• FireDrunk
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 26-12 08:18
Prachtig! Die wil ik ook :+

Ik heb ze stiekem allang op non-Season... Dus moet eigenlijk gewoon rustig afwachten tot season voorbij is en gokken op marauder items die ik nog niet ancient heb op zowel season als non-season...

Maar ja, ik wil stiekem (solo) nog even 44-45 clearen op Season 2 :+

Even niets...

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02:32
En de grote grap... ancient of niet maakt weinig uit met SoJ's... enkel secondary die dan hoger kunnen... Maargoed... dan moeten ze ook nog maar net een single res of zinnige sec. krijgen... Die kansen zijn ernstig laag...

Ben wel benieuwd in hoeverre dat SoJ straks ook op zijn plek zal blijven na 2.2.0... al verwacht ik niet dat ze snel te vervangen zullen zijn...

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• 3xNix
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-07 19:28

3xNix

golfr in hart en nieren

Ruigerock schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 16:01:
[...]

Dat doe je goed zonder vile ward, de barb staat bij mij even op stal. Hoe ga jij om met de kleinere packs? Ik zie dat je niet bijzonder veel cooldown hebt. GR35 begon al eng te worden, 1 keer vast zitten in een kleine groep monsters met de FC op cooldown en dat doet meteen al veel pijn.
Elke fire-chain pack met vortex zorgt spontaan voor zweterige handjes.
Moet zeggen dat ik weinig problemen heb, gebruik trash tussen champ/elite packs alleen maar om m'n buf op 25 te houden.

Packs decimeer ik redelijk vlotjes, al zijn shield mobs wel gevaarlijk soms.
Firechain is niet gevaarlijk, alleen in combinatie met Prison... maar dan gebruik ik IP of WotB

Heb Vile... maar dan moet ik Grandeur gebruiken en dat kost een bak met DPS... dus dan maar SoJ+Ancient reakor.

• FireDrunk
Thalaron schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 16:59:
En de grote grap... ancient of niet maakt weinig uit met SoJ's... enkel secondary die dan hoger kunnen... Maargoed... dan moeten ze ook nog maar net een single res of zinnige sec. krijgen... Die kansen zijn ernstig laag...

Ben wel benieuwd in hoeverre dat SoJ straks ook op zijn plek zal blijven na 2.2.0... al verwacht ik niet dat ze snel te vervangen zullen zijn...
Dat is juist de bedoeling, het moet een moeilijke keuze worden om je SoJ af te geven voor een van de nieuwe ringen. (lees: nieuwe oude ringen met nieuwe affixes :) )

Ik zie er naar uit :)

Even niets...

• Thalaron
FireDrunk schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 17:02:
[...]

Dat is juist de bedoeling, het moet een moeilijke keuze worden om je SoJ af te geven voor een van de nieuwe ringen. (lees: nieuwe oude ringen met nieuwe affixes :) )

Ik zie er naar uit :)
Zou in elk geval leuk voor de afwisseling zijn... ook om dit te voorkomen:

Leg ring -> Geen SoJ/Unity = Meh
Al verwacht ik dat men eerder zal proberen hun RoRG te vervangen met een "SoJ" vervanger :+
DH M6 zou dat bv. kunnen i.c.m. Kridershot... Moet je die wel vinden natuurlijk.. Dan heb je minder Hatred issues en kan je RoRG dus weg doen ten koste van Pride's Fall/ Cindercoat.

[ Voor 23% gewijzigd door Thalaron op 24-03-2015 17:16 ]

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• FireDrunk
Precies, alternatieven voor een SoJ of RoRG gaan veel nieuwe builds opleveren denk ik.

Even niets...

FireDrunk schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 17:57:
Precies, alternatieven voor een SoJ of RoRG gaan veel nieuwe builds opleveren denk ik.
Ik denk alleen niet dat de nieuwe Season 3 only reworked ringen, de nieuwe heilige graal gaan worden ter vervanging van een RRoG of een SoJ :/

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• kwakke01
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-12 10:38

kwakke01

Koga / Canon / Diablo 4ever

kwakke01 schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 12:32:
[...]

zal vanaaf ook eens ingame kijken waar ik op uit kom, alhoewel ik betwijfel of ik het echt moet willen weten :o
Volgens eu.battle.net kom ik kom iig op 232k elitekills en 2,171m kills...
hmm, mijn trackrecord:
barb 284 uur
DH 583 uur
WD 50 uur
Crus 608 uur
Monk 372 uur
Wizz 551 uur
totaal 2448

valt me nog alles mee :P

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

kwakke01 schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 19:35:
[...]

hmm, mijn trackrecord:
barb 284 uur
DH 583 uur
WD 50 uur
Crus 608 uur
Monk 372 uur
Wizz 551 uur
totaal 2448

Inderdaad - valt inderdaad reuze mee 8) 8)

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 25-12 19:24

Dazzler2120

FP ProMod
kwakke01 schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 19:35:
[...]

hmm, mijn trackrecord:
barb 284 uur
DH 583 uur
WD 50 uur
Crus 608 uur
Monk 372 uur
Wizz 551 uur
totaal 2448

Iets zegt me dat WD je niet zo beviel...

PS4 PSN: Dazzler2120

• kwakke01

kwakke01

Dazzler2120 schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 20:50:
[...]

Iets zegt me dat WD je niet zo beviel...
WD ?? dat staat toch voor Wa's Dat ?!? offe Waarom Die :? ;w

nee, WD is niet echt mijn ding; ik ben meer van ergens inspringen in de veronderstelling dat ik er als winnaar uitkom *O*

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Zo, dat was een fijn avondje riften, met Sk4rloc, Nuwax en Hugo. Van p397 naar p407. Gaat lekker rap met die buff. :)

Hugo, dit is hoe je je build wilt hebben. Sk4r heeft Exalted Soul ipv Sixth Sense. Waar je maar behoefte aan hebt.

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19:52
kwakke01 schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 20:55:
[...]

WD ?? dat staat toch voor Wa's Dat ?!? offe Waarom Die :? ;w

nee, WD is niet echt mijn ding; ik ben meer van ergens inspringen in de veronderstelling dat ik er als winnaar uitkom *O*
Ik moet zeggen dat dit sinds de laatste paar patches inderdaad niet zo'n geweldig character meer is...
Waar is de tijd gebleven van Zombie bears en Fire Bats, tegenwoordig is de WD alleen nog maar goed (lees: onmisbaar :) ) voor support in hogere rifts :+
Het blijft mijn main, met c.a. 3600 uur, maar ik betrap me erop dat afgezien van Zdps, ik alleen nog maar T6 (jade) speel als WD, de hogere rifts laat ik graag over aan m'n DH ;)

Hopend op betere tijden...... _/-\o_

Apsie's profiel

Apsie schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 22:38:
[...]

Ik moet zeggen dat dit sinds de laatste paar patches inderdaad niet zo'n geweldig character meer is...
Waar is de tijd gebleven van Zombie bears en Fire Bats, tegenwoordig is de WD alleen nog maar goed (lees: onmisbaar :) ) voor support in hogere rifts :+
Het blijft mijn main, met c.a. 3600 uur, maar ik betrap me erop dat afgezien van Zdps, ik alleen nog maar T6 (jade) speel als WD, de hogere rifts laat ik graag over aan m'n DH ;)

Hopend op betere tijden...... _/-\o_
Eerder dit season een beetje met een Physical pets/perma-fear build gespeeld en dat bevalt toch wel erg goed. Beter dan andere builds die ik tot nu toe gespeeld heb. Maar kan me toch wel vinden in je opmerking. Vergeleken met die prachtige Cloud of Bats build is de fun ver te zoeken. Dat was echt een epische build. >:)

• NastyNick
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-09 10:18
Mijn gebeden zijn ook verhoord een ancient torch gevonden en de eerste roll meteen 10% dmg erop haha. Als klap op de vuurpijl gisteren ook nog een eens ancient kridershot op mijn dh gekregen! I love the RNG Nu wil ik weleens een tweede soj vinden op seasons :)

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

• sorcees
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

Nog maar eens proberen dan, in S2 nog niet gevonden, Torch, gift, 2de unity, can not die token , toe dan toeval, doe het dan.

Cititzen of Ladonia

• Thalaron
NastyNickNL schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 23:33:
Mijn gebeden zijn ook verhoord een ancient torch gevonden en de eerste roll meteen 10% dmg erop haha. Als klap op de vuurpijl gisteren ook nog een eens ancient kridershot op mijn dh gekregen! I love the RNG Nu wil ik weleens een tweede soj vinden op seasons :)
Waar kon ik me inschrijven voor jou RNG Goden? Mijne weet niet wat "wapens" zijn...

• Rhodan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:09
Reserveer voor mij dan ook een plekkie?
Ben sinds seizoen 2 op zoek naar een ancient kridershot, maar helaas.

Diablo 3 profiel Mijn XDA profiel mijn pc specs]

sorcees schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 23:49:
Nog maar eens proberen dan, in S2 nog niet gevonden, Torch, gift, 2de unity, can not die token , toe dan toeval, doe het dan.
Niet te veeleisend hè. Eén item tegelijk, anders worden de RNG-goden boos. :P

Ook even proberen, want vorige keer met Frydehr's Wrath lukte het ook:
Pffff...nog steeds geen goed Sunwuko amu gevonden! Balen man!! :(

Zo. Vanavond of morgen kassa. 8)

• NastyNick
Thalaron schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 01:04:
[...]

Waar kon ik me inschrijven voor jou RNG Goden? Mijne weet niet wat "wapens" zijn...
Gewoon blijven klagen hier dat werkt bij de meesten mensen :)

• Barthak
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 18-09 16:56

Barthak

mcl

Nou ook maar eens proberen dan, ik heb een Inna's Belt nodig. Das toch wel een redelijk eenvoudig verzoek?

Diablo3

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-11 10:27

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Barthak schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 08:51:
Nou ook maar eens proberen dan, ik heb een Inna's Belt nodig. Das toch wel een redelijk eenvoudig verzoek?
Mwah ben al een week bezig om een ancient te krijgen, elke shard die ik krijg gaat daar heen.. Ik schat nu zo'n 10k+ shards besteed te hebben en misschien ~5 Inna's belts gehad en niet 1 upgrade vergeleken met wat ik al had..

Heb al met een Monk groep rifts gedaan en gewoon niemand kreeg maar 1 inna's/sunwoko na ~10 runs..

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-12 13:49
prutser001 schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 09:00:
[...]

Mwah ben al een week bezig om een ancient te krijgen, elke shard die ik krijg gaat daar heen.. Ik schat nu zo'n 10k+ shards besteed te hebben en misschien ~5 Inna's belts gehad en niet 1 upgrade vergeleken met wat ik al had..

Heb al met een Monk groep rifts gedaan en gewoon niemand kreeg maar 1 inna's/sunwoko na ~10 runs..
Altijd leuk om dat verschil te zien hoe snel iemand wat krijgt.
Zo had ik vorige week ook de Inna belt nodig en had binnen de eerste 500 shards (volgens mij zelf de 3e belt die ik kreeg) een ancient Inna! :p

Ben nu 2-handers (torch/furnace) gaan spammen, man man man wat een ellende!

<GoT>NightStalker

• kwakke01

kwakke01

prutser001 schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 09:00:
[...]

en als je het liev aan kadala vraagt? meestal als ik zeg zoekwoeko dan komt ze wel met een crappy amu aaanzetten O-)

• 3xNix

3xNix

golfr in hart en nieren

Ruigerock schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 16:01:
[...]

Dat doe je goed zonder vile ward, de barb staat bij mij even op stal. Hoe ga jij om met de kleinere packs? Ik zie dat je niet bijzonder veel cooldown hebt. GR35 begon al eng te worden, 1 keer vast zitten in een kleine groep monsters met de FC op cooldown en dat doet meteen al veel pijn.
Elke fire-chain pack met vortex zorgt spontaan voor zweterige handjes.
Sorry, gisteren geen tijd gehad voor een degelijk antwoord.

Heb in game, inclusief shout +/- 32miljoen toughness. (37Mil met 25stacks Rampage oid)
(geen idee of Esoteric Alteration Gem daar al in zit), verder ben ik immune voor Poison.
In game 1.070.000 damage oid.

PL punten spread:
14% movement(11% op boots) - 20Vit - rest str
Crit chance max - rest Crit dam - na 400 IAS (5% CDR zet geen zoden aan de dijk, IAS ivm Rift Boss)
Resist all max - Life rest - daarna armor
LoH - AoE damage - daarna gold find?

Enige problemen die ik tegen kom in rifts zijn:

Reaper charge
Echt TE irritant kan veroorzaken dat je charge niets raakt.
Angel - charge
zie reaper charge ;)
Shielding
Probleem dat de damage niet netjes verdeeld is, en er 1 mob overblijft aan het eind.
Deze shielded mob kan dan ook dingen casten zoals wall, prison en andere nare dingen.
Prison
Kan charge onderbreken, of zelfs een charge kosten. (simpel op te lossen met IP of WotB)
Waller
Meestal geen issue omdat elite packs niet veel kunnen casten, maar kan fout gaan.
Heb IP en WotB achter de hand met 50% DR om dit probleem tegen te gaan.
Grote mobs zoals mallet lords.
Omdat ik de tijd niet altijd neem te lezen wat ze kunnen wordt ik soms verrast door een ability.
Meestal is dat bij erg grote mobs in een kleine ruimte waar ik de grond niet meer kan zien.
Freeze en dat soort ongein, nog niet aan dood gegaan... maar zou zomaar kunnen gebeuren.
Verder passen er ook minder grote mobs in de "end of charge AoE cone" en dat kan vervelend zijn.

Firechain is meestal geen issue omdat elite packs te stunnen zijn en redelijk snel dood gaan.
Gebruik maken van de "end of charge AoE cone" hoef je er niet tussen te staan.

Vortex heb ik eigenlijk nooit last van gehad, mijn taktiek is meestal charge - retreat (repeat untill dead)
Charge knop vasthouden doe ik eigenlijk bijna nooit, alles is getimed op gevoel.
3xNix schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 09:20:
[...]
Firechain is meestal geen issue omdat elite packs te stunnen zijn en redelijk snel dood gaan.
Dit verbaast me wel. Heb ook tijdje charge barb gespeeld en ondanks het stunnen van packs, gingen de fire chains gewoon door. Meeste deaths had ik door die vervelende chains.

Wat bedoel je precies met "end of charge AoE cone?"

• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22-12 09:59
kwakke01 schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 09:20:
[...]

en als je het liev aan kadala vraagt? meestal als ik zeg zoekwoeko dan komt ze wel met een crappy amu aaanzetten O-)
Kadala....het meest frustrerende kreng OOIT!!! Je kunt nog beter aan kim kardashian vragen of ze een rekentoest van de basisschool voor je maakt dan fatsoenlijke meuk van kadala...ik zoek al ruim 7500 bloodshards naar een fatsoenlijke BOP voor me crus...Heb regelmatig 500 shards enkel gele en blauwe meuk...alsof ik nog niet genoeg crafting materials heb:S

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-12 07:40
lj_tree schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 09:48:
[...]

Kadala....het meest frustrerende kreng OOIT!!! Je kunt nog beter aan kim kardashian vragen of ze een rekentoest van de basisschool voor je maakt dan fatsoenlijke meuk van kadala...ik zoek al ruim 7500 bloodshards naar een fatsoenlijke BOP voor me crus...Heb regelmatig 500 shards enkel gele en blauwe meuk...alsof ik nog niet genoeg crafting materials heb:S
Ik heb er wel wat geluk mee gehad. Maar ik ben nu al een week voor mijn Firebird chest aan het "sparen" en die krijg ik niet.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17-10 17:25
Deadsmell schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 09:32:
[...]

Wat bedoel je precies met "end of charge AoE cone?"
Als je een enemy raakt met FS en je daar stopt dan doe je ook nog schade in een cone (driehoek) achter die enemy. Op die manier moet je dus niet in een pack chargen en recht in de fire chains terrecht komen.

Bij andere packs is het soms beter om volledig over de hele pack te chargen.

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-11 10:27

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

schaapiej schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 09:18:
[...]

Altijd leuk om dat verschil te zien hoe snel iemand wat krijgt.
Zo had ik vorige week ook de Inna belt nodig en had binnen de eerste 500 shards (volgens mij zelf de 3e belt die ik kreeg) een ancient Inna! :p

Ben nu 2-handers (torch/furnace) gaan spammen, man man man wat een ellende!
Met de Torch had ik wel geluk, kreeg in 1 rift 4 stuks ofzo waarvan 1 ancient, de andere heb ik weg gegeven. Ik heb me Inna/Sunwoko set wel compleet hoor alleen nog upgrades zoeken nu.. Als ik kijk hoeveel Inna/Sunwoko ik al weg gegeven heb... Net zoals gister, 2 daibo's 1 Torch en 1 andere zeldzame beide niet ancient...

Hetzelfde voor die Gungdo's 1000enden shards... krijg ik eindelijk een lightning versie ... superslechte dex/vit rolls.. mjah..
kwakke01 schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 09:20:
[...]

Kadala heeft ~10k shards opgeslokt en heb er nog niets voor terug gezien..

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Gisteren solo de g.rift 47 geprobeert... helaas kwam ik constant net een minuut o.i.d te kort, even een goede rift + guardian en het is binnen.

Daarna samen met FireDrunk wat 2 man rifts gepushed.. 46 in 11:14 (1 sec te kort voor het record binnen SG). 47 en 48 ging beide net niet.

Daarna samen met Vydra erbij de 3 man rec van SG verbeterd naar 45 in 10:49.. ook hier zit wel meer in :).

Toch weer 15 paragon levels erbij :)

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

• 3xNix

3xNix

golfr in hart en nieren

Inrage schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 09:59:
[...]

Als je een enemy raakt met FS en je daar stopt dan doe je ook nog schade in een cone (driehoek) achter die enemy. Op die manier moet je dus niet in een pack chargen en recht in de fire chains terrecht komen.

Bij andere packs is het soms beter om volledig over de hele pack te chargen.
Ja precies... een soort shockwave waar je charge eindigt.
Ook als je strongarm bracers gebruiken moet je met deze cone werken, dat is de enige plek in de charge animatie met "knockup".. als je altijd door mobs heen charged heb je dus nooit profeit van je bracers

En kan je beter die ancient protectors gebruiken oid, of Krelm

@Deadsmell, Needless to say... ik ben nog niet dood gegeaan :9

[ Voor 4% gewijzigd door 3xNix op 25-03-2015 10:33 ]

• FireDrunk
Sabrac schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 10:04:
Gisteren solo de g.rift 47 geprobeert... helaas kwam ik constant net een minuut o.i.d te kort, even een goede rift + guardian en het is binnen.

Daarna samen met FireDrunk wat 2 man rifts gepushed.. 46 in 11:14 (1 sec te kort voor het record binnen SG). 47 en 48 ging beide net niet.

Daarna samen met Vydra erbij de 3 man rec van SG verbeterd naar 45 in 10:49.. ook hier zit wel meer in :).

Damn, dat ging inderdaad wel erg lekker gister :+
Vanavond maar eens met Laryx en misschien Vydra op zijn WD proberen :+

Even niets...

• chr0me1
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22-12 17:12
Sabrac schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 10:04:

Goed bezig! Mijn 47 ga je toch niet vlak voor het einde van het seizoen verbeteren he? ;)

• Ruigerock
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09-01-2024

Ruigerock

Keep calm and stay metal

3xNix schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 09:20:
[...]

Vortex heb ik eigenlijk nooit last van gehad, mijn taktiek is meestal charge - retreat (repeat untill dead)
Charge knop vasthouden doe ik eigenlijk bijna nooit, alles is getimed op gevoel.
Mijn statistieken komen bij jou in de buurt, daarom vroeg ik me af of jij niet last had van de zaken waar ik wel last van heb. De furnace zal vast helpen met de elites ;)
Na de season zal ik weer een poging nemen met jouw specs in gedachten.

De FC cone effect gebruik ik idd ook bij fire chains tot er 1 overblijft, handige tip voor degene die het nog niet hadden ontdekt.

Gisteren de aantal uren opgeteld en ik kwam op 2168 uur 8)7 dat is meer dan een jaar werken (40 uur/p/week)

[ Voor 14% gewijzigd door Ruigerock op 25-03-2015 17:42 ]

Diablo 3 - Battle.net

• Def87
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21-12 20:02
FireDrunk schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 11:58:
Vit op wapen naar 10% dmg.
Nieuwe shoulders gokken lijkt mij het belangrijkst, dan kan je je headgear vervangen voor Tzo krin of Leoric's.
Vit op je helm naar 6% CHC.
Seven sided strike op je shoulders naar CDR.

Voor de rest zou ik vooral veel T6 en Speed GRifts farmen... Zoveel mogelijk legendaries sprokkelen.

Als je je gems ook een poosje upgrade (alles naar ~25-30) ga je ook een flinke damage boost tegemoet. 3e socket icm een Bane of the Trapped doet ook veel extra dmg (~20-25%).
Bedankt!

Gisteren en net nog even gespeeld, en jouw tips overgenomen, mijn dmg is inderdaad een stukje omhoog gegaan, nu alleen nog andere items zien te vinden die beter zijn. Nog geen geluk mee, alleen maar dubbele inna's ( geen ancients ), en nog steeds geen goede 2hander ( Kadala, pls :> ).

Gisteren ook wat solo grifts gedaan ( lvl 29 ) en dat ging redelijk, ging wel bij de bosses redelijk vaak dood, maar het was te doen. Ik hoop met nog een paar upgrades het hogerop te kunnen zoeken :)

Jullie al een idee wat jullie gaan maken voor S3?

XBL/PSN Gamertag : LokiNL#1132

• Thalaron
Def87 schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 12:24:
[...]

Jullie al een idee wat jullie gaan maken voor S3?
Ik denk niets... Zat bij S02 al te twijfelen.. Enkel 2 items gevonden die echt de moeite waard zijn...
1 Ancient Lightning SoJ en 1 Ancient RoRG... In bijna 500 paragon lvls geen enkele Torch gevonden (huidige gekregen, net zoals mijn huidige Bracers...)

Ik denk dat ik me ga richten op NS Greater Rifts in de hoop dat er eens een keer een dikke 2 hander dropt... Heb bijna 800 Trial keys liggen...

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
Ik wacht weer met spelen tot s03 start. Ik denk dat ik me dan een wizzard of een hunter maak. Twijfels!
Monk was fun, maar wil nu eens iets anders proberen...
Wat adviseren jullie? Hunter of wizzard? Wat voor voordelen hebben beide classes?

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 16-12 16:04
Als ik al begin met een nieuwe char in S3 dan wordt het voor mij een wizzard, het enige wat ik nog niet heb. de rest allemaal wel gespeeld of zelfs dubbel voor verschillende builds.

• -ko-
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18-12 14:13

-ko-

Leidend Voorwerp

Gisteren eindelijk weer ingelogged, zoals maandag beloofd. Er is veeeel veranderd! Skills op de Barbarian weer 'goed' gezet, en gaan rammen! In 1 uurtje 2x level up, zonder boosts door op normal rustig de story line te volgen. Het bevalt me wel weer!

Als ik door RoS heen ben, gaan we maar eens Adventure Mode in om voor te bereiden op Season 3. Gisteren ook gemerkt dat deze game een goede uitlaatklep is na een lange dag... :P

Wa Doede Nou

• 3xNix

3xNix

golfr in hart en nieren

Ruigerock schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 12:18:
[...]

Mijn statistieken komen bij jou in de buurt, daarom vroeg ik me af of jij niet last had van de zaken waar ik wel last van heb. De furnace zal vast helpen met de elites ;)
Na de season zal ik weer een poging nemen met jouw specs in gedachten.

De FC cone effect gebruik ik idd ook bij fire chains tot er 1 overblijft, handige tip voor degene die het nog niet hadden ontdekt.

Gisteren de aantal uren opgeteld en ik kwam op 2680 uur 8)7 dat is meer dan een jaar werken (40 uur/p/week)
Tis ook wikken en wegen van alle skills, had met mijn oude amulet Arcane immuniteit maar geen CHD.
Daar lukte GR 37 niet mee, kwam een minuut te kort oid, nu met nieuwe amu heb ik 6 minuten over op GR37. Dat 91% CHD zo'n groot effect zou hebben wist ik ook niet.

Met mijn slechte Furnace heb ik nu toch rank 46 qua damage, alleen de boss blijft een probleem.
(maar dat los ik graag op met een pylon, GR37 gehaald met CDR pylon bewaard voor de boss)

Omdat ik trash op packs na niet echt dood maak, kan ik bijna door het hele level heen blijven chargen, en boss spawn redelijk goed timen in de buurt van een pylon.

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 16-12 13:58
Gisteren even gespeeld. Mijn vrouw had de desktop nodig voor haar werk, dus op mijn laptop gespeeld.
Was toch niet zo'n goed idee om daarop een multiplayer rift te doen met mijn HC Crusader, veel lag etc.

Uiteindelijk nog wel een paar Akkhan's pants van Kadala gekregen, waarmee ik nu op 6pc bonsu kom voor Akkhan:
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Pteer-2475/hero/45001901

Waar kan ik nu het best op focussen en klopt mijn build een beetje?
(Doel is om solo hogere Grifts te kunnen gaan doen).

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

• NastyNick
In season 3 gaan de meeste mensen een wizard beginnen volgens mij zoals ik lees her en der. Vooral die nieuwe Tal Rasha schijnt fun te zijn icm met de nieuwe wizboots.

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20-12 19:38
NastyNickNL schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 13:25:
In season 3 gaan de meeste mensen een wizard beginnen volgens mij zoals ik lees her en der. Vooral die nieuwe Tal Rasha schijnt fun te zijn icm met de nieuwe wizboots.
Valt wel mee qua fun, je moet de ptr of wiz forum eens lezen, dikke rant over dat ze wiz weer hebben generfed op ptr. Niet alle builds zijn denk ik gefinetuned of ontdekt, maar dh is na de laatste ptr patch volgens mij nog steeds king. Zoals sommige al zeggen, Demon Hunter 3 ipv Diablo 3. Begrijp me niet verkeerd, heb niks tegen DH, maar heb wel genoeg van dat de DH king is.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

NastyNickNL schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 13:25:
Nieuwe wiz spul komt net als nieuwe barb spul in patch 2.2.0, volgens mij. Hoef je dus geen season voor te spelen. Deze items zijn season exclusive in season 3.

An1mA schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 13:30:
[...]

Valt wel mee qua fun, je moet de ptr of wiz forum eens lezen, dikke rant over dat ze wiz weer hebben generfed op ptr. Niet alle builds zijn denk ik gefinetuned of ontdekt, maar dh is na de laatste ptr patch volgens mij nog steeds king. Zoals sommige al zeggen, Demon Hunter 3 ipv Diablo 3. Begrijp me niet verkeerd, heb niks tegen DH, maar heb wel genoeg van dat de DH king is.
Check de season 2 top greater rift solo ranglijsten op DiabloProgress eens. Zal je zien dat alle classes nu rond grift 50 zitten en er dus geen echte king is.

[ Voor 39% gewijzigd door Deadsmell op 25-03-2015 14:11 ]

• 3xNix

3xNix

golfr in hart en nieren

_Peter2_ schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 13:22:
Gisteren even gespeeld. Mijn vrouw had de desktop nodig voor haar werk, dus op mijn laptop gespeeld.
Was toch niet zo'n goed idee om daarop een multiplayer rift te doen met mijn HC Crusader, veel lag etc.

Uiteindelijk nog wel een paar Akkhan's pants van Kadala gekregen, waarmee ik nu op 6pc bonsu kom voor Akkhan:
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Pteer-2475/hero/45001901

Waar kan ik nu het best op focussen en klopt mijn build een beetje?
(Doel is om solo hogere Grifts te kunnen gaan doen).
Ik heb geen tot beperkte ervaring met Crusader, maar zou als prio 1 een goeie Leoric crown opnemen.
Je komt nu nog wat CDR te kort, of is dat niet nodig met holy shotgun build?

Zou ook steed-charge aanraden ergens in de build, als een escape e.d.
Je hebt nog geen panic knop voor HC.

• desjaak909
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 18-12 18:58
Deadsmell schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 14:07:
[...]

Check de season 2 top greater rift solo ranglijsten op DiabloProgress eens. Zal je zien dat alle classes nu rond grift 50 zitten en er dus geen echte king is.
Solo zit het nog wel redelijk dicht bij elkaar al zijn wiz/cruz de laagste classes. Teams zijn nog steeds WD,Crus en 2 DH'ers

Movies: letterboxd

desjaak909 schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 14:28:
[...]

Solo zit het nog wel redelijk dicht bij elkaar al zijn wiz/cruz de laagste classes. Teams zijn nog steeds WD,Crus en 2 DH'ers
Ja, door het samenspel, maar dat is geen eerlijke vergelijking in het 'who's the king' verhaal. Wel mooi om te zien wat het effect van het verlies van één van die chars is. Max 3-player rift ligt iets lager dan 4-player, 2-player lager dan 3-player, etc. :)

• desjaak909
Deadsmell schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 14:35:
[...]

Ja, door het samenspel, maar dat is geen eerlijke vergelijking in het 'who's the king' verhaal. Wel mooi om te zien wat het effect van het verlies van één van die chars is. Max 3-player rift ligt iets lager dan 4-player, 2-player lager dan 3-player, etc. :)
Maar DH'er is in alle groepen de DPS'er en de WD in alle groepen de CC'er, Cruz voor de buffs/pulls, niet echt veel variatie dus

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
desjaak909 schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 14:42:
[...]

Maar DH'er is in alle groepen de DPS'er en de WD in alle groepen de CC'er, Cruz voor de buffs/pulls, niet echt veel variatie dus
Dat is gewoon naar hoe de kit van de classes is opgebouwd. Lijkt mij vrij logisch dat een Cruz support is, aangezien hij de 'tanky guy' is... om nu een DH'er te de support te maken is dan gewoon niet verstandig :P

Dat een kit gemaakt is voor een bepaalde rol lijkt mij niet meer als logisch, meestal ga je ook een class spelen omdat de rol dat erbij gekoppeld is je bevalt.

• desjaak909
Dazzler2120 schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 14:44:
[...]

Dat is gewoon naar hoe de kit van de classes is opgebouwd. Lijkt mij vrij logisch dat een Cruz support is, aangezien hij de 'tanky guy' is... om nu een DH'er te de support te maken is dan gewoon niet verstandig :P

Dat een kit gemaakt is voor een bepaalde rol lijkt mij niet meer als logisch, meestal ga je ook een class spelen omdat de rol dat erbij gekoppeld is je bevalt.
Maar je zou toch verwachten dat bijvoorbeeld een wiz ook dps zou doen, maar die slaat nog geen deuk in een pakje boter in vergelijking met een DH'er. In de hoge grifts zijn er gewoon maar 3 classes vertegenwoordigd waarvan er dus maar 1 dps doet, dat is toch aan de lage kant lijkt mij

• cybergi
  • Laatst online: 13-08-2019

cybergi

ARCHANGELINC #2253

desjaak909 schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 14:48:
[...]

Maar je zou toch verwachten dat bijvoorbeeld een wiz ook dps zou doen, maar die slaat nog geen deuk in een pakje boter in vergelijking met een DH'er. In de hoge grifts zijn er gewoon maar 3 classes vertegenwoordigd waarvan er dus maar 1 dps doet, dat is toch aan de lage kant lijkt mij
mee eens DH WD EN CRUS...
ik heb de hoop dat na de patch dit erg gaat veranderen.
Dat mensen mee kunnen gaan met welke class dan ook.
Wiz Barb hebben ze gewoon kapot gemaakt. Verder vind ik dat ze de crus als dpser ook niet super goed gemaakt hebben dus uiteindelijk is de enige echte DPS class op het moment de DH..
Die ook niet zonder globes kan op het moment ..dus maak je ook geen dps dan :P

op naar de nieuwe patch op naar nieuwe builds en andere classes in the top GRifts

D3 Profile¦ArchangelINC#2253

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
[...]

True, maar toch speel je waar je de voorkeur naar hebt. De high level grifts worden normaliter gespeeld door mensen dat op de leaderboards willen komen. Die kiezen dan de "OP builds/classes". Spelen om op de leaderboards te komen dus, en niet voor fun/wat je zelf leuk vindt.
Ik speel dan ook gewoon liever met vrienden met een class wat ik leuk vind. Zo heb ik altijd monk gespeeld, nieuwe seizoen ga ik me dan wiz uitproberen

• Zephyr
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-03 13:48
ik vind het hele idee van een support-class in een action game zoals diablo 3 een idioot idee, of het nu crusaders zijn of Tiki WD's & whatnot.

gelukkig pub ik nooit en wordt ik dan ook niet in die rol geforceerd.

GR ~48 + zal je je inderdaad moeten aanpassen qua meest ideale group-setup.(persoonlijk zou ik dan weer liever WoW gaan spelen, maar that's me.)

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Dazzler2120 schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 14:52:
[...]

True, maar toch speel je waar je de voorkeur naar hebt. De high level grifts worden normaliter gespeeld door mensen dat op de leaderboards willen komen. Die kiezen dan de "OP builds/classes". Spelen om op de leaderboards te komen dus, en niet voor fun/wat je zelf leuk vindt.
Ik speel dan ook gewoon liever met vrienden met een class wat ik leuk vind. Zo heb ik altijd monk gespeeld, nieuwe seizoen ga ik me dan wiz uitproberen
niet ech mee eens het is al te merken vanaf gr40 ..vind ik niet echt super hoog en je kan me niet vertellen dat je t6 nog een uitdaging vind ..? en leuk samen spelen doen we binnen me clan ook op 54-60..maar gedwongen alleen met de wd crus en dh..

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

[...]

Dat is waarom men eindeloos rant over de Wizard, hij wordt zwaar genegeerd. Het lijkt zelfs dat bij de lichtste hint dat een skill-item combo bovengemiddeld zou presteren, men er als de kippen bij is om de NerfCannon 5000 af te vuren.

Monks en Barbarians kunnen zich anders ook goed houden in hoge solo GR's, enkel niet in groep. Hun speelstijl van de populaire builds is dan ook moeilijk te combineren met andere classes. De DH doet meer damage maar is dan ook een glass cannon: zonder support houdt het al snel op.

[ Voor 5% gewijzigd door Phuncz op 25-03-2015 15:01 ]

Phuncz schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 15:01:
[...]
Monks en Barbarians kunnen zich anders ook goed houden in hoge solo GR's, enkel niet in groep. Hun speelstijl van de populaire builds is dan ook moeilijk te combineren met andere classes. De DH doet meer damage maar is dan ook een glass cannon: zonder support houdt het al snel op.
Het is niet het samenspelen met die classes en builds dat moeilijk is, maar het samenspelen met sommige mensen die die classes bespelen. Ik kom meer gevallen tegen waarin het wel goed gaat dan andersom.

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19:52
Deadsmell schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 15:16:
[...]

Het is niet het samenspelen met die classes en builds dat moeilijk is, maar het samenspelen met sommige mensen die die classes bespelen. Ik kom meer gevallen tegen waarin het wel goed gaat dan andersom.
Spelen met een Barb met een Reakor set in een Grift vind ik (met een DH) over het algemeen zwaar irritant. Dit ligt volgens mij niet aan de persoon maar aan de set? Constant dat snelle heen en weer geschuifel werkt een beetje op mijn zenuwen... _/-\o_
Ook kom ik regelmatig in rifts waarbij de Barb 300 mtr. verder rondhobbeld en volledig z'n eigen spel speelt.
Lijkt me in een groep ook niet helemaal de bedoeling alhoewel de set dit blijkbaar wel uitnodigd... 8)7

Apsie's profiel

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Apsie schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 15:31:
[...]

Spelen met een Barb met een Reakor set in een Grift vind ik (met een DH) over het algemeen zwaar irritant. Dit ligt volgens mij niet aan de persoon maar aan de set? Constant dat snelle heen en weer geschuifel werkt een beetje op mijn zenuwen... _/-\o_
Ook kom ik regelmatig in rifts waarbij de Barb 300 mtr. verder rondhobbeld en volledig z'n eigen spel speelt.
Lijkt me in een groep ook niet helemaal de bedoeling alhoewel de set dit blijkbaar wel uitnodigd... 8)7
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

• desjaak909
Deadsmell schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 15:16:
[...]

En dat er bijvoorbeeld een optimale groep samenstelling is, daar is uiteindelijk niks aan te doen, maar dat de verschillen nu zo groot zijn dat je bij grifts 45+ wel gedwongen wordt om DH'ers mee te nemen lijkt mij niet helemaal de bedoeling

[...]

Vind ik ook zwaar irritant, maar dat het ook anders kan bewijzen vele andere mensen die wel samen kunnen spelen.

desjaak909 schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 15:37:
[...]

En dat er bijvoorbeeld een optimale groep samenstelling is, daar is uiteindelijk niks aan te doen, maar dat de verschillen nu zo groot zijn dat je bij grifts 45+ wel gedwongen wordt om DH'ers mee te nemen lijkt mij niet helemaal de bedoeling
Mee eens, maar je reageert nu op mijn stelling dat Raekor Barbs e.d. ook teamspelers kunnen zijn. ;)

[ Voor 25% gewijzigd door Deadsmell op 25-03-2015 15:39 ]

• desjaak909
Deadsmell schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 15:37:
[...]

Mee eens, maar je reageert nu op mijn stelling dat Raekor Barbs e.d. ook teamspelers kunnen zijn. ;)
reactie was inderdaad niet echt op daarop idd, maar reakor barbs heb je in een team juist niks meer aan nadat ze de drag hebben weggehaald, die waren toen juist erg chill als ze wisten wat ze deden

• NastyNick
Daar sla je de spijker mee op z'n kop. Het zou ook raar zijn dat 4 'squishy' DH's of Wizards verder zouden kunnen komen dan een echt uitgebalanceerd team. Die laatste genoemde class zie echter weinig meedoen in 4 player parties.

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17-10 17:25
[...]

Mja als er minder dan 4 mobs over zijn in een pack dan heb je als een reakor barb daar niet veel meer te zoeken, dan hop je naar de volgende pack. Andere classes die wel goede single target damage hebben kunnen dat wel effe oplossen :)

Maar 300 meter voorop lopen is wel een beetje stom, met ground stomp kan je alles bij elkaar brengen en kan iedereen dikke AoE damage doen.

Hoe beter m'n gear wordt en hoe hogere grifts ik doe (meestal in pub games) hoe minder polulair ik ben als barb :) Maar voor T6 rifts vind iedereen de clear speed wel lekker.

• Infinchible
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 26-12 20:54

Infinchible

Woef!

Vandaag een Blackthorne set bij elkaar gekregen, 3 items. Gaf me iets meer damage, maar heb nu wel 10% elite-dmg en geen last meer van desecrator enzo dus dat is wel fijn.
De belt vond ik tijdens een rift, de schoenen had ik zelf nog liggen. Toen wou ik er nog wel 1 bij, dus even naar kadala met maar iets van 300 shards. Opgemaakt aan pants, was precies de laatste die ze gaf de Blackthornes. :D

Niet echt een set die je bij een Fire-wizard denkt tegen te komen, maar wil hem wel even proberen.
Disintegrate is mijn main damagedealer, met Archon voor de elitepacks erbij. Torment 4 gaat op zich wel singleplayer, multi doe ik dat meestal ook wel, kan ik wel meekomen.

Iemand nog goede tips wat ik 'makkelijk' kan verbeteren?

• Ealjebij
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 02-12-2024
[...]

Speler heeft hier wel invloed op, ik heb uit ergernis maar Raekor set gepakt aangezien er amper builds zijn die zoveel dmg hebben op een barb. Als ik hier op speel probeer ik zelf bij de party te blijven en samen door een rift heen te lopen.

Kan niet wachten tot de PTR naar live komt. Eindelijk damage op de barb..

D3 Profiel

• 3xNix

3xNix

golfr in hart en nieren

Barb is ook wel vervelend in een groep, single target doe je helemaal niets en je "damage" dealers zijn te squishy om ook door te trash heen te ploegen op zoek naar elite/champ packs.

Meestal komt het er op neer dat de DH losse mobs aan het killen is die ik over laat, dus hij alleen z'n potentie kan laten zien op de boss... want de rest is al dood voor hij/zij aan komt rennen.
(Phys-DoT barb lijkt me nog slechter in groepen)

Het beste is dan nog ieder z'n eigen kant op gaan als het mogelijk is, heb je geen "last" van elkaar.

Rend/Whirlwind heeft in ieder geval tank potentie als je met WW alle mobs naar je toe trekt, en niet gelijk 3 schermen verder loopt dan de rest.

[ Voor 3% gewijzigd door 3xNix op 25-03-2015 16:38 ]

• Zephyr
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-03 13:48
monks kunnen zonder moeite een raekor barb bijhouden.

alle andere classes hobbelen er maar een beetje achteraan en schieten hier en daar wat op los grut wat TOCH uiteindelijk dood gaat door dots.

dat wordt je snel zat denk ik ja.

net zoals het voor een raekor-barb of monk al gauw te traag gaat.

partijen aan beide kanten moeten in dat geval hun speelstijl aanpassen om zich ook nuttig te voelen. tja... 8)7
Het grootste nadeel aan niet bij elkaar blijven is dat je wel meer dmg moet doen (monster HP is opgeschaald) zonder dat je de group bonus krijgt. Je maakt het dus moeilijker voor iedereen zonder dat iemand er iets mee opschiet.

Nou is dat in T6 tegenwoordig niet echt een issue meer omdat een groot deel T6 met 4 player scaling nog steeds wegvaagt, maar toch. Voor de achterblijvers is het gunstiger de game te verlaten en solo te gaan (meer te doen, zelfde reward).

<GOT> Zarhrezz#2885

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
Zarhrezz schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 16:44:
Het grootste nadeel aan niet bij elkaar blijven is dat je wel meer dmg moet doen (monster HP is opgeschaald) zonder dat je de group bonus krijgt. Je maakt het dus moeilijker voor iedereen zonder dat iemand er iets mee opschiet.

Nou is dat in T6 tegenwoordig niet echt een issue meer omdat een groot deel T6 met 4 player scaling nog steeds wegvaagt, maar toch. Voor de achterblijvers is het gunstiger de game te verlaten en solo te gaan (meer te doen, zelfde reward).
4man heb je echter meer kans op legendary drops. Dus dan kan je niet beter solo gaan runnen lijkt me

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Zarhrezz schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 16:44:

Ik dacht dat GR's niet schalen met de hoeveelheid players ?
Dazzler2120 schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 16:47:
[...]

4man heb je echter meer kans op legendary drops. Dus dan kan je niet beter solo gaan runnen lijkt me
Hangt er vanaf waarvoor je speelt. Ik persoonlijk voor mijn plezier en als ik steeds achter iemand aan moet hobbelen, dan is dat plezier snel weg en houd ik het voor gezien.

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
Deadsmell schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 16:54:
[...]

Hangt er vanaf waarvoor je speelt. Ik persoonlijk voor mijn plezier en als ik steeds achter iemand aan moet hobbelen, dan is dat plezier snel weg en houd ik het voor gezien.
Klopt :) Als je voor je plezier speelt kan je meestal een party zoeken wat op jouw wensen
Moet zeggen dat ik als monk meestal in de buurt blijf van mijn party, en dus gewoon langzamer loop indien nodig

Phuncz schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 16:54:
[...]
Ik dacht dat GR's niet schalen met de hoeveelheid players ?
HPs weet ik niet zeker...maar daar zit je toch niet voor de drops, dus het feit dat je de magic find group bonus mist is minder relevant...

<GOT> Zarhrezz#2885

Dazzler2120 schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 16:47:
[...]
Alleen als je de magic find bonus heb....no icon, no bonus.

<GOT> Zarhrezz#2885

chr0me1 schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 11:48:
[...]

Goed bezig! Mijn 47 ga je toch niet vlak voor het einde van het seizoen verbeteren he? ;)
Geen zorgen, gezien mijn luck met ancients (heb alleen de SWK shoulders en de torch nog maar) denk ik het niet :P dat kleine beetje extra heb ik nu nodig om die 47 te halen.

• Thalaron
cybergi schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 14:54:
[...]

niet ech mee eens het is al te merken vanaf gr40 ..vind ik niet echt super hoog en je kan me niet vertellen dat je t6 nog een uitdaging vind ..? en leuk samen spelen doen we binnen me clan ook op 54-60..maar gedwongen alleen met de wd crus en dh..
T6 stelt, tenzij je net nieuw bent natuurlijk, niet veel voor idd...
Ik zou graag een T7-12 zien met meer kans op Ancient... op dit moment is zowat elke drop (op SOJ/Unity na) elke drop zowat zinloos...

En dan bij T12 (Grift niveau 45 ofzo) 100% ancient met 50% dropkans t.o.v. T6 zou ik prima vinden :)

[ Voor 8% gewijzigd door Thalaron op 25-03-2015 18:45 ]

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19:42
Thalaron schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 18:43:
[...]

T6 stelt, tenzij je net nieuw bent natuurlijk, niet veel voor idd...
Ik zou graag een T7-10 zien met meer kans op Ancient... op dit moment is zowat elke drop (op SOJ/Unity na) elke drop zowat zinloos...
Dat is natuurlijk een beetje een eindeloos verhaal. Met nog meer kans op ancient hebt je straks alles ancient en vervolgens kan je je weer 'vervelen'. Maken ze weer uber-ancients, waarvan de drop-kans weer hoger moet etc etc. T7-T10 zal verder niet veel verandering brengen en willen ze ook niet, daar zijn grifts/speedgrifts voor. Al zie ik het zelf ook graag verschijnen tho!

Signature

• Thalaron
mouzetc schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 18:47:
[...]

Dat is natuurlijk een beetje een eindeloos verhaal. Met nog meer kans op ancient hebt je straks alles ancient en vervolgens kan je je weer 'vervelen'. Maken ze weer uber-ancients, waarvan de drop-kans weer hoger moet etc etc. T7-T10 zal verder niet veel verandering brengen en willen ze ook niet, daar zijn grifts/speedgrifts voor. Al zie ik het zelf ook graag verschijnen tho!
Klopt natuurlijk deels.. al is Griften in mijn ogen meer voor meer shards/exp en voornamelijk gems upgraden in mijn ogen. + als je in zeg T10-12 meer Ancient kan krijgen dan kan je vanzelf weer verder in Grifts. Dus het zou elkaar lijkt mij goed aanvullen. Daarbuiten is Grift 45+ dan nog altijd moeilijker dan in mijn idee ;-)

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Ik zie liever de aankondiging voor een expansion met een extra act, lvl 80, meer skills, meer gebieden, meer monsters dan gewoon hogere difficulties met hogere Ancient dropkans. Dat is leuk, tot je alles hebt, dan ben je het weer allemaal beu.

• microoo
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19-12 13:11
Tsjah het fenomeen power creep is in veel spellen die lang bestaan nou eenmaal een issue.

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-12 07:40
Phuncz schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 20:36:
Ik zie liever de aankondiging voor een expansion met een extra act, lvl 80, meer skills, meer gebieden, meer monsters dan gewoon hogere difficulties met hogere Ancient dropkans. Dat is leuk, tot je alles hebt, dan ben je het weer allemaal beu.
Ik weet het niet, juist een lagere drop kans, maar één stabiele plek waar iets droped zodat je het ook kan opzoeken.

Nu is het zo veel mogelijk doden.

Met Tier 6-12 ofzo kom je een heel eind.

de Grift is leuk, maar dat is vooral voor de ranking.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Je kijkt naar de korte termijn: "ik zoek een item en ik wil het makkelijker", maar kijk eens naar de lange termijn. De enige manier om het spel weer interessant te maken is door content toe te voegen, wat ze ook hebben gedaan met eerst een expansion en adventure mode, toen rifts, toen greater rifts.

Kadala (makkelijker legendaries vinden) helpt niet bij aan het interessant houden van een game. Een hogere difficulty voor makkelijker legendaries te vinden is gewoon een versneld pad naar verveling, ook al willen we het allemaal zo graag.

• whatupdoc
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-04-2022
tja het blijft een grind game. Op een gegeven moment heb je wel alles wat je wil en ben je klaar met grinden. Spel uitgespeeld.
Tja...de meeste spellen ben ik met minder dan 200 uur wel klaar...dus de houdbaarheid van Diablo 3 kan ik niet over zeuren, zeker omdat er geen monthly fee is.

<GOT> Zarhrezz#2885

• Thalaron
Dat snap ik allemaal wel... Punt is wel dat wanneer je op 1800+ uur spelen zit en nog altijd niet een BiS wapen hebt...

Zoals ik eerder al aangaf... Heb iets van 30 SoJ's gevonden sinds RoS... En nog nooit echt een goed wapen... En toen ik EINDELIJK een Kridershot kreeg... Wastie niet zinvol omdat een week later elke Ancient 2 hander beter was...

Elke keer dat ik een item krijg met potentie tot verbetering is het geen ancient.. Ofwel ik zit al sinds begin season 2 vast op hetzelfde niveau (dus 570 paragon's lang geen enkele echte upgrade...) dus ik zie graag een optie tot gerichter @Kadala ofwel meer/100% kans op ancient. Dat wilt niet zeggen dat ze het heel makkelijk moeten maken. Zeg ff T6+ met Grift niveau 50 = 100% ancient... Dan moet nog altijd het gewenste item + de juiste stats droppen...

Vanavond met een paar clanleden griftjes rond de 40 gedaan. Wat tikt de xp dan snel aan zeg: van para 407 naar 424 gegaan. :)

En eindelijk een Ancient Inna's Vast Expanse gevonden. Niet met de stats die ik wilde, maar hij geeft me wel een damage en toughness boost. Helaas geen secondary resist of life regen.

Met huidige stats: +26k (sheet) dps, +1.4M toughness, -160k recovery.

Het meest voor de hand liggende is %life rerollen naar vit lijkt me, maar ik vind het ook erg fijn om life regen op de chest te hebben, voor snelle recovery en dikker absorb shield van Wildebeast. Wat zouden jullie doen? Iets rerollen, of huidige chest houden...?

Inna's Vast Expanse

[ Voor 6% gewijzigd door Deadsmell op 25-03-2015 22:55 ]

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19:42
Lijken me perfecte starts toch? Als er al allres op zit kan je automatisch geen secondaire res erop hebben. Life % naar vit rollen is t beste. Je zou t zo ook kunnen laten en gold naar -> % reduction, maar dat is minder.

Signature

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-12 17:38

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Waarom is dat minder? Ben wel nieuwsgierig naar de gedachte daarachter. Ik check ook altijd ff voor de zekerheid of 15% life uiteindelijk niet meer vit geeft dan de stat zelf.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

• Thalaron
Tektoon schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 02:11:
check ook altijd ff voor de zekerheid of 15% life uiteindelijk niet meer vit geeft dan de stat zelf.
Dat inderdaad!
Heb ooit een keer (vlak na de patch toen rerollen net nieuw was) een belt van 15% Life naar Vita aangepast... met als resultaat dat ik minder HP kreeg :+

• NastyNick
Over het algemeen kun je wel beter vit hebben dan %life vooral op een ancient.

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Thalaron schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 22:26:
Dat snap ik allemaal wel... Punt is wel dat wanneer je op 1800+ uur spelen zit en nog altijd niet een BiS wapen hebt...
Je bevestigt wat ik zei: je wilt gewoon een item omdat je gefrustreerd bent dat je aan de slechte kant van RNG staat. Maar probeer je een wereld in te beelden waar je je BiS wapen hebt, wat dan ? Dat is het juist, het genot dat je uit Diablo haalt door het vinden van een goede item is van korte duur. The chase is better than the catch.

Ik heb vorig weekend een Ancient Kridershot gevonden die wel best indrukwekkend is. Mijn eerste en onmiddellijk eentje waar ik nog jaren over kan doen voordat ik een betere vind. Gigantisch veel geluk langs mijn kant, maar dit is niet bedoeld om op te scheppen, RNG = Random. Maar denk je dat ik er nu 1% gelukkiger door ben geworden ? Nee want dan kijk je naar de volgende item die een upgrade kan gebruiken en dan focus je daar op.

Wat mij gelukkiger maakt is meer content zodat meer mensen gaan en blijven spelen en we nieuwe uitdagingen kunnen aangaan. T7-T12 is geen uitdaging, die hebben we al met GR's. Het is gewoon een excuus om meer items met gele randjes te vinden zodat de uitdaging weer verdwenen is.
whatupdoc schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 21:38:
tja het blijft een grind game. Op een gegeven moment heb je wel alles wat je wil en ben je klaar met grinden. Spel uitgespeeld.
Je laat het merken alsof het een onoverkomelijk probleem is. Het is toch maar zielig als je enkel speelt om alles te verzamelen en voor de rest geen plezier eruit haalt. Dan is het gewoon een sleur en dan ga je wat extra uren beter werken, daar krijg je tenminste nog geld voor monotoon labeur.

Persoonlijk bekijk ik het niet zo en speel ik D3 ook niet als slotmachine. Ik werk 8u per dag zoals velen hier (gok ik) en Diablo is voor mij nog steeds een ontspanning. Niet omdat ik die ene item uit de honderden zoek, maar doordat het leuk is samen met anderen te spelen en uitdagingen aan te gaan.
Gister ochtend mij weer tegen de muur genaamd g.rift 47 solo gegooid.. ging helaas stukken slechter dan de vorige pogingen en vervolgens waren de keys op.. volgende keer beter.

Later op de avond nog even speedrifts gedaan en ik zou wat 2 mans met FireDrunk doen, echter moest ik zelf later die avond weg (Sorry Fire).Dus dit is er bij ingeschoten.

Vanavond weer een poging :)

Ach, als je grinden voor BiS zat bent en daardoor ook niet verder komt in greaters...heb je 'A unique collection' achievement al? Ik ben de laatste week maar weer eens gaan hunten naar Yakara (het eerst lege vakje in m'n lijst)...zodra 2.2 live is kap ik er direct weer mee |:(

<GOT> Zarhrezz#2885

• whatupdoc
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-04-2022
Phuncz schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 08:05:
[...]

Je laat het merken alsof het een onoverkomelijk probleem is. Het is toch maar zielig als je enkel speelt om alles te verzamelen en voor de rest geen plezier eruit haalt. Dan is het gewoon een sleur en dan ga je wat extra uren beter werken, daar krijg je tenminste nog geld voor monotoon labeur.

Persoonlijk bekijk ik het niet zo en speel ik D3 ook niet als slotmachine. Ik werk 8u per dag zoals velen hier (gok ik) en Diablo is voor mij nog steeds een ontspanning. Niet omdat ik die ene item uit de honderden zoek, maar doordat het leuk is samen met anderen te spelen en uitdagingen aan te gaan.
Was meer mijn reactie op iemand anders die nog steeds het hele seizoen een bepaalde item niet krijgt.
Ik beleef er ook best plezier aan hoor. En als ik even geen zin heb speel ik wel battlefield 4 ofzo.

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Zarhrezz schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 09:00:
Ach, als je grinden voor BiS zat bent en daardoor ook niet verder komt in greaters...heb je 'A unique collection' achievement al? Ik ben de laatste week maar weer eens gaan hunten naar Yakara (het eerst lege vakje in m'n lijst)...zodra 2.2 live is kap ik er direct weer mee |:(
Ze gaan de Act 2 Sewers uniques toevoegen aan de game als bounties, dus grote kans dat je de "infamous three" makkelijker gaat vinden vanaf 2.2 !
Persoonlijk kijk ik wel uit naar 2.2, weer wat meer builds en eindelijk wat sets die vanonder het stof kunnen !

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Phuncz schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 09:24:
[...]

Ze gaan de Act 2 Sewers uniques toevoegen aan de game als bounties, dus grote kans dat je de "infamous three" makkelijker gaat vinden vanaf 2.2 !
Persoonlijk kijk ik wel uit naar 2.2, weer wat meer builds en eindelijk wat sets die vanonder het stof kunnen !
Als ze trouwens een set zoals de IK set veranderen, veranderen de items die je al hebt dan ook? Of blijven dat 'legacy' items met de oude eigenschappen?

Vicariously I live while the whole world dies

• Paterpor
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 26-12 16:32
Persoonlijk kijk ik uit naar Season 3! Was goed begonnen met een monk op Season 2 maar door de geboorte van een dochtertje niet de aandacht aan kunnen besteden om het goed te spelen. Een beetje normal gespeeld, maar normal is toch maar normal :).

In season 3 ga ik volledig voor een witch doctor, enige class die ik nog niet tot 70 heb gekregen. Volgens de voorspellingen gaat de witch doctor stevig wat DPS kunnen pompen dus dat zit wel snor in softcore. Over twee weken (+1 dag) is het zal zover!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Vicarious schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 09:28:
[...]

Als ze trouwens een set zoals de IK set veranderen, veranderen de items die je al hebt dan ook? Of blijven dat 'legacy' items met de oude eigenschappen?
De set items veranderen ze mee, zolang ze niet legacy zijn (pre 2.0). Dit omdat sets moeilijker zijn om te verzamelen dan een random legendary en omdat het anders heel erg verwarrend wordt als een set aangepast wordt aangezien je dan meerdere versies van een set hebt met dezelfde naam.

• Evengeduld
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20-08-2021
Vicarious schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 09:28:
[...]

Set items veranderen normale legendaries zal je opnieuw moeten vinden voor de geupdate powers
Pagina: 1 ... 65 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.