Zo.. gisteren wat legendary gems geleveled.
Wildebeest is nu lvl 49
Bane of the trapped is nu lvl 49
Pain enhancer is lvl 32
Gogok of swiftness is lvl 37.
En vanavond ga ik Esoteric nog even levelen.. (liefst ook naar 49).
Daarnaast nog een ancient flying dragon gevonden, maar heb geen gifts meer...daarnaast mist deze life per hit, dus mogelijk dat ik het kleine beetje mindere damage voolopig maar moet accepteren in ruil voor 25k life per hit. Dit is ook de reden dat is esoteric ga levelen. dan haal ik mijn life regen uit de life per hit, en kan ik tegelijkertijd meer klappen aan.
Dit gemis merkte ik voornamelijk in de g.rift 47's en 48's die ik gisteren deed.. m'n monk was nog te fragiel.
Op zich ook niet gek, als ik een 47 zou halen, had ik het resultaat van m'n non season monk geëveneaard.... en dat na 5 dagen op season.
Gisteren nog wel weer een nieuw record gezet, namelijk g.rift 46 in 10 minuten

(was even tijdelijk weer #146...
is nu alweer 200+ gok ik zo blijkbaar #180.)
[EDIT].
Zojuist toch maar besloten om mijn ancient FD niet te gaan giften, puur vanwege het feit dat deze geen +10 % dmg en Life per Hit kan rollen.. de life per hit is gewoon te sterk.
Ik ga dus de spirit regen van het wapen af rollen voor life per hit.. waardoor dit wapen alsnog 8 % meer dmg en iets van 10k meer life per hit oplevert dan mijn non-ancient..
Tegelijkertijd kan ik dan nog blijven zoeken naar een ancient FD die wel de mogelijkheid heeft op +10 % dmg en life per hit... en kan ik weer gifts verzamelen.
[
Voor 21% gewijzigd door
Sabrac op 16-04-2015 08:10
]