Ruigerock schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 16:01:
[...]
Dat doe je goed zonder vile ward, de barb staat bij mij even op stal. Hoe ga jij om met de kleinere packs? Ik zie dat je niet bijzonder veel cooldown hebt. GR35 begon al eng te worden, 1 keer vast zitten in een kleine groep monsters met de FC op cooldown en dat doet meteen al veel pijn.
Elke fire-chain pack met vortex zorgt spontaan voor zweterige handjes.
Sorry, gisteren geen tijd gehad voor een degelijk antwoord.
Heb in game, inclusief shout +/- 32miljoen toughness. (37Mil met 25stacks Rampage oid)
(geen idee of Esoteric Alteration Gem daar al in zit), verder ben ik immune voor Poison.
In game 1.070.000 damage oid.
PL punten spread:
14% movement(11% op boots) - 20Vit - rest str
Crit chance max - rest Crit dam - na 400 IAS (5% CDR zet geen zoden aan de dijk, IAS ivm Rift Boss)
Resist all max - Life rest - daarna armor
LoH - AoE damage - daarna gold find?
Enige problemen die ik tegen kom in rifts zijn:
Reaper charge
Echt TE irritant kan veroorzaken dat je charge niets raakt.
Angel - charge
zie reaper charge
Shielding
Probleem dat de damage niet netjes verdeeld is, en er 1 mob overblijft aan het eind.
Deze shielded mob kan dan ook dingen casten zoals wall, prison en andere nare dingen.
Prison
Kan charge onderbreken, of zelfs een charge kosten. (simpel op te lossen met IP of WotB)
Waller
Meestal geen issue omdat elite packs niet veel kunnen casten, maar kan fout gaan.
Heb IP en WotB achter de hand met 50% DR om dit probleem tegen te gaan.
Grote mobs zoals mallet lords.
Omdat ik de tijd niet altijd neem te lezen wat ze kunnen wordt ik soms verrast door een ability.
Meestal is dat bij erg grote mobs in een kleine ruimte waar ik de grond niet meer kan zien.
Freeze en dat soort ongein, nog niet aan dood gegaan... maar zou zomaar kunnen gebeuren.
Verder passen er ook minder grote mobs in de "end of charge AoE cone" en dat kan vervelend zijn.
Firechain is meestal geen issue omdat elite packs te stunnen zijn en redelijk snel dood gaan.
Gebruik maken van de "end of charge AoE cone" hoef je er niet tussen te staan.
Vortex heb ik eigenlijk nooit last van gehad, mijn taktiek is meestal charge - retreat (repeat untill dead)
Charge knop vasthouden doe ik eigenlijk bijna nooit, alles is getimed op gevoel.