• iscara
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik speel op mijn HC monk inna (legs, belt, chest), sunwoko (amu, schoulders, hands) en aughild (head, wrists) en crudest boots. Ik moet alleen nog een torch vinden.
Vorige maand heb ik een monk dood laten gaan met een torch, dus speel nu op safe met alleen maar diamands en als legendary gems esoteric alteration, wildebeast en BotP.

• 3xNix
  • Laatst online: 13-07-2025

3xNix

golfr in hart en nieren

Ruigerock schreef op maandag 30 maart 2015 @ 10:43:
[...]

Gefeliciteerd man, welke ranking sta je nu? Ik doe je het dit seizoen niet na.

Gisteren mijn WD tijd verbeterd :D had GR 33 in 9:15 staan met de overleden pet doctor met 1.8m dps. Nu heb ik met de carnevil build die tijd vescherpt naar GR34 in 10:00 met slechts 1.1m dps. De ancients willen echt niet meer droppen.. zeker gelimiteerd tot 1 keer per seizoen per item :P
Voor 5 april kijken voor een eeuwige top 500 plekje.
Stond gisteren weer Pos. 269 op de ladder. (244 Europa volgens Diabloprogress)

Peentjes zweten op bepaalde momenten, zeker in erg kleine ruimtes soms met freeze/Arcane e.d.
Wel raar dat rift bosses een bepaalde range hebben, daarna lopen ze niet meer verder. (denk ik)

Gisteren heel lang gedaan over die verdwijn boss die een anti-heal debuff geeft... wat een draak is dat op GR40.
Heb door de halve rift heen gelopen met hem achter me aan, tot hij ineens niet meer verder kon/durfde... en ik weer normale mobs tegen kwam.
Hij bleef in de deur opening staan, en kon er niet door heen... dus redelijk veilig dood gemaakt nog.
Kon steeds "uitrusten" in de kamer en vechten in de deuropening.

Kwam 1-2 seconde te kort op die vuur-vleermuis een rift later... echt zo jammer.
Besloten dat ik toch een gear upgrade nodig heb hiervoor, gems willen niet echt meer.

Misschien kan ik woensdag avond weer spelen, kunnen we wel wat T6 speed rifts doen oid.
Of full clears... weet niet wanneer S2 eindigd tbh.
3xNix schreef op maandag 30 maart 2015 @ 10:55:
[...]

Misschien kan ik woensdag avond weer spelen, kunnen we wel wat T6 speed rifts doen oid.
Deze eindigt zondag 5 april. (rond 4 of 6 uur geloof ik)

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

• Ioramus
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 28-01 13:23
Ik zie er naar uit, wil nu voor het eerst seasonal/HC doen - weet alleen nog niet welke class. Denk aan Wizzard of Barbarian maar ook Monk en Demon Hunter zien er aantrekkelijk uit...

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Ik kies "Weet ik nog niet" omdat ik eigenlijk geen Season wil spelen deze keer, maar als 98% van de GoT clan Season 3 gaat spelen zoals met Season 2, dan zal ik waarschijnlijk een Wizard maken.

• FireDrunk
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:39
Zelfde geld hier een beetje... Ik zou graag weer een poosje normal spelen, of zelfs hardcore, maar als alle andere members van SG Season gaan spelen, ga ik wel mee :)

(En dan ga ik eens een keer voor de monk, want ja, die had iedereen in S2 al :P)

Even niets...

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20:55
retlaw schreef op maandag 30 maart 2015 @ 10:44:
[...]

gratz! rng can be is a bitch.
Ik zeg vandaag geen slecht woord over RNG! :p
Net even een GRift voordat ik naar de Fysio moet.
Kreeg één legendary van de RG, guess what?

Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/24v3zas.jpg

Zo vind je niks, zo loot je er twee! _/-\o_

<GoT>NightStalker

• Sinalar
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16-10-2022
S3 WW barb, monk in S2 was wel fun!
Al vraag ik me af hoe WW barb is na de nerfs en hoe geardependent.
Monk ging echt snel om te gearen en T1+ te spelen en met de changes aan inna's en sunwuko set twijfel ik nog wat voor S3. Monk of Barb! Deze week nog een poging doen om Grift 40 solo te clearen.
Hoger zal niet lukken gezien ik geen 2de unity vind en geen ancient torch.

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

na 360 paragon levels in season 2 heb ik er nog steeds geen eentje, laat staan een ancient ;(

[ Voor 6% gewijzigd door Vicarious op 30-03-2015 13:57 ]

Vicariously I live while the whole world dies

• schaapiej
Vicarious schreef op maandag 30 maart 2015 @ 13:56:
na 360 paragon levels in season 2 heb ik er nog steeds geen eentje, laat staan een ancient ;(
Ik heb er tot vandaag ook geen zien droppen, en dan vanochtend de eerste non-ancient. Zojuist de tweede en wel ancient. Unity heb ik ook nog niet gezien helaas, laat staan twee stuks! :p
Sinalar schreef op maandag 30 maart 2015 @ 13:56:
S3 WW barb, monk in S2 was wel fun!
Al vraag ik me af hoe WW barb is na de nerfs en hoe geardependent.
Monk ging echt snel om te gearen en T1+ te spelen en met de changes aan inna's en sunwuko set twijfel ik nog wat voor S3. Monk of Barb! Deze week nog een poging doen om Grift 40 solo te clearen.
Hoger zal niet lukken gezien ik geen 2de unity vind en geen ancient torch.
Monk op non-season blijven spelen straks en een Barb pakken op season?
Ik zelf blijf de Monk op non-season doen en ga een Wizard pakken op season, heb nu echt een useless half bakken Firebird Wizard!

<GoT>NightStalker

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-01 16:38
schaapiej schreef op maandag 30 maart 2015 @ 14:03:
[...]

Ik heb er tot vandaag ook geen zien droppen, en dan vanochtend de eerste non-ancient. Zojuist de tweede en wel ancient. Unity heb ik ook nog niet gezien helaas, laat staan twee stuks! :p

[...]

Monk op non-season blijven spelen straks en een Barb pakken op season?
Ik zelf blijf de Monk op non-season doen en ga een Wizard pakken op season, heb nu echt een useless half bakken Firebird Wizard!
Ik heb bijna allemaal ancient firebird spullen. Ik mis de chest(heb ik een andere ancient ) en de offhand. ( geen ancient gevonden nog ).

Ook een goede belt, ringen en amulet mis ik nog. Maar ik had vrij snel vrij veel ancient meuk.

edit: lvl 406 nu ongeveer voor het weekend 380.

[ Voor 3% gewijzigd door Kevinp op 30-03-2015 14:07 ]

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:24

Grin

Ride si sapis.

Even een kleine dienstmededeling:
Ik ben voor nu even klaar met D3, deze week dus afwezig en dan met een frisse blik naar NS en patch 2.2. Tot zondag 5 april!
De andere operators van GoT zullen mijn korte afwezigheid vast prima opvangen (alsof ik zo veel doe... O-) ) en anders ben je op 5 april de eerste!

:w

NewsBlur || My Fujifilm gear

Tot snel! :w

Geldt overigens ook voor mij. Tot het einde van season 2 ben ik Pillars of Eternity aan het spelen en pak daarna D3 weer op. :)

• Ruigerock
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09-01-2024

Ruigerock

Keep calm and stay metal

3xNix schreef op maandag 30 maart 2015 @ 10:55:
[...]
Kwam 1-2 seconde te kort op die vuur-vleermuis een rift later... echt zo jammer.
Besloten dat ik toch een gear upgrade nodig heb hiervoor, gems willen niet echt meer.

Barb speed rifting is uitermate geschikt voor trail keystone farming. Woensdag avond zou ik mee kunnen doen. Wellicht ook wat act 1 bounties? Ben ook op zoek naar een betere RRoG. Mijn nickname is Ruigerock#2445

Enige upgrade die ik voor jou kan bedenken zo snel is wellicht een Strongarm Bracers & SoJ met physical damage.De physical boost je WotB nog eens max 40% max. Je hebt nu de fire variant icm met frenzy.
Of je laat het fire en je vervangt frenzy met CotA, die combi zag ik ook bij hogere rifts records.

ps.. hoe pas ik mijn signature aan zodat ik een woord link naar een URL? a href is niet de manier schijnbaar

[ Voor 5% gewijzigd door Ruigerock op 30-03-2015 14:43 ]

Diablo 3 - Battle.net

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online
Ruigerock schreef op maandag 30 maart 2015 @ 14:24:
[...]

Barb speed rifting is uitermate geschikt voor trail keystone farming. Woensdag avond zou ik mee kunnen doen. Wellicht ook wat act 1 bounties? Ben ook op zoek naar een betere RRoG. Mijn nickname is Ruigerock#2445

Enige upgrade die ik voor jou kan bedenken zo snel is wellicht een Strongarm Bracers & SoJ met physical damage.De physical boost je WotB nog eens max 40% max. Je hebt nu de fire variant icm met frenzy.
Of je laat het fire en je vervangt frenzy met CotA, die combi zag ik ook bij hogere rifts records.

ps.. hoe pas ik mijn signature aan zodat ik een woord link naar een URL? a href is niet de manier schijnbaar
[url="URL LINKJE"] Naampje [/url]

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

• 3xNix

3xNix

golfr in hart en nieren

Ruigerock schreef op maandag 30 maart 2015 @ 14:24:
[...]

Heb nu %Fire i.v.m. Frenzy en charge battering ram... gewoon omdat ik dat in S1 ook had.
Als % Phys beter zou zijn... heb ik de boot gemist.. die items heb ik geschard.

Heb ook Strongarm in de kist, en slechte Vile Ward... maar daarmee durf ik GR35 niet eens te runnen.
Bracer nu zorgt dat ik midden in firechain/thunderstorm/arcane en andere zooi kan staan zonder instant R.I.P.
Komt ook op hogere GR niet meer voor dat ik de "end of charge AoE cone" veel gebruik... meestal charge ik door groepen heen om damage te voorkomen, en dan werkt Strongarm niet.

Build met CotA ipv Frenzy ... Hmm zou kunnen werken, ook weer Fire damage met Coucil rises...
Frenzy heeft Gem procs, CotA niet... dus denk dat dat niet gaat werken... heb 200-300miljoen gem crits.

Mijn sig:
[urel="http://eu.battle.net/d3/en/profile/Deamion-2936/hero/54731291"]Diablo3[/url];[urel="http://www.diabloprogress.com/player/deamion-2936"]Diabloprogress[/url]

[ Voor 5% gewijzigd door 3xNix op 30-03-2015 15:06 ]

• Def87
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:40
schaapiej schreef op maandag 30 maart 2015 @ 13:55:
[...]

Ik zeg vandaag geen slecht woord over RNG! :p
Net even een GRift voordat ik naar de Fysio moet.
Kreeg één legendary van de RG, guess what?

[afbeelding]

Zo vind je niks, zo loot je er twee! _/-\o_
wow :9~

De enige torch die ik tot nu toe heb gekregen is er 1 via een trade waar de stats niet geweldig van waren ( geen socket ). Eigenlijk krijg ik bijna geen legendary daibo's, alleen maar swords en axes nu ik er aan denk :'(

XBL/PSN Gamertag : LokiNL#1132

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:03
Def87 schreef op maandag 30 maart 2015 @ 15:54:
[...]

wow :9~

De enige torch die ik tot nu toe heb gekregen is er 1 via een trade waar de stats niet geweldig van waren ( geen socket ). Eigenlijk krijg ik bijna geen legendary daibo's, alleen maar swords en axes nu ik er aan denk :'(
Buiten dat je uiteraard wel een Ramaladni's nodig hebt... wil je op een (goed) wapen helemaal geen socket..
Gewoon hopen dat er ofwel een hoge dmg roll op zit ofwel 8-10% damage.... en anders de meest zinvolle reroll doen..

Indien er een socket op zit dan moet het verder eigenlijk perfecte rolls hebben om een echt goed wapen te worden... Socket is in mijn ogen een instant fail ;)

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Thalaron schreef op maandag 30 maart 2015 @ 16:23:
[...]

Buiten dat je uiteraard wel een Ramaladni's nodig hebt... wil je op een (goed) wapen helemaal geen socket..
Gewoon hopen dat er ofwel een hoge dmg roll op zit ofwel 8-10% damage.... en anders de meest zinvolle reroll doen..

Indien er een socket op zit dan moet het verder eigenlijk perfecte rolls hebben om een echt goed wapen te worden... Socket is in mijn ogen een instant fail ;)
Hoezo? De socket kun je rerollen naar iets nuttigs en daarna giften... ik zie het verschil niet zo.

• Ruigerock
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09-01-2024

Ruigerock

Keep calm and stay metal

Bedankt Goldman!

@3xNix, het verschil met Strongarm en Defenders heb ik zelf niet getest. Furious Charge heeft een frozen effect en ik nam aan dat de defenders niet daarmee werkten omdat deze "stunned" als omschrijving heeft.
(zag net een Youtube filmpje die bevestigd dat defenders werkt, damn! had ik ze nu maar niet geshard :P)
Fire dmg en FC buff maakt niet uit omdat je ook een phys rune hebt hiervoor, daarmee verlies je geen damage. Voor de CotA zou ik eens testen op Ghom, ze kunnen best hard slaan. Eén voordeel is dat je zelf niet up-close-and-personal hoeft te staan. Chainer1988 en deadset gaming hebben ook andere tutorials op youtube staan (non-hc) Ze hebben er nu één met ground stomp erin verwerkt voor GR50

Diablo 3 - Battle.net

• schaapiej
Vicarious schreef op maandag 30 maart 2015 @ 16:25:
[...]

Hoezo? De socket kun je rerollen naar iets nuttigs en daarna giften... ik zie het verschil niet zo.
Maakt naar mijn idee ook niet uit of er wel of geen socket op zit.
Die kan je ook weg rollen naar iets anders en dan giften.

Die van mij had iets van 30k LoH en die heb ik naar 10% damage gedaan. En wel eerst de gift gebruikt om die optie met het rollen niet meer te krijgen! :)
Had net zo goed een socket kunnen zijn en dan naar damage toch? (om vervolgens natuurlijk de socket terug te halen met gift)

<GoT>NightStalker

• Thalaron
Vicarious schreef op maandag 30 maart 2015 @ 16:25:
[...]

Omdat je, zoals je al aangeeft, een socket wilt rerollen...

Je wilt ideaal gezien 5 bruikbare main stats... ik heb liever de optie over voor iets anders dan een socket wegrollen... ik vang liever een wapen ZONDER socket omdat ik me dan kan richten op de minst zinvolle stat i.p.v. de socket die er toch wel op komt.

Voorbeeld:
Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/foeud1.png

Deze had matige dmg roll.. stel hij had ipv. dat ook nog een socket i.p.v. dmg of main stat dan was hij de prullenbak in gegaan.

[ Voor 15% gewijzigd door Thalaron op 30-03-2015 16:40 ]

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• Def87
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:40
Thalaron schreef op maandag 30 maart 2015 @ 16:23:
[...]

Daar heb je wel gelijk in, maar ik had op dat moment ook geen gift ( krijg ze maar ook niet ;) ) en wilde het wapen wel gebruiken. Nu maar is hopen dat ik vanavond wat leuks vind :)

XBL/PSN Gamertag : LokiNL#1132

• Thalaron
Heb er nog 9 liggen... dus wat dat betreft verwend...
Wapens blijven hier achter helaas :(

Moet nog een Ancient Krider / Etrayu / Calamity hebben :P
Op die volgorde graag RNG :9

[ Voor 13% gewijzigd door Thalaron op 30-03-2015 17:41 ]

Zarhrezz schreef op maandag 30 maart 2015 @ 09:57:
[...]

Als je geen zin hebt in S3, kun je Unhallowed gaan farmen, die is non-season. Ook zonder de nieuwe Dead Man's Legacy (S3 exclusive) is die set competitief en in een aantal set-ups beter dan M6. Kridershot met slow ball quiver en lightning Multishot samen met Bastion of Will is erg krachtig.
Ik heb al een leuke ancient kridershot gevonden :*) dus de basis is er al ;) kom nu maar door met de nieuwe UE set items en de ancient M6 items (die ik alleen non-ancient heb). :+
Grin schreef op maandag 30 maart 2015 @ 14:15:
Even een kleine dienstmededeling:
Ik ben voor nu even klaar met D3, deze week dus afwezig en dan met een frisse blik naar NS en patch 2.2. Tot zondag 5 april!
De andere operators van GoT zullen mijn korte afwezigheid vast prima opvangen (alsof ik zo veel doe... O-) ) en anders ben je op 5 april de eerste!

Deadsmell schreef op maandag 30 maart 2015 @ 14:20:

Geldt overigens ook voor mij. Tot het einde van season 2 ben ik Pillars of Eternity aan het spelen en pak daarna D3 weer op. :)
Heren, gewoon genieten van de rust ... :9 en tot snel! ;w

Pillars of Eternity is een single player RPG van Obsidian toch ... ik heb persoonlijk toch iets meer met multiplay!

[ Voor 42% gewijzigd door Vidra op 30-03-2015 18:10 ]

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• Thalaron
Heeft Solidarity Gaming ook een Community chat btw? Of zitten die gewoon op Tweakers chat?

Beide :P Er is een SG chat, maar volgens mij wordt die in de praktijk niet echt gebruikt, want: clanchat :+

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Thalaron schreef op maandag 30 maart 2015 @ 18:37:
Heeft Solidarity Gaming ook een Community chat btw? Of zitten die gewoon op Tweakers chat?
Angeloonie schreef op maandag 30 maart 2015 @ 18:58:
Beide :P Er is een SG chat, maar volgens mij wordt die in de praktijk niet echt gebruikt, want: clanchat :+
Inderdaad beide; doorgaans zit een deel van de leden ook gewoon te 'lurken' in de Tweakers community chat. Daarnaast hebben wij een TeamSpeak server om te ouwehoeren, dus de meeste discussies vinden verbaal plaats :P

Maar vanwaar je vraag >:)

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• Thalaron
Nee gewoon nieuwsgierig en omdat ik veel wisselende diensten heb en dus vaak op tijden online ben waarbij weinig mensen nog aanwezig zijn ;)

Thalaron schreef op maandag 30 maart 2015 @ 19:22:
Nee gewoon nieuwsgierig en omdat ik veel wisselende diensten heb en dus vaak op tijden online ben waarbij weinig mensen nog aanwezig zijn ;)
Gewoon even de teamspeak checken ts.solidaritygaming.com :+

• KarmaPolice
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08-12-2025
kan iemand mij inviten voor de GOT clan ?

nivea#2148

• Shao Kahn
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21-01 11:40
Vandaag met mijn monk met 3 raekor barbs ( goldman, andariel en alberto) meegerend. Nou ik leek wel een slak. wat een snelheid.

Wel hele goede items gevonden. De hele invoker set 3 x ofzo.. :$

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Panzerfaust-2779/

KarmaPolice schreef op maandag 30 maart 2015 @ 20:07:
kan iemand mij inviten voor de GOT clan ?

nivea#2148
a) zie topic start, voor de aanmelding
b) daar is doorgaans een wachtlijst voor :)

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08-01 12:59

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Deadsmell schreef op maandag 30 maart 2015 @ 14:20:

Als we dan toch aan het zwaaien zijn... Ik ga morgen 'Ori and the blind forest' checken. Vrijdag ook nog de eerste wing van Blackrock Mountain. Game on!

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Gisteren al m'n 42 t/m 45 keys even geupgrade naar 46 en hoger. Heb er nu een stuk of 20 voor solo (of group) pogingen :).

Daarna gisteren nog een 47 rift geprobeerd.. maar dat ging echt slecht. Denk niet dat ik voor het eind van de season een solo 47 haal :(.

Vanavond maar eens kijken of er mensen online zijn die g.rifts willen pushen (2 / 3 of 4 man) met m'n support crusader (huidige records zijn 47 / 48 en 47 op de respectievelijke groepsgrootte)

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-01 16:38
Grifts zijn sowieso vreemd. Het hangt heel erg af van de mobs die je hebt.

Als (firbird) wizard heb ik het liefst zombies ofzo. Lopen langzaam, doen wel dmg maar niet zoveel.

Alles fast of charging is klote want tot lvl 30 is het geen probleem, maar vanaf lvl 35 solo ga ik daar wel hard van af.

Als je dan weer de goede mobs hebt dan hebje ook zo weer 5 minuten over. Ik mis gewoon wat burst dmg om deze beestjes van me af te houden.

Grote open ruimtes in (g)rifts zijn ideaal. gewoon alles pullen en kiten en 400+ mobs in één keer dood. (1 m en meer bonus xp zie ik regelmatig voorbij komen in dergelijke situaties ).

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Ik weet dat ik gewoon even geluk moet hebben (een grote A4 spire map vol met rode zombies bijvoorbeeld), maar dat geluk zit er (nog) niet in. Tot nu toe 46 in 13 minuten als record dus een 47 zit er zeker wel in... (when the stars aline).

Het niet hebben van ancients is ook een factor die me op het moment tegenhoud.
Zodra ik alles ancient heb, zijn de defensive stats en offensive stats net goed genoeg om inderdaad 47 en misschien wel 48 te halen (again, when the stars aline).

Zolang ik geen groep heb die wil pushen, push ik toch solo :). Die experience etc kan me nu niets meer boeien.

[ Voor 25% gewijzigd door Sabrac op 31-03-2015 08:04 ]

Vidra schreef op maandag 30 maart 2015 @ 18:07:
[...]
Pillars of Eternity is een single player RPG van Obsidian toch ... ik heb persoonlijk toch iets meer met multiplay!
Klopt, het is een vergelijkbare game als de oude Infinity engine games. Heeft veel weg van Baldur's Gate I qua sfeer, al is het geen D&D. PoE is een must have, als je met de Infinity games bent opgegroeid. :)

Maar ik denk dat ik toch D3 maar weer opstart, door een aantal game breaking bugs in PoE. Eerste patch maar even afwachten. :'(

[ Voor 12% gewijzigd door Deadsmell op 31-03-2015 08:26 ]

• Goldman
  • Nu online
Shao Kahn schreef op maandag 30 maart 2015 @ 23:16:
Vandaag met mijn monk met 3 raekor barbs ( goldman, andariel en alberto) meegerend. Nou ik leek wel een slak. wat een snelheid.

Dus nu ga je een thorns set maken...toch? :+

• 3xNix

3xNix

golfr in hart en nieren

Shao Kahn schreef op maandag 30 maart 2015 @ 23:16:

Meerdere Reakor barbs... The pain train is comming... choo choooooooo _/-\o_

Zelf vind ik het heel lastig om serieus te blijven dan... ziet er niet uit als meerdere barbs kris kras door de packs heen schieten, lijkt wel een flipperkast met Multi bal.

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12-01 20:20
Is er iets gebeurd met onze GoT community?

Ik zie vandaag ineens (na weekje niet inloggen) maar 8 members er in en maar 2 online. Terwijl dit er altijd toch wel een stuk of 30 waren op elk moment.

• cybergi
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-08-2019

cybergi

ARCHANGELINC #2253

mensen wachten op de nieuwe patch :)

D3 Profile¦ArchangelINC#2253

• Jurjen08
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16-01 21:22
Voel me als reakor barb altijd heerlijk, lekker rammen door alles heen.
Zoom Zoom Zoom !!

Xencupio @ Battle.net

• DeBers
  • Laatst online: 12-01 20:20
Oh, hij laadt nu opeens alle namen. Gelukkig :)

Ik ga ook maar nieuwe patch/seizoen afwachten... Was geen goed seizoen voor mij.

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

vond de drops een beetje tegenvallen en ben happy met de nieuwe patch. eindelijk nieuwe builds.
vond deze patch maar een tussen oplossing omdat ze er nog niet klaar voor waren

Deadsmell schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 08:07:
[...]
Klopt, het is een vergelijkbare game als de oude Infinity engine games. Heeft veel weg van Baldur's Gate I qua sfeer, al is het geen D&D. PoE is een must have, als je met de Infinity games bent opgegroeid. :)

Maar ik denk dat ik toch D3 maar weer opstart, door een aantal game breaking bugs in PoE. Eerste patch maar even afwachten. :'(
Ah, goed te weten...hij staat op m'n Steam wish-list, maar met de backlog die ik heb ga ik 'em niet full-price kopen. Ik ben wel benieuwd of hij te draaien is op de HP Stream 7...dat zou wel ideaal zijn voor gamen op vakantie / bij schoonouders / etc. O-)

<GOT> Zarhrezz#2885

• mfneed
  • Laatst online: 20-01 12:34
Was gister voor een momentje flabbergasted tijdens een sessie diablo op de xbox one. Loop rustig low lvl greater rifts om snel alle gems te scoren(hier loop ik grit 12) tot dat ik tot mijn verbazing een goblin hoor... loop ik door, een complete goblin pack in een Greater Rift... Is dit niet onmogelijk? Zal het een bug zijn geweest?

hier de video: https://account.xbox.com/...32-41c3-a759-715f7e3a8635

• 3xNix

3xNix

golfr in hart en nieren

Geen bug, een van de leukste verassingen in een GR :)

Geniet er van!

• FireDrunk
Poll: Ga jij Season 3 spelen?
Ja! Alleen Season!
Nee! voor mij normal!
Ja, zowel Season als non-Season!
Weet ik nog niet...
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=394186&layout=1&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Even niets...

3xNix schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 09:22:
Geen bug, een van de leukste verassingen in een GR :)
Geniet er van!
Droppen ze dan wel loot in een greater rift? Anders is het nogal wasted effort =)

<GOT> Zarhrezz#2885

• mfneed
Zarhrezz schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 09:26:
[...]

Droppen ze dan wel loot in een greater rift? Anders is het nogal wasted effort =)
Bij mij gister wel. Niet zo veel though, was ook maar een grift12...

• 3xNix

3xNix

golfr in hart en nieren

Oooh ja, idd een GR met Goblins... vreemd...
Volgens iemand waar ik mee speel is de loot van de Boss een sammenvatting van de drops in de rift.

Vreemd inderdaad, zeker als er loot dropt.
Heb pas nog een pack dood gemaakt nadat ik de boss had gedood in een GR... die pack dropte niets iig

• NastyNick
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-09-2025
Een goblin pack in een greater rift? op de pc versie nog nooit gezien anders.

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

• Shao Kahn
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21-01 11:40
Goldman schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 08:11:
[...]

Dus nu ga je een thorns set maken...toch? :+
Zeker! Ancient Invoker Barb ftw...
😆

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Panzerfaust-2779/

• schaapiej
NastyNickNL schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 10:30:
Een goblin pack in een greater rift? op de pc versie nog nooit gezien anders.
Hier ook nooit gezien!
Maar ik loop de GRifts dan ook nooit door na de RG... :+

<GoT>NightStalker

• -ko-
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 30-01 13:20

-ko-

Leidend Voorwerp

Gisteren RoS uitgespeeld. Barb is level 66. We gaan adventure mode maar eens in.

Ik besef me dat ik redelijk laat op het feestje ben, daarom wel blij dat S3 snel start. :)

Wa Doede Nou

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 20:05

Dazzler2120

FP ProMod
-ko- schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 12:47:
Gisteren RoS uitgespeeld. Barb is level 66. We gaan adventure mode maar eens in.

Ik besef me dat ik redelijk laat op het feestje ben, daarom wel blij dat S3 snel start. :)
Is die barb Non Season?
Ik ben zelf ook vrij laat bij het feestje geweest(2weken geleden)
Maar op 2 weken wel een monk op seasons naar paragon level 232 gebracht :P

PS4 PSN: Dazzler2120

• -ko-

-ko-

Leidend Voorwerp

Die Barb is nonseason. Ik moet morgen examen doen voor een werkgerelateerd certificaat, dus veel tijd om te spelen heb ik niet momenteel. Het fijne aan Diablo is dat dat ook niet altijd hoeft, voor mijn gevoel. :)

Wa Doede Nou

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19:02
Off topic:

Iemand nog naar de zwarte cross? :) :) :)

http://www.koninklijkegro...-met-hightech-bierleiding

Apsie's profiel

• sorcees
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

Cititzen of Ladonia

• Apsie
Uiteraard, maar wel erug goed (en lekker!) gedaan _/-\o_

Apsie's profiel

• sorcees
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

Apsie schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 14:35:
[...]

Uiteraard, maar wel erug goed (en lekker!) gedaan _/-\o_
Daar proosten we dan op :9~ *O* :+

Cititzen of Ladonia

• Apsie
sorcees schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 14:38:
[...]

Daar proosten we dan op :9~ *O* :+
1 Mtr bier a.u.b. oOo oOo oOo

Apsie's profiel

• schaapiej
Een meter bier ja, geen Grolsch! :p
*grabs popcorn*

<GoT>NightStalker

• Apsie
schaapiej schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 14:56:
[...]

Een meter bier ja, geen Grolsch! :p
*grabs popcorn*
Gedver, een "heineken" man... 8)7 _/-\o_

Apsie's profiel

• schaapiej
Apsie schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 15:02:
[...]

Gedver, een "hertog" man... 8)7 _/-\o_
Fixed! :p
Heineken hoeft van mij ook niet zo..

Ontopic; heb de 'Fire Annihilation' build van Quin69 maar eens gepakt. Pas al eens getest maar lukt niet echt zonder Torch.. nu met Torch gaat dat als een raket!

<GoT>NightStalker

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

schaapiej schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 15:09:
[...]

Fixed! :p
Heineken hoeft van mij ook niet zo..

Ontopic; heb de 'Fire Annihilation' build van Quinn69 maar eens gepakt. Pas al eens getest maar lukt niet echt zonder Torch.. nu met Torch gaat dat als een raket!
Ik speel iets vergelijkbaars met een non-ancient Furnace omdat die Lashing Tail Kick build die ik eerst had een beetje glass cannon in melee range is en ik dus vaak doodga. Fire Bells gaat echter ook best ok zonder torch, al heeft een torch natuurlijk wel de voorkeur.

• schaapiej
Vicarious schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 15:13:
[...]

Ik speel iets vergelijkbaars met een non-ancient Furnace omdat die Lashing Tail Kick build die ik eerst had een beetje glass cannon in melee range is en ik dus vaak doodga. Fire Bells gaat echter ook best ok zonder torch, al heeft een torch natuurlijk wel de voorkeur.
Kwam bij mij waarschijnlijk ook omdat ik naast de Torch nog wat andere gear niet had en erg snel zonder spirit zat. Enige wat ik nu "mis" is een BotH op level 25+ voor de movement speed. Ga deze op season niet meer levelen omdat ik op non-season een level 33 BotH heb. Over 5 dagen kan ik die er bij pakken! :p

Linkje naar de build die ik gebruik: http://www.diablofans.com...t6-fire-annihilation-monk

<GoT>NightStalker

• jaihel
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 11-01 08:29
Kan niet wachten tot seizoen 3 begint. Ben er voor nu klaar mee, maar volgende week vrijdag zit ik klaar om een Barbarian te spelen :)
Hmm...ik bedenk me net dat je 6-p Tal en 4-p Vyr tegelijk kan hebben...ik ben benieuwd hoe dat werkt met Convention of the Elements; als je 4-p Vyr hebt, krijgt Archon de type dmg van je hoogste elemental bonus. Stel, je hebt niets op gear. De ring bepaalt dan de hoogste element, lijkt me. Je hebt dan elke 4 seconde een ander element, ook al gebruik je dezelfde skill. Je doet dus elke 4 seconde een ander element damage...dat zou dan Tal stacks op moeten bouwen...

Ook wil ik de nieuwe Hammer Belt en Sky Splitter op m'n Crusader proberen...dat is een high IAS Mirinae-fishing build (Justice - Crack spammen voor 1-3 hits met proc van 1.0). Kan wel eens lachen worden.

<GOT> Zarhrezz#2885

• -ko-

-ko-

Leidend Voorwerp

Ik lees wel eens dat het nog steeds de moeite is om een hellfire ring the craften. Kan iemand hier dat bevestigen? Lijkt vooral voor nieuwe toons levelen handig, maar ik vraag me af of dat wel nut heeft met de seasons.

Wa Doede Nou

Het nu is steeds beperkter...zeker met Gem of Ease (lvl 70 weapon voor een lvl 1 character, plus enorm hoge XP bonus) duurt het maar een paar uurtjes om lvl 70 te worden. Hoeveel tijd gaat die Hellfire daar nog af halen?

<GOT> Zarhrezz#2885

• jaihel
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 11-01 08:29
-ko- schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 17:02:
Ik lees wel eens dat het nog steeds de moeite is om een hellfire ring the craften. Kan iemand hier dat bevestigen? Lijkt vooral voor nieuwe toons levelen handig, maar ik vraag me af of dat wel nut heeft met de seasons.
Hellfire ring is handig voor spelers die helemaal wild zijn van paragon levels. Daarnaast heeft het weinig meerwaarde.
CrimpyRex schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 17:24:
[...]

Hellfire ring is handig voor spelers die helemaal wild zijn van paragon levels. Daarnaast heeft het weinig meerwaarde.
Dit is bijna niet te gebruiken in builds omdat je meestal wilt werken met een SoJ en een RRoG, maar voor T6 Speedrifts met het verstand op nul omdat alles al one shit, one kill is dan kan het wel een mooie experience gain boost geven. Een alternatief kan ook een leoric's signet zijn. :9
DeBers schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 08:53:
Is er iets gebeurd met onze GoT community?

Ik zie vandaag ineens (na weekje niet inloggen) maar 8 members er in en maar 2 online. Terwijl dit er altijd toch wel een stuk of 30 waren op elk moment.
Inderdaad - overdag zijn er doorgaans sowieso minder mensen online (in het weekend is dit anders) - de meeste mensen wachten op het einde van de Season (zondag), de nieuwe patch op woensdag 8 april (in de EU) en het begin van de nieuwe season op 10 april (vrijdag).

Zarhrezz schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 16:56:
Hmm...ik bedenk me net dat je 6-p Tal en 4-p Vyr tegelijk kan hebben...ik ben benieuwd hoe dat werkt met Convention of the Elements; als je 4-p Vyr hebt, krijgt Archon de type dmg van je hoogste elemental bonus. Stel, je hebt niets op gear. De ring bepaalt dan de hoogste element, lijkt me. Je hebt dan elke 4 seconde een ander element, ook al gebruik je dezelfde skill. Je doet dus elke 4 seconde een ander element damage...dat zou dan Tal stacks op moeten bouwen...
Dit feestje werkt helaas niet...net gecheckt op PTR :'( (ik bleek toch een Convention te hebben)

Convention of the Elements verhoogt de elemental damage direct, het is geen verhoging van je elemental bonus (dus niet zichtbaar in je stats scherm). Daardoor blijft Archon single element (die van je hoogste bonus, default Arcane) en kun je dus ook Tal's niet stapelen.

Weer een build die leuk had kunnen zijn, zonder echt zoden aan de dijk te zetten...oh well.

<GOT> Zarhrezz#2885

• FireDrunk
Yay, gister met Sabrac, Vidra en Laryx GRift 50 gecleared!

Das nog eens een milestone! Op naar de 60 :)

Even niets...

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

FireDrunk schreef op woensdag 01 april 2015 @ 07:33:

gz en good luck na de volgende patch heb je die ook :)

En niet te vergeten de 3 man rec van 49 :).
Ging gisteren erg lekker inderdaad, alleen jammer dat ik dus 3x een gem upgrade op lvl 50 faalde met 60 % kans :(.

• FireDrunk
Dat is zeker zonde ja, ik had iets meer mazzel 8-)

Even niets...

• Protax
  • Laatst online: 01-02 14:11
Sabrac schreef op woensdag 01 april 2015 @ 08:44:
[...]

En niet te vergeten de 3 man rec van 49 :).
Ging gisteren erg lekker inderdaad, alleen jammer dat ik dus 3x een gem upgrade op lvl 50 faalde met 60 % kans :(.
Inmiddels geen record meer :P
Maar jullie zijn goed bezig! Leuk om te zien dat anderen personen uit de clan daar nu ook actief mee bezig zijn :*)

• NastyNick
  • Laatst online: 05-09-2025
Die nieuwe patchnotes van ptr 2.3 is echt een 1 april grap
Social Features and the Selfie Coming to Diablo 3
With this new patch, we were able to check out a new datamined selfie mode. Similar to WoW, you are now able to take a selfie during your wild adventures in Sanctuary. Once you have taken a picture, you are able to share them with all your friends on twitter.

New sets
Legacy of the Seven Stones 2 pieces: Continuously summon Zombie Bears from your back to cover your "vulnerable side". Increase its damage by 400%.
Legacy of the Seven Stones 4 pieces: Whenever you run away from an enemy, cast Acid Cloud behind you. Increase it's damage by 400%.
Legacy of the Seven Stones 6 pieces: Hex now summons two Shamans which mimic your set bonuses.
Helltooth Harness 2 pieces: Wall of Zombies now casts five walls at the target point.
Helltooth Harness 4 pieces: Enemies trapped between Wall of Zombies become confused.
Helltooth Harness 6 pieces: Enemies who die near a Wall of Zombies explode and summon you an extra Zombie Dog.
Ivgorod's Relics 2 pieces: Removes the cooldown of Breath of Heaven, Inner Sanctuary and Blinding Flash. Dash Strike can now dash double the distance.
Ivgorod's Relics 4 pieces: Allies affected by Breath of Heaven or Inner Sanctuary continuously use Dashing Strike towards random directions for 2 seconds.
Ivgorod's Relics 6 pieces: Enemies hit by a Dashing Strike are knocked OUT of the screen and take 30000% weapon damage for 1 second.
Vyr's Fantastic Finery 2 pieces: Archon gains the effect of every Rune.
Vyr's Fantastic Finery 4 pieces: Archon skills deal 500% more damage and become immune to crowd control.
Vyr's Fantastic Finery 6 pieces: Archon reduces 99,99% of incoming damage and melts enemies just by looking at them.
Zakarum's Doomed Battlegear 2 pieces: When Blessed Hammer hits an enemy, it spawns two other Blessed Hammers.
Zakarum's Doomed Battlegear 4 pieces: Whenever you block or use a Wrath Generator, cast two Blesssed Hammers for free.
Zakarum's Doomed Battlegear 6 pieces: Continuously cast Blessed Hammers every second. Increase Blessed Hammer damage by 600%.

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:24

Grin

Ride si sapis.

GZ heren, das een mooie milestone!

NewsBlur || My Fujifilm gear

Protax schreef op woensdag 01 april 2015 @ 08:47:
[...]

Inmiddels geen record meer :P
Maar jullie zijn goed bezig! Leuk om te zien dat anderen personen uit de clan daar nu ook actief mee bezig zijn :*)
Awww :( naja, maar weer een poging wagen :P

• Ealjebij
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 02-12-2024
NastyNickNL schreef op woensdag 01 april 2015 @ 08:54:
[...]
Goh, ik dacht dat 2.2 al één groot 1 april grap was..

D3 Profiel

• JoSchaap
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:18

JoSchaap

Had a life, got a modem..

http://www.diablofans.com/news/48381-ptr-patch-2-3-datamined

*edit* spuit 11 weer.. mybad :+

[ Voor 65% gewijzigd door JoSchaap op 01-04-2015 09:15 ]

GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET

• Goldman
  • Nu online

[...]
nee joh,
Vyr's Fantastic Finery 6 pieces: Archon reduces 99,99% of incoming damage and melts enemies just by looking at them.
seems legit.

de selfies zijn ook top:

http://media-diablofans.c...2/patch_2-3_preview_5.jpg
http://media-diablofans.c...3/patch_2-3_preview_2.jpg
http://media-diablofans.c...ents/21/848/wd_selfie.jpg
http://media-diablofans.c...847/crusader_selfie_2.jpg
http://media-diablofans.c...nts/21/849/wiz_selfie.jpg

[ Voor 37% gewijzigd door Goldman op 01-04-2015 09:15 ]

• JoSchaap

JoSchaap

klopt het dat de online profiles vandaag niet zijn geupdate?

Last updated on 30 Mar 2015 17:08 BST

terwijl ik de dagen erna toch meerdere malen een uurtje heb gespeeld :)

• FireDrunk
Ja, ik merkte het ook al... Best vaak de laatste tijd :(

Even niets...

• mfneed

[...]
Die Zakarums doomed set is toch wel een leuke toevoeging aan mijn huidige Crusader (xbox one) build :D

Console en PC updates lopen onderhand gelijk toch? :)

[ Voor 8% gewijzigd door mfneed op 01-04-2015 10:36 ]

• desjaak909
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 18:15
Zarhrezz schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 17:07:
Het nu is steeds beperkter...zeker met Gem of Ease (lvl 70 weapon voor een lvl 1 character, plus enorm hoge XP bonus) duurt het maar een paar uurtjes om lvl 70 te worden. Hoeveel tijd gaat die Hellfire daar nog af halen?
Juist deze patch is XP% erg lekker, aangezien die percentages in 2.1.2 in GR's nu (door een bug) multiplicative zijn, dus voor grift's 35-40 speedruns zoveel mogelijk % op gear zetten, HF ring, ruby in leoric's crown, signet, Cain's, Born's

http://www.reddit.com/r/D..._bonus_from_itemsgems_is/

Movies: letterboxd

Sabrac schreef op woensdag 01 april 2015 @ 09:05:
[...]

Awww :( naja, maar weer een poging wagen :P
We gaan gewoon weer de strijd aan :Y)

desjaak909 schreef op woensdag 01 april 2015 @ 10:37:
[...]

Juist deze patch is XP% erg lekker, aangezien die percentages in 2.1.2 in GR's nu (door een bug) multiplicative zijn, dus voor grift's 35-40 speedruns zoveel mogelijk % op gear zetten, HF ring, ruby in leoric's crown, signet, Cain's, Born's

http://www.reddit.com/r/D..._bonus_from_itemsgems_is/
Dit is helemaal geen bug, maar intentionally (meer dan 70% van de player base, komt niet hoger dan GRIFT 40) - om ook de spelers die op lagere levels spelen een extra XP boost te kunnen geven. Als het een bug was geweest, dan zou men dat wel hebben aangepast in nieuwe nieuwe patch.

De heren van Zero Empathy (ZE) hebben dit getest en dit is nog steeds van kracht :) Happy hunting next week :+

[ Voor 19% gewijzigd door Vidra op 01-04-2015 11:06 ]

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Ik zou het best leuk vinden als we als tweakers community samen kunenn werken en samen op de top rankings kunnen komen. dus bv ... GOT 2 players met 2 van SG en dan voor een new record gaan en
ArcINC met SG ArcINC met GOT en vise versa.

SG heeft ts
ArcINC heeft ts..
GOT kan ts gebruiken..

[ Voor 10% gewijzigd door cybergi op 01-04-2015 11:04 ]

• JoSchaap

JoSchaap

volgens mij kun je daar prima de BuG TS voor mis/gebruiken

momenteel is er maar een Diablo3 kanaal *edit* kannelijk is die geruimd omdat ie altijd leeg was :+
maar kanalen en subkanalen kunnen zo aangevraagd worden bijvoorbeeld via @Fonta hier of de BuG forums. Je kunt er zelf ook temp channels aanmaken for the time being :)

https://www.bug-community.com/teamspeak/

ts3server://ts.bug-community.com

[ Voor 21% gewijzigd door JoSchaap op 01-04-2015 11:10 ]

JoSchaap schreef op woensdag 01 april 2015 @ 11:06:
volgens mij kun je daar prima de BuG TS voor mis/gebruiken

momenteel is er maar een Diablo3 kanaal maar subkanalen kunnen zo aangevraagd worden, en je kunt er zelf ook temp channels aanmaken :)

https://www.bug-community.com/teamspeak/

ts3server://ts.bug-community.com
Waarom een 3e teamspeak server gebruiken als er al een aantal clans hun eigen oplossing (zonder wachtwoord) hebben? Waarbij SG al jaren de mogelijkheid biedt aan GoT en andere clans (bijv. SNW, dVz) om de server te joinen en te gebruiken in een van de talloze channels die bestaan.

cybergi schreef op woensdag 01 april 2015 @ 11:03:
Ik zou het best leuk vinden als we als tweakers community samen kunenn werken en samen op de top rankings kunnen komen. dus bv ... GOT 2 players met 2 van SG en dan voor een new record gaan en
ArcINC met SG ArcINC met GOT en vise versa.

SG heeft ts
ArcINC heeft ts..
GOT kan ts gebruiken..
We kunnen zoiets opstarten voor Season 3 - met de nieuwe legendary items en gems :*) - leuke challenge om met Nederlanders in de top 1000 terecht te komen. :D

[ Voor 7% gewijzigd door Vidra op 01-04-2015 11:12 ]

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Vidra schreef op woensdag 01 april 2015 @ 11:11:
[...]

Waarom een 3e teamspeak server gebruiken als er al een aantal clans hun eigen oplossing (zonder wachtwoord) hebben? Waarbij SG al jaren de mogelijkheid biedt aan GoT en andere clans (bijv. SNW, dVz) om de server te joinen en te gebruiken in een van de talloze channels die bestaan.
Mensen kunnen altijd bij ons op de ts server joinen we hebben geen ww.

cybergi schreef op woensdag 01 april 2015 @ 11:12:
[...]

Mensen kunnen altijd bij ons op de ts server joinen we hebben geen ww.
Dat zei ik toch al :P

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Vidra schreef op woensdag 01 april 2015 @ 11:12:
[...]

We kunnen zoiets opstarten voor Season 3 - met de nieuwe legendary items en gems :*)
lol...None season :P

Maar ja vind het een super plan ..als GOT daar ook in mee wil gaan.
Denk dat we zo ook meer met elkaar doen en voor elkaar..

• JoSchaap

JoSchaap

Vidra schreef op woensdag 01 april 2015 @ 11:11:
[...]

Ik ben daar niet van op de hoogte ik beantwoorde alleen maar de vraag van de persoon boven mij, meer niet :Y)

Pagina: 1 ... 67 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.