SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
Donders dat heb je mooi bewaardApsie schreef op woensdag 22 april 2015 @ 10:39:
[...]
http://eu.battle.net/d3/e...ie1944-2958/hero/27691922
Wie wat bewaard....
Hoe anders denken jullie dat die mensen zo hooge grifts lopen ?
Niet lullig bedoeld.. Maar de nieuwe Humoc heeft 2 sec spawn tijd nu.. je hebt een stun van 3 secs.. tel uit je winst.Apsie schreef op woensdag 22 april 2015 @ 10:39:
[...]
Wie wat bewaard....
hierdoor hoef je geen summon zombie dogs meer en kan je een anders skill gebruiken (meer CC als voorbeeld)
[ Voor 14% gewijzigd door Ealjebij op 22-04-2015 10:57 ]
Gems inmiddels ook geleveled en heb nu BotT en Zei's op lvl >25, Pain Enhancer is iets van lvl 20 en Iceblink lvl 15.
Het enige probleem is dat ik nu maar plaats heb voor 2 gems. Maar aan de andere kant: als ik de CHC van mijn amu afrol en vervolgens Iceblink er in stop heb ik die 10% meteen weer terug en proc ik automatisch ook BotT. Is dat handig?
Daarnaast loop ik qua gear een beetje vast qua upgrades. Uiteraard betere versies van wat ik heb, maar zijn er verder nog tips? Qua belt zit ik wat te klooien, de Blackthorne's heb ik vanmorgen vervangen met een Sash of Knives puur omdat het weer wat extra DPS betekend. Uiteraard moet ik een WH hebben maar wat is tot die tijd een goed alternatief?
Linkerdepink: http://eu.battle.net/d3/e...loonie-2758/hero/59373978
Profile loopt wat achter want de juiste gems ontbreken nog, en mijn ringen zijn inmiddels Focus+Restraint (1 met CHD en de ander met CHC rerolls). Ook de quiver is vervangen met een wat betere versie (20% ias, 10% CHC).
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Eventueel een fleeting strap craften of een hellcat waistguard?Angeloonie schreef op woensdag 22 april 2015 @ 10:59:
Op S3 inmiddels de noob-barriere ruim voorbijGear is nu best OK en Grift haal ik solo iets van 38 geloof ik.
Gems inmiddels ook geleveled en heb nu BotT en Zei's op lvl >25, Pain Enhancer is iets van lvl 20 en Iceblink lvl 15.
Het enige probleem is dat ik nu maar plaats heb voor 2 gems. Maar aan de andere kant: als ik de CHC van mijn amu afrol en vervolgens Iceblink er in stop heb ik die 10% meteen weer terug en proc ik automatisch ook BotT. Is dat handig?
Daarnaast loop ik qua gear een beetje vast qua upgrades. Uiteraard betere versies van wat ik heb, maar zijn er verder nog tips? Qua belt zit ik wat te klooien, de Blackthorne's heb ik vanmorgen vervangen met een Sash of Knives puur omdat het weer wat extra DPS betekend. Uiteraard moet ik een WH hebben maar wat is tot die tijd een goed alternatief?
Linkerdepink: http://eu.battle.net/d3/e...loonie-2758/hero/59373978
Profile loopt wat achter want de juiste gems ontbreken nog, en mijn ringen zijn inmiddels Focus+Restraint (1 met CHD en de ander met CHC rerolls). Ook de quiver is vervangen met een wat betere versie (20% ias, 10% CHC).
Nu al mijn gear ancient maken, daarna voor de ancient boulder breaker...
http://eu.battle.net/d3/e...4zzl3R-2849/hero/58771825
Ben me nu voor ancient helm aan het gaan, hebben jullie tips voor mijn build en skillset?
Ik heb met deze set grift 38 gehaald, ik merk dat ik wel de damage/survivability mis om 40+ solo te kunnen.
Komt dat door mijn skillset? Of heb ik daar écht een ancient wapen voor nodig?
PS4 PSN: Dazzler2120
Met die gedachte was ik ook aan het spelen, want ik heb ook een suboptimaal amu. Welke gem lever je dan in? Zei's?Angeloonie schreef op woensdag 22 april 2015 @ 10:59:
Als iemand tips heeft hoor ik het graag : http://eu.battle.net/d3/en/profile/Lorune-2844/hero/58530806
Idd een goede, die was ik vergetenmicrooo schreef op woensdag 22 april 2015 @ 11:02:
[...]
Eventueel een fleeting strap craften of een hellcat waistguard?
Ik lever dan dus geen gem inDeadsmell schreef op woensdag 22 april 2015 @ 11:03:
[...]
Met die gedachte was ik ook aan het spelen, want ik heb ook een suboptimaal amu. Welke gem lever je dan in? Zei's?
Ik heb dus het gevoel dat ik was mis, iemand ideeen?
Een barbarian levl 70?pweide schreef op woensdag 22 april 2015 @ 11:07:
http://eu.battle.net/d3/e...cyboar-2617/hero/36039046
Wow,,,, dat heb ik niet eens doorgehad... Ik had er wel altijd een..
Je mist een BotT en je kunt beter Cold% nemen op amu+bracers, Haunt is je damage-doener.pweide schreef op woensdag 22 april 2015 @ 11:07:
http://eu.battle.net/d3/e...cyboar-2617/hero/36039046
Das leuk voor trash en Elites maar de boss blijft meestal maar 0.5/1 sec stunned, niet lullig bedoeldEaljebij schreef op woensdag 22 april 2015 @ 10:54:
[...]
Niet lullig bedoeld.. Maar de nieuwe Humoc heeft 2 sec spawn tijd nu.. je hebt een stun van 3 secs.. tel uit je winst.
hierdoor hoef je geen summon zombie dogs meer en kan je een anders skill gebruiken (meer CC als voorbeeld)
Zelfs het opnieuw summonen kost meestal iets teveel tijd.
Waarom zou ik Cold% nemen als mijn haunt op poison staat?Angeloonie schreef op woensdag 22 april 2015 @ 11:12:
[...]
Je mist een BotT en je kunt beter Cold% nemen op amu+bracers, Haunt is je damage-doener.
Ik heb juist voor poison gekozen zodat locust swarm ook extra damage doet die door wormwood gedaan wordt
Omdat je Cold haunt wiltpweide schreef op woensdag 22 april 2015 @ 11:16:
[...]
Waarom zou ik Cold% nemen als mijn haunt op poison staat?
Ik heb juist voor poison gekozen zodat locust swarm ook extra damage doet die door wormwood gedaan wordt
[ Voor 7% gewijzigd door Angeloonie op 22-04-2015 11:19 ]
#69 met een tijd van 12:43
gzSabrac schreef op woensdag 22 april 2015 @ 11:24:
En wohoo, g.rift 51 is gecleared, op naar de 52
#69 met een tijd van 12:43
[afbeelding]
Verwijderd
Ik adviseer dan, Bott, zeis en Iceblink of lees ik nu foutDeadsmell schreef op woensdag 22 april 2015 @ 11:03:
[...]
Met die gedachte was ik ook aan het spelen, want ik heb ook een suboptimaal amu. Welke gem lever je dan in? Zei's?
@Sabrac, goed bezig man! Grats!
voor wiz BoTT zowiezo. zei's vind ik niet meer een top keuze hoor. Hydra setup profiteert veel van pain enhancer b.v. en ik speel veel teleport calamity en daar heb je niet veel aan zei'sVerwijderd schreef op woensdag 22 april 2015 @ 11:37:
[...]
Ik adviseer dan, Bott, zeis en Iceblink of lees ik nu fout... De combo Iceblink en Bott is bijzonder sterk en Zeis blijft de sterkste.
@Sabrac, goed bezig man! Grats!
en voor mij moet ik toch ook 1 of 2 defensieve gems nemen, maar dat is dan persoonlijke voorkeur denk ik.
D3 Armory / Battletag NeooeN#2211
Ik vind Zei's een lastige gem, omdat ik naar mijn idee vaak te dichtbij de mobs sta om er goed gebruik van te kunnen maken. Ik neig daarom meer naar BotT, Gem of Efficacious Toxin en Iceblink.Verwijderd schreef op woensdag 22 april 2015 @ 11:37:
[...]
Ik adviseer dan, Bott, zeis en Iceblink of lees ik nu fout... De combo Iceblink en Bott is bijzonder sterk en Zeis blijft de sterkste.
Beeromaniac
Maar je kunt ook Raekor combineren met IK set om zo perma CotA te hebben.
Reakor is idioot idd, echter GR bossen kunnen even durenAngeloonie schreef op woensdag 22 april 2015 @ 12:05:
Uhh Raekor werkt primaBijv. mijne: http://eu.battle.net/d3/e...eloonie-2758/hero/5739911
Een T6 rift knal je letterlijk doorheen
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile
Top thanks. Ga ik dat eens proberen. Wil eigenlijk een waste set en dan lekker spinnen zoals "vroegah" met m'n barbAngeloonie schreef op woensdag 22 april 2015 @ 12:05:
Uhh Raekor werkt primaBijv. mijne: http://eu.battle.net/d3/e...eloonie-2758/hero/5739911
Beeromaniac
Mwah dat valt enorm mee, ik merk het verschil tussen Vile Ward/Raekor Shoulders niet eens.. En zeker tegen de RG maakt het geen zak uitGoldman schreef op woensdag 22 april 2015 @ 12:13:
Raekor is zonder Vile ward niet echt de moeite waard vind ik persoonlijk. Daar komt juist de kracht uit.
Alle 0sec dog items heb ik ook nog liggen. Is deze (of soortgelijke) build viable voor een beetje niveau grifts, of kan ik me beter focussen op alleen nieuwerwetse items?Apsie schreef op woensdag 22 april 2015 @ 10:39:
[...]
Wie wat bewaard....
Voor nieuwe rifts moet je dit zeker hebben, als Z-dps!Der Heino schreef op woensdag 22 april 2015 @ 12:25:
[...]
Alle 0sec dog items heb ik ook nog liggen. Is deze (of soortgelijke) build viable voor een beetje niveau grifts, of kan ik me beter focussen op alleen nieuwerwetse items?
Voor damage niet meer
0 dogg is zeker nog goed voor hooge grifts maar er zit een punt bij 60 + waar het erg lastig is om staande te blijven. Je zal echt een top crus moeten hebben die samen met jou support doet.Der Heino schreef op woensdag 22 april 2015 @ 12:25:
[...]
Alle 0sec dog items heb ik ook nog liggen. Is deze (of soortgelijke) build viable voor een beetje niveau grifts, of kan ik me beter focussen op alleen nieuwerwetse items?
slechte crus is gelijk faal op 60+
De dmg van mobs en elites op Grift 53(+) is echt omhoog gegaan in 2.2. Waar ik voorheen geen enkele moeite had om nagenoeg alle elite dmg tegelijk te tanken op 53, moet ik tegenwoordig al oppassen met enkele elite damage. En dat terwijl m'n gear is verbeterd sinds de release van 2.2... Ik kan nog aardig supporten op 59 maar een zorgeloos bestaan is het niet (meer)!cybergi schreef op woensdag 22 april 2015 @ 12:49:
[...]
0 dogg is zeker nog goed voor hooge grifts maar er zit een punt bij 60 + waar het erg lastig is om staande te blijven. Je zal echt een top crus moeten hebben die samen met jou support doet.
slechte crus is gelijk faal op 60+
Ik heb even gekeken in T4 (kan de elites daarin normaal niet hebben) en ben effectief invincible als ik in zo'n sentry ga staan (heb verder niet die leg die me invincible maakt voor arcane).
Je doet dat prima Grinnie, maar doe nou es een Xeph aan wil jeGrin schreef op woensdag 22 april 2015 @ 14:14:
[...]
De dmg van mobs en elites op Grift 53(+) is echt omhoog gegaan in 2.2. Waar ik voorheen geen enkele moeite had om nagenoeg alle elite dmg tegelijk te tanken op 53, moet ik tegenwoordig al oppassen met enkele elite damage. En dat terwijl m'n gear is verbeterd sinds de release van 2.2... Ik kan nog aardig supporten op 59 maar een zorgeloos bestaan is het niet (meer)!
http://eu.battle.net/d3/en/profile/JimMorrison-1307/hero/55432456
ik heb mn waste-ik-set getransmogged naar raekor/ik/furnace omdat ik niet kon kiezenThompson schreef op woensdag 22 april 2015 @ 12:20:
[...]
Top thanks. Ga ik dat eens proberen. Wil eigenlijk een waste set en dan lekker spinnen zoals "vroegah" met m'n barb
ondertussen druppellen de ancient parts ook al langzaam binnen
Nu mn hellfire amu nog, en een ancient RRoG met socket (huidige heb ik verpest met rerollen)
http://eu.battle.net/d3/e...Schaap-2955/hero/39685579
GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET
Iemand tips waar ik het snelste winst kan halen?
Wat ik al ga doen:
- Belt vervangen met gecrafte Fleeting Strap.
- CHC op Amu rerollen naar socket en Iceblink er in.
- BotP daarna vervangen met BotT.
[ Voor 5% gewijzigd door Angeloonie op 22-04-2015 15:53 ]
Xeph is een must have voor elke support charJimMorrison schreef op woensdag 22 april 2015 @ 15:39:
[...]
Je doet dat prima Grinnie, maar doe nou es een Xeph aan wil je
Idd, nu Grin nog overtuigencybergi schreef op woensdag 22 april 2015 @ 15:54:
[...]
Xeph is een must have voor elke support char
Oke oke, ik zal hem uit de stash pakken en vanavond ff proberen. Heb er nog 1 met defensive stats, 8% CDR en een socket.
Hear Hear! Perfect, vanavond effe testen!Grin schreef op woensdag 22 april 2015 @ 16:07:
[...]
Oke oke, ik zal hem uit de stash pakken en vanavond ff proberen. Heb er nog 1 met defensive stats, 8% CDR en een socket.
Grin schreef op woensdag 22 april 2015 @ 16:07:
[...]
Hebben ze APD aangepast? Ik heb de frozen combi met APD zelf nooit getest tot 10 seconden geleden omdat ik ook dacht dat het alleen stunned kon zijn. Ik heb 26m toughness, loop een groep in en doe Frost Nova, 5 man bevroren en mijn toughness is nog steeds 26m.Mofkees schreef op woensdag 22 april 2015 @ 08:56:
[...]Een idee is misschien Tal's Broek aan te trekken en Forstburn i.c.m. Ancient Parthan Defenders bracers (APD) gebruiken. APD is op hogere GR's echt een super item voor survivability. Je kunt dan ook energy twister inruilen voor teleport calamity.
Ik ga ervan uit dat je het in toughness terug kan zien?
nou de toughness veranderingen bleken van Tal 4 pieces te komen. Had nog eens naked getest en zowel bij stun als bij frozen zie ik geen toughness veranderingen meer. Dus ik denk dat APD bonus niet zichtbaar is.
[ Voor 37% gewijzigd door Mofkees op 22-04-2015 22:19 ]
Uiteindelijk grift 39 gehaald en nog een 40 gedaan met twee minuten over tijd. Als ik Orlash niet als RG had, dan had ik hem wellicht gehaald (2 deaths tijdens RG).
Nu nog een Serpent Sparker en T&T vinden, gems naar 25+ brengen en de rest van de gear upgraden. Dan maar eens zien of 50 binnen handbereik komt.
Vond nog een Mask of the Searing Sky. (Niet Ancient) stats waren niet bijizonder geloof ik. In elk geval geen CHC erop, wel een socket. Vraag me af of deze door de 2pc bonsu toch beter zou zijn dan de Andariel's Vissage die ik nu draag (met CHC en attack speed en Cold Damage).
Verder zag ik dat het amulet dat ik had bewaard best leuke stats had. Er zat alleen nog geen socket of Elemental damage op.
Gepoogd te rollen, maar helaas geen imperial emeralds meer, dus blijven steken op +damage. Ondanks dat toch een leuk amulet.
Wat kan ik beter proberen te krijgen op dat amulet? Ik denk een socket.
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Een socket en je zult deze dan niet snel vervangen_Peter2_ schreef op donderdag 23 april 2015 @ 08:43:
Wat kan ik beter proberen te krijgen op dat amulet? Ik denk een socket.
Pas als je een Elemental Immunity amulet vind, is mijn gok.
Over andariels vs 2pc Rainment, probeer het eens uit, als het niet bevalt kan je altijd de set item nog in je stash stoppen totdat je meer onderdelen hebt.
Zit ook te twijfelen welke gems ik zal gebruiken, tot nu toe is alleen Bane of the Trapped een zekerheid omdat ik een EB wiz ben, verder twijfel ik tussen
Gem of Efficacious Toxin
Pain Enhancer
Bane of the Powerful
grifts records zetten is geen doel, puur speedrunnen van normale rifts en grifts voor zover het kan, als het niet verder lukt dan level xx dan maakt dat niet uit.
Toxn gaat denk ik afvallen ondanks dat ik hem nu wel gebruik, over het algemeen gaan mobs sneller dood dan 10 seconden, op elites met lastige affixes na dan en de rg. Maar als deze lvl 25 is dan is dat toch weer een damage boost zonder crit dependencie
Bliz Hydra heb ik geprobeerd, maar speelstijl ligt mij niet echt, wellicht als ik de serpent sparker pak die in de stash zit (geen geweldige rolls volgens mij)
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Ga ik proberen.Sabrac schreef op donderdag 23 april 2015 @ 08:46:
[...]
Een socket en je zult deze dan niet snel vervangen
Pas als je een Elemental Immunity amulet vind, is mijn gok.
Over andariels vs 2pc Rainment, probeer het eens uit, als het niet bevalt kan je altijd de set item nog in je stash stoppen totdat je meer onderdelen hebt.
Wordt denk ik morgen, vanavond naar een verjaardag
T3 ging me nu al soepel af, ook een GR 16 solo met gemak gecleared. Tijd om eens verder te komen in GRs.
Monk bevalt me nog steeds goed.
Zal ook op T3 eens testen hoe een solo normale rift loopt (of beter gewoon nog wat A1 bounties doen om te zien of ik een betere RoRG kan scoren).
Snelste manier om gems naar 25 te krijgen is door griftjes te doen die 13 niveau's boven je gem niveau zitten. Dan krijg je altijd 100% kans op een upgrade, bij alle drie de stappen. Qua trial moet je dan nog eens +3 rekenen, geloof ik.Bokkie schreef op donderdag 23 april 2015 @ 08:49:
Wat is eigenlijk de snelste manier om gems naar 25 te brengen?
Zit ook te twijfelen welke gems ik zal gebruiken, tot nu toe is alleen Bane of the Trapped een zekerheid omdat ik een EB wiz ben, verder twijfel ik tussen
Gem of Efficacious Toxin
Pain Enhancer
Bane of the Powerful
Kleine correctie, 12 niveausDeadsmell schreef op donderdag 23 april 2015 @ 08:53:
[...]
Snelste manier om gems naar 25 te krijgen is door griftjes te doen die 13 niveau's boven je gem niveau zitten. Dan krijg je altijd 100% kans op een upgrade, bij alle drie de stappen. Qua trial moet je dan nog eens +3 rekenen, geloof ik.
Als je gem 25 is, moet je een 37 rift doen. Dan is 25>26, 26>27 en 27>28 allemaal 100 %
Gisteren een collega geholpen met zijn gems.. hij had 10 keys tussen de 30 en 36 voorbereid.
Ik liep er in 2-3 minuten doorheen met hem.. en iets meer dan een half uurtje later had hij de gem op 25+
Vandaag maar eens kijken naar builds voor de sets en kijken welke het beste voor mij werkt met de gear die ik op dit moment heb. En daarna meer gear farmen en gems levelen.
Eindelijk alle benodigde gems op lvl 25+, heb ik geen imperial emeralds om een socket op mijn amu te rollen
En in grifts/rifts droppen natuurlijk alle gems behalve die.. Vanmorgen iets van 10 gedaan en werkelijk 1 marquise emerald gehad.. Pffff
Oeps, was dat altijd al zo? Ik heb nooit anders gedaan dan 13 niveaus verschil.Sabrac schreef op donderdag 23 april 2015 @ 09:01:
[...]
Kleine correctie, 12 niveaus
Als je gem 25 is, moet je een 37 rift doen. Dan is 25>26, 26>27 en 27>28 allemaal 100 %
Gisteren een collega geholpen met zijn gems.. hij had 10 keys tussen de 30 en 36 voorbereid.
Ik liep er in 2-3 minuten doorheen met hem.. en iets meer dan een half uurtje later had hij de gem op 25+
Gisteren mijn laatste grift stones opgemaakt, maar moet nog twee gems upgraden. Dat wordt dus eerst 18 T6 riftjes.
Misschien kun je een Broken Crown gebruiken ?Angeloonie schreef op donderdag 23 april 2015 @ 09:18:
FFS..
Eindelijk alle benodigde gems op lvl 25+, heb ik geen imperial emeralds om een socket op mijn amu te rollen
En in grifts/rifts droppen natuurlijk alle gems behalve die.. Vanmorgen iets van 10 gedaan en werkelijk 1 marquise emerald gehad.. Pffff
[ Voor 6% gewijzigd door Anno op 23-04-2015 09:20 ]
Schiet nog niet op want dan moeten ze nog steeds wel droppenAnno schreef op donderdag 23 april 2015 @ 09:20:
[...]
Misschien kun je een Broken Crown gebruiken ?
Moet gewoon even geduld hebben en wachten op een Gem Hoarder, dan komt het wel goed
Verwijderd
Yup, dat was altijd zo... Sabrac was me net voorDeadsmell schreef op donderdag 23 april 2015 @ 09:20:
[...]
Oeps, was dat altijd al zo? Ik heb nooit anders gedaan dan 13 niveaus verschil.
Gisteren mijn laatste grift stones opgemaakt, maar moet nog twee gems upgraden. Dat wordt dus eerst 18 T6 riftjes.
@ Angeloonie: Misschien even een broken crown bij de hand houden als je gemhoarders tegenkomt?
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2015 09:22 ]
Ik kan me nog een tijd herinneren (2.1.0) waar er een bug zat in de trials, waardoor je met een 4p party trial's kon doen op 1p niveau (en zo 55-60 key's kon farmen). Toen dacht ik: "Hahaha leuk die hoge trial key's maar dat kunnen we dus never nooit halen!" Paar maanden verder is Grift 57 een opwarmertje/inspelen en clear je 59 in 12 minuten.
Nummerinflatie FTW!
Ik pak altijd de marquise gems ook op.Angeloonie schreef op donderdag 23 april 2015 @ 09:18:
FFS..
Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl
Of je kan (hoe saai het ook klinkt), gem hoarders gaan hunten.Angeloonie schreef op donderdag 23 april 2015 @ 09:21:
[...]
Schiet nog niet op want dan moeten ze nog steeds wel droppen
Moet gewoon even geduld hebben en wachten op een Gem Hoarder, dan komt het wel goed
Zodra je één vind, deze zo langzaam mogelijk vermoorden.
Dan dropt deze goblin een paar extra gems.
Mjah moet dus ff zo'n crown regelenSabrac schreef op donderdag 23 april 2015 @ 09:29:
[...]
Of je kan (hoe saai het ook klinkt), gem hoarders gaan hunten.
Zodra je één vind, deze zo langzaam mogelijk vermoorden.
Dan dropt deze goblin een paar extra gems.
Het fijnste lijkt me carnevil met DoD. Dan schieten ze tenminste wat jij wilt dat ze schieten en kan je veel gerichter stuff killen. Maar ik mag niet klagen, ik clear T6 redelijk snel en heb gisteren een GR33 gehaald met 12 sec left (had nog 39sec toen de boss spawnde lol). Ik heb 1min15sec op de grond gelegen in de rift, dus nog best netjes imho.
Vanavond nog maar beetje GR doen, of iig proberen om mijn pet gem en m'n bleed gem richting de 25 te halen. Pet gem heeft prio gezien ik die op m'n huidige build en m'n gewilde build wil spelen. Bleed gem is handig tot ik een DoD/Carn heb.
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Ik heb gisteren crits van 4.5 miljard gezien, maar het nog niet stabiel.
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Die randomness blijf je altijd wel houden, als je ring up is en je heb 4 tal'rasha stacks dan krijg je dat soort crits, soms valt net je stack eraf voor een meteor proc en dan doe je even minder damage, is best rng somsKevinp schreef op donderdag 23 april 2015 @ 09:47:
gisteren eindelijk mijn "meteor" boots gekregen. Ook die vreemde ring welke wisseld tussen magic dmg. Maar als mage heb je meestal alles in de lucht.
Verwijderd
Gisteren eindelijk IK wapen gedropped, en dan dropt er 30 minuten later nog 1. Beide niet ancient, maar heb nu eindelijk de correcte items om te spelen zoals ik wil. Nu alles nog naar ancient krijgen, en me gems upgraden (en de juiste gebruiken)
Over gems, het is inderdaad 12 levels verschil. Een grift moet 10 levels hoger zijn dan de gem op dat moment is om 100% kans te hebben. Als je dus bv van 27 naar 28 gaat, dan heb je 37 nodig, en niet 38.
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2015 10:17 ]
Ik vond het wel grappig doe je een 32 grift ( icm een warrior die niet gegeared was voor die rift ). En dan zie je de boss weinig dmg krigjen en in eens wanneer de 8 seconden voorbij zijn krijgt hij 4 meteors op zijn dak. En gaat hij voor 10-25 % af.Terence(x) schreef op donderdag 23 april 2015 @ 09:55:
[...]
Die randomness blijf je altijd wel houden, als je ring up is en je heb 4 tal'rasha stacks dan krijg je dat soort crits, soms valt net je stack eraf voor een meteor proc en dan doe je even minder damage, is best rng soms
yep vind die (broken) crown toch beter dan ik dacht. Ik had niks beters voor mijn beginnende Crus en dus die crown uit stash op mijn kop gezet.Angeloonie schreef op donderdag 23 april 2015 @ 09:36:
[...]
Mjah moet dus ff zo'n crown regelenPlan was idd al om hem zo traag mogelijk te killen. Doe ik ook met de Odius Collectors
een paar T6 verder heb ik toch flink wat ruby's gefarmd en nu probeer ik ermee wat topaz te halen. Het is alleen jammer dat een topaz zelf in een helm vrij weinig doet.
Heb dat ding standaard in me stash zitten en pleur die op als ik zo'n gem hoarder tegen kom. Dan gaat t lekker hard:)Mofkees schreef op donderdag 23 april 2015 @ 10:16:
[...]
yep vind die (broken) crown toch beter dan ik dacht. Ik had niks beters voor mijn beginnende Crus en dus die crown uit stash op mijn kop gezet.
een paar T6 verder heb ik toch flink wat ruby's gefarmd en nu probeer ik ermee wat topaz te halen. Het is alleen jammer dat een topaz zelf in een helm vrij weinig doet.
https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983
Maar met 1000 shards geen legendary krijgen is opzich wel knap.
Je kan ook overdrijven natuurlijk. Dat ding bestaat namelijk volgens mij nietBokkie schreef op donderdag 23 april 2015 @ 10:49:
Voor mij helpt klagen niet, toen ik voordat seasons begonnen liept te zeuren over en een woh heb ik er nooit een gehad
er dropten 2x wastes pieces, precies waar ik ze nodig had, en een IK wapen(!!) in 3 T6 runs toen ik iemand aan Barb gear aan 't helpen was. Dat was lekker.
Daarna kon ik 3 Roland pieces gamblen, ineens zijn beide str chars klaar voor T6
Dat is balen, zo kan je niet zeker zijn of ze ook daadwerkelijk werkenMofkees schreef op woensdag 22 april 2015 @ 22:06:
Het is inderdaad vaag. Frozen blizzard geeft je wel toughness, maar frozen nova niet, zowel op skill bar als van de ring. Nu vraag ik me af of frost burn wel werkt. straks nog wat testen.
nou de toughness veranderingen bleken van Tal 4 pieces te komen. Had nog eens naked getest en zowel bij stun als bij frozen zie ik geen toughness veranderingen meer. Dus ik denk dat APD bonus niet zichtbaar is.
Ik hou het wel even op andere bracers tot ik meer zekerheid heb (HC)
Een wizard met stunbubbels zou dan best een hoge toughness moeten tonen.
Ik speel de laatste avonden met Delsere's Frozen orb build en dit speelt best lekker, GR33 in 5:55 is niet slecht zonder Focus en Restraint. Het voelt als een veilige build waarin je veel controle hebt. Kan nog herinneren dat GR33 met Firebird setup een stuk trager ging en gevaarlijker.
Broken crown in season gebruiken werkt super (wel ophouden natuurlijk), paar rifts verder en je hebt meteen 200+ gems van degene naar keuze.
Toughness van APD kon je in vorige patch ook al niet zien. Gebruikte ze toen op m'n reakor barb. Ik kon dan wel echt het verschil merken als ik hoge grifts aan het doen was. Dus ik neem aan dat ze wel werken!Ruigerock schreef op donderdag 23 april 2015 @ 11:02:
[...]
Dat is balen, zo kan je niet zeker zijn of ze ook daadwerkelijk werken
Ik hou het wel even op andere bracers tot ik meer zekerheid heb (HC)
Een wizard met stunbubbels zou dan best een hoge toughness moeten tonen.
Ik speel de laatste avonden met Delsere's Frozen orb build en dit speelt best lekker, GR33 in 5:55 is niet slecht zonder Focus en Restraint. Het voelt als een veilige build waarin je veel controle hebt. Kan nog herinneren dat GR33 met Firebird setup een stuk trager ging en gevaarlijker.
Broken crown in season gebruiken werkt super (wel ophouden natuurlijk), paar rifts verder en je hebt meteen 200+ gems van degene naar keuze.
Vanavond ga ik ook de Delsere build eens proberen. In mijn poging om mijn Tal Rasha set te upgraden naar ancient heb ik al 5 echt goede ancient Delsere pieces gekregen van Kadala, tegenover nul Tal Rasha... trut!
Gisteren solo lvl 41 kunnen doen! Heb pain enchancer vervangen door Bane of the trapped en de meteor crits zijn nu echt drooool
Ik snap ook niet hoe sommige Wizards hoge grifts kunnen doen met slechts 500k hitpoints (als je naar de leaderboards kijkt). Ik heb nu iets van een 950k en daarmee kan ik al eens een hit of 2 pakken. En dan heb ik ook de skill waardoor je max 35% damage kan pakken per hit. Ben ik zo slecht in damage dodgen of mis ik iets.
[ Voor 9% gewijzigd door Inrage op 23-04-2015 11:44 ]
Ik heb gisteren ook een paar rifts (36-40 range) gedaan met die ring en vind 'em aardig maar niet goed genoeg. Wat mijn probleem ermee is, is de duty cycle. Er zijn 2 damage types die constant voor hoge damage zorgen in mijn Talsere setup: fire (Hydra) en lightning (Slow Time). De cold damage (Glacial Spike) is laag en de arcane (Event Horizon) is laag en duurt maar kort (lage uptime). De ring boost m'n damage dus effectief 50% van de tijd, dus voor mij is de totale damage increase 75% (ik heb maar een 151% roll).Kevinp schreef op donderdag 23 april 2015 @ 09:47:
gisteren eindelijk mijn "meteor" boots gekregen. Ook die vreemde ring welke wisseld tussen magic dmg. Maar als mage heb je meestal alles in de lucht.
Met Broken Promise haalde ik betere resultaten. Ik zit op zo'n 45% crit chance, dus als de ring triggert, is dat ruim 100% damage increase (ik zit op zo'n 375% crit damage). De grap is dat je met Slow Time de ring activeert en aangezien het een DoT effect is (= vaak non-critting hit) en groot area (= meestal meerdere targets), is het na neerzetten van een bubble binnen een seconde wel raak.
Maar goed, de paar tier 42's die ik geprobeerd heb ging ik te vaak dood, dus toch maar terug naar Unity voor nu.
Verwijderd
Het is mijn eerste WD op season dus het liefst iets wat wel redelijk haalbaar is zonder 1000 rifts te doorlopen
Je mist uren fishing voor de juiste map met de juiste mobs. Met zombie-rifts, kom je weg met nauwelijk HPs want ze komen toch niet bij je. Op dat soort tiers is elke hit een 1-shot , dus zodra je een ranged attacker tegenkomt, ben je weg. Degenen die die hele hoge clears halen, proberen er tientallen en stappen er direct uit als de mob / map combinatie niet ideaal is.Inrage schreef op donderdag 23 april 2015 @ 11:41:
[...]
Ik snap ook niet hoe sommige Wizards hoge grifts kunnen doen met slechts 500k hitpoints (als je naar de leaderboards kijkt). Ik heb nu iets van een 950k en daarmee kan ik al eens een hit of 2 pakken. En dan heb ik ook de skill waardoor je max 35% damage kan pakken per hit. Ben ik zo slecht in damage dodgen of mis ik iets.
Verwijderd
Welligt dat ik nu tot 45 kan komen, maar de kans om bijvoorbeeld 50+ te doen is er niet omdat ik dan 5 keer achterelkaar de bijna perfecte map/mobs/boss/pylons moet hebben.
Maarja, het is inderdaad een kwestie van fishing, Zoals ik gister bij Quin zag,geluk met de trash, juiste 2 pylons dicht bij elkaar en de boss is eraan in 10 seconden, maar heeft hem uiteraard vele maps gekost.
Ik gebruik BotT, Pain Enhancer en Mirinae op m'n Talsere setup op het moment. Ik heb Toxin overwogen, maar die is niet goed genoeg wat mij betreft. Het is maar 400% per seconde en die 10% is effectief veel minder omdat het aan A-class buff is. Pain Enhancer komt op 600% per seconde (als je voldoende crit).Inrage schreef op donderdag 23 april 2015 @ 11:41:
[...]
Gisteren solo lvl 41 kunnen doen! Heb pain enchancer vervangen door Bane of the trapped en de meteor crits zijn nu echt drooool6-7 miljard met 4 stacks Tal Rasha, zonder pylons (en met slechts een 1h Weapon). Ben nu die gizzard gem aan het levelen want heb toch wat meer regen nodig als ik nog verder wil geraken, nu heb ik enkel +life on kill en dat werkt niet echt op meeste bosses of langere fights met elite packs. Dan wordt het: BotT, Toxin & Gizzard denk ik.
Mirinae gebruik ik in combinatie met Glacial Spike (0.9 proc o.i.d.) en Mirrorball. Die combinatie werkt heel goed op packs; veel hits met hoge proc levert dan zo'n average 486% per hit op, naast de gratis bolt elke 5 seconde. Het werkt best goed, maar vereist wel een specieke setup. Ik ben aan het overwegen Mirinae te wisselen voor Zei's en Mirrorball te vervangen door Tal's en dan Nilfur's erin. Dat zou elite en RG fights wat makkelijker moeten maken.
Qua ringen heb ik niet zoveel keuze, ik heb een erg goede restraint, maar geen Focus.Zarhrezz schreef op donderdag 23 april 2015 @ 13:05:
[...]
Ik heb gisteren ook een paar rifts (36-40 range) gedaan met die ring en vind 'em aardig maar niet goed genoeg. Wat mijn probleem ermee is, is de duty cycle. Er zijn 2 damage types die constant voor hoge damage zorgen in mijn Talsere setup: fire (Hydra) en lightning (Slow Time). De cold damage (Glacial Spike) is laag en de arcane (Event Horizon) is laag en duurt maar kort (lage uptime). De ring boost m'n damage dus effectief 50% van de tijd, dus voor mij is de totale damage increase 75% (ik heb maar een 151% roll).
Met Broken Promise haalde ik betere resultaten. Ik zit op zo'n 45% crit chance, dus als de ring triggert, is dat ruim 100% damage increase (ik zit op zo'n 375% crit damage). De grap is dat je met Slow Time de ring activeert en aangezien het een DoT effect is (= vaak non-critting hit) en groot area (= meestal meerdere targets), is het na neerzetten van een bubble binnen een seconde wel raak.
Maar goed, de paar tier 42's die ik geprobeerd heb ging ik te vaak dood, dus toch maar terug naar Unity voor nu.
Ik heb slechts één Unity. En geen goede gear om ook Slow time te gebruiken. ( + de resurection van de firebird is wel erg fijn ).
Maar fire ( fire hydra ), blizard ( frost ) en energy twister ( arcane ) en lightning orb zijn toch altijd wel lang actief hier.
Dus de boost voor dmg is wel redelijk groot ( 181% roll dacht ik ). Zeker met de meteor boots die ik gisteren ( na 10.000 shards ofzo ) heb gekregen.
Inderdaad, zeker relax dat we mee mochten rennen!Deadsmell schreef op donderdag 23 april 2015 @ 17:07:
Aardige mensen die Tweakers. Eerst boosten ze mijn seasonal barb naar 70 en dan krijg ik ook nog eens een upgrade voor mijn Convention of Elements en een Aether Walker!
Speel tot nu toe voornamelijk nog non season maar als ik een klein beetje gear heb (al had ik dan eigenlijk die ring moeten pakken maargoed
Zijn er al mensen die een Dalser set slow time build gemaakt hebben? is dat een beetje viable? vraag dit voordat ik wat armor pieces van dalsere ga rerollen namelijk
Ik vind het persoonlijk leuk spelen, zeker in groepen. Qua dmg gaat Tal Rasha er overheen uiteindelijk, maar ik haal solo met mijn matige gear, maar 1 gem boven de 25 en geen F/R tier 40 nu.Bokkie schreef op donderdag 23 april 2015 @ 19:59:
toch gezwicht en cookie cutter wizard gegaan...en dat is inderdaad cookie cutter. Solo T6 rifts als een mes door boter, pubs gejoined met T6 rifts en losgegaan met gokken, shitload aan sources, waaronder een 10crit +2 mirrorball en... een gesture of orpheus.
Zijn er al mensen die een Dalser set slow time build gemaakt hebben? is dat een beetje viable? vraag dit voordat ik wat armor pieces van dalsere ga rerollen namelijkEn ja, ik heb ook een crown of the primus
Denk wel dat de crown of the primus uiteindelijk moet wijken voor focus/restraint. Bracers moet ik nog APD voor vinden maar die trollgame gaf me er tot nu toe 1 met dex en +physical...
Heb alleen focus op dit moment, met niet echt wenselijke rolls voor mij
Ga wel even puzzelen
En dus niet dat je bij 30+ yard ver dashen op een enemy het helemaal geen spirit kost?
Beeromaniac
Jawbreaker refund niet de spirit costs voor een DS, maar één van de charges die je hebt voor die skill. Daar heb je er max twee van en door telkens van 30+ yards te DS'en, kan je onbeperkt doorgaan. Inclusief één foute charge omdat je twee charges hebt. Aangezien Raiment je ook al een charge vergoedt, is dat item (vrijwel) nutteloos in combinatie met Raiment.Thompson schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 00:18:
Het kan aan mij liggen maar ik heb het idee dat deze; Jawbreaker niet geldt voor de "dashing strike costs 75 spirit blabla" van de Raiment set?![]()
En dus niet dat je bij 30+ yard ver dashen op een enemy het helemaal geen spirit kost?
Daar was ik idd al bang voor. Ik dacht dat ik een gouden combo had gevondenDeadsmell schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 00:58:
[...]
Jawbreaker refund niet de spirit costs voor een DS, maar één van de charges die je hebt voor die skill. Daar heb je er max twee van en door telkens van 30+ yards te DS'en, kan je onbeperkt doorgaan. Inclusief één foute charge omdat je twee charges hebt. Aangezien Raiment je ook al een charge vergoedt, is dat item (vrijwel) nutteloos in combinatie met Raiment.
Dan maar een andere mooie 1-hander zoeken. Gebruik nu de raiment set icm met een Ancient Sledge Fist. Werkt best lekker met de APD bracers.
Beeromaniac
Wat ook goed werkt met APD is Fist of Thunder - Wind blast of Crippling Wave - Tsunami.Thompson schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 01:51:
[...]
Daar was ik idd al bang voor. Ik dacht dat ik een gouden combo had gevonden![]()
Dan maar een andere mooie 1-hander zoeken. Gebruik nu de raiment set icm met een Ancient Sledge Fist. Werkt best lekker met de APD bracers.
Zelf geen fan van 2x 1 handed op een rainment monk, je damage is namelijk aanzienlijk lager dan met een 2 handed. En met een flying dragon, heb je betere spirit regen dan 2 one handers.
Als je daar ook nog eens life per hit op hebt, ben je in principe onstervelijk. (lichtelijk overdreven).
------
Gisteren met een 4 man party op seasons g.rift 54 gehaald.
Kregen zolten kulle terwijl we in de straten van Westmarch liepen (redelijk dunne paden).
Niet echt ideaal, maar toch gehaald. Denk dat een 55 met een betere guardian / map combinatie ook wel lukt.
Groep setup was niet echt ideaal te noemen:
support WD + whirlwind barb + unhallowed lightning DH + dashing strike monk (mantra opgeoffert voor Cyclone strike voor pull).
Het was erg vermakelijk, met wat meer oefenen komen we zeker verder, alhoewel ik denk ik mijn support crusader voor dit seizoen maar eens moet gaan beginnen.
Verder gaat mijn extreme loot geluk van dit seizoen door. Ik had al goede spirit guards, namelijk 6 % crit, 498 dex, 487 vit, 20 % cold en een single resist, samen met een 40 % roll op de damage reductie. Niet echt makkelijk te vervangen zou je denken.
Mijn nieuwe spirit guards zijn echter... 5.5 % crit, 648 dex, 583 vit, 19 % cold,een single resist en een 39 % roll op de damage reductie. Wat neer kwam op een lichte damage increase en een 5 % toughness increase. Nog meer toughness!!!
[ Voor 15% gewijzigd door Sabrac op 24-04-2015 08:00 ]
Wat aanpassingen gedaan en vervolgens ging t6 rift met mijn EB build zonder woh ook gewoon als een mes door boter
Had van de week een WD gemaakt, maar die gaat nu volledig in de koelkast en fulltime wiz
Ik bood mensen een act 1 T6 cache aan in de clan, die zijn altijd wel gewild, dus er kwamen een paar 1 ophalen. Voordat ik het wist zat ik een in groep 35 riftjes te doen
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Dit topic is gesloten.
![]()