• desjaak909
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 18-12 18:58
Vidra schreef op woensdag 01 april 2015 @ 11:02:
[...]

Dit is helemaal geen bug, maar intentionally (meer dan 70% van de player base, komt niet hoger dan GRIFT 40) - om ook de spelers die op lagere levels spelen een extra XP boost te kunnen geven. Als het een bug was geweest, dan zou men dat wel hebben aangepast in nieuwe nieuwe patch.

De heren van Zero Empathy (ZE) hebben dit getest en dit is nog steeds van kracht :) Happy hunting next week :+
Was blijkbaar niet intentionally, maar blijkbaar vinden ze het prima:

First off, why are we getting so much experience? In Patch 2.1.2 Blizzard made a revision to the stat "Monsters Kiill Grant X Experience".

The "Monster Kills grant X experience" affix is now multiplied by game difficulty
Subsequently this also ended up effecting the attribute "Increase Bonus Experience by a "X%". This skill is normal additive, but a bug(which blizzard is ok with, since it always for more "build diversity), is causing it to act multiplicative, which is resulting in huge experience gains

Movies: letterboxd

• FireDrunk
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:18
Poll: Ga jij Season 3 spelen?
Ja! Alleen Season!
Nee! voor mij normal!
Ja, zowel Season als non-Season!
Weet ik nog niet...
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=394186&layout=1&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Even niets...

• Rhodan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:05
Gekozen voor ja, maar waarschijnlijk wel de laatste keer, denk ik, twijfel twijfel , time will tell :)

Diablo 3 profiel Mijn XDA profiel mijn pc specs]

• JoSchaap
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-12 02:41

JoSchaap

Had a life, got a modem..

Ik join season 3 waarschijnlijk wel maar of ik het red tot 70 voor het eind van het seizoen weet ik niet. zo heel vaak speel ik nu ook weer niet :D

Op basis van wat tips op de BN forums heb ik eergister na lang niets anders mn main-barbie omgegooid van twisterbarbie naar raekor+furious charge. omdat ik lang niet alle delen compleet had is het een iets afwijkende build geworden. het idee is (mocht ik geen vile wards vinden) de augschild delen te vervangen voor IK om naast het hoge spank en tank gehalte dat ik nu heb, ook langer te kunnen genieten van COT :)

hoewel ik aardig wat DPS heb ingeleverd met deze nieuwe build, vlieg ik nu veel sneller door rifts heen op T5, alleen moet ik wel goed op mn health letten en optijd maken dat ik wegkom (voorheen kon ik gewoon op mn gemakkie blijven staan in arcanes e/d)

Het is ineens een compleet andere speelstijl. Maar al met al heb ik geen spijt van de nieuwe build :)

Het enige probleem is dat de gloves die ik nu heb, erg lastig te vervangen zijn met de huidige rolls erop :Y

voor / na plaatjes:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Rjpu8rW.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/8p7K78D.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door JoSchaap op 01-04-2015 12:24 ]

GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET

JoSchaap schreef op woensdag 01 april 2015 @ 12:22:
Ik join season 3 waarschijnlijk wel maar of ik het red tot 70 voor het eind van het seizoen weet ik niet. zo heel vaak speel ik nu ook weer niet :D
Gooi tzt even een verzoekje in de clan of community om je te laten boosten dan. Meestal is er wel iemand bereid om dat te doen. Beetje zonde om heel season 3 bezig te zijn met levellen naar 70. :)

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17-10 17:25
JoSchaap schreef op woensdag 01 april 2015 @ 12:22:

Op basis van wat tips op de BN forums heb ik eergister na lang niets anders mn main-barbie omgegooid van twisterbarbie naar raekor+furious charge. omdat ik lang niet alle delen compleet had is het een iets afwijkende build geworden. het idee is (mocht ik geen vile wards vinden) de augschild delen te vervangen voor IK om naast het hoge spank en tank gehalte dat ik nu heb, ook langer te kunnen genieten van COT :)

hoewel ik aardig wat DPS heb ingeleverd met deze nieuwe build, vlieg ik nu veel sneller door rifts heen op T5, alleen moet ik wel goed op mn health letten en optijd maken dat ik wegkom (voorheen kon ik gewoon op mn gemakkie blijven staan in arcanes e/d)

Het is ineens een compleet andere speelstijl. Maar al met al heb ik geen spijt van de nieuwe build :)

Het enige probleem is dat de gloves die ik nu heb, erg lastig te vervangen zijn met de huidige rolls erop :Y

voor / na plaatjes:
[afbeelding]

[afbeelding]
Beter een CDR gem in je helm stoppen en rings met sockets. De legendary gems zijn altijd beter dan eender welke stat. Zeker als je ze op lvl 25 hebt (niet zo lastig). Paragon punten ook in CDR dumpen. Als je genoeg CDR hebt dan val je minder stil en kan je langer en meer furious charge gebruiken.

Ignore pain is ook een beetje useless (zeker ook als je die legendary belt niet hebt die de duration improved) als je niet voor hoge grifts gaat (wat met jouw set-up dan toch niet zal lukken). Je neemt beter Wrath of the Berzerker, geeft je veel bonus damage (gaat ook goed samen met je passive die de cooldown ervan verlaagt).

Geen idee waarom je Frenzy en Hammer of the Ancients neemt. Als je Furious Charge aan het rammen bent gebruik je deze toch zelden? Spint (run like the wind) is veel handiger. Extra clear speed en bonus damage van de windhoosjes. Ik heb lang met Wirlwind als spender gelopen voor als FS op cooldown was, voordeel daarvan is dat je niet vast kan komen zitten want je beweegt gewoon door packs heen.

• JoSchaap

JoSchaap

ik had me gebasseerd op een US guide alles klopte op de skilltree na (waarschijnlijk een regio verschil ofzo) hammer was inderdaad een alternatief omdat ik Wrath of the Berserker niet kon kiezen (stond bij mij in een andere tree als in de buildguide) :)

ik zal eens met andere fillers spelen als ik weer tijd heb :)

dit was overigens de guide die ik bedoelde: http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/16200990962

JoSchaap schreef op woensdag 01 april 2015 @ 14:06:
ik had me gebasseerd op een US guide alles klopte op de skilltree na (waarschijnlijk een regio verschil ofzo) hammer was inderdaad een alternatief omdat ik Wrath of the Berserker niet kon kiezen (stond bij mij in een andere tree als in de buildguide) :)

ik zal eens met andere fillers spelen als ik weer tijd heb :)

dit was overigens de guide die ik bedoelde: http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/16200990962
Alle versies van de game (behalve deze voor China) zijn hetzelfde inclusief de skill tree - het is van belang om te achterhalen voor welke patch de build is gemaakt (bijvoorbeeld 2.1, 2.1.1, 2.1.2 of 2.2) :+

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• NastyNick
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-09 10:18
2.1.2 staat in de guide

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

• JoSchaap

JoSchaap

Ja het was weer een stukje kennis dat ik miste kennelijk. vanavond opnieuw alles instellen :P
No you just have to enable Elective mode in options, that lets you freely assign skills

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17-10 17:25
JoSchaap schreef op woensdag 01 april 2015 @ 15:00:
Ja het was weer een stukje kennis dat ik miste kennelijk. vanavond opnieuw alles instellen :P

[...]
Ah dat verklaard veel :)

Had ook nog vergeten vermelden dat een Reakor build vraagt om een trage 2 hander. Dual weild werkt op dit moment niet voor een DPS Barb (correct me if I'm wrong...)

• JoSchaap

JoSchaap

Ik heb eventueel nog een paar IK knotsen liggen kan eens kijken of ik daar iets mee kan :)
het mooiste is natuurlijk het vinden van een furnace oid :) want fire blijft toch een leuk element op de barb :)

zeker met deze build http://eu.battle.net/d3/e...barian#WSjRPi!ZjXS!caacZb

[ Voor 53% gewijzigd door JoSchaap op 01-04-2015 15:59 ]

Furnace is vooral goed door de elite damage bonus die erop zit. Het element van het wapen maakt niet uit, want het gaat om het element van je skills. :)

• LUH-3417
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Vraagje; net als de rest van vrijwel iedereen op Battle.net doe ik deze monk (momenteel sans Torch). Nu heb ik eindelijk alle items van Inna en Sunwuko bij elkaar zodat een beetje kan rouleren en ik zie nu serieus voor het eerst dat deze build zonder Gungdo gear is. Dat lijkt me heel vreemd, maar het zal iets te maken hebben met de survivability die Aughilds je geeft? Of snap ik het niet?
De build die je linkt is drie dagen voor de start van season 2 voor het laatst bijgewerkt. De gewijzigde Gungdo was toen nog niet beschikbaar. Quinn heeft ook een andere build gepost waar hij wel in zit.

Edit: Kan geen Quinn filmpje vinden, maar dit is hem (van HaxD3). Goede uitleg bij alles btw.

[ Voor 33% gewijzigd door Deadsmell op 01-04-2015 22:28 ]

• LUH-3417
  • Niet online
Wait wait what? Staat die build ook op diablofans? Ik vind wel nieuwere builds van Quinn, maar niet met torch.

• 3xNix
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-07 19:28

3xNix

golfr in hart en nieren

Gisteren GR40 gehaald, en dat was mijn doel voor S2....

Heb daarna GR41 ook gedaan, maar was er al redelijk klaar mee... te grote risico's genomen en uiteindelijk net voor de streep dood gegaan.

Was een kort A3 riftje met 3 packs, waaronder 2 packs met Arcane, pack met waller en pack met prison.
Popte WoTB om ze alle 3 aan te pakken, maar kreeg ze niet lekker op een hoopje, mede dankzij de waller dus niet optijd dood, daarna Ignore pain... voor die paar seconde...
Toen was het halverwege de charge prison, en binnen een seconde dood.

Had het rustiger aan kunnen doen, maar moest nog maar een klein streepje tot de boss... R.I.P.
Dus klaar met S2... wacht wel op S3 voor ik weer ga spelen.

Toch nog Rank 169 gehaald.
3xNix schreef op donderdag 02 april 2015 @ 10:36:
Gisteren GR40 gehaald, en dat was mijn doel voor S2....

Heb daarna GR41 ook gedaan, maar was er al redelijk klaar mee... te grote risico's genomen en uiteindelijk net voor de streep dood gegaan.

Was een kort A3 riftje met 3 packs, waaronder 2 packs met Arcane, pack met waller en pack met prison.
Popte WoTB om ze alle 3 aan te pakken, maar kreeg ze niet lekker op een hoopje, mede dankzij de waller dus niet optijd dood, daarna Ignore pain... voor die paar seconde...
Toen was het halverwege de charge prison, en binnen een seconde dood.

Had het rustiger aan kunnen doen, maar moest nog maar een klein streepje tot de boss... R.I.P.
Dus klaar met S2... wacht wel op S3 voor ik weer ga spelen.

Toch nog Rank 169 gehaald.
Gratz :)

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 24-12 10:41
Ik ga denk ik toch Season 3 doen, ook al dacht ik een paar dagen terug van niet.
Ga dan denk ik een HC Monk maken (hopelijk kan ik weer geboost worden zoals bij mijn WD).

Ben begin deze week mijn HC Monk lvl 53/54 verloren. Veel mooie gems. Doet heel veel pijn!

• NastyNick
Als je meteen begint met S3 dan kun je niet geboost worden ;)

Ik vind het zelf persoonlijk wel leuk want je levelled gewoon samen met anderen.

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 24-12 10:41
NastyNickNL schreef op donderdag 02 april 2015 @ 10:59:
Als je meteen begint met S3 dan kun je niet geboost worden ;)

Ik vind het zelf persoonlijk wel leuk want je levelled gewoon samen met anderen.
Ik ga eerst ook wel samen spelen, maar heb het nogal druk (studeer fulltime, en werk daarnaast nog 20/30 uur per week). Dus ik heb snel een enorme achterstand ;)
Ryur schreef op donderdag 02 april 2015 @ 10:52:
Ik ga denk ik toch Season 3 doen, ook al dacht ik een paar dagen terug van niet.
Ga dan denk ik een HC Monk maken (hopelijk kan ik weer geboost worden zoals bij mijn WD).

Ben begin deze week mijn HC Monk lvl 53/54 verloren. Veel mooie gems. Doet heel veel pijn!
Hoezo veel mooie gems op dat level? Craften is op dat punt echt een verspilling van je gold, want op level 61 krjg je al marquise gems. Ben nu ook met een hc char bezig in season en ik craft helemaal niets, want je kunt het een paar levels later toch weg gooien. Tot iets van level 55 op hard gespeeld, daarna naar master gegaan omdat het levellen me te traag ging. Speelt prima zo.

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 16-12 16:04
Deadsmell schreef op donderdag 02 april 2015 @ 11:22:
[...]

Hoezo veel mooie gems op dat level? Craften is op dat punt echt een verspilling van je gold, want op level 61 krjg je al marquise gems. Ben nu ook met een hc char bezig in season en ik craft helemaal niets, want je kunt het een paar levels later toch weg gooien. Tot iets van level 55 op hard gespeeld, daarna naar master gegaan omdat het levellen me te traag ging. Speelt prima zo.
Ik denk dat die op wat legendary gems op een hoog level doelt. want die hebben geen lvl req.als ik het goed heb

• Zephyr
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-03 13:48
ga denk ik geen S3 doen.

steeds weer de boodschappen-lijst om boven de GR30 te raken. :'(

- Furnace (any)
- Unity x2
- Follower immunity token
- legendary gems naar 25+
- +280 mainstat gems craften (UGH)

op de S2 character nog steeds geen 2e Unity, terwijl ik op de NS character verscheidene op voorraad heb in alle DEX/INT/STR smaken. van de week had ik echt even een "WTF am i doing" moment :|

enige wat ik nog ff snel wil doen voor 5 April is een ancient undisp. champion belt proberen te looten & bloodshards naar 500.

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12:24
Andariel nog bedankt voor:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/bsFGNUY.png

:D:D:D

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

• Bossie
  • Nu online
Ryur schreef op donderdag 02 april 2015 @ 11:07:
[...]

Ik ga eerst ook wel samen spelen, maar heb het nogal druk (studeer fulltime, en werk daarnaast nog 20/30 uur per week). Dus ik heb snel een enorme achterstand ;)
Daarom speel ik geen seasons, ik hack en slash lekker door in "normal".

Heb laatste tijd voornamelijk op de PS4 gespeeld, maar het is echt een enorm gemis dat de console versie niet je chars sync-ed met batte.net :(. Heb in principe een season 1/2 overgeslagen op de PC dus mijn PC chars gaan sowieso nieuwe drops zien als ik deze nu weer oppak :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Zephyr schreef op donderdag 02 april 2015 @ 12:08:

- +280 mainstat gems craften (UGH)
Daar zou ik me niet zo druk om maken, totdat je voldoende gems hebt om ze allemaal in één klap naar max main stat te craften. Op de lage niveau's krijg je met diamonds veel meer waar voor je geld gold dan met welke andere gem ook. Dus lekker imperial diamonds in je gear stoppen, totdat je max level ruby/emerald/topaz kunt maken.

• Jurjen08
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 14-12 19:08
Nice one !! Die lust mijn barb ook wel :9~

Xencupio @ Battle.net

• Bossie
  • Nu online
Jurjen08 schreef op donderdag 02 april 2015 @ 13:06:
[...]

Nice one !! Die lust mijn barb ook wel :9~
Lekkere stats idd, maar is er tegenwoordig echt een reden (build etc) om dat wapen te gebruiken muv als placeholder?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Deadsmell schreef op donderdag 02 april 2015 @ 13:00:
[...]

Daar zou ik me niet zo druk om maken, totdat je voldoende gems hebt om ze allemaal in één klap naar max main stat te craften. Op de lage niveau's krijg je met diamonds veel meer waar voor je geld gold dan met welke andere gem ook. Dus lekker imperial diamonds in je gear stoppen, totdat je max level ruby/emerald/topaz kunt maken.
Gelukkig kan je in patch 2.2 alle gems in een keer craften - mits je de gems en gold hebt :)

• Jurjen08
Bospa01 schreef op donderdag 02 april 2015 @ 13:16:
[...]

Lekkere stats idd, maar is er tegenwoordig echt een reden (build etc) om dat wapen te gebruiken muv als placeholder?
Scheelt weer een IK armor piece, waardoor je bvb Leorics crown of Vile wards kan gebruiken bij combo Reakors/IK.

Xencupio @ Battle.net

• Bossie
  • Nu online
Jurjen08 schreef op donderdag 02 april 2015 @ 13:19:
[...]

Scheelt weer een IK armor piece, waardoor je bvb Leorics crown of Vile wards kan gebruiken bij combo Reakors/IK.
Misschien, maar dan is het alsnog het afweging tegenover een dikke furnace?

(vraag voornamelijk omdat ik mijn barb weer ga herstarten :) )

• Jurjen08
Waarschijnlijk niet, misschien met de verandering van de IK setbonussen.
Vind het zelf gewoon relaxed spelen met permanent ancients :P

Xencupio @ Battle.net

• sorcees
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

Als je in D2 een volledige set droeg kreeg je een mooi aura, b.v. bij Tals of Ik.
Dat zou ik in D3 ookk weer graag zien.

Cititzen of Ladonia

• Evil_Kroki
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-02-2024
sorcees schreef op donderdag 02 april 2015 @ 13:57:
Als je in D2 een volledige set droeg kreeg je een mooi aura, b.v. bij Tals of Ik.
Dat, en het zou extra cool zijn indien individuele set items ook "legendary affixes" zouden krijgen.
Nu zijn set items gewoon 'stat sticks' en is er geen reden om een set item alleen te gebruiken.

In D2 had je bvb Trangs gloves met 20%FCR (if I recall correctly) en die stat alleen was genoeg om dit item te gebruiken.

Dat heb je nu niet, wat (alweer) een gemiste kans is
Als we dan toch aan het dagdromen zijn: het lijkt mij wel interessant als er een soort Ramaladni's gift komt waarmee je legendary affix van het ene naar het andere item kunt overzetten, evt ten koste van een bestaande legendary affix (mits beide in bezit). Betekent meer build diversiteit en zijn we ook eens van dat jagen op RoRG's af.

• Kampover
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-04 11:56
Ik ben erg geïnteresseerd om Diablo 3 op de PS4 te gaan spelen. Helaas wordt deze game nog steeds voor nieuwprijs aangeboden (€60,- of meer). Daarom wacht ik nog even met de aanschaf of ga ik over op een tweedehands exemplaar. Zijn er hier nog mensen die op console spelen en is daar een community van GoT'ers? Krijgen die mensen dezelfde updates als op de PC?

Ik heb het idee dat veel mensen op de console minder lang spelen, komt dat omdat er bijvoorbeeld geen seasons zijn op de console?

iRacing Profiel | PSN: kampover91

• Bossie
  • Nu online
sorcees schreef op donderdag 02 april 2015 @ 13:57:
Idd, hear me roar !
Overigens vind ik de on-use van dat warsong? item wel erg vet op mijn barbarian.
Barbarian is sowieso met voorsprong de vetste character qua looks.

RbBdOs schreef op donderdag 02 april 2015 @ 14:38:
Ik ben erg geïnteresseerd om Diablo 3 op de PS4 te gaan spelen. Helaas wordt deze game nog steeds voor nieuwprijs aangeboden (€60,- of meer). Daarom wacht ik nog even met de aanschaf of ga ik over op een tweedehands exemplaar. Zijn er hier nog mensen die op console spelen en is daar een community van GoT'ers? Krijgen die mensen dezelfde updates als op de PC?

Ik heb het idee dat veel mensen op de console minder lang spelen, komt dat omdat er bijvoorbeeld geen seasons zijn op de console?
Je krijgt dezelfde updates, vaak een dag of 2 later. zelf heb ik een pc en een ps4 variant, de ps4 variant speel ik alleen als er mensen langskomen. Daarnaast denk ik dat men sneller op de ps4 versie is uitgekeken vanwege de vele console hacks. Mensen die met miljarden dps rondlopen, niet doodkunnen en iedereen van 1 naar paragon 1000 krijgt in 10 minuten. (ok.. lichtelijk overdreven)

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

• Kampover
Sabrac schreef op donderdag 02 april 2015 @ 14:41:
[...]

Je krijgt dezelfde updates, vaak een dag of 2 later. zelf heb ik een pc en een ps4 variant, de ps4 variant speel ik alleen als er mensen langskomen. Daarnaast denk ik dat men sneller op de ps4 versie is uitgekeken vanwege de vele console hacks. Mensen die met miljarden dps rondlopen, niet doodkunnen en iedereen van 1 naar paragon 1000 krijgt in 10 minuten. (ok.. lichtelijk overdreven)
Oke, dat is positief. Alleen jammer dat er veel gehacked word, maar als je alleen speelt heeft dat niet zoveel effect toch?

RbBdOs schreef op donderdag 02 april 2015 @ 14:45:
[...]

Oke, dat is positief. Alleen jammer dat er veel gehacked word, maar als je alleen speelt heeft dat niet zoveel effect toch?
Inderdaad, maar je kunt ze dus tegenkomen via public games.

• cybergi
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-08-2019

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Bospa01 schreef op donderdag 02 april 2015 @ 14:39:
[...]

Idd, hear me roar !
Overigens vind ik de on-use van dat warsong? item wel erg vet op mijn barbarian.
Barbarian is sowieso met voorsprong de vetste character qua looks.
mee een Barb looks are AWSOME :) _/-\o_

D3 Profile¦ArchangelINC#2253

• Laryx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-11 18:46
Zarhrezz schreef op donderdag 02 april 2015 @ 14:41:
[...]

Daarover zijn de meningen (sterk) verdeeld :)
barbarian is echt de lelijkste character in de game. Ik snap echt niet dat emnsen boven de 15 een barabarian aansprekend vinden. Iedereen mag lekker doen wat ie wil maar ik blijf weg bij musclebeard.

*****Laryx runs aroound the room pretending to be a plane.<BR>VROOOM!!!!<BR>

• Kampover
Zijn er dingen die ontbreken als ik hem 2e hands zou halen voor de PS4 qua codes of iets dergelijks? Het dan natuurlijk om de Ultimate Evil Edition. ;)

Deadsmell schreef op donderdag 02 april 2015 @ 14:34:
Als we dan toch aan het dagdromen zijn: het lijkt mij wel interessant als er een soort Ramaladni's gift komt waarmee je legendary affix van het ene naar het andere item kunt overzetten, evt ten koste van een bestaande legendary affix (mits beide in bezit). Betekent meer build diversiteit en zijn we ook eens van dat jagen op RoRG's af.
Een soort aangepaste versie van Horadric Cube (zoals in Diablo 2) om items samen te voegen, en de beste Affixes te combineren tot een nieuwe item (uiteraard account bound).

• anu
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23-12 16:55

anu

Of misschien wat simpeler, een gift waarmee je ook sockets op een ring of amulet kunt plaatsen zou ook wel fijn zijn. Nu zijn ringen of amu's zonder sockers eigenlijk ook waardeloos, net als voorheen met wapens het geval was.
Ik zit meer te wachten op een gift waarmee een #random item te upgraden is naar Ancient.
Dus vind je een wapen met dikke rolls, maar is het geen ancient: Hoppa, ancient! Of op een armor piece om hem te upgraden.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-12 07:40
Een 8 set bonus. Nu kan je met de ring twee sets combineren, en kon je leuke combo's maken. (wordt met de patch minder ) zodat je niet haast één ring verplicht nodig hebt.

Hetzelfde geld voor bv je follower in single player 'Cannot die" icm Unitiy is gewoon erg (te) sterk in mijn ogen.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

• Bossie
  • Nu online
RbBdOs schreef op donderdag 02 april 2015 @ 15:01:
Zijn er dingen die ontbreken als ik hem 2e hands zou halen voor de PS4 qua codes of iets dergelijks? Het dan natuurlijk om de Ultimate Evil Edition. ;)
Waarschijnlijk zijn de twee bonus items die je bij de PS4 versie krijgt al geconsumeerd door de oorspronkelijke eigenaar.
- een ring om het lvl-en te boosten (signet ring of blizzard ofzo;nvt. krijg je bij het maken van battle.net ps4 account)
- shoulders om het lvl-en te boosten (infernal pauldrons; is idd een item met code)

Beide heb je overigens niets aan als je eenmaal 70 bent.

[ Voor 9% gewijzigd door Bossie op 02-04-2015 16:00 ]

Vidra schreef op donderdag 02 april 2015 @ 15:28:
[...]

Een soort aangepaste versie van Horadric Cube (zoals in Diablo 2) om items samen te voegen, en de beste Affixes te combineren tot een nieuwe item (uiteraard account bound).
Oh gaaf! Had geen idee dat zoiets al bestond. Heb hooguit een paar uurtjes D2 gespeeld. :P
Laryx schreef op donderdag 02 april 2015 @ 14:58:
[...]
barbarian is echt de lelijkste character in de game. Ik snap echt niet dat emnsen boven de 15 een barabarian aansprekend vinden. Iedereen mag lekker doen wat ie wil maar ik blijf weg bij musclebeard.
Ik durf wel te raden wat Lar de best looking class vind :D

Persoonlijk vind ik ook dat er nogal grote verschillen zitten tussen de male en female looks. M'n vriendin denkt natuurlijk dat ik zowieso female characters kies, maar da's niet helemaal waar...voor Barb vind ik male er beter uitzien dan female. Voor DH en Wiz vind ik de male models er te dom bijstaan. De Crus male is te lomp, de male Monk...tja...heet dat tegenwoordig niet Hipster? En de male WD...daarover is iedereen het wel eens geloof ik.

<GOT> Zarhrezz#2885

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
Deadsmell schreef op donderdag 02 april 2015 @ 16:06:
[...]

Oh gaaf! Had geen idee dat zoiets al bestond. Heb hooguit een paar uurtjes D2 gespeeld. :P
Diablo Noob!

echt 1000'en uren in D2 gehad. had zelfs al op b.net gespeeld VOOR de officiele launch. Er waren 10 mensen erop oid.

Achteraf vroeg ik me af waarom niemand mijn key had disabled voor de jaren erna. De keys voor die 10 mensen waren natuurlijk erg legaal verkregen :D

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:14
Kevinp schreef op donderdag 02 april 2015 @ 15:52:
Een 8 set bonus. Nu kan je met de ring twee sets combineren, en kon je leuke combo's maken. (wordt met de patch minder ) zodat je niet haast één ring verplicht nodig hebt.

Hetzelfde geld voor bv je follower in single player 'Cannot die" icm Unitiy is gewoon erg (te) sterk in mijn ogen.
Een 8 set bonus zou lijkt mij korte metten maken met diversiteit, dus dat zie ik ze niet doen.

En die Unity... tsja... dat is meer ter compensatie van Solo v.s. Party.
Met een goede party kan je bv. 1/2 support chars ingame hebben waarbij ik nog altijd minder dmg krijg dan ik solo met Unity zou krijgen.

Daarnaast is en blijft Unity buiten zijn secondary een leuke ring. 6%CHC/50%chd/15%Elite/socket i.c.m. een dikke SoJ blijft een mooie combinatie wanneer je geen RoRG nodig hebt. En hij is in Party ook prima te gebruiken (Reakor barb bv.) wanneer de andere 3 spelers geen Unity omdoen ;)

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• Bossie
  • Nu online
Laryx schreef op donderdag 02 april 2015 @ 14:58:
[...]

./wave
lol, nee maar er wel achteraan hobbelen terwijl ik alles sloop ..

• Shao Kahn
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18-12 12:37
Bospa01 schreef op donderdag 02 april 2015 @ 17:27:
[...]

./wave
lol, nee maar er wel achteraan hobbelen terwijl ik alles sloop ..
...tot aan de RG dan.. :)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Panzerfaust-2779/

• Bossie
  • Nu online
Ook de enige redenen dat hij meemag :> :D

• Kevinp
Thalaron schreef op donderdag 02 april 2015 @ 17:14:
[...]

Een 8 set bonus zou lijkt mij korte metten maken met diversiteit, dus dat zie ik ze niet doen.

En die Unity... tsja... dat is meer ter compensatie van Solo v.s. Party.
Met een goede party kan je bv. 1/2 support chars ingame hebben waarbij ik nog altijd minder dmg krijg dan ik solo met Unity zou krijgen.

Daarnaast is en blijft Unity buiten zijn secondary een leuke ring. 6%CHC/50%chd/15%Elite/socket i.c.m. een dikke SoJ blijft een mooie combinatie wanneer je geen RoRG nodig hebt. En hij is in Party ook prima te gebruiken (Reakor barb bv.) wanneer de andere 3 spelers geen Unity omdoen ;)
Dat is waar, dan kleinere sets, met meer combo mogelijkheden. En misschien ook bonus voor combo sets ( verschillende bonussen ).

Mofkees schreef op donderdag 02 april 2015 @ 16:41:
[...]

Diablo Noob!

echt 1000'en uren in D2 gehad. had zelfs al op b.net gespeeld VOOR de officiele launch. Er waren 10 mensen erop oid.

Achteraf vroeg ik me af waarom niemand mijn key had disabled voor de jaren erna. De keys voor die 10 mensen waren natuurlijk erg legaal verkregen :D
Sweet :P Ik heb uiteraard ooit een licentie gekocht, kwijt geraakt - maar inmiddels weer origineel gekocht gewoon voor de historische waard >:)

• Engeltje83
  • Laatst online: 28-11 12:44

Engeltje83

<SG>BoA#1871

RNG heeft ook mijn gebeden aangehoord, en via kadala notabene na 4x proberen een waardeloze sunwuko amulet gegambled! hierdoor kan ik nu wel mijn Tzo Krin gebruiken.. nu dan eindelijk alles zoals ik het wil, alleen nog ancient items en upgrades van huidige gear! :D

Begint behoorlijk vorm te krijgen, Grift 34 solo ook gehaald gister.. vond ik al heel wat voor mezelf, alhoewel ik denk dat het beter kan.

Nu ik die Tzo Krin gebruik, kan ik aardig wat pillars spammen op mobs en gaan vrij snel kapot, maakt dit gungdo wat overbodig en is het niet effectiever om reaper wraps te gebruiken? Ik krijg het toch voor elkaar om mn spirit op te krijgen...

http://eu.battle.net/d3/en/profile/BoA-1871/career

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-12 13:49
Engeltje83 schreef op donderdag 02 april 2015 @ 19:36:
RNG heeft ook mijn gebeden aangehoord, en via kadala notabene na 4x proberen een waardeloze sunwuko amulet gegambled! hierdoor kan ik nu wel mijn Tzo Krin gebruiken.. nu dan eindelijk alles zoals ik het wil, alleen nog ancient items en upgrades van huidige gear! :D

Begint behoorlijk vorm te krijgen, Grift 34 solo ook gehaald gister.. vond ik al heel wat voor mezelf, alhoewel ik denk dat het beter kan.

Nu ik die Tzo Krin gebruik, kan ik aardig wat pillars spammen op mobs en gaan vrij snel kapot, maakt dit gungdo wat overbodig en is het niet effectiever om reaper wraps te gebruiken? Ik krijg het toch voor elkaar om mn spirit op te krijgen...
Ik heb zelf ook reapers gepakt als ik Tzo gebruik.
Op je profiel zie ik nog geen socket in je helm, nog niet geupdate of moet je nog verder rollen? Daar kan je nog wat extra CDR pakken om sneller epiphany te gebruiken.

En mocht je de damage van Unity kunnen missen zou je Guardians Path nog kunnen gebruiken voor wat extra Spirit Regen.

We kunnen veel kanten op met de Monk! :p

<GoT>NightStalker

• Engeltje83
  • Laatst online: 28-11 12:44

Engeltje83

<SG>BoA#1871

Dat is dus ook nog een probleem, ik ben in heel s2 geen unity tegen gekomen.. Ik heb inderdaad geen socket in mn helm, ik zit nu op ong 450K life, en weet niet of dat genoeg is of dat ik die 900 vitality kan missen..

Gelukkig kunnen we inderdaad veel kanten op :)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/BoA-1871/career

• schaapiej
Engeltje83 schreef op donderdag 02 april 2015 @ 20:05:
Dat is dus ook nog een probleem, ik ben in heel s2 geen unity tegen gekomen.. Ik heb inderdaad geen socket in mn helm, ik zit nu op ong 450K life, en weet niet of dat genoeg is of dat ik die 900 vitality kan missen..

Gelukkig kunnen we inderdaad veel kanten op :)
Ik bedoel de Unity passive, die zou je kunnen vervangen voor Guardians Path.
Unity (ring) heb ik in Season 2 ook nog niet gezien helaas!

Denk dat je health wel erg weinig wordt als je 900 VIT eraf haalt.

Edit: elke punt in VIT geeft je 100 HP dus je zou dan van 450k naar 360k gaan
(en eventueel nog lager als je life% hebt)

[ Voor 10% gewijzigd door schaapiej op 03-04-2015 08:18 ]

<GoT>NightStalker

Engeltje83 schreef op donderdag 02 april 2015 @ 19:36:

900 vit op 450k health is wel erg veel (je mist dan 90k health, zelfs meer als je %life gear hebt).
Zelf probeer ik nooit onder de 550k te komen (zolang de gear mij dit toestaat).

Daarnaast mist je tzo wat belangrijke stats (socket en crit) en je SWK neck is inderdaad ook niet geweldig.
Zou in jou geval een SWK helm gebruiken en een willekeurig andere amulet (liefst één met immunity).
Hier zal je uiteindelijk meer damage uit halen.

Over de Unity ring, even wat 4 man monk runs doen en je hebt er zo één :). tot nu toe al 7 gevonden.
Maar ook zonder 2x Unity ringen kan je tot iets van 40-43 halen, afhankelijk van de rift mobs en elites.
schaapiej schreef op donderdag 02 april 2015 @ 19:59:
[...]

En mocht je de damage van Unity kunnen missen zou je Guardians Path nog kunnen gebruiken voor wat extra Spirit Regen.
Als het je puur om de spirit regen gaat, dan zijn er betere alternatieven (Chant of resonance bijvoorbeeld).
15 % spirit is weinig als je al 15 spirit per sec genereerd, dan is de 4 spirit van Chant toch iets sterker.
Alhoewel zijn passives goed staan, hij mist alleen te veel CDR om constant abilities te spammen (en zijn torch heeft attack speed dus gaat er ook nog eens sneller doorheen).

[EDIT]

Gisteren mijn solo 46 tijd aangescherpt naar 11:47, helaas zit de 47 er nog steeds niet in (STOMME ANCIENTS!!!!) als die nu eenmaal droppen dan ben ik binnen :(.

[ Voor 4% gewijzigd door Sabrac op 03-04-2015 08:28 ]

• NastyNick
Sabrac schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 08:26:
[...]

900 vit op 450k health is wel erg veel (je mist dan 90k health, zelfs meer als je %life gear hebt).
Zelf probeer ik nooit onder de 550k te komen (zolang de gear mij dit toestaat).

Daarnaast mist je tzo wat belangrijke stats (socket en crit) en je SWK neck is inderdaad ook niet geweldig.
Zou in jou geval een SWK helm gebruiken en een willekeurig andere amulet (liefst één met immunity).
Hier zal je uiteindelijk meer damage uit halen.

Over de Unity ring, even wat 4 man monk runs doen en je hebt er zo één :). tot nu toe al 7 gevonden.
Maar ook zonder 2x Unity ringen kan je tot iets van 40-43 halen, afhankelijk van de rift mobs en elites.

[...]

Als het je puur om de spirit regen gaat, dan zijn er betere alternatieven (Chant of resonance bijvoorbeeld).
15 % spirit is weinig als je al 15 spirit per sec genereerd, dan is de 4 spirit van Chant toch iets sterker.
Alhoewel zijn passives goed staan, hij mist alleen te veel CDR om constant abilities te spammen (en zijn torch heeft attack speed dus gaat er ook nog eens sneller doorheen).

[EDIT]

Gisteren mijn solo 46 tijd aangescherpt naar 11:47, helaas zit de 47 er nog steeds niet in (STOMME ANCIENTS!!!!) als die nu eenmaal droppen dan ben ik binnen :(.
Ik sinds gisteren op 40 hc maar ik wil 44 nog even halen om in de leaderboards te komen. Zal het weekend nog ff mijn gems flink in de level 40 proberen te krijgen. Is de impending doom rune op EP echt nodig? Want ik vind dit wel bagger aanvoelen tov the shocking grasp rune.

[ Voor 3% gewijzigd door NastyNick op 03-04-2015 09:49 ]

• JoSchaap

JoSchaap

De nieuwe barb build die ik eerder aanhaalde begin ik inmiddels te begrijpen.
De FuriousCharge raekor build is puur gebasseerd op crowd control, en het in stand houden van de charge. Dit vereist even wat oefening maar als je eenmaal doorhebt hoe je de chain door laat gaan kun je complete rifts in 1 kettingreactie clearen :D
1v1 kun je nagenoeg niets. In vergelijking met mn twisterbarbiebuild gaat dit wel erg rap door de Grifts.

Solo gisteren in een eerste poging meteen tot rank 34 gekomen op T6 (al maakt difficulty volgens mij niets uit met Grifts). Daarna kreeg ik de warden niet meer binnen de tijd dood door een gebrek aan 1v1 skills. maar met een PT moet dat helemaal goedkomen :) bovendien wil ik het liefst ook de IK setbonus toevoegen zodat CotA actief blijft tot ze dood gaan. maar dat komt met de nieuwe patch straks helemaal goed! :)

Let overigens niet op mn build op Battlenet, is (wederom) weereens niet geupdate.. hoop dat ze daar toch eens achteraan gaan. voorheen update dat elke paar uur. nu om de 3 dagen oid..

Al met al bevalt het wel. al is het compleet anders als hoe ik voorheen speelde :)

• Ealjebij
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 02-12-2024
Goedemorgen allen, Weet iemand ook welke items in S3 komen? Ze hebben een tijdje op de Diablo forum gestaan maar zijn ineens weer weg... en de zoekfunctie daar is een draak van een systeem.

Nvm:
https://us.battle.net/d3/en/forum/topic/16542805091#19

[ Voor 14% gewijzigd door Ealjebij op 03-04-2015 10:06 ]

D3 Profiel

NastyNickNL schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 09:48:
[...]

Ik sinds gisteren op 40 hc maar ik wil 44 nog even halen om in de leaderboards te komen. Zal het weekend nog ff mijn gems flink in de level 40 proberen te krijgen. Is de impending doom rune op EP echt nodig? Want ik vind dit wel bagger aanvoelen tov the shocking grasp rune.
Het maakt echt veel verschil vanaf 40. Ik heb g.rift 45 en 46 al wel gehaald met shocking grasp, maar je moet dan echt de rift mee hebben, met Impending doom ben ik toch over het algemeen 2 of 3 minuten sneller.

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-09 12:40
Ealjebij schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 10:02:
Goedemorgen allen, Weet iemand ook welke items in S3 komen? Ze hebben een tijdje op de Diablo forum gestaan maar zijn ineens weer weg... en de zoekfunctie daar is een draak van een systeem.

Nvm:
https://us.battle.net/d3/en/forum/topic/16542805091#19
En zie ook:
http://us.battle.net/d3/e...t-look-season-3-3-31-2015

Daarnaast worden er ook wat nieuwe sets geintroduceerd, en bestaande setbonussen worden gewijzigd.

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Gisteren even een act 3 bounty gedaan voor een pride's fall, en in een keer een aardige non-ancient. Ik mijn kansen getest met een cold build en meteen solo Grift 39 gedaan op mijn seasonal hunter, met nog 5 min op de teller. Dit biedt kansen voor de high push :D

Vanochtend even wederom een act 3 bounty gedaan en een ancient pride's fall - kijk dat is het betere werk :D

• schaapiej
EricNL schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 10:15:
[...]

En zie ook:
http://us.battle.net/d3/e...t-look-season-3-3-31-2015

Daarnaast worden er ook wat nieuwe sets geintroduceerd, en bestaande setbonussen worden gewijzigd.
Die nieuwe sets en wijzigingen op sets staan toch los van Season 3?

<GoT>NightStalker

• Ealjebij
Ik wilde graag weten welke gear ik niet ga krijgen, ik ga geen Seasons spelen namelijk.
@ericNL bedankt voor de link.

[ Voor 15% gewijzigd door Ealjebij op 03-04-2015 11:14 ]

D3 Profiel

Dat is simpel: je krijgt non season geen nieuwe of herziene items, met uitzondering van de sets.

Oh en lijstje is gewoon op forum te vinden :+ http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/13987539061

[ Voor 34% gewijzigd door Angeloonie op 03-04-2015 11:31 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• Bossie
  • Nu online
Angeloonie schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 11:15:
Dat is simpel: je krijgt non season geen nieuwe of herziene items, met uitzondering van de sets.

Oh en lijstje is gewoon op forum te vinden :+ http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/13987539061
Ik lig inmiddels twee seasons achter, dus voor mij maakt het niets uit :)
Maar ga niet opnieuw levelen om mee te doen in S3 maar de nieuwe gems zien er wel erg nice uit!

decisions decisions :(

• retlaw
  • Registratie: December 2010

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Sabrac schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 08:26:
[...]

[EDIT]

Ik vind het wel knap dat je zo ver komt. Hoe zorg je ervoor dat je overeind blijft staan? NS haal ik 44 en Season ben ik op 42 blijven steken... hoger krijg ik de RG niet neer binnen de tijd :(. Ook niet heel erg hard geprobeerd trouwens. Ben wel benieuwd wat ik aankan als de season gear naar NS komt. Dan heb ik op de rorg en torch na een full ancient wol build. Een goede ancient torch zou ook wel helpen!

Laatste tijd wat minder D3 tijd helaas... En de afgelopen week heb ik in Hardcore gestoken. Dat is ook best leuk! monkie is nu para 147 en doet t4 vrij eenvoudig. Binnenkort weer een stapje hoger proberen..

Battle.net || Strava

retlaw schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 12:44:
[...]

Ik vind het wel knap dat je zo ver komt. Hoe zorg je ervoor dat je overeind blijft staan? NS haal ik 44 en Season ben ik op 42 blijven steken... hoger krijg ik de RG niet neer binnen de tijd :(. Ook niet heel erg hard geprobeerd trouwens. Ben wel benieuwd wat ik aankan als de season gear naar NS komt. Dan heb ik op de rorg en torch na een full ancient wol build. Een goede ancient torch zou ook wel helpen!

Laatste tijd wat minder D3 tijd helaas... En de afgelopen week heb ik in Hardcore gestoken. Dat is ook best leuk! monkie is nu para 147 en doet t4 vrij eenvoudig. Binnenkort weer een stapje hoger proberen..
Dashing stirke met 40 % dodge helpt, daarentegen loop ik rondjes om de grote groepen mobs, tag er een paar met exploding palm en zodra er 3 of 4 getagged zijn zet ik Epiphany aan en knal de EP mobs neer... ketting reactie en op naar de volgende white pack (ik negeer elites, die gaan of wel dood in de explosies of ze blijven achter.. ze kosten anders teveel tijd). Desnoods kan ik wel even een 46 run opnemen zodat je het kan zien (mijn geluk kennende krijg ik er dna een paar slechten.. maar het gaat om het idee).

• Thalaron
Zo... alvast mijn season/non season chars leeggehaald en de "rommel" gesalvaged...
Scheelt straks weer met de zooi :)

Heb op Seasons nog wat upgrades voor mijn (nog nooit gebruikte) zDPS Crus welke nu al met eigen buffs op 102Mio Toughness zit... daar komt dan nog die Wildebeest gem bij :D

1 Monk zal ook t.z.t. naar zDPS gezet worden en dan ben ik wel weer klaar voor het einde van S03 xD
Wil die IceBlink eigenlijk direct maargoed... Zit nog te twijfelen om een DH season03 te gaan maken... echter ben ik in S03 in 60 uur niet echt in de buurt gekomen waar ik hoopte te zijn... Pas na 230 paragon lvl's M5+RoRG... Dat duurde me toch echt te lang... Aan de andere kant zijn er straks wellicht meer bruikbare opties... twijfel twijfel...

Ach... S03 zal hooguit 3 maanden duren schat ik in? S02 was voor mijn gevoel erg kort al komt dat denk ik meer door de relatief lange S01.

Kwam de patch niet vanavond al online? Dacht dat ergens gezien te hebben in chat vanmorgen ingame?!

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Thalaron schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 14:32:

Kwam de patch niet vanavond al online? Dacht dat ergens gezien te hebben in chat vanmorgen ingame?!
7 april komt de patch, tussen de seasons in.

• Ealjebij
Van mijn part mag die update vanavond wel x) Kan ik even spelen in het paasweekend.

[ Voor 13% gewijzigd door Ealjebij op 07-04-2015 08:24 ]

D3 Profiel

• Thalaron
Ik heb mijn Nats spul bij elkaar geharkt en wat lightning skills erop gegooid... In huidige Firmware is het in elk geval een drama hehe... Had het nog nooit getest... Nu weet ik waarom :p

• Kevinp
Ealjebij schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 14:42:
Mag van mijn part mag die update vanavond wel x) Kan ik even spelen in het paasweekend.
Een update uitbrengen vlak voor een weekend waarin veel mensen vrij zijn (nu of maandag) lijkt me niet zo handig ;).

• BlackEyedAngel
  • Laatst online: 25-12 23:31

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Zo, ff een tijdje niet hier geweest en meteen weer tig pagina's erbij :D

De patch die uit gaat komen op de 7e, is dat de 2.2 patch?

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20-12 19:38
Sabrac schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 14:40:
[...]

7 april komt de patch, tussen de seasons in.
Heb je een link waar blizz bevestigd dat patch 2.2 op de 7e uit komt. Ik had dat ergens volgens mij ook gelezen, maar kan het niet meer vinden.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

• LUH-3417
  • Niet online
https://twitter.com/candlesan/status/579349683589410816
Wyatt Cheng @candlesan
@Serpher @DiabloIncGamers The plan is to apply patch 2.2 on April 7th. Sunday:Season 2 Ends. Tuesday:Patch. Friday:Season 3

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-09 12:40
Ik hoor veel mensen zeggen dat een lightning build van de DH op dit moment het beste is, maar de top build(s) op Diablofans zijn óf Physical óf Fire. Iemand een linkje naar deze "beruchte" lightning build?

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16:44
EricNL schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 17:50:
Ik hoor veel mensen zeggen dat een lightning build van de DH op dit moment het beste is, maar de top build(s) op Diablofans zijn óf Physical óf Fire. Iemand een linkje naar deze "beruchte" lightning build?
Zo berucht is het niet hoor:

http://eu.battle.net/d3/e...ie1944-2958/hero/13235282

Alleen lastig met RD :)

Apsie's profiel

• Thalaron
En Solo naar mijn mening een drama... Ball Lightning gaat veel te traag. Voor GRifts zal dat minder een issue zijn in party's. Heb alle gear liggen maar het eigenlijk nooit uitgetest...

• Apsie
Thalaron schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 19:35:
En Solo naar mijn mening een drama... Ball Lightning gaat veel te traag. Voor GRifts zal dat minder een issue zijn in party's. Heb alle gear liggen maar het eigenlijk nooit uitgetest...
Solo valt best mee hoor, moet alleen niet een te lage grift hebben, dan schiet het inderdaad niet op en lijkt het erg traag te gaan.
In party's, met een prettige tank :P , gaat het inderdaad een stuk beter....Het blijft echter vreselijk uitkijken met RD >:)

Apsie's profiel

• Sebazztiaan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-12 09:43

Sebazztiaan

sebas!

Kan ik de tweakers clan nog joinen? Heb een request gedaan in d3.

---

Inmiddels gelukt, thnx!

[ Voor 20% gewijzigd door Sebazztiaan op 04-04-2015 09:52 ]

• Thalaron
Apsie schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 21:16:
[...]

Solo valt best mee hoor, moet alleen niet een te lage grift hebben, dan schiet het inderdaad niet op en lijkt het erg traag te gaan.
In party's, met een prettige tank :P , gaat het inderdaad een stuk beter....Het blijft echter vreselijk uitkijken met RD >:)
Maar doet lightning dan meer dmg dan Fire? Nooit getest ondat ik me niet kan voorstellen dat je de bonus van 2x Sentry (200%dmg) kan compenseren?

• Apsie
Omdat je Slow Balls gebruikt varieert het aantal keren dat je een monster raakt, Ghom raak je bijv. 8X met 1 ball, skeletons maar 2/3 keer.
Dus in een groep en met een goede verzamelaar (Monk) en locker doe je ong. gelijke damage (Fatso's meer en skeletons minder :) )

Tevens kan je met andere gear ong. 100% extra elemental damage hebben :+ . Iets wat je niet haalt met Fire...

En: het is weer eens wat anders :D :D

Apsie's profiel

• LUH-3417
  • Niet online
Dus. Twee dagen voor het einde van het seizoen dropt deze eindelijk:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Zz3UFDN.jpg

Vast niets boeiends, maar aangezien ik nooit een ancient zal vinden, wil ik hier wat moois van maken. Ik heb een Gift, dus ik kan de socket naar iets rollen. Is +10% damage de beste optie?

• matrix14
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 10-06-2024
Ik zoek nog 2-3 mensen die vrijdag van 7( dan heeft iedereen wel beetje gegeten) tot 12 beschikbaar zijn om met party weer even lekker naar 70 te rushen met nieuwe season! vorige keer was het gelukt in 4 uurtjes miss kan het deze keer sneller. Als je geintereseerd bent stuur maar even pm!

met static party is het meestal leuker en chiller om de content door te rushen

• Nephalem
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-11 00:14
LUH-3417 schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 20:21:

[afbeelding]

Vast niets boeiends, maar aangezien ik nooit een ancient zal vinden, wil ik hier wat moois van maken. Ik heb een Gift, dus ik kan de socket naar iets rollen. Is +10% damage de beste optie?
Dmg roll rerollen en je gift bewaren voor iets beters. Dmg richting de 1750+ rollen levert meer dan 10% op en dan hoef je je gift er niet aan te verspillen.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

• Zethiel
  • Laatst online: 22-12 15:41
Ik zou ook graag de tweakers clan joinen, net een request gedaan.

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

• schaapiej
LUH-3417 schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 20:21:

[afbeelding]

Zeg nooit nooit!
Die van mij dropte vorige week ook voor het eerst.. Twee stuks op een dag waarvan 1 Ancient! Rustig door farmen (en hopen dat RNG lief is:p)

<GoT>NightStalker

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-11 10:27

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Nou redelijke progress gehaald met m'n jongste char welke een Crusader is. 45 gehaald met 2 man wat lekker liep, eerlijk gezegt een ideale Grift... We dachten 47 te proberen... Drama rift, alleen maar Electrified/Reflect/Thunderstorm/Poison/Jailer/Arcane/Waller.. Zo'n beetje het ergste wat je kunt krijgen.

Zelf bleef ik redelijk in leven maar DH's kunnen er niet echt tegen :P

Dit is wel de eerste keer dat ik plezier heb van mijn crusader.

http://www.diabloprogress...ntium-2220/Dummy/56897943

Ik ben nu een beetje aan het gokken voor wat beter gerolde ancient gear want de huidige rolls zijn een beetje ruk.. (Gear/setup is nu waarschijnlijk solo set).

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

• sorcees
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

Net nog op de laatste dag nog grift 30 solo HC gehaald met lang niet optimale gear, in 10 min. zonder close calls.
Er had wellicht meer ingezeten, volgende week alles van voren afaan.
Zin in!

Cititzen of Ladonia

Pagina: 1 ... 68 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.