• Riquiqui
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-12-2024
Heeft iemand eigenlijk nog plek in een leuke clan? Met random mensen spelen wordt nu wel een beetje saai eigenlijk. :) Battle.net tag is Ravenne#2899

*speel voornamelijk seasonal

[ Voor 9% gewijzigd door Riquiqui op 16-04-2015 00:33 ]

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:37
Pff... die Waste set wilt niet echt droppen...
Bijna heel IK 2 keer gevonden en nog geen 1 deel van Waste :/

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• NastyNick
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-09 10:18
Thalaron schreef op donderdag 16 april 2015 @ 04:38:
Pff... die Waste set wilt niet echt droppen...
Bijna heel IK 2 keer gevonden en nog geen 1 deel van Waste :/
Zal ik dan maar niet zeggen dat ik bij meteen het eerste item wat ik gamblede een wastes chest kreeg? >:)

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

Riquiqui schreef op donderdag 16 april 2015 @ 00:33:
Heeft iemand eigenlijk nog plek in een leuke clan? Met random mensen spelen wordt nu wel een beetje saai eigenlijk. :) Battle.net tag is Ravenne#2899

*speel voornamelijk seasonal
Zie de openingspost van dit topic. Er zijn verscheidene clans waarin je terecht kunt, zowel HC als SC.

[ Voor 8% gewijzigd door Deadsmell op 16-04-2015 07:55 ]

Zo.. gisteren wat legendary gems geleveled.

Wildebeest is nu lvl 49
Bane of the trapped is nu lvl 49
Pain enhancer is lvl 32
Gogok of swiftness is lvl 37.

En vanavond ga ik Esoteric nog even levelen.. (liefst ook naar 49).

Daarnaast nog een ancient flying dragon gevonden, maar heb geen gifts meer...daarnaast mist deze life per hit, dus mogelijk dat ik het kleine beetje mindere damage voolopig maar moet accepteren in ruil voor 25k life per hit. Dit is ook de reden dat is esoteric ga levelen. dan haal ik mijn life regen uit de life per hit, en kan ik tegelijkertijd meer klappen aan.

Dit gemis merkte ik voornamelijk in de g.rift 47's en 48's die ik gisteren deed.. m'n monk was nog te fragiel.
Op zich ook niet gek, als ik een 47 zou halen, had ik het resultaat van m'n non season monk geëveneaard.... en dat na 5 dagen op season.

Gisteren nog wel weer een nieuw record gezet, namelijk g.rift 46 in 10 minuten :D (was even tijdelijk weer #146...is nu alweer 200+ gok ik zo blijkbaar #180.)

[EDIT].

Zojuist toch maar besloten om mijn ancient FD niet te gaan giften, puur vanwege het feit dat deze geen +10 % dmg en Life per Hit kan rollen.. de life per hit is gewoon te sterk.

Ik ga dus de spirit regen van het wapen af rollen voor life per hit.. waardoor dit wapen alsnog 8 % meer dmg en iets van 10k meer life per hit oplevert dan mijn non-ancient..

Tegelijkertijd kan ik dan nog blijven zoeken naar een ancient FD die wel de mogelijkheid heeft op +10 % dmg en life per hit... en kan ik weer gifts verzamelen.

[ Voor 21% gewijzigd door Sabrac op 16-04-2015 08:10 ]

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

• kowlier
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 30-04 16:53
gisteren laatste stuk van mijn wastes set gegambled, ancient pants dan nog :)
wat een verschil... dust devils crit voor 135 miljoen, mijn eerste rift op T6 was gewoon voorbij in 5 minuten :p
dan maar wat grifts gaan doen om gems te lvlen, maar had iedere keer verschrikkelijke packs en mobs (fu exorcists, fu...).
hoogste dat ik geraakt ben was 41, maar niet kunnen afmaken door slechte packs.

nu mijn bracers en ringen/amu upgraden,en ik ben klaar met barb :)

PSN - ps4 : sir_kowlier

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15:03

Grin

Ride si sapis.

Na alle season 3 posts even wat nieuws over vorderingen @ NS. :)
Gister een nieuw 4 player clan record gezet met 2 lightning DH's een WD en een crus (JimM, Nuwax, Gesh en ik). De lightning DH heeft sinds 2.2 een gigantische dmg boost gekregen, niet te geloven! Waar we normaliter stevig moeten doorpakken om een 54 tijdig te clearen, hebben we nu een 56 gepakt onder de 10 minuten (09:10)! 8)7
Volgens de DH's speelde ze nog met suboptimale gear...Wellicht tijdens era 3 de 60 aantikken? :*)

NewsBlur || My Fujifilm gear

Mooie score, gefeliciteerd! :)

Van welke build maken jullie lightning DH's gebruik? Gebruiken die de UE set al, of is het nog steeds M6?

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-12 13:49
Mooie tijd inderdaad op tier 56!

Ben met de start van season 3 weer eens met mijn Wiz gaan spelen (non season) en heb intussen de volledige Tal Rasha set inclusief serpent sparker en T&T. Zojuist in een public game rift 48 cleared (zDPS WD, Rainment Monk, UE DH en mijn Tal Rasha Wiz) en dat zal met een op elkaar afgestemd groepje vast beter kunnen!

Ben Kadala nu aan het plat spammen voor betere T&T, gebruikte nog mijn 'oude' DEX versie die op de M6 DH zat.. :p ze geeft alleen nog geen tristat versie helaas! Nu ook maar eens gems verder levelen, zitten pas rond de level 30!

<GoT>NightStalker

• cybergi
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-08-2019

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Grin schreef op donderdag 16 april 2015 @ 08:58:
Gister een nieuw 4 player clan record gezet met 2 lightning DH's een WD en een crus (JimM, Nuwax, Gesh en ik). De lightning DH heeft sinds 2.2 een gigantische dmg boost gekregen, niet te geloven! Waar we normaliter stevig moeten doorpakken om een 54 tijdig te clearen, hebben we nu een 56 gepakt onder de 10 minuten (09:10)! 8)7
Volgens de DH's speelde ze nog met suboptimale gear...Wellicht tijdens era 3 de 60 aantikken? :*)
gz :)

D3 Profile¦ArchangelINC#2253

• Protax
  • Laatst online: 19-12 14:14
Deadsmell schreef op donderdag 16 april 2015 @ 09:22:

Van welke build maken jullie lightning DH's gebruik? Gebruiken die de UE set al, of is het nog steeds M6?
Gaat om deze build (vermoed ik):

http://www.diablofans.com...alls-demon-hunter-build-2

Werkt alleen met een ancient Kridershot... :(

• Ioramus
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 19-12 14:16
Ik krijg maar geen Bane of the Hoarder... wat zou de beste kans geven, treasure goblins (tower of the cursed, core, northern enz) in speed runs of grifts (heb gezlen 10% kans dat hij daar dropt nadat je alle andere legendary gems hebt gehad maar heb al veel runs gedaan sindsdien en hem daar nog niet zien droppen).

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Ioramus schreef op donderdag 16 april 2015 @ 10:20:
Ik krijg maar geen Bane of the Hoarder... wat zou de beste kans geven, treasure goblins (tower of the cursed, core, northern enz) in speed runs of grifts (heb gezlen 10% kans dat hij daar dropt nadat je alle andere legendary gems hebt gehad maar heb al veel runs gedaan sindsdien en hem daar nog niet zien droppen).
die steen is nutteloos

Protax schreef op donderdag 16 april 2015 @ 10:06:
[...]
Gaat om deze build (vermoed ik):

http://www.diablofans.com...alls-demon-hunter-build-2

Werkt alleen met een ancient Kridershot... :(
Voor de start van season was ik ook bezig met zoiets. Iets andere build, waarmee ook hoger dan grift 50 gehaald is: http://eu.battle.net/d3/e...hunter#QRXkVS!Ycei!baZYac.

Alleen werkt deze met Meticulous Bolts en Thundergod's Vigor. Verder dezelfde gear eisen. Gelukkig had ik de Krider nog liggen. Alleen geen ancient.

Als je die gem ooit gehad hebt, dan dropt hij standaard van Grift bosses. Heb je hem nog nooit gehad, dan is het doen van bounties je enige mogelijkheid om hem te krijgen. Google dan even op routes waar veel gobs voorkomen. Maar je hebt hem toch niet echt nodig, dus ik zou me er niet druk om maken. Frustrerend werkje om hem te pakken te krijgen. :)

Het is trouwens 'Boon of the Hoarder'. Bane of the Hoarder voorkomt zo te horen dat je gold kunt oppakken. :P

[ Voor 45% gewijzigd door Deadsmell op 16-04-2015 10:33 ]

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14:32
Ik had gisteren echt een goede dag. Twee bounties gedaan, een voor de reaper wraps. Terwijl ik naar Maltheal probeer te komen -> goblin -> the vault.
Tussendoor weer wat rifts gedaan en ineens het lumineuze idee om gems te gaan upgraden. Kom 1 rode gem te kort, dus ik denk, ga even snel een bounty doen in de hoop dat er een gem dropt van een mob. Één minuut later, goblin -> the vault. Niet normaal :P
Verder enorm veel set items gedropt die ik nog niet had en wel wilde hebben. Zoals ik zei, een goede dag :+

• JoSchaap
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:32

JoSchaap

Had a life, got a modem..

Het valt met wel op dat sinds de laatste patch goblins vaker voorkomen en ook packs of rooms met meerdere goblins kom ik vaker tegen als voorheen.. kan natuurlijk ook gewoon het gelukt van de RNG zijn :)

Sinds gister van FC build (Raekor-IK-Augchild met ancient wapen) geswitched naar De bekende nieuwe ballerinabuild (Waste+IK&IKBB).

In het begin even wennen omdat ik niet meer alles dood beuk maar er gewoon van uit moet gaan dat het achter mij wel dood zal vallen. maar het speelt wel een heel stuk rustiger. nu alleen nog even een goed amulet en allicht een mooie ring. zijn er hier nog mensen in normal met ubers bezig (Hellfire amulet)?

Qua stats ben ik er op achteruit gegaan, maar dat trekt wel weer recht naar mate ik betere items vind (dit waren gewoon de eerste drops die ik vond) en betere rolls krijg op huidige goede items :)

vergelijkinkje :

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/LmBprQs.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/2fGD9HA.jpg

battlenet link in sig :)

GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET

• schaapiej
Wel erg kort door de bocht...
Als ik het goed heb dropt de BotH de eerste keer alleen in een vault. Daarna kan de gem ook bij een Rift Guardian droppen. Voor het gold farmen is het niet heel nuttig meer aangezien je heel snel genoeg geld zal gaan hebben. Met speedriften is het wel leuk! :)

<GoT>NightStalker

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15:03

Grin

Ride si sapis.

Deadsmell schreef op donderdag 16 april 2015 @ 09:22:

Thanks!
Geen idee wat voor build de DH gebruikte, zag alleen veel lightning, een UE setje en een Kridershot.
schaapiej schreef op donderdag 16 april 2015 @ 09:41:

Ben met de start van season 3 weer eens met mijn Wiz gaan spelen (non season) en heb intussen de volledige Tal Rasha set inclusief serpent sparker en T&T. Zojuist in een public game rift 48 cleared (zDPS WD, Rainment Monk, UE DH en mijn Tal Rasha Wiz) en dat zal met een op elkaar afgestemd groepje vast beter kunnen!
[...]
2 crowd controlers (CC) en 2 DPS'ers werkt volgens mij het beste. Ik hoorde dat de ZE clan een 64 heeft aangetikt met een WD, DH, wiz en crus. Het kan dus wel degelijk met een wiz maar dan heb je wel 2 CC'ers nodig.

NewsBlur || My Fujifilm gear

• Barthak
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 18-09 16:56

Barthak

mcl

lolgast schreef op donderdag 16 april 2015 @ 10:33:
[...]

Zoals ik zei, een goede dag :+
Dat zijn inderdaad de betere dagen. Gister was voor mij ook een aardige avond. Tweede Gift van het seizoen gevonden, 40 paragon levels erbij, aantal flinke upgrades, twee gems naar level 25 en nieuw persoonlijk GR record level 33.

Diablo3

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

schaapiej schreef op donderdag 16 april 2015 @ 10:37:
[...]

Wel erg kort door de bocht...

[...]

Als ik het goed heb dropt de BotH de eerste keer alleen in een vault. Daarna kan de gem ook bij een Rift Guardian droppen. Voor het gold farmen is het niet heel nuttig meer aangezien je heel snel genoeg geld zal gaan hebben. Met speedriften is het wel leuk! :)
vind ik niet :) gold is gewoon zo snel binnen dat ik die steen dus niet nodig heb dus vind ik hem nutteloos :)

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Grin schreef op donderdag 16 april 2015 @ 10:40:
[...]

[...]

Thanks!
Geen idee wat voor build de DH gebruikte, zag alleen veel lightning, een UE setje en een Kridershot.

[...]

2 crowd controlers (CC) en 2 DPS'ers werkt volgens mij het beste. Ik hoorde dat de ZE clan een 64 heeft aangetikt met een WD, DH, wiz en crus. Het kan dus wel degelijk met een wiz maar dan heb je wel 2 CC'ers nodig.
ben geen fan van die setup moet ook eerlijk zeggen dat ik weinig hooge grifts gelopen ben since de nieuwe patch :) loop nu met nats set rond en strafe :)

• Protax
cybergi schreef op donderdag 16 april 2015 @ 10:41:
[...]

vind ik niet :) gold is gewoon zo snel binnen dat ik die steen dus niet nodig heb dus vind ik hem nutteloos :)
Besef je ook dat die gem, een T6 speedrift twee keer zo snel kan maken door de movement speed?
Absoluut niet nutteloos, gebruik hem best vaak :)

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Protax schreef op donderdag 16 april 2015 @ 10:44:
[...]

Besef je ook dat die gem, een T6 speedrift twee keer zo snel kan maken door de movement speed?
Absoluut niet nutteloos, gebruik hem best vaak :)
ja heb je ergens wel gelij mee maar als je max movement speed hebt ..verder heb je natuurlijk meer aan andere leg gems .. t6 kan je natuulijk altijd wat minder dmg maken ..maar in een GR is die steen waardeloos

• schaapiej
cybergi schreef op donderdag 16 april 2015 @ 10:41:
[...]

Het gold farmen is zeker nutteloos met die steen, met de rest krijg je genoeg binnen.
Maar de steen kan je toch zeker wel nuttig gebruiken, bijvoorbeeld met speedriften of voor wat extra thoughness samen met een Gold wrap.

Wil niet zeggen dat het op de hoogste GRifts nuttig is, maar wat leuke builds afwisselen is niet verkeerd denk ik! :)
Grin schreef op donderdag 16 april 2015 @ 10:40:
[...]2 crowd controlers (CC) en 2 DPS'ers werkt volgens mij het beste. Ik hoorde dat de ZE clan een 64 heeft aangetikt met een WD, DH, wiz en crus. Het kan dus wel degelijk met een wiz maar dan heb je wel 2 CC'ers nodig.
In de samenstelling waar ik terecht kwam had eigenlijk de Rainment Monk een zDPS Crusader moeten zijn. Maar die keuze had ik helaas niet in een public game! :p

<GoT>NightStalker

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14:32
In GR is die steen compleet kansloos, want dan droppen mobs geen gold ;)

• Protax
schaapiej schreef op donderdag 16 april 2015 @ 10:47:
[...]

Het gold farmen is zeker nutteloos met die steen, met de rest krijg je genoeg binnen.
Maar de steen kan je toch zeker wel nuttig gebruiken, bijvoorbeeld met speedriften of voor wat extra thoughness samen met een Gold wrap.

Wil niet zeggen dat het op de hoogste GRifts nuttig is, maar wat leuke builds afwisselen is niet verkeerd denk ik! :)

[...]
Ja, ik gebruik het bijv. zo:

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Protax-2556/hero/36008410

Hou deze maar eens bij :)

• schaapiej
Ik kom op je DH uit, die houd ik wel bij hoor! :p
Met deze Monk! >:)
lolgast schreef op donderdag 16 april 2015 @ 10:50:
In GR is die steen compleet kansloos, want dan droppen mobs geen gold ;)
Daarmee doelde ik ook niet op de BotH maar op de leuke builds. GRift met BotH is zeker kansloos! :p

[ Voor 26% gewijzigd door schaapiej op 16-04-2015 10:54 ]

<GoT>NightStalker

• Protax
schaapiej schreef op donderdag 16 april 2015 @ 10:53:
[...]

Ik kom op je DH uit, die houd ik wel bij hoor! :p
Met deze Monk! >:)
Ja die is ook vlot :P
Ik speel sinds kort weer wiz (voor de afwisseling), maar sinds ik de DH gewend ben erger ik me kapot als ik stil moet staan, en weinig mobiliteit heb.
Zit er aan te denken om als ALT nu maar een WW barb te gaan gearen...

• chrisO
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22-12 13:57
Wat kan ik het beste als eerste aanpassen aan mijn wizard?

Ik ben een casual speler (+/- 1 uur per dag ) en speel alleen non-season. Ik ben nu bezig om de FireBird's set bijeen te krijgen, maar ik vraag
me af of er snellere/betere/eenvoudigere dingen zijn die ik kan wijzigen aan mijn wizard om hogere greater rift levels te kunnen spelen.

Wat is bijvoorbeeld het eerste item dat ik zou moeten vervangen?
Zijn mijn gekozen skills we goed voor mijn setup?

Greater rift level 15/16 is nu ongeveer de max voor mijn wizard. Ik heb 1x een level
18 gedaan en daar kwam ik +/- 3 minuten te kort, omdat ik veel white-mobs 4-6x moet raken.

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22-12 17:10

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

schaapiej schreef op donderdag 16 april 2015 @ 09:41:

Ben Kadala nu aan het plat spammen voor betere T&T, gebruikte nog mijn 'oude' DEX versie die op de M6 DH zat.. :p ze geeft alleen nog geen tristat versie helaas! Nu ook maar eens gems verder levelen, zitten pas rond de level 30!
Deze build heb ik zojuist ook geprobeerd maar ik kan er geen vat op krijgen. Ik heb ongeveer dezelfde setup als jij. Helaas geen Ancients op de Tal Pants na en dat is wel jammer. Je moet toch minimaal je serpentsparker ancient hebben denk ik. Ook zijn die Nilfurs boots een must. Heb ik ook niet. Had Deslere boots en shoulders gebruikt, dan heb je nog de 2-set bonus.

Ik deed iets van 1,5m base dmg maar ik was verder te squishy en het ging me te langzaam. Ben nu weer terug op mijn oude Fire-Furnace build, die vindt ik toch een stuk sneller en fijner spelen. Ik doe er Grift 32-34 solo mee. Met een barb-maatje kunnen we 37 aan.

Nu maar die Deslere set compleet krijgen en die uitproberen met timebubbel. Ik vindt de wizard na de patch nog niet helemaal top... had wat meer variateit verwacht. In een notendop is de Desere set erbij gekomen, kun je deze iets wat slecht combineren met Tals en is de firebird set iets aangepast. Verfder wat nieuwe items die ik nog niet heb gezien.

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Coole build! Hoe lang kan je stafen op één bol hatred?

Wel fijn, al die verschillende builds op het moment. Zit nu alweer vol ideeën voor season 4. :P

• Protax
Deadsmell schreef op donderdag 16 april 2015 @ 11:05:
[...]

Coole build! Hoe lang kan je stafen op één bol hatred?

Wel fijn, al die verschillende builds op het moment. Zit nu alweer vol ideeën voor season 4. :P
Veel van die build heb ik zelf bedacht, er zijn nu wel builds op Diablofans die vergelijkbaar zijn.
Ik kan bijna onbeperkt strafen... (als de density goed is) Zeker als ik switch naar Reapers.
Als ik me best doe, clear ik zo een T6 rift onder de minuut :)

Verwijderd

Protax schreef op donderdag 16 april 2015 @ 11:07:
[...]

Veel van die build heb ik zelf bedacht, er zijn nu wel builds op Diablofans die vergelijkbaar zijn.
Ik kan bijna onbeperkt strafen... (als de density goed is) Zeker als ik switch naar Reapers.
Als ik me best doe, clear ik zo een T6 rift onder de minuut :)
Kleinigheidje hoor, ik hanteer hem precies zo overigens maar je hebt je strafe op drifting shadow staan. Kun je beter een andere pakken, icy trail of zo. Drifting shadow heb je namelijk al via je Kmar Tenclip. Voor de damage maakt het niet veel uit. 90% komt via RoV ;)

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-11 10:27

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Wel apart dat in S2 speedrift 35 'het was' en nu wandel je door een grift 40 heen met 4 man alsof het 35 is... Zeker de rift bosses vallen zo om als je een roland crus bij je hebt, 6 miljard crits zijn geen uitzondering.

T6 is nu al een grap... 1 week na het begin van het seizoen voor een hoop spelers als eerder aangezien ik al sinds zondag op T6 speel..

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

• Protax
Verwijderd schreef op donderdag 16 april 2015 @ 11:13:
[...]

Kleinigheidje hoor, ik hanteer hem precies zo overigens maar je hebt je strafe op drifting shadow staan. Kun je beter een andere pakken, icy trail of zo. Drifting shadow heb je namelijk al via je Kmar Tenclip. Voor de damage maakt het niet veel uit. 90% komt via RoV ;)
Klopt, had even een andere boog getest... :)
Blijf de dmg van die belt bizarre vinden, met iets andere items doe ik ook gewoon 35+ met deze setup :P
-hier stond onzin- :P

[ Voor 92% gewijzigd door Angeloonie op 16-04-2015 11:17 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Verwijderd

Protax schreef op donderdag 16 april 2015 @ 11:16:
[...]

Klopt, had even een andere boog getest... :)
Blijf de dmg van die belt bizarre vinden, met iets andere items doe ik ook gewoon 35+ met deze setup :P
Eens, overigens ben je met double danetta's ( http://eu.battle.net/d3/e...pymoos-2738/hero/58306781 ) ook mega-snel. Is met name lachen in GR's. Je bent absoluut de snelste van iedereen in deze set-up. Nadeel is wel meteen dat ieder andere character ontzettend traag aanvoelt

• Protax
Verwijderd schreef op donderdag 16 april 2015 @ 11:22:
[...]

Eens, overigens ben je met double danetta's ( http://eu.battle.net/d3/e...pymoos-2738/hero/58306781 ) ook mega-snel. Is met name lachen in GR's. Je bent absoluut de snelste van iedereen in deze set-up. Nadeel is wel meteen dat ieder andere character ontzettend traag aanvoelt
Ja, daar heb ik na het maanden spelen met een DH nu dus last van.
Daarom als ALT dan maar een Barb :)

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16:48

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Grin schreef op donderdag 16 april 2015 @ 08:58:
Gratz! Ik ben ook al wel weer klaar met season3 :). Was een wizz begonnen, maar heb er toch minder plezier mee dan ik had gehoopt. Dus maar weer even de monk opgepakt op non season en dat bevalt toch beter! mooi detail/troll dat ik ineens met de monk nilfur boots vind. Weliswaar niet ancient maar verder een toproll :).
Ik was in gedachte al een ww barb aan het voorbereiden, maar na het lezen van dit pak ik toch eerst de DH weer op.
Dus alle riftstones maar opmaken met de monk en shards inleveren op de DH :).

Battle.net || Strava

retlaw schreef op donderdag 16 april 2015 @ 12:07:
[...]

Gratz! Ik ben ook al wel weer klaar met season3 :). Was een wizz begonnen, maar heb er toch minder plezier mee dan ik had gehoopt. Dus maar weer even de monk opgepakt op non season en dat bevalt toch beter! mooi detail/troll dat ik ineens met de monk nilfur boots vind. Weliswaar niet ancient maar verder een toproll :).
Ik was in gedachte al een ww barb aan het voorbereiden, maar na het lezen van dit pak ik toch eerst de DH weer op.
Dus alle riftstones maar opmaken met de monk en shards inleveren op de DH :).
Nog bedankt voor de BiS rolls op de Nilfur Boots (met 500 intel) mijn wizard maakt hier graag gebruik van :D

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• Thalaron
Avarice Band niet handiger? Heb ook een dikke Convection of Elements (Ancient/Dex/CHC/CHD/Socket) liggen namelijk.. Of een Phys SoJ met Phys/Dex/Elite/Socket.

Eerlijk gezegd nog niet van de Avarice Band afgeweken.
Helaas loopt Armory weer hopeloos achter Veneno - Speed Strafe
Heb ff mijn Avarice Band omgezet naar mijn Nieuwe elemental ring... Moet het nog vergelijken... Geen tijd voor gehad :'(

Kan ook nog voor Nats Pants + Gloves of Worship gaan (maar heb liever constante dmg/hatred regen dan dat ik afhankelijk ben van Shrines.

Ik zie dat je K'MAR TENCLIP gebruikt... Kan je je Rune op Strafe dan niet beter op iets anders zetten of telt het nu dubbel? Gebruik zelf een Calamity als offhand...

[ Voor 18% gewijzigd door Thalaron op 16-04-2015 13:47 ]

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• desjaak909
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 18-12 18:58
prutser001 schreef op donderdag 16 april 2015 @ 11:13:
Wel apart dat in S2 speedrift 35 'het was' en nu wandel je door een grift 40 heen met 4 man alsof het 35 is... Zeker de rift bosses vallen zo om als je een roland crus bij je hebt, 6 miljard crits zijn geen uitzondering.

T6 is nu al een grap... 1 week na het begin van het seizoen voor een hoop spelers als eerder aangezien ik al sinds zondag op T6 speel..
De power creep gaat inderdaad steeds verder, nu al gr's 35+ onder de 2 minuten enzo, dus maar overgeschakeld naar XP gear

Movies: letterboxd

• schaapiej
FloydRaalte schreef op donderdag 16 april 2015 @ 11:02:
[...]

Deze build heb ik zojuist ook geprobeerd maar ik kan er geen vat op krijgen. Ik heb ongeveer dezelfde setup als jij. Helaas geen Ancients op de Tal Pants na en dat is wel jammer. Je moet toch minimaal je serpentsparker ancient hebben denk ik. Ook zijn die Nilfurs boots een must. Heb ik ook niet. Had Deslere boots en shoulders gebruikt, dan heb je nog de 2-set bonus.

Ik deed iets van 1,5m base dmg maar ik was verder te squishy en het ging me te langzaam. Ben nu weer terug op mijn oude Fire-Furnace build, die vindt ik toch een stuk sneller en fijner spelen. Ik doe er Grift 32-34 solo mee. Met een barb-maatje kunnen we 37 aan.

Nu maar die Deslere set compleet krijgen en die uitproberen met timebubbel. Ik vindt de wizard na de patch nog niet helemaal top... had wat meer variateit verwacht. In een notendop is de Desere set erbij gekomen, kun je deze iets wat slecht combineren met Tals en is de firebird set iets aangepast. Verfder wat nieuwe items die ik nog niet heb gezien.
Die Delsere set kan je achterwege laten als je Tal Rasha gebruikt. Liever heb je de Focus / Restraint combinatie ipv een andere set bonus. Nilfurs helpen zeker mee en een ancient serpent sparker geeft een lekkere boost.

Weet niet of je de focus restraint hebt liggen? Die zie ik namelijk ook op de Delsere set en niet met RoRG en dan de helm waar je alle Slow Time runes krijgt (iets met Primus in de naam).

En anders lekker gear verzamelen en later nog eens Tal Rasha proberen, met mijn huidige gear heb ik GRift 42 solo gedaan en GRift 48 in party.

<GoT>NightStalker

• NastyNick
  • Laatst online: 05-09 10:18
Thalaron schreef op donderdag 16 april 2015 @ 12:58:
[...]

Ik zie dat je K'MAR TENCLIP gebruikt... Kan je je Rune op Strafe dan niet beter op iets anders zetten of telt het nu dubbel? Gebruik zelf een Calamity als offhand...
Protax heeft al aangegeven dat hij normaal gesproken een andere passive gebruikt maar hij had even getest met een ander wapen.

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

• Thalaron
NastyNickNL schreef op donderdag 16 april 2015 @ 13:47:
[...]

Protax heeft al aangegeven dat hij normaal gesproken een andere passive gebruikt maar hij had even getest met een ander wapen.
Ah, had er overheen gelezen :o

• FloydRaalte

FloydRaalte

schaapiej schreef op donderdag 16 april 2015 @ 13:40:
[...]

Die Delsere set kan je achterwege laten als je Tal Rasha gebruikt. Liever heb je de Focus / Restraint combinatie ipv een andere set bonus. Nilfurs helpen zeker mee en een ancient serpent sparker geeft een lekkere boost.

Weet niet of je de focus restraint hebt liggen? Die zie ik namelijk ook op de Delsere set en niet met RoRG en dan de helm waar je alle Slow Time runes krijgt (iets met Primus in de naam).

En anders lekker gear verzamelen en later nog eens Tal Rasha proberen, met mijn huidige gear heb ik GRift 42 solo gedaan en GRift 48 in party.
Heb 2x de restraint liggen, focus wil maar niet droppen. Komt vanzelf hoop ik. Dat je Grift 42 aan kunt solo! Dat is voor mij echt een bijna ongeloofwaardig doel op zich :P Ben al zo langmet die Wiz bezig (500 uur+) en nog steeds gaat het moeizaam.

Wanneer je Delsere gebruikt ga je echt voor de Slowtime build. Niet de beste build maar opzich wel leuk. Helaas kun je er weinig andere sets mee combineren. Daar heb je inderdaad die Primus voor nodig. Toevallig net gedropt.

• schaapiej
FloydRaalte schreef op donderdag 16 april 2015 @ 13:54:
[...]

Heb 2x de restraint liggen, focus wil maar niet droppen. Komt vanzelf hoop ik. Dat je Grift 42 aan kunt solo! Dat is voor mij echt een bijna ongeloofwaardig doel op zich :P Ben al zo langmet die Wiz bezig (500 uur+) en nog steeds gaat het moeizaam.

Wanneer je Delsere gebruikt ga je echt voor de Slowtime build. Niet de beste build maar opzich wel leuk. Helaas kun je er weinig andere sets mee combineren. Daar heb je inderdaad die Primus voor nodig. Toevallig net gedropt.
Voeg mij anders effe toe, kunnen we de loot delen! :)

Oh ik bedoelde juist dat ik weinig Slow Time builds zie met die Primus.. en dan ipv de RoRG de Focus/Restraint combo. Wellicht omdat al die runes minder nuttig zijn dan de Focus/Restraint? Moet zelf nog eens die build goed gaan testen, heb wel alles daarvoor in stash staan!

<GoT>NightStalker

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-12 17:38

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

chrisO schreef op donderdag 16 april 2015 @ 11:02:

Ik ben een casual speler (+/- 1 uur per dag ) en speel alleen non-season. Ik ben nu bezig om de FireBird's set bijeen te krijgen, maar ik vraag
me af of er snellere/betere/eenvoudigere dingen zijn die ik kan wijzigen aan mijn wizard om hogere greater rift levels te kunnen spelen.

Greater rift level 15/16 is nu ongeveer de max voor mijn wizard. Ik heb 1x een level
18 gedaan en daar kwam ik +/- 3 minuten te kort, omdat ik veel white-mobs 4-6x moet raken.
Je speelt met een skill setup alsof je je Firebird set al compleet hebt, maar je hebt slechts drie items en geen RoRG. Je gebruikt ook overal fire runes terwijl je geen %fire dmg op je items hebt terwijl je wel extra lightning en cold dmg op items hebt. Volgens mij doe je zo vrij weinig damage. Je kunt ff doorgrinden tot je een vierde Firebird item / RoRG hebt of switchen naar een eenvoudigere build met een generator/spender setup. Verder zou ik niet met Unstable Anomaly gaan spelen op dit niveau. Je hebt meer aan Glass Cannon.

Maak van de gelegenheid gebruik om de drie gems die je straks gaat gebruiken al tot level 10/15 te levellen. Dat geeft ook een dmg boost. Hopelijk vind je onderweg redelijke ringen om ze in te doen. Ik zou met een 2-hander spelen in deze setup als je nog geen Firebird source hebt. Anders een ancient devastator craften. Een ancient Sunder is ook prima.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

• FloydRaalte

FloydRaalte

chrisO schreef op donderdag 16 april 2015 @ 11:02:

Aanvulling op Tektoon:

Je skills zijn inderderdaad Fire skills (runes) dus ik neem aan dat je een fire-build maakt. Daar past de fire-bird set uiteraard prima bij. Gewoon riftjes/griftjes blijven doen en kadala uitmelken en je komt vanzelf leuke items tegen. Firebird items zijn bij mij bijna instant-salvage geworden, zoveel krijg ik er!

Advies op korte termijn:
  1. Direct een Devastator craften.
  2. Magic Missile gebruiken: Mocht je alleen die Mirrorball hebben dan is wellicht de Magic missile - Conflagrate wat voor jouw. Kost GEEN arcane (signaturespell). Hier heb ik ook een tijdje mee gespeeld. Het is een fireskill, gecombineerd met je firedamage van je Devastator en niet 1 maar 2 missiles omdat je een Mirrorball gebruikt.
  3. Zorg er dan voor dat je fire% dmg items krijgt. Re-roll je amulet, die 16% cold moet fire damage worden.
  4. Idem voor je bracers.
  5. Probeer je gems te upgraden, begin bij de laagste.
  6. Ik begrijp dat je Boon of the Hoarder wilt gebruiken, extra gold! Maar toch is Zeni's beter voor je dmg.
  7. Roll op je Bulkhatos ring een socket (voor die life on hit) en druk daar Bane of The Trapped gem in.
  8. Je gloves zijn niet zo best, daar moet je vrij makkelijk wat nieuws voor krijgen bij Kadala.
  9. Je kunt i.p.v. Hydra ook Meteor doen, vindt ik persoonlijk fijner spelen aangezien je geen Theo en Tasker gloves hebt (meer attackspeed pets) of een Serpent Sparker (extra Hydra).
Op lange termijn:
  1. Ga sparen voor een Tal set :+
  2. Probeer een Furnace te bemachtigen. Het perfecte wapen voor je fire/elitebuild.
Check anders mijn huidige build, ook fire/elite gebaseerd. Ik moet echter veel meer Thoughness hebben! :o

[ Voor 5% gewijzigd door FloydRaalte op 16-04-2015 16:57 ]

• desjaak909
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 18-12 18:58
voor de mensen die nog wat bloodshards nodig hebben, gebruik op eigen risico:

There is a huge bug needs to be fixed immediately in patch 2.2. People including Twitch Streamers are abusing this bug for couple of days. They set up a 4 people game and then open a 40+ greater rift, then someone teleport outside Grift and look for a blood shard goblin (anywhere outside Grift). Now the amount blood shard dropped from the goblin is scaled with the difficulty of Grift, which means a goblin will give you more than 30K shards each time. People exploits this bug can get full gear in 1 hour easily. This is unfair for those people who never abuse this bug but tryto get a higher place on Ladder, please ban those accounts who used this bug. It is easy to identify since there is no legitimate way to collect 50K shards within couple of hours.

http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/17085918545?page=1

Movies: letterboxd

• FloydRaalte

FloydRaalte

desjaak909 schreef op donderdag 16 april 2015 @ 16:56:
voor de mensen die nog wat bloodshards nodig hebben, gebruik op eigen risico:

There is a huge bug needs to be fixed immediately in patch 2.2. People including Twitch Streamers are abusing this bug for couple of days. They set up a 4 people game and then open a 40+ greater rift, then someone teleport outside Grift and look for a blood shard goblin (anywhere outside Grift). Now the amount blood shard dropped from the goblin is scaled with the difficulty of Grift, which means a goblin will give you more than 30K shards each time. People exploits this bug can get full gear in 1 hour easily. This is unfair for those people who never abuse this bug but tryto get a higher place on Ladder, please ban those accounts who used this bug. It is easy to identify since there is no legitimate way to collect 50K shards within couple of hours.

http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/17085918545?page=1
Denk niet dat Blizzard mensen gaat bannen hiervoor. Ze zullen dit waarschijnlijk wel ASAP fixen met een hotfix. Wel erg spijtig voor de mensen die dit niet doen... seasons 3 wordt hier natuurlijk sterk door beinvloed aangezien mensen binnen een uur compete sets kunnen krijgen me goeie stats.

Ik hoop dat ze mensen hiervoor bannen (temporary.. weekje of 2...), maar het gaat toch niet gebeuren.
Wel jammer, ging zelf net zo lekker op de leaderboard. Dat doel kan ik de komende paar weken nu wel vergeten. Is toch ook geen lol meer aan, binnen een paar uur je volledige gear set klaar hebben, wat ga je dan nog doen?

Sabrac schreef op donderdag 16 april 2015 @ 17:04:
Ik hoop dat ze mensen hiervoor bannen (temporary.. weekje of 2...), maar het gaat toch niet gebeuren.
Wel jammer, ging zelf net zo lekker op de leaderboard. Dat doel kan ik de komende paar weken nu wel vergeten. Is toch ook geen lol meer aan, binnen een paar uur je volledige gear set klaar hebben, wat ga je dan nog doen?
Inderdaad is ook niets meer aan ... nu begrijp ik wel dat de soep niet zo heet gegeten moet worden zoals beschreven op het forum en dat een blood shard goblin ongeveer 4,000 shards geeft met een GRIFT 40+ - neemt niet weg dat er gemiddeld 7 blood shards goblins in een game zitten (alle mappen) en je op deze manier makkelijk kan grinden.

Mijn advies; waag je er niet aan - als Blizzard besluit deze activiteiten te gaan bannen (het is immers het gebruiken van een exploit) dan heb je kans dat je de pineut bent met het account waar je zoveel tijd in gestoken hebt O-)
From the EULA (end user license agreement):

(..) You agree that you will not use cheats; i.e. methods, not expressly authorized by Blizzard, influencing and/or facilitating the gameplay, including exploits of any in-game bugs,
:+

[ Voor 17% gewijzigd door Vidra op 16-04-2015 17:48 ]

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-10 15:43
Hmm, zover ik weet heeft blizzard nog nooit iemand gebanned in diablo voor exploiten. Tot nu heeft er in elke seizoen flinke exploits gezeten welke zowel gestreamed werden op Twitch als op youtube staan. Echter zijn deze personen nooit gebanned geweest.

[ Voor 3% gewijzigd door xavento op 16-04-2015 17:43 ]

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

• schaapiej
xavento schreef op donderdag 16 april 2015 @ 17:43:
Hmm, zover ik weet heeft blizzard nog nooit iemand gebanned in diablo voor exploiten. Tot nu heeft er in elke seizoen flinke exploits gezeten welke zowel gestreamed werden op Twitch als op youtube staan. Echter zijn deze personen nooit gebanned geweest.
Weet ook niet of Blizzard er beter van wordt als ze iemand als bijvoorbeeld KingKongor (geen idee of hij nu nog streamt) bannen. Kerel speelt de hele dag hun game, die gaan ze echt niet bannen.. Of ze verder bannen weet ik ook niet! :p

<GoT>NightStalker

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Ze kunnen beter bugje maken dat iedere keer als ik het spel speel dat weer het begin filmpje van die act wordt weergegeven.
Wordt moe van het iedere keer op esc te drukken .

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

chucky666 schreef op donderdag 16 april 2015 @ 18:05:
Ze kunnen beter bugje maken dat iedere keer als ik het spel speel dat weer het begin filmpje van die act wordt weergegeven.
Wordt moe van het iedere keer op esc te drukken .
Er staat ergens in het optiescherm een optie om alle cut scenes te skippen. Wellicht een idee?

Vicariously I live while the whole world dies

Vidra schreef op donderdag 16 april 2015 @ 17:40:
[...]
Mijn advies; waag je er niet aan - als Blizzard besluit deze activiteiten te gaan bannen (het is immers het gebruiken van een exploit) dan heb je kans dat je de pineut bent met het account waar je zoveel tijd in gestoken hebt O-)
[...]
:+
Je zei op WA dat streamer Modz inmiddels een ban te pakken heeft voor exploit van de bug? Heb je daar nog bevestiging van gevonden?

Wat mij betreft mogen spelers die bugs exploiten ook wel uit de clan geschopt worden. Maakt de weg weer vrij voor mensen op de wachtlijst.

Verwijderd

Deadsmell schreef op donderdag 16 april 2015 @ 19:24:
[...]

Je zei op WA dat streamer Modz inmiddels een ban te pakken heeft voor exploit van de bug? Heb je daar nog bevestiging van gevonden?

Wat mij betreft mogen spelers die bugs exploiten ook wel uit de clan geschopt worden. Maakt de weg weer vrij voor mensen op de wachtlijst.
Kan ook juist een "leuke" clan activiteit zijn.. gebeurd er tenmiste eens wat in clan verband :P

zonder dolle.. hoorde net op mannercookie zijn stream dat deze exploit gewoon gemeld was tijdens de ptr.. dat maakt het helemaal bizzar. Die gast "Tubby" heeft in S3 bijna 500k shards verkregen op deze manier... lol zoveel heb ik niet eens totaal.

Zelf kan mij dit eigenlijk ook weinig meer schelen..... spel is toch al RIP. Ga nog ff wat griften met de barb 50+ en dan is d3 wel ff over. Vind het een aanfluiting worden dit spel en ga liever iets anders doen.
Welk spel heb jij de afgelopen maanden gespeeld? Het is nog nooit zo goed geweest als nu. Solo zitten alle classes dicht bij elkaar, er is meer build diversiteit dan ooit tevoren, er worden meerdere keren per jaar nieuwe elementen toegevoegd, ouwe meuk wordt herontworpen, er staat nog een expansion op de planning, seasons...

• whatupdoc
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-04-2022
hehehe spel was RIP toen het net uit was. Alleen mage was toen viable

Verwijderd

Deadsmell schreef op donderdag 16 april 2015 @ 22:23:
Welk spel heb jij de afgelopen maanden gespeeld? Het is nog nooit zo goed geweest als nu. Solo zitten alle classes dicht bij elkaar, er is meer build diversiteit dan ooit tevoren, er worden meerdere keren per jaar nieuwe elementen toegevoegd, ouwe meuk wordt herontworpen, er staat nog een expansion op de planning, seasons...
Yo helemaal waar, maar wat is er nu nog over van een echt spel dan?

T6 totaal stompzinnig.. is het sinds de invoering van gems al, maar nu is het naar een nieuw niveau gebracht. Teamplay... 1 iemand one shot alles en de rest loopt er een beetje achteraan.

Enige dat voor mij overblijft momenteel is solo griften 45-50+. Pylon management, progressie afweging etc.. leuke elementen, maar meer zit er voor mij ook niet meer in dit spel...
Verwijderd schreef op donderdag 16 april 2015 @ 23:45:
[...]
Yo helemaal waar, maar wat is er nu nog over van een echt spel dan?

T6 totaal stompzinnig.. is het sinds de invoering van gems al, maar nu is het naar een nieuw niveau gebracht. Teamplay... 1 iemand one shot alles en de rest loopt er een beetje achteraan.

Enige dat voor mij overblijft momenteel is solo griften 45-50+. Pylon management, progressie afweging etc.. leuke elementen, maar meer zit er voor mij ook niet meer in dit spel...
Er is niets mis met het spel. Dat jij twee weken na het verschijnen van een patch je eerste char al op max hebt en dan geen uitdaging meer ziet ligt niet aan het spel. Daarnaast heb je zo te zien nog nauwelijks wizard en DH gespeeld. Beide classes hebben momenteel verscheidene leuke builds die je eens zou kunnen proberen. Zelfde geldt voor andere chars. Hardcore ben je nog niet aan begonnen, season ook niet. Vooral dat laatste lijkt me ideaal voor iemand die zich verveelt met ns. Of ga anders gewoon gezellig griften met clan maatjes, zonder je daarbij druk te maken om de perfecte samenstelling van je team. Uiteindelijk speel je het toch voor de lol.

• Tektoon

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

+1 d:)b

Mooi geformuleerd. Het is ook 'ok' om een tijdje verveeld te zijn met de game hoor. Dat vind ik persoonlijk ook een van de mooie dingen van 'seasons': het geeft een tempo aan waarop je kunt spelen en dus ook waarop je de game even een paar weken kunt wegleggen voor iets anders. Het feit dat je uiteindelijk blijft terugkeren (ook na een jaar) is een mooi compliment voor de makers.
whatupdoc schreef op donderdag 16 april 2015 @ 22:32:
hehehe spel was RIP toen het net uit was. Alleen mage was toen viable
Toen het spel net uit was was het zeker niet 'RIP'. Inferno was ongelooflijk onbarmhartig: de mobs deden enorm veel damage en de game was echt moeilijk. Wizard was zeker niet dé class om te spelen. Je kunt de youtube filmpjes erop na slaan. Vlak na dat Kripp en Krippi de world-first-hardcore-clear op het bord hadden gezet is Blizzard begonnen met nerfen. Niet veel later speelde iedereen op Inferno. Nog weer later volgden de CM builds die Wiz populair maakten, maar toen waren we al wel vele maanden en patches verder.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Gisteren m'n Esoteric gem geleveled om te gebruiken, eenmaal voorbij de 25 ook gebruikt en kon direct het verschil merken ten opzichte van een 49 wildebeest.

Vervolgens een paar pogingen op g.rift 47 en 48 gedaan, maar het liep nog niet lekker, uiteindelijk nog wat meer gem levels erbij.

Vanochtend voordat ik naar mn werk ging ook nog 2 47's gedaan... you never know right?.
Eerste ging best aardig, maakte was onnodige fouten maar... 47 in 11:20 (WOHOO) #171.

De tweede ging daarna nog beter. Vond een power pylon met 3 elites. Jackpot!
Ik de pylon pakken (dacht ik), met de 3 elites vechten (wat voor een 47 rift verbazing wekkend weinig schade deed).. en ze waren neer.. zie ik daarna dat de pylon nog steeds beschikbaar is.... (doh!).
Uiteindelijk de rift in 10:29 gehaald (#161 ^^).

Kan niet klagen. Vanavond maar even kijken of een 48 of 49 lukt. en zo niet, jammer, gems upgraden en nog een keer :).

• sobbereng
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 01:50
Gelijkaardig met de vraag van chrisO:
Ik ben eveneens een casual wizard, niet zo lang geleden pas begonnen.
Ik weet niet zeker wat te rollen, en of het de moeite is om te rollen (heb al Bane of Power en die Poison gem) :
http://eu.battle.net/d3/e...bereng-2365/hero/57658152
Ik doe nu wat T1 rifts en grifts voor Firebird te vinden (nu al veel +fire), en Act1 T1 bounties voor die RoRG waar iedereen het over heeft :)

[ Voor 5% gewijzigd door sobbereng op 17-04-2015 08:17 ]

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 14:40

Dazzler2120

FP ProMod
Yo, mijn barb so far http://eu.battle.net/d3/e...4zzl3R-2849/hero/58771825

Vraagje: heb nu wastes 5piece set en IK 2piece, moet de boulderding nog voor IK 3piece
is het slim dat ik hiervoor gamble bij Kadala? Of beter om voor ancient upgrades gaan en hopen dat ik hem toevallig tegen kom?

Kan nu t6 wel met redelijk gemak aan. Grifst nog niet geprobeerd, ga komende week ff mijn gems naar 25 levelen

PS4 PSN: Dazzler2120

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Verwijderd schreef op donderdag 16 april 2015 @ 21:04:
[...]

Kan ook juist een "leuke" clan activiteit zijn.. gebeurd er tenmiste eens wat in clan verband :P

zonder dolle.. hoorde net op mannercookie zijn stream dat deze exploit gewoon gemeld was tijdens de ptr.. dat maakt het helemaal bizzar. Die gast "Tubby" heeft in S3 bijna 500k shards verkregen op deze manier... lol zoveel heb ik niet eens totaal.

Zelf kan mij dit eigenlijk ook weinig meer schelen..... spel is toch al RIP. Ga nog ff wat griften met de barb 50+ en dan is d3 wel ff over. Vind het een aanfluiting worden dit spel en ga liever iets anders doen.
andere chars spelen ...max grift lvl op gaan zoeken leuke clan zoeken ;) ups and downs hebben we allemaal :)

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-12 09:04
Dazzler2120 schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 08:33:
Yo, mijn barb so far http://eu.battle.net/d3/e...4zzl3R-2849/hero/58771825

Vraagje: heb nu wastes 5piece set en IK 2piece, moet de boulderding nog voor IK 3piece
is het slim dat ik hiervoor gamble bij Kadala? Of beter om voor ancient upgrades gaan en hopen dat ik hem toevallig tegen kom?

Kan nu t6 wel met redelijk gemak aan. Grifst nog niet geprobeerd, ga komende week ff mijn gems naar 25 levelen
Heb je nog fury problemen? Anders kun je je Cleave vervangen door Rend.

TheS4ndm4n#1919

• kowlier
gisteren het zotte idee gehad om een hellfire amu te farmen voor mijn barb. na een halfuur al de brui aan gegeven :/ zoveel werk voor een random amu...

ook een crusader beginnen lvlen, wil die roland build ook es proberen, en barb is nu toch redelijk max geared, dus die kan ik even op stal zetten.

• Barthak
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 18-09 16:56

Barthak

mcl

kowlier schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 09:24:
gisteren het zotte idee gehad om een hellfire amu te farmen voor mijn barb. na een halfuur al de brui aan gegeven :/ zoveel werk voor een random amu...
Yeah, ze moeten in ieder geval de Keys naar 100% droprate gooien op T6 inplaats van de huidige 50%. Ook zouden de Keywardens in wat minder uitgestrekte gebieden moeten zitten, zodat je af en toe tussen het riften en bounty-en door even zo'n Keywarden kan gaan knuppelen.

Of de Keywardens ook als bounties toevoegen.

Diablo3

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 14:40

Dazzler2120

FP ProMod
RocketKoen schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 09:17:
[...]

Heb je nog fury problemen? Anders kun je je Cleave vervangen door Rend.
Door mijn bul-kathos heb ik 0 fury problemen, permabarb build. Cleave heb ik vervangen voor COTA om volop te genieten van de IK 2piece bonus... (Blizzard update gear altijd veel sneller als skills en stats... :P)

Edit; Oh ik zie nu wat je bedoelt. Klopt Cleave kan ik idd vervangen voor Rend :P
Dat zorgt wss voor hogere damage output. Denk wel als mijn bul kathos vervangen zijn dat ik dan nog een alternatieve fury generator nodig heb.

(totaal nog niet over nagedacht om cleave te vervangen, bedankt voor de tip! :))

[ Voor 27% gewijzigd door Dazzler2120 op 17-04-2015 09:52 ]

PS4 PSN: Dazzler2120

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

ook een crusader beginnen lvlen, wil die roland build ook es proberen, en barb is nu toch redelijk max geared, dus die kan ik even op stal zetten.
ik kan jou daar een lied over zingen wat een gedoe met die keys ..bahh

• kowlier
heb ze geprobeerd in group te farmen, maar dat werkt ook maar aardig. je moet dan teleporten, ,heel dat gebied doorlopen, dan zegt niemand of er een key ligt, bleh...

• JoSchaap

JoSchaap

Ik was hier dus ook mee bezig en heb na een volle dag famen net de eerste 4 keys binnen, ben je het op non-season aan het doen? Solo duurt t vrij lang voor die ubers neer gaan denk ik..

• kowlier
solo op season. die ubers gaan redelijk snel neer hoor, seconde of 6 op T6.

• JoSchaap

JoSchaap

ook voor een Barberina (WW6-IK3)? :D

Ik ben op non season bezig omdat er genoeg nieuws in 2.2 zat :P

[ Voor 48% gewijzigd door JoSchaap op 17-04-2015 09:52 ]

kowlier schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 09:49:
heb ze geprobeerd in group te farmen, maar dat werkt ook maar aardig. je moet dan teleporten, ,heel dat gebied doorlopen, dan zegt niemand of er een key ligt, bleh...
Er zijn op TS vaak groepjes hiervoor, dan gaat ieder een act in (de meer mobiele classes nemen a1 / a2).
Zodra een key dropt zegt men dat op TS... je teleport naar de persoon en herhaald dit.

Binnen no time heeft iedereen 4 key sets, die opent iedereen, waardoor je met z'n 4en uiteindelijk 4 amuletten kan craften.

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

we doen dit ook op ts maar vind er niks aan ..vroeger was dat nog een prestatie om übers te doen :)

• kowlier
hmm, mss toch es zon groepje zoekend an :p

@joschaap : ja, ook voor die barb :p

kowlier schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 09:53:
hmm, mss toch es zon groepje zoekend an :p

@joschaap : ja, ook voor die barb :p
Ik weet dat ik van het weekend naar wat groepjes ga zoeken, heb de hellfire amu nodig. En met een In-geom dashing strike monk ben ik in no time de mappen over :).

• chrisO
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22-12 13:57
Dank jullie voor de goede adviezen. Ik was gisteren middag nog even een 1/2 uurtje wezen spelen tijdens mijn lunch pauze. In dat 1/2 uurtje heb ik mijn build ietsaangepast (meer richting de fire-build), dus tijdelijk mijn magic missile skill ingeruild voor teleport, om alvast te wennen aan de fire-build.
Toen ben ik erachter gekomen dat ik het toch lekkerder vind spelen met een signature-spell.
Tektoon schreef op donderdag 16 april 2015 @ 16:03:
[...]
Je speelt met een skill setup alsof je je Firebird set al compleet hebt, maar je hebt slechts drie items en geen RoRG. Je gebruikt ook overal fire runes terwijl je geen %fire dmg op je items hebt terwijl je wel extra lightning en cold dmg op items hebt. Volgens mij doe je zo vrij weinig damage. Je kunt ff doorgrinden tot je een vierde Firebird item / RoRG hebt of switchen naar een eenvoudigere build met een generator/spender setup. Verder zou ik niet met Unstable Anomaly gaan spelen op dit niveau. Je hebt meer aan Glass Cannon.
Dat was/is inderdaad een beetje suf van me. Ik ben inmiddels weer terug ge-switched naar mijn signature spell en heb runes van verschillende spells gewijzigd naar ice/lightning.
Tektoon schreef op donderdag 16 april 2015 @ 16:03:
Maak van de gelegenheid gebruik om de drie gems die je straks gaat gebruiken al tot level 10/15 te levellen. Dat geeft ook een dmg boost. Hopelijk vind je onderweg redelijke ringen om ze in te doen. Ik zou met een 2-hander spelen in deze setup als je nog geen Firebird source hebt. Anders een ancient devastator craften. Een ancient Sunder is ook prima.
De gems ben ik mee bezig te levelen. Met het craften van wapens heb ik tot dusverre weinig/geen success geboekt. De huidige wand + source is tot nu toe veruit het beste wat ik heb gevonden of heb kunnen craften :-(
Ik heb inmiddels 2x een Devastator ge-craft, maar beide waren minder dan mijn huidige wand.
FloydRaalte schreef op donderdag 16 april 2015 @ 16:51:
• Magic Missile gebruiken: Mocht je alleen die Mirrorball hebben dan is wellicht de Magic missile - Conflagrate wat voor jouw. Kost GEEN arcane (signaturespell). Hier heb ik ook een tijdje mee gespeeld. Het is een fireskill, gecombineerd met je firedamage van je Devastator en niet 1 maar 2 missiles omdat je een Mirrorball gebruikt.
Mijn mirrorball geeft 2 extra missiles, dus ik schiet er drie :)
  • ...
  • Zorg er dan voor dat je fire% dmg items krijgt. Re-roll je amulet, die 16% cold moet fire damage worden.
  • Idem voor je bracers.
  • Roll op je Bulkhatos ring een socket (voor die life on hit) en druk daar Bane of The Trapped gem in.
    [...]
Dat ga ik doen, zodra ik genoeg forgotten souls heb...
  • ..
  • Probeer je gems te upgraden, begin bij de laagste.
  • Ik begrijp dat je Boon of the Hoarder wilt gebruiken, extra gold! Maar toch is Zeni's beter voor je dmg.
  • ..
Gems upgraden kost gold, en laat ik daar nu net niet genoeg van hebben, vandaar dus ook tijdelijk Boon of the Hoarder.
  • ..
  • Je gloves zijn niet zo best, daar moet je vrij makkelijk wat nieuws voor krijgen bij Kadala.
  • Je kunt i.p.v. Hydra ook Meteor doen, vindt ik persoonlijk fijner spelen aangezien je geen Theo en Tasker gloves hebt (meer attackspeed pets) of een Serpent Sparker (extra Hydra).
Die gloves ga ik dan als eerste vervangen bij Kadala. Meteor zal ik ook eens gaan proberen. Ik heb wel een Serpent Sparker, maar dat is nog een oude (level 60 :-( )
Op lange termijn:
  1. Ga sparen voor een Tal set :+
  2. Probeer een Furnace te bemachtigen. Het perfecte wapen voor je fire/elitebuild.
Ik heb een Furnace, niet de beste denk ik, maar zonder socket is die minder dan mijn huidige wand + source.
chrisO schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 09:57:
Ik heb inmiddels 2x een Devastator ge-craft, maar beide waren minder dan mijn huidige wand.

[...]

Gems upgraden kost gold, en laat ik daar nu net niet genoeg van hebben, vandaar dus ook tijdelijk Boon of the Hoarder.

[...]

Ik heb een Furnace, niet de beste denk ik, maar zonder socket is die minder dan mijn huidige wand + source.
Ik weet zo niet wat voor Wand je op het moment gebruikt, maar als je puur naar Sheet damage kijkt, dan ben je verkeerd bezig. Een devastator kan bijvoorbeeld 5 % minder damage geven, maar de 15 - 20 % fire damage die je erbij krijgt, zorgt er uiteindelijk voor dat je meer damage doet.

Hetzelfde geld ook voor de Furnace met z'n 40 - 50 % elite damage.

Daarnaast, gold hoef je je echt geen zorgen over te maken, zodra je hogere greater rifts aankan, zwem je in de gold (ik loop nu al met 800 miljoen rond op season). Boon of the hoarder is dus nergens voor nodig, zorg voor wat meer damage met de zei's, hierdoor vermoord je spul sneller, waardoor je makkelijker hogere difficulties aankan.. wat je uiteindelijk meer gold oplevert.

Verwijderd

Hallo iedereen,
Ik ben al een tijd D3 aan het spelen met NS charachters. Momenteel zo rond level P420. Meestal hou ik me bezig met rifts en grifts tussen 30-40. Gisterenavond dan eens een Season 3 crusader gestart (het is eens iets anders) en momenteel zit ik op Level 43 na een avondje spelen.

Niet bijster hoog dus en als ik de posts lees van mensen die na een paar dagen spelen al op Pxxx zitten en Grifts 40 halen wordt de motivatie er niet beter op :-p.

Ik ben (nog) geen lid van een bepaalde clan en ik vraag mij dan ook af of S3 S3 solo spelen doenbaar / haalbaar is of dat het eigenlijk noodzaak (groot woord, maar ja) is om dit in clan/groep-verband te doen?

Ik wil best een hoop tijd en moeite steken in mijn nieuw crusadertje, maar uiteraard is het des te leuker als die tijd en moeite dan ook een mooi rendement opleveren ipv frustratie omdat het voor geen meter vooruitgaat :-).

Alvast bedankt voor jullie feedback!
Ik was voordat ik bij SG kwam ook voornamelijk een Solo speler.
Ook nu doe ik mijn meeste leaderboard pushes nog Solo.

Daarentegen is het wel een stuk gezelliger om samen met anderen op TS wat lol te hebben terwijl je alles afmaakt.

Een crusader is zeer zeker goed te doen solo, je bent alleen wel afhankelijk van wat items.. deze items zijn natuurlijk makkelijker te verkrijgen in een groep.
Als je de tweakers community in D3 joined, kan je altijd zo een groepje vinden.

Daarnaast, de mensen die paragon 400+ zijn of g.rift 40+ halen, hebben er ook alweer een aardig aantal uren in zitten. Ik geloof dat mijn monk op het moment op iets van 30 uur zit (en season is nog niet eens een week oud). Dus raak hier zeker niet door gedemotiveerd, ieder heeft zo zijn eigen tempo / speelritme :)

[ Voor 6% gewijzigd door Sabrac op 17-04-2015 10:15 ]

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08:47
Nog een bedankje richting Sjaak voor het helpen lvlen in Seasons. Nu lekker farmen! Ik heb bijna alles al legendary, gister T1 gedaan, ik stormde overal als een gek doorheen. Vanavond T2-T3 proberen :D

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Verwijderd

Sabrac schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 10:15:

Een crusader is zeer zeker goed te doen solo, je bent alleen wel afhankelijk van wat items.. deze items zijn natuurlijk makkelijker te verkrijgen in een groep.
Als je de tweakers community in D3 joined, kan je altijd zo een groepje vinden.

Daarnaast, de mensen die paragon 400+ zijn of g.rift 40+ halen, hebben er ook alweer een aardig aantal uren in zitten. Ik geloof dat mijn monk op het moment op iets van 30 uur zit (en season is nog niet eens een week oud). Dus raak hier zeker niet door gedemotiveerd, ieder heeft zo zijn eigen tempo / speelritme :)
Tnx Sabrac :) . Ik zal vanavond de tweakers community chat (weer wat bijgeleerd ook, als je veel solo speelt vergeet je al eens dat zulke groepen bestaan :P ) eens opengooien en kijken of ik wat volk kan vinden die willen helpen om het levelen wat te versnellen.

• FloydRaalte

FloydRaalte

chrisO schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 09:57:
Dank jullie voor de goede adviezen. Ik was gisteren middag nog even een 1/2 uurtje wezen spelen tijdens mijn lunch pauze. In dat 1/2 uurtje heb ik mijn build ietsaangepast (meer richting de fire-build), dus tijdelijk mijn magic missile skill ingeruild voor teleport, om alvast te wennen aan de fire-build.
Toen ben ik erachter gekomen dat ik het toch lekkerder vind spelen met een signature-spell.

[...]

Dat was/is inderdaad een beetje suf van me. Ik ben inmiddels weer terug ge-switched naar mijn signature spell en heb runes van verschillende spells gewijzigd naar ice/lightning.

[...]

De gems ben ik mee bezig te levelen. Met het craften van wapens heb ik tot dusverre weinig/geen success geboekt. De huidige wand + source is tot nu toe veruit het beste wat ik heb gevonden of heb kunnen craften :-(

[...]

[...]

Mijn mirrorball geeft 2 extra missiles, dus ik schiet er drie :)

[...]

Dat ga ik doen, zodra ik genoeg forgotten souls heb...

[...]

[...]

Die gloves ga ik dan als eerste vervangen bij Kadala. Meteor zal ik ook eens gaan proberen. Ik heb wel een Serpent Sparker, maar dat is nog een oude (level 60 :-( )

[...]

Owja dat is waar ook, die magic missle geeft je 3 shots i.p.v. 2 :) Speelt fijn he!?

Die Furnace doet (zoals Sabrac al zegt) 40 tot 50% Elite damage. Stel je doet 500.000 damage dan wordt deze dmg ruwweg verdubbeld wanneer je tegen elite-packs vecht. Met mijn huidige Wizard krijg ik elite packs sneller dood dan normale monsters. (ook niet helemaal handig trouwens :P) Hetzelfde geld voor die devastator. Die (max) 20% Fire damage is gewoon 20% bovenop je normale dmg. Dat is gewoon veel beter dan een wand die een hogere base-dmg heeft. Die doet namelijk geen %elite of %fire.

Ik zou je aan willen raden om de D3 extension voor Google Chrome te downloaden. Je ziet dan in je battlenet profile niet alleen je Base-dmg maar ook je Elemental (fire dus) en je Elite dmg doorberekend. (kan uiteraard ook via de gear websites, maar ik vindt dit wel fijn)

UITERAARD moet je perse een socket in je wapen hebben. Een wapen zonder socket is gewoo no-go. Heb je dit niet dan is het aan te raden deze direct erop te rollen. Dit is gewoon de beste manier om direct meer damage te krijgen. Ik denk ook dat de +Critical Hit Damage gem in je wapen de belangrijkste gem is die je als eerste moet upgraden.

• FloydRaalte

FloydRaalte

Vraagje aangaande rerollen Ancient Furnace...

Ik had een lage firedmg roll van 1500-2000 o.i.d. Nu ben ik dat aan het re-rollen naar een hogere dmg... max iets van 1582-2325. Maakt het nog uit wat voor type dmg dit is? Fire, cold, poision.... ik heb nu een normal Dmg gerolled en dat lijkt me prima. Of toch door-rollen voor een Firedamage roll?

FloydRaalte schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 11:01:
Vraagje aangaande rerollen Ancient Furnace...

Ik had een lage firedmg roll van 1500-2000 o.i.d. Nu ben ik dat aan het re-rollen naar een hogere dmg... max iets van 1582-2325. Maakt het nog uit wat voor type dmg dit is? Fire, cold, poision.... ik heb nu een normal Dmg gerolled en dat lijkt me prima. Of toch door-rollen voor een Firedamage roll?
De damage element maakt niets uit, het is niet zo dat een Firedmg van 2200 geboost wordt door je fire elemental bonus. Gewoon voor de hoogste gaan, het element is puur voor de show.

• Omisys
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 23-12 12:10
@FloydRaalte Goede tip die plugin voor chrome, erg handig! Kan je eigenlijk ook ergens je fetish army damage zien bijvoorbeeld?

• FloydRaalte

FloydRaalte

Omisys schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 11:16:
@FloydRaalte Goede tip die plugin voor chrome, erg handig! Kan je eigenlijk ook ergens je fetish army damage zien bijvoorbeeld?
Helaas kan dat niet via de chrome plugin. Hij is verder zeker handig om ff snel je base/ele/elite dmg te bekijken. Helaas niet erg uitgebreid. Er zit trouwens wel extra tooltips en set bonus info bij.

• Tektoon

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

sobbereng schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 08:13:
Gelijkaardig met de vraag van chrisO:
Ik ben eveneens een casual wizard, niet zo lang geleden pas begonnen.
Ik weet niet zeker wat te rollen, en of het de moeite is om te rollen (heb al Bane of Power en die Poison gem) :
http://eu.battle.net/d3/e...bereng-2365/hero/57658152
Ik doe nu wat T1 rifts en grifts voor Firebird te vinden (nu al veel +fire), en Act1 T1 bounties voor die RoRG waar iedereen het over heeft :)
Ziet er niet slecht uit. :) Ik zou Archon droppen voor een armor spell en Unstable Anomaly of Illusionist voor Conflagration. Aughild helm craften voor de set bonus met een XP gem erin, 3 sockets rollen op je cindercoat en de movementspeed op je wapen naar een socket. Amulet zo laten tot je er een vindt met int/chc/chd/socket of fire/chc/chd/socket. Attackspeed van je ring rollen en daar die Toxin gem in stoppen. Zet de difficulty op T2 of T3. :7

Je wilt natuurlijk ook sockets op je pants maar normaal heb je in no-time legendary pants dus ik zou daar even op wachten. Qua shoulders kan je beter een nieuwe craften dan deze gaan rerollen, maar wacht daarmee tot je genoeg crafting mats hebt.

EDIT: oh, en gear je follower even. De templar heeft leuke heals en resource regen. Daarbij tankt 'ie voor je.

[ Voor 4% gewijzigd door Tektoon op 17-04-2015 12:48 ]

Ben toch maar aan S3 begonnen _O- 80% van SG speelt toch weer season dus ben dan ook niet alleen meer :+

Daarnaast levert een season mij tot nu toe iedere keer een beter gegeared character op dan wat ik daarvoor had.. S1 gaf me Crusaders, S2 Monk en S3 gaat me een DH opleveren die ik sinds S1 nauwelijks aangeraakt heb :P

Gisteravond geboost, en ik weet niet of jullie het al wisten maar: je hoeft om iemand te boosten niet meer een T6 lvl 1 game te maken. Ik joinde gewoon 2 clangenoten op T6 lvl 70 en kreeg bakken XP en was binnen een uurtje lvl 70. Dus boosten is echt doodsimpel en je hoeft niet eens wat anders te gaan doen als je bounties doet :P

Vanmorgen wat meegelift met rifts met clangenoot/publics, en een paar bogen gevonden, Natalya's chest en ring heb ik ook al. Dus gaat al de goede kant op :) Iemand nog een link naar een starter-build/setloze build?

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Wohooo

#60 van de monks!.

Eerst een g.rift 48 gehaald, waardoor ik op plek 92 kwam, leuke tijd over.. maakte wel wat fouten.
Daarna een g.rift 49, ging erg lekker, maakte nog wel wat fouten, maar met nog 1,5 minuut over gehaald :D

(video: http://www.twitch.tv/poisinivy/b/650885629)

De video is van de 48 en de 49 run.

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16:48

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Sabrac schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 12:48:
Wohooo

#60 van de monks!.

Eerst een g.rift 48 gehaald, waardoor ik op plek 92 kwam, leuke tijd over.. maakte wel wat fouten.
Daarna een g.rift 49, ging erg lekker, maakte nog wel wat fouten, maar met nog 1,5 minuut over gehaald :D

(video: http://www.twitch.tv/poisinivy/b/650885629)

De video is van de 48 en de 49 run.
Gz man!

Battle.net || Strava

Thanks :) Nu mijn gems allemaal even naar 50 brengen en dan ga ik g.rift 50 proberen :)
Deze run namelijk met een lvl 33 esoteric gedaan.. daar nog eens 17 levels bij op is toch weer goed voor 8.5 % dmg reductie. Elk beetje helpt.
Maar dat zal vanavond / van het weekend pas worden.

[ Voor 6% gewijzigd door Sabrac op 17-04-2015 13:17 ]

• FloydRaalte

FloydRaalte

Sabrac schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 11:03:
[...]

De damage element maakt niets uit, het is niet zo dat een Firedmg van 2200 geboost wordt door je fire elemental bonus. Gewoon voor de hoogste gaan, het element is puur voor de show.
Ok, had een 2295 dmg gerolled maar wou toch echt boven de 2300... (max 2325) had ik die 2295 nu maar gehouden want ik ben nu 150 miljoen lichter en nu is het 2240 :P :+ }:O Kost me nu 6m per roll haha :'(

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22-12 13:13
Zo een paar maandjes afwezig geweest en ik begrijp amper meer waar het over gaat hier :-)

Denk erover om het weer op te pakken op de ps4. Iemand tips waarmee te beginnen? Speelde hiervoor een crusader en kon volgens mij grifts tot level 33-35 ongeveer. Bij gewoon spelen was ik semi squisy of T6, T5 was een makkie.

Wat zijn om dit moment de beste builds/characters om mee te spelen?

Zijn er al seasons op de ps4?
Malt007 schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 13:42:
Zo een paar maandjes afwezig geweest en ik begrijp amper meer waar het over gaat hier :-)

Denk erover om het weer op te pakken op de ps4. Iemand tips waarmee te beginnen? Speelde hiervoor een crusader en kon volgens mij grifts tot level 33-35 ongeveer. Bij gewoon spelen was ik semi squisy of T6, T5 was een makkie.

Wat zijn om dit moment de beste builds/characters om mee te spelen?

Zijn er al seasons op de ps4?
De beste builds/characters zijn degene die je zelf leuk vind ;)

Op de ps4 komen de seasons niet, daarnaast zijn de public games vol met gehackte items / characters.
Tenzij je met een lijst van bekenden speelt, zal je zelf ook één van deze mensen tegenkomen.

Pagina: 1 ... 75 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.