Phuncz schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 09:24:
[...]
Ze gaan de Act 2 Sewers uniques toevoegen aan de game als bounties, dus grote kans dat je de "infamous three" makkelijker gaat vinden vanaf 2.2 !
Persoonlijk kijk ik wel uit naar 2.2, weer wat meer builds en eindelijk wat sets die vanonder het stof kunnen !
Ik denk dat ik S3 maar met Wiz ga doen en dan levelen gebaseerd op achievement hunting =)

Dit soort runs doe ik (T6) nu met m'n Wiz met 6-p Firebird / 4-p Tal en Wave of Force...het speelt erg lekker maar t'is een van die skills die niet end-game competitive zijn (jammer, jammer, jammer). Voor levelen wel een prima skill, zo blijft het transmog halen nog een beetje leuk.

<GOT> Zarhrezz#2885

Phuncz schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 09:39:
[...]
De set items veranderen ze mee, zolang ze niet legacy zijn (pre 2.0). Dit omdat sets moeilijker zijn om te verzamelen dan een random legendary en omdat het anders heel erg verwarrend wordt als een set aangepast wordt aangezien je dan meerdere versies van een set hebt met dezelfde naam.
Ik denk dat ze het ook doen om te voorkomen wat we 'vroeger' hadden; legacy Nat's partial bonus + new Nat's bonus >> full new Nat's bonus.

Doordat set items geen unique affixes hebben, kunnen ze simpelweg een update doorvoeren. Bij legendary items ligt dat lastiger; Triumvirate krijgt nu een legendary affix. Die neemt een primary of secondary slot in...hoe zet je bestaande items om? Wordt er random een affix replaced? Hoe zit dat met rerolled affixes? Moet je de speler dan maar laten kiezen? Nogal een puinhoop waar niemand blij van gaat worden. Dat je gewijzigde legendaries dus opnieuw moet vinden, is dus ook vooral een praktische keuze.

<GOT> Zarhrezz#2885

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02:32
Phuncz schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 08:05:
[...]

Je bevestigt wat ik zei: je wilt gewoon een item omdat je gefrustreerd bent dat je aan de slechte kant van RNG staat. Maar probeer je een wereld in te beelden waar je je BiS wapen hebt, wat dan ? Dat is het juist, het genot dat je uit Diablo haalt door het vinden van een goede item is van korte duur. The chase is better than the catch.

Ik heb vorig weekend een Ancient Kridershot gevonden die wel best indrukwekkend is. Mijn eerste en onmiddellijk eentje waar ik nog jaren over kan doen voordat ik een betere vind. Gigantisch veel geluk langs mijn kant, maar dit is niet bedoeld om op te scheppen, RNG = Random. Maar denk je dat ik er nu 1% gelukkiger door ben geworden ? Nee want dan kijk je naar de volgende item die een upgrade kan gebruiken en dan focus je daar op.
Natuurlijk gaat de focus eraf zodra je weer een "gewenste upgrade" krijgt. Het lijkt mij echter niet de bedoeling om tot de nieuwe expansion "vast" te zitten. In mijn ogen is dat ook killing. Ik ga bv. geen S03 spelen simpelweg omdat ik geen zin heb om 1: alles opnieuw te vinden en 2: om op het einde van al die tijd en moeite niets toe te kunnen voegen aan mijn huidige main...

Ik bedoel niet dat ik bij kadala een vakje "Kridershot Slot" krijg... maar gewoon een vakje "Bow" en "xBow" zou al helpen... Bij Kadala steeds Bakkan Casters krijgen schiet niet echt op met 75 shards per poging. Meestal is het alles geel/blauw overigens.

En het "probleem" in mijn ogen is meer dat het "soort" wapen TEveel bepaalt hoe goed je char. is. Met een bruikbare (lees: Ancient met acceptabele rolls) is er gewoon veel meer mogelijk in built variatie. Ik kan bv. zeggen... weg met die Reaper Wraps... Of weg met Cindercoat/Pride's Fall en hallo Frostburns/Magefists (welke ik er een ancient heb liggen met 20% Fire/CHC/CHD/DEX en nog iets..)

Het is niet dat ik gefrustreerd ben, het is alleen erg jammer.
Wat ik al aangaf... wapens zijn nu eenmaal erg bepalend en dat maakt het wat onwenselijk dat bepaalde wapens niet droppen. Indien je een Crusader speelt en hij wilt geen Unrelenting Phalanx/Blade of the Prophecy droppen kan je ook maar bar weinig om zo maar een voorbeeld te noemen.

Anyways... ze kunnen natuurlijk het systeem nooit perfect krijgen. Maar van MIJ mag het wel "iets" specifieker dan wat het nu is. Heb nog 10 Ramaladni's Gifts liggen en geloof me... ik ben er niet heel zuinig mee... Ik gebruik ze geregeld om iets uit te proberen (laatst nog een Windforce) terwijl ik van te voren al wist dat het vermoedelijk niets zou zijn. SoJ's en Unity's genoeg... En 2x in heel mijn D3 carriere een Kridershot, waarvan 1x op lvl <25.

Ach... er komt vanzelf een expansion en dan zijn er hoop ik weer betere wapens om niet te vinden. ;)

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 23:35

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Paterpor schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 09:38:
Persoonlijk kijk ik uit naar Season 3! Was goed begonnen met een monk op Season 2 maar door de geboorte van een dochtertje niet de aandacht aan kunnen besteden om het goed te spelen. Een beetje normal gespeeld, maar normal is toch maar normal :).

In season 3 ga ik volledig voor een witch doctor, enige class die ik nog niet tot 70 heb gekregen. Volgens de voorspellingen gaat de witch doctor stevig wat DPS kunnen pompen dus dat zit wel snor in softcore. Over twee weken (+1 dag) is het zal zover!
Ga lekker van je kleine genieten! Veel belangrijker dan D3, dat wacht wel hoor!

Gefeliciteerd nog, geniet ervan, want voor je het weet zijn ze groot :).

Battle.net || Strava

• cybergi
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-08-2019

cybergi

ARCHANGELINC #2253

whirlwind zal je straks ook het probleem hebben dat je voor moet gaan lopen om het up te houden.

D3 Profile¦ArchangelINC#2253

• Ealjebij
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 02-12-2024
cybergi schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 10:43:
whirlwind zal je straks ook het probleem hebben dat je voor moet gaan lopen om het up te houden.
Nee hoor, ik heb een WW barb op ptr met Bul kathos set wapens (deze geeft 10 fury /sec) en hierdoor je kan bijna (met hexing pants geen probleem) non-stop WWen + taekuk ding 100% up houden.

[ Voor 8% gewijzigd door Ealjebij op 26-03-2015 10:59 ]

D3 Profiel

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Ealjebij schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 10:58:
[...]

Nee hoor, ik heb een WW barb op ptr met Bul kathos set wapens. en je kan bijna (met hexing pants geen probleem) non-stop WWen.
ik en qua dps ? dus dmg output ? heb je dat kunnen testen ? kan je een 45 clearen solo of hooger ?

ik vraag dit omdat ik best graag barb speel :) en ik geen ptr getest heb

[ Voor 9% gewijzigd door cybergi op 26-03-2015 11:00 ]

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 08:48
Ik zat gisteren (of eergisteren) een stream te kijken van een WW barb die GR 59 clearde in zijn uppie. Dus 45 moet ook lukken ;)

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

lolgast schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 11:03:
Ik zat gisteren (of eergisteren) een stream te kijken van een WW barb die GR 59 clearde in zijn uppie. Dus 45 moet ook lukken ;)
lekker hoor :) nou ja maybe weer eens naar de barb en minder DH vanaf volgende patch :)

• Ealjebij
cybergi schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 11:00:
[...]
ik en qua dps ? dus dmg output ? heb je dat kunnen testen ? kan je een 45 clearen solo of hooger ?

ik vraag dit omdat ik best graag barb speel :) en ik geen ptr getest heb
47~ is bij mij het limiet, ik speel met IK set + hexing pants + mortick bracers (geven all runes berserk) en GEEN 2e wastes (ww set).

Zou hoger kunnen komen als ik Wastes + Ik set mix, maar dat vind ik niet fijn spelen. Heb het wel eens gedaan en kom makkelijk rond grift 50~

D3 Profiel

• NastyNick
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-09 10:18
Barb leek mij in S3 ook wel weer leuk om te beginnen. Ik baal er alleen van in het verleden dat een barb geen 'redding' skill heeft. Of komt deze er nog?

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Ealjebij schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 11:10:
[...]

47~ is bij mij het limiet, ik speel met IK set + hexing pants + mortick bracers (geven all runes berserk) en GEEN 2e wastes (ww set).

Zou hoger kunnen komen als ik Wastes + Ik set mix, maar dat vind ik niet fijn spelen. Heb het wel eens gedaan en kom makkelijk rond grift 50~
heb ik weer wat te doen :)

Ik ga overigens niets in season doen :P wat een waste of time :)

• lolgast
NastyNickNL schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 11:12:
Barb leek mij in S3 ook wel weer leuk om te beginnen. Ik baal er alleen van in het verleden dat een barb geen 'redding' skill heeft. Of komt deze er nog?
Je zou Leap met de rune Toppling Impact kunnen kiezen. Dan kun je uit de pack komen en op een eventuele landingplaats fear je de enemies om je heen. Goed genoeg toch?

• Ruigerock
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09-01-2024

Ruigerock

Keep calm and stay metal

Barb krijgt een passive zodat hij één keer dood mag :) de redding skills is toch voornamelijk Ignore Pain. Je bent niet ontsterfelijk zoals de WD/Monk/DH maar het helpt enorm.

Diablo 3 - Battle.net

• NastyNick
Passive bedoelde ik eigenlijk ook. Dan word het barb als die passive komt want op HC vind ik hem anders niet te spelen omdat ik toch altijd de grens opzoek. Die passive is echt een safety net voor mij, gaat zelden af bij andere classes die ik speel.

retlaw schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 10:24:
[...]

+1 =)

Met de opmerking dat als je midden in de nacht zit te wachten op het volgende voedingsmoment je net zo goed nog ff een riftje kan doen O-)

(toen mijn ventje nog baby was, heb ik in de eerste maanden bijna alle seizoenen Babylon 5 gekeken terwijl hij op m'n borst lag te slapen :D )

<GOT> Zarhrezz#2885

• Ealjebij
Ja, ze hebben de passive "Nerves of steel" aangepast:
Fatal damage instead reduces you to 15% Life. For 3 seconds afterward, you take 95% reduced damage and are immune to all control-impairing effects

This effect may only occur once every 60 seconds
en dat speelt een stuk fijner op grifts, ik zie deze passive zeer vaak actief worden =P

D3 Profiel

• 3xNix
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-07 19:28

3xNix

golfr in hart en nieren

Komt idd nieuwe passive, die 50% vitality in armor passive word een heal 35% on fatal and gain 95% DR for 3 seconds.

oid

Hoest, zoals hierboven dus :+

[ Voor 4% gewijzigd door 3xNix op 26-03-2015 11:33 ]

• Thalaron
Ruigerock schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 11:20:
[...]

Barb krijgt een passive zodat hij één keer dood mag :) de redding skills is toch voornamelijk Ignore Pain. Je bent niet ontsterfelijk zoals de WD/Monk/DH maar het helpt enorm.
Een soort van Awareness voor barbarians dus?
Lijkt me wel wenselijk... Zie Reakors nogal vaak doodgaan (incl. die van mijzelf).

Denk dat ik naast mijn main weer een WW Barb ga maken na de patch :)

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• Paterpor
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 26-12 16:32
retlaw schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 10:24:
[...]

Zeker gelijk hoor en doe ik volop! Maar je kan moeilijk bij ze gaan liggen als ze slapen of als de mama ze eten geeft. Je moet er dan wel bij zijn als ze wakker worden uiteraard. En net daarom is D3 perfect, oei ik ben nodig? Even op ESC.

Ik ben trouwens ook leerkracht, veel vakantie en veel thuis. Dan heb je een hobby naast je kinderen nodig :).

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Thalaron schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 10:17:
Ik bedoel niet dat ik bij kadala een vakje "Kridershot Slot" krijg... maar gewoon een vakje "Bow" en "xBow" zou al helpen...
Dan is er goed nieuws voor je want dat willen ze in de toekomst makkelijker maken. Tijdens de laatste Tavern Talk zei men dat ze het "richten" op een bepaalde item(class) beter wilde maken.

Ik vind seasons niet waardeloos, ik heb telkens upgrades gevonden voor non-season, waaronder de Ancient Kridershot. Het laat me ook toe andere builds te proberen (uit noodzaak), iets waar ik weinig interesse in heb op non-season als ik een build heb die goed werkt. Die wil je juist verbeteren. En aangezien je alle items en exp behoudt en op je non-season account krijgt, is dat interessant om te doen.

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Phuncz schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 11:48:
[...]

Dan is er goed nieuws voor je want dat willen ze in de toekomst makkelijker maken. Tijdens de laatste Tavern Talk zei men dat ze het "richten" op een bepaalde item(class) beter wilde maken.

Ik vind seasons niet waardeloos, ik heb telkens upgrades gevonden voor non-season, waaronder de Ancient Kridershot. Het laat me ook toe andere builds te proberen (uit noodzaak), iets waar ik weinig interesse in heb op non-season als ik een build heb die goed werkt. Die wil je juist verbeteren. En aangezien je alle items en exp behoudt en op je non-season account krijgt, is dat interessant om te doen.
ja maar je moet elke keer van 0 beginnen ..lvl naar 70..ja dat is snel gedaan een dan weer je paragon pooints leg gems upgraden en hopen dat je RNG goed werkt anders kan je lang spelen voordat je een build kan spelen.
uiteindelijk wil je toch je huidige build en of gear verbeteren ? en niet elke keer weer alles van 0 beginnen ?
verder heb ik ook niet elke keer een slot vrij voor season. dus moet ik een char deleten. En uiteindelijk heb je alles in SC ook weer als de season klaar is. Als je veel tijd hebt kan ik me voorstellen dat je season wilt gaan spelen maar als je casual game bent ..2-5 uur per week zie ik het nut niet in van een season.

• sorcees
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

Ik vind bij 0 beginnen niet zo erg, levelen en de story volgen, ik beleef er nog steeds plezier aan.
Dat ik daarnaast uitsluitend HC speel is dan wel weer een prettige bijkomstigheid.
Maar S2 is wel bijzonder kort, ik heb niety zo veel kunnen spelen en 0 deaths bij 235 Plvl's.

[ Voor 20% gewijzigd door sorcees op 26-03-2015 12:40 ]

Cititzen of Ladonia

• 3xNix

3xNix

golfr in hart en nieren

Nut van een season is er niet, er is ook helemaal geen nut van Diablo 3... het speelt gewoon lekker en het is voor vele waaronder ik zelf, de beste manier die paar uurtjes in de week door te komen.

Wat is er nou zo moeilijk hier aan, als jij het niet wilt doe je het niet... maar zeur er niet over.

Het nut oplossen van Seasons in D3 is hetzelfde als een rekensom oplossen door op kauwgom te kauwen.

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

3xNix schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 13:09:
Nut van een season is er niet, er is ook helemaal geen nut van Diablo 3... het speelt gewoon lekker en het is voor vele waaronder ik zelf, de beste manier die paar uurtjes in de week door te komen.

Wat is er nou zo moeilijk hier aan, als jij het niet wilt doe je het niet... maar zeur er niet over.

Het nut oplossen van Seasons in D3 is hetzelfde als een rekensom oplossen door op kauwgom te kauwen.
gaat niet om oplossen.. ging meer om de uitspraak :) |:( |:( 8)7 :X :O

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22-12 17:10

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

3xNix schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 13:09:

8)7
Hopelijk begin je niet over het nut van het even te praten. Wordt dan een korte discussie.

Maar goed, ik zeur dus gewoon door. Want dat maak ik zelf wel uit en daar is een forum voor. :9

Ik speel geen seasons omdat het dus inderdaad lastig is voor de casual gamer. Ik kan er gewoon niets uithalen met de beperkte aantal uurtjes in de week die ik over heb voor D3. Het zou inderdaad een stuk schelen wanneer je niet naar lvl 70 hoeft te levelen. Ik heb al moeite om mijn SC chars goed T6 waardig te maken. Laat staan een Seasons of HC puppet.

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

• Matthijs240
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15-12 13:19
Ik heb in december D3 en RoS gekocht en toen gespeeld naar een lvl 70 archer. Verder nog geen andere character gemaakt.
Nu wil ik weer beginnen met een nieuwe playtrough met een nieuwe character maar wat zal ik spelen? Season 2, hardcore of wachten op Season 3 of gewoon normaal beginnen?

BTW welke character is leuk voor solo play? Thanks _/-\o_

• lolgast
Gisteren mijn HC DH verloren bij het levellen op level 58. Was à la rambo vergeten dat ik geen Beckon Sail meer aan had. Dom :) Opnieuw begonnen en nu weer level 8. Vrijdagavond toch maar om een boost vragen, die vorige 7 uur zijn wel heel zonde zo :+

• sorcees
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

Met een gem of ease op lvl 25 en een socket lvl 70 wapen ben je binnen 1 uur op 61, vanaf daar een beetje gearen en beetje leechen, en na 1,5 uur op lvl 70!

Cititzen of Ladonia

• lolgast
Ja dat klopt, maar ik heb seasonal nog geen 70, dus helemaal geen gem of ease op 25 ;)

• NastyNick
Paterpor schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 11:37:
[...]

Zeker gelijk hoor en doe ik volop! Maar je kan moeilijk bij ze gaan liggen als ze slapen of als de mama ze eten geeft. Je moet er dan wel bij zijn als ze wakker worden uiteraard. En net daarom is D3 perfect, oei ik ben nodig? Even op ESC.

Ik ben trouwens ook leerkracht, veel vakantie en veel thuis. Dan heb je een hobby naast je kinderen nodig :).
Ik herken het. Ik heb hier een kleine van bijna 8 maanden. Als ze ouder worden slapen ze veel langer en de hele nacht door. Een heel avondje gamen zit er dan sowieso wel weer in :)

Matthijs240 schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 13:45:
Ik heb in december D3 en RoS gekocht en toen gespeeld naar een lvl 70 archer. Verder nog geen andere character gemaakt.
Nu wil ik weer beginnen met een nieuwe playtrough met een nieuwe character maar wat zal ik spelen? Season 2, hardcore of wachten op Season 3 of gewoon normaal beginnen?

BTW welke character is leuk voor solo play? Thanks _/-\o_
Alle chars zijn leuk voor solo play, zolang je maar geen 0dps build kiest. ;)

Heeft niet veel nut om te wachten op season 3, omdat daar geen spectaculaire wijzigingen in zitten en season 2 is bijna afgelopen. Duurt nog ruim een week. Zou op non-season beginnen met een karakter naar keuze. Kan je gelijk je paragon punten inzetten. Als je hardcore wilt spelen en daar nog blanco bent, dan kan je net zo goed in season starten. Check de seasonal changes op de battle.net blogs even om te zien of dat nut heeft voor het karakter dat je kiest.

• Bossie
  • Laatst online: 10:35
Ealjebij schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 11:28:
[...]

Ja, ze hebben de passive "Nerves of steel" aangepast:
[...]

en dat speelt een stuk fijner op grifts, ik zie deze passive zeer vaak actief worden =P
blije barb fan!

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-12 13:49
Vanavond op season een furnace gevonden met mijn Monk.. maar liefst 3200DPS! Thanks RNG :') stop trolling me please

Next; ancient torch?! :p

<GoT>NightStalker

• barudi
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 20-03-2023

barudi

<GoT> Barudi#1806

Het heeft even geduurd maar alsnog een ancient furnace voor mn barb gevonden vandaag op season :D gelijk geprobeerd om verder te komen dan grift 40. GR43 was kanloos slechte map + boss, GR44 ging aardig op een aantal seconden niet gehaald..

nog 1,5 week om in top 1000 barb te komen :D

D3 BattleTag Barudi#1806

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Deadsmell schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 18:43:
[...]

Alle chars zijn leuk voor solo play, zolang je maar geen 0dps build kiest. ;)

Heeft niet veel nut om te wachten op season 3, omdat daar geen spectaculaire wijzigingen in zitten en season 2 is bijna afgelopen. Duurt nog ruim een week. Zou op non-season beginnen met een karakter naar keuze. Kan je gelijk je paragon punten inzetten. Als je hardcore wilt spelen en daar nog blanco bent, dan kan je net zo goed in season starten. Check de seasonal changes op de battle.net blogs even om te zien of dat nut heeft voor het karakter dat je kiest.
Volgens mij zijn in season 3 met die nieuwe en veranderde sets meer wijzigingen dan voor Season 2, waarbij het enige nuttige seasonal item dat veel gebruikt wordt een Gungdo Gear is...

Vicariously I live while the whole world dies

• lolgast
De set item wijzigingen zijn niet season only toch? Volgens mij wordt er maar een handjevol items specifiek voor S3
De nieuwe en aangepaste sets zijn inderdaad voor Non season en voor Season 3.

Slechte een lijstje van 10-15 legendaries en een paar gems zijn Season 3 only.

Gisteren mn record op g.rift 46 als monk verbeterd naar 13:07 (rank 634 :D).
Daarna de rest van de avond lopen speed riften op 35 á 37. Heerlijk die exp.
Eindelijk de 600 gepasseerd :)

[ Voor 36% gewijzigd door Sabrac op 27-03-2015 08:23 ]

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

• 3xNix

3xNix

golfr in hart en nieren

Grats Sabrac, ga zelf dit weekend GR40 doen voor een plekje in de top 250, bungel er nu net naast.
Eerst PL400+ halen anders durf ik niet... wil 40 mil defense hebben eerst.

• Evil_Kroki
  • Laatst online: 25-02-2024
Vicarious schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 08:15:
[...]

Volgens mij zijn in season 3 met die nieuwe en veranderde sets meer wijzigingen dan voor Season 2, waarbij het enige nuttige seasonal item dat veel gebruikt wordt een Gungdo Gear is...
Bij S2 keek ik vooral uit naar de Wormwoord staff (waar ik graag nog altijd een ancient versie van zou willen)!
Vicarious schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 08:15:
[...]

Er komen twaalf items die voorlopig uniek voor season 3 zijn, namelijk deze. Daarnaast komen er in patch 2.2.0 nog een boel wijzigingen. Die patch wordt voor season 3 uitgerold, dus wijzigingen daarin zijn zowel seasonal als non-seasonal.

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Evil_Kroki schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 08:53:
[...]

Bij S2 keek ik vooral uit naar de Wormwoord staff (waar ik graag nog altijd een ancient versie van zou willen)!
Die is voor mij zelfs helemaal niet gedropped, ik ben begonnen met een Jade WD. Heb heel lang met een Ancient Maloth's Focus rondgelopen die gelukkig snel dropte na lvl 70 geworden te zijn. Maar toen die build nergens naartoe leek te gaan (met moeite T4 solo en veel hit&run/kiten), ben ik maar naar een pet-build gegaan. En begonnen aan een DH.

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Deadsmell schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 09:02:
[...]

Er komen twaalf items die voorlopig uniek voor season 3 zijn, namelijk deze. Daarnaast komen er in patch 2.2.0 nog een boel wijzigingen. Die patch wordt voor season 3 uitgerold, dus wijzigingen daarin zijn zowel seasonal als non-seasonal.
Looting a crafting material will now also pick up all other materials of the same type within 20 yards
Looting a gem will now also pick up all other gems within 20 yards

OMG OMG OMG eindelijk een oplossing voor het oppakken van die 3000 materials als je een goblin pack tegenkomt.

Verder lijkt die Arcstone me wel interessant:
Arcstone
New Legendary Ring
Lightning pulses periodically between all wearers of this item dealing 1000-1500% weapon damage

Verder wel benieuwd naar de nieuwe sets, met name die van de barb. Denk ook dat mijn seasonal char een barb gaat worden.

3xNix schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 08:41:
Grats Sabrac, ga zelf dit weekend GR40 doen voor een plekje in de top 250, bungel er nu net naast.
Eerst PL400+ halen anders durf ik niet... wil 40 mil defense hebben eerst.
Thanks, met welke class probeer jij de g.rift? 40 mil toughness is behoorlijk veel maar vanuit een HC perspectief begrijp ik het wel.

Op m'n monk haal ik g.rift 43-44 zonder veel issues met 20 mil T (loop dan wel met Near Death Experience). Hoger dan dat dan val ik wel een paar keer om. Maar ik loop ook met 120 000 life per second rond (4.5 tot 5 mil recovery).

Gisteren voor de 46 de WIldebeest gem omgeruild naar een Esoteric (beide rank 49).
Waardoor mn toughness naar 25 mil ging, maar slechts 60 000 life per second en 3 mil recovery.
Had een erg goede rift dus kan nu niet met zekerheid zeggen welke van de 2 gems beter waren.
Voorlopig houd ik het op geluk met de rift (tenzij ik nu opeens een 47 haal met die gem).

• 3xNix

3xNix

golfr in hart en nieren

Sabrac schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 09:48:
[...]

Thanks, met welke class probeer jij de g.rift? 40 mil toughness is behoorlijk veel maar vanuit een HC perspectief begrijp ik het wel.

Op m'n monk haal ik g.rift 43-44 zonder veel issues met 20 mil T (loop dan wel met Near Death Experience). Hoger dan dat dan val ik wel een paar keer om. Maar ik loop ook met 120 000 life per second rond (4.5 tot 5 mil recovery).

Gisteren voor de 46 de WIldebeest gem omgeruild naar een Esoteric (beide rank 49).
Waardoor mn toughness naar 25 mil ging, maar slechts 60 000 life per second en 3 mil recovery.
Had een erg goede rift dus kan nu niet met zekerheid zeggen welke van de 2 gems beter waren.
Voorlopig houd ik het op geluk met de rift (tenzij ik nu opeens een 47 haal met die gem).
Barb, dus ik heb geen "better luck next time" passive... dood is helaas dood.

GR38 was met lady of flame... en die sloeg soms erg hard, trash heb ik nog geen echte problemen mee gehad.
Al is het 1 van de makkelijkste omdat haar hit-box iets te groot is kan je achter je merc staan, en slaat ze jou niet.
Gebruikte de speed pylon om haar sneller dood te krijgen, maar dan slaat ze mij i.p.v. de merc en dat was soms op het randje.

Verwijderd

Deadsmell schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 22:30:
Zo, dat was een fijn avondje riften, met Sk4rloc, Nuwax en Hugo. Van p397 naar p407. Gaat lekker rap met die buff. :)

Hugo, dit is hoe je je build wilt hebben. Sk4r heeft Exalted Soul ipv Sixth Sense. Waar je maar behoefte aan hebt.
Ja, dat knalde lekker idd, kon amper bijhouden :). Heb de build aangepast en dat gaat stukken beter zo. Wel irri om continue SW te spammen om Taeguk op te houden. Wellicht ga ik die maar swappen voor Wildebeest
Verwijderd schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 10:50:
[...]

Ja, dat knalde lekker idd, kon amper bijhouden :). Heb de build aangepast en dat gaat stukken beter zo. Wel irri om continue SW te spammen om Taeguk op te houden. Wellicht ga ik die maar swappen voor Wildebeest
Nee joh, gewoon het numlock trucje of een scriptje gebruiken. Scriptje is handiger, want dan kan je de gewone movements keys blijven gebruiken. :)

Wat betreft gems is Wildebeast sowieso een hele handige, net als Bane of the Trapped. Eventueel kan je Taeguk voor Bane of the Powerfull wisselen, maar vanaf level 40 is Taeguk sterker en die geeft je bovendien armor stacks.

• Barthak
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 18-09 16:56

Barthak

mcl

Verwijderd schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 10:50:
[...]

SW spammen doet numlock toch voor je :+

Diablo3

• tboheeren
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-12 12:05
Wat veranderd er dan qua mechanisme zodat die truc niet meer kan?

Inventaris

Ja, maar dan is de whirlwind barb terug, dus dan boeite het allemaal toch niet meer. :+

tboheeren schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 11:05:
Inna's set gaat veranderen vanaf 2.2.0. De cost reduction van SW verdwijnt.

[ Voor 60% gewijzigd door Deadsmell op 27-03-2015 11:09 ]

Verwijderd

Moet zeggen dat deze monk build me goed bevalt, als ik zo links en rechts het een beetje gevolgd heb wordt een Barb het character voor season 3

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

en of voor sc :P

tboheeren schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 11:05:
De inna set bonus gaat veranderen waardoor SW geen 0.1 spirit meer kost, maar gewoon 70 :)
Hierdoor kan je dus niet meer 'gratis' de taeguk spammen.

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 16-12 16:04
Ook al dagen aan het gamblen op de immortal kings belt... krijg die maar niet :( Doordat ik wat problemen heb met solo target op barb is het wel handig om 3items van IK te hebben...

IK krijgt ook een aanpassing heb ik gezien? is dit ook NS of alleen S3?

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 00:04
Iemand al op de PTR met de nieuwe Roland set gespeeld? Zo ja, is CDR nog nodig? Ik zat gister even een beetje te klooien met de huidige set, maar die +% attack speed is echt gekkenhuis

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

• lolgast
Goldman schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 13:03:
Iemand al op de PTR met de nieuwe Roland set gespeeld? Zo ja, is CDR nog nodig? Ik zat gister even een beetje te klooien met de huidige set, maar die +% attack speed is echt gekkenhuis
Roland set is echt super leuk, je komt alleen toughness te kort als je hem vergelijk met Akkhan. In tegenstelling tot de shotgun build zit je met de roland set namelijk echt close range en door het gemis van Akarat ging ik altijd snel dood :/

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 00:04
lolgast schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 15:08:
[...]

Roland set is echt super leuk, je komt alleen toughness te kort als je hem vergelijk met Akkhan. In tegenstelling tot de shotgun build zit je met de roland set namelijk echt close range en door het gemis van Akarat ging ik altijd snel dood :/
Wrath / cooldown issue's of viel dat mee? En kan Iron skin dit niet goed compenseren?

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

• lolgast
Nee kan niet zeggen dat Wrath een probleem was. Het is inmiddels al 6 maanden geleden dat ik er mee gespeeld heb denk ik dus het staat niet helemaal meer op mijn netvlies.
Wat ik me nog kan herinneren is dat vooral elite packs op hoger level meestal voor problemen zorgden. Die gingen soms net niet snel genoeg down, waardoor je geen Akarat of iron skin up kon houden. Misschien dat dat tegenwoordig of met betere builds getackeld is. Wil de build sowieso weer oppakken bij 2.2.0, dus ik zal mijn bevindingen wel delen ;)

• Geerrrt
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 26-12 15:50
schaapiej schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 23:00:
Vanavond op season een furnace gevonden met mijn Monk.. maar liefst 3200DPS! Thanks RNG :') stop trolling me please

Next; ancient torch?! :p
De items die in die rifts dropte waren inderderdaad ruk ja :(

Eury#2434

• Def87
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21-12 20:02
De laatste dagen maar ook weer is een poging gewaagd voor upgrades voor mijn monk. Zat niet echt mee, veelal dubbele sunwoku's, geen upgrades helaas. Wel een torch van iemand gekregen, maar zonder socket en 3156DPS. Vanwege de 50% WoL Spirit Reduction toch maar een socket gerolled en deze nu in gebruik ipv een Inna's Reach. Gelukkig vlak ervoor een Inna's favor ( belt ) gevonden die nu er voor zorgt dat ik mijn 4 set Inna's behoud. En op aanraden van iemand hier op zoek gegaan naar een Leoric's crown of Tzo Krin's Graze, en beide gevonden in een kort tijdsbestek :*)

De crown een tijd gebruikt icm de extra XP bonus, zit nu op bijna paragon 300. Nu net geswitched naar de Tzo Krin's omdat ik rond Grifts 30 moeite had met in leven blijven. Dit gaat nu iets beter, maar tot dusver alleen nog maar meegelopen in Grifts in parties.

Ik ga vandaag nog proberen Bane of the Trapped te lvlen naar 25 ( Taeguk en BotP al beide lvl 25 ), en dan hoop ik in de tussentijd nog een betere torch te vinden ( AUB RNG GODEN :P ).

Ik moet volgensmij nog wel stappen maken in Toughness en Recovery ( 8,3 miljoen en 1,7 miljoen ), want ik word in de hogere Grifts redelijk vaak ge-oneshot. :'(

Nog tips? S2 Monk

XBL/PSN Gamertag : LokiNL#1132

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Def87 schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 16:05:
De laatste dagen maar ook weer is een poging gewaagd voor upgrades voor mijn monk. Zat niet echt mee, veelal dubbele sunwoku's, geen upgrades helaas. Wel een torch van iemand gekregen, maar zonder socket en 3156DPS. Vanwege de 50% WoL Spirit Reduction toch maar een socket gerolled en deze nu in gebruik ipv een Inna's Reach. Gelukkig vlak ervoor een Inna's favor ( belt ) gevonden die nu er voor zorgt dat ik mijn 4 set Inna's behoud. En op aanraden van iemand hier op zoek gegaan naar een Leoric's crown of Tzo Krin's Graze, en beide gevonden in een kort tijdsbestek :*)

De crown een tijd gebruikt icm de extra XP bonus, zit nu op bijna paragon 300. Nu net geswitched naar de Tzo Krin's omdat ik rond Grifts 30 moeite had met in leven blijven. Dit gaat nu iets beter, maar tot dusver alleen nog maar meegelopen in Grifts in parties.

Ik ga vandaag nog proberen Bane of the Trapped te lvlen naar 25 ( Taeguk en BotP al beide lvl 25 ), en dan hoop ik in de tussentijd nog een betere torch te vinden ( AUB RNG GODEN :P ).

Ik moet volgensmij nog wel stappen maken in Toughness en Recovery ( 8,3 miljoen en 1,7 miljoen ), want ik word in de hogere Grifts redelijk vaak ge-oneshot. :'(

Nog tips? S2 Monk
Sweeping Wind gebruiken om Taeguk stacks op te houden. Way of the hundred fists heb je niet nodig, je zou van Sweeping Wind, Air Ally en Epiphany genoeg spirit moeten krijgen om de pillars te blijven spammen met je torch. Op je boots de EP damage eraf rollen, dat zet geen zoden aan de dijk. Ga voor life% of armor oid. Als laatste zou ik de Wildebeest gem gebruiken voor hele goede life regen. Ik gebruik zelf geen Bane of the Powerful, maar je moet zelf maar kijken welke gem je daarvoor evt. zou kunnen droppen.

• Def87
Vicarious schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 16:41:
[...]

Sweeping Wind gebruiken om Taeguk stacks op te houden. Way of the hundred fists heb je niet nodig, je zou van Sweeping Wind, Air Ally en Epiphany genoeg spirit moeten krijgen om de pillars te blijven spammen met je torch. Op je boots de EP damage eraf rollen, dat zet geen zoden aan de dijk. Ga voor life% of armor oid. Als laatste zou ik de Wildebeest gem gebruiken voor hele goede life regen. Ik gebruik zelf geen Bane of the Powerful, maar je moet zelf maar kijken welke gem je daarvoor evt. zou kunnen droppen.
SW had ik al in gebruik genomen, ik zie dat op mij battle.net profiel dit nog niet is meegenomen :)
Bedankt voor de overige tips, zal er naar kijken :)

Ik ben het bijna eens met Vicarious.
De hint om voor life % of armor te gaan is het deel waar ik het niet helemaal mee eens ben.

Zelf houd ik een vast aantal aan van 550k health.
Alles wat ik hier boven ben, gooi ik om naar life per second (dus niet armor.. of life %).
De reden hiervan is dat je met de Mantra's van Inna's er nog eens 30 % boven op krijgt.
En met de wildebeest gem krijg je dan een shield van 200 % van je LPS.
Effectief is LPS op dat moment dan zowel extra life (in de vorm van een shield) als snellere herstel.

(ik loop zelf nu met 120k life per second rond en 569k health).

Over de Wildebeest vs Esoteric vs Bane of the powerful. BotP is geweldig op rank 25 en als je T6 doet heb je in principe de life per sec of extra defense niet nodig. Mocht dat je doel zijn, blijf gerust bij BotP.

Wil je echter naar hogere g.rifts (35+) dan zou ik zeker wildebeest of esoteric aanraden (waarbij wildebeest lichtelijk mijn voorkeur heeft).

• whatupdoc
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-04-2022
pet build van witch docter ziet er ook wel goed uit volgende patch
Dik lachen na PTR patch....4-player leaderboard? Tier 54 met 4 Wizzes _O-

Door de fix krijgt Hydra nu wel de Tal's bonus dus 4 Wizzes met Serpent Sparkler / Tasker & Theo / Tal's staan nu bovenaan de leaderboard. Gisteren nog de ene naar de andere whine post dat Wizzes niet meedoen na de Tal fix en dat Wiz nooit in 4-p gevraagd gaat worden etc. Je blijft lachen met dit spelletje.

[ Voor 3% gewijzigd door Zarhrezz op 27-03-2015 23:52 ]

<GOT> Zarhrezz#2885

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Wat mogelijk gaat betekenen dat het weer zwaar generfed gaat worden :P

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Sabrac schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 17:21:
Ik ben het bijna eens met Vicarious.
De hint om voor life % of armor te gaan is het deel waar ik het niet helemaal mee eens ben.

Zelf houd ik een vast aantal aan van 550k health.
Alles wat ik hier boven ben, gooi ik om naar life per second (dus niet armor.. of life %).
De reden hiervan is dat je met de Mantra's van Inna's er nog eens 30 % boven op krijgt.
En met de wildebeest gem krijg je dan een shield van 200 % van je LPS.
Effectief is LPS op dat moment dan zowel extra life (in de vorm van een shield) als snellere herstel.

(ik loop zelf nu met 120k life per second rond en 569k health).

Over de Wildebeest vs Esoteric vs Bane of the powerful. BotP is geweldig op rank 25 en als je T6 doet heb je in principe de life per sec of extra defense niet nodig. Mocht dat je doel zijn, blijf gerust bij BotP.

Wil je echter naar hogere g.rifts (35+) dan zou ik zeker wildebeest of esoteric aanraden (waarbij wildebeest lichtelijk mijn voorkeur heeft).
Hij heeft maar 325k health...

Vicarious schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 08:43:
[...]
Hij heeft maar 325k health...
Daarom zeg ik ook dat ik slechts deels niet met je eens was. Je wilt niet constant %life of armor, maar eerder een bepaalde max health. Ik heb nergens gezegd dat hij dat nooit moet nemen.. alleen dat het boven de 550k naar mijn mening niet zo effectief is.

In ieder geval.

Gisteren samen met FireDrunk en Vydra wat 3 man g.rifts gedaan en een nieuw rec gehaald (g.rift 48!).

[ Voor 13% gewijzigd door Sabrac op 28-03-2015 10:59 ]

Verwijderd

Goldman schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 15:11:
[...]

Wrath / cooldown issue's of viel dat mee? En kan Iron skin dit niet goed compenseren?
Iron Skin stopt geen CC, Akarat wel.

• -=unicron=-
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-12 10:40

-=unicron=-

Betrayal can never be forgiven

Ik zie net dat Diablo S2 stopt op 5 april. Heb ik net een goede monk vuur build. Is wel erg snel dit keer.Heb november 2014 werk gekregen.Van daar dat ik niet 15 uur per dan kan game. en er als kan over lezen.

AMD Ryzen 7 3800X/MSI MPG X570 Gaming Plus/HyperX Fury RGB HX432C16FB3AK2/64/Inno3D GeForce RTX 3060 TWIN X2 OC 12GB/Samsung SSD 850 EVO 500GB/2XSamsung 870 QVO 2TB

Phuncz schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 07:18:
Wat mogelijk gaat betekenen dat het weer zwaar generfed gaat worden :P
Er gaat nog zeker een hydra fix komen. Door de bugfix heeft Wiz nu binnen 24 uur na patch tier 60 staan. Nat's kwam voor de hotfix van gister 'maar' tot 57. Barb kwam tijdens patch 2 tot 63 en staat nu op 56. Het is dus niet eens uitgesloten dat er ook nog een kleine tune op Barb komt.

<GOT> Zarhrezz#2885

• Def87
@Vicarious & Sabrac

Bedankt voor de tips! Ik heb mijn Health wat omhoog kunnen halen naar 400K HP door wat Vit en %Life te rerollen. Nu hopen op Ancient of normale upgrades :)

• jaihel
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17-12 12:46
Vandaag heb ik windows helemaal opnieuw geinstalleerd, omdat ik lage FPS had met Diablo (10-15 in high density areas).

Het is echter niet beter geworden, dus dan zou het mijn hardware moeten zijn (A8-5600k / 8GB ram / HD7870). Is het de processor zijn denken jullie?
Ligt waarschijnlijk niet aan je hardware. Sommige gebieden in D3 zijn gewoon slecht geprogrammeerd. Hoe meer spelers/monsters/effecten, des te trager het soms gaat. Kan je vrij weinig aan doen, behalve misschien bepaalde instellingen in D3 zelf, zoals Sound op Low zetten.

• Bossie
  • Laatst online: 10:35
CrimpyRex schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 19:10:
Vandaag heb ik windows helemaal opnieuw geinstalleerd, omdat ik lage FPS had met Diablo (10-15 in high density areas).

Het is echter niet beter geworden, dus dan zou het mijn hardware moeten zijn (A8-5600k / 8GB ram / HD7870). Is het de processor zijn denken jullie?
Low FX al eens geprobeerd icm met verminderen sound channels ?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:43

Thompson

Beeromaniac

Ik ben van plan om weer eens te gaan spelen na ongeveer 3/4 jaar niet te hebben gespeeld. Waar kan ik ook alweer het makkelijkste bijlezen over de belangrijkste veranderingen?

Beeromaniac

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10:24
Thompson schreef op zondag 29 maart 2015 @ 14:11:
Ik ben van plan om weer eens te gaan spelen na ongeveer 3/4 jaar niet te hebben gespeeld. Waar kan ik ook alweer het makkelijkste bijlezen over de belangrijkste veranderingen?
Heh, op dit forum natuurlijk!! :) :)

Of: http://eu.battle.net/d3/en/game/patch-notes/

Apsie's profiel

• jaihel
Bospa01 schreef op zondag 29 maart 2015 @ 13:30:
[...]

Low FX al eens geprobeerd icm met verminderen sound channels ?
Speel sowieso met alles op low, off en met low fx aan. Zal soundchannels eens proberen, maar ik betwijfel het.

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-12 20:25
De cpu haalt op passmark een schamele 1300punten in single thread performance.

Dus de cpu is in dit geval zeker 1 van de oorzaken.
De hd7870 zou voldoende moeten zijn.

Ik heb zelf een goedkope g3258+hd7870 en d3 draait prima op 2560x1440

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 25-12 19:24

Dazzler2120

FP ProMod
Ik ga season 3 met een wizard spelen, iemand tips qua guides/builds?

PS4 PSN: Dazzler2120

• jaihel
Sinned123 schreef op zondag 29 maart 2015 @ 16:51:
De cpu haalt op passmark een schamele 1300punten in single thread performance.

Dus de cpu is in dit geval zeker 1 van de oorzaken.
De hd7870 zou voldoende moeten zijn.

Ik heb zelf een goedkope g3258+hd7870 en d3 draait prima op 2560x1440
Dus toch. Oke, dan zal ik maar eens moeten gaan overwegen een upgrade aan te schaffen. Moederbord en CPU :)

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20-12 19:38
Dazzler2120 schreef op zondag 29 maart 2015 @ 17:04:
Ik ga season 3 met een wizard spelen, iemand tips qua guides/builds?
Dat is een beetje vroeg om te zeggen, maar ik denk sowieso iets met een tal set. We moeten afwachten op de finale patch notes voor 2.2. Hoop dat ze de tal icm hydra bug fixen op ptr en dat het nog competitief is.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

• Thalaron
Is er al meer bekend over wat de, met de huidige info, de beste Demon Hunter setups zijn voor solo en party?

Wil ze uiteraard allemaal gaan testen maar was wel benieuwd... Dat ze alle 3 T6 aan kunnen is leuk enzo maar gaat me meer over Grifts Tier 45+

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-12 17:38

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Volgens mij is de DH al drie seizoenen hetzelfde. Ik ga er komend seizoen ook geen meer aanmaken. Wel kijk ik uit naar een Barb. Een nieuwe Wiz is ook welkom; ik heb m'n Tal set soort van per ongeluk weggegooid en die nieuwe wil ik ook wel eens proberen. Verder doe ik ook weer een WD; blijft leuk en ik heb nog steeds geen Kukri.

Ik las trouwens een tijdje terug dat er iemand had voorgesteld om bij de expansion de Wizard te vervangen door de Sorceress. Ik ben voor!

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

• Thalaron
Natalya's Set is toch bruikbaar in 2.2?

Speelt toch wel anders zo te zien op YouTube... vroeg me enkel af hoe zich deze speelt t.o.v. Marauder op hoge Grifts i.p.v. T6.

Heb al een Ancient Nat's armor en wapen... helm/ring/boots ook al maar nog geen ancient. Vooral de ring is huilen maar ik verwacht dat het toch Nat's + RoRG + SoJ zal worden.

In S3 ga ik een combinatie van season en non season doen.
Begin van Season komt een collega langs voor een mini lan om dan lekker door seasons te gaan.

Daarnaast gebruik ik alles wat ik op non season heb verzameld om builds etc uit te proberen voor hogere g.rifts. (totdat ik de gear op season gevonden heb).
Verder ga ik mn support crusader ook op non season gebruiken mocht men hogere g.rifts willen gaan pushen

• 3xNix

3xNix

golfr in hart en nieren

Bah, gisteren 4 GR40 rifts gedaan, maar kwam steeds tot 1 minuut te kort...

De ene keer rifts zonder goede pack density, de andere keer een boss die niet gunstig was.
GR39 tijd wel aangescherpt... zal toch een keer goeie Vil Wards moeten vinden :(

• _Peter2_
  • Laatst online: 16-12 13:58
Dit weekend mijn 2e HC crusader (NS) op level 70 gekregen.
Met wat "afdankertjes" van mijn andere Crusader deze T1 ready gemaakt.

Build is wel compleet anders..nog even kijken wat de opties zijn.
Speel met deze Crusader met een Roland's set. (Mis nog 2 stukjes of 1 stuk en een RRoRG voor de 6PC bonus).

Priam.

Battle.net loopt nog wat achter. Schild is intussen een Piro Marella met 9.5% CHC, een ander Amulet en een andere Helm.

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Thalaron schreef op maandag 30 maart 2015 @ 05:19:
Natalya's Set is toch bruikbaar in 2.2?

Speelt toch wel anders zo te zien op YouTube... vroeg me enkel af hoe zich deze speelt t.o.v. Marauder op hoge Grifts i.p.v. T6.

Heb al een Ancient Nat's armor en wapen... helm/ring/boots ook al maar nog geen ancient. Vooral de ring is huilen maar ik verwacht dat het toch Nat's + RoRG + SoJ zal worden.
Nat's set is na de DoT fix niet meer competitief met de M6 / UE. Tier 40 zul je nog wel halen, maar wil je 45+ gaan doen zul je de andere sets moeten gebruiken. Daarnaast vereist Nat's setup een S3 exclusive; de Obsidian Ring of the Zodiak.

<GOT> Zarhrezz#2885

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Zarhrezz schreef op maandag 30 maart 2015 @ 09:51:
[...]

Nat's set is na de DoT fix niet meer competitief met de M6 / UE. Tier 40 zul je nog wel halen, maar wil je 45+ gaan doen zul je de andere sets moeten gebruiken. Daarnaast vereist Nat's setup een S3 exclusive; de Obsidian Ring of the Zodiak.
blee lekker dan dan gaat me dh de kast in ..

cybergi schreef op maandag 30 maart 2015 @ 09:53:
[...]
blee lekker dan dan gaat me dh de kast in ..
Als je geen zin hebt in S3, kun je Unhallowed gaan farmen, die is non-season. Ook zonder de nieuwe Dead Man's Legacy (S3 exclusive) is die set competitief en in een aantal set-ups beter dan M6. Kridershot met slow ball quiver en lightning Multishot samen met Bastion of Will is erg krachtig.

<GOT> Zarhrezz#2885

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Zarhrezz schreef op maandag 30 maart 2015 @ 09:57:
[...]

Als je geen zin hebt in S3, kun je Unhallowed gaan farmen, die is non-season. Ook zonder de nieuwe Dead Man's Legacy (S3 exclusive) is die set competitief en in een aantal set-ups beter dan M6. Kridershot met slow ball quiver en lightning Multishot samen met Bastion of Will is erg krachtig.
ik wil gewoon 58 plsu gaan knallen en als de nats set dat nu niet kan dan heb ik het gezien met de dh.
had me echt er op verheuged om eens wat anders te gaan spelen dan m6

• FireDrunk
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 26-12 08:18
Poll: Ga jij Season 3 spelen?
Ja! Alleen Season!
Nee! voor mij normal!
Ja, zowel Season als non-Season!
Weet ik nog niet...
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=394186&layout=1&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Even niets...

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-12 13:49
Zojuist dan eindelijk mijn eerste Torch gevonden na 416 paragon levels op season!
Helaas geen Ancient maar het is 'm in ieder geval.. :p

Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/2rnknqp.jpg

<GoT>NightStalker

• _Peter2_
  • Laatst online: 16-12 13:58
Ik ga eens kijken of ik me in S3 kan focussen op 1 season char. (Ik denk over een Barb). Ga dan wel SC.

[ Voor 7% gewijzigd door _Peter2_ op 30-03-2015 10:21 ]

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 25-12 19:24

Dazzler2120

FP ProMod
De twijfels... Ben nu voor mijn gevoel toch weer meer aan het neigen naar Monk. Dat voelt lekker vertrouwd.
Denk dan door het seizoen heen als mijn monk gegeared is dat ik eens een DH of een wiz maak ofzo...

PS4 PSN: Dazzler2120

• Thalaron
Zarhrezz schreef op maandag 30 maart 2015 @ 09:51:
[...]

Dat is toch wel erg jammer...
Ga hem evengoed maken... Wellicht is het sneller met T6 speedrifts... Dat ik die S03 ring nodig heb komt dan wel na S03...

Enige twijfelpunt die ik nog heb om evt S03 te gaan spelen is die Ice Blink... Maar tegen de tijd dat een nieuwe char op S03 ook maar in de buurt komt van mijn huidige NS gevallen is S03 denk ik weer afgelopen... Dus dan kan ik beter gewoon wachten tot die op NS beschikbaar is.

Zit nu ook te "wachten" tot S02 voorbij is zodat ik mijn 2 upgrades voor mijn DH binnen kan harken...

S02 Niet voor niets geweest verder. Had nog geen complete Monk built en die is redelijk af nu! En dat was het 1e doel... 2e doel... Huidige NS DH inhalen is helaas niet gelukt.

Gisteren nog even PTR opgestart... Toch wel handige verbetering voor M6 is dat je nu kan zien hoeveel Sentry's actief zijn!

[ Voor 5% gewijzigd door Thalaron op 30-03-2015 10:45 ]

• Ruigerock
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09-01-2024

Ruigerock

Keep calm and stay metal

3xNix schreef op maandag 30 maart 2015 @ 09:31:
Bah, gisteren 4 GR40 rifts gedaan, maar kwam steeds tot 1 minuut te kort...

De ene keer rifts zonder goede pack density, de andere keer een boss die niet gunstig was.
GR39 tijd wel aangescherpt... zal toch een keer goeie Vil Wards moeten vinden :(
Gefeliciteerd man, welke ranking sta je nu? Ik doe je het dit seizoen niet na.

Gisteren mijn WD tijd verbeterd :D had GR 33 in 9:15 staan met de overleden pet doctor met 1.8m dps. Nu heb ik met de carnevil build die tijd vescherpt naar GR34 in 10:00 met slechts 1.1m dps. De ancients willen echt niet meer droppen.. zeker gelimiteerd tot 1 keer per seizoen per item :P
Voor 5 april kijken voor een eeuwige top 500 plekje.

Diablo 3 - Battle.net

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 23:35

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

schaapiej schreef op maandag 30 maart 2015 @ 10:19:
Zojuist dan eindelijk mijn eerste Torch gevonden na 416 paragon levels op season!
Helaas geen Ancient maar het is 'm in ieder geval.. :p

[afbeelding]
gratz! rng can be is a bitch.

Ik ben onder de xp buff een HC monk begonnen. Gaat best lekker. Nu drie stuks sunwoko en de volle blackthorne set. Die is best fijn op HC. Ben nog een beetje zoekende naar een leuke build. Had eerst een inna spirit stone en chest. LEkker voor de ''gratis' sweeping wind. Nu is het kiezen. Sunwoko of inna. Of ik zou BT boots moeten looten en dan de BT belt vervangen door inna. Maar dan mis ik de ice climbers weer. Aughilds is ook nog een mogelijkheid. Keuzes genoeg :).
Wat spelen de HC monks hier voor een build?

Battle.net || Strava

Pagina: 1 ... 66 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.