Thompson schreef op woensdag 08 april 2015 @ 09:03:
[...]
Erg benieuwd naar build 2, dat is de build die ik in gedachten had om te gaan spelen (speel pas net weer en ben de WoL spam build dus nog lang niet beu). Zou je wat screenshots willen maken van je gear als je die test?
De screenshots wel gemaakt, maar niet geupload, sorry, uiteindelijk hadden alle 4 builds ongeveer soortgelijke stats (1.2 tot 1.5 mil dps, 25 tot 30 mil toughness en 2 tot 4 mil recovery).
1) 4 Inna, 4 SWK, Torch / Crudest boots etc... de "oude" WoL build
Werkt nog steeds erg goed, je kan SW eruit halen en vervangen met een andere ability als Inner Sanctuary bijvoorbeeld en het speelt nog steeds lekker, G.rift 45-46 mee gehaald.
2) 6 Inna, 4 SWK, met Crudest bootss
Wat een teleurstelling is dit, met heel veel moeite een 42 g.rift gehaald... de damage van de allies is echt te verwaarlozen.. 3 tot 5 mil crits.. daar waar je zelf 10x zoveel doet.
Ook had ik het gevoel de Explosive Palm van de Mystic Allies ook 10x zo zwak was in explosie, maar dit heb ik niet kunnen bevestigen... overall conclusie... ontwijk deze setup. Behoud gewoon je Torch / Tzo Krin's Gaze combo... is veel sterker.
3) 6 Rainment, Bastion's will ringen, met Flying Dragon
Holy.... wat een damage doet deze combo... zodra alles geprocced had zat ik op z'on 6 a 7 mil sheet dmg... en dan hebben we elite / cold dmg nog niet meegenomen. Elites en guardians smolten als sneeuw voor de zon... ik miste echter 1 groot ding... Toughness. omdat ik geen unity had (en nog geen Parthans defenders zoals Unfor mee speelt) ging ik zelf net zo snel neer als dat de elites neer gingen... 44/45 mee gehaald.
4) 6 Rainment, Unity + SoJ, met Flying Dragon
Uiteindelijk met deze build het verst gekomen... je levert de constante 50 % dmg boost in, voor 15-20 % elemental en 35-45 % elite damage... en je krijgt daarmee je Unity combinatie weer terug..
Opeens kon ik g.rift 47 aan zonder al teveel problemen, helaas is 48 nog niet gelukt.
Disclaimer: Ik heb met elke build 1x gepushed tot ik niet verder kon.. in alle combinaties is het vast mogelijk dat met wat meer oefenening / gewenning dat er hogere g.rifts mee gehaald worden.. maar ik had niet heel veel tijd ^^.
----------------
Daarna met wat generators lopen spelen.
Way of the hundred fists - Assimilation (5 % dmg bonus voor elke enemy die je hit).
Helaas erg onbetrouwbaar, de buff viel er vaak af, zelfs al zat je 10+ mobs te raken. Zodra je eenmaal de buff had, ging het wel erg snel. Het is een snelle aanval, dus in combinatie met Breath of Heaven - Infused with Light, krijg je echt heel snel spirit terug.
Fist of thunder - Quickening
Een redelijk langzame aanval, welke echt enorme bakken met spirit binnenhaald. Is geweldig voor spirit generatie, maar buiten dat bied het weinig tot geen bonus.
Crippling Wave - Tsunami
Redelijke spirit generatie met als bonus dat iedereen om je heen bevroren is, gecombineerd met hoe snel je aanvalt kan je de meeste mobs redelijke permanent vastzetten, terwijl je met dashing strike er doorheen gaat. Geweldig in combinatie met de Ancient Parthans Defenders voor de extra toughness.
---------------------
Wat ik nog wil proberen:
Breath of Heaven - Infused with Light: Vervangen met een andere ability. BoH-IwL is geweldig voor spirit generatie, maar ik zit te bedenken of er ook andere manieren zijn om het verlies van de spirit te compenseren met iets anders. Vooral als je bijvoorbeeld al Fist of Thunder - Quickening gebruikt is dat beetje spirit per attack niet heel erg veel (ongeveer 100 extra per activatie). Mocht FD dan ook nog proccen dan zit je toch al snel op een vol bolletje..
Een van de alternatieven wat ik zit te bedenken is Blinding Flash - Faith in the Light, voor 3 seconde lang 29 % meer damage doen.. wat zal resulteren in een volle bol halen.. Flash.. alles spenderen..
De vraag is nu alleen of de 29 % extra dmg in z'on periode (plus natuurlijk dat monsters niets meer kunnen) opweegt tegen de extra spirit die je anders zou krijgen.
Misschien anderen nog met een idee? Ik zat nog aan Mystic Ally te denken, maar denk niet dat je daar een bonus uit haalt met maar 1 ally.
[
Voor 3% gewijzigd door
Sabrac op 09-04-2015 08:32
]