Wederom een staaltje knip en plakwerk - uiteraard met aanpassingen vanuit mij voor de leesbaarheid :)

Wizard - Talsere Bubble Build for Greater Rifts

Deze build gaat uit van een Ancient Gesture of Orpheus - bij voorkeur eentje van voor de patch (dus zonder de nerf tot 30-40%)

Damage (self buffs, and no buffs)
The idea is to wear both 6 set Tal Rasha set bonus and 4 set Delsere set bonus along with the new Crown of Primus. You may drop the Crown in favor of the Tal Rasha helm if you are using a 2 handed weapon and can't use the Tal Rasha source. However you will lose the Slow Time Wand, Gesture of Orpheus.

The main decision is about the Slow Time element type. My Gesture of Orpheus rolled arcane damage, so I rolled my strongarm bracers into arcane and removed the fire. 20% arcane, 20% fire ; my slow time was damaging fire.

Helm: Crown of Primus (slow time gains the effect of every rune, Diamond)
Shoulders : Delsere
Neck: Tal Rasha (or hellfire and switch out crown for tal rasha)
Chest: Tal Rasha (4 primary is pretty well)
Legs: Delsere
Boots: Delsere (Meteors are every 8 seconds. Slow time dot is every second)
Belt: Tal Rasha (or witching hour, switch out the crown)
Source: Tal Rasha
Gloves:Tal Rashaa
Ring1: Convention of the Elements (Trapped gem)
Ring2: RoRG (Zei's Stone)
Weapon: Gesture of Orpheus (Slow time cooldown reduction, Emerald)

Skills:
  • Black Hole (Fire. For Strongarm Bonus)
  • Slow Time (Arcane, or switch elements with Black Hole depending on what your wand rolled
  • Magic Weapon
  • Force Armor
  • Piercing Orb (Lightning, Slow Time CDR)
  • Blizzard (Cold, Frozen CC, Cold Blooded 10% bonus)
Basically you cast Black Hole, Piercing Orb Blizzard to keep Tal Rasha buff up, and use Slow Time all around (including on top of you) every second or so. Meteors drop (watch the Convention of Elements buff if you can count 8 seconds for every element..) Blizzard freezes, Black Hole controls, and most importantly you place Slow Time bubbles all around the map that:
  • Makes you receive 25% less damage
  • Makes you attack 10% faster
  • Makes enemies take 10% more damage (* from the Trapped gem)
  • Makes enemies move 80% slower
  • Makes enemy projectiles move 90% slower
  • Makes enemies attack 60% slower
  • Stuns all enemies who enter or leave the bubbles (moving from one bubble to the other WORKS)[/b]
Finally, deals 500M dot with Tal Rasha set bonus at 4 stacks, and 1-1,5 billion dot during Convention of the Elements Arcane cycle. This is increased by buffs such as support WD, Monk, DH, Crusader.

Passives:
Elemental exposure is 100% there, Cold Blooded gives 10% damage when you can keep Blizzard up, Glass Cannon is there because Tal Rasha toughness boost, Evocation is necessary for Slow Time and Black Hole, Arcane Dynamo can work if you have high attack speed and can stack 5 Piercing orbs between Resource Spenders without losing the Tal Rasha buff, Lightning and Arcane CC passives are unnecessary due to Slow Time runes,

Cons:
  • Not fast enough for T6 rift clears. Needs teleport
  • Tal rasha bonus doesn't increase resistances versus poison
Pros:
  • Wonderful CC and wonderful damage
  • Very colorful
  • About 30-40 million toughness due to Tal Rasha bonus
  • No AP problems
  • Engage, control, get the killing blow of battles

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• sorcees
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

Idd, met de Raiment set is niet echt een fijne build op HC te bouwen, bovendien heb ik veel problemen met mijn spirit regeneration, en zonder spirit geen dash en geen life per spirit spent.

Misschien toch maar met een monk in S3 HC starten.

Cititzen of Ladonia

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15:52
Channeling Pylon is met de Rainment set echt top! Loop zelf ook vooral tegen thoughness problemen aan, nog even zoeken hoe dat op te vangen is (buiten het missen van de Unity om)!

<GoT>NightStalker

schaapiej schreef op donderdag 09 april 2015 @ 18:44:
Channeling Pylon is met de Rainment set echt top! Loop zelf ook vooral tegen thoughness problemen aan, nog even zoeken hoe dat op te vangen is (buiten het missen van de Unity om)!
Alternatief 1) (Season only) Spirit Guards, elke keer als je een generator gebruikt ontvang je 30-40 % minder dmg voor 6 secondes... een soort van unity.

Alternatief 2) Crippling wave - Tsunami i.c.m Ancient Parthans defenders.. 10-12 % minder dmg voor elke 'stunned' enemy... toevallig telt frozen ook :)

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-01 17:22

UTADDICT

NERF

Vidra schreef op donderdag 09 april 2015 @ 16:50:
Wederom een staaltje knip en plakwerk - uiteraard met aanpassingen vanuit mij voor de leesbaarheid :)

Deze build gaat uit van een Ancient Gesture of Orpheus - bij voorkeur eentje van voor de patch (dus zonder de nerf tot 30-40%)

The idea is to wear both 6 set Tal Rasha set bonus and 4 set Delsere set bonus along with the new Crown of Primus. You may drop the Crown in favor of the Tal Rasha helm if you are using a 2 handed weapon and can't use the Tal Rasha source. However you will lose the Slow Time Wand, Gesture of Orpheus.

The main decision is about the Slow Time element type. My Gesture of Orpheus rolled arcane damage, so I rolled my strongarm bracers into arcane and removed the fire. 20% arcane, 20% fire ; my slow time was damaging fire.

Skills:
  • Slow Time (Arcane, or switch elements with Black Hole depending on what your wand rolled
  • Magic Weapon
  • Force Armor
Basically you cast Black Hole, Piercing Orb Blizzard to keep Tal Rasha buff up, and use Slow Time all around (including on top of you) every second or so. Meteors drop (watch the Convention of Elements buff if you can count 8 seconds for every element..) Blizzard freezes, Black Hole controls, and most importantly you place Slow Time bubbles all around the map that:
  • Stuns all enemies who enter or leave the bubbles (moving from one bubble to the other WORKS)[/b]
Finally, deals 500M dot with Tal Rasha set bonus at 4 stacks, and 1-1,5 billion dot during Convention of the Elements Arcane cycle. This is increased by buffs such as support WD, Monk, DH, Crusader.

Passives:
Elemental exposure is 100% there, Cold Blooded gives 10% damage when you can keep Blizzard up, Glass Cannon is there because Tal Rasha toughness boost, Evocation is necessary for Slow Time and Black Hole, Arcane Dynamo can work if you have high attack speed and can stack 5 Piercing orbs between Resource Spenders without losing the Tal Rasha buff, Lightning and Arcane CC passives are unnecessary due to Slow Time runes,

Cons:
Pros:
  • Very colorful
  • No AP problems
Vet! Echt een goede patch voor wizards! Ga zodra ik weer in NL ben direct met wiz verder.

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-01 17:46
Authenticating... ben ik de enige die er niet in kan komen momenteel?

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:55
unfor schreef op donderdag 09 april 2015 @ 19:51:
Authenticating... ben ik de enige die er niet in kan komen momenteel?
Wilde net wat zeggen...
Blijft hangen op Authentification...
Afgesloten
Battle.net App wilde niet meer opstarten
Opnieuw geïnstalleerd
Battle.net App start game
Inloggen
Qeue posititie 2 -> 1
Blijft weer bij Authentification hangen..

Echt irritant :(

--> Cancel
Opnieuw inloggen...
Queued 15 -> min later vraagt die weer om je code en hangt weer bij authentification...

http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/10301920783?page=10
Lijkt hierop... maar dat was gisteren opgelost :X

[ Voor 23% gewijzigd door Thalaron op 09-04-2015 20:03 ]

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• schaapiej
Battle.net start hier niet eens op.. wel actief binnen task manager maar verder niks.

<GoT>NightStalker

• Thalaron
http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/14269217352?page=1

FYI
schaapiej schreef op donderdag 09 april 2015 @ 20:08:
Battle.net start hier niet eens op.. wel actief binnen task manager maar verder niks.
Had ik net ook... heb hem opnieuw geïnstalleerd. Weet niet of dat het probleem is echter gezien bovenstaande linkje!

[ Voor 71% gewijzigd door Thalaron op 09-04-2015 20:09 ]

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• Jaer
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12:50
Ik zat net in een game en battle net sloot net af.. sorry jongens ;-)
Probeer het later vanavond wel weer.. en we zaten net lekker te griften.. :/

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:23
Ohh ik dacht dat het aan mij lag, gister heartstone erafgeknikkert..

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

• Thalaron
Dj Neo Ziggy schreef op donderdag 09 april 2015 @ 20:26:
Ohh ik dacht dat het aan mij lag, gister heartstone erafgeknikkert..
Zag op Battle.net een ouder bericht welke gesloten was... het was gisteren dus OOK... en dat was inmiddels opgelost...

Kut xD

Dacht even D3 opnieuw op de starten ivm loot, maar dat was dus niet handig. 8)7

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• Thalaron
Angeloonie schreef op donderdag 09 april 2015 @ 20:29:
Kut xD

Dacht even D3 opnieuw op de starten ivm loot, maar dat was dus niet handig. 8)7
Niet handig nee :X

• Bossie
  • Laatst online: 29-01 21:23
Angeloonie schreef op donderdag 09 april 2015 @ 20:37:
Tijd om wat anders te gaan doen dus :+
Dacht ik ook, maar blijkbaar ben ik inmiddels door de queue.
Moet helaas nog wel de patch downloaden :O

Ik geef het nog een kwartiertje :X

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Thalaron
Update van afgelopen minuut:

"I'm afraid there is no further news. It seems to be more of an issue with the launcher login itself (hence forum login works).

Although the launcher does not seem to start (or starts minimized) it will go in after a while but chances are you will get stuck at the authentication stage.

It is affecting most blizzard games and is therefore a priority, they are working on it."

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 25-01 20:48
Als je de launcher voorbij gaat met snelkoppeling naar diablo3.exe te maken met -launch erachter in de eigenschappen, kun je wel op de amerikaanse servers komen, als je dat in options ff wijzigt.

• Thalaron
bangkirai schreef op donderdag 09 april 2015 @ 21:01:
Als je de launcher voorbij gaat met snelkoppeling naar diablo3.exe te maken met -launch erachter in de eigenschappen, kun je wel op de amerikaanse servers komen, als je dat in options ff wijzigt.
En wat heb je daar aan?
Zit op OSX overigens.. heb niet zoveel aan een .exe :+

In elk geval is battle.net armory up to date 8)7

ff patsen nu het kan >:)
Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/2qvsfw4.png

[ Voor 14% gewijzigd door Thalaron op 09-04-2015 21:26 ]

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08-01 12:59

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Zijn je souls nou alweer op? :+

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14:54

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Thalaron schreef op donderdag 09 april 2015 @ 21:03:
[...]

En wat heb je daar aan?
Zit op OSX overigens.. heb niet zoveel aan een .exe :+

In elk geval is battle.net armory up to date 8)7

ff patsen nu het kan >:)
[afbeelding]
gratz die is heel mooi!

Battle.net || Strava

• Thalaron
Jep...
Wilde er wat aan doen maar Blizzard werkt niet mee :(

• sorcees
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

Ik kom er ook niet in, echt bagger op deze manier.
Ben benieuwd of het morgen met de start van S3 beter gaat, 18:00 uur zit ik klaar.
Barb, monk, wiz of toch DH, ik weet het nog steeds niet.
wellicht weer eens een barb op HC, al lang niet meer gespeeld.

Op de amerikaanse servers geen inlogproblemen, dan maar daar ff spelen.

[ Voor 12% gewijzigd door sorcees op 09-04-2015 23:07 ]

Cititzen of Ladonia

• Thalaron
Hij doet het weer!

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:13

Thompson

Beeromaniac

Denk ik dat of klopt dit niet;

http://us.battle.net/d3/en/class/monk/passive/transcendence

Met een health globe bonus van 20k zou je dan dus 0,4*20k = 8k life per spirit spent moeten krijgen? Dat is natuurlijk bizar veel en hoef je maar op 1 item een healthglobe bonus te hebben.

Beeromaniac

Hm, dat is inderdaad apart. Dat is dus meer dan 2 miljoen hp healen op een volle globe spirit spenden, in het geval van mijn monk. Vier maal het aantal hp dat ik heb.

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
De Restraint+Focus set is wel erg nice, of zie ik het te rooskleurig in?

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper? - R.I.P. Pricewatch

• unfor
  • Laatst online: 21-01 17:46
Thompson schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 00:15:
Denk ik dat of klopt dit niet;

http://us.battle.net/d3/en/class/monk/passive/transcendence

Met een health globe bonus van 20k zou je dan dus 0,4*20k = 8k life per spirit spent moeten krijgen? Dat is natuurlijk bizar veel en hoef je maar op 1 item een healthglobe bonus te hebben.
waar heb jij leren rekenen? 0.4% van 20.000 is niet 8.000 ;)

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:13

Thompson

Beeromaniac

unfor schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 00:35:
[...]
waar heb jij leren rekenen? 0.4% van 20.000 is niet 8.000 ;)
:') lol hoe kom ik daar bij idd. Brainfart I guess, lange dag gehad...

Beeromaniac

Remy!!!! schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 00:27:
Voor sommige builds wel. Ben nu een lightning DH aan het levellen die beide moet krijgen, in combinatie met de Unhallowed Essence set. Dat zijn flinke damage boosts.

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-11-2025

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Nou Crusader is vet! Net met een andere crus en DH 3 man 48 gedaan ondanks de ruk gear waar ik en de andere crus mee liepen. De dmg is echt super nog nooit zulke hoge nummers voorbij zien komen. 4-6+miljard is erg nice!

1 crus met cross SB en de andere met pound voor de elites en ze smelten gewoon! Nou nog een mooie furnace en dan ben ik gewoon nog sterker.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Pff...net meer dan 80 souls uitgegeven om mijn Meticulous Bolts van 15% elemental arrow damage te voorzien. Kreeg helaas twee keer 10%. Voor de rest heeft 'ie wel alle juiste stats en ik heb ook een aardige (niet ancient) Kridershot, dus de UE build begint goed. :) Vooralsnog zonder UE items, maar dat komt nog wel. :P

[ Voor 9% gewijzigd door Deadsmell op 10-04-2015 01:18 ]

• Thalaron
2.678 Mio DPS Sheet met mijn Unhallowed DH :)
Moet het wel met Ancient Uksang wat uiteraard wat meer Hatred issues oplevert... ben wel benieuwd in leuke party :9

Miura

Op het moment van schrijven is Armory nog niet up to date...
Hij heeft inmiddels de bekende set ringen aan + Uksang + Reapers... Zodra je die ziet is het "de juiste"

Heb wel een Kridershot met ong 2750 DPS en 9% Elite erop. Ga binnenkort een keertje testen. En wil ook nog een MultiShot build gaan bouwen... Heb de set echter nog maar 1x... Vannacht ee Kridershot gevonden!... Was hij slechter dan mijn huidige :(

Over de "Kridershot" build... Iemand die een idee heeft of een WH of Thundergods beter is? Heb beide.. WH met dikke rolls en Ancient Thundergods met zeer leuke rolls...

[ Voor 79% gewijzigd door Thalaron op 10-04-2015 04:26 ]

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-01 17:43
Remy!!!! schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 00:27:
Ik gebruik de set op mijn condemn crusader, vond het wat tegenvallen tot nu toe.
Ik mis een flinke bak toughness door missen unity en 45% elite damage en 20% lightning damage.
Door gebrek aan toughness heb ik diamonds moeten inzetten ipv Ruby's wat ook 15% damage kost.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Gisteren nog wat laatste testjes met m'n monk gedraait.. maar kon geen combinatie vinden die uiteindelijk beter was dan de builds op diablofans al hadden.

Poging 1:

Mantra of Salvation: 35 % dodge rune naar 20 % armor
Wildebeest naar Esoteric

Reden:

Extra armor om het physical dmg reductie gedeelte van de Esoteric op te vangen.
Veel meer toughness, waardoor de life per second van Wildebeest niet meer nodig hoort te zijn...

Faalt omdat:

De verhouding minder damage ontvangen tegenover healing verlies is te groot.

Poging 2:

Mantra of Salvation vervangen met Mantra of Conviction
Gogok of Swiftness vervangen met Esoteric

Reden:

Minder attack speed / cdr opofferen voor een hogere toughness, Esoteric + Wildebeest voor defensives.
Daarna mantra of salvation opofferen om weer op gelijke toughness te komen, en monsters meer damage te laten vangen.

Faalt omdat:

Voelde te squishy, alhoewel de toughness gelijkwaardig was, is het 100 % ontwijken van een aanval nog steeds beter dan de damage met 35 % te verlagen.

Poging 3:

Fist of Thunder - Quickening als generator
Breath of Heaven - Infused with Light omzetten naar Blinding Flash (29 % dmg rune).

Reden:

Quickening is onze sterkste generator, maar is langzamer, effectief is dit dus de generator die het minst van Breath of Heaven gebruik maakt. De kleine vermindering in Spirit generatie vs 29 % extra damage.

Faalde omdat:

Eerlijk gezegt geen flauw idee..Misschien zat de g.rift niet mee.. maar het voelde trager. De hits waren hoger en je zat meer in een "Generator tot je een volle spirit bol hebt... Flash... spam dashing strike (tot je 1 charge over houd).. en terug naar de generator". Misschien was de verminderde hoeveelheid DS de doorslaggevende factor.

Poging 4:

Crippling Wave - Tsunami als generator
Gogok of Swiftness vervangen met Pain Enhancer

Reden:

3 % attack speed per monsters met de dot op zich... Crippling wave raakt de meeste monsters.. dus ook de hoogste kans om een crit te doen op een monster en daardoor dus ook de 'beste' manier om de dot te verspreiden. Vooral op hogere densities kan dit voor enorm hoge attack speeds zorgen.

Faalde omdat:

Falen zou ik het niet noemen, maar het verschoof de tijdslijnen in een rift lichtelijk..
Een guardian laten spawnen koste minder tijd (30 tot 60 sec ongeveer) maar het gevecht met de guardian duurde iets langer (tenzij je één hebt die minstens 4 adds constant up heeft).
De voornaamste reden dat ik hier niet ver mee kwam, is denk ik te danken aan het niet hebben van de ancient parthans defenders, waardoor mijn Toughness wat aan de lage kant zat.

------------------------

Ik weet op het moment in ieder geval genoeg om in S3 een leuke start te kunnen maken.
Een paar van de pogingen hadden misschien betere resultaten gehaald als ik Life per Hit of Life per spirit spend op mn wapen had, ipv Spirit. Maar ja.. als je niets beters hebt, moet je het er maar mee doen.

DS is leuk voor de greater rifts, maar voor T6 clears is de WoL / EP combinatie sneller.
Laat het maar 18:00 zijn! :)

[ Voor 3% gewijzigd door Sabrac op 10-04-2015 08:17 ]

• 3xNix
  • Laatst online: 13-07-2025

3xNix

golfr in hart en nieren

Ooooh S3 pas om 18.00 zo veel ga ik dus niet achter lopen.
Heb al een week+ geen D3 meer aangeraakt, sinds het overlijden van mijn Baba.

Heb er wel weer zin an in S3 *O*

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:23
Het beste vond ik wel dat ze je xp van je S2 opgeteld werd bij de main. Zo had ik ineens 333 paragon levels.
Zouden ze dat ook bij S3 ook weer doen?

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
na een season wordt je season EXP in je account EXP pool toegevoegd, je krijgt echter steeds minder lvls omdat elke level steeds meer absolute EXP vereist.

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

• makooy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 29-01 23:16
Krijgen we in Season 3 ook weer 40% exp boost erbij?

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 29-01 08:48
Dat geeft wel een mooie boost om toch Season te spelen, je non season chars worden er aan het eind van het seaons (door de P-exp) toch sterker.

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Als je S3 speelt krijg je inderdaad (uiteindelijk) de Paragon experience er wel bij.. en ook de gear komt uiteindelijk wel weer op non season terecht... het grootste "nadeel" is dat je weer alle gear moet verzamelen en dus het tempo waarmee je experience binnen haalt, initieel lager zal liggen ten opzichte van op non season doorspelen.

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:04

Grin

Ride si sapis.

prutser001 schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 01:11:
Nou Crusader is vet! Net met een andere crus en DH 3 man 48 gedaan ondanks de ruk gear waar ik en de andere crus mee liepen. De dmg is echt super nog nooit zulke hoge nummers voorbij zien komen. 4-6+miljard is erg nice!

1 crus met cross SB en de andere met pound voor de elites en ze smelten gewoon! Nou nog een mooie furnace en dan ben ik gewoon nog sterker.
Prachtig dat de ervaringen worden gedeeld maar wat is je build? Link i.i.g. even je char (of zet dat in je signature), zonder deze info kunnen wij weinig met je post. Alvast bedankt!

Gister nog ff met de Monk lopen solo prutsen, 44 gehaald zonder problemen: NOT... Ruim 6 minuten over voor RG Orlash; niks aan de hand dacht ik! Zat ik daar even verkeerd, ze hebben die gast aangepast met gruwelijk vervelende clones/dmg. Het leek wel een soort mini Diablo! Uiteindelijk maar ~1 minuut over... -O- Naja, 940 bloodshared cap :*)

[ Voor 23% gewijzigd door Grin op 10-04-2015 08:54 ]

NewsBlur || My Fujifilm gear

• makooy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 29-01 23:16
Sabrac schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 08:47:
Als je S3 speelt krijg je inderdaad (uiteindelijk) de Paragon experience er wel bij.. en ook de gear komt uiteindelijk wel weer op non season terecht... het grootste "nadeel" is dat je weer alle gear moet verzamelen en dus het tempo waarmee je experience binnen haalt, initieel lager zal liggen ten opzichte van op non season doorspelen.
Was toch ook zo dat er met S2 een 40% exp boost in zat?

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

TerrorSource schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 08:49:
[...]

Was toch ook zo dat er met S2 een 40% exp boost in zat?
Ik heb dit vaak gehoord, maar nooit echt bevestigt gezien, gezien in dezelfde periode namelijk ook de werking van experience gear veranderd was.

ok.. zeg ik net dat DS niet zo goed was voor T6.. en dat je liever WoL / EP wilt..
komt quin met deze video:

https://www.youtube.com/watch?v=gxCvkp6zfLg

... laat maar :P DS werkt geweldig voor T6 clears :)

[ Voor 24% gewijzigd door Sabrac op 10-04-2015 08:52 ]

• schaapiej
Sabrac schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 08:50:
[...]

Ik heb dit vaak gehoord, maar nooit echt bevestigt gezien, gezien in dezelfde periode namelijk ook de werking van experience gear veranderd was.

ok.. zeg ik net dat DS niet zo goed was voor T6.. en dat je liever WoL / EP wilt..

YouTube: Diablo 3: T6 God Monk (Patch 2.2)

Damn dat is zeker snel.
En laat ik nou net gister dit wapen hebben gevonden:

Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/2mg1a1w.jpg

Vit naar CDR en dan een gift denk ik? :)

Edit: zie die van Quin69 ook met CDR extra en de rest heeft die van mij een dikkere roll (behalve de DEX)... CDR it is! :P

[ Voor 12% gewijzigd door schaapiej op 10-04-2015 09:18 ]

<GoT>NightStalker

Eerst gift, dan vit naar CDR :P (dan zit de socket niet meer in de mogelijke roll list ^^).

• schaapiej
Sabrac schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 09:18:
Eerst gift, dan vit naar CDR :P (dan zit de socket niet meer in de mogelijke roll list ^^).
Ja dat sowieso, type het inderdaad verkeerd om! :p

<GoT>NightStalker

Persoonlijk zou ik nooit een gift aan In-Geom besteden. Het was een leuk item op PTR patch 2, maar nu is het eigenlijk alleen interessant voor speedruns (kill pack -> spam movement skill na volgende pack, etc.). Voor hogere tiers heb je er weinig aan.

<GOT> Zarhrezz#2885

Sabrac schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 08:50:
[...]

YouTube: Diablo 3: T6 God Monk (Patch 2.2)

Damn, dat is een leuke build! De Jesus Monk! _O-

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Heb je de CDR wel nodig dan met die cooldown reduction die het wapen zelf al geeft? Ik zou eerst even testen...

Vicariously I live while the whole world dies

Zarhrezz schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 09:21:
Persoonlijk zou ik nooit een gift aan In-Geom besteden. Het was een leuk item op PTR patch 2, maar nu is het eigenlijk alleen interessant voor speedruns (kill pack -> spam movement skill na volgende pack, etc.). Voor hogere tiers heb je er weinig aan.
Daarentegen.. als je er toch een stuk of 7 hebt.. waarom niet :P
Ik heb zelfs Gifts op follower weapons gebruikt.. had er teveel.

• FireDrunk
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:07
* FireDrunk heeft 12 gifts.... 8-)

Je moet er ook weer niet te zuinig mee omgaan :P

Even niets...

Vicarious schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 09:22:
Heb je de CDR wel nodig dan met die cooldown reduction die het wapen zelf al geeft? Ik zou eerst even testen...
Goed punt, welke meerwaarde heeft CDR in dit geval.. Zolang je geen elite tegen komt heeft het een meerwaarde.. maar anders is het inderdaad niet zoveel.
Misschien dat attack speed of de vit die er al op zit in dat geval beter is. Had het op die manier nog niet bekeken.

Verwijderd

Gisterenavond wat met de rainments set zitten spelen op T6 ... is wel leuk (en eens anders dan Wol spam)
maar heb toch besloten in S3 geen monk (mijn S2 main) meer te spelen. Denk dat ik eens een WD ga spelen. Benieuwd naar die nieuwe S3 legendary (die je garg vervangt door 3 kleinere maar sterkere gargs)
Gisteren even verder geexperimenteerd met mijn Bastion of Will Krider DH ... heerlijk dat ik nu solo 45 keys kan ophalen :) De huidige setup is nog met classic M6, ancient krider en bastion of will.

Hopelijk dit weekend testen met de lightning setup met UE, Bastion of Will, Krider.

Dit weekend maar even aan de slag gaan met mijn 0dps WD (op NS) en wellicht met de Wizzie.

Gisteren een clear geweest door Zero Empathy (ZE) met een 0dps WD, een crusader, een BoW Krider DH en een Wizard .... op GRIFT 64 _/-\o_ :Y)

[ Voor 5% gewijzigd door Vidra op 10-04-2015 10:12 ]

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• cybergi
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-08-2019

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Vidra schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 10:11:
Gisteren even verder geexperimenteerd met mijn Bastion of Will Krider DH ... heerlijk dat ik nu solo 45 keys kan ophalen :) De huidige setup is nog met classic M6, ancient krider en bastion of will.

Hopelijk dit weekend testen met de lightning setup met UE, Bastion of Will, Krider.

Daarnaast maar even aan de slag met mijn 0dps WD (op NS) en nog maar even met de Wizzie aan de gang. Gisteren een clear geweest door Zero Empathy (ZE) met een 0dps WD, een crusader, een BoW Krider DH en een Wizard .... op GRIFT 64 _/-\o_
0dps wd blijft belangrijk op hooge grifts.

gisteren een beetje zitten testen met de DH maar ik kom er nog niet echt uit. Nats broek weer niet gevonden..en nog hier en daar wat items nodig.

Maar zonder controlle is het lastig.

D3 Profile¦ArchangelINC#2253

cybergi schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 10:13:
[...]

0dps wd blijft belangrijk op hooge grifts.

gisteren een beetje zitten testen met de DH maar ik kom er nog niet echt uit. Nats broek weer niet gevonden..en nog hier en daar wat items nodig.

Maar zonder controlle is het lastig.
Heb je al geëxperimenteerd met de classic M6, Bastion of Will - hierbij kan je zowel een Krider combineren danwel een Arcane Barb (dan elemental arrow uitruilen voor Evasive Fire/Focus).

Het is een cold build > dus cold reapers wraps, etc.

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Vidra schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 10:11:

Dit weekend maar even aan de slag gaan met mijn 0dps WD (op NS) en wellicht met de Wizzie.

Gisteren een clear geweest door Zero Empathy (ZE) met een 0dps WD, een crusader, een BoW Krider DH en een Wizard .... op GRIFT 64 _/-\o_ :Y)
Erg fijn dat we eindelijk van de 'default high Grift' groepssamenstelling (2*DH, WD, crus) zijn verlost!
Wat ik dan wel weer leuk vind is dat de zdps crus behouden blijft, heb ik daar niet voor niets zoveel tijd ingestoken! :)

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17-01 11:45
Grin schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 10:25:
[...]

Erg fijn dat we eindelijk van de 'default high Grift' groepssamenstelling (2*DH, WD, crus) zijn verlost!
Wat ik dan wel weer leuk vind is dat de zdps crus behouden blijft, heb ik daar niet voor niets zoveel tijd ingestoken! :)
Echter, nog steeds geen Barb... :F

Apsie's profiel

• FireDrunk
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:07
Voor 4 man party misschien niet, maar voor 2 man parties was DH + Barb erg goed...

[ Voor 3% gewijzigd door FireDrunk op 10-04-2015 10:27 ]

Even niets...

Verwijderd

Iemand level plekje over voor vanavond? Ga een DH spelen.

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Apsie schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 10:26:
[...]

Echter, nog steeds geen Barb... :F
Barfs :r

>:) ;)

Grin schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 10:25:
[...]

Indien er geen wizzie beschikbaar is, kan je ook weer op de 2e DH tour hoor :D

• Apsie
FireDrunk schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 10:27:
Voor 4 man party misschien niet, maar voor 2 man parties was DH + Barb erg goed...
Heb gisteren wat gespeedrift op 44/45 (WD Full Zuni + Barb met de nieuwe set) en inderdaad, werkt goed :)

Apsie's profiel

• Thalaron
FireDrunk schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 09:22:
* FireDrunk heeft 12 gifts.... 8-)

Je moet er ook weer niet te zuinig mee omgaan :P
Ik heb er nu 11 op stash..
Je moest eens zien waar ik ze af en toe op zet haha... Die dingen vliegen me toch om de oren en wapens ho maar... Ben ook een DH aan het bouwen voor speed bounties. Zodra ik een ancient versie van die one handed set xBows vang gaan dr ook 2 gifts op...

Mijn beleid is: 3 op voorraad voor BiS items = prima... Heb sinds maand 2 van de komst van de Gift maar 1 keer op op 3 Gifts gestaan :)

Wapens van Followers heb ik zelfs gegift :+

Thalaron schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 10:38:
[...]

Ik heb er nu 11 op stash..
Je moest eens zien waar ik ze af en toe op zet haha... Die dingen vliegen me toch om de oren en wapens ho maar... Ben ook een DH aan het bouwen voor speed bounties. Zodra ik een ancient versie van die one handed set xBows vang gaan dr ook 2 gifts op...

Mijn beleid is: 3 op voorraad voor BiS items = prima... Heb sinds maand 2 van de komst van de Gift maar 1 keer op op 3 Gifts gestaan :)

Wapens van Followers heb ik zelfs gegift :+
Lekker bezig :D Ik heb mijn Danetta's, etc. al gegift, en heb er nog zo'n 16 ofzo :+

Verwijderd schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 10:27:
Iemand level plekje over voor vanavond? Ga een DH spelen.
Er zulllen vanavond vast genoeg leveling parties gemaakt worden.
Gewoon de tweakers community joinen of op de GoT / SG TS komen.. zijn vast wel mensen met plek :)

Sabrac schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 10:44:
[...]

Er zulllen vanavond vast genoeg leveling parties gemaakt worden.
Gewoon de tweakers community joinen of op de GoT / SG TS komen.. zijn vast wel mensen met plek :)
Teamspeak downloaden @ Teamspeak.com
Server adres: ts.solidaritygaming.com (geen wachtwoord) - graag even inloggen met je battle tag als username

Uiteraard is een headset met mic vereist 8) - maar luisteren mag ook hoor :+

Vidra schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 10:48:
[...]

Teamspeak downloaden @ Teamspeak.com
Server adres: ts.solidaritygaming.com (geen wachtwoord) - graag even inloggen met je battle tag als username

Uiteraard is een headset met mic vereist 8) - maar luisteren mag ook hoor :+
Luisteren mag... praten moet?
Geen wonder dat het altijd z'on gezellige chaos is :)

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17-10-2025
Wizard of Monk voor S3 mmmmm blijft lastig.

Barbarian heb ik nu wel effe gezien en die FC speelstijl die dan in Monk weer lijkt terug te komen met DS doet me meer richting Wizard gaan... Maar als je dan Quin z'n filmpje ziet... zo iets ga je met een Wizard nooit kunnen.

Eeuwig dilemma en slechts tijd om 1 class deftig te spelen :/

• Omisys
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12:02
Zal Pet WD deze patch snelle T6 runs kunnen doen? Vind WD de leukste class maar als ik dan kijk hoe snel een monk/barb/dh T6 kon runnen afgelopen season moet ik toch wel een beetje huilen van binnen. In groups liep je eigenlijk ook alleen maar achter de feiten aan. Zal dat dit seizoen beter zijn?
Omisys schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 11:34:
Zal Pet WD deze patch snelle T6 runs kunnen doen? Vind WD de leukste class maar als ik dan kijk hoe snel een monk/barb/dh T6 kon runnen afgelopen season moet ik toch wel een beetje huilen van binnen. In groups liep je eigenlijk ook alleen maar achter de feiten aan. Zal dat dit seizoen beter zijn?
Als Pet wd ben je afhankelijk van de AI van de pets... daar waar je als monk/barb/dh zelf kan bepalen dat je je hoge dmg op de elite wilt focussen.. de rest valt toch wel om... is dat voor een Pet wd wat lastiger te doen. Ik betwijfel het.. maar ik speel dan ook geen WD.

• Apsie
Omisys schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 11:34:
De WD zal nooit zo snel worden (oké, zeg nooit nooit) als een Reakor Barb, die gaan er doorheen als een malle _/-\o_
Daarintegen is T6 een makkie met een complete Zuni (met Doggies en Fierce) en is het ook lekker snel :)

Apsie's profiel

Inrage schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 11:31:
Wizard of Monk voor S3 mmmmm blijft lastig.

Barbarian heb ik nu wel effe gezien en die FC speelstijl die dan in Monk weer lijkt terug te komen met DS doet me meer richting Wizard gaan... Maar als je dan Quin z'n filmpje ziet... zo iets ga je met een Wizard nooit kunnen.

Eeuwig dilemma en slechts tijd om 1 class deftig te spelen :/
Precies mijn dilemma. Er is zoveel leuks om te spelen op het moment. Ik twijfel nog tussen barb, monk en wiz voor season 3. Denk dat ik eerst mijn UE DH maar eens af maak en over een paar weken aan season 3 begin, als er wat meer duidelijkheid is over effectieve builds. En nieuws over Mortick's Brace.
Deadsmell schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 11:58:
[...]

En nieuws over Mortick's Brace.
Ik zou er niet vanuit gaan dat deze tijdens een season alsnog geintroduceerd wordt.

• Mofkees
Mortick's komt vast niet meer tussendoor hoor. dat terzijde ga ik vanavond maar met een wiz beginnen denk ik, metoer blijft een van leukste spellen.

Sabrac schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 12:01:
[...]

Ik zou er niet vanuit gaan dat deze tijdens een season alsnog geintroduceerd wordt.
Dat verwacht ik ook niet. Barbs schijnen het helemaal niet zo slecht te doen zonder de bracers. Ze komen nog steeds tot 55 ofzo. Misschien toch maar barb in season dan.

• Ruigerock
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09-01-2024

Ruigerock

Keep calm and stay metal

Vidra schreef op donderdag 09 april 2015 @ 16:32:
[...]
Hydra attacks triggeren inderdaad niet de elemental stacks waar je naar op zoek bent...
Bedankt voor het delen van de Slow Time/Tal Rasha build.

Was ik blij dat ik een wizard met complete Tal Rasha in de stalling had staan, ik kon meteen aan de slag met mijn eigen verzonnen build. De nieuwe items vallen als bosjes en intussen kan ik zonder enige moeite een GR31 doen in 4 minuten, bizar zeg! (bye bye firebird dots) De top GR50 builds zijn beter bedacht maar ik kijk hoe ver ik kan komen met deze opstelling :P

Nieuwe Obsedian Ring of the Zodiac lijkt me wel relax om de Black Hole/Teleport van cooldown af te houden.

Diablo 3 - Battle.net

Ruigerock schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 12:35:
[...]

Bedankt voor het delen van de Slow Time/Tal Rasha build.

Was ik blij dat ik een wizard met complete Tal Rasha in de stalling had staan, ik kon meteen aan de slag met mijn eigen verzonnen build. De nieuwe items vallen als bosjes en intussen kan ik zonder enige moeite een GR31 doen in 4 minuten, bizar zeg! (bye bye firebird dots) De top GR50 builds zijn beter bedacht maar ik kijk hoe ver ik kan komen met deze opstelling :P

Nieuwe Obsedian Ring of the Zodiac lijkt me wel relax om de Black Hole/Teleport van cooldown af te houden.
Dat is inderdaad voor een S3 build wellicht handig, alleen de huidige bastion of will bonus is massive... we gaan het zien :P

Vidra schreef op donderdag 09 april 2015 @ 16:50:

Skills:
  • Magic Weapon
  • Force Armor

Passives:

Cons:
Pros:
  • Very colorful
  • No AP problems
Inmiddels zijn er aanpassingen:
- Crown of Primus > droppen en vervangen door een helm (tal/delsere)
- Nilfur Boots dragen

Ik begrijp dat er ook een nieuwe build aan zit te komen met een Grand Vizier - waarbij meteor:comets hitten voor 4-5B per comet ...

• Def87
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 29-01 19:21
Had ik net een redelijke S2 monk ( EP + WoL ) en wilde met een Barb beginnen in S3, zie ik ook net Quins God Monk. Misschien dat ik mijn huidige monk dan maar ga aanpassen ( heb nog wat set items liggen ) en dat ik voor S3 of voor een Barb of Wizard ga. Waarschijnlijk beslis ik pas in het Character creation menu wat ik ga doen vanavond :D

XBL/PSN Gamertag : LokiNL#1132

• Thalaron
Heb Nats set met strafe build inmiddels wat uitgetest. Werkt wel aardig. Voordeel is dat je direct veel dmg doet en mobiel bent! Wel met Focus en Restraint getest die nu op mijn Unhallowed zitten. Kwam zo nu en dan wel wat hatred tekort maar denk dat dat een kwestie is van wennen en passives.

Had wel het idee dat ik met cold rune meer dmg deed (neem even aan dat die BotT en Cull of the Weak proct)

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17-10-2025
Vidra schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 12:55:
[...]

Inmiddels zijn er aanpassingen:
- Crown of Primus > droppen en vervangen door een helm (tal/delsere)
- Nilfur Boots dragen

Ik begrijp dat er ook een nieuwe build aan zit te komen met een Grand Vizier - waarbij meteor:comets hitten voor 4-5B per comet ...
Best wel lullig dat de beste build op basis van een item is dat je niet meer kan krijgen :)
Inrage schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 14:11:
[...]

Best wel lullig dat de beste build op basis van een item is dat je niet meer kan krijgen :)
Heerlijk he :9

Zo komen er vast nog wel meer voorbeelden :*)

• cable-one
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 29-01 14:50
season 3 start op 0600 CET.
Dan zou deze toch moeten zijn begonnen ?
Of werken ze met een 12 uurs notatie ?
cable-one schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 14:19:
Season 3 start in Europa om 18.00 CET

• Grin

Grin

Ride si sapis.

cable-one schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 14:19:
Amerikanen hè...
Die werken niet met 24h tijden.
Inrage schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 14:11:
[...]

Huh zijn die boots ook al uit de game?

[ Voor 32% gewijzigd door Grin op 10-04-2015 14:23 ]

Verwijderd

Zolang het maar begonnen is voordat ik thuis ben :D

• sorcees
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

Vlug naar huis, eten, tukkie doen en dan dooorhalen!

Cititzen of Ladonia

Verwijderd schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 14:23:
Zolang het maar begonnen is voordat ik thuis ben :D
Bedoel je niet andersom? zolang je maar thuis bent voordat het begint? Zou geen minuut willen missen van de start :P

Verwijderd

Sabrac schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 14:25:
[...]

Bedoel je niet andersom? zolang je maar thuis bent voordat het begint? Zou geen minuut willen missen van de start :P
Nee ik bedoelde het zo, zou geen minuut willen hoeven wachten :P
Lekker gaan met die banaan!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-01 19:34
Ik ben rond 19:00 thuis en klaar om tot uurtje of 24:00 naar lvl 70 te gaan.

Als er mensen zin hebben om een party te maken? Ik ga voor Dashing Strike monk :)

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-11-2025

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Grin schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 08:48:
[...]

Prachtig dat de ervaringen worden gedeeld maar wat is je build? Link i.i.g. even je char (of zet dat in je signature), zonder deze info kunnen wij weinig met je post. Alvast bedankt!

Gister nog ff met de Monk lopen solo prutsen, 44 gehaald zonder problemen: NOT... Ruim 6 minuten over voor RG Orlash; niks aan de hand dacht ik! Zat ik daar even verkeerd, ze hebben die gast aangepast met gruwelijk vervelende clones/dmg. Het leek wel een soort mini Diablo! Uiteindelijk maar ~1 minuut over... -O- Naja, 940 bloodshared cap :*)
Sorry was al laat dus ontschoot me ff.

http://www.diabloprogress...ntium-2220/Dummy/56897943

Het zal nu niet helemaal kloppen maar voor Grifts gebruik ik een iets andere build afhankelijk van de samenstelling van de groep. Als het een 4 man groepje is neem ik shield bash-pound mee en iron skin-steel skin mee. Als je Provoke(50% shield block) combineert met pound kun je 4-6miljard crits krijgen.
Ik ben nog een beetje aan het prutsen met Punish+Angel Hair Braid ipv shield glare met 5 stacks roland kun je in 1-2 seconden weer je wrath opvullen maar moet hier nog meer mee proberen.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

• Ioramus
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 28-01 13:23
RedHat schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 14:32:

Als er mensen zin hebben om een party te maken? Ik ga voor Dashing Strike monk :)
Ik hoop het voor je (en voor mezelf) maar ben bang dat het verschijnsel "queing" weer gaat optreden om 18:00 dus als je nog niet bent ingelogged ...

• Mofkees
RedHat schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 14:32:

we gaan waarschijnlijk uiteten, anders kom ik eraan! Mss rond een uur of 11 wat meeliften :D

• Thalaron
Ik heb vanavond een bruiloft.. net van de trouwerij thuis..
Dus daarom speel ik geen s03 :P

Ik sla s03 over... of ik moet binnen 2 maanden dusdanig veel gaar hebben dat ik misschien in de laatste helft nog instap... zie voor nu niet echt nut... teveel nieuwe spullen om te grinden!

Kan iemand mij vertellen of die Unhallowed build met Kridershot puur is vanwege dat je geen hatred problemen krijgt of mis ik iets? Ofwel: Indien je met een ander wapen (Uksang) je Hatred enigszins op peil kan houden lijkt me deze build verder geen probleem om deze zonder Kridershot te gebruiken? Uiteraard zal dit veel prettiger/makkelijker spelen... wellicht dat zo nu en dan een generator moeten gebruiken nodig is maar aan de andere kant geeft Uksang wel Lightning % wat wellicht iets opvangt.

Zit buiten op de MacBook... niet echt handig om het daarmee goed te testen ;(

[ Voor 50% gewijzigd door Thalaron op 10-04-2015 15:24 ]

• Nephalem
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-11-2025
Heb totaal geen gear op mijn wizard, dus ideaal moment om voor s3 eentje te starten. Vanavond op de got community een party maken en hoppa!

<GoT>Nephalem#1159 PoE

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Thalaron schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 15:18:
Ik heb vanavond een bruiloft.. net van de trouwerij thuis..
Dus daarom speel ik geen s03 :P

Ik sla s03 over... of ik moet binnen 2 maanden dusdanig veel gaar hebben dat ik misschien in de laatste helft nog instap... zie voor nu niet echt nut... teveel nieuwe spullen om te grinden!
QFT
Ga S03 ook niet spelen, op NS zit door 2.2 nog veel teveel uitdaging/verzameldrang. Daarnaast gaat S03 ruim 4 maanden duren (bron: YouTube interview met Wyatt Cheng - Senior Technical Game Designer @ D3, als je 20 minuten over hebt: kijken!) en dat is mij toch net even te lang. S02 vond ik prima qua duur.

• Apsie
Grin schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 15:26:
[...]

QFT
Ga S03 ook niet spelen, op NS zit door 2.2 nog veel teveel uitdaging/verzameldrang. Daarnaast gaat S03 ruim 4 maanden duren (bron: YouTube interview met Wyatt Cheng - Senior Technical Game Designer @ D3, als je 20 minuten over hebt: kijken!) en dat is mij toch net even te lang. S02 vond ik prima qua duur.
Ik blijf ook nog even op non season, eerst alle nieuwe dingen testen/zien... :o Dat is wat makkelijker met een hoog paragon gehalte...
Veuls te leuk om helemaal opnieuw te beginnen :)

Apsie's profiel

Grin schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 15:26:
[...]

QFT
Een 2 maanden durend seizoen was eigenlijk te kort ... 4 maanden biedt in iedergeval genoeg tijd. Uit hetzelfde interview blijkt ook dat de volgende content patch dan ook pas over 4 maanden wordt verwacht. :X

Pagina: 1 ... 72 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.