-40 woensdag avond kan runnen.
Dat doe je goed zonder vile ward, de barb staat bij mij even op stal. Hoe ga jij om met de kleinere packs? Ik zie dat je niet bijzonder veel cooldown hebt. GR35 begon al eng te worden, 1 keer vast zitten in een kleine groep monsters met de FC op cooldown en dat doet meteen al veel pijn.
Elke fire-chain pack met vortex zorgt spontaan voor zweterige handjes.

Diablo 3 - Battle.net

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

sorcees schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 13:26:
meelopen met MrBoomBlaster op HC, nauwelijks bij te houden.
Haha dat was in Diablo 2 ook al zo :D

Vicariously I live while the whole world dies

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-11 10:27

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Nou vandaag 40 gehaald wat niet echt een uitdaging was opzich... Helaas precies een ruk rift (trappers/blighters e.d.) en het was die straten map waar je 1km moet lopen naar de volgende pack.. Daarbij zaten ook een paar lelijke packs met jailer/frozen/lightning daarbij ook nog die lightning boss aan het einde... wel gehaald maar gewoon geen top tijd en 2 keer dood.

En mijn DH is full ancient met redelijke rolls, heb verschillende bows om mee te knoeien.

En Plevel 626 nu dus dat gaat lekker, jammer dat de 391 die ik heb op normal niet echt super veel toevoegen.. Ik ga van een whopping 626 naar 648.. Ik wilde eigenlijk naar de 700 maar dan moet ik nu nog naar 690 toe :P

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

• Thalaron
  • Nu online
Veeleisend much?

Ik heb nu 21 SoJ's...
Heb er laatst iets van 7 op het aambeeld gesmeten...

Van de 28 SoJ's die ik sinds de "RoS" versie heb gevonden waren dit de beste 2:
Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/15yutxk.png
Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/e03neo.png

Mag niet klagen ofc... maar zelfs die zijn niet perfect O-)
Echter... Lieve RNG Goden... gimme eens een dik wapen i.p.v. SoJ's... die heb ik wel ff genoeg :+

[ Voor 7% gewijzigd door Thalaron op 24-03-2015 16:52 ]

Pagina: 1 ... 64 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.