Hallo, alle Diablo 3 Community leden,
Wij (een groot aantal leden van de Gathering Of Tweakers clan) hebben een idee,
Namelijk: een clan meeting/lan party,
Nu zie ik jullie denken; ooh jaa machtig mooi wanneer is het etc!?
Het antwoord daarop is dat weten we nog niet, daar hebben we jullie hulp bij nodig !
Wij (aantal leden van de clan) willen eerst wat meer informatie vergaren over wat jullie graag willen en kijken of genoeg animo voor is.
We hebben zelf al een aantal ideeën maar verdere suggesties en ideeën zijn altijd welkom en kunnen jullie plaatsen in dit topic of via dm of email aan mij sturen !
Om het animo een beetje te checken is Hier een link voor een google Form document, als jullie daar zouden willen aangeven of het je wat lijkt en welke catagorie je het leukst lijkt + je gamertag kunnen we het meeste eruit halen
Alvast bedankt en hopelijk tot ziens op de meeting/lan party !
Wij (een groot aantal leden van de Gathering Of Tweakers clan) hebben een idee,
Namelijk: een clan meeting/lan party,
Nu zie ik jullie denken; ooh jaa machtig mooi wanneer is het etc!?
Het antwoord daarop is dat weten we nog niet, daar hebben we jullie hulp bij nodig !
Wij (aantal leden van de clan) willen eerst wat meer informatie vergaren over wat jullie graag willen en kijken of genoeg animo voor is.
We hebben zelf al een aantal ideeën maar verdere suggesties en ideeën zijn altijd welkom en kunnen jullie plaatsen in dit topic of via dm of email aan mij sturen !
Om het animo een beetje te checken is Hier een link voor een google Form document, als jullie daar zouden willen aangeven of het je wat lijkt en welke catagorie je het leukst lijkt + je gamertag kunnen we het meeste eruit halen
Alvast bedankt en hopelijk tot ziens op de meeting/lan party !
[ Voor 3% gewijzigd door thuran op 28-02-2015 20:32 ]
thurantjee#2531 GoT clan member