• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 17:18
Negaiido schreef op woensdag 08 april 2015 @ 17:17:
[...]

Heeft het de titel `Here are 4 Extra Beta Keys and your FREE Valla the Demon Hunter for Heroes of the Storm!` toevallig?
Die e-mail komt gewoon van blizzard ;) IP-adres waar hij vandaan komt (12.129.200.219) staat gewoon vermeld in het SPF-record van blizzard.com.

Dat geheel ter zijde: Net geprobeerd met de nieuwe Roland Set wat te spelen, maar ik heb echt meer resource cost reduction nodig. Hij is wel een stuk sterker geworden. Met dezelfde gear (full set en wat random zooi) van t3 naar t6 gegaan.

[ Voor 0% gewijzigd door lolgast op 08-04-2015 17:46 . Reden: Typo ]

• Negaiido
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 23-12 00:10
lolgast schreef op woensdag 08 april 2015 @ 17:33:
[...]

Die e-mail komt gewoon van blizzard ;) IP-adres waar hij vandaan komt (12.129.200.219) staat gewoon vermeld in het SPF-record van blizzard.com.

Dat geheel ter zijde: Net geprobeerd met de nieuwe Roland Set wat te spelen, maar ik heb echt meer resource cost reduction nodig. Hij is wel een stuk sterker geworden. Met dezelfde gear (full set en wat random zooi) van t3 naar t6 gegaan.
offtopic:
Oke ik had even gekeken naar een URL die in de mail staat en die linkte naar een rare locatie. Maar dan vertrouw ik hem hierbij wel.
Vidra schreef op woensdag 08 april 2015 @ 16:34:
[...]

Alkaizer heeft zijn gedachten over de barb 2.2 online gezet (voor de liefhebber). 8)
>> in resume: de barb is momenteel 'ruk' dus focus je op een andere char,...
Heb je een linkje?

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:25
Je kan nu perm cota met reakor combineren.
Kwam in me eerste grift vrij makkelijk door 43 heen. Terwijl ik eerst net aan 42 haalde.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

unfor schreef op woensdag 08 april 2015 @ 16:59:
[video]

Ik faal zo hard met multiple deaths, maar toch 48 gehaald in 11:30.
Moet dus makkelijk hoger en sneller kunnen als ik wat meer vertrouwd ben met de build.
Nice, zelf net een 48 net niet gehaald maar ik heb de bastions will nog niet actief omdat ik geen ancient parthans defenders heb :(. Dus gebruik nu een soj + unity, gaat ook best lekker.

Jammer opzich dat je power + channeling bij de boss hebt, dat ga ik nooit voorbij zonder dezelfde luck ^^.

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-11 10:55
Sabrac schreef op woensdag 08 april 2015 @ 18:49:
[...]

Nice, zelf net een 48 net niet gehaald maar ik heb de bastions will nog niet actief omdat ik geen ancient parthans defenders heb :(. Dus gebruik nu een soj + unity, gaat ook best lekker.

Jammer opzich dat je power + channeling bij de boss hebt, dat ga ik nooit voorbij zonder dezelfde luck ^^.
In principe zou elke rift alle pylons hebben dacht ik, dus dan is het een kwestie van die 2 bewaren voor de boss :)
Vooral als je channeling hebt vlak bij de boss, dan teleport je zo het hele level door om snel die power er bij te pakken.

[ Voor 10% gewijzigd door unfor op 08-04-2015 19:00 ]

unfor schreef op woensdag 08 april 2015 @ 18:59:
[...]

In principe zou elke rift alle pylons hebben dacht ik, dus dan is het een kwestie van die 2 bewaren voor de boss :)
Vooral als je channeling hebt vlak bij de boss, dan teleport je zo het hele level door om snel die power er bij te pakken.
Niet altijd, en dan nog is de kans aanwezig dat je die op een andere floor krijgt dan de guardian :P de combinatie in je video ben ik zelf nog nooit tegen gekomen.

Verwijderd

Nou, ik wilde weer lekker gaan spelen met de nieuwe patch. Eindelijk eens aan m'n barb werken. Maar blijkt dat FC nog steeds de enige manier is om een beetje hoog te kunnen komen en daar is echt geen zak aan. Helaas. Misschien dat ik bij 2.3 de game weer eens aanslinger.

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-12 13:49
Ben bij Kadala maar voor ringen gaan spammen, kijken of zij mij aan twee Unity's kan helpen. Heb ze nodig om verder te komen dan Rift 40..

Net 53 seconden te weinig om Rift 41 te halen. Die kan ik wel halen als ik een fatsoenlijke RoRG heb (nu nog op INT)!

Moet wel zeggen dat ik door patch 2.2 mijn twijfels heb bij Season 3 .. Zijn die paar season items het waard om weer opnieuw te beginnen? Enige wat ik wel wil om het rijtje af te maken zijn de transmogs (maar dat kan ook een keer met power levelen).

<GoT>NightStalker

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01:31
Inmiddels 1 2 UE set items binnen... Wilde even mijn BloodShard cap verhogen en daarbij in Grift 42 direct een leuke Ancient UE helm gevonden. Kon beter maar eh!

Nu nog de andere delen en een ancient Krider O-)

Iemand die een leuke build met Nats? Ik begreep al dat hij generfed was, maar denk dat het voor T6 nog wel werkt??

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• PWSteal
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20-12 23:06
Leuke changes voor Witch Doctor.
Kan Ukhapian Serpent vervangen door Zuni String of Skulls, waardoor 25% meer fetish dmg krijg, en de Zuni set zorgt dat altijd minder dmg ontvangt :)

Ook kan ik dan weer van Zuni Pox naar Tall Mans Finger.

• matrix14
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 10-06-2024
Nog 1 plekje vrij voor vrijdag rond 7-8 uur om met zn 4en chill season 3 te beginnen ;) pm maar

• Ruigerock
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09-01-2024

Ruigerock

Keep calm and stay metal

retlaw schreef op woensdag 08 april 2015 @ 13:17:
Deze build is ook wel interessant, naast de veel genoemde 6inna4swk of 6raimentbastionwill

http://www.diablofans.com...h-rimeheart-fist-of-az-ep

Denk dat ik daar de gear voor ga verzamelen...
Ik ga deze asap testen, ik heb alle gear gevonden/op voorraad

ps.. ben ik de enige wiens beeld af en toe vast loopt voor een korte periode < 1 sec?

[ Voor 16% gewijzigd door Ruigerock op 08-04-2015 21:47 ]

Diablo 3 - Battle.net

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13:55

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

unfor schreef op woensdag 08 april 2015 @ 16:59:
[video]

Ik faal zo hard met multiple deaths, maar toch 48 gehaald in 11:30.
Moet dus makkelijk hoger en sneller kunnen als ik wat meer vertrouwd ben met de build.
gratz! Welke build en gear gebruik je in je filmpje? Dat kon ik zo snel niet zien :). Ik ga komende tijd ook maar oefenen met deze build..

Battle.net || Strava

• Ruigerock

Ruigerock

Keep calm and stay metal

Ruigerock schreef op woensdag 08 april 2015 @ 21:29:
[...]
Build getest in T6 rifts en het werkt best lekker, lang niet zo snel als andere EP builds maar wel veilig.
Geen idee wat voor ancient gear + stats hij gebruikt maar GR50? De crits vielen wat tegen af en toe.

Diablo 3 - Battle.net

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
retlaw schreef op woensdag 08 april 2015 @ 22:14:
[...]

gratz! Welke build en gear gebruik je in je filmpje? Dat kon ik zo snel niet zien :). Ik ga komende tijd ook maar oefenen met deze build..
Ff een gokje wagen:
- full raiment
- bastion ring set (buff icons)
- flying dragon
- mara's amu (lekker staan in de blauwe elites poison pools)
- belt en bracers niet zo duidelijk, straks in S3 zijn de ehp bracers wel nice, belt waarschijnlijk is toch TWH bis?

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

http://imgur.com/VpstUpl :9

[ Voor 7% gewijzigd door Vidra op 09-04-2015 00:31 ]

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Mofkees schreef op donderdag 09 april 2015 @ 00:09:
[...]

Ff een gokje wagen:
- full raiment
- bastion ring set (buff icons)
- flying dragon
- mara's amu (lekker staan in de blauwe elites poison pools)
- belt en bracers niet zo duidelijk, straks in S3 zijn de ehp bracers wel nice, belt waarschijnlijk is toch TWH bis?
bedoel meer de skills :). welke runes op deadly reach etc..
Ik vind het nog even niks die raiment build of moet m nog doorkrijgen of even beter gearen. Wel met 6inna 4swk 45 gehaald en 46 net niet. Ben nog niet uit welke gem als derde. Gebruik wildebeast en bott sowieso. Met botp of teaguk kom je het verst denk ik.

Battle.net || Strava

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-11 10:55
retlaw schreef op woensdag 08 april 2015 @ 22:14:
[...]

Dit is 'm (ongeveer): http://www.diablofans.com...monk-season-3-gr-51-build

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-12 17:38

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

WD is looking good! Heb vier chars door m'n vingers laten gaan en ik ben blij dat de WD er zo goed op staat. Meerdere nieuwe items om te verzamelen en vooral: nieuwe skills in rotatie. Moet zeggen dat ik Hex erg fijn vind spelen momenteel.

Ik heb nog één seizoen om een SMK te vinden voor m'n Tiki/sac setup voor ze de perma fear van Tiki gaan nerfen. Ancient DoD is natuurlijk ook goed. :9

Weet iemand hier trouwens hoe de update van bestaande setitems werkt? Ik heb een Zuni offhand waar ik voor de patch +13% fetish army dmg op had gerolled. Nu is dat item net gebuffed met... +20-25% fetish army dmg. Bij staat er gewoon nog +13%. 8)7

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

• Thalaron
Nats set inmiddels alle delen in bezit.. UE moet ik nog pants en rolls zijn nog niet wat het moet zijn maar goed... Sinds patch 4x Xepherian / 4x Etrayu / 2x Ramaladni's Gift / 2x Uksang en 1x Calamity gevonden...

Waar blijven de mythische Kriders? 8)7

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-12 13:49
Tektoon schreef op donderdag 09 april 2015 @ 02:34:
WD is looking good! Heb vier chars door m'n vingers laten gaan en ik ben blij dat de WD er zo goed op staat. Meerdere nieuwe items om te verzamelen en vooral: nieuwe skills in rotatie. Moet zeggen dat ik Hex erg fijn vind spelen momenteel.

Ik heb nog één seizoen om een SMK te vinden voor m'n Tiki/sac setup voor ze de perma fear van Tiki gaan nerfen. Ancient DoD is natuurlijk ook goed. :9

Weet iemand hier trouwens hoe de update van bestaande setitems werkt? Ik heb een Zuni offhand waar ik voor de patch +13% fetish army dmg op had gerolled. Nu is dat item net gebuffed met... +20-25% fetish army dmg. Bij staat er gewoon nog +13%. 8)7
Volgens mij wordt alleen de set bonus aangepast en niet de roll op een item.. Die moet je dan dus gewoon opnieuw gaan vinden! (correct me if im wrong!)

Edit: Of kan je nu met opnieuw rollen hogere stats krijgen?

[ Voor 3% gewijzigd door schaapiej op 09-04-2015 07:04 ]

<GoT>NightStalker

Thompson schreef op woensdag 08 april 2015 @ 09:03:
[...]

Erg benieuwd naar build 2, dat is de build die ik in gedachten had om te gaan spelen (speel pas net weer en ben de WoL spam build dus nog lang niet beu). Zou je wat screenshots willen maken van je gear als je die test?
De screenshots wel gemaakt, maar niet geupload, sorry, uiteindelijk hadden alle 4 builds ongeveer soortgelijke stats (1.2 tot 1.5 mil dps, 25 tot 30 mil toughness en 2 tot 4 mil recovery).

1) 4 Inna, 4 SWK, Torch / Crudest boots etc... de "oude" WoL build

Werkt nog steeds erg goed, je kan SW eruit halen en vervangen met een andere ability als Inner Sanctuary bijvoorbeeld en het speelt nog steeds lekker, G.rift 45-46 mee gehaald.

2) 6 Inna, 4 SWK, met Crudest bootss

Wat een teleurstelling is dit, met heel veel moeite een 42 g.rift gehaald... de damage van de allies is echt te verwaarlozen.. 3 tot 5 mil crits.. daar waar je zelf 10x zoveel doet.
Ook had ik het gevoel de Explosive Palm van de Mystic Allies ook 10x zo zwak was in explosie, maar dit heb ik niet kunnen bevestigen... overall conclusie... ontwijk deze setup. Behoud gewoon je Torch / Tzo Krin's Gaze combo... is veel sterker.

3) 6 Rainment, Bastion's will ringen, met Flying Dragon

Holy.... wat een damage doet deze combo... zodra alles geprocced had zat ik op z'on 6 a 7 mil sheet dmg... en dan hebben we elite / cold dmg nog niet meegenomen. Elites en guardians smolten als sneeuw voor de zon... ik miste echter 1 groot ding... Toughness. omdat ik geen unity had (en nog geen Parthans defenders zoals Unfor mee speelt) ging ik zelf net zo snel neer als dat de elites neer gingen... 44/45 mee gehaald.

4) 6 Rainment, Unity + SoJ, met Flying Dragon

Uiteindelijk met deze build het verst gekomen... je levert de constante 50 % dmg boost in, voor 15-20 % elemental en 35-45 % elite damage... en je krijgt daarmee je Unity combinatie weer terug..
Opeens kon ik g.rift 47 aan zonder al teveel problemen, helaas is 48 nog niet gelukt.

Disclaimer: Ik heb met elke build 1x gepushed tot ik niet verder kon.. in alle combinaties is het vast mogelijk dat met wat meer oefenening / gewenning dat er hogere g.rifts mee gehaald worden.. maar ik had niet heel veel tijd ^^.
----------------

Daarna met wat generators lopen spelen.

Way of the hundred fists - Assimilation (5 % dmg bonus voor elke enemy die je hit).

Helaas erg onbetrouwbaar, de buff viel er vaak af, zelfs al zat je 10+ mobs te raken. Zodra je eenmaal de buff had, ging het wel erg snel. Het is een snelle aanval, dus in combinatie met Breath of Heaven - Infused with Light, krijg je echt heel snel spirit terug.

Fist of thunder - Quickening

Een redelijk langzame aanval, welke echt enorme bakken met spirit binnenhaald. Is geweldig voor spirit generatie, maar buiten dat bied het weinig tot geen bonus.

Crippling Wave - Tsunami

Redelijke spirit generatie met als bonus dat iedereen om je heen bevroren is, gecombineerd met hoe snel je aanvalt kan je de meeste mobs redelijke permanent vastzetten, terwijl je met dashing strike er doorheen gaat. Geweldig in combinatie met de Ancient Parthans Defenders voor de extra toughness.

---------------------

Wat ik nog wil proberen:

Breath of Heaven - Infused with Light: Vervangen met een andere ability. BoH-IwL is geweldig voor spirit generatie, maar ik zit te bedenken of er ook andere manieren zijn om het verlies van de spirit te compenseren met iets anders. Vooral als je bijvoorbeeld al Fist of Thunder - Quickening gebruikt is dat beetje spirit per attack niet heel erg veel (ongeveer 100 extra per activatie). Mocht FD dan ook nog proccen dan zit je toch al snel op een vol bolletje..

Een van de alternatieven wat ik zit te bedenken is Blinding Flash - Faith in the Light, voor 3 seconde lang 29 % meer damage doen.. wat zal resulteren in een volle bol halen.. Flash.. alles spenderen..
De vraag is nu alleen of de 29 % extra dmg in z'on periode (plus natuurlijk dat monsters niets meer kunnen) opweegt tegen de extra spirit die je anders zou krijgen.

Misschien anderen nog met een idee? Ik zat nog aan Mystic Ally te denken, maar denk niet dat je daar een bonus uit haalt met maar 1 ally.

[ Voor 3% gewijzigd door Sabrac op 09-04-2015 08:32 ]

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 17:18
Ruigerock schreef op woensdag 08 april 2015 @ 21:29:
[...]

ps.. ben ik de enige wiens beeld af en toe vast loopt voor een korte periode < 1 sec?
Mijn beeld hing gisteravond ook meerdere keren een sec ofwat stil inderdaad. Voorheen nooit gehad
Sabrac schreef op donderdag 09 april 2015 @ 08:22:
[...]

De screenshots wel gemaakt, maar niet geupload, sorry, uiteindelijk hadden alle 4 builds ongeveer soortgelijke stats (1.2 tot 1.5 mil dps, 25 tot 30 mil toughness en 2 tot 4 mil recovery).

...
Bedankt voor alle moeite die je gedaan hebt om dit uit te zoeken! Erg nuttig!

Je hebt me overtuigd om maandag season 3 met een monk te starten. :) Vraag me trouwens af of Iceblink een nuttige toevoeging gaat zijn in een build met Crippling Wave. Dat is zo'n fijne skill om mee te spelen...
Deadsmell schreef op donderdag 09 april 2015 @ 08:37:
[...]

Bedankt voor alle moeite die je gedaan hebt om dit uit te zoeken! Erg nuttig!

Je hebt me overtuigd om maandag season 3 met een monk te starten. :) Vraag me trouwens af of Iceblink een nuttige toevoeging gaat zijn in een build met Crippling Wave. Dat is zo'n fijne skill om mee te spelen...
Iceblink kan inderdaad best leuk zijn met Crippling Wave of de Cold Dashing Strike, nog niet zo aangedacht.
De nieuwe S3 bracers voor 40 % dmg reductie.. dan Bastions Will voor de dmg.. dan die gem... maar welke gaat dan in z'n plaats weg..

Daarnaast is het nadeel van iceblink dat het.. net als Bane of the Powerful, op rank 25 wel z'n max heeft bereikt.. De gem wordt daarna qua dmg niet sterker.. maar zal alleen voor een hogere slow zorgen. Mogelijk dat andere gems op lvl 50 deze gem dus wel voorbij gaan.

• cybergi
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-08-2019

cybergi

ARCHANGELINC #2253

heb het gevoel dat je niet echt meer de m6 nodig hebt . Nats set doet erg veel dmg

D3 Profile¦ArchangelINC#2253

Ligt het aan mij of zijn de droprates van ringen aangepast en komen ze vaker met sockets?

Heb gisteren en vanmorgen iets van 6 ringen gevonden, en hiervan hadden er 5 sockets. Ook 2x de Rechel's Ring of Larceny die zo überzeldzaam zou moeten zijn :P.

Heb nog niet veel gespeeld met de nieuwe patch, en enkel met m'n Raekor Barb. Eerst even riftje gedaan om bloodshard cap te verhogen, en daarna meteen van de nieuwe set de helm (ancient) gegambled met bijna maximale rolls _O- Nu de IK pants nog en het 2e BK zwaard en ik kan wat bedenken :P

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• FireDrunk
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23-12 10:30
@Sabrac, ik heb die Raiment of Thousand Storms set juist met Fire geprobeerd.
Deels omdat ik veel fire gear heb vanuit mijn DH (ancient Reaper's, ancient SoJ), maar ook omdat je lekker veel buffs krijgt van de fire runes van Dashing Strike en WothF :)

Mijn build:

http://www.diabloprogress...drunk-2500/Icazu/53610361

Generator: WothF - Blazing Fists -> Extra Atk Speed!
Spender: Dashing Strike - Radiance -> Extra Atk Speed!

Defensive:
Cyclone Strike - Wall of Wind -> Beetje Crowd Control
Epiphany - Desert Shroud -> Extra dmg reduction
Mystic Ally - Air Ally -> Extra spirit!

Passives:
Seize the Initiative -> Extra Atk Speed!
Harmony -> Meer defense!
Near Death Experience -> uuuh....
Beacon of Ytar -> Meer spammen van je allies en vaker dashen.

Legendary Gems:
BotT: Meer dmg! Cyclone strike proct deze.
Molten Wildebeast: Veel regen! Samen met de Life per spirit Spend op mijn FD werkt het aardig.
Gogok: Zelfs op level 1 hou ik hem 100% op vanwege de insane attack speed.

Mensen nog tips?
Ik dacht zelf aan het rerollen van de Life per spirit spent op mijn FD naar life per hit, omdat je zo'n zieke attack speed hebt, denk ik dat de sustainable regen hoger.

Ik kan al mijn gems in torso en pants wisselen voor Emeralds, maar dan ga ik *echt* snel liggen :+

Een string of ears zou ook een leuke upgrade zijn, maar die heb ik bij de S2 item merge allemaal geshred :X |:(

Zie ook dat ik mijn pants nog moet rerollen :)

[ Voor 9% gewijzigd door FireDrunk op 09-04-2015 09:21 ]

Even niets...

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-11 10:27

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Ben erg tevreden over de crus, misschien wel iets teveel..

Gister even wat grifts gedaan en de nummers die voorbij vliegen gaan nergens over. De hoogste hit die ik nu gezien heb is 4.8miljard, ook wat ubers gedaan 1DH/3Crus (roland/SB build) en dat gaat erg lekker. Ze liggen letterlijk in 2-3 seconden.

Moet wel wat upgrades vinden nog voor toughness, waar mijn oude Condemn build gewoon ~70-85m (met monk 112m) toughness had zit ik nu op ~30m en dat is al met Esoteric.

Het neemt niet weg dat het wel leuk spelen is, heb redelijk wat CDR en gebruik provoke/shield glare om wrath op te houden en dat werkt goed. Zodra ik een beter wapen heb (Furnace!) en wat items vervangen heb met resist all... dan ga ik eens verder kijken in de Grifts om wat hoger te gaan.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 25-12 13:01

Grin

Ride si sapis.

[...]
4) 6 Rainment, Unity + SoJ, met Flying Dragon

Uiteindelijk met deze build het verst gekomen... je levert de constante 50 % dmg boost in, voor 15-20 % elemental en 35-45 % elite damage... en je krijgt daarmee je Unity combinatie weer terug..
Opeens kon ik g.rift 47 aan zonder al teveel problemen, helaas is 48 nog niet gelukt.
[...]
Mooie post Sabrac! _/-\o_
Ik ben gister ook even aan de knutsel gegaan met: full Rainment, Unity + SoJ, en een Flying Dragon. Moet zeggen dat ik de build erg raar vind, ik snap ook niet helemaal hoe ik dmg doe... Maar toch zeer eenvoudig Grift 41 gehaald, stelde niet veel voor.
Toch maar eens ff goed naar de video's kijken want de build is me op enkele gebieden nog een raadsel... :?

NewsBlur || My Fujifilm gear

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

FireDrunk schreef op donderdag 09 april 2015 @ 09:15:
@Sabrac, ik heb die Raiment of Thousand Storms set juist met Fire geprobeerd.
Deels omdat ik veel fire gear heb vanuit mijn DH (ancient Reaper's, ancient SoJ), maar ook omdat je lekker veel buffs krijgt van de fire runes van Dashing Strike en WothF :)

Mijn build:

http://www.diabloprogress...drunk-2500/Icazu/53610361

Generator: WothF - Blazing Fists -> Extra Atk Speed!
Spender: Dashing Strike - Radiance -> Extra Atk Speed!

Defensive:
Cyclone Strike - Wall of Wind -> Beetje Crowd Control
Epiphany - Desert Shroud -> Extra dmg reduction
Mystic Ally - Air Ally -> Extra spirit!

Passives:
Seize the Initiative -> Extra Atk Speed!
Harmony -> Meer defense!
Near Death Experience -> uuuh....
Beacon of Ytar -> Meer spammen van je allies en vaker dashen.

Legendary Gems:
BotT: Meer dmg! Cyclone strike proct deze.
Molten Wildebeast: Veel regen! Samen met de Life per spirit Spend op mijn FD werkt het aardig.
Gogok: Zelfs op level 1 hou ik hem 100% op vanwege de insane attack speed.

Mensen nog tips?
Ik dacht zelf aan het rerollen van de Life per spirit spent op mijn FD naar life per hit, omdat je zo'n zieke attack speed hebt, denk ik dat de sustainable regen hoger.

Ik kan al mijn gems in torso en pants wisselen voor Emeralds, maar dan ga ik *echt* snel liggen :+

Een string of ears zou ook een leuke upgrade zijn, maar die heb ik bij de S2 item merge allemaal geshred :X |:(
Ik ben zelf ook voor de cold build gegaan die al eerder gelinkt is en het voordeel daarvan is naar mijn mening dat je wat meer crowd control hebt. Zelf heb ik op mijn FD ook life per hit omdat ik een andere nutteloze stat moest rerollen en het bevalt me eigenlijk prima omdat je natuurlijk heel veel hit met je generators.

Als tipjes voor jouw build:
- Mystic Ally is volgens mij niet zo hard nodig en levert ook niet zoveel spirit op.
- Je speelt zonder mantra, daar valt veel toughness (dodge mantra), healing of damage uit te halen afhankelijk van wat je nodig hebt
- Cyclone strike lijkt mij niet heel handig omdat je dan alles wel heel dichtbij trekt en vast kan komen te zitten.
- Near Death kun je vervangen door iets anders wat je attack speed of toughness geeft, maar dat is meer een kwestie van voorkeur.

Overigens zijn op mijn diabloprogress en mijn battle.net op een of andere manier mijn skills nog niet aangepast. Ziet er maf uit nu :D

Vicariously I live while the whole world dies

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Grin schreef op donderdag 09 april 2015 @ 09:24:
[...]

Mooie post Sabrac! _/-\o_
Ik ben gister ook even aan de knutsel gegaan met: full Rainment, Unity + SoJ, en een Flying Dragon. Moet zeggen dat ik de build erg raar vind, ik snap ook niet helemaal hoe ik dmg doe... Maar toch zeer eenvoudig Grift 41 gehaald, stelde niet veel voor.
Toch maar eens ff goed naar de video's kijken want de build is me op enkele gebieden nog een raadsel... :?
De damage komt van je Dashing Strike met name. Je gebruikt je generator om de 6-set bonus van Raiment te activeren en je Dashing Strike doet dan een whopping 12,500% extra damage.

prutser001 schreef op donderdag 09 april 2015 @ 09:19:
Ben erg tevreden over de crus, misschien wel iets teveel..

Gister even wat grifts gedaan en de nummers die voorbij vliegen gaan nergens over. De hoogste hit die ik nu gezien heb is 4.8miljard, ook wat ubers gedaan 1DH/3Crus (roland/SB build) en dat gaat erg lekker. Ze liggen letterlijk in 2-3 seconden.

Moet wel wat upgrades vinden nog voor toughness, waar mijn oude Condemn build gewoon ~70-85m (met monk 112m) toughness had zit ik nu op ~30m en dat is al met Esoteric.

Het neemt niet weg dat het wel leuk spelen is, heb redelijk wat CDR en gebruik provoke/shield glare om wrath op te houden en dat werkt goed. Zodra ik een beter wapen heb (Furnace!) en wat items vervangen heb met resist all... dan ga ik eens verder kijken in de Grifts om wat hoger te gaan.
Ligt het aan mij of mis ik Shield Bash in jouw skillset, terwijl je daar wel de bracers en schild voor hebt? :P

Heb de Roland set al een paar maanden terug geprobeerd dus heb in stash een complete set hiervoor (inclusief Piro en Angel Hair Braid). Kan de Furnace van mijn Barb lenen of een andere 2-hander (flail oid) uit stash halen, dus in principe kan ik een Roland build zo gaan testen. Misschien vanavond maar even checken.

[ Voor 13% gewijzigd door Angeloonie op 09-04-2015 09:32 ]

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Vicarious schreef op donderdag 09 april 2015 @ 09:27:
[...]

De damage komt van je Dashing Strike met name. Je gebruikt je generator om de 6-set bonus van Raiment te activeren en je Dashing Strike doet dan een whopping 12,500% extra damage.
Dat idee had ik idd maar hoe doet DS dan dmg? Want je vliegt over het scherm maar die dmg lijkt niet altijd te triggeren... Soms doet het idd dmg maar vaak ook niet, moet je op een mob/elite klikken en dan DS? Gewoon door groepen DS'en lijkt niet altijd dmg te doen...

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Grin schreef op donderdag 09 april 2015 @ 09:30:
[...]

Dat idee had ik idd maar hoe doet DS dan dmg? Want je vliegt over het scherm maar die dmg lijkt niet altijd te triggeren... Soms doet het idd dmg maar vaak ook niet, moet je op een mob/elite klikken en dan DS? Gewoon door groepen DS'en lijkt niet altijd dmg te doen...
Volgens mij moet je gewoon OP de monsters dashen om damage te doen en niet erdoorheen zoals met Furious Charge ook kan.

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Vicarious schreef op donderdag 09 april 2015 @ 09:32:
[...]

Volgens mij moet je gewoon OP de monsters dashen om damage te doen en niet erdoorheen zoals met Furious Charge ook kan.
Helder, gaan we dat later vandaag eens proberen. Thanks!

• FireDrunk
Vicarious schreef op donderdag 09 april 2015 @ 09:26:
[...]
Ik ben zelf ook voor de cold build gegaan die al eerder gelinkt is en het voordeel daarvan is naar mijn mening dat je wat meer crowd control hebt. Zelf heb ik op mijn FD ook life per hit omdat ik een andere nutteloze stat moest rerollen en het bevalt me eigenlijk prima omdat je natuurlijk heel veel hit met je generators.

Als tipjes voor jouw build:
- Mystic Ally is volgens mij niet zo hard nodig en levert ook niet zoveel spirit op.
- Je speelt zonder mantra, daar valt veel toughness (dodge mantra), healing of damage uit te halen afhankelijk van wat je nodig hebt
- Cyclone strike lijkt mij niet heel handig omdat je dan alles wel heel dichtbij trekt en vast kan komen te zitten.
- Near Death kun je vervangen door iets anders wat je attack speed of toughness geeft, maar dat is meer een kwestie van voorkeur.

Overigens zijn op mijn diabloprogress en mijn battle.net op een of andere manier mijn skills nog niet aangepast. Ziet er maf uit nu :D
Mystic Ally is idd nog 'oud', toen ik nog Crudest boots had was het 200 spirit.
Cyclone Strike leek mij handig om je dashing strike meer dmg te laten doen.
De mystic ally is wel weer een escape omdat je dan genoeg spirit instant kan genereren om weg te dashen.

Mantra is wel een goed idee, dan kan ik Unity weer aanzetten als passive eventueel.

Welke passive geeft je nog meer extra attack speed? Alacrity natuurlijk!

Even niets...

FireDrunk schreef op donderdag 09 april 2015 @ 09:15:
Mensen nog tips?

Fire is inderdaad iets aanvallender, maar ik ben bang dat je hiermee de hogere g.rifts niet haalt vanwege het gebrek aan toughness, hoever ben je hier tot nu toe mee gekomen?

Zelf heb ik ook nog enkele fire items liggen dus het kan zeker een leuke zijn.
Daarnaast zou ik Cyclone Strike persoonlijke inwisselen voor Inner Sanctuary, 55 % dmg reductie.. monsters krijgen 30 % meer dmg.. daar waar Cyclone juist spirit kost wat je liever aan Dashing Strike wilt spenderen.

De string of ears zoek ik zelf ook inderdaad als vervanging van mn witching hour.. de extra dmg reductie zal echt enorm helpen.

Stel je voor

Unity combo (50 % minder dmg).
Epiphany (50 % minder dmg).
S3 Bracers (40 % minder dmg).
String of ears (30 % minder melee dmg)
Eye of Etlich (40 % minder ranged dmg).

Krijg je gewoon iets van 90 % damage reductie bovenop armor en all resists :O

Daarnaast vraag ik me inderdaad af hoeveel de Mystic Ally zal helpen, vooral met de attack speed stacking die jij hebt, zal de Breath Of Heaven echt veel sterker zijn.

• FireDrunk
Sabrac schreef op donderdag 09 april 2015 @ 09:37:
[...]

Fire is inderdaad iets aanvallender, maar ik ben bang dat je hiermee de hogere g.rifts niet haalt vanwege het gebrek aan toughness, hoever ben je hier tot nu toe mee gekomen?
41 of 42 volgens mij, maar mijn gems zijn nog laag, dus telt niet helemaal.
Ik heb ook alleen met de templar gespeeld vanwege de heal, mijn scoundrel doet meer dmg, en heeft een ess of johan.
Zelf heb ik ook nog enkele fire items liggen dus het kan zeker een leuke zijn.
Daarnaast zou ik Cyclone Strike persoonlijke inwisselen voor Inner Sanctuary, 55 % dmg reductie.. monsters krijgen 30 % meer dmg.. daar waar Cyclone juist spirit kost wat je liever aan Dashing Strike wilt spenderen.
Ik heb ook Inner Sanctuary. Ik heb geen mantra.
De string of ears zoek ik zelf ook inderdaad als vervanging van mn witching hour.. de extra dmg reductie zal echt enorm helpen.

Stel je voor

Unity combo (50 % minder dmg).
Epiphany (50 % minder dmg).
S3 Bracers (40 % minder dmg).
String of ears (30 % minder melee dmg)
Eye of Etlich (40 % minder ranged dmg).
Ik denk dat een immunity ammu beter is. Dat is op een electro rift boss of een ghom toch makkelijker... :)

90% dmg reduction op gas is nog steeds dag-dag :+
Krijg je gewoon iets van 90 % damage reductie bovenop armor en all resists :O

Daarnaast vraag ik me inderdaad af hoeveel de Mystic Ally zal helpen, vooral met de attack speed stacking die jij hebt, zal de Breath Of Heaven echt veel sterker zijn.
Breath of heaven? met de infused with light rune?

Even niets...

FireDrunk schreef op donderdag 09 april 2015 @ 09:40:
[...]

41 of 42 volgens mij, maar mijn gems zijn nog laag, dus telt niet helemaal.
Ik heb ook alleen met de templar gespeeld vanwege de heal, mijn scoundrel doet meer dmg, en heeft een ess of johan.
Denk dat je de templar wel wilt behouden, Kan meerdere mobs stunnen, geeft je meer spirit regen (vaker Dashing Strike) en healed.. zelf blijk ik bij mijn templar :)
[...]

Ik heb ook Inner Sanctuary. Ik heb geen mantra.
AH, my bad.. inderdaad overheen gelezen.. mantra kan leuk zijn, maar zit zelf ook nog te kijken of zonder mantra ook werkt.
[...]

Ik denk dat een immunity ammu beter is. Dat is op een electro rift boss of een ghom toch makkelijker... :)

90% dmg reduction op gas is nog steeds dag-dag :+
Goed punt.
[...]

Breath of heaven? met de infused with light rune?
Inderdaad, 14 spirit per aanval, vooral als je zo snel aanvalt, heb je dus zo weer een volle spirit bol :)
Uitgaande van 2 attacks per second, 5 sec is dan al 140 spirit.. met een 15 sec cd... toch iets van 2.5x zo sterk als Mystic Ally

[ Voor 4% gewijzigd door Sabrac op 09-04-2015 09:44 ]

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-12 14:20

SideShow

Administrator

Gisteren toch weinig plezier beleefd aan mn barb. Had eigenlijk wel verwacht dat ik alles ging neermaaien met mn whirlwind en perma ancients.... niet dus. Saai en loom voelt het aan voor mij, deed echt zero damage had ik de indruk
cybergi schreef op donderdag 09 april 2015 @ 08:55:
heb het gevoel dat je niet echt meer de m6 nodig hebt . Nats set doet erg veel dmg
M6 en UE komen op een hogere damage bonus op de spenders dan Nat's. Nat's is vooral leuk met (seasonal) Zodiak omdat je dan vrijwel constant Rain hebt. Voor speed runs is dat ontzettend goed. Voor hogere greater rifts zal het toch M6 / UE zijn.

<GOT> Zarhrezz#2885

• JoSchaap
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-12 02:41

JoSchaap

Had a life, got a modem..

Ik moet ook nog even wennen, zeker als je van FC afkomt is het piroetjes draaien een beetje.. sloom.. Uit verveling daarna voor de gein eens perma COTA op mn FC build toegevoegd (had nog een glove liggen, dan maar iets minder CDR/CHC [for-science]) maar kwam niet erg ver. allicht de verkeerde rune op mn CoTa.. stond nog op extra DMG ipv damage verdelen :)

GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

SideShow schreef op donderdag 09 april 2015 @ 09:43:
Gisteren toch weinig plezier beleefd aan mn barb. Had eigenlijk wel verwacht dat ik alles ging neermaaien met mn whirlwind en perma ancients.... niet dus. Saai en loom voelt het aan voor mij, deed echt zero damage had ik de indruk
had het zelfde gevoel daarom ook terug naar dh

• FireDrunk
@sabrac, zeker. Ik twijfel alleen of de life regen mantra beter is, icm molten wildebeast gaat dat erg hard.

Die passive ga ik zeker aanzetten, dat gaat nog weer een leuke boost opleveren.

Daarna mijn FD rerollen naar 15K life per hit, en gassen!

Even niets...

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Zarhrezz schreef op donderdag 09 april 2015 @ 09:45:
[...]

M6 en UE komen op een hogere damage bonus op de spenders dan Nat's. Nat's is vooral leuk met (seasonal) Zodiak omdat je dan vrijwel constant Rain hebt. Voor speed runs is dat ontzettend goed. Voor hogere greater rifts zal het toch M6 / UE zijn.
heb een nats6 met 4 set maruda aan...werkt super

FireDrunk schreef op donderdag 09 april 2015 @ 09:47:
@sabrac, zeker. Ik twijfel alleen of de life regen mantra beter is, icm molten wildebeast gaat dat erg hard.

Die passive ga ik zeker aanzetten, dat gaat nog weer een leuke boost opleveren.

Daarna mijn FD rerollen naar 15K life per hit, en gassen!
Hmm, 1000 life per spirit vs 15k life per hit.. zal een lastige worden denk ik.
Ik geloof dat ik een stuk of 6 á 7 dashing strikes in 5 seconde kan doen..

voor het gemak.. 500 spirit... is dus z'on 500 000 healing... daar waar die 6 á 7 hits ook nog afgewisseld zijn met een stuk of 10 normale hits... dus 16 totale hits.. is 240 000 healing met life per hit.

Ik betwijfel dus echt of Life per hit beter zal zijn dan life per spirit :)

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 16-12 13:58
Even een kort vraagje over de SoJ op mijn SC Monk

20% Fire skill damage
466 Dex
5.5% CHC
30% Elite Damage.

Zal ik deze zo laten of kan ik de Dex naar een socket rollen (of de CHC naar 6% zien te krijgen)?
Volgens mij zit deze toch behoorlijk aan zijn max?

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

_Peter2_ schreef op donderdag 09 april 2015 @ 09:52:

20% Fire skill damage
466 Dex
5.5% CHC
30% Elite Damage.

Zal ik deze zo laten of kan ik de Dex naar een socket rollen (of de CHC naar 6% zien te krijgen)?
Wauw, max elite en elemental dmg.. bijna max CHC... er is inderdaad maar 1 optie... de dex eraf.
Alleen jammer van de fire, persoonlijk had ik liever een cold variant gehad :) maar dat is persoonlijk

[ Voor 9% gewijzigd door Sabrac op 09-04-2015 09:53 ]

_Peter2_ schreef op donderdag 09 april 2015 @ 09:52:

20% Fire skill damage
466 Dex
5.5% CHC
30% Elite Damage.

Dex naar socket, 466 dex is niets :P

• EricNL
  • Laatst online: 24-09 12:40
Afgelopen Season vooral Exploding Palm Monk gespeeld, wat opzich prima ging, maar ik kwam nog niet echt hoger dan GR 33 (had ook maar 1 Unity :().

Wat zijn op dit moment een beetje de top-builds?

Monk: Rainment met Flying Dragon?
Demon Hunter: Nog steeds M6 (Cold/Lightning?)
Barbarian: Nog steeds Whirlwind, ook nu de nieuwe bracers weg gehaald zijn?
Wizard: ???
WD: Pet build???

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 16-12 13:58
Na mijn classes te hebben nagelopen denk ik dat ik toch voor een (SC) monk ga in S3 (heb S1 en S2 eigenlijk overgeslagen).

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

• FireDrunk
Sabrac schreef op donderdag 09 april 2015 @ 09:51:
[...]

Hmm, 1000 life per spirit vs 15k life per hit.. zal een lastige worden denk ik.
Ik geloof dat ik een stuk of 6 á 7 dashing strikes in 5 seconde kan doen..

voor het gemak.. 500 spirit... is dus z'on 500 000 healing... daar waar die 6 á 7 hits ook nog afgewisseld zijn met een stuk of 10 normale hits... dus 16 totale hits.. is 240 000 healing met life per hit.

Ik betwijfel dus echt of Life per hit beter zal zijn dan life per spirit :)
Verschil zit hem er vooral in dat je *altijd* life per hit hebt, maar alleen life per spirit spent, als je spirit hebt.

Dus als je ingesloten wordt, en je hebt geen spirit meer, kan je blijven hitten om life erbij te krijgen, waar je normaal eerst moet hitten en dan spenden voordat je er life bij krijgt...

Even niets...

Sabrac schreef op donderdag 09 april 2015 @ 08:41:
[...]
Daarnaast is het nadeel van iceblink dat het.. net als Bane of the Powerful, op rank 25 wel z'n max heeft bereikt.. De gem wordt daarna qua dmg niet sterker.. maar zal alleen voor een hogere slow zorgen. Mogelijk dat andere gems op lvl 50 deze gem dus wel voorbij gaan.
Wat ik nog niet heb kunnen vinden...is de 10% crit chance van Iceblink additief of multiplicatief met je listed crit chance? Dat maakt uiteindelijk flink uit voor hoe competitief deze gem gaat zijn.

Zeg 50% crit chance, 300% crit damage. Bij 100 base dmg betekent 250 expected dmg.
Additieve Iceblink zou dit 60% crit chance maken en bij dezelfde base damage wordt het 280 expected.
Multiplicatief zou 265 expected damage opleveren.
Additief wordt dan een 280 / 250 = 12,0% overall damage increase.
Multiplicatief is het een 265 / 250 = 6,0% overall damage increase.

Bij 35% crit chance, 400% crit damage worden de overall damage increases 16,7% om 5,8%.
Bij 60% crit chance, 300% crit damage komt de overall damage increase op 10,7% om 6,4%.

BotT zal altijd betere damage increase zijn. Inceblink erbij kan interessant zijn voor self-proc (non-slowing cold skill spam). Of Iceblink beter is dan Zei's hangt af van range, maar over het algemeen zal Zei's beter zijn.

In vergelijk met BotP hangt het er erg van af hoeveel class A buffs je al hebt. Hierbij is het wel zo dat als Iceblink multiplicatief is, BotP vrijwel altijd beter zal zijn. Als Iceblink additief is, zal deze vaak beter zijn dan BotP.

Edit: Tekst verduidelijkt en opmerking over BotP toegevoegd.

Edit 2: Ik besef me net dat m'n berekening voor multiplicatieve werking niet zal kloppen. Die zal niet werken op de crit change die je hebt, maar op de kans om niet te critten (1 - crit chance) zoals eigenlijk overal waar diminishing returns zit. Daarmee zal de bonus beter zijn bij lage base crit chance en minder goed bij hoge base crit chance, meer nog dan bij m'n voorbeeld.

[ Voor 20% gewijzigd door Zarhrezz op 09-04-2015 11:37 ]

<GOT> Zarhrezz#2885

FireDrunk schreef op donderdag 09 april 2015 @ 10:30:
[...]

Verschil zit hem er vooral in dat je *altijd* life per hit hebt, maar alleen life per spirit spent, als je spirit hebt.

Dus als je ingesloten wordt, en je hebt geen spirit meer, kan je blijven hitten om life erbij te krijgen, waar je normaal eerst moet hitten en dan spenden voordat je er life bij krijgt...
Klopt, daarentegen met jouw attack speed heb je hooguit een paar sec geen spirit voor abilities.. en desnoods kan je altijd een Dashing Strike charge opofferen om er even buiten te stappen.

Je hebt helemaal gelijk dat het inderdaad constantere healing is en het zal uiteindelijk ook op persoonlijke voorkeur uitkomen. Daarentegen bedenk ik me net... op een ancient wapen.. is de max life per hit rol ook niet iets van 35k ipv 15k? als dat het geval is dan zijn ze elkaars gelijken ook qua total healing done.

Even wat ouderwets knip en plak werk

Nu maar weer wat aandacht voor de Demon Hunters.

There are three major builds, with multiple flavors each:
  • Classic M6 - This hasn't changed really, and is just as strong as it ever was. The highest clears we've seen thusfar solo are, I believe, with Physical Cluster (Shooting Stars rune) builds. This build is getting a slight tweak in that you actually wear 6 pieces now, and use the Focus/Restraint set rings in the Bastions of Will set. You can continue to use Kridershot here to great effect.
  • Natalya's - This set was recently overhauled and two new pieces were added: gloves + pants. This is the likely go-to "speedfarm" build, and Wudijo put together a great guide already. Still, with some tweaks to the speedfarm build, 50+ GRifts should be quite possible. It essentially operates by using RoV as much as possible for damage and the buff, and using Strafe to reset the RoV cd as quickly as possible (via new 2pc). Some people call it "spin to win" as a result.
  • Unhallowed Essence - Our brand new set, which is very gear intensive to pull off, but once you do, it's amazing. This is the best build I've seen with it thusfar. The hard part is getting not only the right primary stats on every item, but also rolling +Max Discipline as a secondary on every item you can (which was recently expanded to cover more slots). With a ton of max discipline, a good kridershot+meticulous bolts, high lightning damage and elemental arrow %, and the focus/restraint rings, you can put out some absurd numbers (well over 100 mil ticks from ball lightning). Aside from the Kridershot build, there are also builds that work quite well actually using Multishot as your primary source of damage (instead of just to proc the Bastions of Will bonus), along with the revamped Dead Man's Legacy quiver (season 3 only, causes your multishots to hit a target twice that is below 50-60% hp).‎
Uiteraard bestaan er ook nieuwe combinaties van gear - die ook evengoed kunnen werken. _/-\o_

:P

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• Ruigerock

Ruigerock

Keep calm and stay metal

lolgast schreef op donderdag 09 april 2015 @ 08:23:
[...]

Mijn beeld hing gisteravond ook meerdere keren een sec ofwat stil inderdaad. Voorheen nooit gehad
Laten we hopen op een tijdelijk gevalletje.. HC met onregelmatige hapering is eng. Wel of geen disconnect spookt in je gedachten.

Diablo 3 - Battle.net

Vidra schreef op donderdag 09 april 2015 @ 10:51:

Unhallowed Essence - Our brand new set, which is very gear intensive to pull off, but once you do, it's amazing. This is the best build I've seen with it thusfar. The hard part is getting not only the right primary stats on every item, but also rolling +Max Discipline as a secondary on every item you can (which was recently expanded to cover more slots). With a ton of max discipline, a good kridershot+meticulous bolts, high lightning damage and elemental arrow %, and the focus/restraint rings, you can put out some absurd numbers (well over 100 mil ticks from ball lightning). Aside from the Kridershot build, there are also builds that work quite well actually using Multishot as your primary source of damage (instead of just to proc the Bastions of Will bonus), along with the revamped Dead Man's Legacy quiver (season 3 only, causes your multishots to hit a target twice that is below 50-60% hp).‎
[/list]
Oeh, dat is een mooie build. Ben altijd al fan geweest van Multishot in tegenstelling tot CA. Misschien toch maar mijn M6 omzetten naar CA en voor deze gaan in season 3. Of toch de Dashing Strike monk. Keuzes, keuzes. Ben opeens blij dat de ww barb hem niet wordt, hehe.

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Vidra schreef op donderdag 09 april 2015 @ 10:51:

Nu maar weer wat aandacht voor de Demon Hunters.

There are three major builds, with multiple flavors each:
  • Classic M6 - This hasn't changed really, and is just as strong as it ever was. The highest clears we've seen thusfar solo are, I believe, with Physical Cluster (Shooting Stars rune) builds. This build is getting a slight tweak in that you actually wear 6 pieces now, and use the Focus/Restraint set rings in the Bastions of Will set. You can continue to use Kridershot here to great effect.
  • Natalya's - This set was recently overhauled and two new pieces were added: gloves + pants. This is the likely go-to "speedfarm" build, and Wudijo put together a great guide already. Still, with some tweaks to the speedfarm build, 50+ GRifts should be quite possible. It essentially operates by using RoV as much as possible for damage and the buff, and using Strafe to reset the RoV cd as quickly as possible (via new 2pc). Some people call it "spin to win" as a result.
  • Unhallowed Essence - Our brand new set, which is very gear intensive to pull off, but once you do, it's amazing. This is the best build I've seen with it thusfar. The hard part is getting not only the right primary stats on every item, but also rolling +Max Discipline as a secondary on every item you can (which was recently expanded to cover more slots). With a ton of max discipline, a good kridershot+meticulous bolts, high lightning damage and elemental arrow %, and the focus/restraint rings, you can put out some absurd numbers (well over 100 mil ticks from ball lightning). Aside from the Kridershot build, there are also builds that work quite well actually using Multishot as your primary source of damage (instead of just to proc the Bastions of Will bonus), along with the revamped Dead Man's Legacy quiver (season 3 only, causes your multishots to hit a target twice that is below 50-60% hp).‎
Uiteraard bestaan er ook nieuwe combinaties van gear - die ook evengoed kunnen werken. _/-\o_

:P
nat set met de combi van focus/restraint rings daar wil ik mee gaan testen. Of dit echt gaat werken moet ik nog bekijken

• FireDrunk
Sabrac schreef op donderdag 09 april 2015 @ 10:39:
[...]

Klopt, daarentegen met jouw attack speed heb je hooguit een paar sec geen spirit voor abilities.. en desnoods kan je altijd een Dashing Strike charge opofferen om er even buiten te stappen.

Je hebt helemaal gelijk dat het inderdaad constantere healing is en het zal uiteindelijk ook op persoonlijke voorkeur uitkomen. Daarentegen bedenk ik me net... op een ancient wapen.. is de max life per hit rol ook niet iets van 35k ipv 15k? als dat het geval is dan zijn ze elkaars gelijken ook qua total healing done.
http://www.d3maxstats.com...B%5D=ancient&layout=slots

Hier staat: 35740 life per hit. In game attack speed weet ik zo niet, maar die zit errug hoog...
Dan is het misschien ook nog iets waard om VIT gems te gaan gebruiken, vanwege grotere pool.

Even niets...

FireDrunk schreef op donderdag 09 april 2015 @ 11:19:
[...]

Hier staat: 35740 life per hit. In game attack speed weet ik zo niet, maar die zit errug hoog...
Dan is het misschien ook nog iets waard om VIT gems te gaan gebruiken, vanwege grotere pool.
Als het je inderdaad lukt om die 34 á 35k life per hit te krijgen, dan gaat het erg hard.
Grotere pool ben ik nooit een voorstander van geweest.. ik ontvang dan liever minder dmg (All res / Dex gems). Misschien dat je wel je WIldebeest gem dan kan inleveren voor Esoteric.. als je health toch van Life per hit komt..

Het is dan meer de vraag of 75 % hogere resists wanneer je het nodig hebt + 30-35 % non physical reductie opweegt tegen de Life per Sec die je dan inlevert.. 60k kwijt, maar je hebt dan toch 35k per hit..

Lastig... lastig..

----------------------

Op het moment gaat er ook een poll op reddit over wie met welke class gaat beginnen in S3:

http://www.strawpoll.me/4077015/r

Men gaat nog liever geen S3 spelen, dan een crusader te spelen :P

[ Voor 9% gewijzigd door Sabrac op 09-04-2015 11:29 ]

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01:24

Thompson

Beeromaniac

Wat ik dan weer niet begrijp is soms het onderlinge verschil tussen Grifts. Het kan toch nooit de bedoeling zijn dat ik door Grift 30 ga met 1 death en 9 minuten over en Grift 31 al 15 keer dood ben gegaan en nog niet op de helft ben met de timer al afgelopen...?

Beeromaniac

Thompson schreef op donderdag 09 april 2015 @ 11:35:
Wat ik dan weer niet begrijp is soms het onderlinge verschil tussen Grifts. Het kan toch nooit de bedoeling zijn dat ik door Grift 30 ga met 1 death en 9 minuten over en Grift 31 al 15 keer dood ben gegaan en nog niet op de helft ben met de timer al afgelopen...?
Dat komt door het grote aantal random elementen. Welke mobs, hoeveel mobs, welke map, pylons. Denk dat zaken zoals jij schetst onvermijdbaar zijn, tenzij je gaat sleutelen aan de rng en dat lijkt me niet de bedoeling. Dan wordt de rifts te voorspelbaar, denk ik.

Verwijderd

Ligt het aan mij of krijg ik alleen maar reflects damage grifts?

• desjaak909
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 18-12 18:58
Deadsmell schreef op donderdag 09 april 2015 @ 11:38:
[...]

Dat komt door het grote aantal random elementen. Welke mobs, hoeveel mobs, welke map, pylons. Denk dat zaken zoals jij schetst onvermijdbaar zijn, tenzij je gaat sleutelen aan de rng en dat lijkt me niet de bedoeling. Dan wordt de rifts te voorspelbaar, denk ik.
Ze zouden bepaalde mobs wel wat meer progress kunnen geven, als je nu klein grut krijgt (vliegjes bijv.) levert dat echt bijna geen progress op, Unburrieds daarentegen :9~

Movies: letterboxd

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 24-12 10:41
Wat ik zo irritant vond:
Ik speel zelf HC (sinds afgelopen season). Daar heb ik op mijn WD heerlijk Adventure Mode gedaan.

Nu het weer gemerged is met non-season kom ik erachter dat ik op HC nog geen campaign heb uitgespeeld. Dus ik moet nog eerst Adventure Mode unlocken :(
cybergi schreef op donderdag 09 april 2015 @ 11:04:
[...]

nat set met de combi van focus/restraint rings daar wil ik mee gaan testen. Of dit echt gaat werken moet ik nog bekijken
Ik gebruik nu M6 + Focus/Restraint > inmiddels getest met een Ancient Arcane Barb en een Ancient Buriza Do Kanon .... complete meltdown :) Vanavond eens testen met een Ancient Krider in combinatie met Elemental Arrow.

Gisteren lopen testen in GRIFT 40+ (solo en 2-mans) 8)

[ Voor 8% gewijzigd door Vidra op 09-04-2015 11:45 ]

desjaak909 schreef op donderdag 09 april 2015 @ 11:40:
[...]
Ze zouden bepaalde mobs wel wat meer progress kunnen geven, als je nu klein grut krijgt (vliegjes bijv.) levert dat echt bijna geen progress op, Unburrieds daarentegen :9~
Dat is juist het verschil met normale rifts. Bij normale rifts gaat het puur om aantal kills (dus low-HP mobs zijn goed), bij greaters om totale damage dealt (dus progress hangt direct af van hoeveelheid HPs damage die je gedaan hebt). Voor greater rifts heb je dus over het algemeen liever high-HP mobs.

<GOT> Zarhrezz#2885

desjaak909 schreef op donderdag 09 april 2015 @ 11:40:
[...]

Nou, dat kan soms best meevallen. Deed gisteren een grift 39 met mijn monk en had daarin een hele hoge mob density op beide levels. Voornamelijk klein grut als zombies. Dat leverde toch een bak xp op, met die dichtheid. Progress bar ging echt met sprongen vooruit.

• Jurjen08
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 14-12 19:08
Mijn ancient Flying dragon is kennelijk gesalvaged :O (waarschijnlijk door ruimte gebrek en omdat alleen Torch en Furnace nuttig waren.. 8)7 )
Oh well.. Farmen!!

Xencupio @ Battle.net

Jurjen08 schreef op donderdag 09 april 2015 @ 12:04:
Mijn ancient Flying dragon is kennelijk gesalvaged :O (waarschijnlijk door ruimte gebrek en omdat alleen Torch en Furnace nuttig waren.. 8)7 )
Oh well.. Farmen!!
Hehehe, herkenbaar. Had ook net een lading meuk gesalvaged, waaronder de volledige Raiment set. Had niet verwacht dat die zo sterk zou zijn en ook niet dat er interessante builds voor zouden komen. Maar goed, dat is voor mij extra incentive om weer aan season te beginnen straks. :P

• Thalaron
Ik probeer items met goede rolls met een speciale affix altijd wel te bewaren. Zo heb ik ook nog van elke zinvolle Bow/xBow er een bewaard. Bijna alles Ancient in stash... Behalve dus Kridershot/Calamity/Etrayu (net diegene die ik het liefste zou willen mjah)

Die Raiment set ging overigens ook standaard op de schroothoop. Heb die inmiddels alweer wel een bruikbare combinatie bij elkaar maar toch in het verleden wellicht betere gesloopt.

Wat ik zo lees is SoJ praktisch gezien nu alleen nog leuk voor de nostalgie?

[ Voor 34% gewijzigd door Thalaron op 09-04-2015 12:16 ]

Mja, maar dan zit de stash zo snel vol. Ik gebruik één tabblad voor elke main stat, plus nog twee voor mats, gems, key en dergelijke. Dan zit de boel snel vol. Voor speciale zaken als Krider maak ik een uitzondering, maar voor de rest alleen ancients met goede rolls. Als het niet op een char zit, is het meestal ook niet nuttig.

• Thalaron
Klopt, echter speel ik veelal DH speel en daardoorde rest meestal op chars zelf op hun eigen stash dump. Dus dat scheelt ook wel.

Zat net ff builds te kijken. UE is nogal gear intensief... Ff Ancient Krider scoren of een kwart jaar later die Quiver zijn nodig voor 2 van de 3 builts...

Ga van de week die Nats eens testen (al dan wel of niet icm Marauder) voor speedbuild. Daar heb ik alles wel voor op voorraad (ruimschoots)

[ Voor 19% gewijzigd door Thalaron op 09-04-2015 12:29 ]

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Vidra schreef op donderdag 09 april 2015 @ 11:45:
[...]

Ik gebruik nu M6 + Focus/Restraint > inmiddels getest met een Ancient Arcane Barb en een Ancient Buriza Do Kanon .... complete meltdown :) Vanavond eens testen met een Ancient Krider in combinatie met Elemental Arrow.

ik wil he wel nog een spreken hierover op ts :)

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
Jurjen08 schreef op donderdag 09 april 2015 @ 12:04:
Oh well.. Farmen!!
volgens mij had ik bij het overzetten van S2 items op een verkeerde knop/macro gedrukt, waardoor veel items direct verwijderd waren. Het postvakje linksonder had ineens alleen nog de pre-order wings erin...

gelukkig was mijn beste S2 item een ancient SMK en die had ik toen al overgezet. Wel flink wat lvl 30+ leg gems kwijt en complete Raiment/Raekor's set o.a ...... nouja die zijn nog wel te farmen denk ik.

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Mofkees schreef op donderdag 09 april 2015 @ 12:52:
[...]

volgens mij had ik bij het overzetten van S2 items op een verkeerde knop/macro gedrukt, waardoor veel items direct verwijderd waren. Het postvakje linksonder had ineens alleen nog de pre-order wings erin...

gelukkig was mijn beste S2 item een ancient SMK en die had ik toen al overgezet. Wel flink wat lvl 30+ leg gems kwijt en complete Raiment/Raekor's set o.a ...... nouja die zijn nog wel te farmen denk ik.
damm dude lol ik zou tieren |:( 8)7

• desjaak909
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 18-12 18:58
cybergi schreef op donderdag 09 april 2015 @ 12:55:
[...]

damm dude lol ik zou tieren |:( 8)7
Als je geen season speelt wel, anders maakt het niet zoveel uit

Movies: letterboxd

Deadsmell schreef op donderdag 09 april 2015 @ 12:21:
Mja, maar dan zit de stash zo snel vol. Ik gebruik één tabblad voor elke main stat, plus nog twee voor mats, gems, key en dergelijke. Dan zit de boel snel vol. Voor speciale zaken als Krider maak ik een uitzondering, maar voor de rest alleen ancients met goede rolls. Als het niet op een char zit, is het meestal ook niet nuttig.
SoJ is leuk voor de nostalgie (op dit moment) maar ik zou deze nog niet zo snel salvagen hoor. Zo zou de Convention of Elements ook wel eens potentie kunnen hebben, zodra wij die hebben gevonden :D
cybergi schreef op donderdag 09 april 2015 @ 12:34:
[...]

ik wil he wel nog een spreken hierover op ts :)
Je weet de weg >:)

[ Voor 13% gewijzigd door Vidra op 09-04-2015 13:22 ]

• Nerve
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 12:49
matrix14 schreef op woensdag 08 april 2015 @ 20:28:
Nog 1 plekje vrij voor vrijdag rond 7-8 uur om met zn 4en chill season 3 te beginnen ;) pm maar
Friendly reminder, nog een 4e man gezocht voor deze level party >:)
Vidra schreef op donderdag 09 april 2015 @ 13:21:
[...]
SoJ is leuk voor de nostalgie (op dit moment) maar ik zou deze nog niet zo snel salvagen hoor. Zo zou de Convention of Elements ook wel eens potentie kunnen hebben, zodra wij die hebben gevonden :D
Die bewaar ik ook wel, maar ik vind ze zelden. :P

• Piet Paaltjens
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 18-10 09:02
Vidra schreef op donderdag 09 april 2015 @ 11:45:
[...]

Ik heb de build op dit moment (Ancient Krider, M6 en Focus en Restraint). Loopt als een trein. Wel af en toe hatred problemen omdat ik de Marauder Helm op moet, maar daar staat tegenover dat ik de meeste elites snel neermaai, ook met Elemental Arrow. Ik heb Grift 34,35 geprobeerd en haalde het met nog 8 a 9 minuten over. In de vorige patch haalde ik deze grifts ook wel maar had ik nog geen 5 minuten over. Speelt ook leuk.

Ik dacht eerst dat een Ancient Krider uitstekend zou passen in de nieuwe Hallowed Essences build. Ik heb het geprobeerd, maar die speelstijl is zo traag en saai (Elemental Arrow met Lightning ball, die gaat echt traag) dat ik dat niet leuk spelen vind.

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 25-12 08:02
[...]

Heb 'm gevonden, weegt in mijn ogen niet op tegen een Soj.... :)

Apsie's profiel

[...]

Daar heb ik er al 2 van (1x Ancient gekregen, 1x gevonden). Zijn er al builds bedacht waar die ring nuttig is? :)

Angeloonie schreef op donderdag 09 april 2015 @ 13:39:
[...]

Daar heb ik er al 2 van (1x Ancient gekregen, 1x gevonden). Zijn er al builds bedacht waar die ring nuttig is? :)
Monks hebben nu een build i.c.m. Rainment en Unity :)

Of bedoelde je de Convention of ELements?

[ Voor 7% gewijzigd door Sabrac op 09-04-2015 13:44 ]

Piet Paaltjens schreef op donderdag 09 april 2015 @ 13:31:
[...]

Ik heb de build op dit moment (Ancient Krider, M6 en Focus en Restraint). Loopt als een trein. Wel af en toe hatred problemen omdat ik de Marauder Helm op moet, maar daar staat tegenover dat ik de meeste elites snel neermaai, ook met Elemental Arrow. Ik heb Grift 34,35 geprobeerd en haalde het met nog 8 a 9 minuten over. In de vorige patch haalde ik deze grifts ook wel maar had ik nog geen 5 minuten over. Speelt ook leuk.

Ik dacht eerst dat een Ancient Krider uitstekend zou passen in de nieuwe Hallowed Essences build. Ik heb het geprobeerd, maar die speelstijl is zo traag en saai (Elemental Arrow met Lightning ball, die gaat echt traag) dat ik dat niet leuk spelen vind.
Die UE gear set heb ik nog niet compleet - maar ik heb al iets gezien van een combinatie gearset met UE met Marauder gear .... hoe dan ook de gear set is inderdaad top.
Angeloonie schreef op donderdag 09 april 2015 @ 13:39:
[...]

Die is vanochtend al behandeld in de SG Whatsapp (je mist toch wat ... ) Er is een o.a. alternative build met deze ring voor de Natalya's Speedfarm build.

Wat heb je aan een app als je GoT hebt? :+
Wordt er ook veel loos in gezwetst? Heb geen zin om continue te scrollen/notificaties te krijgen :+
Sabrac schreef op donderdag 09 april 2015 @ 13:44:
[...]

Monks hebben nu een build i.c.m. Rainment en Unity :)

Of bedoelde je de Convention of Elements?
Dat laatste :+

Ik denk dat deze ring voor Tal Rasha builds het nuttigst is, omdat die vanuit die set al verschillende elementen willen. Telkens wachten op je specifieke element schiet natuurlijk niet op.

[ Voor 19% gewijzigd door Angeloonie op 09-04-2015 13:52 ]

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

[...]

[...]

Je weet de weg >:)
mag ik weer op de ts dan :P

Angeloonie schreef op donderdag 09 april 2015 @ 13:50:
Wordt er ook veel loos in gezwetst? Heb geen zin om continue te scrollen/notificaties te krijgen :+
Je kunt groepen dempen in WA. Ik raad je overigens aan om afbeeldingen en filmpjes niet automatisch te downloaden in die groep. :P

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

ROFL

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

FireDrunk schreef op donderdag 09 april 2015 @ 11:19:
[...]

Ik heb 33k life per hit op mn FD zitten dus da's nog best een aardige roll dan. Met een full in your face melee build ben ik er altijd wel voor om wat extra zekerheidjes in te bouwen (ik heb een hekel aan doodgaan). Ik speel daarom met Wildebeast EN Esoteric Alteration (en Bane of the Trapped). Gogok zal waarschijnlijk beter zijn, maar heb dat nog niet getest. Sowieso moet mijn build nog aardig geoptimaliseerd worden, dit is puur wat ik even in een uurjte in elkaar getieft heb en waar ik 1 T6 riftje mee gelopen heb.

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-12 07:40
Ik hoorde veel wizards klagen bij diablo 3. Maar ik heb ( firebird spec ) eigenlijk nog niet zoveel te klagen gehad.

Van met een goede grift lvl 37 kunnen halen naar makkelijk lvl 36 halen gegaan.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

• Thalaron
Battle.net / Armory loopt ook weer lekker achter... 1 van mijn DH's (Miura) heeft UE set op pants na compleet en ben zo'n 8 uur geleden uitgelogd...

Klopt, items die ik sinds gisteravond heb zijn ook nog niet doorgelopen :P

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-12 17:38

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Deadsmell schreef op donderdag 09 april 2015 @ 12:07:
[...]
Hehehe, herkenbaar. Had ook net een lading meuk gesalvaged, waaronder de volledige Raiment set. Had niet verwacht dat die zo sterk zou zijn en ook niet dat er interessante builds voor zouden komen.
Thalaron schreef op donderdag 09 april 2015 @ 12:12:
Die Raiment set ging overigens ook standaard op de schroothoop. Heb die inmiddels alweer wel een bruikbare combinatie bij elkaar maar toch in het verleden wellicht betere gesloopt.
Ik had mijn Raiment set met ancient items juist bewaard voor dit soort aangelegenheden, maar jullie mogen 'm hebben, bij wijze van, want dat dashing gedoe kan mij niet zo bekoren.

[ Voor 63% gewijzigd door Tektoon op 09-04-2015 14:49 ]

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Kevinp schreef op donderdag 09 april 2015 @ 14:21:
Ik hoorde veel wizards klagen bij diablo 3. Maar ik heb ( firebird spec ) eigenlijk nog niet zoveel te klagen gehad.

Van met een goede grift lvl 37 kunnen halen naar makkelijk lvl 36 halen gegaan.
De nieuwe mogelijkheden van Tal Rasha set samen met Convention of Elements ring schijnt erg lekker te spelen. Maar is wel afhankelijk van de goede opbouw van de gebruikte skills (teleporting using calamity rune, blizzard, chain lightning (fire version) en dan meteor... dit om alle elemental damage stacks op te bouwen.

Ik heb dit zelf nog niet getest, .... maar ik zal het nog wel even in de praktijk brengen :+

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-12 07:40
Vidra schreef op donderdag 09 april 2015 @ 16:18:
[...]

De nieuwe mogelijkheden van Tal Rasha set samen met Convention of Elements ring schijnt erg lekker te spelen. Maar is wel afhankelijk van de goede opbouw van de gebruikte skills (teleporting using calamity rune, blizzard, chain lightning (fire version) en dan meteor... dit om alle elemental damage stacks op te bouwen.

Ik heb dit zelf nog niet getest, .... maar ik zal het nog wel even in de praktijk brengen :+
Die items heb ik nog niet. Ik speel gewoon nog het oude, gewoon full fire ( hoewel mijn teleport nu wel een arcane stack produceerd).

Eventueel kan ik de hydra cold laten doen, maar volgens mij triggert alleen de cast dat en niet de hydra zelf.

Lightning kan eventueel via de rune hoewel dat meer zelfmoord is dan echt nuttig.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Kevinp schreef op donderdag 09 april 2015 @ 16:28:
[...]

Die items heb ik nog niet. Ik speel gewoon nog het oude, gewoon full fire ( hoewel mijn teleport nu wel een arcane stack produceerd).

Eventueel kan ik de hydra cold laten doen, maar volgens mij triggert alleen de cast dat en niet de hydra zelf.

Lightning kan eventueel via de rune hoewel dat meer zelfmoord is dan echt nuttig.
Hydra attacks triggeren inderdaad niet de elemental stacks waar je naar op zoek bent...

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

[...]

2) 6 Inna, 4 SWK, met Crudest bootss

Wat een teleurstelling is dit, met heel veel moeite een 42 g.rift gehaald... de damage van de allies is echt te verwaarlozen.. 3 tot 5 mil crits.. daar waar je zelf 10x zoveel doet.
Ook had ik het gevoel de Explosive Palm van de Mystic Allies ook 10x zo zwak was in explosie, maar dit heb ik niet kunnen bevestigen... overall conclusie... ontwijk deze setup. Behoud gewoon je Torch / Tzo Krin's Gaze combo... is veel sterker.

3) 6 Rainment, Bastion's will ringen, met Flying Dragon

Holy.... wat een damage doet deze combo... zodra alles geprocced had zat ik op z'on 6 a 7 mil sheet dmg... en dan hebben we elite / cold dmg nog niet meegenomen. Elites en guardians smolten als sneeuw voor de zon... ik miste echter 1 groot ding... Toughness. omdat ik geen unity had (en nog geen Parthans defenders zoals Unfor mee speelt) ging ik zelf net zo snel neer als dat de elites neer gingen... 44/45 mee gehaald.

Misschien anderen nog met een idee? Ik zat nog aan Mystic Ally te denken, maar denk niet dat je daar een bonus uit haalt met maar 1 ally.
Top! Dank voor het uitvoerige testen en delen van je ervaringen!

Ik heb toch een andere ervaring met de 6inna4swk build. 45 gehaald en 46 ligt zeker in de mogelijkheden. Overigens met de lighting rune op palm...

Voor wat betreft de raiment set loop ik ook elke keer tegen toughness issues op. Damage gaat totdat je zelf weer plat ligt... Dan heb ik nog 2 set blackthorne aan voor wat extra toughness zelfs, dit helpt nog niet echt. Gisteren op het laatste wel nog de parthan defenders geloot dus wellicht maken die nog een verschil...

Battle.net || Strava

Pagina: 1 ... 71 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.