• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22-12 13:53
Gister me toch over laten halen om nog een S3 char te beginnen Dus maar een WD gemaakt. Twijfel nog even over de build maar ben ondertussen al aanbeland op level 70. Vanavond is kijken of we nog wat gear kunnen vinden

PSN: Brwmaster

• badabingbadaboo
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 29-12-2023
Tja , ik will ook die SMK. En bijna iedereen in mijn clan heeft em al gekregen binnen een week in s2.

Ach ja, heb nu een pet doctor die semi is, een cold jade doctor die nog beter kan, en heb nu een nieuwe wd die ik poison ga maken.

Daarnaast een zdps sader en een condem sader. In s3 (of 4 alweer , ff vegeten :)) alleen een barb maar wil graag een WD hebben, mocht er iemand een keertje zin hebben in een potje, voeg me toe ;)
http://eu.battle.net/d3/e...lomeus-2737/hero/38422903

Barthelomeus#2737

• NastyNick
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-09 10:18
SMK bestaat niet! ;)

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

Vanmorgen wat bounties gedaan, 2x de Vault _O-

2e keer was het mooiste, was een enorme slacker in de game die maar niet naar de vault kwam. Pas toen wij aan het einde waren kwam hij erbij. Wij starten boss en hij weigert. Dus wij gaan door. Gaat ie zitten zeuren dat we dood moeten gaan en opnieuw moeten starten :') Ja dááág, had je maar actief moeten zijn en op moeten letten.

En het toppunt van vanmorgen was nog wel de persoon die de Cursed Grove event niet kon vinden (Fields of Misery, dat boom-event), terwijl iedereen zijn bounties al lang en breed afgerond had. Echt wtf, dat is de grootste event die er is zowat _O-

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• badabingbadaboo
Haha, ik heb zelfs begrepen dat de drop kans omhoog was gegaan in s2. Maarja voorlopig ben ik het met je eens :P

Barthelomeus#2737

• Engeltje83
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 28-11 12:44

Engeltje83

<SG>BoA#1871

Ik had de SMK ook zeer snel te pakken, samen met mijn T&T en MoJ welke ik ook vrij snel had, maar die gloves uiteindelijk toch maar terug gewisseld omdat ze met mijn zunimassa gloves toch meer damage doen.
Zeker in combi met een Convection of Elements, dan doen die kleine rakkers tussendoor crits van 250mil per fetish. :)

Ook heb ik nog in stash carnevil liggen, maar heb nog geen DoD. Al wel hele helltooth en jade set bij elkaar kunnen vinden. Qua geluk dus nog weinig te klagen :)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/BoA-1871/career

• adamvansanten
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-12 19:43

adamvansanten

Appletje voor de dorst

SMK bestaat inderdaad niet. Ik heb er in ieder geval in 651 paragon levels nog nooit een gezien... :'(

Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
in S2 binnen 3 dgn een ancient SMK gevonden. staat nu op mijn NS WD. Nu in S3 nog geen leuke mesjes voor WD gevonden, en zuni armor wil maar niet droppen.

Omdat ik een paar mooie focus/restraints heb, heb ik de wiz omgebouwd naar Tal 6p ipv 5Tal+3Del.

Het lijkt meer DPS te doen maar overleven is toch echt een drama. Ik denk dat 6Tal beter voor fishing is en je moet echt een "leuke" map met alleen zombies tegenkomen.

5Tal+3Del is toch meer constant en waarschijnlijk beter voor spelers die gewoon elke GR af willen maken.. Gister ermee G46 gehaald en er zit nog lucht in!

Full Del nog niet geprobeerd omdat kadala de boots en pants niet wil geven....

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:00

4th

Gister met me nieuwe wiz een solo 35 grift gedaan en die ineens opgehoogd naar lvl40, follower werkt nog zonder shield of cannot die maar ging best lekker, 40 cleared met een 23 sec over en 41 kwam ik een anderhalve minuut te kort. Toch maar die follower wat verder upgraden ;)

http://eu.battle.net/d3/e...hAarts-2630/hero/59772621

Denk dat het overigens meer een party build is waarbij je half dmg en half support speelt. Binnenkort eens proberen met 1wd + 2x dmg en deze.

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

• Ruigerock
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09-01-2024

Ruigerock

Keep calm and stay metal

adamvansanten schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 10:05:
SMK bestaat inderdaad niet. Ik heb er in ieder geval in 651 paragon levels nog nooit een gezien... :'(
Heb hoop, na para 651 (nu 656) viel de eerste voor mij. Helaas geen ancient waardoor je het niet direct wilt gebruiken om records te zetten.

Diablo 3 - Battle.net

• badabingbadaboo
Hmm, TT heb ik ook al snel gehad , ancient drop op my sader ... nice he =\.
Daarna 2 keer achter elkaar op me wd met nare stats, dus 3 keer TT binnen 30 minuten ... raar maar waar.

Had ook nog nooit totems gekregen , in s2 heb ik ze opeens allemaal gevonden. Man ik moet maar weer snel D3 opstarten en me WD naar 70 brengen in s3.

Anyway voor de rest heb ik naar mijn idee geen uber drops gehad als je vergelijkt met die dikke engelse (bigdaddy)WD van youtube :P

Trouwens ik heb no gniet kunnen testen met de nieuwe zunis.
Iemand daar een build van of getest?

[ Voor 9% gewijzigd door badabingbadaboo op 24-04-2015 10:47 ]

Barthelomeus#2737

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:15

Thompson

Beeromaniac

Sabrac schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 07:54:
[...]

Wat ook goed werkt met APD is Fist of Thunder - Wind blast of Crippling Wave - Tsunami.
Zelf geen fan van 2x 1 handed op een rainment monk, je damage is namelijk aanzienlijk lager dan met een 2 handed. En met een flying dragon, heb je betere spirit regen dan 2 one handers.
Als je daar ook nog eens life per hit op hebt, ben je in principe onstervelijk. (lichtelijk overdreven).
Ja ik heb wel een Flying dragon maar die is zeer matig (3350DPS en geen reroll meer). Mijn Sledgefist is ancient (2800dps) en heb ook nog een Ancient zwaardje met leuke DPS (3000dps) waar ik een socket op zou kunnen zetten.
Of moet je echt een 2H hebben voor deze build? Want heb wel een ancient 2H met 3900DPS die ik nog kan rerollen en socket kan geven, maar dat is een Sledge of Athskeleng dus verder niks boeiends aan.

Beeromaniac

• adamvansanten
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-12 19:43

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Ruigerock schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 10:36:
[...]

Heb hoop, na para 651 (nu 656) viel de eerste voor mij. Helaas geen ancient waardoor je het niet direct wilt gebruiken om records te zetten.
Haha, het kan altijd nog gebeuren inderdaad. Het is wel ernstig als je bedenkt dat ik al zeker 300 uur in WDs heb zitten. Ancient zou leuk zijn, maar niet eens een must (voor zDPS maakt het niets uit, voor mijn pet doctor heb ik wel liever ancient).

Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 18:19
Volgens mij is er al vaker over geklaagd, maar het bijwerken van je characters duurt volgens mij inmiddels bij alle diensten 2 dagen of niet? Ik heb woensdag andere gear equipped maar dat is nog steeds niet bijgewerkt!

• badabingbadaboo
Het is en blijft blizzard he.

Had volgens mij zelfs begrepen dat het ooit alleen op woensdag was.

Barthelomeus#2737

• JoSchaap
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:42

JoSchaap

Had a life, got a modem..

mijne staat op "Last updated on 23 Apr 2015 22:28 BST"

kun je onderaan zien. allicht omdat ik battlenet toen een paar keer herstart heb (queue issues)

GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22-12 13:13
Had het hier al gehoord van D3 op de ps4 is aardig verpest door de cheaters. Geen game kunnen vinden zonder eigenlijk. Erg jammer want alleen spelen vind ik niet echt geweldig.

Welke legendary gems raden jullie aan op een phalanx-condemnbuild?

En zijn er nog ringen die een matige SOJ kunnen vervangen?
Thompson schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 10:56:
[...]

Ja ik heb wel een Flying dragon maar die is zeer matig (3350DPS en geen reroll meer). Mijn Sledgefist is ancient (2800dps) en heb ook nog een Ancient zwaardje met leuke DPS (3000dps) waar ik een socket op zou kunnen zetten.
Of moet je echt een 2H hebben voor deze build? Want heb wel een ancient 2H met 3900DPS die ik nog kan rerollen en socket kan geven, maar dat is een Sledge of Athskeleng dus verder niks boeiends aan.
Als je geen goede FD hebt, dan is het verschil tussen 2 one handers en een Two hander minimaal. de 3900 dps wapen (mits deze life per hit heeft, anders is het alsnog crap), zullen weinig van elkaar verschillen. één slaat harder, ander genereert meer spirit. De enige two hander die beide dingen kan, is de Flying Dragon.

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 18:19
JoSchaap schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 11:16:
mijne staat op "Last updated on 23 Apr 2015 22:28 BST"

kun je onderaan zien. allicht omdat ik battlenet toen een paar keer herstart heb (queue issues)
De mijne staat op 21 april 8)7

@hieronder, gisteravond ook gespeeld. Ze haten mij gewoon }:O

[ Voor 9% gewijzigd door lolgast op 24-04-2015 11:35 ]

• NastyNick
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-09 10:18
Gisteravond gespeeld en vanochtend na 10:00 is mijn battlenet geupdated

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

4th schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 10:33:
Gister met me nieuwe wiz een solo 35 grift gedaan en die ineens opgehoogd naar lvl40, follower werkt nog zonder shield of cannot die maar ging best lekker, 40 cleared met een 23 sec over en 41 kwam ik een anderhalve minuut te kort. Toch maar die follower wat verder upgraden ;)

http://eu.battle.net/d3/e...hAarts-2630/hero/59772621

Denk dat het overigens meer een party build is waarbij je half dmg en half support speelt. Binnenkort eens proberen met 1wd + 2x dmg en deze.
Leuk dat Delsere ook 40+ doet zonder uber gear...op PTR vond ik het niet echt super spelen, maar misschien toch nog maar eens een kans geven.

Wat me wel opviel, je gebruikt Toxic...waarom? De damage is niet goed voor Delsere (geen boost, dus maar 400% per seconde) en die 10% is class A en dus meh. Zou je met Zei's niet meer opschieten? Of Estoric / Guard om je survivibility te boosten?

<GOT> Zarhrezz#2885

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

Sabrac schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 11:18:
[...]

Als je geen goede FD hebt, dan is het verschil tussen 2 one handers en een Two hander minimaal. de 3900 dps wapen (mits deze life per hit heeft, anders is het alsnog crap), zullen weinig van elkaar verschillen. één slaat harder, ander genereert meer spirit. De enige two hander die beide dingen kan, is de Flying Dragon.
Top thanks. Dan hou ik het voorlopig bij 2 dikke 1-handers. De stun van de Sledgefist werkt ook wel lekker voor wat extra survivability. Ik zou er een 3k DPS Ancient Devil Tongue naast kunnen nemen. Zou het de moeite waard zijn om daar met een ramalandi een socket op te zetten?

Ik heb eventueel ook nog een Vengeful wind. Ik kan dan Inner Sanctuary uit m'n build weg laten (heel vaak is die toch niet super nuttig omdat de mobs wegbewegen van de IS en het positioneren ervan lastig is en ik speel nog geen hoge Grift waar ik het perse nodig heb) en dan Sweeping Wind met Blazing Wind kunnen nemen. Heb ik een constante 870% weapon damage extra. Als ik dan ook nog de physical rune neem op FoT en phys% damage kan stacken levert dat een leuke damage boost op denk ik zo.

Beeromaniac

• Mofkees
ik moet echt die del's boots hebben, zit te denken ST helm te gebruiken ipv die meteor boots, en dan met 5T+3D.

meer stun = meer survival! DPS doe je toch zat.

Wel jammer dat Del's maar 6p heeft. Zou eigenlijk leuk zijn als alle grote sets 7 pieces hadden.

Mofkees schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 12:07:
ik moet echt die del's boots hebben, zit te denken ST helm te gebruiken ipv die meteor boots, en dan met 5T+3D.

meer stun = meer survival! DPS doe je toch zat.

Wel jammer dat Del's maar 6p heeft. Zou eigenlijk leuk zijn als alle grote sets 7 pieces hadden.
Ik gebruik Talsere (of Delrasha....die naam wordt kennelijk ook gebruikt) ook, nu met Nilfur's...de damage boost op RGs is wel enorm hoor. Ik kan nog niet testen met Primus, maar zodra ik 'em heb ga ik dat wel proberen. Ik vermoed dat de extra survivability niet opweegt tegen de lagere DPS, maar ik ben benieuwd naar de ervaringen van anderen!

<GOT> Zarhrezz#2885

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Voor speed toch weer terug gegaan naar deze setup
http://eu.battle.net/d3/e...baatar-1668/hero/58910702

Toxic gaat inderdaad gewisseld worden voor een defensive gem, merk dat ik met sommige packs toch wel erg squishy ben.

Die slow time build met dalsere en magic missile is killing trouwens... voor jezelf als je een RD pack tegenkomt :X Gisteravond paar keer dood gegaan voor ik doorhad wat er gebeurde, en dat was op lowlvl grifts (10-20 range)

Als ik blizhydra ga en ik kom in een pub met een barb dan loop ik er alleen maar achteraan te teleporten, met deze build doe ik dan tenminste ook nog wat damage.

wel een wandstreak tijdens rift runs
1x chantodo
1x sorlac
2x serpent sparkers
2x aether walker
2x gesture of orpheus

Maar geen Woh :(

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• Mofkees
Talsere = 5T+3D, Delrasha =5/6D+2T :)

nouja ik heb ook een paar mooie meteor boots hoor:

http://eu.battle.net/d3/en/profile/NeooeN-2211/hero/58428408

maar als je dood bent, doe je toch geen DPS...

Mofkees schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 12:22:
Talsere = 5T+3D, Delrasha =5/6D+2T :)

nouja ik heb ook een paar mooie meteor boots hoor:

http://eu.battle.net/d3/en/profile/NeooeN-2211/hero/58428408

maar als je dood bent, doe je toch geen DPS...
Ah, Delsere dan aan mijn kant =)

Tuurlijk is dood 0 DPS, maar wellicht dat survivability boosten met gems meer opschiet dan met Crown / Boots switch...ik zit daar zelf ook nog heel erg in de experimenteerfase. Tier 41 lukt beide kanten op, tier 42 nog niet...heel veel scheelt het dus allemaal niet.

<GOT> Zarhrezz#2885

• Mofkees
misschien heb je gelijk, mja zonder del boots kan ik 't niet echt testen :)

in mijn huidige setup doe ik echt dikke Meteor damage, mja heb moeite om G42 te halen. heb 2 def gems en ook nog eens mara's. Die melee reductie van Arlyse is duidelijk een gemis.

Met Talsere + Arlyse/RoRG (helm/gloves naar Del's+ Tal amu) haal ik bijna elke G44. daar heb ik in tal amu nog geen soc en dus alleen Esoteric.

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-12 23:06
Vraagje, wat zijn de ervaringen van de couch co-op van de PS4 variant? Ik zit er naar te kijken voor m'n vrouw, maar weet niet zeker hoe het draait.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22-12 19:32
badabingbadaboo schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 10:46:

Trouwens ik heb nog niet kunnen testen met de nieuwe zunis.
Iemand daar een build van of getest?
Tuurlijk :)

http://eu.battle.net/d3/e...ie1944-2958/hero/35440340

Apsie's profiel

lanerios schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 12:41:
Vraagje, wat zijn de ervaringen van de couch co-op van de PS4 variant? Ik zit er naar te kijken voor m'n vrouw, maar weet niet zeker hoe het draait.
Werkt wel prettig, het spel probeert de camera centraal te houden, als je tever van elkaar af bent, wordt degene die het minste beweegt geteleport. Daarnaast kan je met de L3 of R3 knop je kleur naar je character stralen als je deze even kwijt bent.

Is wel irritant als je met een teleport-ish class speelt. een Dashing strike monk of een Teleport van een wizard zorgt ervoor dat de camera zich heel snel aanpast waardoor je even de focus kwijt raakt. Kleine issues. Daarnaast is de 'Nemesis" erg leuk, vooral de eerste keer dat deze verschijnt.

Je hebt alleen wel 2 accounts nodig wil je de characters opslaan. Als je via Guest speelt, dan gaat deze character verloren.

[ Voor 7% gewijzigd door Sabrac op 24-04-2015 13:09 ]

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:00

4th

Zarhrezz schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 12:00:
[...]

Wat me wel opviel, je gebruikt Toxic...waarom? De damage is niet goed voor Delsere (geen boost, dus maar 400% per seconde) en die 10% is class A en dus meh. Zou je met Zei's niet meer opschieten? Of Estoric / Guard om je survivibility te boosten?
Geen reden anders dan "Temp said to use it" :P
Gaat inderdaad iets in om wat langer overeind te blijven

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Mofkees schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 12:40:
misschien heb je gelijk, mja zonder del boots kan ik 't niet echt testen :)

in mijn huidige setup doe ik echt dikke Meteor damage, mja heb moeite om G42 te halen. heb 2 def gems en ook nog eens mara's. Die melee reductie van Arlyse is duidelijk een gemis.

Met Talsere + Arlyse/RoRG (helm/gloves naar Del's+ Tal amu) haal ik bijna elke G44. daar heb ik in tal amu nog geen soc en dus alleen Esoteric.
Arlyse is er ook een die ik nog mis en graag zou testen in combinatie met Esoteric (melee is meestal physical en dat doet je armor, elite affixes zijn meestal elemental non-physical en dat doet de gem dan). Ik gebruik nu Unity met Force Armor. Een meer close-range setup lijkt me ook leuk...bv. Sleet Storm en dan Frostburn i.p.v. Nilfur of Crown...genoeg te doen dus =)

Het is wel leuk te zien dat er veel variatie is in builds voor 40+ (voor 50+ is alles Tal met Sparkler, maar goed, er zal altijd een optimale build zijn).

<GOT> Zarhrezz#2885

• badabingbadaboo
Lekkere build ook tjesus! SMK , zuni en jade ... #jealous :P

Barthelomeus#2737

• acemoo
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22-12 19:44
En ik zit hier maar te kijken .. Waar hebben ze het over?
Word tijd dat ik eens goed wat tijd investeer om wat minder "ohh deze ablity lijkt leuk" te doen.
Iemand wat tips voor een build voor mijn monk?
https://eu.battle.net/d3/en/profile/acemo-2282/hero/58862970

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22-12 13:13
Sabrac schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 13:09:
[...]

Werkt wel prettig, het spel probeert de camera centraal te houden, als je tever van elkaar af bent, wordt degene die het minste beweegt geteleport. Daarnaast kan je met de L3 of R3 knop je kleur naar je character stralen als je deze even kwijt bent.

Is wel irritant als je met een teleport-ish class speelt. een Dashing strike monk of een Teleport van een wizard zorgt ervoor dat de camera zich heel snel aanpast waardoor je even de focus kwijt raakt. Kleine issues. Daarnaast is de 'Nemesis" erg leuk, vooral de eerste keer dat deze verschijnt.

Je hebt alleen wel 2 accounts nodig wil je de characters opslaan. Als je via Guest speelt, dan gaat deze character verloren.
Je vergeet alleen de grootste irritatie, je kan niet tegelijkertijd in het menu. Dus veeeel op elkaar wachten. Maar verder is het top!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 16-12 13:58
br men schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 13:38:
En ik zit hier maar te kijken .. Waar hebben ze het over?
Word tijd dat ik eens goed wat tijd investeer om wat minder "ohh deze ablity lijkt leuk" te doen.
Iemand wat tips voor een build voor mijn monk?
https://eu.battle.net/d3/en/profile/acemo-2282/hero/58862970
Je gear is nog te divers voor een bepaalde build. Bepaal het op basis van de gear die je vind.
Een shield in combinatie met een 1 hander is geen fijne combo voor een SC monk.

Kijk of je een van de monk sets kunt krijgen en een RoRG.
Verder concentreer je je niet op 1 specifiek element.
Als je veel +damage hebt van 1 specifiek element, baseer daarop dan de skills die je gebruikt.

(Note, ik ben geen monk expert, Sabrac of anderen kunnen vast veel betere tips geven :D )

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 14:50

Dazzler2120

FP ProMod
Op monk werkte SWK/inna's set in season 2 erg goed, nu is die build generft. Season 3 geen idee, maar denk dat als je op het profiel van sabrac kijkt je een erg goede indicatie hebt :p

PS4 PSN: Dazzler2120

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-11 10:27

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Dazzler2120 schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 14:13:
Op monk werkte SWK/inna's set in season 2 erg goed, nu is die build generft. Season 3 geen idee, maar denk dat als je op het profiel van sabrac kijkt je een erg goede indicatie hebt :p
4 Inna's/SWK werkt nog steeds lekker, 44 is redelijk makkelijk eerlijk gezegd.

En ja de andere set is leuker solo maar imo voegt de inna's/SWK meer toe aan de groep vanwege de aura's en de palm. Persoonlijk vind ik de nieuwe/aangepaste set niet lekker spelen in groeps verband. Ik heb hem alleen op normal nu in S3 geen Monk gemaakt.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17-10 17:25
Zarhrezz schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 12:00:
[...]

Leuk dat Delsere ook 40+ doet zonder uber gear...op PTR vond ik het niet echt super spelen, maar misschien toch nog maar eens een kans geven.

Wat bedoel je met "class A"?
Toxic gem is toch gewoon een flat +10 damage inc wat best goed lijkt, of zie ik dat mis?

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
prutser001 schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 14:20:
[...]

4 Inna's/SWK werkt nog steeds lekker, 44 is redelijk makkelijk eerlijk gezegd.

En ja de andere set is leuker solo maar imo voegt de inna's/SWK meer toe aan de groep vanwege de aura's en de palm. Persoonlijk vind ik de nieuwe/aangepaste set niet lekker spelen in groeps verband. Ik heb hem alleen op normal nu in S3 geen Monk gemaakt.
Speelt te snel toch voor in groep? Ja ik vind het met monk jammer dat SW zo zwaar generfed is, geen taeguk spammer meer :P
S3 ben ik zelf overgestapt van monk naar Barbarian.

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
Inrage schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 14:20:
[...]

Wat bedoel je met "class A"?
Toxic gem is toch gewoon een flat +10 damage inc wat best goed lijkt, of zie ik dat mis?
Ik denk wat hij bedoelt, dat je met Zei's een hogere damageboost kan krijgen. Doordat je afstand kan creëren met enemies. Die toxic gem werkt goed op builds dat veel DOTS hebben, maar denk minder goed op builds dat vooral op burst werken

• Inrage
Dazzler2120 schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 14:25:
[...]

Ik denk wat hij bedoelt, dat je met Zei's een hogere damageboost kan krijgen. Doordat je afstand kan creëren met enemies. Die toxic gem werkt goed op builds dat veel DOTS hebben, maar denk minder goed op builds dat vooral op burst werken
Ahzo :)

Speel nu met m'n Tal Rasha Wizard (met meteor als fire spel ipv Hydra wegens nog geen SS) met Zei, BotT & Gizzard. Die toxic gem heeft dus ook moeten wijken voor een wat meer defensieve gem. Met die regen gem heb ik door de lvl 25 buff ruim 1mln HP, dan kan ik al eens een paar klappen vangen :) Als ik de Serpent Sparker heb ga ik wel eens terug naar Toxic gem + Enforcer.

Lvl 41 was een hapje gisteren, en daarna 2 keer gefaald op lvl 42, 1 keer omdat m'n dochter wakker werd en 1 keer echt slechts 5 seconden tekort. Maar die Orlash on steroids is echt wel een lastige RG.

[ Voor 5% gewijzigd door Inrage op 24-04-2015 14:32 ]

• Mofkees
nee hij bedoelt deze post of misschien ondertussen is er al een updated versie:

http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/12248364766

leuke post als je into min-max bent :)

Dazzler2120 schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 14:13:
SWK / Inna werkt, zoals Prutser al zei, nog steeds erg goed, het is alleen geen end-game meer.
Als je inderdaad meer SWK / Inna items hebt dan Rainment, dan raad ik men ook aan juist voor die setup te gaan. Voor T6 maakt het niet echt uit welke van de 2 je hebt. Inna / SWK is ook iets 'groeps' vriendelijke vanwege de vele buffs en Exploding palm.

En inderdaad, op mijn profiel staan 3 monks, met verschillende gear / skill setups.

Inrage schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 14:31:
[...]
Speel nu met m'n Tal Rasha Wizard (met meteor als fire spel ipv Hydra wegens nog geen SS) met Zei, BotT & Gizzard. Die toxic gem heeft dus ook moeten wijken voor een wat meer defensieve gem. Met die regen gem heb ik door de lvl 25 buff ruim 1mln HP, dan kan ik al eens een paar klappen vangen :) Als ik de Serpent Sparker heb ga ik wel eens terug naar Toxic gem + Enforcer.
Ik bedoel dit. Alle buffs / debuffs binnen aan class werken additief, buffs van andere classes multiplicatief. Zei's en BotT zijn aparte classes, dus multiplicatief. Toxic zit in class A, waar echt van alles zit; Magic Weapon, skill % bonusses, Magic weapon, Elemental Exposure...etc.

Als je dus ook Magic Weapon (20%), Elemental exposure (20%) en 30% Hydra bonus heb, zal je Hydra damage door Toxic niet 10% hoger worden, maar ((100+20+20+30+10) / (100+20+20+30)) = 1,059 -> 5,9% increased damage t.o.v. de situatie zonder Toxic. Zei's op lvl 0 is een directe 4% per 10 yards, dus op 20 yards is Zei's doorgaans al beter dan Toxic en hoe meer bonusses in class A je hebt, hoe minder Toxic toevoegt (relatief), terwijl Zei en BotT per level meer toevoegen.

Voor Toxic is het wel zo dat party members ook profiteren, maar ook daar geldt het diminishing returns verhaal; 4 party members met Toxic betekent +40% in class A. Voor party play kan dit voordelig zijn, maar voor solo of kleinere parties schiet het niet op.

<GOT> Zarhrezz#2885

• Inrage
Ah thanks voor de uitleg, wist niet dat het zo werkte. Enkel de DoT van Toxic gem kan de pijn nog wat verzachten dan. Snap eigenlijk in het geheel niet 100% goed hoe al die multipliers werken en hoe je bij enkele miljarden crits kan komen. Moet ik me eens wat in inlezen! (als ik eens niet aan het button bashen ben ;))
Inrage schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 15:26:
Ah thanks voor de uitleg, wist niet dat het zo werkte. Enkel de DoT van Toxic gem kan de pijn nog wat verzachten dan. Snap eigenlijk in het geheel niet 100% goed hoe al die multipliers werken en hoe je bij enkele miljarden crits kan komen. Moet ik me eens wat in inlezen! (als ik eens niet aan het button bashen ben ;))
De DoT van Toxic is juist niet zo goed; 400% per seconde (want stackt niet) op level 40. Pain Enhancer is op dezelfde level 600% per seconde, 50% meer.

De hele hoge crits komen door een aantal zaken, voornamelijk multiplicatieve bonussen; BotT, Zei, hoge elemental bonus, elite bonus, hoge crit dmg bonus en voor Wizards het feit dat Meteor een hoge bonus is en Nilfur's "3 of minder targets" bonus ook multiplicatief lijkt te zijn. Daarnaast is ook Tal's stack bonus multiplicatief....dit alles versterkt elkaar, wat bij additieve bonussen niet het geval is.

<GOT> Zarhrezz#2885

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online
Gz!
Nette tijd ook!

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-12 13:49
Gister dankzij Zyrimantor nu ook een Unity op mijn Wiz.

Had afgelopen week al eens getest hoe de melee Wiz werkt maar miste daar voornamelijk nog thoughness, dat is met de Unity aardig opgelost! :)

Eerste poging GRift 45 in 11 min gehaald. Speelde nog met CDR in mijn helm en de CDR passive. Volgende run proberen met Life% en Unwavering Will.. kijken of dat nog nuttig is!

Edit: lol Battle.net heeft er ook zin in.
Open de pagina; ringen die ik nu om heb.
Refresh de pagina; oude ringen
Nog een refresh; weer de ringen die ik nu om heb.
8)7

[ Voor 19% gewijzigd door schaapiej op 25-04-2015 08:13 ]

<GoT>NightStalker

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-12 21:31
schaapiej schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 07:52:
Gister dankzij Zyrimantor nu ook een Unity op mijn Wiz.

Had afgelopen week al eens getest hoe de melee Wiz werkt maar miste daar voornamelijk nog thoughness, dat is met de Unity aardig opgelost! :)

Eerste poging GRift 45 in 11 min gehaald. Speelde nog met CDR in mijn helm en de CDR passive. Volgende run proberen met Life% en Unwavering Will.. kijken of dat nog nuttig is!

Edit: lol Battle.net heeft er ook zin in.
Open de pagina; ringen die ik nu om heb.
Refresh de pagina; oude ringen
Nog een refresh; weer de ringen die ik nu om heb.
8)7
Dat heeft meer met je cache te maken denk ik :)

• schaapiej
RedHat schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 08:18:
[...]

Dat heeft meer met je cache te maken denk ik :)
Zou goed kunnen ja, het is nog vroeg! :p

<GoT>NightStalker

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:40
Zarhrezz schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 16:28:
[...]

De DoT van Toxic is juist niet zo goed; 400% per seconde (want stackt niet) op level 40. Pain Enhancer is op dezelfde level 600% per seconde, 50% meer.

De hele hoge crits komen door een aantal zaken, voornamelijk multiplicatieve bonussen; BotT, Zei, hoge elemental bonus, elite bonus, hoge crit dmg bonus en voor Wizards het feit dat Meteor een hoge bonus is en Nilfur's "3 of minder targets" bonus ook multiplicatief lijkt te zijn. Daarnaast is ook Tal's stack bonus multiplicatief....dit alles versterkt elkaar, wat bij additieve bonussen niet het geval is.
wat ik vooral fijn vind met Tal rasha ipv de oude firebird methode is dat bosses gewoon snel dood gaan. De firebird versie was super in grote ruimtes met veel mobs, ( alles pullen en dan maar blijven kiten ) en je was snel bij de boss. Maar de boss zelf duurde 3x zo lang.

Overigens heb ik vandaag 2x mee gemaakt ( volgens mij al eerder ook ) dat de ik met Force Armor toch geoneshot wordt. Iets wat volgens mij niet moet kunnen.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21-12 09:36

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Als een attack meer dan 100% van je leven doet ga je alsnog ge-oneshot worden met force armor. Lees de omschrijving maar.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Kevinp schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 09:21:
[...]
Overigens heb ik vandaag 2x mee gemaakt ( volgens mij al eerder ook ) dat de ik met Force Armor toch geoneshot wordt. Iets wat volgens mij niet moet kunnen.
Er zit helaas een 2e regel in de tooltip...Force Armor werkt alleen als de hit niet meer dan 100% van je max life is. Iets wat 100% van je max life doet terwijl je op 36% staat overleef je dus, als het 100.1% is ben je hoe dan ook dood.

<GOT> Zarhrezz#2885

• schaapiej
Had 'm al in de community chat gelinked maar mijn wtf momentje ook hier maar even delen.
Loot net een In-Geom van de RG en met ID-en zie ik dit;

Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/j67ny8.jpg

Moest even goed kijken en of t wel een level 70 item was, maar blijkbaar kan deze zonder main damage rollen?! :p

[ Voor 22% gewijzigd door schaapiej op 25-04-2015 10:32 ]

<GoT>NightStalker

• Engeltje83

Engeltje83

<SG>BoA#1871

Gisteren heb ik op mijn WD een Short mans Finger ring gevonden, maar ben erg aan het twijfelen of ik deze wel moet inruilen voor mijn Convection of elements.
Als ik die COE gebruik, krijgen al mijn fetishes (23) 1x per 20 sec 4sec lang 200% extra damage.
3 gargantuans krijgen met die andere ring 1x per 2 minuten 16 seconden lang +200% damage.
Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/23mx9hj.jpg

Wat is wijsheid?

• mauro101
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01-12 14:00
Ik twijfel welke ik moet gebruiken so far. Iemand tips? ik ben van plan om bul kathos te gebruiken dus wil eigenlijk niet mijn gifts gebruiken.

Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/2zqwq5y.jpg

Battle.net tag

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
mauro101 schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 16:20:
Ik twijfel welke ik moet gebruiken so far. Iemand tips? ik ben van plan om bul kathos te gebruiken dus wil eigenlijk niet mijn gifts gebruiken.

[afbeelding]
Als je van plan bent bul-kathos te gebruiken zou ik voor je ancient 2hander gaan, en IK set links laten liggen. (of voor de 2set bonus gaan en daar genoegen mee nemen). Anders zou ik voor de boulderbreaker gaan.

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

Fooliaan super bedankt voor de mega boost! :D
Van lvl 1 tot paragon 42 in 2 uurtjes op season :) Eens een poging wagen om crusader te spelen (nog nooit gespeeld).

Daar volgt dan nog een vraag op;
Wat is een makkelijke build om te spelen om een crusader te levelen als je dus nog niks aan items hebt?

Beeromaniac

• firlian
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 02-05-2021
Weten jullie of infernal machine plan voor hellfire amulet nog steeds dropped van Nekarat in act IV? Van wat ik lees zou de drop rate bijna 100% moeten zijn, maar heb hem nu denk ik al 15x gekilled en heb alleen 5 keys gekregen.
Volgens mij moet je die gewoon bij Squirt kopen.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• firlian
Angeloonie schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 19:57:
Volgens mij moet je die gewoon bij Squirt kopen.
Die verkoopt alleen de hellfire designs zelf, niet de plans voor de ingredients (de infernal machines)
firlian schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 19:40:
Weten jullie of infernal machine plan voor hellfire amulet nog steeds dropped van Nekarat in act IV? Van wat ik lees zou de drop rate bijna 100% moeten zijn, maar heb hem nu denk ik al 15x gekilled en heb alleen 5 keys gekregen.
De act 1 keywarden dropt deze met 100 %, niet de act 4 :)

• firlian
Sabrac schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 20:20:
[...]

De act 1 keywarden dropt deze met 100 %, niet de act 4 :)
Volgens alle resources die ik kon vinden was het act IV. Maar ik heb alle keywardens meerdere malen gekilled zonder een single plan te hebben gekregen... :/
firlian schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 20:24:
[...]

Volgens alle resources die ik kon vinden was het act IV. Maar ik heb alle keywardens meerdere malen gekilled zonder een single plan te hebben gekregen... :/
act 4 was bij de lvl 60 hellfire ringen degene met de plan, sinds de lvl 70 keywardens is het daarna altijd act 1 geweest, zelfs de loading screen tips geeft dit aan.

P.S. weet je zeker dat je de plan niet al geleerd hebt of in je stash / andere character hebt?

[ Voor 9% gewijzigd door Sabrac op 25-04-2015 20:28 ]

• firlian
Sabrac schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 20:26:
[...]

act 4 was bij de lvl 60 hellfire ringen degene met de plan, sinds de lvl 70 keywardens is het daarna altijd act 1 geweest, zelfs de loading screen tips geeft dit aan.

P.S. weet je zeker dat je de plan niet al geleerd hebt of in je stash / andere character hebt?
Welk loading screen? :P Die is vaak alweer weg voordat ik kan lezen wat er staat.

Ik zal die act I keywarden dan maar even gaan farmen, hoewel dat ook niet goed voelt als het 100% zou moeten zijn.

*al zeker 5x gekilled op t6 nu zonder plan drop :'(

[ Voor 4% gewijzigd door firlian op 25-04-2015 20:31 ]

firlian schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 20:30:
[...]

Welk loading screen? :P Die is vaak alweer weg voordat ik kan lezen wat er staat.

Ik zal die act I keywarden dan maar even gaan farmen, hoewel dat ook niet goed voelt als het 100% zou moeten zijn.

*al zeker 5x gekilled op t6 nu zonder plan drop :'(
Dat is dan wel erg raar, tot nu toe elke 1e keer dat ik de act 1 keywarden heb gekilled (Season 1/2 & 3, normal en hardcore) dropte deze de plan, vandaar mijn vraag of je deze misschien niet al een keer geloot hebt.

• firlian
Sabrac schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 20:33:
[...]

Dat is dan wel erg raar, tot nu toe elke 1e keer dat ik de act 1 keywarden heb gekilled (Season 1/2 & 3, normal en hardcore) dropte deze de plan, vandaar mijn vraag of je deze misschien niet al een keer geloot hebt.
Woops! Had hem blijkbaar al geleerd, maar over het hoofd gezien bij de blacksmith. Thanks! :o

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-12 17:38

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Engeltje83 schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 12:52:
Gisteren heb ik op mijn WD een Short mans Finger ring gevonden, maar ben erg aan het twijfelen of ik deze wel moet inruilen voor mijn Convection of elements.
Als ik die COE gebruik, krijgen al mijn fetishes (23) 1x per 20 sec 4sec lang 200% extra damage.
3 gargantuans krijgen met die andere ring 1x per 2 minuten 16 seconden lang +200% damage.
[afbeelding]

Wat is wijsheid?
Geen van deze twee ringen zijn BiS keuze's. Momenteel gaat een combi van 6pc Zuni en 2pc Jade èrg hard. Hiervoor heb je naast een RoRG ook een Pox nodig. Ik denk dat die setup harder gaat dan een zonder Jade met een van de twee ringen die je voorstelt. Maar goed, dat is geen direct antwoord op je vraag.

Ik kan de rest van je gear niet zien maar volgens mij zit je verder weg van een TMF/SMF build dan van een reguliere pet build. In dat geval is je SMF damage verre van geoptimaliseerd en kan je denk ik beter de Elements ring nemen. Maar goed, aangezien je één, max twee elements gebruikt is ook dat geen flitsende keuze uiteindelijk.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

• Thalaron
  • Nu online
Zo... Net een leuke ancient Etrayu geloot!
3100+ 3386.2 DMG en 19% Cold. Mijn M6 is nu helemaal af! Is voor T6 party runs..

Mijn speedstrafe ben ik ook wel tevreden over.

Lieve RNG... Ik heb nu elke Bow ancient behalve die ene die ik nog zoek en die je me eerder vandaag een zeer belabberde gaf (Kridershot met 23** dmg met socket en geen discipline/%dmg...) ... Graag een leuke tot zeer nette Ancient Krider de volgende keer?...

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• Engeltje83

Engeltje83

<SG>BoA#1871

Tektoon schreef op zondag 26 april 2015 @ 01:29:
[...]

Geen van deze twee ringen zijn BiS keuze's. Momenteel gaat een combi van 6pc Zuni en 2pc Jade èrg hard. Hiervoor heb je naast een RoRG ook een Pox nodig. Ik denk dat die setup harder gaat dan een zonder Jade met een van de twee ringen die je voorstelt. Maar goed, dat is geen direct antwoord op je vraag.

Ik kan de rest van je gear niet zien maar volgens mij zit je verder weg van een TMF/SMF build dan van een reguliere pet build. In dat geval is je SMF damage verre van geoptimaliseerd en kan je denk ik beter de Elements ring nemen. Maar goed, aangezien je één, max twee elements gebruikt is ook dat geen flitsende keuze uiteindelijk.
Nee, ik snap dat ze inderdaad geen BiS zijn, maar het is bij gebrek aan beter. Pox wil nog niet droppen, jade set heb ik wel compleet, samen met Helltooth.. Dus het is een beetje zoekende nog. Carnevil heb ik daarnaast dan weer wel, maar weer geen DoD, dus het blijft nu een net niet WD.. Of ik moet weer een hele andere kant op.

Zarhrezz schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 16:28:
[...]
Toch even m'n eigen statement wat nuanceren. Voor Talsere ben ik van Pain Enhancer naar Toxic geswitcht, ondanks de lagere DoT en de diminishing returns op de debuff. De reden daarvoor is tweeledig:
  1. Toxic triggert op damage doen. Dat betekent dat bubble neerzetten direct de DoT en debuff op alles in de bubble gooit. Ook thorns damage triggert Toxic. De damage van Toxic krijg je dus veel makkelijker op veel meer targets.
  2. De 2000% weapon damage / seconde van de Slow Time is zoveel hoger dan de andere DoTs, dat zelfs met de diminishing returns op de debuff de totale damage hoger uitkomt.
Het hangt dus van de rest van je damage af wat beter uitpakt.

<GOT> Zarhrezz#2885

• _Peter2_
Waarop kan ik het best gaan gamblen met mijn seasonal monk.

Ik denk pants of belts of welicht Aughild's negeren en gamblem voor shoulders of bracers.

Verwijderd

firlian schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 20:00:
[...]

Die verkoopt alleen de hellfire designs zelf, niet de plans voor de ingredients (de infernal machines)
was het niet in act 4 die ex kameraad van Tyreal die een kans heeft om de plans te droppen?

• Kevinp
Is er eigenlijk nog een guild/clan waar een 480 para wizard terecht kan ( grift 41 is mijn persoonlijk record ) non season.

G rifts in groepjes is een ramp en dat schiet qua loot toch het beste op.

battletag: Epicurus#1618

• Thalaron
  • Nu online
Kevinp schreef op zondag 26 april 2015 @ 19:59:
Is er eigenlijk nog een guild/clan waar een 480 para wizard terecht kan ( grift 41 is mijn persoonlijk record ) non season.

Tweakers community
Meeste mensen zijn op seasons actief. Niet iedereen uiteraard! Ikzelf enkel NS. Je mag me ook adden als je wilt!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Tweakers zit volgens mij vol, je kan je ook aanmelden bij Solidarity Gaming, zie de OP. Ook ik speel enkel Non-Season momenteel trouwens :)

Vicariously I live while the whole world dies

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Zarhrezz schreef op zondag 26 april 2015 @ 14:36:
[...]

Toch even m'n eigen statement wat nuanceren. Voor Talsere ben ik van Pain Enhancer naar Toxic geswitcht, ondanks de lagere DoT en de diminishing returns op de debuff. De reden daarvoor is tweeledig:
  1. Toxic triggert op damage doen. Dat betekent dat bubble neerzetten direct de DoT en debuff op alles in de bubble gooit. Ook thorns damage triggert Toxic. De damage van Toxic krijg je dus veel makkelijker op veel meer targets.
  2. De 2000% weapon damage / seconde van de Slow Time is zoveel hoger dan de andere DoTs, dat zelfs met de diminishing returns op de debuff de totale damage hoger uitkomt.
Het hangt dus van de rest van je damage af wat beter uitpakt.
Delrasha gebruik ik trapped, pwoerfull en zei's, deze laatse dan vooral als defensive met parthan defenders
Gear is nog niet optimaal, maar solo grift 33 is nu mijn record eigenlijk had nog verder gekunt, door te upgraden naar 36 maar wilde mijn gems levellen :P

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18:17

Grin

Ride si sapis.

Vicarious schreef op zondag 26 april 2015 @ 21:18:
[...]

Tweakers zit volgens mij vol, je kan je ook aanmelden bij Solidarity Gaming, zie de OP. Ook ik speel enkel Non-Season momenteel trouwens :)
GoT zit op moment niet vol. Mocht je willen joinen dan zien we je request graag tegemoet.

[ Voor 18% gewijzigd door Grin op 26-04-2015 23:38 . Reden: nvm :) ]

NewsBlur || My Fujifilm gear

• schaapiej
Grin schreef op zondag 26 april 2015 @ 23:33:
[...]

GoT zit op moment niet vol. Mocht je willen joinen dan zien we je request graag tegemoet.
Bedoel je de GoT clan of Community?
Moet ook maar eens een request sturen..

<GoT>NightStalker

• Tektoon

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Hij bedoelt hier de clan denk ik. Af en toe komen er ook plekjes vrij. De community zit volgens mij nooit vol of het heeft een hele hoge cap.

Er posten hier regelmatig mensen hun wens om te joinen maar het makkelijkst is toch echt om in game, via de community direct een officer aan te schieten (no pun intended) en te horen of je stante pede kan joinen. Ze zijn wel vaak druk met hun 50+ griftjes ( :+ ) en ze zijn niet allemaal geabonneerd op de community chat ( 8)7 ) dus je spreekt ze best persoonlijk aan.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Bokkie schreef op zondag 26 april 2015 @ 23:29:
[...]
Delrasha gebruik ik trapped, pwoerfull en zei's, deze laatse dan vooral als defensive met parthan defenders
Gear is nog niet optimaal, maar solo grift 33 is nu mijn record eigenlijk had nog verder gekunt, door te upgraden naar 36 maar wilde mijn gems levellen :P
Parthan mis ik nog (Kadala werkt niet bepaald mee). Nu gebruik ik Stongarm, wat natuurlijk een mooie damage boost oplevert maar ja, ik zit nu op tier 43 en ik ga toch nog wel wat vaak dood. Met Arlyse trigger kan Parthan flink wat reduction opleveren. Of dat de trade-off met de damage waard is, moet ik nog zien. Ik ben geswitcht naar gamblen voor Primus omdat Slow Time wel zodanig belangrijk is in Talsere dat alle runes daarop wellicht beter uitpakt dan Nilfur's. Met de 25% damage reduction rune zou ook survivability beter moeten zijn, zodat Parthan wellicht niet meer nodig is.

<GOT> Zarhrezz#2885

• cybergi
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-08-2019

cybergi

ARCHANGELINC #2253

voor een none seasonal clan kan je bij ons terecht.

D3 Profile¦ArchangelINC#2253

• Sinned123
  • Laatst online: 16:43
Weet iemand de drop ratings van tal rasha's legs?
Heb al ruim 20k shards uitgegeven...
Zelfs hexing pants al 3x ontvangen..

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

• Kevinp
Sinned123 schreef op maandag 27 april 2015 @ 11:27:
Weet iemand de drop ratings van tal rasha's legs?
Heb al ruim 20k shards uitgegeven...
Zelfs hexing pants al 3x ontvangen..
Laag, ik heb er wel een paar gehad, maar geen goede.

• Tektoon

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Zie hier voor de droprates van de legendaries. Die van Kadala staan er ook bij.

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Zarhrezz schreef op maandag 27 april 2015 @ 09:13:
[...]

Parthan mis ik nog (Kadala werkt niet bepaald mee). Nu gebruik ik Stongarm, wat natuurlijk een mooie damage boost oplevert maar ja, ik zit nu op tier 43 en ik ga toch nog wel wat vaak dood. Met Arlyse trigger kan Parthan flink wat reduction opleveren. Of dat de trade-off met de damage waard is, moet ik nog zien. Ik ben geswitcht naar gamblen voor Primus omdat Slow Time wel zodanig belangrijk is in Talsere dat alle runes daarop wellicht beter uitpakt dan Nilfur's. Met de 25% damage reduction rune zou ook survivability beter moeten zijn, zodat Parthan wellicht niet meer nodig is.
Ik heb een primus met 11% meteor damage, Maar geen DMO boots, dus kan pas testen als ik die boots heb

Verzuip in de wizard setitems :X maar een cindercoat van kadala krijgen ho maar :(

edit:

DMO boots gevonden en getest. Voor mij wint nilfur's het van primus, in ieder geval in solo play. die extra dmg op je meteors van nilfur's wil je gewoon hebben met solo grift.

Ik zou ze alleen omwisselen als je in een groep speeld en je je wiz als lockdown wil gebruiken met lightning op je bubble met paralysis bijv.

[ Voor 15% gewijzigd door Bokkie op 27-04-2015 15:13 ]

• Sinned123
  • Laatst online: 16:43
Tektoon schreef op maandag 27 april 2015 @ 12:38:
Zie hier voor de droprates van de legendaries. Die van Kadala staan er ook bij.
Volgens de sheet niet eens heel uniek. Had hem al 8x moeten hebben of zo...

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

• Py.
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08:13

Py.

}:O 8)7

• Inrage
Sinned123 schreef op maandag 27 april 2015 @ 15:40:
[...]

Volgens de sheet niet eens heel uniek. Had hem al 8x moeten hebben of zo...
Zelfde probleem hier, dit season al meer dan de helft van mijn shards in legs gestopt en nog maar 1 tal tasha paar gezien. Terwijl ik van de andere 3 sets allemaal ancients heb.

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Heb de hoop op een woh maar opgegeven, run nu Delrasha met een shard of hate :9
Denk vanaf nu maar kadaal gokken voor ancient versies van mijn huidige gear en hopen op een betere tal neck drop >_< want ik ga al niet gokken voor wapens, laat staan voor necks

• _Peter2_
Nog een aantal paragon levels erbij gehaald op mijn S3 monk (Op dit moment lijken mijn gems nog niet bijgewerkt, chest bevat op dit moment 2x een Royal Emerald en een Imperial Emerald) en Bane of the trapped is level 10 (geloof ik).

Ik vraag me af of ik met Sweeping Wind niet beter een Toxin kan gebruiken ipv een Bane of the Powerful).

Verders heb ik nog 2 stuks Inna's in mijn stash zitten (Belt + Boots, beide non ancient). Maar vraag me af of ik niet beter af ben met de 2pc bonus van Rainment dan met een 6pc bonus van Inna's._

Eventueel zou ik ook kunnen kijken of ik Inna's shoulders kan krijgen bij Kadala en dan 6pc Inna's gebruiken ipv 3pc bonus van Aughild. Heb ook nog Sopirit Guards ini mijn stahs zitten (met 20% lightning damage erop) ),

Weet op dit moment ook nog niet welk slot het meest in aanmerking komt om bloodshards aan te besteden voor mijn monk.

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Powerfull vs toxin hangt er vanaf hoe snel je nu al mobs killed, op lvl 25+ vind ik powerfull beter, maar dat is voornamelijk voor grifts, nomrale T6 rifts maakt het niet zoveel uit volgens mij

_Peter2_ schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 08:09:

Weet op dit moment ook nog niet welk slot het meest in aanmerking komt om bloodshards aan te besteden voor mijn monk.
Dat is sterk afhankelijk van welke build je voor je monk wilt gebruiken. Op het moment gebruik je namelijk een beetje van beide.

Wave of Light: Sunwuko / Inna combinatie (4/4... je wilt geen 6 piece inna, doet veel minder damage):

Belt vervangen met Inna's belt.
Shoulders, Gloves en Helm vervangen met Sunwuko.
Boots vervangen met Crudest Boots.
Bracers vervangen met Gungdo's Gear
Bane of the powerful vervangen met Wildebeest Gizzard (life per second gem).

Belangrijk: Life per second op gear i.c.m. de 4 set van inna + Wildebeest zorgt ervoor dat je veel health regen hebt, daarnaast geeft de Wildebeest ook een schild op basis van je Life per second.. dus je overleeft dan nog meer. Daarnaast wil je je focussen op lightning % op je gear.

Rainment Dashing Strike

Verzamel alle 6 onderdelen van de Rainment set.
Bracers vervangen met spirit guards (met cold %).
Bane of the powerful vervangen met Esoteric Alteration (damage reductie gem).

Belangrijk: Life per hit op je wapen, idealiter een ancient flying dragon, dit geeft je in combinatie met de hoge damage reductie die je hebt, heel veel survivability. Mijn season monk (http://eu.battle.net/d3/en/profile/Sabrac-2206/hero/58327400) is t/m g.rift 45-50 nagenoeg onstervelijk, alleen als ik niet oplet gaat hij dood. 50+ is een ander verhaal omdat je daar in 2-3 hits dood gaat. Daarnaast wil je je focussen op cold % op je gear.

------------------------

Op het moment gebruik je namelijk een combinatie Rainment + Inna... dit werkt om gear te krijgen, maar voor T6 en hoger is dit geen werkbare combinatie.

[ Voor 40% gewijzigd door Sabrac op 28-04-2015 08:25 ]

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-12 23:06
Samen met m'n vrouw nu leuk met Diablo bezig op de PS4, heerlijk zo op de bank gamen :+

Allebei level 21, net Act 1 af:

Ik legendary helm 2x (1 van Skeleton King, 1 van Butcher)
Zij Legendary Amulet (Squirt's Necklace), 2H sword (Ben de naam kwijt, dropte van butcher) en Helm (Van skeleton King).

Crusader+Witch Doctor is wel een heerlijke combo, alles valt om als je er naar kijkt. (Of wat zombie's/gargantuan + shield stun tegen aan gooit)

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• _Peter2_
Sabrac schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 08:15:
Op het moment gebruik je namelijk een combinatie Rainment + Inna... dit werkt om gear te krijgen, maar voor T6 en hoger is dit geen werkbare combinatie.
Ik merk inderdaad dat de combo nog niet ideaal is, vandaar ook mijn vragen :)

T4 gaat nu wel ok. Solo heb ik (met ruime tijd over) nu GR 24 gecleared. Hogere GR'shaal ik nog niet in de trial en hogere levels zijn ook nog niet nodig voor een 100% upgrade kans op mijn gems, dus upgrade ik nog steeds gems aan het eind van de GR.

Ik heb ook nog niet alle legendary gems.

Blijft inderdaad zoeken naar gear.
Ik ben een redelijke hoarder aan het worden (scheelt dat ik me op 1 class concentreer in seasonal, dus kan ik alle tabs gebruiken voor monk gear).

In mijn stash heb ik nu liggen:
2x Sunwoku Helm en 2x Sunwoko Shoulders
Inna's belt, Inna's boots
Rainment Helm, Rainment Chest, Rainment pants
Spirit Guards.

Omdat mijn wapen Ancient is heb ik niet veel wapens bewaard.
Er zijn vast wel betere wapens dan wat ik heb, maar zolang ze niet ancient zijn komen ze damage tekort.

Maar samenvattend is het dus het best om me bij Kadala te concentreren op de slots waarvoor ik de set items nog mis die jij had aangegeven en in (G)Rifts te hopen op een betere ancient 2hander..

Dus met wat ik in mijn stash heb zitten houdt dat in: gokken op sunwuko gloves :)

[ Voor 8% gewijzigd door _Peter2_ op 28-04-2015 08:47 ]

• Anno
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15:12

Anno

Griefmaker#2862

Nadat ik een focus en restraint heb gevonden mijn build omgezet naar een UE firebuild. Wat een wereld van verschil is dat qua damage met mijn vorige Nat strafe build.

Nu farmen voor een Kridershot en ancient gear upgrades.
_Peter2_ schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 08:45:
[...]

Maar samenvattend is het dus het best om me bij Kadala te concentreren op de slots waarvoor ik de set items nog mis die jij had aangegeven en in (G)Rifts te hopen op een betere ancient 2hander..

Dus met wat ik in mijn stash heb zitten houdt dat in: gokken op sunwuko gloves :)
Precies.

Qua wapens, er zijn een paar wapens die ook non-ancient beter zijn dan een ancient 2 hander.

Dit zijn:

Flying Dragon (voor de Rainment Set), heeft life per hit nodig, damage is niet zo belangrijk.
Incense Torch of the Grand Temple, de Wave of Light damage boost + spirit cost reductie is enorm sterk, meer Bells = Meer damage.
The Furnace, de elite damage % is geweldig.

Pagina: 1 ... 79 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.