• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Is het nog geen 18u ? :S
Ik kijk uit naar vanavond om alle gear samen te voegen, ik heb redelijk wat Ancient spul gevonden met Seasons, zo kan ik wat NS chars ook weer upgraden. Wel heel erg benieuwd naar de nieuwe sets en aangepaste sets. Heb al 3/5 Ancient Natalya's klaarliggen.

• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22-12 09:59
Hier nog zo een:) Ik ga er vanavond ook weer eens lekker voor zitten:)

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Blijkbaar is Season 2 pas om 21u vanavond gedaan.

• NastyNick
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-09 10:18
Wat toch al bekend

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09:37
Wel jammer dat het einde na het weekend is... Had van mij vrijdagavond gemogen... Maar goed, wie ben ik!

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
morgen is ook nog weekend ? :)

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

• Thalaron
Sommige mensen hebben andere werktijden dan kantoor uren ;)
Werk bij een bedrijf dat 24/7/365 open is.

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• NastyNick
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-09 10:18
Daarentegen is het begin van s3 wel op vrijdag

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

Zo, stash is opgeruimd, items zijn weer onderverdeeld... dubbele characters verwijderd... en snel een g.rift 45 gedaan met rank 13 van de eu monks !!!!!!!. (is nu al vast alwel weer 100+)

Op naar woensdag om wat nieuwe dingen uit te proberen (de 45 rift gebruik ik dan als marker om te zien wat er te halen valt). En dan vrijdag begint de lol opnieuw :D

[ Voor 4% gewijzigd door Sabrac op 05-04-2015 21:58 ]

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

• Thalaron
Wat een zooitje weer... :X

Achjah... Zal morgen wel weer ff het aambeeld bezoeken >:)

• Harry_180
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-07-2024
Aambeeld leverde mij iets van 150 souls op. Ik had iets teveel bewaard. Vooral teveel rorgs soj's en heel veel amu's platgeslagen. Want je wist maar nooit welke build je nog zou gaan uitproberen.

[GoT]Gasoline#2396

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 24-12 10:41
Mijn season HC WD (lvl 70 p52) was stukken beter dan mijn HC NS Crusader (lvl 31) (mijn allereerste HC char).

Nu die 2 weer gemerged zijn kan ik weer hele leuke gear craften voor mijn crusader! :D Leuke class is dat toch.
Ga denk ik volgend season niet meedoen, teveel drukte met werk/school. Ga denk ik lekker rustig mijn HC Crus levelen en mijn WD HC ook verder. Wil eens een Ancient gearstuk!

• Thalaron
Heb vanmorgen e.e.a. Verdeelt en uitgezocht...

3 DH's volledig gegeared nu (Cold/Fire/Lightning) en 1 klaar staan met Nats spul.

Mijn zDPS Crus heeft nu 108,5 mio toughness :P
Toch maar een keer gaan testen denk ik O-)

Die Lightnjng DH tikt lkkr weg met Light dmg... Met Teaguk op zijn huidige max zat ik rond de 4,5 mio Elemental DPS >:)

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 25-12 08:02
Thalaron schreef op maandag 06 april 2015 @ 11:21:

Die Lightnjng DH tikt lkkr weg met Light dmg... Met Teaguk op zijn huidige max zat ik rond de 4,5 mio Elemental DPS >:)
Jammer dat je nog steeds evasive gebruikt, met Marked/Mortal is dat niet nodig :)
Nu nog de juiste helm en knallen maar!! _/-\o_

Apsie's profiel

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Apsie schreef op maandag 06 april 2015 @ 11:31:
[...]

Jammer dat je nog steeds evasive gebruikt, met Marked/Mortal is dat niet nodig :)
Mwoah, evasive+frostburn= prima cc ;-)

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:01
Sabrac schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 14:40:
[...]

7 april komt de patch, tussen de seasons in.
Cool, precies wanneer het lange weekend afgelopen :+

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Bospa01 schreef op maandag 06 april 2015 @ 11:47:
[...]

Cool, precies wanneer het lange weekend afgelopen :+
Klopt, maar dinsdags (US) en woensdag (EU) zijn wel de standaard patch dagen van blizzard.

• Thalaron
Apsie schreef op maandag 06 april 2015 @ 11:31:
[...]

Zat net even te kijken, skills nog niet echt naar gekeken btw, maar battle.net loopt achter... Miura heeft een dikke SoJ + Strongarm Bracers en een Andy's op zijn bakkes icm Marauders...

Heb ook nog een leuke amu liggen met Light/dex/Chd/socket met die secondary 24% langere stunned ofzo... Is die secondary de moeite waard?

Zie net dat mijn Cold DH (Egoista) het maximale CHD heeft wat je, tenzij je Travelers combi pakt dan, kan hebben :P
Doet zijn naam wel eer aan O-)

[ Voor 24% gewijzigd door Thalaron op 06-04-2015 13:15 ]

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-12 13:49
Lamborghini fan? :p

Battle.net loopt zeker achter, zie nog season characters...

<GoT>NightStalker

• Thalaron
schaapiej schreef op maandag 06 april 2015 @ 13:38:
Lamborghini fan? :p

Battle.net loopt zeker achter, zie nog season characters...
Moet wat met namen verzinnen ;)
Leuke auto's maar helaas ver boven mijn budget... Maar vind zelf de namen wel grappig en kan ik ze makkelijker mee uit elkaar houden dan random namen.

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 25-12 08:02
Thalaron schreef op maandag 06 april 2015 @ 13:06:
[...]

Heb ook nog een leuke amu liggen met Light/dex/Chd/socket met die secondary 24% langere stunned ofzo... Is die secondary de moeite waard?
Dovu? Nope... :*) :*)

Apsie's profiel

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-12 02:30
Ik krijg continu disconnects.... Meer mensen last van? (Bij game createn moet ik opnieuw inloggen B.net)
Zonet even de nieuwe dashing strike set op PTR geprobeerd met mn huidige gear.
Het is... apart, zal er enorm aan moeten wennen. maar wel t/m 45 gehaald ermee.

Voornaamste probleem zit em als de dashing strike charges op zijn en je wel spirit hebt... dat je dan geen DS kan gebruiken en het lijkt erop dat de refund niet helemaal werkt (kan te maken hebben met de resource cost reduction).

• Thalaron
Net mijn record solo DH verbeterd naar 45 (geen Unity) met Cold DH. Rank 460 (voor zolang het duurt) :)

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11:45

Thompson

Beeromaniac

Na 3/4 jaar niet gespeeld te hebben speel ik nu sinds een week weer. Monk met Sunwuko/EP/Bell build. Mijn barbarian ben ik nog een leuke build voor aan het zoeken.

Ga in nieuwe season denk ik een crusader spelen, heb ik nog nooit gespeeld.

Ben nu bezig met gems te levelen. Behalve de succes % van je gems upgraden, is er een goede reden om zo hoog mogelijk Grifts te doen? Krijg je bijvoorbeeld mee legendaries? (Ok, en je krijgt meer gold/XP op het eind)

[ Voor 31% gewijzigd door Thompson op 06-04-2015 22:54 ]

Beeromaniac

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11:05

Grin

Ride si sapis.

Thalaron schreef op maandag 06 april 2015 @ 11:21:
[...]
Mijn zDPS Crus heeft nu 108,5 mio toughness :P
Toch maar een keer gaan testen denk ik O-)
[...]
Hahaha nice one @ Lambo namen! _/-\o_

*patser mode* 101 zonder buff, 203 Akkhan mode ;)
Thompson schreef op maandag 06 april 2015 @ 22:53:
[...]
Ben nu bezig met gems te levelen. Behalve de succes % van je gems upgraden, is er een goede reden om zo hoog mogelijk Grifts te doen? Krijg je bijvoorbeeld mee legendaries? (Ok, en je krijgt meer gold/XP op het eind)
Jup, meer kans op legs. En lvl50+ leg gems zijn ERG krachtig, onderschat dat niet.

NewsBlur || My Fujifilm gear

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-12 17:38

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Mijn barbarian ben ik nog een leuke build voor aan het zoeken.
Je gaat wat dat betreft op je wenken bediend worden in S3.
Ga in nieuwe season denk ik een crusader spelen, heb ik nog nooit gespeeld.
Ik dacht hetzelfde vorig seizoen. Kan je vertellen dat Crusaders kut met peren zijn totdat je full Akkhan en 45% cdr hebt (en dan wil je ook nog het juiste shield en een BoP). Class met de hoogste instap-eisen in ieder geval. Het is te doen hoor, en als je het eenmaal rond hebt kan het feest beginnen. Rolands (die andere Crus set) wordt gebuffed dus in principe heb je ook meer keuze in S3 qua farming, maar goed. Kijk er niet raar van op als je tot de conclusie komt dat je crusader sneller groeit als jij eerst met een DH shards gaat farmen.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Grin schreef op maandag 06 april 2015 @ 22:57:
[...]

Hahaha nice one @ Lambo namen! _/-\o_

*patser mode* 101 zonder buff, 203 Akkhan mode ;)

[...]

Jup, meer kans op legs. En lvl50+ leg gems zijn ERG krachtig, onderschat dat niet.
Erg nice.. ben zelf met mn crusader een andere kant op gegaan.. Solanium en crit..
Zit nu op 40 % crit kans (met 65 mil T) en ik ga condemn vervangen met Sweep Attack (gathering rune).
Op deze manier kan ik behoorlijk veel orbs spawnen. En als het niet werkt ga ik wel terug naar de toughness / condemn build (met maar 80 mil T *sob*).

Wat ik nog steeds niet snap, waarom Long Arm of Justice in combinatie met Laws of Hope?
5 seconde langer op de shield effect is niet echt de moeite waard, 120k shield verdwijnt echt in secondes.
De orbs spawnen alleen bij het activeren van de ability.. dus daar heb je ook geen bonus.

Ik heb daarentegen nu Lord Commander om vaker de paardjes te gebruiken, als ze aan de ketting vast zitten dan kunnen ze nog steeds niets doen, dus Shield Glare > Paardjes (gewoon stilstaan) > Shield Glare > Paardjes etc kun je er redelijk voor zorgen dat mobs weinig tot niets doen (helaas niet permament zoals een WD dat kan).

[EDIT] Blijkbaar is de 2 man 48 g.rift die ik met FireDrunk samen heb gedaan in S2 goed genoeg geweest voor m'n crusader om in de rankings te belanden... never knew..

2 Player GRift: 48 (14m 28.666s)

world: 3303 (crusader: 117)
Europe: 1775 (crusader: 53)

En FireDrunks ranking:

world: 3303 (dh: 1592)
Europe: 1775 (dh: 852)

Laat toch ook weer eens zien hoeveel DH's er meedoen in die rankings... ziek.

Kon erger :) 53e van de EU crusaders.. Thanks FireDrunk :)

[ Voor 45% gewijzigd door Sabrac op 07-04-2015 08:38 ]

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 16-12 13:58
Voor S3 begint ben ik nog eens aan het kijken welk van de classes mij nu het best bevalt qua speelstijl.
Heb mijn wizard weer afgestoft en een fire build aangemeten. Voorheen had ze een arcane build
Wat mij opviel is dat ik voorheen in elk geval met mijn wizard niet voldoende burst had om een RG snel om te krijgen.

Een andere class die ik heb geprobeert is mijn DH, deze vind ik nog steeds te fragiel. Daarna heb ik mijn monk gepakt, die beviel me eigenlijk prima.

Monkje

De firebuild heb ik gekozen omdat ik redelijk wat +fire damage items had voor de monk (met volgens mij een redelijke SoJ). Ik weet nog niet of ik 7 sided strike vaak genoeg gebruik om deze als skill te houden, wellicht dat een mystic ally (fire) sterker uitkomt voor me.

Nog tips voor mijn monk van onze ervaren zen masters >:) ?

[ Voor 3% gewijzigd door _Peter2_ op 07-04-2015 08:38 ]

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

• Frerk
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-02-2023

Frerk

*bliep*

Ik twijfel zelf ook eigenlijk nog altijd(alweer) tussen DH en wizard. DH lijkt een aantal hele leuke builds te krijgen, maar dat geldt net zo goed voor wizard :p
Frerk schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 08:30:
Ik twijfel zelf ook eigenlijk nog altijd(alweer) tussen DH en wizard. DH lijkt een aantal hele leuke builds te krijgen, maar dat geldt net zo goed voor wizard :p
Wizard wordt echt anders spelen, 2.2 is echt een hele verbetering. Het is jammer dat de nieuwe set nogal icky speelt, maar met Tal's is er een hoop leuks te doen. Daarnaast zijn door de Firebird changes er wat meer mogelijkheden om direct damage te doen (hoewel je voor hogere tiers nog steeds op DoTs zit te wachten).

De nieuwe DH set is (helaas) meer van hetzelfde; dezelfde skills (minus een groot deel van de M6 opties) en net iets meer run-and-gun (omdat je geen pet shield hebt). Nat's speelt totaal anders, maar je hebt S3 exclusive items nodig om het nuttig te maken.

<GOT> Zarhrezz#2885

Verwijderd

Zo...wordt lekker racen morgen.

De snelheid in de barb build voor morgen in t6 speed rifts is bizzar.
Even wat nummers

sprint 30%, Bul-kathos wapens 30%, bracer 50%, lightning gem 25% en (optioneel die belt met 40% extra)

Dus 135% sowieso en 175% als ik de hexing pants vervang voor de nieuwe IK broek... haha oh oh oh wat zal dit leuk worden in pugs :P... dit wordt letterlijk.. hallo... Doeiiiiiiiiii zie je bij de grift boss :P

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 25-12 13:55

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Het samenvoegen van de gear is toch fijn. Grift 45 nu solo kunnen clearen met de monk... Dat is wel de max denk ik, totdat ik een beter wapen vind of betere bracers en spirit stone...

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Retlaw-2411/hero/34522669

Battle.net || Strava

Verwijderd

retlaw schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 09:08:
Het samenvoegen van de gear is toch fijn. Grift 45 nu solo kunnen clearen met de monk... Dat is wel de max denk ik, totdat ik een beter wapen vind of betere bracers en spirit stone...

je kan zowieso meer dps doen als je near death eruit doet. Die hogere grifts is toch puur vissen voor a simpele mobs, b power pylon bij boss en c boss met adds zodat die snel neergaat.

Vind dit zelf best zeilig eigenlijk, maar dit is gewoon zoals de game nu is. Maximale focus op dps en vissen voor succes en 2.2 gaat hier totaal niets aan veranderen alles gaat alleen wat lvl's omhoog.
retlaw schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 09:08:

Puur stats vergelijking is jouw monk beter is dan de mijne, zelfs met een normal torch:

Damage: 1272010
Toughness: 13091800
Recovery: 1127940

vs

Damage: 1060560
Toughness: 12057300
Recovery: 1003910

Een 46 rift is op basis daarvan dus zeker wel te doen :) (zelf namelijk 45 in 9,5 minuut gehaald).
Grootste verschil is dat ik nog met de Unity passive speel.

Je kan hiervoor Sixth Sense of NDE opofferen, welke jij liever kwijt raakt moet je zelf bepalen.
NDE kan erg sterk zijn, maar is te onvoorspelbaar... echter de 35 % healing bonus als deze geactiveerd is, is enorm sterk en werkt ook met je Wildebeest (ik heb al 320k shields hierdoor gekregen).

Waarschijnlijk een kwestie van de juiste ritme, mobs / elites en guardians, maar een 46 en misschien 47 zit er zeker wel in.

• cybergi
  • Laatst online: 13-08-2019

cybergi

ARCHANGELINC #2253

wat vinden jullie van de nieuwe leg steene ? (voor de mensen die geen season hebben gespeeld ) ?
En natuurlijk ook de season spelers graag ff een feed back ?

[ Voor 24% gewijzigd door cybergi op 07-04-2015 09:52 ]

D3 Profile¦ArchangelINC#2253

• Ealjebij
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 02-12-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 09:07:
Zo...wordt lekker racen morgen.

De snelheid in de barb build voor morgen in t6 speed rifts is bizzar.
Even wat nummers

sprint 30%, Bul-kathos wapens 30%, bracer 50%, lightning gem 25% en (optioneel die belt met 40% extra)

Dus 135% sowieso en 175% als ik de hexing pants vervang voor de nieuwe IK broek... haha oh oh oh wat zal dit leuk worden in pugs :P... dit wordt letterlijk.. hallo... Doeiiiiiiiiii zie je bij de grift boss :P
Ik snap de snelheid fun. Maar je mis dan de "group buff" wat ik heb gedaan op de PTR is mijn paragon points uit movement speed gehaald. Was niet te doen anders / niet meer echt teamplay, dan kan ik net zo goed solo spel starten.

Wat ik eerst ga doen is barb bracer zoeken daarna grift 50 solo doen voor een hogere bloodshards cap en dan rifts erdoor rammen _/-\o_

D3 Profiel

• tboheeren
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-12 12:05
Na een season WD te levelen tot 110 paragon had ik toch verwacht wat meer te krijgen op non season. 375 naar 385 lol. Ik had het kunnen checken op voorhand maar ja ;-)

Inventaris

Verwijderd

Jep groeps buff mis je wel, maar ik weet niet of dit nu zo belangrijk is. Heb in S1 bijna altijd solo gespeeld op mijn crusader omdat die ook zo mega snel was. In pugs was het constant inhouden en vooral wizz en wd moesten alle zeilen bijzetten om maar bij te blijven.

Voor niemand leuk dus ik speelde meestal solo. Daarbij is het zo dat sinds loot 2.0 de meeste item toch uit chest en packs komen. Bij chests werkt de groeps buff scherm breed, maar bij packs niet als je ver van elkaar bent.

Kortom om lang verhaal kort te maken.. denk dat het weinig uitmaakt of je solo of in groep gaat en snelheid is de key voor shards.

Zelf ga ik eerst speed farmen voor de barb en crusader bracer en daarna is het griften. Doel voor 2.2 is
grift 50 met Barb, crusader en misschien monk.

Barb (Atilla) en crusader (ThorQQ) staan helemaal klaar. Monk (Speedy) heeft ook vrijwel alles dat nodig is, maar weet niet zeker of ik reakor 2.2 op zijn monks wil gaan doen :P
http://eu.battle.net/d3/e...ertoNLD-2137/hero/1839583

• Grin

Grin

Ride si sapis.

cybergi schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 09:46:
wat vinden jullie van de nieuwe leg steene ? (voor de mensen die geen season hebben gespeeld ) ?
En natuurlijk ook de season spelers graag ff een feed back ?
- Die nieuwe lvl gem is leuk, scheelt weer wat tijd.
- Wildebeest is leuk als 3de gem voor ZDPS char.
- Esoteric alt. beetje van hetzelfde laken en pak. Ik gebruik de Eso op mijn high lvl Grift ZDPS crus, vanwege 1.9M life heb ik 950K life met +75% res. ook de 35%+ non-phys dmg red. is erg nice. Samen met Gogok en Toxin gem is dat volgens mij the way to go. Op die manier hoef je ook geen Exph. amulet meer om en kan je dat A3 amu dragen voor extra dmg taken.

Even een brainstorm m.b.t. 2.2 en WoL monks.

We krijgen dit er bij voor Inna's:
Inna's Mantra

(2) Increase the passive effect of your Mystic Ally and the base passive effect of your Mantra by 100%
(6) [new] - Mystic Ally casts Cyclone Strike, Exploding Palm, Lashing Tail Kick, Seven-Sided Strike, and Wave of Light when you do
Now has additional set pieces: Gloves (Inna's Hold) and Boots (Inna's Sandals)
Inna's Reach - Now rolls +20-25% Mystic Ally damage as a fifth primary affix
Het lijkt mij dan een optie om Inna's Helm + Boots te gebruiken, of Sunwuko helm/Inna's gloves.
Je levert dan Lut Socks in maar door de 2-piece bonus wordt je spirit regen niet lager (2x 4 regen of 1x 8).
Vervolgens krijg je dus ook de 6-piece bonus, waardoor je volgens mij ineens stukken effectiever wordt, met de snelheid waarmee je WoL kunt spammen verdubbel je je DPS dan toch?

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Grin schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 10:10:
[...]

- Die nieuwe lvl gem is leuk, scheelt weer wat tijd.
- Wildebeest is leuk als 3de gem voor ZDPS char.
- Esoteric alt. beetje van hetzelfde laken en pak. Ik gebruik de Eso op mijn high lvl Grift ZDPS crus, vanwege 1.9M life heb ik 950K life met +75% res. ook de 35%+ non-phys dmg red. is erg nice. Samen met Gogok en Toxin gem is dat volgens mij the way to go. Op die manier hoef je ook geen Exph. amulet meer om en kan je dat A3 amu dragen voor extra dmg taken.
Esoteric vind ik echt alleen goed voor de suppor class ..
wilderbeest ook ..en die andere ook ..kort om is dit allemaal erg support gericht..jammer genoeg.

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11:45

Thompson

Beeromaniac

Tektoon schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 02:22:
[...]

Je gaat wat dat betreft op je wenken bediend worden in S3.
Tell me more :)

Beeromaniac

• Mofkees
Wildebeest gebruikte ik best vaak voor het solo spelen hoor. Daarmee ging ik veel minder dood. Ik had in S2 zelfs een stuk of 3 tot L25 gemaakt omdat ik zo lui was om steeds te moeten switchen. Die shield is ook vrij goed als je b.v. een beetje LOP stackt omdat ie toch secondary is.

In MP als DPS char heb je hem inderdaad niet nodig, je kunt elkaar immers altijd res'sen.

Level gem is voor NS natuurlijk puur een waste.

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Mofkees schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 10:37:
Wildebeest gebruikte ik best vaak voor het solo spelen hoor. Daarmee ging ik veel minder dood. Ik had in S2 zelfs een stuk of 3 tot L25 gemaakt omdat ik zo lui was om steeds te moeten switchen. Die shield is ook vrij goed als je b.v. een beetje LOP stackt omdat ie toch secondary is.

In MP als DPS char heb je hem inderdaad niet nodig, je kunt elkaar immers altijd res'sen.

Level gem is voor NS natuurlijk puur een waste.
voor een solo kan ik me best wat voor stellen maar goed solo dh en dan die steen heeft nog steeds weinig nut je gaat one shot krijgen :) vanaf een bepaalde lvl GR met steen ofzonder

Angeloonie schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 10:12:
Even een brainstorm m.b.t. 2.2 en WoL monks.

We krijgen dit er bij voor Inna's:

[...]

Het lijkt mij dan een optie om Inna's Helm + Boots te gebruiken, of Sunwuko helm/Inna's gloves.
Je levert dan Lut Socks in maar door de 2-piece bonus wordt je spirit regen niet lager (2x 4 regen of 1x 8).
Vervolgens krijg je dus ook de 6-piece bonus, waardoor je volgens mij ineens stukken effectiever wordt, met de snelheid waarmee je WoL kunt spammen verdubbel je je DPS dan toch?
Lut Socks? neem aan dat je Crudest Boots bedoelde.

Daarnaast zal de 6 piece niet een verdubbeling zijn, de Ally krijgt geen SWK dmg.. dus waar je WoL 700% * 5 weapon dmg doet.. zal die van je ally slechts 700 % weapon dmg doen. Effectief ga je dus maar 20 % extra damage erbij krijgen (40 % met crudest boots).

Zelf zit ik te denken aan een Inna's wapen / helm + Crudest boots, op deze manier krijg je wel 2 allies.. krijg je een veel hogere bonus op spirit regen.. die misschien de torch niet nodig meer maakt.

Morgen maar even experimenteren hiermee.

• desjaak909
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 18-12 18:58
Grin schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 10:10:
[...]
Op die manier hoef je ook geen Exph. amulet meer om en kan je dat A3 amu dragen voor extra dmg taken.
Op hogere lvl's (50+) wil je toch nog wel die xeph hebben, alles daaronder is het inderdaad dan niet echt meer nodig

Movies: letterboxd

• Thalaron
Die exp. lvl req. -> 1 Gem is natuurlijk geniaal voor zDPS gevallen... Die lopen mee in Grifts en nemen zo gratis extra exp. mee. Ik heb mijn zDPS Crus nog niet gebruikt ofzo... Maar dat is een kwestie van dat ik meestal mijn DH mee mag/moet nemen... Kost je wel een Ramaladni indien je zDPS wapen anders geen socket heeft... Gezien de Ramaladni's me zowat om de oren vliegen (tegenover geschikte wapens in elk geval dan) hoefde ik er niet lang over na te denken...

• Grin

Grin

Ride si sapis.

desjaak909 schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 11:03:
[...]

Op hogere lvl's (50+) wil je toch nog wel die xeph hebben, alles daaronder is het inderdaad dan niet echt meer nodig
Meerdere 52/53 grifts gespeeld op Season 2 (incl twee clears @ 52 van 13minuten) met maar 1 trigger van Akkan, en dan heb ik nog een safety @ Indestructible. Volgens mij kan je beter spelen met Overwhelming Desire amu i.v.m. de extra dmg taken, alhoewel ik de proc rate van dat ding niet ken...
T/m grift 55 verwacht ik dan ook geen problemen met deze amu/Esoteric combo.

[ Voor 5% gewijzigd door Grin op 07-04-2015 11:19 ]

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Grin schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 11:15:
[...]

Meerdere 52/53 grifts gespeeld op Season 2 (incl twee clears @ 52 van 13minuten) met maar 1 trigger van Akkan, en dan heb ik nog een safety @ Indestructible. Volgens mij kan je beter spelen met Overwhelming Desire amu i.v.m. de extra dmg taken, alhoewel ik de proc rate van dat ding niet ken...
Overwhelming Desire de prog er van is er slecht je kan beter met een lighting amu lopen als zdps char.

• schaapiej
Is patch 2.2 al live gegaan in de US vandaag?
Kom veel over 2.2 tegen maar tot nu toe veel oude troep.. benieuwd of ie morgen hier live gaat vandaar! :p

<GoT>NightStalker

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

schaapiej schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 12:34:
Is patch 2.2 al live gegaan in de US vandaag?
Kom veel over 2.2 tegen maar tot nu toe veel oude troep.. benieuwd of ie morgen hier live gaat vandaar! :p
als het goed is wel morgen patch

• desjaak909
Grin schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 11:15:
[...]

Ergens in de 50 gaat het wel wat pijn doen, zal best kunnen dat dat boven de 53 is en op HC moet ik wel zorgen dat ik ten alle tijden die squishy DH'ers kan beschermen. Op 56 gaat alles in ieder geval pijn doen >:) Heb niet echt getest waar het omslag punt precies ligt

van het weekend voor de lol ook met mijn zDPS crus en Jade WD 2 player gespeeld, toch nog lvl43 gehaald, zegt de Jade WD wel aan het einde, aan mijn templar heb ik meer 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door desjaak909 op 07-04-2015 13:20 ]

desjaak909 schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 13:13:
[...]

van het weekend voor de lol ook met mijn zDPS crus en Jade WD 2 player gespeeld, toch nog lvl43 gehaald, zegt de Jade WD wel aan het einde, aan mijn templar heb ik meer 8)7
Zo.. dat is ook lullig..
Met m'n monk kom ik solo ook verder dan met een 2-3 man team, maar dat soort opmerkingen houd je over het algemeen toch voor je..

Gewoon samen met een DH gaan spelen, kom je zo tot 47 / 48 als je lekker op elkaar bent ingespeeld :)

• desjaak909
Sabrac schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 13:30:
[...]

Zo.. dat is ook lullig..
Met m'n monk kom ik solo ook verder dan met een 2-3 man team, maar dat soort opmerkingen houd je over het algemeen toch voor je..
Was grappig bedoelt, ik buff en pack wel lekker voor de wd, maar de unity combo is gewoon een beetje over powered, daar kan ik niet tegen aan buffen, zeker aangezien je bij 1 spririt vessel proc al zo'n beetje het halen van de grift kan vergeten door de lange duur daarvan

• iscara
  • Niet online
cybergi schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 10:19:
[...]
Esoteric vind ik echt alleen goed voor de suppor class ..
wilderbeest ook ..en die andere ook ..kort om is dit allemaal erg support gericht..jammer genoeg.
Als HC speler vind ik de nieuwe gems wel fijn hoor.

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

iscara schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 13:35:
[...]

Als HC speler vind ik de nieuwe gems wel fijn hoor.
voor hc kan ik me best vorstellen dat dit lekker is

• desjaak909
Sabrac schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 13:30:
[...]
Gewoon samen met een DH gaan spelen, kom je zo tot 47 / 48 als je lekker op elkaar bent ingespeeld :)
heb ook wel t/m 56 gecleared in 4 man team (duurde wel 40mins ofzo) , maar we wilden kijken of we ook een ranking konden halen met zijn 2en zonder DH'er en zo te zien hebben we nog steeds de hoogste ranking zonder DH :9

[ Voor 7% gewijzigd door desjaak909 op 07-04-2015 13:44 ]

• Mofkees
desjaak909 schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 13:33:
[...]

Was grappig bedoelt, ik buff en pack wel lekker voor de wd, maar de unity combo is gewoon een beetje over powered, daar kan ik niet tegen aan buffen, zeker aangezien je bij 1 spririt vessel proc al zo'n beetje het halen van de grift kan vergeten door de lange duur daarvan
heb eindelijk goeie Jade items verzameld, is die build kapotgemaakt door blizz.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/NeooeN-2211/hero/14557194

veel beter wordt 't niet denk ik.

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

whats new lol ...alles wat te op is gaat kapot bij blizz lol

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 00:18

The Chosen One

Zie signature!

Goh wat vreemd. :+

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

• unfor
  • Laatst online: 20-11 10:55
Yay!

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/KesqyjWjYGRPO6R2kNoeTHmo/medium.jpg

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-12 14:20

SideShow

Administrator

Screenshot zonder gem? (shift ingedrukt houden dacht ik)

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 08:24
Dat is een hele beste. Gisteren ook op zoek geweest. Heb mijn crusader sinds S1 niet aangeraakt dus geen enkele ancient gear piece. Hele avond geen upgrade gevonden :+

Kan niet wachten tot de Roland Set aangepast is :D

• schaapiej
SideShow schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 14:03:
Screenshot zonder gem? (shift ingedrukt houden dacht ik)
Nooit geweten dat je met shift je items zonder gem kan vergelijken! :p

Net een record voor mijzelf gezet, tier 39 met mijn Monk.
Kan nog iets hoger denk ik als ik Impending Doom pak in plaats van Shocking Grasp.

Verder moet ik echt een RoRG gaan farmen aangezien ik een INT ring gebruik en verder mogen er best een tweetal Unity's vallen! (heb er wel twee maar beide op STR)

<GoT>NightStalker

• desjaak909
nice one, heb helaas mijn dps crus vrijdag om zeep geholpen, was iets teveel mobs en 3 elites aan het pullen op gr45 en toen werd het iets teveel en kon ik geen kant meer op, proberen nog terug te gaan maar daar had ik ook nog een elite lopen skippen, iets teveel risico genomen dus. Ze was wel lekker gegeared, maarja volgend seizoen ga ik toch geen dps crus meer spelen

http://eu.battle.net/d3/e...ichael-2678/hero/56798674

Verwijderd

ZOoooo....

Boodschappen doen voor 2 dagen, ff huis schoonmaken en dan twee dagen full time No lifen :d

Ervaring met vorige patches is dat het meestal rond 09:00 wel werkt.. dus nog ff voorbereiden en wat vitaminen zon opdoen nu het nog kan :P

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-12 14:20

SideShow

Administrator

Right. De patch gaat morgen live, niet vrijdag :-) Ik was even verward. Seizoen 3 is dan wel weer vrijdag zeker?

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Moet echt een 2e scherm hebben. Teveel Dota 2 games deze week. :P
In windowed mode spelen met 2 multistreams gaat nog net maar dan wil ik ook niet al te hoog spelen. :+
Maar ja die nieuwe IPS/gamer schermen zijn nog beetje beperkt/duur.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Volgens mij worden patches de laatste jaren uitgerold op woensdag (EU servers). S3 is inderdaad gepland voor 10 april. Volgens de Blue tracker is er dadelijk onderhoud aan de US servers (met downtime van de webservices), ook de PTR voor 2.2 is beëindigt met als reden: livegang patch 2.2

Het staat nergens met zoveel woorden -ik vind ze i.i.g. niet- maar neem maar van mij aan: 8 april patch 2.2 @ EU servers.

• schaapiej
Grin schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 15:08:
Volgens mij worden patches de laatste jaren uitgerold op woensdag (EU servers). S3 is inderdaad gepland voor 10 april. Volgens de Blue tracker is er dadelijk onderhoud aan de US servers (met downtime van de webservices), ook de PTR voor 2.2 is beëindigt met als reden: livegang patch 2.2

Het staat nergens met zoveel woorden -ik vind ze i.i.g. niet- maar neem maar van mij aan: 8 april patch 2.2 @ EU servers.
Ik kan inderdaad niet meer op de PTR vandaag omdat deze down is.
Wel 'vaag' dat er niet duidelijk een bericht is dat vandaag US en morgen EU wordt gepatched naar 2.2.

Ga er ook vanuit dat 2.2 morgen live is, even afwachten nog dus.

Sowieso wel zin in Season 3, ga dit keer voor een Wiz! :)

<GoT>NightStalker

• sorcees
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

Ja, een wiz of een barb in S3, op HC natuurlijk.
Beginnend met een barb, safe naar T1 en dan voldoende gems en gold voor de wiz, die dan ook we'll deels geboost kan worden.
That's the plan voor a.s. weekend.

Cititzen of Ladonia

• hellsau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-01 14:07
Hi All,

Ik heb diablo 3 redelijk wat gespeeld een tijd voor reaper of souls. Lange tijd niet meer gespeeld en sinds twee weken heb ik reaper of souls en speel ik weer regelmatig.

Nu heb ik een Monk en vroeg ik mij af wat de build is om voor te gaan. Hij was oorspronkelijk gebuild op crit % en attack speed samen met Sweeping wind+cyclone.

Maar gezien alle veranderingen sindsdien en dat ik nu al andere items heb gevonden die krachtiger zijn maar met minder crit+attack speed moet ik die build laten varen.

Welke build zou ik voor moeten gaan? Ik zie dat Dash populair is: http://www.diablofans.com...flash-monk-2-2-with-video

Ik zou willen gaan voor Dash. Enige opmerkingen of andere meningen hierover?

Huidige Monk: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Hellsau-2341/hero/3995094

[ Voor 5% gewijzigd door hellsau op 07-04-2015 17:05 ]

Dotabuff profile

hellsau schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 17:01:

Welke build zou ik voor moeten gaan? Ik zie dat Dash populair is: http://www.diablofans.com...flash-monk-2-2-with-video

Die build die je linkt is voor na de volgende patch. Meest populair zijn de Lightning Pillar build, de Fire variant daarvan en een perma serenity build, maar die laatste werkt niet meer na de komende patch. Lightning voor Grifts, Fire voor T6 speed farm.

Lightning:
YouTube: Hax - GR50+ EP & WoL hybrid monk build guide [Season 2]
http://www.diablofans.com...ybrid-season-2-non-season

Fire:
YouTube: \[2.1.2] Fire Annihilation Monk
http://www.diablofans.com...t6-fire-annihilation-monk

[ Voor 11% gewijzigd door Deadsmell op 07-04-2015 17:14 ]

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17-10 17:25
Hi All,

Ik heb diablo 3 redelijk wat gespeeld een tijd voor reaper of souls. Lange tijd niet meer gespeeld en sinds twee weken heb ik reaper of souls en speel ik weer regelmatig.

Nu heb ik een Monk en vroeg ik mij af wat de build is om voor te gaan. Hij was oorspronkelijk gebuild op crit % en attack speed samen met Sweeping wind+cyclone.

Maar gezien alle veranderingen sindsdien en dat ik nu al andere items heb gevonden die krachtiger zijn maar met minder crit+attack speed moet ik die build laten varen.

Meeste builds zijn op basis van items of combinatie van items en stats. Enkel wat crit of attackspeed stacken is niet genoeg om over een build te spreken. Je zal dus wat meer research moeten doen en en onderscheid maken tussen starter builds (zoeken op fresh 70 new season build ofzo iets, effe wachten dus tot dit weekend) ofwel al voorbereidingen nemen op een bepaalde endgame build en er dan wel rekening mee houden dat je bepaalde items of set bonussen nodig hebt en je tot dan eigenlijk jezelf een povere build aanmeet... Als ik je huidige gear zie dan ga je nog wel wat moeten farmen om eender welke 'end game' build te laten werken :) Ga gewoon voor de build die je hoge clear speed geeft met de items die je hebt.

De "dash build" die je linkt is voor de nieuwe patch (2.2) die morgen online komt. Geen idee of die items in deze patch zitten of pas in season 3 actief worden (en dus eerst een periode enkel voor seasonal characters beschikbaar zijn). Meestal is iedere build die een bepaalde cooldown reduction nodig heeft (door combinatie van items + paragon punten) om bepaalde passives continue up te hebben geen goede build als je die specifieke CDR nog niet hebt. Dus deze build kan je op dit moment ook gewoon best skippen. Enkel kijken welke items je nodig hebt zodat je deze niet salvaged :)

[ Voor 8% gewijzigd door Inrage op 07-04-2015 17:25 ]

Inrage schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 17:21:
[...]

De "dash build" die je linkt is voor de nieuwe patch (2.2) die morgen online komt. Geen idee of die items in deze patch zitten of pas in season 3 actief worden (en dus eerst een periode enkel voor seasonal characters beschikbaar zijn). Meestal is iedere build die een bepaalde cooldown reduction nodig heeft (door combinatie van items + paragon punten) om bepaalde passives continue up te hebben geen goede build als je die specifieke CDR nog niet hebt. Dus deze build kan je op dit moment ook gewoon best skippen. Enkel kijken welke items je nodig hebt zodat je deze niet salvaged :)
Vanaf morgen zijn de items voor die build te vinden. Ze zijn niet season exclusive.

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23-12 22:11

UTADDICT

NERF

Ramaladi's gift now stacks up to a 100.. Tof man, ik heb er alleen pas sinds introductie 1 gevonden..

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

• Inhumanous
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 20-12 22:42
Mensen die dit ook nog op de ps4 spelen? Hij was in de aanbieding in de store en heb hem toch maar aangeschaft. Heb ooit de normale D3 wel op de ps3 gespeeld ben benieuwd of ik me chars nog heb.

• matrix14
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 10-06-2024
Nog 2 plekken vrij voor vrijdag level party vanaf 7-8 uur, add me op Xiru#1450 of send maar een pm

• Motaro
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 24-12 09:34

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

hebben dit meer met roland set dat hij geen buff geeft in shield bash en Sweep Attack na new patchs ?

ik had eerst 131% in shield bash nu maar 31%

dit is op PS4

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

Verwijderd

LoL.. die kneuzen bij blizzard hebben de holy barb niet gefikst.. echt bizzar

Ben de beroerdste niet dus let op.

maak een WW barb met bulkathos wapens. Dan die nieuwe bracers zodat je bezerker alle runes heeft. Zet de bezerker rune op de FIRE versie. Dan Smite game in gear stoppen en bekijk de lightshow.

Succes wel lekker makkelijk om je gems te lvl-en want 50 haal je nu met je ogen dicht.. 60+ op de ptr is zelfs met deze bug gedaan... Thxs blizz :P

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Mja, je kunt ook gewoon de bug reporten en er geen gebruik van maken. Dat ben ik dan.

Verwijderd schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 22:38:

maak een WW barb met bulkathos wapens. Dan die nieuwe bracers zodat je bezerker alle runes heeft. Zet de bezerker rune op de FIRE versie. Dan Smite game in gear stoppen en bekijk de lightshow.

Succes wel lekker makkelijk om je gems te lvl-en want 50 haal je nu met je ogen dicht.. 60+ op de ptr is zelfs met deze bug gedaan... Thxs blizz :P
Da's wel echt epic fail. Morgen op US leaderboards zullen de eerste 60's dan wel langs gaan komen. Na de laatste PTR hotfix (Hydra fix) was al duidelijk dat er iets aan Barbarian gedaan moest worden. Hoe ze dat in vredesnaam niet voor elkaar krijgen voor live...

<GOT> Zarhrezz#2885

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20-12 19:38
Verwijderd schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 22:38:

Denk het toch niet.
https://twitter.com/_JohnYang/status/585545205744558080
Wat een naaistreek zeg, was zo hyped om morgen barb te spelen. Bracers worden denk ik ook geen s3 item, anders had hij dat wellicht wel vermeld, maar ik blijf hopen.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

An1mA schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 23:21:
[...]

Denk het toch niet.
Wat een naaistreek zeg, was zo hyped om morgen barb te spelen. Bracers worden denk ik ook geen s3 item, anders had hij dat wellicht wel vermeld, maar ik blijf hopen.
Ik zag 'em ook gepost worden op us:

"We weren't happy with the final iteration of Mortick’s Brace on the PTR, so we have disabled it from dropping with the 2.2.0 patch. We may revisit this item in a later patch. Unfortunately, the early version of the patch notes that went out did not reflect this change. However, they have since been updated.

We sincerely apologize for the confusion! "

Nou ja, dat scheelt weer. Geen charmante oplossing, maar in ieder geval geen class 6-8 tiers boven de rest.

<GOT> Zarhrezz#2885

• An1mA
Zegt weer hoe dev team er voor staat. Na weken of zelfs maanden testen gooien ze de bracers eruit tijdens patch 2.2. Ik bedoel kom op dat is wel erg lui/niet creatief om balance te fixen voor de Greater Rifts.

• Thalaron
Echt weer... Wenslijst: Kridershot (ancient)
Wat geeft RNG (niet bruibare): 1x Calamity - 2x Etrayu - 1x Xepherian - weer een Ramaladni's (11 op voorraad nu)

Wel dikke Nats Boots en een bruikbare Focus gevonden. Ben alleen niet tevreden over mijn Nat's ring en helm. Rest is zeer netjes op voorraad.

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Daar gaat de build diversity voor Barbs... Het is weer Raekor Barb voor de GRs in S3 :(.
Heerlijk dat ze zoiets ook de hele tijd testen in PTR en tijdens de patch er pas uithalen. Nu kan er niet meer getest worden waardoor barbs nu weer terug moeten naar Raekor, omdat WW/IK niet genoeg survivability/dmg hebben op hogere GRs.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

An1mA schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 23:45:
Zegt weer hoe dev team er voor staat. Na weken of zelfs maanden testen gooien ze de bracers eruit tijdens patch 2.2. Ik bedoel kom op dat is wel erg lui/niet creatief om balance te fixen voor de Greater Rifts.
Tja....PTR is een beetje brandjes blussen geweest. Maar goed, het is al best snel aangegeven dat die bracers een probleem waren...hoge proc generators met Mirinae is best leuk met hoge attack speeds en tja, Frenzy heeft best een hoge proc coefficient.

Proc coefficients mogen ze sowieso wel weer eens naar kijken; Wiz heeft werkelijk niets met redelijke proc, omdat dat destijds voor CM platgenerfd is. CM long gone, maar de procs nog steeds waardeloos zodat bepaalde items totaal niet werken, terwijl het leuke builds zouden kunnen zijn.

<GOT> Zarhrezz#2885

Jerry schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 23:56:
Nu kan er niet meer getest worden waardoor barbs nu weer terug moeten naar Raekor, omdat WW/IK niet genoeg survivability/dmg hebben op hogere GRs.
Is dat zeker? Met de belt was het way OP, maar ik geloof ook weet niet dat 1 item 6 tiers verschil maakt.

<GOT> Zarhrezz#2885

• An1mA
Zarhrezz schreef op woensdag 08 april 2015 @ 00:01:
[...]

Is dat zeker? Met de belt was het way OP, maar ik geloof ook weet niet dat 1 item 6 tiers verschil maakt.
Jawel hoor, geen belt maar bracer geeft alle runes van beserker. Dat kan wel een paar lvls schelen.

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Het grappige is dat de bracers wel gewoon in de Console versie zitten :P. Kortom echt op het laatste moment zijn ze eruit gehaald (omdat console patches 2 weken van tevoren moeten worden gechecked door Microsoft/Sony).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• Thalaron
Server shutdown op dit moment.
Toch nog ff wat riftjes kunnen doen voor mijn werk voor volle lading shards... al was de patch volgens mij aankomende nacht pas?

Anyways...

We zullen het mee gaan maken :)
Ben wel erg benieuwd naar die Nats set speed rifts T6!
Heb het niet kunnen testen op PTR omdat ik nu pas de set compleet heb lol...

Voor diegene die het nog niet gezien hebben: DH Natalaya's Set Rift T6 in 44 seconden

[ Voor 17% gewijzigd door Thalaron op 08-04-2015 05:08 ]

An1mA schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 23:21:
[...]

Denk het toch niet.
Oh man, dat is klote. Had me zo verheugd op ww barb spelen in season. :(

Edit: Whirlwind is zo te lezen nog steeds viable in hoge grifts:
Arreat´s Wail is not needed.
Ploughshares, Fury heal rolls on weapons and belt should sub Thrive on Chaos.
You can cover Striding Giant with Duty to the Clan.
So it´s gonna be either Insanity or Slaughter.

Basically this shouldn´t be the end of the world, you lose either damage or survivability, Barbs should be still able to beat GR50 and be more in line with the other classes.

[ Voor 38% gewijzigd door Deadsmell op 08-04-2015 08:09 ]

Zelf heb ik een andere build uitgetest op de PTR (cold dash i.p.v. fire).
Een paar dingen waar je (als je WoL spam gewend bent) enorm aan moet wennen.

1) Dashing Strike kun je nu niet meer gebruiken om even snel door de level te lopen... anders zit je namelijk zonder spirit / charges tegen de tijd dat je een elite pack / grote white pack tegen komt.

2) Als Dashing Strike geen charge heeft, maar je hebt wel genoeg spirit... kun je Dashing Strike NIET casten... je hebt minimaal 1 charge nodig.

3) Je raakt op een gegeven moment meer in een ritme... 2 á 3 dashing strikes... 2 á 3 normal hits... en repeat... constant spirit.. constant dashing strike..

Met de "oude" WoL heb ik g.rift 45/46 gehaald.. met wat samen geraapte items voor Dashing Strike kom ik ook tot g.rift 45/46..

Sowieso ga ik vanavond 4 nieuwe sets proberen en mijn resultaten hier ook wel plaatsen.
1) 4 Inna, 4 SWK, Torch / Crudest boots etc... de "oude" WoL build
2) 6 Inna, 4 SWK, met Crudest boots
3) 6 Rainment, Bastion's will ringen, met Flying Dragon
4) 6 Rainment, Unity + SoJ, met Flying Dragon

Build 3 & 4 ga ik ook nog testen met een Furnace. Maar ikd enk niet dat ze even ver komen.

------------------------------

Season 3 bevestigt als minimaal 4 maand lang:

https://twitter.com/candlesan/status/585594338262016001

[ Voor 4% gewijzigd door Sabrac op 08-04-2015 08:06 ]

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:33

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Sabrac schreef op woensdag 08 april 2015 @ 08:03:

Ben benieuwd wat de meerderheid bij SG gaat doen, Season 3 of door met normal.

Is er eigenlijk weer een XP bonus zoals in S2??

Battle.net Spud#2543

De nieuwe patch kan gedownload worden - de patch is tussen de 300-3,000 mb, afhankelijk hoe lang je niet meer gespeeld hebt. De nieuwe patch brengt een nieuw file systeem naar Diablo 3 wat toekomstige aanpassingen makkelijker maakt. Er zijn ook aanpassingen doorgevoerd om de FPS issues aan te pakken, dit was op de PTR al gedaan .... ben benieuwd of het ook daadwerkelijk voordelen biedt.

Happy Patch 2.2 Day! :9~
TepelStreeltje schreef op woensdag 08 april 2015 @ 08:23:
[...]

Ik ga er vanuit dat iedereen wel zijn best gaat doen op een char naar 70 te levelen (voor de season only rewards) - maar omdat de patch ook genoeg zaken met zich mee brengt voor non-season is het niet onwaarschijnlijk dat 'normal' de boventoon gaat voeren.

Tenzij er natuurlijk een of andere OP build voor Season is gevonden, dan zal er weer een switch merkbaar zijn :+

[ Voor 42% gewijzigd door Vidra op 08-04-2015 08:39 ]

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Sabrac schreef op woensdag 08 april 2015 @ 08:03:
[...]

Dit betekent dat de volgende 'grote' patch (zeg 2.3) pas in augustus op zijn vroegst zal worden gelanceerd.

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

TepelStreeltje schreef op woensdag 08 april 2015 @ 08:23:
[...]

Gezien de monk season only bracers (30-40 % minder dmg als je een generator gebruikt) ga ik zeker weer S3 doen.
Ook een paar mensen van mn friendslist gevraagd en die gaan ook allemaal S3 spelen.. dus ik zal me wel vermaken.

Pagina: 1 ... 69 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.