Verwijderd

Jemig... dit is wel het toppunt

Blijkt dat blizz die hele barb bracers uit de game heeft gehaald. geen grap :(

focking bijna 2 maanden testen en dan verwijderen ze het item voordat de patch komt. alle builds IK en die nieuwe WW set waren gebaseerd op dat item. Die bug met de smite rune werkte alleen met de fire rune van bezerker omdat de proc coefficient van slaughter dan 1 was en die gem totaal los ging...

Kennelijk is de blizz fikt.. oh shit.. eh weet je wat we deleten dan maar ff het item.
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/16953975329?page=2

mooi crap dit want nu kan je hoge grifts vergeten met je barb

• 3xNix
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-07 19:28

3xNix

golfr in hart en nieren

Nou zielig joh... en wat ongelofelijk stom dat ze een exploit uit de game halen /shake fist
3xNix schreef op woensdag 08 april 2015 @ 08:55:
Nou zielig joh... en wat ongelofelijk stom dat ze een exploit uit de game halen /shake fist
Ze hebben een build bepalend item uit de game gehaald omdat ze te lui zijn om een bug te fixen, zal je bedoelen.

• cybergi
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-08-2019

cybergi

ARCHANGELINC #2253

}:O }:O

D3 Profile¦ArchangelINC#2253

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01:24

Thompson

Beeromaniac

Sabrac schreef op woensdag 08 april 2015 @ 08:03:
[...]

Sowieso ga ik vanavond 4 nieuwe sets proberen en mijn resultaten hier ook wel plaatsen.
1) 4 Inna, 4 SWK, Torch / Crudest boots etc... de "oude" WoL build
2) 6 Inna, 4 SWK, met Crudest boots
3) 6 Rainment, Bastion's will ringen, met Flying Dragon
4) 6 Rainment, Unity + SoJ, met Flying Dragon

Build 3 & 4 ga ik ook nog testen met een Furnace. Maar ikd enk niet dat ze even ver komen.

------------------------------

Season 3 bevestigt als minimaal 4 maand lang:

https://twitter.com/candlesan/status/585594338262016001
Erg benieuwd naar build 2, dat is de build die ik in gedachten had om te gaan spelen (speel pas net weer en ben de WoL spam build dus nog lang niet beu). Zou je wat screenshots willen maken van je gear als je die test?

Beeromaniac

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

denk dat er weer wat anders gevonden gaat worden voor de ww build ..ik veheug me desondangs wel op de nieuwe patch en kan niet wachten om thuiste zitten :)

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:45

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Sabrac schreef op woensdag 08 april 2015 @ 08:42:
[...]

Gezien de monk season only bracers (30-40 % minder dmg als je een generator gebruikt) ga ik zeker weer S3 doen.
Ook een paar mensen van mn friendslist gevraagd en die gaan ook allemaal S3 spelen.. dus ik zal me wel vermaken.
Alleen door de bracers?
Kan ik je denk ik dit keer geen torch beloven :P
Als ik de DH changes zie denk ik niet dat er veel DH's Season gaan spelen. Gisteren mijn gear uitgezocht en alles op mijn main gegooit en de dmg die die nu doet is vrij ziek. Ben erg benieuwd hoe het gaat spelen met Nat's set, moet ff ancient Nat's slayer hebben, dan ben ik zo'n beetje set.

Battle.net Spud#2543

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-11 10:27

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Ik hoop dat ze toch snel die keystone en trial keys hoger laten stacken.. Het is ook grote onzin dat je niet gewoon die trial keys kan verwijderen. En ik hoop dat ze die trials gewoon overbodig maken, 1 trial om 10 keys naar dat level te doen kan ik nog wel inkomen.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Lol, console spelers die Mortick's Brace al hadden houden hem gewoon. Er droppen alleen geen nieuwe meer.
Verwijderd schreef op woensdag 08 april 2015 @ 08:45:
Jemig... dit is wel het toppunt

Blijkt dat blizz die hele barb bracers uit de game heeft gehaald. geen grap :(

focking bijna 2 maanden testen en dan verwijderen ze het item voordat de patch komt. alle builds IK en die nieuwe WW set waren gebaseerd op dat item. Die bug met de smite rune werkte alleen met de fire rune van bezerker omdat de proc coefficient van slaughter dan 1 was en die gem totaal los ging...

Kennelijk is de blizz fikt.. oh shit.. eh weet je wat we deleten dan maar ff het item.
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/16953975329?page=2

mooi crap dit want nu kan je hoge grifts vergeten met je barb
Ach, zie het zo. Ze hadden ook het item kunnen laten zitten en de procs van Frenzy kunnen nerfen (factor 10 omlaag zou niet voor het eerst zijn -> zie Wiz procs na het CM debacle). Dan was Mirinea niet meer viable in de build (dus nog steeds huiliehuilie all-over-the-forums) en zit je tot het eind der tijden met een no-proc generator.

<GOT> Zarhrezz#2885

TepelStreeltje schreef op woensdag 08 april 2015 @ 09:10:
[...]

Alleen door de bracers?
Kan ik je denk ik dit keer geen torch beloven :P
Als ik de DH changes zie denk ik niet dat er veel DH's Season gaan spelen. Gisteren mijn gear uitgezocht en alles op mijn main gegooit en de dmg die die nu doet is vrij ziek. Ben erg benieuwd hoe het gaat spelen met Nat's set, moet ff ancient Nat's slayer hebben, dan ben ik zo'n beetje set.
Haha, voordeel van die bracers is dat ik dan geen Torch meer nodig heb :)
Thompson schreef op woensdag 08 april 2015 @ 09:03:
[...]

Erg benieuwd naar build 2, dat is de build die ik in gedachten had om te gaan spelen (speel pas net weer en ben de WoL spam build dus nog lang niet beu). Zou je wat screenshots willen maken van je gear als je die test?
Tuurlijk, gisteren heb ik sowieso met Build 2 en build 3 uitgelogd op mijn beide monks.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Sabrac-2206/hero/54566186
en
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Sabrac-2206/hero/514132 (blijkbaar nog met de verkeerde gear uitgelogd).

Ik zal vanavond wel wat screenshots / videos maken :)

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

Verwijderd

Exploit.. denk dat je het verkeerd leest. Die bug was alleen met een hele specifieke combi.

wat ze nu hebben gedaan is werkelijk bij alle builds hun thoughness boost weghalen. Heb je wel eens een reakor barb gespeeld? Zo ja dan weet je dat parthan defenders het enige item is dat barbs een beetje devensieve eigenschappen geeft (en dit is trouwens een echte bug!!!)

Die bracers gaven ook 50% dmg reductie.. dat is dus nu ook weg. Kortom rede genoeg om best boos te zijn dat ze na 2 maanden testen niets doen en dan terwijl de ptr al down was het item verwijderen.. en hiermee de barb weer terugbrengen naar reakor... yah :(

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
cybergi schreef op woensdag 08 april 2015 @ 09:09:
denk dat er weer wat anders gevonden gaat worden voor de ww build ..ik veheug me desondangs wel op de nieuwe patch en kan niet wachten om thuiste zitten :)
heh server nog niet up, en het is gewoon meer dan 10G data voor 2.2??

nouja heb niet echt de ambitie een plek op het leaderboard te bemachtigen, dus kom maar op met die WW build, ook al is het 5 GR's onder de rest.

Heb in de barb toch nog altijd veruit de meeste tijd zitten, niks gaat boven de movementspeed van barbs in WoTB :D

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Mofkees schreef op woensdag 08 april 2015 @ 09:29:
[...]

heh server nog niet up, en het is gewoon meer dan 10G data voor 2.2??

nouja heb niet echt de ambitie een plek op het leaderboard te bemachtigen, dus kom maar op met die WW build, ook al is het 5 GR's onder de rest.

Heb in de barb toch nog altijd veruit de meeste tijd zitten, niks gaat boven de movementspeed van barbs in WoTB :D
als het maar 5grs zijn ok maar als het weer zo veel gaat schelen bv wiz met dh en of andere classes zou ik dat niet echt tof vinden.

vind dat de balance tussen 1 crus en 1 wd en 2 dhs in een party met een andere combi op dit moment nog altijd te groot was..en hoop nu dat mensen nu ook lekker de wiz kunnen pakken en of de barb en dan een leuke high grift mee kan doen. ik vind DH leuk dat weet je maar het is nu wel erg reduceert er op als je in de leader board wilt gaan staan.. en voor mij is dat de drive in dit spel

[ Voor 24% gewijzigd door cybergi op 08-04-2015 09:34 ]

Mofkees schreef op woensdag 08 april 2015 @ 09:29:
[...]

Die build gaat echt niet 5 tiers onder de rest eindigen. Eind PTR, met de bracer, zat die build 6 tiers boven de hoogste van de rest. Dan zou de bracer minimaal 10 tiers verschil moeten maken als de build nu terugvalt na 5 tiers onder de rest.

Het verdient geen schoonheidsprijs, maar ik kan me zo voorstellen dat Barb er gewoon een competatieve build bij heeft en dat alle classes in de 54-56 range gaan eindigen. Als we dat afzetten tegen 2.1, is dat echt heel netjes gedaan van Bliz.

<GOT> Zarhrezz#2885

Verwijderd

Zarhrezz schreef op woensdag 08 april 2015 @ 09:36:
[...]

Die build gaat echt niet 5 tiers onder de rest eindigen. Eind PTR, met de bracer, zat die build 6 tiers boven de hoogste van de rest. Dan zou de bracer minimaal 10 tiers verschil moeten maken als de build nu terugvalt na 5 tiers onder de rest.

Het verdient geen schoonheidsprijs, maar ik kan me zo voorstellen dat Barb er gewoon een competatieve build bij heeft en dat alle classes in de 54-56 range gaan eindigen. Als we dat afzetten tegen 2.1, is dat echt heel netjes gedaan van Bliz.
Zie het zo (zonder dat je die bug gebruikt).. bracers gaven 50% dmg reductie, 50% dmg, slaughter en healing per fury spend.

Enige dat je mist zonder de bracers is de aoe van slaughter. Dit is voor trash vervelend, maar denk dat het weinig uitmaakt. thougness is een heel ander verhaal omdat je nu echt heel vaak dood zal gaan. Unity heb je ook niet vanwege FenR dus de enige vorm van thoughness is de 50% reductie via je ancients en de healing van globes via de battle rage rune.

Met vissen, geluk etc. kan dit zeker nog wel hoog komen, maar het zal echt frustreren zijn om als barb AKA de Arnie in D3 door alles te worden ge-one shot... ik bedoel hoe barb achtig is dat
:P

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

touhness leg steen gaan gebruiken..

cybergi schreef op woensdag 08 april 2015 @ 09:46:
touhness leg steen gaan gebruiken..
Precies, Esoteric Alteration lijkt me het handigst. Met Wildebeast krijg je dat damage reduction schild te weinig, als je door pools ww't. Met een beetje aanpassing van de build moet het nog wel mogelijk zijn om vrij hoog te komen, denk ik. Alleen geen PTR-niveau meer.

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

vraag blijft 2 one handers of een 2 hander gaan gebruiken ?
en moet je nou echt de ww wapens hebben ? Vroegaaaaa was het niet nodig ... heb geen ptr gedaan daarom vraag ik

cybergi schreef op woensdag 08 april 2015 @ 09:56:
vraag blijft 2 one handers of een 2 hander gaan gebruiken ?
en moet je nou echt de ww wapens hebben ? Vroegaaaaa was het niet nodig ... heb geen ptr gedaan daarom vraag ik
Twee one-handers. De gewijzigde Bul-Kathos wapens geven je extra ms en as tijdens whirlwinden en meer fury generation. Of het persé nodig is weet ik niet, want ik heb ook geen PTR gedaan, maar het lijkt me wel de beste keuze voor de build. Vind het persoonlijk ook fijner spelen.
Verwijderd schreef op woensdag 08 april 2015 @ 09:45:
[...]
Zie het zo (zonder dat je die bug gebruikt).. bracers gaven 50% dmg reductie, 50% dmg, slaughter en healing per fury spend.

Enige dat je mist zonder de bracers is de aoe van slaughter. Dit is voor trash vervelend, maar denk dat het weinig uitmaakt. thougness is een heel ander verhaal omdat je nu echt heel vaak dood zal gaan. Unity heb je ook niet vanwege FenR dus de enige vorm van thoughness is de 50% reductie via je ancients en de healing van globes via de battle rage rune.

Met vissen, geluk etc. kan dit zeker nog wel hoog komen, maar het zal echt frustreren zijn om als barb AKA de Arnie in D3 door alles te worden ge-one shot... ik bedoel hoe barb achtig is dat
:P
Ik kan me vergissen, maar ik geloof niet dat het idee van tier 50+ is dat je alles face-tankt terwijl je causally dingen neermaait. Je kunt elke class wel relateren aan een film / comic held die dus niet dood kan terwijl de vijanden eromheen doodvallen, maar met arguementen als "hoe wizard-achtig is het dat niet alles direct dood is terwijl ik er meteoren op gooi?" gaan we er niet komen.

Dat terzijde...noem nog eens een item dat 50% dmg, 50% reduction en goede healing geeft voor een non-6-piece slot. Dat is de kern van het probleem.

Net als de andere tank class (Crusader) kun je dus niet meer wegkomen met Bastion of Will als je toughness wil. Nou, dan is het dus net als bij de andere classes...BoW is een enorme dmg boost, wat ben je bereid er voor op te geven?

<GOT> Zarhrezz#2885

• Mofkees
tja zo te horen heeft Blizz gewoon een OP build met de rest gelijk gemaakt, wat loopt man hier weer te zeuren :D

nu de bracer slot vrij is, kan man niet Aughild's erin bouwen? of zelfs met strongarm? WW rune hurricane triggert strongarm toch wel?

moet maar later uitproberen :)

dat Avanlanche belt lijkt ook vaag, triggert het ook earthenmight passive?

• 3xNix

3xNix

golfr in hart en nieren

Mofkees schreef op woensdag 08 april 2015 @ 10:04:
tja zo te horen heeft Blizz gewoon een OP build met de rest gelijk gemaakt, wat loopt man hier weer te zeuren :D

nu de bracer slot vrij is, kan man niet Aughild's erin bouwen? of zelfs met strongarm? WW rune hurricane triggert strongarm toch wel?

moet maar later uitproberen :)

dat Avanlanche belt lijkt ook vaag, triggert het ook earthenmight passive?
Dit dus... mensen hebben nog geen meter gespeeld maar de class is volgens hen nu al broken.
Ik ben S3 gewoon weer Barb, en ga gewoon weer voor een top 500 Barb ranking met of zonder bracer of godlyness.

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 00:18

The Chosen One

Zie signature!

Hey als het grift level 75 niet kan halen is het crap. Dat weet je toch?
En als iets uit de game gehaald wordt kan het nooit meer terug komen.

Ik moet eerst weer wat chars opnieuw gearen/levelen en wat met nieuwe gems vinden en naar 25(+) brengen en dan pas weer op hoger tempo farmen.

[ Voor 33% gewijzigd door The Chosen One op 08-04-2015 10:14 ]

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Verwijderd

Lets Play

_/-\o_

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Allemaal down, wacht nog maar ff 5 uur. Niet komen hoor.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:31

BlackEyedAngel

Just a decent guy

-nevermind, te lui geweest om te zoeken-

[ Voor 60% gewijzigd door BlackEyedAngel op 08-04-2015 10:28 ]

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Ga geen Season 3 spelen, want er zijn genoeg nieuwe legendaries/sets op non-season om bezig mee te zijn :P Alleen dan weet ik eigenlijk niet waar ik moet beginnen :P

Heb van alle classes wel een goed tot heel goed gegearde char... Wat zouden jullie aanraden?
Wizard spreekt mij wel aan, nieuwe Meteor boots en nieuwe set (bonus) Tal Rasha/Delsere's. Is dat wat (als in Grift viable en T6 rift snelheid is goed?

[ Voor 8% gewijzigd door Angeloonie op 08-04-2015 10:30 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-12 14:14
Het antwoord op al deze vragen...

http://www.diablofans.com/

Builds/changes etc. pffff :P

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Spelen wat je wilt en fun hebben, moet me Explosader ook weer opnieuw gearen. :)

Patchnotes; http://us.battle.net/d3/e...tch-220-now-live-4-7-2015
Verder indeed; http://diablo.incgamers.com & http://www.diablofans.com/

Ja duh, denk je dat ik dat niet allemaal al 10x gelezen heb? Brengt mij echter geen stap dichter bij een keuze wat te spelen nu, aangezien alle classes wel iets erbij hebben gekregen. :P

• 3xNix

3xNix

golfr in hart en nieren

Hoorde dat Wiz de meeste kans had op Gift drop ;)

• Protax
Angeloonie schreef op woensdag 08 april 2015 @ 10:37:
Ja duh, denk je dat ik dat niet allemaal al 10x gelezen heb? Brengt mij echter geen stap dichter bij een keuze wat te spelen nu, aangezien alle classes wel iets erbij hebben gekregen. :P
Blijft gewoon lastig... Je moet vooral spelen wat je leuk vindt!
Probleem is denk ik, dat niemand nog kan zeggen wat goed is en wat de juiste build is/wordt.
Als straks ineens blijkt dat de wizard onwijs goed is of een leuke build heeft, switcht 90% naar wizard.

Mijn main blijft gewoon mijn DH, omdat ik hier al veel gear voor op de plank heb liggen.
Daarnaast wil ik de barb testen, en daarna de wiz / crus.

http://www.diablofans.com...l-2=-1&sort=-datemodified

Hier de builds die tot nu toe beschikbaar zijn, en vooral gemaakt door de Amerikaanse collega's.
Maar er is toch zat gespeeld op de PTR door tig mensen om een beetje een idee te hebben wat wel/niet werkt? :+

Denk dat ik dan maar voor de Wiz ga, van al mijn chars is dat de zwakste, en dat komt niet echt door de gear. Dus hopelijk maken de nieuwe items en sets dit weer een beter character :)

• Negaiido
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 23-12 00:10
Hoe lang doen jullie erover om naar 70 te lvlen bij een class? Gebruiken jullie campaign of adventure mode?

[ Voor 11% gewijzigd door Negaiido op 08-04-2015 10:55 . Reden: Ik bedoelde natuurlijk campaign en adventure mode ]

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Negaiido schreef op woensdag 08 april 2015 @ 10:46:
Hoe lang doen jullie erover om naar 70 te lvlen bij een class? Gebruiken jullie adventure mode of bounties?
bounties gaan haard of gewoon in een grift mee lopen ..ben je zo 70

Negaiido schreef op woensdag 08 april 2015 @ 10:46:
Hoe lang doen jullie erover om naar 70 te lvlen bij een class? Gebruiken jullie adventure mode of bounties?
Verschilt per party, maar zelf zit ik tussen de 5 en 7 uur, op Hard difficulty en knallen maar, puur op bounties. Alleen naar town om spul te salvagen, repairen en door.. dan gaat het het snelst.. "onnodig" in town rondhangen zal vertragend zijn (voor jou en je party).

[EDIT] ik ga er vanuit dat je vers in season bedoelt..

als je een nieuwe character wilt levelen terwijl anderen al lvl 70 zijn en T6 aan kan:

Gem of ease in je wapen (minimaal lvl 25) en je bent binnen 20 minuten op 70 door met wat T6 rifts mee te lopen... zonder gem of ease zal het ongeveer 40 minuten zijn.

[ Voor 24% gewijzigd door Sabrac op 08-04-2015 10:58 ]

• Protax
Angeloonie schreef op woensdag 08 april 2015 @ 10:43:
Maar er is toch zat gespeeld op de PTR door tig mensen om een beetje een idee te hebben wat wel/niet werkt? :+

Denk dat ik dan maar voor de Wiz ga, van al mijn chars is dat de zwakste, en dat komt niet echt door de gear. Dus hopelijk maken de nieuwe items en sets dit weer een beter character :)
Ja, maar als Blizzard al aangeeft dat mensen met de vorige patch er ook al niet het maximale uithaalden.
En er veel meer builds en dergelijke beschikbaar zijn die beter moeten werken, dan die werden gebruikt...

Zo'n PTR is iets tijdelijks, de beste dingen zullen worden ontdekt, maar voordat iedereen buiten de PTR de volledige sets bij elkaar heeft gesprokkeld ben je een paar dagen verder.
De ontdektocht begint nu ;)

http://www.diablofans.com...ng-patch-2-2-0-gr45-build

Heel leuk hoor, maar hoeveel mensen hebben er een Ancient Kridershot.

Geduld ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Protax op 08-04-2015 10:52 ]

• Negaiido
Sabrac schreef op woensdag 08 april 2015 @ 10:49:
[...]

Verschilt per party, maar zelf zit ik tussen de 5 en 7 uur, op Hard difficulty en knallen maar, puur op bounties. Alleen naar town om spul te salvagen, repairen en door.. dan gaat het het snelst.. "onnodig" in town rondhangen zal vertragend zijn (voor jou en je party).

[EDIT] ik ga er vanuit dat je vers in season bedoelt.. als je een nieuwe character wilt levelen terwijl anderen al lvl 70 zijn en T6 aan kan..

Gem of ease in je wapen (minimaal lvl 25) en je bent binnen 20 minuten op 70 door met wat T6 rifts mee te lopen... zonder gem of ease zal het ongeveer 40 minuten zijn.
Ja ik bedoelde inderdaad bij Season. Ik denk dat ik toch nog maar wat meer ga spelen want ik ben zelf nog maar op T2 :X

Zou ik wellicht wat advies kunnen ontvangen wat ik met mijn Wizard kan doen om hem beter te maken.
Er kan waarschijnlijk nog van alles verbeterd worden maar ik raak even de weg kwijt bij het kopen van gear.

http://eu.battle.net/d3/e...gaiido-2364/hero/35732941

[ Voor 14% gewijzigd door Negaiido op 08-04-2015 11:14 ]

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-12 07:40
Negaiido schreef op woensdag 08 april 2015 @ 10:56:
[...]

Ja ik bedoelde inderdaad bij Season. Ik denk dat ik toch nog maar wat meer ga spelen want ik ben zelf nog maar op T2 :X

Zou ik wellicht wat advies kunnen ontvangen wat ik met mijn Wizard kan doen om hem beter te maken.
Er kan waarschijnlijk nog van alles verbeterd worden maar ik raak even de weg kwijt bij het kopen van gear.

http://eu.battle.net/d3/e...gaiido-2364/hero/35732941
De gem uit je amulet vervangen door een legendary gem

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

• Ruigerock
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09-01-2024

Ruigerock

Keep calm and stay metal

Ik kan nergens in de patch notes terug lezen dat Fetish Sycopants je hoogste elemental damage aan nemen. Zou toch bijna zweren dat ik dat ergens gelezen had. Dan ben je niet meer afhankelijk van %physical builds en wat open voor meer variatie.

Verder ben ik heel benieuwd naar de nieuwe speelwijzes van bijna elke class :)

Diablo 3 - Battle.net

Zou gefixed moeten zijn:
Witch Doctor

Fetish Sycophants
Fixed an issue where Fetish Sycophants were not dealing increased damage from your highest Elemental Damage type
En
Fetish Sycophants damage is now increased by your highest elemental damage type at the time of summoning

[ Voor 23% gewijzigd door Angeloonie op 08-04-2015 12:07 ]

• Negaiido
Kevinp schreef op woensdag 08 april 2015 @ 11:20:
[...]

De gem uit je amulet vervangen door een legendary gem
Dankjewel :) anything else? :P
Lijkt mij duidelijk: nieuwe items vinden :P Firebird set compleet maken/RoRG farmen etc.

Angeloonie schreef op woensdag 08 april 2015 @ 12:28:
Lijkt mij duidelijk: nieuwe items vinden :P Firebird set compleet maken/RoRG farmen etc.
Er is genoeg te doen voor eenieder met deze nieuwe patch - het is uiteraard aan te raden je eerst te concentreren op een main char ... zodat je de nieuwe (ancient) items kan farmen alvorens met een tweede char aan de gang te gaan.

Als de rust is wedergekeerd en de nieuwe builds zijn duidelijk dan kan je grote opruiming gaan houden in je stash (waar van toepassing :9 )

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• Inhumanous
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 20-12 22:42
zijn er nog mensen hier die me beetje kunnen helpen met bootsen op de PlayStation 4 kon me charters helaas niet meenemen vanaf de ps3 dus dit moment weinig zin om heel begin weer te grinden -.-
Inhumanous schreef op woensdag 08 april 2015 @ 12:44:
zijn er nog mensen hier die me beetje kunnen helpen met bootsen op de PlayStation 4 kon me charters helaas niet meenemen vanaf de ps3 dus dit moment weinig zin om heel begin weer te grinden -.-
Geen idee - de meesten hier spelen de game op de pc (de community hier is immers groter :D ) - nu je toch nog niet echt ben begonnen op de PS4 ... kan je de overstap naar de pc overwegen :+

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• Inhumanous
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 20-12 22:42
Vidra schreef op woensdag 08 april 2015 @ 12:47:
[...]

Geen idee - de meesten hier spelen de game op de pc (de community hier is immers groter :D ) - nu je toch nog niet echt ben begonnen op de PS4 ... kan je de overstap naar de pc overwegen :+
Ik heb diablo3 + ROS op de PC maar heb alleen maar een laptop die Diablo amper aan kan alleen maar haperingen dus speelt niet lekker.
Inhumanous schreef op woensdag 08 april 2015 @ 12:54:
[...]

Ik heb diablo3 + ROS op de PC maar heb alleen maar een laptop die Diablo amper aan kan alleen maar haperingen dus speelt niet lekker.
Dat is vervelend :( - tijd voor een upgrade :9 is ook weer goed voor de economie van BV Nederland :+

• Thalaron
  • Laatst online: 01:31
Protax schreef op woensdag 08 april 2015 @ 10:49:
[...]

http://www.diablofans.com...ng-patch-2-2-0-gr45-build

Heel leuk hoor, maar hoeveel mensen hebben er een Ancient Kridershot.

Geduld ;)
Ik heb alles klaarliggen wat ik nodig heb zo te zien, op de nieuwe items na dan natuurlijk... Wellicht gewenste amulet dat beter kan/hellfire verbeteren.

En tsja... Ancient Krider zal lastig gaan worden. Ben benieuwd hoe het zal werken met mijn (dikke) non-ancient Krider...

Van alles hele dikke versies behalve (helaas dus) Krider en Focus kan beter. Verder near perfect WH / near perfect ancient Thundergods etc...

Geen season 3 voor mij!

[ Voor 12% gewijzigd door Thalaron op 08-04-2015 13:09 ]

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Voor mij op Non-Season nu genoeg te doen (Barb ombouwen naar WW, Wizard, Monk en WD upgraden) dus ik sla dit season even over denk ik zo. Scheelt me ook een hoop tijd met het levelen, vinden van decent gear, verzamelen van crafting mats etc. etc.

Vicariously I live while the whole world dies

Thalaron schreef op woensdag 08 april 2015 @ 13:06:
[...]

Ik heb alles klaarliggen wat ik nodig heb zo te zien, op de nieuwe items na dan natuurlijk... Wellicht gewenste amulet dat beter kan/hellfire verbeteren.

En tsja... Ancient Krider zal lastig gaan worden. Ben benieuwd hoe het zal werken met mijn (dikke) non-ancient Krider...
Ehhh een Ancient Krider is benodigd, dat wordt RNGegus lief aankijken :+

• iscara
  • Niet online
Inhumanous schreef op woensdag 08 april 2015 @ 12:44:
Ik speel op de PS4, wel hardcore. Ben alleen niet vaak online.

• Thalaron
Vidra schreef op woensdag 08 april 2015 @ 13:09:
[...]

Ehhh een Ancient Krider is benodigd, dat wordt RNGegus lief aankijken :+
Ik zie nergens staan dat het nodig is? Krider wel maar niet ancient... Ik snap dat je lang niet zover zal komen maar ik ben benieuwd hoe goed mijn huidige het doet ten opzichte van mijn huidige M6jes.

Ach... Hebben altijd Nats nog voor speedgrinding naar die Krider >:)

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• Protax
Thalaron schreef op woensdag 08 april 2015 @ 13:13:
[...]

Ik zie nergens staan dat het nodig is? Krider wel maar niet ancient... Ik snap dat je lang niet zover zal komen maar ik ben benieuwd hoe goed mijn huidige het doet ten opzichte van mijn huidige M6jes.

Ach... Hebben altijd Nats nog voor speedgrinding naar die Krider >:)
M6 is met een ancient boog nog steeds veel beter hoor :)

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

heb een ancient krider die niet super hoog gerolled is maar dat is ook de enige krider die ik gevonden heb..
heb alles ondertussen voor de dh .. super handig om alles uit te gaan proberen.

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 25-12 13:55

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Deze build is ook wel interessant, naast de veel genoemde 6inna4swk of 6raimentbastionwill

http://www.diablofans.com...h-rimeheart-fist-of-az-ep

Denk dat ik daar de gear voor ga verzamelen...

Battle.net || Strava

Protax schreef op woensdag 08 april 2015 @ 13:13:
[...]

M6 is met een ancient boog nog steeds veel beter hoor :)
Die Nat's strafe build is inderdaad generfed in een van de laatste patches op de PTR - dus M6 met een mooie Ancient boog is nog steeds beter.

Ben wel benieuwd naar de Focus/Restraint combo samen met de UE6 en eventueel de Nat6 :P

Verwijderd

Wanneer begint S3 nu eig exact vrijdag?
Verwijderd schreef op woensdag 08 april 2015 @ 13:29:
Wanneer begint S3 nu eig exact vrijdag?
Ik zou rekening houden met een tijd na 11.00 CET.

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22-12 17:10

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

The new content patch of Diablo contains over 10 GB of data. Before we apply....

Dat best heul veul voor een in mijn ogen kleine patch... paar nieuwe items, sets, legs, wat stats aanpassen, paar nieuwe gekleurde gobs.. klinkt als een 3 mb patch :P [/sarcasme] Heb ik wat gemist of zit er ook een nieuwe act in ofzo! :+

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

• Goudstalen
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 23-12 22:37
Dat gaf de patch bij mij ook aan. Maar toen de patch ging downloaden was het uiteindelijk maar iets van 300MB. Volgens mij is die 10GB aan ruimte alleen gereserveerd om ruimte te hebben om optimalisaties aan de bestandsindeling te maken.
FloydRaalte schreef op woensdag 08 april 2015 @ 14:03:
The new content patch of Diablo contains over 10 GB of data. Before we apply....

Dat best heul veul voor een in mijn ogen kleine patch... paar nieuwe items, sets, legs, wat stats aanpassen, paar nieuwe gekleurde gobs.. klinkt als een 3 mb patch :P [/sarcasme] Heb ik wat gemist of zit er ook een nieuwe act in ofzo! :+
Mogelijk iets te maken met dat nieuwe FileSysteem dat ze gebruiken?

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 17:18
Ik ga sowieso S3 spelen, hoe crap mijn main ook is inmiddels (geen enkele ancient -.-). Ik wil die transmogs hebben (HC en non-HC). Zonde om die nu niet te halen terwijl ik de andere 4 parts wel heb. Waarschijnlijk als ik in season zit dat ik gewoon verder speel met die chars en uiteindelijk de al bestaande verwijder aan het einde van de season.

Ga zelf barb spelen. Al sinds 1.0.0 mijn favo char, voelt gewoon lekker om blind in een pack te leapen en dan maar zien hoe het afloopt ;)
Sabrac schreef op woensdag 08 april 2015 @ 14:05:
[...]

Mogelijk iets te maken met dat nieuwe FileSysteem dat ze gebruiken?
Inderdaad - de reindexing van het nieuwe file system CASC duurde op mijn PC ongeveer 10 min (D3 installatie op een SSD) en het downloaden van de patch (335MB) en het installeren van de patch ook ongeveer 5 min. Dus al met al ben je zo klaar :P

• Skarloc
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-12 11:23

Skarloc

<GoT> Sk4rloC#2506

Deze week helaas niet veel tijd om te spelen. Wordt waarschijnlijk ook geen S3 voor mij. Vrijdag maar eens kijken of ik weer een leuke ww barb in elkaar kan draaien. Blijft toch favouriet :)

||D3 Battletag: [GoT]Sk4rloC#2506||

Skarloc schreef op woensdag 08 april 2015 @ 14:17:
Deze week helaas niet veel tijd om te spelen. Wordt waarschijnlijk ook geen S3 voor mij. Vrijdag maar eens kijken of ik weer een leuke ww barb in elkaar kan draaien. Blijft toch favouriet :)
Jammer :w

S3 duurt minimaal 4 maanden, dus je krijgt nog genoeg kans om je uit te leven het nieuwe seizoen.

• unfor
  • Laatst online: 20-11 10:55
Damn! De set verandering aan Rainment voor monk is ziek :)
Gecombineerd met focus en restraint tik ik vrij constant 1 tot 1.3 bil aan. (spammable)
Waar je normaal je halve tijdbalk nodig had om de boss te killen rag je er nou in een fractie van de tijd door heen.

Heb afgelopen seizoen een mooie complete ancient set verzameld inclusief Flying Dragon, dus kon meteen los :)

op het moment van posten is deze nog niet ververst met mijn set rings en build:
http://eu.battle.net/d3/en/profile/DLUX-1534/hero/596491

• Ruigerock
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09-01-2024

Ruigerock

Keep calm and stay metal

Angeloonie schreef op woensdag 08 april 2015 @ 12:07:
Zou gefixed moeten zijn:

[...]

En

[...]
Bedankt voor de snelle reactie! Kijken of de carnevil vet beter is geworden met de nieuwe bonus.
GR36 op HC season was goed voor een plek in de top 350

Diablo 3 - Battle.net

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:25
unfor schreef op woensdag 08 april 2015 @ 15:06:
Gecombineerd met focus en restraint tik ik vrij constant 1 tot 1.3 bil aan. (spammable)
Waar je normaal je halve tijdbalk nodig had om de boss te killen rag je er nou in een fractie van de tijd door heen.

Heb afgelopen seizoen een mooie complete ancient set verzameld inclusief Flying Dragon, dus kon meteen los :)

mooi :D
Ik had alle ancient varianten bewaard.
4 onderdelen zijn dus al ancient.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

De vraag is nu, hoe hoog qua g.rifts kom je hiermee. Zal het de WoL spam qua G.rift voorbij gaan?

• makooy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23:26

Als je battle.net afsluit op je pc en na paar minuten weer opstart dan wordt de build op de website gerefreshed...

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

• unfor
Sabrac schreef op woensdag 08 april 2015 @ 15:26:
[...]

De vraag is nu, hoe hoog qua g.rifts kom je hiermee. Zal het de WoL spam qua G.rift voorbij gaan?
Dat gaat het sowiezo makkelijk voorbij.
Voorheen had ik moeite met GR43 met LTK + ancient furnace, nu rol ik in 8 minuten door 45 heen.
Mijn gear is nog niet perfect, maar ga zo eens 47 proberen.

• Thalaron
500 shards die ik nog had er doorheen bj Kadala. Natalya's Pants binnen. Alleen de Gloves nog voor complete set.

Maja... Nu die UE nog!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:25
wel echt fijn dat je nu je bloodshard limit omhoog kan krijgen door hogere grifts te behalen

Heb net even geprobeerd met 2 piece IK en reakors set. Maar door de permanent ancient is toughness in ieder geval een minder groot probleem.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

• Mofkees
Vidra schreef op woensdag 08 april 2015 @ 14:50:
[...]

Jammer :w

S3 duurt minimaal 4 maanden, dus je krijgt nog genoeg kans om je uit te leven het nieuwe seizoen.
natuurlijk S3!!

Het kan echt niet dat je 4M (of langer) niet de toegang tot de complete content hebt!

stel dat er een superbuild na 1M gevonden wordt, waar obsidian ring nodig is, dan ga je toch niet alsnog S3 in? heb je al zo'n achterstand dan de rest :D

• lolgast
Dan ben je in 40 minuten level 70. Laat je boosten door iemand die dezelfde class speelt, share de loot en je ligt na 3 dagen op praktisch hetzelfde niveau ;)

@hieronder, ik bedoelde als degene die ook S3 zijn gaan spelen :D

[ Voor 17% gewijzigd door lolgast op 08-04-2015 15:49 ]

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

lolgast schreef op woensdag 08 april 2015 @ 15:47:
Dan ben je in 40 minuten level 70. Laat je boosten door iemand die dezelfde class speelt, share de loot en je ligt na 3 dagen op praktisch hetzelfde niveau ;)
lol NOT...en je leg steene ? allemaal op 62 zoals ik ze nu heb ? alle ancient gear weer ? etc..

• desjaak909
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 18-12 18:58
cybergi schreef op woensdag 08 april 2015 @ 15:48:
[...]

lol NOT...en je leg steene ? allemaal op 62 zoals ik ze nu heb ? alle ancient gear weer ? etc..
vorige seizoen de eerste 2 wkn gemist, na 1/2 wkn zat ik op hetzelfde niveau, incl 50+ gems, moet je wel wat mensen hebben die je willen dragen/boosten

Movies: letterboxd

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

desjaak909 schreef op woensdag 08 april 2015 @ 15:56:
[...]

vorige seizoen de eerste 2 wkn gemist, na 1/2 wkn zat ik op hetzelfde niveau, incl 50+ gems, moet je wel wat mensen hebben die je willen dragen/boosten
punt is veel werk weinig online 2 uurtjes max op een avond..ga echt niet weer alles grinden

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-12 13:49
Deadsmell schreef op woensdag 08 april 2015 @ 16:04:
Damn, die dashing strike build gaat echt lekker. Vanavond maar eens met mijn alt monk aan de slag met deze build. :)

YouTube: Diablo 3 - PTR 2.2 - Monk Raiment of a Thousand Storms Set Explained
Alleen klopt dat filmpje niet meer...
Je hebt alsnog een stack van je DS nodig en daardoor kun je niet oneindig blijven dashen!

<GoT>NightStalker

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-12 17:38

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Hmm. Ik zat er ook al naar te kijken. Wel goed dat er nog een dag of drie tussen patch en S3 zit; dan kan alles even indalen en staan de cookie-cutter guides op punt tegen vrijdag.

Ik speel komend seizoen zeker Wiz en WD. Barb staat nu een beetje op de tocht en ik heb eigenlijk geen zin om weer monk te doen. Zullen zien.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

• lolgast
Geheel off-topic:
Zijn hier nog mensen die ik blij kan maken met beta key voor Heroes of the Storm? Ik heb er net 4 van Blizzard in mijn mailbox gekregen.

• unfor
Bam! 48 gehaald, rank 100 :) Zal zo ff filmpje uploaden.
unfor schreef op woensdag 08 april 2015 @ 16:32:
De wedstrijd is begonnen .... Wie tikt het eerste 70 aan ;)

Alkaizer heeft zijn gedachten over de barb 2.2 online gezet (voor de liefhebber). 8)
>> in resume: de barb is momenteel 'ruk' dus focus je op een andere char,...

[ Voor 39% gewijzigd door Vidra op 08-04-2015 16:37 ]

unfor schreef op woensdag 08 april 2015 @ 15:35:
[...]

Dat gaat het sowiezo makkelijk voorbij.
Voorheen had ik moeite met GR43 met LTK + ancient furnace, nu rol ik in 8 minuten door 45 heen.
Mijn gear is nog niet perfect, maar ga zo eens 47 proberen.
Ik zal het zo ook eens proberen, 8 tot 10 minuten op een 45 haalde ik voorheen met een WoL build ook.. 43/44 was destijds ook mijn limiet met LTK + ancient furnace.
Heb iig 2 monks voorbereid, dus ben erg benieuwd hoe het zal gaan :)
unfor schreef op woensdag 08 april 2015 @ 16:32:
grats :)

[ Voor 14% gewijzigd door Sabrac op 08-04-2015 16:48 ]

• lolgast
Het craften van gems gaat ook veel sneller. En dan bedoel ik meerdere aantallen. Heb het niet voorbij zien komen in de patchnotes, maar is misschien een gevolg van de craftable "vacuum loot"? Als je 27 gems craft, zijn ze alle 27 in een keer klaar. Eindelijk...!
lolgast schreef op woensdag 08 april 2015 @ 16:50:
Het craften van gems gaat ook veel sneller. En dan bedoel ik meerdere aantallen. Heb het niet voorbij zien komen in de patchnotes, maar is misschien een gevolg van de craftable "vacuum loot"? Als je 27 gems craft, zijn ze alle 27 in een keer klaar. Eindelijk...!
Ja wel hoor, dit staat onder crafting :)

Hetzelfde geldt voor crafted armor, etc. alles is in een keer klaar :+

Hiermee kan je ook je stash opruimen door alle gems te upgraden naar het hoogste level ipv wachten ;)

• Zephyr
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-03 13:48
Vidra schreef op woensdag 08 april 2015 @ 16:34:
[...]

>> in resume: de barb is momenteel 'ruk' dus focus je op een andere char,...
mwah. Raekor is voor mij nog "nieuw" dus ik vermaak me prima. staat overigens al een GR56 op de ranking, dus "ruk" lijkt me wat overdreven? (goed, de nieuwe Whirlwind flavor blijkt kennelijk hangen op ~51)

• unfor

Ik faal zo hard met multiple deaths, maar toch 48 gehaald in 11:30.
Moet dus makkelijk hoger en sneller kunnen als ik wat meer vertrouwd ben met de build.

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22-12 17:10

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Volgens mij ben ik de enige die de patch niet zo veel vindt voorstellen... ben nu al 500+ uur bezig om mijn Wizard een beetje goed te krijgen. T6 gaat prima, wel erg squishy maar Grifts hoef ik niet eens aan de beginnen. Gr30 is nog steeds niet te doen. Ik wordt zo moe van de waardeloze legs die maar blijven droppen. Het zijn altijd dezelfde en dan wordt het zo'n grindfest. Als ik dan net 5 riftjes achter elkaar doe dropt er gewoon 3x die Empyrean Messenger spear. }:O Dan zakt mij de moed weer in de schoenen en is het Menu>Exit. Samen wel 800 uur in de game zitten maar nog nooit een Furnace of iets dergelijks gezien. Dropt er vandaag wel mijn eerste ramala gift. Heeft Blizzard me weer in de tang want nu moet ik doorspelen... [/zielig verhaal] :+

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

• Negaiido
lolgast schreef op woensdag 08 april 2015 @ 16:31:
Geheel off-topic:
Zijn hier nog mensen die ik blij kan maken met beta key voor Heroes of the Storm? Ik heb er net 4 van Blizzard in mijn mailbox gekregen.
Dat klinkt als de phishing mail die ik ook heb gehad....

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:44
Negaiido schreef op woensdag 08 april 2015 @ 17:14:
[...]

Dat klinkt als de phishing mail die ik ook heb gehad....
Nee, blizzard is echt keys aan het mailen. Kijk maar in het HOTS topic. Ze worden massaal uitgedeeld daar.

TheS4ndm4n#1919

Verwijderd

Heb er een tijdje uitgelegen,

wat is op het moment de 'beste' char? is dat nogsteeds monk?
Ben van plan om vandeweek (misschien vandaag zelfs al) weer eens te spelen :P

• Negaiido
RocketKoen schreef op woensdag 08 april 2015 @ 17:16:
[...]

Nee, blizzard is echt keys aan het mailen. Kijk maar in het HOTS topic. Ze worden massaal uitgedeeld daar.
Heeft het de titel `Here are 4 Extra Beta Keys and your FREE Valla the Demon Hunter for Heroes of the Storm!` toevallig?

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:44
Verwijderd schreef op woensdag 08 april 2015 @ 17:16:
Heb er een tijdje uitgelegen,

wat is op het moment de 'beste' char? is dat nogsteeds monk?
Ben van plan om vandeweek (misschien vandaag zelfs al) weer eens te spelen :P
Er is net een nieuwe patch met een hoop nieuwe items. Ik denk niet dat er al een nieuwe flavor of the month is.
Maar vrijdag begint het nieuwe season. Dat is een mooi instap moment als je er een tijd uit hebt gelegen.
Negaiido schreef op woensdag 08 april 2015 @ 17:17:
[...]

Heeft het de titel `Here are 4 Extra Beta Keys and your FREE Valla the Demon Hunter for Heroes of the Storm!` toevallig?
Geen idee. Ik heb hem zelf nog niet gehad.
Je krijgt inderdaad Valla gratis als je D3 ROS op je Bnet account hebt.

[ Voor 26% gewijzigd door RocketKoen op 08-04-2015 17:19 ]

TheS4ndm4n#1919

Verwijderd

RocketKoen schreef op woensdag 08 april 2015 @ 17:18:
[...]

Er is net een nieuwe patch met een hoop nieuwe items. Ik denk niet dat er al een nieuwe flavor of the month is.
Maar vrijdag begint het nieuwe season. Dat is een mooi instap moment als je er een tijd uit hebt gelegen.
oké, dan begin ik vrijdag :P
Pagina: 1 ... 70 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.