• firlian
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 02-05-2021
Ik blijf maar steken op T5 met mijn s3 monk. http://eu.battle.net/d3/e...irlian-2371/hero/58973945

Dacht dat alleen die sunwuko set al voldoende moest zijn om op T6 te zitten, maar zelfs met die 2-4 set bonus van Inna er bij is mijn single target damage niet hoog genoeg. Ik moet sowieso stats gaan rerollen, maar als noob vind ik het lastig te bepalen hoe en wat... Heb ook nog zo'n focus ring + die andere, die samen een set zijn, maar omdat ik nog een paar set pieces mis van mijn armor ben ik verplicht die ring of grandeur te equipen.
cfern schreef op maandag 20 april 2015 @ 15:48:
[...]

Die hufters was ik helemaal vergeten te noemen. Als je ze niet snel genoeg spot en neerkrijgt heb je geen leuke dag. Als je dan neergebliksemd wordt blijven ze nog doodleuk lekker lang opgeladen. :|
Het lijkt wel alsof die bliksem veel meer damage doet dan andere monsters. En met een verdomd groot bereik ook nog eens.
Als monk vindt ik slechts één monster erger dan exorcists...

De "Enslaved Nightmares" uit act 4.

Voornaamste reden is hun debuff die resistances met 50 % verlagen.
Echter, als je als monk met Harmony speelt (en wie doet dat nou niet), dan heeft dit opeens een dubbele effect. Je gaat dan van 2000 all resists, ineens naar -200 tot 200.
Je kunt wel nagaan, dat doet opeens heel veel pijn. Zodra ik die gasten in mijn g.rift zie, weet ik al dat het voorbij is. Ook al vermoord je ze nog zo snel, er hoeft maar een 2e te zijn en je hebt de debuff te pakken.

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

• Omeg
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-07-2018
Ik heb mezelf in S3 tot nu toe prima vermaakt met Barb. Nieuwe set en legs zijn best interessant.
Enige irritante vind ik het feit dat de Ramaladni's Gift maar niet wil droppen en zit al op P163 -_-
firlian schreef op maandag 20 april 2015 @ 16:14:
Ik blijf maar steken op T5 met mijn s3 monk. http://eu.battle.net/d3/e...irlian-2371/hero/58973945

Dacht dat alleen die sunwuko set al voldoende moest zijn om op T6 te zitten, maar zelfs met die 2-4 set bonus van Inna er bij is mijn single target damage niet hoog genoeg. Ik moet sowieso stats gaan rerollen, maar als noob vind ik het lastig te bepalen hoe en wat... Heb ook nog zo'n focus ring + die andere, die samen een set zijn, maar omdat ik nog een paar set pieces mis van mijn armor ben ik verplicht die ring of grandeur te equipen.
Als medemonk kan ik je een paar tips geven met betrekking tot je build

1) Ik zie dat je voor de Wave of Light build gaat, deze gebruikt geen generators. Een focus & restraint is dan ook niet gewenst. Je wilt dan juist een ring of royal grandeur + unity.

2) Je skill setup is nogal... apart, ik zou de volgende skills willen voorstellen:
http://eu.battle.net/d3/e...r/monk#eVdSjP!gSfW!cbZYba

Hierdoor heb je geen generator meer, maar je mystic ally en je sweeping wind verzorgen grotendeels je spirit generatie. Gecombineerd met Epiphany, kan je enorme klappen aan en als je de active van je Mystic Allies gebruikt, zit je zo weer op vol spirit.

3) Waarom reroll je secondary stats op je ringen? Je wilt juist een primary stat rollen om een socket te krijgen, de legendary gems zijn enorm sterk namelijk (Bane of the trapped, Molten Wildebeest en Bane of the powerful zijn een goede start).

Nu, over de gear die je al hebt

Shoulders: Reroll cyclone strike damage naar cooldown reductie
Helm: Probeer één te vinden met Vit / Dex / Crit en Socket
Chest: Reroll sweeping wind damage naar Vit
Belt: Reroll deadly reach naar Life per second
Legs: Reroll armor naar Vitality
Feet: Reroll armor naar Wave of Light damage.
Bracers: vervangen met Gungdo's gear.
Amuletten / Ringen: Zorg ervoor dat je een socket krijgt.

[EDIT] Gezien de Wave of Light build erg resource intensief is, wil je zo weinig mogelijk attackspeed en zoveel mogelijk Cooldown. Pas zodra je geen spirit problemen meer hebt, kan je abilities omzetten naar offensievere stats.

[ Voor 5% gewijzigd door Sabrac op 20-04-2015 16:30 ]

firlian schreef op maandag 20 april 2015 @ 16:14:

Amu: reroll attack speed naar CHC
Ringen: Salvage en zoek nieuwe, deze heb je verpest door de secondary te rerollen. Je mist hierdoor 2 leg gems.
Schouders: Cyclone naar CDR rerollen
Helm: Nieuwe vinden met dex/vit/CHC/socket
Chest: Sweeping Wind naar all res of Vit
Gloves: Vit naar CDR
Belt: Deadly Reach naar Life%
Pants: Armor naar Vit
Bracers: reroll holy naar lightning (of wacht op die nieuwe seasonal bracers)

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Angeloonie schreef op maandag 20 april 2015 @ 16:24:
[...]

Bracers: reroll holy naar lightning (of wacht op die nieuwe seasonal bracers)
De spirit guards werken alleen met generators, gezien zijn Wave of Light build zal deze bracers geen effect hebben ;) Als hij de Thousand storms zet zou gebruiken, dan zijn deze bracers inderdaad verplicht

Sabrac schreef op maandag 20 april 2015 @ 16:27:
[...]

De spirit guards werken alleen met generators, gezien zijn Wave of Light build zal deze bracers geen effect hebben ;) Als hij de Thousand storms zet zou gebruiken, dan zijn deze bracers inderdaad verplicht
Ok :P Wist niet wat stats waren van dat ding waren, maar ze leken mij wel goed :+

• firlian
Bedankt voor de tips! Ga het vanavond even uitproberen en kijken of ik daarmee wel T6 aan kan.
Sabrac schreef op maandag 20 april 2015 @ 16:24:
[...]
2) Je skill setup is nogal... apart, ik zou de volgende skills willen voorstellen:
http://eu.battle.net/d3/e...r/monk#eVdSjP!gSfW!cbZYba
Ben benieuwd hoe goed dat werkt tegen een rift baas. Want ik zie mezelf hiermee epiphany activeren, wave of light spammen en hopen dat hij binnen 15sec neer gaat voordat mijn spirit op is :P (tenzij er canon fodder voor exploding palm in de buurt is natuurlijk, maar ik merk dat het vaak toch aan komt op single target dps)

[ Voor 10% gewijzigd door firlian op 20-04-2015 16:48 ]

firlian schreef op maandag 20 april 2015 @ 16:47:
Bedankt voor de tips! Ga het vanavond even uitproberen en kijken of ik daarmee wel T6 aan kan.

[...]

Ben benieuwd hoe goed dat werkt tegen een rift baas. Want ik zie mezelf hiermee epiphany activeren, wave of light spammen en hopen dat hij binnen 15sec neer gaat voordat mijn spirit op is :P
Daarvoor heb je dus de andere spirit generatie. Je passive generatie is dan al behoorlijk hoog met Sweeping wind ( 8 spirit per sec ) en Mystic ally (4 * 2 * 2 spirit per sec). Als je dan je mystic ally activeert als je spirit op is, heb je weer een volle bol ;)

Het zal even wennen zijn om op die manier te spelen, maar met genoeg cooldown / resource cost reductie, is dit makkelijk vol te houden.

[EDIT]

http://www.diablofans.com/builds/835-quin69-gr50-torch-setup

Deze build / video laat het idee erachter zien :)

[ Voor 18% gewijzigd door Sabrac op 20-04-2015 16:51 ]

• firlian
Angeloonie schreef op maandag 20 april 2015 @ 16:24:
[...]
Ringen: Salvage en zoek nieuwe, deze heb je verpest door de secondary te rerollen. Je mist hierdoor 2 leg
Ik dacht dus dat het niet uit maakte welke je rolled voor sockets, maar het moet dus altijd primairy zijn?

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-12 13:49
firlian schreef op maandag 20 april 2015 @ 17:06:
[...]

Ik dacht dus dat het niet uit maakte welke je rolled voor sockets, maar het moet dus altijd primairy zijn?
Klopt.
Je kan ook altijd even op het vraagtekentje klikken om te kijken waar je naartoe kan rollen!

<GoT>NightStalker

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-12 17:38

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Mofkees schreef op maandag 20 april 2015 @ 15:36:
[...]
pff en bij P79 al een ancient SS?
Ik had op dat moment in dit seizoen ook al een ancient SS, twee Woh's en twee gifts. Maar heb m'n Wiz alweer geparkeerd en level nu een WD. Moet nog altijd m'n eerste kukri vinden. Geluk is erg wisselvallig in D3, merk ik. :+

Verder stond ik er gisteren wel van te kijken dat ik gewoon T3 kon spelen terwijl ik nog maar level 42 was. Speel door op T2 naar 70 nu. Het valt me ook erg op dat de kracht van een lvl 70 wapen met -25 level requirement nog maar heel weinig terug lijkt te lopen. Ik ben nu op level 66 en ik steamroll nog steeds (op T2).

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:09
Als er mensen nog T6 rifts gaan doen vanavond, dan loop ik erg graag mee. Bijna P100 nu :)

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-11 10:27

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Tektoon schreef op maandag 20 april 2015 @ 17:34:
[...]

Ik had op dat moment in dit seizoen ook al een ancient SS, twee Woh's en twee gifts. Maar heb m'n Wiz alweer geparkeerd en level nu een WD. Moet nog altijd m'n eerste kukri vinden. Geluk is erg wisselvallig in D3, merk ik. :+

Verder stond ik er gisteren wel van te kijken dat ik gewoon T3 kon spelen terwijl ik nog maar level 42 was. Speel door op T2 naar 70 nu. Het valt me ook erg op dat de kracht van een lvl 70 wapen met -25 level requirement nog maar heel weinig terug lijkt te lopen. Ik ben nu op level 66 en ik steamroll nog steeds (op T2).
Hou op man, in S2 had ik redelijk geluk met gear drops etc. etc.. Nu.. waaaardelooooos....

Van alles wat gedropt is voor mijn Crus set (Rolands) pas 2 ancients die al niet super zijn, wapens zijn een drama heb toen ik net 70 had een Scourge gehad en die gebruik ik nu nog. Ik heb in heel mijn D3 carriere nog geen enkele Str Furnace (als het kan ancient) gehad en ook nu geen enkel ander wapen wat ook maar iets van een upgrade zou kunnen zijn. Boost je een Barb naar 70 krijgt hij een Blood Brother... Ancient ik geloof 4700 nogwat dps en die is dus gelijk naar Crus gerolled en mjah dat wapen is dus ideaal voor een crus.

Wel heb ik op mijn crus bijna een volledige set gear voor barb/DH gekregen en een aantal items voor WD...

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

RedHat schreef op maandag 20 april 2015 @ 18:48:
Als er mensen nog T6 rifts gaan doen vanavond, dan loop ik erg graag mee. Bijna P100 nu :)
Kom vanavond gewoon even op de TS server (ts.solidaritygaming.com) kijken ... daar zaten gisteren ook talloze groepen op zowel Season als Non Season :D

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

AARRRGHHHH, g.rift 50... 90 % na 5 minuten... ga ik dood door z'on bug waardoor je niet kan resurrecten... -_- gg blizz, dit was gewoon een nieuwe record geweest.

• PWSteal
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20-12 23:06
Roll net even Ancient Zuni Gloves met 981INT, 900VIT, 50% CHD, 10% CHC.
Zelf secondary stats waren nuttig. Poison res.:)

Jammer dat ik Tasker en Theo heb met 50% pet speed...

Ook al een improvement op mijn Zuni Pox vanavond gevonden. Geen ancient maar alsnog 1.3% dmg en tough erbij.

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 16-12 13:58
Ik zie dat Battle.net nog niet is bijgewerkt voor mijn char.
Jammer, ik wilde nog wat vragen over wat te rerollen.

Ik had een paar Ancient Inna's gloves gevonden met 8% CHC, Vit, Dex en All Res.
Ik vroeg me af of ik de AR of de Vit naar CHD moest rollen of ze zo lang te laten voor wat ze zijn.

Verder ook nog een Ancient Sultan of Blinding Sand gevonden. Op deze had ik de Vit weggerolled voor een socket.
Qua damage was deze een enorme boost t.o.v. de Vigilance die ik eerder had gevonden, maar de unieke ability van Vigilance is volgens mij ook niet onaardig.

Wellicht als ik meer survivability nodig heb nog het overwegen waard om terug te switchen.

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-11 08:57

ye-roon

knaak

Hallo, kan iemand me een beetje helpen met een build voor m'n huidige gear? Ik kan T6 aan hiermee, alleen is het best passief. Geen advies als: zorg dat je DoD en Carn krijgt of zo, dit char is nog niet zo oud en we weten allemaal dat je moet roeien met de riemen die je hebt. http://eu.battle.net/d3/en/profile/yeroon-2383/hero/59484659. Ik gebruik Haunt om fetishes te spawnen.

Het gaat me dus meer om skills/passives om met deze gear aan de slag te gaan.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Mijn seasonal wiz begint ook eindelijk ergens op te lijken. Gisteren twee ancient Tal Rasha's Unwavering Glares gevonden en daarmee T6 capable geworden. Die tweede set bonus is echt fijn!

Waar spelen de andere wizards hier eigenlijk mee? Focus + Restraint, of Convention of Elements + Halo of Arlyse? Die laatste lijkt me een stuk sterker damage wise, maar ben nog niet in staat om ze te vergelijken.
ye-roon schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 08:26:
Hallo, kan iemand me een beetje helpen met een build voor m'n huidige gear? Ik kan T6 aan hiermee, alleen is het best passief. Geen advies als: zorg dat je DoD en Carn krijgt of zo, dit char is nog niet zo oud en we weten allemaal dat je moet roeien met de riemen die je hebt. http://eu.battle.net/d3/en/profile/yeroon-2383/hero/59484659. Ik gebruik Haunt om fetishes te spawnen.

Het gaat me dus meer om skills/passives om met deze gear aan de slag te gaan.
Is de belt + de Fetish Syncopaths niet een beetje dubbel op? Het lijkt me dat je met die belt juist de passive niet meer nodig hebt.. maar goed ik speel dan ook geen WD.

• Anno
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15:12

Anno

Griefmaker#2862

Gisteravond mijn DH gerespect van een no gear build naar een strafe + rain of vengance nats build.

De damage is echt heerlijk. En strafe reset de cooldown voor rain of vengance echt snel. T6 is damage wise te doen alleen de survivabilty is heel slecht. Niet heel gek omdat mijn gear nog niet echt goed is.

Kan een DH eens kijken naar mijn build en gear voor tips. Het is mijn eerste DH ooit :)

Edit: Ik zie net dat ik een andere rune op strafe kan kiezen vanwege mijn offhand.

[ Voor 11% gewijzigd door Anno op 21-04-2015 09:09 ]

• ye-roon

ye-roon

knaak

Sabrac schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 08:56:
[...]

Is de belt + de Fetish Syncopaths niet een beetje dubbel op? Het lijkt me dat je met die belt juist de passive niet meer nodig hebt.. maar goed ik speel dan ook geen WD.
Is nog niet geupdate denk ik, die passive heb ik niet meer aan :)

Met die belt krijg je alleen fetishes als je iets met spenders raakt. Lijkt me nogal mana intensief om op die manier 15 fetishes up te houden.

[ Voor 10% gewijzigd door Deadsmell op 21-04-2015 09:01 ]

• NastyNick
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-09 10:18
Om mijn god wat kan die RNG soms frustrerend zijn. Die IK belt wil maar niet komen, laat staan de IK boulder breaker.

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

• _Peter2_
_Peter2_ schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 07:58:
Ik zie dat Battle.net nog niet is bijgewerkt voor mijn char.
Jammer, ik wilde nog wat vragen over wat te rerollen.
Monk is intussen bijgewerkt.

Zoals ik het nu zie zou ik mijn wapen nog verkeerd gerolled kunnen hebben (vit weggedaan i.p.v. CDR).

Ik zit nu nog op Cold Damage, maar overweeg naar Lightning te gaan.
Nu nog hopen op een plan voor Aughilds en ik ga mijn bloodshards nu of steken i9n pants of in chest (in de hoop een 2e stukje Inna's te vinden).

Verder nog tips van de (ervaren) monks waarop ik kan letten (ook qua build etc.)

• JoSchaap
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:42

JoSchaap

Had a life, got a modem..

NastyNickNL schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 09:10:
Om mijn god wat kan die RNG soms frustrerend zijn. Die IK belt wil maar niet komen, laat staan de IK boulder breaker.
ik zat hier gisteravond over te klagen in chat en de eerstvolgende drop had ik er een :)

niet al te beste roll's, maar wel een mooie upgrade van de oude zonder CotA dmg..

nu nog de ancient versie! :9

http://eu.battle.net/d3/e...schaap-2955/hero/39685579

GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Krijg van alles behalve wat ik nodig hebt, zit nu met gearsets die maar 90% compleet zijn voor bepaalde builds :P

Ik moet nu of een 2x mirrorball hebben voor dalsere slow time build of een wand of woh voor chainpocalypse firebird set.

Heb ook 4 parts Tal rasha, maar geen idee welke build ik daarmee zou willen spelen,

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Bokkie schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 09:27:
Krijg van alles behalve wat ik nodig hebt, zit nu met gearsets die maar 90% compleet zijn voor bepaalde builds :P

Ik moet nu of een 2x mirrorball hebben voor dalsere slow time build of een wand of woh voor chainpocalypse firebird set.

Heb ook 4 parts Tal rasha, maar geen idee welke build ik daarmee zou willen spelen,
Dat klinkt goed. Heb je een linkje naar die build? (is het deze?) Heb nog een firebird wiz waar ik iets mee wil, maar geen idee wat.
_Peter2_ schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 09:11:
[...]

Monk is intussen bijgewerkt.

Zoals ik het nu zie zou ik mijn wapen nog verkeerd gerolled kunnen hebben (vit weggedaan i.p.v. CDR).

Ik zit nu nog op Cold Damage, maar overweeg naar Lightning te gaan.
Nu nog hopen op een plan voor Aughilds en ik ga mijn bloodshards nu of steken i9n pants of in chest (in de hoop een 2e stukje Inna's te vinden).

Verder nog tips van de (ervaren) monks waarop ik kan letten (ook qua build etc.)
Vit wegrollen is niet zo erg, CDR is ook handig :)
Qua items / builds / skills etc heb je op het moment nog te weinig items om echt iets leuks te maken.
Voorlopig zou ik dus gewoon spelen met wat je zelf leuk vind.

Mocht je veel SWK items vinden, dan zou ik voor een Wave of Light of Lashing Tail Kick build gaan.
Mocht je veel Rainment of a thousand storms items vinden, dan kan je voor de dashing strike setup gaan.
Maar voorlopig, mis je teveel items om sowieso één van deze builds te gebruiken.

Seven Sided Strike ben ik zelf nooit een fan van geweest, ability doet veel te weinig damage. Daarnaast zou je qua mantra beter Mantra of Salvation + Agility doen, dan heb je veel meer toughness.

[ Voor 8% gewijzigd door Sabrac op 21-04-2015 09:44 ]

• Inrage
  • Laatst online: 17-10 17:25
Deadsmell schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 08:28:
Mijn seasonal wiz begint ook eindelijk ergens op te lijken. Gisteren twee ancient Tal Rasha's Unwavering Glares gevonden en daarmee T6 capable geworden. Die tweede set bonus is echt fijn!

Waar spelen de andere wizards hier eigenlijk mee? Focus + Restraint, of Convention of Elements + Halo of Arlyse? Die laatste lijkt me een stuk sterker damage wise, maar ben nog niet in staat om ze te vergelijken.
Voorlopig met F+R, 6p Tal Rasha en Ancient In-Geom (voor T6) of Ancient Devastator (voor grifts)... buiten het wapen heb ik niet veel ancients. M'n Tal Rasha meteors critten voor 900k tot 3.8mld afhangkelijk van het aantal stacks. Die F+R buffs zijn bijna continue actief.

Convention heb ik nog geen goeie van gevonden en de Halo heb ik zelfs nog niet gezien.

Met m'n gear kan ik net grift 40 solo aan, ben ondertussen P320. M'n damage is gewoon te laag om grift 41 snel genoeg te clearen... heb het gevoel dat ik een beetje vast zit met deze build. Ik vind maar geen sparker (na 5k+ shards op 1h weapons te dumpen....) Wel al ancient 2h gevonden maar dan moet ik m'n 6p bonus afgeven of RoRG gebruiken maar dat dan verlies ik de set bonus van de rings...

Verwijderd

Anno schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 08:57:
Gisteravond mijn DH gerespect van een no gear build naar een strafe + rain of vengance nats build.

De damage is echt heerlijk. En strafe reset de cooldown voor rain of vengance echt snel. T6 is damage wise te doen alleen de survivabilty is heel slecht. Niet heel gek omdat mijn gear nog niet echt goed is.

Kan een DH eens kijken naar mijn build en gear voor tips. Het is mijn eerste DH ooit :)

Edit: Ik zie net dat ik een andere rune op strafe kan kiezen vanwege mijn offhand.
Natalya's strafe is ook meteen een van de lastigere builds. Doet vergeleken met M6/UE builds weinig damage zonder 2 goede wapens. Ben zelf ook aan het experimenteren met Natalya's build maar merk dat ik op T6 met 4 man toch nog wel wat killing power mis. Maar ik mis dan ook nog goede 1-handers.

Zit momenteel op het werk dus kan er niet uitgebreid naar kijken, maar in ieder geval een paar tips van mijn kant.

Overwegingen:
- Ga voor Natalya's gloves en ruil Natalya's pants om voor 'Hexing Pants of Mr. Yan'. Die geven 25% extra damage als je beweegt (wat je constant doet met strafe).

- Voor je bracers zou ik 'Warzechian Armguards' pakken. Geven een korte speedboost voor elk object dat je destruct. In solo T6 is dat dus constant, waardoor je veel sneller door T6 knalt.

- Belt zou je kunnen vervangen voor een 'Goldwrap' i.c.m. 'Boan of the hoarder' gem en 'Avarice Band' ring. Heb dat zelf nog niet geprobeerd, maar dat zou je survivability een mega boost moeten geven.

- Probeer je K'mer nog in te wisselen voor een 'Calamity'. Nog een iets betere 1-hander in mijn ogen. Al ligt hier voorlopig niet echt je prioriteit.

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

Verwijderd schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 09:53:
[...]

Natalya's strafe is ook meteen een van de lastigere builds. Doet vergeleken met M6/UE builds weinig damage zonder 2 goede wapens. Ben zelf ook aan het experimenteren met Natalya's build maar merk dat ik op T6 met 4 man toch nog wel wat killing power mis. Maar ik mis dan ook nog goede 1-handers.

Zit momenteel op het werk dus kan er niet uitgebreid naar kijken, maar in ieder geval een paar tips van mijn kant.

Overwegingen:
- Ga voor Natalya's gloves en ruil Natalya's pants om voor 'Hexing Pants of Mr. Yan'. Die geven 25% extra damage als je beweegt (wat je constant doet met strafe).

- Voor je bracers zou ik 'Warzechian Armguards' pakken. Geven een korte speedboost voor elk object dat je destruct. In solo T6 is dat dus constant, waardoor je veel sneller door T6 knalt.

- Belt zou je kunnen vervangen voor een 'Goldwrap' i.c.m. 'Boan of the hoarder' gem en 'Avarice Band' ring. Heb dat zelf nog niet geprobeerd, maar dat zou je survivability een mega boost moeten geven.

- Probeer je K'mer nog in te wisselen voor een 'Calamity'. Nog een iets betere 1-hander in mijn ogen. Al ligt hier voorlopig niet echt je prioriteit.
Bedankt, nats is de enige set die ik op dit moment compleet heb en de build leek me leuk. En dat is het ook zeker. Op dit moment farm ik solo T4 het efficiëntst circa 3-4 minuten per rift. Groep heb ik nog niet geprobeerd.

M6 mis ik nog 1 piece en de offhand en voor UE mis ik nog de chest. En natuurlijk een Kridershot, Focus en Restraint.

Ik ga aan de gang met je tips :)

• _Peter2_
Sabrac schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 09:43:
[...]

Vit wegrollen is niet zo erg, CDR is ook handig :)
Qua items / builds / skills etc heb je op het moment nog te weinig items om echt iets leuks te maken.
Voorlopig zou ik dus gewoon spelen met wat je zelf leuk vind.

Mocht je veel SWK items vinden, dan zou ik voor een Wave of Light of Lashing Tail Kick build gaan.
Mocht je veel Rainment of a thousand storms items vinden, dan kan je voor de dashing strike setup gaan.
Maar voorlopig, mis je teveel items om sowieso één van deze builds te gebruiken.

Seven Sided Strike ben ik zelf nooit een fan van geweest, ability doet veel te weinig damage. Daarnaast zou je qua mantra beter Mantra of Salvation + Agility doen, dan heb je veel meer toughness.
Dank voor de feedback.
Ik had zelf juist het idee dat 7 sided strike behoorlijke damage doet (877% weapon damage per hit eb dat 7x). (Vooral in een GRIFT guardian omdat deze vaak alleen zijn).
Welke andere skill doet dan nog veel (op dit moment cold) damage?

Maar goed, hoogste GR die ik heb gecleared staat nu nog op een 8, heb nog een steen voor 9 liggen en met mijn nieuwe gear een 16 steen gehaald meen ik.

Nog andere mensen overigens problemen dat Diablo Progress je char niet wil bijwerken? Mijn monk staat nog op last update 6 days ago. (ondanks de update knop al een aantal keer te hebben gebruikt).

[ Voor 11% gewijzigd door _Peter2_ op 21-04-2015 10:14 ]

• Inrage
Anno schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 10:09:
[...]
Bedankt, nats is de enige set die ik op dit moment compleet heb en de build leek me leuk. En dat is het ook zeker. Op dit moment farm ik solo T4 het efficiëntst circa 3-4 minuten per rift. Groep heb ik nog niet geprobeerd.
Groep is toch bijna altijd efficienter! Je krijgt een XP bonus en kan waarschijnlijk meerijden met de T6 trein. Alle dagen in de Tweakers community zijn er wel groepjes waarbij er iemand of meerdere gecarried worden.

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
Inrage schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 09:47:
[...]

Voorlopig met F+R, 6p Tal Rasha en Ancient In-Geom (voor T6) of Ancient Devastator (voor grifts)... buiten het wapen heb ik niet veel ancients. M'n Tal Rasha meteors critten voor 900k tot 3.8mld afhangkelijk van het aantal stacks. Die F+R buffs zijn bijna continue actief.

Convention heb ik nog geen goeie van gevonden en de Halo heb ik zelfs nog niet gezien.

Met m'n gear kan ik net grift 40 solo aan, ben ondertussen P320. M'n damage is gewoon te laag om grift 41 snel genoeg te clearen... heb het gevoel dat ik een beetje vast zit met deze build. Ik vind maar geen sparker (na 5k+ shards op 1h weapons te dumpen....) Wel al ancient 2h gevonden maar dan moet ik m'n 6p bonus afgeven of RoRG gebruiken maar dat dan verlies ik de set bonus van de rings...
tal's kan je best 6p nemen en dan met een 2H? er zijn 7 set pieces en je hebt geen RoRG ervoor nodig? heb je een link van je char? als je voor 3,8mld crit, dan doe je zeker weten genoeg dps. Je ligt waarschijnlijk te lang om een hogere GR te halen? :)

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

• Apsie
  • Laatst online: 22-12 19:32
Deadsmell schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 09:00:
Met die belt krijg je alleen fetishes als je iets met spenders raakt. Lijkt me nogal mana intensief om op die manier 15 fetishes up te houden.
Niet als je Rush of Essence en 2 Jade delen gebruikt :*) :*)

Apsie's profiel

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

Inrage schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 10:14:
[...]

Groep is toch bijna altijd efficienter! Je krijgt een XP bonus en kan waarschijnlijk meerijden met de T6 trein. Alle dagen in de Tweakers community zijn er wel groepjes waarbij er iemand of meerdere gecarried worden.
Ik vind dat altijd een beetje awkward om te vragen omdat het leechen is. Maar ik zal het vanavond eens doen en kijken of het toch stiekem niet bevalt.

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Deadsmell schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 09:39:
[...]

Dat klinkt goed. Heb je een linkje naar die build? (is het deze?) Heb nog een firebird wiz waar ik iets mee wil, maar geen idee wat.
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/15701236450
Chainpocalypse kent redelijk veel variaties, core is wand of woh met veel cooldown reduction en fire dmg :) voor explosive blast chain reaction

hele build eromheen kan je redelijk varieren, slow time, blizzard apocalypse, frost nova, meteor met rune naar keuze.

En belangrijk is movement speed :P

[ Voor 11% gewijzigd door Bokkie op 21-04-2015 10:24 ]

• MetalPool
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20-10 11:36

MetalPool

Boe!

Anno schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 10:22:
[...]

Ik vind dat altijd een beetje awkward om te vragen omdat het leechen is. Maar ik zal het vanavond eens doen en kijken of het toch stiekem niet bevalt.
Niet awkward vinden joh gewoon doen. En als ze gaan zeuren snel leaven en lekker een andere groep vinden. Diegene die zeuren dat je leeched zijn meestal de grootste leachers aan het begin van een season. Dus gewoon lekker een groep joinen....gaat je wel bevallen trust me ;)

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

• Mofkees
precies, de DH's en Barb's kunnen zo 3m meenemen in T6 en die lopen sneller ook nog. Echter na 2 rifts ben je 't al wel zat.

doe gewoon wat je leuk vindt en speel afentoe eens gezellig in een groep. DPS of niet is een bijzaak.

Bokkie schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 10:23:
[...]

http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/15701236450
Chainpocalypse kent redelijk veel variaties, core is wand of woh met veel cooldown reduction en fire dmg :) voor explosive blast chain reaction

hele build eromheen kan je redelijk varieren, slow time, blizzard apocalypse, frost nova, meteor met rune naar keuze.

En belangrijk is movement speed :P
Dat klinkt als een hele leuke build! Vanavond mijn ns wiz maar eens ombouwen. :)
Begrijp ik goed dat grifts runnen met deze build niet goed werkt?

Edit: gisteren een geschikte Haunt of Vaxo voor die build gevonden. Hoop dat ik hem niet gesalvaged heb. :X

[ Voor 8% gewijzigd door Deadsmell op 21-04-2015 10:41 ]

• desjaak909
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 18-12 18:58
Mofkees schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 10:30:
precies, de DH's en Barb's kunnen zo 3m meenemen in T6 en die lopen sneller ook nog. Echter na 2 rifts ben je 't al wel zat.

doe gewoon wat je leuk vindt en speel afentoe eens gezellig in een groep. DPS of niet is een bijzaak.
als barb merk je het inderdaad niet echt of er nou 1 of 4 in t6 game zitten, dps genoeg, vorige patch deed je nog wel leave game als je AFK ging, nu maakt het niet uit of er een paar man in town staan om te rerollen of naar de wc gaan, dan rift je nog steeds in 2minuten

Movies: letterboxd

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:00

4th

_Peter2_ schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 10:09:
[...]

Nog andere mensen overigens problemen dat Diablo Progress je char niet wil bijwerken? Mijn monk staat nog op last update 6 days ago. (ondanks de update knop al een aantal keer te hebben gebruikt).
Probeer diablo3ladder.com

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

• Inrage
[...]

Sommige mensen knallen solo zo hard door T6 (mijn Wizard ondertussen ook) dat het niet uitmaakt of de 3 andere personen nu damage doen of niet. De xp bonus is wel altijd leuk om te hebben.

Met crap gear gaan leechen in grifts is wel minder aangenaam, tenzij je aangeeft tot waar je het zelf comfortabel vind. Vooral bij publieke grift games zie je daar altijd wel een fresh lvl 70 staan en dan is het steeds weer leaven en een andere game joinen tot je allemaal wat op hetzelfde niveau zit.

• Inrage
Mofkees schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 10:15:
[...]

tal's kan je best 6p nemen en dan met een 2H? er zijn 7 set pieces en je hebt geen RoRG ervoor nodig? heb je een link van je char? als je voor 3,8mld crit, dan doe je zeker weten genoeg dps. Je ligt waarschijnlijk te lang om een hogere GR te halen? :)
Vanavond m'n battletag eens opzoeken, ik kan wel wat tips gebruiken denk ik.

Ik was voorlopig op 1H + Source aan het focussen omdat ik op m'n Tal Rasha ammy al geen crit chance (wel ancient met 100% CHD en socket, nog geen betere gevonden...) heb en als ik dan de Source ook nog weg moet doen, verlies ik nog eens 10% crit.

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Deadsmell schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 10:37:
[...]

Dat klinkt als een hele leuke build! Vanavond mijn ns wiz maar eens ombouwen. :)
Begrijp ik goed dat grifts runnen met deze build niet goed werkt?

Edit: gisteren een geschikte Haunt of Vaxo voor die build gevonden. Hoop dat ik hem niet gesalvaged heb. :X
Grifts gaat, maar je zal er geen records mee breken solo. Je zit smack in the middle van de mobs zonder echt veel armor enzo dus je wil on the move zijn, daarom teleport met wormhole of decoys. zodat je snel om de mobs heen kan teleporten. of wegwezen, frost nova en slow time kunnen daarbij helpen.

Het is meer een normale rift build dan grifts omdat je toch wel een dps gap hebt en de echte hard hitters mist zeg maar. Met variatie zou je denk ik best grifts kunnen doen, maar echt speedrunnen doe je denk ik neit genoeg dmg voor.

• _Peter2_
4th schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 10:46:
[...]

Probeer diablo3ladder.com
Die kende ik nog niet :)

Mis alleen nog het stukje over wat het effect is van Paragon points.

• _Peter2_
DPS Calculator
Follower: Scoundrel (1.80% Critical Hit Chance)
Follower: Enchantress (3.00% Attack Speed)
Group Buff: Laws of Valor (8.00% Attack Speed)
Mob Debuff: Conflagration (6.00% Critical Hit Chance)
Slow Time: Stretch Time (10.00% Attack Speed)
Paragon: Crit Chance %
Paragon: Crit Damage %
Paragon: Attack Speed %
Paragon: Dexterity
Op DiabloProgress
Door daar je gespendeerde Paragon points in te vullen kun je zien of het bijvoorbeeld beter zou zijn om in CHC of CHD te investeren (of in IAS).

Ahh dat

Dat zit op Diablo3Ladder ook hoor, onder je DPS/EHP stats heb je ook calculators die tonen wat het effect van bijv. 1% CHC of 1% CHD is.
DPS Calculator
(Adds DPS onto *skills value)
+1 Main stat
+1 Crit Chc%
+1 Crit Dmg%
+1 APS%
+1 Damage
+1 Element%
+1 Elite%
+1 Skill%

[ Voor 37% gewijzigd door Angeloonie op 21-04-2015 11:33 ]

Verwijderd

[...]

Je mag altijd met mij mee rennen inderdaad, ben vanavond waarschijnlijk wel even online te vinden. Kans dat je nog wat DH drops van me kan ontvangen is daardoor ook best aanwezig.
Bokkie schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 09:27:

Met 4-p Tal kun je niet zoveel (2-p erbij is wel bonus - amulet / belt = gratis damage), de 6-piece is waar je het voor doet.

Ik zit te wachten op een 2x ancient Mirrorball (ik gebruik nu een non-ancient), daarmee moet ik weer iets hoger kunnen komen....gisteren tier 42 gehaald met 4 seconde over, dus 43 zal niet zomaar lukken zonder upgrades. Talsere met Mirinae is wel erg leuk om te spelen, maar ik ga toch even kijken naar Esoteric Alteration in plaats van Zei's...ik ging toch wel erg vaak dood.

Daarnaast maar eens bracer gaan craften voor ancient met Lightning bonus zodat de bubble lightning gaat doen (zodat ik BH van lightning naar arcane kan switchen...geeft betere control of meer dmg en dan komt de hardste meteor 'op aanvraag'). Als ik dat heb, kan ik even testen met Wyrdward in plaats van Unity...ik ben benieuwd hoe dat het doet voor CC.

<GOT> Zarhrezz#2885

Verwijderd

Ik ga me wat meer verdiepen in Diablo,

Gisteren 2 T4 runs gedaan voor wat Paragon levels en misschien wat gear.

nu 2p IK (ancient belt tho!) en rest is nog niet zo goed. Kreeg Thunder Fury drop, dus die gebruik ik op het moment. solo'en is te doen maar gaat langzaam - maar met de life on hit die ik heb ga ik in ieder geval niet dood.

Vanochtend 1 run gedaan met een geared barb in T6. dan kan ik alle movement spells gebruiken die ik heb, maar kon hem nog niet bij houden...
Vanavond maar even kijken of ik wat meer gear krijg.

Maar na 1,5 jaar niet hebben gespeeld - vind ik het wel weer echt leuk!

• cybergi
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-08-2019

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Verwijderd schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 12:32:
Ik ga me wat meer verdiepen in Diablo,

Gisteren 2 T4 runs gedaan voor wat Paragon levels en misschien wat gear.

nu 2p IK (ancient belt tho!) en rest is nog niet zo goed. Kreeg Thunder Fury drop, dus die gebruik ik op het moment. solo'en is te doen maar gaat langzaam - maar met de life on hit die ik heb ga ik in ieder geval niet dood.

Vanochtend 1 run gedaan met een geared barb in T6. dan kan ik alle movement spells gebruiken die ik heb, maar kon hem nog niet bij houden...
Vanavond maar even kijken of ik wat meer gear krijg.

Maar na 1,5 jaar niet hebben gespeeld - vind ik het wel weer echt leuk!
ik zou zeggen welcome back :)

D3 Profile¦ArchangelINC#2253

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Zarhrezz schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 12:23:
[...]

Met 4-p Tal kun je niet zoveel (2-p erbij is wel bonus - amulet / belt = gratis damage), de 6-piece is waar je het voor doet.

Ik zit te wachten op een 2x ancient Mirrorball (ik gebruik nu een non-ancient), daarmee moet ik weer iets hoger kunnen komen....gisteren tier 42 gehaald met 4 seconde over, dus 43 zal niet zomaar lukken zonder upgrades. Talsere met Mirinae is wel erg leuk om te spelen, maar ik ga toch even kijken naar Esoteric Alteration in plaats van Zei's...ik ging toch wel erg vaak dood.

Daarnaast maar eens bracer gaan craften voor ancient met Lightning bonus zodat de bubble lightning gaat doen (zodat ik BH van lightning naar arcane kan switchen...geeft betere control of meer dmg en dan komt de hardste meteor 'op aanvraag'). Als ik dat heb, kan ik even testen met Wyrdward in plaats van Unity...ik ben benieuwd hoe dat het doet voor CC.
Draag nu ook voornamelijk firebird, rolls zijn niet allemaal echt lekker, maar moet toch wat tot ik beter krijg.

Heb 6/6 firebird bonus en 2 set tal rasha, dus die 2 meteors zijn wel nice, maar meer ook niet echt. (frost nova en fire attacks)

Vanavond maar weer offhands gokken en hopen op een mirrorball

Bokkie schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 12:48:
[...]

Draag nu ook voornamelijk firebird, rolls zijn niet allemaal echt lekker, maar moet toch wat tot ik beter krijg.

Heb 6/6 firebird bonus en 2 set tal rasha, dus die 2 meteors zijn wel nice, maar meer ook niet echt. (frost nova en fire attacks)

Vanavond maar weer offhands gokken en hopen op een mirrorball
Zolang je aan Firebird zit, is het te overwegen een ancient 2-hander te craften. Daardoor zijn de 4-p explosies harder en de Molten Impact doet ook meer. Door de 6-p doe je dubbele fire damage, waarmee er met Firebird prima te werken is op T6.

<GOT> Zarhrezz#2885

• GnrlSchnavy
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 22-12 12:28
Verwijderd schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 12:21:
[...]

Je mag altijd met mij mee rennen inderdaad, ben vanavond waarschijnlijk wel even online te vinden. Kans dat je nog wat DH drops van me kan ontvangen is daardoor ook best aanwezig.
Ook bij mij is geen probleem, ben ook DH dus je krijgt gewoon al mn drops voor DH. De kans dat ik iets beters vind is helaas minimaal al.:(

• Ealjebij
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 02-12-2024
Deadsmell schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 09:00:
Als je met Zuni 6 set rond loopt is het juist een must dat je om de 4 seconden een cast doet, anders loop je de 275% extra damage mis.

Om het mana probleem op te lossen gebruik ik de passive "Rush of essence" deze geeft 100 mana over 10 seconden.
Als cast gebruik ik HAUNT - Poisoned spirits voor de 20% dmg buff,
Acid Cloud - Acid rain gebruik is als area damage.

Ik cast dus eerst acid cloud en spam haunt, na 3 tellen gooi ik weer een acid cloud etc. (hangt ook van de situatie af) om zo voor de 275% buff te zorgen.

Enige nadeel is; elke cast summon je een fetish, deze MOET dus kan je char naar de enemy lopen, en dus op dat moment geen damage doet. dus effectief loop je met 13~ van die belt rond :P (non-stop met 15)

D3 Profiel

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Zarhrezz schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 14:20:
[...]

Zolang je aan Firebird zit, is het te overwegen een ancient 2-hander te craften. Daardoor zijn de 4-p explosies harder en de Molten Impact doet ook meer. Door de 6-p doe je dubbele fire damage, waarmee er met Firebird prima te werken is op T6.
Dan moet ik eerst de helm of de betere gloves vinden, want ik heb de offhand van firebir dnu nodig voor 6/6 bonus, en dan gimp ik al door een str rorg te gebruiken :X

Bokkie schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 15:57:
[...]
Dan moet ik eerst de helm of de betere gloves vinden, want ik heb de offhand van firebir dnu nodig voor 6/6 bonus, en dan gimp ik al door een str rorg te gebruiken :X
Dan weet je in ieder geval waar je naar op zoek bent :D Tenzij je al erg goede gloves hebt, zou ik die gamblen als je shards hebt.

<GOT> Zarhrezz#2885

• JoSchaap

JoSchaap

zijn er nog NS lui die hellfire rondes willen doen? :)

Ealjebij schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 15:51:
[...]

Als je met Zuni 6 set rond loopt is het juist een must dat je om de 4 seconden een cast doet, anders loop je de 275% extra damage mis.
Ah, ik zie het. Had helemaal gemist dat die set ook een redesign gekregen had in de vorige patch.

Had in season 2 een physical pets build gemaakt met Tiklandian, SMK en Homunculus. Vond ik toen echt de fijnste build om te spelen. Kan die nog een beetje meekomen in 2.2? Want die gebruikt geen class specific sets.

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:48
JoSchaap schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 16:38:
zijn er nog NS lui die hellfire rondes willen doen? :)
Graag, laat maar weten wanneer zodat ik nog wat extra keys kan grinden.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• JoSchaap

JoSchaap

ik heb pas voor 1 machine atm :) id in sig :)

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:48
JoSchaap schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 19:54:
ik heb pas voor 1 machine atm :) id in sig :)
Hetzelfde en 14 keys voor Act1 keywarden :x (iets met rrog grinden), de andere acts zal ik ook nog even doorploegen.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• JoSchaap

JoSchaap

heb al genoeg voor 2 machines maar ik zag ingame geen names meer en nu start battlenet friends niet meer :/

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:34
Hij blijft hier bij "Retrieving Hero List" hangen :(

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• JoSchaap

JoSchaap

lijkt erop dat de EU server aan het bokken is.. iedereen nu al klaar met gta? :D

http://www.reddit.com/r/d...g_hero_list_cant_connect/

• Thalaron
Alweer.... Het is wel weer feest de laatste tijd @ Blizz...

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• JoSchaap

JoSchaap

iedereen is plots uitgekeken op GTA ofzo? :D

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/gPkK9UY.jpg

• Thalaron
Ben inmiddels weer online!

• Inrage
Is ondertussen al 20 minuten...

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-12 09:56

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

Zo.. wat lopen kloten met m'n gear e.d. en nu redelijk positief behalve dat ik nog wat paragon puntjes mis voor extra % armor (para 464 nu..) GR 49 nu relatief goed kunnen halen, behalve dat ik wat enorm irritante packs + losse mobs had. Had nog 2 seconden over uiteindelijk :+
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/YeTxMuN.png

Nog even wat farmen voor de xp en dan zou 50 ook wel goed moeten gaan. Ideaal gezien nog wat extra resist als secondary stats op m'n gear om het af te maken.

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:15

Thompson

Beeromaniac

Douweegbertje schreef op woensdag 22 april 2015 @ 00:39:
Zo.. wat lopen kloten met m'n gear e.d. en nu redelijk positief behalve dat ik nog wat paragon puntjes mis voor extra % armor (para 464 nu..) GR 49 nu relatief goed kunnen halen, behalve dat ik wat enorm irritante packs + losse mobs had. Had nog 2 seconden over uiteindelijk :+
[afbeelding]

Nog even wat farmen voor de xp en dan zou 50 ook wel goed moeten gaan. Ideaal gezien nog wat extra resist als secondary stats op m'n gear om het af te maken.
Damn die op 107... 8.18 over Grift 48 :x

Beeromaniac

• Inrage
Mijn S3 Wizard:
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Inrage-1640/hero/585839

Waar zouden jullie voor gamblen, of welke skills zou ik veranderen?
Zit zo te prutsen rond grift lvl 40 solo nu.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/rijuaXc.jpg
Waarom zetten mensen die in-items icoontjes voor legs/sets aan? Is de kleur niet duidelijk genoeg? :P

Angeloonie schreef op woensdag 22 april 2015 @ 06:36:
Waarom zetten mensen die in-items icoontjes voor legs/sets aan? Is de kleur niet duidelijk genoeg? :P
Geen idee ... of kleurenblind?

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• _Peter2_
Gisteravond leuk mee kunnen hobbelen in een aantal T6-Rifts :) (Wilde eigenlijk T1-T3 gaan doen omdat ik dan ook nog een bijdrage kon leveren).

Ben er 30 Paragon levels op vooruitgegaan en ook een paar leuke items gevonden:
- Inna's Chest
- Ancient Demon Boots
- Heart of the Crashing Wave (met geen super stats)
- Andariels Vissage (met Cold Damage)
- SoJ (met Cold Damage)

enige nadeel is dat ik zo niet van mijn cold damage af kom.

Ik zie dat B.net deels is bijigewerkt. Paragon level staat er nog niet op en skills zijn nog niet bijgewerkt.

Verder moet mijn monk nog wat meer gems vinden om in de chest te stoppen.

Kan nu eens zien of ik verder kan komen dan GR 9 :D (moet vast wel gaan)
Wil nu nog gaan gokken op shoulders.

• Mofkees
Inrage schreef op woensdag 22 april 2015 @ 01:49:
Mijn S3 Wizard:
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Inrage-1640/hero/585839

Waar zouden jullie voor gamblen, of welke skills zou ik veranderen?
Zit zo te prutsen rond grift lvl 40 solo nu.

[afbeelding]
1,3M sheet met focus/restraint, dat is toch meer dan zat. Ik heb maar 1.1m, zonder DPS ringen en haal nog G44.

Je hebt pain enhancer maar zonder Hydra, lijkt me niet handig. Zowiezo misschien 1 of 2 defensieve gems gebruiken.

Welke pants heb je in de screenshot aan? daar heb je blijkbaar nog wat flexibiliteit. Een idee is misschien Tal's Broek aan te trekken en Forstburn i.c.m. Ancient Parthan Defenders bracers (APD) gebruiken. APD is op hogere GR's echt een super item voor survivability. Je kunt dan ook energy twister inruilen voor teleport calamity.

[ Voor 3% gewijzigd door Mofkees op 22-04-2015 08:59 ]

• ye-roon

ye-roon

knaak

Vidra schreef op woensdag 22 april 2015 @ 06:54:
[...]

Geen idee ... of kleurenblind?
Estetisch?

Ik heb het ook aanstaan omdat ik het mooi vind :)

Anyways, gister beetje bout avond, continue freezes in de game, van wat ik begreep was dat bij iedereen, op dezelfde momenten. Ik heb paar keer gehad dat de hele game gewoon minuutje niets deed en op teamspeak waren mensen die dat op hetzelfde moment ook hadden. Dus maar gestopt voor de avond.

Nog wel een ancient zunimassa chest geloot, niet de beste stats(lage 550 op beide, maar beter dan een non-ancient at least). Het is nu echter de vraag wat beter is, TnT of de zuni gloves voor de 6 set bonus, ik denk zuni, want 41% attack speed op pets of 275% more dmg after mana spender. Ik gebruik haunt poisoned spirit + rush of essence dus constante spam. Ik denk dat dat beter is, vanavond is testen.

Ook nog twee little mans fingers geloot in 1 rift, waarvan 1 ancient, dus gebruik die nu ipv me andere ring en heb garg aangezet ipv dogs. Ik moet nog wel even een goede rune zoeken, voor nu die ene waarbij ze uber worden als ze een elite zien.

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-12 13:49
Mofkees schreef op woensdag 22 april 2015 @ 08:56:
[...]

1,3M sheet met focus/restraint, dat is toch meer dan zat. Ik heb maar 1.1m, zonder DPS ringen en haal nog G44.

Je hebt pain enhancer maar zonder Hydra, lijkt me niet handig. Zowiezo misschien 1 of 2 defensieve gems gebruiken.

Welke pants heb je in de screenshot aan? daar heb je blijkbaar nog wat flexibiliteit. Een idee is misschien Tal's Broek aan te trekken en Forstburn i.c.m. Ancient Parthan Defenders bracers (APD) gebruiken. APD is op hogere GR's echt een super item voor survivability. Je kunt dan ook energy twister inruilen voor teleport calamity.
Delsere pants.

Andere optie dan hierboven: tal rasha pants en dan tasker en theo (gloves) en een serpent sparker (wand).
Ik heb dan wel geen season 3 Wiz maar ik doe met die van mij zit rond de GRift 48 solo en 50+ in party.

<GoT>NightStalker

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Gisteren WD naar 70 laten boosten om weer een fetish build te maken.
had al 2set zuni liggen van de WD gekregen waar ik vaak mee samen speel.

Wel veel veranderd trouwens, na inlezen vanochtend... beetje laat maar kan nu dus kiezen welke damage soort door gewoon een te stacken >_< had ik niet zoveel aughild bracers hoeven maken :X

Principe is nog steeds hetzelfde verder, jeram, tasker, ias en element naar keuze dit keer.
Zelfs meer keuze door een mooie belt :9 (als je die vind tenminste)

• sorcees
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

Ook een aantal, welliswaar vrij korte, freezes gehad, maar op HC stijgt dan toch de HR!
Eerst dacht ik nog dat het aan mijn graka lag, fan op always 100% gezet, maar geen verbetering.
Moet toch anders kunnen.

Cititzen of Ladonia

• Inrage
Mofkees schreef op woensdag 22 april 2015 @ 08:56:
[...]

Pants zijn Ancient Delsere met goede rolls. Na zonder overdrijven meer dan 5k shards te hebben gebruikt voor pants heb ik slechts 1 Tal Rasha kunnen vinden en dat was dan echt een complete low roll...

Frostburn gloves heb ik nog niet gevonden maar een erg goede Magefist (+15 Fire damage, +7 AtkS, +9CHR +48CHD, 750 INT). Nog niet gebruikt omdat ik dan de 6p bonus verlies (zie probleem met Kadala...). Wat ik nog niet goed begrijp is of het nu met Tal Rasha nog steeds best is om 1 element te stacken of een beetje van alles te nemen. De spell die ik nu cast om m'n AP te spenden is Meteor (fire) omdat ik ook +34% meteor damage heb + Nilfur boots.

Ik switch best veel tussen Teleport en Twister, maar alle mobs effe groeperen werkt wel erg goed samen met meteors. Ook op bossfights (poison) wil ik liever niet effe tot aan z'n voeten teleporten om de arcane stack te verkrijgen.

Zal die pain enhancer eens vervangen met die regen gem, die lijkt me wel handig. Bane of the trapped heb ik nu ook op lvl 30, kan ik ook eens proberen, maar die werkt beter in groups als er constant iemand is die stunt.

Gisteren eindelijk 2 Serpent Sparkers gevonden maar beide rommel.

Wel knap dat je 44 haalt, zal waarschijnlijk toch aan mijn speelstijl liggen dat ik ofwel teveel ofwel te weinig risico neem.

[ Voor 3% gewijzigd door Inrage op 22-04-2015 09:24 ]

• Inhumanous
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 20-12 22:42
Nu een weekje Diablo 3 op de PlayStation gespeeld maar de fun is er snel af met al die hackers, gelukkig heb ik D3 + RoS ook op de PC maar heb ik een laptop van 5 jaar oud die het moeilijk draait, nu mijn vraag is als ik een nieuwe laptop koop van 600-700 euro ga ik dan D3 soepel kunnen spelen op low settings?

Mvg

Verwijderd

Heb me ook maar eens aangemeld zodat ik hier kan reageren (las het forum al een lange tijd).

Ik begon S3 met een monk (want had dit al lang niet actief gespeeld). Leuk, maar omdat er geen goed wapen wil droppen (alle andere gear wel), ben ik ook een barb begonnen (om dezelfde reden).
Echter lijken de belangrijke items maar niet te droppen voor mij. Met me monk tot grift 41 gekomen, en barb 38 (al kan dit wel hoger, maar heb het nog niet uitgeprobeerd). Gister op plvl 339 eindelijk me eerst gift. Al heb ik er nog niets aan gezien voor een barb ook het wapen nogal belangrijk is en het maar niet wil droppen, zelfs niet slechte versies.

Vermaak me nog wel prima, en een barb met WW geeft wel veel rust ten opzichte van een dashing monk. Ik kan haast in slaap vallen :-)

• FireDrunk
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23-12 10:30
Goh, herkenbaar :+

Zit op bijna paragon 400 en moet nog steeds een goed wapen vinden voor mijn monk :)

Even niets...

• Mofkees
Inrage schreef op woensdag 22 april 2015 @ 09:23:
[...]

Pants zijn Ancient Delsere met goede rolls. Na zonder overdrijven meer dan 5k shards te hebben gebruikt voor pants heb ik slechts 1 Tal Rasha kunnen vinden en dat was dan echt een complete low roll...

Frostburn gloves heb ik nog niet gevonden maar een erg goede Magefist (+15 Fire damage, +7 AtkS, +9CHR +48CHD, 750 INT). Nog niet gebruikt omdat ik dan de 6p bonus verlies (zie probleem met Kadala...). Wat ik nog niet goed begrijp is of het nu met Tal Rasha nog steeds best is om 1 element te stacken of een beetje van alles te nemen. De spell die ik nu cast om m'n AP te spenden is Meteor (fire) omdat ik ook +34% meteor damage heb + Nilfur boots.

Ik switch best veel tussen Teleport en Twister, maar alle mobs effe groeperen werkt wel erg goed samen met meteors. Ook op bossfights (poison) wil ik liever niet effe tot aan z'n voeten teleporten om de arcane stack te verkrijgen.

Zal die pain enhancer eens vervangen met die regen gem, die lijkt me wel handig. Bane of the trapped heb ik nu ook op lvl 30, kan ik ook eens proberen, maar die werkt beter in groups als er constant iemand is die stunt.

Gisteren eindelijk 2 Serpent Sparkers gevonden maar beide rommel.

Wel knap dat je 44 haalt, zal waarschijnlijk toch aan mijn speelstijl liggen dat ik ofwel teveel ofwel te weinig risico neem.
Ik zei frostburn omdat je ermee mobs freeze't (mooi woord) en triggert APD. Zei's secondary werkt ook met APD.

als je met tal's speelt, kan je best element verspreiden. 0% cold naar +20% cold is 20% meer dps. 20% naar 40% fire is maar ~17%, om even een voorbeeld te geven :)

mja je hebt in je skill bar ook een meteor/damage dealer, dan is het verhaal misschien anders. Eigenlijk denk ik dat de meeste DPS van tal set van de tal meteors komt, op je skill bar neem je meestal utilities om al die elements te triggeren.

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Onze nieuwe clan record is nu GR62 :) 2 dh en 1 crus met 1 wd :)

• Apsie
  • Laatst online: 22-12 19:32
Wij hebben gisteren de 55 aangetikt met het onwaarschijnlijke 4-tal: Een Wizz, een Barb, een DH en een WD :9~

Speedriftjes van 48 in 6 minuten is ook niet vreemd meer, leuk al die verschillende characters nu :)

Hier zit nog veel meer in O-)

Apsie's profiel

• Terence(x)
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-11 15:28
Apsie schreef op woensdag 22 april 2015 @ 10:16:
Wij hebben gisteren de 55 aangetikt met het onwaarschijnlijke 4-tal: Een Wizz, een Barb, een DH en een WD :9~

Speedriftjes van 48 in 6 minuten is ook niet vreemd meer, leuk al die verschillende characters nu :)

Hier zit nog veel meer in O-)
Gelukkig wel, in season zijn wij gisteren met een dps crusader, wizard, barb, wizard, ook gewoon 50 wezen doen (allemaal redelijk casual), maar we hebben zeker ook het gevoel dat we nog veel hoger kunnen dan dit :)

Solo heb ik nu 45 gedaan, maar had vanmorgen bijna een 48 te pakken, dit is het leukste seizoen tot nu toe in ieder geval, alle classes zijn wel goed speelbaar.

• Mofkees
yep idd met deze patch is er echt veel te doen/halen. heb veel chars geleveld verveel mij dus helemaal niet.

Nu moet ik de gems maar upgraden om hogere GR's te halen. :)

(ff wat klagen hier aangezien het schijnbaar helpt : waarom heeft iedereen een SS, ik heb in AL mijn diablo tijd maar 1 of 2 SS gevonden en dat was zeker voor de hydra buff. heb toch wel 650hr in wiz gehad)

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23:03

Grin

Ride si sapis.

cybergi schreef op woensdag 22 april 2015 @ 10:06:
Onze nieuwe clan record is nu GR62 :) 2 dh en 1 crus met 1 wd :)
GZ!
Is dat met 4 ArchInc spelers?
Welke boss hadden jullie?

NewsBlur || My Fujifilm gear

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Grin schreef op woensdag 22 april 2015 @ 10:34:
[...]

GZ!
Is dat met 4 ArchInc spelers?
Welke boss hadden jullie?
2 van clan 2 none clan maar spelers met wie we elke dag samen mee spelen ..
boss maakt niet uit we perma stunnen de boss ;) met de wd :)

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23:03

Grin

Ride si sapis.

cybergi schreef op woensdag 22 april 2015 @ 10:35:
[...]
boss maakt niet uit we perma stunnen de boss ;) met de wd :)
Huh, hoe? :)

NewsBlur || My Fujifilm gear

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

hehe geheim van de smid ;)

• pweide
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 08-12 19:12