Even niets...
Barb is momenteeldrachir schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 16:28:
Zit te twijfelen of een barb of crusader te rollen in nieuwe seizoen, vorige 2 seizoenen was ik monk. Lastig, lastig..
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
En Waarom is BarbVidra schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 16:38:
[...]
Barb is momenteel.... dus ik zou zeggen monk of sader
Raekor barb doet het prima, IK set ook, nieuwe set ook.
Dat jij het niet leuk vind is wat anders
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Ik speel geen barb; alleen wiz, wd en dh; er staan al genoeg artikelen op Battle.net forums dat de Barb niet de oplossing is voor hogere rifts. Speedrifts en T6 is inderdaad geen probleem.Angeloonie schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 16:42:
[...]
En Waarom is Barb?
Alkhaizer is ook al afgehaakt van de Barb ...
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
Hoe/waar kan ik zien hoe die ring het in EU doet?
Linkje: Restraint maar dan dus met 49%
[ Voor 50% gewijzigd door Thalaron op 10-04-2015 17:26 ]
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
De nieuwe roland set met die bracers lijkt me leuk om te proberen. Akkhans set niet zo'n fan van met mass cdr stacken. En inderdaad, volgens mij is barb met die nieuwe sets echt wel prima.Angeloonie schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 16:42:
[...]
En Waarom is Barb?
Momenteel met zijn 2e (beide gaan een DH rollen), dus ik zal vanavond wel in de clan chat vragen of er meer mensen mee komen levelen. Vanaf 6 uur online
Edit:
Vanmiddag even mijn barb omgegooid van full Raekor naar een 6P IK set met 4P Raekor bonus. Werkt toch best wel verdomme goed. Je gebruikt charge om rage te generaten en deze spendeer je in één klap met ancient spear. Voor de rest heb je ongeveer permanent Wrath of the berserker omdat je zoveel rage spendeerd en je hebt ook altijd Ancients door IK bonus, de single target damage schiet hierdoor ook omhoog. Zie mijn char en skills hier.
[ Voor 56% gewijzigd door Salmon op 10-04-2015 17:45 ]
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Vicariously I live while the whole world dies
Vicarious schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 19:04:
Kan iemand me vertellen hoe die dashing strike nu precies werkt? Ik zou volgens de Raiment of the 1000 storms set mijn charges gerefund moeten krijgen, maar ik zit regelmatig zonder charges. Hoe kan dat? Is dat als je dasht maar niet voldoende spirit hebt ofzo? En soms lijkt de skill helemaal geen damage te doen terwijl ik toch echt op of in de buurt van mijn target charge.
Ik ben niet op zoek naar een build ervoor, wil gewoon het mechanisme van de skill wat beter begrijpen. Of zit dat ook in de video?
Heb de video niet gekeken dus geen idee of het daar ook wordt uitgelegd, in het kort komt het er op neer dat;Vicarious schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 19:25:
[...]
Ik ben niet op zoek naar een build ervoor, wil gewoon het mechanisme van de skill wat beter begrijpen. Of zit dat ook in de video?
Je moet minimaal één stack van Dashing Strike (DS) hebben om DS te kunnen doen. Die stack wordt gebruikt, maar als je genoeg spirit hebt dan kost DS je spirit in plaats van een stack.
Edit: correct me if I'm wrong!
[ Voor 3% gewijzigd door schaapiej op 10-04-2015 19:40 ]
Hij legt alles uit.Vicarious schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 19:25:
[...]
Maar in het kort, zo lang je je laatste spirit niet gebruikt verlies je geen stacks.
Haha en die koe ook hè, kwam hem net ook tegen. Er zal hopelijk een leuke event bij zitten ofzo, sowieso wel weer een leuke relatie naar "the secret cow level".
win a gamepc: https://beamstream.gg/giveaway/beammeup https://kick.com/BeContent https://www.twitch.tv/Amazoontje https://beamstream.gg/what-is-beam
Verwijderd
Ik moet zeggen, die summon van die Nagelring doet wel ongelooflijk veel damage. Mooie ring nu.
Klopt, heb er al 90 mil crits mee gezien met crappy gearDGonlag2 schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 01:56:
Hoppa, lvl 70 aangetikt.
Ik moet zeggen, die summon van die Nagelring doet wel ongelooflijk veel damage. Mooie ring nu.
Zelf net paragon 50 aangetikt nadat ik rond 11 uur 70 gehaald heb
Kijken of ik morgen een nieuwe poging kan wagen met 3 mede-wizards, en als eerste prioriteit de verzameling leg gems binnen gaan harken
[ Voor 14% gewijzigd door Nephalem op 11-04-2015 03:30 ]
Miura
Doet met eigen buffs + Teaguk volle stacks met huidige gaar op 3.1 Mio sheet DPS
Kan iemand die UE getest heeft eens kijken naar verbeterpunten? Uiteraard zal een Kridershot wenselijk zijn maar die heb ik dus nog geen Ancient versie... Wil nog een keer Hellfire amu's gaan grinden in de hoop op Lightning%/chc/chd/bruikbare passive. Maar buiten die 2 dingen iemand nog tips/commentaar?
Heb ook nog (3) dikke ancient Thundergods Vigor's liggen.. Lijkt me beter om die te gebruiken ivm geen attack speed icm geen Krider...
[ Voor 19% gewijzigd door Thalaron op 11-04-2015 15:30 ]
Gear is nog niet echt optimaal en mijn gems kunnen ook nog wel wat hoger. Work in progress dus..
Was wel erg benieuwd wat deze set op hogere GRifts zou doen met een In Geom*. Op T6 al wel mee gespeeld en dat is echt heerlijk snel! Had niet echt een ander fatsoenlijk wapen in stash dus samen met een Sledge Fist* gedaan.
Het resultaat op GRift: 13:11.
Best een prima resultaat met die wapens. Waar je op T6 vooral van Elite naar Elite aan het dashen bent door de In Geom passive heb ik die in een GRift gebruikt om grotere packs kapot te rushen. Had erger verwacht!
Build die ik gebruik: (aangezien mijn Battle.net profiel niet goed update)
Fists of Thunder - Wind Blast
Breath of Heaven - Infused with Light
Mantra of Salvation - Agility
Epiphany - Desert Shroud
Dashing Strike - Blinding Speed
Inner Sanctuary - Forbidden Palace
Passives: Harmony, Beacon of Ytar, Sixth Sense, Near Death Experience
En nu Kadala maar spammen voor Focus/Restraint met DEX/CHC/CHD/SOCKET!
*wapens linken naar de stats die ik op de wapens heb!
Gelukkig rollen die dingen standaard met Socket.. Scheelt al een boel! Hoeft dus maar 1 stat die random is goed te rollenschaapiej schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 12:50:
En nu Kadala maar spammen voor Focus/Restraint met DEX/CHC/CHD/SOCKET!
O rly? Weer wat geleerd.. was mij nog helemaal niet opgevallen eigenlijk. In ieder geval niet bewust naar gekeken.Thalaron schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 12:58:
[...]
Gelukkig rollen die dingen standaard met Socket.. Scheelt al een boel! Hoeft dus maar 1 stat die random is goed te rollen
Om m'n eigen post nog even recht te trekken; die build heb ik zojuist pas gebruikt in een GRift, daarvoor nog met een heel iets andere build gespeeld. Met deze build GRift 44 in 12:28 gehaald
Ik moest er toch echt 1 rollen naar een socket.Thalaron schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 12:58:
[...]
Gelukkig rollen die dingen standaard met Socket.. Scheelt al een boel! Hoeft dus maar 1 stat die random is goed te rollen
Mischien aangepast in de patch? Of ben ik scheel?Sinned123 schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 18:20:
[...]
Ik moest er toch echt 1 rollen naar een socket.
Net gekeken heb op beide ringen een socket moeten rollen.
[ Voor 4% gewijzigd door NastyNick op 11-04-2015 19:55 ]
Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl
Verwijderd
zit te denken aan Barb ivm die nieuwe set wrath of the wastes
Ik kan je het antwoord niet geven maar ik heb wel al meerdere keren gehoord dat barb juist erg tegenvalt. Mij bevalt Monk nog steeds erg goed, is er met de patch ook zeker op vooruit gegaanVerwijderd schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 21:02:
wat is een beetje de character op dit moment voor season 3?
zit te denken aan Barb ivm die nieuwe set wrath of the wastes
Beeromaniac
Verwijderd
maar ik speel altijd met DH, dus om eens up close and personal te gaan dacht ik aan barb, mischien dat ik eens moet verdiepen in crusader... of die wellicht beetje mee kunnen komen
Voordat ik level 70 ben heb ik ongeveer 500 bloodshards verzameld. Waar kan ik die het beste aan besteden als eerste onderdelen van full build
[ Voor 9% gewijzigd door Dazzler2120 op 11-04-2015 21:40 ]
PS4 PSN: Dazzler2120
Iets heel anders; De ring Broken Promises krijg ik maar niet uit m'n hoofd gezet.
Als je alle CHC op je gear weglaat heb je de base 5%. 5x een non-crit achter elkaar heeft dan een kans van 73,5% als ik het goed uitreken. Als je dan area damage skills gebruikt is de kans dat je dat binnen een seconde hebt vrij groot en vervolgens 3 seconden 100% crit.
1 seconde opbouwen + 3 seconden 100% komt over 4 seconden uit op een CHC van 75%. En dat zonder ergens CHC op te hoeven hebben? Lijkt mij vrij awesome? Of maak ik ergens een rekenfout oid?
[ Voor 57% gewijzigd door Thompson op 12-04-2015 00:37 ]
Beeromaniac
Op lagere rifts is shocking grasp inderdaad sneller omdat je hem sneller kan verspreiden, maar op hogere levels doet hij te weinig damage om snel de mobs te killen. Ik denk dat het omslagpunt rond de 35 ligt.Thompson schreef op zondag 12 april 2015 @ 00:22:
Ondanks dat alle monks Impending Doom gebruiken op EP heb ik het idee dat ik met Shocking Grasp makkelijker overal doorheen kom. Komt dat omdat ik nog redelijk lage (28~32) GR doe of gebruik ik EP op de verkeerde manier icm ID?
Iets heel anders; De ring Broken Promises krijg ik maar niet uit m'n hoofd gezet.
Als je alle CHC op je gear weglaat heb je de base 5%. 5x een non-crit achter elkaar heeft dan een kans van 73,5% als ik het goed uitreken. Als je dan area damage skills gebruikt is de kans dat je dat binnen een seconde hebt vrij groot en vervolgens 3 seconden 100% crit.
1 seconde opbouwen + 3 seconden 100% komt over 4 seconden uit op een CHC van 75%. En dat zonder ergens CHC op te hoeven hebben? Lijkt mij vrij awesome? Of maak ik ergens een rekenfout oid?
Top, had al zo'n vermoeden, heb ik er voor nu toch verstandig aan gedaan om voor SG te gaanVicarious schreef op zondag 12 april 2015 @ 01:17:
[...]
Op lagere rifts is shocking grasp inderdaad sneller omdat je hem sneller kan verspreiden, maar op hogere levels doet hij te weinig damage om snel de mobs te killen. Ik denk dat het omslagpunt rond de 35 ligt.
Beeromaniac
43 lukte er nog steeds alleszins goed mee.Vicarious schreef op zondag 12 april 2015 @ 01:17:
[...]
Op lagere rifts is shocking grasp inderdaad sneller omdat je hem sneller kan verspreiden, maar op hogere levels doet hij te weinig damage om snel de mobs te killen. Ik denk dat het omslagpunt rond de 35 ligt.
Ik zal ook maar eens impending doom proberen.
Wel verlies je dan je dot van EP volgens mij, of stelt dat niks voor?
Vergeleken met de EP damage die Impending Doom je oplevert stelt dat inderdaad weinig voor. Ik heb er geen berekeningen van gemaakt, maar alle topbuilds gebruiken Impending Doom terwijl ze lightning damage stacken, dat wil ook wel wat zeggenSinned123 schreef op zondag 12 april 2015 @ 07:51:
[...]
43 lukte er nog steeds alleszins goed mee.
Ik zal ook maar eens impending doom proberen.
Wel verlies je dan je dot van EP volgens mij, of stelt dat niks voor?
En heb eindelijk mijn Strafe onder de knie! Had nog mats voor 2 Hellfire amu's... 1 met Phys% / Dex / CHD / Socket / bruikbare passive kunnen maken. Heb er ook nog een met dezelfde opties maar dan met CHC ipv CHD. Alleen had die een passive die minder geschikt is. Heb gekozen voor iets meer dmg ipv snelheid van smoke screen. Vond het bloedirritant om mijn Rain of Strafe te moeten forceren... En eenmaal op speed (Boon of the Hoarder / Acerance Band combo) gaat het meer dan snel genoeg!
Ps: mijn Armory loopt nog 2 pLVL's achter.....
[ Voor 3% gewijzigd door Thalaron op 12-04-2015 10:27 ]
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ondertussen had ik ook al een ancient Zodiak gevonden en ik moet zeggen: heel leuke ring. Speel momenteel battle mage build: met black hole trek ik alle mobs naar me toe om ze vervolgens te bedekken met sleetstorm. Door de Zodiak kan ik black hole blijven casten. Zal op T6 wel niet meer werken, maar voorlopig gaan we goed en het farmt behoorlijk snel.
Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)
http://eu.battle.net/d3/e...4zzl3R-2849/hero/58771825
Ik ga voor een Wastes/IK build. Heb ook hier ook nog wat pieces van liggen in chest wat ik p dit moment niet kan plaatsen.. Kan T2 gemakkelijk aan, t3 nog niet geprobeerd.
Suggesties? Tips? Laat maar horen
PS4 PSN: Dazzler2120
Vanavond maar even verder pushen en kijken of ik mn gems naar 40 kan tillen
Als ik vanavond met iemand mee kan liften in Rifts voor gear dan graag
Wa Doede Nou
beste werkt als je bounties doet-ko- schreef op zondag 12 april 2015 @ 20:19:
Noob hier. Ben nog 'maar' level 11 na 3 uur spelen op mijn monk. Hoe levelen jullie zo snel? Ik ben gewoon in de campaign aan het rammen, moet ik gelijk met adventure mode beginnen?
Battle.net Spud#2543
Mag ook als je Seasons speelt maar ik sla die over dus dan heb je er weinig aan
Uurtje ofzo met mij meelopen en je bent 70 en wellicht nog wat gear!
Jammer dat Bliz zo snel is met de stat update: Wizje.
Beetje geluk met de drops (zoals amu bijna perfect, SOH ancient als 1vd eerste drops) kom ik er wel aardig doorheen met de anderen erbij. Al t6 rift gedaan dus het komt goed dit season en al minimaal 2 man vanaf 0 naar 70 geboost. Nu nog de Firebird boots eens krijgen, alle andere boots al minimaal 3x gehad, ja zelfs al Ice Climbers en die meteor boots al wel 10X.
Vlieg door een g.rift 1 in 1 minuut.. daarna upgraden naar 11.. ook in 1 minuut.. naar g.rift 21. Weer in 1 a 2 minuten. Dan g.rift 31.. wat in 4 minuten klaar is. en Voila.. 41 key en in een stuk of 10 minuten heel veel bloodshards
Vanavond maar even gebruiken om wat meer gems te upgraden.
De rest van de avond heb ik 3 man op T6 geboost naar 70.. dat was nog wel lastig in m'n eentje.. de damage was nog iets te laag om dit constant te kunnen doen, maar toch binnen 45-50 minuten (geloof ik) zat iedereen op 70.. en sommigen alweer op paragon 30 ^^. Zelf uiteindelijk paragon 255 o.i.d. aangeraakt
Qua gear hoop ik nog op een focus / restrain + Flying dragon (liefst ancient.. maar hoeft niet).
Kan verder niet klagen ^^.
[ Voor 12% gewijzigd door Sabrac op 13-04-2015 08:17 ]
Verwijderd
Voor welke build moet ik gaan?
Niet heel intensief gespeeld. Monkje is nu level 49 (normaal, nog geen Paragon dus
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Allereerst ga je voor de build waar je de items voor vind.. in het begin zal je de endgame sets toch niet zo snel vinden.Verwijderd schreef op maandag 13 april 2015 @ 08:19:
Ik heb mijn monk op lvl 70 gekregen gister, is mijn eerste monk ooit trouwens!
Voor welke build moet ik gaan?
Zodra je wat items hebt, kan je 3 kanten op.
1) Je hebt Sunwuko items (2 items, liefst de amulet erbij), ga dan voor de 4 set sunwuko (of 3 sets + ring of royal grandeur). probeer dit te combineren met stap 2.. 4 Inna items.
2) Je hebt Inna items (2 items), ga dan voor de 4 set inna's of 3 sets + ring of royal grandeur).
6 set is de moeite niet waard. Probeer dit te combineren met stap 1.. 4 SWK items..
3) Je hebt rainment items (3 of meer), ga dan voor de 6 set rainment (of 5 set met Ring of royal grandeur)
Door deze items kan je uiteindelijk dan T6 aan...
Vanaf dat moment zou ik even kijken naar builds op Diablofans om te bepalen welke richting je op wilt.
Puur met de 4 set Sunwuko kan je T4 of T5 al aan, dit is ook de reden waarom ik deze op 1 heb staan.
#3 is uiteindelijk het sterkst, maar is ook lastiger te verzamelen omdat je meer items ervoor nodig hebt.
[ Voor 11% gewijzigd door Sabrac op 13-04-2015 08:24 ]
Dank voor het levelen van mijn 0dps WD .... 1-70 in 21 minSabrac schreef op maandag 13 april 2015 @ 08:14:
(..)
De rest van de avond heb ik 3 man op T6 geboost naar 70.. dat was nog wel lastig in m'n eentje.. de damage was nog iets te laag om dit constant te kunnen doen, maar toch binnen 45-50 minuten (geloof ik) zat iedereen op 70.. en sommigen alweer op paragon 30 ^^. Zelf uiteindelijk paragon 255 o.i.d. aangeraakt
(..)
Verwijderd
Thanks! Staat genoteerd. Zal maar is even flink gaan riftenSabrac schreef op maandag 13 april 2015 @ 08:23:
[...]
Allereerst ga je voor de build waar je de items voor vind.. in het begin zal je de endgame sets toch niet zo snel vinden.
Zodra je wat items hebt, kan je 3 kanten op.
1) Je hebt Sunwuko items (2 items, liefst de amulet erbij), ga dan voor de 4 set sunwuko (of 3 sets + ring of royal grandeur). probeer dit te combineren met stap 2.. 4 Inna items.
2) Je hebt Inna items (2 items), ga dan voor de 4 set inna's of 3 sets + ring of royal grandeur).
6 set is de moeite niet waard. Probeer dit te combineren met stap 1.. 4 SWK items..
3) Je hebt rainment items (3 of meer), ga dan voor de 6 set rainment (of 5 set met Ring of royal grandeur)
Door deze items kan je uiteindelijk dan T6 aan...
Vanaf dat moment zou ik even kijken naar builds op Diablofans om te bepalen welke richting je op wilt.
Puur met de 4 set Sunwuko kan je T4 of T5 al aan, dit is ook de reden waarom ik deze op 1 heb staan.
#3 is uiteindelijk het sterkst, maar is ook lastiger te verzamelen omdat je meer items ervoor nodig hebt.
Smaakte wel naar meer, nu een S3 Wizard op lvl 70 en paragon 4
Best veel veranderd, maar weet wel dat ik nog steeds voor een Woh build wil, dus meuk verzamelen en hopen op een woh
Ook de shoulders van de despair set. welke goed past bij mijn helm (dat ding waarme slow time elke rune ability krijgt
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Ik gebruik tijdelijk de volgende build "No Gear DH build for beginners". Totdat ik betere gear heb.
Progressie lijkt nog weer iets sneller te gaan dan bij S2, zo begint vier maanden toch echt wel te lang te lijken...
Nog geen Grifts gedaan met de WD sinds de patch, maar moet door de buffs toch wel hoger kunnen dan 40 nu. Enorme toughness boost dankzij de pets (enige probleem is deze z.s.m. allemaal actief te hebben, anders is het een risico), en qua DPS ook flink vooruit door de Zunimassa 6-piece.
Nu nog een ancient gloves+pants+mojo vinden, en zit nog steeds op een nieuwe Dagger of Darts te wachten
Edit: hmm, zit net de DoD op mijn WD te bekijken en het lijkt er op dat ik er nog %dmg op kan rollen ipv socket. Heb nu toch genoeg gifts dus kan er best een verspillen op deze DoD
[ Voor 13% gewijzigd door Angeloonie op 13-04-2015 09:29 ]
* FireDrunk heeft wat minder geluk op S3 dan op S2 en Normal...
Even niets...
speel je solo of met een groep ?FireDrunk schreef op maandag 13 april 2015 @ 09:50:
Iedereen heeft al een dik 6-set... En ik met mijn Paragon 112 kom niet verder dan 2 piece Inna's en 2 Piece Thousand-Storms
Geen zorgen, ik had m'n 6 set ook pas rond paragon 180FireDrunk schreef op maandag 13 april 2015 @ 09:50:
Iedereen heeft al een dik 6-set... En ik met mijn Paragon 112 kom niet verder dan 2 piece Inna's en 2 Piece Thousand-Storms
Desnoods vanavond ff wat g.rift speedriften voor bloodshards. als je 1 > 11 > 21 > 31 cleared heb je zo weer 500-600 shards in een stuk of 10 minuten.
Vanalles, van T1, tot T6, solo misschien 20 paragon lvls gedaan, rest in groep.
Pas de laatste 40 paragon levels denk ik full T6, en daar dropt wel iets meer (heb 2 1h's die wel OK-ish zijn, en 2e set piece ThousandStorms).
Maar nog maar 1 Sunwuko item bijvoorbeeld, 1 (slechte) Daibo, amper ringen (heb een nagelring... yaaay....)
Linkje: http://www.diablo3ladder....ction_showchar&hid=981198
Even niets...
Gewoon in groepjes blijven spelenFireDrunk schreef op maandag 13 april 2015 @ 09:58:
[...]
Vanalles, van T1, tot T6, solo misschien 20 paragon lvls gedaan, rest in groep.
Pas de laatste 40 paragon levels denk ik full T6, en daar dropt wel iets meer (heb 2 1h's die wel OK-ish zijn, en 2e set piece ThousandStorms).
Maar nog maar 1 Sunwuko item bijvoorbeeld, 1 (slechte) Daibo, amper ringen (heb een nagelring... yaaay....)
Linkje: http://www.diablo3ladder....ction_showchar&hid=981198
Bij mij ging S2 ook sneller, dan nu S3
na een grift gaat iedereen weer weg, en dan kan je weer een trail doen ipv gewoon even 2-3 grifts doen tot je het niet meer haalt.
Verder nu wel bijna de nieuwe wizard set compleet, maar ik moet nog ff mijn spec finetunen naar wat ik fijn vind spelen. Daarnaast is slow time nog wat hoog qua cooldown.
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
We zijn allemaal afhankelijk van RNGesus .... ik ga gisteren iemand met plvl 40 die al full set marauder had met een ancient krider ..., focus/restraint, etc. Belachelijke damageIoramus schreef op maandag 13 april 2015 @ 10:26:
Tjeetje, wat gaan sommigen toch hard. Ben zelf net 70 geworden (monk - alles solo) in season 3 maar heb nog nauwelijks goede drops gehad (gelevelled op hard) en ben nu begonnen te grinden voor de BotH / RoRG maar gaat nog niet met veel geluk.
Sommige hebben nu eenmaal meer geluk dan anderen.
Daarnaast is het ook een sneeuwbal effect.Vidra schreef op maandag 13 april 2015 @ 11:03:
[...]
We zijn allemaal afhankelijk van RNGesus .... ik ga gisteren iemand met plvl 40 die al full set marauder had met een ancient krider ..., focus/restraint, etc. Belachelijke damage![]()
Sommige hebben nu eenmaal meer geluk dan anderen.
Zodra je eenmaal wat gear hebt, dan ga je sneller door de elites / rifts heen of ga je naar een hogere difficulty... waardoor je sneller gear krijgt... om vervolgens weer sneller door rifts/elites heen te gaan
Vooral een goede ancient wapen in het begin krijgen kan zo bepalend zijn.
Is er een ook startup build voor deze class met just-hit-70 gear
Gebruik nu vooral Force Wave (oid) om snel white mobs te killen en snel door de level te gaan, maar das alleen voor leveling ^.^
Sprak de grootste sneeuwbal van ons allemaalSabrac schreef op maandag 13 april 2015 @ 11:06:
[...]
Daarnaast is het ook een sneeuwbal effect.
Zodra je eenmaal wat gear hebt, dan ga je sneller door de elites / rifts heen of ga je naar een hogere difficulty... waardoor je sneller gear krijgt... om vervolgens weer sneller door rifts/elites heen te gaan.
Vooral een goede ancient wapen in het begin krijgen kan zo bepalend zijn.
Even niets...
Dat valt best mee... zonder Micro had ik deze gear niet gehaald.. die was eerder T6 waardig dan dat mijn monk was... maar zodra ik de set eenmaal compleet had.. ja.. mee eens.FireDrunk schreef op maandag 13 april 2015 @ 11:25:
[...]
Sprak de grootste sneeuwbal van ons allemaal![]()
Maar zoals ik al zei, kunnen vanavond wel wat speed g.rifts doen voor bloodshards als je online bent ^^.
Is deze build trouwens al achterhaald met de komst van 2.2? Ik kan nu solo Grift 33-35 aan. Samen met een barb maatje doen we 36.
If you can't take the heat, don't tickle the dragon.
Je build is uiteraard achterhaald
Daar is een Excel sheetje voor ... kan je zien wat de beste oplossing is > 10% Damage, IAS of reroll weapon damageFloydRaalte schreef op maandag 13 april 2015 @ 11:38:
Heb eindelijk een Ancient Furnace gevonden! Zit alleen de dubben wat ik nu moet re-rollen. Er zit reduce resource cost op en dat is voor mijn huidige build erg handig. Dus omzetten naar cooldown reduction heb ik niet zoveel aan. Kan meteor en blizzard toch spammen.
Is deze build trouwens al achterhaald met de komst van 2.2? Ik kan nu solo Grift 33-35 aan. Samen met een barb maatje doen we 36.
Even alle huidige getallen invoeren en gaan
Ik loop ook altijd achter de feiten aan... heb nog wel wat oude Tal Rasha gear liggen. Kijken of ik daar wat mee kan. Wel zuur, heb ik eindelijk een Furnace en dan heb je er eigenlijk niets aanAngeloonie schreef op maandag 13 april 2015 @ 11:42:
Ik zou damage rerollen, je kunt er dik 200 min en 300 max dmg bij rollen, zal iets van 4250-4300 DPS kunnen worden.
Je build is uiteraard achterhaald
If you can't take the heat, don't tickle the dragon.
Ancient Furnace is prima te doen met Tal of Talsere hoor...Hydra als main dmg gaat prima, je Meteors komen echt hard in. Tal vereist geen hoge attack speed; het enige waar je voor hoeft te zorgen is dat je elke 4 seconde elke element kan casten.FloydRaalte schreef op maandag 13 april 2015 @ 11:52:
[...]
Ik loop ook altijd achter de feiten aan... heb nog wel wat oude Tal Rasha gear liggen. Kijken of ik daar wat mee kan. Wel zuur, heb ik eindelijk een Furnace en dan heb je er eigenlijk niets aan
Heb zelf nu 5 piece tal'rasha en ancient nilfurs en een redelijke serpent sparket, en dat gaat best wel lekker
Dat doe ik dan gelukkig ook niet. Ik zal eens naar hard gaan qua dificulty, adventure mode ingaan ipv campaign en met andere mensen meelopen.Thalaron schreef op zondag 12 april 2015 @ 21:59:
Dan nog lijkt me lvl 11 in 3 uur langzaam? Niet in town blijven staan he
Monk speelt wel leuk, trouwens!
Wa Doede Nou
Lol, zit even die Nilfur's te bekijken, en dat artwork is gewoon Tal Rasha'sTerence(x) schreef op maandag 13 april 2015 @ 12:36:
Tal'rasha ziet er het sterkst uit op het moment. Maar denk dat het vroeg in het seizoen voornamelijk uitmaakt wat er dropt
Heb zelf nu 5 piece tal'rasha en ancient nilfurs en een redelijke serpent sparket, en dat gaat best wel lekker
Die werkt weer alleen met ancient weapons. Er is ook een wat geliktere tool die alles lust.Vidra schreef op maandag 13 april 2015 @ 11:46:
[...]
Daar is een Excel sheetje voor ... kan je zien wat de beste oplossing is > 10% Damage, IAS of reroll weapon damage
Even alle huidige getallen invoeren en gaan
Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)
Cititzen of Ladonia
Hans kazanFloydRaalte schreef op maandag 13 april 2015 @ 11:38:
Heb eindelijk een Ancient Furnace gevonden! Zit alleen de dubben wat ik nu moet re-rollen. Er zit reduce resource cost op en dat is voor mijn huidige build erg handig. Dus omzetten naar cooldown reduction heb ik niet zoveel aan. Kan meteor en blizzard toch spammen.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Voor als je bij Kadala staat en niet weet waar te beginnen:sorcees schreef op maandag 13 april 2015 @ 13:08:
Vanochtend net S3 lvl 70 gehaald op HC, tot nu toe alles solo, ik wil een WW barb, maar doe nog errug weinig damage, er zal flink gesleuteld moeten worden.
Pants: IK, Raekor, Waste, Earth # Gamble Odds: 1 / 78
Boots: IK, Raekor, Waste # Gamble Odds: 1 / 78
Shoulders: Raekor, Waste, Earth # Gamble Odds: 1 / 85
Gloves: IK, Raekor, Waste, Earth # Gamble Odds: 1 / 90
Helm: IK, Raekor, Waste, Earth # Gamble Odds: 1 / 105
Chest: IK, Raekor, Waste # Gamble Odds: 1 / 105
Belt: IK # Gamble Odds: 1 / 150
Wpn: IK # Gamble Odds: 1 / 225
Wpn: BK # Gamble Odds: 1 / 360
Movies: letterboxd
Tja ... alleen ancient weapons zijn toch doorgaans Ramaladni's Gift waardigTektoon schreef op maandag 13 april 2015 @ 13:01:
[...]
Die werkt weer alleen met ancient weapons. Er is ook een wat geliktere tool die alles lust.
Er werd mij gisteren verteld dat een grand vizier een bis wapen zou moeten zijn voor een meteor build.. Maar volgens mij is dat geen 2.2 buid. Ik zie m in ieder geval nergens..Deadsmell schreef op maandag 13 april 2015 @ 12:33:
Wat is voor wizards eigenlijk dé build op het moment? Ik zag zonet een filmpje waarin deze gespeeld werd, met full Tal Rasha, Nilfur's Boast en Serpent Sparker.
Uiteindelijk besloten om een wizard te gaan spelen in S3. Wat een verschil om met een class te spelen waar je nog niet zoveel 'vlieguren' mee hebt
Battle.net || Strava
Heb ook een verzoekje gestuurd om de GoTHC clan te joinen. Hopelijk kan ik dan wat vaker met anderen samen gamen ipv alles solo.
De gloves waren nog generic legendaries (geen specials, geen set) in de eerste PTR ronde...maar wel met Tal transmog schema. De boots waren al wel zoals ze nu zijn (alleen de dmg range is aangepast), inclusief de transmog in Tal-stijl. Dat ze Tal's boots genoemd worden is inderdaad niet voor niets.Angeloonie schreef op maandag 13 april 2015 @ 12:52:
[...]
Lol, zit even die Nilfur's te bekijken, en dat artwork is gewoon Tal Rasha'sWaarschijnlijk was het plan eerst dus ipv gloves boots te doen
Wat betreft de sterkste Wiz setup...het is niet clear-cut op het moment. Gisteren was de hoogste Wiz clear met een classieke Firebird. De nummer twee is Serpent Sparkler / T&T Tal's.
Talsere (6p Tal / 4p Delsere) heeft ook veel potentie; de bubbles doen dan 2000 weapon damage per second van het type van je hoogste elemental % bonus. Deze setup kan met een 2-hander, of 1-hander / Tal's orb en nog 1 piece legendary. De Slow Time hat is dan een goede optie, maar Tal's boots kan ook. Eventueel zou ook Triumvirate kunnen voor meer elemental bonus op je bubble.
Full Delsere met Triumvirate kan ook grove Orb damage opleveren; op PTR had ik crits van 800m met redelijke gear. Met goede gear moet 1bil crits haalbaar zijn...best leuk voor een spammable skill.
Persoonlijk vind ik Delsere niet prettig spelen. Firebird is nu heel geschikt voor fast T6 (door de 400% explosions kun je heel snel veel area damage doen).
Voor hogere tiers wil ik zelf Talsere gaan spelen maar dan met Mirrorball. Ik gebruik nu al Mirinae en die proct leuk op Mirrorball / Glacial Spike, zeker tegen packs (3x area hits met hoge proc). Mirinae is 3000%+ weapon damage en Tal's bonus werkt er op, dus ze raken bij mij nu voor zo'n 300m. Met Delsere komt de bubble erbij als extra high-damage power.
Ben al een monk en een DH gestart, maar beide afgekapt wegen geen zin. Zonet ook maar een Wiz begonnen, omdat ik die al geruime tijd niet meer gespeeld heb. Vanavond maar eens iemand lief aankijken voor een kleine boost en dan eens zien op welke build ik uitkom. Genoeg keuze, zo te zien.retlaw schreef op maandag 13 april 2015 @ 13:40:
[...]
Er werd mij gisteren verteld dat een grand vizier een bis wapen zou moeten zijn voor een meteor build.. Maar volgens mij is dat geen 2.2 buid. Ik zie m in ieder geval nergens..
Uiteindelijk besloten om een wizard te gaan spelen in S3. Wat een verschil om met een class te spelen waar je nog niet zoveel 'vlieguren' mee hebt. Best leuk voor de afwisseling. Ik kan nu solo T3 vrij rap clearen, dus hoop snel wat leuke set items te gaan vinden.
Dit topic is gesloten.
![]()