• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 24-12 23:46

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Deadsmell schreef op maandag 13 april 2015 @ 13:51:
[...]

Ben al een monk en een DH gestart, maar beide afgekapt wegen geen zin. Zonet ook maar een Wiz begonnen, omdat ik die al geruime tijd niet meer gespeeld heb. Vanavond maar eens iemand lief aankijken voor een kleine boost en dan eens zien op welke build ik uitkom. Genoeg keuze, zo te zien. :)
ik denk dat ik wel een kleine boost kan geven :). Geef maar een seintje! Zullen geen T6 speedruns zijn, maar T1 moet lukken.

Battle.net || Strava

retlaw schreef op maandag 13 april 2015 @ 13:40:
[...]

Er werd mij gisteren verteld dat een grand vizier een bis wapen zou moeten zijn voor een meteor build.. Maar volgens mij is dat geen 2.2 buid. Ik zie m in ieder geval nergens..

Uiteindelijk besloten om een wizard te gaan spelen in S3. Wat een verschil om met een class te spelen waar je nog niet zoveel 'vlieguren' mee hebt :). Best leuk voor de afwisseling. Ik kan nu solo T3 vrij rap clearen, dus hoop snel wat leuke set items te gaan vinden.
De Grandvizier versie is inderdaad bedoeld voor 'normal' omdat je hiervoor een (Ancient) Grandvizier van voor patch 2.2 nodig hebt.

Tal's met Nilfur's en Serpent Sparker doet ook genoeg dps :*)

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Vidra schreef op maandag 13 april 2015 @ 14:58:
[...]
De Grandvizier versie is inderdaad bedoeld voor 'normal' omdat je hiervoor een (Ancient) Grandvizier van voor patch 2.2 nodig hebt.

Tal's met Nilfur's en Serpent Sparker doet ook genoeg dps :*)
Hoezo moet de Grand Vizier pre-2.2 zijn? Die is zover ik weet helemaal niet gewijzigd.

Of hij BiS is, is de vraag. Het is absoluut een sterke optie met full Tal, maar je zult best wat RCR moeten hebben, naast wat de Grand Vizier zelf doet. De base damage is al hoog, je krijgt er een leuke skill bonus bij (max 60% samen met helm en boots) en Nilfur's is nog eens een verdubbeling of erger (tegen weinig targets). Dat met 4-stack Tal is veel damage.

Waarom Serpent momenteel waarschijnlijk BiS is, is omdat je er T&T bij kan gebruiken en je er 2 kan neerzetten. Hydra blijft damage doen terwijl je wegrent van de zooi die je one-shot op hogere tiers...Meteors zul je moeten gooien en de cast animation is lang.

<GOT> Zarhrezz#2885

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Zarhrezz schreef op maandag 13 april 2015 @ 15:48:
[...]

Hoezo moet de Grand Vizier pre-2.2 zijn? Die is zover ik weet helemaal niet gewijzigd.

Of hij BiS is, is de vraag. Het is absoluut een sterke optie met full Tal, maar je zult best wat RCR moeten hebben, naast wat de Grand Vizier zelf doet. De base damage is al hoog, je krijgt er een leuke skill bonus bij (max 60% samen met helm en boots) en Nilfur's is nog eens een verdubbeling of erger (tegen weinig targets). Dat met 4-stack Tal is veel damage.

Waarom Serpent momenteel waarschijnlijk BiS is, is omdat je er T&T bij kan gebruiken en je er 2 kan neerzetten. Hydra blijft damage doen terwijl je wegrent van de zooi die je one-shot op hogere tiers...Meteors zul je moeten gooien en de cast animation is lang.
waarom heb je RCR nodig? Ik gebruik nu de rune meteor shower, daar zit geen cooldown op...

Battle.net || Strava

RCR = Resource Cost Reduction
CDR = Cool Down Reduction

;) :+

[ Voor 3% gewijzigd door Angeloonie op 13-04-2015 16:04 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-12 20:12

Grin

Ride si sapis.

retlaw schreef op maandag 13 april 2015 @ 15:59:
[...]

waarom heb je RCR nodig? Ik gebruik nu de rune meteor shower, daar zit geen cooldown op...
*gniffel* *hoofd schud* Beetje jammer Ret ;) :+

NewsBlur || My Fujifilm gear

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Angeloonie schreef op maandag 13 april 2015 @ 16:04:
RCR = Resource Cost Reduction
CDR = Cool Down Reduction

;) :+
Grin schreef op maandag 13 april 2015 @ 16:05:
[...]

*gniffel* *hoofd schud* Beetje jammer Ret ;) :+
uhuh... Was een gezellig weekend denk ik :). Of gewoon een kwestie van goed lezen...

Battle.net || Strava

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:00
Zo! Vanmiddag wat Grifts gedaan welke aardig lekker gingen. WW barb en M6 DH vullen elkaar lekker aan!

Met Focus en Restraint en Phys bracers voor Shooting Stars gegaan en zag crits voorbij komen tot zo'n 1.5 Miljard >:)

En mijn 1e Gem op lvl 50! (Bane of the Trapped).

Ben benieuwd hoelang het zal duren voordat hij op 55+ zit O-)

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• Vimana
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-12 22:26
Pfff... denk dat ik even kap met Diablo 3 op de PS4.

Bijna elke party die ik join zit er wel iemand met hacked gear. Maakt het totaal niet leuk, beetje achter zo'n figuur aanhollen die alles platwalst. Verpest echt de lol voor mij.

Toch maar eens kijken naar The Witcher of Bloodborne

• Cityhunter
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02-08-2022
Check reddit PS4 legit player community?

• Terence(x)
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-11 15:28
Vimana schreef op maandag 13 april 2015 @ 17:14:

Bijna elke party die ik join zit er wel iemand met hacked gear. Maakt het totaal niet leuk, beetje achter zo'n figuur aanhollen die alles platwalst. Verpest echt de lol voor mij.

Of kom lekker de PC versie spelen :)

• Vimana
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-12 22:26
Terence(x) schreef op maandag 13 april 2015 @ 17:29:
[...]

Of kom lekker de PC versie spelen :)
Die heb ik ook (had ik al eerder dan de PS4 versie) maar ik vind het gewoon een stuk lekkerder spelen op de bank met een controller.
Vimana schreef op maandag 13 april 2015 @ 17:14:

Overstappen naar de pc community - zonder cheats, groter en dus leuker :+

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11:18

Thompson

Beeromaniac

Dat hoorde ik van een maat van me die op de Xbox speelt ook. Gems van LVL 1000 oid, Grifts van 100 etc.

Beeromaniac

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:42
Vimana schreef op maandag 13 april 2015 @ 17:32:
[...]

Die heb ik ook (had ik al eerder dan de PS4 versie) maar ik vind het gewoon een stuk lekkerder spelen op de bank met een controller.
PS4 variant speelt heerlijk weg op de bank met bierke.
Echter vind ik het maar saai als de paar vrienden die legit spelen niet online zijn. Op de pc heb je daarnaast nog de clans en communities.

Ik was heel snel klaar met de PS4 toen ik met een van mijn vrienden een game joinde en binnen 5 minuten 200 paragon levels erbij had ....

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Thalaron
Ff Gem of Ease op lvl 1000 en 1 mob killen ... Had leuk geweest als console versie ook een online only modus zou hebben met je PC versie. Maar denk dat je dan ook shit naar de PC zou krijgen. Ben in elk geval blij dat ik mijn geld er niet aan vergooid heb. Of een manier om je char van PC in te laden en gewoon beetke kunnen chillen/testen..

Maargoed... Ga inderdaad gewoon op PC spelen joh... Dan maar iets minder relaxed hangen! Beter plezier in de game zelf hebben en de community!

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• Bossie
Thalaron schreef op maandag 13 april 2015 @ 21:06:
Ff Gem of Ease op lvl 1000 en 1 mob killen ... Had leuk geweest als console versie ook een online only modus zou hebben met je PC versie. Maar denk dat je dan ook shit naar de PC zou krijgen. Ben in elk geval blij dat ik mijn geld er niet aan vergooid heb. Of een manier om je char van PC in te laden en gewoon beetke kunnen chillen/testen..

Maargoed... Ga inderdaad gewoon op PC spelen joh... Dan maar iets minder relaxed hangen! Beter plezier in de game zelf hebben en de community!
PS4 icm battle.net zou echt super zijn daarentegen :9

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Nephalem
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-11 00:14
Console versie moet gewoon een open en closed lobby krijgen zoals D2 dat had...

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Zo.. ging weer lekker., wou de avond spenderen om gems te upgraden. Deed een g.rift 41 (1 lager dan mn record) in 7 minuten, dacht even dat het toevallig een goede rift was. Echter nadat de volgende ook in 6 minuten ging, werd ik toch nieuwsgierig.

Kreeg een 44 en een 45 key.. dus proberen maar.

44 in 15:26. Helaas, niet snel genoeg.
45 n 13:16. Wohoo.. rank 54 van de monks :)

Daarna een paar vrienden door g.rifts meegenomen en werd beloond met een leuk stel ancient boots :).

Ik mag zeker niet klagen dit seizoen.

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

• Thalaron
Nephalem schreef op maandag 13 april 2015 @ 22:15:
Console versie moet gewoon een open en closed lobby krijgen zoals D2 dat had...
Maar dan wel dichtgetimmerd... Denk dat ze daar niet genoeg vertrouwen in hebben anders was het er wel. Ik hoef geen dupes in D3 ;)

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-11 10:27

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Vidra schreef op maandag 13 april 2015 @ 10:12:
[...]

Gewoon in groepjes blijven spelen :)

Bij mij ging S2 ook sneller, dan nu S3 :F
Dan moet je gewoon met de goede spelen he ;)

Bij mij gaat het wel lekker maar de ancient upgrades laten erg op zich wachten... P315 en nog steeds geen enkel ancient set item maar wel al hoger grift gehaald dan ik op normal heb...

Voor de rest speelt crus wel lekker en de build werkt goed, het grootste gemis is gewoon toughness. Moet gems gaan inruilen puur om te overleven op hogere grifts te kunnen soloen terwijl monks nu ineens een bracer hebben die gewoon iemand met 6m toughness standaard 112m+ krijgen.. Als ik die nieuwe dmg reduction gem op 25+ heb maar weer eens een poging wagen want nu wil het nog wel eens best tegenvallen.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

prutser001 schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 02:12:
[...]
terwijl monks nu ineens een bracer hebben die gewoon iemand met 6m toughness standaard 112m+ krijgen..
Haha, zo erg is het nu ook weer niets.
Als ik mijn monk neem..

Ik loop (met mantra) rond met 41 mil toughness.
Met epiphany aan, komt dat op 82 mil toughness
Met dashing strike aan komt dat op 137 mil toughness
Met de bracers, komt dat op 220 mil toughness.

als je dus een monk hebt met 6 mil toughness.. dan zal hij niet veel hoger uitkomen dan 30-40 mil :)

Maar goed, 220 mil toughness (of 110 constant) plus nog eens de unity combo... het is erg lastig dood te gaan op hogere g.rifts op het moment. Daarnaast zit ik alweer op 55k life per second

[ Voor 3% gewijzigd door Sabrac op 14-04-2015 08:26 ]

• Bossie
Thalaron schreef op maandag 13 april 2015 @ 22:55:
[...]

Maar dan wel dichtgetimmerd... Denk dat ze daar niet genoeg vertrouwen in hebben anders was het er wel. Ik hoef geen dupes in D3 ;)
Komt het juist niet door de restricties van Sony / playstation plus waardoor dit niet mogelijk is?
Ik ben een PS4 noobie, maar dat is wat ik steeds hoor.

Dezelfde chars op beide platformen via battle.net kunnen spelen zou echt een enorme win zijn.
Alleen lekker op mijn Macbook spelen, en met vrienden op bezoek relaxed comfi coach gaming.

In de huidige situatie is mijn PS char simpelweg "dubbel".

• cybergi
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-08-2019

cybergi

ARCHANGELINC #2253

ik zou ook op de ps4 willen spelen maar als ik niet me huidige chars kan overzetten dan ..toch maar de pc versie

D3 Profile¦ArchangelINC#2253

• Ioramus
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 19-12 14:16
't leuke van de PS3 (of 4) is dat je samen op een console kan spelen (in dehuiskamer op je TV) - ik doe dit af en toe met mijn dochter en dat speelt echt leuk, zo wordt het een "familiespel".

Zelf liever op de PC trouwens, ik vind die controllers niet prettig wekren in vergelijking met muis en toetsenbord.
Gisteren voor het eerst in tijden een serieuze poging voor Grifts gedaan met mijn Carnevil WD.

42 makkelijk gehaald, vervolgens 45. Krijg ik een drama-layout voor mijn pets en had ik als test een andere skill gepakt, dat werkte dus niet. :P
Vervolgens een 43 makkelijk gehaald en daarna een 45 geprobeerd, door wat geklooi van mijzelf werd het krap. Maar uiteindelijk met 0:08 over gehaald. Was tegen Coldsnap, waarbij nog 1 freeze dus fataal was geweest :P

Hoger nog niet geprobeerd maar moet met goede layout wel kunnen. Grootste beperking is momenteel gewoon mijn crappy Dagger of Darts.. 2250 DPS is echt veels te laag. Maarja, er dropt er maar geen -O-

• deTwisj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 10:01
prutser001 schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 02:12:
[...]

Dan moet je gewoon met de goede spelen he ;)

Bij mij gaat het wel lekker maar de ancient upgrades laten erg op zich wachten... P315 en nog steeds geen enkel ancient set item maar wel al hoger grift gehaald dan ik op normal heb...

Voor de rest speelt crus wel lekker en de build werkt goed, het grootste gemis is gewoon toughness. Moet gems gaan inruilen puur om te overleven op hogere grifts te kunnen soloen terwijl monks nu ineens een bracer hebben die gewoon iemand met 6m toughness standaard 112m+ krijgen.. Als ik die nieuwe dmg reduction gem op 25+ heb maar weer eens een poging wagen want nu wil het nog wel eens best tegenvallen.
Welke build speel je? Ik ben dit seizoen ook een crusader begonnen en met een handje vol geluk loop ik nu rond met de volledige roland's fire bash build. Ik heb nu net de 2 defensieve gems (life regen en magic resist) op level 25 en kan "gewoon" in troep blijven staan op grift 33 (heb nog niet de tijd gehad om hoger gaan).

• desjaak909
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 18-12 18:58
Spin to win is weer leuk, heb nu full waste set + F&R + bull katho's en op T6 smelt alles weg en dat met non-ancient, non gifted wapens, nog wel een beetje squishy voor grifts boven de 35. Om hoger te gaan heb ik de de IK BB nodig om voor 6WotW IK4 set te kunnen gaan, dat zal wat beter zijn voor hogere grifts

Movies: letterboxd

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 24-12 14:40

Dazzler2120

FP ProMod
desjaak909 schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 10:01:
Spin to win is weer leuk, heb nu full waste set + F&R + bull katho's en op T6 smelt alles weg en dat met non-ancient, non gifted wapens, nog wel een beetje squishy voor grifts boven de 35. Om hoger te gaan heb ik de de IK BB nodig om voor 6WotW IK4 set te kunnen gaan, dat zal wat beter zijn voor hogere grifts
Voor deze set ben ik ook aan het gaan, heb nu Wastes 5piece complete, nu voor RORG gaan, wastes legs nodig en dan heb ik wastes 6piece en IK helmet.
Ben benieuwd hoe dit werkt :)

Denk ook raekors verzamelen om dit te proberen straks

PS4 PSN: Dazzler2120

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 16-12 13:58
Mijn S3-monkje is gisteren level 60 geworden.
Monkje
Hopelijk deze week nog door naar level 70.
Gear is natuurlijk nog ondergeschikt. Ik merk wel dat ik op Expert afentoe pest stevig klappen krijg. (Met name combinaties met Frozen vind ik (nog) niet lief :p

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

• JoSchaap
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02:41

JoSchaap

Had a life, got a modem..

Ik moet alleen de boots nog vinden, tot die tijd draai ik nog altijd mn eigen combinatie van Reakor, IK en Augchild.

http://www.diabloprogress...ap-2955/JoSchaap/39685579

Dit gaat prima mee op T6 en solo GR kom ik 36 door in ongeveer 8 min :) (als ik niet vergeet de rune van CotA om te zetten voor ik de GR start) :+

mn wastegloves hebben iig al een max roll op CHD en CHC :) nu de rest nog. (ben gister overigens de tnet community gejoined, onze clan is de laatste tijd wat stilletjes)

GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET

• Bossie
Ik heb het exact andersom, Heb 6 set IK juist omdat het heul langzaam gaat met vinden van WotW pieces (3 nu).

Daarentegen inmiddels wel weer 4 IK BB gevonden maar allemaal non-ancient en niet bijzonder spannend.
Mocht ik een gift vinden, dan zou ik een van deze 4 aardig kun opleuken tot er een betere dropt.
6p IK bonus compenseert aardig tot nu, maar boven GR35 word ik toch kwetsbaar.

Vanavond maar weer een rondjes rits doen met Champions League op de buis :9

• Ruigerock
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09-01-2024

Ruigerock

Keep calm and stay metal

Angeloonie schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 09:49:
Gisteren voor het eerst in tijden een serieuze poging voor Grifts gedaan met mijn Carnevil WD.

42 makkelijk gehaald, vervolgens 45. Krijg ik een drama-layout voor mijn pets en had ik als test een andere skill gepakt, dat werkte dus niet. :P
Vervolgens een 43 makkelijk gehaald en daarna een 45 geprobeerd, door wat geklooi van mijzelf werd het krap. Maar uiteindelijk met 0:08 over gehaald. Was tegen Coldsnap, waarbij nog 1 freeze dus fataal was geweest :P

Hoger nog niet geprobeerd maar moet met goede layout wel kunnen. Grootste beperking is momenteel gewoon mijn crappy Dagger of Darts.. 2250 DPS is echt veels te laag. Maarja, er dropt er maar geen -O-
Carnevil build is nu zeer sterk met de wijzigingen, toughness is een stuk beter en de DPS is insane na een spender. 18 Miljard leven? 15 Seconden later dood op de grond :P
Op HC nu GR39 gedaan in 8:33 waarmee je dik in de top kan staan, het kan dus nog beter gezien wij gelijke gear hebben.

Schrok wel even van de nieuwe ratten baas, letterlijk geen idee wat de groene cirkel betekende tot ik wou ontwijken. Arghhhh.. let me out!! De ratten baas is trouwens bugged in 2-player, hij blijft leven met 1 HP en valt aan met een rattenwervelwind. Bijna kassie wijlen tijdens de gem levelen :(

Diablo 3 - Battle.net

• 3xNix
  • Laatst online: 13-07 19:28

3xNix

golfr in hart en nieren

Doe tot op heden nog helemaal geen damage, echt vreselijk.
Heb ook nog geen bruikbare wapens gevonden.

Zal toch echt die skull Grasp moeten vinden om nog redelijk mee te kunnen doen boven T3

Ook re-rollen van stats is stom en zou ik gewoon nog niet moeten doen... tenzij het een ancient item is die als BiS beschouwd kan worden.
Ruigerock schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 11:55:
[...]

Carnevil build is nu zeer sterk met de wijzigingen, toughness is een stuk beter en de DPS is insane na een spender. 18 Miljard leven? 15 Seconden later dood op de grond :P
Op HC nu GR39 gedaan in 8:33 waarmee je dik in de top kan staan, het kan dus nog beter gezien wij gelijke gear hebben.
Probeerde gisteren wat met Acid Cloud te testen om de 6-piece te proccen, maar dat werkt voor geen meter. Spirit Barrage met Phantasm is de beste optie IMO, of heb jij nog andere ervaringen toevallig? :)

Moet die Belt of Transcendance nog vinden/gamblen, dan kan ik een andere passive nemen :)
Schrok wel even van de nieuwe ratten baas, letterlijk geen idee wat de groene cirkel betekende tot ik wou ontwijken. Arghhhh.. let me out!! De ratten baas is trouwens bugged in 2-player, hij blijft leven met 1 HP en valt aan met een rattenwervelwind. Bijna kassie wijlen tijdens de gem levelen :(
Die boss is echt ideaal als Raekor barb, je kunt dan gewoon blijven chargen doordat al die kleine ratjes je cooldown naar 0 brengen :D

Ruigerock schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 11:55:
[...]

Speelde je toevallig met een Exploding Palm monk?
Er zijn namelijk reports dat een EP monk (die de ratten heel snel afmaakt.. en door de ketting reactie van gundgo's gear de boss in 5 seconden kan vermoorden). Hierdoor bugged de boss wel eens.

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 24-12 14:42
Bliz site blijft maar traag met het updaten van de char, inmiddels wel de juiste P-lvl denk ik en items, maar niet de juiste gem lvls :(

https://d4armory.io/Player/803500

• Ioramus
Levellen gaat zo snel dat ze het niet bij kunnen houden :D
IK BB is begrijp ik mandatory om een beetje hoog in de grifts te komen? Wil er ook mee aan de slag, maar ik ga liever voor twee one-handers, omdat het prettiger speelt. Tenminste in 1.0.8 vond ik dat.

• Ealjebij
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 02-12-2024
Bospa01 schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 11:52:
[...]
Ik heb het exact andersom, Heb 6 set IK juist omdat het heul langzaam gaat met vinden van WotW pieces (3 nu).

Daarentegen inmiddels wel weer 4 IK BB gevonden maar allemaal non-ancient en niet bijzonder spannend.
Mocht ik een gift vinden, dan zou ik een van deze 4 aardig kun opleuken tot er een betere dropt.
6p IK bonus compenseert aardig tot nu, maar boven GR35 word ik toch kwetsbaar.

Vanavond maar weer een rondjes rits doen met Champions League op de buis :9
Als je 6 WotW krijgt zou ik deze set aanraden met 4 IK pieces. Ik gebruik Skel-king als DPS punt (hoelang duurt het tot hij plat ligt) met 6 IK + 4 WoTW / 6IK + Hexing en andere meuk doe ik er ~22 seconden over hem down te krijgen

Met 6 WotW en 4 IK 11 seconden. W000T

Grift45 heb ik solo zonder unity gedaan. Hier heb ik alleen berserk aangepast naar 50 % dmg reduction. Ik wil het nog eens proberen met 50% meer dmg en unity

[ Voor 8% gewijzigd door Ealjebij op 14-04-2015 13:41 ]

D3 Profiel

• desjaak909
Deadsmell schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 13:38:
[...]

IK BB is begrijp ik mandatory om een beetje hoog in de grifts te komen? Wil er ook mee aan de slag, maar ik ga liever voor twee one-handers, omdat het prettiger speelt. Tenminste in 1.0.8 vond ik dat.
op hogere rifts wil je de 4set IK en 6 set WW bonus hebben, zodat je de 50% dmg reduction rune van ancients kan kiezen, maar voor T6 en tot ongeveer grift40 is dit wel erg snel, je hebt dus alleen geen perma beserker wat ook niet helpt bij de survivability. Ik vond deze guide net, gebruikt dus furious charge om F&R te proccen ipv primary attack, vanavond maar eens testen

http://www.diablofans.com...rift-40-and-t6-speed-farm

• Skarloc
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11:23

Skarloc

<GoT> Sk4rloC#2506

Ww Barb is inderdaad weer leuk om te spelen. Momenteel speel ik met IK-set, Bul-Kathos en hexing-pants icm skullgrasp en rorg. Allemaal nog geen bijster goede rolls maar t6 is een makkie en grift 42 geen probleem. Nu op zoek naar IK pants zodat ik focus/restaint eens kan proberen en moet nog een hoop WotW items hebben. Kortom, voorlopig weer barb voor mij d:)b

||D3 Battletag: [GoT]Sk4rloC#2506||

desjaak909 schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 13:45:
[...]
op hogere rifts wil je de 4set IK en 6 set WW bonus hebben, zodat je de 50% dmg reduction rune van ancients kan kiezen, maar voor T6 en tot ongeveer grift40 is dit wel erg snel, je hebt dus alleen geen perma beserker wat ook niet helpt bij de survivability. Ik vond deze guide net, gebruikt dus furious charge om F&R te proccen ipv primary attack, vanavond maar eens testen

Had al zo'n vermoeden. Vanochtend besloten om toch maar een barb te gaan levellen na het doornemen van deze build. Wel buiten season, zodat ik hopelijk snel de hogere grifts aan tik. Ik hoop dat het net zo vloeiend speelt als in 1.0.8.

Wel geinig, die speedfarm build. Kreeg toevallig beide BK wapens van iemand laatst. Die gaan me nu goed van pas komen. :)

• Nephalem
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-11 00:14
Tot nu toe leuke situatie in S3. Ik en 2 vrienden spelen veel samen, alledrie een wizard gekozen. Tot nu toe heeft er 1 4/6 FB, de ander full Tal Rasha en ik zit op 4/6 Delsere met triumvirate en crown of the primus met amper andere set pieces. Grappig om te zien hoe we allemaal richting een andere set gestuurd lijken te worden 😊😊

<GoT>Nephalem#1159 PoE

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-12 17:38

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Deadsmell schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 14:08:
[...]
Vanochtend besloten om toch maar een barb te gaan levellen na het doornemen van deze build. Wel buiten season, zodat ik hopelijk snel de hogere grifts aan tik. Ik hoop dat het net zo vloeiend speelt als in 1.0.8.

Wel geinig, die speedfarm build. Kreeg toevallig beide BK wapens van iemand laatst. Die gaan me nu goed van pas komen. :)
Ben je de Wizard nu al beu? :P

Ik moet zeggen dat ik, aangevuurd door de Ancient Serpent Sparker drop (met gift, die volgde op de dikke Woh die ook al met gift kwam) de smaak wel te pakken heb. Ik volg Deadset's guide en dat bevalt me prima. Ik heb nog maar 2 Tal stukjes en ik zit solo al op T5. En dan heb ik de F+R ringen nog gewoon in mn stash laten liggen. S3 is echt krankzinning. 8)7

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Tektoon schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 15:32:
[...]
Ben je de Wizard nu al beu? :P
Nee, absoluut niet! Ik heb nog geen enkel Tal Rasha piece, maar die build speelt nu al heerlijk. :) Ik ga daar mee door in season en pak de barb erbij voor non-season. Oude liefde roest niet, ook niet zonder Mortick's. :P Ik hoop eigenlijk nog eens op een ww-barb spec zonder ancients. Dat zou ik echt mooi vinden. Net als in 1.0.8. :)

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-12 14:14
Deadsmell schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 15:51:
[...]

Nee, absoluut niet! Ik heb nog geen enkel Tal Rasha piece, maar die build speelt nu al heerlijk. :) Ik ga daar mee door in season en pak de barb erbij voor non-season. Oude liefde roest niet, ook niet zonder Mortick's. :P Ik hoop eigenlijk nog eens op een ww-barb spec zonder ancients. Dat zou ik echt mooi vinden. Net als in 1.0.8. :)
Welke build gebruik je?

• 3xNix

3xNix

golfr in hart en nieren

desjaak909 schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 13:45:
[...]

Je zou deze build ook kunnen gebruiken in combi met IK belt en IK hamer.
Dan heb je ook perma barbs, dus 50% damage reduction met lightning rune.

Probleem is dat je reaper wraps dan nodig hebt voor rage management, anders kom je zonder perma WoTB al snel zonder rage te zitten.

• desjaak909
3xNix schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 16:05:
[...]

Je zou deze build ook kunnen gebruiken in combi met IK belt en IK hamer.
Dan heb je ook perma barbs, dus 50% damage reduction met lightning rune.
Klopt, alleen wil die IK hamer nog niet droppen :'( Heb de belt wel al liggen, maar is dus nog even door grinden voor de hamer en deze setup is in ieder geval een stuk sneller/meer dps dan 4WotW/4IK wat ik daarvoor gebruikte

• 3xNix

3xNix

golfr in hart en nieren

desjaak909 schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 16:09:
[...]

Klopt, alleen wil die IK hamer nog niet droppen :'( Heb de belt wel al liggen, maar is dus nog even door grinden voor de hamer en deze setup is in ieder geval een stuk sneller/meer dps dan 4WotW/4IK wat ik daarvoor gebruikte
Heb nu een slechte hamer, maar beter dan niets... heb nog niet 5 stukjes bij elkaar weten te sprokkelen van 1 van de 2 sets... dus T3 hoogst haalbare op het moment. :'(

[ Voor 51% gewijzigd door 3xNix op 14-04-2015 16:13 ]

• Ruigerock

Ruigerock

Keep calm and stay metal

Angeloonie schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 12:12:
[...]
Probeerde gisteren wat met Acid Cloud te testen om de 6-piece te proccen, maar dat werkt voor geen meter. Spirit Barrage met Phantasm is de beste optie IMO, of heb jij nog andere ervaringen toevallig? :)

Moet die Belt of Transcendance nog vinden/gamblen, dan kan ik een andere passive nemen :)
@Sabrac, ik speelde idd met een EP monk samen

De acid cloud was het eerste wat in mijn gedachten naar voren kwam met de 1e rune voor extra area effect.Het 6-piece effect houdt al op na 4 seconden dus een beetje wisselen tussen piranhado voor grotere groepen en acid cloud voor grut om niet teveel mana te kort te krijgen. Spirit Barrage triggert telkens de benodigde proc van 4 seconden?

Belt of Transcendance is best lekker maar niet voor Carnevil denk ik, witching hour geeft best veel damage winst die een passive niet direct kan geven.Die belt doet het geweldig voor de pet doctor builds, binnen een halve minuut zit je al op 15 minions als je Haunt kan spammen. Alleen balen dat de pet build ondergeschikt voelt tot de Carnevil, 2m dps vs 1.2m dps, je zou zeggen dat de 2m dps build beter is ;) Je kan mijn Lafayette WD vinden onder career btw.

Diablo 3 - Battle.net

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-11 10:27

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

deTwisj schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 09:53:
[...]

Welke build speel je? Ik ben dit seizoen ook een crusader begonnen en met een handje vol geluk loop ik nu rond met de volledige roland's fire bash build. Ik heb nu net de 2 defensieve gems (life regen en magic resist) op level 25 en kan "gewoon" in troep blijven staan op grift 33 (heb nog niet de tijd gehad om hoger gaan).
Ik praat over grift 40+, 30 solo is redelijk makkelijk te doen om over 50 nog maar te zwijgen. Heb nu Eso op 36 en die 'andere physical' op 27. Als laatste een 38 gedaan even testen met die nieuwe gem en het scheelt bakken, ja je levert een BotP (15% elite dmg) maar dood = 0dps.

Ben er best over te spreken.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Ruigerock schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 16:15:
[...]
De acid cloud was het eerste wat in mijn gedachten naar voren kwam met de 1e rune voor extra area effect.Het 6-piece effect houdt al op na 4 seconden dus een beetje wisselen tussen piranhado voor grotere groepen en acid cloud voor grut om niet teveel mana te kort te krijgen. Spirit Barrage triggert telkens de benodigde proc van 4 seconden?
Volgens mij triggert Spirit Barrage hem gedurende de cast duration (5 sec), dus iedere vijand die in die 5 seconden in die Phantasm pools gaat staan wordt getriggered. Het is wel een kleine area, maar je kunt er dan weer 3 tegelijk actief hebben. Acid Cloud kan maar voor 3 sec triggeren en ook vijanden die later in beeld komen worden dan niet getriggered, terwijl bij Phantasm ze over die pool heen lopen en dus getriggered worden. Ik heb geen betere mana spender gevonden tot nu toe. :P
Belt of Transcendance is best lekker maar niet voor Carnevil denk ik, witching hour geeft best veel damage winst die een passive niet direct kan geven.Die belt doet het geweldig voor de pet doctor builds, binnen een halve minuut zit je al op 15 minions als je Haunt kan spammen. Alleen balen dat de pet build ondergeschikt voelt tot de Carnevil, 2m dps vs 1.2m dps, je zou zeggen dat de 2m dps build beter is ;) Je kan mijn Lafayette WD vinden onder career btw.
Weet niet of WH meer geeft dan Grave Injustice kan doen. Vaker je BBV op hebben en meer Spirit Walk is ook ideaal. Weet niet of wat attack speed en CHD daar tegenop kan. Bovendien kun je daardoor toughness op een ander item inleveren voor iets anders, want mijn WH heeft enkel offensieve stats.

• Thalaron
Zag laatst Beun met Discipline op een ring als secondary, 13 nog wel... Is bv een SOJ en RoRG met Discipline (is dat uberhaupt mogelijk?) dan niet beter dan Bastions Will? Of Bastions Will met Discipline? Zit op mijn werk dus kan niet echt checken of dit mogelijk is en of dit de moeite waard is!?

Discipline rollt enkel op een Manald Heal.

[ Voor 20% gewijzigd door Angeloonie op 14-04-2015 17:25 ]

• Thalaron
Angeloonie schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 17:24:
Discipline rollt enkel op een Manald Heal.
Ah!

Maar dan nog.. Zeg er zit 10 Discipline op je Manald Heal... 10*15% (150%) + Bijvoorbeels SoJ of RoRG + Cindercoat ofzo niet meer potentie? Of telt die 100% van Bastions Will toch harder mee?
nvm:
http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/14269487933

Ik snap alleen niet zo goed waarom Bastions Will zo OP is... Ze wilden dat niet iedereen met RoRG/SoJ/Unity loopt... Nu straks iedereen en alles met F/R :O

[ Voor 24% gewijzigd door Thalaron op 14-04-2015 22:34 ]

• _Peter2_
  • Laatst online: 16-12 13:58
Gisteren toch nog level 70 aangetikt op mijn S3 Monk.

Na op TS gevraagd te hebben of er ergens plek was voor een verse level 70 kreeg ik een boost van Maximus op T6. Merkte wel dat ik nog erg kwetsbaar was, maar wel 29 Paragon levels binnen geharkt en een RoRG :)

Nog even kort gekeken of ik wel op T1 kan spelen,. dat ging, dus daar ga ik nu op verder om gear binnen zien te harken.

Qua build zie ik wel wat ik vind aan gear en pas me daar op aan.

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

• Bossie
Gisteravond toch maar even een kort rondje ritjes gedaan met mijn barb. Eerste BK wapen is nu binnen en hetzelfde geld for F/R :).

Aangezien het een beetje tegenzit met wastes set drops (heb 3 pieces), zijn er nog leuke andere speedfarm builds icm F/R ?

Met de huidige droprates zou ik bijna een tweede barb gaan powerlevellen voor een andere gearset / build :+

[ Voor 0% gewijzigd door Bossie op 15-04-2015 08:38 . Reden: osx autocorrectie ... ]

• 3xNix

3xNix

golfr in hart en nieren

Bospa01 schreef op woensdag 15 april 2015 @ 08:38:
Gisteravond toch maar even een kort rondje ritjes gedaan met mijn barb. Eerste BK wapen is nu binnen en hetzelfde geld for F/R :).

Aangezien het een beetje tegenzit met wastes set drops (heb 3 pieces), zijn er nog leuke andere speedfarm builds icm F/R ?

Met de huidige droprates zou ik bijna een tweede barb gaan powerlevellen voor een andere gearset / build :+
Reakor kan prima met F+R kan waarschijnlijk zelfs met perma barbs dus 50% Damage reduction.
(in plaats van Unity)

• kowlier
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 30-04 16:53
http://eu.battle.net/d3/e...owlier-2903/hero/58806971

mijn barb atm.
ik blijf maar gamblen en hopen op mijn laatste waste item, de gauntlets, maar die komen maar niet :(
ik vind de damage wel wat laag, alsook survivability. mijn ancients doen dubbel zoveel damage als ik :/

PSN - ps4 : sir_kowlier

• Bossie
kowlier schreef op woensdag 15 april 2015 @ 08:47:

mijn barb atm.
ik blijf maar gamblen en hopen op mijn laatste waste item, de gauntlets, maar die komen maar niet :(
ik vind de damage wel wat laag, alsook survivability. mijn ancients doen dubbel zoveel damage als ik :/
De items die ik heb blijven maar steeds droppen inclusief de gauntlets en inmiddels 5 BB.
Misschien moeten we een paar lootshare runs doen :)

Edit -> mijn barb is non season helaas.

[ Voor 3% gewijzigd door Bossie op 15-04-2015 09:13 ]

mijn barb atm.
Probeer Ground Stomp eens te vervangen door Battle Rage - Bloodshed en Rampage als passive te nemen. Dat zou een aardig positief effect op je damage moeten hebben.

[ Voor 5% gewijzigd door Deadsmell op 15-04-2015 09:38 ]

• adamvansanten
  • Laatst online: 20-12 19:43

adamvansanten

Appletje voor de dorst

mijn barb atm.
Die damage komt bij de 6e part van Wastes set. Mijn WWs ticken voor circa 10 miljoen (met Skull Grasp), maar de tornado's ticken voor 100 miljoen ;) En dat is zonder gear optimalisatie, alleen 6W+4IK set en Skull Grasp ring, nog geen elemental damage rolls enzo.

Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten

adamvansanten schreef op woensdag 15 april 2015 @ 09:40:
[...]

Die damage komt bij de 6e part van Wastes set. Mijn WWs ticken voor circa 10 miljoen (met Skull Grasp), maar de tornado's ticken voor 100 miljoen ;) En dat is zonder gear optimalisatie, alleen 6W+4IK set en Skull Grasp ring, nog geen elemental damage rolls enzo.
Ik hoor in streams steeds dat Skull Graps niet zo'n goede ring is, omdat de damage additief is en niet multiplicatief. Als je geen Unity nodig hebt, dan schijnt Convention of Elements een veel betere ring te zijn voor de WW-barb.

• desjaak909
Gaat lekker met mijn barb, gisteren met speeds grifts zoveel items gevonden/gambled dat ik naast mijn BK barb nu ook een 6WW/4IK barb kan maken, dus vanavond maar even een 2e barb lvl'en. Al lekker wat ancient gear, maar wapens zijn helaas nog relatief ruk.

Gisteren voor de lol even een Roland Fire Crusader gebouwd. Had alle gear in stash zitten dus dat was snel, enkel de bracers moest ik nog, maar die heb ik inmiddels ook. Mijn gear nu: http://eu.battle.net/d3/e...loonie-2758/hero/39352882

Gaat om deze build: http://www.diablofans.com...2-2-fire-rolands-grift-50
Damn wat is die build sick :X Elites op T6 one-shot ik als AC actief is. Heb nog geen Grifts geprobeerd maar dit moet best hoog kunnen, toughness is dik in orde en damage is ziek. Enkel de movement speed kan wat problematisch worden.

Kan eventueel ook nog de Ancient Furnace van mijn Barb plukken voor +700 DPS. Doe geen Grifts meer met hem en die 700DPS kan ik wel missen op T6.

Misschien vanavond maar wat Grifts proberen. Ben echt benieuwd :D

• TiMMieJ
  • Laatst online: 24-12 13:03

TiMMieJ

PSN: Orixez

Gisteren voor het eerst sinds tijden weer eens gespeeld en met een aantal tweakers (2x barb) even T6 runs gedaan. Ging als een speer zeg met zon WW barb er bij en een charge barb. Ik had iig met mijn Jade WD wel plezier maar ga vol sparen voor een pet build. Vind de carnevil build er heel vet uit zien maar moet nog een dagger of darts regelen. Dus momenteel volop aan het spammen bij Kadala voor wapens.

Maar weer een beetje volop farmen dus :)

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Deadsmell schreef op woensdag 15 april 2015 @ 09:45:
[...]

Ik hoor in streams steeds dat Skull Graps niet zo'n goede ring is, omdat de damage additief is en niet multiplicatief. Als je geen Unity nodig hebt, dan schijnt Convention of Elements een veel betere ring te zijn voor de WW-barb.
Mee eens! Ik heb echter sinds de patch pas 1 avondje barb gespeeld en die avond stond in het teken van Wastes set krijgen. Skull Grasp dropte toevallig. Ga zeker nog andere dingen proberen, maar dit was op grift 37 (public game) al geen uitdaging qua damage.

• desjaak909
TiMMieJ schreef op woensdag 15 april 2015 @ 10:33:
Dus momenteel volop aan het spammen bij Kadala voor wapens.
Ik zou niet zo snel voor wapens gamblen, de kans op iets nuttigs is zo klein en ze zijn zo duur, kan je beter eerst al je overige gear ancient proberen te krijgen

• JoSchaap
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02:41

JoSchaap

Had a life, got a modem..

Bospa01 schreef op woensdag 15 april 2015 @ 08:38:

ik vind het met mijn combi best snel gaan :) (non-season/non-hc)

momenteel doe ik veel solo GR30-36 (het lukt me gewoon niet om lagere keys als 30 te krijgen uit de trials.. of moet ik gewoon mn ancients en templar de waves laten uitmoorden en zelf rondjes lopen? :+)

hiermee upgrade ik mn painenhancer steeds, en heb ik al een aantal waste items gehad.
Het enige dat ik nog nodig heb ik een goede set waste boots en een boulder breaker die net zo goed/beter is als mn huidige saté prikker:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/0bu618s.jpg

GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET

• Ioramus
Lager dan 30 is simpel hoor - trial en dan gelijk eruit, wachten tot timer verloopt en je hebt een key van GR level 1 :D

• Barthak
  • Laatst online: 18-09 16:56

Barthak

mcl

JoSchaap schreef op woensdag 15 april 2015 @ 10:47:
[...]

momenteel doe ik veel solo GR30-36 (het lukt me gewoon niet om lagere keys als 30 te krijgen uit de trials.. of moet ik gewoon mn ancients en templar de waves laten uitmoorden en zelf rondjes lopen? :+)
Ik TP zelf meestal uit de trials, en doe dan GR 1, 11, 21, 31 er droppen toch wel regelmatig Legendaries op de lagere GR levels en je bent er zo mee klaar. Heb echt een hekel aan die trials.

Diablo3

• Bossie
Barthak schreef op woensdag 15 april 2015 @ 10:50:
[...]

Ik TP zelf meestal uit de trials, en doe dan GR 1, 11, 21, 31 er droppen toch wel regelmatig Legendaries op de lagere GR levels en je bent er zo mee klaar. Heb echt een hekel aan die trials.
Blizzard moet simpelweg een optie toevoegen waarbij jezelf de gewenste GR lvl kan kiezen, waarbij je hoogste behaalde rift de max is.

Trials zijn :O

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Delsere gloves gevonden, paar keer rerolled, nieuw rift in.......Vyr gloves die beter zijn >_<

Nog steeds beetje zoekende naar wat werkt aangezien ik nog geen build defining gear/wapens heb, wel een ancient chantodo offhand.

Na het weekend maar een WD maken, pet build blijft toch leuk :9

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• Ruigerock

Ruigerock

Keep calm and stay metal

Angeloonie schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 16:56:
[...]

Volgens mij triggert Spirit Barrage hem gedurende de cast duration (5 sec), dus iedere vijand die in die 5 seconden in die Phantasm pools gaat staan wordt getriggered. Het is wel een kleine area, maar je kunt er dan weer 3 tegelijk actief hebben. Acid Cloud kan maar voor 3 sec triggeren en ook vijanden die later in beeld komen worden dan niet getriggered, terwijl bij Phantasm ze over die pool heen lopen en dus getriggered worden. Ik heb geen betere mana spender gevonden tot nu toe. :P

[...]

Weet niet of WH meer geeft dan Grave Injustice kan doen. Vaker je BBV op hebben en meer Spirit Walk is ook ideaal. Weet niet of wat attack speed en CHD daar tegenop kan. Bovendien kun je daardoor toughness op een ander item inleveren voor iets anders, want mijn WH heeft enkel offensieve stats.
Voorlopig nog niet een grens bereikt met Grifts, als ik die gevonden heb dan kan ik makkelijker testen met verschillende builds. Momenteel weer met andere karakters bezig en nieuwe set bonussen. Voor het levelen van gems gebruik ik wel weer de WD. Zoveel theoriën maar te weinig tijd ;)

Diablo 3 - Battle.net

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Sabrac schreef op woensdag 15 april 2015 @ 12:12:
Wohooo.. #59 in de Years of War conquest in S3 :D
met 3 sets g.rift 40 gehaald.
De omschrijving is mij niet helemaal duidelijk. Moet het met de bonussen van drie sets op één character? Of met drie characters die allemaal een 6-set bonus hebben?

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 24-12 14:40

Dazzler2120

FP ProMod
ik heb eindelijk mijn rorg waardoor de 6piece wastes complete is. Ga nu voor wastes legs, en daarna voor IK 4piece.
heb de IK helmet al

PS4 PSN: Dazzler2120

• Omisys
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 23-12 12:10
Season 3 gaat lekker tot nu toe! Vanmorgen een SMK(yayyy first one ever) gevonden en een ancient Zuni pox. Straks is wat hogere Grifts gaan proberen, tot nu toe 36 solo gedaan maar met SMK moet ik wel wat hoger komen lijkt me.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Pilzer-2526/hero/58584273
adamvansanten schreef op woensdag 15 april 2015 @ 12:23:
[...]

De omschrijving is mij niet helemaal duidelijk. Moet het met de bonussen van drie sets op één character? Of met drie characters die allemaal een 6-set bonus hebben?
3 sets op 1 character is hoe ik het gedaan heb.. maar het hoeft niet allemaal tegelijk.
Ik heb 1 rift gedaan met 6 set rainment..
en 1 rift gedaan met 6 set Inna + 4 set Sunwuko.

Daarmee heb ik aan de 3 sets voldaan.

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Sabrac schreef op woensdag 15 april 2015 @ 13:09:
[...]

3 sets op 1 character.. maar het hoeft niet allemaal tegelijk.
Ik heb 1 rift gedaan met 6 set rainment..
en 1 rift gedaan met 6 set Inna + 4 set Sunwuko.

Daarmee heb ik aan de 3 sets voldaan.
Dank voor de uitleg, helemaal duidelijk zo! Lijkt me dus met een barb (BK/IK/WW) of wiz (MO/FB/TR) ook wel te doen.

adamvansanten schreef op woensdag 15 april 2015 @ 13:14:
[...]

Dank voor de uitleg, helemaal duidelijk zo! Lijkt me dus met een barb (BK/IK/WW) of wiz (MO/FB/TR) ook wel te doen.
Ik weet niet of Bul Kathos er bij staat in de lijst.. geloof dat alleen 4 of 6 sets in de lijst staan.
Daarnaast denk ik dat het misschien ook met 2 characters (of 3) wel te doen is. gezien het een checklist is.

• kowlier
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 30-04 16:53
Deadsmell schreef op woensdag 15 april 2015 @ 09:45:
[...]

heb gisteren zo'n convention geshard, had niet zon goede rolls.
het enige waar ik op kan verbeteren zijn mijn ringen en amu. ik had graag zo'n amu gecraft met een barb passive, maar ik ontzie mij het farmwerk daarvoor :/

die skullgrasp die ik nu heb gebruik ik ook maar omdat het de deftigste ring is die ik al gevonden heb.
solo grift ben ik aan 28 geraakt, maar dat is zonder een npc, die vergeet ik steeds :/ had wel de pech met verschrikkelijke bossspawns. electric jailer frozen arcane...

PSN - ps4 : sir_kowlier

• firlian
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 02-05-2021
Omisys schreef op woensdag 15 april 2015 @ 12:53:
Season 3 gaat lekker tot nu toe! Vanmorgen een SMK(yayyy first one ever) gevonden en een ancient Zuni pox. Straks is wat hogere Grifts gaan proberen, tot nu toe 36 solo gedaan maar met SMK moet ik wel wat hoger komen lijkt me.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Pilzer-2526/hero/58584273
Ben zondag weer begonnen met d3 en eigenlijk alleen tijdens de launch echt actief gespeeld. Ik verbaas me er over hoe snel sommige mensen nieuwe gear vekrijgen. Is s3 niet pas net begonnen? Is niet jullie enige voordeel de paragon levels? Je begint verder toch altijd vanaf 0 wanneer een nieuw season begint?

Ik weet eigenlijk ook niet goed of het voor mij slim is om seasons te spelen. In een paar dagen tijd heeft mijn s3 monk mijn oude WD al ingehaald. Lv70(15) gisteren aangetikt en voor het eerst een rift gedaan. Ik las dat je met wat basic gear al op torment2 moet kunnen spelen, maar hoger dan master kom ik niet.

• Thalaron
Paragon start ook bij 0.
Vergis je echter niet in het aantal uren die er alweer inzitten bij diegene die al ver op weg zijn..

Seasons = geheel opnieuw starten!
Veel in party (lootshare) en voornamelijk veel spelen (uren maken) en tsja dan kan het hard gaan!

Damn, de ww-barb is sterker dan ik dacht. Zonet met heel veel gemak een grift 28 gecleared, zonder Wrath of the Wastes items, zonder legendary gems, zonder Unity en met crappy BK wapens.

• firlian
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 02-05-2021
Thalaron schreef op woensdag 15 april 2015 @ 13:59:
Paragon start ook bij 0.
Vergis je echter niet in het aantal uren die er alweer inzitten bij diegene die al ver op weg zijn..

Seasons = geheel opnieuw starten!
Veel in party (lootshare) en voornamelijk veel spelen (uren maken) en tsja dan kan het hard gaan!
Ah, thanks voor de verduidelijking! Nog een vraagje. Ik las namelijk dat paragon levels gelden voor alle characters op je account, hoe werkt dit dan samen met season mode? Als s3 stopt wordt mijn character overgezet naar de normale modus, correct? Zijn die paragon levels dan wel beschikbaar op mijn andere characters (die veel lager zijn)?

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Volgens mij wordt de experience van je totaal aan paragon levels toegevoegd aan je non season paragon.

Dus als je paragon 80 bent krijg je geen 80 paragon levels erbij op je non season, maar wel alle exp daarvan, wat zal resulteren in minder dan die 80plvls

Dat is wat ik te horen kreeg in ieder geval toen ik het laatst vroeg in mijn party :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• Thalaron
firlian schreef op woensdag 15 april 2015 @ 14:14:
[...]

Ah, thanks voor de verduidelijking! Nog een vraagje. Ik las namelijk dat paragon levels gelden voor alle characters op je account, hoe werkt dit dan samen met season mode? Als s3 stopt wordt mijn character overgezet naar de normale modus, correct? Zijn die paragon levels dan wel beschikbaar op mijn andere characters (die veel lager zijn)?
Alles wordt na season overgezet naar non seasonal.
Er verandert dus niets anders behalve dat:
- Inhoud van je stash op seasons komt via een envelop naar je non seasonal.
- Chars blijven gewoon zoals ze zijn, zijn enkel niet meer seasonal
- Totale experience wordt aan je non seasonal pool toegevoegd.
* 100 paragon op non season + 100 paragon season = GEEN 200 totaal ;)

• Kampover
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-04 11:56
Ik heb een paar vragen, ik speel op de PS4:

- Waar kan ik Grifts vinden? Ik zit nu op Torment 1 met level 70.
- Is het mogelijk om je character te zien op Battle.net? Dat kan met PC wel.

Alvast bedankt. :)

iRacing Profiel | PSN: kampover91

• iscara
  • Niet online
RbBdOs schreef op woensdag 15 april 2015 @ 14:31:
Is het zelfde als op de pc. Als je een rift gedaan hebt valt er meestal een trial key, als je dan een trial gedaan hebt krijg je een Grift key.
Is helaas niet mogelijk.

[ Voor 38% gewijzigd door iscara op 15-04-2015 14:38 ]

Alvast bedankt. :)
Grifts open je door een grift key stone aan te bieden aan die pilaar midden in town. En key stones krijg je door gewone rifts te voltooien.

• Kampover
Ik was nog iets vergeten te vragen.

Op de PS4 heb je mensen die met gehackte items spelen. Is het alleen mogelijk voor mij om die gehackte items te krijgen als ik ze van ze oppak, of droppen die ook als ik bijvoorbeeld met zulke mensen een rift speel?

Bedankt voor alle antwoorden. :)

[ Voor 6% gewijzigd door Kampover op 15-04-2015 14:43 ]

• iscara
  • Niet online
Als iemand een gehackt item dropt kan je die oppakken
Uiteraard droppen monsters geen gehackte items.
RbBdOs schreef op woensdag 15 april 2015 @ 14:43:
Ik was nog iets vergeten te vragen.

Op de PS4 heb je mensen die met gehackte items spelen. Is het alleen mogelijk voor mij om die gehackte items te krijgen als ik ze van ze oppak, of droppen die ook als ik bijvoorbeeld met zulke mensen een rift speel?

Bedankt voor alle antwoorden. :)
Als ik jou was zou ik alleen spelen met mensen waarvan je zeker weet dat het geen cheaters zijn. Voor je het weet heb je er in een paar minuten enkele honderden paragon levels bij, als je met een cheater speelt. Dat zou zonde zijn.

• TiMMieJ
  • Laatst online: 24-12 13:03

TiMMieJ

PSN: Orixez

Ik zit zo eens de leaderboards te kijken maar het lijkt wel een stuk gebalanceerder nu naar mijn idee. Alles loopt nu wel in de lvl 50 qua max rift level.

• Kampover
Deadsmell schreef op woensdag 15 april 2015 @ 15:05:
[...]

Als ik jou was zou ik alleen spelen met mensen waarvan je zeker weet dat het geen cheaters zijn. Voor je het weet heb je er in een paar minuten enkele honderden paragon levels bij, als je met een cheater speelt. Dat zou zonde zijn.
Ja, dat lijkt me het verstandigste. Network setting zullen dan ook op "Friends Only" blijven staan. Ben nu vooral in m'n eentje aan het spelen maar ik vermaak me nog prima met deze game. Werkt erg verslavend om steeds weer nieuwe gear te vinden die nog weer beter is en om te kijken hoe ver je met torment levels kan komen. 8)

• desjaak909
TiMMieJ schreef op woensdag 15 april 2015 @ 15:08:
Ik zit zo eens de leaderboards te kijken maar het lijkt wel een stuk gebalanceerder nu naar mijn idee. Alles loopt nu wel in de lvl 50 qua max rift level.
single player hebben ze inderdaad redelijk dicht bij elkaar gekregen, 4pl groups zijn het nog steeds DH'ers/WD/Cruz al zijn er ook wel wat wizzies die mee kunnen komen

[ Voor 6% gewijzigd door desjaak909 op 15-04-2015 15:20 ]

• Thalaron
Vanmiddag nog geprobeerd met mijn Reakor barb wat te grinden zodat ik m kan opbouwen naar WW... _O-

Grift 25 vloog ik doorheen... 1e reflect pack was ik metee. 4x achter elkaar dood en Guardian was ook drama...

Hij heeft ook maar 2/3e ten opzichte van mijn DH zijn Toughness maar toch -O-

Dan maar shards bij elkaar harken met mijn DH >:)

Mocht er iemand op Non-Season DH gear nodig hebben en met zij/haar barb willen meelope voor lootshare mag je me adden :) (andere klasses zijn ook prima daar niet van!)

Iemand die eens naar mijn Strafe (Veneno) kan kijken? Voelt hier en daar wat squishy aan... Heb als alt. gear nog een Nats pants / Gloves of Worship liggen! Maar heb het gevoel dat ik meer pylons tegenkom dan shrines...

Pagina: 1 ... 74 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.