firlian schreef op maandag 20 april 2015 @ 16:14:
Ik blijf maar steken op T5 met mijn s3 monk.
http://eu.battle.net/d3/e...irlian-2371/hero/58973945
Dacht dat alleen die sunwuko set al voldoende moest zijn om op T6 te zitten, maar zelfs met die 2-4 set bonus van Inna er bij is mijn single target damage niet hoog genoeg. Ik moet sowieso stats gaan rerollen, maar als noob vind ik het lastig te bepalen hoe en wat... Heb ook nog zo'n focus ring + die andere, die samen een set zijn, maar omdat ik nog een paar set pieces mis van mijn armor ben ik verplicht die ring of grandeur te equipen.
Als medemonk kan ik je een paar tips geven met betrekking tot je build
1) Ik zie dat je voor de Wave of Light build gaat, deze gebruikt geen generators. Een focus & restraint is dan ook niet gewenst. Je wilt dan juist een ring of royal grandeur + unity.
2) Je skill setup is nogal... apart, ik zou de volgende skills willen voorstellen:
http://eu.battle.net/d3/e...r/monk#eVdSjP!gSfW!cbZYba
Hierdoor heb je geen generator meer, maar je mystic ally en je sweeping wind verzorgen grotendeels je spirit generatie. Gecombineerd met Epiphany, kan je enorme klappen aan en als je de active van je Mystic Allies gebruikt, zit je zo weer op vol spirit.
3) Waarom reroll je secondary stats op je ringen? Je wilt juist een primary stat rollen om een socket te krijgen, de legendary gems zijn enorm sterk namelijk (Bane of the trapped, Molten Wildebeest en Bane of the powerful zijn een goede start).
Nu, over de gear die je al hebt
Shoulders: Reroll cyclone strike damage naar cooldown reductie
Helm: Probeer één te vinden met Vit / Dex / Crit en Socket
Chest: Reroll sweeping wind damage naar Vit
Belt: Reroll deadly reach naar Life per second
Legs: Reroll armor naar Vitality
Feet: Reroll armor naar Wave of Light damage.
Bracers: vervangen met Gungdo's gear.
Amuletten / Ringen: Zorg ervoor dat je een socket krijgt.
[EDIT] Gezien de Wave of Light build erg resource intensief is, wil je zo weinig mogelijk attackspeed en zoveel mogelijk Cooldown. Pas zodra je geen spirit problemen meer hebt, kan je abilities omzetten naar offensievere stats.
[
Voor 5% gewijzigd door
Sabrac op 20-04-2015 16:30
]