Ruigerock schreef op maandag 30 maart 2015 @ 10:43:
[...]
Gefeliciteerd man, welke ranking sta je nu? Ik doe je het dit seizoen niet na.
Gisteren mijn WD tijd verbeterd

had GR 33 in 9:15 staan met de overleden pet doctor met 1.8m dps. Nu heb ik met de carnevil build die tijd vescherpt naar GR34 in 10:00 met slechts 1.1m dps. De ancients willen echt niet meer droppen.. zeker gelimiteerd tot 1 keer per seizoen per item
Voor 5 april kijken voor een eeuwige top 500 plekje.
Stond gisteren weer Pos. 269 op de ladder. (244 Europa volgens Diabloprogress)
Peentjes zweten op bepaalde momenten, zeker in erg kleine ruimtes soms met freeze/Arcane e.d.
Wel raar dat rift bosses een bepaalde range hebben, daarna lopen ze niet meer verder. (denk ik)
Gisteren heel lang gedaan over die verdwijn boss die een anti-heal debuff geeft... wat een draak is dat op GR40.
Heb door de halve rift heen gelopen met hem achter me aan, tot hij ineens niet meer verder kon/durfde... en ik weer normale mobs tegen kwam.
Hij bleef in de deur opening staan, en kon er niet door heen... dus redelijk veilig dood gemaakt nog.
Kon steeds "uitrusten" in de kamer en vechten in de deuropening.
Kwam 1-2 seconde te kort op die vuur-vleermuis een rift later... echt zo jammer.
Besloten dat ik toch een gear upgrade nodig heb hiervoor, gems willen niet echt meer.
Misschien kan ik woensdag avond weer spelen, kunnen we wel wat T6 speed rifts doen oid.
Of full clears... weet niet wanneer S2 eindigd tbh.