• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22-12 13:13
Ok laat ik t anders stellen dan, met welke character kan ik het makkelijkst hogere grifts halen? Zonde als ik weer een wizz level om r dan achter te komen dat ik snel doodga en geen dmg doe (relatief dan)

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11:23

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Malt007 schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 14:47:
Ok laat ik t anders stellen dan, met welke character kan ik het makkelijkst hogere grifts halen? Zonde als ik weer een wizz level om r dan achter te komen dat ik snel doodga en geen dmg doe (relatief dan)
Ook op dit vlak zijn de classes redelijk gelijkwaardig :). Dat om je keuze makkelijker te maken. Je kunt spelen wat je het leukst vindt. Als je niet 1 karakter wilt spelen zou gaan voor de characters van het type waar je het meest mee hebt. Zo speel ik het meest monk en daarnaast DH. De dexterity chars...

Battle.net || Strava

• Malt007
Is dat wel zo? Aantal pagina's terug las ik bijvoorbeeld dat een barb niet echt viable meer is na de laatste patch. Heb ik uberhaubt nog wat aan mijn gear van mijn crusader waarmee ik op T6 speelde en gemiddeld grift 30? Vond dat altijd wel lekker spelen met die knollen die voor me uit reden. Had volgens mij 505 phalax dmg increase ofzo.
alle classes halen op het moment g.rift 54 t/m 57, zie: http://eu.battle.net/d3/en/rankings/era/3/rift-barbarian
Selecteer de verschillende classes en je zult zien wat tot nu toe de bereikte max is.

Barbs zijn erg viable, de reden dat veel mensen klaagden was het weghalen van erg OP bracers, waardoor barbs 60+ zouden halen.

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:37
Barb is zeer zeker viable inderdaad!

Mijn toch niet al te slechte DH zijn record van Grift 45 Solo vandaag totaal aan gort met mijn verse Wastes 6 / IK 4 barb! Met 2 Tiers erboven naar Tier 47 en dan ook nog tijd genoeg over!... Maar denk daar even bij dat mijn barb met een Dex amulet en geen eens een Ancient wapen heeft :+

Mijn Barbie

[ Voor 22% gewijzigd door Thalaron op 17-04-2015 15:59 ]

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• JoSchaap
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:32

JoSchaap

Had a life, got a modem..

lol mijne is bijna een exacte kopie (alleen dan met nog slechtere gear) heb wel ancient stappers en wraps! :)

GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET

• Ruigerock
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09-01-2024

Ruigerock

Keep calm and stay metal

Angeloonie schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 12:48:
Gisteravond geboost, en ik weet niet of jullie het al wisten maar: je hoeft om iemand te boosten niet meer een T6 lvl 1 game te maken. Ik joinde gewoon 2 clangenoten op T6 lvl 70 en kreeg bakken XP en was binnen een uurtje lvl 70. Dus boosten is echt doodsimpel en je hoeft niet eens wat anders te gaan doen als je bounties doet :P
Extra info:
Het werkt ook voor HC karakters, je hoeft niet meer in een straal van 50 yards staan voor de XP bonus, aanwezig zijn in hetzelfde level is voldoende. Kortom, je joined een persoon die een T6 rift gaat doen, hij cleared de ingang zodat je geen beestjes meer kan tegenkomen. Je gaat naar binnen en je blijft vervolgens stil staan terwijl hij alles killt. Gaat hij naar de volgende level dan teleport je naar hem als het veilig is. De gem of ease maakt levelen even wat sneller gaan. Het kan saai zijn maar het is wel 99.9% veilig tegen dood gaan ipv achter hem aan hobbelen vanaf level 1. Voordeel: Hij kan nog steeds level 70 doen en legendaries vinden terwijl jij uit je neus eet en gratis levelt.

Diablo 3 - Battle.net

• Zephyr
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-03 13:48
leuke Barbarian T6 rift build "gevonden", werkt geweldig goed, hilarisch met een dash-monk, binnen een paar minuten clear je alle floors (incl. RG)

YT

misschien gaat die stacks aan rift-fragments toch nog een keer op !

"pick up a little gold and take off to the races" :+

[ Voor 10% gewijzigd door Zephyr op 17-04-2015 16:43 ]

• Malt007
En hoe zit het met de monk tegenwoordig? Toen ik stopte was de monk alleen viable als zere-dmg monk volgens mij. Doen ze tegenwoordig meer damage, want dat vond ik een heerlijke character om mee te spelen.

Ben ook wel benieuwd hoe de wizards tegenwoordig spelen. Wederom, in mijn tijd deed je simpelweg gewoon nooit genoeg damage. Welke gear/skills zijn gebufft voor de wiz?

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-12 17:38

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Zoals al gezegd door Retlaw en Sabrac zijn alle classes viable en kan je met elke class hoge grifts halen. Dus ook Monk en Wiz. Je kunt de leaderboards checken om de best scorende builds te zien en hier vind je links naar alle class paginas met build guides. Take your pick.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-12 09:56

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

En gister was ik #303 solo crus :p nu weer 35x oid. Had gr45 gedaan. Hoger moet ook wel mogelijk zijn maar rng was een bitch :(

• Bron
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-12 16:29
#54 Wiz met een 12:47 Grift 50 run.

Helaas net buiten de top 50.
Heb nog steeds geen Serpent Sparker en Halo of Arlyse.

Wanneer ik die dingen heb ga ik maar eens voor top 10.

Kom er nu pas achter dat ik nog steeds met bonus xp gem in helm zat :X

[ Voor 17% gewijzigd door Bron op 17-04-2015 20:26 ]

• sobbereng
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 01:50
Merci voor je reactie! Ik dacht al dat die rare items geen rolls waard zijn, maar moeilijk in te schatten in mijn eerste run...
Laatste vraag: voor mijn cindercoat, roll ik vit voor de socket?
Jammer dat een follower aan te raden is, dat verpest zo'n beetje de sfeer :P

• Engeltje83
  • Laatst online: 28-11 12:44

Engeltje83

<SG>BoA#1871

Ik ben toch ook weer met s3 begonnen, dit maal met een WD.. de RNG heeft zo te zien tot nu toe het beste met me voor :D netaan Plvl 80 en heb al zuni 6/carnevil met een paar leuke ancients te pakken!
Nu nog een mooie kukri of die andere dagger, maar ik ben bang dat dat nog wel even gaat duren :)
Ohja, en dat alles voor denk ik gewoon vinden en zeg zo'n 2500 shards :)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/BoA-1871/career

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-12 17:38

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

sobbereng schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 22:51:
[...]

Merci voor je reactie! Ik dacht al dat die rare items geen rolls waard zijn, maar moeilijk in te schatten in mijn eerste run...
Laatste vraag: voor mijn cindercoat, roll ik vit voor de socket?
Jammer dat een follower aan te raden is, dat verpest zo'n beetje de sfeer :P
Nee, regen -> sockets.

In principe kan je elk item wel rerollen, maar zeker in het begin zijn de souls/breaths erg schaars dus dan moet je zuinig zijn. Op die gele ringen kan je goedkoop een socket rollen en die Toxin gem geeft meteen een flinke boost. Je cindercoat is de moeite vanwege de fire damage en de resource cost reduction. Op een wapen wil je eigenlijk altijd een socket.

Alles tezamen brengt het je naar T2/3 waar je sneller meer items gaat vinden. Dat maakt het ook de moeite waard om te rerollen.

Overigens zou ik die Toxin gem voorlopig op rank 1 laten zitten in je ring en eerst een BotT en Zei gaan levellen, maar dat is een detail. :)

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-12 13:49
Bron schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 20:24:
#54 Wiz met een 12:47 Grift 50 run.

Helaas net buiten de top 50.
Heb nog steeds geen Serpent Sparker en Halo of Arlyse.

Wanneer ik die dingen heb ga ik maar eens voor top 10.

Kom er nu pas achter dat ik nog steeds met bonus xp gem in helm zat :X
Heb je een linkje naar je Wiz? Ben wel benieuwd welke build/items/gems etc je hebt! Heb met mijn Wiz tot nu toe 42 gedaan en dat moet uiteraard hoger.. :p

<GoT>NightStalker

• Bron
schaapiej schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 00:39:
[...]

Heb je een linkje naar je Wiz? Ben wel benieuwd welke build/items/gems etc je hebt! Heb met mijn Wiz tot nu toe 42 gedaan en dat moet uiteraard hoger.. :p
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Bron-2274/hero/58566978

Wel een beetje verschil met de run gear, net geupgrade naar een Serpents Sparker en beide ringen waren slechter. (nog wel zelfde combinatie)

http://gyazo.com/43134f713bcd56f5151ff12c7041fcff was het wapen.

[ Voor 6% gewijzigd door Bron op 18-04-2015 04:33 ]

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06:20
Thalaron schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 15:56:
Barb is zeer zeker viable inderdaad!

Mijn toch niet al te slechte DH zijn record van Grift 45 Solo vandaag totaal aan gort met mijn verse Wastes 6 / IK 4 barb! Met 2 Tiers erboven naar Tier 47 en dan ook nog tijd genoeg over!... Maar denk daar even bij dat mijn barb met een Dex amulet en geen eens een Ancient wapen heeft :+

Mijn Barbie
Er is hoop :D
Nog maar ff doorgrinden dan voor die laatste twee wastes pieces!

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• schaapiej
Bron schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 04:32:
[...]

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Bron-2274/hero/58566978

Wel een beetje verschil met de run gear, net geupgrade naar een Serpents Sparker en beide ringen waren slechter. (nog wel zelfde combinatie)

http://gyazo.com/43134f713bcd56f5151ff12c7041fcff was het wapen.
Thanks!

Zie dat wij aardig in de buurt zitten met gear.
Zojuist zelf GRift 46 in 10:26 gehaald. Nu eerst maar eens gems levelen en dan weer hoger proberen.
De ancient upgrades willen nog maar niet vallen, alleen de serpent sparker!

<GoT>NightStalker

• internaut
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 07-12 17:39
Wastes 6 en IK 4 heeft idd potentieel.
Gisteren gr 43 gehaald met geen al te deftige gear dus nog véél ruimte voor verbetering.
Met wat goede upgrades moet 45-46 zeker lukken.

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11:42

Dazzler2120

FP ProMod
internaut schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 12:10:
Wastes 6 en IK 4 heeft idd potentieel.
Gisteren gr 43 gehaald met geen al te deftige gear dus nog véél ruimte voor verbetering.
Met wat goede upgrades moet 45-46 zeker lukken.
Zeker, heb nu wastes 6 en IK2 met bul-kalos wapens, ook best fijn om zo aan de slag te gaan als PermaBarb. Denk dat icm goldwrap en andere gold items dit toch wel een van de betere T6 farmbuilds is.
Voor Grifts moet ik wel echt IK4 hebben, dus nog een boulderfist nodig...

Zou jij voor boulder breaker gamblen?

Of voor ancient upgrades gamblen en hopen dat een boulderbreaker ergens dropt?

[ Voor 6% gewijzigd door Dazzler2120 op 18-04-2015 12:37 ]

PS4 PSN: Dazzler2120

• internaut
Ik had al een boulder breaker maar zoek uiteraard de nieuwere versie met call of the ancient damage op.
Als ik een item wil dan hoop ik dat het dropt natuurlijk of alle shards inruilen voor dat item dus ja ik zou er ook voor gamblen.

• Yammie74
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18-12 22:12
Mijn barb is op zoek naar een taxi ;-)

Yammie#2639

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
Yammie74 schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 14:39:
Mijn barb is op zoek naar een taxi ;-)

Yammie#2639
ga in de tweakers community eens vragen in game. Je kunt bij T6 rift gewoon bij de ingang blijven staan en exp komt dan vanzelf.

net nog zo mijn WD in 20 mins naar L70 :D OK wel wat simpelen omdat ik gem of ease op L25 heb.

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

Verwijderd

ZOoo.. doel gehaald game kan worden verwijderd :P

Grift 50 was het doel en 51 gehaald. 52 moet ook lukken en met de RNG goden aan mijn kant misschien zelfs een 53. Motivatie is alleen beetje laag. Had voor 2.2 een groot aantal keys van 45-49 gemaakt en ben deze aan het upgraden. Kijk de komende tijd wel ff wat ik doe.. komende 4 maanden waarschijnlijk weinig d3 veranderingen.. dus tijd genoeg :)

• schaapiej
RNG kan soms raar zijn.. eerder vanavond op GRift 46 of 47 een serpent sparker, halo of arlyse en ancient furnace (en nog 3 andere nutteloze legendaries).

Serpent sparker aan mijn broer gegeven aangezien hij er nog helemaal geen heeft gevonden. Furnace was de eerste ancient voor mij.

En dan nu de vraag waarom ik post; iemand al een leuke build gevonden/gespeeld met de halo of arlyse? Passive klinkt wel leuk! :)

Edit: zoiets maar eens proberen.

[ Voor 13% gewijzigd door schaapiej op 19-04-2015 07:24 ]

<GoT>NightStalker

• Bron
schaapiej schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 23:33:
RNG kan soms raar zijn.. eerder vanavond op GRift 46 of 47 een serpent sparker, halo of arlyse en ancient furnace (en nog 3 andere nutteloze legendaries).

Serpent sparker aan mijn broer gegeven aangezien hij er nog helemaal geen heeft gevonden. Furnace was de eerste ancient voor mij.

En dan nu de vraag waarom ik post; iemand al een leuke build gevonden/gespeeld met de halo of arlyse? Passive klinkt wel leuk! :)

Edit: zoiets maar eens proberen.
Vergeet niet met die build dat je absoluut Parthan Defenders (bracers) nodig hebt.
En ik zou blizzard weg laten en ipv daarvan Meteor - Comet nemen.

[ Voor 4% gewijzigd door Bron op 19-04-2015 08:11 ]

• Mlchel
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-12 13:58
Op pagina 1 staat dat je om lid te worden van de GoT clan, je eerst de Tweakers Community moet joinen. Waar kan ik deze community vinden en hoe wordt ik lid?
:)

• schaapiej
Bron schreef op zondag 19 april 2015 @ 08:09:
[...]

Vergeet niet met die build dat je absoluut Parthan Defenders (bracers) nodig hebt.
En ik zou blizzard weg laten en ipv daarvan Meteor - Comet nemen.
Stond net op het punt om dit eens te gaan proberen totdat ik erachter kwam dat ik gister blijkbaar de bracers heb gesalvaged... volgens mij zelfs nog met het idee; ahhhh als Wiz wil je helemaal niet zo dichtbij komen dus deze kan wel weg! :p

<GoT>NightStalker

Mlchel schreef op zondag 19 april 2015 @ 08:37:
Op pagina 1 staat dat je om lid te worden van de GoT clan, je eerst de Tweakers Community moet joinen. Waar kan ik deze community vinden en hoe wordt ik lid?
:)
In game zoeken op 'Tweakers' in de community search. Hij staat onder 'English (British)'.

• Mlchel
  • Registratie: Oktober 2011
Ah dank je. Gevonden.

• Thalaron
Gisteren een poging gedaan met mijn UE Lightning... Kwam op Grift 44 net wat tijd tekort omdat ik teveel op mijn rug lag te klooien... Liep rond met 320K Life wat wellicht iets te weinig van het goede was... wat zitten schuiven met gear

- Ancient helm met Dex/Vita/6%CHC/socket ipv non ancient versie met Dex/%EleArrow/6%CHC/socket -> Dacht 15% is relatief weinig ivm Discipline bonus?

- Ancient Strongarm bracers (probeer %knockbak erop te rollen.. Blauwe mats op) met Light/Dex/Vita/CHC ipv non ancient Lacuni's met Light/Dex/AS/AR/CHC

- Non ancient Meticulous Bolts met ong. gelijke stats als mijn Ancient versie... maar dan met Discipline i.p.v. %EleArrow.

Met die aanpassingen zit ik volgens mij met dmg redelijk gelijk maar dan rond de 175K life meer :)

Miura - UE Lighting - op moment van posten is Armory nog niet up to date, vandaar de uitleg boven... iemand nog tips? Uiteraard een Ancient Kridershot... maar buiten dat?

[ Voor 7% gewijzigd door Thalaron op 19-04-2015 14:51 ]

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• Bossie
  • Laatst online: 06:20
Gisteravond eindelijk 6 set bonus wastes en BK set gekregen. Vervolgens dropten de beide wastes set pieces die ik eerder gevonden had voor set bonus nogmaals ...

T6 speedfarming is nu een optie en ga vanavond even testen hoe ver ik nu in GR's kan komen met 6W/4IK :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

En nu is ook g.rift 50 van m'n kaart gestreept :)
#81 van de EU monks met een tijd van 13:44.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/iK2MOBI.jpg

Op naar de 51 :)

• schaapiej
Sabrac schreef op zondag 19 april 2015 @ 15:15:
En nu is ook g.rift 50 van m'n kaart gestreept :)
#81 van de EU monks met een tijd van 13:44.

[afbeelding]

Op naar de 51 :)
Nice gratz!
Rank 51? :p

<GoT>NightStalker

Haha, rank 51 mag ook, maar bedoelde meer g.rift 51.. welke rank dat dan is zie ik dan wel ;)

• internaut
369 miljoen toughness ??..Hoe kom je aan zoiets ?

• schaapiej
internaut schreef op zondag 19 april 2015 @ 19:18:
Een bak armor, vitality, all res en als ik zijn skills zo bekijk ook een zooi dodge chance inclusief epiphany met desert shroud. Dan ga je makkelijk richting die cijfers! :)

Edit: en volgens mij ook nog de passive van spirit guards als ik 't zo zie.

[ Voor 10% gewijzigd door schaapiej op 19-04-2015 19:36 ]

<GoT>NightStalker

internaut schreef op zondag 19 april 2015 @ 19:18:
2000 all resists
Sixth Sense passive (25 % minder dmg van non physical attacks)
Esoteric Alteration (35 % minder dmg van non physical attacks)
Mantra met 40 % dodge
Dashing strike met 40 % dodge
Spirit guards met 40 % dmg reductie
Epiphany met 50 % dmg reductie.

En dan heb ik ook nog Inner Sanctuary voor 55 % dmg reductie, maar dat zie je niet op de sheet.

In groepen heb ik al 550 mil toughness gezien.
En zodra mn health onder de 50 % kwam heb ik ook al een 840 mil gezien.

[ Voor 10% gewijzigd door Sabrac op 19-04-2015 22:15 ]

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-12 21:27

Famous

R 400+

Was even online (met onbekende) wat Rifts aan het doen (xbox one) en zag volgens mij een Barb en een Wizards erg snel er doorheen lopen op T6. Zelfs een Barb die de Rift Guardian met één klap dood had :+

Zijn die zo onwijs sterk? Ik had een Wizard vandaag op 70 aangemaakt maar vond die wel redelijk meevallen..

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13:05

Grin

Ride si sapis.

Even weer een update uit de non-seasonal SC wereld.
Vandaag een aantal Griftjes gespeeld, te weten: 2*53, 1*57, 3*58 en 59. Met wisselend succes.
2*53 was om warm te worden en één teamlid had nog een bord eten voor zich, ff kalm beginnen. :Y)
Hierna begonnen met het echte werk aangezien het zgn. 'full GoT 4 player clan record' op 56 stond.

57: Niks aan de hand, ruim 7 minuten over voor de boss; eitje dus... NOT! Saxtaris... :N Gehaald met een aantal seconden over.
Grift 58.1: Hier waren geen woorden voor, afgebroken na 2 minuten.
Grift 58.2: Prima Griftje, bijna 7 minuten over voor de boss, niks aan de hand...NOT! Saxtaris, fail.
Grift 58.3: Prima Griftje, ongeveer 6 minuten op de teller, Ember als boss: 11:16! Prima tijd voor een 58.
Grift 59: Low mob density, 1 pilon, ~2:30 voor Bloodmaw; helaas...

59 is zeker te clearen deze week, bij 60 zullen we echt op ons niveau spelen qua DPS/thoughness en dus wat (meer) geluk moeten hebben.
Hierna nog wat trials gelopen, ook hier een record gezet met 61. Fijn dat dit te trial'en is, zo kunnen we nog ff vooruit!

NewsBlur || My Fujifilm gear

• Thalaron
Grin schreef op zondag 19 april 2015 @ 22:57:
Even weer een update uit de non-seasonal SC wereld.
Gz!

Wellicht een "tip" voor als je Ramaladni's Gifts in overvloed hebt en je zDPS Crusader nog gebruikt... Zo'n Gem of Ease in je Crus zijn wapen pleuren >:)

• schaapiej
Famous schreef op zondag 19 april 2015 @ 22:20:
Was even online (met onbekende) wat Rifts aan het doen (xbox one) en zag volgens mij een Barb en een Wizards erg snel er doorheen lopen op T6. Zelfs een Barb die de Rift Guardian met één klap dood had :+

Zijn die zo onwijs sterk? Ik had een Wizard vandaag op 70 aangemaakt maar vond die wel redelijk meevallen..
Aangezien het op de console is en het daar vol zit met cheaters verwacht ik dat je er daar een paar van bent tegen gekomen. Geen idee hoe het precies werkt maar de consoles zijn niet gekoppeld aan Battle.net en ze kunnen daar gear aanpassen..

Online dus beter met bekende gaan spelen zodat je er nog plezier aan hebt!

Wizard op 70 is ook nog niet sterk, een Wizard op 70 met dikke gear wel! (maar dat is met elke class :+ )

<GoT>NightStalker

• Anno
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23-12 15:12

Anno

Griefmaker#2862

Gisteravond flink wat gear gevonden. Nats set compleet en een mooie 'Balefire caster' gevonden. Ook de UE set op de chest na compleet.

Nu opzoek naar een build voor de Nats set in combie met de 'Balefire caster'. Helaas heb ik nog geen focus of restraint gevonden.... Wel heel veel Lithany troll ringen..... Ik ga nu eerst opzoek naar een RoRG zodat ik een 'Leoric's Crown' met een CDR gem kan gebruiken.

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-11 08:57

ye-roon

knaak

Van het weekend ook maar begonnen met season 3. Een witch doctor dit keer. Laatste week van s2 heb ik veel met m'n DoD/Carn doc gespeeld en dat vond ik zo leuk om te spelen dat ik deze keer een pet doc wil mainen. Wat later begonnen door *kuch* Bloodborne en wat series, youtube verslaving. Maar wel de verleiding weerstaan om gepowerlevelt te worden. Muv van de laatste 10 levels, maja, ik had 5 caches klaar liggen voor wanneer ik 70 werdt, dus mensen kwamen wel ff helpen :)

Daarna nog wat stuff gekilled en ik kan met huidige gear T2 comfortabel aan en toen zat ik in een T6 farm groep en ben ik paragon 97 :s. Hellaas niet veel gear gevonden, maar dat mocht de pret niet drukken. Vanavond eerst Game of Thrones, daarna weer verder klappen en zoeken naar carnevil en dod :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
Vanaf donderdag niet meer kunnen spelen, dus weinig progress in S3 voor mijn monk.

Vanwege een eerder gevonden (level 61) Wrath of the bone king had ik me geconcentreerd op Cold damage, dus daarom nog mijn cold build.

Nu ik een ander wapen heb kan ik ook kijken naar andere elemental damage.

Ik krijg net een idee:
Is er een overzicht van welk monk build het best past bij welke elemental damage?

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

_Peter2_ schreef op maandag 20 april 2015 @ 09:09:
Vanaf donderdag niet meer kunnen spelen, dus weinig progress in S3 voor mijn monk.

Vanwege een eerder gevonden (level 61) Wrath of the bone king had ik me geconcentreerd op Cold damage, dus daarom nog mijn cold build.

Nu ik een ander wapen heb kan ik ook kijken naar andere elemental damage.

Ik krijg net een idee:
Is er een overzicht van welk monk build het best past bij welke elemental damage?
Cold: Dashing Strike Rainment of Flurry Tempest Rush (erg gear dependant voor weinig resultaat).
Lightning: Wave of Light (WoL), Sunwuko + Inna
Fire: WoL of Lashing Tail kick, Sunwuko + Inna
Holy: geen viable build
Physical: geen viable build

Vanmorgen in 1 rift mijn Unhallowed Essence compleet gemaakt (m.u.v. boots) *O* Vond de shoulders, boots en helm, nadat ik de gloves gegambled had en de chest al 3x had 8)7

Daarvoor een tijdje met Nat's set gespeeld, en dat was best interessant. Maar UE lijkt toch wat effectiever. Heb iig een build gevonden die aardig werkt, maar zit eigenlijk continue zonder hatred :+

Mis sowieso nog een Restraint (al wel een Focus), dus voorlopig is het nog een beetje aanklooien, maar ik kan nu in ieder geval T6 aan. Alleen wat squishy :+

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• NastyNick
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-09 10:18
Angeloonie schreef op maandag 20 april 2015 @ 09:36:
Vanmorgen in 1 rift mijn Unhallowed Essence compleet gemaakt (m.u.v. boots) *O* Vond de shoulders, boots en helm, nadat ik de gloves gegambled had en de chest al 3x had 8)7

Daarvoor een tijdje met Nat's set gespeeld, en dat was best interessant. Maar UE lijkt toch wat effectiever. Heb iig een build gevonden die aardig werkt, maar zit eigenlijk continue zonder hatred :+

Mis sowieso nog een Restraint (al wel een Focus), dus voorlopig is het nog een beetje aanklooien, maar ik kan nu in ieder geval T6 aan. Alleen wat squishy :+
Toch overstag gegaan om seasons te spelen? of had je niet genoeg tijd voor s2?

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

Heb S2 ook gespeeld hoor :+ (Op 2 items na na onveranderd vanaf S2: http://eu.battle.net/d3/e...eloonie-2758/hero/5741016)

Was wat laat ingestapt maar toch een eindsprint gedaan. Vooral omdat ik tot nu toe aan elk season een goed gegearde char overhoud omdat ik enkel op 1 class focus ipv alles door elkaar speel. :)

Nu dus de DH die ik sinds de start van S1 niet meer aangeraakt heb :)

• NastyNick
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-09 10:18
Dat doe ik nu ook eigenlijk inderdaad. Ik moet alleen zelf nog wat ns characters deleten in de loop van de tijd.

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

• Barthak
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 18-09 16:56

Barthak

mcl

Langzaam maar zeker klim ik omhoog in de HC S3 Solo Barbarian leaderboards. Nu zonder probleem door GR41. Heb een GR43 en GR44 key liggen, dus die vanavond maar eens proberen.

Diablo3

Heb nu geloof ik 2 slots vrij (en heb 1 mule). Dus kan nog wel even vooruit. En niet alle classes hoef je natuurlijk dubbel te hebben :+

Heb nu een dubbele Crusader (oude Shotgun en nieuwe Roland) en WD (Jade en Carnevil), die verschillen qua build/gear/gems zo veel dat het irritant is om dat telkens te wisselen. Maar voor bijv. de Barb of DH valt dat weer mee.

• Malt007
Zo ben ook weer verder gegaan met mijn crus na een paar maanden afwezigheid. Moest eerst een kwartiertje wachten door alle updates maar toen kon ik beginnen. Eerst maar een T5 rift geprobeerd, moest even uitvinden hoe mijn build werkte maar het ging als een trein. Heb het gevoel dat de crus aardig gebufft is want mijn eerste rondje was al een soort van speedfarming. Daarna nog wat rifts op t6 gedaan en geen enkele keer doodgegaan dus nog wat uurtjes ervaring opdoen en kan weer verder op het oude niveau.

Enige probleem dat ik heb is dat ik niks aan mijn gear durf te veranderen :-) Speel nu met een Akhan set, reapers + belt met CDR + RORG + SOJ. Als wapens het zwaard wat me condemn dubbel laat ploffen en shield dat ding wat me phalanx verdubbelt. Alles is redelijk goed gerolld en als ik 1 piece wijzig moet ik gelijk me hele build omgooien.
Skills die ik gebruik zijn als main attack die phalanx paarden die voor je uit rijden (alleen wrath problemen bij eindbazen), die blinding die wrath oplevert, condemn, meteor, law of valor en akhan met armor optie.

Veel skills met cooldown zoals je ziet aangezien ik op 45-50% reductive zit (volgens mij 2-3s geen akhan).

Iemand tips over wat te veranderen of verbeteren?

• Mofkees
Malt007 schreef op maandag 20 april 2015 @ 10:04:
Zo ben ook weer verder gegaan met mijn crus na een paar maanden afwezigheid. Moest eerst een kwartiertje wachten door alle updates maar toen kon ik beginnen. Eerst maar een T5 rift geprobeerd, moest even uitvinden hoe mijn build werkte maar het ging als een trein. Heb het gevoel dat de crus aardig gebufft is want mijn eerste rondje was al een soort van speedfarming. Daarna nog wat rifts op t6 gedaan en geen enkele keer doodgegaan dus nog wat uurtjes ervaring opdoen en kan weer verder op het oude niveau.

Enige probleem dat ik heb is dat ik niks aan mijn gear durf te veranderen :-) Speel nu met een Akhan set, reapers + belt met CDR + RORG + SOJ. Als wapens het zwaard wat me condemn dubbel laat ploffen en shield dat ding wat me phalanx verdubbelt. Alles is redelijk goed gerolld en als ik 1 piece wijzig moet ik gelijk me hele build omgooien.
Skills die ik gebruik zijn als main attack die phalanx paarden die voor je uit rijden (alleen wrath problemen bij eindbazen), die blinding die wrath oplevert, condemn, meteor, law of valor en akhan met armor optie.

Veel skills met cooldown zoals je ziet aangezien ik op 45-50% reductive zit (volgens mij 2-3s geen akhan).

Iemand tips over wat te veranderen of verbeteren?
voor deze patch is vooral Roland sterk verbeterd.

Voor op Akkhan set gebaseerde builds heb je je items al goed, het enige is dat je waarschijnlijk overal naar een ancientupgrade kunt zoeken.

• Malt007
Wat zijn ancientupgrades? :-)

En wat moet ik doen om richting grift level 50 te komen? (behalve dan me legendary gems verder upgraden).

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-11 10:27

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Malt007 schreef op maandag 20 april 2015 @ 10:36:
Wat zijn ancientupgrades? :-)

En wat moet ik doen om richting grift level 50 te komen? (behalve dan me legendary gems verder upgraden).
Gewoon items waar 'ancient' bij staat. De stats als str/dex/int/vit zijn dan standaard hoger dan normale legendary items. Hetzelfde geld voor wapens.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

• Malt007
Ah ok thx. Kan niet alles zelf checken aangezien er een hoop sites geblokkeerd zijn hier :-)

Zijn er nog mensen die in de top met deze build spelen? Voorlopig vind ik deze nog wel leuk namelijk maar dan moet ik wel iets hebben waar ik naar toe kan groeien. Kan dus op zoek naar ancients en wellicht nog wat dingen perfectioneren. Heb ook nog me legendary gems die naar minimaal lvl 25 moeten natuurlijk.

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23-12 13:00

4th

Zo, leuk weekendje achter de rug, met 4 man eerst op de vrijdag GR50 gehaald en gister GR53 omdat 52 na 3x niet lukte en we nog een 53 key hadden :P

Tal's build ftw, 13-25B crits!
http://eu.battle.net/d3/e...hAarts-2630/hero/31509235

Samenstelling:
1x wd support, 1x dh, 1x monk en 1x wiz

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

4th schreef op maandag 20 april 2015 @ 11:46:
Zo, leuk weekendje achter de rug, met 4 man eerst op de vrijdag GR50 gehaald en gister GR53 omdat 52 na 3x niet lukte en we nog een 53 key hadden :P

Samenstelling:
Grats, welke spec speelde de monk? DS? Inna / SWK? Palm / Pull?

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-12 21:27

Famous

R 400+

schaapiej schreef op maandag 20 april 2015 @ 07:36:
[...]

Aangezien het op de console is en het daar vol zit met cheaters verwacht ik dat je er daar een paar van bent tegen gekomen. Geen idee hoe het precies werkt maar de consoles zijn niet gekoppeld aan Battle.net en ze kunnen daar gear aanpassen..

Online dus beter met bekende gaan spelen zodat je er nog plezier aan hebt!

Wizard op 70 is ook nog niet sterk, een Wizard op 70 met dikke gear wel! (maar dat is met elke class :+ )
Dat verklaard een hoop.
Had ook binnen no time 12 paragon levels erbij :+

Zelf nu ook een Barb gemaakt en loopt wel aardig door (met shitty gear). Nu nog even opzoek naar gear en spelen met de skills.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

• 4th

4th

Sabrac schreef op maandag 20 april 2015 @ 11:54:
[...]

Grats, welke spec speelde de monk? DS? Inna / SWK? Palm / Pull?
Kami weet de precieze build, pull in trial bracht ons tot een 50 key. Verder in rift zag ik me eigen self buffs af en toe niet door de inna's en redelijk wat palms voorbij komen op de mobs ;)

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

• cfern
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23-12 16:16

Samenstelling:
Leuk! En er zit nog rek in (ancient grand vizier :9 ).
Ik wil die Tal Rasha's Grasp wel...

"I'd rather have a full bottle in front of me, than a full frontal lobotomy." (Tom Waits) | PoE

• 4th

4th

cfern schreef op maandag 20 april 2015 @ 11:59:
[...]

Leuk! En er zit nog rek in (ancient grand vizier :9 ).
Ik wil die Tal Rasha's Grasp wel...
Ancient Grand Vizier.. Kan er alleen nog maar van dromen, heb er al een met 4500 dps voorbij zien komen in de clan, gevalletje "Doe mij die maar" kwam in me op :P

• Engeltje83

Engeltje83

<SG>BoA#1871

Gister was voor mijn WD ook weer een goede dag, leuke amulet gevonden, eindelijk mijn SMK te pakken, en vervolgens kreeg ik direct van mijn maat een Ramaldni :)
Helaas geen DoD, misschien toch mijn build maar iets aanpassen. Iemand ideetjes?
Heb nog niet zo heel veel materials, dus reroll tips zijn ook welkom, daar het meeste nog niet gedaan is.

4th schreef op maandag 20 april 2015 @ 11:59:
[...]

Kami weet de precieze build, pull in trial bracht ons tot een 50 key. Verder in rift zag ik me eigen self buffs af en toe niet door de inna's en redelijk wat palms voorbij komen op de mobs ;)
Inna... palm.. ik weet genoeg :) Dankje.

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08:47
Zo, mijn WD is nu lekker T6 viable. Ook al grift 36 gehaald solo, zonder poppetje erbij (nog geen gaat niet dood token gevonden). Nu nog een goede Tasker en Theo voor meer pet dmg en natuurlijk een goed ancient wapen. Iemand nog andere suggesties? Ik ben niet heel bekend met WD builds. Pet build is wel echt het coolst (vind ik zelf met WD). De Jade set ook al bijna compleet, mis alleen de helm nog.

Ventje: http://eu.battle.net/d3/e...oldman-2525/hero/58592575

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

• Engeltje83

Engeltje83

<SG>BoA#1871

Goldman schreef op maandag 20 april 2015 @ 12:04:
Zo, mijn WD is nu lekker T6 viable. Ook al grift 36 gehaald solo, zonder poppetje erbij (nog geen gaat niet dood token gevonden). Nu nog een goede Tasker en Theo voor meer pet dmg en natuurlijk een goed ancient wapen. Iemand nog andere suggesties? Ik ben niet heel bekend met WD builds. Pet build is wel echt het coolst (vind ik zelf met WD). De Jade set ook al bijna compleet, mis alleen de helm nog.

Voor een pet build zal je ook Mask of Jeram moeten hebben, SMK is ook wel aan te raden om continu die voodoo te spammen :)

T&T heb ik gister gevonden, maar ik ben wel heel erg blij met mijn zuni gloves.. Solo grift, nog voor SMK kwam ik tot 33..daarna niet getest

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22-12 17:10

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Gister ook weer wat Griftjes geprobeerd. We kunnen nu met 3 man 38 clearen, 39 is direct onhaalbaar. WW-barb, Tals Wiz en een slecht gegearde monk.

Gelukkig zijn we in de toekomst geen tijd meer kwijt met die domme Trails aangezien Blizzard deze eruit gaat slopen. Hopelijk komt er een keuze menu voor in de plaats waarin je kunt aangeven welk niveau Grift je wilt doen. Ik vermoed dan dat je elk Griftlevel wel eerst moet unlocken en dat je dus niet hoger kunt dan wat je aan kunt.

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

• Mofkees
Goldman schreef op maandag 20 april 2015 @ 12:04:

- FA rune legions of daggers nemen
- waarom passive rush of essence?? kan toch niet dat je tekort aan mana hebt :) Grave Injustice is eigenlijk een van de beste passives. Je kunt anders ook PtV inruilen voor Gruesome Feast, in de praktijk zou je weinig merken aan DPS verschillen. Of beide nemen :D
- Misschien omdat je vaak piranhas cast? ik kan je aanraden in plaats daarvan Hex/Jinx te gebruiken, in deze batch is dat echt flink beter geworden.
- Zombie dog leeching beast is misschien beter? en voor je leg gems kan je overwegen pain enhancer te nemen

Ben er niet helemaal zeker van maar fetishes doen nog steeds physical, dus misschien moet je daar nog rekening meehouden.

heb ook mijn eigen Wiz build met slow time en Tal's. die APD is super goed zeg icm met Aether Walker en teleport/calamity. Op GR43 kan ik gewoon saxtris face tanken en in 3 tornado's van hem/haar lopen :D
http://eu.battle.net/d3/en/profile/NeooeN-2211/hero/58428408

ondertussen een ancient Sunkeeper gevonden, straks nog eens uittesten wat beter is.

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23-12 19:16

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Dit weekend eindelijk eens verder gegaan met mijn seasonal wiz (gestopt op level 8 ofzo) en lekker doorgelevelt naar paragon 199. Met dank aan ook een paar clanmembers die een hopeloos achterlopende Blaat wilde helpen heb ik nu Delsere's compleet (zie profile).

Nu weet ik alleen niet zo goed hoe ik verder moet. Ik heb die wand nodig denk ik en gewoon betere varianten van de items die ik heb maar ik weet niet goed waar ik op moet focussen.

Iemand tips?

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08:47
Engeltje83 schreef op maandag 20 april 2015 @ 12:07:
[...]

Voor een pet build zal je ook Mask of Jeram moeten hebben, SMK is ook wel aan te raden om continu die voodoo te spammen :)

T&T heb ik gister gevonden, maar ik ben wel heel erg blij met mijn zuni gloves.. Solo grift, nog voor SMK kwam ik tot 33..daarna niet getest
Moet ik die eerst vinden ;)
Mofkees schreef op maandag 20 april 2015 @ 12:19:
[...]

- FA rune legions of daggers nemen
- waarom passive rush of essence?? kan toch niet dat je tekort aan mana hebt :) Grave Injustice is eigenlijk een van de beste passives.
Dit is dus wel het geval, maar als ik Piranhas vervang voor Jinx zou misschien al een hoop schelen.
Je kunt anders ook PtV inruilen voor Gruesome Feast, in de praktijk zou je weinig merken aan DPS verschillen. Of beide nemen :D
Dan zou ik denk ik Rush of Essense vervangen voor Feast. Vanavond even testen.
- Misschien omdat je vaak piranhas cast? ik kan je aanraden in plaats daarvan Hex/Jinx te gebruiken, in deze batch is dat echt flink beter geworden.
- Zombie dog leeching beast is misschien beter? en voor je leg gems kan je overwegen pain enhancer te nemen
Die dogs was meer een testje inderdaad :+
Ben er niet helemaal zeker van maar fetishes doen nog steeds physical, dus misschien moet je daar nog rekening meehouden.
Dit had ik ook gelezen, maar de fetishes die je oproept (via passive of de belt) doen dmg aan de hand van je hoogste % dmg dacht ik.... maar ik weet niet of FA daar dus ook van profit.

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Samenstelling:
GZ!
Misschien leuk om met GoT en SG eens een high lvl grift groep te maken?
Laten we elkaar iig even in de friendlist zetten, @GoT spelen we altijd met een vaste groep 55+. Misschien leuk om eens andere spelers te leren kennen. :w

• desjaak909
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 18-12 18:58
Gisteren wat hogere grifts gedaan om gems te upgraden WD/CRUZ/DH/WIZ, uiteindelijk grift 53 makkelijk gehaald in 8mins, daarna nog een grift 54 gedaan, maar helaas de wiz kwijtgeraakt, wat blijft die unstable anomaly toch een waardeloze passive. Die proct dan leuk en pushed alles weg, komt er nog een ranged projectile aan die hem alsnog dood, waardeloos dat je niet nog wat tijd hebt om te reageren

Movies: letterboxd

• FrankMennink
  • Laatst online: 16-12 17:05
Goldman schreef op maandag 20 april 2015 @ 12:47:
[...]

Moet ik die eerst vinden ;)

[...]

Dit is dus wel het geval, maar als ik Piranhas vervang voor Jinx zou misschien al een hoop schelen.

[...]

Dan zou ik denk ik Rush of Essense vervangen voor Feast. Vanavond even testen.

[...]

Die dogs was meer een testje inderdaad :+

[...]

Dit had ik ook gelezen, maar de fetishes die je oproept (via passive of de belt) doen dmg aan de hand van je hoogste % dmg dacht ik.... maar ik weet niet of FA daar dus ook van profit.
Sycophants doen damage adhv je hoogste element, fetish army doet damage adhv de gekozen rune

• 4th

4th

Grin schreef op maandag 20 april 2015 @ 12:53:
[...]

GZ!
Laten we elkaar iig even in de friendlist zetten, @GoT spelen we altijd met een vaste groep 55+. Misschien leuk om eens andere spelers te leren kennen. :w
Sure, altijd gezellig op TS :)

• Engeltje83

Engeltje83

<SG>BoA#1871

frontpage nieuws:
nieuws: Blizzard verwijdert Rift Trials uit Diablo III

ben hier wel blij mee.. akelige trials elke keer...

Grin schreef op maandag 20 april 2015 @ 12:53:
[...]

GZ!
Je bent altijd welkom op de TS server ... en in mijn vriendenlijst sta je al :9

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Gisteren (na klein weekje geen videokaart :X wegens overlijden van de vorige) weer bezig geweest met m'n Wiz, een alternatieve Talsere setup: i.p.v. Primus of Nilfur heb ik Tal's source uitgewisseld voor Mirrorball. Ik gebruik Glacial Spike voor de 2 sec CDR op Delsere bubble en met 3 spikes per schot en de hoge proc rate in combinatie met de area damage, is dit een hele leuke skill om Mirinae te proccen. Aangezien Tal's bonus op alles geldt, gaat de Mirinae damage dus ook x7 bij 4 Tal stacks })

Zonder full ancient gear (3 armor pieces en weapon zijn ancient, rest niet) heb ik gisteren tier 41 redelijk makkelijk gehaald, zonder dat het een 'easy mode' greater was. M'n DH heeft 42 ook nog niet gehaald, dus ik ben wel tevreden over Wiz na de patch. Met wat gear upgrades en gems levelen etc. kan ik nog echt wel een paar tiers hoger halen en voor semi-casual play vind ik dat ruimschoots acceptabel.

<GOT> Zarhrezz#2885

Engeltje83 schreef op maandag 20 april 2015 @ 13:56:
frontpage nieuws:

Er staat al een nieuwe build op de PTR, dus wellicht gaat het niet eens heel lang duren voordat we een alternatief gaan krijgen...ik kan ook prima zonder trials (hoewel met Talsere trials wel makkelijk gaan omdat je bubble goeie damage doet; je zit dus zo aan een tier 35-40 stone).

<GOT> Zarhrezz#2885

• cfern
Wel gaaf om te zien dat je best veel kanten op kunt met de wizard na patch 2.2.

Ik ben zelf lekker aan het klooien met
- een melee Woh build (grift 48).
- een In-Geom Talsere build voor T6 farm (tele/bubble/tele/bubble etc..). Ong. 2.5 minuut per rift.

"I'd rather have a full bottle in front of me, than a full frontal lobotomy." (Tom Waits) | PoE

• cybergi
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-08-2019

cybergi

ARCHANGELINC #2253

cfern schreef op maandag 20 april 2015 @ 14:10:
Wel gaaf om te zien dat je best veel kanten op kunt met de wizard na patch 2.2.

Ik ben zelf lekker aan het klooien met
- een melee Woh build (grift 48).
- een In-Geom Talsere build voor T6 farm (tele/bubble/tele/bubble etc..). Ong. 2.5 minuut per rift.
Welke build kan je het beste gebruiken met een WOH voor de wiz ? heb er een gevonden op me DH en wil hem wel eens gaan testen

D3 Profile¦ArchangelINC#2253

• cfern
cybergi schreef op maandag 20 april 2015 @ 14:11:
[...]
Welke build kan je het beste gebruiken met een WOH voor de wiz ? heb er een gevonden op me DH en wil hem wel eens gaan testen
Boeit volgens mij niet echt, mits je maar Halo of Arlyse/Ancient Parthan Defenders als combo gebruikt.
Veel mobs herden, in de groep staan en terwijl ze als sneeuwpoppetjes staan neerblasten.
Verder 4 elements naar smaak, liefst spammable (alleen black hole/EB hebben cooldown bij mij).
Ongeveer 50+% CDR en explosive blast/chain reaction blijft continu afgaan.

Link naar mijn build hier.

Wel een groot nadeel: poison rift bosses vergallen je dag. Poison anything eigenlijk.

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Engeltje83 schreef op maandag 20 april 2015 @ 13:56:
frontpage nieuws:

Bijzonder artikel.
Is dit 'nieuws' frontpage/artikel-waardig? Ik vind van niet.
Daarnaast: oud nieuws.

Ik vind trials zeker niet het leukste van D3 2.0(+) maar slecht zeker niet. Het is sinds 2.1.2 een prima afspiegeling van wat je kan Griften. Van mij part laten ze dit nog even zo.

Voor mij zijn de trials de grootste reden om géén Grifts te doen. Constant dat kutgezeik met die trial om een key te halen. En dan moet ik ook nog eens op een ander char gaan spelen omdat de trials voor bepaalde builds gewoon niet werken (bijv. Carnevil) en je dus continue moet switchen (ik doe nu al mijn trials met Raekor Barb, die lijkt daar voor gemaakt te zijn).

Geef mij maar gewoon een selectie met alle Grift levels die reeds behaald zijn. Dus op moment van aanpassen gewoon lvl 1 en dan net zoals de bloodshard cap omhoog.

Niet dat ik dan meer ga spelen (alleen voor gems upgraden), maar het zou het wel fijner maken.

[ Voor 8% gewijzigd door Angeloonie op 20-04-2015 14:45 ]

• 3xNix
  • Laatst online: 13-07 19:28

3xNix

golfr in hart en nieren

Grin schreef op maandag 20 april 2015 @ 14:31:
[...]

Bijzonder artikel.

Ik vind trials zeker niet het leukste van D3 2.0(+) maar slecht zeker niet. Het is sinds 2.1.2 een prima afspiegeling van wat je kan Griften. Van mij part laten ze dit nog even zo.
Voor vele is het naar beneden gaan - map openen - waypoint - bounty runnen.
Daarna naar town, rift close - nieuwe.. etc...

Moet zeggen dat level 1 rift ook irritant is omdat het bijna nooit wat dropt... maar bijna nooit is meer kans dan in een trail.
En dat voor een minuutje werk, bounty is ook saai... maar betere kans op drops dan een trail en meer exp.

Als de "trail stone" dropt moet hij al gewoon jouw max level -10 zijn.

[ Voor 4% gewijzigd door 3xNix op 20-04-2015 14:47 ]

Dat was geloof ik één van de interne builds die ze getest hadden, het gaf echter een probleem richting gem upgrades als je in een groep 60+ haalde, maar solo nog niet eens 50 aankon.

Tenzij ze de hoogste key op basis van je solo prestaties doet, maar dan zit je dus weer met een probleem bij group play omdat je dan constant "lage" keys moet gebruiken.

Laatste nieuws was geloof ik dat je de gems alleen nog maar kon upgraden als je de rift in kwestie ook daadwerkelijk haalde.

• cfern
[...]

Bijzonder artikel.

Ik heb even vetgemaakt waar ik het niet helemaal mee eens ben. Er zit bij mij solo in ieder geval zo'n 3 grift levels verschil tussen wat ik in trials kan halen en wat ik redelijkerwijs in een grift haal. Dat gat zal er wellicht voor andere classes/builds niet zijn of juist groter.

Maar ook als het trial level precies juist is, dan moet hetzelfde riedeltje bij elke griftproging weer herhaald worden en dat riedeltje duurt steeds langer naarmate je niveau hoger wordt. Als je op een gegeven moment op de top van je buildpotentieel zit, heb je meer dan een handvol grift keys op dat niveau nodig en dan worden trials best vervelend.

Van mij mogen die trials weg. Natuurlijk moet er dan wel een andere meetlat voor in de plaats komen, want in grifts terecht komen die ver boven je macht liggen is ook niet helemaal de bedoeling.

Sabrac schreef op maandag 20 april 2015 @ 14:47:
Dat was geloof ik één van de interne builds die ze getest hadden, het gaf echter een probleem richting gem upgrades als je in een groep 60+ haalde, maar solo nog niet eens 50 aankon.
cfern schreef op maandag 20 april 2015 @ 14:49:
[...]
Van mij mogen die trials weg. Natuurlijk moet er dan wel een andere meetlat voor in de plaats komen, want in grifts terecht komen die ver boven je macht liggen is ook niet helemaal de bedoeling.
En hoe is dat een probleem? Als iemand in groep 60 haalt laat ze dan gewoon lekker 60 kunnen starten. Als ze maar 45 aankunnen is dat toch hun probleem? Of als ze er een half uur over doen.. boeiend? Zo lang de gem upgrades maar aan de time limit verbonden zijn.

Heeft 0 invloed op leaderboards, is niet efficient voor de spelers zelf en maakt dus geen drol uit.

Beetje hetzelfde als T6 gaan spelen zonder hulp terwijl je maar T1 aan kan. Ja het kán maar efficient is het natuurlijk niet.

Sabrac schreef op maandag 20 april 2015 @ 14:47:

Tenzij ze de hoogste key op basis van je solo prestaties doet, maar dan zit je dus weer met een probleem bij group play omdat je dan constant "lage" keys moet gebruiken.

Laatste nieuws was geloof ik dat je de gems alleen nog maar kon upgraden als je de rift in kwestie ook daadwerkelijk haalde.
Dat laatste zou echt ruk zijn...wat ik bijna altijd doe is proberen zo hoog mogelijk te komen. Dat betekent dus dat je uiteindelijk gaat falen. Als je dan vervolgens geen gem upgrade krijgt, is dat insult-to-injury. Wat wel zou werken is dat je op een fail je stone houdt maar geen upgrade optie krijgt. Dat zou op zich weer voorkomen dat mensen hele hoge tiers gaan doen zonder echte kans het binnen de tijd te halen, puur om gems hoger te levelen dan dat ze eigenlijk kunnen.

<GOT> Zarhrezz#2885

Angeloonie schreef op maandag 20 april 2015 @ 14:54:
[...]

En hoe is dat een probleem?
Geen idee waarom ze dit als probleem zagen, misschien omdat je dan inderdaad kans had om je gems hoger te krijgen dan normaal, ook al deed je er 30-40-50 minuten over.
Er zijn altijd gekken die er het maximale uit willen halen, ten koste van alles.

• desjaak909
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 18-12 18:58
[...]

Als er iets niet leuk is, is het wel trials, helemaal aan het einde van het seizoen is het ruk, als iedereen solo leaderboards wil doen, maar in een groep trials moet halen. Waarbij iedere class weer andere lvl's nodig heeft. Als je dan ook nog zoveel grift rng hebt dat je je grift al na 5 secs kan sluiten dan is 2/3 minuten per trial nogal veel tijd.

En ook nu al proberen we ze zoveel mogelijk te ontwijken door recyclen van keys

[ Voor 6% gewijzigd door desjaak909 op 20-04-2015 15:00 ]

Movies: letterboxd

Verwijderd

Hallo,

Ik ben gisteren weer begonnen met spelen, na 1,5 jaar ofzo.

Nu ben ik wel al geboost naar lvl 70 - maar hoe kan ik snel een beetje gear krijgen zonder dat ik moeite heb met killen?

Ik heb al even geprobeerd T1 te doen, maar zelfs dat lukt niet goed.

Builds / Gear etc zijn opzich wel makkelijk te vinden - maar het daadwerkelijk instaat te zijn om de gear te krijgen is het probleem op het moment.

Tips / suggesties zijn welkom :)
Sabrac schreef op maandag 20 april 2015 @ 14:58:
[...]

Geen idee waarom ze dit als probleem zagen, misschien omdat je dan inderdaad kans had om je gems hoger te krijgen dan normaal, ook al deed je er 30-40-50 minuten over.
Er zijn altijd gekken die er het maximale uit willen halen, ten koste van alles.
Dat zou ik mij ook kunnen voorstellen, maar als ze dan gewoon instellen dat als je het niet binnen de tijdslimiet haalt (of +5 min oid) je geen upgrade kan doen, dan is het opgelost. :)
Verwijderd schreef op maandag 20 april 2015 @ 15:03:
Nu ben ik wel al geboost naar lvl 70 - maar hoe kan ik snel een beetje gear krijgen zonder dat ik moeite heb met killen?

Vragen of je mee kan lopen bij vrienden/clangenoten. Die willen dan meestal wel loot delen en je zult zelf ook items vinden.
Evt kun je ook public rifts doen, maar dan is de kans groot dat je gekicked wordt. Tenzij je een goede groep hebt met hoge levels die er toch al doorheen blazen, dan valt jouw gebrek aan bijdrage niet op :+

[ Voor 36% gewijzigd door Angeloonie op 20-04-2015 15:08 ]

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23-12 19:16

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Verwijderd schreef op maandag 20 april 2015 @ 15:03:
Hallo,

Ik ben gisteren weer begonnen met spelen, na 1,5 jaar ofzo.

Builds / Gear etc zijn opzich wel makkelijk te vinden - maar het daadwerkelijk instaat te zijn om de gear te krijgen is het probleem op het moment.

Tips / suggesties zijn welkom :)
Het beste is gewoon met mensen mee lopen met wat T6 riftjes of GRiftjes. Ben je in no-time hoger level en krijg je best wel snel gear bij elkaar. Met een uurtje of 10 spelen kan je makkelijk T6 solo-en. :)

Je kan als je wilt een kijkje komen nemen op de TS van SG. Altijd wel mensen die bereid zijn te helpen. ;)

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

• cfern
Angeloonie schreef op maandag 20 april 2015 @ 14:54:
[...]
En hoe is dat een probleem?
Een stukje gebruikerservaring. Tegen rifts aanknallen die ver boven je macht liggen is niet echt leuk.

Maar inderdaad, ik zou er ook geen probleem mee hebben als er anderen zijn die daar minder last van hebben en lekker tegen een betonnen muur aan willen beuken.

10 'onterecht' verdiende gem levels gaan je niet ineens van 45 naar 55 helpen.

cfern schreef op maandag 20 april 2015 @ 15:09:
[...]

Een stukje gebruikerservaring. Tegen rifts aanknallen die ver boven je macht liggen is niet echt leuk.

Maar inderdaad, ik zou er ook geen probleem mee hebben als er anderen zijn die daar minder last van hebben en lekker tegen een betonnen muur aan willen beuken.

10 'onterecht' verdiende gem levels gaan je niet ineens van 45 naar 55 helpen.
Tsja die gebruikerservaring is er net zo hard met T1 en T6.. Dus pech voor de gebruiker. Net als ieder ander spel waar je als beginner meestal maar niet de allerhoogste moeilijkheidsgraad moet kiezen.

Verwijderd

Wolf schreef op maandag 20 april 2015 @ 15:07:
[...]

Het beste is gewoon met mensen mee lopen met wat T6 riftjes of GRiftjes. Ben je in no-time hoger level en krijg je best wel snel gear bij elkaar. Met een uurtje of 10 spelen kan je makkelijk T6 solo-en. :)

Je kan als je wilt een kijkje komen nemen op de TS van SG. Altijd wel mensen die bereid zijn te helpen. ;)
Zal morgen misschien wel even langs wippen als ik tijd heb.

Heb vanavond nog een WoW raid-avond ;)

• Mofkees
cfern schreef op maandag 20 april 2015 @ 14:17:
[...]

Boeit volgens mij niet echt, mits je maar Halo of Arlyse/Ancient Parthan Defenders als combo gebruikt.
Veel mobs herden, in de groep staan en terwijl ze als sneeuwpoppetjes staan neerblasten.
Verder 4 elements naar smaak, liefst spammable (alleen black hole/EB hebben cooldown bij mij).
Ongeveer 50+% CDR en explosive blast/chain reaction blijft continu afgaan.

Link naar mijn build hier.

Wel een groot nadeel: poison rift bosses vergallen je dag. Poison anything eigenlijk.
pff en bij P79 al een ancient SS? Heb in hele S2 en 300S3 Plvls nog steeds geen een gezien, laten staan ancient :(

met een ancient SK had ik net nog GR43 gehaald in minder dan 9 mins met paar domme deaths. Daarna GR46 was gewoon nachtmerrie, alleen maar exorcisten met teleport/firechain/shielding... nou ja heb dringend 2 socs nodig in amu/RoRG om meer toughness te krijgen, denk dat 46~48 er i.i.g. inzit.

Wiz is weer leuk inderdaad, en er zijn veel mogelijkheden ook!

• cfern
Mofkees schreef op maandag 20 april 2015 @ 15:36:
[...]

pff en bij P79 al een ancient SS?
Sorry.
.. exorcisten ..
Die hufters was ik helemaal vergeten te noemen. Als je ze niet snel genoeg spot en neerkrijgt heb je geen leuke dag. Als je dan neergebliksemd wordt blijven ze nog doodleuk lekker lang opgeladen. :|
Het lijkt wel alsof die bliksem veel meer damage doet dan andere monsters. En met een verdomd groot bereik ook nog eens.

Pagina: 1 ... 76 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.