Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thuran
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-02 07:14
Hallo, alle Diablo 3 Community leden,

Wij (een groot aantal leden van de Gathering Of Tweakers clan) hebben een idee,

Namelijk: een clan meeting/lan party,

Nu zie ik jullie denken; ooh jaa machtig mooi wanneer is het etc!?

Het antwoord daarop is dat weten we nog niet, daar hebben we jullie hulp bij nodig !

Wij (aantal leden van de clan) willen eerst wat meer informatie vergaren over wat jullie graag willen en kijken of genoeg animo voor is.

We hebben zelf al een aantal ideeën maar verdere suggesties en ideeën zijn altijd welkom en kunnen jullie plaatsen in dit topic of via dm of email aan mij sturen !

Om het animo een beetje te checken is Hier een link voor een google Form document, als jullie daar zouden willen aangeven of het je wat lijkt en welke catagorie je het leukst lijkt + je gamertag kunnen we het meeste eruit halen

Alvast bedankt en hopelijk tot ziens op de meeting/lan party !

[ Voor 3% gewijzigd door thuran op 28-02-2015 20:32 ]

thurantjee#2531 GoT clan member

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 23-04 14:48

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Ingevuld!

Ik heb niet echt een voorkeur. Het is wel leuk als we ook kunnen spelen, dus een tussen vorm is wellicht ook leuk.

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vidra
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 31-03 00:09

Vidra

Vragen?

Als community manager meld ik mij ook aan :)

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsmell
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 16-04 09:30
Present! Ik heb voor 'clan meeting' gekozen, maar vind een LAN-party of iets er tussenin geen enkel probleem. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bhalial
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14-07-2022
Heb voor lan-party gekozen, maar zolang er gezelligheid is en bier, vind ik het allemaal best.
(andariel hier trouwens)

[ Voor 12% gewijzigd door Bhalial op 28-02-2015 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HADES2001
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
hmmm hoe zit het met de console spelers ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-02 16:04
HADES2001 schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 15:50:

soft-troll: Die moeten een computer kopen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsmell
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 16-04 09:30
't is een clan meeting voor de <GoT> Tweakers Diablo 3 clan en de reserveclan <G0T> Tweakers, voor zover ik begrepen heb. Als jullie daarin zitten, meld je gerust aan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thuran
HADES2001 schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 15:50:
de console spelers zijn uiteraard ook welkom dus als je wilt dat we dit oppakken en dit verder gaan uitwerken zou ik zeggen van

laat je stem gelden !

[ Voor 22% gewijzigd door thuran op 28-02-2015 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

denk dat iedereen vanuit het forum die interesse heeft wel welkom is toch?!

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:30
En de GoT HC leden dan?

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thuran
maar natuurlijk van harte welkom !

zegt het voort zegt het voort !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Helaas geen keuze voor "misschien" of "afhankelijk van de locatie en datum". Ik wil wel, maar niet alles gaat natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thuran
Phuncz schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 21:58:
Helaas geen keuze voor "misschien" of "afhankelijk van de locatie en datum". Ik wil wel, maar niet alles gaat natuurlijk :)
Dit gaat meer om de animo check dit is nog geen inschrijving maar gewoon om te kijken hoeveel leden het leuk zouden vinden :)

Dus je zou ja kunnen aangeven en 1 van de 2 andere opties kunnen selecteren daarna kunnen we altijd verder kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

OK duidelijk, ik heb mijn vote aangepast !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vidra
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 31-03 00:09

Vidra

Vragen?

De meetings is bedoeld voor alle Tweakers clans: Tweakers (GoT), Tweakers (G0T) en GoTHC en voor de Tweakers community.

De laatste biedt de mogelijkheid dat ook leden van andere clans (SG, ArcInc, G4L, etc.) ook kunnen joinen :D

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thuran
Vidra schreef op zondag 01 maart 2015 @ 15:43:
De meetings is bedoeld voor alle Tweakers clans: Tweakers (GoT), Tweakers (G0T) en GoTHC en voor de Tweakers community.

De laatste biedt de mogelijkheid dat ook leden van andere clans (SG, ArcInc, G4L, etc.) ook kunnen joinen :D
Precies vydra ! Zoveel mogelijk mensen hoe meer zielen hoe meer vreugd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
Ook ff ingevuld. Ben er altijd wel voor. Kunnen we meteen met iedereen kennismaken. Weet je meteen wie er achter die bepaalde stem zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thuran
ShittyNL schreef op zondag 01 maart 2015 @ 20:08:
Ook ff ingevuld. Ben er altijd wel voor. Kunnen we meteen met iedereen kennismaken. Weet je meteen wie er achter die bepaalde stem zit.
precies daar gaat het ook om !

zegt het voort zegt het voort !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn705
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-07-2023
Ik zou graag meedoen, maar dat wordt een beetje lastig vanuit mexico ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris van der G
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-04 20:29

Chris van der G

Tailchakra

"voor de Tweakers community." Nu zit ik in <Brightside> maar dit betekend dus dat niet clanmembers ook welkom zijn?

Pixel 8 Pro | Machine Gen 6 Hybrid Smartwatch Smoke | Kobo Aura One | Xbox Series S | PS 5 | Switch OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16:05

Anno

Griefmaker#2862

Afhankelijk van de datum en locatie kan ik pas zeggen of ik kom. Maar als die gunstig zijn kom ik zeker.

Het mooiste lijkt mij een lanparty met een overnachting (zaterdag op zondag). En dan een sfeervole locatie central in het land. Bijvoorbeeld Apeldoorn of ergens in de polder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
Wat geschikte locaties kunnen zijn zijn padvindershuizen. Niet al te duur om te huren voor 2 dagen in het weekend. Zo heb ik ALV's wel eens gehad in de bilt. En een Lan-Party op die manier in Alkmaar. Allemaal prima geregeld met douches en al. En dan is het natuurlijk gezellig om met zijn allen uit eten te gaan en om de prijs leuk te houden ga je 2 tot 3u naar een all you can eat één vaste prijs restaurant/wok/aziatisch ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybergi
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-08-2019

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Leuk jammer dat ik niet meer in NL woon lol :)

D3 Profile¦ArchangelINC#2253

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thuran
Chris van der G schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 11:14:
"voor de Tweakers community." Nu zit ik in <Brightside> maar dit betekend dus dat niet clanmembers ook welkom zijn?
idd voor de tweakers community dus voor iedereen die diablo speelt en zich bezig houdt op de diablo 3 forum :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thuran
Na de opiniepeiling die we hebben gehad blijkt dat er weinig animo voor is .. klopt dit of is er gewoon te weinig aandacht naar uitgegaan ?

er zijn op het moment van schrijven de volgende nummers uitgerold:

er zijn 24 mensen die zouden willen komen,
waar van er 15 mensen een lan party willen
en 9 mensen een clan/community meeting..

is het animo dat er voor was nog steeds ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
Voor mij wel. Ik denk dat het niet genoeg is opgevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thuran
ShittyNL schreef op woensdag 01 april 2015 @ 11:05:
Voor mij wel. Ik denk dat het niet genoeg is opgevallen.
misschien een idee voor dan ? ik heb al het mogelijke geprobeerd daarvoor haha,

staat in de tweakers community group op diablo,
staat in de clan van tweakers
in het topic van diablo 3 hier op tweakers .. maar nog steeds behoorlijk weinig animo ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boombes
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-04 08:51
Misschien een idee om het even in elke guild in the message of the day to gooien aangezien ik officer ben van GoT maar geen idee had dat dit plaats ging vinden?

Misschien ook handig om alle officers even een DM te sturen op tweakers zodat iedereen op de hoogte is.

Ik moet voor mijn werk regelmatig naar het buitenland, dus als ik er ben en de locatie is enigsinds in de buurt +/- 1.5 uur rijden dan zal ik erbij zijn.

11 x Ja-solar 270wp op zuid. Liveoutput: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=48942

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

thuran schreef op woensdag 01 april 2015 @ 10:12:
Na de opiniepeiling die we hebben gehad blijkt dat er weinig animo voor is .. klopt dit of is er gewoon te weinig aandacht naar uitgegaan ?

er zijn op het moment van schrijven de volgende nummers uitgerold:

er zijn 24 mensen die zouden willen komen,
waar van er 15 mensen een lan party willen
en 9 mensen een clan/community meeting..

is het animo dat er voor was nog steeds ?
25 man is toch best een leuke groep? Lijkt me tijd voor een datumprikker oid in ieder geval voor deze mensen en wie er nog meer wil komen.
boombes schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 08:29:
Misschien een idee om het even in elke guild in the message of the day to gooien aangezien ik officer ben van GoT maar geen idee had dat dit plaats ging vinden?

Misschien ook handig om alle officers even een DM te sturen op tweakers zodat iedereen op de hoogte is.

Ik moet voor mijn werk regelmatig naar het buitenland, dus als ik er ben en de locatie is enigsinds in de buurt +/- 1.5 uur rijden dan zal ik erbij zijn.
Van welke GoT ben je officer en wat ik je battle tag? In de clan waar ik bij de officers hoor is het gemeldt...

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

thuran schreef op woensdag 01 april 2015 @ 10:12:
Na de opiniepeiling die we hebben gehad blijkt dat er weinig animo voor is ..
Wat je ook kunt doen is natuurlijk met een groepje een bestaande lanparty bezoeken en daar lekker Diablo gaan spelen. Ik zie Diablo zo her en der nog wel eens opduiken op verschillende lanparties.
Scheelt je zelf een hele boel georganiseer, enige dat je hoeft te doen is een groepje zoeken dat mee wil en op locatie gamen en bier drinken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boombes
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-04 08:51
GatheringOfTweakers (NL), de niet "officiele" tweakers clan omdat de andere altijd vol is en deze is nu ook vol. Maar blijkbaar heb je de openingspost niet gelezen uit het gewone diablo topic.

Misschien is het handig om ook de andere clans uit te nodigen zodat er meer mensen komen, dat was het enige dat ik wilde zeggen... al vond ik je reactie weinig hartelijk

[ Voor 31% gewijzigd door boombes op 10-04-2015 10:27 ]

11 x Ja-solar 270wp op zuid. Liveoutput: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=48942

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thuran
boombes schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 10:26:
GatheringOfTweakers (NL), de niet "officiele" tweakers clan omdat de andere altijd vol is en deze is nu ook vol. Maar blijkbaar heb je de openingspost niet gelezen uit het gewone diablo topic.

Misschien is het handig om ook de andere clans uit te nodigen zodat er meer mensen komen, dat was het enige dat ik wilde zeggen... al vond ik je reactie weinig hartelijk
ik heb zo niet met alle clan officers contact etc, en heb het ook in het diablo forum gegooid en hij stond daar ook op de first page en het was voor de gehele tweakers community inclusief alle clans die daarbij horen om zoveel mogelijk mensen te verzamelen en er een zo groot mogelijk feest van te maken,
retlaw schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 09:39:
[...]

25 man is toch best een leuke groep? Lijkt me tijd voor een datumprikker oid in ieder geval voor deze mensen en wie er nog meer wil komen.
ik was inderdaad van plan om aan te gaan geven dat we een datum gaan prikken etc,

maar omdat het op dit moment een beetje druk is in mijn omgeving zou ik ASAP er mee aan de slag gaan en alvast wat informatie verzamelen omtrent te plaatsen etc,

misschien dat we nog wel met een select groepje om de tafel gaan zitten of een groeps app of happening groep aanmaken om dit zover en leuk mogelijk voor iedereen uit te werken en iedereen zijn of haar inbreng kan meenemen

in ieder geval bedankt voor jullie hulp en alle hulp is nog steeds welkom en ik zou de pol nog een tijdje open laten staan voor iedereen en hoop daarmee toch nog wat meer mensen te verzamelen

Pagina: 1